Adrian Nastase: Cristian Preda ii aplica lui Boc loviturile finale din momentul de agonie, perpetuand modelul tradarilor succesive folosit de Basescu

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 5 august 2010, 13:38 Actualitate | Politic


Cariera politica a lui Traian Basescu este construita prin tradari succesive, considera Adrian Nastase, care afirma ca eurodeputatul PDL Cristian Preda face acum acelasi joc, aplicandu-i premierului Emil Boc "loviturile finale din momentul de agonie".

"Cine urmareste cu atentie cariera politica a lui Basescu va descoperi ca momentele sale importante de rupere a ritmului, de lansare sau relansare s-au bazat pe tradare. Mai putin sau mai bine calculata, dar tradare in forma ei cea mai brutala", afirma fostul prim-ministru, intr-o postare pe blogul lui, intitulata "Maestrul si discipolul".

El sustine ca acest stil de a face si de a intelege politica a fost transferat si "PD (PDL), care si-a construit capitalul politic prin interpretarea jocului tradarii".

"Marea problema a acestui joc este ca, atunci cand il gresesti, ajungi sa fi singur, izolat, frustrat si tot mai disperat. Iar cine se uita in aceasta perioada la Basescu si la PDL intelege foarte bine despre ce vorbesc", precizeaza Adrian Nastase.

El reaminteste ca, in turul intai al alegerilor prezidentiale din anul 2000, Petre Roman a obtinut 2,7% din voturi, desi cu cateva zile inainte Basescu rostise celebra afimatie "Petre, esti cel mai bun!". "In 2008, Petre Roman devenise in ochii aceluiasi Traian Basescu 'un om mic'".

Deputatul social-democrat precizeaza ca a rememorat acest episod "pentru a indica un anumit tip de a aborda politica, din partea lui Traian Basescu", desi precizeaza ca "multi vorbesc despre contradictiile din declaratiile si pozitiile lui Basescu si atribuie acestui lucru o patologie". "Eu nu sunt specialist in psihologie si nu ma grabesc neaparat cu aprecierile de ordin clinic. Basescu este extrem de antrenat intr-un anume joc: cel al supravietuirii proprii", adauga Nastase, precizand ca "un astfel de joc are ca principiu de baza arta tradarii".

"In definitiv, pentru unii glorificarea lui Basescu s-a transformat in glorificarea tradarii. Iar pentru asta asteapta sa fie premiati. Pentru mine, un astfel de caz este Cristian Preda. El este cel care ii aplica lui Emil Boc loviturile finale din momentul de agonie, dupa ce s-a simtit foarte bine pe locul eligibil de pe lista pentru europarlamentare", continua seful Consiliului National al PSD, care adauga ca nu il apara pe Emil Boc, ci isi exprima dezamagirea fata de "perpetuarea unui model extrem de pagubos in politica romaneasca".

"Iar jocul tradarii pe care il face in prezent Cristian Preda, are un pret. Domnul Preda a devenit acum o figura importanta in PDL si, sa asteptam primavara, caci nu cred ca se va opri aici. De ce face domnul Preda aceste lucruri si in folosul cui, cred ca va puteti raspunde singuri", spune el.

Intr-un post scriptum, Adrian Nastase precizeaza ca nu isi propune sa intre intr-o polemica cu eurodeputatul PDL: "Cristian Preda este doar un instrument docil sau, altfel spus, unul din actorii jocului regizat de Traian Basescu".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3656 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    Nastase (Joi, 5 august 2010, 13:52)

    Zeus [anonim]

    Nastase nu poate trai de grija lui Basescu. Nu are Nastase alte probleme? Dosarele alea...PSD-ul....etc...
    Are o obsesie fantastica fata de Basescu. Adevaru' e ca din cauza Marinarului Nastase a ajuns un om asa de mic...Altfel...am fi emigrat in Congo.
    • +6 (8 voturi)    
      Apropo, de dosarele lu' Nastase nu se mai aude? (Joi, 5 august 2010, 15:52)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Zeus

      Nimic-nimic?
      Dar de ala cu caltabosi?
      Tot nimic?
      Dar de dosarul lu' Iliescu?
      Patriciu?
      Cum, de nici un dosar nu se mai aude nimic?
      • -4 (6 voturi)    
        Traiane, de ce nu se mai aude? (Joi, 5 august 2010, 16:11)

        G [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Nu, oare de ce?

