Ce au discutat liderii PDL cu Traian Basescu la Cotroceni. Ce vrea Boc si ce se asteapta de la intalnirea cu parlamentarii

de D. Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 31 august 2010, 19:47 Actualitate | Politic


Cei patru de pe lista neagra a lui Boc
Foto: Hotnews
Berceanu de la Transporturi, Dumitru de la Agricultura, Seitan de la Munca si Sandu de la Comunicatii ar fi pe lista neagra a premierului Boc au declarat pentru HotNews.ro surse guvernamentale. Altfel spus, greii din PDL ar fi dispusi la o singura concesie: sacrificarea lui Radu Berceanu din tripleta BVB, dar pastrarea lui Videanu si Blaga. Portofoliile ocupate de Seitan sau Dumitru ar urma sa fie ocupate, unul din ele, de independenti, nemultumiti ca au un singur minister. Surse apropiate discutiile de astazi de la Cotroceni au declarat pentru Hotnews.ro ca nu s-a stabilit nimic si ca importanta va fi intalnirea cu grupul parlamentar PDL, de miercuri seara. "Va fi foarte liber, cu multe optiuni. Boc va incerca, probabil, sa obtina remanierea in varianta soft, dar nu se stie daca va reusi. Nemultumirea in partid e foarte mare", au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate discutiilor de la Cotroceni.

"Nu s-a decis nimic dupa discutiile de azi. Au ramas sa discute ei in partid, pana la urma nu pot astepta totul de la Cotroceni", au declarat pentru HotNews.ro sursele citate. Potrivit acestora, Traian Basescu nu va fi prezent la intalnirea de miercuri cu grupul PDL. In programul presedintelui pentru data de 1 septembrie, anuntat deja pe site-ul Administratiei Prezidentiale, nu este prevazuta vreo intalnire cu grupul PDL.

Potrivit surselor participante la discutiile de astazi, premierul Boc va incerca sa impuna "remanierea mica", insa nemultumirile in randul parlamentarilor ar fi foarte mari. Acestea ar fi fost amplificate de faptul ca, la sedinta Biroului Permanent de luni seara, solicitarea parlamentarilor PDL ca liderul de grup, Mircea Toader, sa fie schimbat a fost respinsa.

"N-au facut parlamentarilor nici o concesie care sa detensioneze relatiile intre partid si grup, intre grup si Guvern", au mai declarat pentru Hotnews.ro sursele citate. "Dar pana la urma, Guvernul e sustinut de parlamentari, asa ca vom vedea daca varianta de remaniere propusa de premier va fi acceptata de grupul parlamentarilor PDL", sustinul unul dintre participantii la discutiile de astazi de la Cotroceni.

Potrivit unor surse guvernamentale, inlocuirea lui Mihail Dumitru de la Agricultura este aproape sigura, acesta urmand sa se intoarca la Comisia Europeana, unde se bucura de sustinerea comisarului Dacian Ciolos. In cazul ministrilor Mihai Seitan (Munca) si Dumitru (Agricultura), presiunea schimbarii lor, pe langa prestatia slaba din Guvern, vine si din partea independentilor, care mai revendica un portofoliu, pe langa Apararea condusa de Gabriel Oprea, in schimbul sustinerii parlamentare. Independentii vehiculeaza numele lui Valeriu Steriu, la Agricultura, in locul lui Dumitru. In cazul ministerului condus de Radu Berceanu, una din variantele vehiculate este comasarea cu ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale condus de Elena Udrea.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11506 vizualizari

  • +7 (21 voturi)    
    Cateodata (Marţi, 31 august 2010, 20:03)

    Pantera Roz [utilizator]

    are si Vadim Tudor dreptate...A zis ca va fi remaiere guvernamentala,nu remaniere...Si uite ca e chiar asa...Posibil cu William Branza la Comunicatii...:)))Nu e sublima tara asta?!:)))
  • -9 (45 voturi)    
    Zadarnic (Marţi, 31 august 2010, 20:03)

    Prebu [utilizator]

    Nu remanierea este solutia, ci demisia intregului guvern si alegeri anticipate. Guvernul nu mai lupta pentru binele poporului roman, ci impotriva acestuia. Sa speram ca-si asuma toate riscurile.
    • +6 (38 voturi)    
      Ce vorbesti... (Marţi, 31 august 2010, 20:15)

      Grebu [anonim] i-a raspuns lui Prebu

      Asta mai lipseste,alegeri anticipate si le avem pe toate.Numai un carlan prostanac poate sa gandeasca asa.
    • +6 (36 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 31 august 2010, 20:21)

      [anonim] i-a raspuns lui Prebu

    • +6 (16 voturi)    
      ce sa mai vorbim ? (Marţi, 31 august 2010, 21:01)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Prebu

      da, sunt de acord cu demisia intregului guvern DAR sa vina tehnocrati adevarati, nu alti trepadusi de la PSD sau PNL, care abia asteapta sa-si acopere gaurile...
      • +3 (3 voturi)    
        'tehnocrati adevarati' (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:01)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        asa cum e Mihail Dumitru, pe care il schimba doar pentru ca vor sa faca un 'cadou' independentilor?
        tehnocratii nu au nici o sansa in conditiile actuale din parlament.
    • +3 (3 voturi)    
      LUI PREBU (Miercuri, 1 septembrie 2010, 15:23)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Prebu

      Care dintre actualii parlamentari din opozitie vor fi de acord sa-si dea *vrabia din mana pentru cioara de pe gard* si sa fie de acord cu alegeri anticipate ? Nu -si vor pune nici o secunda problema cheltuielilor care s-ar face cu alegerile in perioada de criza, dar se vor gandi la scaunele lor. Apoi, nici PSD si nici PNL nu vor la guvernare ACUM. Nu-s chiar atat de idioti incat sa nu-si dea seama ca n-au nici un program si ca-si vor rupe gatul, asa ca, vor lasa in continuuare PDL sa guverneze, in ideea ca acestia vor face ce trebuie si vor scoate tara din dezastrul in care se afla dupa guvernarile lor, iar ei vor latra non-stop si vor fi in campanie electorala continuua pana in 2012. De altfel, acum 10 minute, Ponta a anuntat ca nici macar nu vor mai depune motiune de cenzura (acum), vor mai astepta. Ce mai asteapta? Au sau nu au program de guvernare ? Au sau nu au forta sa lupte cu criza ? Tipa peste tot ca vor la guvernare, dar acum, cand sunt la mai putin de un pas de a putea veni sa guverneze, fac stanga-mprejur si o rup la fuga. LASI si IPOCRITI !
  • +9 (21 voturi)    
    Daca Boc vrea numai o remaniere "soft"... (Marţi, 31 august 2010, 20:04)

    Rescatorul [anonim]

    insemna ca, pe langa faptul ca este incapabil si nu are viziune, mai manifesta si lipsa de bun simt si respect la adresa membrilor PDL. Sa plece singur, pana nu va suferi iar rusinea trecerii unei motiuni! Sa plece si incapabilii din fruntea partidului!
    • 0 (4 voturi)    
      Eu cred ... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:17)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      ... ca Boc are viziune, da' e lipsit de talent organizatoric si managerial. Si posibil si din cauza unor oameni cu personalitati puternice in jurul lui (nu zic musai personalitati demne sau nu de respect, doar puternice, adica dificil de condus), nu prea se manifesta nici ca leader. Ceea ce una peste alta face ca efortul lui de guvernare sa nu aibe pe de-a-ntregul succes, ba chiar din contra.

