Gyorgy Frunda : Tindem spre o republica prezidentiala, cu accente autoritariste

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 27 aprilie 2010, 12:06 Actualitate | Politic


Un Parlament mult mai slab, dominat de presedinte. Asa va arata Legislativul unicameral, in viziunea senatorului UDMR Gyorgy Frunda, care spune, la RFI, ca Uniunea Democrata a Maghiarilor din Romania se opune Parlamentului unicameral.

"UDMR-ul nu va fi de acord cu Parlamentul unicameral, nu numai pentru ca, prin aceasta, puterea de exprimare sau posibilitatea constitutionala de exprimare a comunitatii maghiare in Parlamentul Romaniei scade semnificativ. Din punctul meu de vedere, desfiintarea Senatului duce la slabirea statului de drept, la inaplicabilitatea principiilor democratice si la posibilitatea instaurarii unui sistem autoritar in Romania", afirma parlamentarul UDMR.

Senatorul sustine ca Romania tinde "spre o republica prezidentiala, cu accente autoritariste": "Daca aduc la numitor aceasta propunere de desfiintare a Senatului cu celelalte prevederi care intaresc puterea presedintelui, cu reducerea numarului parlamentarilor, concluzia juridica de drept constitutional este evidenta: ar urma sa am un Parlament mult mai slab, care este dominat de catre presedinte. Tindem spre o republica prezidentiala, cu accente autoritariste".

Gyorgy Frunda critica si propunerea de reducere a numarului de parlamentari la trei sute. "Nu sunt de acord cu stabilirea numarului parlamentarilor in Constitutie, lucru care contravine nu numai traditiilor din Romania, dar si practicilor europene. Dupa parerea mea, este o viziune ingusta, din punct de vedere constitutional si politic, sa maximalizez la trei sute si pe urma sa incep sa ma gandesc cum impart locurile, pe judete sau pe ce criterii", conchide senatorul UDMR.


Citeste mai multe despre   
















1470 vizualizari

  • +5 (9 voturi)    
    punctul de vedere al udmr (Marţi, 27 aprilie 2010, 11:11)

    Ghita [anonim]

    presedintia nu o vor putea avea niciodata, in parlament te mai intelegi cu unul altul ... de ce mecanismele ce pot influenta deciziile politice majore, politica externa, CNSAS-ul sa devina intangibile pentru ei (in ideea ca ne-am indrepta vreodata spre totalitarism) ?
    • -4 (18 voturi)    
      la subiect, Frunda are dreptate (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:31)

      dorian [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Democratia inseamna pluralism si inseamna separatia puterilor in Stat.
      Acum cu Basescu in frunte ne apropiem de modelul rusesc in care un singur om taie si spanzura tot. Nu zic ca Basescu nu are dreptate uneori, zic ca e nedemocratic si periculos sa acumulam puterea in mainile unei singure persoane.
      • +8 (8 voturi)    
        Lasa vrajeala (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:38)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui dorian

        Nu santem aici in Venezuela sau Cuba sa fie pe viata.Sant alegeri la 5 ani .Dar avem un responsabil.Nume,prenume.Acum cine e responsabil? Parlamentul.Guvernul ? si ce daca ? sant sute de nume si dau vina unii pe alti .Democratia e buna unde este productie si bani la buget .Acolo democratie sta si democrateste si cheltuie bani la buget ,La Romanie nu e productie sau bani la buget .In schimb este multa democratie si libertatea de a crapa de foame si a vorbii in parlament si a nu face nimic. E responsabil Iliescu pentru ce a facut ? Nu ca nu se stie cine e responsabil.Iliescu,Parlamentul cine senatul camera deputatilor,guvernul ?care guvern ca sa vezi sau sa crezi.S-a furat toata tara in 20 de ani si nu stie nimeni nimic.Iar 20 milioane de romani au ramas saraci im propia tara .O mana de bogati care nu pot justifica averile din munca stau sa fac legi ?Pentru cine ???
        • +5 (9 voturi)    
          S I N G U R A - S O L U T I E ! ! ! ! (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:17)

