Adrian Nastase: Initiativa Guvernului de revizuire a Constitutiei este un act jignitor, umilitor

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 21 aprilie 2010, 14:55 Actualitate | Politic


Adrian Nastase a declarat miercuri ca promovarea de catre Guvern a unui proiect de lege pentru revizuirea Constitutiei, dupa ce la Parlament s-a constituit deja o comisie speciala in acest sens, este "un act deranjant, jignitor si umilitor". De asemenea, presedintele PSD, Vicotr Ponta, a tinut sa precizeze ca infiintarea comisiei parlamentare s-a facut la intiativa democrat-liberalilor. "Cred ca domnul Boc nu este de acord cu ce a facut PDL ieri in Parlament, pentru ca altfel nu imi explic aceasta initiativa a Guvernului", a spus Ponta.

"Ce este deranjant, jignitor, umilitor este faptul ca a fost practic transferata de la Parlament revizuirea Constitutiei, ce are ca obiectiv desfiintarea Senatului, a doua zi dupa ce Parlamentul a adoptat, cu acordul tuturor partidelor si a grupurilor parlamentare, inclusiv al PDL, infiintarea unei comisii, pentru a incepe un proces mai amplu de revizuire a Constitutiei in cadrul caruia urmeaza sa se decida si daca va exista o formula de Parlament unicameral sau bicameral. (...) Constituirea comisiei, care are presedinte de la PDL, a fost aprobata ieri cu unanimitate de voturi", a declarat Adrian Nastase, vicepresedinte al Camerei Deputatilor.

"Eu cred ca, dupa ce Traian Basescu a umilit Guvernul aducandu-l la Palatul Cotroceni, la lectia de dirigentie, acest demers ii pune pe colegii parlamentari de la PDL intr-o situatie stanjenitoare. (...) Revizuirea Constitutiei nu este o operatiune de bagat bisturiul, este o incercare fireasca de a aduce la zi textul Constitutiei. Felul in care a actionat Guvernul arata un dispret profund pentru statul de drept. Este un act jignitor, o procedura inadmisibila", a mai spus Nastase.

Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat pentru HotNews.ro ca propunerea Executivului "este absolut aberanta". "Cred ca domnul Boc nu este de acord cu ce a facut PDL ieri in Parlament, pentru ca altfel nu imi explic aceasta initiativa a Guvernului. Cred ca domnul Boc nu mai stie ce se intampla in jurul sau si in tara asta. La initiativa democrat-liberalilor am infiintat ieri comisia de revizuire a Constitutiei si am stabilit in consens cu PDL si temele de modificare pe care le vom discuta in acest for si astazi vine Guvernul si anunta un proiect de modificare. Noi cei de la PSD vom merge pe ce am convenit cu PDL, nu vom depune un al doilea proiect pentru ca respectam decizile luate in Parlament impreuna cu colegii de la guvernare", a spus Ponta.

Deputatul PNL Eugen Nicolaescu a declarat ca proiectul de modificare a legii fundamentale este "o smecherie ieftina" a Guvernului, care "sfideaza Parlamentul", intrucat Parlamentul se afla deja in procedura de revizuire a Constitutiei. "Probabil este un rezultat al discutiilor de ieri dintre Guvern si presedinte. Revizuirea Constitutiei este un lucru atat de serios, nu se face pe coltul mesei si peste noapte", a spus Nicolaescu.

Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, considera insa ca proiectul Guvernului vizand modificarea Constitutiei reprezinta "un foarte bun punct de plecare pentru Parlament". "Comisia s-a constituit pentru a strange si a pune laolata toate propunerile primite. Guvernul a considerat ca poate trimite o propunere consolidata de revizuire a Constitutiei. In momentul in care am discutat cu liderii grupurilor parlamentare, am spus de la inceput, ca sa nu plecam la drum cu o fractura intre noi, sa nu incercam sa scoatem din discutie nicio tema. E un lucru bun sa analizam si punctul de vedere al Guvernului. Nu vad niciun impediment, ba din contra, as spune ca e un lucru pozitiv, un punct de plecare foarte bun, ii da de lucru Comisiei", a spus Anastase.


