Ion Iliescu: Cota unica, o greseala. Bogatii se descurca oricum

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 28 iunie 2010, 11:37 Actualitate | Politic


Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a reafirmat luni ca introducerea cotei unice a fost o greseala iar aceasta decizie nu s-a concretizat in investitii, ci doar in importuri de lux care au contribuit la majorarea deficitului bugetar.

"Cota unica este o greseala pentru ca cei cu venituri mari se descurca oricum" a spus Iliescu, inaintea sedintei Biroului Permanent National al PSD.

El a precizat ca sperantele potrivit carora aceasta masura va crea investitii suplimentare s-au dovedit nefondate, in conditiile in care cota unica "s-a concretizat in importuri suplimentare de masini de lux, ambarcatiuni" care au majorat deficitul bugetar.

In acest context, Iliescu a acuzat guvernul Emil Boc ca se "cramponeaza" de o "politica rigida, inchistata si lipsita de orizont", refuzand sa treaca la impozitarea progresiva a veniturilor.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















3966 vizualizari

  • +30 (32 voturi)    
    :) (Luni, 28 iunie 2010, 11:41)

    ion voicu [anonim]

    dorinta mea cea mai mare este ca pe viitor acest presedinte "de oroare" sa dea declaratii de dupa gratii.
    cind se va intimpla asta am sa incep sa sper.
    • -8 (10 voturi)    
      ce ciudat (Luni, 28 iunie 2010, 15:15)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

      cum il injurati voi pe ilici pentru ca este impotriva cotei unice si totodata sunteti pentru impozitarea diferentiata a pensiilor propusa de guvernul emic boc.
      sa traiti bine.
      aaa chiar imi pare rau ca nu a trecut legfea cu pensiile. ca sa se duca la curtea europeana si sa o respinga aia asa cum au respins-o pe a letoniei. ca sa nu mai ziceti ca e iliescu de vina
      • +4 (4 voturi)    
        nimic nu e ciudat... (Luni, 28 iunie 2010, 21:53)

        adriana [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Amice...tu nu integi... Cota unica se aplica unor venituri licite si declarate...impozitarea lor excesiva nu e doar imorala ci si contraproductiva.. Cu pensiile e total altceva..la aceleasi contributii unii primesc de 10 ori mai mult (tot din banii alora pe care tu si idolul tau ilici vreti sa-i impozitati) si se pare ca alte solutii decat impozitarea lor progresiva nu se gaseste (tot ciumatii rosii se opun recalcularii lor pe baze echitabile).
  • +22 (30 voturi)    
    Eu as propune ... (Luni, 28 iunie 2010, 11:43)

    PuYa [utilizator]

    ... sa se bage salariul unic. Toata lumea sa aibe acelasi salariu, indiferent cat munceste si ce responsabilitati are fiecare. E cam acelasi lucru... Idiotii ...
  • +22 (24 voturi)    
    dada (Luni, 28 iunie 2010, 11:43)

    tatucu' [anonim]

    Asa e, sa le confiscam averile, ii ducem a canalul Bucuresti - Marea Neagra, schimbam constitutia si il punem pe Iliescu presedinte pe viata si dupa viata, iar pe Ponta il facem premier si Guvern...
  • -8 (20 voturi)    
    La firme trebuie modificata, la salarii lasata (Luni, 28 iunie 2010, 11:45)

    Creator [utilizator]

    De ex pana la 100.000 lei profit platesti impozit 16(sau 15 sau 14), de la 100.001 pana la 1.000.000 platesti pe diferenta 20%, peste 1 mil platesti 25%
    • +7 (11 voturi)    
      super idee (Luni, 28 iunie 2010, 13:17)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Creator

      si asa nu vom avea niciodata acumulare de capital, care e sensul sa mai muncesti daca ramai cu mai putin bani?
      • 0 (2 voturi)    
        acumulare (Luni, 28 iunie 2010, 14:30)

        vio [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Se rezolva prin scutirea de la plata impozitului pentru profitul reinvestit. Problema nu e impozitul pe profit ci impozitul pe dividende.
    • +5 (7 voturi)    
      Bravo INTELIGENTULE ! (Luni, 28 iunie 2010, 13:41)

      ADY13 [utilizator] i-a raspuns lui Creator

      Ai auzit de impozitul minim !!!!!!
  • -23 (29 voturi)    
    Dezamagire (Luni, 28 iunie 2010, 11:46)

    hector [anonim]

    Nu am crezut niciodata ca voi da dreptate vreunei afirmatii a acestui dusman al poporului...dar ma vad nevoit sa imi calc pe cuvint: are dreptate ...si inca mare
    • +16 (16 voturi)    
      Cu ce are dreptate (Luni, 28 iunie 2010, 13:06)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui hector

      fosila asta?
      Nu vezi ca nu traieste in prezent?
      Asta este dus tot la nivelul anilor '50-'89 cand porcii de comunisti faceau ce voiau.
      Bine ca si dupa '89 cu el, au facut acelasi lucru.
      De ce nu accepta, criminalul, legea unica a salarizarii? Pentru ca lenesii, milogii, incapabilii si prostii pastoriti de el, sa poata sa traiasca si sa voteze pesede-penele-pece!
      • -1 (7 voturi)    
        PSD-PC, te rog. (Luni, 28 iunie 2010, 14:41)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        PNL-ul macar mai are o ultima doza de bun simt si sustine cota unica.
        • +5 (7 voturi)    
          Stiu ca esti penelist (Luni, 28 iunie 2010, 14:53)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          dar absolut ceea ce au facut pana acum, este indreptat impotriva lui Basescu, omul, nu impotriva presedintelui.
          Sunt niste lepre care stau cu comunistii la masa! De zeci de ani de zile.
          Faptul ca are "ultima doza"... nu/i spala de pacate! Ba dimpotriva, ii baga in rahat si mai mult!
          Politica bunului simt este de fapt politica fara nici un pic de simt al realitatii!
          Mai bine fara ei!
          • +5 (7 voturi)    
            Aaaa...da n-are importanta ca-s penelist. (Luni, 28 iunie 2010, 15:39)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            Vad si eu lucrurile astea, nu doar tu.
            Si stiu ca nu-i spala de pacate si nici nu vreau sa-i spele, insa ma deranjeaza cand ii pui alaturi de PSD chiar si cand nu sustin aceleasi chestii.
            Mai bine fara Antonescu & amicii...nu fara PNL. PNL-ul trebuie sa ramana...Antonescu, Patriciu, Fenechiu, etc. tre sa plece.
            • +4 (4 voturi)    
              Poate ai drepate, (Luni, 28 iunie 2010, 15:46)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              dar atata timp cat se sustin permanent, in orice, de ce i/as desparti acum?!
              Adu/ti aminte cum a facut ochi-de-peste-fiert in campanie?
              A dat in prostanac temator, cu mila, pentru ca la nici cateva minute, sa/i sufle in ciorba... rece! Te rog, nu ma insulta! Esti un om inteligent. Ne/am mai duelat si am apreciat calitatea ta. De ce vrei sa ma injosesti cu o astfel de opinie? "Ma deranjeaza cand ii pui alaturi de PSD..." Sunt acolo mereu. Exemple: Sassu - Patriciu, ilici - tariceanu...
              "Mai bine fara Antonescu & amicii...nu fara PNL. PNL-ul trebuie sa ramana...Antonescu, Patriciu, Fenechiu, etc. tre sa plece." Asa este, dar de ce nu ii dati jos?! Ar fi bine si pentru voi si pentru noi!
            • +3 (3 voturi)    
              subscriu... (Luni, 28 iunie 2010, 15:49)

              Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              in mare parte...desi m-am simtit tradat de ei!
              Dar PNL-ul ca partid trebuie sa ramana, insa reformat!
          • -4 (6 voturi)    
            politica bunului simt? (Luni, 28 iunie 2010, 17:24)

            Kapo [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            La basescu si gasca?Ai innebunit? Ei au urcat mitocania la rang de politica interna, apoi externa, acum culeg ce-au semanat si tu ii plangi? Ai cumva derogare la impozite daca tot faci asta, macar sa merite?
    • +10 (10 voturi)    
      Te contrazic. (Luni, 28 iunie 2010, 13:47)

      ADY13 [utilizator] i-a raspuns lui hector

      Daca am doua locuri de munca si castig mai mult merit sa fiu taxat in plus pt munca depusa.
      Se face confuzie intre cota unica de impozitare si bogatia unora gen " Matusa Tamara"
      • -1 (5 voturi)    
        bogatia (Luni, 28 iunie 2010, 17:30)

