Ponta: Prefectul Capitalei nu poate decide impotriva legii in ce priveste eutanasierea cainilor

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 27 aprilie 2010, 21:14 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, marti, comentand propunerea prefectului Capitalei privind eutanasierea cainilor vagabonzi, ca un astfel de lucru este ilegal, ca exista o lege in acest sens si ca un prefect nu poate sa ia o decizie impotriva legii.

"Este ilegal. Din cate stiu, exista o lege in acest sens. Nu cred ca un prefect poate sa ia o decizie impotriva legii", a precizat Ponta, citat de Mediafax.

Prefectul Capitalei, Mihai Atanasoaei, a declarat, marti, ca a trimis Camerei Deputatilor propunerile de modificare a legii cainilor fara stapan, printre acestea fiind si posibilitatea eutanasierii atat a cainilor grav bolnavi, a celor agresivi, cat si a celor care nu sunt adoptati in sapte zile. Potrivit prefectului, propunerile de lege respecta legislatia europeana si incearca rezolvarea problemelor provocate de cei aproximativ 40.000 de caini fara stapan din Capitala, asa cum arata datele ONG-urilor, sau a celor aproximativ 100.000 de caini fara stapan din Capitala, asa cum arata datele administratiei locale.

Proiectul de Lege pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.155/2001 privind gestionarea cainilor fara stapan a fost initiat de liderul PRM Marius Marinescu. Acesta prevede obligatia autoritatile locale sa sterilizeze toti cainii comunitari si a fost adoptat in unanimitate de Senat, pe 12 decembrie 2007, in prezent fiind la Comisia pentru administratie publica a Camerei Deputatilor. Totodata, Marius Marinescu este initiatorul Legii 9/2008 privind protectia animalelor, prin care a fost abrogata eutanasierea acestora.


Citeste mai multe despre   


















1481 vizualizari

  • +10 (18 voturi)    
    pro eutanasiere si modificare lege (Marţi, 27 aprilie 2010, 20:56)

    Ely [anonim]

    Ponta e pe dinafara. Normal ca se poate propune sa se schimbe legea.... nu zice nimeni sa se faca ceva ilegal. Se propune modificari, se adopta legea modificata si apoi se eutanasiaza toti cainii. Ce e asa greu de inteles?
    • -1 (7 voturi)    
      pe dinafara esti tu (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:44)

      io [anonim] i-a raspuns lui Ely

      si toata sleahta de "comentatori" idioti care te urmeaza.
      prefectul vrea sa modifice o legislatie care priveste cainii fara stapan , organizarea si functionarea adaposturilor etc ...
      aceasta lege, cu aplicabilitate locala, se subordoneaza altor legi, la nivel national.
      printre altele, cadrul legislativ al Directiei Sanitar Veterinare prevede amenzi severe si chiar puscarie pentru uciderea voluntara a animalelor de companie sau comunitare.
      mai informeaza-te si pe urma da-ti cu parerea.
      faptul ca Bucurestiul are probleme cu cainii comunitari nu justifica o astfel de solutie.
      mai degraba, de ce nu va legati de prefect sa va justifice cum se cheltuie 3000 euro lunar per cap de animal la adapost, asa cum afirma el.
      cind un sac de 20 kg de hrana uscata pentru caini costa sub 100 RON si ajunge unui catel o luna, vaccinarile se fac o data pe an si costa 40-50 RON, deparazitarile o data la 3 luni si costa 5 RON, iar castrarea o singura data si costa 200 RON .
      asta nu va da de gandit ? atita stiti: cainii trebuie eutanasiati .
      faceti un calcul la cei 40.00 caini din Bucuresti, adaugati salariile angajatilor de la adaposturi si vedeti ca , pe un an de zile, ar da o cheltuiala ridicol de mica pentru bugetul unui oras ca Bucuresti-ul.
    • 0 (0 voturi)    
      greu cu limba romana, dar idei avem ... (Marţi, 4 mai 2010, 8:48)

      simcat [anonim] i-a raspuns lui Ely

      se zice "se propun modificari" (si-apoi ne lansam in discutii)
  • +10 (22 voturi)    
    Propunere (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:12)

    Addy [utilizator]

    Daca senatorilor si deputatilor Romaniei le plac asa de mult cainii, sa aduca cate 100 de maidanezi in Senat, in Camera Deputatilor, la sediul PSD, la sediul PDL si sediul PNL. Sa vedem atunci cum isi schimba ei opiniile. Stau in fotolii, se cred mari "iubitori de animale" si dau legi ce dau prioritate animalelor nu oamenilor .

