Emil Boc : Am evitat colapsul economic...Nu am putut face mai mult atat timp cat am avut PSD la guvernare

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 12 decembrie 2010, 10:26 Actualitate | Politic


Premierul Boc a declarat, la ProTV, ca este convins, dupa aproape doi ani de la preluarea mandatului, ca a facut ce trebuia pentru a evita colapsul economic al tarii, chiar daca si-ar fi dorit sa faca si "lucruri mai placute", si ca nu a putut decide mai multe ajustari cat timp PSD a fost in Guvern.

Alte declaratii ale premierului, citate de Mediafax:

- Pentru anul 2011, in sectorul bugetar se are in vedere o recuperare din pierderea salariala cu 15%. Va fi o crestere cu 15% de la 1 ianuarie pentru toti bugetarii.

- Jeffrey Franks a spus ca prin masurile structurale pe care le-a luat, Romania are mai multa stabilitate decat alte tari din zona euro.

- Marirea TVA-ului nu a fost obiectivul Guvernului. N-a fost o placere pentru mine, dar a fost o necesitate determinata de decizia Curtii Constitutionale.

- Cand am ajuns la guvernare Romania avea 1,397,000 de bugetari. Astazi are 1,291,000 de bugetari. O parte dintre ei au fost absorbiti de piata privata, o parte sunt in cresterea ratei somajului.

- Nimeni nu poate fi suparat pe oameni ca sunt revoltati. Eu ii inteleg pe oameni. Oamenii vad ca salariul a fost diminuat si eu ii inteleg, dar am obligatia sa fac ceea ce trebuie, adica sa tai acolo unde sunt privilegii, sa corectez.

- N-as vrea sa se creada ca am luat aceste masuri cu placere. Pur si simplu facem asta ca sa salvam o tara. Chiar daca sunt dureroase pe termen scurt, din 2011 rezultatele vor incepe sa apara.

- Daca noi am fi continuat politicile din 2008, Romania ar fi avut in 2009 un deficit de cel putin 12%. Daca doream sa avem stabilitate, nu aveam alta solutie. Atata vreme cat am avut la guvernare PSD, nu am avut ce face mai mult.

- Legea pensiilor este in vigoare icepand cu luna iulie, iar pensiile speciale nu se mai platesc la valoarea dinainte. Pensiile de lux au disparut in Romania.

- Romania nu este o insula izolata care a avut probleme economice. Si Marea Britanie are probleme economice. Aceasta criza economica a lovit practic toate tarile, cu mici exceptii. Criza in Romania a ajuns mai tarziu si iesirea din criza va fi mai tarziu. Nu a existat in Europa o tara mai putin pregatita sa faca fata crizei decat Romania.

- Am convingerea ca am facut ceea ce trebuie, chiar daca as fi dorit sa fac lucuri mai placute. In acest moment sunt multumit ca am evitat colapsul economic, ca am stabilizat economia si am creat premizele unei cresteri economice in 2011.￯


Citeste mai multe despre   


















2278 vizualizari

  • 0 (14 voturi)    
    Alooo (Duminică, 12 decembrie 2010, 10:36)

    drak latinu [utilizator]

    Cu bugetarii astia ce ne facem !! Ne trebuie maxim 400 de mii !! Aloooo
    • 0 (8 voturi)    
      Pai, fa un calcul simplu (Duminică, 12 decembrie 2010, 13:57)

      George [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      Daca le-au trebuit doi ani sa scada numarul de bugetari cu 100.000, inseamna ca daca vrei sa ajunga la 400.000 (cat zici tu), le-ar mai trebui inca vreo... 14 ani! Asa ca, solutia ar fi sa ii realegem de inca vreo 4-5 ori...
      • +1 (1 vot)    
        drak latinu, george, sa va explic.... (Duminică, 12 decembrie 2010, 17:13)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui George

        scopul este eficientizarea functionarii statului. asta presupune reducerea cheltuielilor cu functionarea statului dar PASTRIND PARAMETRII DE FUNCTIONARE NESCHIMBATI!

        asta nu pricepe boc.

        ca sa eficientizezi functionarea statului (ASTA E SCOPUL !!!!) trebuie sa schimbi legile de functionare, sa modernizezi dotarile,... astfel ca sa indeplinesti functiile cu mai putini functionari. daca nu faci asta, reducerea numarului de functionari NU ESTE POSIBILA decit cel mult pe hirtie....

