Adrian Nastase: Basescu vrea sa scape de Boc

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 8 aprilie 2010, 12:07 Actualitate | Politic


Anuntul presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, privind urgentarea adoptarii Legii lustratiei arata ca Traian Basescu "vrea sa scape" de Emil Boc, sustine presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase, intr-o postare pe blog.

Nastase mentioneaza ca Roberta Anastase a promis public, nu de mult timp, ca Legea lustratiei ar urma sa fie aprobata foarte rapid de Parlament si ca el va trece peste "ridicolul situatiei de a veni acum cu o astfel de propunere, dupa ce 20 de ani nu ai spus nimic despre ea".

"Nu pot insa sa nu ma mir de faptul ca o astfel de lege l-ar pune in postura de „lustrabil-sef” pe nimeni altul decat pe Emil Boc, presedintele de pe hartie al PDL si premierul de hartie al Guvernului Romaniei. Da, la ora aceasta, Emil Boc este personajul cu cea mai inalta functie in stat, care a detinut functii in cadrul Tineretului Comunist. O tanara speranta, care, iata, confirma dupa atata timp. Spiritul nu l-a parasit, doar stapanul s-a schimbat.

Nu pot sa cred ca aici este vorba de o scapare a PDL. Avand in vedere ca initiatorul miscarii este Roberta Anastase, pentru mine este clar ca unda verde a venit mai din deal de Modrogan. De ce? Raspunsul nu este atat de usor pe cat ati putea crede. Basescu nu ar vrea sa scape de Emil Boc pentru mandatul dezastruos de premier. El nu a fost pus acolo sa fie premier. El a fost pus acolo in postura de executant si incasator.

Este evident insa ca Emil Boc nu mai rezista mult in postura de scut, iar loviturile incep sa treaca prin el si sa fie resimtite de cel care tine scutul. Dar un scut care te-a servit atatia ani nu poate sa fie aruncat in vazul lumii, tocmai de tine. Asa ca inventezi un pretext pentru a-l inlocui cu altul.  Si ce alt pretext mai bun poti gasi decat pensionarea prin lege a celor care si-au oferit serviciile la cel putin doi stapani. Sau poate gresesc eu si motivul e altul.

Un lucru imi este insa clar. Basescu vrea sa scape de Boc."


Citeste mai multe despre   


















6251 vizualizari

  • -10 (20 voturi)    
    Bravo (Joi, 8 aprilie 2010, 12:16)

    Cri [anonim]

    Foarte bine explicata situatia curenta.
    Felicitari!
    • +20 (24 voturi)    
      20 de ani in care Nastase&co.. (Joi, 8 aprilie 2010, 12:30)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Cri

      ... nu au promovat legea lustratiei in Parlament, de ce nu ne zice nastase 7 case de ce nu a avur psd "vointa politica" sa treaca legea in parlament, ca doar au fost la putere 14 ani din ultimii 20. Probabil ca zbura tot psd-ul de la guvernare.
      • -10 (16 voturi)    
        Lectie de istorie uitata (Joi, 8 aprilie 2010, 12:36)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        20 ani - 6 ani (Basescu) - 4 ani (Constantinescu) = 10 ani

        In al doilea rand, in astia 10 ani a propus Basescu & Co aceasta lege si nu s-a votat?
        • +7 (11 voturi)    
          alta "lectie" (Joi, 8 aprilie 2010, 13:01)

          me [anonim] i-a raspuns lui Cri

          ... e asta :
          Nu Constantinescu era presedintele senatului in perioada '96-'00 si nici Basescu in perioada '04-'10 ...
          • -6 (8 voturi)    
            Bai esti culmea (Joi, 8 aprilie 2010, 13:35)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui me

            Ce vrei, sa aibe Basescu toate functiile publice simultan??????????????????????????????????????
            • +4 (4 voturi)    
              Ba culmea esti matale (Joi, 8 aprilie 2010, 16:17)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Dan