    What's next ? Sa vina ONG-istii in BMW-uri si cabriolete sa ne spuna sa ne oferim drept hrana pentru animale.

    Ponta, Victor !! NU Vreau sa mai aud de numele asta. II sta bine langa Vadim si Marinescu.
    • 0 (0 voturi)    
      banii publici, pe apa Sambetei ... (Marţi, 4 mai 2010, 8:55)

      simcat [anonim] i-a raspuns lui Addy

      Dupa ce ani de zile, din banii de sterilizari, au trait dansii de la putere bine merci, acum, cand numarul cainilor a crescut DIN VINA OAMENILOR, vrem sa le dam in cap ? De ce nu au folosit banii in scopul in care i-au primit (cand erau cu mult mai putini caini) si s-ar fi facut un lucru civilizat, iar acum nu mai era un catel pe strada ? Dar e greu, e tare greu sa nu fii tentat sa-ti tragi tu banul, asa e ... "da-i dracu' de caini", si-au spus guvernantii nostri, impreuna cu presedintele "luminat". Mai putem face ceva ca lumea in tara asta, in afara de Hingheriade, doamna/domnule Addy ???
  • +6 (16 voturi)    
    E ilegal (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:51)

    bobo23 [utilizator]

    si DE ASTA se propune schimbarea legii. Ce nu pricepe tovarasul Ponta?
  • -4 (16 voturi)    
    impotriva lui Atanasoaei (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:51)

    Vera [anonim]

    Sunt un sustinator infocat al lui Traian Basescu si PDL. Am votat din strainatate cu Traian Basescu si PDL, m-am dus Kilometri ca sa votez, dar daca acest Atanasoaei face parte din PDL si se pune in aplicare hotarirea de a omori cinii, NU voi mai VOTA niciodata PDL, ci voi voata PSD si Victor Ponta, impotriva carora am luptat. Inseamna ca m-am inselat si PDL este o sleahta de criminali si excroci.
    • +3 (13 voturi)    
      Uite ipocrita (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:20)

      bobo23 [utilizator] i-a raspuns lui Vera

      stai in strainatate, dar vrei sa hranim maidanezii din banii nostri si tot pe noi, cei din Romania, sa ne rupa cand au ei chef.
    • +1 (13 voturi)    
      Pentru Dna Vera din strainatate (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:25)

      Cititor [anonim] i-a raspuns lui Vera

      Doamna chiar nu ati stiut inainte sa votati ca pe vremea cand Dl. Basescu era primar al Bucurestiului, capitala europeana a secolului XXI, a facut macel in randul cainilor comunitari? Chiar nu ati stiut ? Eu cred ca ati stiut si mai cred ca v-a cumparat votul asa cum a facut in toata diaspora !!!!
      • +2 (2 voturi)    
        pentru cititor in stele (Miercuri, 28 aprilie 2010, 20:48)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cititor

        Dai o informatie tare. Basescu a cumparat votul in toata diaspora.E una din cele mai mari prosti pe care le-am citit aici. Dar pentru tine nu cred ca este cea mai mare. Poti mai mult cu siguranta!
    • -1 (9 voturi)    
      criminali si escroci sunt peste tot (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:27)

      ... [anonim] i-a raspuns lui Vera

      in romania politica nu a fost niciodata "curata".
      iar omorarea cainilor este dorita cu ardoare de atatia - uitati-va numai la comentariile de pe aici. e vorba despre minunata noastra rasa umana. suntem mult prea lenesi si prea snobi ca sa fi gasit, deja de zeci de ani, solutii functionale la problema cainilor vagabonzi, iar in ritmul asta problema poate cel mult sa se acutizeze. nu stiu in ce masura se practica eutanasia si in alte state, presupun ca nu sunt nici ele straine de asa ceva, in schimb acolo exista sisteme de monitorizare a animalelor. si ce exista, in plus fata de aici, sunt atitudinile mai nuantate si respectul pentru restul vietuitoarelor. pentru majoritatea romanilor animalele semnifica exclusiv utilitate. sau, mai nou, daca este vorba de rase si pedigree-uri, atribute ale statutului social - adica tot utilitate...
    • +1 (11 voturi)    
      Draga Vera (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:31)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vera

