Teodor Baconschi: Domnul Frunzaverde nu se teme atat de presupusul faliment al politicii externe, cat de viitorul congres PDL

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 24 decembrie 2010, 14:12 Actualitate | Politic


Ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, a precizat vineri, in replica la acuzatiile vicepresedintelui PDL, Sorin Frunzaverde, ca acesta nu se teme de presupusul faliment al politicii externe romanesti, ci mai degraba de viitorul congres al PDL.

"Am insa intuitia ca domnul Frunzaverde nu se teme atat de presupusul faliment al politicii externe romanesti, cat de viitorul congres al PDL, in care proiectul meu reformator nu este privit cu ochi buni de domnia sa. Ma surprinde aceasta lipsa de solidaritate si acest atac confuz si nejustificat, cu atat mai mult cu cat pe vremuri domnul Frunzaverde era relativ cunoscut pentru inclinatiile sale crestin-democrate", se arata intr-un comunicat al MAE.

Totodata, el a mai precizat ca il invita la o discutie pe democrat-liberalul Frunzaverde, in care sa-i explice motivele invocate de ministrii francez si german, precum si care sunt atributiile MAE in procesul de aderare la Schengen.

"Impresia mea este ca pentru a iesi din conul de umbra in care l-au plasat afacerile sale din Caras Severin, domnul Sorin Frunzaverde a citit intr-o cheie falsa scrisoarea ministrilor de Interne francez si german, prin care se recomanda amanarea aderarii Romaniei la spatiul Schengen. Eu il invit colegial pe domnul Frunzaverde la o discutie in care i-as putea explica atat atributiile MAE in acest proces, cat si motivele reale invocate in scrisoarea respectiva", a mai punctat ministrul Baconschi.

Seful diplomatiei romane a reiterat faptul ca MAE si-a facut in totalitate tema in ceea ce priveste procesul de aderare la Schengen, si-a modernizat reteaua consulara, a pus in functiune sistemul de vize.

Sorin Frunzaverde a declarat vineri ca neadmiterea Romaniei in spatiul Schengen in martie 2011 inseamna falimentul politicii externe romanesti.

''Romania nu s-a mai confruntat cu un asemenea insucces din 1997, la Summitul de la Madrid, cand nu a fost admisa in NATO. Daca tara noastra nu e admisa in spatiul Schengen, Baconschi ar trebui demis'', a afirmat Sorin Frunzaverde.

Franta si Germania au cerut oficial amanarea aderarii Bulgariei si Romaniei la Spatiul Schengen. Intr-o scrisoare a ministrilor francez si german de Interne catre comisarul pentru Afaceri Interne in Comisia Europeana, Cecilia Malmstrom, se spune ca aceasta aderare ar fi ''prematura'' daca ar avea loc in martie 2011.


Citeste mai multe despre   


















3318 vizualizari

  • -3 (23 voturi)    
    Pana la proiectul sau reformator... (Vineri, 24 decembrie 2010, 15:29)

    George [anonim]

    ... domnul ministru sa explice cum e cu pierderea increderii celor din Uniunea Europeana in tara pe care o reprezinta in relatiile internationale. Nu vorbeste nimic despre esecul muncii sale. Nu e el ministru de extrerne? Ce alta munca a avut in ultimul timp de nu a reusit sa rezolve principala sa sarcina din perioada care a trecut? E primul vinovat! E si al doilea vinovat, chiar si al treilea! Apoi altii..
    Decat sa comenteze ce zic altii... mai bine ar avea onoare si ar demisiona! Rusine!
    • +13 (17 voturi)    
      cioara vopsita (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:38)

      alex [anonim] i-a raspuns lui George

      Auzi...oricat te-ai stradui sa vopsesti o cioara lumea, pana la urma, tot o sa inteleaga ca nu e porumbel...Intelegi? Asa ca diplomatii nu pot vopsi ciori la nesfarsit. Pana una alta sa ne uitam in gradina noastra si sa vedem cata spaga au luat politistii, vamesii, magistratii, si toata functionarime din administratie, de exemplu in ultimul an.
      Tu ai incredere in Justitia romana? Ai incredere in politia romana? Ai incredere in Guvern? Pana unde?
      Cand noi insine nu o sa ne mai plangem de coruptie, pe buna dreptate, abia atunci putem cere altora sa aiba incredere in noi Pana una, alta noi insine nu o facem.
      Asa ca mai las-o cu cioara vopsita.
      PDL a castigat alegerile cu discursul anticoruptie, si le va pierde mai ales pentru esecul din punctul asta de vedere.
      • -1 (7 voturi)    
        Nu te contrazic... (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:48)