          MEME [anonim] i-a raspuns lui gelu

          In romania sigura solutie la bunastare este reducerea statului la minim ca influenta asupra cetatenilor. Statul trebuie sa aibe functie doar de aparare a drepturilor omului, a drepturilor de proprietate, de garantare a economiei de piata (lupa impotriva monopolurilor - consilul concurentei) protectie a consumatorului, ceva armata , politie, justitie si atit! AR TREBUI PUS IN CONSTITUTIE ca Statul nu are dreptul sa incaseze prin taxe, acize sau ori ce fel de imposite la bugetul consolidat (inclusiv agentii independete ale statului, autoritati locale etc) suma mai mare de 10% din PIB!

          IN ROMANIA HOTIA VA EXISTA INDIFERENT CINE VA VENI LA PUTERE! In romania oricind va exista o lege care va permite unui om sa gestioneze bani altuia acesta va fura din ei, deci reducind statul la minim , reducem furtul, reducind furtul si risipa crestem mult economia!

          Prea multe legi, prea multe reglementari! lasati economia sa functioneze liber, lasati oamenilor destinul in propiile miini si nu ii mai furati!!!
          • 0 (2 voturi)    
            gresesti (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:50)

            Ghita [anonim] i-a raspuns lui MEME

            insa aia cu 10% din pib maxim colectare la buget e mai putin grava decat statul minim.
          • 0 (2 voturi)    
            Recomand cu insistenta un control (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:31)

            gelu [anonim] i-a raspuns lui MEME

            de specialitate.
          • +2 (2 voturi)    
            A fost candva posibil (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:06)

            gelu [anonim] i-a raspuns lui MEME

            in westul salbatic.
            10% din PIB ?Pai 6% este necesar pentru invatamant.Ceva armata ?Da cu nato ce faci ? ca vin transnistrenii si ne schimba moneda.Pai ca sa apere statul trebe ceva ministere,justitie,politieetc cu ceva din pib?pibul e mare sau mic tot pib e .Nu este ceva care sa fie stationar si de acolo sa iai numai 10% si restul sa ieie bomboane. o suma de 10% din PIb este un pib in valoare de 10% din pibul din capul tau. Si este el insusi un pib.heheHE
            da cu sanatatea ?ceva din pib.da cu asistenta sociala?ceva din pib.da cu statul insasi cat dai din pib.Si tu ce faci in teritoriul asta pib geografic?haiducie?Economia nu functioneaza liber.Preturile la toate resursele care genereaza productie sant stabilite de niste baieti de prin elvetia.sau offshoruri.oamenii destin in maini?pai ca la meciurile cu steaua destin de caramida in cap.tot la pib ajungi.stii de ce ? PIBul nu reprezinta venit reprezinta o cheltuiala.Da cheltui ce ai sau ce te imprumuti.Asta e treaba.Ca daca nu ai ce cheltuii si te imprumuti sa cheltui pe pib atunci nu e bine.
          • +1 (1 vot)    
            Drumuri si poduri din care bani sa facem? (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:13)

            romanasu [anonim] i-a raspuns lui MEME

            Meme ai un nume predestinat?

            Ce idei mai au unii frate! dar hai sa plecam cu totii si sa facem din Romania o rezervatie naturala...asa sa o lasam in conservare pentru altii!

            Toti retarzii se gandesc la modificari extravagante in situatia in care care avem nevoie sa vedem ce e rau in lege !!!
      • +3 (5 voturi)    
        Voicu la interne, si aprobat de PSD, e bine? (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:15)

        romanasu [anonim] i-a raspuns lui dorian

        Esti ambiguu colega! Nu dupa aceeasi constitutie ne-a calarit si Iliescu si incompetentul Constantinescu? Cum crezi tu ca Basescu depaseste limita ?

        Ceea ce faci tu este sa dezbini puterea pe care noi milioanele de romani i-am dat-o unui singur om, si s-o imparti gastilor de partid care sa hotarasca ele cu succes si democratic!

        Esti orb sa vezi ca poporul asta amarat nu a avut in ultima perioada un lider care sa dea o directie, un lider care sa starpeasca sistemul mafiotizat, un lider care sa scoata tara la lumina!

