PSD le-a promis sindicalistilor ca va elimina diminuarea cu 25% a salariilor

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 1 octombrie 2010, 14:48 Actualitate | Politic


Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a declarat, vineri, ca liderii partidului au acceptat includerea in programul de guvernare a tuturor propunerilor venite de la sindicate, carora le-au promis ca vor elimina diminuarea salariilor cu 25%, daca PSD va ajunge la guvernare.

Presedintele PSD, Victor Ponta, si presedintele Consiliului National, Adrian Nastase, au prezentat, joi, cateva din masurile cuprinse in programul de guvernare al PSD pentru perioada 2012-2020, program care va fi aprobat la Congresul extraordinar din 16 octombrie.

Potrivit lui Dragnea, in acest program au fost incluse, ca propuneri din partea sindicalistilor, impozitarea diferentiata si elemente de legislatia muncii care sa protejeze drepturile salariatilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2505 vizualizari

  • +41 (41 voturi)    
    Normal (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:50)

    Vizitiul [utilizator]

    Normal ca a promis, caci "sa ne dea" nu gandesc ca aceste promisiuni nu pot fi sustinute in realitate!

    Romania - The land of "Sa ne dea"!

    PSD: Partidul Sa ne Dea
    • +24 (24 voturi)    
      Pomana porcului! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:30)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Chef si voie buna! Ghici de la cine o sa ia ca sa-si alimenteze pomanagii???
      • +10 (10 voturi)    
        calcul simplu... (Vineri, 1 octombrie 2010, 18:51)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui Ronin

        si daca pomanagii sunt mai multi ca si cotizantii, ghici cine va fi reprezentat mai bine la alegeri - deci cine o sa ajunga sa conduca Romania iar? reprezentantii pomanagiilor....mafiotii de PSD-isti care se joaca de-a haiducii varianta romanesca - iau de la cei harnici si cinstiti si dau la cei lenesi si corupti.....romani mare atentie cum dati cu stampila aia.....
    • +22 (22 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:35)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

    • +10 (10 voturi)    
      20000 euro (Vineri, 1 octombrie 2010, 18:19)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      pai nu tot ei promiteau si 20000 de euro cui vine in tara?
  • +30 (30 voturi)    
    Populismul comunistoid a la PSD (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:52)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    PSD nu face altceva decat sa confirme ceea ce spunea Mugur Isarescu cu doua zile in urma legat de populism... Ce mai face tovarase Dragnea "dragostea me Mihaela"???? Geoana stie?
  • +20 (22 voturi)    
    Deunde ? (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:55)

    Punguta cu 2 bani [anonim]

    Pai dau banii inapoi toti psdisti care au facut privatizari si au luat contracte cu statul.daca da numai nastase si dipopescu si voiculescu ajunge.daca mai da si patriciu ajunge si la pensionari.vorba aia : nu ma doare gura . O remarca : ieri pe irealitatea un tov.pesedist spunea la fel .ce vor face si drege ca vor da fara numar .dar a facut o remarca subtire ; sa vedem ce gasim in visterie . Pai ce a gasit boc in visterie ca-i lasase tariceanu ? un bilet caspsat de tramvai si praf ...mult praf ... ca dadus tariceanu toti bani la duduiala :vornba lui guzganian : au praduti banii
    • +13 (13 voturi)    
      Oamenii astia sint paguba (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:17)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Punguta cu 2 bani

      Paguba pe care au facut-o direct si indirect guzganii astia este de citeva ori mai mare decit cistigul pe care l-au realizat efectiv, pentru ca au distrus ca sa fure si apoi au vindut sub pret. Sa o pui si pe matusa Tamara sa plateasca si tot nu s-ar mai face la loc suma.

      In plus, cheltuielile efective pentru pensii, sanatate, invatamint depasesc posibiltatile actuale ale contribuabililor; nu se simte in nivelul de trai/performanta, pentru ca banii sint rau impartiti si rau cheltuiti.

      Daca ar fi furat avutul public ca sa faca profit, acum eram cu toti departe. Din pacate, au furat ca sa faca bucati si sa vinda ca piese de schimb sau fier vechi. Pentur ca sint prea prosti sa faca bani.
  • +26 (26 voturi)    
    BANI (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:55)

    LUCA [anonim]

    de unde dati psdeilor banii, tot din banii nostri! Nu ne-ati stors de bani 20 de ani?
    • +12 (12 voturi)    
      sa iti spun eu de unde vor da astia bani: (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:32)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui LUCA