      Pe de alta parte, prefer actualul guvern unui guvern condus (chiar daca doar din umbra) de Tariceanu sau Nastase.
      • +2 (2 voturi)    
        De acord.... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:38)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        cu ultima propozitie. vezi si comentariul meu de mai jos pe care postacii PSD si PNL incearca sa-l ascunda.
  • +11 (11 voturi)    
    corectie necesara (Marţi, 31 august 2010, 20:05)

    mar [anonim]

    Ilie Sarbu??Cred ca este vorba de Marian Sarbu.

    Nota redactiei: rectificat, multumim
  • -3 (25 voturi)    
    Este o certitudine faptul (Marţi, 31 august 2010, 20:26)

    painkiller [anonim]

    ca la scrutinul din decembrie 2009, basescu a fost perdant la categoria- voturi ,,pentru'' - pe teritoriul romaniei. ne aflam astazi dupa mai bine de 8 luni de promisiuni si doar vorbe goale din care romanii nu pot sa-si duca traiul mai departe. asadar marea si covarsitoarea majoritate a populatiei nu mai poate fi interesata absolut deloc de discutiile din sanul pdl , ci de cat mai grabnica lor debarcare de la putere impreuna cu toate capeteniile lor . ajunge cu manipularea !
    • +9 (19 voturi)    
      esti pe felie amice ! :) (Marţi, 31 august 2010, 22:06)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui painkiller

      deci doreai ca cioana prostanacul plus 15.000 euro/cap de roman sa fie presedinte, senatorul voicu la interne dar ce faceati cu vanghelie ? el unde ??
      • -2 (2 voturi)    
        Mai ... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:55)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        ... bugetarule ... tu meriti inca 25% scadere de salariu, impozit diferentiat si un TVA de vreo 35% (stiu, nu se poate) ... poate iti vine mintea la cap si incepi sa gandesti normal.

        Intre unul care mintea in campanie ca am iesit in criza si unul care mintea ca da 20K euro fiecarui roman care se intoarce in tara il prefer oricand pe al doilea. Minciuna lui e mai benigna...
  • +9 (13 voturi)    
    agricultura (Marţi, 31 august 2010, 20:27)

    mar [anonim]

    Din pacate M Dumitru a dovedit ca nu este decat un functionar plin de sine care a fost "teleportat" intr-o functie cu care a fost paralel. Parca este un blestem care urmareste agricultura in ultimii 20 de ani. Suntem constienti de importanta ei, am devenit dependenti de importuri, putem produce ptr. ca avem un dar divin - pamant fertil si am avut numai nulitati ca ministri.
    Cum este posibil ca ministru/manager sa sustii ca pentru "a restructura Ministerul Agriculturii este nevoie de minim 4 ani"!!
    • +3 (3 voturi)    
      Nu stiu suficient de multe ... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:25)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui mar

      ... la nivel macro despre agricultura romaneasca. Da' stiu ca lipsa de educatie si de initiativa in randul taranilor sunt mult prea raspandite. Indiferent ce-ar face ministerul, nu cred ca agricultura romaneasca se poate dezvolta in conditiile astea.

      In alta ordine de idei, daca vrei sa reeduci sau sa schimbi personalul din minister si din toate agentiile care tin de el, un termen de patru ani mi se pare realist. Ca ministru, tre' sa incepi de sus in jos. Daca incepi sa schimbi personal la toate nivelele deodata, nu obtii nimic: aia de pleaca mai apuca sa puna pe altii in functie care nu-s cu nimic mai vrednici decat ei, basca scandalurile si procesele si platile compensatorii, si in plus angajezi dintr-o data o carca de oameni care n-au de unde sti si nici de la cine invata cu ce se mananca slujba lor. Solutia e sa schimbi esalonat. Prima schimbi data sefii, ii verifici, si dupa ce te-ai convins ca ai angajat oamenii care trebuie ii lasi pe ei sa schimbe nivelul de sub ei. Ori treaba facuta in felul asta dureaza cu atat mai mult cu cat mai mare e organizatia care trebuie reformata.
      • +1 (1 vot)    
        lipsa de educatie (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:24)

        mar [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Nu cred ca este vorba de asta, mai mult putem vorbi de o rezistenta la asociere, care tine mai mult de efectul psihologic al asocierilor fortate.
        In primul rand tb. separat politica agricola pe exploatatii de semisubzistenta si exploatatii de dimensiune economica. Acum se regasesc toti in acelasi loc, iar rezultatul se vede. Lucru valabil si ptr. PNDR - fonduri postaderare.
        Legat de restructurare, ce restructurezi in 4 ani cand agricultura este la pamant. Ptr. ce ai n servicii cand tu nu ai o politica agricola pe termen mediu si lung. Si mai este ceva de voie de nevoie au aparut doua agentii, restul sunt directii care ce fac???Ministerul Agriculturii este/a fost un cimitir al elefantilor care functioneaza paralel cu realitatea din teritoriu. Lucru care se vede si din masina dar mai ales din avion.
  • +7 (17 voturi)    
    remaniere (Marţi, 31 august 2010, 20:31)

    cetatean [anonim]

    Este prea tarziu. PDL va pati ce a patit si PNTCD. Macar daca au sacrifict atat pe romani cat si pe romanii membrii PDL puteau sa faca o reforma rela in administratie. Puteau sa depolitizeze macar functiile de portar din administratie.
  • +10 (18 voturi)    
    Sa plece si Vladescu (Marţi, 31 august 2010, 20:31)

    asus [utilizator]

    Sa plece si Vladescu. E number 1 ce trebuie demis.
  • +2 (8 voturi)    
    Da, Steriu (Marţi, 31 august 2010, 20:35)