        Habar nu ai ce rol joaca liderii in istorie, dar vii sa spui ca e mai bine cu grupulete!

        Si cand se remarca o peronalitate, vii tu sa spui repede ca-i dictator!

        esti ungur?
      • +1 (3 voturi)    
        Puterea e destul de impartita... (Marţi, 27 aprilie 2010, 16:20)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui dorian

        ...intre cei care fura si cei care si-ar dori sa fure.
        Citind diversele voastre postari, am de multe ori senzatia ca traiesc intr-o alta tara :))

        Unde vezi tu un om care taie si spanzura tot???? Unde-l vedeti mai oameni buni? Unde-i si cine-i?

        Voribiti de ala caruia primul ministru ii spunea "stai in banca ta?", vorbiti de ala pe care l-a suspendat Parlamentul pentru ca “asa a vrut muschii lui"?, vorbiti de dictatorul ala pe care-l injura patru posturi de televiziune de 3 ani incoace? De ala pe care nu-l prea baga in seama televiziunea publica?

        Nu avem dictatura si nici n-o sa mai avem.
        Parlamentul trebuie sa se supuna cetatenilor si nu invers, ok? Presedintele e ales direct, uninominal. Parlamentul e ales un pic diferit, nu?

        Tot restul sunt discursuri cu accente fasciste, Antonesciene (ma refer la Crin, nu la Ion) si prostesti.

        Mai gandeste-te!
  • +6 (6 voturi)    
    Tindem (Marţi, 27 aprilie 2010, 11:59)

    doru [anonim]

    Dl Frunda nu spune de ce.Pt ca prestatia Parlamentului in ansamblu,in 20 de ani a fost lamentabila.De aceea se si bucura de o atit de slaba incredere in sondaje.
    Apoi romanii simt macar,intuiesc ,ca Romania nu e coapta pt o republica parlamentara.Se vede fara ochelari.Daca nu ar fi Basescu ,care ,sa insiste pe reforma institutiilor,anticoruptie,etc,Parlamentul nu ar face nimic.
    Si mai e ceva .Daca intrebi oameni de pe strada ce parere au despre activitatea parlamentarilor,i ti vor spune toti ,ca "aia"se ocupa doar de trafic de influenta,chestiuni partizane,aranjamente....asa sunt perceputi.
  • +3 (7 voturi)    
    Buna dimineata! (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:10)

    Gigi [anonim]

    S-a trezit si Frunda din somn....mai tarziu si cam greu dar macar s-a trezit...
  • +1 (7 voturi)    
    Nu mai e mult ! (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:12)

    Catalin [anonim]

    Lasa, ca scapam noi...nu poate sa continue la nesfarsit stupizenia asta.
  • +1 (5 voturi)    
    Nesimtirea lui Antonescu. (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:16)

    mircea [anonim]

    Daca PNL prin reprezentantii sai autorizati le pune ungurilor pe tava subiecte care duc la autonomia tinuturilor cu populatie majoritar maghiara,e normal ca presedintele sa intervina ,fapt care nu convine ungurilor.Urmariti cu atentie miscarile politice ale liberalilor lui Antonescu si reactiile UDMR.Ai zice ca sunt vorbiti,cand Antonescu injura pe Basescu,UDMR mai cere ceva.Daca PNL participau la guvernare,UDMR era bine mersi in opozitie si probabil in prag de desfiintare.
  • +2 (8 voturi)    
    din pacate... (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:20)

    egroeg [anonim]

    va opuneti romanilor si ce au stabilit ei.de fapt nu ma mir de moment ce si in PE ati declarat ca nu-i reprezentati pe romani...daca-mi aduc bine aminte .
  • +7 (9 voturi)    
    E foarte bine (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:22)

    vlad [anonim]