Citeste mai multe despre   


















1798 vizualizari

  • +13 (23 voturi)    
    Matusa Tamara (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:40)

    Peter Badesco [anonim]

    Este jignitor , umilitor sa respecti vointa populara,..?
    • -4 (12 voturi)    
      Nu mai sari ca fata mare la maritat (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:19)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Peter Badesco

      Citeste articolul si dupa aia da-ti cu parerea.
      Problema este ca sunt 2 (DOUA) comisii care fac acelasi lucru(!!!) Toate partidele au vrut revizuirea constitutiei si apoi mai apare inca o comisie care sa faca acelasi lucru(?!)

      PDL-ul este in aer! praf si pulbere.
      • -4 (10 voturi)    
        M-am uitat in jos... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:43)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Cri

        ...nimeni nu a citit articolul.
        Titlul e provocator, oamenii s-au aprins cu comunismul lor, cu Nastase...si gata.

        Debandada din PDL observ ca se vede si la nivel de stat. Nici nu mai stiu care si ce comisii infiinteaza, se calca pe degete intre ei, o abrambureala totala.

        P.S. Mare dreptate ai....PDL-ul e in aer. Nu stiu ce se intampla, sunt total pe langa oamenii astia...
      • +3 (7 voturi)    
        Jignitor,..? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:10)

        Peter Badesco [anonim] i-a raspuns lui Cri

        Doua comisii din care aia Parlamentara NU FACE NIMIC. Voi comunistii v-ati invatat sa sugeti cat se poate de mult si sa nu faceti nimic. Sti tu vreo propunere care vine de la PSD si care este in deplin acord cu vointa populara ,..desteptule,..NU MAI TINE , cred ca ajunge cat v-ati 'ingrasat'.
      • +3 (3 voturi)    
        Problema este ca sunt 2 (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:18)

        Anaconda65 [anonim] i-a raspuns lui Cri

        Păi dacă vrei să treacă 25 de ani până la finalizare ajunge comisia parlamentară , dar dacă vrei să se termine în actuala legislatură este foarte bine că sunt două comisii.
  • -7 (21 voturi)    
    Foame (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:41)

    Alexandru C [utilizator]

    Pai simplu, ieri la Cotroceni a primit astfel de indicatii. Sa mai dea ceva la popor ca deja cazul Voicu s-a rasuflat.
    Oare arestarile, unicameralul si alte propuneri demagogice or tine de foame? O sa-i intrebam in curand pe cei 100.000 de bugetari.
    O initiativa sa incepem sa iesim din criza nu e in stare sa aiba, numai populisme pentru gloata.

    Parlament cu 300 de deputati? Pai vine maine PDL-ul care are majoritate si schimba legea electorala. Simplu ca buna ziua.
    Gloata nu e in stare sa isi dea seama de manipularile astea penibile pentru ca IQ-ul e la pamant.
  • +11 (19 voturi)    
    gura comunistului (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:41)

    stefan2008 [utilizator]

    Voi comunistilor vorbiti despre acte jignitoare si umilitoare? Dar ce ati facut voi din 22 decembrie 1989 incoace cum a fost?! Nu jignirea si umilirea poporului roman? Simpla existenta a voastra intr-un mediu democratic, este o jignire si o umilire a democratiei!
    • -9 (13 voturi)    
      Comunisti (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:51)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Pedeleii sunt de vreo 10 ori mai comunisti decat pesedeii. Uita-te in ograda proprie.
      • +6 (14 voturi)    
        Ai, nu, zau.... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:06)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Cati ani ai?
        Daca esti tanar... e de crezut. Pentu multi dintre voi sa vorbesti despre comunism/comunisti e ceva... cool.
        Pentru cei care l/au trait e cool rau de tot - ii lua cu raceala pe sira spinarii.
        Comunisti sunt peste tot, dar sa spui ca in singurul partid comunist din Romania, sunt mai putini comunisti decat in celelalte partide e... culmea. La pesedei pana si noi nascutii sunt comunisti. Ie/te poanta de exemplu. E copia leita a lui ilici din tinerete.
        Mai citeste, amice. Poate inveti ceva. Sau te pomenesti ca esti "cititor" de antene si realitati?
        • -3 (7 voturi)    
          Comunisti (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:24)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui domino63