        incompetenta bocului merge atit de departe incit el are in cap doar reducerea cheltuielilor (nu chiar de la toti!) nu eficientizarea functionarii statului....

        ca sa eficientizeze functionarea statului trebuie sa regindeasca intreaga structura de legi dar fiind incompetent nici nu-si pune problema decit atunci cind primeste un sut in spate din partea doamnei REALITATEA....

        sa vedeti exemplu: bagi o noua taxa (asta stie) dar atunci trebuie functionari care s-o colecteze, care s-o controleze, care s-o administreze.

        s-a bagat taxa de drum dar dupa cit se pare cel putun 50% din banii pentru taxa de drum se duc in salariile celor care o colecteaza, controleaza, administreaza. daca s-ar renunta la ea si s-ar lua banii din accizele la benzina, nu ar mai fi nevoie de atitia functionari iar cheltuielile ar scadea...

        in fiecare domeniu apare aceasi clasa de probleme pe care boc nu le pricepe si chiar daca le-ar pricepe nu ar fi in stare sa le rezolve...
  • -5 (21 voturi)    
    "Colapsul" ? (Duminică, 12 decembrie 2010, 10:40)

    Florina [anonim]

    Din cate retin, PSD in 2004 a lasat tzara pe plus.
    PNL in 2008 a lasat 8% crestere economica.

    Din 2009 de cand a venit Boc cel mic tot in jos ne ducem. Care "Colaps" ?

    Domnu' incompetent Boc, mai sunt si oameni care analizeaza, nu numai lobotomizati de-ai dumneavoastra.
    • +7 (19 voturi)    
      Daca esti prost de ce nu stai acasa? (Duminică, 12 decembrie 2010, 13:49)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Florina

      Faci niste confuzii de nici nu-ti gaseste omul argumente sa-ti explice.Totul e fals si gresit interpretat in ce spui.Invata si pe urma vino cu comentarii care sa rezolve problema.De injurat stie toata lumea,dar asta nu inseamna ca toata lumea este desteapta.
      • -2 (14 voturi)    
        asa... (Duminică, 12 decembrie 2010, 14:11)

        bok [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ...pai daca nu gasesti argumente iti dau eu unul. ciocu mic, ca noi suntem la putere acum!! jenibil comentariu.
      • 0 (0 voturi)    
        name (Duminică, 12 decembrie 2010, 17:05)

        name [anonim] i-a raspuns lui mircea

        lucrati si duminica ?
      • +1 (1 vot)    
        scri la comanda? (Duminică, 12 decembrie 2010, 17:22)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui mircea

        in 2008 organizatiile internationale prognozau evitarea crizei. insusi base a declarat asta sus si tare. cind s-a luat primul imprumut a declarat ca nu am avea nevoie de el si se ia doar ca asigurare....nu ai ce sa comentezi ca sint date!

        si uite ca a venit boc si ne-am indreptat vertiginos spre colaps in timp ce polonia, care avea cam aceleasi prognoze de evolutie, polonia zic a evitat criza. polonezii n-au avut si nu au probleme deoarece nu au avut in presedinte asa intelept ca al nostru...

        nici asta n-ai cum s-o comentezi ca si aici sint date....

        si cum a evitat boc colapsul creat chiar de el? pai imprumuturi peste imprumuturi (si copiii tai mircea vor plati o parte din datorie!) si taieri peste taieri. dupa ce base si ai lui s-au batut si la curtea constitutionala pentru marirea salariilor profesorilor cu 50%, dupa ce legea A FOST PROMULGATA de base sti cumva ce a urmat?

        poti sa-mi spui categorii de bugetari care n-au facut demonstratii si greve? profesorii si medicii DA, politistii si chiar JUDECATORII DA, ministerul de finante a facut si el greva, mamele cu copii au facut demonstratii....

        asta este o parte din pretul platit de poporul roman pentru incompetenta si iresponsabilitatea astora de la guvernare!
        • -1 (1 vot)    
          cu aritmetica e mai greu (Luni, 13 decembrie 2010, 8:53)

          bula [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          cu insultele si aberatiile stam bine. Datoria AZI cu care se naste fiecare roman este de 2000 de euro. Iti trebuie trei generatii sa o platesti? DA, daca vine Vosganian la Finante!
          PS: Italianul se naste cu 60 000 euro iar japonezul cu 110 000. Parca nu e Boc premier in Japonia si nu Basescu e presedintele Italiei (dar daca asa se vede de la voi de la partid..)
      • +1 (1 vot)    
        Jenant comentariu (Duminică, 12 decembrie 2010, 23:12)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Cum ai putut sa iei plusuri pe asa ceva.
        1, Nu ai argumente si dai vina tot pe el ca e prea la furat.
        2. De injurat stie toata lumea si subiect si continutul mesajului is 2 jigniri: esti prost, si mai invata.