    Pentru ca numai atunci vom avea certitudini .Cine este de vina ca nu merge tara asta? Nu se stie ba,parlamentul,ba partidele,ca ca nu sant legi si nu se inteleg in parlament,ba politicienii sau altele.Daca avem republica prezidentiala lucrurile sant clare.Ca in Franta .Toata lumea il injura pe Presedinte.Si ar fi si in traditia tarii .Voievod,Domn,Rege,Prim secretar,Presedinte.Parlamentul este pierdere de timp.Guvernul daca nu are frica ca ii schimba cineva si chiar sa poata fi schimbati in 24 de ore nu face nimic.Se imbuiba unii dupa altii si se intind la bucate pana ragaie.
    Sa fie responsabil presedintele si sa stie toata lumea asta. Cand era Ceausescu stia toata lumea :Ceausescu e devina.Acum nu mai stim.Tariceanu nici acum nu a spus unde sau dus banii de la BCR 3 miliarde euro.Si ce facem?Stam si ne uitam dupa gard la ei cum chefuiesc la Monaco
  • 0 (8 voturi)    
    Buna dimineaaataaaa (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:23)

    ac [utilizator]

    Acum nu mai e bine? "Parteneri la guvernare" a insemnat folosirea de catre PDL a procentelor UDMR, care nu s-a ales cu nimic?
    Poate asa o sa intelegeti ca cele 5-7-9 procente ale voastre sint doar jolly ca sa se inchida formatia.
  • +7 (11 voturi)    
    si care ar fi problema? (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:23)

    cet23 [anonim]

    Franta e republica prezidentiala. Statele Unite e republica prezidentiala? Care ar fi problema ca si Romania sa fie republica prezidentiala?
    Oricum, in ultimii 20 de ani, parlamentul ne-a dovedit cu varf si indesat ca sunt o haita de talhari! Cei mai mari talhari din tara asta! Si nimeni nu ma poate contrazice!
    • -2 (6 voturi)    
      EU TE CONTRAZIC (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:17)

      eu [anonim] i-a raspuns lui cet23

      1. A compara Romania cu Franta si SUA denota infantilitate

      2. A acuza doar parlamentul de toate hotiile denota stupizenie.

      3. A uita ca parlamentarii reprezinta totusi esenta poporului asta autodestructiv, denota ignoranta.

      4. A nu vedea manipularea la care este supus poporul prin referendumul acela de prost gust, fara nicio logica, explicatie, denota prostie.
      • +3 (3 voturi)    
        pai vad ca nu-l contrazici (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:45)

        Gog [anonim] i-a raspuns lui eu

        Doar il ataci personal. Ca tine sunt aia din parlament, deci are dreptate sa-i fie scarba de ei :))
      • +1 (3 voturi)    
        in concluzie... (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:31)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui eu

        toti suntem prosti si infantili mai putin tu...

        1. trebuie sa ne comparam cu ei ca sa tindem sa ajungem ca ei, macar cu bunele...

        2. Parlamentarii sunt alesi, ii putem trage NOI de urechi si asta incercam sa facem...

        3. Esenta poporului asta este data de patrimoniul cultural, social, economic si stiintific existent...este Data de Eminescu, De Iorga, De Mos Ion Roata, de Horea Closca si Crisan, de Vlaicu si de Coanda, de Balcescu, de Enescu si Eliade, etc. NU de Catalin Voicu, nu, de Nastase, Eba, sau Udrea...Ei nu reprezinte esenta acestui popor, si impreuna cu cei care fura prin vest reprezinta tendinta pe care o avem la acest moment, si pe care trebuie sa o combatem.

        4. Faptul ca VREAU sa spun...SUFICIENT...VA AJUNGE!!!...nu inseamna ca sunt manipulat....eu cel putin...logica am explicat-o mai jos...
    • +5 (5 voturi)    
      pai... (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:52)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      nu prea cred ca poate sau ar vrea cineva sa te contrazica.

