Crin Antonescu: Romania are nevoie cat mai repede sa schimbe presedintele, Guvernul si majoritatea parlamentara

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:21 Actualitate | Politic


PNL este decis sa actioneze pentru ca actuala opozitie sa-si asume responsabilitatea de a se transforma in putere, a declarat miercuri liderul liberal Crin Antonescu. "Romania are nevoie cat mai repede sa schimbe presedintele, Guvernul si majoritatea parlamentara", a continuat Antonescu.

Biroul Politic Central al Partidului National Liberal (PNL) a decis, miercuri, incheierea unei aliante cu Partidul Conservator (PC), decizia fiind luata cu unanimitate de voturi.

Propunerea a fost avansata de liderul PNL, Crin Antonescu. El a anuntat, inainte de Biroul Politic Central, ca va propune incheierea unei aliante cu PC.

"Vom pune in discutie aceasta chestiune, conform statutului, daca Biroul Politic va accepta propunerea mea, vom convoca o Delegatie Permanenta pentru ziua de duminica sau luni si o Delegatie Permanenta este in masura sa ia o asemenea decizie politica", a spus liderul liberal.

Alte declaratii Antonescu:
  • Relatiile dintre mine si Victor Ponta dintre PSD si PNL sunt relatii normale
  • O alianta cu Partidul Conservator este mult mai usor de facut
  • Nu se intorc Bratienii in mormant cand Basescu face ce face cu tara asta? Obligatia mea este sa fac ceea ce trebuie in raport cu prezentul Romaniei

Si presedintele PC, Daniel Constantin, a declarat, miercuri, ca alianta cu PNL, care se va numi probabil Alianta de Centru-Dreapta PNL-PC, va avea candidati comuni la alegerile din 2012 si 2016.

Constantin a precizat, totodata, ca protocolul ce va fi incheiat de cele doua partide pentru constituirea aliantei ar putea fi depus chiar luni la tribunal.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3377 vizualizari

  • +22 (48 voturi)    
    are dreptate (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:35)

    pehash [utilizator]

    Romania are nevoie de un presedinte mai cizelat decat base, dar cel putin la fel de abil politic, un guvern de tehnocrati care sa duca la capat reformele propuse si incepute cu stangul de boc, o majoritate parlamentara responsabila, care sa vina in fiecare zi la munca si sa scoata niste legi bune.

    Dar nici una dintre aceste schimbari nu poate veni din partea aliantei patriciu-voiculescu.
    • +8 (16 voturi)    
      Da (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:57)

      Costin [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Foarte bun comentariul !
      • +12 (14 voturi)    
        mda, as intreba si eu ... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:15)

        A [anonim] i-a raspuns lui Costin

        sa il schimbe cu cine?
        • +3 (3 voturi)    
          Pai n-ai cu cine... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 21:13)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui A

          Cat despre un guvern de tehnocrati...hai sa renuntam la ideea asta. Un guvern trebuie sa aiba sustinere politica, adica o majoritate in spate. Acea majoritate nu va renunta la scaunele pline de beneficii din ministere pt interesul tarii. De furat se fura peste tot...probabil la noi mai mult decat prin alte parti....dar chiar si-asa, cu un guvern competent in spate, redresarea tarii n-ar trebui sa fie o problema.
          Dar de unde sa apara acesti oameni in fata...daca la baza, populatia e asa cum e....ca sa nu zic mai mult.
      • +16 (16 voturi)    
        bun comentariul,dar incomplet ! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:04)

        JON [anonim] i-a raspuns lui Costin

        mai lipsesc din alianta vadim,funar,becali,florin salam,spitalu 9,s.a.!
    • +6 (6 voturi)    
      ?DA! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:04)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Cam asa ar trebui sa fie
    • -15 (17 voturi)    
      si ce propui? "Alba ca zapada" ? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:05)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui pehash

      partidul aflat deja in pregatire in retortele SRI...care va avea, in continuare , in spate interese obscure si care va promova indivizi de tipul Basescu.
      "reformele propuse si incepute cu stangul de boc"...continuate?
      Adica este bine ce se intampla dar nu ne dam noi seama...
      Basescu abil politic? De asta suntem complet izolati si dispretuiti?
      Ma rog, tu pehash iti faci zilnic datoria si combati aici...slujba este slujba.
      Vad ca ordinele de sus sunt clare si simple:
      tot inainte pe aceeasi linie stabilita!
      Incotro?
      • +17 (19 voturi)    
        si cei 7 pitici.. (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:01)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu

        ai o propunere concreta? candidezi? ai un program?

