VIDEO Ponta: Roberta Anastase e un hot. Vom depune plangere penala impotriva ei pentru votul de la legea pensiilor

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 20 septembrie 2010, 12:45 Actualitate | Politic


Victor Ponta in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
PSD va depune plangere penala impotriva presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, pe care o acuza de abuz in serviciu, fals si uz de fals pentru modul in care s-a derulat votul la Legea Pensiilor. PSD si PNL sustin ca Roberta Anastase a numarat fraudulos voturile, eludand lipsa de cvorum din camera inferioara a Parlamentului.

"Lucram la plangerea penala care va fi depusa la parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie impotriva Robertei Anastase, care trebuie inculpata pentru abuz in serviciu, fals si uz de fals in adoptarea legii pensiilor", a afirmat luni liderul PSD, Victor Ponta, intr-o conferinta de presa.

"Nu cred ca in istoria tarii, in fata camerelor de luat vederi, cu atata tupeu si dispret fata de oameni, a avut loc o frauda atat de clara, care afecteaza viata a 6 milioane de oameni", a continuat Ponta.



El a precizat ca PSD va adresa presedintelui Traian Basescu, in cursul acestei zile, o scrisoare in care ii va solicita acestuia sa-si exerseze atributiile constitutionale de mediere a institutiilor statului.

"Daca presedintele refuza sa-si indeplineasca obligatia constitutionala pentru noi nu mai e presedintele tarii si nu mergem maine in Parlament", a adaugat Ponta, facand referire la faptul ca seful statului a anuntat ca va sustine marti un discurs in fata Parlamentului, pe teme de politica interna.

Liderul PSD a spus ca daca PSD accepta rezultatul votului din Camera Deputatilor "se creeaza un precedent de furt in Parlamentul Romaniei si Traian Basescu trebuie sa condamne acest tip de fraudare si sa refuze sa promulge legea".

"Daca Traian Basescu nu face acest lucru, parlamentarii PSD nu vor participa la mesajul presedintelui", a incheiat el.

Proiectul legii pensiilor a fost adoptat, miercuri, de Camera Deputatilor, cu 170 voturi "pentru", 2 "impotriva" si 3 abtineri, in absenta reprezentantilor PSD si PNL, dupa o dezbatere maraton in care parlamentarii care sustin Guvernul au reusit sa isi impuna prevederile dorite.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3438 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    interesant (Luni, 20 septembrie 2010, 13:00)

    interesant [anonim]

    Interesant. cand am citit stirea aceasta, sub articol scria:
    "Marirea Penisului 4-6cm
    Rezolva problema ejacularii rapide Ea va fi innebunita definitiv ! "
    Se refera la Ponta si Anastase?
  • +14 (20 voturi)    
    Intrebare (Luni, 20 septembrie 2010, 13:05)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu stiu ce a facut Roberta Anastase dar de ce atata tam-tam, mergeti si inaintati plangerea penala direct si argumentati ce aveti de argumentat in fata curtii.

    Ah, va intereseaza mai mult vrajeala de pe langa "paremise"!
    • +10 (14 voturi)    
      Nu se poate face direct. (Luni, 20 septembrie 2010, 13:31)

      GT2 [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Orice plangere penala trece pe la antene si realitatea pentru dezbateri :).

      La fel ca si la legi .. .se supune dezbaterii publice inainte de a fi inaintata, sau se poate asemui aceasta actiune cu o telenovela: un subiect imbarligat prin sute de episoade
      • -2 (8 voturi)    
        Pai nu se poate face direct! (Luni, 20 septembrie 2010, 13:51)

        Chris [anonim] i-a raspuns lui GT2

        Si stii de ce?
        Pentru ca daca populatia nu ar sti despre asta, daca nu s-ar mediatiza (si nu spun de antene si realitate, pentru ca nu le sustin), nu am sti despre asemenea fapte si daca nu am sti se poate musamaliza mai repede, asadar eu vad ca fiind benefica toate treaba asta cu dezbaterile si simultan depunerea plangerilor penale
        • +4 (10 voturi)    
          care fapte? (Luni, 20 septembrie 2010, 14:42)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Chris

          despre ce fapte vorbim Chris? ca momentan vorbim doar de acuzatii fara dovezi.
          • -1 (7 voturi)    
            uita-te la inregistrarea sedintei (Luni, 20 septembrie 2010, 15:45)

