Traian Basescu despre aderarea la Schengen: Romania nu doreste sa fie victima colaterala pentru tot ceea ce nu merge azi in Uniune... Ne-am saturat de monitorizari

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 17 decembrie 2010, 15:26 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a sustinut, vineri, la Bruxelles in contextul lucrarilor Consiliului European de iarna o declaratie privind aderarea Romaniei la spatiul Schengen, in care a aratat ca tara noastra nu doreste sa fie "victima colaterala pentru tot ceea ce nu merge azi in Uniune".

"Romania a respectat regulile acestui club din momentul aderarii la Uniune, acum patru ani. Nu as vrea sa cred ca am gresit prin aceasta abordare constructiva si ca beneficiile in Uniune se obtin doar prin abordari confruntationale. Romania nu doreste sa fie victima colaterala pentru tot ceea ce nu merge bine azi in Uniune", a afirmat seful statului, citat de Agerpres.

El si-a exprimat deplina convingere ca aderarea la spatiul Schengen in martie 2011 va fi atat in beneficiul tarii noastre, cat si al intregii Uniuni.

"Aderarea la Schengen nu reprezinta un cadou oferit Romaniei, ci o responsabilitate crescuta pentru statul roman. Este, pe de alta parte, expresia cerintei perfect indreptatite de a fi tratati ca un stat membru cu drepturi depline al Uniunii. Ne-am indeplinit obligatiile si acest fapt trebuie recunoscut in mod corect si trebuie sa aiba in practica consecinte logice si legale", a spus Basescu.

El a subliniat ca intelege faptul ca exista o serie de sensibilitati politice pe acest subiect, dar trebuie sa se lucreze impreuna pentru a se gasi rezolvari rezonabile si corecte. Presedintele a completat ca tara noastra este dispusa sa continue colaborarea in domeniu cu statele membre si dupa aderarea la Schengen, dar Romania nu este de acord cu o monitorizare post-aderare.

"Ne-am saturat de monitorizari", a spus Basescu.

Presedintele a reiterat ca Romania si-a facut temele pentru aderarea la Schengen si ca rapoartele tuturor misiunilor de evaluare arata acest lucru. "Am muncit extrem de mult pentru indeplinirea criteriilor de aderare la spatiul Schengen: am investit mai mult de un miliard de euro in cursul procesului de pregatire - jumatate din investitii bani comunitari precum Facilitatea Schengen", a spus Traian Basescu.

El a infirmat totodata unele afirmatii potrivit carora aderarea Romaniei la Schengen ar vulnerabiliza soliditatea frontierelor externe ale UE.

Traian Basescu a mai declarat ca dezavueaza declaratiile oamenilor politici care, in ultima perioada, au ajuns la afirmatii ''nastrusnice'' potrivit carora Romania nu ar avea un tratat de frontiera cu Republica Moldova.

In ceea ce priveste eventualele riscuri legate de migratia ilegala odata cu intrarea tarii noastre in spatiul Schengen, seful statului a mentionat ca Romania este dispusa sa faca o analiza pe acest subiect cu orice stat membru UE.

''Am aratat ca suntem dispusi sa facem o analiza cu orice stat al UE, separat sau cu toate la un loc, cu privire la fluxurile migratorii sa vedem cat de permisiva este frontiera Romaniei, in raport cu frontiera altor state. Romania nu a creat niciun fel de risc de migratie ilegala in interiorul UE'', a completat seful statului.

El a aratat ca o dezbatere pe tema aderarii la Schengen poate fi reluata dupa ce se distribuie si raportul ultimei evaluari, lucru cu care, spune Basescu, si presedintele Consiliului European a fost de acord.

Traian Basescu a reiterat ca Romania nu doreste decuplarea de Bulgaria in procesul de aderare la Schengen. ''Suntem parteneri, mergem pe acelasi drum'', a adaugat presedintele Basescu.