        George [anonim] i-a raspuns lui alex

        ... dar stii cum procedezi? Daca cineva iti spune cain padure sunt mere acre, tu ii raspunzi "si ce daca, fiindca in padure mai sunt si pere necomestibile, si animale salbatice, si plante otravitoare, etc.". Adica, distragi atentia! Tema articolului era una clara.
    • +2 (8 voturi)    
      Conflict stupid... (Vineri, 24 decembrie 2010, 17:27)

      judex [anonim] i-a raspuns lui George

      Daca Ro rezolva cazul Schengen, Baconschi va fi deveni seful PD-L. Simplu ca buna ziua !
      • 0 (6 voturi)    
        O mare piatra atarna acum... (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:50)

        George [anonim] i-a raspuns lui judex

        ... la gatul sau, fiindca e greu sa intri intr-o lupta cu o mare infrangere!
    • 0 (14 voturi)    
      siplomatia de vapor (Vineri, 24 decembrie 2010, 18:28)

      diplomatul [anonim] i-a raspuns lui George

      Dl ministru ca sa poata explica trebuie sa mearga Cotroceni.
      Acolo va primi lectii de la cel care a invatat diplomatie la scoala de la Baneasa si, apoi, si- a perfectionat cunostintele in arta contrabandei diplomatice prin porturile lumii.
      Dupa aceea a ajuns la perfectiune analizand cu mult interes formele diplomatice ale diverselor dive portocalii si nu numai.
      Speram sa avem, in curand, o tara care sa fie curatita de diplomati de tip preoti si marinari acoperiti.
      • +6 (8 voturi)    
        E o vorba (Vineri, 24 decembrie 2010, 19:51)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui diplomatul

        Speri mata, dar speri degeaba.
        Nu ei fac schimbarea, noi o vom face, daca o vom face vreodata. Si nu incepand cu ei, ci cu NOI.
        • -1 (9 voturi)    
          Asta da eruditie! (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:53)

          George [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

          Facem noi vreo schimbare? Eu nu am perceput-o! Mi se pare chiar o continuare a caderii, atat economice, sociale (mai ales) si acum, iata, si diplomatice!
          • +1 (1 vot)    
            :))) (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 14:30)

            Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui George

            Tu inca crezi ca daca francezii spun ca "aveti probleme cu justitia" are vreo legatura cu diplomatia ?

            Tu chiar crezi ca-i duci pe europeni cu zanarelu'... ii scoti la o bere si te primesc in Schengen ? :))))
    • +6 (10 voturi)    
      Ascundem gunoiul sub presh (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:11)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui George

      Chiar crede cineva ca politica externa (a ministrului si a presedintelui) sunte motivele pentru care e posibil sa nu intram in Schengen ?

      Sunt doua, mari si late, care converg in cel indicat de ministrii straini:

      1. Chiar daca avem tehnica necesara oamanii din structurile care ar trebui sa pazeasca granitele externe UE si apartinand Romaniei nu sunt inca capabili de asa ceva - datorita coruptiei crescute. Nu mai departe de anul aceasta s-au vehiculat in presa tot felul de fapte de coruptie ale vamesilor.

      Motivul: nu le e frica de justitie. Justitia se cumpara. Justitia la noi nu este o institutie - este un/la produs.
      Ce se intampla in CSM zilele acestea, protectia lui Ridzi din Parlament si altele vin sa intareasca motivul coruptiei.
      Exceptiile, atunci cand exista, intaresc regula.

      In toate aceastea ar mai fi un (sub)motiv: Grecia este foarte sensibila la granite datorita reliefului, iar calea libera ce s-ar forma prin intrarea Romaniei si Bulgariei in Schengen ar face mult mai mult rau UE decat tiganii (rromi) plecati de pe aceste meleaguri. Inzecit mai mult rau.

