Discutia de luni, emisiune HotNews.ro-RFI

Deputatul PDL, Mihail Boldea, care a cerut demisia premierului Emil Boc, a discutat online cu cititorii HotNews.ro

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 26 septembrie 2010, 20:22 Actualitate | Politic


Mihail Boldea
Foto: cdep.ro
"Premierul Emil Boc trebuie sa dea dovada de barbatie si sa puna mana pe hartie si sa-si scrie demisia", declara intr-un scurt interviu pentru HotNews.ro deputatul PDL Mihail Boldea. "Emil Boc nu este rau, este prea bun si noi avem nevoie de un premier transant, asa cum este presedintele Basescu... Vasile Blaga eventual". Ce sanse sunt ca presedintele Traian Basescu sa fie suspendat, dupa modificarile aduse legii Curtii Constitutionale. Vezi detalii in Gandul, Evz si blogul lui Dan Sova. Deputatul PDL, Mihail Boldea, a discutat online cu cititorii HotNews.ro. Cele mai bune intrebari vor fi preluate in emisiunea Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI incepand cu ora 19.00 si realizata de Dan Tapalaga.

Nota redactiei:
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  • Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori. Postarile lungi sau care contin mai mult de doua intrebari nu vor fi validate.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














Comentarii alese de moderator

  • Iesirea din recesiune. (Duminică, 26 septembrie 2010, 20:35)
    Ba2 [anonim]

    In calitate de parlamentar si membru PDL ati sugerat domnului Prim Ministru Emil Boc sa ia masurile necesare pentru a incepe constructia podului peste Dunare in zona Braila-Galati ? Sunteti constient ca prin aceasta masura ar fi avut de lucru mii de oameni? Si tocmai fiind deputat de Galati ce ati facut personal pentru binele oamenilor care v-au votat?

  • tinand seama de situatia actuala a Romaniei.... (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:01)
    lili [anonim]

    1. Cat credeti ca va mai rezista guvernul Boc ?
    ///
    3. Cum vedeti rezultatele PDL la alegerile din 2012?(editat de HotNews.ro)

  • Am indoieli... (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:04)
    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    D-le Boldea, eu cred ca va inselati. Evenimentele petrecute in ziua de vineri au demonstrat ca dl. Blaga nu este o persoana deloc transanta. Eu cred ca dl Blaga s-a pliat de multa vreme pe sistemul corupt din MAI si din acest motiv nu ia masuri transante in ceea ce priveste incalcarea legii.
    1. Are PDL curajul si vointa politica sa-si asume pana la capat masurile profunde de reformare a statului?
    2. Apreciati, ca urmare a evenimentelor de vineri, ca dl Blaga trebuie sa-si prezinte demisia sau nu? O demisie care, apreciez, mi s-ar parea fireasca.
    Multumesc.

  • Demisia premierului Boc (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:40)
    Rodica Vasiliu [anonim]

    1. Care sunt greselile majore ale Premierului Boc in actuala guvernare, ce nu a facut el bine?
    2. Pe cine vedeti sau pe cine ati propune in locul actualului Premier?

  • Intrebare (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:41)
    Liviu [anonim]

    Va mentineti parerea ca este nevoie de Blaga premier ? va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele lucruri :
    1.De ce nu este atacat niciodata Blaga la cele doua posturi realitatea si antena 3?
    2.Cum va explicati ca oamenii din subordinea "buldogullui" ,au fost cei care au incalcat legea la mitingul organizat de politisti ?
    Dl.Mihail Boldea ,suntem colegi in PD-L ,stiu ce se intampla in teritoriu ,eu cred ca Blaga trebuie sa plece din guvern ,nu sa devina premier.