        Kapo [utilizator] i-a raspuns lui ADY13

        bogatia in tara asta se masoara cu salariul mediu, deci daca indraznesti sa castigi un leu in plus peste medie esti bogat si trebuie sa-ti puna impozit 90%. Asa gandeste Ilici. Astia de acum, paduchii lui base, gandesc ca strang de la fiecare cate un leu ca asa le-a spus tatuca: daca un pensionar castiga 350 lei, voi trebuie sa-i luati un leu. E diferita doar strategia de colectare, mentalitatea e aceeasi. Va recomand un articol recomandat si de Hotnews "Canada accepta mai multi emigranti in 2010" cred ca au auzit ce face Boc la Bucuresti si le e mila de noi.
        • +3 (5 voturi)    
          fapte, nu texte de partid! (Luni, 28 iunie 2010, 18:08)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

          Votantii lui Base, foarte multi, sunt cetateni intre 30 si 50 de ani, cu grad de educatie peste medie si cu venituri peste medie. Nu mai crede balariile PNL cum ca ar reprezenta clasa de mijloc sau mai stiu eu ce... Cu ce ne-a ajutat dublarea pensiilor in vreme de criza?
          • -2 (4 voturi)    
            astea sunt fapte (Luni, 28 iunie 2010, 18:19)

            Kapo [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

            Pai am economisit cam 200 euro pe luna, ca nu le mai cumpar eu medicamente parintilor, si le cumparau singuri! Si sunt in acelasi target pe care l-ai mentionat, da nu mai votez cu nimeni de mult timp ca nu merita efortul! Ori pentru mine nu conteaza cei 200 euro, mai mult conteaza demnitatea parintilor mei, recastigata in momentul in care n-au mai asteptat la mila copiilor! Aceasta demnitate actualii guvernanti o spulbera cu aroganta, iar asta deranjeaza! Mai mult, pensiile s-au marit inainte de inceputul crizei, in plina criza Basescu si ai lui au promis salarii mai mari pentru profesori cu 50% , pe care nu le-au platit! Asa ca .......nu e demagogie ce spun eu, e demagocie ce spun ei!
  • +16 (18 voturi)    
    Mda (Luni, 28 iunie 2010, 11:46)

    ion [anonim]

    Eu as zice acelasi lucru despre PSD
    "PSD se "cramponeaza" de o "politica rigida, inchistata si lipsita de orizont""

    Solutia PSD pentru iesire din criza este: Sabotarea oricarei initiative PDL ca ii buna ca ii rea. Sustinerea sus si tare ca impozitul progresiv este calea de urmat.
    Si cam atat
  • +14 (16 voturi)    
    Iliescu se cramponeaza (Luni, 28 iunie 2010, 11:46)

    nano2k [utilizator]

    Si Iliescu se cramponeaza de mentalitatile lui bolsevice.

    Chiar daca ar avea dreptate, eu nu as lua in seama ideile arhitectului distrugerii Romaniei.

    Rusine sa-i fie ca isi mai permite sa dea sfaturi si "indicatii pretioase".
  • +17 (19 voturi)    
    Mai domnule, (Luni, 28 iunie 2010, 11:47)

    gic [utilizator]

    ne lasi odata?
  • +15 (17 voturi)    
    La intrebat cineva? (Luni, 28 iunie 2010, 11:49)

    mircea [anonim]

    Cu ce ocazie isi da cu parerea Iliescu,nu inteleg.La intrebat cineva?I-a cerut careva sa propuna solutii?La nivelul de pregatire si experienta comunista,nu vad ce solutii bune ar pute sa dea.Poate sa povesteasca binefacerile comunismului din anii '50 pana in 1989,cand mureai de frig si foame la propriu,cand magazinele erau goale(sau cu cartile si pozele Ceausestilor),cand primeai 15 litri de benzina pe luna si cate si mai cate binefaceri.Asta vrea si poate oferi Iliescu si ai lui.
  • +13 (15 voturi)    
    sa ne explice (Luni, 28 iunie 2010, 11:51)

    flynt [anonim]

    Tot stau si ma gandesc in ce fel a dus cota unica la deficit bugetar.......tovarasul zice ca importul de masini de lux a dus la cresterea DEFICITULUI BUGETAR....ori...asta inseamna ca statul le-a importat...deci nu are de a face cu cota unica ci doar cu prostia guvernului, care este o variabila (constanta) independenta de nivelul impozitului. Daca zicea ca a crescut deficitul balantei de plati, o mai nimerea, dar dehh, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere. Restul declaratiilor nici nu are rost sa-l mai comentez....n-ai cu cine.
  • +17 (19 voturi)    
    S-a trezit tov senil-iescu. (Luni, 28 iunie 2010, 11:51)

    vali [anonim]

    Oricine are bani sa-si plateasca o rata la creditul ipotecar este considerat "bogat" de catre tovarul Iliescu. Prin urmare trebuie impozitat la sange ca sa fie toti muritori de foame in Romania.

    Visiunea PSD asupra solidaritatii sociale: Cine castiga 1000 de eu trebuie sa plateasca 800 impozit si cine face 200 plateste 0 si toata lumea este "egala".

    Daca PSD o sa ajunga la guvernare, tot ce inseamna firme straine o sa dispara.
  • +12 (14 voturi)    
    Ce sa faci cu Ilici comunist a fost comunist moare (Luni, 28 iunie 2010, 11:51)

    tavyy [anonim]

    Vad ca de fiecare data cand se vorbeste despre aceasta cota de 16% se vorbeste numai de: saraci si bogati de parca romania ar fi impartita numai in aceste doua categorii. Clasa de mijloc asa redusa cum e ea de ce nu se ia in calcul??? Pana acum numai clasa mijlocie a intretinut economia tarii. Eu nu-l vad pe amaratul cu 800lei pe luna luandu-si casa sau masina sau alte bunuri de consum. Ala s-a limitat numai la ce poate sa bage-n gura si asta cat mai putin si cat mai ieftin. De asemenea bogatii au investit numai in super lux masini, vile, excursii etc care de asemenea nu a avut treaba cu intretinerea motorului economic.
  • +14 (16 voturi)    
    :)) (Luni, 28 iunie 2010, 11:54)

    rakkone [utilizator]

    Sigur ca da. S-au descurcat si in puscarii, si expropriati, si fugariti afara din tara ai dracu. Si acu' urmasii lor vor ca atunci cand muncesc si au salariu mare sa si beneficieze de el, in loc sa il dea 80% statului.
    Unele jigodii nu merg vindecate decat prin deces, se vede.
  • +12 (16 voturi)    
    Bunicutzo (Luni, 28 iunie 2010, 11:55)

    Mihai [anonim]

    Defineste ce inseamna bogat in Romania?
    De la ce venit il declari bogat? 2000E/luna inseamna bogat? Pai cine are acel salariu probabil jumate il da pe rate la apartamentul cumparat in ultimii 3-4 ani. Si cum majoritatea si-au facut credite in Euro, ia sa vedem, diferenta intre curs de 3,6 si 4,3 reprezinta in fiecare luna 700RON.

    Cand iti faci un credit pe 25-30 de ani nu cred ca-s multi care se asteapta la surprize din astea, de genul marit impozitul de la 16 la 40% (sau cat credeti voi ca trebuie sa cotizeze bogatii).

    Si mai ales, cotizam mai mult...si statul ne ofera exact ce? Ca daca ma duc la doctor, se asteapta oricum la spaga mai mare de la mine, ca deh, sunt bogat. Functionarii ma trateaza cu scarba specifica, pensionarii anticipati saracii toti sunt operati si nu pot sa stea o statie in picioare (tu citesti frumos o carte pe scaun si pac, apare unu din asta de "cade din picioare").

    Stii ce-o sa rezolve asta? Venituri la negru, ca sa te incadrezi la cel mai mic impozit.