          Amice, am vreo 30 ani si platesc lunar cateva pensii medii bune.
          1. masurile luate de PDL sunt masuri de dreapta sau de stanga?
          2. cine vrea sa inchida televiziuni, cine dezinformeaza
          3. daca ai trait in comunism nu inseamna ca l-ai si inteles
          4. a lua de la bogati ca sa dai la saraci si a incerca sa egalizezi clasele sociale cum se cheama?
          5. ce era Basescu pe vremea lui ceasca? securist de prima mana detasat peste hotare
          6. cine era activist PCR? Boc sau Ponta sau Antonescu

          Amice deschide ochii, poate inveti ceva, pastreaza sfaturile pentru tine.
        • -3 (11 voturi)    
          Economia, nu comunismul ! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:25)

          Catalin [anonim] i-a raspuns lui domino63

          "Batrane", tie ti-au spalat creierul cu comunismul si nu mai esti in stare sa vezi ce se intampla in tara asta. Imi doresc sa te atinga la maxim masurile astea prostesti luate de pe o zi pe alta, sa-ti dai (tu si ceilalti) odata seama ca nu comunismul e tema de discutie in Romania acum in plina criza, tema asta e decat praf in ochi pentru retardati !
          • +4 (8 voturi)    
            Dicotiledonate! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:58)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui Catalin

            Stii sceneta?
            Daca nu, citeste.
            Ca sa fiu politicos, iti pot spune ca te/ai bagat in discutia asta ca musca in fundul calului. Nu te/a invatat mama ta sa nu vorbesti daca nu esti intrebat?
            Cat despre titlu, e simplu.
            Orice se doreste sa se faca, Basescu e de vina. Acum, voi astia, ati schimbat/o pe... criza.
            Amice, criza asta este generata de comunisti. Ilici, nastase si toata shleahta de trapadusi de dupa... revolutie. Ceea ce este si mai rau este ca tot de ei si de prietenii lor este intretinuta (vezi pecei si penelei).
            Te/au invatat foarte bine lectia. Cand vorbesti, sa vorbesti... de lemn. Bun profesor ilic asta al tau, nu?
            • 0 (4 voturi)    
              Măi Domino, (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:12)

              Portocala [anonim] i-a raspuns lui domino63

              Când vă fată mintea pui să ne daţi şi nouă,da,vă rugăm !?
              Trebuia sa fiţi Domino 36,de la IQ-ul dvs,
              • -5 (7 voturi)    
                Mãi, Portocala, (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:28)

                domino63 [anonim] i-a raspuns lui Portocala

                ....
                Oricum e prea mult cã m/am adresat tie.
                Mãi, ii poti spune tatalui tau, daca atat a fost in stare sa te educe. Cât despre IQ... las/o balta. De unde asa ceva la nivel de... citrice?!
            • -3 (7 voturi)    
              =)))))))))))))))))))))) (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:35)

              Cri [anonim] i-a raspuns lui domino63

              "Amice, criza asta este generata de comunisti. Ilici, nastase si toata shleahta de trapadusi de dupa... revolutie."

              Postacule... esti jalnic. Cauta-ti altceva de lucru ca esti patetic.
              • +1 (5 voturi)    
                Asta e tot ce stii? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:10)

                domino63 [anonim] i-a raspuns lui Cri

                Cine nu e cu tine sau cu ilici al tau, este postac?
                Cine zicea ca "cine nu e cu noi e impotriva noastra"? Parca ilici al tau, nu?
                Bun elev ai fost!
                ... toamna gri,
                Nu credeam c/o sa mai vii...
                Du/te, Cri si canta la alta... masa!
                Esti patetic. Pana si prin faptul ca ii iei apararea lui nastase. Zau, tu ai oglinda in casa? Si nu se sparge?
  • +12 (18 voturi)    
    pai trece timpul si nimic (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:44)

    el [anonim]

    1. dl ponta promitea intre cele 2 tururi ca imediat dupa T2 se va infiinta comisia parlamentara iar PSD se va bate pt asa ceva..... ori suntem in aprilie!