Citeste mai multe despre   


















4913 vizualizari

  • -13 (33 voturi)    
    Am intrat (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:40)

    drak latinu [utilizator]

    In UE acum 3 ani nu 4 ;)
    Nu vad de ce sa mergem mama in mana cu Bulgaria, in afara de saracie si coruptie nu avem nimic in comun, poate Dunarea....
    Tind sa ii cred pe francezi daca meritam sau nu sa intram la anul In Shengen decat pe romani unde deputatii sunt mai presus decat legea : un caz f recent este cel a lui Ritzi !!
    Sa ne fie rusine !
    Nea Basescu acum ti ai dat seama de ce inca vor monitoriza RO ?!
    • +15 (21 voturi)    
      matematica bat-o vina (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:51)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      Am intrat la 1 ianuarie 2007. Peste 2 saptamani va fi 1 ianuarie 2011. Cred ca sunt totusi 4 ani;)
    • +17 (23 voturi)    
      Aritmetica (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:58)

      Alex D [utilizator] i-a raspuns lui drak latinu

      Hai sa numaram impreuna ca singur vas ca e mai greu:
      1 ian 2007-31 dec 2007 = 1 an
      1 ian 2008-31 dec 2008 = 1 an
      1 ian 2009-31 dec 2009 = 1 an
      1 ian 2010-17 dec 2010 = 1 an fara 2 saptamani

      Total 4 ani si nu 3, ca nu tai tot anul pentru 2 saptamani decat daca esti rau intentionat sau postac pus sa critice orice zice Basescu.
    • +6 (10 voturi)    
      da (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:58)

      x [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      1 ian 2011 - 1 ian 2007 = 4.
      17 dec 2010 - 1 ian 2007 = 3.

      felicitari.
    • +4 (8 voturi)    
      matematica (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:59)

      alex [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      La 1 ian 2011 se fac 4 ani.
    • +8 (14 voturi)    
      istetule (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:02)

      flavius29663 [utilizator] i-a raspuns lui drak latinu

      Inainte sa dai lectii de aritmetica Presedintelui, asigura-te ca stii ce vorbesti
      2007 (de la 1 ianuarie)
      2008
      2009
      2010
      4 ani
      • +1 (1 vot)    
        Aritmerica... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 8:47)

        Calculatoru' [anonim] i-a raspuns lui flavius29663

        Cate degete ai la ambele miini ? 10 sau 11 ?
        Hai sa luam o mana si numaram ... invers : 10,9,8,7,6 plus 5 fac ???? 11 Bravo... Deci la ambele miini ai 11 ..... Draga Drak latinu cred ca esti .... dus cu ambele miini si picioare. Sictir.
    • -1 (9 voturi)    
      1..2...3...4... (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:06)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui drak latinu

      E a treia oara cand vad in comentarii eroari de masurare a timpului asa ca hai sa numaram impreuna:

      ian 2007 - dec 2007 - 1 an
      ian 2008 - dec 2008 - 1 an
      ian 2009 - dec 2009 - 1 an
      ian 2010 - dec 2010 - 1 an
      --------------------------------------
      Total: 4 ani.

      Vrei si cu fractii ?
    • +4 (8 voturi)    
      :))) (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:54)

      Pareristul [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      Aloooo, toa'su "drak latinu", bati campii si confunzi borcanele...ca sa nu mai spun ca ai probleme serioase cu matematica!!!
      Pai...una e apartenenta la UE ca tara membra cu drepturi depline...si cu totul altceva e Schengen Space (spatiul Schengen), "spatiu" format in urma acordului de la Schengen, semnat in 1985

      http://en.wikipedia.org/wiki/Schengen_Agreement

      Din "spatiul Schengen" fac parte tari care nu sunt membre UE, ca Elvetia sau Norvegia. Unii membri ca Marea Britanie sau Irlanda nu au semnat acordul.si, in consecinta, nu fac parte din "spatiul Schengen"

      http://en.wikipedia.org/wiki/Schengen_Area

      Foloseste Internetul daca tot il ai la indemana. Pune mana pe carte! Nu strica, te asigur!