    PS: apropo, ia sa-mi zica si mie cineva de ce salariile se impoziteaza de la cel mai mic dar pensiile doar de la 1000RON.
    • 0 (2 voturi)    
      pai aici nu esti departe de ilici (Luni, 28 iunie 2010, 17:36)

      Kapo [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      daca nu intelegi diferenta! Salariul este dupa meritul actual, dupa ce stii sa faci si cat poti sa muncesti(sau sa lenevesti la stat!). Pensia insa, reprezinta un drept castigat, dupa zeci de ani de munca, si pana la un anumit nivel nu poate fi impozitata, pentru ca batranul ala are nevoie de un pachet minim de servicii sociale pentru a supravietui! Pe un om in putere, daca are salariul minim, il trimiti sa-si ia al doilea job, si isi rezolva problema, pe cand batranii nostrii au cotizat 40 de ani la stat ca sa aibe medicamente gratuite la pensie, ca asa le-au promis comunistii, iar acum le ceri 5 milioane pe luna pe medicamente, 2 milioane pe gaze, 1 milion pe curent, samd. Cred ca au si ei dreptul sa traiasca!
      • +1 (1 vot)    
        Mai au si alte avantaje (Luni, 28 iunie 2010, 21:19)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Kapo

        In primul rand, pensionarii au dreptul la medicamente compensate pana la 90%. Daca ai un tratament de 5 mil aproape sigur le ia cu 1,5 mil, sau chiar mai putin. Eu ca salariat nu prea beneficiez de aceeasi deducere (bine, nici bolile nu-s aceleasi).

        In al 2-lea rand, si un salariat cu 350RON e impozitat. Asta e problema. Desi au fost pesedeii mai bine de 10 ani. Deci pomeni electorale au facut cu toti, mai putin cu angajatii. Cum traieste ala din salariul ala oare? Nu ii intereseaza. Asta e marea magarie, din toate segmentele populatiei, angajatii sunt pe ultimul loc.
        • +2 (2 voturi)    
          SALARII DE 350 lei pe luna nu exista ! (Luni, 28 iunie 2010, 23:00)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          Care este salariul minim pe economie ? Si cati din cei care au salariul minim pe economie se complac in a fi platiti la gri ? Din pacate foarte multi ! Sa le fie de bine, dar cand vor iesi la pensie vor fi primiii car vor urla cat sunt ei de oropsiti !
          • +1 (1 vot)    
            Era un exemplu (Luni, 28 iunie 2010, 23:42)

            Mihai [anonim] i-a raspuns lui carat

            Dar la stat exista multi bugetari care iau cam 700-800RON. Educatori, profesori suplinitori, functionari publici, etc. (apropo, iau sub salariul ala minim pt oameni cu studii superioare, care se aplica doar in mediul privat. Statul face ce vrea muschii lui)
            • +1 (1 vot)    
              Da, ai dreptate (Marţi, 29 iunie 2010, 0:09)

              carat [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

              dar nu ma refeream la bugetari. Scuze pentru omisiune
        • 0 (0 voturi)    
          salariul minim? (Marţi, 29 iunie 2010, 9:51)

          Kapo [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          Salariul minim este dublu, pensia minima e de 350 lei. Deci ajungem tot la ce spuneam eu, ca pensionarii sunt mai virtregiti. In plus, nu-l pot plange pe cel cu salariu minim, ia- placut maidanul mai mult decat cartea. Eu sunt trecyt de jumatatea vietii si fac cel putin un curs pe an, altii au invatat 8 clase si vor protectie sociala! In ceea ce priveste medicamentele, cele compesate, mai cauta tu sa vezi cate nopti stai la rand ca sa prizi compensare, si atunci nu are farmacia decat jumatate din reteta. In rest, tot la cheltuieli de 200- 240 euro lunar ajung pentru 2 batrani!
        • 0 (0 voturi)    
          salariul minim? (Marţi, 29 iunie 2010, 11:25)

          Kapo [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          Salariul minim net in Romania este de 700 lei, pensia minima este de 350 lei! Despre ce vorbesti? Net inseamna bani in mana, deci nu mai e impozitat, a fost impozitat si a ajuns la 700! In ce priveste medicamentele compensate, sa cauti tu si o sa vezi ca nu gasesti mai mult de jumatate dintr-o reteta pentru un batran. Iar un batran care nu a facut excese in viata cheltuie in medie 480 lei pe medicamente cand are peste 70 de ani! Ce sa le facem sa-i impuscam pentru ca noi cei mai tineri, nu suntem in stare sa le asiguram o pensie? Pomeni electorale sunt alea cu salariul profesorilor, nu cresterea pensiilor amarate. In ce priveste penbsiile nesimtite, clasa politica a votat legi care au permis asta. Toata clasa politica!
  • +11 (13 voturi)    
    bogatii si cota unica. (Luni, 28 iunie 2010, 11:56)

    tudor [anonim]

    Tocmai pentru ca "Bogatii se descurca oricum" trebuie pastrata cota unica...
    Bogatii se descurca oricum cand e vorba de ocolirea legilor: adica ei oricum n-or sa plateasca statutului asta corupt mai mult decat acum...
  • +8 (10 voturi)    
    "Tovarashu preshedinte" (Luni, 28 iunie 2010, 11:57)

    Laurentiu78 [utilizator]

    eu inteleg ca mata' ai scoala la Moscova si inca mai visezi la alte forme de guvernare, dar noi cica am fi democratie...

    iar democratia are doua principii de baza:
    1. egalitatea de sanse
    2. libertatea

    ca atare masura mataluta ar incalca primul principiu...dar deja stii asta...
    mai bine ai milita pentru un mai bun sistem educational, astfel incat Gheorghe nascut in Cuca Macaii sa aiba intr-adevar aceleasi sanse cu mine nascut in Bucuresti!
  • -11 (17 voturi)    
    nu-i simpatizez.... (Luni, 28 iunie 2010, 12:01)

    Snake Eyes [utilizator]

    Nici organizatia si nici liderul/liderii,da... parca de data ca om cu statut mediu,parca i-as da dreptate batranei cucuvele:):):)
  • +14 (16 voturi)    
    te cauta aia cu coasa..... (Luni, 28 iunie 2010, 12:01)

    Vali [anonim]

    Ai distrus tara, te cauta tanti cu coasa si tot nu poti sa te abtii de la niste aberatii ..... pai mai nene de ce sa se impoziteze mai mult salariile mari? Daca omul ala e competent si are performante de ce sa-i iei un procent mai mare decat celui care nu-l duce capul sau e lenes?????? De ce sa plateasca si ptr cei care produc mai putina valoare adaugata incompetentule.
    Si pana la urma si cota unica este progresiva intr-un fel ... cu cat castigi mai mult cu atat platesti mai mult .... asa ca lasa-ne cu aberatiile de bosorog bolsevic ....
    PSD-ul asta nenorocit nu stie sa stimuleze performanta ... nu domne ...dam la toti amaratii ca sa ne voteze....... votantii vostri - nu gandesc pe termen mediu sau lung efectele unor decizii ... ei va voteaza ptr un kg de faina .... parca va pasa voua de bugetari si de pensionari....nu domne sa faceti in asa fel sa aveti fotoliile asigurate.....
    Prosti sunt aia care cred ca vreti binele celor multi ... si nu stiu sa se uite tot ce se intampla in lume in actualul context...
  • +13 (15 voturi)    
    ce inseamna venituri mari (Luni, 28 iunie 2010, 12:02)

    dj [utilizator]

    ca atunci cand era el presedinte se impozitau cu 40% venituri care numai mari nu erau....
  • -10 (14 voturi)    
    Nu ca ar fi mai bun... (Luni, 28 iunie 2010, 12:07)

    Gonzague [anonim]

    ... sau ar fi facut ceva bun pentru tara, dar Belzebut are dreptate !!!
  • -9 (13 voturi)    
    Intrebari (Luni, 28 iunie 2010, 12:08)

    Prostu [anonim]

    Politica de dreapta = saracirea populatiei ( inclusiv a micilor intreprinzatori ) ? Eu nu cred asta !
    Politica de dreapta= imbogatirea hotilor si clientelei politice ? Eu nu cred asta !
    Ceea ce se intampla in economia romaneasca nu este rezultatul unei politici de dreapta !
    Orice stat urmeaza un model economic.
    Noi ce model economic aplicam ?
    De fapt mai face cineva modelare economica in tara asta ?
    Economia Romaniei seamana cu o coaja de nuca in bataia uraganului pe oceanul planetar !