        cum adica suntem 'complet izolati si dispretuiti'? COMPLET? libera circulatie in ue, fonduri nerambursabile de milidarde de euro? baza americana la balcescu? 33 de europarlamentari? cat danemarca si suedia la un loc!!!. nu mai repeta fara sa gandesti ce auzi la altii. are base pacatele lui, dar nu aberatiile astea cu izolatii.
        • +10 (10 voturi)    
          as adauga (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:03)

          jeanvaljean [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          as adauga si comisar la agricultura, responsabil de 60% din bugetul EU
        • 0 (0 voturi)    
          pe creier (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:38)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          fonduri nerambursabile de miliarde de eur? cred ca delirezi. Vezi cati bani de la EU folosim si cati dam inapoi. Vezi si cati sunt folositi din buget pe diferite proiecte.

          europarlamentari gen EBA, Jiji sau Vadim sa tot avem. Daca ii scadem, ajungem la jumatate cat are danemarca sau suedia.

          In orice caz, omul vorbea de izolare din punct de vedere politica. Sau consideri ca base ne reprezinta bine in exteriorul tarii?
      • +2 (4 voturi)    
        dacă (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 19:57)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu

        nu ţi-ai dat seama încă - toate moţiunile depuse au fost "votate" de opoziţie cu gândul nerostit de "Dă, Doamne, să nu treacă!" pentru că ociine se află la guvernare în timp de criză este supus unei erodări f şi uzuri fantastice. Cu atât mai mult dacă ai şi posturi TV ca IR sau A1-3,care ar fi atacat orice guvern non-psd+pc+pnl - vezi în acest sens declaraţia vântu-lui "Să fi fost condus guvernul şi de Isărescu, şi l-am fi atacat la fel de furibund!"!
    • -19 (25 voturi)    
      Dar din partea cui ar veni ? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:20)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Pdl si basescu trebuie sa plece, ca unii nu vor sa recunoasca asta, e treaba lor...Sunt de acord ca pnl , pc si probabil psd, nu sunt mai breze ca pdl, dar ce alta varianta exista ? Prm ? Partidul poporului ? Nu prea cred... Singura varianta, care ramane, e asta...Trebuie schimbat ceva ,daca continuam cu pdl si basescu, ne curatzam sigur.Au furat tot, au jefuit cel putin la fel ca psd sau pnl, e momentul sa plece !
      • +20 (26 voturi)    
        Crezi ceea ce spui? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:40)

        Lorenzo Monkson [anonim] i-a raspuns lui tudor

        Problema opozitiei este ca "e cu foamea-n glanda!" Mi-e sila sa fiu facut partas la motivatiile Opozitiei! Nici in cot nu-i doare de noi! Privind ce hahalera e Antonescu (cel mai mare chiulau politic) sau Voiculescu (echipa canadiana angajata sa gaseasca banii lui Ceausescu a recomandat arestarea Varanului) ca de PSD per ansamblu ce sa mai vorbim, nu vad o alternativa viabila la Putere.
        Cred ca pina se vor reforma PSD, PNL, PC....ramanem cu PDL!
        • -5 (5 voturi)    
          Foamea (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:50)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo Monkson

          ii face sa actioneze. Si cum nu mai e mai nimic de furat vor fi obligati sa creasca economia daca vor sa-si satisfaca foamea cand vor fi la putere. Astia de la putere sunt deja satui si nu prea mai sunt interesati de economie.
    • +10 (10 voturi)    
      corect! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:22)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Corect, asta se va intampla si dupa alegeri insa, nu cand vor ei!
    • -12 (14 voturi)    
      votam tot asa ! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:49)

      Propusu [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Cu un asemenea popor, care poate fi cumparat la vot cu o "gura" de malai, vom avea in 2012 guvernul Boc 14 si ministru de razboi, sefal SRI, ministru de transporturi, ministru de finante etc, etc, T. BAsecu !
      De ce sa ne chinuim cu altii, fura astia incontinuare !
    • +5 (5 voturi)    
      solutia!?! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:46)

      q1953 [anonim] i-a raspuns lui pehash

      In principiu sunt de acord cu comentariul tau. Dar asa cum suntem noi romanii, de jos pana sus, suntem buni la criticat, daramat, mai greu cu gasirea de solutii. Si in cazul tau, care ar fi solutia?
      Chiar te rog sa-ti prezinti un punct de vedere, nu numai o constatare!
  • +26 (30 voturi)    
    Doar atit ? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:35)

    Rasboinicu [utilizator]

    Tzutzu mic si nevricos, fa si tu o analiza completa si du-ti ideea pina la capat. Daca te deranjeaza presedintele si majoritatea parlamentara inseamna ca de fapt, te deranjeaza populatia tarii, pentru ca ea a votat asa.