      Succes!
      :)))
    • 0 (4 voturi)    
      am intrat (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:55)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      in UE la 1 ianuarie 2007, deci acum 4 ani: 2007, 2008, 2009 si 2010.
      • 0 (0 voturi)    
        Matematica asta... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 2:06)

        romstart [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

        De la ziua a-1-a pana la a-365-a zi a fiecarui an se considera un an calendaristic. Din 2007 pana in 2008 este un an, din 2008 pana in 2009 sunt doi ani, din 2009 pana in 2010 sunt 3 (TREI) ani. De la 1 ianuarie 2011 se pleaca pe al 4-lea an la care faci tu referire si asta nu inseamna ca, daca a trecut de ziua 1, a trecut un an intreg.

        Matematica asta...Numeri tu si altii din inaintea ta ca si la colectiv, ca sa iasa productia frate...ca deh, rahatul trebuie aruncat atunci cand e proastat, dar de rahat va faceti voi...prin substituire.
        • 0 (0 voturi)    
          ????/ (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 23:02)

          delia [anonim] i-a raspuns lui romstart

          hahahah si de la 2010 pana la 2011???????pe asta l-ai uitat??? de la 1 ian 2011 dragu meu incepe al 5-lea an..ofof ce greu ee
          cred ca tu te-ai facut de r*t pe care vad ca-ti place atat de mult sa-l folosesti!!
          • 0 (0 voturi)    
            pt delia (Luni, 20 decembrie 2010, 12:19)

            ???? [anonim] i-a raspuns lui delia

            in 2010 suntem acum, deci 2010 nu se pune:)))
            • 0 (0 voturi)    
              Se vorbea de 1 ianuarie (Luni, 20 decembrie 2010, 18:54)

              romstart [utilizator] i-a raspuns lui ????

              La 1 ianuarie 2011 se implinesc 4 ani, desi calendaristic, pe ultima zi a lui decembrie se fac cei 4 ani. De la 1 ianuarie 2011 incepe anul 5. Eu cred ca niciunul nu tineti cont de argumentul "calendaristic" si o dati asa in gard ca si cum "las-o ba ca merge si asa". Vorba romanului...

              @Delia Daca taceai...Esti cumva blonda? Daca esti fata/femeie nu imi voi permite sa te jignesc, desi am facut o oarecare insinuare.

              Sper sa meditezi cu atentie si nu uita ca nu esti la colectiv si nu te plateste nimeni, cred, ca sa te arunci in polemici stupide, altfel am sa aplic regula "prin subtituire".

              Eu am facut doar o socoteala pur matematica.
  • +8 (16 voturi)    
    ... monitorizarea e buna (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:40)

    Marcus [anonim]

    Atat timp cat ne indiferent ceea ce ne cere Europa ...atat timp cat nu evoluam de la stadiul primitiv in clasamentul EU ...monitorizarea trebuie sa continue. Eu personal .. as activa clauza pe justitie .. si toate procesele din Romania sa nu mai fie recunoscute in EU. In acest fel .. se va face curatenie .
    • 0 (0 voturi)    
      atit timp (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 10:40)

      dusu [anonim] i-a raspuns lui Marcus

      cit in romanica majoritari sint cei de clasa a treia,care ramin la tabla inmultzirii,fiindu le greu sa gindeasca,sau altzii care au de pierdut sau chiar sint atit de intoxicatzi de comunism,incit doar pamintul ii va mai scapa,opiniile dvs sint neluate in seama de conducatorii comunisti ai zilei
  • +4 (16 voturi)    
    Corect (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:41)

    CezarN [utilizator]

    De un singur lucru nu s-a saturat politicianul roman:de spaga, de bani, de licitatii trucate, de contracte cu dedicatie.

    De aceea stam atat de prost la capitolul absorbtie fonduri europene, pentru ca UE da bani dar doreste sa vada ca sunt cheltuiti judicios. De aceea facem autostrada Transilvania pe banii nostru(spagi grase), si nu facem autostrazi cu bani europeni(supraveghere, ciuciu spagi, ciuciu de trei ori pretul per Km).