            Creator [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            si o sa vezi foarte clar si dovada !
        • +3 (7 voturi)    
          ... (Luni, 20 septembrie 2010, 15:30)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui Chris

          Corect, insa se mediatizeaza numai ce le convine televiziunilor... Ai vazut vreun post TV sa se dea de ceasul mortii cand Victor Ponta - liderul singurei formatiuni de stanga din aceasta tara - a lipsit de la votarea legii PENSIILOR? O astfel de informatie, intr-o tara normala, ar fi dus partidul de stanga la vale rau de tot... Insa pe ei ii doare undeva de pensii, important e circul mediatic!
        • -1 (3 voturi)    
          Definitia pentru FAPT (Luni, 20 septembrie 2010, 15:37)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Chris

          Ia lectureaza matale: http://dexonline.ro/definitie/fapt

          (Sau dictionarul de acasa daca ai dubii cu privire la online) :)
    • +3 (9 voturi)    
      raspuns.. (Luni, 20 septembrie 2010, 13:46)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      crezi ca daca aveau intr-adevar dovada, adica pe inregistrarea sedintei s-ar vedea clar ca sunt mai putine voturi pentru decat au fost consemnate, nu era inregistrarea aia acum pe toate antenele si realitatile? plus ca ponta si pesedeii nici macar nu erau practic in sala cand s-a votat, deci cum ar putea sa se duca la un proces ca martori?
      fara grupurile parlamentare ale psd/pnl mai raman inca 186 deputati.. destui ca sa voteze 170 pentru legea aia, nu?
      • +2 (6 voturi)    
        Uite si inregistrarea, sa te convingi. (Luni, 20 septembrie 2010, 15:46)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        http://www.youtube.com/watch?v=FpfUwu0Ex1c
  • 0 (2 voturi)    
    Din pacate (Luni, 20 septembrie 2010, 13:10)

    nae [anonim]

    Din pacate se pare ca nici Parlamentul Romaniei nu da exemplul cel mai bun. Luati spre exemplu hotarari ale Camerei publicate in Monitorul Oficial care se aduc la indeplinire cum (nu) se aduc, luati spre exemplu stenograme de sedinte care se pare ca nu intotdeauna sunt complete, luati spre exemplu rapoarte ale unor comisii ce includ date incorecte si unde, probabil de teama posibilelor repercursiuni cei care au intocmit materialele voteaza impotriva propriilor concluzii (!), si exemplele - din ce se zvoneste - probabil ca ar putea continua. Si sa nu intelegeti ca dateaza doar de pe vremea actualei legislaturi.
  • -2 (8 voturi)    
    Arest preventiv! (Luni, 20 septembrie 2010, 13:11)

    titirica [utilizator]

    Eu cred ca asta e un caz clar de pericol public: ramane in libertate si in functie, sigur mai face! Ca atat poate, atat stie femeia asta!

    Dar, personal, sunt sceptic asupra faptului ca se va lua vreo masura.

    Auzeam cum ca opozitia e de vina pentru asa ceva!!!
    Incredibil. Pai la mentalitatea asta, ne meritam soarta!

    Este echivalent cu faptul ca daca eu las bani in casa, si un hot imi sparge casa, eu sunt de vina ca de ce am lasat bani acasa. Hotul e hot, si punct.
    • -1 (7 voturi)    
      Hotul e hot (Luni, 20 septembrie 2010, 13:28)

      Hotul [anonim] i-a raspuns lui titirica

      Intradevar vinovat de aceasta frauda este Roberta Anastase. Nu se poate spune altfel.
      DAR, opozitia daca vrea sa castige incredere, voturi, si ce mai vor ei ... trebuie sa fie prezenti la SERVICIU (nu sa paraseasca sala) si sa apere interesele oamenilor. Daca pe ei ii doar undeva de ce voteaza aia ... pe cine sa mai votez eu la urmatoarele alegeri ?
      • 0 (6 voturi)    
        Hotie (Luni, 20 septembrie 2010, 13:43)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui Hotul