              Ideea e ca presedintele nu poate propune o lege in parlament. Aia o pot face doar parlamentari sau guvernul, sau 100000 de cetateni stransi laolalta. Citeste constitutia daca nu crezi.
      • -5 (11 voturi)    
        esti indoctrinat politic (Joi, 8 aprilie 2010, 12:43)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Lasa ca vine un "Independent" sa ii ia locul lu' Boc. Nu iti fa griji. Partidul nu doarme. O sa-si aduca aminte de tine postac portocaliu.
      • +9 (9 voturi)    
        Daca vrea sa scape de el de ce il reconfirma ca PD (Joi, 8 aprilie 2010, 13:10)

        Vladut [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        De ce Boc are unda verde ca sa ramana presedinte la PDL fara a avea contracandidat daca marinarul vrea sa scape de el?
        In plus nu cred ca e cazul ca Boc sa se teama de legea lustratiei. Functie de lider la tineret nu este functie publica detinuta in regimul comunist. Nu a avut functie in administratia comunista.
        Si azi, politician esti in momentul in care esti ales sau numit intr-o functie publica nu cand detii o obscura functie interna la tineret.
        • -5 (5 voturi)    
          Motive schimbare BOC (Joi, 8 aprilie 2010, 13:33)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui Vladut

          1. Sunt multi "independenti" care vor si ei o functie. Nu poti sa-l schimbi pe primministru dupa ce l-ai pus de PATRU ori in functie! E nevoie de un pretext.

          2. Trebuie distrasa atentia oamenilor de la problemele reale ale economiei. Trebuie sa ii dai macar circ daca paine nu esti in stare sa ii oferi.
        • +7 (7 voturi)    
          felicitari ! (Joi, 8 aprilie 2010, 13:46)

          io [anonim] i-a raspuns lui Vladut

          esti singurul comentator care a inteles de fapt ce inseamna lustratia ...
          mi-ai luat explicatia din gura ...
          lustratia ii vizeaza doar pe cei care au lucrat in aparatul de stat comunist, nu pe toti care au avut functii in partid.
          si deci Boc, ca si cadru universitar, nu e vizat.
          nici Basescu, ca si comandant de vas.
          in schimb Bombo, care arunca bomba, sa ne taie noua trompa, delegat in ministerul de externe pe vremea lui Ceasca, da.
          deci nea Bombo, doar o vorba sat-i mai spun: de ce ti-e frica nu scapi ...
          iti suna cunoscut?
          • -6 (6 voturi)    
            Te inseli (Joi, 8 aprilie 2010, 13:55)

            Cri [anonim] i-a raspuns lui io

            Basescu, dupa ce a avansat ca fulgerul in cariera de marinar, a ajuns secretar la ministerul transporturilor pe vremea lui Ceausescu. Google it!
            • +3 (3 voturi)    
              fals ! (Joi, 8 aprilie 2010, 15:38)

              io [anonim] i-a raspuns lui Cri

              "1990-1991 Subsecretar de Stat - Şeful Departamentului Transporturi Navale din Ministerul Transporturilor "
              www.presidency.ro
              mai ai si alte intoxicari?
              • -2 (2 voturi)    
                Nu este fals (Joi, 8 aprilie 2010, 16:13)

                Cri [anonim] i-a raspuns lui io

                Era vorba de perioada lu' Ceausescu.
                • 0 (0 voturi)    
                  cum nu e fals? (Vineri, 9 aprilie 2010, 16:33)

                  io [anonim] i-a raspuns lui Cri

                  a fost sub-secretar de stat intre '90 si '91. atit.
                  (din cite stiu eu Ceasca era deja underground la ora aia.)
                  asa scrie in CV.
                  inainte de 90 a fost ofiter in marina, comandant de vas si director la institutul naval.
                  citeste cv-ul de pe site-ul presedentiei, ca de-aia ti l-am postat in raspuns.
                  vezi ca de pe gugal poti culege si informatii "emise" de ciutaci, gazi, srsei, ciuvici etc...
          • -6 (6 voturi)    
            Ca sa nu se supere nimeni (Joi, 8 aprilie 2010, 13:56)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui io

