Corneliu Vadim Tudor despre problema tiganilor: Dupa calculul actual, noi ar trebui sa-i trimitem in India, pentru ca ei au venit din India

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 3 septembrie 2010, 15:44 Actualitate | Politic


Presedintele Partidului Romania Mare, europarlamentarul Corneliu Vadim Tudor, sustine ca va vorbi, saptamana viitoare, in legislativul european despre problema tiganilor.

"Voi pleca luni la Strasbourg, incepe sesiunea Parlamentului European si sunt inscris cu mai multe luari de pozitie. Am sa vorbesc marti si despre problema tiganeasca si nu mi-e nici frica, nici jena sa abordez frontal problema", a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa, liderul Partidului Romania Mare, relateaza Agerpres.

El a spus ca, oricat de neplacuta ar fi prezenta tiganilor pentru cei din Occident, acest lucru nu trebuie sa fie responsabilitatea Romaniei.

"Fireste ca este neplacut pentru confortul Occidentului si al oricui sa vina cineva sa te deranjeze, sa intinda mana, e neplacut, dar ce responsabilitate are Romania aici? Pai, dupa calculul asta, noi ar trebui sa-i trimitem in India, pentru ca ei au venit din India", a continuat Vadim Tudor.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5296 vizualizari

  • +33 (45 voturi)    
    Oau! Omu' si-a luat medicalmentele si vb coerent! (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:53)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    Pt. prima data cand sunt te acord cu ce are de zis W.C. Tudor!

    Luna asta isi merita salariul in Parlamentul European!
    • +17 (27 voturi)    
      ... (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:10)

      m [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      si un bonus... e prima oara cand Vadim dovedeste si ceva logica
      • +17 (19 voturi)    
        tribunul are dreptate dar.... (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:20)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui m

        dar rationamentul trebuie dus pina la capat. stramosii mei de exemplu au venit odata cu legiunile imperiului roman. noi astia care sintem urmasii soldatilor din legiunile imperiale romane ar trebui sa fim trimisi pe teritoriul de azi a italiei.....
        • +15 (19 voturi)    
          Dar Turcia? (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:41)

          don giovanni [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Mie mi se pare mai corect sa se ia in considerare responsabilitatea Turciei, ca mostenitoare a Imperiului Otoman, cel care i-a adus pe tigani fortat, ca sclavi, in fostele tarisoare (Moldova, Valahia, Bulgaria, Serbia, etc.) in timpul ocupatiilor si campaniilor impotriva acestor tari.
        • -2 (4 voturi)    
          nu tine (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:30)

          tot eu [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Stramosii nostri care au venit cu legiunile imperiului roman s-au stabilit,nu au devenit nomazi,nu s-au dus la cersit,s-au apucat de muncit pamantul,au practicat diverse mestesuguri etc.
          Nu mai vorbim de principiul dreptului roman valabil si azi a primului sosit.
        • 0 (0 voturi)    
          sa fure, da sa plateasca (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 3:18)

          chris [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          eu zic sa-i lasam sa fure. da sa plateasca impozit pe venit
    • -2 (14 voturi)    
      e trist (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:57)

      rectangular [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Pai da, sa plece acasa, dupa ce au fost sclavi in Romania sute de ani. Nu mai avem nevoi de ei, nu? Va e frica sa ii considerati oameni sau ce e cu voi, pentru ca eu nu pot sa inteleg?! II faceti in toate felurile, ii categorisiti ca suboameni, nu au acces la resurse, la joburi (covarsitoarea parte sunt de o saracie lucie), au pseudoacoperisuri, abia au ce pune pe masa, deci nu-si pot permite sa-si trimita copiii la scoala si tot ei sunt dusmanul?! Iar pana la discutii despre traditie mai e cale lunga, sunt chestiuni de genul asta ce au impact mult mai puternic.
      Eu sunt roman, dar sunt pe planeta asta de 24 de ani. Pamantul asta nu e "al meu" decat de 24 de ani, in cel mai extrem caz, chiar daca si parintii mei sunt romani, bunicii au fost romani si probabil si strabunicii. Pana atunci au fost alti oameni care au trait aici, si inaintea lor altii, oameni care s-au numit români, romani, daci, cumani, vizigoti, ostrogoti si englofoginoţi. Eu personal ce legatura am cu oamenii aia si cu ce au facut ei? Eu nu am fost acolo. M-am nascut acum 24 de ani si acuma stau pe net si citesc comentarii jenante, idei reductioniste, simpliste, ale oameni infricati sa fie liberi si inconjurati de oameni liberi. Vadim ce facea acum o mie de ani?... De ce sa tragi la raspundere sau faci planuri pentru niste oameni, pe baza a ceea ce au facut alti oameni cu o mie de ani in urma?
      • 0 (6 voturi)    
        abia au ce pune pe masa? (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:45)

