Crin Antonescu: PSD si PNL sunt destinate unei confruntari politice, nu unei formule de asociere

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 16:08 Actualitate | Politic


Presedintele Partidului National Liberal, Crin Antonescu a declarat, sambata, ca PNL si PSD ''sunt destinate in perspectiva unei confruntari politice'' si nu unei formule de asociere, transmite Agerpres. In urma cu cateva zile, Antonescu a afirmat ca nu poate merge la  Biroul Permanent National al PSD pentru ca nu este ''comunist'' si nu doreste sa faca bine cu forta cuiva. Vineri, liderul PSD Victor Ponta a negat existenta unui conflict in interiorul opozitiei, afirmand ca "nu il intelegem pe Crin Antonescu, probabil ca nici oamenii nu il inteleg".

''Trebuie sa se inteleaga foarte clar ca PSD si PNL sunt doua partide politice foarte diferite (...) In momentul in care doctrina politica si valorile politice fundamentale ne despart, mijloacele de actiune politica ne despart, trecutul ne desparte, atitudinea, spiritul, valorile, oamenii, toate acestea ne despart, e limpede ca nu putem si nu suntem obligati sa facem mai mult decat sa aparam impreuna statul de drept acum, intr-un moment in care este amenintat'', a afirmat Antonescu, adaugand ca PNL si PSD trebuie sa ofere impreuna o formula de guvernare, chiar provizorie, alta decat aceea sub conducerea lui Emil Boc care ''sfasie, saraceste si distruge din toate punctele de vedere Romania''.

Antonescu, prezent la o sedinta a liberalilor din Suceava, a spus ca PNL trebuie sa se pregateasca sa castige alegerile si sa ajunga la o formula de guvernare prin care, daca nu va putea guverna singur, sa fie cel putin forta predominanta a guvernarii, sa-si impuna cea mai mare parte a programului, sa dea premierul si sa detina ministerele ''cheie''.

El a declarat ca, dupa alegeri, PSD sau PNL vor conduce o coalitie de guvernare, dar pana atunci este posibila doar actiune concertata impotriva puterii actuale.​


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















2270 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    Nu l-am inteles. (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 16:30)

    adrian88000 [utilizator]

    La inceput spune ca sunt destinate in perspectiva unei confruntari politice.La sfarsit zice ca pana la alegeri va lupta concertat cu PSD-ul impotriva PDL si dupa alegeri PSD sau PNL ( e toto una ) va conduce o coalitie de guvernare ( cu celalat partid se intelege).Ori PSD conduce coalitia PNL -PSD ori PNL conduce aceasta coalitie. Mai sus visa cu ochii deschisi si voia Premierul si ministerele cheie in aceasta coalitie. Nu vi se pare cam confuz baiatul?
    • +2 (4 voturi)    
      psd si pnl sunt frati (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:34)

      Alegator [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      PNL-ul incearca sa atraga electoratul de dreapta si sa subtieze cat mai mult PDL-ul, prefacandu-se adversarul PSD-ului. Dupa alegeri se pupa in piata independentei cu PSD-ul si indiferent cine va fi la guvernare se vor intelege la ciolan. In felul acesta va exista "puterea" si "opozitia de mucava".
  • +13 (15 voturi)    
    Dar printzipiile PNL, monsher, cine le mai apara? (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 16:32)

    Ovidiu [anonim]

    Remember this?

    "Domnule presedinte al Romaniei, Mircea Geoana, va doresc succes si il rog pe Dumnezeu sa va dea puterea de a incepe un capitol nou pentru Romania", a declarat Crin Antonescu.

    "Este o victorie pentru democratia romaneasca", a declarat Mircea Geoana imediat dupa aflarea rezultatelor de la exit poll-uri.

    Aceasta victorie este in aceeasi masura victoria lui Crin Antonescu cum este si victoria mea.

    06 decembrie 2009

    Inca nu a trecut anul si deja arunca verigheta logodnei cu Mirciulica.

    Cum ramane cu victoria voastra, bai chiulangiule ?