      Prieteni sau nu, francezii si germanii nu fac nimic altceva decat sa-si apere securitatea cetatenilor.

      2. Francezilor (unor mari si renumite corporatii de la ei) li s-au refuzat contracte importante pe care sa le execute in Romania. Este vorba de
      - tehnica pentru constructia reactoarelor 3 si 4 de la Cernavoda (contract castigat de canadieni printr-un contract fara licitatie); e vorba de 3 mld. Euro;
      - construirea unor autostrazi - caz in care licitatia a fost castigata de francezi si pierduta in justitie; iarasi e vb de sume mari de bani.

      Germanii castigasera o licitatie la extinderea portului Constanta (firma are cifra de afaceri cat PIB-ul romaniei, iar corectitudinea germana nu are nevoie de alte explicatii). Germanii faceau lucrarea pentru 80 mil. Euro, firma de apartament care a castigat in justitie executa constructia la schimb cu 100 mil. euro.

      Concluzie: justitia e oarba (si au dreptate).
      • 0 (6 voturi)    
        Corect! (Vineri, 24 decembrie 2010, 21:04)

        George [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

        Dar cine se face vinovat pentru nivelul la care a ajuns coruptia in Romania? Cine e capul tuturor neregulilor? Justitia singura? Am indoieli. Totul porneste de la partidul care conduce acum tara si, mergand mai departe, de la presedintele acestei tari. E suficient sa vezi cum se indeparteaza ceilalti 26 de sefi de stat de Basescu al nostru si ai imaginea clara a modului cum e vazuta Romania in Europa!

        NB. Acum pe Euronews se tot repeta stirea ca omul european al anului, este o bulgaroaica, comisar european pentru ajutor umanitar.
        • +2 (2 voturi)    
          revin cu ce am spus mai sus (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 10:41)

          Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui George

          Chiad daca pestele se impute de la cap, aceast proverb nu este valabil pentru popoare. Exemplu sta chiar in ”revolutia” romana care a dat jos un ”cap stricat”. Si nu doar dictaturile indepartate prin miscari de strada dovedesc ca nebunia unui presedinte nu se intinde catre poporul sau; chiar si in democratiile reale, atunci cand un presedinte nu mai e conform viziunilor populatiei este schimbat prin alegeri.

          Deci nu. Nu este de vina nici presedintele, nici clasa politica. Ei ne reprezinta asa cum suntem. Noi votam dupa mici, bere, galeti cu diverese. Noi suntem cei care nu ne interesam de programe politice si votam zambete. Noi ii alegem pe ei asa cum sunt, nu ei ne aleg pe noi.
  • -2 (16 voturi)    
    politica externa (Vineri, 24 decembrie 2010, 15:35)

    matei l [anonim]

    La est am pierdut iar Moldova in bratele caracartitei rosii iar in vest ni s-a inchis usa in nas de catre cei doi licurici europeni. Mai ramane sa ne dea flit si licuriciul cel mare. Multumim PDL pentru inteleapta politica externa dar mai ales pentru coerenta politica interna. In curand o sa ne aruncam cu totii de la balcon de atata intelepciune si coerenta.
    Va doresc totusi sarbatori cu bine !
    • 0 (14 voturi)    
      in plus (Vineri, 24 decembrie 2010, 17:21)

      vanghelus [anonim] i-a raspuns lui matei l

      ministrul de externe a fost pus in fruntea unei gasti securisto-mafiote care-si aroga crestin - democratia.
      In ce hal a fost terfelita aceasta sintagma daca ideea PNT C-D a fost insusita de clica securisto-mafiota. Acest PNT C-D a fost atat de infiltrat si controlat cu elemente securiste (chipurile sa pazeasca nestirbita mostenirea comunista preluata de Iliescu!) incat pana la urma clica securisto-mafioto-pedelista a devenit chiar urmasul legitim al PNTCD. Cat de jalnic arata domnul Milut pe le reuniunile acestei clici.
      Intre Baconschi si Frunzaverde, al doilea are onoare, cel putin ...
  • +4 (14 voturi)    
    rătăcit (Vineri, 24 decembrie 2010, 15:51)

