Traian Basescu atentioneaza opozitia: S-ar putea sa va reuseasca motiunea si sa va chem la guvernare

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 13 august 2010, 14:03 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a declarat vineri, in interviul pentru HotNews.ro, ca nu va avea "nicio ezitare" sa incredinteze guvernarea opozitiei in cazul in care vine cu un program credibil, iar motiunea de cenzura trece. Seful statului a afirmat ca liderii partidelor care sustin ideea suspendarii sale "risca sa mai aiba o surpriza", ca in 2007.

"Orice solutie in interes national, nu in interes de partid, va fi cea pe care o sustin. De aceea, vin si consolidez ceea ce am spus, ca sa nu las loc la speculatii: daca opozitia vine cu un program mai credibil decat ce face actualul guvern, nu voi avea nicio ezitare, in cazul in care o motiune de cenzura trece, sa le incredintez guvernarea", a declarat Traian Basescu.

Intrebat daca PDL, creditat cu 15% in sondajele de opinie, mai poate guverna, presedintele a raspuns: "Guvernarea se asigura pe numar de voturi in Parlament, de parlamentari. Intre doua alegeri, acesta este criteriul. Esential pentru mine este sa existe stabilitate politica. Reiterez un apel pe care l-am facut la Opozitie: atentie la ce va doriti cu motiunea de cenzura, ca s-ar putea sa va reuseasca si sa va chem la guvernare daca aveti un program corespunzator", a spus seful statului.

"Eu nu pot, cu toata nemultumirea mea fata de lentoarea masurilor pe care le ia actualul Guvern, nu pot sa nu recunosc faptul ca sunt mult mai bune masurile luate de actualul Guvern decat propunerile domnului Ponta si ale domnului Antonescu", a adaugat presedintele.

Basescu a declarat totodata ca liderii partidelor care iau in considerare suspendarea sa din functie trebuie sa isi aminteasca de demersul din 2007.

"Liderii partidelor care promoveaza aceasta idee ar trebui sa-si aduca aminte de 2007 . Daca se conduc dupa sondaje, risca sa mai aibe o surpriza, pentru ca tot dupa sondaje au facut suspendarea din 2007", a spus presedintele.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7922 vizualizari

  • -37 (59 voturi)    
    Cu zice orbul... (Vineri, 13 august 2010, 14:07)

    Gigi [anonim]

    Hai sa o vedem si pe asta. Sa vedem cine te-o mai vota ca in 2007. Nu vrei sa incercam?
    • +9 (33 voturi)    
      ... (Vineri, 13 august 2010, 14:13)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      si cine sa vina presedinte?
      • -10 (24 voturi)    
        Asta e singurul argument? (Vineri, 13 august 2010, 15:49)

        Zulu [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        Recunoasteti ca e catastrofa, si presedintele si guvernul, dar nu are cine sa vina! Simplu: Vin eu! Garantat sint mai cult, mai civilizat, mai de bun simt decit el! Iar pe partea de pricepere, sint o groza de romani priceputi, nu-mi va fi rusine sa apelez la ei.
        Si prin "eu" inteleg cel putin un milion de romani!
        S-au rezolvat dilemele tale?
        • +3 (13 voturi)    
          nu (Vineri, 13 august 2010, 15:52)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Zulu

          candidezi independent? ai un cv? cum ma convingi sa te votez?
          • -9 (19 voturi)    
            Nu fac minuni! (Vineri, 13 august 2010, 16:04)

            Zulu [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

            Nu sint magician, nu pot face minuni. Asa ca recunosc ca pei 5 milioane care l-au votat pe basescu nu-i pot recupera,. De unde nu-i nici Dumnezeu nu cere! Dar pentru restul de 15 mil de romani este evident ca ORICINE e mai bun ca basescu!
            Spor la pus minusuri, ca va taie din salar baieti!
            • 0 (12 voturi)    
              care este ala oricine ? (Vineri, 13 august 2010, 16:15)

              dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Zulu

              Da-mi un nume, un cv si cum poate acel oricine ajunge in politica ca sa-l pot vota.
            • +7 (17 voturi)    
              mare ti-e gradina.. (Vineri, 13 august 2010, 16:24)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Zulu

              mi se pare mie sau tocmai ai spus ca preferai sa il ai pe geoana presedinte si catalin voicu ministru de interne? 'oricine' putea sa fie si vadim in locul lui iliescu.. 'oricine' ar fi presedinte, puterea legislativa ramane in parlament si cea executiva la guvern.
              care restul 15 milioane, vrei sa aduci la vot si sugarii? cam puerila ideea asta ca totul se imparte in alb si negru.
              • -7 (9 voturi)    
                Catalin Voicu in loc... (Vineri, 13 august 2010, 18:50)

                UEparlamentara [anonim] i-a raspuns lui pehash

                Voicu putea sa-i inlocuiasca cu succes pe Videanu sau Udrea,
                Boc ar trebuie inlocuit cu simpaticul Vanghelie!
                E cu 10 clase peste EBA, si n-ar fi fost o carpa al lui Basescu!
                • +4 (6 voturi)    
                  Nu e buna nici de gluma (Vineri, 13 august 2010, 19:40)

                  Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui UEparlamentara

                  Daca ai locui in sectorul batut de soarta 55 nu ti-a mai permite astfel de glume. Locull lui Vnaghelie e langa Catalin Voicu.
                • 0 (0 voturi)    
                  marean (Sâmbătă, 14 august 2010, 12:39)

                  alpha [utilizator] i-a raspuns lui UEparlamentara

                  da-i drumu' la o manea si vezi ca "baga" marean mici si bere gratis.
            • 0 (2 voturi)    
              Prinzi fluturi (Sâmbătă, 14 august 2010, 13:10)

              ciupaciups [anonim] i-a raspuns lui Zulu

              zulu tatule.... ca sa fii in politica tre' sa fii curva profesionista, sa te pupi cu unu si sa te tii de mana cu altu.
              daca tii minte din filmu MIHAI VITEAZU cand sa intalnit mamai, cu Mihai la fantana si el isi cere iertare iar ia ii spune ca il intelege ca e greu sa conduci o gospodarie apoi o tara(nu gasesc ghilimele pe tastatura laptop-ului), sa stii ca avea mare dreptate. daca tu ai lucra in firma ta ca sef sa ce nebunii iti mi cer si ce pretentii mai au unii...te crucesti. Gadeste ca unii ii cer nevasta lu Base sau bautura sau droguri.
              Cat timp mai este carne pe os multi cini osamia latre..sa ii vad cu programe concrete si puse in aplicare, nu aberatii genu 25.000 euro pe cap de vita furajata intoarsa in tara din spania sau italia... toti promit dar de fiecare data cand sa dea sa vez ca visteria statului e goala ca au golitaaia dinainte
              Dar oare inaintea celo dinainte cine afost(marmota care invelea ciocalata in staniol..si a vopsit vaca in mov si a dus-o in Alpi sa ia laptele????????)
        • +7 (15 voturi)    
          Atunci depune-ti candidatura. (Vineri, 13 august 2010, 15:53)

          bula [anonim] i-a raspuns lui Zulu

          Si ia-l si pe Gigi consilier.
        • +2 (10 voturi)    
          ... (Vineri, 13 august 2010, 16:14)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Zulu

          Daca nu e niciunul mai bun atunci asteptam pana in 2014 si vedem atunci.
        • 0 (0 voturi)    
          Da, e singurul argument... (Sâmbătă, 14 august 2010, 9:04)

          hahalera [anonim] i-a raspuns lui Zulu

          pe care nici cei mai indoctrinati privitori de Antene, sau cei mai fanatici "Martori ai lui Badea" nu-l pot combate... In rest, pentru oamenii mai luminati la minte, mai exista, desigur, si alte argumente. Si mai am o intrebare pentru cei care sustin suspendarea presedintelui... Dat fiind ca nu avem deocamdata pe cineva mai bun pt functia de president, de ce l-am suspenda/demite pe Basescu? Cui ar folosi asa ceva (ma refer la o noua perioada de instabilitate politica, economica) cand noi nici nu prea avem pe cine pune in loc... clar ca omului de rand (ma refer la cei cinstiti, de buna credinta) nu i-ar folosi la nimic. Le-ar folosi insa la smecherii din opozitie si "parteneriilor" lor de afaceri...
        • 0 (0 voturi)    
          Ai si cateva miliarde in cont? (Sâmbătă, 14 august 2010, 9:14)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Zulu