      Din creditele de la FMI ce vor trebui platite de fetita mea de 7a ni, de copilul lui x de 3 ani , de baiatul lui y ce inca nu s0a nascut si asa mai departe. Pai sa-mi fie cu iertare draga HOTNEWS sar sa /// pe toti aia care se imprumuta si rostogolesc sarcinile achitarii acestor credite pe umerii generatiilor care nu se pot impotrivi impotriva acestor marsavii. Le-am spus-o in clar si parintilor si socrilor ca eu unul //  pe toti aia care angajeaza o datorie ce va urma sa fie platita de cei care de abia s-au nascut, indiferent cine va fi beneficiarul final. E inacceptabil ca tocmai noi sa fim aia care le dam in cap generatiilor ce vor veni dupa noi. Pe socrii i-am potolit cand le-am spus asta si cand le-am mai spus ca daca vor sa traiasca un pic mai bine sa puna osul la treaba si sa nu isi mai lase pamanturile nelucrate. La mine in casa nu se mai face decat politica "pune osul la treaba si nu mai sta cu mana intinsa.Pentru ca cineva va trebui sa plateasca pentru tot confortul nemeritat si singurul responsabil de nivelul tau de trai esti chiar tu insuti si nu copii nenascuti".(editat de HotNews.ro)
      • +5 (5 voturi)    
        draga Hotnews... (Vineri, 1 octombrie 2010, 18:05)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui oh

        ... multumesc pentru slash-slash-uri si "editat de Hotnews.ro". :) M-am facut inteles de catre cei cu ceva in cap.. Multumesc inca o data. :)
        • -2 (2 voturi)    
          daca ai fi scris ceva de dulce la adresa lui Bases (Vineri, 1 octombrie 2010, 21:03)

          ho [anonim] i-a raspuns lui oh

          nu ti-ar mai fi periat oamenii textul. ti l-ar fi cenzurat de-a dreptul, pentru limbaj licentios. asa insa, daca dai in cine trebuie, e "de bine" si se accepta sa fie publicat.

          poate n-ai inteles cum e treaba cu deontologeala si grupurile de interese:)
      • +2 (2 voturi)    
        Faptul ca fetita ta de 7 ani trebuie sa ramburseze (Vineri, 1 octombrie 2010, 22:23)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui oh

        este fals ! Creditul are o perioada de gratie de 24 luni si o perioada de rambursare de 3-5 ani. Asa ca tot tie-ti revine sarcina asta ,
        • +2 (2 voturi)    
          teoretic... (Vineri, 1 octombrie 2010, 23:40)

          oh [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

          ...ca practic, ca sa se poata plati la scadenta se va mai face inca un credit pentru achitarea celui vechi si tot asa mai departe. Fi fara grija, pt ca politicienii romani stiu cum sa eternizeze si sa majoreze o datorie a Romaniei, astfel incat sa isi poata trage si ei bani suficienti din comisioanele de " cooperare cu institutiile financiare". Nu ma crezi? Ia vezi cu cat a crescut datoria externa a Romaniei din 1990 si pana acum. De la zero dolari datorie atunci....acum ne ia cu ameteala la cat s-a ajuns.

          Ma intreb daca ai capacitatea de a intelege ca statul roman nu are nici vointa si nici capacitatea de a-i stimula astazi pe cei care inca mai produc in tara asta. De fapt , onor politicienii nostri, in frunte cu PSD-ul mult iubit, stiu sa incurajeze nemunca si sa ii sanctioneze pe aia care au tupeul sa faca afaceri pentru profit. La noi e cool sa fi asistat social , in timp ce antreprenorii adevarati sunt pusi la stalpul infamiei atunci cand reusesc sa faca profit, fir-ar mama lor a naibii de capitalisti verosi si perversi!

          Realist vorbind, dumneata chiar crezi ca cei care inca produc in tara asta au capacitatea functionala de a produce si profituri si taxe si impozite corecte la parametrii care sa asigure plata fara probleme a imprumuturilor actuale ( fara a apela la noi credite pentru a le plati pe cele veci) si de a tine in spate, simultan, un sistem administrativ -birocrat supradimensionat si un sistem social-parazitar de marimi indecente? Eu ma indoiesc de asta . Ba mai mult, am certitudinea ca pentru a satisface nevoile electoral-social-parazitare, se vor gasi destule argumente lacrimogene pentru a apela din nou la FMI si la indatorarea generatiilor minore si a celor ce inca nu s-au nascut.
          E corecta faza asta? Asa zic si eu. Numai slas-slash-uri si "editat de Hotnews.ro" sa le dau la parazitii sociali. Cine se mai ofera?
  • +22 (22 voturi)    
    Adio (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:56)

    cutarescu [anonim]

    Prostia ar trebui interzisa prin lege. Incalcarea acestei legi ar trebui pedepsita cu eutanasierea!
  • +25 (25 voturi)    
    Si vor da drumul la inflatie... (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:58)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    ... ca alta solutie ca sa dai o suma de bani, dar sa nu o iei razna cu deficitul bugetar, nu exista...

    Pe intelesul fanilor PSD: PDL nu mai da toata painea, ci doar 3/4. PSD zice ca le-o da din nou intreaga, dar uita sa spuna ca va fi doar mai pufoasa, insa greutatea o sa fie tot 3/4 din cea initiala. Prostimea se va bucura ca primeste din nou o paine intreaga care insa o va satura doar pe trei sferturi, deci foamea va fi identica.

    Votati PSD ca sa vedeti atunci rate la creditele in euro !
    • +14 (14 voturi)    
      nu va fi indentica foamea (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:38)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      va fi mult mai rau.
      Si nu doar pentru cei cu credite ci pentru toata lumea.
    • -5 (5 voturi)    
      Problema... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:43)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ...fiind ca Isarescu nu parea a marsat in aceasta directie in discursul de ieri. Ba dimpotriva ... chiar a facut referire la "populisme". Si fara BNR nu se poate "da drumul la inflatie".