      In principiu sunt de acord cu conceptul de separatie a puterilor in stat, atunci cand acele puteri isi fac datoria .
      In 20 de ani de la revolutie, parlamentul a emis aproximativ 40% din legile de dupa revolutie(??!?!!?..restul sunt OG-uri) din care marea majoritate sunt cel putin deficitare daca nu inaplicabile!!!
      Lasand deoparte coruptia existenta sau nu la nivel parlamentar, se observa cu ochiul liber ca sunt insa inapti si incapabili pe plan legislativ, care daca nu ma insel, este datoria lor primara ca sa zic asa (nu creearea de comisii, nu atributii juridice, nu atributii jurnalistice). Concluzia trasa in mod logic dupa observarea acestor fapte este necesitatea unei reforme parlamentare. Simplu!
      La ora actuala ambele camere au mai mult sau mai putin aceleasi atributii, si atunci nu vad necesitatea unui sistem bicameral.

      Ideea de republica prezidentiala iarasi nu ma deranjeaza, si spun asta pentru ca in general alegerile prezidentiale sunt alegerile care atrag cel mai mare numar de votanti, si cel mai mare interes. Din asta se poate deduce ca reprezinta cel mai corect dorinta romanului in legatura cu cine " tine fraiele"
      • -2 (2 voturi)    
        hai sa desfiintam si Parlamentul, ce zici? (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:25)

        ddd [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        tu citesti ce scrii?Laurentiu78 : "In principiu sunt de acord cu conceptul de separatie a puterilor in stat, atunci cand acele puteri isi fac datoria "
        Adica daca nu-si fac datoria, ce? Le desfiintam?
        Asta inseamna dictatura monser. Orice cuvant i-ai da, tot dictatura e.
        • +1 (1 vot)    
          nu... (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:06)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui ddd

          am si zis...reforma...nu desfiintare...
          Cumva trebuie convinsi sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu. Daca nu...trebuie sanctionati! Problema este ca "Ei" cred ca nu pot fi sanctionati...iar noi incercam sa le demonstram ca nu e chiar asa...este un razboi al orgoliilor intre angajator si angajati, cu angajatorul avand dreptate acum...De inchis insa...nu inchidem firma!
  • +8 (10 voturi)    
    Wake up (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:27)

    bustiuci [anonim]

    Domnu' Frunda .. suntem în 2010 şi în România, parte componentă a UE, şi mai este şi Europarlamentar.

    eh .... vorbeşte şi dumnealui ...
  • +3 (5 voturi)    
    Senatu este parazit (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:30)

    relu [anonim]

    La infintare a fost destinat unei oligarhii economice, religioase,militare a devenit acesibil numai celor cu bani multi si reprezenta numai oligarhiile fanariote si ciocoii.Taraninea si muncitorimea nu avea acces in Senat.Pai ce facem cu tara asta ?Populatia Romaniei este acea taranime si muncitorime .Nu ciocoii care sau imbogatit dupa 1990 din averea poporului.Nu este nevoie de Senat .Senatul a fost simbolul celor care au tras in taranii in 1907.Cat mai simplu .Republica prezidentiala si parlament uni cameral.Restul la munca in productie .Nu paraziti pe taxele pe care le platesc eu.
    • -4 (4 voturi)    
      CE PREGATITI? (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:21)

      trelu [anonim] i-a raspuns lui relu

      Ce pregatiti....? Daca pe cai legal nu o sa reusiti sa desfintati senatul.. o sa o faceti pe alte cai? De asta vreti darmarea gardului din jurul casei poporului?

      Chiar credeti ca poporul flamind si umilit va vedea in senat motivul saracii lor in loc de guvernarea actuala incompetenta ca prima cauza..?
  • +7 (7 voturi)    
    Ce vrem/ (Marţi, 27 aprilie 2010, 12:49)

    nico2 [utilizator]