            din cei vizati si sa se bucure toata lumea de pe langa, legea lustratiei ar trebui sa fie simpla si concisa: Cine a fost membru PCR sa-i fie interzis sa detina o functie publica in Romania.
            • +5 (5 voturi)    
              4 milioane (Joi, 8 aprilie 2010, 14:14)

              naiv [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              de membri a avut PCR. Cam tot invatamantul superior, vreo 80% din pre-universitar, toti ofiterii superiori, toti sefii de servici/sectie/atelier, cam tot ce insemna scriitori/poeti/pictori si mai putem insira.
              • -3 (3 voturi)    
                Corect (Joi, 8 aprilie 2010, 14:26)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui naiv

                iti dai seama ce economie se face la buget? Scapam imediat de criza cu lustratia asta.
            • +2 (2 voturi)    
              suparare mare (Joi, 8 aprilie 2010, 15:33)

              io [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              dreptul la libera asociere este prevazut in DUDO.
              si preluat de Constitutia nostra "moderna".
              faptul de a fi membru al unui partid aflat in legalitate nu poate fi incriminata nici daca optiunea este voluntara.
              nu doctrina comunista este cea care trebuie infierata, ci aparatul de stat REPRESIV.
              nazismul nu a fost deloc mai bun decit comunismul de la noi, cu toate ca e o doctrina de dreapta.
              • 0 (0 voturi)    
                Schimbare (Joi, 8 aprilie 2010, 16:24)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui io

                Ar fi bine daca ne-am schimba intre noi, cei de la stat sa treaca la privati si cei de la privati la stat. Si cu o planificare pe vreo 4 ani si o lege a lustratiei pe masura s-ar putea realiza lucrul asta.
              • +1 (1 vot)    
                Invatati,invatati,invatati ! (Vineri, 9 aprilie 2010, 8:19)

                Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui io

                @ A zis Ilici Lenin cand a vazut carnetul de elev teolog a lui Dugasvili! Adeca Tavarisci Stalin! Tradus ca porecla politica: Tov.Otel! De tare si lustruit ce era! Pai ce are 4 milioane de Pcr-isti cuaparatulrepresiv.A camai erau si cozile de topor! Aia o faceau gratis .La finalul"anchetelor"cu "telectualii.bogatanii,negustori sau simpli gospodari dar instariti puneau de o evacuare furau tot inculsiv casele.Daca "aveai" norocul"ca domiciliul sa faca cu ohiul unui securist responsabilcudepistarea"dusmanilor poporului" seara erai arestat fara casa,fara masa .Noapte si ceata a fost aplicat si de Hitler si de comunisti! Disparea noapte omul fara proces,pedeapsa sau mormant.Spaima pazea bostanaria! Sindromul victimei!DDD
            • +1 (1 vot)    
              Idee tipic comunista! (Vineri, 9 aprilie 2010, 8:03)

              Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

              @Cine soia nu a mancat... are colesterolul ridicat! Ete fasss!Bre titirca raule : Daca un Prof.Univ.chirurg eminent neurolog nemembru de partid era chemat la un congres afara era cam obligat sa intre in partid. Adica sa fie nitel rosu> Ca si aia de afara unii prosti gramada cu o cultura zero faceau alergie la rosu comunist! Pricepeaet????> DDD
            • 0 (0 voturi)    
              subscriu!!! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 1:57)

              maria [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              De acord.
        • 0 (0 voturi)    
          CORECT ! (Vineri, 9 aprilie 2010, 7:57)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Vladut