    PS: inclusiv in SUA se aplica impozitarea progresiva. Cota unica e o noua favoare acordata camarillei !
  • +14 (18 voturi)    
    asa este tovarase, mai draga... (Luni, 28 iunie 2010, 12:09)

    the dark [anonim]

    mai deunazi che gargara sustinea pe la irealitatea si anatema 3 un impozit de 60-70% celor cu venituri intre 7000-10000 RON. (si cu "taxa" de 31,3% la CAS si restu, iata ca trebuie sa aducem bani de acasa sa hranim plosnitele rosii)

    adica, cum indraznesc miseii dracului sa castige mai mult decat plebea? nimeni nu este mai egal decat celalat, cu expectia voastra, comunisti imputiti!

    pe de alta parte sunt convins ca unul care are milioane in cont il doare undeva de criza si taxe si impozite, dar voi plosnite rosii mizerabile nu ati stiut decat un singur lucru, sa impozitati munca si nu averea sau consumul.
  • +14 (16 voturi)    
    Ce vorbesti tu acolo Ilici !!? (Luni, 28 iunie 2010, 12:10)

    Ion Mihalache [anonim]

    Ai mata o gresala Ilici; cam la cat s-au cifrat investitiile straine in Romania , in 2006, 2007, 2008!? Intre 7 si 10 miliarde de Euro sau chiar mai mult, in fiecare an. Problema nu a fost aceea a iahturilor si articolelor de lux importate ci a crearii unei structuri sanatoase a economiei Romaniei, spre care sa fi fost canalizate acele investitii straine si care nu s-a realizat pentru ca nici PSD-ul cat timp a fost la putere nu a facut nimic in aceasta privinta.Draga Ilici, uita-te la agricultura Romaniei, CARE NU EXISTA, campiile tarii sunt o preerie de ciulini si maracini de la un cap la altul altul al acesteia. N-ati facut nimic pentru agricultura, principala ramura a economiei romanesti, cum nu a facut nici un guvern din ultimii 20 de ani. Ca sa nu mai vorbim si de alte ramuri economice, unde printr-o politica paguboasa de privatizare, la care si PSD-ul a avut o importanta contributie, s-a distrus si ceea ce mai era. Or, o strategie coerenta, cu o politica de subventii si stimulente pentru agricultura, ar fi facut din acest sector unul dinamic pentru economia tarii si ar fi atras si invstitori straini. Sa nu uitam ca peste 50% din populatie traieste in mediul rural! Si s-ar mai putea spune multe lucruri despre greselile PSD-ului, pe care le puneti acum sub pres si emiteti judecati "de valoare" fara nici o acoperire, in afara de cea politica, de gasca. Agricultura singura, pusa solid pe picioare, ar fi putut salva in buna masura tara de la dificultatile economice cu care ne confruntam astazi.
  • +10 (12 voturi)    
    chiar asa (Luni, 28 iunie 2010, 12:11)

    cristian [anonim]

    Afirmatia cum ca "cei cu venituri mari se descurca oricum" este corecta. Chiar daca majorezi cota unica acestia se vor descurca pentru ca isi pot permite sa transfere profitul in alte tari (chiar au bani sa deschida firme acolo) si sa nu plateasca cotele de impozit din Romania. Insa ce faci cu oamenii obisnuiti care au muncit sa ajunga intr-o pozitie mai buna cu un salariu de 3000-6000 ron. Astia ar trebui sa pice de fraieri sa suporte modificarea cotei unice, pentru ca nu se pot descurca asa cum fac cei cu bani multi (transfer de profituri ca doar nu stau in salar) sau precum cei din media care platesc dari la stat pe drepturi de autor si nu pe salariu (pentru ca e mai bine sa dea 23% decat 45%).
    Este foarte interesanta abordarea clasica a PSD-ului sa sufere fraierii.

    P.S. Darile la stat raportate la salariul net sunt in acest moment 70-85% (procentul mai mic este pentru salariile reduse care beneficiaza de deducere), de aici rezulta procentul de 45% pentru un salariu de peste 3000 ron.
  • +11 (13 voturi)    
    Gorbaciovism (Luni, 28 iunie 2010, 12:11)

    Andrei [anonim]

    Sa-i explice cineva acestui comunist anacronic ca bogatii ORICUM se descurca. Si cu, si fara cota unica.

    Cota unica (care nu mai exista de mult din cauza impozitului forfetar) doar simplifica modul de calcul a impozitelor si asigura un mediu propice de afaceri. La lectia asta a lipsit Ion Ilici Iliescovici, fiindca impartea manifeste cu secera si ciocanul la atelierele Grivita.
  • +12 (14 voturi)    
    ... (Luni, 28 iunie 2010, 12:12)

    x [anonim]

    isi dadu cu parerea marele expert in subminarea economiei...
  • +11 (13 voturi)    
    Iliescu- comunist nenorocit (Luni, 28 iunie 2010, 12:12)

    Cristina [anonim]

    Nu este vorba despre bogati ci despre salariati. Cota unica nu inseamna impozite unice ci diferentiate in functie de baza la care se aplica. Avem cele mai mici salarii din EU. Iliescu a creat bogatii din Romania atunci cand i-a adus la ciolan in 1990 si i-a lasat sa ia cu japca tot ce era de luat dandu-i domniei sale functia de presedinte care ii place atat de mult.
  • +12 (14 voturi)    
    !? (Luni, 28 iunie 2010, 12:13)

    Caron [anonim]

    Ia sa vedem cine sunt bogatii?
    Poi cine sa fie, toti aia care muncesc 8-10 ore pe zi si iau un salariu decent.

    Asa ca de la nivelul de 300E/luna orice are 800 - 1000- 1500 e un bogatan si trebuie sa fie solidar cu toti imbecilii si inadaptatii.
    Io nu inteleg ceva in logica asta cu cota progresiva:
    16% din 1.000RON = 160RON
    16% din 10.000RON = 1600RON , deci, la mintea cocosului ala care ia mai mult, plateste impozit mai mult.
    Dc plm sa unu sa fie ars cu 25% si altu eventual 0%, ca saracu' nu poate mai mult. Unde mm mai e selectia naturala!?
  • +12 (14 voturi)    
    sa te parafrazez lepro (Luni, 28 iunie 2010, 12:15)

    Ghita [anonim]

    pensionarea anticipata pe caz de pseudo boala si neobolsevismul o greseala. Lenesii si leprele se descurca oricum .
  • +9 (11 voturi)    
    tataie bolsheviku (Luni, 28 iunie 2010, 12:19)

    yo [anonim]

    Cota unica este corecta, pentru ca cere in aceeasi proportie de la toti. Si mai este corecta deoarece da o imagine simplificata si motivanta. Pai ce motiv am sa castig mai mult daca vine un comunist si ma taxeaza pentru a-si mitui baza de vot?
    • -11 (11 voturi)    
      Nu este asa ! (Luni, 28 iunie 2010, 13:09)

      Desteptu [anonim] i-a raspuns lui yo

      Cota progresiva se aplica in USA si in mai toata Europa ! Astia tot comunisti ?
      Eu inteleg ca binele nu are limite si un hot are tendinta sa fure tot mai mult pe toate caile.
      Totusi opriti-va !
      • +8 (8 voturi)    
        gresit... (Luni, 28 iunie 2010, 13:32)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Desteptu

        masura, este una de stanga, numita si masura Robin Hood!
        Deasemenea incalca unul din principiile de baza ale democratiei (te las sa ghicesti care), si este discriminatorie.

        De la americani si de la europeni, as lua masurile bune, nu pe cele proaste.
        in 20 de ani cota unica a fost probabil singura masura buna luata de guvernanti.
      • +6 (6 voturi)    
        desteptule draga (Luni, 28 iunie 2010, 14:55)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Desteptu

        ca sa facem ce zici matale trebuie mai intit sa ne permitem. Si ca sa ne permitem trebuie sa ajungem la un anumit nivel de dezvoltare economica. Si pentru ca singuri se pare ca nu putem, trebuie sa-i atragem pe altii care pot. Pai si cu ce sa-i atragem, cu peisajele frumoase si pline de peturi si cocalari scuipatori de seminte si cu drumuri proaste? Ii atragem cu impozite mai mici, birocratie mai putina si forta de munca calificata cu salarii nu orea mari,
        Cota unica se afla printre putinele masuri care se incadreaza la acest capitol. Daca o stricam si pe asta, nu prea mai vad de ce s-ar mai investi in Romania.
        Te-ai prins sau fac si un desen ajutator?
      • +5 (5 voturi)    
        Da, sunt cateva prin Europa (Luni, 28 iunie 2010, 16:09)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Desteptu

        Astea gen social-democratii: Belgia, Olanda, Danemarca, Suedia, Germania?

        Ia uita-te la ei, sa vezi cati traiesc din ajutor de somaj, profitand de sistem (ani buni, nu doar 6 luni). In Belgia acu ceva ani era chiar un paradox, ca somer luai 1300E iar ca angajat proaspat absolvent luai 1200E. Tu ce crezi ca alegeau tinerii???