    PS : Stiti cum i se mai spune pe holurile PNL lui Crin?
    Crin "Jos Basescu" Antonescu !
    • +1 (1 vot)    
      :)) (Duminică, 14 noiembrie 2010, 14:13)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Multumesc pentru aducerea aminte...
  • +8 (12 voturi)    
    "nu unei formule de asociere" (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 16:46)

    Razvan_M [utilizator]

    "PNL si PSD trebuie sa ofere impreuna o formula de guvernare"

    S-a cam ramolit baiatul asta. Atat de tanar, atat de promitator, chiar si la 50 de ani!
    Well, nu-i plang de mila, imi pare ca cu cat debiteaza mai multe tampenii, cu atat incaseaza mai multi bani. O fi oare o simpla coincidenta?
    • +6 (8 voturi)    
      asteptam replica eroului de la Cioca-Boca, (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:24)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      viteazul Cioibalsan din PSD ! avand in vedere ca ei stiu doar sa injure,suntem pregatiti pentru fraze usor de retinut !
    • +8 (10 voturi)    
      Asio, dar raman cu tine, ... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:27)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      Se pare ca lalaua galbena ofilita are trairi din trecut pe care inconstient le defuleza intr-un discurs incoerent .
      Din pacate electoratul pnl tolereaza acest vis de tinerete fara batranete, o vitat fara trecut si fara viitor pe care il traieste ofilitul sau lider ,rogramat sa aiba trairi in afara realitatiila upa l-a pgramat de patronul mic.ro, la fel ca si candidatul manciurian.
    • +1 (3 voturi)    
      OFFFF...Crinutul... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:10)

      MARIA DIAMANDESCU [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      Mai, il jignesti da?.el nu ia bani de la Patriciu...ia nevasta-sa! Crinul e "pur"...hi,hi,hi...
      In rest ai dreptate, si ceva e in neregula la Opozitie...nu doar vanitatile celor 2 lideri!
  • +7 (9 voturi)    
    Asociere NU ! (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 16:53)

    c.mike [utilizator]

    Guvernare DA !
  • +7 (9 voturi)    
    Astia sunt dusi cu pluta! (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:06)

    gabor [utilizator]

    Ponta,Crin sunt dusi.Ponta"nu il intelegem pe Crin Antonescu,probabil ca nici oamenii nu il inteleg".Oare cine ii intelege pe astia?
  • +7 (9 voturi)    
    :)) (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:07)

    Luk [utilizator]

    S-a trezit nenea Patriciu intr-o dimineata si le-a spus:
    "Baieti, mai rasfirati!'

    Uite-i ca se rasfira :)) :)) :))
    • +2 (4 voturi)    
      Mai rasfirati...! (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:19)

      valee [anonim] i-a raspuns lui Luk

      ..."mai rasfirati, baieti, ca mi se apropie scadentele la procese si la datoriile catre Fisc!..."
      "Interesu' poarta fesu'...!" (proverb popular)
  • +10 (12 voturi)    
    . (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:13)

    Ivan [anonim]

    Cat timp toate partidele incearca sa limiteze accesul PSD-ului la putere, Romania mai are o sansa. In ziua in care PSD se va intoarce, va fi vai si-amar de noi.
  • +6 (8 voturi)    
    pentru o opozitie fara opozanti (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:13)

    opozantul de serviciu [anonim]

    Ti-e foame Crinut? Miroase a sange? Ai vazut si tu ca nu prea mai este mult timp?
  • +10 (12 voturi)    
    Mda... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:17)

    Giotto [anonim]

    Un fel de adio PSD dar raman cu tine oricand interesele o cer... Pe cine pacaleste pacaliciul asta de Antonescu. O guvernare impreuna nu implica o asociere? Antonescu asta n-are proprietatea termenilor. Jenant si penibil. Crede ca pacaleste electoratul PDL sau cel nehotarat? Nici vorba! Antonescu se inseala teribil daca crede ca asta e un mod de a face politica...
  • +6 (8 voturi)    
    gargara (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:29)

    penelescu pedelescu pesedescu [anonim]

    Aiurea! Partidele n-au fost niciodata in razboi intre ele. Razboiul lor a fost cu populatia. Pina acum au reusit sa alunge din tara cam un sfert din romani. Un razboi real intre partide ar putea incepe abia dupa ce vom fi emigrat toti. Pina atunci, ei vor face front comun impotriva noastra.
    • +4 (6 voturi)    
      dar (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:05)

      s-v [anonim] i-a raspuns lui penelescu pedelescu pesedescu

      Da, dar nu se prind toti cetatenii.
    • +1 (1 vot)    
      Acel razboi n-o sa inceapa. (Duminică, 14 noiembrie 2010, 14:16)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui penelescu pedelescu pesedescu