      Nu te cred. In ce tara din " strainatate" traiesti? Daca esti intr-o tara civilizata te rog sa-mi spui daca acolo sunt caini vagabonzi pe strada. Nu esti credibila. Pentruca se decide sa devenim si noi o tara civilizata ,in privinta cainilor vagabonzi , tu nu mai votezi PDL. Nici nu ai votat PDL!
    • +1 (11 voturi)    
      Draga Vera-completare (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vera

      Esti" sustinator " dar ai nume de femeie! Te-ai cam dat de gol ca umbli cu cioara vopsita!
  • +5 (11 voturi)    
    ... (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:52)

    dragos234 [utilizator]

    sa ii adopte psd-istii cu carduri de reducere.
  • +4 (10 voturi)    
    Atunci cine poate... (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:53)

    ValT [utilizator]

    ... domnule Ponta? Poate dv.? Sau partidul pe care il conduceti? V-am fi recunoscatori pentru o astfel de initiativa.
  • -5 (13 voturi)    
    nerusinare (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:55)

    DlGoe [anonim]

    Nerusinarea nu mai are margini.
    De ani de zile se toaca miliarde pe toate partile . Bietele animale trebuiesc castrate nu omorate ! Parca am fi maimute !

    Daca cumva se intampla nerusinarea asta umana, PD-u s-a lins pe bot vre-o 20 de ani de votul familiei mele !
    • +3 (7 voturi)    
      Daca PDL reuseste asta (Miercuri, 28 aprilie 2010, 1:06)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui DlGoe

      va castiga alegerile urmatoare cu 80%, asa ca se poate lipsi de votul tau si al familiei tale!
  • +12 (16 voturi)    
    Ponta iar n-a inteles nimic (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:56)

    bogdan [anonim]

    E un proiect de schimbare al legii. Prefectul nu decide nimic, doar vrea sa schimbe aceasta atrocitate de lege care pune interesele cainilor mai presus de cele ale oamenilor...
    • +7 (7 voturi)    
      E un mare jurist, de aia nu intelege nimic... (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:19)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Mi se pare normal ca un fost procuror sa nu inteleaga ca o propunere de schimbare a unei legi nu are cum sa incalce legea decat daca propunerea nu e facuta in conditiile care permit schimbarea legii.
  • +9 (15 voturi)    
    Trebuie sustinut Prefectul Capitalei!! (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:56)

    CarolS [utilizator]

    Proiectul de lege propus de el privind rezolvarea problemei cainilor este cel mai corect.

    Daca nu se concretizeaza eu propun sa strangem semnaturi. Sunt deja foarte multi oameni care vor ca problema asta sa se rezolve odata.
  • +9 (11 voturi)    
    si? (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:57)

    MirceaA [utilizator]

    vedem ca masura existenta nu face fata. Ce facem? Mergem mai departe cu ceva care nu functioneaza?
    • +6 (6 voturi)    
      Cum nu functioneaza (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:21)

      bobo23 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Ba chiar functioneaza perfect... pt cei ce traiesc de pe urma ONG-urilor.
  • +8 (12 voturi)    
    Corect, dar ... (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:00)

    puya [anonim]

    ... la cate legi ati schimbat de dragul dvs., al colegilor dvs. sau al clientilor dvs., suntem siguri ca veti gasi puterea si taria sa schimbati una si de dragul nostru, al celor mici. Va multumim anticipat.
    • +1 (9 voturi)    
      patetisme (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:51)

      ... [anonim] i-a raspuns lui puya

      "de dragul nostru, al celor mici" - folositi exact acelasi argument pe care l-ar folosi aparatorii cainilor. mai spunea cineva melodramatic: "lege care pune interesele cainilor mai presus de cele ale oamenilor..." mai ca mi se rupe inima de mila bietilor de noi :D
      spuneti, oameni buni, ca v-ati saturat de caini si ca sunteti mult prea comozi si egoisti ca sa va ocupati insiva de castrarea animalelor de prin jurul blocurilor. asta este. ii vreti morti, nu doar pasnici. dar ce rost are sa ne ascundem dupa deget si sa ne vaitam de situatia noastra "disperata"? nici chiar asa...
  • +7 (17 voturi)    
    Ponta, Vadim si maidanezii (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:04)

    Dorin [anonim]

