VIDEO Update Elena Udrea: Nu am venit la conducerea PDL Bucuresti pentru a candida la Primaria Capitalei. Vreau sa recastigam increderea bucurestenilor

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 25 iulie 2010, 11:08 Actualitate | Politic


Presedintele interimar al PDL Bucuresti, Elena Udrea, sustine ca nu a venit la conducerea organizatiei pentru a candida la Primaria Capitalei.

"Este o mare onoare si o mare responsabilitate pentru ca PDL Bucuresti este cea mai mare organizatie a PDL, nu numai ca este cea mai mare, dar este o organizatie care a dat de trei ori primarul general al Capitalei si de doua ori presedintele Romaniei. Aceasta istorie a organizatiei ne obliga pe toti cei de aici la performanta si cred ca este important sa se stie ca personal nu am venit la organizatia PDL Bucuresti pentru a candida la Primaria Capitalei. Misiunea mea este sa recastigam impreuna increderea bucurestenilor si sa facem in asa fel incat bucurestenii sa devina din nou implicati in rezolvarea problemelor pe care le avem cu totii in acest oras care creste de la o zi la alta asa cum se intampla pe vremea lui Traian Basescu", a spus Elena Udrea, citata de Agerpres.



Ea a precizat ca vechimea in partid nu ar mai trebui sa fie un criteriu care sa stea la baza ascensiunii in PDL Bucuresti, subliniind ca partidul este deschis sa primeasca noi membri.

"Cu timpul in ultimii ani am renuntat la modelul Traian Basescu si cred ca este momentul ca PDL Bucuresti sa se reintoarca la bucuresteni, sa facem politica Bucurestiului impreuna cu ei. De aceea eu cred ca avem nevoie sa deschidem partidul, cred ca de acum inainte nu criteriul vechimii in partid trebuie sa fie cel care sa stea la baza ascensiunii in PDL Bucuresti, ci cel al proiectelor. Oricine are un proiect, oricine este interesat de modernizarea orasului, de dezvoltarea lui, este binevenit in PDL Bucuresti si portile sunt deschise pentru toti cei carora le pasa de Bucuresti. Ne dorim sa aducem oameni noi, sa avem alaturi de noi oameni din societatea civila, oameni care sunt bine pregatiti profesional, reprezentativi in domeniile lor de activitate, este important sa ne intarim echipa", a mai spus Udrea.

Organizatia PDL Bucuresti s-a reunit in prima sedinta, duminica, la ora 15,00, sub conducerea presedintelui interimar al filialei, Elena Udrea.

La inceputul saptamanii ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a fost desemnata, in sedinta Biroului Permanent National al PDL, presedinte interimar al filialei din Bucuresti a partidului. Decizia a fost luata dupa ce Liviu Negoita a anuntat ca nu va mai candida la presedintia filialei din Bucuresti a PDL.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1925 vizualizari

  • +5 (21 voturi)    
    hahahahahahahahahahah (Duminică, 25 iulie 2010, 16:32)

    tirtau [anonim]

    bravo fata tatii ,bravo...bravo.....zi.le cum le stii tu ,MESIA politicii PSDiste..............e o doamna domne ,asta este ,salvatoarea noastra a tuturor....astfel vom reusi ,numa cu oameni capabili....bravo,bravo......de 3 ori bravo.....traiasca partidul si cel mai de seama conducator...uraaaaaa,uraaaaa,uraaaaa....sa ne sugeti... ,pardon ....sa ne traiti 1000 de ani ......
  • +5 (19 voturi)    
    oare? (Duminică, 25 iulie 2010, 16:43)

    analistul de serviciu [anonim]

    Hai sa ne intoarcem la bucuestenii ... PDL-isti sa le dam contracte grase si sa "sifonam" bugetul national.
    Hai sa ne intoarcea la bucurestieni sa vedem ce mai este de facut, pentru a prinde toate contractele in viitor!
    Si asa mai departe!!!!!!
    • +1 (3 voturi)    
      deci Oprescu a dat contracte la PDL? (Luni, 26 iulie 2010, 7:45)

      bula [anonim] i-a raspuns lui analistul de serviciu

      ai si o lista de licitati trucate? Si n-ai comunicat-o la DNA? sau lista e ascunsa la tine la partid?
      • 0 (0 voturi)    
        nimic (Luni, 26 iulie 2010, 17:05)

        Ionut [anonim] i-a raspuns lui bula

        Oprescu doarme in post, de cand e primar n-a facut nimic, aceleasi zapezi, aceleasi drumuri...
  • +2 (14 voturi)    
    Intelept (Duminică, 25 iulie 2010, 16:43)

    gogu [anonim]

    Orice asociere cu PDL in acest moment este nefericita.
  • +3 (17 voturi)    
    pai da (Duminică, 25 iulie 2010, 16:57)

    a [anonim]

    pai nici n-ai sanse. nicio sansa nu ai, nu te va vota nimeni, nu-ti fa iluzii. Pe langa faptul ca esti praf (ministerele conduse de tine pana acum sunt vai mama lor), mai esti si hoata si tare-n clanta.