      Cat despre cursul de schimb ... nu ti se pare ciudat ca avand o economie in groapa moneda Romaniei a avut o performanta (in sensul de stabilitate) similara cu zlotul polonez (Polonia nici macar nu a intrat in recesiune)? Nu stiu, zic si eu, nu cumva cursul asta de 4.1-4.3 e artificial in conditiile actuale. In multe tari non Euro din zona noastra chiar a fost descurajata masiv creditarea in alte monede decat cea nationala ... Nu cumva asta e ultima ajustare macro necesara (convertirea pasivelor si activelor din euro in ron) pentru a putea pune bazele unei cresteri economice viitoare sanatoase?

      Ilie Serbanescu a explicat ieri destul de detaliat de ce actualele dezechilibre nu pot fi surmontate exclusiv prin deciziile guvernamentale (poltiica fiscala) si ca ajutorul BNR (politica monetara) pare a fi inexistent.
      • +3 (7 voturi)    
        Ilie Serbanescu este un analist (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:02)

        Heterosexualul roman [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        El face analisme .El a fost ministru in guvernul Conventiei .El a dat bir cu fugitii dupa cateva luni dandusi demisia.Si deatunci face in continuare analisme.Avem un caz sincular.Omul care facea analisme a fost pus ministru ca sa le poata face din calitate de ministru.Cand a ajuns ministru a vazut cum sa treaba intre analisme si realitate si a fugit.Acuma omul face din nou analisme pentru o friptura , la felix la antene .Si analizeaza dupa voia clientului .Ca manelisti .Asa ca Serbanescu nu este un reper moral analsistic in nici un caz.
        • -5 (5 voturi)    
          Si totusi... (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:36)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Heterosexualul roman

          ...de ce nu isi revine economia pe exclusiv pe baza deciziilor guvernului?
          • +6 (6 voturi)    
            Simplu (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:56)

            Eugen Cristescu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            Economia este privata .
            Firmele private care alcatuiesc economia produc sau presteaza servicii dupa cerere.
            La productie cererea este 1.la export unde este redusa din mai multe cauze si 2.la intern redusa ptr ca piata este sufocata de chinezisme introduse ilegal in tara .
            la servicii la export = tursimul este 90%evaziune fiscala si produsele care se consuma in turismul local vin tot de afara de la legume si fructe la carne si cercefuri si mobila de hotel totdin china..Servicii interne reduse din cauza gradului de indatorare a populatiei la banci ptr celebrele credite doar cu buletinul.
            Guvernul nu are cum stimula economia privata .nu are cashul necesar .Guvernul manageriaza dezastrul financiar lasat de tariceanu/Guzganian.Deciziile guvernului sunt anihilate de evaziunea fiscala infaptuita de grupari de crima organizata interne si internationale structurate si implementate adanc in sistemele juridice si de control .Cerealele,cheresteaua,fier vechiul.Importurile China .Toate insumate genereaza pagube care depasesc orice imaginatie.Cu asta lupta guvernul.Cartitile care au fost implantate de-a lungul anilor si care au grija de sistemul evazionist lucreaza si azi sub protectia celor mai vizibili sefi politici ai partidelor care tipa azi.
            • -4 (4 voturi)    
              Comentariul... (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:37)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Eugen Cristescu

              ... tau nu merita citit sau raspuns la el dintr-o singura cauza ... nu stiu cine e Guzganian.
              • +1 (1 vot)    
                Hai (Vineri, 1 octombrie 2010, 22:08)

                dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                Nu zău - uite un indiciu - în declaraţia de avere a scris că are o maşină în "lising". şi ... a fost ministru de Finanţe, care spunea că pensiile vor putea fi plătite, cu majorarea din 2008, chiar şi în 2010, 2011 şi-n vecii vecilor AMIN! pentru partidul lui de PeNaLişti! Sper că ai ghicit acum!
              • 0 (0 voturi)    
                Esti chiar tu (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 9:46)

                Eugen Cristescu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                si cei ca tine.
  • +14 (14 voturi)    
    o sa aduca bani de-acasa ??!!! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:00)

    lili [anonim]

    de unde bani, tara e aproape de faliment la capitolul FINANTE....imprumuturile ne mai tin in viata... maine poimaine facem(adica, fac guvenantii) alt imprumut de la FMI.... de unde bani??!!! iar incep cu promisiunile populiste, ca vin alegerile in 2012..... mai crede cineva??!!!
  • +11 (15 voturi)    
    hahaha... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:01)

    andretty [anonim]

    wooow asta da noutate...pai nu asta ziceau si data trecuta? ce le-au promis profilor? cu ce bani acopera promisiunile? mda, unii mai tari ca altii...imi pare rau ca trebuie sa asteptam sa moara securistii(PSD, PDL PC same shit) pana sa se faca si la noi politica ...sa indraznesc sa zic inteligenta?
  • +18 (18 voturi)    
    ha?? (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:01)

    Adonis78 [utilizator]