        vasile69 [utilizator] i-a raspuns lui rectangular

        mai gandeste-te de doua ori inainte sa vorbesti. daa ar face mai putini copii ar ajunge mancarea la mai multi. cand ai peste 5 cum sa te descurci. cand o sa aiba romanii 10 copii si mancare si tiganii cu 5 o sa moara de foame, atunci sa te plangi.
        • 0 (4 voturi)    
          multumesc (Vineri, 3 septembrie 2010, 20:14)

          rectangular [utilizator] i-a raspuns lui vasile69

          M-am gandit de mai mult de doua ori. Exista un cerc vicios al saraciei, cu toate ca acest tip de explicatie este pus la indoiala cu argumente de tipul: ok, dar unde-i propria vointa, doar nu sunt niste frunze care se duc unde le bate vantul! Pai, da, sunt si nu sunt, in sensul in care oricare dintre noi este influentat de societatea in care traieste si ceea ce e fiecare ca individ este ceea ce a vrut sa ajunga si prin rodul propriei munci, dar si prin influentele mediului din care provine.
          De exemplu, o familie din clasa de mijloc din Romania isi va trimite copilul la cele mai bune scoli (sau, cel putin, in general, va incerca) si isi va permite sa faca asta, cu ceva eforturi. Va investi si in meditatii private, pentru ca odrasla familiei sa ajunga cat mai departe, sa aiba un serviciu bun asigurat, pentru ca asa e construit sistemul concurential. Ei, o familie saraca nu isi va permite sa trimita odrasla la meditatii private, de altfel, aceasta e posibil sa nu beneficieze in general in cadrul familiei de un mediu stimulator pentru invatatura. Copilul acela are mici sanse de a a avea acces la alternative, mai ales pentru ca va merge la o scoala unde calitatea predarii va fi mai scazuta cu profesori vor veni si vor pleca foarte des. Daca e rom, e foarte posibil sa fie discriminat, adica sa nu-i fie acordata atentie la fel de multa ca celorlalti copii, pus mereu in ultima banca, etc.
          Vrei sa vorbim despre educatia sexuala in randul romilor acum? Sau despre politicile de acum cateva zeci de ani, cand erau aplaudate mamele eroine, iar fetele lor, care au crescut intr-un mediu familial cu multi copii si au acum multi copii, dar sunt blamate? Sau despre faptul ca in cultura roma e o bogatie sa ai multi copii? Sau despre incercari de a ajuta prin impunere (adica sa le dam bani sau sa investim in ei doar ca sa nu ne mai deranjeze)? Sau despre relativism cultural?
          • -1 (1 vot)    
            Teoria chibritului stins (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:32)