          .. ca alfel degeaba esti frumos, destept, cult si ce te mai crezi. Pensii si salarii nu se platesc pe ochi frumosi ci pe bani pe care bugetul nu-i are! Poate daca te chiama Bill Gates te-asi vota..
      • 0 (0 voturi)    
        De ne inlocuit! (Sâmbătă, 14 august 2010, 9:20)

        ioan [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        Cimitirele sunt pline e oameni de ne inlocuit. Problema este ca in plaja politica trebuie sa apara, un om cu evidente calitati de lider de stat. oameni sunt dar este greu sa razbeasca in mocirla acestei clase politice!
      • +2 (4 voturi)    
        FMI - Baiatu rau care te scoate la tabla :) (Sâmbătă, 14 august 2010, 11:05)

        Europa strange cureaua, noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        “Baietii rai” de la care luam azi bani cu imprumut – FBI si Banca Mondiala - i-au avertizat pe Tovarasii din PSD-nl in 2007 sa nu aduca tara EXACT in situatia de azi, de a cere bani cu imprumut :)

        De-aici li se trage lui Ponta si Vosganian frica de “baietii rai” si Doamna CE :)
        Le e frica sa-i nu-l scoata Doamna Comisia Europeana la tabla sa spuna din CE bani platesc ei salarii si pensii marite in 2008, cand AZI toata Uniunea Europeana strange cureaua


        ♦ 10 Octombrie 2007, FMI: Dublarea pensiilor si majorarile salariale - masuri care nu au la baza politici bine elaborate

        Albert Jaeger, seful misiunii FMI pentru Romania si Bulgaria
        de Adrian Vasilache
        HotNews.ro
        http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1017930-fmi-dublarea-pensiilor-majorarile-salariale-masuri-care-nu-baza-politici-bine-elaborate.htm



        ♦ 9 Iulie 2007, Banca Mondiala: Sistemul de pensii, vulnerabil din cauza presiunilor politice

        Sistemul de pensii este vulnerabil in fata riscurilor provocate de deciziile de moment luate de politicieni pentru a-si proteja interesele si, din aceasta cauza, ar putea ajunge la esec total, se arata in studiul "Programul de dezvoltare umana al Romaniei”.
        9am.ro
        http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-07-09/banca-mondiala-sistemul-de-pensii-vulnerabil-din-cauza-presiunilor-politice.html



        ♦ 18 Septembrie 2007, Interviu cu Jose Pinera, expertul nr. 1 mondial in privatizarea sistemului de pensii

        Sistemul de pensii de stat, spre colaps
        Romania Libera
        http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/sistemul-de-pensii-de-stat-spre-colaps-106315.html


        ♦ 26 Iunie 2007, Raport SAR: Pensiile - un Caritas asaltat de politicieni

        Romania Libera
        http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/pensiile-un-caritas-asaltat-de-politicieni-99361.html


        ♦ 29 Iunie 2007, Fitch: Majorarea pensiilor risca sa deprecieze ratingurile Romaniei

        Hotnews.ro
        Intentia autoritatilor romane de a majora cu aproape 100% pensiile de stat, in urmatorii doi ani, accentueaza riscurile de supra
        • 0 (2 voturi)    
          Fara rautate... (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:56)

          zit [anonim] i-a raspuns lui Europa strange cureaua, noi ingrasam purceaua

          Dar imprumuturile de dupa 2007 cu ce tupeu au fost facute (ultimul acum 1 luna) ??
          • 0 (0 voturi)    
            Pai a-i intrebam tot pe PSD si PNL despre asta :) (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:38)

            Europa strange cureaua, noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui zit

            Pentru ca ei mor de grija pensionarilor, deci tot ei trebuie sa stie: daca s-au opus tot timpul din 2009 si pana azi reducerii salariilor si pensiilor, pe care tot ei le-au marit: din ce s-au platit toate acele salarii si pensii marite, timp de 1 an jumatate din 2009 si pana azi, fara bani - pe criza - si cu deficit de 6 MILIARDE LASAT DE PSD si PNL ?

            E SINGURA INTREBARE pe care PSD-nl n-a pus-o vreodata, desi “moare” de grija pensionarilor - de ce ?
            Pentru ca stie raspunsul :)


            Iar daca PSD si PNL zic ca fac motiune sa vina la putere si sa-ngrase purceaua in continuare, sa ne zica tot ei: de la cine vor lua 9 MILIARDE PENTRU 2011 SI 2012 cand toata Europa strange cureaua ....?
            ….?
            ....2012 .....?
          • 0 (0 voturi)    
            Pai sa ne spuna TOT PSD (Duminică, 15 august 2010, 11:34)

            PSD-Vosganian-nl [anonim] i-a raspuns lui zit

            Pai sa ne spuna PSD-ul, ca el moare mereu de grija pensionarilor, deci musai a avut si grija platii pensiilor din 2007 pana acum :)
            - Cu ce s-au platit pensiile si salariile marite daca PSD stia din 2008 ca-n 2009 nu vor fi bani pt. pensiile pe care le-au dat ?


            ♦ 10 Ianuarie 2008, EVZ: Nu sunt bani pentru pensii in 2009 !


            Ministrul finantelor se teme sa declare PUBLIC ca in 2009 sistemul de asigurari sociale de stat ar putea intra in colaps.


            STENOGRAMA, Basescu: „Corect este ca populatia sa stie”

            Varujan Vosganian: Chestiunea cu Legea pensiilor in care guvernul, prin Paul (Pacuraru - n.r.) si cu mine, a avut un punct de vedere, dar parlamentul intr-o unanimitate... vesela, a votat netinand cont de propunerea mea.

            T.B.: Domnule ministru, eu v-as fi respectat foarte mult daca va mentineati punctul de vedere...

            V.V.: Luati toate declaratiile mele publice din timpul amicalei noastre dispute si veti vedea ca eu despre anul 2009 nu am spus o vorba. Decat in CSAT intre noi doi. Domnule presedinte, nu am angajat guvernul mai mult decat pot duce.

            T.B.: Corect este ca populatia sa stie. NU ESTE CORECT SA SPUNEM: „Eu nu am vorbit de mai mult de 2009, eu am vorbit numai pentru...”

            V.V.: Corect este ca noi sa incercam sa aplicam legea asa cum este si, daca vedem ca nu putem, venim la parlament si spunem: „Parlament draga...”

            T.B.: Bun, dar ar trebui sa nu asteptam sa vedem daca putem, in 2009 sau 2010, ci sa anticipam acum: putem sau nu? S-o spunem cinstit, pentru ca intram intr-o belea mult prea mare in 2009, daca nu putem.

            http://www.evz.ro/detalii/stiri/nu-sunt-bani-pentru-pensii-in-2009-2827.html
    • -21 (37 voturi)    
      Hau, hau, hau .... bau, bau, bau ! zise Tartacot (Vineri, 13 august 2010, 14:21)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Hau, hau, hau .... bau, bau, bau ! zise Tartacot catre opozitia masata spre capatul de jos al scarii de la Palatul Cotroceni.

      Dupa care isi face cruce si aprinde o tigara, precum mam-mare si isi pune inca o picatura de alifie pe chelie.

      Concluzie:

      Cu aceasta interventie mediatica s-a incheiat ziua de munca a prea-iubitului presedinte jucator.

      Post concluzie:

      Unde este Booooooc ? Boooooc ? ce ma - ai facut ocluzie sau ai vreo contuzie ?

      (ptr d-na senator Golutza Fufescu - spre ca nu considerati acest comentariu plin de obraznicie si numai bun de cenzurat ?)

      "Patria si Dreptul Meu !"

      .
    • +16 (28 voturi)    
      nope (Vineri, 13 august 2010, 14:24)

      George [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Nu, nu vreau sa incercam. Vreau sa facem ceva.
      Iar de votat, problema se pune asa - asta daca ai IQ>80 (nu esti retardat).
      PSD: neocomunisti (poate esti nostalgic)
      PNL: hoti (daca n-ai inteles lectia de la ultimele alegeri e trist)
      PC: o incercare nereusita de frauda media
      OTV: zero (orice explicatie e de prisos, matematica spune clar definitia lui zero)
      PDL: alta incercare nereusita de partid.

