Radu Stroe: " As vrea sa va anunt, pe cale oficiala, victoria "bunului simt", impotriva celora care credeau ca totul li se cuvine in aceasta tara"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:12 Actualitate | Politic


Candidatul liberal pentru fotoliul de deputat in Colegiul 1 din Bucuresti, Radu Stroe si-a confirmat victoria in fata democrat-liberalului Honorius Prigoana. "As vrea sa incep prin a multumi cetatenilor care au iesit la vot. As vrea sa va anunt, pe cale oficiala, victoria "bunului simt", impotriva celora care credeau ca totul li se cuvine in aceasta tara.(...) Nu vreau sa comentez declaratiile lui Prigoana. Ar trebuis ainvete sa asculte zumzetul oamenilor de pe strada", a declarat Stroe.

Radu Stroe: "As vrea sa incep prin a multumi cetatenilor care au iesit la vot. As vrea sa va anunt, pe cale oficiala, victoria "bunului simt", impotriva celora care credeau ca totul li se cuvine in aceasta tara. Consider ca, trebuie sa aduc multumiri si domnului presedinte de la PSD sectorul 1. Aceasta batalie este un test prin care noi, liberalii, si cei din PSD din sectorul 1, am incercat sa demonstram ca in aceasta tara nu se poate face orice.

Intrebat cum comenteaza declaratiile contracandidatului sau, Honorius Prigoana care a calificat lupta electorala ca una "agresiva", Radu Stroe a declarat: "Eu nu comentez declaratiile respectivului domn. Pot insa, de la inaltimea varstei mele, sa-i dau doua sfaturi, as spune parintesti, poate chiar de bunic: ar trebui atunci cand se angajeaza intr-o astfel de lupta sa o faca in exclusivitate pe fortele sale si nu vreau sa adaug mai mult, si al doilea sa invete sa asculte de la zumzetul oamenilor de pe strada. Oamenii aceia pe care nu-i vedem, nu-i stim, si poate ca ar fi fost mai aproape de realitate. Mie imi pare rau pentru el. Atat am avut de spus".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2256 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    hai, bre... (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:17)

    Codruta N [utilizator]

    ... in adversarul cazut nu se loveste... (cel putin nu imediat, cu bocoantza... >:)
    Mai bine zi mata ce ai de gand cu sectorul acela - si cum ai sa ajuti sa se "repare" ce au stricat altii - ca au stricat destul!
    Oamenii aceia care au votat ASTEAPTA ceva! Si pun pariu ca nu un kil de zahar, nici o umbrela sau o galeata, bricheta samd... >:)
    • -2 (10 voturi)    
      hai ca ai dreptate...nu se loveste (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:36)

      gigi amoroso [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Trebuia sa spuna "L-AM CIURUIT". Si asa isi exprima clar ce are de gand cu sectorul ala asa cum celalalt a aratat ce avea de gand cu tara aia...
      I-AM CIURUIT...
      • +5 (7 voturi)    
        saracii... (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:21)

        skander [anonim] i-a raspuns lui gigi amoroso

        astia de inca va mai scandalizati de replica aia cu ciuriutul cred ca sunteti afectati pe viata... si ori sunteti prea tineri ca sa stiti de fapt ce este cu replica (ceea ce inseamna o viata lunga afectata - nasol de voi), ori sunteti pur si simplu prea prosti (si mai nasol de voi)
      • +2 (6 voturi)    
        VICTORIA MITEI ELECTORALE (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:23)

        cris [anonim] i-a raspuns lui gigi amoroso

        Poti oare sa te lauzi ca a castigat "BUNUL SIMT"?
        Eu zic ca e jenant cand la alegeri se prezinta 27% din alegatori si te vezi pe cai mari.
        Poti spune ca ai fost votat de majoritatea celor care s-au prezentat la vot. De fapt asa zis punul simt a fost ales de 18,9% din numarul de votanti. Un colegiu in care s-a practicat votul cu sacosa si i s-a refuzat dreptul democratic li REMUS CERNEA sa candideze.
        Corect ar fi sa-l citati pe BASESCU " O VICTORIE DE ETAPA". NIMIC MAI MULT.
        O partida fara miza in care un lider PNL a luptat contra unui junior al PD-L.
      • +2 (2 voturi)    
        comparatie... (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:30)

        Bogdan S [anonim] i-a raspuns lui gigi amoroso

        Deci sa intelegem ca prapaditul de Honorius echivaleaza in mintea ta ca adversar cu ceea ce a avut de infruntat Basescu? Si ca batalia a fost asemanatoare? Gigele gandeste inainte sa dai drumu' la hoarda de porumbei...
      • +3 (3 voturi)    
        daca (Luni, 18 ianuarie 2010, 9:30)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui gigi amoroso

        bun-simt este alianta PNL-PSD atunci ai dreptate. Si daca stampila de "garantat Vanghelie"pe frunte inseamna bun-simt iar ai dreptate. Oricum e un alt mod de a face politica.
    • +1 (11 voturi)    
      Nomenclaturistii au votat securistii!!! (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:47)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Dupa cum se vedea si la TV, numai mosi si babe nomenclaturiste au iesit la vot ca sa voteze. Si au votat orice altceva decat schimbarea pe care nu si-o doresc nici in ruptul capului. Ati vazut cumva vreun tanar la vot din cei pe care Antonescu ii credea ca il voteaza si de fapt il votau pe Traian Basescu conform rezultatelor?
      Cu un alt candidat, gen Ionut Popescu care l-a facut muci pe Antonescu tot in Dorobanti, PD-L ar fi avut un alt rezultat si ar fi adus o prezenta mai mare la vot!
      • +3 (5 voturi)    
        Nu chiar... (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:22)

        SarCastic [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        PD-L ar fi avut o sansa daca avea un candidat mai onest.