    Trota [anonim]

    Poate că dl.Baconsky nu şi-a revenit după alegerile PDL la Municipiul Bucureşti şi se visează în jacuţi după ce a rămas subjugat de aleasa în fruntea PDL Bucureşti. Doamne ce blestem pe această ţară.
  • -2 (16 voturi)    
    Tov. Baconschi si mahalageala (Vineri, 24 decembrie 2010, 15:53)

    Georgel [anonim]

    In loc sa dea explicatii pentru esecul la care tocmai am asistat, in loc sa explice ce masuri va lua in viitor pentru a incerca sa corecteze problemele privind relatia cu marile puteri ale Europei, tov. Baconschi din nou deschide gura numai cu nimicuri politicianiste, certuri meschine cu coledzi de partid etc etc.
    Demisia de onoare tov Baconschi si un vot de blam sever sefului d-voastra pe linie de politica externa.
    • -3 (11 voturi)    
      ..tovarase georgica , (Vineri, 24 decembrie 2010, 18:36)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui Georgel

      ...ai prea multi 'preteni ' se pare ..colegi de partid , ce se ocupa cu ' nimicuri politicianiste ' ... uite eu iti dau un vot de blam ' sever ' !!
  • 0 (14 voturi)    
    Baconschi să predea teologia... (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:06)

    nesic [anonim]

    ...şi să lase relaţiile externe ale ţării pe mâna unuia capabil. Că am ajuns de râsul curcilor în Europa şi în lume şi el doarme-n papuci!
  • +4 (10 voturi)    
    nu parea (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:12)

    Gica contra [anonim]

    Dl Baconschi nu parea prea afectat de ratarea spatiului Shengen
  • +4 (12 voturi)    
    modernizarea retelei consulare? (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:18)

    vio [anonim]

    Deci, trimiterea lui ITM la marsilia, pe post de consul, inseamna modernizare???
    • +2 (12 voturi)    
      Morar (Vineri, 24 decembrie 2010, 17:24)

      George [anonim] i-a raspuns lui vio

      Da, aia cu IT Morar a fost tare de tot. Daca te gandesti insa cat a lins omul unude trebuie atunci rasplata era binemeritata.
  • -2 (10 voturi)    
    vinovatii (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:22)

    dorin [anonim]

    sunt cei care se ocupa de politica externa a Romaniei; prresedintele si consilierii sai, ministrul de Externe, secretarii si subsecretarii de la MAE, alti directori si responsabili cu salarii ”nesimtite”.
  • +1 (13 voturi)    
    Basescu a gresit... (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:30)

    George [anonim]

    ... cand a anuntat ca acest baconschi ar putea fi un pretendent in a-l inlocui la Cotroceni. De atunci i s-a urcat la cap. S-a schimbat total. Vorbeste cu mai multa apasare, e mai impozant, se imbraca mai "la 4 ace", ia atitudini, organizeaza serate scumpe (nu oriunde, ci la Ateneu), infiinteaza fundatii cu denumiri ciudate... cu alte cuvinte, face orice altceva decat ce trebuie sa faca... conform fisei postului de la ministerul ce-l conduce!
  • +1 (11 voturi)    
    The key (Vineri, 24 decembrie 2010, 16:33)

    The Wisest Fool [anonim]

    Din toate greselile pe care le-a facut Basescu sau le-ar putea face, cea mai mare ar fi aceea de a nu sustine ferm aripa Baconschi-Preda-Macovei in interiorul PDL si a nu isi folosi influenta in favoarea acesteia.

    D-l Boc e un om bun si un bun executant dar nu are viziunea sau fermitatea necesara pentru a da directie unui partid si in acelasi timp pt a rezista presiunilor care nu coincid acestei viziuni.
    • +1 (5 voturi)    
      Boc are fermitate dar "viziune" nu prea... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 2:01)

      Lucky [anonim] i-a raspuns lui The Wisest Fool

      Corect!
    • +1 (3 voturi)    
      fermitate (Duminică, 26 decembrie 2010, 0:11)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui The Wisest Fool

      Acuma vezi dumitale, si prostii sunt fermi...
  • +3 (11 voturi)    
    Ma ... (Vineri, 24 decembrie 2010, 17:13)

    ion [anonim]