    Tovarase Ponta, ce-ai vrea sa facem cu cainii care ne mananca de vii pe strazi in cartiere???? Sa-i lasam in continuare liberi pe strazi? Suntem capitala de tara europeana sau maidanul Europei? Hai sictir Ponta!
    • -2 (10 voturi)    
      campania impotriva ipocriziei (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:32)

      hmmm [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      ok in ce priveste subiectul Ponta.
      cat despre mancatul de vii, exagerati, totusi, grosier. pana una alta, dorim noi sa mancam de vii cainii. daca tot vrem sa scapam de ei, macar sa nu fim ipocriti. ne deranjeaza, uneori ne sperie si ne fugaresc. si, in plus, iata ne ranesc vanitatea de "europeni". dar de omorat, o sa-i omoram noi pe ei. exista oameni pentru care nici o situatie nu motiveaza un omor, dar cu siguranta nu faceti parte din aceasta categorie.
      • +5 (9 voturi)    
        Ba are dreptate Dorin! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 6:55)

        basic [anonim] i-a raspuns lui hmmm

        Ne mananca de vii bacteriile periculoase din tonele de fecale produse zilnic de aceste animale si care sunt purtare de vant in plaminii si in intestinele noastre!
        Da poate dvs. va place mirosul respectiv?
      • +4 (8 voturi)    
        apropo de ipocrizie (Miercuri, 28 aprilie 2010, 6:58)

        mhhhh [anonim] i-a raspuns lui hmmm

        Zilnic sunt sacrificate mii de animale - vaci, porci, oi, pasari care mai produc si lapte, oua, lana dar dvs. nu doriti sa sacrificati acest animale - cainii vagabonzi care produc numai urina si fecale pe trotuarele oraselor. Cine e ipocrit acum??
  • +7 (11 voturi)    
    maine, (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:07)

    Cosmin [anonim]

    il sun pe Ponta si ii zic sa isi bage parerile in cap. Il poftesc pe fondul Mircea Voda, sa pasim agale printre dulai agresivi, care intamplator sunt galbeni la culoare. Cam cat de ilegal il vor musca?
  • -4 (8 voturi)    
    maidanezii (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:15)

    Catalina Horvat [anonim]

    Domnu prefect....asta este solutia dumneavoastra?
    atat va duce capul? sa omorati niste suflete nevinovate care au ajuns in situatia asta din cauza indiferentei, nepasarii si a violentei?sunt de acord ca situatia asta trebuie rezolvata...dar nu asa...
    si atunci ce proiect de lege urmeaza? sau cine? oamenii si copii strazii? cersetorii? sau doar cei " bolnavi " si agresivi" sau care nu sunt adoptati in 7 zile?
    ii " eutanasiam" pe toti care ne incomodeaza? si asta intr-o tara care se considera civilizata si mai ales cu credinta in Dumnezeu? dezgustator....
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns lui Catalina Horvat (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:19)

      Brad [anonim] i-a raspuns lui Catalina Horvat

      Doamna,daca stiti dv. cum ar trebui rezolvata situatia asta de ce nu dati solutia?Indiferent cum au ajuns in aceasta situatie, cainii fara stapan sant un pericol pentru toata lumea .Guvernul abia poate plati salariile si pensiile ,de unde bani si pentru adapostirea si hranirea acestor caini?Dati dv. solutia si poate ca cei in drept o vor lua in considerare.
      • 0 (2 voturi)    
        raspuns (Miercuri, 28 aprilie 2010, 14:27)

        Catalina Horvat [anonim] i-a raspuns lui Brad

        Problema domnule este ca si aceasta "solutie " barbara e doar una foarte temporara, veti omori acei animali degeaba...Pina cand mentaliatea nu se schimba, n-ai cum sa rezolvi....si la capitolul asta stam foarte prost...pe undeva in epoca de piatra...Noi, care sustinem ca suntem o tara crestina, aplaudam varsarea de sange...Daca raspunsul la fiecare problema sociala este violenta si barbaritatea, atunci ce va mai ramine din tara asta?
        Iar in legatura cu banii si guvernul, hai sa fim seriosi, unde se gasesc bani pentru unele pensii de sute de milioane, pentru cheltuieli care nu pot fi justificate, malluri peste malluri, si atatea fite. fara sens...etc etc....si stiti ce e cel mai trist? ca noi oamenii de rand si platitori de impozite ne certam pe tema asta, iar politicienii stau in vilele lor si masinile de sute de mii de euro si rad de noi...Repet, sunt de acord ca situatia asta trebuie rezolvata, dar intr--un mod civilizat. Dar oare mai stim ce inseamna asta? se pare ca nu
      • 0 (0 voturi)    
        CIINI (Joi, 29 aprilie 2010, 15:01)

        cara [anonim] i-a raspuns lui Brad

        Stai linistit ca urmeaza pensionarii si cine stie ce alta categorie .Ce nu inteleg eu este ,de ce sa platim o leafa de prefect unei persoane pe care nu o duce capul mai mult?
  • -5 (9 voturi)    
    foarte prost (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:18)