        Simpatizez PD-l in lipsa de ceva mai bun, dar incep sa fie patati din ce in ce mai mult: impozitul forfetar, problema EBA, superalianta Basescu-SUA si acum 'baiatul lui tata'.

        PD-L - nu ne tratati ca pe niste timpiti!... Veti pierde!
  • +12 (12 voturi)    
    sa nu uitam (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:17)

    taranistu [utilizator]

    sa nu uitam si sa punem presiune pe politicienii de toate culorile, astfel incat sa nu se mai intample cazuri gen "Cernea" . Oricine se incadreaza in conditiile puse de Constitutie trebuie sa aiba dreptul de a candida. Sunt convins ca un candidat al PNTCD, de exemplu Herlea, Ciorbea, Caramitru sau Sarbu puteau fi candidati redutabili.
    • 0 (0 voturi)    
      Lasa-ne cu Sarbu (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:45)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Cine invoca pe seniorul Corneliu Coposu pentru o alinata cu cleptocomunistii se descalifica singur. eram un votant de-al vostru M-ati pierdut iremediabil. herlea sau Cramitru sper ca poate vor revigora partidul.
  • +8 (18 voturi)    
    eu (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:19)

    mda [anonim]

    du-te ba si te plimba cu bunul tau simt cu tot...

    cu crin si cu mihaela dragostea mea geoana...

    adica voi cei care puneti bete in roate tarii.

    mi-e greata cand va aud cu bunul simt al vostru.. as vomita pe voi daca as putea.

    flushhh!! alt robotel pe apa sambetei
    • +6 (8 voturi)    
      un fleac, l-au prigonit :) (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:30)

      dan [anonim] i-a raspuns lui mda

      un fleac, l-au prigonit :)
    • -1 (9 voturi)    
      mda... (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:31)

      fane babanu [anonim] i-a raspuns lui mda

      ... ai dreptate, pun bete in roate tarii, dar de ce pe apa sambetei, mai bine la un Canal Mures-Marea Neagra, ca tot ceea ce e in opozitie face greata si trebuie sa dispara. Sa ramana Prigoana, Udrea si ai lor ca ei NU PUN BETE IN ROATE TARII. Vomitati pana o sa crapati...
  • -7 (19 voturi)    
    bravo Radu Stroe! (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:22)

    cosmin [anonim]

    Prin infrangerea lui nehonorius, cred ca v-ati dat seama ca nici basescu n-a castigat pe bune. Suntem pe drumul cel bun, poate bunul simt il va determina pe actualul sef de stat sa plece acasa... in Mihaileanu! Seara buna portocaliilor!
    • +10 (10 voturi)    
      Omule... (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:46)

      helium [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Nu sunt un sustinator orb al portocaliilor insa tu ai habar cine a fost Radu Stroe? Ce tot atata bravo?
      Bravo unui fost activist si membru PCR care dupa `90 a devenit liberal?
      Ce mai democratie...hai sa fim seriosi!

      Asta spune multe...ce hiene socialiste, liberale sau democrat-liberale avem prin partide. Nu conteaza doctrina politica pentru ca multi din ei, din punct de vedere politic sunt niste nulitati pline de gargara!
      • +4 (4 voturi)    
        Culmea penibilului (Luni, 18 ianuarie 2010, 1:00)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui helium

        Am votat Prigoana ca n-am incotro. Dar va spun o chestie, in sectorul 1 densitatea de fosti nomenclaturisti e atat de mare ca nu se poate castiga altfel. Este poate cel mai corupt sector al tarii.Cine sta aici, stie la ce ma refer.
    • +5 (9 voturi)    
      :) (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:52)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      Zi dupa mine:
      Piratu' e presedinte pentru urmatorii 5 ani.
      Vezi ca nu poti?
      maine sa te duci sa-ti faci analizele, sa nu te sperii ca ficatu' pare negru....
      Auzi tu... 5 ani!!!
      Naspa.
    • +3 (3 voturi)    
      =))) (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:26)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      Ce concluzii trage baiatul asta.
      Raman fix cu gura cascata.
    • 0 (0 voturi)    
      De ce bravo? (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:50)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      A castigat o alinata contra naturii liberali-cleptocoministi. Rusine liberalor care au decazut in asemenea hal. Rusine lui Chiliman care s-a laiat cu Vanghelie. Rusine lui Crinisor care a facut ca Bucurestiul sa devina oras rosu. Si voi astia anti Basescu obisnuiti-va cu idea ca il veti vedea inca 5 ani presedinte. Nu ca as fi un fan neconditionat al lui dar cand va citesc si va simt ura irationala cum ati exprimat-o impotriva tuturor celor care au invins pe fedesenari ma faceti sa ma simt din ce in ce mai multumit ca l-am votat.
  • +6 (6 voturi)    
    victoria bolshevicilor (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:27)