        PSD culeg ce au semanat . Sistemul cartelelor nu a fost inventat de PDL (amintiti-va de incidentul Norica ) si cum a fost pedepsita nepoata asa o sa fie pedepsiti si prezentii ce au votat pt absenti . De altfel nu am nici o problema cu acest lucru ceva echivalent se intampla de fiecare data cand la un vot secret se cere aratarea bilelor (seful "voteaza" pentru ceilalti )
  • +4 (8 voturi)    
    Opozitie sau sabotare? (Luni, 20 septembrie 2010, 13:17)

    Sorin [anonim]

    Indiferent de cum si in conditii s-a desfasurat votul (condamnabil daca nu s-a numarat corect) PSD-ul are o problema de fond. Ei teoretic pot face punctul de pensie 100% din venitul ultimei luni in care se vor baga toate sporurile. Nesimtirea este insa atunci cand stii ca bugetul de pensii nu este finantabil si este pe deficit de 5 miliarde (si il au pe Tanasescu la FMI) tu sa fortezi guvernul, avand votul in mana sa duca tara in dezastru. Chiar si acum PSD-ul tot modelul Greciei vrea sa ni-l impuna? Credeam ca o facea in campania lui Geoana dar intre timp Grecia cu socialisti in frunte taie pensii, salarii bugetarilor si disponibilizeaza masiv. Vremea socialistilor se pare ca a trecut, doar Romania mai da un potential credit acestor curente pentru ca nu sunt informati. Din Grecia, Sorin.
    • +1 (5 voturi)    
      PSD... (Luni, 20 septembrie 2010, 13:38)

      Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      ... sa sa ne amintim ca PSD este in mare parte vinovat de marirea nejustificata a pensiilor, miscare populista care nu a facut altceva decat sa ne prelungeasca aceasta agonie sociala. Putem deci spune ca prin aceasta miscare, de mana cu PNL-ul, au fost anti-sociali... Si sa ne amintim ca stiu foarte bine care este situatia bugetului de pensii din Romania, cati muncim pentru a "dona" catre acest buget al pensiilor si pe cati ii tinem in spate... Era buna o greva fiscala din partea noastra acum, de vreo trei luni, pentru ca bugetarii sa-si de , totusi , seama ca noi suntem baza si chiar producem ceva in tara asta si nu ei...
      Din Romania, Zgabeartza
      • +2 (4 voturi)    
        sula si prefectura (Luni, 20 septembrie 2010, 17:31)

        aghiuta [anonim] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

        Aici e vorba ca Anastase a fraudat, ca PD a furat. Si au facut-o in Camera Deputatilor!!
        • 0 (2 voturi)    
          pai si Bombonel a furat , milioane de euro .... (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:59)

          fane [anonim] i-a raspuns lui aghiuta

          pai si Bombonel a furat , milioane de euro nu fictiuni, rezolvati-l intai pe Bombonel si apoi treceti la altii....
  • +2 (8 voturi)    
    pontulica (Luni, 20 septembrie 2010, 13:22)

    nahir [utilizator]

    1 - nu stiam ca roberta anastase si-a schimbat sexul : "Ponta: Roberta Anastase e un hot."
    2 - ca e hoata sau nu, asta o stabileste doar un tribunal pe baza dovezilor. le ai? daca da, la ce sa mai lucrezi la plangere penala? daca nu le ai, o sa te trezesti cu chemare in judecata pt. calomnie.
    3 - oricum esti un prost. si asta pt. ca singura voastra grija, a pesedeilor [a carui imagine ca partid politic (si nu ca imagine a oamenilor de rand cu inclinatii politice de stanga) o reprezinti] este doar de a da la gioale. daca asa intelegeti voi opozitia, halal sa-ti fie, nu sunteti cu nimic mai buni decat ailalti. ma convingeti pe zi ce trece ca Romania e condusa de politruci si nu politicieni.
    • +3 (3 voturi)    
      las-o jos (Luni, 20 septembrie 2010, 17:30)

      herodot [anonim] i-a raspuns lui nahir

      tot ce spui acolo nu are nicio legatura cu faptul ca Anastase si Pd-ul au fraudat/furat votul!
  • +1 (7 voturi)    
    !!!! (Luni, 20 septembrie 2010, 13:25)

    trtt [anonim]