        Numai ca...acum ca e criza au inceput si altii sa se prinda ca prea arunca cu bani unde nu ecazul :D. Asa ca...au inceput sa taie diverse "cadouri" facute celor care freaca menta.

        Si cred c-au inceput sa se sature si cei care cotizeaza, vazand ca-s tot mai multi astia care beneficiaza de ajutor social. Dupa cum se poate observa in tot mai multe tari incep sa castige partide de dreapta, semn ca lumea s-a cam saturat de social-democratii.

        Si totusi, cine fura nene? Nu cotizam toti 16% din veniturile declarate? As vrea sa vad si eu declaratiile de venit ale celor din Parlament. Si ale cantaretilor la moda (manelisti sau nu)

        PS: pana la urma fiecare tara a hotarat cum e mai bine. La noi s-a luat decizia celor 16% (cota unica, desi avem exceptii) pentru a se scoate la iveala veniturile "la negru". Daca se baga impozit 40% oare cati vor avea brusc salariu oficial la jumate?
  • +9 (11 voturi)    
    Tare (Luni, 28 iunie 2010, 12:20)

    Niko [anonim]

    Domnul Iliescu a ramas acelasi marxist convins. Merita admirat pentru consecventa. Acuma insa daca reuseste sa ne explice ce inseamna "om bogat ...".

    Ar trebui sa facem o reforma: scoatem comunismul in afara legii, pana la urma nazismul este ilegal, iar comunismul a fost un regim mult mai criminal decat fascismul.

    Insa imi place fraza asta: bogatii se vor descurca oricum. Deja se vede ca orice om are ceva mai multi bani este hot. Daca nu moare de foame clar fura. In logica domnului Iliescu orice om se descurca fara sa intinda mana comite o crima undeva si trebuie taxat, aici crima insemnand orice considera domnul Iliescu ca nu e frumos (dupa criteriile estetice marxiste) sau etic (dupa criteriile leniniste).
  • +7 (9 voturi)    
    Greseala cea mai mare (Luni, 28 iunie 2010, 12:22)

    johnesku [utilizator]

    ... este simplul fapt ca mai exista cineva care sa gandeasca ca Ion Iliescu. O gandire comunista, limitata, gaunoasa de-a dreptul.

    In plus, importurile de masini de lux si ambarcatiuni baga bani multi in buzunarul statului (impozite si accize).

    Impozitarea progresiva? Poate progresiv sa scada impozitul celor care reusesc sa castige mai mult, nu progresiv sa creasca, altfel ne-ntoarcem la anii de glorie PSD in care evaziunea fiscala era in floare. Cine credeti ca e nebun sa-si mai declare toate veniturile in cazul impozitarii progresive?
  • +6 (8 voturi)    
    comunist pana la moarte.. (Luni, 28 iunie 2010, 12:22)

    marlene [anonim]

    sa nu te dezminti tovarase..asa ..uite unde era politica orizontului ..la ilici. Rusine
  • 0 (4 voturi)    
    FIX TU (Luni, 28 iunie 2010, 12:24)

    Andrei [anonim]

    Hai bai frate fix tu trebuia sa comentezi la masurile de austeritate impuse de "bocanel".
  • +5 (7 voturi)    
    Hmmm ... (Luni, 28 iunie 2010, 12:24)

    Daniel [anonim]

    Evident, comunistul din el isi spune, din nou, cuvantul! As fi curios cum i-ar defini pe bogati ... Probabil ca toti care cashtiga peste 100 de lei pe luna si nu votreaza cu psd-ul.

    Afirm inca o data ca Romania si Poporul Roman nu vor iesi din mizeria materiala pana cand nu vor iesi din mizeria morala in care criminalul iliescu ne-a aruncat! Si pentru aceasta ILIESCU TREBUIE JUDECAT AICI, PE PAMANT! Cat despre judecata Domnului asta chiar va fi problema personala a criminalului.
  • +4 (6 voturi)    
    Anacronic (Luni, 28 iunie 2010, 12:25)

    aqualung [utilizator]

    Din ce în ce mai anacronic personajul acesta. „Descurcatul” era strategia de supravieţuire în comunism. Ţara încearcă acum să meargă spre alte sisteme economice, în care să nu fie nevoie ca oamenii să se „descurce”.
  • +7 (9 voturi)    
    Din pacate n-o sa apuc sa te vad in puscarie (Luni, 28 iunie 2010, 12:25)

    smc [utilizator]

    Cota unica a fost singurul lucru care a tras tara asta din mizeria in care ai tinut-o tu atata timp.

    Cat de rau imi va parea cand o sa mori! O sa-mi para rau pentru ca n-o sa mori in puscarie, cum ar trebui.
  • +6 (8 voturi)    
    Doamne.. (Luni, 28 iunie 2010, 12:26)

    nick [anonim]

    Nu cred ca vom scapa vreodata, asta o sa-si dea cu parerea si din mormant.
    Oare unde ar fi fost Romania azi fara 10 ani de mandat I.Iliescu ?
    • +2 (2 voturi)    
      DIN NEFERICIRE (Luni, 28 iunie 2010, 23:19)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui nick

      la starea actuala a Romaniei TOTI sunt vinovati (exceptie fac cei 11% sau15% ce nu au votat cu iliescu in 90 si cei care la acea data n-au avut varsta de votare). Din nefericire Romania are ce merita iar cei 89% (85% ?) din romani astazi isi culeg roadele.Degeaba acum se vaieta si dau vina pe oricine numai pe ei nu !
  • +6 (8 voturi)    
    despre mersul la vot (Luni, 28 iunie 2010, 12:27)

    votant [anonim]

    cand e zi de votare ce face salariatul activ care trage din greu toata saptamana? injura clasa politica, isi baga piciorul in el de vot si se duce la munte sau la mare, ca doar are dreptul, trebuie sa se relaxeze.

    ce face pensionarul cand e zi de votare? ce stie mai bine: se trezeste de dimineata, ia o sacosa cu el si se duce sa voteze diformitati politice precum ion iliescu, comunist pursange, care 'le da', indiferent ca are de unde sau nu (mai degraba nu ca are nastase si alde ca el grija sa rupa tot sa nu mai ramana nimic nefurat).

    se intoarce salariatul din weekend, bucuros ca s-a distrat bine iar luni afla ca impozitul pe salariul lui e vreo 40% asa.

    in esenta fiecare culege ce seamana, fiecare a facut ce a stiut mai bine, mi se pare foarte echitabil, nimeni nu are dreptul sa se planga.
  • +6 (8 voturi)    
    Gandire Bolsevica (Luni, 28 iunie 2010, 12:28)

    xolv [anonim]

    Pai cine a facut bogatii in Romania, nu jaful facut cu binecuvantarea lui ?? Cam cate ore trebuei sa muncesc in plus pt a tine in spate toti asistatii sociali ??
  • +6 (8 voturi)    
    Scuzati... (Luni, 28 iunie 2010, 12:30)

    sln [utilizator]

    E un pic cam aspru... totusi... asta nu mai moare?
  • +6 (8 voturi)    
    taxe (Luni, 28 iunie 2010, 12:31)

    Dan [anonim]

    iliescu nu intelege (sau se face) situatia reala.
    tot timpul vor exista alternative.
    vorbesc din proprie experienta.
    in prezent am tot salariul pe cartea de munca.
    platesc 21k RON/luna (!!!) taxe. oricum ma simt furat, pentru ca de banii astia nu vad nimic. nici siguranta, nici infrastructura si nici sistem de sanatate. si nici nu folosesc infrastructura mai mult decit altii (asa cum argumenta batrinul comunist acum ceva timp).
    platesc toate taxele in romania desi ma ocup de 5-6 tari in regiune.
    in conditiile in care taxele noi (cota unica crescuta sau taxe progresive) pot sa imi afecteze venitul net o sa ma mut pur si simplu intr-o tara vecina (Bulgaria?). si nu mai platesc un leu statului roman. cei 20-30 de pensionari care traiesc de pe urma mea (si nu sunt toti incapabili de munca) o sa trebuiasca sa gaseasca un alt fraier.
    • +4 (4 voturi)    
      pacat... (Luni, 28 iunie 2010, 13:34)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      ca nu traieste si Iliescu de pe urma ta.
      El traieste de pe urma tuturor cetatenilor, avand meritul ca a fost "președintele" care a frant aripile României.
      Daca si "damblagea" atunci când s-a prăbușit URSS, ar fi beneficiat și de vreun ajutor medical pentru a-și menține inteligenta vie...dacă a scapt, ne spune cum e cu "cota"- o fixație a comuniștilor, ca cei ce au mai mult să dea "cote".
  • +6 (8 voturi)    
    ion iliescu (Luni, 28 iunie 2010, 12:32)