            Neutron [anonim] i-a raspuns lui rectangular

            Aproape ca mi-au dat lacrimile de mila tiganilor. Ca un cetatean provenit dintr-un orasel cu un procent ridicat de gitani si dupa numeroase interactiuni cu respectiva etnie pot sa spun ca:
            1 exista 3 categorii de gitani-unii bogati prin furaciuni ( aici ma refer la tot ce inseamna fapte penale ), unii saraci prin lene si unii care prin talent si/sau carte au reusit sa-si castige un loc in societate si respectul celor din jur.
            2 cea mai puternica discriminare fata de gitani nu e venita din partea romanilor ci chiar din partea lor. Sistemul de casta, familie sau cum vrei sa-i zici inca functioneaza la ei. Un aurar va privi cu dispret un cocalar sau un ursar. Dintre ei, spoitorii sunt cei mai curati si harnici.
            La fel: un gitan care se comporta civilizat si care a reusit sa iasa din comunitate, va fi privit cu dispret de cei ramasi la umbra carutei.
            3 singura politica cu potential succes in ajutarea etniei este politica LEGII aplicate indiferent de persoana, roman, maghiar sau tigan. Justificarea averii. Fisc serios. Pentru ca nemaiavand bani din hotie, va trebui sa muncesti. Sau va trebui sa-ti vinzi dintii din gura pentru a avea acces la asistenta medicala. Simplu.
            • +1 (1 vot)    
              hmmm (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 10:37)

              andrei [anonim] i-a raspuns lui Neutron

              si legea aia cine nu o aplica? nu cumva noi, care suntem majoritari? ca parca nu prea am vazut multi politisti, inspectori fiscali, ministrii, etc. tigani.
      • +2 (2 voturi)    
        corect (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:35)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui rectangular

        doar ca noi, romanii (ma refer la etnicii romani, desi e valabil si pentru restul cetatenilor tarii), suntem tare prost educati si deloc invatati incat fie nu stim, fie nu suntem in stare sa luam in considerare si astfel de adevararui, ca e mult mai simplu sa spunem ca tiganii, ungurii si mai stiu eu cine e de vina pentru toate relele din tara. asa cum tare greu ne vine sa acceptam ca e si tara lor asa cum e a noastra sau ca noi, care suntem majoritari, suntem principalii responsabili.
        • 0 (0 voturi)    
          Daca ar fi si tara lor, ar sti (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 19:06)

          Inna [anonim] i-a raspuns lui andrei

          .. sa o respecte. Ar sti ca sunt obligatorii cele mai elementare norme de conduita si bun simt.
          Si pentru tine , care incerci sa vinzi "teorii despre democratie si echitate umana" , afla ca daca simti ca apartii unei tari, te supui legislatiei , normelor, si civilizatiei tarii respective. Ori tiganii, nu numai ca nu tin cont, insa dau 2 bani pe civilizatie in general. Pentru ei este importanta doar legea tiganeasca. Ei vor sa se excluda din lumea civilizata, iar noi suntem amenintati sa-i acceptam cu forta.
          Si apropo, au fost sclavii fanariotilor, prin urmare , nu poporul roman trebuie sa-si asume responsabilitatea lor. Daca ai cev ade reclamat in legatua asta, mergi in Fanar, si cere-le socoteala
      • 0 (2 voturi)    
        ce asdori si eu... (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:48)

        tot eu [anonim] i-a raspuns lui rectangular

        Ce as dori si eu sa devina si ei dupa atatea sute de ani oameni.
        Jobul nu inseamna cersit si furat; inseamna munca,inseamna calificare,inseamna disciplina etc.,lucruri care nu trebuie sa le impuna societatea,deoarece nu societatea trebuie sa se integreze in ei,ci ei in societate,ori ei tocmai asta nu doresc.
        Visul lor de totdeauna a fost sa scape de blestemul biblic,in sudoarea muncii sa iti castigi existenta.
        Nu poti la infinit sa inseli pe DUMNEZEU de zile si statul de bani.
        Sa traiasca boem,nomad,viata sa fie permanent un concediu,astea sunt probleme care trebuie sa ti le pui in primul rand tie,cand vorbesti de tigani.
        Stramosii nostri care s-au stabilit pe aceste meleaguri tocmai ca nu au dus o viata nomada,nu au trait din cersit si furat,s-au stabilit si au pus umarul din greu sa munceasca sa cultive pamantul,sa creasca animale etc.
        Nu au fost animale de prada sa atace pe altii sa le fure hrana.
        Stramosii nostri dupa ce s-au stabilit pe aceste pamanturi si-au dat viata au luptat din greu tocmai pentru ca au muncit cinstit pentru acest pamant,pentru aceasta tara.
        Ai 24 de ani si ar trebui sa dai dovada dematuritate si sa nu judeci lucrurile cu superficialitate.
        • +1 (1 vot)    
          of (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 10:40)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui tot eu