          2 No coment! DDD
    • +7 (7 voturi)    
      da ce cugetatie domnule Nastase! (Joi, 8 aprilie 2010, 13:07)

      andr33a [anonim] i-a raspuns lui Cri

      alt blogger pe scena netwoking-ului romanesc! cand nu ia ce face iti ocupi timpul cu cate o afirmatie de genul asta...cand au vazut ca li se termina munitia incerca sa invrajbeasca coechipierii intre ei! tinta ratata dl Nastase!
    • +9 (9 voturi)    
      cand nu mai ai scapare! (Joi, 8 aprilie 2010, 13:09)

      fane [anonim] i-a raspuns lui Cri

      prin fortele proprii se regurge la stfel de declaratii veninoase!noua politica PSD: Jigniri la adresa premierului! Ponta l-a facut prost si maimutoi, Nastase premier de hartie, asteptam si alte oferte stimabillor!
    • 0 (0 voturi)    
      ...Nu ma-nnebuni, coane !!!... (Vineri, 9 aprilie 2010, 10:23)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui Cri

      ...Ei, nu ma-nnebuni, coane Leonido !...
      ...Apoi, asa cum le zici matale, ma rar !!!...
      ...Doamne, ca bine v-a mai pictat caracterul nenea iancu caragiale!....
      ...Politicieni caraghiosi, vicleni si cu aere de savanti !.
      ...Mi-e sila, mi-e greata cand va aud !!!...
  • +17 (19 voturi)    
    Ne lasi ??? (Joi, 8 aprilie 2010, 12:18)

    nick [anonim]

    Mr. Nastase cate? case si nr. de oua necunoscut
    s-a apucat iar de emanatii in blogosfera, doar doar va abate atentia p..mii (expresia nu-mi apartine, doar am citat o alta emanatie a distinsului profesor) de la ce se mai intampla in cazul Voicu.
    • -4 (6 voturi)    
      nastase 2 case - mihaileanu si baneasa (Joi, 8 aprilie 2010, 14:05)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui nick

      ai intrebat, ti-am raspuns
      • +2 (4 voturi)    
        Ups.. (Joi, 8 aprilie 2010, 18:16)

        nick [anonim] i-a raspuns lui adrian

        A cumparat Nastase si casele lui Basescu ?
        Ce tare ! Poate il ia si pe Geoana in spatiu, sa scape si el de cosmarul traiului cu soacra..
        Da' totusi, daca ai atatea informatii, nu ne zici si cate oua are pana la urma ? Stirea asta ar tine prima pagina a ziarelor zile in sir.
  • +15 (17 voturi)    
    Numai de Boc vrea sa scape? (Joi, 8 aprilie 2010, 12:19)

    Constantin [anonim]

    Daca legea va fi adoptata va scapa si Basescu si noi de mai multi lustrabili.

    Sa fie in stare Basescu sa lanseze o bila astfel incat sa darame toate popicele politice?
    • +13 (13 voturi)    
      printre care (Joi, 8 aprilie 2010, 12:51)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      se va numara si nastase a., nu-i asa?
  • +16 (16 voturi)    
    Ce mai face nepotul Matusii tamara? (Joi, 8 aprilie 2010, 12:20)

    mirel [anonim]

    Ce mai zice el ?Ce mai face cu pontosul mic Nastase?
    Il mai scoate la plimbare?Nu l-am mai auzit pronuntandu-se el cum trebuie sa rasara Soarele.
  • -10 (16 voturi)    
    Din moment ce ... (Joi, 8 aprilie 2010, 12:20)

    No-Basescu-Day-Everyday [anonim]

    ... Hotnews.ro (portalul online al domnului Presedinte) achieseaza la zicerile lui Nastase, preluandu-le obiectiv si in integralitatea mesajului transmis, pare-mi-se ca se pregateste intradevar schimbarea micului Boc.

    Poftiti la locurile dumneavoastra.
    Urmeaza un nou act al piesei de Teatru pusa in scena de magistrul papushar.