    Nu vrei sa ne schimbi pe noi pe toti, cu altii care te voteaza pe tine ?
    ///
    • -18 (20 voturi)    
      era de asteptat... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:18)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Rasboinicu

      nici nu a fost postata stirea bine si, ca la un semnal, au aparut, ca scoase din mitraliera, o multime de comentarii acide la adresa PNL si a lui Crin A.
      Mai baieti, mai rasfirat mai, mai rasfirat....ca se vede de la o posta ca este sarcina de servici.
      Plus stilul, acelasi, fara pic de imaginatie, originalitate...slab de tot mai !
      Raspund la rasboinicu pentru ca este mai in fata, dar vad deja 20 de comentarii scoase parca din acelasi pix.
      bag seama ca va doare tare ce se intampla, opozitia asta va cam sta ca sula lui Coposu in coasta.
      Crin face ce trebuie sa faca un politician. Politica este arta si stiinta compromisului. Fara compromis este dictatura.
      Democratia, prin imprastierea voturilor te obliga la negocieri si compromisuri.
      Prin Voiculescu isi asigura accesul la televiziuni si , astfel, in casele romanilor.Miscare buna.
      Pretul este acceptabil, PC-ul nu a avut niciodata pretentii mari.
      Era o vreme in care si Basescu a fost promovat asa, a uitat?
      Imi place ca va agitati, imi comfirma ca este o miscare buna.
      Injurati va rog cat mai mult, imi ridica moralul.
      • +15 (17 voturi)    
        E problema ta daca injuraturile (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:32)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        iti ridica moralul. Probabil ai moralul cel mai ridicat din tara. Politica presupune inainte de toate inteligenta si dedicare binelui public ceea ce Antonescu nu are. Sa nu mai vorbim de competenta pe zona de economie, drept sau conducere in care "genialul bibliotecar sau arhivar" este nul. Cam acesta este personajul cu miscarea politica de geniu in fond o penibila slugarnicie in fata adevaratilor sai patroni. Moralul sus (asta pentru ca injuraturile nu sunt permise dar tu ai inteles).
      • +10 (14 voturi)    
        Chiulaula ala de Crin? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:42)

        Lorenzo Monkson [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Ce rasfirat vorbesti acolo? Pe ciulaul ala de Crin il aperi? Mai rasfirat TU! PNL e partidul lui Patriciu, cat despre restul...nici pe departe liberali, Aia care se aliaza cu neocomunistii se numesc liberali? Se numesc CIOLANGII iar seful lor CHIULANGIU / CIOLANGIU!
      • +6 (8 voturi)    
        Mi -mi puerd timpul sa comentez (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:56)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        aberatiile pe care le debitezi(frecvent dealtfel) dar asta cu "Fara compromis este dictatura" merita toti banii. Macar intelegi ce scrii pentru ca inafara de slogane gen: mai rasfirati, sarcina de servici etc., n-am citit nimic inteligent, dar asta e : nemam putirinta. Cine crezi tu ca se agita la toate tampeniile lui antonescu ? Sunt obisnuite , nu cred ca mai mira pe nimeni ,dar vad ca pe astia ca tine-i umple de exaltare. Visezi fiule !PS- Ai grija cand te trezesti sa ai moralul la tine.
      • +7 (7 voturi)    
        Sarcina din Spania (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:19)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        La mine chiar trebuie sa-mi bage base banii personal in cont aici in Madrid ca sa comentez impotriva pre-cinstitilor din opozitie. Cum de nu vad ca Voiculescu-Vanghelie moare de grija romanilor. Campania anti-basescu super-prelungita o sa se intoarca impotriva psd-pnl in 2012, cand o sa irite pe oricine sa mai auda basescu este vinovat de tot.
  • +19 (21 voturi)    
    A luat-o pe ulei.... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:36)

    calinsab [utilizator]

    in loc sa bate strambe, sa ajute la reforme ... cu cat mai repede facute cu atat mai bine pentru populatie !
  • +12 (14 voturi)    
    Mai trebuie sa schimbe in plus ... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:38)

    Ion [anonim]

    ... si CLASA POLITICA !!
  • +24 (26 voturi)    
    Cu cine???? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:38)

    gigi [anonim]