    Stai linistita mai bine. nu a avut Blaga sanse (desi nici pe oprescu nu vad cine il va mai vota), tu oricum nu esti vazuta bine in capitala.

    ai fost sau esti europarlamentar in S6, nu ai facut absolut nimic pt S6. De-abia astept sa te mai vad candidand in Bucuresti ca sa ma amuz cu ce putine voturi vei primi.
    • +1 (1 vot)    
      absolut! (Luni, 26 iulie 2010, 7:46)

      bula [anonim] i-a raspuns lui a

      in S6 si in toata capitala, primar Vanghelie!!! De parca nu ne-au ajuns Halaicu si Lis.
  • 0 (10 voturi)    
    haha (Duminică, 25 iulie 2010, 17:02)

    Jack [anonim]

    Cand vreodata o sa mai castigi increderea? <a href="http://www.google.com/" title="Google">Google</a>
  • +5 (17 voturi)    
    Increderea, zici? (Duminică, 25 iulie 2010, 17:13)

    jupanu' [anonim]

    Daca PDL-ul se bazeaza pe Nutica pentru castigarea increderii electoratului.....sa se pregateasca pentru surprize foarte neplacute.
  • +8 (20 voturi)    
    Invidia (Duminică, 25 iulie 2010, 17:18)

    Zulu [anonim]

    Invidia va macina pe astia cu comentarii negative! De ce nu vreti sa vedeti cit de capabila este aceasta femeie? Conduce cinci ministere (nu stiu daca la numar, dar la bani sigur!), conduce acum si cea mai mare filiala de partid. Si cea mai tare. Mai conduce si enspe firme de-ale ei si ale fameliei (si iarasi cu bani sifonati de la cinci ministere!). Si tine si doi barbati. Cine mai poate asta in romanica?
    • +4 (14 voturi)    
      esti tare am ras (Duminică, 25 iulie 2010, 17:33)

      smen [anonim] i-a raspuns lui Zulu

      cu lacrimi
    • +5 (13 voturi)    
      da (Duminică, 25 iulie 2010, 17:34)

      a [anonim] i-a raspuns lui Zulu

      da, de parca daca imi da cineva comentarii negative sau pozitive ma va impiedica sa scriu ce gandesc, sau voi trai mai bine/rau. sa fim seriosi, cu cat mai multe negative primesc cu atat as putea considera ca trebuie sa postez mai mult :D;
      or fi platiti astia de dau voturi? :)
      nu de alta, dar sa stiu si eu, poate merita.
  • +8 (16 voturi)    
    iluzii desarte......, dna Udrea (Duminică, 25 iulie 2010, 17:33)

    lili [anonim]

    Bucurestenii si-au pierdut definitiv si pentru totdeauna increderea in PDL, in Traian Basescu. Si romanii, la fel. Toata increderea pe care romanii au acordat-o Dlui Basescu si PDL din 2004 incoace a fost o mare deziluzie, un dezastru pentru economia romaneasca, pentru vietile a milioane de romani pe care i-ati alungat din tara pentru o viata mai buna sau au ajuns aici muritori de foame. Romanii nu vor uita asta niciodata, Dna Udrea. Oti vrea Dvs sa le recastigati increderea, dar nu veti putea. Trebuia sa stie Dl Basescu ca poti minti 1 data pe toti, poti minti pe cine toata viata, dar nu poti minti tot timpul pe toata lumea. PDL cu Dl Basescu in frunte AU MINTIT.
    • -1 (3 voturi)    
      purtatoarea de cuvint (Luni, 26 iulie 2010, 1:57)

      carcotasul [anonim] i-a raspuns lui lili

      dna lili,

      Nu stiu cine v-a imputernicit sa vorbiti in numele bucurestenilor. Si eu sunt din Bucuresti si refuz sa vorbiti in numele meu si al multor altora care inca au incredere in presedintele Basescu , PM Boc si de ce nu si in dna Elena Udrea.

      Daca va plateste cineva ca sa fiti "Gica contra" mai bine n-ar mai irosi banii, caci se vede de la o posta si de mult timp ca actuala conducere a Romaniei nu este lasata sa-si faca treaba, desi in ultimii sase ani nu au venit nici teroristi, nici mineri, petrolul si metalurgia tarii au fost date rusilor inainte de presedentia dlui Basescu, iar averile foarte mari sunt pe la Patriciu, Voiculescu,
      etc.