  • Criza de cadre in PDL? (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:58)
    Justin Puscasu [anonim]

    Domnule Deputat,

    Va rog sa ne impartasiti parerea Dumneavoastra in legatura cu urmatoarele probleme:
    1. Credeti ca PDL are cadre capabile sa scoata Romania din criza? (ma refer atat la competenta profesionala, cat si la credibilitate si imagine publica)
    Am formulat aceasta intrebare, cu gandul la cei 15.000 de specialisti de poveste ai CDR si observand prezenta insistenta in guvernele PDL a unor figuri constestate: Udrea, Blaga, Videanu, Berceanu, Pogea, s.a.
    /////
    3. Adoptarea unor masuri nepopulare este, uneori, echivalenta cu sinuciderea politica. Riscul este ca "decesul" politic sa survina inainte ca masurile de reforma sa aiba un efect real asupra societatii.
    In ce masura PDL este expus acestui risc?(editat de HotNews.ro)

  • intrebare (Duminică, 26 septembrie 2010, 22:42)
    laurentiucat [utilizator]

    care sunt perspectivele in 2011 de a reveni la nivelul de trai din 2008?cu ce procent s-a depreciat nivelul de trai in prezent fata de 2008?care sunt perspectivele pd-l de a elimina efecti evaziunea si coruptia, nu cu masuri cosmetice ci in mod realist si cu aplicabilitate practica?
    p.s. sunt simpatizant pnl

  • Altă propunere? (Duminică, 26 septembrie 2010, 23:12)
    m3th0dman [utilizator]

    1.Pe cine va propune coaliţia din care va face parte PDL în cazul în care Guvernul Boc va cădea?

    2.Ce va face PDL dacă se formează o altă coaliţie care are majoritatea în parlament şi/sau se creează anticipate?

    ///

    (editat de HotNews.ro)






2866 vizualizari

  • Iesirea din recesiune. (Duminică, 26 septembrie 2010, 20:35)

    Ba2 [anonim]

    In calitate de parlamentar si membru PDL ati sugerat domnului Prim Ministru Emil Boc sa ia masurile necesare pentru a incepe constructia podului peste Dunare in zona Braila-Galati ? Sunteti constient ca prin aceasta masura ar fi avut de lucru mii de oameni? Si tocmai fiind deputat de Galati ce ati facut personal pentru binele oamenilor care v-au votat?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:01)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ba2

      Subiectul constructiei podului peste Dunare in zona Braila Galati este un subiect electoral inca din anul 2000, dar ca sa fim corecti si realisti, pentru constructia unui astfel de pod sunt necesare fonduri foarte mari, de care Guvernul, in momentul de fata, nu dispune, astfel incat cu siguranta nu se va incepe o constructie a podului in urmatoarea perioada. Investiiile in schimb pot crea foarte multe locuri de munca si importante sunt investiile in sosele si autostrazi pentru a asigura infrastructura necesara dezvoltarii Romaniei si depasirii perioadei de criza, creand in acest fel si locuri de munca.
  • tinand seama de situatia actuala a Romaniei.... (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:01)

    lili [anonim]

    1. Cat credeti ca va mai rezista guvernul Boc ?
    ///
    3. Cum vedeti rezultatele PDL la alegerile din 2012?(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:02)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui lili

      1. Pana in 2012.

      2. In momentul de fata, rezultatele se anunta dezastruoase, insa mai sunt doi ani pana la alegerile din 2012 si se pot petrece multe schimbari.
  • Am indoieli... (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:04)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    D-le Boldea, eu cred ca va inselati. Evenimentele petrecute in ziua de vineri au demonstrat ca dl. Blaga nu este o persoana deloc transanta. Eu cred ca dl Blaga s-a pliat de multa vreme pe sistemul corupt din MAI si din acest motiv nu ia masuri transante in ceea ce priveste incalcarea legii.
    1. Are PDL curajul si vointa politica sa-si asume pana la capat masurile profunde de reformare a statului?
    2. Apreciati, ca urmare a evenimentelor de vineri, ca dl Blaga trebuie sa-si prezinte demisia sau nu? O demisie care, apreciez, mi s-ar parea fireasca.
    Multumesc.
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:04)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

      1. PDL-ul nu mai are nimic de pierdut in momentul de fata, masurile nepopulare anti-criza si-au aratat efectele in sondaje, asa incat cu siguranta va avea atat curajul, cat si capacitatea politica sa duca pana la capat masurile de reforma ale statului atat timp cat va fi la guvenare.