        Si culmea e ca ai oameni care iti dau plus la asa aberatii.

        Atunci as putea adauga, toata lumea poate sa dea plus, nu inseamna ca ai dreptate.
      • +1 (1 vot)    
        bravo (Luni, 13 decembrie 2010, 11:25)

        alex [anonim] i-a raspuns lui mircea

        da niste cifre , lasa injuriile si limbajul de lemn. in timpul asta pib-ul tot scade putin cate putin ... :))
    • -1 (11 voturi)    
      Uiti ca... (Duminică, 12 decembrie 2010, 13:58)

      George [anonim] i-a raspuns lui Florina

      ... in 2008 eram pe buza prapastiei!!! Acum ne dezvoltam sanatos, pardon, nu acum, de la anu'...
      • +1 (1 vot)    
        unu (Luni, 13 decembrie 2010, 6:34)

        unu [anonim] i-a raspuns lui George

        da, in 2008 eram pe buza prapastiei. acum suntem cu un pas inainte....
  • -6 (22 voturi)    
    cel mai slab premier din istorie (Duminică, 12 decembrie 2010, 10:46)

    popa [anonim]

    asta e total depasit de situatie. el traieste in lumea lui, e de pe alta planeta. nu exista masuri care sa ajute economia, nu exista coerenta, furtul a ajuns la cote grobiene, a ajuns sa ia trei lei de la pensionari ca sa dea la clica portocalie. penibil.
    • -6 (12 voturi)    
      De-abia astept... (Duminică, 12 decembrie 2010, 13:59)

      George [anonim] i-a raspuns lui popa

      ... sa nu mai fie premier... sa-l vezi ce sare in sus la fiecare noua masura (chiar daca este evident buna)!
    • +3 (9 voturi)    
      uite un alt Nobel pe economie! (Duminică, 12 decembrie 2010, 14:25)

      bula [anonim] i-a raspuns lui popa

      A. stii vreo masura care sa ajute economia FARA bani de la bugetul de stat? B. Stii vreo masura care sa ajute economia IMEDIAT si cu cifre garantate? C. Stii ceva precis despre furturi si n-ai denuntat? esti tainuitor si e penal D. Era normal ca 6 milioane sa platesca la sanatate si sa aiba gratuit 20 de milioane? de unde vine diferenta? de la bugetul de stat, adica din taxele mele? tu vrei gratis si eu sa platesc pt. tine? si daca nu vreau? PS. ai vazut vreun buget propus fie de PSD, fie de PNL fie impreuna? si nici n-ai sa vezi, pt. ca intr-un buget nu pui PALAVRE politice ci cifre si termene.
      • +1 (1 vot)    
        Avand in vedere ca.... (Duminică, 12 decembrie 2010, 18:29)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui bula

        1)Avem cel mai competent premier.
        2)Cel ami bun guvern.
        3)Un super presedinte.
        4)Cel mai curat si corect partid PDL
        5)...6)...7)...un miliard de motive ca acestia sa ramana la putere pentru....todeauna.
        • -1 (1 vot)    
          ca de obicei haiducule! (Luni, 13 decembrie 2010, 8:54)

          bula [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          cand n-ai argumente, treci pe langa sau ne spui ca nu mai esti in RO de 15 ani. Se tacuisse....
    • 0 (2 voturi)    
      Ai dreptate! (Duminică, 12 decembrie 2010, 20:02)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui popa

      Nu depaseste suta de kile ca bombo sau taricescu, nu?
      Unul ti/a bagat "cornu" in lapte, atul si/a bagat "schimbatorul" in viitorul tau!
      Vezi, ai dreptate!
      Eu ti/as da plus, da' calculatoru' nu si nu, minus!
    • -1 (1 vot)    
      ...dar cel mai onest (Duminică, 12 decembrie 2010, 21:55)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui popa

      furtul si spaga in RO au fost intotdeauna la cote "grobiene" cum spui tu diferenta este ca pana acum stateau ascunse. Era frumos pe vremea lui Ilici si Nastase, era "liniste" , ziarele nu aveau decat articole benigne , ca pe vremea Scanteii...Unii dintre noi cred nu vad padurea din cauza copacilor...
  • -3 (15 voturi)    
    Sigur... (Duminică, 12 decembrie 2010, 10:51)