          ma rog, nu eu am 24 de ani ci un utilizator de mai sus. doar ca el cam are dreptate. iar tot patosul asta cu stramosii nu are niciun sens in toata discutia. ca tot stramasii aia asa buni ai nostri i-au inrobit pe tigani si,m cand i-au eliberat, i-au eliberat fara nimic. iar noi ar trebui sa nu mai comentam asa, fara sa avem habar de istorie dar sa fim convinsi ca o stim, si fara sa avem habar de politici pentru integrarea minoritatilor si drepturile minoritatilor dar fiind convinsi ca noi stim mai bine. nu stim si nu ar fi nicio rusine sa invatam. dupa ce invatam, mai discutam
        • 0 (0 voturi)    
          joburi (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 17:33)

          rectangular [utilizator] i-a raspuns lui tot eu

          Nu spun acum ca romii sunt cei mai buni si mai frumosi si mai interesanti si etc. oameni din lume. Sunt oameni ca si ceilalti oameni, cu aceleasi potentialitati fizice si intelectuale.
          Modul in care este organizata societatea este unul stabilit cu mult timp inainte ca ei sa aiba posibilitatea reala de a contribui la organizare. Ei nu existau, nu aveau "voce", probabil nimeni nu isi inchipuia ca era cazul sa le ceara si lor parerea, ceea ce se intampla si acum, lucru total injust. Probabil analogia cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, in contextul in care tratatele fundamentale s-au semnat cu cateva zeci de ani in urma, e destul de utila ca exemplu.
          In ceea ce inseamna prezenta romilor in campul muncii, nu a vazut nimeni romi care care aduna fier vechi, care vand ciorapi, brichete sau alte lucruri prin tramvaie sau pe trotuar? Acele activitati nu se numesc munca? Ca este ilegal, asta e o alta problema ce trebuie discutata, si mai ales de ce ajung ei sa desfasoare activitati ilegale de genul asta. Una dintre explicatii este discriminarea (institutionala) in accesul la slujbe.
          Eu as numi, in loc de "problema romilor / tiganilor", "problema românilor / europenilor"
          Iar in ceea ce priveste varsta, nu tineam musai sa mi-o fac publica. Si cu toate acestea, in acest context, un argument legat de varsta adus de cineva nu poate fi decat un argument invalid. Maturitatea e un concept foarte subiectiv, iar incercarea unor explicatii pe baza unor procese sociale si corelatii intre variabile ce nu par a avea sens la prima vedere nu o concep ca fiind superficiala. Superficiala este abordarea care nu reuseste sa treaca de nivelul simtului comun, de stereotipuri si prejudecati.
  • +7 (19 voturi)    
    Domnule Vadim (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:54)

    Vizitiul [utilizator]

    Sa nu uitati pastilele acasa, nu vrem sa ne faceti de ras in europarlament.

    Si mai lasati teancurile de hartii acasa, ca nu impresioneaza pe nimeni cand le expuneti pe masa de agitatie :)

    Si dupa calculul dvs., unde ar trebui sa va trimitem? :)
    • -3 (7 voturi)    
      mda... (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:17)

      D [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      bine ca nu va temeti sa nu va faca de ras ceilalti europarlamentari ( ca tokos,de pilda,e un om foarte serios,cu picioarele pe pamant,cu scaun la cap etc.,;cat despre frumusica fetita a lui taticu'...ce sa mai vorbim);daca e doar un dus cu pluta...atat de toleranta,umana,nobila Europa mai inchide ochii
  • +11 (11 voturi)    
    Am ras ... (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:07)

    Gigi [anonim]