    Zaharia [anonim]

    Varsta si pregatirea il recomanda fara discutii pe Valeriu Steriu pentru portofoliul de la Agricultura.
    • +3 (5 voturi)    
      Corect. (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:09)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Zaharia

      Steriu sau Tabara, oameni cu experienta si capacitate de a face reforma in agricultura.
  • +10 (14 voturi)    
    Berceanu de la Transporturi... (Marţi, 31 august 2010, 20:43)

    hmm [anonim]

    tocmai am coborat dintr-un tren romanesc cu 7 ore intarziere si nu prea inteleg demersul domnului Boc: ar trebui oare sa-i fim recunoscatori pentru ca a ajuns in sfarsit si el la adevarul pe care i l-ar fi revelat orice cetatean acum un an? ar trebui sa il banuim chiar si de consecventa si de bune intentii si sa asteptam increzatori debarcarea domnului Videanu in urmatorul cincinal? - neee...
    singurele certitudini pe care le poti avea cu privire la aceasta tara sunt din cele triste si foarte triste.
    e cat se poate de cert ca s-a furat inimaginabil in ultimii 20 de ani. e probabil ca urmarile cele mai negre ale acestui furt abia sa fi inceput. si e limpede ca, dincolo de filosofia romaneasca a furtului, exista un dialog al surzilor nu numai intre institutie si cetatean ca in orice stat birocrat-corupt care se respecta, dar exista o absenta totala a comunicarii intre putere si cetateni, politicul nu are nici o cunoastere a angrenajelor instutiilor sale, iar peste tot dai de mecanisme schizoide si alienate.
    evident, bunele intentii nu au ce cauta aici. chiar si cu un dram de intentie ai putea afla de ce nu merge invatamantul, sau de ce intarzie trenurile. asa ca ma simt din ce in ce mai nevoita sa pun idealismul in cui si sa accept ca NU VOR. chiar de-i cheama boc sau basescu sau DNA sau mai stiu eu ce nume razboinice.
    • +5 (15 voturi)    
      pe cifre ue: berceanu este varza (Marţi, 31 august 2010, 21:10)

      nouvel_trans [anonim] i-a raspuns lui hmm

      suma dedicata romanie de ue pentru infrastructura feroviara in perioada 2006-2010 : 2,5 miliarde de euro.
      ce a luat berceanu? a luat pentru" reparatii" peste 600 de milioane de euro.
      ce este ciudat? nici un tronson de cale ferata nu este bine facut sau reparat "ca la carte".
      iar 90% din podurile feroviara au nevoie de reparatii totale. reteaua continua sa se degradeze, oamenii sunt dati afara iar berceanu subcontracteaza lucrari la preturi exorbitante...plangandu-se ca nu sunt bani!!!
      • +2 (10 voturi)    
        tocmai (Marţi, 31 august 2010, 21:35)

        hmm [anonim] i-a raspuns lui nouvel_trans

        as mai da un vot - ca tot e inflatie - daca l-as auzi pe monsiu Boc spunand sus si tare ce ati spus dvs. mi-e sila de discursuri heirupiste a la basescu de genul - ce coruptie e in tara asta, dar when it comes to details se tace malc...
        invatamantul este varza - spune d-l Funeriu, dar tot el TACE cand ar fi cazul sa vada de ce scartaie...
        si nu, nu cred ca ne uitam la doua Romanii diferite, pentru ca urmarile actiunilor LOR le simtim pe spinarea NOASTRA...
        poate ar fi un inceput ca macar presa sa se apuce de facut curatenie - e plin de "mari corupti" fara fapte de coruptie. contractul de privatizare a petromului de pe vremea lui nastase este deplans, dar nimeni nu s-a apucat sa spuna raspicat consecintele acelui contract. trenurile intarzie sapte ore in loc de sapte minute, dar nici dracu nu se apuca sa povesteasca de ce... este, e drept, un exercitiu cam costisitor sa te urci intr-un accelerat si sa-ti consumi cateva accese serioase de revolta si tristete - dar numai asa poti constata lehamitea imensa a angajatilor cfr... e dureros, intr-adevar, sa afli de furturi strigatoare la cer, dar este un demers esential...
        asa ca domnilor ziaristi, s'il vous plait - drumul este deschis. a fost amuzant sa aflu ca nenea s.o. vantu era un gainar si prin anii '80, dar mult mai amuzant a fost sa observ tacerea care a urmat acelui articol 'scandalos' :D de ajutat, ne-ar ajuta sa vedem fapte de coruptie recente si ne-prescrise ale protipendadei actuale. de la numele celebre pana la firmele ce practica evaziunea fiscala sau comisioanele.
      • +2 (10 voturi)    
        ei fura,noi murim, ei fura... (Marţi, 31 august 2010, 21:46)

        cetateanul neturmentat [anonim] i-a raspuns lui nouvel_trans

        Trebuie sa fim corecti cu noi insine! Fondurile europene nu vor fi acesate pentru ca de aici nu prea se fura... Si atunci ce sa faca acesi hoti(pardon, ministri!) cu ele?
        E clar, noi nu avem niciun fel de tangenta cu principiile europene! Conducatorii Romaniei sunt hoti din nascare, si vor bani de la buget, altceva nimic...
  • -2 (10 voturi)    
    Valeriu Steriu la Agricultura!!! (Marţi, 31 august 2010, 20:54)

    petra [anonim]

    Cred ca se vede cu ochiul liber ca presiunea pe Mihail Dumitru nu vine din partea independentilor, ci din directia propriei activitati in fruntea ministerului;
    Starea actuala a agriculturii romanesti cere cu insistenta venirea la conducerea minsterului de resort a domnului Valeriu Steriu, un adevarat profesionist si un om de o inalta tinuta morala.
    Daca macar jumatate din ministere ar avea in frunte personalitati de talia dumnealui, poate azi nu s-ar mai vorbi peste tot de remanieri, ci s-ar analiza cresterea economica pozitiva a acestei tari, de exemplu.
  • +1 (15 voturi)    
    orice remaniere e penibila (Marţi, 31 august 2010, 20:57)

    Loverman [utilizator]

    nici jigodiile din unpr sau udmr nu vor mai suporta pe boc sau alta marioneta. e timpul desfiintarii, baieti.
  • +3 (17 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 31 august 2010, 21:01)

    [anonim]

    • 0 (2 voturi)    
      mai exista si oameni care gandesc (Miercuri, 1 septembrie 2010, 6:21)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui

      Excelente observațiile tale , dar înecate in oceanul celor care nu stiu decat ''dați-ne''.
      Am 64 de ani si muncesc 10 ore pe zi, iar cand aud pensionari cu 10-15 sau chiar 20 de ani mai tineri ca mine zbierand din toți rarunchii cum guvernul Boc le ciunteste din ''drepturi'',
      parca ma apuca lehamitea.
    • +2 (2 voturi)    
      vina lor (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:38)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui

      evident ca nu e guvernul vinovat de toate alea intr-o tara. nu-i vina guvernului ca oamenii nu-si dau cu matura in fata portii sau ca nu tund iarba de pe langa gard. si treaba asta e valabila de la vladica la opinca. doar ca in zone gen Primaverii o face primaria, sa dea bine la jupani. nu-i guvernul vinovat ca unii oameni nu-si cauta job-uri la privat unde ar putea castiga mai bine. nu-i guvernul vinovat ca oamenii tin banii la saltea si nu fac nimic cu ei. dupa estimari, sunt vreo 10 miliarde de euro la saltea. fara a lua in calcul banii negri. cu banii astia s-ar putea misca economia. dar oamenii tin banii la saltea pentru ca este toata activitatea economica pe o sarma fierbinte, la 40 de metri deasupra solului.
      guvernul este vinovat de 20 de ani incoace de instabilitate. de faptul ca se deturneaza sume importante de la proiecte de infrastructura, proiecte de dezvoltare a afacerilor, din medicina, din transporturi, din agricultura si de fapt din absolut toate domeniile. daca exista o baza si o predictibilitate s-ar fi investit bani.
      mai mult, vine ministerul de finante si inchide multe companii care abia supravietuiau. multe in sensul de peste 100.000. probabil ca au incasat ceva mai multi bani de la 1% dintre companii, aia de faceau magarii. dar pentru 1% au lasat pe drumuri 100.000 de oameni. genial as putea spune.
      guvernul este vinovat, cu instabilitatea pe care o produce, de lipsa de dezvoltare a tarii. ar veni investitori straini daca lucrurile n-ar fi sucite la fiecare 6 luni. ar veni investitori straini daca am avea autostrazi si daca primariile n-ar cere spagi astronomice cand apare cate un investitor.
      oamenii au ajuns sa investeasca in case dintr-un singur motiv: nu prea au in ce altceva sa investeasca banii. faci o afacere, pornesti de la zero, mananci paine cu parizer, umbli cu nadragii rupti in fund, toate ca sa reusesti sa faci afacerea sa mearga. si vine guvernul Isarescu in 1999 si da o lege pentru a favoriza niste smecheri, clientii iti dispar
      • -1 (1 vot)    
        In principiu e bine... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:15)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui gheo

        ...dar mai trebuie gandit un pic.

        De exemplu: "vinovat ca unii oameni nu-si cauta job-uri la privat" ... si aia 2 milioane de romani plecati din tara la munca si-au cautat joburi in privat si ...ghici? Nu au gasit ...
    • 0 (2 voturi)    
      vina lor (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:54)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui

      partea 2-a :)
      revenind: da isarescu o lege pt a favoriza smecherii, iti dispar clientii. inainte sa poti capitaliza si extrage profitul de pe urma muncii de multi ani, pierzi tot.
      iti spui: asta e in capitalism, se mai intampla.
      o iei de la capat; faci la fel, muncesti 16 ore pe zi, te ascuti ca lupta de clasa pentru ca faci economie la bani si oricum n-ai timp sa mananci, umbli cu alti nadragi dar tot rupti. pui ban pe ban, il investesti ca sa realizezi ceva, sa construiesti o afacere cinstita.
      faci putin profit pentru ca nu ai conexiuni politice si nu esti fost securist. vin vremuri bune, 2006-2008, cresti si te gandesti chiar ca ai reusit.
      vin vremuri mai grele la final de 2008, nu-i problema, oricum ai reinvestit tot ce aveai deci ar trebui sa fii in siguranta. vine vladescu si printr-o serie de aberatii iti omoara clientii. nu pe tine direct, doar clientii. si pierzi iar tot pentru ca desi ai de luat si de dat bani, nu-i primesti si nu-i poti da mai departe. te blochezi, trimiti acasa oamenii si gata.
      intre timp escrocii din fruntea statului se ingrasa si devin cu fiecare zi mai bogati, mai burtosi si mai aroganti.
      ce-am facut eu pentru tara? am platit multi multi ani impozite serioase, mult mai mult decat am oprit pentru mine. ce-a facut tara pentru mine? tara, e impropriu spus, guvernul mai exact: mi-a omorat de 2 ori clientii, la distanta de 10 ani. mi-a inchis astfel afacerea din care lua impozite la greu. mi-a trimis oamenii acasa, unii dintre ei cu copii mici si unii cu nou-nascuti.
      ce am castigat eu din toata munca? absolut nimic, am exact aceleasi lucruri pe care le aveam si in 1994. din contra, atunci aveam 2 dacii. acum nu mai am masina, am vandut-o ca sa-mi platesc oamenii
      ce-a castigat tara de pe urma mea? nu mare lucru, tot nu are drumuri, poduri, spitale, scoli... si toate astea in conditiile in care am platit in ultimii 16 ani impozite cumulate de peste 380.000 euro
      unde sunt banii? in parcarile ministerelor si in vilele demnitarilor
  • -4 (6 voturi)    
    credeam ca unpr (Marţi, 31 august 2010, 21:05)

    panfil flecaru [anonim]

    va dori ministerul muncii pentru marian sarbu.
    ar fi fost o mutare buna.
    mai repede ramanea berceanu si plecau ceafa groasa si trotal.
    • +2 (2 voturi)    
      hahaha ! (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:28)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      minusurile vin, precis, dela util uzatorii cu masina mica. :-)
      il uratzi pe bercea pentru gropile din sosele, de parca pan'la es era numai puf. las' ca dupa remaniere vine orban si va canta cateva arii despre soferul amator.
      blaga si videnul sunt mult mai nocivi in politica de dumbovitza, decat bercea. bercea nu poate mai mult, dar aia doi pot mai rau.
      sanatate si
      sa traitzi bine !
  • -3 (13 voturi)    
    Nici SMURDUL... (Marţi, 31 august 2010, 21:10)

    112 [anonim]