    De unde ba?? De la tine de-acasă aduci banii? De unde? De la mine care muncesc de rup 18 pre pe zi să îmi plătesc taxele la final de lună? Cretinoid... ce ești...
  • +19 (19 voturi)    
    La fel ... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:05)

    Alex [anonim]

    Un populism de doi lei ... m-as prapadi de ras ...daca nu ar fi tragic.
    • +13 (13 voturi)    
      La orice miting se va da mici si bere! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:41)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Promitem ca raspatim orice manifestatie antisociala dupa cum urmeaza:

      - un zvon = punga de seminte
      - o palma = 2 covrigi
      - un pumn = placinta cu branza dulce
      - un lovitura cu piciorul = o shaorma
      - 3 lovituri cu bastonul = o bere
      - un jet de lacrimogen = o ciocolata
      - o tranta de judo = Colac Kurtosh

      Pentru nivelurile de agresiune superioare, asteptam CV-urile dumneavoastra!

      - se ofera antrenamente si telefon de servici
      - abonament TV gratuit !
  • +15 (15 voturi)    
    Traiasca FSN (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:08)

    anonim [anonim]

    Si infloreasca politica populista care conduce spre noi culmi nivelul de trai.
    Se vor bucura foarte mult FMI si creditorii la auzul unei masuri de subminare a bugetului si drum sigur spre coi imprumuturi.
    Sacul are un fund, cu aceasta a-ti trecut si mai jos si ve-ti face o gaura si mai mare.
  • +15 (15 voturi)    
    asdas (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:10)

    Dakota [utilizator]

    Idiotii astia sunt in stare sa promita orice tampenie , numai sa ajunga si ei la ciolan. Probabil au ramas cu datorii mari din campanie....
    Dar, daca vreti cu adevarat o tara falimentara, destabilizata, cu aceiasi comunisti la putere ca-n '89...atunci mergeti pe mana psd-ului.
    • +9 (9 voturi)    
      Si cine-i ( mai ) crede? (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:39)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui Dakota

      Optimismul din mine ma impinge sa consider ca nici un cetatean cu scaun la cap nu-i ( va mai ) crede ( vota ) vreodata. Dimpotriva, sa nu uite asa curand unde ne-au adus. Ce au facut din viata noastra, din visele noastre de a munci, a trai , si a ne creste copiii intr-o tara normala.
      Si totusi , sunt constienta ca sunt o multime de .. sa le zicem .. dependenti de lene, si de pomana psd , in tara asta, pentru a nu fi ingrijorata ca acest psd chiar poate avea sanse reale .
      Ce impostori perversi psd-ii astia!
      • +9 (9 voturi)    
        De acord (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:53)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Inna

        Rationamentul dvs. pica atunci cand ponderea de oemeni fara scaun la cap este mai mare :) Vezi in tari precum: Romania, Romanistan, Romanika, Rroma :)
      • +1 (1 vot)    
        Inna, te rog tempereaza-ti optimismul.... (Vineri, 1 octombrie 2010, 21:53)

        Vival [utilizator] i-a raspuns lui Inna

        Nu stiu daca vor fi crezuti dar ma tem ca vor fi votati de catre cei care nu au avut si nici nu vor avea mai nimic, niciodata, sub nici un regim si sub nici o guvernare. Iar din acestia sunt multi, multi....
  • +10 (10 voturi)    
    despre statul psdist (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:12)

    Sherlok Holmes [anonim]

    Transcriere sri :Virgil Magureanu: - Bine, asta am inteles eu, dar haideti sa clarificam de la inceput ca asta este o problema cu foarte multe implicatii si raspunderi. Eu vreau sa revin la problema fratelui si clarificarea relatiilor cu statul roman. Domnule, Romania, ca si Libanul, trebuie sa fie... pe de alta parte, daca n-am supravietui unii sau altii, atunci noi n-am avea ce sa discutam in seara asta, ce rost are sa discutam. Dar aici este vorba si de cei care... statul roman si de Liban, si de firma dvs. Permiteti-mi sa va fac... in primul rind fratele dv., eliberarea lui.Mike: - Imaginati-va o tara in care nu ai familie, nu ai prieteni, nu ai decit un frate... cum este fara el..., sint de doi ani de zile in Constanta, si am cumparat pina acuma de milioane... am adus multi bani lichizi, si stiti cit este de dificil sa aduci bani. Si in acelasi timp, foarte multi arabi scot bani din tara si nimeni nu le spune nici un cuvint, iar fratele meu a lucrat aici de un milion, un milion si jumatate, de trei luni de zile, iar eu am adus aici peste 100 de milioane si am pregatit alta suta de milioane. Eu vreau sa punem in practica toate intelegerile noastre. Eu vreau sa aveti imaginea cam ce mafie este in tara asta, ce lupta este daca e s-o spunem si trebuie s-o spunem... mafia asta cu tigari CAMEL... iar altii fac de doi ani de zile treaba asta... el e gata sa plateasca toate daunele si fratele lui sa fie pus sa plateasca toate daunele, dar va rog ca celorlalti sa li se spuna macar o vorba, sa fie chemati si sa fie intrebati de ce procedeaza asa si sa se uite la ceilalti oameni, la ceilalti arabi si sa-i intrebe de ce fac ceea ce fac,... alte companii introduc si acum tigari straine... si sint protejate de oameni foarte inalti,
  • +8 (8 voturi)    
    Statul PSD (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:17)