      Ce e cel mai trist e ca se prefigureaza inca o etapa de hoti la urmatoarele alegeri, care or sa fure tot ce au facut astia, si o sa dea vina pe ei pe urma....
      • -1 (9 voturi)    
        Sa fure ce a facut cine? (Vineri, 13 august 2010, 15:12)

        Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui George

        Ca sa furi ceva, trebuie sa faci ceva furabil. Nu vad cum e posibil :))
    • +5 (9 voturi)    
      Asa vrei mata ... (Vineri, 13 august 2010, 16:09)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      ..ca toti sa mergem cu turma lu'nea nelu !
      Sa ma tii minte daca printr'o " intamplare " s-o pune de-o gaselnita la grifco si sa vezi cam ce iese .
      Sa mai trezit romanul ,vede unde bate vantu , paturica si felix-ii !
      Hai sa auzim de bine !
    • +2 (2 voturi)    
      de exemplu (Vineri, 13 august 2010, 17:29)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      eu
  • -16 (34 voturi)    
    Nu cred ca mai iasa nimeni pt dvs (Vineri, 13 august 2010, 14:07)

    doncristiano [anonim]

    La Timisoara am fost unul dintre prostii care au iesit sa-l sustina pe Base scandand jos parlamentul atunci cand l-au suspendat. Base poporul nu te mai sustine caci ai gresit prea mult.
    • +12 (24 voturi)    
      Aveam o parere buna candva despre timisoreni (Vineri, 13 august 2010, 14:40)

      Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui doncristiano

      Pe zi ce trece mi se intareste convingerea ca Tim isoara a fost special aleasa pentru inceputul schimbarilor din 89, din Romania si o sa ma explic.
      Constat ca timisorenii sunt extrem de usor de manipulat, altfel nu se explica de ce Ciuhandru rezista primar sau comentariile care le fac unii dintre locuitorii urbei de pe Bega....
      • +8 (16 voturi)    
        nu generaliza (Vineri, 13 august 2010, 14:58)

        sanaq [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

        sunt si la noi la fel ca peste tot oameni usor de manipulat care stau cu ochii pe antene si realitati...unii o mai musca dar nu este o stare generala :) legat de ciuhadru rezista acolo doar pentru ca nu exista interes pentru alegerile locale...si nu avem alternativa viabila
        • +1 (5 voturi)    
          Raman la parerea mea. (Vineri, 13 august 2010, 16:42)

          Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui sanaq

          De fapt chiar nu s-a inteles mesajul meu.
          Eu o sa mai revin pentru ca am observat ca primul raspuns nu a aparut.
          D-le eu va respect pentru ca incercati sa justificati unii din cetatenii urbii d-vostra, insa va rog sa meditati fara patos. Faptul ca nu intereseaza cine este primar chiar imi intareste parerea mea, pai concetatenii d-vostra insemna ca sunt manipulati chiar in interesul lor direct si fiind manipulati nu-si dau seama!
          Cum adica un primar nu este important?
  • -10 (22 voturi)    
    "nicio ezitare" (Vineri, 13 august 2010, 14:09)

    nemesis [anonim]

    Si daca opozitia va reusi vom auzi din nou ,,HA HA HA ce vam pacalit,ce-mi plac glumele mele"Halal tara halal politicieni de orice culoare politica ar fi ei.
  • -9 (15 voturi)    
    Da, si marmota.... (Vineri, 13 august 2010, 14:11)

    kinn [anonim]

    ....
  • +15 (23 voturi)    
    Chiar ar fi buna, sa il nominalizeze pe Geoana (Vineri, 13 august 2010, 14:12)

    ionel [anonim]

    sau pe Antonescu sa faca guvern sa dea pensii si salarii
    • +13 (17 voturi)    
      nici in gluma... (Vineri, 13 august 2010, 14:46)

      Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui ionel

      D-le Ionel si eu sunt sigur ca o redresare a Romaniei in actuala situatie mondiala este extrem de dificila si mai cred ca nu actuala opozitie este solutia mai ales acum.
      Eu nici nu vreau sa ma gandesc la o reintoarcere a metehnelor psd-isto liberale, orchestrate de Patriciu, Vantu, Voiculescu si a celor din ,,umbra,,...
      • 0 (4 voturi)    
        ce v-a facut dvs. Vantu, Patriciu si Voiculescu? (Sâmbătă, 14 august 2010, 12:33)

        Geoorge [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

        Actuala guvernare ne-a adus pe toti la sapa de lemn, ne-a aliniat in saracie... Nu stiu ce v-au facut dvs. Vantu, Patriciu si Voiculescu, dar nu cred ca-s cu nimic mai rai decat Videanu, Berceanu, Udrea... Sarmana tara, sarman popor!
    • +3 (9 voturi)    
      SA DEA PENSI SI SALARII (Vineri, 13 august 2010, 16:03)

      observator extern [anonim] i-a raspuns lui ionel

      De unde sa va dea pensii si salarii daca nu produceti nimic ?

      Producetti ceva si veti avea ce manca !
      • 0 (2 voturi)    
        OBSERVATOR, gandeste intai (Sâmbătă, 14 august 2010, 11:31)

        Mihai V [anonim] i-a raspuns lui observator extern

        si apoi exprima-ti parerea. Pentru ca sa munceasca, romanii au nevoie de un loc de munca sau facilitati sa-si faca o afacere. Conducerea politica are obligatia dea duce o politica ce sa asigure aceste lucruri, ori aceasta este incompetenta, corupta si pusa pe
        imbogatire personala.Daca romanii sufera acut de ceva, aceasta este conducerea politica,statul de drept, respectarea drepturilor cetatenilor, dreapta justitie, indeplinirea atributiilor de catre organele statului, minciuna ridicata la plitica de stat.
      • 0 (2 voturi)    
        Auzi? (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:06)

        zit [anonim] i-a raspuns lui observator extern

        Hai, mai schimbati placa asta, ca deja s-a fumat ! Ca sa produci, tre' sa muncesti ! Si actualii chiar nu au nimic d.p.d.v. al programelor care sa atraga investitori, sa creeze locuri de munca ! Nu au decit fraze goale care deja se repeta si nu mai spun nimic nimanui !! SINT INCOMPETENTI SI ATIT !! Iar de observatori ca tine e tara plina si ne-am cam saturat ! Tu nu vezi ca pina si romanii isi fac afaceri in Bulgaria ? Unde dracu' sa muncesti cind iti iau si pielea, iar cind vrei sa deschizi o afacere mica te sufoca (,) cu taxele ??
        • 0 (0 voturi)    
          1 MILIARD DE EURO de la investitii - la pensii (Duminică, 15 august 2010, 10:30)

          investitorii care strang cureaua nu vin la pensii [anonim] i-a raspuns lui zit

          atat a trebuit sa vireze guvernul la pensii numai pt. urmatoarele 4 luni,

          pentru ca tovarasii de la PSD-nl n-au vrut reducerea pensiilor

          DECI, LA PSD sunt banii dumneavoastra

          - Pentru Educatie
          - Pentru Investitii
          - Pentru Sanatate


          Deci de-acum trebuie intrebat nu guvernul, ci PSD-PNL, cum sa vina investitorii care strang cureaua, intr-o tara care mareste TVA, ca sa-ngrase PSD-nl purceaua


          ♦ 9 Iunie 2010, Hotnews: Planurile de austeritate ale tarilor europene. Vezi cat si de unde au preferat Guvernele sa taie din cheltuieli

          http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7394891-planurile-austeritate-ale-tarilor-europene-vezi-cat-unde-preferat-guvernele-taie-din-cheltuieli.htm


          ♦ 12 August 2010, Ziare.com: Europa, ingropata in datorii - toate proiectele mari sunt blocate
          http://www.ziare.com/afaceri/investitii/europa-ingropata-in-datorii-toate-proiectele-mari-sunt-blocate-1034967


          ♦ 13 August 2010, RTv: Consiliul Europei a tăiat 3,6 miliarde de euro din buget

          http://www.realitatea.net/consiliul-europei-a-taiat-3-6-miliarde-de-euro-din-bugetul-propus-de-c-e_729943.html
  • -15 (29 voturi)    
    Suspendare ... (Vineri, 13 august 2010, 14:12)

    lucard [anonim]

    Daca dl. Basescu ia o suspendare, suspendat o sa ramana. Fraieritii din 2007, aia de'l asteapta o data la 3 luni in Pta Universitatii, profesorii si pensionarii or sa se duca cu drag si or sa voteze 'pro-demitere'.
  • -12 (24 voturi)    
    DA DA mai bine NU (Vineri, 13 august 2010, 14:13)