    2. legat de subiectul revizuirii constitutiei daca acest act este jignitor, umilitor... l-as ruga pe dl nastase sa ne mentioneze o propunere mareata, extraordinara...

    din pacate as as-a pierdut fff mult timp in RO: nu se face nimic dar cand altii misca ceva (poate chiar in directie gresita) apar carcotasii, nu e bine....sa ne mai gandim.... sa ne consultam....
  • +13 (17 voturi)    
    Pe ce lume traieste? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:50)

    mircea [anonim]

    A capatat curaj,prin castrarea ANI.A fost un referendum in Romania,infumuratule.Nu te mai da destept,pentru-ca in ultimul timp nu faci decat sa provoci cat mai multa nemultumire,inclusiv inpotriva PSD,prin stilul tau de ingamfare.Daca nu stii sa te porti ca persoana publica,stai acasa.Lasa-ne in pace ,ca avem treaba.
    • -3 (5 voturi)    
      Documenteaza-te (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:30)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Scuze ca iti tai din elan, dar se numeste plebicist. Referendumul este altceva.
    • -1 (3 voturi)    
      Aham (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:53)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Stiu ca ai treaba, postacule. Mai bine iti vezi tu de ale tale. Cred si eu ca este ingamfat la cati prosti sunt in tabara portocalie... are toate motivele sa fie.
  • +9 (13 voturi)    
    Nastase ca vitelul la poarta noua (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:01)

    A Dandanache [utilizator]

    Nastase se mira degeaba. A fost un referendum unde s-a confirmat cu 80% un parlament unicameral cu 300 de membri. PSD au tot batut toaca de atunci ca ei nu sint de acord cu cei 80% (chiar, pe cine reprezinta astia in parlament?), au venit cu propria varianta care nu are nimic de-a face cu referendumul si au subliniat de nenumarate ori ca se vor impotrivi acestui rezultat. Singura solutie a ramas o initiativa a guvernului. Mai bine s-ar mira Nastase daca nu cumva e jignitor si umilitor sa ignori dorinta a 80% din alegatori.
  • +9 (15 voturi)    
    Domnule Nastase-multe case. (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:12)

    cornel [anonim]

    Daca ar ramane dupa PNL si PSD, nu s-ar face NICIODATA revizuirea constitutiei conform referendumului popular.
    • 0 (6 voturi)    
      Doua (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:31)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Nastase - 2 case.
      Base & Co cate?
      • +2 (4 voturi)    
        Ce vrei sa demonstrezi? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:26)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Cri

        Esti cumva Nastase?Sa nu crezi ca ,daca smecherii sau coruptii sunt de la PDL ne sunt dragi.Deocamdata a dat Nastase cu bata si merita replica la cat de infumurat si obraznic este.
  • +8 (10 voturi)    
    Da d-le Nastase, (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:25)

    yellowdog [utilizator]

    e jignitor ca poporul vrea altceva decat ce vor gunoaiele parlamentare "alese".
  • +3 (7 voturi)    
    pai sai nu i reduca (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:33)

    gicu dan [anonim]

    eu vreau sa nui reduca, sa facamai multi, sa avem 600 de parlamentari 3000 de cabnete parlamentare si o armata de pitipoance si soferi, masini. etc. si sa poata lipsi cind vor de la sedinte, minm 10 % prezenta, toti sa ne suga. asta vrea nastase cu iliescu. si ponta. acum vedem noi palmasii de ce psd-ul sa opus referendumului din toate puterile.nu va mai intra toata glica de cripto comunisti si securisti. votati psd-ul si atunci nu se va schimba nimic, iar vointa noastra a celor saraci s multi , nu conteaza, numai a securistilor.
  • +4 (10 voturi)    
    Daca (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:38)

    Caragiale [anonim]

    Daca poporul ar zice 'jumate din parlamentari pleaca acasa', corect este ca a doua zi jumate sa nu mai fie.

    Asta asa..ca moralitate.
    Dar cum daca si cu parca se plimbau intr-o singura barca....
  • -1 (7 voturi)    
    Parlament unicameral (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:28)

    Costache2009 [utilizator]

    Cei mai tinerei si mai putin scoliti nu stiu, dar cu parlamentul unicameral ne-am pricopsit la pachet cu comunismul. Parlament unicameral aveau si Gheorghiu-Dej, si Ceausescu, ii spunea Marea Adunare Nationala (1948-1989), formata din alesi uninominal, intr-un singur tur de scrutin.