      2. Si-a prezentat demisia astazi la ora 11. Urmeaza ca Biroul Permanent National al PDL sa si aprobe o astfel de demisie, urmand ca premierul Boc sa aiba ultimul cuvant.
  • Demisia premierului Boc (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:40)

    Rodica Vasiliu [anonim]

    1. Care sunt greselile majore ale Premierului Boc in actuala guvernare, ce nu a facut el bine?
    2. Pe cine vedeti sau pe cine ati propune in locul actualului Premier?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:10)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Rodica Vasiliu

      1. In primul rand premierul Boc a fost mult prea maleabil si prea putin transant atunci cand era nevoie. A permis ministrilor sa se comporte independent de Guvern si sa faca rau Guvernului prin declaratiile pe care le faceau, precum si masurile individualiste pe care le adoptau, si am invedere stimulentele adoptate de Vladescu peste capul premierului Emil Boc. A doua greseala vizeaza faptul ca masurile de austeritate au fost luate cu "picatura chinezeasca" si nicidecum "dintr-o lovitura", asa cum ar fi fost firesc, efectele fiind mult diminuate in aceste conditii, pe toate palierele societatii romanesti. A treia problema vizeaza o lipsa a strategiei de comunicare pe care se pare ca a remediat-o in ultima perioada, atat in ceea ce priveste propriile declaratii, cat si declaratiile ministrilor din cabinet. Si a patra problema vizeaza o anumita lipsa de colaborare cu grupurile parlamentare, in sensul ca nu s-a tinut cont de forta constitutionala a grupului parlamentar si de faptul ca toti parlamentarii sunt alesi uninominal, ceea ce a creat o anumita discordie intre membrii Guvernului, membrii Biroului Permanent National si membrii grupurilor parlamentare si nu s-a creat un liant in ce priveste comunicarea si colaborarea.

      2. Mi-am exprimat un punct de vedere personal, in sensul ca l-as vedea premier pe Vasile Blaga, insa din punct de vedere politic, cu siguranta va ramane prim-ministru Emil Boc, intrucat Emil Boc este sacrificat din punct de vedere politic si ar fi ilogic sa mai expunem si un alt membru de partid.
  • Intrebare (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:41)

    Liviu [anonim]

    Va mentineti parerea ca este nevoie de Blaga premier ? va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele lucruri :
    1.De ce nu este atacat niciodata Blaga la cele doua posturi realitatea si antena 3?
    2.Cum va explicati ca oamenii din subordinea "buldogullui" ,au fost cei care au incalcat legea la mitingul organizat de politisti ?
    Dl.Mihail Boldea ,suntem colegi in PD-L ,stiu ce se intampla in teritoriu ,eu cred ca Blaga trebuie sa plece din guvern ,nu sa devina premier.
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:13)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Liviu

      1. Nu stiu de ce Vasile Blaga nu este atacat la cele doua posturi de televiziune. Cel mai corect ar fi sa fie intrebati cei din trusturile de presa.

      2. Vasile Blaga poate fi facut raspunzator de anumite greseli in ceea ce priveste situatia mitingului de vineri, insa nu cred ca poate fi facut raspunzator in nici un mod cu privire la comportamentul huliganic manifestat angajatii MAI, care sunt chemati sa respecte aplicarea legii, ordinea si siguranta, insa au fost primii protestari care au incalcat dispozitiile legii in Romania cu acel mars organizat catre Cotroceni.
  • Criza de cadre in PDL? (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:58)

    Justin Puscasu [anonim]

    Domnule Deputat,

    Va rog sa ne impartasiti parerea Dumneavoastra in legatura cu urmatoarele probleme:
    1. Credeti ca PDL are cadre capabile sa scoata Romania din criza? (ma refer atat la competenta profesionala, cat si la credibilitate si imagine publica)
    Am formulat aceasta intrebare, cu gandul la cei 15.000 de specialisti de poveste ai CDR si observand prezenta insistenta in guvernele PDL a unor figuri constestate: Udrea, Blaga, Videanu, Berceanu, Pogea, s.a.
    /////
    3. Adoptarea unor masuri nepopulare este, uneori, echivalenta cu sinuciderea politica. Riscul este ca "decesul" politic sa survina inainte ca masurile de reforma sa aiba un efect real asupra societatii.
    In ce masura PDL este expus acestui risc?(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:17)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      1. Da, PDL are cadre capabile sa scoata Romania din criza, insa trebuie sa aiba curajul, cei din conducerea partidului, sa promoveze si alte personalitati care exista, chiar daca vin din garda tanara si nu sunt cu functii la nivel central in ceea ce priveste partidul.