    Vlad [anonim]

    Sigur, din cauza PSD-ul n-ati facut mai mult. Ce scuza penibila. Lasilor...
    • -1 (13 voturi)    
      Basescu, in ianuarie 2009... (Duminică, 12 decembrie 2010, 14:09)

      George [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      ... zicea ca s-a ajuns la ceea ce a visat de mult, o alianta cu PSD. Acum... s-a schimbat?
  • +11 (17 voturi)    
    bugetari (Duminică, 12 decembrie 2010, 11:09)

    le bizon [anonim]

    1.) s-a taiat prea putin. 100.000 este prea putin, tinind cont ca intre guvernul nastase si guvernul boc pe vremea guvernului tariceanu numarul de bugetari a crescut cu 600.000 de persoane.

    2. ) nu sint de acord cu majorarea salariilor incepind cu 1 ianuarie 2011 cu 15%; macar nu de-a valma, nu la toti, ci doar la profesorii, medicii, asistentii medicali cu salarii mici.
    nu am iesit nici pe departe din criza, ca sa incepem sa marim salariile bugetarilor. in sfera privata salariile inca mai scad...
  • -1 (11 voturi)    
    Nu stie ca :"nu stie" :((( (Duminică, 12 decembrie 2010, 11:29)

    niculita30 [utilizator]

    Si mai e si fudul !!!
  • +1 (11 voturi)    
    Iarasi are dreptate (Duminică, 12 decembrie 2010, 11:33)

    x [anonim]

    Privilegiile sint la pensionarii cu o pensie de pina intr-o mie de lei, in "ajutorul" de 600 lei acordat ... mamicutzelor(!), ... eventual in pruncii inca nenasacuti dar (pro)creati.

    In schimb la Agentiile NEreformate nu e nici-un privilegiu; de asta acolo nu a fost nici-o scadere de 25%.

    Despre aparatul Ministerial ... nu mai am ce s(i)crie.

    La mai mare, Bocutzule!
  • -7 (17 voturi)    
    boc (Duminică, 12 decembrie 2010, 11:36)

    nety [anonim]

    Handicapatul asta chiar crede ce spune sau este ipocrit precum seful lui? De fapt, mistificarea a fost si inca este o arma principala a neputinciosilor. Ei iau minciuna si propriile pareri drept adevar absolut, le propovaduiesc cu tarie, spun a nu este alta solutie decat a lor. Si multi romani fac la fel: pai altii ce ar fi facut sau ce ar face? Nu stim, dar nici nu avem dreptul sa acceptam mizeria, minciuna, hotia, impostura numai pentru ca s-ar putea ca si altii sa fie minciunosi, hoti, impostori. Avem obligatia sa strigam, sa ne razvratim pana cei alesi respecta contractul social. Este fascistoida sustinerea ca faci bine poporului impotriva vointei lui. Si Ceausescu a infomatat poporul platind datoriile externe pentru un iluzoriu viitor mai bun. Ce diferenta este intre Ceausescu si Basescu-boc? A, numai amandoi fac raul pe care Ceausescu il facea singur. Ceausescu era mational/socialist de stanga (rosu), astia sunt de dreapta. De vina suntem noi, parte a contractului social care acceptam incalcarea acestuia de catre ei.
  • -1 (11 voturi)    
    e sa mori tu? (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:02)

    me [anonim]

    am priceput ca incepe campania electorala, dar totusi...
    am avut printre cele mai mari scaderi economice din UE (si noi suntem tara in durs de dezvoltare)
    puteam sa iesim mult mai bine daca aveam un guvern competent!!!
  • -5 (13 voturi)    
    boculetz... (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:04)

    liviiu [anonim]

    ai fost la guvernare cu psd numai 6 luni... acum sunteti singuri la guvernare...
    si tot vina celorlalti e?
    bine ca nu dai vina pe omuleti verzi!
    esti PENIBIL!!!
    • +4 (10 voturi)    
      greaua mostenire exista (Duminică, 12 decembrie 2010, 13:37)

      ddd [anonim] i-a raspuns lui liviiu

      mai 2009: Comisia Europena a declansat miercuri procedura de deficit excesiv pentru Romania, informeaza un comunicat de presa al CE. [..]Deficitul public al Romaniei a atins 5,4% in 2008, motiv pentru care Comisia a luat aceasta decizie.