      Fiti mai constructivi caci distrugere am vazut ani buni dupa 1989.
      • 0 (2 voturi)    
        mai vedem la alegerile viitoare..... (Luni, 26 iulie 2010, 7:46)

        lili [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

        care este sustinerea bucurestenilor pentru PDL..... Atunci, sa-mi spuneti astea... cat va priveste, aveti dreptul la propria opinie si simpatie politica..... Eu, la fel.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Luni, 26 iulie 2010, 16:37)

          carcotasul [anonim] i-a raspuns lui lili

          De acord!
          Ca persoana aveti dreptul la propria opinie si simpatie politica pe care sa le tineti in sufletul dvs. si sa le exprimati la vot. Repet, la vot, unde nu va afistai opinia si simpatia politica decit pentru dvs, nicidecum pentru toti bucurestenii.
          Si mai lasati propaganda asta contra care nu ajuta pe nimeni
      • 0 (2 voturi)    
        ce-a facut Dl Basescu pentru Bucuresti ca primar?? (Luni, 26 iulie 2010, 9:09)

        marietta [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

        Bucurestenii nu au mai vrut PDL la Primaria Bucuresti si l-au ales pe Oprescu, independent. Ce-a facut Basescu la Bucuresti ca primar, ne spui ??!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Luni, 26 iulie 2010, 16:43)

          carcotasul [anonim] i-a raspuns lui marietta

          Daca ar fi sa mentionez un singur lucru, dar f. important: a adunat ciinii vagabonzi din Bucuresti. Daca va amintiti, aproape disparusera si ce bine era sa mergi pe strada si sa nu vezi bietii ciini murdari si hamesiti care acum ataca fara alegere copii si adulti, urla noaptea si fac Bucurestiul de ris.
    • -1 (1 vot)    
      sa vina Vanghelie! (Luni, 26 iulie 2010, 7:48)

      vreau [anonim] i-a raspuns lui lili

      sa aiba si Lili in cine sa-si manifeste increderea! DIn care clan o fi facand parte? Camatari, Cuza, florarese, economate?
  • +8 (16 voturi)    
    elena udrea (Duminică, 25 iulie 2010, 17:39)

    livia [anonim]

    Ai facut praf turismul si te muti la Bucuresti!
    Realizati ca ati cheltuit anul trecut bani inutil , a crescut cumva numarul de turisti in Romania?
    Onorabil ar fi sa va retrageti si sa lasati locul unor profesionisti.
    Cat timp in tara asta se vor mia promova non-valorile?
    • -4 (4 voturi)    
      si profesionistii unde "e"? (Duminică, 25 iulie 2010, 17:50)

      Jela [anonim] i-a raspuns lui livia

      la psd-nl cumva? ca in puscarie nu-s. Se vede treaba ca nu v-a dat motanu securist(felix) liber nici macar duminica. Dar ce vorbesc eu, bolsevicii n-au mama, n-au tata daramite Duminica.
    • -2 (4 voturi)    
      A facut praf turismul? (Duminică, 25 iulie 2010, 17:53)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui livia

      Care turism femeie? Tu ai trait pe luna pana acum?
      Turismul e mort dinainte de a se naste, chiar nu are Udrea nicio treaba cu moartea lui.
      Poti sa spui ca nu are nicio realizare, dar sa o acuzi ca ea e de vina, e deja activism de partid.
      Nu ministrul turismului face turismul sa mearga, ci hotelierii, patronii de restaurant, chelnerii, taximetristii si toti cei care-si castiga lefile de pe urma potentialilor turisti.
      Atata timp cat 2 din 3 traiesc ca adevarati haiduci, dornici sa traga tepe in stanga si in dreapta, turismul va fi in toaleta si nici cu Isus ministru nu se va schimba ceva.
      • 0 (0 voturi)    
        si atunci... (Luni, 26 iulie 2010, 11:37)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ... de ce s-au mai cheltuit bani pentru un intreg Minister?
    • -2 (4 voturi)    
      nu ne mai revenim (Duminică, 25 iulie 2010, 18:17)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui livia

      sunt perfect de acord cu tine, dar acum, pe bune, unde vezi tu 'profesionistii' ??? la PSD sau PNL cumva??? Sa fim seriosi crezi ca vor da nemernicii astia (toti, de la toate pardidele) la o parte sa vina meseriasii sa faca treaba??? Ma indoiesc!
      • 0 (0 voturi)    
        bine (Luni, 26 iulie 2010, 18:04)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Profesionisti in ce mai exact, in manipulare?
        Udrea in schimb a facut numai lucruri bune de cand este ministru, cel putin pe litoral se vede o diferenta.
    • -1 (1 vot)    
      deci incepand cu 2009 (Luni, 26 iulie 2010, 7:50)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui livia

      au fost preturi mari pe litoral si servicii proaste si jaf in turism! Adica cat a fost Udrea ministru. Inainte de asta curgea lapte la cismea si carnati prajiti cu mustar din cer! Iar ai primit ordin sa scrii de la partid?
  • +4 (4 voturi)    
    ye, yee... (Duminică, 25 iulie 2010, 17:53)