    Intrebare de 10 puncte....daca ei nu au fost in sala, pentru ca au parasit sala cu mult inaintea votului, de unde stiu ca nu au fost cel putin 175(170 pentru 2 impotriva si 3 abtineri) parca? ci doar 80?
    • +3 (3 voturi)    
      de la camerele de supraveghere video ! (Luni, 20 septembrie 2010, 15:47)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui trtt

      de acolo stiu !
  • +2 (8 voturi)    
    lamurire... (Luni, 20 septembrie 2010, 13:26)

    neutrino [anonim]

    pai daca dom´Ponta nu era in sala, de unde stie cati erau?? Or fi dezertat cativa de el, de la liberali, nu e nici prima nici ultima data. Daca domnilor nu le-a convenit puteau foarte frumos sa voteze impotriva..se dovedea clar diferenta. Asa e cand te "doare" de bietii pensionari doar pe sticla....in rest iei salariu degeaba.
    Fara probe, ar trebui sa taca, mai ales ca cica e "procuror".

    P.S. Cum e dom´Ponta cu Ali Baba, te-ai mai lamurit, cine e seful hotilor???Penibil..
    Cand spuneai ca cel ce citeste cel mult 5 carti, din punctul tau de vedere, e intelectual..nu te-am crezut.. Acum se vede.
  • 0 (6 voturi)    
    Cum demonstarti daca ati parasit sala? (Luni, 20 septembrie 2010, 13:29)

    oracol [anonim]

    PSD-istilor trebuia sa ramaneti in sala si sa consemnati in procesul verbal numararea incorecta a voturilor.
    Daca ati parasit sala cum demonstrati fraudarea pe imagini trucate la televizor?
    • +3 (3 voturi)    
      aaa, exista camere video (Luni, 20 septembrie 2010, 17:27)

      herodot [anonim] i-a raspuns lui oracol

      nu stiu daca stii ce inseamna asta.
  • +2 (4 voturi)    
    pedepse pentru infractoare (Luni, 20 septembrie 2010, 13:37)

    felics [anonim]

    Da,asa este!
    S-o impuscam in cap.Nu inainte de a-i scoate ochii,de a-i smulge unghiile.

    Dupa asta sa-l punem pe Iliescu in locul ramas vacant. El va aduce linistea atat de necesara.

    Astfel,tara va prospera iremediabil!
    • +3 (3 voturi)    
      degeaba il bagati pe mosu Iliescu (Luni, 20 septembrie 2010, 17:23)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui felics

      la inaintare!

      Anastase a fraudat si a mintit. Atat.
  • -1 (3 voturi)    
    Rog HotNews sa corecteze (Luni, 20 septembrie 2010, 13:46)

    valisa [anonim]

    Ponta: Roberta Anastase e "un hot" - corect ar fi, "o hoata"

    sa-si "exerseze" atributiile - corect ar fi, zic eu, sa-si "exercite" atributiile
    Va multumesc. Respectele mele.
  • -1 (3 voturi)    
    Parlamentul Romaniei - Adevar sau minciuna (Luni, 20 septembrie 2010, 14:07)

    valisa [anonim]

    Dupa cum sta treaba, in Parlamentul Romaniei se joaca zilnic tragi-comedia "Adevar sau minciuna". Un serial interminabil, in care se aproba legi functie de interesele personale, folosind ca argumente interesele poporului.
    Adevar = interese personale
    Minciuna - interesele poporului

    Concluzia:
    Parlamentarii se scalda zilnic intr-un mare rahat, obligand astfel poporul sa ii suporte duhoarea.
  • +1 (3 voturi)    
    MAN (Luni, 20 septembrie 2010, 14:59)

    Toma N [anonim]

    adica Marea Adunare Nationala pentru cine a uitat !
    Aplaudati in continuare, ca asa s-a intamplat si pt Stalin, Gheorghiu Dej, Ceausescu....
    Ce conteaza ca a fost ilegal, conteaza ca a fost in avantajul nostru.
  • +2 (2 voturi)    
    politica de stat (Luni, 20 septembrie 2010, 15:08)

    goguta [anonim]

    In ultima vreme a ajuns politica de stat ignorarea populatiei si negarea evidentei. Daca erau doar 76 de parlamentari in sala , cum se poate sa fie 160 de voturi. Astia voteaza cu doua maini si o bucata de picior?E inadmisibil asa ceva!!!
    • +2 (4 voturi)    
      nu-ti place? inseamna ca esti de-al lui Iliescu (Luni, 20 septembrie 2010, 17:26)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui goguta

      e singurul argument al postacilor oranj.
    • +2 (4 voturi)    
      Inadmisibil? Ba nu, daca esti oranj (Luni, 20 septembrie 2010, 17:32)

      vio [anonim] i-a raspuns lui goguta

      poti sa minti cu nerusinare chiar daca esti sefa deputatilor!