    112.Puteti suna cat vreti,ca nici SMURDUL nu va mai salva Romania.Cancerul care sa instalat in 1992 prin iliescu.In ciuda faptului ca in timpul mandatului dezatruos pentru capitala ca primar 2000-2004.Cu toate astea castiga alegerile, si din 2004 a dus tara in faza de metastaza,ajutat de guvernul din care fac parte Berceanu,Videanu,udrea
    Tara asta nu se va mai face bine, nici cu cel mai bun medic in urma masurilor asa zise de austeriatate.
  • +4 (8 voturi)    
    g.sandu si sifonarile soft (Marţi, 31 august 2010, 21:20)

    nouvel_logiciel [anonim]

    sunt frustrat pe acest individ numit ministrul telecomunicatiilor. intr-o tara care a dat si da mii de specialisti in telecom..noi aducem in fruntea ministerului un "comercial" cu experienta in mobila si plapumarie:((
    ar fi fost un exercitiu minimalist de transparenta sa fie publicate pe site-ul ministerului toate proiectele derulate si costurile lor...sandu ramane discret si sifonar. soft(aware). din pacate noi toti am platit, platim si vom mai plati software gen o pagina web, programele gen macro in excel. adevaratele e-platforme care sa rezolve dezordinea din administratia financiara, din gestiunea documentelor si persoanelor, sanatatii, educatiei vor mai avea de asteptat.cat?
    • 0 (0 voturi)    
      Plapumar este functia potrivita ... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 3:17)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui nouvel_logiciel

      pentru a ascunde sub plapuma porcariile ultimilor ani din domeniu.
      Un ministru constient si in consecinta integru ar fi subminat platile restante ramase de la alegeri.
      Nu cred ca ar fi fost posibila prezenta unui asemenea om in fruntea Mcsi ("csi" cu minuscule) in conditiile date.
      Acum in conditii de criza (morcov in c...) si dupa oarece plati executate poate devine posibila o mica minune. Mica mica... - sa nu avem asteptari prea exagerate ca dupa aia dezamagirea poate lovi si mai tare.
  • 0 (16 voturi)    
    wow (Marţi, 31 august 2010, 21:22)

    Chris [anonim]

    In primul rand sunt foarte uimit de atitudinea vizavi de comentarii, nu mai sunt minusuri cand e se aduce vorba (negativa) de PDL, wow, asta e ceva... se vad cumva semne de...? ah, asta zicea cineva in campanie, nu-l mai cred :))

    Ca sa fiu si pe subiect, remaniere e doar ca sa se spele pe maini cu niste membri din gasca, 'ce daca nu mai e berceanu? se vor face autostrazi pe bune? :)) nu, 'ce daca probabil va pleca vladescu, seitan, videanu? se reformeaza sistemul fiscal sau economic? neee, nici vorba, atat timp cat raman balaurii astia portocalii la putere (nu spun acum ca altii ar avea perspectiva).

    Pe scurt, tot ce i-as cere clasei politice din Romania ar suna cam asa: "Putin bun simt, va rog, fata de cetateanul roman de rand!" (fara sa fac trimitere la crin si campania lui, nici vorba)
    • 0 (6 voturi)    
      bun simt??? (Marţi, 31 august 2010, 21:38)

      hmm [anonim] i-a raspuns lui Chris

      bunul simt este o vorba goala si complet inutil in astfel de situatii.
      avem nevoie de sinceritate, nu de bun simt. de asta cautarea e nitelus mai dificila.
      • +1 (7 voturi)    
        Da, bun simt! (Marţi, 31 august 2010, 22:46)

        Chris [anonim] i-a raspuns lui hmm

        Pentru ca in tara observ ca puterea in loc sa vina in ajutorul meu (evident, nu sa stau degeaba si sa ma ajute statul) si a celorlalti ca mine, oameni de rand, parca (sigur) e facuta de asa natura incat sa ne dea in cap, plus de asta, cand vad cum cei alde videanu (care cu 1500RON/luna ar putea avea si job, si afaceri, si familie, si copil in facultate), vladescu, seitan si boc (ei nu vad cozi la ghisee) plus altii care ma mint efectiv pe fata, ce e asta fratilor? nu e nesimtire?
        • +2 (4 voturi)    
          sunt planuri diferite (Miercuri, 1 septembrie 2010, 0:19)

          hm [anonim] i-a raspuns lui Chris

          stimate domn, o marioneta a castigat imens capital electoral la alegerile trecute cu o campanie bine tintita inspre snobii romani, sustinand ca el le va conferi bunul simt de care au nevoie...
          bunul simt autentic nu are nevoie de reclama atata timp cat badarania ar crea repulsie... dar acest lucru nu se intampla pe la noi. personal, am oroare de mojici, badarani, mitocani dar, economic vorbind, furtul, ipocrizia si coruptia au facut infinit mai mult rau Romaniei...
    • -3 (15 voturi)    
      n-au aparut inca postacii de serviciu !!!! (Marţi, 31 august 2010, 21:44)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Chris

      In cateva ore, adica pana maine dimineata vedeti numai MINUSURI pe la alelalte, la astea de-acum vor compensa !!!! Cat priveste remanierea, pleaca-ai lor, vin tot ai lor !!!! Tot un drac..... Rezistam pana in 2012 sa scapam definitiv de Dl Boc si poate-om avea noroc... cu cine, om vedea..... mai slabi ca astia nu cred ca se poate.....
      • +7 (13 voturi)    
        voi vs. noi (Marţi, 31 august 2010, 22:03)

        hmm [anonim] i-a raspuns lui lili

        nu v-ati saturat de discursuri de genul noi vs. ei... postacii lui x, postacii lui y samd?
        am stat un an in invatamant si ce am auzit a fost ca "basescu a invrajbit tara", in loc sa aud ca ipocrizia conduce in continuare Romania. nu e doar o diferenta de nuanta, e ceva mai mult. in continuare "nasul" care nu primeste spaga este catalogat drept "obraznic", cei ce sunt scandalizati de nedreptati sunt in continuare numiti nebuni...
        chiar credeti ca are vreo importanta daca tineti cu pdl sau cu ailalti? majoritatea romanilor nu fac decat sa se incadreze ascultatori si interesati in ordinea viermuitoare a furtisagurilor. nici campaniile electorale si nici alegerile nu or sa salveze romania, ci corectitudinea si adevarul spus pe sleau.
      • +3 (9 voturi)    
        calmeaza-te (Marţi, 31 august 2010, 22:20)

        toro [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Toata lumea o obosit sa le mai ia apararea. Shi totushi in incompetenta lor au facut mai mult decat in anii pierduti 2004-2008.
      • -2 (6 voturi)    
        n-au aparut inca postacii de serviciu (Miercuri, 1 septembrie 2010, 0:18)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Cum n-au aparut ? Daca scrii tu inseamna ca sunt la post. Tu nici macar minusuri nu meriti la toate prostiile pe care le debitezi.
      • -2 (4 voturi)    
        sau nu mai fac fata postacii (Miercuri, 1 septembrie 2010, 1:12)

        asus [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Sau poate postacii nu mai fac fata valului de comentarii negative la adresa muribundului pdl
      • +2 (2 voturi)    
        LUI LILI (Miercuri, 1 septembrie 2010, 15:50)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Voi sunteti postacii de serviciu si ati primit ordin de la partid (acum in prag de motiune) sa nu mai jucati *solitaires* ci sa va vedeti de treaba daca vreti sa mai primiti si banii. Dar va dau o veste proasta: ponta a anuntat ca nu vor depune motiunea (inca), iar fara psd, pnl-ul nu face nici doi bani.
      • +1 (1 vot)    
        have no fear, (Miercuri, 1 septembrie 2010, 16:54)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui lili

        lili's here !