    Asa este domnule Basescu. UE sa faca bine si sa ne deranjeze doar daca vrea sa ne dea fonduri nerambursabile si fara supravegherea cheltuirii banilor, pentru altceva nu este buna(de exemplu sa preseze pe cazul Ridzi sau Nastase sau sa ne zica ca defrisam ilegal mai multe ha de padure decat o facem legal).
  • +13 (29 voturi)    
    Mai trebuie pus si piciorul in prag... (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:45)

    Marius [anonim]

    Iata ce inseamna sa ai curaj si demnitate chiar si in fata celor mari. Base are dreptate de data aceasta, chiar daca Romania nu se poate numara printre tarile model a UE. Daca mergi tot timpul cu capul plecat la Bruxelles ce ii va impiedica pe acei birocrati sa iti mai puna dupa cap inca o suta de conditii? Asta ca sa facem si o analogie intre presedinte si pokemonii ce se dau mari si indrazneti dar avand in spate pe Patriciu, Voiculescu sau Iliescu si Nastase respectiv Vantu. Este o diferenta parerea mea. Va rog de aceea sa analizati fiecare in parte acest eveniment. O zi buna
    • +1 (21 voturi)    
      Despre ce vorbim? (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:54)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Care o suta de conditii? Pana acum au fost prea permisivi. Avand in vedere hotia generalizata de aici, lipsa de competenta a tuturor politicienilor, oportunismul prezent in toate partidele, intr-un cuvant batjocura generalizata pe care o practica aceasta clasa politica anti-nationala (din care "Base" face parte de douazeci de ani, indiferent ce spune acum), este clar ca am fost primiti in UE datorita unei conjuncturi favorabile si nu suntem dati afara de rusine si ca sa nu arate prost. In ceea ce priveste imigratia ilegala am impanzit Europa cu imigratie ilegala asa incat ii trebuie mult tupeu pentru a sustine ca nu avem nimic de-a face cu acest lucru. Nu ma intelegeti gresit, vreau in Schengen dar, realist vorbind, noi suntem specialisti in a primi de pomana, de facut nu am facut nimic. Nici macar nu putem sa facem niste proiecte pentru a folosi pomana ;)
      • +4 (6 voturi)    
        unde scrie ca o tara poate fi exclusa (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:38)

        royal [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Arata-mi si mie in care tratat al UE, de la infiintarea ei si pana in prezent, apare mentionat faptul ca o tara poate fi data afara din uniune. Cel mult apare in cel de la Lisabona ca o tara se poate retrage de bunavoie, in niciun caz ca poate fi exclusa. Haide sa ne documentam putin inainte de a spune tot ce ne trece prin cap, doar de dragul de a ne critica tara.
      • +2 (4 voturi)    
        Pariez ca dvs sunteti "expert" (Vineri, 17 decembrie 2010, 18:40)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        in trait din solda.
        Ati auzit de bani europeni dar habar nu aveti cu ce se mananca.

        In plus sunteti o biata fiinta nerusinata care isi denigreaza tara uitand ca nu face nimic pentru ea.

        Dobi....
      • 0 (0 voturi)    
        ?? (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 23:07)

        delia [anonim] i-a raspuns lui Alex

        am impanzit ue de imigranti ilegali????care sa fie aia??ca din cate stiu eu romanii fiind cetateni ue nu mai eu cum sa fie si ilegali!chiar crezi ca uniunea ne tine de rusine??haha daca am fi asa varza cum zici tu ne-ar fi sutit demult nu cred ca astfel de tari fac ceva "din rusine"!
    • -3 (7 voturi)    
      O zi buna si tie prietene Marius (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:04)