      daca acolos us se minte in halul asta, ce asteptari poti sa mai ai?
  • -2 (4 voturi)    
    groaznic (Luni, 20 septembrie 2010, 15:11)

    minny [utilizator]

    Asta e alternativa la PDL ? Penibil. Ce sa mai zic de chucky antonescu ... Vai de noi.
  • +1 (5 voturi)    
    -D-na Anastase (Luni, 20 septembrie 2010, 15:58)

    Anghel Alexandru [anonim]

    ''-D-na Anastase e un hot si apartine PDL-uli,dar noi,PSD-ul sintem mai tari ,avem coruptii.Nastase,Vanghelie,Hrebenciuc,Dragnea,tata-socru si multi altii ,sint mai tari ca hotii lor.''
    • +3 (3 voturi)    
      lasa, hotia altora nu e o scuza pentru hotia PD (Luni, 20 septembrie 2010, 17:24)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Anghel Alexandru

      sau este?
  • -2 (2 voturi)    
    Ii reamintesc lui Victoras (Luni, 20 septembrie 2010, 17:26)

    Horia [anonim]

    In 2004 cand s-a schimbat puterea si PSD-ul a fost trimis in opozitie, pe holurile parlamentului european, socialistii, adica aliatii lui Ponta discutau asa: s-au schimbat hotii cu prostii si acuma hotii se chinuie sa-i invete pe prosti cum sa fure. Concluzie: partidul hotiei nationale care este PSD-ul a avut profesori buni si ar trebui sa fie mandrii. Stau si ma intereb daca gasca Ponta, Nastase, Hrebe si Vanghele ar accepta schimbarea de roluri: ca ei sa fie numiti prosti, adica corecti?? Ar fub demnitatea lor ideologica.
    • +2 (4 voturi)    
      si asta scuza hotia Anastasei? (Luni, 20 septembrie 2010, 17:35)

      horea [anonim] i-a raspuns lui Horia

      ca nu vad legatura!
  • +2 (4 voturi)    
    Innoirea Romaniei? (Luni, 20 septembrie 2010, 17:33)

    hasa [anonim]

    Cu Anastase si PD? Cu minciuna si hotia in vazul lumii? La tribuna parlamentului?

    Mai poate crede cineva in PD?
  • +3 (3 voturi)    
    Ei cu ei, noi cu voi? (Luni, 20 septembrie 2010, 17:35)

    Dorin [anonim]

    Va amintiti? Mai credeti?
  • +1 (1 vot)    
    hm... (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:01)

    bo [anonim]

    eu intamplator ma uitam la tv in seara aia si am prins la b1 live votarea. si ma uitam si nu stiam ce naiba fac aia la ora aia era 11 fara ceva ma minunam ce constiinciosi sunt. pe urma am vazut ca erau unii stransi intr-un colt se uitau la meci pe laptop am impresia ca era steaua. ma rog si anastase aia zicea: pentru articolul x.... si pe yrma arunca un ochi in sala si zicea: pentru? 170! abtineri 2! impotriva? nici unul. si tot asa ... si io ma gandeam cum naiba numara aia instantaneu asa ca votau cu mana sus nu cu bila sau cartela. pe urma am aflat ce erau doar ei intre ei... da prostii nu stiau ca sunt filmati ca doar era live la tv, aduca pe banii mei (si pe muzica mea) aia se uitau la meci, i- as fi concediat pe loc pron telefon daca erau la mine la firma.
  • 0 (0 voturi)    
    Nedumerire (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:53)

    SS [anonim]

    Eu nu inteleg de ce opozitia nu participa la dezbateri sau la vot;isi iau jucariile si parasesc sala de parca pt asta au fost trimisi acolo.Salariile si le primesc intregi;vi se pare normal?
  • 0 (0 voturi)    
    imunitate (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:52)

    zwt [anonim]

    Oare o sa i se ridice imunitatea Robertei? Acum un an spunea ceva interesant legat de asta: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5338277-roberta-anastase-imunitatea-parlamentara-nu-trebuie-mai-reprezinte-bariera-calea-justitiei.htm


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by