    In toata istoria de 41 de ani a MAN, o singura data, un singur om s-a opus dictaturii personale si cultului personalitatii - mediocre la culme, parerea mea! - a lui Ceausescu: Constantin Parvulescu. A fost cat pe-aci sa fie linsat de "reprezentantii alesi uninominal ai poporului" si a capatat domiciliu fortat.

    http://www.youtube.com/watch?v=UERmt9kDRGA

    Asa ca "boborul" sa mai puna mana pe cartea de istorie, daca nu vrea sa fie manipulat de fitecine!
  • -1 (7 voturi)    
    Si raspunsul lui Ceausescu... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:45)

    Costache2009 [utilizator]

    ... si al lingailor din Marea adunatura nutzionala la "provocarea" lui C-tin Parvulescu:

    http://www.youtube.com/watch?v=bD0ATAf2RHQ&feature=related

    Cine nu-si cunoaste si intelege trecutul, risca sa-l repete.
  • +1 (5 voturi)    
    bombo, iar mesteca ceva in gura... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:39)

    bombanescu [anonim]

    si !?
    care'i problema ?
    cu cat mai multe variante in discutzie, cu atat mai bine. comisia palavramentara e cea care v'a alege, va culege si va drege.
    ca d'aia le zicea odata, dregatorii tzarii ! :-))
  • +3 (7 voturi)    
    Bombonel (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:53)

    Vasile [anonim]

    Este jignitor pentru intreg poporul roman ca tu Bombonel esti inca in parlamentul Romaniei si nu la Jilava impreuna cu tatuca Ilici. Foarte jignitor.
  • +2 (8 voturi)    
    Cãtusha Tamara (Miercuri, 21 aprilie 2010, 20:11)

    Don Ciccio [utilizator]

    Pentru A. Nastase este jignitor, chiar umilitor, sa respecte vointa unei majoritati care i s-a opus candva respingandu-l, motiv pentru care i-a devenit fãtis-ostil.
    Asa nu se mai poate, bey, Bombo/Congo...
    Jos Dictatorul!
  • +2 (6 voturi)    
    Ce spune Constitutia ? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 20:18)

    Argus [anonim]

    Art. 150 - "Revizuirea constitutiei poate fi initiata de presedintele Romaniei la propunerea guvernului"
    Care e problema ?
  • +1 (5 voturi)    
    si cum mai tipa unii... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 21:20)

    egroeg [anonim]

    ca muscati de sarpe debitand fel de fel de idiotenii.
    Adevarul este ca sunt foarte suparati ca,prin aceasta miscare isteata a conducerii,li s-a taiat posibilitatea sa o mai lalae cu demersurile pentru punerea in practica a parlamentului unicameral de maxim 300 reprezentanti.Cel mai tare vor tipa cei ca alde Ghise ,care se temea ca nu mai are timp sa recupereze zecile de mii de euro ce i-ar fi investit ca sa ajunga parlamentar.
  • 0 (4 voturi)    
    Asa e echitabil: (Miercuri, 21 aprilie 2010, 21:50)

    himmler [anonim]

    Dupa ce ne-ai jignit si umilit tara si poporul, meritati si voi putintica jignire.
    Si las' ca n-o sa mori doar din atata.
    Iar daca nu va place, n-aveti decat sa intoarceti spatele acestei initiative.
  • +1 (3 voturi)    
    Parerea majoritatii romanilor.... (Joi, 22 aprilie 2010, 11:30)

    Ronin [utilizator]

    ...e jignitoare pentru nepotu
  • +1 (3 voturi)    
    Parerea majoritati romanilor... (Joi, 22 aprilie 2010, 11:33)

    Ronin [utilizator]

    ...e jignitoare pentru Nastase. Corect ar fi ca el sa fure si noi sa aplaudam?? Mare nesimtit Nastase asta....
  • 0 (2 voturi)    
    Go home (Joi, 22 aprilie 2010, 16:30)

    zephirus [anonim]

    De ce nu va duceti voi sa motaiti acasa in loc sa va faceti de ras in Parlament. 80% din parlamentari sunt acolo doar de decor ...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version