      3. PDL este expus in mod evident riscului de deces politic, si-a asumat acest risc in momentul in care si-a asumat riscul guvernarii in aceasta perioada de criza economica si implementarea masurilor dure de reforma care se impuneau pentru a scoate Romania din aceasta perioada economica foarte dificila. In momentul de fata, masurile economice sunt in plin proces de implementare, efectele vor fi vazute, cred eu, incepand cu luna martie a anului 2011, cand practic incep sa fie aplicabile toate aceste legi unitare (legea salarizarii, legea pensiilor)
  • intrebare (Duminică, 26 septembrie 2010, 22:42)

    laurentiucat [utilizator]

    care sunt perspectivele in 2011 de a reveni la nivelul de trai din 2008?cu ce procent s-a depreciat nivelul de trai in prezent fata de 2008?care sunt perspectivele pd-l de a elimina efecti evaziunea si coruptia, nu cu masuri cosmetice ci in mod realist si cu aplicabilitate practica?
    p.s. sunt simpatizant pnl
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:20)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui laurentiucat

      Este greu de spus care sunt aceste perspective, intrucat criza economica trebuie analizata atat din punct de vedere national, cat si din punct de vedere global. In momentul de fata, se fac analize la nivel international in ceea ce priveste o eventuala criza economica a Chinei, si efectele asupra economiei mondiale. Masurile de austeritate care au fost luate vor readuce printr-o implementare corecta, directa si imediata societatea romaneasca pe niste paliere normale, la niste indicatori corecti, avand in vedere ca in anul 2008, cresterea economica despre care se tot vorbea era doar un balon de sapun, o gogoasa umflata, neexistand o baza solida a acestei cresteri economice. Toate masurile de austeritate, desi sunt antipopulare, au un caracter anti-electoral si sunt de natura sa opreasca toate acele avantaje sociale, dar cu miza electorala, promovate incepand cu anul 1990 de catre PSD si PNL.
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:22)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui laurentiucat

      Cred ca nu PDL-ul este cel chemat sa elimine efectiv evaziunea si coruptia, ci intregul popor roman, intreaga populatia are obligatia, atat legala si morala, sa se comporte intr-o modalitate transanta, dura, efectiva si eficienta in ceea ce priveste cele doua probleme. PDL-ul ca partid de guvernament are doar posibilitatea legala de a lua anumite masuri prin legi si ordonante, astfel incat sa creeze un cadru legislativ, unitar si coerent pentru combaterea celor doua flageluri.
  • Altă propunere? (Duminică, 26 septembrie 2010, 23:12)

    m3th0dman [utilizator]

    1.Pe cine va propune coaliţia din care va face parte PDL în cazul în care Guvernul Boc va cădea?

    2.Ce va face PDL dacă se formează o altă coaliţie care are majoritatea în parlament şi/sau se creează anticipate?

    ///

    (editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:24)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui m3th0dman

      1. O astfel de analiza ar trebui facuta doar in perspectiva iminentei caderii guvernului Boc, insa o astfel de perspectiva nu se manifesta in nici un mod astazi, cand va raspund la intrebare.

      2. In momentul de fata, din informatiile pe care le detin, coalitia guvernamentala functioneaza in mod unitar, iar anticipatele sunt o poveste politica fara nici un suport real, intrucat nici macar membrii opozitiei nu doresc acest lucru.
  • Doua intrebari pentru domnul deputat (Duminică, 26 septembrie 2010, 23:55)

    Frobenius [anonim]

    1. In cazul in care se va ajunge la votul pentru suspendarea presedintelui ar putea fi trei factori care sa determine cum veti vota:
    a. propria constiinta;
    b. vot impus de partidul din care faceti parte;
    c. vot conform opiniei majoritare in rindul alegatorilor din circumscriptia dumneavoastra.
    Cele trei variante pot sa fie identice sau pot sa nu fie.
    Intrebare: care varianta va fi cea care va determina cum veti vota? (Mentionez ca nu ma intereseaza daca veti vota "pentru" sau "impotriva")

    2. La votarile anterioare din Parlament, de exemplu la cea pentru Legea pensiilor, alegatorii din circumscriptia dumneavoastra au fost de acord cu modul in care ati votat? (Nu ma intereseaza cum ati votat si de ce. As aprecia un raspuns de forma: "da", "nu" sau "nu stiu".)