    Gugle [anonim]

    Dar se ne intoarcem la popor acum nu mai ai curaj ? Poate o pun astia totusi si de-o suspendare ca nu e numai vina lui Boc pentru ce se intampla de 6 ani in tara asta.
    Sa traiesti bine .... cum traim si noi !
    • +7 (23 voturi)    
      nu numai .. (Vineri, 13 august 2010, 14:31)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Gugle

      .. ca are curaj, dar in eventualitatea unui asemena scenariu cred c-ai sa ramai surprins de rezultat, ai sa-ti inghiti vorbele.

      gandeste-te ca latraii sunt mult mai vizibili si mai considera si sondajele.

      auzi mestere, si dac-as fi obligat sa emigrez ca sa-mi caut de lucru si tot base as vota, pentru ca cu ailalti nu am nici un dubiu ca tara se va duce la fund.
      • -2 (12 voturi)    
        Umbra (Vineri, 13 august 2010, 16:34)

        Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui hash

        Mestere faci umbra pe pamant degeaba.
        Din cauza astora ca tine Romania o duce cum o duce.
        • +2 (12 voturi)    
          :D (Vineri, 13 august 2010, 16:49)

          hash [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          demonstreaza!

          faci o afirmatie absolut gratuita.
        • +2 (4 voturi)    
          esti prea imbecilizat (Sâmbătă, 14 august 2010, 5:23)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          ca sa intelegi care e realitatea - si nu aia a lui Vantu!
  • +9 (21 voturi)    
    Ar trebui ajutor PDL pentru a trece motiunea. (Vineri, 13 august 2010, 14:18)

    AlinN [anonim]

    Nici in 2010 nici in 2011 economia nu va creste. Ce interes mai are PDL sa guverneze? Mai bine ar lasa alianta PSDnl sa guverneze. Dupa o luna isi vor sari unul la gatul altuia, Unii vor dori cota unica altii impozit diferentiat.... Nucleul dur al electoratului PNL va fi scarbit si PNL se va prabusi in sondaje... PSD va implementa poitica "sa ni se deie" si oamenii vor lenevi band in birturi mai degraba decat sa munceasca, economia se va duce de rapa sufocata de ajutoare peste ajutoare. Au doi ani foarte grei in care se vor face de rahat cu varf si indesat. Daca as fi Boc as da o circulara in partid cu "Votati motiunea PSD pe tacute!!!"
    • +7 (17 voturi)    
      joaca de-a tara (Vineri, 13 august 2010, 14:28)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Nu are sens sa pui opozitia la guvernare sa arati ca nu este capabila sa faca reforma, modernizare.

      Ma uimiti.

      Basescu nu se joaca.
      • -5 (9 voturi)    
        Are sens. (Vineri, 13 august 2010, 14:49)

        AlinN [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Asta cu joaca are zero relevanta. Totul este o joaca. Sa zicem ca ai perioada x si perioada y. Perioada x este saraca si y este bogata. De ce sa nu pui opozitia in perioada x si tu sa ai asigurata guvernarea in perioada y si apoi , pentru ca y a fost bogata sa ai guvernarea asigurata si in perioada z??? In celalta ipoteza guvernezi cu chiu cu vai in perioada x si apoi cand va veni opozitia in perioada y va avea asigurata si perioada z. Hai ca are sens!
      • 0 (4 voturi)    
        Are sens... (Vineri, 13 august 2010, 18:57)

        Eba [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Ca dupa ce guverneaza PNL o sa vina iar PDL sa fure si sa dea vina pe altii (PNL, PSD, pensionari, bugetari, etc)
    • -2 (16 voturi)    
      Alo, tati, chiar asa naiv esti? (Vineri, 13 august 2010, 14:31)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      In anii astia de criza Videanu si-a inmultit averea de 10 ori -- de la 30 de milioane de euro la 300.
      Tu crezi ca pentru hotii de la guvernare e criza?
      • +1 (9 voturi)    
        Nerelevant. (Vineri, 13 august 2010, 14:45)

        AlinN [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Sa zicem ca este adevarat. Crezi ca daca vine Ponta lui Videanu i s-au inecat corabiile? Cred ca tu esti naiv , tati. Ah, da si daca vine Antonescu sau Ponta la guvernare va fi Patriciu si Vantu va avea o scadere in avere de la criza, tati?
  • -9 (19 voturi)    
    ia sa incercam.. (Vineri, 13 august 2010, 14:21)

    dan [anonim]

    inca o data miscarea din 2007, daca esti asa de curajos. numai ca ma tem ca o sa o iei in basca de n-o sa-ti vina sa crezi. a mai fost unul care se credea iubit si a sfarsit la Targoviste. ce sa-i faci? asta e soarta tiranilor..
    • -2 (6 voturi)    
      ai fost hilar (Vineri, 13 august 2010, 15:34)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui dan

      asta cu tiranu m-a amuzat teribil.
    • -2 (6 voturi)    
      Ce fac Antenele Felixiene din oameni ! (Vineri, 13 august 2010, 17:15)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Antenele nasc monstri.
  • +8 (18 voturi)    
    motiune (Vineri, 13 august 2010, 14:21)

    elena [anonim]

    Bravo Base! Tine-o tot asa!
    cei din opozitie sunt mult mai slabi decat actualul guvern. Ce va face crin, care acum nu reuseste sa ajunga la sedintele Parlamentului?!
  • -6 (20 voturi)    
    Ce ... (Vineri, 13 august 2010, 14:21)

    Gigi (the original one) [anonim]

    ... diversionist e Basescu asta ... cum vrea el sa transmita populatiei un mesaj de tipul "opozitia de fapt nu vrea la guvernare, baga motiuni la misto".
    Nea Traian ... si matale o stii, si eu o stiu si foarte multa lume o stie ... nu vei numi niciodata un Prim Ministru daca nu e aservit si umil ca Boc si nu provine din PD. Nici macar daca castiga PSD-ul 45% in 2012. O sa o bagi pe aia ca nu are 50% +1 deci nu iti poate impune nimic. Lasa petardele si fumigenele. Esti dispus sa te mai iei o data la tranta cu Parlamentul, Parlamentul riscand dizolvarea si alegerile anticipate iar tu suspendarea si demiterea numai sa fie facut totul cum vrei tu ...
    • +2 (10 voturi)    
      Daca opozitia este in stare sa faca un program. (Vineri, 13 august 2010, 14:41)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi (the original one)

      De ce nu tie clar.Le trage celor din opozitie un pumn in bot.Vor fi chemati la guvernare DACA FAC UN PROGRAM DE GUVERNARE.In conditiile actuale nu ai alte variante de program de guvernare decat al lui Boc si Basescu stie asta si-i provoaca pe cei din PSD si eventual PNL(care oricum sa diluat in PSD).Acum,orice partid castiga capital politic stand in opozitie si criticand,dar nu vehement,asa pentru prosti.
      • -3 (9 voturi)    
        Dincolo ... (Vineri, 13 august 2010, 15:29)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ... de faptul ca, pentru a cata mia oara, Basescu se comporta neconstitutional (ce e asta sa cheme pe cine vrea el la guvernare, parca nu ar fi nevoie de o majoritate in Parlament) nu e decat, repet, .... o fumigena marca Basescu. Cand l-oi vedea eu pe Basescu nominalizand un Prim Ministru membru PSD sau PNL o sa vin aici si o sa-mi cer public scuze!
        • +7 (13 voturi)    
          Adica spui ca partidele PSD-PNL NU VOR PUTEREA ?! (Vineri, 13 august 2010, 15:40)

          Rolul Opozitiei pe Criza [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          daca nu vor la putere sa guverneze ei mai bine, trebuie sa-i lase pe astia care sunt acum - sau sa taca

          ROLUL OPOZITIEI in orice stat democratic este acela de a fi pregatita ORICAND pentru putere

          nu pot sa cred ca cineva se oftica pt. ca un Presedinte cere opozitiei sa vina la putere :)))))
          si mai spune si ca asta e ne-constituional :)))
        • 0 (6 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 august 2010, 15:42)

          [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          • -1 (7 voturi)    
            Ha ha ha... (Vineri, 13 august 2010, 16:00)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui

            ....tare!