        no need for more.. postaci :-)
      • +1 (1 vot)    
        mai usor ! (Miercuri, 1 septembrie 2010, 16:56)

        gigi surdu [anonim] i-a raspuns lui lili

        ne spargetzi urechile !
        dece strigati ?
  • +4 (10 voturi)    
    Videanu trebuie debarcat urgent (Marţi, 31 august 2010, 21:26)

    Gogu Piru [anonim]

    Nu stiu si nici nu vad meritele (ceva palpabil) lui Videanu.Cu exceptia ca este din acelasi jud cu Dragnea de la psd cu care merge pe aceiasi mina(furaciune).El l-a adus si pe Pogea care a facut MF din RO de risul curcilor. Debarcarea lui Videanu inseamna liberalizarea energiei(petrol, gaze, electricitate=eoliene samd, si intrari de capitaluri, fara atita spaga.Daca il da jos nu stiu cine ilmai tine in brate?(poate Chioru)
    • +3 (7 voturi)    
      Total de acord... (Marţi, 31 august 2010, 21:48)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Gogu Piru

      Videanu a facut ca PDL sa piarda Bucurestiul si acum nu face nimic. Protejeaza "baietii destepti", nu face nicio reforma si are o activitate tipic FSN-ista. Sa plece! Faca mult rau partidului!
  • -2 (10 voturi)    
    Nu va fi nici o remaniere de guvern. (Marţi, 31 august 2010, 22:08)

    Tache Ionescu [anonim]

    La agricultura nu este nevoie de ministru pentru ca Romania nu mai are agricultura, asa ca nici de Dumitru nu era nevoie. El a fost doar un fel de planta de decor intr'o camera.
    Nu va fi nici un fel de remaniere guvernamentala. Dupa 1 septembrie,la cererea presedintelui, Boc va prezenta demisia intregului guvern.Iar Boc va asculta fara sa comenteze si se va executa, doar este un om obedient. Presedintele va declara ca nu este multumit de prestatia guvernului si de masurile pe care premierul Boc le+a luat.Va numi un alt prim ministru care va forma un nou guvern. Basescu nu doreste acum alegeri anticipate, data fiind caderea inregistrata de PDL in sondaje si in realitate la fel.In acest fel, motiunea de cenzura anuntata de PSD va ramane fara obiect, intrucat la 16 octombrie va fi un alt guvern in locul celui a lui Boc, si care nu va putea fi facut responsabil de nimic pentru a fi daramat printr'o motiune de cenzura, intrucat nu a aratat inca nimic din ceea ce intentioneaza si poate sa faca. In acest fel Basescu va avea un nou respiro iar intre timp situatia se va putea schimba.
  • +1 (11 voturi)    
    Interesante comentarii... (Marţi, 31 august 2010, 22:32)

    onest [anonim]

    ...chiar foarte interesante. Si eu am observat ca inainte de a veni Berceanu la transporturi trenurile intarziau cel mult 2 poate 3 secunde, ne bateam cu japonezii la inarzieri. Inainte de a veni Videanu la Economie, pe vremea celui mai bun poet dintre economisti, hmmm, sau nu mai retin eu bine, cel mai bun economist dintre poeti, in fine ce mai conteaza, tot aia e, economia duduia, firmele mergea(u) si PIB-ul asisderea ca doar el mare maestru era. s.a.m.d. Dar pentru a discuta la modul general, inainte de instalarea actualului guvern, eram parca pe locul intai sau poate gresesc, pe locul doi in Europa la nivelul de trai, economia duduia din toate incheieturile si uite ce au reusit ticașosii astia, in frunte cu Basescu, ne-au adus pe ultimul loc in Europa, la toate cele, mai putin la exportul de delicventi si colac peste pupaza, ne-au mai adus si criza pe cap!. Pe vremea lui Nastase si Tariceanu nu era coruptie, salariile cresteau intr-o zi cat la altii in tr-un an (la conducerile intreprinderilor falimentare), pensiile speciale idem si la fel, intr-un cuvant, trai pe vatrai nene. (Pentru unii. De-ai lor...). Pasarelele ciripea(u), Nastase si Patriciu se iubea(u) (ca si acum de altfel), numarul pensionarilor cu pensii speciale crestea, al salariatilor scadea si uite-asa poporul roman extrem de bine o ducea, de nu mai putea. Dar se se pare ca toata fericirea poporului roman a disparut odata cu venirea cuplului Basescu-Boc, pentru ca astia doi, impreuna cu alti ticalosi din PDL, au reusit sa aduca criza in Romania, ba chiar si in Europa, poate si in lume, de aceea trebuie sa plece, sa lase locul unor barbati adevarati, duri ca granitul, tari ca stanca de gresie, precum Ponta (scufita rosie, rosie) si Antonescu (lupu' cel flamand si fioros, dar cu bun simt), singurii care pot duce Romania pe noi culmi de progres si civilizatie si daca se poate, chiar pe primul loc, la congresul XXX, evident, al partidului.
    • +2 (2 voturi)    
      _ (Marţi, 31 august 2010, 23:47)

      hmm [anonim] i-a raspuns lui onest

      cu scuzele de rigoare pentru auto-referentialitatea lipsita de modestie, va rog sa cititi comentariul meu despre "voi vs. noi"...
      iar acum o mentiune care nu vrea deloc sa fie rautacioasa la adresa d-lui Berceanu: in ultimii 10 ani am parcurs in medie cam 5000 km pe an cu trenuri romanesti. intarzierile nu erau chiar asa, ca sa nu spunem ca nu erau deloc asa. evident, asta pentru ca, in primul rand, abia acum s-a ajuns la fundul sacului, iar in al doilea rand pentru ca cfr nu a avut norocul sa fie "privatizata" ca fier vechi acum 10-15-20 de ani ci va avea acest privilegiu abia acum :D
    • +1 (5 voturi)    
      berceanu ominiprezent in "transporturi" (Marţi, 31 august 2010, 23:55)

      nouvel_trans [anonim] i-a raspuns lui onest

      evident ca niciun ministru al transporturilor nu a fost la inaltime. mai toti ar fi avut probleme cu justitia daca eram un stat normal. e
      mitrea, orban,dobre, basescu..catastrofici, fara viziune, fara proiecte pe termen mediu si lung si iata berceanu ba ca ministru, ba ca senator in comisia de specialitate este tot din nou "the transporter".trainspotting.
  • -2 (2 voturi)    
    Guvern nou (Marţi, 31 august 2010, 23:38)

