Traian Basescu a convocat guvernul la consultari. Principalul subiect: reducerea cheltuielilor bugetare

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 19 aprilie 2010, 12:56 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a convocat Guvernul la consultari la Palatul Cotroceni, marti, la ora 14.00. Potrivit administratiei prezidentiale, temele consultarilor sunt reducerea cheltuielilor publice in administratia publica centrala si locala, reducerea cheltuielilor sociale printr-o mai buna tintire a beneficiarilor sistemului de protectie sociala, cresterea nivelului de absorbtie a fondurilor comunitare, legislatia achizitiilor publice, proiectul de revizuire a Constitutiei si procesul de descentralizare.

Anuntul vine la o saptamana dupa ce Traian Basescu a declarat, in cadrul unei emisiuni la B1TV, ca va chema Guvernul la discutii deoarece, din statisticile studiate de el, nu rezulta ca s-au facut in sectorul bugetar disponibilizarile aratate de Executiv. "Guvernul actioneaza intr-un mediu ostil. Politicienii aflati la putere nu sunt dispusi sa sacrifice tara pentru a mari nejustificat salariile si pensiile. O sa-i chem la mine fiindca vad ca nu merge cu gentiletea. Din statisticile studiate de mine nu rezulta ca s-au facut disponibilizari reale in sectorul bugetar. Poate nu m-am uitat eu bine si-mi vor explica ei mai multe", a declarat seful statului.

Presedintele a criticat cu acea ocazie PDL, sustinad ca s-a facut un pas spre bolsevizarea partidului cand s-a hotarat alegerea celor 4 vicepresedinti pe lista. "Au ajuns sa faca din conducerea partidului un hibrid cu patru vicepresedinti numiti de presedinte. Mi se pare inadmisibil. Asa o sa avem de-a face cu un presedinte sustinut de o gascuta. Nu are una mare, ca la alte partide, ci e una mai mica. Acest sistem de alegeri duce la bolsevizarea PDL", a declarat Basescu.

Acesta le-a reamintit democrat-liberalilor ca acest partid a crescut mereu fiindca s-a reinventat si s-a modernizat permanent, iar autoritatea presedintelui si a vicepresedintelui a fost data tocmai de vechiul sistem de alegeri.


Citeste mai multe despre   
















3072 vizualizari

  • +10 (10 voturi)    
    Achizitiile publice (Luni, 19 aprilie 2010, 13:11)

    Doctorul [anonim]

    Macar in al 12 lea ceas ar trebui oprit furtul din bani publici. Spartura din marea conducta a banului public trebuie astupata. Vezi chestiunea cu patinoarele., Cel din Brasov a costat 12 mil de Euro si unul identic din Miskolc (Ungaria) a costat 4 milioane. Ma intreb: unde s-a dus diferenta de 8 milioane de euro? Oare nu se putea construi, din cei 8 milioane un spital nou nout la Brasov? Sau o scoala? Sau sa fie modernizata infrastructura rutiera? Chiar nu se opresc odata acesti "oameni de afaceri" vorace? Nu sint fan Basescu dar ma rog la DUmnezeu sa dea mintea cea de pe urma unui conducator roman sa ia taurul de coarne? Sau preferati sa-si faca oamenii singuri dreptate?
    Problema achizitiilor publice este una cit 1/3 din PIB. Cam atita se scurge din buget prin astfel de supraevaluari. Si atunci ne plingem ca nu avem medicamante si bani de pensii?
    Doamne ajuta!
    • +6 (14 voturi)    
      cheltuielile din Administratia Prezidentiala (Luni, 19 aprilie 2010, 14:17)

      oxitocina [anonim] i-a raspuns lui Doctorul

      Administratia Prezidentiala si-a multiplicat de cateva ori numarul de angajati sub conducerea lui Basescu.
      Bugetul a fost an de an mai mare. Anul acesta bugetul Administratiei Prezidentiale este 40.688.000 lei, cu 23% mai mare decat cel de anul trecut, mai mare decat bugetul Senatului.
      Angajatilor din Administratia Prezidentiala le-au crescut salariile cu 11%, indemnizatiile de conducere cu 8% si, atentie, sporurile pentru conditiile de munca cu 117%! Plus fondurile de premiere, plus primele de vacanta, crescute si ele.