    Sherlok Holmes [anonim]

    Virgil Magureanu: - Domnule, ceea ce se stabileste aicea este... este lege, nu cred ca o sa gasiti in alta parte o asigurare mai mare.Mike: - Deci cele 3 companii sint compuse din arabi si iranieni, deci Kent-ul, Lucky Strike, Pall Mall, Viceroy, deci eu am inceput aceasta afacere cu aceste companii la 8 octombrie, si am luat aceste certificate din America si Londra, dar ei lucreaza in Romania de 2 ani si jumatate. Aceste doua companii, care au tot libanezi in spate, lucreaza in Romania de doi ani si fac cam 30 de milioane pe luna, dar fac si whisky si cafea, inca 10 milioane pe luna, si puteti fi siguri ca pina acum nici un fel de taxa nu a fost platita, si cine protejeaza aceste companii stie foarte bine si daca vreti va spun acuma de sus pina jos cine protejeaza. Deci pentru Camel si Monte Carlo au foarte bune relatii cu vama - nr. 2 de la vama care-i protejeaza, si pentru Marlboro, si toti care stau in frunte la cele trei companii sint libanezi si vin in Romania doar din cind in cind si ei primesc instructiuni din Cipru pentru miscarea banilor si toate celelalte miscari... au plecat patru saci plini... si asta este numai o data din miile de dati cind se intimpla. Deci la toate aceste firme care sint libaneze, in spate sta unul singur care le coordoneaza din Cipru si oamenii de la Otopeni si de la vama nu vad absolut nimic si se duce direct la avion si ei ajung cu 20-25 de minute inainte de sosirea avionului, sau folosesc o alta cale, sau cind ajungi in Otopeni daca ai bani trebuie sa-i declari si roaga vama sa le dea o hirtie, el nu are nimic, dar plateste 100 de dolari si primeste o hirtie ca a intrat cu 50.000 de dolari, dar el nu a intrat cu nimic, iar din Cipru vin cam 10 persoane, ceea ce inseamna 500.000 de dolari. Pentru ei este interesant ca acesti oameni stau in Romania un an, doi, trei, pina cind sint prinsi, dupa care se duc in Franta sau America, dar eu am interes ca vreau sa stau aici si am alte afaceri mai importante.- Il asigur eu ca sint afaceri
    • +7 (7 voturi)    
      Vamesii?! Nu se poate...doar au iesit in strada!! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:55)

      Unu' nebugetar [anonim] i-a raspuns lui Sherlok Holmes

      Vama, da? Ok, pana la urma o sa le vina si lor randul...! Eh, eu sunt al 2 lea care, cel putin aici, ii condamna pe vamesi! Haideti sa va spun si eu ce am pe suflet: am aflat din pura intamplare ca o anumita ambasada a scos la vanzare o masina, la un pret de nimic. Intamplarea face ca acea masina sa fie visul copilariei mele, o masina foarte ravnita chiar si acum de multi oameni. Am platit suma ceruta catre ambasada, si avand in vedere ca pentru ambasade statul roman nu cere TVA pentru masinile pe care acestea le cumpara si pe care le folosesc in Romania, a trebuit sa achit eu si TVA ul (desi este obligatia exclusiva a ambasadei, dar....e tiganie extrema si acolo)! Am mers la vama sa aflu cat ma costa. Vamesul de-acolo, mi-a facut un calcul, calcul pe care m-a pus sa il scriu pe o foaie ca nu cumva sa uit felul in care se calculeaza si pentru a putea controla. Acum, masina este foarte veche, peste 15 ani. Vamesul mi-a spus: avand in vedere ca nu stim exact valoarea de nou (din factura), o trecem - conform legii - la valoarea aferenta vechimii cea mai mare, adica 5 ani, deci 19 000 Eur. Calculam de la 19k si ne da aprox. 15k Ron de plata. Bun. M-am dus sa platesc. A scos dosarul, cel de cand a intrat masina in tara, si mi-a spus ceva de gebul: "Hopaa! Am gasit o hartie care mentioneaza o valoare de nou, valoarea asta este foarte mare, si, daca vrei sa te las la calculul actual, TE COSTA 1700 EURO!!! Daca nu vrei, iti fac calculul altfel, si in loc sa platesti 15k Ron TVA ul aferent, vei plati cel putin dublu!
      Poftim vamesi!!! Astia, astia si multi altii, au iesit fratilor in strada si si-au pus penisuri pe pancarte si au facut scandal! Jegurile astea! Sherlock Holmes, nu stiu ce faci tu ori ce ai putea face tu, dar eu ii fac flagrant frate!! Asa nu se mai poate!! 1700 Eur pentru ce?! Daca are dreptate, de ce nu arata hartia si sunt foarte bucuros sa recunosc ca am luat teapa, fac cotet din masina si gata, sigur nu as da atatia bani pt TVA! Niste jeguri, toti!!
    • +5 (5 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:07)

      Generalul Pace-Pa [anonim] i-a raspuns lui Sherlok Holmes

      O singura remarca ; Toti erau agenti si ofiteri acoperiti ai serviciilor secrete arabe si iraniene care actionau la post .faceau bani pentru serviciile lor secrete pentru operatiuni secrete si ptr oamenii lor politici.Au mai fost si alte servicii secrete care au facut bani aici in 1991-2004.Jaf a fost .Jaf la drumu mare .Ei sau ancorat bine in Romania si opereaza si acum .Ei vor sa rastoarne acum persoanle incomode din serviciile romansti si politicienii care au inceput cruciada impotriva coruptiei .Ei sunt ajutati de politicieni din opozitie care au dosare comune cu ei.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:18)

    Marcu [anonim]

    Proletari din toate colturile, uniti-va!