    Schimbam cu cine? Cu voi, opozitia? Pai voi nu sunteti in stare sa faceti o opozitie coerenta si unita, nu sunteti in stare sa prezentati planuri viabile de guvernare, nu sunteti in stare sa veniti cu nimic concret in afara de "Jos Basescu" si "Jos Guvernu". Asta pot sa fac si eu nea Crin, si nu sunt lider de partid de opozitie cu pretentii la guvernare.
    Veniti cu planuri, masuri si solutii, lasati-le sa fie discutate public si analizate de specialisti si dupa aceea, daca sunt cat de cat realizabile o sa va votez.
    Altfel o sa avem din nou alegeri in care diaspora rupta de pomana electorala o sa voteze cu cei ce dau cat de cat semne ca vor sa faca reforma.
    Nea Crine, lasa vacantele si deplasarile in strainatate si apucati-va de munca taticu, ca ce faceti voi, cu tot cu copilul ala retard de este sef peste PSD nu se cheama nici opozitie nici munca, se numeste populism ieftin, iar cu asta nu se mai castiga alegeri in Romania, a trecut vremea. Parerea mea liber exprimata. Sa auzim de o opozitie mai eficienta in tara asta.
    • +7 (7 voturi)    
      Frumos comentariu! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:54)

      q1953 [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Dragul meu!
      Ai reusit sa exprimi exact ce gandeam si eu. Iti multumesc!
      Cu respect!
  • +20 (22 voturi)    
    ce o fi... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:38)

    adrian [anonim]

    mancat Antonescu, de revelion, de are atata adrenalina ca vrea sa schimbe tot ? tara nu vrea sa o schimbe ?
    • +1 (1 vot)    
      NU adrenalina ! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 19:08)

      xian [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      Ci voiculescu dixit : VREAU SA SE FACA ....... pe o durata de N ani
  • +15 (17 voturi)    
    Felix presedinte (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:38)

    mav [anonim]

    il vrem pe Felix presedinte...pentru un om ca el am iesit in decembrie 89! el este viitorul! Felix, Felix, Felix!!!!!
    • -3 (7 voturi)    
      tu ai scapat de la 9?? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:36)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui mav

      ca altfel nu imi explic atitudinea ta..
      • +5 (5 voturi)    
        mai e o explicatie care ti-a scapat ! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:59)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui neutrino

        Glumea.
  • +16 (18 voturi)    
    Ha Ha si ha... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:39)

    haiducul [anonim]

    ...vor sa schimbe presdintele,posibil,numai daca o sa-l schimbe pe Basescu cu Basescu.
    Vise taica vise,il vom avea intr-o forma sau alta muuulti ani pe Basescu la putere.
    • -8 (10 voturi)    
      Serios ? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:23)

      dc [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      Vise taica, vise...
  • +21 (23 voturi)    
    inca o prostie (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:39)

    adrian [anonim]

    A vorbit si nea crinel, ca este si el un pic tembel!
    Am aproape 60 de ani si pana acum, in ciuda tuturor nemultumirol mele nu m-am gandit la alta tara. Nici macar nu am pasaport. Dar cand il aud mereu pe tampitul asta de antonescu, un oligofren fara egal, chiar ca ma bate gandul sa plec in alta tara, fie ea si albania sau kosovo. Convingeti-l oameni buni pe tampitul asta sa mai taca dracului, ca este penibil!!
    • +7 (11 voturi)    
      pt.adrian (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:03)

      alex [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Bravo Adriane!Ebuna asta cu Crinel un pic tembel!Trebuie memorata!Cine stie poate se aliaza cu Vadim la urmatoarele alegeri!Cred ca iese ceva misto de aici!! :D
  • +15 (17 voturi)    
    Bravo PNL!!! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:40)

    Luk [utilizator]

    Felicitari si la mai mare! =))

    P.S. De azi inainte... ocoliti Timisoara!
  • +14 (16 voturi)    
    Traiascaa!!! URA!!!! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:40)

    Alexut [anonim]

    Propun ca noua grupare sa se numeasca Ultras Politika, sa vina cu vuvuzele la sedintele din plen si sa scandeze Jos Basescu pana le crapa splina!

    Ne-am saturat de fanfaroni, vrem fapte nu vorbe.
  • +15 (17 voturi)    
    nevoie??? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:43)

    zuzu [anonim]

    Ca sa citez "Romania are nevoie cat mai repede sa schimbe presedintele, Guvernul si majoritatea parlamentara" - asa spune domnul Antonescu.

    Daca este un bun roman ar trebui sa se gandeasca ca Romania are nevoie de liniste politica si de multa luciditate din partea politicienilor pentru a lua deciziile cele mai bune.