      Deja cam 30% din pamant e cumparat de baietii de afara. Dupa ce pleaca toti romanii, strainasii o sa dea cu astia de pereti :))

      Nu-i nici un razboi... e doar un circ dezgustator!
  • +7 (7 voturi)    
    De ce? (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 17:53)

    s-v [anonim]

    Nu se hotaraste odata baiatul asta?
  • +13 (15 voturi)    
    Pai ce sa ne miram? (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:05)

    Constantin1 [anonim]

    Am mai scris despre ,,fenomenul,, Antonescu si o sa revin.
    Daca analizam pregatirea (istoric) si activitatea(muzeograf) lui Antonescu dinainte de 1989 avem explicatia usurintei in exprimare si faptul ca poate face fata unei ,,adunari,,.
    Insa grav este faptul ca pregatirea lui de istoric in regimul comunist, chiar daca a chiulit cat a putut, pentru a promova examene a trebuit totusi sa invete si sa comenteze o istorie neadevarata.Ulterior ca muzeograf tot asa a exprimat multe idei neadevarate despre anumite fenomene.
    Am putina experienta in psihologie si ma intreb si las la latitudinea celor care au rabdare sa-mi citesca comentariul daca nu cumva discursurile sunt de fapt niste insiruiri de cuvinte in care Antonescu nu crede, asa cum nu credea, probabil, nici in expunerile sale de muzeograf...
    Insa indiferent daca credea sau nu in ce ,,cuvanta,, acest fapt este extrem de periculos pentru psihicul omului, deoarece exista riscul sa nu mai poata discerne ce este adevarat sau nu, ce este real sau dorinta...In concluzie nu mai avem garantia ca omul este sanatos psihic.
  • +1 (3 voturi)    
    Aburire , teatru ieftin, manipulare (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:51)

    gabi [anonim]

    Ne aburesc amandoi si incearca sa ne manipuleze.
    De fapt se inteleg foarte bine si asta vom vedea la impartitul ciolanului mult ravnit.
  • -3 (3 voturi)    
    In sfarsit si-a (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 18:53)

    Audit [utilizator]

    dat seama ca tinta nu mai e Basescu ci Ponta!
    Ma intrebam cand isi va da seama ca vin alegeri, ca Basescu nu mai candideaza iar Ponta este cel ce ii devine contracandidat.
    Giumbuslucurile cu suspendari, motiuni sunt doar lucruri care le irosesc fortele.
    Tinta lui trebuie sa fie alegerile!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Nedumerire (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 19:04)

    George [anonim]

    Pai tovarase ofilit, nu mata te-ai asociat in nenumarate randuri cu PSD-ul pe care acum te prefaci ca-l renegi doar doar, crezi tu, ca vei mai atrage niscaiva voturi de la nehotarati Te inseli ofilitule. Genul asta de politica nu mai pacaleste pe nimeni. In plus, nu esti credibil. Pana mai ieri faceai schimb de geci cu Geoana si, mai nou, tot felul de amabilitati cu puerilul obraznic si rasturnat Ponta, iar acum te prefaci ca PSD ti-e dusman doctrinar. Repet ofilitule, nu mai poti pacali pe nimeni. Sansa ta s-a dus in toamna anului trecut cand, daca n-ai fi fost sclavul lui Voiculescu, Vantu si Patriciu (mai ales), ai avut ocazia sa demonstrezi ca PSD-ul e raul absolut. L-ai injurat pe Geoana o tura dupa care a urmat caderea patetica si penibila in bratele acestuia si PSD-ului. Nu mai tine tovarase ofilit. Ceea ce vrei sa spui tu e un fel de adio PSD, doar de ochii fraierilor care inca mai cred ca PNL nu e in cardasie cu "comunistii" lui Ponta, dar, in fapt, ramai cu ei. Dedicat trup si suflet. Pentru ca pur si simplu asa cer interesele meschine ale stapanului tau Patriciu. Dar si pentru ca asta e feeling-ul tau. Interesant este ca imbecilii aia de la PSD n-au replica la ce provocari le arunci tu din avion. De ce? explicatia e simpla. Sunteti pe felie. Acum jucati la cacialma iar cand oportunitatile vor aparea va veti starnge iar duios in brate. Esti penibil repetentule. Nici macar slugile ale alea tale de la PNL, masa aia amorfa de nevertebrate si necuvantatoare de "liberali" facuti dupa 1990, aia care mai au macar o bruma de minte, nu cred o litera din ceea ce balmajesti tu!!! Genul tau, orice psihiatru cu o minima pregatire o poate confirma, este, fara umbra de indoiala, genul psihiopatului paranoid. Doamne fereste sa ajungi presedinte sau chiar premier. Tara asta si-ar pierde orice sansa la un viitor cat de cat ok.
  • 0 (2 voturi)    
    multumesc crinisor (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 20:42)