            In viitor ...
          • +2 (10 voturi)    
            Tariceanu crede ca profitu BNR trebue impozitat :) (Vineri, 13 august 2010, 16:29)

            bogdan21346576 [anonim] i-a raspuns lui

            saracu, ala n-a terminat economia de clasa a IX-a

            si tu vrei sa vina iar prim ministru :)

            Tariceanu crede ca profitul BNR ar trebui impozitat integral, ca masura anti-criza

            ECONOMISTII: BNR plateste deja impozit pe profit …

            http://www.mediafax.ro/economic/masurile-lui-tariceanu-bnr-sa-plateasca-impozit-pe-profit-iar-impresarii-pe-onorarii-6131505/
        • +2 (4 voturi)    
          Domnu Gigi pai si-atunci de ce face PSD Motiune :) (Sâmbătă, 14 august 2010, 2:13)

          sanchi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          io stiam ca motiunea nu e de sanchi, e ca sa cada guvernu si sa guverneze ei
  • +16 (26 voturi)    
    Reducerile de 80 DE MILIARDE in Germania (Vineri, 13 august 2010, 14:31)

    PSD-nl [anonim]

    Reducerile de 80 DE MILIARDE in Germania au avut efect: astazi s-a anuntat ca economia Germaniei CRESTE
    Programul economic de stimulare a consumului derulat pe sume urise in USA timp de 2 ani de criza, nu a avut niciun efect: ieri s-a anuntat ca economia USA SCADE

    Criza PSD-nl de marire a consumului prin cresterea aberanta si ne-sanatoasa a pensiilor si salariilor in 2008, va inghiti de acum inainte orice crestere economica, va consuma resursele revenirii economice pe inca 50 de ani de-acum inainte
    Cu toate astea, PSD si PNL declara ca au – doar la televizor niciodata cu cifrele pe masa - acelasi program de criza ca USA: sa plateasca salarii si pensii marite si sa scada impozite.
    Singurul lor “program” prezentat PUBLIC a fost o persoana, iohannis, care n-a spus niciodata ce program are, si care nu stie economie.

    Pana acum nimeni nu le-a cerut in Program economic cu cifrele pe masa, prezentat PUBLIC – asa cum e si programul guvernlui – si evaluat de specialisti independenti de la Comisia Europeana, Banca Mondiala, FMI, sau BNR.
    Cand il vor avea, sa-l trimita mai inainte in plic la Comisia Europeana, FMi si BM sa-l evalueze, ca sa ne spuna daca e ceva de capul lui, ca in PSD si PNL nu mai are nime incredere.

    ♦ ♦ ♦ Programul Cotei Unice realizat de Ionut Popescu, Adriean Videanu impreuna cu SAR, este Singurul Program economic de succes implementat in Romania, si el nu a fost prezentat PUBLIC in 2004 decat numai cu cifrele pe masa si numai dupa ce a fost evaluat de experti independenti de la FMI si BM.

    Acum, dupa ce timp de 2 ani de criza PSD si PNL nu au produs decat scandal pe banda rulanta fara sa propuna nimic MAI BUN in schimb,
    PSD si PNL trebuie sa iasa de sub fustele televiziunilor, si sa faca exact la fel
    • -7 (21 voturi)    
      Spune drept... (Vineri, 13 august 2010, 14:43)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui PSD-nl

      ... faci parte din celula de propaganda de la Modrogan?

      Nu de alta dar un ziar din Cluj parca a luat decizia de a nu mai publica comentariile la indigo care vin de la postacii PDL-isti.
      • +6 (14 voturi)    
        Gigi Kiseleff (Vineri, 13 august 2010, 15:23)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        To'arasu Gigi, ti-am citit postarile si-s cam toate la fel. Cum comentezi? :))
        • -6 (12 voturi)    
          E nu zau ... (Vineri, 13 august 2010, 16:00)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

          ... poate convingerile din spatele postarilor sa fie la fel. Postarile nici o sansa ... mai incearca ;)

          De fapt cred ca nu ai citit nimic ... ti-ai fi dat seama ca nu sunt fan al partidului din Kiseleff.
          • +1 (1 vot)    
            Evident... (Luni, 16 august 2010, 10:22)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

            ...explicatia asta nu sta in picioare pentru cei care nu-s de parerea ta :))

            Ma omor dupa oameni inteligenti. Iti contrazici propria postare pentru ca esti ca Geoana, sau n-ai fost atent?

            Ori poate doar postarile la indigo ale simpatizantilor PDL sunt marfa de postac? Daca esti simpatizant PNL e voie? :))
    • +3 (9 voturi)    
      Corect !!! (Vineri, 13 august 2010, 14:51)

      ciprian p. [anonim] i-a raspuns lui PSD-nl

      Corect !!!
    • -1 (11 voturi)    
      pentru PSD-nl (Vineri, 13 august 2010, 14:52)

      unul [anonim] i-a raspuns lui PSD-nl

      Da' trebuie sa te uiti si de unde au taiat ca nu au taiat din salarii , apoi nu-l au presedinte pe Basescu si nici prim ministru pe Boc si nici nu guverneaza PDL , evaziunea este mult mai mica , administratorii mult mai cinstiti, iar bogatii se imbogatesc mult mai incet (in zeci de ani), iar de FMI nici nu s-ar apropia . Asa ca poate sunt alte motive decat cel sugerat de tine
      • +7 (11 voturi)    
        Ma uimeste ca minti in chestiuni de economie (Vineri, 13 august 2010, 15:16)

        PSD-nl [anonim] i-a raspuns lui unul

        Economia e o stiinta exacta nu e ca politica unde poti sa aburesti pe oricine



        Masurile de austeritate din Germania:

        (aprox 80 mld.)
        11,2 miliarde în 2010,
        19,1 miliarde în 2011,
        24,7 miliarde în 2013,
        26,6 miliarde în 2014 şi
        cel puţin 10 mld. anual 2015 - 2016

        - reducerea costurilor cu salariile funcţionarilor publici cu 2,5% (inclusiv prin renunţarea la majorarea primelor de Crăciun);
        - reducere personalului bugetar cu aproximativ 15.000 de posturi în cadrul guvernului federal, până la orizontul anului 2014.


        Austeritatea bugetara: Ce modele au ales tarile europene pentru a reduce cheltuielile publice

        HotNews.ro

        24 iunie 2010

        http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7477120-austeritatea-bugetara-modele-ales-tarile-europene-pentru-reduce-cheltuielile-publice.htm
        • -1 (9 voturi)    
          Bine si nu (Vineri, 13 august 2010, 15:35)

          vasile [anonim] i-a raspuns lui PSD-nl

          Nu prea poti sa compari economia ro. cu cea a germaniei, este ca si cand ai compara o fabrica de electronice cu economia unui catun de tigani. Masurile luate la Bruxeles pt. europa nu sunt valabile si in Calcuta.
          • +8 (12 voturi)    
            Principiile economice se pot compara (Vineri, 13 august 2010, 16:31)

            PSD-nl [anonim] i-a raspuns lui vasile

            austeritatea bugetara dupa dezmat da rezultate in orice economie daca s-a cheltuit pe datorie, indifrent de marimea ei

            asta e principiul folositor - dar e contrar aberatiilor pe care le sustine PSD-nl la televizor (ca la guvernare n-au curaj :)))
  • +6 (10 voturi)    
    Citesc comentariile (Vineri, 13 august 2010, 15:20)

    frankestain [utilizator]

    si am ingrozesc ma ia cu friguri.Inainte de 1989 am trait o dictatura pe care am suportat-o si toata ura era indreptata intr-o singura directie si aceea era impotriva celor doi.Acum vad numai ura , dusmanie care nu este indreptata impotriva celor care ne-a adus intr-o saracie greu de suportat.Conducatori au reusit sa ne dezbine ne injuram uni pe alti,uram pensionari,profesori,medici parca am fii singura tara care are aceasta patura sociala.Numai pe cine trebuie sa dam vina nu dam sub ochii nostri au devenit uni Milionari si Miliardari care nu au facut decat sa ia din bunurile comune si sa le instraineze sau sa si le insuseasca,pe politicieni care de 20 de ani nu au facut nimic pentru binele poporului decat pentru bunastarea proprie.Concluzie este cu mult mai rau decat in timpul Dictaturi lui Ceausescu
    • +6 (12 voturi)    
      Adica, PSD tzipa de 2 ani fara sa fi avut niciodat (Vineri, 13 august 2010, 15:35)

      24th [anonim] i-a raspuns lui frankestain

      un program de guvernare ...?