    Cei 20 de ani care au trecut de la marea pacaleala n-au aratat ca romanii nu stiu sa traiasca in democratie.Parlamentul este aproape inexistent si ineficient.Toate Guvernele au fost nevoite sa dea o gramada de OUG ptr. gestionarea statului.Legile trecute prin Parlament se dovedesc foarte proaste ,de multe ori inutile si foarte multe modificate in functie de interesele parlamentarilor.Un proiect de lege care ajunge in Parlament acolo moare.Nu vrem sa avem republica prezidentiala dar nici parlamentara.Noi nu vrem nimic.Noi vrem sa avem un fel de stat care sa fie condus de un Parlament corupt care sa dea legi masluite.Un Parlament care sa acorde cat mai multe ajutoare sociale si care sa ne pensioneze pe la 50 de ani.Un Parlament care sa ne angajeze pe toti la stat si care sa ne pensioneze, daca se poate, anticipat sau medical.Noi nu vrem modelul american unde presedintele este si sef de guvern dar nu vrem nici modelul francez.Noi vrem un Parlament care sa nu fie dizolvat indiferent de ce se intampla si care sa cheltuiasca cat mai multi bani pe tot felul de aiureli.Vrem un Parlament populat cu parlamentari imuni la tot.Vrem , eventual, modelul german in care Presedintele sa fie ales indirect si care sa fie redus la statutul de papusa si daca se poate sa traim experienta Rep. Moldova care nu reuseste sa-si aleaga un Presedinte.Noi vrem sa avem democratie dar sa nu respectam nici-o lege.Noi vrem sa avem legi europene dar care sa nu se aplice in Romania.Noi vrem sa avem nivelul de trai al scandinavilor dar sa nu lucram si sa nu platim nici-un impozit.Noi doar VREM.
  • +4 (4 voturi)    
    Ce treaba are unicameralul cu dictatura (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:02)

    bogdan [anonim]

    Adica daca avem parlament cu 2 camere care fac fix acelasi lucru, suntem mai democrati decit daca avem una singura? Nu tot aceeasi proportie de parlamentari va avea fiecare partid? Asta e prostire in fata. Nu cumva ceea ce va doare e de fapt numarul de parlamentari care scade?
    De ce amestecam unicameralul cu cresterea puterii presedintelui? Doar pentru ca alt contra-argument nu avem la scaderea numarului de parlamentari?
  • +2 (2 voturi)    
    Dle Frunda (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:22)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Dle Frunda, ar fi timpul să înţelegeţi că trăiţi în România şi că sunteţi cetăţeni români, chiar dacă de altă etnie. Fiecare etnie din ţara aceasta are un reprezentant în Parlament. Dvs. aveţi un partid, înfiinţat pe criterii etnice!
    Franţa nu a semnat Carta privind drepturile minorităţilor şi nici nu recunoaşte nici o minoritate în Franţa, doar cetăţeni francezi!
    Aveţi toate drepturile pe care le au minorităţile în ţări cu democraţie, aveţi şansa, ca, şi dacă ar fi un parlament unicameral să aveţi parlamentari, pentru că ei sunt aleşi uninominal.
    După calculul meu, dacă românii s-ar fi prezentat la vot UDMR nu ar fi intrat în parlament!
    Pe vot uninominal puteţi obţine destule locuri în parlament.
    Cred că ce vă doare este de fapt că v-aţi obişnuit să fiţi mereu la guvernare, ba cu dreapta, ba cu stânga...
  • 0 (0 voturi)    
    compromis (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:34)

    amidona [anonim]

    udmr e compromis de mult. frunda ar putea, ca o dovada de buna credinta, sa renunte la politica dupa 20 de ani. sunt sigura ca sunt sute de maghiari care au ceva valoros de spus si de facut in politica , in romania.
  • +1 (1 vot)    
    avera lui Frunda (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:52)

    mav [anonim]

    sa ne explice Frunda cum a reusit sa faca averea , si de ce se teme de ANI? daca e asa o republica autoritara.. Cand vede ca i se cere socoteala pe avere e autoritara, cand poate fura cat doreste e democratie!
  • +1 (1 vot)    
    referendum (Marţi, 27 aprilie 2010, 15:26)

    olandezu [anonim]

    s-a transat problema asta: maxim 300 de parlamentari si unicameral. Nu ar trebui sa se discute pe tema asta: sa decis prin referendum. Parlamentul este acolo sa indeplineasca vointa populara, nu vointa membrilor sai!
  • +1 (1 vot)    
    Nu mi-a placut niciodata Frunda ! (Marţi, 27 aprilie 2010, 16:12)

    cornel [anonim]

    Are ceva de fost securist, mai apropiat PSD-ului ramura Iliescu si deci si a lui Antonescu


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version