    o romanca [utilizator]

    vezi-ti domnule de batranete si lasa-ne in pace cu prostiile tale.
    de ce impozitare progresiva? de ce nu impozitarea veniturilor totale mai mari de o anumita limita anuala? de ce toti se iau de salariati? nu te-am auzit dle Iliescu sa zici ceva de posesorii de palate si super masini, de ce nu promovezi impozitul pe averea afisata, de ce nu te iei de lautari si ghicitoare care castiga cu mult mai mult decat un salariat. Toti aveti o problema cu salariatii. Care e cel mai mare salariu din Romania? sau cati oameni au salarii mai mari de 10.000 lei pe luna?
    Adica dupa ce am facut facultati adevarate nu Spiru Haret, dupa ce am raspundere de nu pot dormi noaptea, dupa ce semnez in fiecare zi pentru sume de milioane de lei noi, dupa toate astea ar trebui sa am un salariu de cat dle. Iliescu? hai spune ca te pricepi, poate 2000 lei, sau poate 3000 lei, dar nu mai mult ca ma obraznicesc si ajung bogata. Stai linistit ca nu am mai mult decat un judecator , dar asa imi trebuie daca nu m-am orientat sa ma fac magistrat sau sa intru in politica
  • +6 (8 voturi)    
    Ilici si economia de piata (Luni, 28 iunie 2010, 12:32)

    Gelu [anonim]

    Ilici tine discursuri despre ce priceput e el cu privire la economia de piata .Nu l-am auzit sa scoata o vorma despre cum s-a ajuns aici .Despre cum au trait toate guvernele PSD din vanzarea economieie nationale si a bancilor .Despre cum s-au facut marile monopoluri PSD iste in anii de glorie ai lui Ilici . Ilici cel sarac si tovarasii lui miliardari in euro .In numele poporului bineinteles a trebuit sa se imbogateasca.
  • +5 (7 voturi)    
    Gandirea comunista (Luni, 28 iunie 2010, 12:32)

    ana [anonim]

    Tovarasul Iliescu, bogatii nu platesc cota unica la salarii. De regula nu asteapta sa traiasca din salariu. Si-au asigurat case si conturi in afara tarii.
    Aceiasi mentalitate comunista si ce e pacat ca prinde la (tot mai multi) romani needucati.
  • +4 (6 voturi)    
    De admirat! (Luni, 28 iunie 2010, 12:33)

    Rasmus [utilizator]

    E de admirat batranul Iliescu!
    Un om cu convingeri solide (nu discut corectitudinea lor), care stie cateva teze simple si pe care le repeta indiferent de situatie.
    Alaturi de Adrian Paunescu (am scris cu sila numele) mai este capabil de astfel de performante.
    E normal sa existe, ca diversitate de opinii intr-o democratie, dar parca suna ca scartaitul unui ac pe o placa veche si uzata.
  • +5 (7 voturi)    
    mai, draga! (Luni, 28 iunie 2010, 12:34)

    lkjh [anonim]

    "Mai, animalule" (rog administratorul sa nu cenzureze, pentru ca am citat chiar din Ion Iliescu), cota unica a facut mai mult decat au facut toate politicile dumitale comuniste de incurajare a leneviei si balcanismului!
  • +5 (7 voturi)    
    tov. iliescu (Luni, 28 iunie 2010, 12:35)

    petru [anonim]

    Tovarasul Ion Iliescu a avut enorme beneficii ca lider comunist pre si post 1989. Intradevar, cei care sunt la putere acum fac prea putine lucruri bune si multe rele, dar tov iliescu ca si altii in aceste zile nu face decat sa invrajbeasca romanii intre ei. Douazeci de ani pierduti in zadar...
  • +5 (7 voturi)    
    lupul moralist (Luni, 28 iunie 2010, 12:36)

    spy [utilizator]

    mai bine ti-ai vedea de pensie
  • +6 (8 voturi)    
    Ce-ti pasa tie de oamenii bogati, Robin Hood (Luni, 28 iunie 2010, 12:39)

    vamaiot [anonim]

    Nu la bogati ai dat tu averea poporului prin privatizarile dezatruoase? Nu tu ai lasat milioane de romani fara loc de munca? De ce? Ca sa ai oameni saraci pe care sa-i protejezi, sa creezi obiectul muncii?

    -Daca tot va dati mare eminenta in economie, imi puteti spune dece sub mandatele de presedinte ati lasat spre distrugere Economia si Industriile Romaniei?

    Sper sa rasufle si adevarul acesta, nu mai e nimic de salvat, dar macar aflam dupa 20 de ani ce misiuni ai mai avut, greseala istorica ce esti!

    PS:Va rog sa nu nu mai transmiteti parerile acestui individ, si sa le lasati pentru beneficiarii de propaganda de la sedinta de partid!
  • +6 (8 voturi)    
    Greseala istorica esti tu Ioane (Luni, 28 iunie 2010, 12:39)

    EU [anonim]

    In continuare conform acestui criteriu clasa de mijloc va avea de suferit. Motorul economiei. Bogatii vor gasi cai legale ( paradisuri fiscale) de a-si continua activiatatea. Saracii , prostii, lenesii vor astepta ca statul sa-i ajute ca asa li se pare normal.
    Clasa medie nu are decit sa supravituiasca sau sa crape. Atunci evaziunea va creste. Luptati impotriva ei daca aveti cu ce, acum cind se fac disponibilizari din sistem, sistem care oricum nu mergea.
    Cin va avea de cistigat?
    Clasa politica socialista bogata bogata :) .
    Restul sa crape sau sa plece din tara, nu coneaza,.

    Hai sictir mai animalule.
  • +4 (6 voturi)    
    Ce-ti pasa tie de oamenii bogati, Robin Hood (Luni, 28 iunie 2010, 12:39)

    vamaiot [anonim]

    Nu la bogati ai dat tu averea poporului prin privatizarile dezatruoase? Nu tu ai lasat milioane de romani fara loc de munca? De ce? Ca sa ai oameni saraci pe care sa-i protejezi, sa creezi obiectul muncii?

    -Daca tot va dati mare eminenta in economie, imi puteti spune dece sub mandatele de presedinte ati lasat spre distrugere Economia si Industriile Romaniei?

    Sper sa rasufle si adevarul acesta, nu mai e nimic de salvat, dar macar aflam dupa 20 de ani ce misiuni ai mai avut, greseala istorica ce esti!

    PS:Va rog sa nu nu mai transmiteti parerile acestui individ, si sa le lasati pentru beneficiarii de propaganda de la sedinta de partid!
  • +5 (7 voturi)    
    ce tragedie (Luni, 28 iunie 2010, 12:42)

    amidona [anonim]

    ce pacoste pentru aceasta tara ca avem inca sustinatori respectati ai marxismului, politicieni cu aura de mari oameni de stat, in realitate nimic altceva decat niste activisti criminali.
  • -6 (8 voturi)    
    Primul mare adevar (Luni, 28 iunie 2010, 12:48)

    Johnny [anonim]

    ..in legatura cu aceasta prostie care a dus tara in prapastie. Capsunarii si consumul, nu cota unica au generat "cresterea" economica. Asta a fost doar o lege a bogatasilor pentru ei insisi.
    • +3 (3 voturi)    
      Ca am avut... (Luni, 28 iunie 2010, 14:05)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      ...o crestere economica bazata pe consum / creditare e limpede. Nu a fost bazata pe productie / exporturi sau orice alt model.