      Cocolores [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Sie eu cred ca Basescu a facut bine ca le-a dat peste bot increzutilor de acolo. Chiar daca la noi este coruptie si se face foamete trebuie sa tinem capul sus.
      Daca ma gandesc bine ar trebui sa analizam si posibilitatea iesirii din EU, sa-i vedem atunci cum se descurca cu tiganii si borfasii romani care impanzesc Europa.
      Bravo Base!
    • -3 (11 voturi)    
      cateodata ceva nu mai merge (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:05)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      E una din regulile comunicarii.. Repeta ceva de multe ori si toata lumea o sa te creada si o sa le placa. Repeta la infinit si o sa isi dea seama ca nu ai nimic de spus de fapt.
      Basescu nu merge cu capul plecat nicaieri. De aia avem pretul la gaze asa de mare. Nu cunoaste sensul cuvantului diplomatie. Crede ca are legatura cu o casa care e teritoriu romanesc in alt stat.
      Banuiesc ca nu analizezi nimic. Niciodata.
      Nu ne'am indeplinit obligatiile.
      Ce ai spune tu acuma daca s'ar deschide granitele si 1 milion de pakistanezi ar veni in Romania peste noapte ca pot? Cum crezi ca se simt tarile UE cand peste noapte moldovenii devin cetateni europeni? Si imi spui ca noi putem sa ne apram granitele? Pai ele trebuie in primul rand aparate de vamesi. Dar na... Vamile sunt in mana puterii. Eu tot nu inteleg de ce in vamile de la granita cu Serbia au vamesi din Arad? Cine le plateste drumul?
      Lasa textele aiurea. Noi nu vom fi gata de Schengen nici in 5 ani. Cica au facut terminal Schengen la Timisoara.. Am crezut ca mor de ras. Si un aeroport prin Columbia arata mai bine. Au impartit lacul ala stramt in 2.
      • +3 (3 voturi)    
        Tehn ic vorbind ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 22:14)

        Marse [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        ... ROmania a indeplinit toate conditiile, la fel cum, tehnic vorbinmd, terminalul de la Timisoara este perfect operabil (tocmai si-a luat acceptantza, ma !) . SI, apropo, eu n-am stat nopti la rand in ultimele doua luni sa fac aplicatia de integrare (SINS) ca sa-mi spuna un bagator de seama ca nu suntem pregatiti. APropo, auditorul german a fost uimit ca am implementat direct versiunea 2.0 pe cand Germania va indrazni sa o implementeze abia in 2013. Mai mult, vei citi in raportul de evaluare despre care vorbeste Basel ....

        Ahhh, si inca ceva: un distrus de pe aici se vaieta ca niciodata RO nu va avea acces la cele 32 000 000 alerte Schengen . EI bine, asta se intampla deja de mai mult de o luna, si orice Garcea de la frontiera sau din interior le poate citi pe statia lui de motociclist ...

        Desigur, Frantza ne poate rejecta, ca asa vrea mushchii ei, dar micul Sarko va reushi sa distruga un prieten istoric ...
  • +15 (27 voturi)    
    asa mai merge (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:52)

    teo [anonim]

    In fine ..... un "ton" corect adoptat in relatia cu ceilalti membrii ai UE. Lucrez de ceva timp in Elvetia si am putut sa urmaresc " din tribuna" zbaterile din UE. Si celelalte tari au probleme similare cu ale Romaniei dar nu le arata (vezi "discursurile" de la Bruxelles ale unor parlamentari romani). Nu trebuie sa ne fie rusine ca suntem Romani si ar trebui sa ne impunem mai des punctul de vedere. Ca idee, aici in Elvetia, deci intr-o societate Europeana dar in afara comunitatii, ghidata dupa cele mai demogratice percepte (democratie directa de exemplu), romanii care lucram si traim aici suntem intr-adevar apreciati si de multe ori chiar mai mult decat germanii, francezii, etc.
    Cu toate defectele pe care probabil le are, pentru aceasta pozitie, toate felicitarile Domnului Presedinte al Romaniei
    • -3 (9 voturi)    
      un pic de discernamant (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:31)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui teo

      pe bune, iar ne place sa credem ca suntem interesanti... ii doare pe cei din UE de noi de nu mai pot :))). la un moment dat o sa avem crestere economica datorita lor si le vom consuma in continuare produsele ca sa fim "mai fericiti". reveniti-va
  • -4 (4 voturi)    
    intrebare (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:03)

    ION I [anonim]

    "beneficiul tarii noastre"...

    cine enumera din beneficii si din dezavantaje?
  • +5 (11 voturi)    
    punctual (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:05)

    Silviu [anonim]