      Deci, domnule Basescu, vreti reduceri de cheltuieli publice? Incepeti cu ograda dvs.!
      • +5 (11 voturi)    
        hai s-o facem (Luni, 19 aprilie 2010, 15:49)

        decis [anonim] i-a raspuns lui oxitocina

        eliminam TOTAL administratia Prezidentiala si economisim sub 10 mil euro in primul an (in al doilea an nu mai avem ce elimina). Cu uriasa economie vom da o prima de craciun dde 1,68 E per pensionar (numai in primul an).
        • -3 (3 voturi)    
          Senat (Luni, 19 aprilie 2010, 15:46)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui decis

          Ai aplicat acelasi principiu la desfiintarea Senatului sau tu nu ai fost intre aia 80% de cornute care au vrut parlament unicameral?

          La referendum n-am auzit pe nimeni sa faca calcule din astea realiste.
    • 0 (2 voturi)    
      adevar absolut? (Luni, 19 aprilie 2010, 15:47)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Doctorul

      doctore ai si n-ai dreptate. AZI cheltuim 70% pe social (pensii, salarii, subventii etc). Raman numai 30% pentru toate. 1/3 din 30% raman numai 10% adica vreo 4 mld.euro pe an. In ce priveste comparatia a doua investitii marturisesc: A. n-am citit pe Tolontan B. Comparatia a doua investitii (fie ele si cladiri identice) este EXTREM de complicata (1. costul terenului la Miskolc fata de Brasov 2. costul racordarii la electricitate si la gaze si la canal si la apa or fi comparabile? 3. taxe locale, proiectare, autorizatii s.a. or fi comparabile). Si pe vremea proiectelor tip -1989- costul realizarii pe diferite amplasamente mergea si de la simplu la dublu (crede-ma pe cuvant am trait-o).
      • +4 (6 voturi)    
        :) (Luni, 19 aprilie 2010, 15:51)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui curios

        Referitor la patinoar...terenul, taxele si racordarile fac 8 mil de euro? Cred ca glumesti...de fapt eu cred ca esti rau intentionat pt ca e prea aberant ca sa glumesti.
        Pensiile, salariile si celelalte cheltuieli sociale reprezinta 21-22% din PIB (chiar Vladescu a zis asta acum vreo 2 sapt) deci ramane in jur de 80% din PIB...nu 30%.
        80% Inseamna cam 100 de mld. de euro. Daca impartim la 3 vin 30 de mld. Totusi se spunea ca se fura cam 5 mld anual de la buget insa n-am gasit nicaieri date concrete. Dar am gasit pe wiki niste date referitoare la economia subterana...practic anual pierdem cam o treime din PIB din cauza incompetentei autoritatilor statului. Desigur...cheltuielile cu salariile si pensiile sunt prea mari, dar inainte de a da oameni afara si a eficientiza sistemul bugetar, de ce nu incearca guvernul sa eficientizeze autoritatile statului? 10% din PIB se pierde doar din cauza nedeclararii veniturilor obtinute...adica vreo 12 mld de euro. Poftim bani de pensii si salarii...
        20% reprezinta munca la negru....garda financiara ce face? 20% inseamna 25 mld de euro.
        Deci 37 de mld care se pierd doar din cauza incompetentei autoritatilor !!!
        Sa presupunem prin absurd ca ar reusi Boc sa restructureze sist. bugetar. Poate s-ar reduce cheltuielile sociale pe undeva pe la 14-15%...insa tot nu vom ajunge mai sus din moment ce Romania pierde atatia bani.
        Stiti unde vom ajunge in felul asta...? Unde a ajuns si Grecia acum din cauza socialismului si a economiei subterane.
        Data viitoare pe cine mai alegem, ca eu unul m-am convins si cu PDL-ul asta (cu PSD-ul si cu PNL-ul eram convins de ceva vreme) ?
        • 0 (2 voturi)    
          @ bgd (Luni, 19 aprilie 2010, 17:41)

          Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Eroare dragul meu :)
          Ia vezi si tu, la o colectare de 31% dintr-un PIB de 120 mld euro (aprox) nu are cum sa-ti ramana 1oo mld euro. Ma rog, daca vrei ca taxe si impozite sa fie TOT PIB-ul, sunt pefect fericit :))) Mama da pe langa esti :)))
          • 0 (0 voturi)    
            Cum ?!?! (Luni, 19 aprilie 2010, 17:05)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Tudor bugetar

            Poti explica mai bine? Ca nu inteleg ce vrei sa spui.
            • 0 (2 voturi)    
              lamurire (Luni, 19 aprilie 2010, 18:24)

              Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui bgd

              Dragul meu, confuzi PIB cu taxele colectate. PIB este una apoi exista o rata de colectare. Asadar la un PIB de cca 120 mld euro, 31% inseamna ca guv va avea la disp cca 36 mld euro. Intelegi unde este eroarea din rationamentul tau ? Scade cca 8,5 mld pensii salarii (pt ca in suma colectata este si cas si cass si somaj si impozit si taxe etc accize) si ramai cu 27,5 mld. scade 6% invatamant deci 7,2 mld si raman 20,3; scade somaj, aparare, administratie (politie, isu, adm locala, jud, centrala samd) scade 2 mld dobanda la creditele ro, scade rata datoriei ... samd :) hai ca eu m-am plictisit darmite tu :). Salutare.
  • +6 (6 voturi)    
    Ajutor social. (Luni, 19 aprilie 2010, 13:11)

    AlinN [anonim]

    Am o nedumerire cam cu ce procent s-ar reduce cheltuielile bugetare daca ar disparea conceptul de "ajutor social"?
    • -1 (3 voturi)    
      bogatii Romaniei o duc bine mersi (Luni, 19 aprilie 2010, 13:29)

      petre [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Romania e o tara din ce in ce mai polarizata, cu o clasa de bogati si milioane de saraci.
      Masinile de lux de sute de mii de euro trec pe strazile tarii prin sate si orase in care traiesc milioane de oameni care sufera ... de foame! Milioane de romani traiesc la limita de supravietuire, nu le ajung banii nici sa-si plateasca facturile la utilitati, iar altii, in special din anumite medii, stau pe salarii si pensii nesimtite, de mii de euro, impozitate bland de Stat. Unii isi construiesc palate, isi cumpara masini scumpe si concedii in tari exotice, in timp ce altii, profesori, asistenti sociali, muncitori de fabrica, textiliste, agricultori, vanzatori, etc. de abia au bani sa manance.

      Romania trebuie sa-si regandeasca sistemul de impozitare si gestionare a banului public.
      • +2 (2 voturi)    
        si cum o faci? (Luni, 19 aprilie 2010, 15:52)

        decis [anonim] i-a raspuns lui petre

        Patriciu, Nastase, Tiriac, s.a NU AU domiciliu fiscal in Romania. Iar ceilalti isi vor muta resedinta la Ruse, Szeged, etc. Ce mai impozitezi? E trist, dar chair daca expropriezi TOTUL de la primii trei sute Forbes nu platesti pensiile pe doua luni. Si ce faci in luna a treia?
    • +4 (4 voturi)    
      exprimare nefericita (Luni, 19 aprilie 2010, 13:38)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      cred ca te refereai la ajutorul social nemeritat (invaliditate, pensionare caz de boala, ajutor la plata intretinerii la imobile ce sunt evaluate la minim 2 apartamente etc).
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Luni, 19 aprilie 2010, 14:26)

        cristina [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Da, la asta se referea probabil. Si in orice caz, s-ar salva cifre uluitoare in urma eliminarii acestor "ajutoare sociale" false!
      • +3 (3 voturi)    
        mai poti adauga (Luni, 19 aprilie 2010, 15:56)

        uimit [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        subventia la caldura (data nediscriminat), subventia la metrou si tramvai (idem), subventia la taxe locale (idem), cornul si laptele (idem). Pot fi emotional alaturi de pensionarul care se plangea ca nu-si poate plati intretinerea la un apartament din Bucuresti in ian.2010. Dar traia singur in 3 camere!!! De ce trebuie sa-i platesc eu confortul?
        • 0 (0 voturi)    
          @uimit (Luni, 19 aprilie 2010, 18:13)

          Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui uimit

          Perfect de acord cu tine. Aici este problema. Si-ti maispun ceva: la primarie vin sa ia ajutoare de incalzire, faina, zahar cam toti tziganii si se deplaseaza cu mercedes (numa masina asta le pica bine). Si asta pt ca nu au vnituri declarate. Si ei, asemenea majoritatii firmelor fac o evaziune la greu si ca urmare si taxele colectate sunt mici. Si inca ceva: sunt PENTRU reducerea personallui, dar nu se poate face fara schimbarea modului de a administra romania. Intai redu formalitatile si apoi poti rduce personalul.
          • 0 (0 voturi)    
            si faza misto e (Luni, 19 aprilie 2010, 21:56)