    Codruta N [utilizator]

    Mai sunt ceva parcuri de distrus, niste Costandei care asteapta, mai sunt afaceri cu borduri de facut samd... >:)
  • -3 (3 voturi)    
    oameni buni??? (Duminică, 25 iulie 2010, 18:27)

    tui [anonim]

    cine a propulsat specimenele. pardon specimene sunt si maimute ,catei, pisici ,porumbei, rate curci,curcani samd.in conducerea primariilor si apoi a tarii daca nu domniile voastre plus calatorii din gaura de nord iar acum prin propria putere o sa va luptati cu ei .In bucurestiul iubit azi pdl -an florit s-au a-n blonzit.hai PA!
  • +3 (3 voturi)    
    incredere? (Duminică, 25 iulie 2010, 21:23)

    dan [anonim]

    cine spune ca bucurestenii au avut vreodata incredere in madam Udrea si clica lor de imbuibati pe seama noastra? nu au nici-o sansa la primarie, asa ca s-o lase balta, sa nu mai consume milioanele de euroi aiurea
    • -1 (1 vot)    
      cine s-o fi ingrasat la Bucuresti? (Luni, 26 iulie 2010, 7:52)

      bula [anonim] i-a raspuns lui dan

      parca Vanghelie e mai gras. Udrea n-a fost primar nici de sector! Piedone e din clica Udrea? dar Chiliman?
    • 0 (0 voturi)    
      alo (Luni, 26 iulie 2010, 18:03)

      Matei [anonim] i-a raspuns lui dan

      Era vorba de increderea in PDL ca grup, nu increderea intr-o persoana...
  • +3 (5 voturi)    
    Respect dnei! (Duminică, 25 iulie 2010, 21:24)

    w0land [anonim]

    Ciudat... dar de cate ori are ocazia nu se poate abtine sa nu ne dea stropi de pipi dintre picioroangele sale atent ingrijite urcate pe tocurile nedate la sinistrati. Daca m-as pricepe la desenat, as creiona caricatura imediat. Sa ii dam atentie?
    • 0 (0 voturi)    
      nobil (Luni, 26 iulie 2010, 18:02)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui w0land

      Cred ca este un scop nobil, in ciuda comentariior rautacioase de pe aici.
      Consider ca va duce la bun sfarsit aceasta actiune.
  • +1 (1 vot)    
    Sa "REcastigam"? (Luni, 26 iulie 2010, 10:32)

    fraierul [anonim]

    Ti-ar fi placut sa stii vreodata ca "ai castigat increderea bucurestenilor". Chiar daca nu traiesc in capitala de trei generatii, multi dintre bucuresteni stiu ce pot astepta de la dezradacinata vopsita din Plescoi.
    • 0 (0 voturi)    
      halal primari... (Luni, 26 iulie 2010, 17:05)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui fraierul

      Daca nu traiesti in capitala de ce vorbesti de dragul conversatiei?
      In primul rand arunca un ochi in Bucuresti, a ajuns o ulita decopertata.
  • 0 (0 voturi)    
    Uraaaa. (Luni, 26 iulie 2010, 12:39)

    garabetian1 [anonim]

    in sfarsit nu vom mai plati parcarea.bucurestiul va scapa de plata catre cocos si vor parca acolo unde si-a dungat soseaua cu vopseaua contribuabilior
  • 0 (0 voturi)    
    Luna de pe cer (Luni, 26 iulie 2010, 14:29)

    Stepanida [utilizator]

    Dar luna de pe cer nu o vrea?Un obiectiv mai usor de atins pentru PDL decat recastigarea increderii bucurestenilor!Adevarul este ca Oprescu,prin munca sa,dedicata 100% bucurestenilor,incurca socotelile portocaliilor!Udrea,lasa-te de astea!De la Oprescu bucurestenii vad realizari palpabile,de la PDL nu vad decat campanii de imagine!
    • 0 (0 voturi)    
      eh (Luni, 26 iulie 2010, 17:03)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Stepanida

      Sa nu fim carcotasi, Udrea are destui simpatizanti si cred ca recastigarea increderii cetatenilor nu este un lucru imposibil.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e... (Luni, 26 iulie 2010, 18:25)

        fraierul [anonim] i-a raspuns lui Alex

        "Nu e imposibil", dar ar fi dramatic. Si mai dramatic.
  • 0 (0 voturi)    
    Udrea (Marţi, 27 iulie 2010, 19:22)

    David [anonim]

    La PDL Bucureşti era debandadă. Consilierii locali făceau doar ce-i tăia capul. Acum, cu Udrea va fi sigur mai multă ordine si disciplina. Bravo.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by