    Daca toti cetatenii UE ar avea asa ochelari de cal precum unii romani nu cred ca ar mai fi ajuns europenii sa traiasca asa de bine !
    Orizontul unora dar mai ales parerile unora sunt citate intregi din emisiunile contra intereselor tarii acesteia de la Antene si de la Irealitatea ...Daca s-ar sustine interesele lui Patriciu sau Voiculescu cred ca multi romani ar avea de dat citate intregi .
    Foarte putini romani gandesc si cu capul lor si de aici ni se trage...
    • -2 (10 voturi)    
      @Silviu (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:59)

      Dreac [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      Ai perfecta dreptate, idiotii astia de romani se iau dupa antene si irealitati. Mai bine ar iesi in stada sa vada ce bine si frumos e in Romania. Curatenia, infrastructura perfecta, oameni fericiti, care traiesc bine. Asta e adevarata romanie, nu ce zic aia. Sa ne traieasca iubitii conducatori si in /////lor!
    • +5 (7 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:20)

      admus [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      Si de aia, in astfel de situatii am scris aici mereu: Avem Presedinte ADEVARAT!
      Din pacate e mai usor sa inchiti fara sa mesteci, decit sa depui efort de gindire cu propriul cap. Astfel, Moguli TV indobitocesc si manipuleaza non stop cu o usurinta, demna de o cauza mai buna.
    • -2 (2 voturi)    
      Da, cetatenilor UE le-a crescut nivelul de trai .. (Vineri, 17 decembrie 2010, 20:59)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      Uitanduse la B1 si aducand osanale conducatorilor!
  • -3 (9 voturi)    
    mdeah (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:10)

    UJohn [anonim]

    ... acu' s-o gasit si Base sa creasca un pic de c-oaie. Cand facura austriecii lobby pentru imprumutul FMI nu avu'.
    • +4 (6 voturi)    
      Basescu face exact ce trebuie (Vineri, 17 decembrie 2010, 18:34)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui UJohn

      sa faca un presedinte patriot.

      Cand veti fi dvs. presedinte, sa faceti cum credeti!
      • -3 (5 voturi)    
        @valexandru (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:01)

        UJohn [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Ca votant, am tot dreptul sa-l judec. Iar dumneata, incercand sa-mi dai peste nas, dai dovada de lipsa de cultura politica. (si lipsa de ceva materie cenusie, as adauga).
  • +3 (5 voturi)    
    Excelenta pozitei d-le Presedinte (Vineri, 17 decembrie 2010, 18:31)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Romania trebuie sa invete sa se aprecieze.

    Mai lasati tanguiala!
    • -1 (5 voturi)    
      ce sa-ti povestesc...ce mai apreciere !!!! (Vineri, 17 decembrie 2010, 20:05)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Excelenta pozitie ai cand FACI si vad si cei din UE asta, nu cand vorbesti iar faptele spun altceva... cand UE o sa vada fapte la Bucuresti, o sa zica OK, pana una alta s-au cam saturat de vorbe, aderarea Romaniei la UE in 2007 a fost fara ca Romania sa fie pregatita iar azi UE vede ca s-ar repeta aceeasi situatie, Romania din pacate nu e pregatita, daca stiti ce inseamna aderarea in afara vorbelor frumoase ale Dlui Basescu sau ale Dlui Boc, vorbe pe care nu le mai crede nimeni si nici nu se sperie de ele......
      • 0 (0 voturi)    
        occidentul ne-a furat destul (Duminică, 19 decembrie 2010, 2:16)