    P.S. As ruga sa nu mi se cenzureze, sau mai mult decat atat - refuze aparitia acestui post.
    Cred (inca ?!) in libertatea de opinie sub regimul politic Basescu.
    • -6 (8 voturi)    
      Multumesc hotnews. (Joi, 8 aprilie 2010, 12:35)

      No-Basescu-Day-Everyday [anonim] i-a raspuns lui No-Basescu-Day-Everyday

      Si cu aceasta ocazie multumesc si minusurilor "-", - neargumentate, pe care le voi primi.
      • -6 (8 voturi)    
        Argumente?! (Joi, 8 aprilie 2010, 12:55)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui No-Basescu-Day-Everyday

        Crezi ca esti intr-o tara educata?
        Pentru romani politica e un fel de meci de fotbal. Isi sustin echipa injurand adversarii si... cam atat.
      • +9 (9 voturi)    
        In loc de minus: (Joi, 8 aprilie 2010, 12:59)

        nick [anonim] i-a raspuns lui No-Basescu-Day-Everyday

        No-Iliescu-Nastase-Vanghelie-Hrebenciuc-Geoana-Ponta-FOREVER
        • +6 (8 voturi)    
          adica, in loc de minus (Joi, 8 aprilie 2010, 13:03)

          click [anonim] i-a raspuns lui nick

          Mafia pesedista, NEVER EVER!
        • -4 (6 voturi)    
          True ! (Joi, 8 aprilie 2010, 13:09)

          No-Basescu-Day-Everyday [anonim] i-a raspuns lui nick

          Doar ca nu-l proslavesc pe Basescu nu ma face adeptul celor enumerati de tine.

          Cand zic "Basescu" vorbesc de intregul regim patrionat de dansul: Parlament majoritar, Guvern, Servicii secrete ... intr-un cuvant TOT.
        • -1 (3 voturi)    
          EBA,NUTZY,Videanu, (Joi, 8 aprilie 2010, 15:48)

          Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui nick

          RIDZI,Mircea Base,Syda,Boculetz....O,doamne...
          • +3 (3 voturi)    
            :)) (Joi, 8 aprilie 2010, 17:53)

            nick [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

            Simplul fapt ca Nastase a ajuns sa-si verse teoriile pe blog, nu din postura vreunei functii importante in stat, ma face sa cred ca incet, incet, suntem pe drumul cel bun.
  • +18 (18 voturi)    
    nu, n-ai inteles (Joi, 8 aprilie 2010, 12:23)

    andrei [anonim]

    noi vrem sa scapam de tine, tu si altii ca tine vreti sa scapati de justitie, Justitia vrea sa scape de monitorizarea Comisiei Europene, iar Romania vrea sa scape de eticheta de stat mafiot. that simple!
  • +15 (17 voturi)    
    si noi vrem sa scapam de tine! (Joi, 8 aprilie 2010, 12:23)

    suca [anonim]

    dar nu stiu cum se face dar nu reusim. mereu te "auzim" si te "vedem".

    evident ca base vrea sa scape de toti de toata populatia Romaniei si sa ramana singur, nu?

    obsesia asta. daca base se opune legii lustratiei bombonel sarea ca base isi apara pupilul de la guvern. daca base vrea legea inseamna ca base nu-l mai vrea pe boc.

    ce putem sa spunem... daca tot nu-l mai baga nimeni in seama, nici macar procurorii ca s-a blocat dosarele, macar mai scoate si el cate-o perla :)

    paranoia...
  • +12 (14 voturi)    
    Cine este nastase? (Joi, 8 aprilie 2010, 12:23)

    valexandru [anonim]

    nu intereseaza pe nimeni ce are de spus.
  • +13 (15 voturi)    
    Si noi vrem sa scapam de Nastase... (Joi, 8 aprilie 2010, 12:25)

    Surfer [utilizator]

    .. si sa ajunga la racoare, unde-i locul si sa nu se mai ascunde dupa fustele Curtii Constitutionale si ale Parlamentului, pt dosare aflate pe rol la DNA.
  • -2 (8 voturi)    
    HA HA HA (Joi, 8 aprilie 2010, 12:27)

    vasi [anonim]

    Sunt cu zecile de "independenti" care asteapta sa ii ia locul :))) Poporul va crede ca va veni alt guvern mai competent sa ii scoata din criza :))))))))
  • +10 (14 voturi)    
    Asa-i! (Joi, 8 aprilie 2010, 12:29)

    Lucian [anonim]