    Cititor [anonim]

    Mihai Atanasoaei ar trebui mai intai sa-i eutanasieze pe mama lui si pe familia lui. Dupa ce ca habar nu are de legi si habar nu are ca intr-o tara civilizata solutia nu este macelul, incearca prin orice mijloace si cu orice pret sa faca si el ceva decand este prefect. S-a plictisit de sedere si de ceva vreme o trage intr-una cu eutanasierea cainilor vagabonzi . Sunt foarte multe alte legi viciate care chiar trebuiesc modificate. Dar el ... nu si nu !!! Vrea insistent sa omoare cainii!!!! Daca eu imi pierd cainele si nu-l gasesc in 7 zile , ce face prefectul daca-l gaseste? il omoara? Dlui prefect i se potriveste foarte bine proverbul " Prostul, daca nu-i fudul... parca nu e prost destul!
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru cititor in stele. (Joi, 29 aprilie 2010, 10:07)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cititor

      Daca iti pierzi cainele nu pierzi 7 zile ,ci te duci la adapost. Il vei gasi acolo.Din pacate esti un om dezinformat. Te rog mai intai sa citesti cum se transmite chistul hidatic sau riketioza si sa te gandesti putin. Apoi comunica-mi noile tale idei.
      Sper xa ai auzit cate ceva despre cele doua boli despre care te-am rugat sa te informezi...
      Daca nu, lectura va fi mai de durata. Nu-i nimic, am rabdare sa te astept cu noua opinie.
  • +4 (6 voturi)    
    Ponta (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:35)

    adrian88000 [utilizator]

    nu mai intelege nimic! Nu cumva si el e PROSTANAC?
  • -4 (6 voturi)    
    deblocarea proiectului legislativ PL 912/2007 (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:52)

    danaperuana [utilizator]

    Ciinii fara stapini sint omoriti de mai bine de 10 ani iar ineficienta acestei masuri este dovedita. Dar nimeni nu a avut interesul sa schimbe lucrurile pentru ca se primeau fonduri grase care au intrat in buzunarele angajatilor statului, platiti din bani publici. Documentati'va si veti afla ca o lege care prevede sterilizarea obligatorie a ciinilor cu si fara stapin este blocata de mai bine de 2 ani in parlament. Atanasoaie nu face decit sa instige populatia si asa invrajbita dupa recentele alegeri. Este un gest de o iresponsabilitate si incompetenta crasa din partea lui.
  • -2 (10 voturi)    
    Un proiect de lege intr-o tara fara stapan (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:53)

    Ioan [anonim]

    Daca in Bucurestiul asta in care masinile parcheaza pe trotuare printre copii si batrani in plimbare, in care copii strazii traiesc in canale, cei cu dizabilitati umplu caminele de copii si batranii stau la cozi pentru vaccinuri la boli inchipuite se mai ajunge, din nou, la distrugerea in masa si fara discriminare a animalelor strazii, ce mai urmeaza??? Handicapatii? Tiganii? Ii gazam?

    Chiar nimeni nu are solutii logice? In orice alta tara civilizata se rezolva problemele astea fara violenta si la noi solutia logica e masacrul? Lagare pt caini care vor fi ucisi intr-o saptamana?

    Cainele nu musca daca nu este agresat. Dar omul DA! Si cu placere o face. Se vede din comentariile voastre.
    • +4 (4 voturi)    
      raspuns lui Ioan (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:26)

      brad [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Domnule Ioan,nu sant din Bucuresti sant din Constanta si am fost muscat de un caine fara stapan .Nici nu am avut cum sa-l agresez eu pentru ca a venit din spate si nu l-am vazut , m-a muscat si a fugit iar eu a trebuit sa-mi pierd doua zile sa fac vaccinurile de rigoare.Si asta se intampla zilnic cu multi oameni si copii.Noi ii aparam pe ei dar pe noi cine ne apara de agresivitatea lor?
  • +4 (8 voturi)    
    Maidanezii Ponta si Vadim (Marţi, 27 aprilie 2010, 22:55)

    Dan Florin [anonim]