        tepes [anonim] i-a raspuns lui lili

        Lili draga ai luat-o razna,ce fapte vrei sa vezi?de ce nu vorbesti la obiect adica la tema de fata?Dimpotriva Romania ar trebui sa se sature de ifosele unor occidentali galbejiti care-si dau cu parerea despre Romania?Cum este posibil ca un ministru de externe, in speta cel francez sa acuze Romania ca nu are un tratat de frontiera cu R.Moldova? vezi lili asta ar trebui tu sa comentezi nu atacuri la persoana,acest ministru cred ca habar nu are unde-i Romania,prin asta isi arata dispretul fata de tara ta..Bine le-a spus Basescu trebuia sa fie mai dur,in definitiv ceavem de pierdut?mai rau ca acum nu poate fi.Si-ti mai spun ceva occidentul nu-si poate permite niciodata sa piarda pozitia strategica-a Romaniei,daca vom continua sa stam cu capul plecat vom ramine saraci si batjocoriti de toti rahatii occidentului Ce am cistigat cu aceasta aderare?ne-au luat tot,petrol,gaze,siderurgie banci,sa enumar doar citeva,ii pasa cuiva de noi?si acum cind vrem sa calatorim liber in acel spatiu blestemat singurul hatir care il cerem europei sintem respinsi cu tot felul de motive mincinoase?O spun si o repet Romania nu trebuie sa permita asa ceva altfel ar trebui sa ne gindim in modul cel mai serios de a ne retrage din UE.
    • -2 (2 voturi)    
      Din pacate ne apreciem singuri. (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:07)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Ceilalti nu prea dau nici o ceapa degerata pe noi. Tu te simti mandru cand vezi cum e tratat Base de catre ceilalti sefi de stat din UE? Oare de ce e tratat asa? Asa aparam interesele noastre in UE facind sluj pentru cate un certificat de buna purtare? Uite ca tocmai ne-a dat unul FMI. Sa vedeti ce mult o sa ne foloseasca incepand cu anul viitor cand va trebui sa platim ratele la imprumut.
  • 0 (0 voturi)    
    atac (Vineri, 17 decembrie 2010, 22:26)

    ano1 [utilizator]

    chiar nu puteti purta un dialog civilizat? chiar nu v-ati saturat de atacurile la persoana? vorbiti la subiect, aduceti solutii si ganditi la ceea ce este de facut.ci oamini........
  • +1 (1 vot)    
    Base (Vineri, 17 decembrie 2010, 23:21)

    Florin [anonim]

    A n-a oara Base arata ca un Presedinte de tara trebuie sa aiba cojones. Una dintre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un leader autentic este previzibilitatea. Chiar ma gandeam cand va incepe Base discursul adevarat pentru Romania, discurs cu care s-a impus si in tara. Era previzibil ca la un moment dat se va ridica din genunchi si va merge biped, nu ca maimutele care arunca cu noroi in tara noastra. E un model demn de urmat, un leader cu bune si rele, insa un leader cum Romania n-a mai avut de mult timp.
    • -1 (1 vot)    
      liderul si recunoasterea celorlalti...... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 9:00)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Florin

      fundamentala pentru un lider este CREDIBILITATEA adica RECUNOASTEREA lui din partea celorlalti, insasi notiunea de lider inseamna persoana care resuseste sa-i convinga, sa-i determine pe altii sa aiba incredere si sa-l urmeze in realizarea unor obiective mari. Despre ce fel de credibilitate este vorba la Dl Basescu, despre ce lider vorbiti cand azi Dumnealui este contestat de majoritatea romanilor iar in strainatate cerseste recunoastere.....nu prea pare sa aiba loc la masa liderilor UE, din pacate pentru Romania.....
  • -1 (1 vot)    
    discurs pentru uz intern... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 9:55)

    bladd [anonim]

    ... ca in exterior nu da nimeni doua parale pe ce spune.Nu poti schimba realitatea prin vorbe doar pentru te-ai saturat de critici. Romania trebuie mentinuta in UE dar in stare de carantina, atit timp cit trebuie pentru a deveni cit de cit normala. Dusmanii cetateanului roman nu sunt celelalte tari din UE, ci autoritatile romane : parlamentul care o face scapata pe Ridzi, cum l-a facut scapat si pe Nastase; justitia care tot amina procesele marilor vinovati; politia curupta mina in mina cu interlopii (vezi cazul recent din Neamt) ; vamesii si ei corupti pina-n maduva oaselor. Pina nu se vindeca de coruptia generalizata statul roman trebui tinut la carantina! In nici un caz in Schengen.
  • -2 (2 voturi)    
    e cum zice base ! (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:56)

    mos gerila [anonim]

    ne-am saturat de monitorizari !
    la noi totul merge struna !

    la anul si la multi ani !
    si, nu uitati, sa traiti bine !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version