    Multumesc!
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:26)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Frobenius

      1. Daca s-ar ajunge la votul pentru suspendarea presedintelui, primul factor determinant pe care l-as avea in vedere ar fi Constitutia, care in articolul 95 vorbeste despre incalcari grave ale atributiilor constitutionale de catre presedintele Romaniei, iar in momentul de fata nu am constatat nici o astfel de situatie de incalcare a Constitutiei.

      2. In colegiul meu, majoritatea persoanelor este fara ocupatie, iar legea pensiilor nu-i afecteaza in nici un mod, intrucat nu le este aplicabila.
  • Cum aveti de gand... (Duminică, 26 septembrie 2010, 23:58)

    Costique [utilizator]

    ...
    1. sa combateti linsajul mediatic in urma caruia PDL scade in sondaje (linsaj bazat pe cuvintele lui Hitler: nu conteaza cat de mare e minciuna , ajunge sa o spui suficient de des sa fie crezuta!") ?
    2. sa eficientizati cunoasterea de catre populatie a situatiei reale si masurilor luate? Activitatea parlamentarilor este...secreta? Un buletin de activitate ar fi bun?
    ///(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:30)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Costique

      1. Linsajul mediatic despre care vorbiti are o componenta de culpa si in ceea ce priveste comportamentul membrilor PDL, indiferent de palierul din care provin, si creeam astfel motive si situatii care sa poata fi comentate la posturile de televiziune pe care le considerati ostile. Combaterea acestei situatii de linsaj despre care vorbiti poate fi realizata doar cu onestitate, corectitudine si fermitate din partea conducerii PDL de la nivel central, care ar trebui sa impuna masuri foarte dure in ceea ce priveste comportamentul membrilor PDL, precum si o strategie foarte clara si unitara in ceea ce priveste relatia cu mass-media in raport cu viitorul partidului.

      2. Cred ca, in momentul de fata, populatia cunoaste masurile de austeritate care sunt luate, intrucat se simte efectul acestor masuri in mod direct, insa populatia trebuie sa dea dovada de solidaritate, unitate si intelegere ca, fara aceste masuri, am ajunge la falimentul Romaniei.
  • Am dori niste explicatii: (Luni, 27 septembrie 2010, 3:42)

    Comisia uropeana [anonim]

    1) De ce ar trebui sa demisioneze PM Boc, care a inceput sa aplice un coerent program anticriza apreciat de expertii FMI si UE ?
    2) Ce merite il recomanda pe Blaga sa devina seful partidului de guvernamant din Ro, dupa esecul mortal de la alegerile locale si dupa incercarea de lovitura de stat esuata de saptamana trecuta ?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:31)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Comisia uropeana

      1. Am explicat anterior foarte clar motivele care m-au determinat sa am o asemenea solicitare.

      2. Am raspuns anterior si la aceasta intrebare.
  • ce se aude cu legea Bucurestiului? (Luni, 27 septembrie 2010, 8:29)

    dan [anonim]

    cand va trece la votul plenului?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:31)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan

      Este in discutie la comisii si urmeaza ca, dupa finalizarea acestor dezbateri in comisii, sa ajunga in plen.
  • O intrebare (Luni, 27 septembrie 2010, 9:02)

    cetateanu` [anonim]

    Numiti o mare realizare de cand sunteti deputat PDL . Si nu ma refer la una personala , la ce a-ti facut dumneavoastra pentru tara de cand sunteti deputat.