    Ma tem ca il subapreciati pe Dl Baconschi

    http://www.realitatea.net/romania-si-israelul-ar-putea-organiza-sedinte-comune-de-guvern_708997.html

    http://www.stiriazi.ro/ziare/articol/articol/intalnirea-ministrului-teodor-baconschi-cu-reprezentantii-principalelor-organizatii-evreiesti/sumar-articol/3120419/
  • -1 (13 voturi)    
    cititi printre randuri. (Vineri, 24 decembrie 2010, 18:09)

    F.B. [anonim]

    Bakonsk(?)y - dupa numele sau rusesc, si uns al lui Basescu spre a-i succede la Cotroceni, nu are sprijinul aripii dure a PDL, format de Triada BVA si a locotenntilor acestora.

    Nu-l vad bine pe Basescu in 2010: PSD+PNL vor avea majoritatea in Parlamant. In mod SIGUR Basescu va fi suspendat, si in mod sigur poporul va consimti votul in Parlamanent. Iar in PDL nu va mai fi primit.

    sucesuri domnule Basescu. Va trebuie, pe bune ! Deja este sigura prabusirea dumneavoastea ca om politic.
  • 0 (10 voturi)    
    despre politica externa (Vineri, 24 decembrie 2010, 18:12)

    i tamas [anonim]

    toata ziua vreti sa scimbati si sa vina altii,nu va pla cer nimic./de unde stiti ca voi veti FI MAI BUNI?opozitias este jalnica, domnii PONTA si Crin sun buni de spweriat ciorile,vorbesc de parca ar fi drogati,
    • -2 (10 voturi)    
      las-o balta (Vineri, 24 decembrie 2010, 19:11)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui i tamas

      nu Crin sau Ponta au rata Schengenul, ci Base si Baconschi.
  • 0 (10 voturi)    
    Baconschi, cu iesiri d-astea... (Vineri, 24 decembrie 2010, 19:50)

    costica [anonim]

    poate sa-si ia ADIO de la candidatura la Presedintia Romaniei, nu-l mai vad cu nici o sansa....
  • -3 (11 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:18)

    Jack [anonim]

    Ce tupeu are Bakonski asta. De unde a aparut filo (fito) blondinul asta? Ia uite cine il critica pe Frunzaverde? Un con uscat de brad de plastic
  • +2 (10 voturi)    
    Lasati intelectualii sa intre in politica! (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:52)

    Ioana [anonim]

    Ministrul de Externe Baconschi este un intelectual
    rasat, ca si parintele sau - scriitorul A.E. Baconschi - pentru cine nu stie.
    PDL-ul ar castiga enorm daca l-ar avea invedere pentru conducerea partidului si apoi pentru presedentia Romaniei.
    Nu intelegeti, oameni buni, ca ne trebuie nu politruci, ci oameni de cultura reprezentativi, intr-o Romanie europeana?
    • -1 (11 voturi)    
      nu e politruc? (Vineri, 24 decembrie 2010, 22:48)

      sulfina [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      ai uitat cum o lauda pe sefa lui,pe Udrea?

      Si ai uitat rezultatele muncii lui: am fost reguzati in Schengen?

      PS.
      Stii, un tata inteligent nu inseamna ca si fiul e la fel. Uite, Eba....
      • +1 (7 voturi)    
        Inteligenta prezidentului (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 1:08)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui sulfina

        Daca Base e inteligent, atunci Baconschi fiul (sau Baconski) e papa de la Roma!
    • +2 (8 voturi)    
      Baconschi ! (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 1:05)

      Doru [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      Ati vrut sa spuneti "intelectual RATAT". Cred ca un intelectual veritabil ar fi fost mult mai ponderat in aprecierile facute asupra unei femei mediocre, cu scoala putina, care la o anumita varsta si pozitie (consilier prezidential???!!!) vorbea de presedintele Norvegiei (lacuna de clasa a VII-a!). "Scriitorul" si poetul A.E.Baconschi n-a fost nici un Eminescu, nici un Blaga si nici un Nichita Stanescu! Rasarea si-a purtat-o in comunsim, asa cum fiul sau (facut asa cum spunea un banc ca a r fi spus Iorga despre un fiu ce nu reusea sa treaca BAC-ul) a dovedit-o in E-mailurile trimise unei subalterne transformata in amanta! Sa nu exageram !!! Baconschi, actualul, a furat voturi la ambasada din Paris si, dupa cum putem vedea, e lipsit de prietenii politice in lumea din vest.
    • 0 (8 voturi)    
      Baconsky, Anatol (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 8:23)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Ioana