    Isac [anonim]

    Surse va fi mercuri un guvern de techniceni sustine ziarulviitor.ro
  • 0 (4 voturi)    
    Sa se revizuiasca, primesc... dar sa nu se schimbe (Miercuri, 1 septembrie 2010, 1:21)

    Gogu M. [anonim]

    Deci pana la urma sa pare ca solutia va fi cea a "micii remanieri", de tipul "pardon, lipsesc; merg pana la baie sa-mi pudrez nasul". Iar ideea aducerii (si) a transporturilor sub pulpana lui Nuti Udrea (precum si confirmarea infailibilitatii acesteia in guvern) este masura adevaratului dispret si a bataii de joc care ni se rezerva.

    Ce parere ai acum, Dan Tapalaga? Chiar ne putem sugestiona ca resortul din spatele acestor "schimbari" este gestionat/controlat de Boc, si ii este impus lui Basescu? Nu e suficient de clar, nici acum, cine e papusarul...?
  • 0 (2 voturi)    
    care remaniere? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 2:15)

    ella dumitrescu [anonim]

    Ce remaniere ? Asta e o iluzie ! Oamenii nu mai au incredere in guvernul asta iar simulacrul asta nu va rezolva problema ... astia vor sa schimbe niste fantome cu altele ...
  • -2 (6 voturi)    
    guvern (Miercuri, 1 septembrie 2010, 4:02)

    cornel [anonim]

    primul remaniat trebuie sa fie basescu ! apoi ,totul se rezolva de la sine !
    • +1 (5 voturi)    
      Mai usor cu .... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 8:19)

      carlanul cu bona filipineza [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Da,trebuie remaniat Basescu si sa puteti fura si voi ce a mai ramas.A mai ramas de vandut Romgaz,Transgaz,Transelectrica,Posta.Ca Petromul,Sidexul,Alro,Distrigaz Nord,Distrigaz Sud,Electrica,Petromidia,le-a maritiat PSD-ul cu Nastase premier intre 2000-2004.Foame mare si la astia din PSD si PNL.
      • -2 (2 voturi)    
        Stai linistit. (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:26)

        nemesis [anonim] i-a raspuns lui carlanul cu bona filipineza

        Remaniat sa nu,astea se vor fura,dar nu de noi sau de voi,ci tot de Ei, indiferent cine ramane sau vine la putere.Noi toti tot jugul vom ramane.
  • 0 (0 voturi)    
    De unde stiti voi ce s-a discutat? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 8:04)

    Florin [anonim]

    Parca era consemn sa nu se spuna nimic.
  • 0 (2 voturi)    
    Prima (Miercuri, 1 septembrie 2010, 8:37)

    oana [anonim]

    Cata emotie dar si resignare in comentariile de mai jos. Eu felicit hotnewsul care a contribuit intr-un mod decisiv la faptul ca traim asa de bine.
    • -1 (3 voturi)    
      Ma alatur si eu (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:21)

      Araya [anonim] i-a raspuns lui oana

      felicitarilor Oana.
      Primul presedinte din lume votat in strainatate a aratat ce poate. E cazul sa mearga la Rahova unde ii e locul si sa vina altii care mai au ceva urma de patriotism in ei
  • -1 (3 voturi)    
    hodornc-tronc (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:12)

    gogu [anonim]

    Ai o Dacie de 40 de ani hodorogita si vrei sa schimbi unele piese ca sa mai tragi de ea. Cam asa se pare a fi remanierea asta. Mai bine ar arunca-o la fier vechi. Mai am o obiectie: sa schimbe si piesa aia situata intre scaun si volan.
  • +1 (3 voturi)    
    Posibila solutie... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:22)

    Rescatorul [anonim]

    In primul rand, orice revenire la guvernare a PSD, PNL, sau in cardasie. respectiv PSD/PNl/PC, este de neconceput pentru oricare roman cu scaun la cap. Am uitat oare ce au facut aceste partide la guvernare? Aveti impresia ca, daca revin, vor face altceva? Solutia este simpla: Mentinerea actualei majoritati si asteptarea, cu rabdare, a caderii rusinoasa a asa-numitei motiuni PSD/PC/PNL (ceea ce se va intampla fara niciun dubiu), daca va mai fi introdusa. Visurile cu alegerile anticipate sunt infantile si iresponsabile. Pe langa costurile unei asemenea aventuri in conditii de recesiune, care membru al parlamentului va vota sa plece inainte de termen? Dupa caderea motiunii, Boc trebuie sa-si dea demisia si presedintele sa numeasca un prim ministru puternic si eficient (nu este greu de gasit) care sa formeze un guvern capabil sa faca reforma autentica si sa fie eficient in managementul tarii. PSD si PNL sa astepte pana in 2012 si sa-si aplice programele aberante si ineptiile cand vor fi la guvernare. Daca vor mai fi. Pana in 2012 se mai pot intampla multe.
    • -2 (2 voturi)    
      Si ... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:27)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      ...argumentele? Unde sunt argumentele?

      Si eu pot sa zic "mentinerea la putere a PD, UDMR, UNPR in cardasie este de neconceput pentru orice roman cu scaunul la cap". Argumentul meu: starea curenta a natiunii!