      Statzi putin ca nu mai inteleg ...

      Imi explica si mie cineva ...? Alo, domnu geoana ...?
  • +4 (10 voturi)    
    confuz (Vineri, 13 august 2010, 15:40)

    sadwank [anonim]

    1/ A fost az' noapte o emisiune pe ProTV (cred ca era in reluare, totusi) in care doi economisti au explicat foarte clar care e treaba, fara luari la misto ca la Realitatea si fara spume la gura ca la Antene. Ideile de baza:
    - cresterea salariilor din perioada 2003 - 2004 a fost sanatoasa, cea din 2008 - nu;
    - guvernul Nastase a avut mai mare grija de bani decit guvernul Tariceanu;
    - singura sansa este adoptarea de masuri dure nu atit ca ne-ar scoate din criza peste noapte ci pentru a recistiga increderea celor care ne-ar putea imprumuta.
    2/ eu parca as fi de acord ca astia de la PNL-PSD sa guverneze, dar:
    - 90% din situatia actuala li se datoreaza;
    - nu sint convins ca vor binele tarii si asta se vede din actiunile lor trecute;
    - nu pot sa-l uit pe Tariceanu cind zicea ca "economia duduie".
  • +6 (10 voturi)    
    Rolul Opozitiei pe timp de criza (Vineri, 13 august 2010, 15:43)

    PSD-nl [anonim]

    Criza mondiala echivaleaza cu un Razboi - pentru ca antreneaza si toate tarile puternice si tarile slabe ale lumii fara nicio discriminare
    Din acest razboi vor supravietui numai tarile care invata sa fie hyper-competitive

    ♦Un razboi NU ESTE CORECT fata de nimeni, pentru ca un razboi nu ofera alternative: lupti sau mori.
    ♦In razboi nu exista "scuze", si nu exista “Opozitie” fata de razboi.
    ♦Miza razboiului cu criza economica nu poate fi niciodata supravietuirea unuia singur, ci numai supravietuirea *tuturor* - fara exceptie - si supravietuirea tarii.


    CRIZA afecteaza populatia in intregimea ei, nu doar popualtia care sustine puterea, sau populatia care sustine opozitia
    CRIZA e democratica, ne afecteaza pe toti indiferent ce partid sustinem.
    De aceea, pe criza economica mondiala, un razboi in plus fata de cel cu criza, un razboi intern impotriva Guvernului, dus de Opozitie fara ca opozitia sa propuna nimic MAI BUN IN SCHIMB, este un razboi care consuma resurse scumpe si pune in pericol sansele de supravietuire ale tuturor (si ale populatiei si ale tarii).
    In criza ec o tara nu-si poate permite un razboi politic intern daca razboiul nu aduce cu el si o solutie de guvernare MAI BUNA -

    Caci partidul care ar castiga acest razboi dar nu aduce SOLUTII MAI BUNE in loc, pierde dupa aceea toate celelalte bataliile importante: batalia pentru supravietuirea *tuturor* - fara exceptie - si batalia pentru supravietuirea tarii.
    • -1 (7 voturi)    
      Ai dreptate! (Vineri, 13 august 2010, 16:59)

      sandraAAA [utilizator] i-a raspuns lui PSD-nl

      Dar iti scapa un lucru esential...in lupta e important "geniul" celor care conduc... ori tocami asta se reproseaza Guvernului nostru, ca nu are nici macar vreun geniu mai mic (nu au specialisti -ori acum nu e monentul sa faci economie dupa ureche, fac gafe dupa gafe, balbe dupa balbe, etc)
      • +4 (10 voturi)    
        ..... Asa de slab e PSD-ul ... ? :) (Vineri, 13 august 2010, 18:03)

        Rolul Opozitiei pe timp de criza [anonim] i-a raspuns lui sandraAAA

        Are nevoie de un "geniu" sa-si scrie un Program de Guvernare ... ? :)

        Romania nu mai e o gaura pustie, am avut deja un Program de guvernare de succes cu Cota Unica facut de Ionut Popescu-PDL, Adrian Videanu-PDL, SAR si validat de expertii de la Banca Mondiala si FMI

        Si am mai avut un Program de dezastru facut de PSD si PNL in 2007-2008.
        In 2007-2008 Vosganian si PSD n-au fost Verificati de nimeni, din cauza asta programul lor a dus la dezastru (si nu unul simplu, ci unul "genial", care-a ingropat Romania pe termen lung - 50 de ani).

        GENII trebuie sa fie deci cei care VERIFICA Programul de Guvernare :

        - sa nu mai guverneze nimeni in Romania fara un Program de Guvernare cunoscut PUBLIC de toti romanii – ca sa poata sa dea socoteala pentru el, nu ca PSD si PNL in 2008, si
        - sa nu mai guverneze nimeni fara un program de guvernare evaluat de experti independenti de la Comisia Europeana, FMI, banca mondiala si BNR
        • -4 (6 voturi)    
          Program de Guvernare Publica (Vineri, 13 august 2010, 19:47)

          Pigeon [anonim] i-a raspuns lui Rolul Opozitiei pe timp de criza

          Da, avem nevoie de un program de guvernare cunoscut si iubit de toti rromanii.
          Sa fie scurt, pe intelesul poporului, cu urmatorul continut:
          "Sa moara de ciuda dusmanii poporului.
          Sa se taie din pensii, salarii si sa se impoziteze tot cu 50%, cel putin o data!"
          Titlul sa fie "Sa traiti bine!" ca sa fie votat de toata populimea cu dragoste de tara si de tovarasa Elena!
          • +4 (6 voturi)    
            Se zice invers :) (Vineri, 13 august 2010, 20:43)

            Rolul Opozitiei pe timp de Criza [anonim] i-a raspuns lui Pigeon

            Program PUBLIC de Guvernare economica

            geniule
        • -4 (6 voturi)    
          Geniile camatare (Vineri, 13 august 2010, 19:52)

          Pigeon [anonim] i-a raspuns lui Rolul Opozitiei pe timp de criza

          ...iar geniile care ne verifica programul de Guvernare trebe obligatorie sa fie aia de la care luam bani imprumut.
          Ca sa fim siguri ca, la scadenta, bugetul o sa fie plin de banii pensionarilor si n-o sa trebuiasca sa ne vindem tara.
          • +4 (6 voturi)    
            mai tata, mai ... (Vineri, 13 august 2010, 20:41)

            Roluil Opozitiei pe timp de Criza [anonim] i-a raspuns lui Pigeon

            Geniile de la care luam bani cu i8mprumut l-au avertizat pe vosganian in 2007 sa nu aduca tara in situatia de a cere bani cu imprumut :)))

            da el nu-si-nu
            De atunci i se trage frica de aiesi la tabla cu lectiile facute sa-l intrebe Doamna Comisia Europeana din CE bani plateste el salarii si pensii marite, dupa ce-a bagat fondul de pensii in deficit pe 50 de ani
            ♦ FMI: Dublarea pensiilor si majorarile salariale - masuri care nu au la baza politici bine elaborate

            Albert Jaeger, seful misiunii FMI pentru Romania si Bulgaria
            de Adrian Vasilache
            HotNews.ro

            DATA: 10 octombrie 2007

            http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1017930-fmi-dublarea-pensiilor-majorarile-salariale-masuri-care-nu-baza-politici-bine-elaborate.htm



            ♦ Banca Mondiala: Sistemul de pensii, vulnerabil din cauza presiunilor politice

            DATA: 9 Iulie 2007


            http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-07-09/banca-mondiala-sistemul-de-pensii-vulnerabil-din-cauza-presiunilor-politice.html


            ♦ Interviu cu Jose Pinera, expertul nr. 1 mondial in privatizarea sistemului de pensii
            Sistemul de pensii de stat, spre colaps

            DATA: 18 Septembrie 2007

            http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/sistemul-de-pensii-de-stat-spre-colaps-106315.html


            ♦ Fitch: Majorarea pensiilor risca sa deprecieze ratingurile Romaniei
            integral in Romania Libera

            DATA: 29 iun 2007

            ♦ FINAL de Mandat PSD-PNL, la intrarea in Criza:
            Fitch a coborât ratingul României cu două trepte