    Explicatine si noua cum de dumneavoastra sunteti cel in masura sa cereti demisia primului-ministru.
    ///(editat de HotNews.ro)(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:32)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui cetateanu`

      Statutul PDL este un statut care permite exprimarea opiniilor, tocmai pe ideea ca suntem un partid democratic, de dreapta si ar fi ilogic sa mi se puna pumnul in gura sau sa mi se limiteze dreptul constitutional de exprimare a opiniilor in afara partidului.
  • Solutii PDL (Luni, 27 septembrie 2010, 9:44)

    Marius [anonim]

    Care este procedura (pe care o acceptati dumneavoastra ca membru PDL) pentru o problema punctuala ridicata de cetateni, supusa atentiei dumneavoastra (ca politician) pentru REZOLVARE (am subliniat acest lucru) in asa fel incat in 2012 (cand va veni scadenta) sa putem discuta pe fapte, adica:
    aceasta este lista cu problemele ridicate spre rezolvare si langa sunt rezultatele (ex. sprijinul parlamentar, sprijinul la guvern, la administratiile locale, etc) sau POATE chiar problema rezolvata. Va multumesc.
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:34)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Marius

      In cazul in care cetatenii imi supun atentiei o problema, urmaresc ca, din punct de vedere legal, sa gasesc solutia, urmand procedurile prevazute de legislatia in vigoare.
  • demisia (Luni, 27 septembrie 2010, 9:49)

    ana [anonim]

    Domnule deputat, chiar credeti ca este momentul pentru demisia primului ministru sau acesta este masura urgenta pe care trebuie sa o ia premierul? In calitate de sef al guvernului, nu credeti ca ar trebui sa faca ordine in Ministerul internelor???Credeti ca demisia primului ministru, nu ar afecta Romania si intelegerile pe care le are cu FMI, la fel cum a fost destabilizata prin retragerea PSD de la guvernare in urma cu un an, cind toata populatia Romaniei, a avut de suferi????///!(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:37)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui ana

      Cred ca nu primul ministru, ca sef al Guvernului, trebuie sa faca ordine in ministerul de interne. Ministrul de interne, impreuna cu sefii politiei si ai jandarmeriei trebuie sa ia masurile legale care se impun in cazul in care constata ca exista incalcari ale legii sau dezordine in cadrul institutiei. Referitor la mitingul de vineri, cred ca sanctiunile aplicate liderilor care au determinat acel protest ilegal sunt de natura sa evidentieze reactia prompta a ministrului de interne, care si-a si prezentat demisia, ca un gest de onoare.
  • cum comentati (Luni, 27 septembrie 2010, 9:50)

    Roman [anonim]

    cum comentati ABERATIA ECONOMICA numita FORFETAR si IMPOZIT 24% (masura luata "noaptea pentru a doua zi") , nefinalizarea dosarelor marilor corupti .

    Considerati ca cei care umbla in lux au dreptul morals a ceara SOLIDARITATE si acceptarea saracirii populatiei Romaniei si mai ales a celor cu venituri mici ?

    Consideerati ca sloganul 'SA TRAITI BINE ' a fost respectat ?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:39)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Roman

      Personal, nu sunt de acord cu impozitul forfetar, intrucat a avut efecte negative chiar asupra electoratului de dreapta, care era al PDL, iar cu TVA de 24% de asemenea nu sunt de acord, intrucat aceasta masura a fost luata in pripa, pe picior, fara sa existe analize temeinice, desi existau si alte posibilitati de crestere a veniturilor bugetare, fara sa fie afectata intreaga populatie cu o astfel de masura. In ceea ce priveste dosarele marilor corupti, este o problema care tine strict de justitie, multe dintre dosarele despre care faceti vorbire fiind in fata instantelor de judecata, procesele fiind in plina derulare.
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:41)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Roman

      Interpretarea poate fi diferita in ceea ce priveste acest slogan, Sa traiti bine. Unii ar putea spune, raportat la masurile de austeritate ca nu se traieste absolut deloc bine, iar altii ar putea spune ca trebuie sa fim constienti ca pentru a trai bine trebuiau luate masurile de austeritate.
  • de ce? (Luni, 27 septembrie 2010, 10:21)

    sonia [anonim]

    Domnule deputat, de ce abordati aceasta maniera de a va exprima nemultumirea fata de premier si nu ii spuneti dvs., "barbateste" in fata ce credeti despre modul in care conduce guvernul? De ce doriti sa va faceti cunoscuta opinia prin intermediul mass-media? ////
    (editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:43)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui sonia