    cristi [anonim]

    ca m-ai facut sa mai vad o data "O scrisoare pierduta"
  • 0 (2 voturi)    
    tot omul lui Patriciu a ramas (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 21:09)

    brother [anonim]

    Stiti cati euro a incasat sotia lui Crinul ofilit , in acest an de la Patriciu ? Peste 120000 de euro , cica pentru consultanta . Stie finul ,ca nasul e doldora de bani .
    Acest repetent vrea sa ajunga presedintele Romaniei ? Nu ne-a ajuns cu un papucar si un tradator de tara ( mos Ilici).
    Judecati singuri dragi romani , cine ne-a condus timp de 10 ani , Ilici Iliescu care bunicul lui , Vasili Ivanovici , evreu rus , bolsevic , puscarias fugit din Rusia , urmarit de politia tarista iar tatal lui Iliescu , Alexandru , fuge in Rusia , unde duce activitate conspirativa impotriva Romaniei, casatorit in 1929 cu o tiganca bulgaroaica din neamul caldararilor , analfabeta , mama lui Ilici .
    Voi credeti ca Ilici Iliescu doreste binele Romaniei si a romanilor ?
    El face numai ura intre oameni si politicieni .
    El n-a dorit binele poporului roman nicio data .
    Dece credeti ca il sustine pe Geoana la senat ?
    Si acesta este un tradator de tara ca Nastase si Patriciu .
    Vai de viata noastra daca vin PSD-isti s-au PNL-isti la putere.
  • 0 (2 voturi)    
    Paranoia la politicieni (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 23:41)

    ioan [anonim]

    Oare politicienii sunt predestinati sa se imbolnaveasca de paranoia? Mai intai Ceausescu, apoi Iliescu, Vadim Tudir, Mircea Geoana, Acum si Antonescu.
    Cred ca se pune ceva in mancarea de la parlament de se imbolnavesc astia atat de repede.
    • +1 (1 vot)    
      Ioane, (Duminică, 14 noiembrie 2010, 22:22)

      Matrix-4 [anonim] i-a raspuns lui ioan

      Despre primii patru poate ai dreptate cu mancarea scumpa de la parlament... Dar in cazul lui Antonescu pot spune doar doua cuvinte:EXCLUS! La cat de des da pe acolo, nu se poate!
  • 0 (2 voturi)    
    Fata ascunsa a relatiei PSD-PNL (Duminică, 14 noiembrie 2010, 12:45)

    cutu [anonim]

    PSD si PNL au interesul ca Romania sa fie in criza cat mai mult si profund, pt a justifica o schimbare de putere si sa puna ei mana pe putere.. Se fac ca uita ca aceasta criza este globala nu numai in Romania. Cele doua partide sunt conduse in fapt de moguli, pentru interese meschine antiromanesti. PNL-ul are la carma pe Dinu Patriciu interesat de afacerile proprii in care lucreaza cu entitati din RUSIA(exKGB).PSD-ul(Iliescu Adrian Nastase, baronii centrali+baronii locali si grupurile lor de afaceri+PC_Voiculescu au interese specifice =>conectare la resursele bugetului de unde sa suga cat mai mult, controlul institutiilor statului (justitie politie, servicii secrete ca sa nu fie prinsi la furat. Miza pentru Romania este foarte mare. Ori se reuseste consolidarea statului de drept ori cade din nou sub controlul grupurilor de politicieni corupti si grupurilor lor de afaceri. Asa-zisa cearta PNL-PSD este de fatada ca sa nu piarda PNL-ul electoratul pacalit in 2009. De fapt toti au interese comune ce nu coincid cu interesele nationale ale poporului roman.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version