        Ne spune Traian?
        • 0 (0 voturi)    
          Ne spune PNL de ce, ia vezi link-ul de mai jos (Joi, 5 august 2010, 23:57)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui G

          http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5852276-update-adrian-nastase-nu-urmarit-penal-deputatii-resping-cererea-procurorului-general-cazul-zambaccian-1-drept-inadmisibila.htm
  • +8 (14 voturi)    
    Preda nu tradeaza, e doar inabil (Joi, 5 august 2010, 13:53)

    Andra [anonim]

    Si in 1999 tot intelectualii au parasit barca primii, pentru ca n-au avut pragmatismul si curajul de a aprecia la timp castigurile de etapa.
    Din cauza asta toate castigurile democratice si economice ale celor 4 ani cu CDR au fost pierdute pentru inca 4 ani in favoarea PSD - unele au fost pierdute insa pentru totdeauna - pentru ca nimeni nu a stiut sa le *recunaosca* la timp si sa lupte pentru ele.

    Desi are dreptate partial in legatura cu Boc, Preda repeta experienta din 1999, pentru ca nu are abilitati economice si nu stie sa recunoasca acestui guvern singurele merite pe care un guvern le-a castigat vreodata in ultimii 20 de ani cu pretul pierderii alegerilor.

    In felul acesta Preda ajuta indirect PSD si partidele aliate lui (PNL si restul), care vad ca de indata ce un partid indrazneste sa faca reforme, ajunge sa fie parasit pana si de cei mai inaintati membri ai sai.
    Asa se repeta istoria
    • +8 (10 voturi)    
      adrian nastase (Joi, 5 august 2010, 14:32)

      ulise [anonim] i-a raspuns lui Andra

      istoria l-a aruncat pe nastase la groapa de gunoi. degeaba incearca sa-l papausereasca pe ponta,ca si acesta nu-i departe de mentorul lui. pe mine ma mira ,cum de a ajuns casa din zambaccian mostenire, cand ea a fost ridicata cu ajutorul fratelui lui dt. sechelariu. mare hotoman nastase asta.
    • +9 (9 voturi)    
      pentru (Joi, 5 august 2010, 15:16)

      pentru [anonim] i-a raspuns lui Andra

      pentru mine personal, d-l cristian preda are o pozitie dezamagitoare.

      nu ma deranjeaza ca il contrazice pe d-l emil boc, ci ca il contrazice tocmai acolo unde face bine.

      inceputul de reforma al guvernului este unul timid.

      ar trebui criticata intocmai timiditatea, si nu reforma.

      cum ar vedea d-l cristian preda iesirea din criza? dand frau liber la deficitul care ne-a ajuns aici? tinta in ue este de 3% deficit, noi suntem mult mai sus (dublu si ceva).

      si cine spune ca nici francezii nu stau mai bine la deficit... haideti sa nu ne mai comparam cu elefantii uniunii europene. aia au muschi, noi trebuie sa ii capatam.
  • +6 (8 voturi)    
    Cine urmareste cu atentie cariera politica a lui N (Joi, 5 august 2010, 13:57)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    isi da seama ca acesta nu-si revine din uimirea ca afost debarcat de Traian Basescu, fara menajamente.

    Dansul credea ca "furtisagurile" de china, tamara si alte surse sunt poleite, fiind marca Adrian Nastase, si prin urmare intangibile.

    Ce ma mira este ca Hotnews, continua sa-l citeze ca pe un sfant.

    Oare ce ce acreditati "cu impartialitate" hotii si coruptii ?
    • -4 (6 voturi)    
      e simplu (Joi, 5 august 2010, 17:00)

      2012 - sfarsitul lumii portocalii [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      ca sa poata sa-l injure unii in continuare pe nastase si basescu sa para ingeras pe langa el.
      e cam subtila dar acum, ca ti-am explicat, ar trebui sa vezi cu alti ochi
  • +7 (9 voturi)    
    tradare (Joi, 5 august 2010, 14:00)

    gf [anonim]

    ca de obicei, adrian nastase vorbeste mult si fara rost. el insusi fiind un tradator (de neam, de gen) gaseste in orice "semintele" tradarii.
    unii oameni nu stiu sa se retraga, pur si simplu.
  • +6 (8 voturi)    
    a wishful thougt (Joi, 5 august 2010, 14:05)

    panfil flecaru [anonim]

    sau, pe romaneste, vrabia mihai viteazul !