      I-am spus barbateste in fata ce am avut de spus, in ceea ce priveste modul in care conduce guvernul, cu ocazia discutiilor despre remaniere, insa declaratia actuala am facut-o prin prisma ultimelor informatii din interiorul guvernului, care au fost furnizate de fostul ministru Vladescu. Exprimarea opiniei prin mass-media nu cred ca este o greseala politica sau de alta natura, atat timp cat avem pretentia ca traim intr-o tara democrata, unde libertatea de exprimare nu este restransa.
  • Program de guvernare (Luni, 27 septembrie 2010, 12:02)

    Klaus007 [utilizator]

    http://www.pdl.org.ro/index.php?page=programGuvernare&textPag=03
    aici este programul de guvernare al PDL 2009-2012. In acest program aveti la cap. 3 "Angajamentul pt. o buna guvernare" care are 25 de puncte , cate puncte credeti ca a realizat sau a indeplinit PDL-ul in acesti 2 ani decand este la guvernare?
    Cred ca nu stiiti punctele pe dinafara asa ca va afisez primele 3:
    1. Asigurarea unui climat economic de stabilitate, in contextul crizei economice globale.
    2. Protejarea locurilor de munca, prioritate a perioadei urmatoare, precum si crearea de noi locuri de munca, inclusiv in mediul rural.
    3. Protejarea si cresterea graduala a puterii de cumparare a populatiei.
    Le-a indeplinit PD-l?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:48)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Klaus007

      1. In momentul in care, in anul 2009, a fost realizat acest program, nu se cunosteau toate informatiile si datele in mod clar si corect cu privire la criza economica, care exista la nivel international si incepuse sa se manifeste si in Romania. Toate masurile de austeritate au ca efect, in cazul in care vor fi aplicate la nivelul economiei romanesti, asigurarea unui climat economic de stabilitate, protejarea locurilor de munca pe criterii de competenta, calificare si in scopul deservirii populatiei, si nu doar ideea de a oferi locuri de munca tuturor, precum si cresterea puterii de cumparar a populatiei, in ideea unei economii de piata, care sa aiba un fundament economic solid.
  • doua intrebari (Luni, 27 septembrie 2010, 12:03)

    un domn [anonim]

    1. daca stitul de conducere a la Basescu este un model, atunci putem divaga usr ca avem nevoie de o mana de fier aproape de dictatura ?
    2. daca mana de fier este pe parta disciplinara atunci inseamna ca aveti in vedere sa consulati de exemplu BNR la deciziile de acord FMI , fiscal..etc ? se intampla asa ? sau se face cu ceea ce are guvernul ..local vorbind ? adica oameni fara experienta ..
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:50)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui un domn

      1. Romania nu are nevoie de o dictatura, insa are nevoie de oameni fermi, transanti si corecti, intrucat exista tendinta romaneasca de a dormi pe o ureche si de a-i lasa pe altii sa faca maine ceea ce putem sa facem astazi. Societatea romaneasca trebuie sa iasa din amortire si sa invete ce este democratia si sa se civilizeze din toate punctele de vedere.

      2. BNR-ul este consultat si a fost consultat, din cate cunosc, in momentul in care au fost incheiate acordurile cu FMI.
  • PDL - PNTCD (Luni, 27 septembrie 2010, 12:27)

    garett [anonim]

    Cum credeti ca veti evita soarta PNTCD-ului la urmatoarele alegeri?
    • raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 12:50)

      Mihail Boldea [hotnews.ro] i-a raspuns lui garett

      Pana in 2012 mai sunt doi ani.
  • Irelevant! (Luni, 27 septembrie 2010, 13:04)

    Garett [anonim]

    Adica, in traducere libera, nu v-ati gandit!
    Daca ramaneti la putere pana atunci veti fi atat de erodati incat nu veti obtine nici macar cele 5% necesare.
  • nonraspunsuri (Luni, 27 septembrie 2010, 16:25)

    pehash [utilizator]

    as relua intrebarile de mai sus, desi cred ca e prea tarziu:
    1. Ati cerut deja demisia premierului, dar sunteti constient ca pozitia de premier este una de sacrificiu, deci la cine v-ati gandit ca urmatorul sacrificiu cand ati cerut public aceast demisie? Sau nu v-ati gandit?...
    2. Este un argument necesar si suficient in politica actuala faptul ca un premier sa fie inlocuit pt ca 'e prea bun'? Cand credeti ca va fi timp si pentru 'civilizarea' scenei politice?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by