    Ura, ura, ura!
  • +11 (11 voturi)    
    ... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:19)

    Vladut [anonim]

    da, cum??? de unde banii? pe ce perioada?
    vorbe goale, pentru mase...
  • +13 (13 voturi)    
    Si cu ce o sa plateasca salariile? (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:20)

    Gigi-Contra [utilizator]

    Sa vedem si metode prin care vor plati salariile bugetarilor...PSD stie sa vina doar cu programe populiste...

    PSD sa stii de-acum
    Ca ne vei lasa in drum
    Fiindca bani la bugetari
    Nu sunt pe vreun pom, in deal

    Pentru voi nu mai conteaza
    Ca doar Scaunul primeaza
    De-ajungeti stapani pe tara
    Eu voi emigra afara
  • +12 (12 voturi)    
    Canalii!!! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:20)

    trtt [utilizator]

    Deci asa PSD-ul cumpara linistea sindicatelor.....nu conteaza ca tara se duce de ripa , se dau pomeni ca de obicei......Tara de......no comment....ne meritam soarta...
  • +14 (14 voturi)    
    Mda, se stie planul PSD. (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:20)

    AlinN [anonim]

    1.Elimina diminuarea salariilor.
    2.Tipareste bani si creste inflatia pentru a avea cum sa LE DEA bani bugetarilor -> Bancile care au dat credit in euro plus cei care au credit in euro pot sa-si cumpere cosciuge si sa-si faca harakiri
    3.Mareste impozitul pe profit ->Cei care castiga mai mult de 7-8000 RON pe luna pot sa-si ia adio de la castiguri
    4.Din banii furati de la cei care castiga cinstit prin munca o suma decenta prin marirea impozitelor vor incepe SA DEA celor care nu muncesc: tiganilor, lenesilor din sate care prefera sa bea in birturi decat sa munceasca, etc, etc, pentru VOTURI
    5.In acest imp ei vor prada banci ca de obicei cand sunt la guvernare
  • +13 (13 voturi)    
    :) (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:21)

    calin [anonim]

    Sunt 99% ca PSD va creste intr-adevar salariile cu 25% (poate chiar mai mult) doar ca inflatia va creste si mai mult astfel incat in realitate va exista o diminuare a veniturilor :).
  • +16 (16 voturi)    
    Pai sa taiem intermediarii (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:24)

    sile [anonim]

    Sa guverneze direct sindicatele, daca toate propunerile lor or sa fie in programul de guvernare. La ce ne mai trebuie PSD-ul?
  • +14 (14 voturi)    
    HA-HA (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:25)

    ddd [anonim]

    Incepe PSD-ul sa aduca de acasa ce au furat pana acum sau de unde au bani?
    Banuiesc ca obectivele lor sunt: sa creasca leul sa ajunga 1RON = 2Euro, toti pensionarii sa isi permita sa isi petreaca pensia in Hawai sau la Moscova (la alegere), si la proletari sa le dea 25% la salariu..
    Parca Geoana dadea cate 25000 de euro..
    Sunteti mai penibil decat Basescu...
  • +14 (14 voturi)    
    Si in plus.... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:26)

    Ronin [utilizator]

    .....mariri de 100%, mici, bere, tot ce le doreste inima. Cat de milog tre` sa fi ca sa-l asculti pe asta? In guvernarea PSD, Romania va deveni un paradis tropical, gradina raiului, numa` votati cu bolsevicii!!! Putori ordinare cu mana intinsa la pomana statului si cu mercedes la scara!
  • +9 (9 voturi)    
    Totul in viata se plateste... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:29)

    Ne0 [utilizator]

    Vor elimina diminuarea de 25%..si vor pune taxe de 50% ..