    Cred ca marii "baroni" doresc iarasi citez Romania are nevoie cat mai repede sa schimbe presedintele, Guvernul si majoritatea parlamentara" deoarece se pare ca d-l Basescu a pus mana pe "nuielusa" si le mai da din cand in cand peste manuta cand vor sa mai ia cate ceva de pe la stat. Nu pot sa zic ca PDL-ul este curat dar parca prea si-au ascutit dintii cei din PSD, PNL si PC pentru un nou atac "hienic"
  • +16 (18 voturi)    
    Cel mai bine... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:44)

    Gigi-Contra [utilizator]

    ...ar fi ca PNL sa isi schimbe rapid conducerea, pana nu moare de tot!!!
  • +15 (17 voturi)    
    De ce...? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:45)

    Gicu [anonim]

    ...are nevoie Romania "ca actuala opozitie sa-si asume responsabilitatea de a se transforma in putere"?
    In afara de "bete in roate" v-ati remarcat cu ceva util acestei tari in ultimii 2 ani?
    Intai remarcati-va cu lucruri utile tarii care sunt si viabile in situatia din prezent, nu mai chiuliti din Parlament (se poate folosi si votul negativ in locul chiulului), nu mai fiti populisti si nu va mai ascundeti interesele de partid in spatele unor asa-zise "ganduri bune pe care le nutriti fata de tara si popor"!
  • +15 (17 voturi)    
    precizare (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:46)

    maximus [anonim]

    PNL de azi nu e ce era in vremea Bratienilor, nici Crin nu e I C Bratianu!!!!!!!!!! Sa fie clar!!!
  • +16 (18 voturi)    
    absolut (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:47)

    suca [anonim]

    hai sa-l aducem pe felix. crin presedinte si felix premier :)

    tulai doamne, pai base a preluat partidul bratienilor?
    pai base si-a turnat rudele proprii?

    crinule, cand ai uitat sa gandesti? sau acum nu tu gandesti?
  • +14 (20 voturi)    
    Cred ca saracii Bratieni isi rup oasele in (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:48)

    Ovidiu [anonim]

    sicriul de cat de des se intorc pe toate partile cand vad ce faci tu, norica si orban cu PNL-ul.
  • +15 (17 voturi)    
    bah Crine... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:50)

    marius [anonim]

    las-o moarta pe aia cu intorsul in mormant al Bratienilor. Pai tu te aliezi cu niste comunisti si te preocupa preocuparile alora morti de 70 de ani?...
    esti o mare dezamagire pentru mine.
  • +3 (15 voturi)    
    Romania are nevoie cat mai repede sa schimbe pres (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:50)

    alex [anonim]

    "rusine crin antonescu!"
  • +14 (18 voturi)    
    Vai si iar vai... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:51)

    df [anonim]

    Ce le mai stie Antonescu pe toate!! De unde stie el ce vrea tara?? E penibil...
  • +23 (23 voturi)    
    Sa se schimbe presedintele! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:55)

    CezarN [utilizator]

    Romania are intr-adevar nevoie de o schimbare de presedinte: trebuie schimbat presedintele PNL. :)
  • -7 (11 voturi)    
    pai, ii tot schimbati de vreo 2 ani..... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:06)

    lili [anonim]

    cam pe cand v-ati propus sa si reusiti?! si pe urma, cam ce ne asteapta?! Ca de Basescu si Boc si PDL vrem sa scapam, dar nu vrem sa-l schimbam pe dracu' cu tasu', stiti vorba aia ......tare mi-e frica....
  • +11 (13 voturi)    
    Ce le stie Crin pe toate.. (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:07)

    ion [anonim]

    "Romania are nevoie cat mai repede sa schimbe presedintele, Guvernul si majoritatea parlamentara"

    Da de ce nu mai astepti, mosule, inca doi ani ca sa vezi ce vrea si Romania? Te-ai trezit tu ieri pe la ora 11:45 si ai avut o revelatie despre nevoile Romaniei?