    ... intr-o emisiune cu CV Tudor ca ne spunea ca PRM-ul are nu stiu cate procente in sondaje (vreo 40% parca). Si l-au intrebat astia...in ce sondaje, de cine sunt facute, ne puteti arata? Si arata o foaie alba pe care scria mare negru pe alb ... PRM 40% :))
  • +3 (7 voturi)    
    un compromis totusi.. (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:44)

    Stefan [anonim]

    Tiganilor care doresc si manifesta initiativa in a munci si a se integra in civilizatia europeana le-as mai oferi o sanse, celor care au cel putin 2 infractiuni la activ direct bilet catre India.
    Pentru siguranta, controale stricte din partea UE privind emigrantii tigani din afara, nu mai trebuie admisi sub nici o forma in spatiul european, decat bineinteles, daca dovedesc contrariul, precum criteriile de acces pe piata muncii din UK, Canada, USA, etc...
    • +1 (3 voturi)    
      expulzare (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:55)

      ArynaZ [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      :-)) sfinte, nu imi revin din ras. ok.. nu mai comentez motivele pentru care tiganii trebuie expulzati din romania (tara a carei cetatenie o au prin nastere si care nu le poate fi retrasa sub nicio forma..btw: ce s-ar intampla daca s-ar retrage cetatenia si din cauza prostiei?? :-)

      eu in schimb cer un mic efort logic celor care cer "expluzarea in india" - daca nu cer prea mult, evident.. explicati-mi, va rog, in baza carui titlu, in baza carei obligatii - exprimate in termeni normali, evident, ar trebui india sa primeasca cetatenii altei tari??
      voi ati primi in romania rwandezi? sau senegalezi? cu forta, adica..
      • +1 (1 vot)    
        paradoxuri mioritice (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:46)

        men [anonim] i-a raspuns lui ArynaZ

        aprob felul in care gandesti si poate nu esti in Ro. pur si simplu romanii nu pot intelege ca si tiganii sint cetateni romani. de aici sa-i trimiti in India, sau cum spunea exul ministru care bine ca nu mai e, in Egipt , sau alte ineptii asemanatoare nu denota decat impotenta .rusine ca va aruncati cetatenii in ograda altora,iar intoarcerea lor o numiti deportare. nimeni nu-i de vina ca zeci de ani nu ati rezolvat problema lor iar acum culmea paradoxului se produc telenovele de succes cu viata acelorasi tigani pe care nu-i doriti .
  • +4 (4 voturi)    
    Cetatenia (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:47)

    marpo [anonim]

    Ceea ce se pare ca nu inteleg foarte multi este ca acesti tigani sunt cetateni romani si nu indieni.
    Sunt perfect de acord ca Romania nu poate fi responsabila de comportamentul cetatenilor ei intr-o alta tara, avand in vedere ca deplasarea acestora este libera.
    Nici francezii nu isi fac mari iluzii ca odata expulzati tiganii nu se vor intoarce, de aceea si acuza Romania, fiindca nu au solutii.
    Daca tot spunea cineva ca stramosii sai au venit cu legiunile romane deci ar trebui trimis la Roma, as spune ca fiind cetatean roman nu poate fi expulzat din Romania, iar daca tot ar vrea sa ajunga in tara de origine ar putea avea surpriza sa ajunga prin nordul Africii, de unde erau foarte multi dintre legionarii care au primit pamanturi aici.
    • 0 (0 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 21:43)

      hannibal [anonim] i-a raspuns lui marpo

      @marpo: auzi? daca nu te superi. Poti sa imi dai un link despre ultima informatie? Asta cu nordul Africii... Asa, cam unde pot sa gasesc informatii cat mai stufoase? as vrea sa aprofundez cumva, desi cel mai probabil o carte ar fi buna dar nu am carti pe tema asta.. merci
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Marţi, 7 septembrie 2010, 8:31)