      Pe de alta parte pe langa bogatasii aia (cati or fi avand afaceri legitime si chiar au beneficiat de cota unica?) mai e o "clasa" pe care toti o ignorati. Tinerii profesionisti, aia care au terminat in general o facultate si muncesc fie independent fie in multinationale. Cota unica le-a asigurat un venit (pentru comunisti, desigur "nesimtit") de 500-1500 euro / luna (depinzand de domeniu, pregatire, experienta, performante etc) adica suficient cat sa isi amane plecarea din tara de cacao cunoscuta si sub denumirea de Romanistan. Scoateti cota unica si exodul specialistilor va continua ... si dupa cum spune si Ilici, pe cei bogati oricum ii doare in basca ca stiu cum sa-si faca optimizari fiscale.
  • +3 (3 voturi)    
    tavarisi Iliescu, (Luni, 28 iunie 2010, 13:03)

    747 [utilizator]

    Ia uite aici, mai animalule, poate iti e de folos:

    http://www.hotnews.ro/stiri-doctorh_actualitate-7495989-cum-scapam-constipatie.htm
  • -5 (5 voturi)    
    si vladescu cota nonunica.se opune boc(1) (Luni, 28 iunie 2010, 13:08)

    cititor [anonim]

    motto:****jurnalul.ro/stire-politic/boc-a-refuzat-salvarea-economiei-ca-sa-nu-dea-satisfactie-psd-547898.html
    cateva din prostiile dreptei,care ne-au adus la dezastru actual:
    -destructualizarea agentiei de licitatii publice electronice vs licitatiile organizate manual,trucate-incepand cu caietul de sarcini,samd.
    -risipirea fondului de dezvoltare si a banilor din privatizarea bcr(miliarde de euro) la tot felul de revendicari, inclusiv a machidonilor, care, se stie, oricum sunt "putrezi" de bogati, in loc sa construiasca autostrazi,de ex.se spune ca in ultimii 5 ani ministerul transporturilor a ventilat cca.13 mld de euro,cu niste rezultate modeste: finalizarea a 42 km autostrada,un pasaj si alte cateva obiective care nu justifica aceasta suma.
    -a liberalizat limitarea maximului de puncte de la 5/an,cum era initial in legea 19/2000,in calculul pensiei pe puncte,dand frau la dezmatul pensiilor nesimtite
    -"panaceul" cotei unice este fals.dovada veniturile bugetare s-au redus drastic. a fost valabil,doar, imediat dupa aderare la ue,pt a culege cei bogati roadele "tsunami"-ul pozitiv al investitiilor straine.dovada: cei 3 moguli, care sunt mai multi de fapt, in aceasta perioada si-au inzecit averile,pe cand restul popoolatiei este somat,in prezent, prin tot felul de actiuni "non cota unica",sa dea inapoi o parte din acesti bani.
    fata de aceata situatie reala, rasuna poetic lozinca cotei unice fluturate de profesorasi, care au ajuns lideri. mai bine ne-ar vb de herodot, manifestul lui marx, lucruri pe care le-au invatat si difuzat un timp.
    -teoria statului minimal,care e falsa si asa a fost contrazisa de ei prin angajarea in plus a peste 500 mii bugetari-birocrati(o marire cu 50% fata de 2004, anul preluarii de la stanga), care capuseaza si blocheaza administratia.
    • +2 (2 voturi)    
      AAAAH!!! (Luni, 28 iunie 2010, 14:21)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      ma dor ochii!
      minus. pentru modul de prezentare al opiniei, nu pentru continutul ei.
  • -4 (4 voturi)    
    si vladescu cota nonunica.se opune boc(2) (Luni, 28 iunie 2010, 13:09)

    cititor [anonim]

    -alta lozinca, cum ca legea cererii si a ofertei, ar regla de la sine pt orice situatie, este falsa.ea face acest lucru numai in jurul unor pozitii de echilibru.
    in caz de mari dezechilibre ca: restructurare,cum e la noi, de 20 ani, sau criza din prezent, actioneaza alte legi sistemice cum ar fi: teoria catastrofelor,sa, rolul statului devenind primordial.
    aceasta s-a vz si recent, cand unii ziceau " nu va agitati, ca statele mari o sa ne scoata din criza si pe noi".da de unde,se vede cu ochiul liber ca ele ies singure,prin masuri autoprotectioniste,iar pe noi ne lasa sa ne salvam singuri.
  • +2 (4 voturi)    
    Pai se descurca, batrane... (Luni, 28 iunie 2010, 13:18)

    Bogdan [anonim]

    se descurca ascunzand veniturile astfel ca statul nu ma ia o para chioara si nu mai are cu ce-i plati pe pensionarii pe care i-ai facut cu 2 maini, iti mai amintesti cum aprobai pensionarea la 50 de ani ca sa nu creasca somajul?se pare ca nu...
  • +4 (4 voturi)    
    bogatzii (Luni, 28 iunie 2010, 13:21)

    panfil flecaru [anonim]

    catzi erau cand a s'a "iemanat" ilici prima oara in fruntea tzarii ?!
    declaratzi, yok.
    cu paraii la saltea, totzi nomenklaturistii.
    cine sunt, azi, ce cei se descurca ?!
    ai pe care i'a imbogatzit prezidenturile pline de succesuri ale primului miner kaghebist al tzarii.
    cel mai placut verb, urechilor romanesti : a te descurca.
    suntem o natzie de descurcaretzi, chiar daca nu suntem totzi bogatzi.
    si nu suntem totzi bogatzi, numai si numai pen'ca n'a mai "iesit" ilici presedinte, inca de vreo trei ori. ca vigoare are. :-)

    va descurcatzi voi, mai draga !
  • +3 (3 voturi)    
    si Iliescu.... (Luni, 28 iunie 2010, 13:27)

    minus [utilizator]

    a fost o greseala.
    Bogatii s-au descurcat oricum.
  • +8 (8 voturi)    
    esti un COMUNIST ! (Luni, 28 iunie 2010, 13:31)

    jean_ [anonim]

    nu poti sa iesi tataie din gandurile tale bolsevice !
    NU toti oamenii sunt EGALI ! NU toti muncesc egal ! NU trebuie sa dai in cap omului care munceste ca sa protejezi o putoare !

    putorile pe care le-ai crescut la pieptul tau sunt astazi cei care ne fura, ne bat pe strada, distrug bunurile publice !

    esti total pe dinafara ! si i-ati si agariciul de Ponta cu tine !
  • +1 (1 vot)    
    ILICI- (Luni, 28 iunie 2010, 13:32)

    OMULdinBANAT [anonim]

    -iliescu are dreptate, dintr-un anumit punct de vedere, acela ca cei cu venituri mari se descurca, dar cine i-a ajutat sa aiba venituri mari si sa se "descurce": cel care a lansat sloganul anilor 90 "nu ne vindem tara", dar a dat-o pe spaga, sau tot acelasi cel care avea o problema cu "o sula in coasta", ori cel care a chemat minerii, bietii de ei nici n-au stiut in ce-au intrat, ori cel care se adresa oamenilor din presa cu "mai animalule" cand el a fost umanoidul care a initiat "recursul in anulare" omorand drepturile omului in cea ce priveste proprietatea. cine este acest cel ? este cel din-taiul presedinte al romaniei, dupa lovitura de stat de la bucuresti din 1989, tov.ilici-iliescu si al lui f.s.n. ai carui urmasi conduc romania si azi. cel mai bun lucru ar fi ca acest cel sa taca si sa se ascunda. acum referitor la cota unica, ea trebuie transformata in cota unica medie, adica primele 4 nivele de salarizare din grila unitara de salarizare sa aiba o cota unica de 1%, urmatoarele 4 nivele de salarizare sa aiba o cota unica de 16% si ultimele 4 niveluri de salarizare din grila de salarizare unitara sa aiba o cota unica de 31%. de asemenea mai trebuie sa se tina cont de criterii ca, de ex.: o femeie de servici, un sofer, etc.,trebuie sa aiba acelasi salariu si la gradinita, la scola, la liceu, la prefecturi, la ministere, la guvern, la presedentie daca este angajata la o institutie a statului roman, sporurile salariale sa fie in sume fixe, nu procentuale, cu exceptia unuia singur, cel de vechime care sa ramana procentual. trebuie mai multa chibzuinta, responsabilitate, ratiune si logica in cea ce priveste banul si leul dat de cel mai mare sef ai conducatorilor romanilor si romaniei, adica de cetatenul roman. conducatorii romaniei de pe orice nivel si din orice structura trebuie sa uite de lacomie, spaga, mita si comision atunci cand e vorba de concetatenii lor, asta este diferenta dintre oamenii-conducatori si umanoizii-conducatori ( cei deazi ).
  • +3 (3 voturi)    
    ILICI (Luni, 28 iunie 2010, 13:42)

    yoyo [anonim]

    Nu mai vezi in statele democratice un fost presedinte atat de activ in viata politica, ceilalti se retrag doar unu rezista si pe ploaie si pe vant si soare ILICI, e penibil, si toti care il mai susutin.
  • +5 (5 voturi)    
    Nu are notiuni elementare de economie (Luni, 28 iunie 2010, 13:51)

    bogdan [anonim]