      Trece-o noapte şi mai trece-o zi,
      Se ascute lupta între clase,
      Iar chiaburii se arat-a a fi
      Elemente tot mai duşmănoase

      Intelectualul rasat Anatol Baconsky era un inversunat suporter al comunismului. Dar ce vorbesc. Si ce daca? Nu e plin de comunisti in PDL? Nu a declarat Basescu dupa ce a condamnat comunismul ca Ceausescu ar fi fost cel mai bun presedinte al Romaniei?
      Intelectualii nu au ce cauta in politica. EI tebuie sa ii desfiinteze pe politicieni, sa le arate greselile.
      • +2 (4 voturi)    
        ... Acolo Stalin ... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:01)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        AE Baconsky: ...
        "... Acolo Stalin rând pe rând
        Cai noi spre comunism croieste
        Si ceas cu ceas îsi împlineste
        Cutezatorul juramânt
        O, ne-ncetat voi astepta
        Pe Lenin – când sa-l pot vedea,
        Sa-i spun ca razele pe care le-a dezlegat, nepieritoare,
        s-aprind arzând mereu mai tare si lumineaza-n tara mea! ... "

        http://www.cotidianul.ro/126814-AE-Baconsky-un-pupincurist-sovietic-a-produs-un-ortodox-filo-american-Si-mai-nou-crestin-democrat
      • 0 (4 voturi)    
        multi literati de valoare, (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:56)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        afirmati intre cele doua razbeluri, au luat calea rosie. sadoveanu, stancu, arghezi, preda, nume mai importante. baconschi, basarabeanul, a fost si el pe-acolo. totusi, a fost un poet important.
        in ultima parte a vietii isi cam schimbase ideile.
        o vreme a fost cenzurat de regimul comunist.

        basescu a facut o afirmatie rastalmacita de liiceanu, dar mai ales pressa moguleza.
        ce a zis base era referitor la limitarea presedentiei. a spus ca ceausescu ar fi ramas ca un presedinte bun daca ar fi fost in scaun numai zece ani. doua termene de azi...
        plesu a lamurit asta. si pe plesu nu'l putem banui de aparator al lui base.

        facand afirmatii din astea, dupa ureche, fie esti mai putin informat, ceea ce nu'i grav, sau esti rau intentionat, vuvuzelesti aria tonaomatului....
        • 0 (2 voturi)    
          Pe Plesu nu-l putem banui,... (Duminică, 26 decembrie 2010, 15:21)

          George [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

          ... dar mereu a fost cu puterea!
          Reuseste sa fie admirat ca om de litere, dar reuseste si contrariul cand vine vorba de politica.
  • 0 (2 voturi)    
    fallimentul politicii interne mai degraba (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 13:41)

    grunespferd [utilizator]

    Logica domnului Frunzaverde e suspecta. Daca un agent vanzari nu reuseste sa vanda un niste castraveti stricati unui aprozar bulgaresc , este vina agentului de vanzari? Sa fim seriosi, Romania are in momentul de fata, in politica externa cel putin, rezultate istorice.
    Esecurile monumentale, sunt cele ale politicii interne!
    De 21 de ani, Romania nu reuseste sa scape de fostii comunisti. Si de coruptia sistemica. Politica interna nu reuseste sa invinga definitiv modelul de stat mafiot rusesc. Nu exista contra-model. A cui este vina? A politicii externe? Justitia este inca in mana unor judecatori comunisti, parlamentul de-abia ce poate trece legi, lucrand cu o majoritate pentru care Romania a facut mari sacrificii, presa abuzeaza de libertatea sa pentru a violenta spatiul public si constiinta civica romaneasca, iar domnul Frunzaverde vrea schimbare in aproape singurul loc unde a mai functionat ceva.