    Tov. ponta si vadim ar fi bine sa adune cei 100.000 de maidanezi si sa-i duca la psd si la prm alaturi de maidanezii lor. Doresc sa vad
    Bucurestiul ca toate capitalele europene . Daca ponta si vadim doresc sa calce in rahatul maidanezilor o pot face in partidele lor de rahat .
  • -5 (5 voturi)    
    oglinda-oglinjoara (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:09)

    singur_eu [anonim]

    MULTI DA` PROSTI!...SI NICI MACAR NU-S MULTI....nu merita efortul!
  • -3 (7 voturi)    
    Rusine pentru civilizatia secolului XXI !!!!!!!! (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:16)

    almady [anonim]

    Cu siguranta ca prefectul a uitat sa adauge la numaratoare si haita de caini care s-a aciuat in Parlament si careia nu ii mai ajung oasele de ros...caci atunci numarul maidanezilor ar fi fost mult mai mare...
    Daca un prefect are dreptul de a propune legi,de ce nu am avea si noi acelasi drept?Toti cu functii au drepturi,noi nu mai avem nimic...De ce ne-am invatat numai sa respectam legi facute de altii ,sa nu fim intrebati si noi ce vrem,sa nu putem sa ne spunem o parere? De ce am devenit doar niste sclavi,fara drept de cuvant? Romani,nu vedeti ce mult am decazut in drepturi? Pentru asta au murit atatia oameni in Decembrie?UNDE ESTI,REVOLUTIE?!!!!!!!!!!!!!
    • -5 (5 voturi)    
      rusine? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 2:06)

      alaska [utilizator] i-a raspuns lui almady

      stimate almady,bipedul acesta de prefect nu stie ce inseamna acest cuvant,sunt de acord cu tot ce afirmati,in afara de faptul ca sustineti ca in parlament sunt haite de caini,acolo sunt niste specimene incalificabile pe scara regnului animal! daca ar fi haite de caini am trai si noi mult mai bine!!! si mai am o parere , si anume ca aceasta asa zisa dorinta a prefectului este comandata pentru a distrage atentia opiniei publice de la adevaratele probleme a societatii pe principiul 'dezbina si stapaneste", si le-a reusit!!!
  • +6 (8 voturi)    
    poftim? (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:28)

    Pafnutie [anonim]

    Ponta bate campii - e un proiect de lege!
    Asa ca mai citeste, Ponta baiete, sa nu ramai si tu prostanac...
  • +6 (6 voturi)    
    Pacat! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 0:09)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ponta politizeaza orice. Pacat!
  • +5 (9 voturi)    
    Invitatie (Miercuri, 28 aprilie 2010, 0:29)

    Colt Alb [anonim]

    Ii invit atat pe onorabilul domn Ponta cat si pe stimabilii care comenteaza peste tot impotriva omorarii javrelor sa parcurga 500 de metri pe bicicleta pe cateva strazi din sectorul 1. Daca pe parcursul celor 500 de metri nu sunt alergati/muscati de nici o javra, promit sa devin cel mai infocat aparator al drepturilor animalelor.
  • +6 (6 voturi)    
    Normal, dom' jurist de 2 lei (Miercuri, 28 aprilie 2010, 0:45)

    Lucian [anonim]

    Prefectul Capitalei poate face o propunere legislativa care in cazul in care e votata de parlament va face legea Marinescu-Bideu caduca. Cu ocazia asta poate va lamuriti cine e in spatele acestei avalanse de mizerie si teroare pe strazile oraselor, pe fiecare javra maidaneza care latra sau musca sta scris mare de tot, cu litere rosii: "ALIANTA PSD+PC"! N-ar fi rau sa va aduceti aminte de asta la alegeri...
  • -5 (9 voturi)    
    Bravo domnule Ponta! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 1:48)

    Cristina [anonim]

    Bravo, bravo, bravo, sunteti cu adevarat un Om, aceasta se merita prin inteligenta si empatie. Toti cei care se pretind oameni dar vor masacrul unor biete fiinte, nu sunt decat o subspecie ramasa la stadiul cavernelor, lighioane din vremuri fara nume!
  • -1 (5 voturi)    
    pt cei ce cred ca viata animalelor nu conteaza (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:11)

    Brindusa [anonim]

    Cine ne-a dat noua dreptul de a decide cine sa traiasca si cine sa moara??? Daca ne trezim, intr-o buna zi, cu alte fiinte printre noi care vor decide ca noi, oamenii, nu mai valoram nici un ban si ca doar facem umbra pamantului, iar unica solutie este exterminarea? Oricum suntem prea multi si consuman la greu resursele pamantului. Sa va vad atunci cum va veti simti in pielea de vanat.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru Brandusa (Miercuri, 28 aprilie 2010, 20:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Brindusa