    Altfel, ce pot sa iti zic, mai Crinule? Bafta multa cu securistul ala. Vezi doar sa nu te faca la buzunare, si pe Ceasca tot el l-a facut
  • +11 (13 voturi)    
    Nu Romania are nevoie de asa ceva..... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:07)

    felix motanelul [anonim]

    Nu Romania are nevoie sa fie schimbat cat mai repede Guvernul si majoritatea parlamentara ci Voiculescu si Vantu . Pentru ca daca trec efectele crizei , populatia isi va da seama ca acest Guvern si Presedintele si-au facut datoria si ii vor sustine. Iar mogulii vor ramane cu ochii in soare ca nu ii va mai asculta nimeni.
  • +11 (13 voturi)    
    Sa-l suspendam pe Basescu? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:11)

    Rescatorul [anonim]

    De ce? Sa il inlocuim cu un chiulau si o nulitate? Ce limbi straine stii, in afara de limba rusa?
    • +10 (12 voturi)    
      nu cred ca o stie nici pe aia (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:38)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      rusa o stie paturiciu si e suficient..in rest..
      In penibil in...de-a dreptul jenant
    • -1 (1 vot)    
      O nulitate (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 21:02)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      tot e mai buna decat unul cu minus, care tot scade economia. Poti observa asta si pe Hotnews unde comentariile cu minus raman ascunse iar cele nule sunt la vedere.
  • +12 (14 voturi)    
    doar o mica intrebare ? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:14)

    dorel [anonim]

    Romania are nevoie sau Patriciu, Voiculescu si Vantu ?
  • +8 (10 voturi)    
    s-o umflat (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:19)

    altu [anonim]

    Bine ma Antonescu ca esti tu destept, io cred ca orezu ce l-ai mancat s-o umflat in tine, mai bine meri la buda....
  • +7 (9 voturi)    
    e atat de transparent (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:20)

    duval [anonim]

    1.Antonescu are nevoie de un trust media care sa-l sustina puternic la presedentie(si Felix,va da-ti seama ce avantaje a negociat deja)Daca ar fi facut asta la alegerile trecute,castigau de departe.
    2.Cantecul de sirena catre UDMR, e vrajeala(UDMR-ul are un bazin electoral loial si stabil, indiferent de prestatia pe care o are la guvernare)pentru ca doar n-or vota maghiarii cu alcineva,asa ca daca vor schimba macazul,o vor face din alte considerente nu de frica electorala.Dar ii stiu oameni de onoare,plus ca sunt constienti ca intodeauna va fi nevoie de ei.
    3.Mai degraba sunt vizati UNPR-istii,la care s-ar putea sa aiba mai mult succes.
    4.Cu aceasta ocazie Ponta a fost asezat pe locul 2,oricat se va mai zbate.
  • +5 (5 voturi)    
    corect... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:21)

    Florin [anonim]

    zice bine antonescu,tara are nevoie de un presedinte serios si ala nu poate fi altul decat VOICULESCU DAN.
  • +7 (9 voturi)    
    PRESDINTE PE PERSOANE FIZICE (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:26)

    EMIL [anonim]

    asa au ,,decretat", cele doua ,,personalitati" politice romanesti : patriciu si voiculescu: pentru a ne bucura de cele capatate prin hotie ,trafic de influienta si viclenie ne trebuie un presedinte al nostru, o majoritate proprie si o justitie neschimbata. asa se traduc aiurelele lui ochi de peste mort din tulcea.
  • +7 (9 voturi)    
    A uitat ceva (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:27)

    bogdan [anonim]

    Urgent este nevoie de opozitie credibila cu programe, oameni competenti si dedicati binelui public. In rest eterna gargara a unui personaj ce aduna perfect trasaturile negative din politica Romaneasca - chiulangiu, incompetent si incapabil de a construi, orator de cafenea si strateg de bodega. Un zero cu pretentii si fumuri maxime impins de la spate de infractori economici ce asteapta de la el protectie in fata legii.
  • 0 (2 voturi)    
    Ygen (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:30)

    plici [anonim]

    . Te simti bine, esti optimist si increzator in fortele proprii ? Stai pe scaun linistit 5 minute ca o sa-ti treaca ! Si vezi ca excesul de cocartz dauneaza grav sanatatii, mai ales celei mentale !
  • +4 (6 voturi)    
    Hmmmmm... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:16)

    Gimi [anonim]