      "Cifra reflecta, in principal, derapari importante ale cheltuielilor curente, in special ale cheltuielilor cu salariile din sectorul public si ale cheltuielilor cu prestatiile sociale, precum si previziuni exagerat de optimiste privind veniturile si, in mai mica masura, o scadere brusca a veniturilor colectate in ultimul trimestru al anului 2008 datorita incetinirii economice", arata Comisia Europeana.

      Bruxelles-ul mai arata ca Romania a urmat o politica bugetara pro-ciclica in perioada de crestere exploziva a cererii 2005-2008, deficitul global crescand de la 1,2% in 2005 la 5,4% din PIB in 2008, in ciuda creșterii medii reale a PIB-ului de 6,5%. Aceasta evolutie reflecta in mare masura slaba planificare si executie bugetara."
      • 0 (0 voturi)    
        propaganda ieftina, nu mai tine.... (Duminică, 12 decembrie 2010, 17:34)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui ddd

        fara deficit nu exista dezvoltare. cu deficit zero raminem stabili dar nu ne dezvoltam si as zice ca am cam ramas in urma fata de europa.

        salariile prea mici duc la scaderea eficientei muncii (sti lozinca "noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc") si asta se va vedea incet incet pe masura ce boc ne "salveaza" de colapsul generat de simpla lui prezenta in palatul victoria.

        nu uita ca nici ceausescu nu a dus tara in colaps desi a dus poporul la limita colapsului. boc a avut profesori buni...

        "slaba planificare si executie bugetara" a existat, exista, va exista si astea depind in mica masura de guvern.

        planificarea se face pe baza datelor disponibile nu pe baza datelor reale care vor mai ramine foarte multa vreme o necunoscuta....

        si executia bugetara este slab influientata de guvern, oricare ar fi el deoarece exista mult prea multi factori "de alta natura"... care fac ca planificarea si executia bugetara sa fie mai degraba influientata decisiv de nivelul de constiinta si de civilizatie al poporului si in mai mica masura de guvern sau de legi....
        • 0 (0 voturi)    
          nu mai posta DUminica (Luni, 13 decembrie 2010, 8:59)

          bula [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          cand nu ai activist de partid in spate sa te controleze. Procedura CE din mai 2009 se referea la 2008 (an incheiat, cu cifre oficiale). sau nici de citit nu mai stii? Vrei inapoi la Ceausescu: 54 USD salariu mediu, dar toti aveau un loc unde sa ponteze.??? Iar salarii mici la MULTI bugetari e stat asistential, alegere constienta a PSD.
  • -4 (14 voturi)    
    almanhul povestilor cu prostii pe 2010 (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:13)

    ci ciong [anonim]

    domnu Boc ar trebuii sa scrie o carte dupa ce dispare din politica, si presedintele lui la fel, care acum niste timp in urma zicea ca si-a vazut visul cu ochii cand au urcat PSD si a coborat PNL, in vaporasul lui, acuma e invers, mai ales ca o baga pe asta cu "la toti e greu, si in UK e greu"... da dar la noi e mai greu din cauza voastra ca voi intre voi nu va pune-ti de acord cu o treaba si dupa aia va da-ti suparati pe la teve ca nu sa votat cum trebuia chiar de catre oamenii vostrii... sa fim seriosi iei gramezi de bani de la FMI, sa platesti salariile si dupa aia le tai... si mai zici ca ai facut ce trebuia...
  • -4 (12 voturi)    
    bazaconiile dlui Boc.... (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:26)

    lili [anonim]

    nici nu stiu daca sa regret sau nu ca nu am vazut emisiunea...... dupa ce transmite Mediafax, aceleasi bazaconii despre o alta Romanie, Romania Dlui Boc, Dl Boc zice ca a salvat tara, dar n-a reusit sa-i salveze pe romani de dezastrul in care i-a adus..... Romania e bine zice Dl Boc, romanii in schimb o duc rau.......bazaconii portocalii pe care nimeni deja nu le mai ia in seama si nu mai da 2 bani adica vorbe goale, asteptam 2012 sa scapam de el......si de PDL.
    • 0 (0 voturi)    
      LUI LILI (Duminică, 12 decembrie 2010, 18:39)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Fatuca draga, daca esti atat de stramtorata pe cat te pretinzi, nu te mai uita la tv si faci in felul acesta economie la curent electric si nu mai pierde vremea pe internet ci dute sa-ti cauti o slujba: spalat vesela sau wc-uri, sau curatenie pe casa scarii la vre-un bloc - ai sa gasesti cu siguranta cu conditia sa consideri ca munca e sanatoasa si nu-i rusinoasa.
  • -1 (11 voturi)    
    .......... (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:42)

    lungu1on [utilizator]

    ........nu a putut decide mai multe ajustari cat timp PSD a fost in Guvern.