    Ca bine le spui, coane Adrianus! Cum vin ele de se leaga ca nuca in perete! Dar ce te faci ca pica si niste lepre de pe la PSD-PC, cum ar fi de pilda Felix Cotoiul?
  • -4 (6 voturi)    
    boc (Joi, 8 aprilie 2010, 12:40)

    bc [anonim]

    sunt multi care spun ca legea lustratiei nu mai are obiect. asa ceva spun cei care, ei insasi, sunt lustrabili. apar la tv in chip de moralisti. aparitiiile lor demonstreaza clar ca e absolut necesara lustratia. boc, prin ceeace face demonstreaza ca a avut o functie lustrabila de utc-ist . adevarat pcr-ist, spune multe. multe minciuni cu caracter populist si nu realizeaza nimic. nu pricepe o iota din economie. n-a aplicat nici-o masura anticriza propusa de oamenii de afaceri.
  • +6 (6 voturi)    
    Devenim experti in diversiuni, si altii mai lucizi (Joi, 8 aprilie 2010, 12:49)

    romanasu' [anonim]

    Exista momente in istorie, cand multe pareri se formeaza si devin adevaruri exact cand exista setea pentru un raspuns.

    Daca raspunsul vine din partea unei persoane cu autoritate, cu capital de incredere, cu o functie influenta, cu o pozitie privilegiata la robinetul informativ si lucida sa inteleaga ca e momentul, atunci dragii mei se arunca pastila!

    De remarcat perioada post-diversiunii-decembriste, si instaurarea primelor regimuri cica democratice pe care le-a tranzitat Romania, cand se intampla ca milioane de oameni sa stea cu gura cascata la televiziunea publica, la discursurile conducatorului care explica cu incredere incotro merge tara.

    La acele lectii Nastase a fost destul de aproape si le-a invatat, dar din pacate e un truc descoperit si de romani, si nu mai functioneaza, e dezamorsat!
    D-le Nastase, nu mai umblati cu subtilitati, acestea au efect, repet la persoane cu capital de incredere, dumneavoastra sunteti cu minus pe piata, sunteti compromis !

    Poporul roman va refuza, va blameaza si va reneaga ca un element antidot pentru tara.

    Si intre noi fie vorba, stim amandoi ce a dat valoare partidului: oameni influenti, frica insuflata prostimii prin acapararea functiilor publice locale, si un sistem privilegiat de justitie, folosirea ramificatiilor sociale invizibile, berea si mititeii pentru oameni disperati !
  • -6 (8 voturi)    
    Basescu...afara?... (Joi, 8 aprilie 2010, 13:05)

    TED [anonim]

    Nu numai de Boc....si de el....pai a fost securist...a fost capitan de vas...a avut functii politice...
    Problema e ca nu se va adopta niciodata asa ceva ...Ce sunt prosti?....Toti vin via Ceausescu &Iliescu....
    Noi vorbim...bani nu prea mai sunt pentru noi...
    ....somajul creste...putem muri dupa ce-i votam...
    Ei isi fac de cap....
    Securistul sef T.Basescu vrea L.lustratiei.....am trait sa vad si asta...Maine ...poimaine...cel care a terminat flota Romaniei si si-a batut joc de Bucuresti cere sa fie pedepsiti toti hotii....
    Unde esti tu Tepes Doamne....
    • +1 (3 voturi)    
      Poate vine Tepes (Joi, 8 aprilie 2010, 15:42)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui TED

      si pentru cei ce siluiesc limba Romana fara nici un scrupul. De logica ce sa mai vorbim...
  • +3 (3 voturi)    
    plus cati altii? (Joi, 8 aprilie 2010, 13:22)

    MirceaA [utilizator]

    ok, scapa de Boc, dar de inca vreo 200 de lingai.
  • +7 (9 voturi)    
    E grav daca a fost UTC-ist... (Joi, 8 aprilie 2010, 13:23)

    Ronin [utilizator]