    S-a trezit si Antonescu !
    Pai bine ma baiatule, tu unde-ai fost 20 de ani?
    Cica ai fost si ministru; si care este marea realizare a ta? Poate ca trebuie schimati si presedinti si premieri si parlamentari si strungari si judecatori si preoti, dar nu esti tu in masura sa spui asta!
    Sigur ca a fost retoric ce am spus.
    Poate ne dau opozantii astia modele de urmat. Poate copilul meu vrea sa fie ca Ponta sau Antonescu ca vede ca sunt genii si corecti si punctuali si nu chiulesc si fac numai lucruri bune si tin si la doctrina lor.
    Eu cand vreau sa schimb ceva, in mod sigur pun ceva bun in loc ca altfel nu ma deranjez, ori clar ca figurile falfaite pe la TV nu-s bune de condus o tara pentru ca nu au putut schimba in mod real nimic la ei in partid ce sa mai vorbim de structurile administrative si oricum o alianta PSD+PNL+PC e pentru scurt timp ca doar sunt orgolii ca in toata societatea romaneasca si nu numai.
  • +5 (7 voturi)    
    asistam la lansarea (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:27)

    mihai [anonim]

    noului program politic al domnisoarei Antonescu:marota s-a dezvoltat de la Basescu la parlament si guvern.Bravo,dar cred ca trebuie sa te duci la doctor sa vezi daca nu ai luat cumva boala de la WC Tudor.................................
  • +2 (4 voturi)    
    ca de pe la noi (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:29)

    Gicu [anonim]

    "Nu mor caii cand vor cainii"
  • +7 (9 voturi)    
    cocediu (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:33)

    vali [anonim]

    S-a intors Antonescu din concediu si a inceput sa faca galagie.Auzi halal partid de dreapta s-a asociat cu Voiculescu,pentru ce??De aparut la TV aparea si asa gratuit.
  • +7 (9 voturi)    
    Sa infiintat PNL-PC -S.A, (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:40)

    Antonescu [anonim]

    Sa infiintat PNL-PC -S.A (societate pe actiuni)
    PNL si antonescu sunt alte puncte de lucru ale retelei mic.ro ce apartine lui Patriciu.
    De fapt sunt afacerile de familie a lui Patriciu, dar sa hotarat sa vanda ceva actiuni si domnului Voiculescu, un 10% probabil.
  • +7 (7 voturi)    
    Vremuri grele... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:07)

    Gicu [anonim]

    Din "nefericire" avea dreptate Basescu, cum ca Antonescu a fost luat in brate de mogulul Voiculescu.
    Vrea si el (Antonescu) in istorie.
    Haideti sa fim seriosi si sa gasim alte subiecte mai adevarate, reale cel putin ca fantezii erotice pot avea adolescentii chiar si cei intarziati precum Ponta.
    Si totusi cineva isi punea intrebari cam ce a facut Antonescu de dupa revolutie, ceva remarcabil, o inventie mareata, o lege cool, ceva acolo sa scrie la carte. Poate are pretenu' Ponta.
    Va rog si eu sa ma luminati!
    Oricum prefer sa am un leu in padure "decat" doua maimute in gradina zoologica.
  • 0 (6 voturi)    
    au shanse mari (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:22)

    stamate chioru [anonim]

    daca atrag si prm in hora asta.
    tribunul anunta, dela balconul sediului evacuat, ca, deja, dupa incident, prm a ajuns la 20%.
    cu prm si partidul popo'ului otv/dd, au toate sansele s'ajunga departe.
    20 prm, 20 pp, 18 pnl, 0.1 pc = larga alianta, mare majoritate/noua majoritate. :-)
    succes, mai draga !
  • +10 (10 voturi)    
    Lui Antonescu (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:25)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    dar si lui Vociulescu au inceput sa le tremure chiloteii pe ei de frica !

    Hai Base. Parlament unicameral si mai putini parlamentari.
  • -1 (1 vot)    
    /// (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:29)

    al [anonim]

    da totul trebuie schimbat pana la urma,mai devreme sau mai tarziu ...ca altfel se invecheste si pute ...ramane intrebarea: cu cine-i schimbam ?cu Armata, cu Jandarmii sau cu Securitatea...cu sila nimic nu se schimba ca apoi sa rezulte solutii armonioase si cat de cat durabile...(editat de HotNews.ro)
  • +8 (8 voturi)    
    Nu va uitati istoria! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:31)

    Gicu [anonim]