    De data asta se inseala.
  • +1 (3 voturi)    
    hai sa taiem frunzaverde la caini... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 14:32)

    mos gerila [anonim]

    flacai si fete, daca este o cadere in aderarea la spatiul vestit, nu este nici a lui base nici a lui baconschi.
    este a noatra a tutulor. a patriotizmului de vitrina, a autoinselarii. nu, nu suntem nici gata pentru ue, dara mite pentru schengen. aveti curajul sa va priviti in oblinda, dar nu narcisist. obiectiv, daca se poate.
    io cred ca baconschi a facut tot ce'a depins de el, la fel ca si base, boc si opozitia si fiecare in parte.
    necazul nostru este ca, noi nu mai actionam ca o societate, ca o natiune. suntem o tara a indifvizilor, a intereselor particulare.
    nu avem, inca, constiintza colectiva, civica, care sa ne puna in randul ioropenilor din vest.
    ei se tem de noi, se tem de lipsa noastra da viziune, de maturitate si de simt civic.
    asat este. s'o recunoastem, sa ne redresam, sa ne maturizam, sa ne schimbam noi pentru ioropa, nu ioropa pentru noi.
    altfel, craciun fericit, la multi ani !
  • +1 (3 voturi)    
    Dl. Frunzaverde isi pregateste viitorul politic (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 18:54)

    hotnewsfil [utilizator]

    Domnul Frunzaverde i-a atacat atat de virulent pe principalii responsabili pentru politica externa a Romaniei - presedintele Basescu si ministrul de externe Teodor Baconschi, la nivelul de performanta al domnilor Ponta si Crin Antonescu, incat ar fi primit direct ca vicepresedinte in PSD sau in PNL. Daca nu, cel putin sa i se promite un loc in parlament, la alegerile din 2012. E bine ca harnicul si prevazatorul domn da semne ca ar parasi barca PD-L, care pare ca a inceput 'sa ia apa'.
    Pe cand un trio alaturi de Ponta si de Antonescu, cu tema 'Jos Basescu!', domnule Frunzaverde?
    Unde-s trei, puterea creste si dusmanul (Basescu) nu sporeste.
  • -1 (3 voturi)    
    oare (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 19:36)

    petru popescu [anonim]

    D-le ministru aplicati otactica care nu va face cinste adica cea mai buna aparare e atacul. Inafara de orgiile sexuale in care ati fost implicat ,in fraudarea voturilor ptr Basescu si de-a o linge pe Nuti Cocosel ,nu aveti cu ce va mandri. De ce nu plecati onorabili din MAE?
  • -3 (3 voturi)    
    Regret... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 22:13)

    john bilco [anonim]

    Dle Ministru Baconsky...justificarile Dvs nu sint acceptabile..Asta vine dela un suporter al PDL si Pres Basescu, din Diaspora..care acontribuit MASIV la victoria Dvs la alegeri...sa fiu sincer, fara noi, PDL si Dl basescu nu ar fi condus azi Romania !!
    Cu toata stima pe care o am pentru Dvs, pentru initiativele si tenta crestina pe care o imprimati PDL, spre binele acestei organizatii, regret sa va spun ca Dl Frunzaverde are multa dreptate :DVS nu trebuie sub nici o forma sa acceptati compromiterea celor mai mari proiecte din Romania, care definitiv trebuiau transate in favoarea Frantei si a Germaniei !!
    Tehnologiile Franceze de centrale nucleare sint poate cele mai eficiente si sigure (nici un accident nucelar la cele peste 25 centrale in cca 30 ani ??!!), costa mai putin ca sistemul Candu, sint operabile in spatii relativ restrinse, nu necesita cantitati imense de apa de racire..Sint sigur ca erau f potrivite pentru R, mai ales ca aduceau un suport politic (!!?) extrem de important ptr R din partea Frantei care practic cu Germania controleaza ( cel putin politic !!) Com Europeana !!!
    Dvs stiti PREA BINE, cine si dece ?? a cistigat la Cernavoda...sint convins ca stiti in amanunt ce s-a intimplat..Dar nu a-ti obiectat si nici nu a-ti incercat sa CORECTATI... dA ! ERA DE DATORIA DVS !!
    Imi pare rau dar eu in locul Dvs as fi obiectat si actionat..as fi stat zile in fata biroului Dlui Presedinte daca acolo ?? s-a transat !! si nu a sfi acceptat !!
    Acelasi lucru in cazul VINCI, care stiti si Dvs f bine, CINE a provocat derapajul unui proiect absolut necesar, si care se va realiza oricum la un pret acum cu 50% mai mare ca cel adjudecat lui VINCI..stiti dece Vinci s-a "retras" din afacere.. Stti foarte bine dece Strabag si alte co Germane pierd zilnic in fata unor co de buzunar.. In curind va intra la "bid" si cu proiectul de metro Univ-Dr taberi..si acolo va fi aceiasi situatie ?
    Niste asfaltarori vor cistiga ??.. cont...
    • 0 (0 voturi)    
      johnny, bre ! (Luni, 27 decembrie 2010, 10:09)