        marpo [anonim] i-a raspuns lui hannibal

        Scuze pentru intarziere. Marea majoritate a colonilor erau din provinciile romane. Altfel spus din afara Italiei, existantand chiar un ordin al imparatului Traian de interzicere a acordarii de pamant italienilor, pentru a nu se depopula teritoriul.
        Ca si provincii colonii proveneau din zonele apropiate, dar si din Spania, Siria, Nordul Africii. Altfel spus din tot imperiul. Erau in principal fosti legionari care isi incheiasera serviciul militar de 25 de ani. Avand in vedere voluntariatul iti dai seama ca majoritatea proveneau din paturile sarace ale societatii.
        Am spus ca multi proveneau din nordul Africii, nu cei mai multi.
        Sigur ca daca as fi spus ca nu se va trezi in Italia ci in Spania, Germania, Franta sau Anglia, ar fi spus ca prefera aceste tari Italiei.
  • +3 (5 voturi)    
    Au fost cumparati nu au venit de capul lor (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:49)

    ionut [anonim]

    Din cate stiu si eu tiganii nu au venit de capul lor, au fost cumparati de boierii romani ca robi. Si ca robi au muncit mult timp pe mosiile lor.
    Oare nu avem un pic de responsabilitate si noi in treaba asta? Intreb nu dau cu parul.
  • +4 (4 voturi)    
    Constitutia (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:01)

    marpo [anonim]

    Constitutia Romaniei prevede:
    ARTICOLUL 5
    (2) Cetăţenia română nu poate fi retrasă aceluia care a dobândit-o prin naştere.

    ARTICOLUL 19
    (1) Cetăţeanul român nu poate fi extrădat sau expulzat din România.

    Stiu ca o sa spuneti ca modificam Constitutia.
    Tiganii sunt o problema pentru Franta intr-o masura mult mai mica decat pentru Romania, cel putin in momentul de fata.
    Dar daca expulzarea tiganilor este asteptarea noastra pentru rezolvarea problemei, ceea ce vedeti ca nu se poate, atunci sigur ajungem sa spunem ca Guvernul, Parlamentul sau Presedintele nu fac trebuie.
    • +2 (2 voturi)    
      De acord. (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:29)

      frankestain [utilizator] i-a raspuns lui marpo

      Dar din 1989 incoace,de cate ori sa incalcat si nu sa respectat constitutia.Parca exista si un articol nu ma apuc sa-l caut,care stipuleaza printre altele ca este,, STAT DEMOCRATIC".Si de 20 de ani acest cuvant,foarte important a fost terfelit de catre cei ce ne conduc....de nici noi,si nici alti nu inteleg ce sistem de guvernare avem,comunism nu este ,dar nici democratie nu este,si cred ca nu sunt singurul care a trait in comunismul lui ceausescu si in democratiile din alte state ca sa faca o diferenta.Punct
    • 0 (0 voturi)    
      constitutia se poate modifica (Vineri, 3 septembrie 2010, 20:06)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui marpo

      Am putea s-o facem in aceelasi tur cu Rep.Moldova
      :-)
  • -1 (3 voturi)    
    Bravo CV Tudor (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:24)

    Alexandru [anonim]

    Dupa multi, multi ani a venit si el cu o idee buna.
  • +1 (3 voturi)    
    Corect, vrem ungaria inapoi (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:31)

    AdiGB [utilizator]

    doar cu unguroaice, fara unguri.......

    desii imi displac tiganii (ci nu rRomii cum gresit se autointituleaza) si oricat mi-as dori sa-i trimitem inapoi in india strabuna (m-as oferi chiar sa le i-au bilete), nenorocirea istorica nu poate fi indreptata, cel putin nu asa! Chiar daca Ilicii spunea ca, citez, "za dacs are caming from za tracs" iar tiganii se trag din nomazi (pe unde apuca)....nu cred ca e cineva intreg la minte sa-i suie-n vagoane sa-i trimita pe....marte! Desigur, cu constrangeri legislative si educationale, garantat pleaca ei singuri.......