    bombo traieste in lumea lui dela cornu, numara la oo si viseaza baietzi de baietzi !
  • -4 (6 voturi)    
    Bombonel (Joi, 5 august 2010, 14:20)

    ninu [utilizator]

    are dreptate Bombo.
    tare moshu
  • +5 (5 voturi)    
    Lamurire ! (Joi, 5 august 2010, 14:32)

    valentin [anonim]

    Ce munca politica a dus Cristian Preda in PDL ? Una singura (Teodora Trandafir) si aia a fost un esec lamentabil .A scris bine cineva (Roncea )in Curentul .Cata dreptate a avut !
  • +5 (7 voturi)    
    Cata profunzime! (Joi, 5 august 2010, 14:37)

    nick [anonim]

    "Marea problema a acestui joc este ca, atunci cand il gresesti, ajungi sa fi singur, izolat, frustrat si tot mai disperat."

    Ce frustrare poate sa fie mai mare decat aceea de a ajunge sa te adresezi celorlalti prin postari pe blog, dupa ce ai fost candva prim ministru ?
  • +5 (7 voturi)    
    bombonel (Joi, 5 august 2010, 14:46)

    none [anonim]

    Eu nu sunt specialist in psihologie si nu ma grabesc neaparat cu aprecierile de ordin clinic, insa, Bombonele, you've got an obsession.
    PS: Ce mai face matusa Tamara?
  • +4 (6 voturi)    
    Nastase (Joi, 5 august 2010, 14:47)

    yoyo [anonim]

    Saracul alta grija nu are, si tactica tradarii mai sus mentionata e utilizata de psd....
  • +4 (6 voturi)    
    Are Nastase voie de la Ponta? (Joi, 5 august 2010, 14:50)

    mircea [anonim]

    La PSD,parca numai Ponta spunea prostii.Are Nastase voie de la Ponta sa spuna prostii,ori s-a apucat de droguri?
  • +7 (9 voturi)    
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7664446-adrian (Joi, 5 august 2010, 15:19)

    carmen [anonim]

    Culmea este ca cei mai mari hoti ii reproseaza lui Basescu ca tradeaza. Adica, nenica, daca ai intrat in liga lor nu se cuvine sa tradezi, la ei in liga politicienilor o mina pe alta se spala , incompetentii nu sunt dati deoparte, coruptii nu se trimit la DNA.

    Sictir!
  • -6 (8 voturi)    
    win - lose (basescu - Romania) (Joi, 5 august 2010, 15:38)

    horace [anonim]

    Intr-o problema a prizonierului reiterata, Axelrod spune despre acest joc ca se numeste "strategie stabila colectiv bazata pe necooperare totala". Este un joc de tip win - lose primitiv, basescu nu stie sa joace ceva de tipul win - win si nici nu vrea, nici nu-l intereseaza. Este tipic pentru subcultura de tip tiganesc, smenari si impostori. Ceea ce este grav e ca basescu este presedinte, daca ar fi vreun tigan cu alba-neagra prin bucuresti nu ar fi nici o problema.
    • +5 (5 voturi)    
      Pasarea malai viseaza ... (Joi, 5 august 2010, 18:02)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui horace

      Basescu joaca asa pt. ca n-are cu cine juca alt joc. Ce-ai vrea, sa castige ceva PSD sau PNL? Ce si-ar putea cei din PSD sau PNL dori sa castige altceva decat smenuri si afaceri pe banii statului? Cuvinte mari ("strategie stabila colectiv bazata pe necooperare totala") nu schimba realitatea. Vorba britishilor: a rose by any other name would smell as sweet - puturos, in cazul concret in discutie.
      • -3 (3 voturi)    
        Jocul lui basescu nu are ideologie (Joi, 5 august 2010, 18:41)

        horace [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Jocul lui basescu nu are ideologie. El se comporta instinctiv dar comportamentul lui poate fi regasit intr-un tip de joc, unul primitiv din pacate. O tara normala nu poate duce prea mult timp un joc de genul asta. Cooperarea si coerenta in actul de guvernare, inclusiv cu opozitia este un joc castigator pentru toata lumea, inclusiv cetatenii Romaniei si asta nu presupune neaparat cooperare pentru furt si minciuna.
        OK, pasarea malai viseaza, Dar Viziunea unei Romanii mai bune pleaca de la astfel de asteptari. Ar fi menirea presedintelui sa transmita o astfel de viziune, a unei Romanii mai bune. Din pacate vad in discursul lui basescu multa ura si violenta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by