            Ghita [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

            ca daca astia cu mertzuri nu vin, nu mai aveti nici voi obiectul muncii (considerand ca esti bugetar).
    • +3 (3 voturi)    
      Este destul de mare (Luni, 19 aprilie 2010, 13:59)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      pentru ca pe langa persoanele care pe corect ar trebui sa-l primeasca il iau si persoane care sunt platite teoretic cu salariul minim ceea ce implica ajutor de incalzire (de. exemplu) si cate si mai cate. Adica o pacalire a statului pentru a nu plati toate darile (atat de firma angajatoare cat si de angajat) implica si de fapt cheltuieli din partea statului, adica: nu numai ca nu dau dar de fapt iau. Exemple sunt multe ceea ce iti spun eu e doar o componenta si poti afla de la administrator bloc. Si este DOAR un tip de ajutor. Ori sunt cu zecile.
    • +1 (1 vot)    
      Ori iImi joaca memoria .. (Luni, 19 aprilie 2010, 14:16)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      ..o fenta ori te confund cu altcineva!
      Din comentariile din trecut cred ca te stiu si ca un cunoscator al pietii din Germania,daca nu,scuze ptr.confuzie.
      Dar la tema:in Germania se ataca din toate partile conceptul ajutor social.
      In ultimul timp Hartz 4.Este ceva mai diferit,dar se poate numi intr-un fel si ajutor social.Taiand la ajutorul social(mai ales la generatia tanara)vei ajunge la o mobilitate pe piata de munca.
      Dar,bineinteles, ca si sistemul trebuie sa functioneze.Somerilori sa li se ofere posibilitatea de reorientare profesionala(prin cursuri gratuite de la stat).Eu,cu toate ca nu locuiesc in Romania,
      cunosc multe cazuri(tineri pana la 30 de ani)care stau si intind mana la stat.Multi dintre ei nu au calificari(printre ei,absolventi de liceu fara studii,fara calificare)si cred ca aceasta este problema
      (necalificati) cea mai grava,la noua generatie de ajutati sociali.
      Doctoru:pe de-o parte stim ca-n maj.statelor europene,orice prestatie se face la jumatate de pret si totusi nu ne invatam lectiile,pe de alta parte intrebarea este:cine inseala?
      Eu nu cred ca cei care fac contractele bag banii in buzunar.Eu sunt aproape convins de prostia si incapacitatea lor manageriala.
      In Romania orice lucru care-i scump este si chic,deci prostii platesc ca orbii,iar in cazul nostru
      constructorul freaca mainile ca a inselat un prost,
      cvasi o natiune.
      Cu 8 milioane Euro ,ai dreptate,se facea sau refacea un spital din Brasov,care era ptr.omul de rand ceva f.important.
      Nimic impotriva patinoarelor,aduc niste bani bugetului orasului Brasov,dar se putea si mai ieftin.
      Acolo jos este o mafie puternica si cum spui si tu trebuie apucat de coarne si dat cu el de zid!
      Dar cine?Numai Basescu?Nu are cum!Este prea slab ptr.o artilerie in mars!
      Revolta poporului?Pe net,dar nu pe strada!
      Justitia ne convinge zi de zi,cat de functionabila este.Este trist!
  • +4 (8 voturi)    
    si cheltuielile Administratiei Prezidentiale? (Luni, 19 aprilie 2010, 13:17)

    oxitocina [anonim]

    Administratia Prezidentiala si-a multiplicat de cateva ori numarul de angajati sub conducerea lui Basescu.
    Bugetul a fost an de an mai mare. Anul acesta bugetul Administratiei Prezidentiale este 40.688.000 lei, cu 23% mai mare decat cel de anul trecut, mai mare decat bugetul Senatului.
    Angajatilor din Administratia Prezidentiala le-au crescut salariile cu 11%, indemnizatiile de conducere cu 8% si, atentie, sporurile pentru conditiile de munca cu 117%! Plus fondurile de premiere, plus primele de vacanta, crescute si ele.