    Importurile cresc deficitul balantei comerciale intrari/iesiri nu deficitul bugetului. Este o alta capra. Dar ce ne putem astepta de la un activist de partid comunist cu studii la Moscova. Nimic. Sa dispara din viata politica deoarece a facut mai mult rau tarii decat orice criza si calamitate.
  • +4 (4 voturi)    
    Sa revenim la egalitarism (Luni, 28 iunie 2010, 13:58)

    Dana [anonim]

    Nu Iliescu este de vina. De vina este PSD-ul ca partid care il tine in randurile sale zicand ca s-a modernizat. Boc a fost mic copil cand la numit pe Ponta procuror comunist. La acest PSD pana si la noii nascuti cu parinti PSD-isti se poate vorbi de comunism. Cum poate un normal la cap sa se inscrie in acest partid in care eminenta cenusie vorbeste despre politici egalitariste? Nu ne spune insa ce intelege prin bogati si saraci? El care a stat si sta in Primaverii cu paznic la poarta este sarac sau bogat? Intrebarea fireasca este: de ce nu-si schimba benevol Iliescu statutul si sa devina egal cu mosul care traieste dintr-o pensie de 300 lei si sta pe o ulita neasfaltata? Sa defineasca ce inseamna bogat si sarac? Nu se uita in PSD ca detine jumatate din milionarii din top 300?
  • +6 (6 voturi)    
    Am o nelamurire (Luni, 28 iunie 2010, 14:22)

    Un roman anonim [anonim]

    Ce inseamna bogati? Toti cei ce au un salariu mai mare decat salariul unui necalificat? Ca asa am inteles din declaratiile fedesenarilor de pana acum.
  • 0 (2 voturi)    
    e-guvernare,ioc! birocratie cat cuprinde! (Luni, 28 iunie 2010, 15:01)

    contribuabil [anonim]

    rudimentarul,incompetenta guvernului, a minist(rului)erului de finante,careia i se da prea mare importanta, el fiind de fapt un organ executoriu de contabili si portarei,nicidecum nu se ridica la nivelul de sinteza,simulare,cu programe it in timp real.am inteles ca insusi actualul ministru,nu-i place PC-ul. ca sa afli o situatie trebuie sa fie consemanati cu totii la serviciu, sa-si scoata toti functionarii abacele si registrele,ca pe vremea romanilor.
    de-aia au propus ei taierile individuale de drepturi.diferentiatul,pt ei le da batai de cap.
    judecata lor e simpla: se da legea de taiere,"clientii" fac statele de plata reduse, min. de finante pe baza acestora ,fara nicio bataie de cap,elibereaza fondurile reduse cat ai clipi.nu tu programe it si personal specializat pt cote diferentiate, aruncate la cos in 2005, ca de-aia-i buna cota unica pt ei: se inmultesc cat cuprinde,salarii si bonusuri babane,calcul simplu:ca la scoala primara, fara sofisticarii it.
    in loc ca totul sa fie pe calculator, ca doar avem e-guvernare,initiata de guvernul nastase si cand apesi cate o tasta sa-ti dea diferite situatii,la nivel de tara, in timp real,fara aportul functionarilor,ei au angajat nesabuit o armata de birocrati cu registre, pe care-i consemneaza din cand in cand la serviciu.
    si toate aceste castane-deficiente de proprie organizare,cu sprijinul de inteles al patronilor, vor sa le scoata pe spatele salariatilor si pensionarilor pe puncte sub 2000L, caci restul prin abuzuri de nedscris si-au tras fie pensii babane, fie unele de boala, fie alocatii diferite: cele mai tari, fiind in domeniul mamicilor: fictiv angajate cu salariu mare undeva,apoi 85% din acesta 2 ani, similar cu pensiile s.a a celor din justitie, structuri militare, salarii babane pe vacante,inclusiv in invatamant,al 13-lea salariu, la intrep institutii bugetare non profit,tot felul de aberatii!
  • +3 (3 voturi)    
    .. (Luni, 28 iunie 2010, 15:07)

    Radu [anonim]

    De ce nu propune el altceva daca aceasta masura nu e buna. Toti stiu sa atace nimnei nu vine cu solutii concrete in afraa de guvernul Boc
  • +3 (3 voturi)    
    .... (Luni, 28 iunie 2010, 15:08)

    Claudia [anonim]

    Daca nu furau in ultimul hal de la tara nu ajungeam aici…si acum mai are tupeul sa de sfaturi
  • +3 (3 voturi)    
    nesimtitul de iliescu (Luni, 28 iunie 2010, 15:44)

    dorel [anonim]

    mda, toate relele au pornit de la iliescu, daca nu era el, eram inaintea cehilor, polonezilor, nu stiu daca il va judeca vreodata justitia, dar istoria, da, sa nu iutam ca sub regimul lui s-au creat cei mai multi ci ce-i mai mari corupti, economia nu a progresat, sau poate anemic, datorita ideilor de socialism al bolsevicului iliescu
    • +3 (3 voturi)    
      Revin cu acelasi comentariu de mai sus. (Luni, 28 iunie 2010, 23:33)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      Toate relele vin de la cei peste 85% ce in 90 si dupa l-au votat !
  • +2 (2 voturi)    
    Cu bata in balta (Luni, 28 iunie 2010, 15:45)

    Lucian [anonim]

    Batranul politruc si economist amator probabil se referea la deficitul comercial, ca nu vad cum ar putea importul de masini si ambarcatiuni de lux sa majoreze deficitul BUGETAR. Acesta a fost afectat de alte fenomene, cum ar fi maririle iresponsabile de pensii si salarii de bugetari impuse de PSD cu complicitatea CCR, pentru sabotarea economiei si discreditarea guvernului de atunci al PNL. S-ar mai putea adauga si legea absolut iresponsabila initiata de Voiculescu-PC si votata de parlament, privind despagubirea fostilor proprietari de imobile nationalizate la valoarea pietei, care va impovara bugetul cu alte zeci de miliarde de euro. PSD impreuna cu partenerul sado-maso PNL s-au pus serios pe demolat Romania.
  • +4 (4 voturi)    
    tirziu (Luni, 28 iunie 2010, 15:50)

    decebal [anonim]

    cu alte cuvinte este prea tirziu sa mai aplicam ceva ptr revenirea tarii,stie el bosorogul ce legi a dat de nu se mai poate face nimica ptr ROMINIA,tataie mai bine taci nu te mai baga in seama cu forta nu esti multumit ce sfaturi ii dai papagalului aluia de ponta mai apari si tu si le mai sustii,nu ai pic de remuscari de constinta ce ai facut cu tara oamenii de virsta ta se ocupa cu alte chestii potrivit virste nu ca tine sa fii obsedat de distrugerea tarii.
  • +2 (2 voturi)    
    Dar de ce va enervati degeaba (Luni, 28 iunie 2010, 17:49)

    Petre [anonim]

    Prost sau bun, Boc e singurul pe care il avem acum. Alternativa la Boc este Ilici si ai lui. Nu cred ca trebuie nici macar sa va ginditi ce ar insemna acum un impozit diferentiat. Eu unul as pleca in secunda 2 din tara, iar toti ca mine ar face la fel si de data asta vorbim serios, nu mai e gluma. Deci, hai sa nu ne mai enervam, Ilici si ai lui nu o sa mai vina in veci, singura problema ramine in continuare cu aceste televiziuni pe care le mai controleaza si prin care baga o panica in oameni inutil.
  • +7 (7 voturi)    
    Un om rau pana la moarte (Luni, 28 iunie 2010, 18:17)

    Razvan_M [utilizator]

    Tovarasu', da' mata esti bogat sau sarac? Ia sa vedem:
    - pensie peste 1.000 euro / luna
    - cazare platita de noi, in imobil de lux - minim 2.000 euro / luna
    - mancare platita de noi si alte cheltuieli - minim 1.000 euro / luna
    - paza platita de noi - 1.000 euro / luna
    - transport platit de noi - 1.000 euro / luna
    - imunitate la orice fel de porcarii pe care inca le mai faci din rautate - nepretuita!
    Ce-ar fi sa ne dai un exemplu si sa renunti la cele lumesti, traind intr-un apartament obisnuit, cu o pensie de 1.500 lei pe luna si fara alte cheltuieli suportate de noi? Cetatenii pe care pretinzi ca-i reprezinti nu au nici macar atata, dupa 10 ani de conducere glorioasa cu care ne-ai pricopsit!
  • 0 (0 voturi)    
    Jos (Duminică, 4 iulie 2010, 17:06)

    Horatiu [anonim]

    Iliescu sa taca din gura pentru ca datorita lui a ajuns Romania in starea aceasta. Trebuie si va veni ziua in care va plati scump.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version