            MEDIAFAX
            DATA: 10 nov 2008
            • -4 (4 voturi)    
              dupa razboi..... (Sâmbătă, 14 august 2010, 9:52)

              lili [anonim] i-a raspuns lui Roluil Opozitiei pe timp de Criza

              In 2007, cand au fost luate toate aceste masuri de guvernantii PNL, in afara de Dl Daianu, Dl Ilie Serbanescu, Dl Liviu Voinea si Dl Radu Soviani de la Money Channel, nimeni nu s-a sinchisit de aceste avertizari corecte despre situatia viitoare nesustenabila a sistemului de pensii din Romania si in general despre structura aiurea a cheltuilelilor publice din Romania. Guvernantii ii dadeau inainte cu cresteri de salarii si pensii, motivate de cresterea economica a Romaniei(cea mai tare din UE !!), nici Dl BASESCU NU A SUFLAT O VORBA, ba inca se tot lauda cum reuseste Romania sa creasca salariile si pensiile, inregistrarile postate acum de televiziunile mogulilor dragi Dlui Basescu arata ca situatia era comica. Se intreceau in laude in privinta cresterii salariilor si pensiilor si Dl Tariceanu si Dl Basescu. Acum, Dl Basescu vine si ataca aceste masuri luate in perioada mandatului sau prezidential, masuri cu care a fost de acord la momentul respectiv si Dumnealui. Nu-i corect, ca sa nu zic altfel. Adica asta e cam IPOCRIZIE , dar asta-i politica la noi..... Acum, dupa razboi, pensiile au devenit o povara despre care e usor sa vorbeasca toti intr-un an neelectoral........
              • +1 (1 vot)    
                "nici dl Basescu nu a suflat o vorba" (Sâmbătă, 14 august 2010, 14:36)

                curcanian [anonim] i-a raspuns lui lili

                mai, tu esti postac de la PDL . Rusine !


                ♦ 18 Iulie 2007, Varujan Vosganian:

                "Guvernul României afirmă cu toată responsabilitatea: Bugetul de stat are suficiente resurse financiare pentru mărirea pensiilor."

                “Doamnelor şi domnilor,

                Guvernul României afirmă cu toată responsabilitatea: Bugetul de stat are suficiente resurse financiare pentru mărirea pensiilor. În nici un caz, nu se pune de acum înainte problema nerespectării acestei majorări, pentru 6 milioane de români, indiferent de Guvernul care va conduce România. Creşterea economică, îmbunătăţirea ratei de colectare a impozitelor la Buget, investiţiile care au generat mai multe locuri de muncă, toate acestea la un loc ne permit, aşa cum de altminteri i-am precizat şi preşedintelui României în scrisoarea pe care i-am trimis-o, să creştem substanţial pensile. În ciuda acestor evidenţe, Traian Băsescu şi-a exprimat unele îndoieli cu privire la capacitatea Guvernului de a identifica resursele necesare.

                Traian Băsescu a făcut toate eforturile să împiedice Guvernul României să mărească pensiile pentru 6 milioane de români. A pus din calcul politic interesul său personal mai presus de interesele românilor. Şi-a dorit ca prin presiune politică să blocheze o lege care era în beneficiul tuturor românilor.

                Aşa zisă simulare a aşa-zişilor experţi de la Cotroceni este cum am arătat în esenţă mincinoasă. Ea a fost născocită doar pentru a servi scopurilor meschine ale preşedintelui României.

                Pentru că diferenţa dintre mine, ministrul Economiei şi Finanţelor şi preşedintele Traian Băsescu constă în zilele petrecute în calcule, în prognoze, în estimări pe care le-am făcut de cele mai multe ori personal cu creionul.

                http://www.gov.ro/varujan-vosganian-guvernul-romaniei-afirma-cu-toata-responsabilitatea-bugetul-de-stat-are-suficiente-resurse-financiare-pentru-marirea-pensiilor__l1a65223.html
                • 0 (0 voturi)    
                  NO WAY !!!!! (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:15)

                  lili [anonim] i-a raspuns lui curcanian

                  Ati inteles gresit !!!! NICICUM.... Mai vedeti alte comentarii ale mele....Nu am nici o culoare politica.... NICIUNA.....
                  • 0 (0 voturi)    
                    Atunci nu pune intrebari la care stii (Duminică, 15 august 2010, 10:46)

                    curcanian [anonim] i-a raspuns lui lili

                    raspunsul.
            • +1 (1 vot)    
              2008, EVZ: Nu sunt bani pentru pensii in 2009! (Sâmbătă, 14 august 2010, 14:43)

              curcanian [anonim] i-a raspuns lui Roluil Opozitiei pe timp de Criza

              EVZ: Nu sunt bani pentru pensii in 2009!

              EVZ, 10 Ianuarie 2008
              Raluca Stepanov

              Ministrul finantelor se teme sa declare PUBLIC ca in 2009 sistemul de asigurari sociale de stat ar putea intra in colaps.

              STENOGRAMA
              Basescu: „Corect este ca populatia sa stie”


              Varujan Vosganian: Chestiunea cu Legea pensiilor in care guvernul, prin Paul (Pacuraru - n.r.) si cu mine, a avut un punct de vedere, dar parlamentul intr-o unanimitate... vesela, a votat netinand cont de propunerea mea.

              T.B.: Domnule ministru, eu v-as fi respectat foarte mult daca va mentineati punctul de vedere...

              V.V.: Luati toate declaratiile mele publice din timpul amicalei noastre dispute si veti vedea ca eu despre anul 2009 nu am spus o vorba. Decat in CSAT intre noi doi. Domnule presedinte, nu am angajat guvernul mai mult decat pot duce.

              T.B.: Corect este ca populatia sa stie. NU ESTE CORECT SA SPUNEM: „Eu nu am vorbit de mai mult de 2009, eu am vorbit numai pentru...”

              V.V.: Corect este ca noi sa incercam sa aplicam legea asa cum este si, daca vedem ca nu putem, venim la parlament si spunem: „Parlament draga...”

              T.B.: Bun, dar ar trebui sa nu asteptam sa vedem daca putem, in 2009 sau 2010, ci sa anticipam acum: putem sau nu? S-o spunem cinstit, pentru ca intram intr-o belea mult prea mare in 2009, daca nu putem.

              http://www.evz.ro/detalii/stiri/nu-sunt-bani-pentru-pensii-in-2009-2827.html
  • 0 (4 voturi)    
    Momeala a fost aruncata... (Vineri, 13 august 2010, 15:54)

    Ronin [utilizator]

    Mai urmeaza sa vedem cine musca primu`. Ca de muscat vor musca pan` la urma. Io` pariez pe Crina, nu de alta da Ponta "beneficiaza" de consultanta lu` Nastase. Si asta s-a fript de mai multe ori cu Basescu.
  • 0 (8 voturi)    
    Stai linistit .... (Vineri, 13 august 2010, 16:07)

    Fost pedelist [anonim]

    Te-am votat in 2007, da' acum d-abia astept sa-ti dau cu votul meu peste bot.
    Asta pot sa o fac.
    Numa' sa se ajunga la referendum.
    Il astept cu nerabdare.
  • +2 (8 voturi)    
    Tampenii (Vineri, 13 august 2010, 16:27)

    nico2 [utilizator]

    Numai aiureli.Sa admitem ca Parlamentul cere si obtine suspendarea Presedintelui.Conform Constitutiei vom avea un presedinte interimar (Geoana) dar trebuie organizate alegeri prezidentiale.Opozitia trebuie sa gaseasca un motiv care sa stea in picioare la Curtea Constitutionala.Vor trece cam 3-4 luni pana noul presedinte va incepe treaba (schimba consilierii etc).In tot acest timp sa admitem ca si Guvernul este demis.Deci vor trece 3-4 luni pana avem presedinte functional, apoi vom avea inca 6 luni pana ce noul Guvern va incepe sa functioneze( schimbari de prefecti, directori de ministere, tot tacamul).Total cam 1 an de zile .In 2012 vom avea alegeri parlamentare si in 2013 alegeri prezidentiale.De ce trebuie sa avem alegeri acum?Romania va mai pierde 1 an de reforma.De unde luam banii ptr. organizarea alegerilor din 2010 , 2012, 2013?Vine actuala Opozitie cu bani de acasa?Mareste salariile cu 25% si angajeaza toti bugetarii care au fost sau vor fi concediati?Reduce TVA la 19% si micsoreaza impozitele?
  • +3 (7 voturi)    
    Hai sa facem un guvern PSD. (Vineri, 13 august 2010, 16:34)

    mircea [anonim]