    Basescu cel putin isi asuma. Plateste prin injuraturi.
    Iliescu si Constantinescu nu acceptau oficial nici injuraturile (Constantinescu pentru cei ce nu stiu a fost Presedintele Romaniei). Opozitia din Parlament (doar din Parlament) s-a trezit din betie si are impresia ca noi "simplii cetateni" uitam istoria celor 20 de ani; am uitat deja cine a vandut toate intreprinderile, cine a pus mana pe banii sindicatelor, cine a devalizat banci, de afacerea Tigareta, de mineriade, etc. Daca uitam toate astea atunci haideti sa uitam si anul 2009 si 2010 si ce am mancat ieri si ca am facut o facultate si ca sunt insurat si ca am un copil, si poate uitam si ca a fost ceva in 1989. Antonescu nu a aparut ieri ca o fecioara neprihanita in politica romaneasca si nici Ponta despre PC nu vorbim ca nu stim ce a facut Voiculescu nici inainte de 89 si nici dupa.
    Chiar asa orbiti sa fim, sa ne uitam la TV si sa nu citim ce e in spatele acestor oameni, nu ca ceilalti sunt sfinti. In interiorul vostru cred ca stiti ca azi nu am fi in situatia asta daca timp de 20 de ani toti si-ar fi facut treaba in mod cinstit. Poate nici presa nu si-a facut treaba sa ne informeze corect si complet pana in 2005. Nu ma astept sa recunoasteti "public" ca am dreptate ca la romani orgoliul ne intuneca relatiile interumane.
  • +7 (7 voturi)    
    si (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:45)

    uzu [anonim]

    deci a decis antonescu: de acum, toate legile care trec trebuiesc trimise la curtea constitutionala.
  • +7 (7 voturi)    
    Omu asta... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:16)

    Sibian [anonim]

    ...e bolnav psihic!!! inca nu a trecut de socul de la alegeri. de atunci nu il aud sa spuna altceva. orice hotnews - va rog nu mai publicati toate balbaielile repetitioniste
  • +7 (7 voturi)    
    gogoasa grivco (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:27)

    dr.felix [anonim]

    crin are dreptate. arde, frige si n'are gura sa strige !
    ia gogoasa, neamule !
  • -6 (6 voturi)    
    Comentarii (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 18:03)

    petre [anonim]

    Voi ăştia care-l ponegriţi pe Crin. ori sunteţi căţeii lui Băse ori şi voi trăiţi de pe urma furăciunilor unora... Vă temeţi că pierdeţi ciolanul dacă cade trupa lui Băse. Sus PNL, jos PDL. Ajunge ....
    • +4 (4 voturi)    
      'cateii' lui Voiculescu, patriciu si SOV (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 18:20)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui petre

      ca tine, au flamanzit in atatia ani de 'abstinenta' si acum latra.

      O fi de foame? O fi de ciuda?
  • +4 (4 voturi)    
    Crin Antonescu,schimbare guvern (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 18:28)

    costel [anonim]

    Romania are urgenta nevoie sa nu mai voteze PNL,PSD si PC.Alianta celor 2 partide si 0,1%,nu este nici o fericire pentru tara deoarece,un om care nu se prezinta la serviciu dar primeste bani ca si cum s-ar prezenta nu putea sa se alieze decit cu un partid care are frunte un om suspectat de genocid si cu un partid condus de un om care a stabilit justitia a facut politie politica,dar nu a fost inca trimis in judecata pentru fals si uz de fals.
  • 0 (0 voturi)    
    Sigur, comunism si nationalizare (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 20:41)

    valisa [utilizator]

    Crinuta, in veci nu te-as vota. Daca ar fi sa se schimbe ceva as prefera comunismul (nu socialismul), nationalizarea si sa va inchida careva gura la toti. Ati adus tara in haos cu capitalismul vostru. Sunteti varza cu totii. Ne-ati vandut americanilor, europenillor, NATO. Romania nu are nevoie de asa ceva. La groapa cu voi.
  • 0 (0 voturi)    
    Exista solutii! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:37)

    Claudiu [anonim]

    Reduceti aparatul birocratic de stat, scoateti din functie parlamentarii si ministrii corupti, faceti ordine in Justitie, Armata, Politie, Presedintie, Parlament etc. si sa vedeti cum castigati increderea cetatenilor si a tarilor din UE
  • 0 (0 voturi)    
    Bratienii se intorc in mormant, (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:01)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    cand tu faci ailante cu comunistii ,securistii si informatorii securitatii ,deoarece si tu te regasesti printre acestia.Est sigur ca membrii PNL si electoratul sunt de acord cu propunerea ta de alianta cu unul ca Felix,renumitul informator,imbogatit fraudulos din averea statului? Esi sigur ca il poti suspenda tu pe presedinte,care este alesul poporului cu majoritate de voturi,sau mintea ta de "arhivar"(sobolan de birou) te fece sa gandesti la functii prea inalte(de presedinte)pe care tu nu ai sa le poti duce niciodata.?Daca pana acum ,de cand esti parlamentar,nu ai facut nimic pentru tara asta ,cu siguranta nici deacum incolo nu vei face nimic ,decat demagogie si ura care emana din lenea care te caracterizeaza.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by