      Tu ce argumente ai? Mineriadele? Mogulii? KGB-ul? :))
      • +2 (2 voturi)    
        Incepi sa faci progrese... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 13:09)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Ai inceput sa prezinti singur o parte din "argumente", deci le constientizezi foarte bine. Bravo! Dar, mai sunt si multe altele care, chiar daca va deranjeaza pe voi, "cardasia PSD/PC/PNL, si le tot ascundeti, sunt bine cunoscute de romani si va vor da pleazna la timpul potrivit. Si voua, si PNL-ului.
    • +2 (2 voturi)    
      Sa fim realisti! (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:35)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      In primul rand, orice revenire la guvernare a PSD, PNL, sau in cardasie. respectiv PSD/PNl/PC, este de neconceput pentru oricare roman cu scaun la cap. Am uitat oare ce au facut aceste partide la guvernare? Aveti impresia ca, daca revin, vor face altceva? Solutia este simpla: Mentinerea actualei majoritati si asteptarea, cu rabdare, a caderii rusinoasa a asa-numitei motiuni PSD/PC/PNL (ceea ce se va intampla fara niciun dubiu), daca va mai fi introdusa. Visurile cu alegerile anticipate sunt infantile si iresponsabile. Pe langa costurile unei asemenea aventuri in conditii de recesiune, care membru al parlamentului va vota sa plece inainte de termen? Dupa caderea motiunii, Boc trebuie sa-si dea demisia si presedintele sa numeasca un prim ministru puternic si eficient (nu este greu de gasit) care sa formeze un guvern capabil sa faca reforma autentica si sa fie eficient in managementul tarii. PSD si PNL sa astepte pana in 2012 si sa-si aplice programele aberante si ineptiile cand vor fi la guvernare. Daca vor mai fi. Pana in 2012 se mai pot intampla multe.
    • +1 (1 vot)    
      Solutia viabila.... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 15:26)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      In primul rand, orice revenire la guvernare a PSD, PNL, sau in cardasie. respectiv PSD/PNl/PC, este de neconceput pentru oricare roman cu scaun la cap. Am uitat oare ce au facut aceste partide la guvernare? Aveti impresia ca, daca revin, vor face altceva? Solutia este simpla: Mentinerea actualei majoritati si asteptarea, cu rabdare, a caderii rusinoasa a asa-numitei motiuni PSD/PC/PNL (ceea ce se va intampla fara niciun dubiu), daca va mai fi introdusa. Visurile cu alegerile anticipate sunt infantile si iresponsabile. Pe langa costurile unei asemenea aventuri in conditii de recesiune, care membru al parlamentului va vota sa plece inainte de termen? Dupa caderea motiunii, Boc trebuie sa-si dea demisia si presedintele sa numeasca un prim ministru puternic si eficient (nu este greu de gasit) care sa formeze un guvern capabil sa faca reforma autentica si sa fie eficient in managementul tarii. PSD si PNL sa astepte pana in 2012 si sa-si aplice programele aberante si ineptiile cand vor fi la guvernare. Daca vor mai fi. Pana in 2012 se mai pot intampla multe.
  • -2 (2 voturi)    
    se putea aplica alt criteriul (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:09)

    important [anonim]

    CE TREBUIE SA FACETI CA SA PUTETI VORBI GRATIS DE LA TELEFON LA TELEFON
    Si nu doar de la calculator la calculator
    Dece grupurile de interese nu doresc ca un numar cit mai mare de oameni sa afla acest lucru Dece Mass media ,ziaristi si bloger care lucreaza in mass Media nu pot sa vorbesc despre aceste lucruri Dece timp de 4 ani decand se poate vorbi gratis de la telefon la telefon si nu doar de la calculator la calculator ,nimeni nu are curaj sa va informez despre aceste lucruri De la ce companie este bine sa obtineti cont sa descarcati aplicatie si sa faceti configuratie ce telefoane sunt compatibile cu astfel de aplicatie Care dintre ele au proprie telefoane care vine deja cu aplicatie configurate ce preturi au fata de alte telefoane de acest gen aflati pe piata Ce companie investeste ca sa aiba un numar cit mai mare de oameni in retea in asa fel incit sa puteti avea un numar cit mai mare de parteneri cu care puteti vorbi gratuit de la telefon la telefon
    Avand in vedere ca deja exista mai multe companii care ofera aceste servicii prin intermediul caruia puteti vorbii gratuit de la telefon la telefon la alegere una dintre ele trebuie sa tineti cont de urmatoarele :
    1)Avand in vedere ca se poate vb gratuit de la tel la tel cu cei din retea atatin romania cat si in strainatate este bine sa alegeti acea companie unde sunt inscrisi partenerii de afaceri sau familia si un numar cat mai mare de oameni
    2)tinand cont ca exista anumite compani care pe langa aceste servicii care va permit sa vorbiti gratuit de la telefon la telefon va pune la dispoziti si telefoane cu aplicatii deja incorporate este bine sa optati pentru aceasta oferta si nu altele.
    3)Acea aplicatie care va permite sa beneficiati de aceste avantaje nu poate fi descarcata in orice fel de telefon trebie sa alegeti acea companie care prin intermediul unor investitii a facut in asa fel incat aplicatia respectiva sa fie compatibila cu un numar cat mai mare de tipuri de telefoane care sa aiba preturi cat
  • 0 (2 voturi)    
    Vladescu??? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:19)

    YoYo [anonim]

    il apara, sa-l manance mama pe el... Interesele sunt prea mari sa il goneasca pe Vladescu... eram sigura de mult timp de chestia asta...
  • -2 (2 voturi)    
    Ce remaniere? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:07)

    frankestain [utilizator]

    Udrea va trona pe trei ministere,nu inteleg de ce nu pe toate,restul nu mai conteaza.
  • +1 (1 vot)    
    Guvern politic PDL (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:13)

    Tudor [anonim]

    Toti membri PDL din guvernul actual au fost validati politic in partid, s-a votat pentru fiecare in parte la numirea in functie, asa au ajuns ministrii in acest guvern. Ca unii au fost mai slabi sau mai buni e vina partidului
  • +1 (1 vot)    
    Romanii or sa-si afle sfarsitul in 2011, nu in (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:24)

    anaely [utilizator]

    2012 .. ca toata lumea.. asa cum a prevestit faimosul Nostradamus.Nu mai este mult pana la 01.01.2011 si ,atunci o sa vedem noi daca nu ne baga in spatiul Schengen. Abia atunci o sa ne dam seama,cat de grav a fost ca nu ne'am respectat conditiile puse de cei de la U.E. Nu au nevoie de noi.. o sa vedeti. Ii vor baga pe sarbi si pe croati in U.E. si isi fac culoar pe la ei .. si adio Romania. Se termina si cu libera circulatie .. se intorc si rromii....TOTI .. si atunci o sa fie vai de noi. Asta ar trebui sa ne preocupe pe toti si sa ne apucam serios de treaba. Ar trebui sa ne dea serios de gandit acest aspect .. restul e CANCAN
  • 0 (0 voturi)    
    praf in ochi (Miercuri, 1 septembrie 2010, 21:05)

    ioan [anonim]

    remanierea de care se face atata caz e doar praf in ochii cetatenilor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by