    Cat populism..mi-e scarba de ei..
  • +9 (9 voturi)    
    Specialistii din PSD. (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:33)

    mircea [anonim]

    Liviu Dragnea este cel mai mare specialist in salarii din Romania.Intrebati-l ce salarii da la firmele pe care le are?Cu Dragnea la finante si Vanghelie la interne,nu o sa mai vrea nimeni 25% in plus la salariu.Ba or sa ceara reduceri suplimentare.
  • +9 (9 voturi)    
    psd (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:34)

    mariana [anonim]

    de promisiuni este podul plin , ne-am saturat, psd-ul mai deschide gura ?
  • +6 (6 voturi)    
    Le e foamea-n gat! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:36)

    Florin [anonim]

    Au promis nu demult si profesorilor o majorare cu 50% daca vor veni la guvernare. Ciuma rosie crede ca poporu' e uituc??!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    psd (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:37)

    dan [anonim]

    ipoteza:psd guverna acum....se "caciulea" pe la FMI dupa cascaval.in curand ar putea ajunge la guvernare(romanii uita repede) si vor rezolva toate problemele....???cursul de schimb le va rezolva pe toate.avea dreptate "ritzi pitzi" mai sus...3/4!!!restul e vorbarie goala...
  • +4 (4 voturi)    
    Iar a inceput... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:39)

    haiducul [anonim]

    ....sa umble caini cu covrigi in coada,parca anul trecut curgea numai miere in campania electorala,si drept recompensa iata ce am primit.
  • +6 (6 voturi)    
    Si in plus (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:49)

    Paul [anonim]

    Salariul mediu va creste de la 2000 la 2100 lei!

    E bine ca vin cu planurile astea macar vede omul (intreg la cap) cu cine sta in fata!
  • +7 (7 voturi)    
    normal! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:49)

    Bogdan [anonim]

    oricum avem cea mai nefavorabila legislatie pt anagajator si cele mai mari taxe si asta pune pe fuga investitorii, dar pe votantii psd, pensionari si bugetari asta nu-i intereseaza;in plus vor aduce Nastase si Hrebenciuc bani de acasa pentru cei 25% ca si-or fi numarat destul ouale...
  • +8 (8 voturi)    
    Bai (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:50)

    miki [anonim]

    Curios,a-ti observat ,nu am vazut postaci pro PSD si nici PNL!Ce sa fie oare?S-au prins baietii ca e subreda caruta cu bani?Se pregatesc de miting?Sau si-au dat seama cit sint de naivi?
    • +5 (5 voturi)    
      Raspuns (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:08)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui miki

      Nu li s-a dat update-ul cu link-ul catre articolul asta :) Rabdare.
      • +3 (3 voturi)    
        Corectura (Vineri, 1 octombrie 2010, 18:43)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

        Trebuia "linkul-ul" ca pe biletele CFR :)
    • +3 (3 voturi)    
      Nu, se pare.... (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:22)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui miki

      ca acum sunt preocupati sa dea jos presedintele. Ca in Ecuador. Si apoi, spre Moskova, tot inainte!
  • +7 (7 voturi)    
    dragi tovarasi si preteni (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:55)

    dorel [anonim]

    mult stimata adunare nationala ! de oameni care nu vreti sa munciti !

    va promitem ca ii vom jupui pe ticalosii care se incapataneaza sa munceasca ! le luam si pielea dupa ei si va tinem pe voi acasa, pentru ca PSD ca si precursorul PCR, vrea ca voi ! oamenii de baza ai societatii sa stati acasa ! sa munciti putin ca doar cu putinul fiecaruia ajungem noi sus !

    sa pasim impreuna spre noi culmi de progres si civilizatie !
    • +5 (5 voturi)    
      Consecinta (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:27)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      Banditii care se incapatineaza sa munceasca vor fugi ca niste dusmani ai poporului PSD ce sint in Spania, Germania sau... Bulgaria dupa profesie si ocupatie, iar cei prea batrini sa plece, se vor angaja pensionari, someri sau beneficiari de venit minim. Atunci va iesi soarele si pe strada PSD!
  • +8 (8 voturi)    
    PROMISIUNI DISPERATE (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:55)

    DANI [anonim]

    PSD si PNL ar da orice, ar face orice promisiuni care mai de care mai nastrusnice numai sa ajunga la guvernare. De unde dati voi bani, de unde aveti bani si noi nu stim?Prost e cine mai crede in elucubratiile voastre electorale. Visteria e goala nu din cauza lui Basescu, ci a politicii de 20 de ani incoace. Asta nu intelege poporul. Austeritate e in toata lumea, pana si in Franta se cere sa strangem cureaua.
    Sunteti ordinari cei care promiteti si naivi cei care credeti
  • +6 (6 voturi)    
    :)) (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:55)

    Bute [anonim]

    Pai in 2012 da si PDL-ul aia 25% inapoi, 11% in 2011 si restul in 2012 :)) ... sau ma rog asa promit ... dar si ce vrea PSD e tot promisiune

    Deci avem de ales intre 2 promisiuni care conform istoriei de dupa 1989 nu se vor realiza niciodata.