      jack the ripper [anonim] i-a raspuns lui john bilco

      mata dai tare, cu drepturi de ...contribuitor, nu contribuabil. io, ca_contribuabil, sunt de parere ca acest ministru de externe este vinovat numai de ce i se poate atribui lui si ministerului de externe.
      situatie in care, iti reamintesc ca bakonski e la externe de un an si ca, mae n'are cuvantul hotarator in centrale nucleare. nu e obiectul sau da activitate.
      in niciun caz n'ar avea un cuvant hotarator.
      ca centralele nucleare franco alemane ar fi mai asa sau mai pe dincolo, ramane sa stabileasca specialistii. io cred ca numai ei pot hotari, ca obiectivele economice majore ale tzarii nu trebuie negociate politic.
      canada se amesteca ...deloc, in politica romaneasca, spre deosebire de sarcozea si merkel, cei cu veleitati. balcanii au luat foc, nu din cauza canadienilor. canadienii ne sunt aliati mai fideli in nato, decat francezii. ei nu vand armament la rusi.
      si argumentul de baza este ca, noi am inceput deja cu canadienii. ne'am pregatit pe orizontala sa sustinem centralele canadiene, deja in lucru.
      dece nu rusesti, sa ne facem prieteni in est ?!
      bulgarii merg tot cu rusii...
      si totusi, nemtzii stapanesc bulgaria. sa fim seriosi, sa nu legam calul la gardul altuia. ma rog, martzoaga, cu voia dv. :-)
  • -2 (4 voturi)    
    continuare Dle baconsy... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 22:23)

    john bilco [anonim]

    Sinteti investit cu inalta grija de aproteja interesele Romaniei. Este vorba in primul rind..de INTERESELE VITALE ALE SUPRAVIETUIRII ACESTEI NATIUNI ; cele ECONOMICE !! va rog sa ma scuzati dar celelalte interese ( culturale, etc) sint irelevante in acest moment !!
    Cum va puteti permite sa pierdeti suportul Germaniei si acum si al Frantei !!??, ca sa nu spun de multe alte tari care s-au saturat de dualitatea Dvs si a Romaniei?
    Eu sint amrican si sa fiu sincer nu ar trebuii sami pese asa de mult..mai ales ca la noi nici...nici.. nu sint prea simpatizati..DAR Romania are nevoie de F si G !!!
    Ce puteti face inainte de demisia de onoare ceruta de proprii Dvs colegi ?
    SA FACETI LUMINA !! asta var readuce imaginea stirbita grav..de un posibil candidat la presedentia acestei tari !! cu stima jb
  • 0 (2 voturi)    
    Adios incredere in politica romaneasca!!! (Duminică, 26 decembrie 2010, 21:28)

    Claudiu [anonim]

    Din 1996 nu am mai votat si nu o voi mai face in vecii vecilor amin! Mi-am pierdut increderea in toti politicienii romani!!!
  • -1 (1 vot)    
    Adios incredere in politica romaneasca!!! (Duminică, 26 decembrie 2010, 21:29)

    Claudiu [anonim]

    Din 1996 nu am mai votat si nu o voi mai face in vecii vecilor amin! Mi-am pierdut increderea in toti politicienii romani!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version