      Tu nu dai cu insecticid prin casa? Nu cumva omori niste muste si tantari? Dar de Paste nu manaci miel? De ce? Mielul nu iti trezeste mila? Te-a muscat vreodata si te-a imbolnavit un miel? La taierea mieilor ( cam brutala, nu?)esti pasiva , la eutanasierea cainilor esti revoltata. Miroase a fariseism atitudinea ta.
  • -3 (3 voturi)    
    Nu omorati cel mai bun prieten al omului!!!!! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 15:40)

    Cara [anonim]

    Domnul prefect daca ar fi atat de preocupat de siguranta cetateanului ar trebui sa faca un proiect de lege care sa nu puna viata nici unei fiinte in pericol. Pentru noi cetatenii ar trebui sa faca mai mult si sa ne scape de hoti, de borfasii care ne ataca pe strazi si in parcuri, ne intra in casa, ne fura la supermarket, ne omoara pentru o pereche de cercei sau pentru 100 de lei. Sa creeze adaposturi pentru oamenii strazii, camine pentru copii , azile pentru batrani si spitale sigure pentru cei bolnavi. Cat despre cainii maidanezii, ar trebui facute adaposturi si nu eutanasiati. Nu le-am dat noi viata, ca sa-i omoram noi! Au si ei dreptul la viata ca si oamenii! O viata de caine pe care n-ar trebui sa o invidiati! Cunosteti proverbul "Cine fura azi un ou , maine va fura un bou"? Ei bine, parafranzand pot sa va spun ca "cine omoara azi un caine, maine poate omori un om!" Nu este mare diferenta, tot despre o viata vorbim. Nu-nteleg de ce noi romanii avem o pofta de sange nestapanita. Ne luam la bataie pe strada din nimic, ne omoram pentru 2 lei, ne omoram copiii si ii aruncam la gunoi, ne place sa torturam cai, caini , pisici, vrem legi care sa ne permita sa omoram in voie...Oamenilor, fiti mai buni tot timpul,. nu numai cand suntei la necaz. Cum puteti semna sentinta de condamnare la moarte a celui mai bun prieten al omului? Asa l-au numit pe caine stramosii nostri, oameni mai putin educati decat suntem noi acum.Ganditi-va bine inainte sa vorbiti!
    • +1 (1 vot)    
      Nu omaorati mielul (Joi, 29 aprilie 2010, 12:01)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cara

      Din care creste oaia ,cel mai bun prieten al romanului ( vezi Miorita). Acest indemn al meu este o tampenie. Dar ceva mai mica decat indemnul Carei, nu?
  • -3 (3 voturi)    
    contra cainilor fara stapan (Miercuri, 28 aprilie 2010, 16:02)

    gabi [anonim]

    Oameni buni daca va credeti superiori unor catei de ce va ganditi la crima? Nu va este frica de bunul DUMNEZEU care ia lasat ca si pe noi sa traiasca pe acest pamant .Nu va ganditi ca daca sunteti pro eutanasierea va vine randul si voua.
    Chiar nu aveti alte preocupari si alte ganduri constructive decat anual sa omoram cainii. Nu faceti astfel de pacate,pedepsitii prin lege pe cei ce fac rau intradevar si cred ca raul cel mai mare noi oamenii il facem nu animalele .
  • -3 (3 voturi)    
    Uimire!!! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 16:35)

    Sofia [anonim]

    Ma uimeste acest site. Oricare ar fi subiectul tot pe politica o dati! Cred ca mancati pe paine si dimineata si seara si la pranz si intre mese numai pro Basescu, anti Ponta, pro Boc, anti Antonescu, etc. Nu v-ati saturat de atata politica? Incercati sa vorbiti si despre problemele voastre cotidiene. Sau poate va e atat de bine si v-a mai ramas numai grija lui Ponta. Nu v-ati dat inca seama ca nu faceti decat sa va balacariti intre voi, ca politicienii sunt toti la fel si tot nu le pasa de voi.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru Sofia (Miercuri, 28 aprilie 2010, 20:34)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sofia