    Numai bine!
  • +3 (7 voturi)    
    ba eu sunt de acord (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:34)

    bancher [anonim]

    aia care nu au buletine si certificate de nastere, sa fie trimisi in India.
    Cetatenia romana se dovedeste cu buletinul. nu?? Nu ai buletin, valea in India.
    • +2 (2 voturi)    
      de ce india ? (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:50)

      minny [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      au cumva buletin de india ?
      • 0 (0 voturi)    
        chiar asa (Vineri, 3 septembrie 2010, 18:00)

        omu bun [anonim] i-a raspuns lui minny

        Nu e bine in india, ca acolo sunt foarte multi deja, e aglomerat. As spune ca mai degraba in Antarctica sau Groenlanda.
        • 0 (0 voturi)    
          esti nebun? (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 18:55)

          x_ander [anonim] i-a raspuns lui omu bun

          Cum sa ii trimiti in Antarctica sau Groenlanda? Nu vezi ca incalzirea globala si asa ne face mari probleme ... Astia ar fi in stare sa fure toti ghetarii de acolo ...
  • -2 (4 voturi)    
    Origine - India - gresit (Vineri, 3 septembrie 2010, 18:15)

    gepeto [utilizator]

    Am stat de vorba cu un indian, care mi-a spus ca se pare ca si ei au avut probleme cu tiganii. Acestia nu sunt originari din India, ci s-au pripasit acolo o vreme, cand localnicii i-au gonit inspre Europa, cu metode nu tocmai democratice (in acele vremuri democratia era un moft). Motivul este acelasi din timpurile noastre - apucaturile si asa zisele traditii tiganesti.
  • +1 (1 vot)    
    Controverse spulberate (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:41)

    Neutron [anonim]

    Tot vad aici presupuneri privind originea gitanilor. In 2009 s-a cam aflat. Leeds University of Medicine. Gena glaucomului. Jat people. Dati search pe Google.
    The press release from Leeds University states:

    "An international collaboration led by Manir Ali of the Leeds Institute of Molecular Medicine, first identified the ‘Jat’ mutation in one of four Pakistani families. Further study amongst Roma populations in Europe showed that the same mutation accounted for nearly half of all cases of PCG [Primary congenital glaucoma] in that community. Manir Ali’s research also confirms the widely accepted view that the Roma originated from the Jat clan of Northern India and Pakistan and not from Eastern Europe as previously believed."
  • 0 (0 voturi)    
    citesc eu gresit ? (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 0:11)

    cristi g [anonim]

    Dupa cum inteleg eu, Vadim spune ca e o aberatie ca Romania sa fie responsabila pentru tziganii din Frantza, la fel cum ar fi aberant ca India sa fie responsabila pentru tziganii din Romania.

    Vadim e tot timpul satirist si doar uneori politician.

    din comentarii, oamenii se pare ca au inteles altceva, unii ca Vadim vrea ca Romania sa trimita tziganii in India, si chiar isi insushesc ideea.
  • -1 (1 vot)    
    ? (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 8:31)

    costi [anonim]

    pentru prima oara sunt de acord cu dl vadim,tiganii au devenit o problema
  • 0 (0 voturi)    
    Ii deportam ? (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 17:15)

    Pandi [anonim]

    Cum ii vom trimite ? Cu trenul ca nazistii in al 2lea Razboi Mondial, sau pe jos? Vad ca s-a documentat Dl. Tudor din "solutia finala". Bibliografie cumva viata si activitatea lui Heinrich Himmler si Adolf Eichmann?
    Sa fim realisti. Normal ca trebuie cumva rezolvata problema tiganilor. Legile trebuie innasprite. Daca e prins cu orice si a 3-a oara infractorul nu aplicam iarasi o pedeapsa blinda ci inchisoare pe viata. Si asta va rezolva multe din probleme. Parerea mea.
  • 0 (0 voturi)    
    super idee (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 21:35)

    ssi [anonim]

    Exact!! Cum de nu m-am gandit! Inapoi in India!! Pai domnii "romi" adica "sinti" sunt din Pundjab, India, daca nu ma insel... Acolo le e locu frate! Sa se duca acasa!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by