    Deci, domnule Basescu, vreti reduceri de cheltuieli publice? Incepeti cu ograda dvs.!
    • -2 (4 voturi)    
      anti-propagandisti verosi pnl+pc+psd (Luni, 19 aprilie 2010, 18:15)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui oxitocina

      asta-i propaganda a la Calimente, Geoana, Antonescu, Vanghelie, Ghise. Credeam ca vorbim serios aici!
  • +1 (9 voturi)    
    pai, ar fi bine....... (Luni, 19 aprilie 2010, 13:27)

    capatu` satului [anonim]

    sa inceapa cu reducerea cheltuielilor administratiei prezidentiale, ca oricum, am inteles ca anu` asta si-a marit cheltuielile fata de anu` trecut,
    poate reduce dupa aceea bujetu` SPP, ca si astia au buget marit fata de anu` trecut,
    poate se gandeste si reduce nr. de ministrii, secretari de sta si alti ratati, al caror singur merit este acela de afcae parte din alianta pdl - udmr - indeperndenti (o astfel de masura a fost luata si de guvernul Isarescu - binenteles nu se poate aplica la guvernu` boc)....
    reducerea cheltuielilor facute fara rost - suntem in perioade de criza............

    sigur dupa efectuarea unor reduceri majore de cheltuieli, la demnitari, si omu` de rand din tara asta o sa digere mai usor masurile luate de presedintele intelept.....

    reducerile, la bugetarii din teritoriu se vor efectaua dupa regula - cei mai capabili, sunt ultimi angajati veniti odata cu guvernarea pdl - udmr - independenti.....

    sau poate vorbeste presedintele republicii cu dl. popoviciu si alti magnati ai zilei, sa angajeze cativa disponibilizati de la stat.....desi ma indoiesc....
    nu stiu cum nu mi-am dat seama pana acum, scopul constitutional al presedintelui este reducerea de personal si nu crearea de locuri de munca....., in afara de campania electorala nu l-am auzit pe presedinte vorbind de noi locuri de munca....

    intr-adevar tara n`are bani pt. salariile bujetarilor, dar se descopera lunar inca cateva miliarde de euro, pt. tot felul de afaceri profitabile pt. tara asta: avioane ruginte, autostrazi supraevaluate si borduri schimbate anual.....

    tara are conducatorii care ii merita.....
  • +6 (6 voturi)    
    TRANSPARENTA (Luni, 19 aprilie 2010, 13:39)

    Gogu [anonim]

    Avem nevoie de transparetizarea sistentei sociale si de o mai buna si mai profunda intelegere a acestieia. Oameni nu trebuie lasati sub cerul liber, fara mincare, si fara ingrijire medicala, in acelasi timp oameni nu trebuie stimulati finaciar pentru a nu munci. E un echilibru greu de stabil dar absolut necesar pentru evolutia tarii.

    Nu inteleg unele lucruri:

    De ce EU primesc subventie la RADET cind nu am nevoe de acesta subventie?

    De ce primesc subventie la RATB cind nu am nevoie de asa ceva?

    De ce primesc subventie la lapte si pine si etc... ? Cind nu am nevoie?

    Problema in romania este ca statul "asista" foarte multi oameni care nu au nevoie sa fie asistati. Asta genereaza in final cerere de produse import mai mare de cit ar trebui, si afecteaza nivelul competitivitatii interne.

    Asistenta sociala prin multiplelel ei forme trebuie DRASTIC REGINDITA! Mimeni nu trebuie sa sufere de frig si foame dar nici sa dam unora care deaja au!
  • 0 (8 voturi)    
    Au trecut 4 luni (Luni, 19 aprilie 2010, 13:49)

    gabish [anonim]

    iar singurul care a facut ceva este Berceanu (poate de aceea este si cel mai injurat de stiristi). Blaga de la care ma asteptam a fi un reformator - NIMIC.
    Dle Presedinte, parerea mea este ca problema este premierul. Mi se pare depasit de probleme. Si nu numai. Interviul dat la b1tv mi-a placut. Ati atins toate zonele sensibile. As sugera in plus modificarea legii electorale: finantarea partidelor politice dar si a ceea ce inseamna repartitia aceea aleatorie a procentelor (uninominal pur in 2 tururi).
    • 0 (4 voturi)    
      Berceanu (Luni, 19 aprilie 2010, 15:50)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui gabish

      Da, a reusit ceva, a reusit sa rezilieze un PPP. Intr-adevar, mare realizare, unica in lume. :)
  • 0 (6 voturi)    
    sa inceapa cu administratia prezidentiala (Luni, 19 aprilie 2010, 14:05)

    dan [anonim]

    sa faca bine si sa inceapa cu administratia prezidentiala care si-a tot marit cheltuielile de la an la an, parca ar fi altul presedinte.....
  • -1 (5 voturi)    
    Numai votul ne scapa. (Luni, 19 aprilie 2010, 14:08)

    mircea [anonim]