      Citeste inca o data sus in capul articolului. Este o declaratie a lui Ponta, da? Ponta este om politic , da? Declaratia este o tampenie si este comentata. Te deranjaza? Daca a fost imbecil si a spus tampenii o ia pe tarbaca aici si e normal asa, nu? Nu mai fi asa de mirata si cauta sa intelegi lucrurile simple.
  • +2 (2 voturi)    
    caini (Miercuri, 28 aprilie 2010, 18:23)

    ellena [anonim]

    Ponta e un idiot arogant care debiteaza numai tampenii; sper sa ajunga repede unde ii e locul, la gunoi alaturi de alti psd'sti de frunte.
  • -1 (1 vot)    
    tot respectul pentru Ponta si Vadim (Joi, 29 aprilie 2010, 2:33)

    thedruid [anonim]

    Oameni buni, mai uitati-va umpic la ce scrieti si minunati-va de ignoranta voastra. Chiar asa am ajuns... Vad ca voi aduceti tot felul de argumente pe langa subiect, in primul rand
    Cine zice ca trebuie sa traiti in rahatul, muscaturile, latraturile maidanezilor? Maidanezii trebuie adunati, sterilizati si sa li se ofere un adapost unde sa traiasca pana unii se vor imbolnavii, vor devenii prea agresivi, nebuni etc. DAR NU OMORARTI!, ziceti ce vreti dar cainii sunt superiori oricarui alt animal de ferma. Unii oameni care ii tin ii iubesc ca pe copii lor, au o inteligenta fenomenala si cand te uiti in ochii lor mai ca ai crede ca au si suflet...

    Tot respectul pentru Ponta, la fel si Vadim, ei incearca sa salveze vietile si sa opreasca acest masacru barbar, despre asta e vorba oameni buni! Incercati sa va schimbati atitudinea si mentalitatea, pentru ca altfel nici natura nu cred ca va va ierta pe voi. O CRIMA nu ramane niciodata nepedepsita si puneti bine cuvintele astea la cap, domnule Atanasoaie!
  • +1 (1 vot)    
    pentru druidul (Joi, 29 aprilie 2010, 11:58)

    adrian88000 [utilizator]

    Zici masacru barbar? Se face eutanasie, sper ca stii ce inseamna. De ce nu plangi cand se taie gatul mieilor de Pasti? Sau taierea gatului este o operatiune gingasa??
  • 0 (0 voturi)    
    inumani si necrestini! (Vineri, 30 aprilie 2010, 12:50)

    claudia marcu [anonim]

    Iubesc cainii, nu doar pe ai mei, nu doar pe cei de rasa, cred in sterilizare si deci controlul populatiei canine, nu cred insa in metode inumane si necrestine astfel ca sustin petitia "Voteaza impotriva eutanasierii cainilor fara stapan" http://www.petitieonline.ro/petitie-p13306043.html
  • 0 (0 voturi)    
    prefect criminal (Vineri, 30 aprilie 2010, 21:12)

    dan [anonim]

    prefectul probabil e genul ce in copilarie chinuia animalele,ma si miram sa poata inventa ceva normal un aparat de stat opresiv si total antiromanesc ! cred ca sterlizarea ar fi singura solutie si ar trebui inceputa in guvern! asa ca sa dea si astia un ex.concret...
    fuck all !
  • 0 (0 voturi)    
    asta e diferenta (Duminică, 2 mai 2010, 20:26)

    liv [anonim]

    Nici iubitorii de animale nu vor animale abandonate, pe strazi, diferebta consta in faptul ca NOI, nu dorim CRIMA, ca mijloc de ecologizare a spatiului public-exista metode europene, prin care se realizeaza aceasta, incepand de la CAUZA problemei- sterilizarea femelelor de la detinatori si apoi sterilizarea celor de pe strazi- dar asta inseamna munca in echipa, competenta si strategie- deunde toate aceste calitati la "alesii" nostrii?
  • 0 (0 voturi)    
    ce va spune EUROPA? (Duminică, 2 mai 2010, 20:31)

    liv [anonim]

    In Romania, nu se aplica metoda medicala numita eutanasie:
    1.pentru ca e prea scumpa
    2.pentru ca ea se face doar de catre medicul veterinar
    3.niciun medic veterinar, nu va eutanasia, pe banda, sute si mii de animale( e o problema de deontologie dar si morala, stiu ce spun)
    4.deci asa-zisa eutanasie, va fii facuta de catre angajatii ecarisajului, cu substante interzise sau prin agresiune barbara

    Daca asta vrea majoritatea poporului roman- eu renunt la cetatenie- mi-ar fii rusine, de apartenenta la un asa popor criminal.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version