    Cine i-a chemat la guvernare ?
    Cine o fi fost , atunci , prim ministru ?
  • -5 (15 voturi)    
    las-o ca macane (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:58)

    srpc [utilizator]

    boc asta imi aminteste de personajul Radar O'Reilly, din MASH; atata doar ca ala era un copil cuminte, pe cand asta e un pitic fara obraz.
  • -2 (6 voturi)    
    pai da' cine a chemat PSD la guvernare? >: (Duminică, 12 decembrie 2010, 14:18)

    Codruta N [utilizator]

    A... uitasem: Boc i-a chemat la guvernare, pentru ca sa aiba pe cine da vina... :-p
  • +1 (1 vot)    
    deci faptele! (Duminică, 12 decembrie 2010, 16:32)

    dorinteodor [anonim]

    cind a preluat mandatul institutiile internationale au prognozat crestere economica pe 2009 pentru romania. insusi basescu a declarat ca nu vom fi afectati de criza si ca va fi crestere iar profesorii vor primi salariu marit cu 50%.

    pe masura ce boc se facea ca e prim-ministru a aparut si criza, apoi posibilitatea colapsului si acum vine acest boc sa declare ca cel mai mare succes al sau este ca a luat o tara cu prognoza de crestere, a adus-o pina in pragul colapsului economic dar, cu ajutor masiv din vest a reusit sa evite colapsul.

    pretul incompetentei este uluitor: indatorarea tarii pe zeci de ani, demonstratii ale tuturor categoriilor de bugetari nemultumiti, medici, politisti, judecatori, functionari din ministerul finantelor, profesori, ....scuze daca am scapat ceva....

    actiuni INUMANE cum este afectarea veniturilor mamellor cu copii.

    deci cu asa ceva se lauda boc?
    • 0 (0 voturi)    
      densitate maxima de aberatii/ineptii (Luni, 13 decembrie 2010, 9:07)

      curios [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      per rand de postare. A. prognoze de crestere: daca le fac institutiile international e bine, daca le face Boc e rau B. intr-o postare anterioare ziceai ca agentiile international prognozau criza, deci cand ai MINTIT? C. daca clientul tau din Germania nu mai vrea marfa, tu, fabrica de piese de la Sebes ce faci? te duci la un Nobel pe economie, numit dorinteodor, sa-ti dea o solutie! D. 10 mld euro la 20 mil de romani, cat dau per capita? celelalte miliarde le restituie BNR! deci unde e indatorarea pe generatii? E. bugetarii se reduc cu 300.000, vrei demonstratii de sustinere? uitat-te la Anglia, Grecia, Irlanda unde nu e Boc! sau TV preferat de tine e A3? F. cu masurile noi pt. mame, tot suntem peste MEDIA europeana. PS. Am scapat ceva? A da, GAURA de 3 miliarde de euro lasata de Vosganian PESTE DEFICIT (banii din privatizarea BCR)
  • +1 (1 vot)    
    Mai exista? (Duminică, 12 decembrie 2010, 16:43)

    HESS [anonim]

    Prosti sa-l.,sa-i creada! Si pe astia si pe ceilalti.Daca da e de tulai.Peste cateva luni alte impoziite si alte taieri de salarii dar acum de la mortii din cimitire.Sacul partidului trebuie umplut caci se aproprie alegeriile iar firmele prieteniilor de asemenea au nevoie de lucrari din partea statului ca numai asa au stiut sa se imbogateasca majoritatea.Cine-nparte parte-si face.Valabil la toate haitele prtidelor politice.
  • +1 (1 vot)    
    pana mai ieri era devina pnl-ul,acum psd-ul... (Duminică, 12 decembrie 2010, 18:16)

    nonmincinos [anonim]

    de-aia in trim I,II 2010(psd-ul iesise din sept 2009 de la guvernare),fata de 2009:
    -pdl a marit cheltuielile materiale pe ministere
    -pdl a marit cheltuielile cu salariile,dand al 13-lea salariu,sporuri ,prime de vacante,stimulente si ore suplimentare la 1,4 milioane de bugetari(repros facut si lui vladescu,care facea parte din guvernul pdl), ducand tara in colaps financiar sau mai bine zis faliment!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version