    Ponta-primministru,Vanghelie-interne,Katy Andronescu-invatamant etc,Mazare-finante,Corlatean-externe,Voicu-justitie,Dragnea-transporturi(ca sa ne invete mersul pe jos,desculti),Olguta Vasilescu-tineret,sport,barfa;Geoana-aparare(ca-i prieten cu Putin).Si atat,ca alte ministere nu mai au rostul.Se descurca romanii si fara ele.Fiecare din ministere cu cat mai multi consilieri,soferi,secretare,amante/ti.
    • -3 (3 voturi)    
      oh, da, sa facem... (Vineri, 13 august 2010, 19:20)

      Eba [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Ca de Vanghelie n-am mai auzit de mult si imi lipsesc analizele politice cum numai el stie sa le faca!
      M-am scarbit de ciocoii noi in genul Elenelor, Videanu, Boc, etc
  • -4 (4 voturi)    
    10 motive (Vineri, 13 august 2010, 19:14)

    Ebanghelie [anonim]

    http://www.fundatiahoriarusu.ro/10-motive-pentru-suspendarea-lui-traian-basescu.html
    • +3 (3 voturi)    
      Maama, ce bani aduce "programul" asta la buget :)) (Vineri, 13 august 2010, 21:54)

      :))) [anonim] i-a raspuns lui Ebanghelie

      Ce-a ajuns "fundatia" Horia Rusu !
  • +2 (2 voturi)    
    Luati-il de pe mine ca il omor! (Sâmbătă, 14 august 2010, 6:44)

    hotnewsfil [utilizator]

    PSD strange semnaturi, cere ajutor din partea populatiei ca sa il debarce pe Basescu. Un fel de "luati-il de pe noi ca il omoram"
    • -1 (3 voturi)    
      Si ce daca ! (Sâmbătă, 14 august 2010, 12:54)

      rasputin [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Mai oameni buni, domnilor care puneti minusuri.
      Pai cum este cu casele familiei , cu tiganca imputita, cu Eba, cu tiganii , cu bruscatul presei, cu declaratiile far cap si coada scoase ad-hoc sa impresioneze si sa lase impresia ca-i buricul Romaniei.
      Pai un Presedinte adevarat declara ce-i pregatesc consilierii , cu cap , coada , fara drept de interpretari si nu va declara niciodata ca suntem o tara de mina a doua .
      Nu mai vorbim de flota, de fratele cu amenintari, cu declaratiile spuse astazi si contrare peste o luna , cu ura impotriva pensionarilor .
      Intrebarea este cine va fi Basescu si familia lui dupa ce nu va mai fi presedinte , cine si pe unde veti fi voi astia care puneti minusuri ,ca de, se va stii cine sunteti la vremea cin va fi nevoie.
      Si nu cred ca dupa caderea pa care o resimte nu va aparea un dosar asemenea celui lui Vintu. Cu siguranta ca el exista si se asteapta mazilirea unor pensii ca el sa transpire Ce se va intimpla apoi , dac apare cumva pe Realitatea Chisinau ca sa vina din afara si sa nu se poata rzbuna pe cineva in tara. Nimic pe lumea asta nu este definitiv.
      In fond tara trebuie sa mearga inainte , sa se miste bine, sa se rupa de mulsul si distrugerea la care suntem supusi.
      Politica este ce-a mai distructiva pentru noi in Romania, suntem un popor de cotonogari, de imburicariti politic, fara sa intelegem ca pierdem pe zi ce trece din ce inseamna mindrie, incepe sa ne calareasca ONG-ul UDMR, uitam de istoria neamului si ce am insemnat in Europa
      Ne vindem tot si cu totul ca sa avem si noi miliardarii nostrii prin furtul a ce a construit un neam cu sacrificii si speranta ca va fi mai bine cindva .
      Puneti minusuri ca se scrie de Euroconstruct Trading (Mircea Băsescu), Tehnologica Radion (Vasile Blaga), Eurovia Construct (Radu Berceanu) si Delta ACM (Elena Udrea)”. si de contractele necinstite care-i leaga politic sa suga bugetul.
      Oricit de inraiti ati fi , nu uitati ca sunteti romini si fierbeti in aceisi oala saraca
  • -2 (2 voturi)    
    Bravo domnule presedinte ! (Sâmbătă, 14 august 2010, 8:46)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    Doar in urma unor alegeri anticipate !
    Buna idee ! Bravo !
  • -1 (1 vot)    
    Zeus basescu (Sâmbătă, 14 august 2010, 8:55)

    Mihai [anonim]

    Prea marite Zeus,ai grija de ce-ti doresti ca se poate si realiza!
  • -1 (1 vot)    
    ha ha ha (Sâmbătă, 14 august 2010, 10:32)

    jiji [anonim]

    ce exprimare/mentalitate de cocalar la tovarasul presedinte. Abia astept sa se rascoleasca sub pamant cei 51% dintre votantii Romaniei >:)
  • -2 (2 voturi)    
    Cand o sa fim seriosi, poate atunci! (Sâmbătă, 14 august 2010, 11:26)

    muncitoru` cu salariu simitit [anonim]

    Daca mai vad p`acilea ca PDL e mai bun decat PSD sau PNL, sau PSD e mai bun decat UDMR sau d r a k u mai stie, sau ca noi suntem mai buni ca voi si dam plusuri sa va dam de fapt cu flit, va scriu de pe acum ca in maxim 6 luni nu cred ca o sa mai fie bani de paine, darmite sa tinem computerul asta pornit sa ne ciondanim. Daca nu se pune osul la treaba, se pune un guvern serios pe treaba, e clar ca trebuia tehnocrati, pentru ca se pricep la ceea ce fac. In momentul de fata avem un presedinte care trebuie dus urgent la control neuro si un guvern inutil. Nu mai vorbesc de partide care au niste gunoaie in interior, de ma mir ca rezista...
    • +1 (1 vot)    
      Domnu Gigi pai daca nu vrea nimeni la guvernare ? (Sâmbătă, 14 august 2010, 14:58)

      Europa strange cureaua, noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui muncitoru` cu salariu simitit

      .




      Nici PSD-istii nu vor, nici PNL-istii nu vor, nici tehnocrati nu vor ca tot ei trebuie sa-i sustina.... :(
      Pai in cazu asta, cei care nu fug de frica, sunt oricum MAI BUNI, domne

      (guvernul a luat ieri 1 MILIARD DE EURO bani de la educatia COPIILOR ca sa dea la pensionarasi)


      Ia zi tu de unde faci tu rost de 9 MILIARDE DE EURO in 2011 si 2012 sa dai papica la pensionarasi - ca la copii nu se gandeste curcanian si ponta


      - RECTIFICARE BUGETARA 2010: 1 MILIARD DE EURO LA PENSII


      - - 2010: Banii de Educatie se duc in pensii
      - - 2010: Banii de Sanatate se duc in pensiile date de PSD-nl in 2008
      - - 2010: Autostrazile s-au dus in pensiile date de PSD-nl in 2008
      - - 2010: Imprumutul de la FMI s-a dus in pensiile date de PSD-nl in 2008


      - - 2011 = 3,7 miliarde de euro gaura in fondul de pensii marite de PSD-nl in 2008

      - - 2012 = 4,5 miliarde de euro gaura in fondul de pensii marite de PSD-nl in 2008
  • -2 (2 voturi)    
    Nu sunt fan Basescu nici fan anti Basescu (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:30)

    Sile [anonim]

    Dar nici nu-l cred. Daca pe urma va spune ca a facut aceste afirmatii sub influenta bauturilor alcoolice?( plus caniculei).Un presedinte trebuie sa fie atent cu toate vorbele ce-i ies dingura.O zi buna!
    • 0 (0 voturi)    
      Domnu Sile, las ca vine PSDu cu bani d'acasa domne (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:42)

      bani d'acasa [anonim] i-a raspuns lui Sile

      nu vezi ce sa-nghesuie la guvernare...?

      are PSDu bani da pensii mari, toti banii da la PETROM ie la Nastase si vine iel la guvern sa-i dea pa pensii bre
      asa a zis
      stai si-asteapta-i ca vine
  • 0 (2 voturi)    
    0 barat (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:38)

    dsg [anonim]

    daca n-a vb la misto cum face de atita timp, asta este primul adevar rostit in atitia ani de minciuni si timpenii:nici opozitia nu este in stare sa ne scoata din criza....din criza ne vor scoate capsunarii atunci cind si tarile lor adoptive vor iesi la liman


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by