    Iliescu a creat un sistem mafiot protejat de legi.Numai daca privim ce oameni sunt la Curtea Constitutionala,ICCJ,CSM,cu ce excrocherii se ocupa si nimeni nu le poate face nimic.Rezultatele referendumului raman moarte.PSD si PNL cauta motive legale pentru a nu tine cont de referendum.Alianta cu UDMR,nu este un fapt care sa ajute in schimbari,tinand cont ca UDMR a fost la guvernare in permanenta si nu este interesat in reducerea sau eliminarea unor posturi birocratic care au fost negociate cu diferite partide.Pentru UDMR este bine cu oricine,numai sa nu se modifice nimic,sau sa se modifice unde vor ei-autonomia tinutului secuiesc.Numai un vot masiv in favoarea PDL,poate ca ar fi reusit sa se faca o schimbare in bine.Nu sa dat in2008.Pana in 2012,d-zeu stie ce se mai intampla si in ce masura PDL va mai fi capabil de modernizare a Romaniei.Sa vazut ca PSD si PNL,fac eforturi pentru mentinerea unei caste de inbogatiti si mafioti si totusi voturile in favoarea acestora au fost destul de consistente.Legal Basescu si Boc nu pot face prea multe cu un parlament care gaseste mereu altceva de facut decat sa dezbata problemele strigente ale tarii.Nu mai pot parlamentarii PSD si PNL de Romania.Ei au treaba sa sustina interesele lui Patriciu,Voiculescu,Vantu,Nastase,Geoana,Vanghelie,Mazare,etc.
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Luni, 19 aprilie 2010, 14:25)

    abc [anonim]

    Sunt unii functionari publici care isi fac intr-adevar treaba asa cum trebuie, dar si multi altii ce nu fac decat sa primeasca bani...pe nimic. Nu vrea Basescu raul nimanui, dar criza este cea care isi spune cuvantul. Iar comparativ cu alte tari, stam destul de bine la capitolul disponibilizari!
    • -1 (1 vot)    
      @abc (Luni, 19 aprilie 2010, 18:17)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui abc

      Eu nu am luat atentii. Aveam 2500 lei. Acum am 995. De luna asta astept la cotitura :)

      PS. Nu dau factura.
      • 0 (2 voturi)    
        Daca faci ce spui... (Luni, 19 aprilie 2010, 19:43)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        ..., sper sa te vad la stiri si in statisticile de coruptie! Oricum , mare parte din functionarii publici sunt super-nesimtiti. Pacat ca munca unora este facuta zob de atatia neaveniti in functii publice (numiti, alesi etc).
        Daca tie ti se par putini banii, vino in privat unde in plus fata de primitul banilor alora mai trebuie SA SI MUNCESTI ! Voi aveti impresia ca la privat sunt carute de bani? Voi la stat va imbuibati pe munca noastra...
  • -3 (9 voturi)    
    Disponibilizari (Luni, 19 aprilie 2010, 15:27)

    Mihai Dutulescu [anonim]

    S-a trezit vorbind si Basescu!Daca nu sant in stare sa creeze locuri de munca,hai sa disponibilizam!Parca obligatia guvernantilor este sa creeze locuri de munca,nu sa concedieze!
    • +5 (9 voturi)    
      sa creeze guvernul locuri de munca! (Luni, 19 aprilie 2010, 16:00)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Mihai Dutulescu

      asa cum a facut Tariceanu cand a angajat inca 400 000 de bugetari! Sau sa subventioneze din banii nostri ai tuturor producerea de cartofi care sa coste de doua mai mult decat cei din Egipt? sau sa subventioneze productia de lapte din bani publici (cand cel din Ungaria costa exact 61%).
    • -1 (7 voturi)    
      te-a omorat comunismul, bre (Luni, 19 aprilie 2010, 18:49)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Dutulescu

      n-ai inteles nimic din economia de piata si limitarea interventiei statului in economie! mentalitati ca a dumitale ne trag inapoi!
  • -1 (3 voturi)    
    excelent (Luni, 19 aprilie 2010, 19:40)

    nonsense [utilizator]

    ce ma bucur ca-i da afara...pana la ultimul sper....ca au votat cu cine trebuia si au niste lideri sindicali beton...
  • -2 (2 voturi)    
    Stii ce toarse Basescu ... (Luni, 19 aprilie 2010, 23:36)

    ion [anonim]

    Nici nu ne mai pasa.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version