    Pe de alta parte ma gandesc ca si eu am fost soim al patriei si pionier.....oare se pune?? Mi-am compromis cu asta sansele de marire????
    P.S. Bombonel...esti penibil!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    recrudescenta (Joi, 8 aprilie 2010, 14:02)

    gabriel [anonim]

    observ o recrudescenta a tradarii nationale, chiar si pe acest site ! mai baieti, mai rar mai, ca abea v-am batut la vot si acum aveti treaba pe la arest....
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Joi, 8 aprilie 2010, 14:15)

    gabi [anonim]

    Ca sa vezi ce declaratie penibila dupa parerea mea a putut sa de-a acest Nastase, Boc scut si Basescu in spatele scutului...de unde si pana unde? Boc spre deosebire de alti Premieri pe care ia avut Romania a avut mereu curajul sa iasa in fata poporului, sa discute cu oamenii si intotdeauna sa gaseasca o cale de mijloc pentru a rezolva problemele intalnite, iar daca domnul Nastase crede ca va scapa atat de usor de Boc se inseala, el are un scop si il va duce la bun sfarsit.
  • -3 (5 voturi)    
    Mai,dar legea asta (Joi, 8 aprilie 2010, 14:45)

    Pantera Roz [utilizator]

    a lustratiei nu se refera si la fostii securisti?Scapam naibii simultan si de basescu si de boc...
    • +2 (4 voturi)    
      Legea se refera la (Joi, 8 aprilie 2010, 15:50)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      cei ce au fost platiti de partid, au avut functii de decizie in partid sau stat in vremea dictaturii. Adica Iliescu, Voiculescu (asta este cu legea cealalta de politie politica), Mazare (iar incurc asta e cu penalul).
  • +1 (3 voturi)    
    Si marmota ... (Joi, 8 aprilie 2010, 16:14)

    Eu the first [utilizator]

    Pasarea malai viseaza. Nastase ar vrea el sa existe tensiuni si disensiuni in PDL. Da' nu-i place sa recunoasca ca comuniunea de interese in interiorul PDL e mai stransa decat in PSD + PC + PNL.

    Ma repet: PSD e o adunatura eterogena de diverse grupari: racheti, infractori economici, criptocomunisti, ex-nomenklaturisti, neocomunisti, o masa mare dar fara prea mare influenta de oportunisti de cariera, si o masa si mai mare si mai fara influenta de oameni naivi,marunti si de buna credinta - astia din urma insa incep sa se rareasca. De cand nu mai e cascaval de impartit, nu mai exista nici un liant intre gruparile astea extrem de diferite, decat inertia si lipsa de alternative. PNL si PC nu-s nici ele diferite, doar atat ca-s organizatii in care o grupare sau un imbogatit face legea, in locul unei adunaturi de mai multe grupari, ca la PSD.

    PDL in schimb are sustinere din partea alora care desi nu se dau in laturi de la un contract avantajos cu statul, au in primul rand interesul ca economia sa functioneze. Se mai bat ei pe contracte, dar in mod esential au un interes major comun. Cum pe moment au si cascaval de impartit, e clar ca n-au motive de cearta grave.

    Asa ca in nici un caz eu nu cred gargara lu' Nastase. Cre' ca incetul cu incetul incepe sa-si piarda si el stapanirea de sine, vazand ca pasari din ce in ce mai mari intra la apa.
  • +1 (3 voturi)    
    Si noi... (Joi, 8 aprilie 2010, 17:03)

    hahalera [anonim]

    de tine!
  • +2 (4 voturi)    
    nastase (Joi, 8 aprilie 2010, 18:44)

    ela [anonim]

    cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
  • +1 (3 voturi)    
    Nastase = hot jenant (Joi, 8 aprilie 2010, 20:17)

    Lucius [utilizator]

    Hai sa lustram si pionerii si soimii patriei atunci. Acest nepot comunist al matusii Tamara ne arunca praf in ochi, doar doar poate scapa iar de mana justitiei. incredibil.
  • +1 (3 voturi)    
    Oua (Joi, 8 aprilie 2010, 22:58)

    Radu [anonim]

    Deci cate oua are Adisor?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version