    Sau PSD-ul se gandeste ca scoate bani din impozitarea progresiva? :)) Sa va dau un exemplu simplu: un angajat care acuma are un salar de 1200 lei plateste la stat cam 27% (aproximativ - contributii si impozit) si ramane cu un net de 876 de lei (aproximativ) iar statul colecteaza de la angajat + angajator in jur de 667 de lei. La impozitare progresiva PSD acelasi angajat va primi pe cartea de munca 999 de lei ca pentru asta nu se plateste impozit si 2 milioane i le de patronul la negru. Angajatul ramane "in mana" cu 1050 de lei (suma include cele 2 milioane primite la negru). Statul in schimb colecteaza vreo 450 de lei. Si uite asa toata lumea e fericita: patronul iese mai ieftin chiar daca plateste ceva si la negru, angajatul e fericit ca are mai multi bani in mana si statul e multumit ca are cetateni fericiti. Singura problema e ca veniturile la bugetul statului vor scadea - dar poate nu e problema asa mare ca doar toata lumea e fericita.
    • +5 (5 voturi)    
      Ar fi fost mai clar fara "milioane"... (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:37)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Bute

      Daca mi-ar da si mie, pe langa salariul de 999 de lei inca "2 milioane" la negru, ar fi ca si cum as castiga la cat I la Loto in fiecare luna, adica 2.000.999 lei....
      • +4 (4 voturi)    
        Corect (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:00)

        Bute [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Ai dreptate ... m-a luat valul in timp ce scriam ... da e 200 de lei nu 2 milioane ...

        N-ar fi rau sa primesc 2 milioane la negru ca-i albesc eu :))
  • +5 (5 voturi)    
    Au uitat ca nu au bani (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:03)

    SURDU [anonim]

    Ei,au uitat ca le mai trebuie si banii.

    Propunerea ar putea fi valabila daca MAFIA psd & pc ISTA isi dispozeaza capitalul furat de la NATIUNE.

    Probabil si mogulii vor sa devina solidari cu cei 25%.

    Acesti baieti au uitat ca de la 1.01 2011 intra in vigoare noua lege a salarizarii care reglementeaza in totalitate bugetul resurselor humane din administratia publica si centrala.

    Acesti baieti au uitat ca pe MINCIUNII nimenii nu-i mai crede
  • +2 (4 voturi)    
    votez! (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:16)

    rochiri [utilizator]

    E clar o masura anti -criza!
  • +5 (5 voturi)    
    Va amintiti inflatia aia de 80-90%? (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:25)

    StefanV [anonim]

    Va amintiti inflatia aia de 80-90%?

    Daca nu v-o amintiti, o sa va arate PSD-ul cum este. Ca parca tot ei o patentasera in Romania...
  • +4 (4 voturi)    
    Excelent! (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:19)

    Rescatorul [anonim]

    Si de unde bani? Aduce Nastase in tara comisioanele primite pentru vanzarea tarii in guvernarea sa? Sau banii matusii Tamara?
  • +6 (6 voturi)    
    Ce ratati... (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:30)

    Marius [anonim]

    Adunatura asta de ratati:

    Dragnea...fost la guvernare (as vinde-o si pe mama pentru ciolan),
    Victorel Ponta - pustiul obraznic ce poate fi usor confundat cu Mickey Mouse (atat dupa mutra toanta cat si dupa comportament)
    Hrebenciuc zis "Sobolanul roz",
    Bombonel Termopanel,
    Mircea, dragostea soacrei - mare amator de masaje eroice la miezul noptii,

    ...si toti ceilalti comunisti ordinari, lipsiti de orice urma de scrupule, mai au tupeul sa mai vina cu mizerii din astea.

    Abjectilor, mi-e sila de voi si v-as scuipa pe toti in ochi pana la adanci batraneti. Ati schilodit tara asta si mai aveti putin pana ne bagati pe toti in pamant.
    Nu va mai ajunge ?
  • +2 (2 voturi)    
    Garantii (Vineri, 1 octombrie 2010, 19:02)

    Dan [anonim]

    Cu ne ne garanteaza domnii de la PSD ca promisiunile lor vor deveni realitate ?
    Isi pun la bataie averea familiei lor si a tuturor rudelor de gradul 1 ?
  • +3 (3 voturi)    
    Sceleratii (Vineri, 1 octombrie 2010, 19:14)

    hannibal [utilizator]

    Porcismul Scelerat Demodat
  • +3 (3 voturi)    
    Sa tinem minte! (Vineri, 1 octombrie 2010, 19:18)

    Craioveanul [anonim]

    trebuie sa tinem minte modul ,,abject,, prin care acest partid incearca părin orice mijloace sa ajunga la putere, oricand si prin orice mijloace.
    promisiuni si incercari de-a deruta electoratul...
    si eu prin ani 90 am fost pacalit de iliescu si roman, am crezut mult timp ca acesti ,,emanati,, chiar aveau bune intentii, in cel mai rau caz nu intelegeau directia pe care o urmeaza societatea romaneasca.
    adevarul est ca ei si intelegeau si stiau ce se poate intampla asta este realitatea..
    va amintesc cum ilescu a reactionat cand au aparut si vechii membrii de partid ai partidelor istorice, iar roman cum a facut afirmatia ca ,, noi trebuie sa ne imbogatim,, cu referire la membrii frontului...
    urmasii lor ce sunt de fapt?
    ce a urmat?
    au urmat 20 de ani de spoliere a romaniei si membrilor acestui partid chiar trebuie sa li se amintesca tot timpul asta?
  • +1 (1 vot)    
    Ca in Germania (Vineri, 1 octombrie 2010, 21:39)

    Tibi [anonim]

    Daca nu ne promit salarii ca in Germania, jur ca nu voi vota PSD-ul! Ca roman nu ma intereseaza de unde vor lua banii dar eu unul nu-i votez desi sunt fan PSD.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by