    oilman [anonim]

    tovarasu' Stroe, nu are nici o legatura cu bunul simt, dimpotriva mi se pare nesimtire sa continuam sa vedem mutrele activistilor PCR dupa 20 ani. Daca cineva cu profilul / CVul lui Prigoana jr dar fara ralatia cu taticu era competitia pierdeai - sper - big time. Fa bine tovarase, du-te acasa, ingrijeste-ti prostata si daca ai timp mai joaca-te cu nepotii (dar fara sa-i speli pe creier cu realizarile tale din PCR). Nesimtirea cea mai mare este ca ii mai vedem inca in viata publica pe alde Stroe bolshevikul
    • 0 (4 voturi)    
      Ce CV domle? (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:30)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui oilman

      Te-ai uitat peste CV-ul lui vreo secunda? Fi sincer. Ala e CV ? Prigoana jr...daca nu se numea cum se numeste, nu ajungea sa fie propus ... intelegi?
      Orice alta discutie e de prisos. Bolsevicul e mai competent si cu asta basta.
  • -3 (9 voturi)    
    Va felicit Domnule Stroe ! (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:34)

    Ionut [anonim]

    I-ati dat o lectie obraznicaturii !
    Si inca una celor care au avut tupeul fantastic sa-l propuna, intr-un dispret total fata de oameni.
    Propunerea PDL-ului mi s-a parut cea mai mare ofensa adusa oamenilor care ar fi trebuit sa voteze.
    O culme a tupeului celor ajunsi sa conduca pentru ca au prostit pulimea.
    Numa' ca au uitat cui se adreseaza in Colegiul 1 al Sectorului 1.
    • 0 (0 voturi)    
      Chiar, cui se adresaza? (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:53)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Pensionarilor nomenclaturisti sau pomanagii? Pentru ca asta a fost componenta majoritara a electoratului prezent. Si daca nu era rusinosul pact Chiliman-Vanghelie, iesea de la distanta candiadtul fedesenar. Sau atunci se mobiliza electoratul democrat si il trimetaea unde ii este locul?
  • +5 (5 voturi)    
    a castigat un securist...normal (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:40)

    alina [anonim]

    pd-l a platit pt tupeul nesimtit al lui prigoana senior!
  • 0 (4 voturi)    
    text preluat de pe sutu.ro (Duminică, 17 ianuarie 2010, 23:42)

    taranistu [utilizator]

    "A, şi mai e ceva. Dacă ajungi cumva pe la Cotroceni, spune-i tupeistului care se laudă că a fost ministru al transporturilor (da, bă, trans-por-tu-ri-lor!!!) în cinci guverne, că a fost un cretin atunci cînd a spus că nu avem nevoie de autostrăzi.

    Hai, pa! "
  • +2 (6 voturi)    
    Inca un comunist!!! (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:00)

    Hasu [anonim]

    A mai ajuns un comunist in parlament sa ingroase randurile tovarasilor pe acolo.
    Dupa 20 de ani tot nu ne-em invatat minte, si ii lasam tot pe fostii comunisti sa ne conduca.
    Tinerii din ziua de azi se plang de tot felul de nedreptati, dar cand se pune problema sa isi trimita unul de varsta lor in parlament, se fac ca ploua sau sunt foarte "ocupati" si ii lasa tot pe pensionarii PSD- isti sa aleaga pentru ei.
  • +2 (2 voturi)    
    semnal pt PD (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:23)

    beizhadeaua [anonim]

    nu mai dispretuitzi poporul!
  • +5 (5 voturi)    
    Pt. radu stroe (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:23)

    rapidul [anonim]

    Domnule nu te mai umfla in pene, ai castigat pt. ca contracandidatul era un copil, si se vede scarba electoratului fata de un comunist, 27 % prezenta . Prigoana tatal, a gandit subiectiv, si-a vazut baiatul dorit in cercurile apropiate si a gandit ca si noi votantii pdl il placem, da , nu avem nimc cu el, ba chiar ne place, dar este prea verde ca sa ne conduca. Chiar si lui Basescu ii reprosam ca si-a pus fata in politica desi nu merita asta.
  • +3 (5 voturi)    
    sincer pacat. (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:29)

    cipri [anonim]

    Am avut de ales intre un batran comunist, si un tanar capitalist. A castigat comunistul :-), cu ajutotul mass-media.

    Cine crede ca daca ai un parinte cu bani, inseamna neaparat ca nu ai calitati, si ca nu esti capabil.

    Lumea s-a agitat, de parca ar fi fost asa de anaormal ca un tanar sa candideze.

    Nu stiu, ce o fi stroe de meserie, si cu ce "concret" s-a ocupat ultimii ani, si ce experienta are, si cat de cinstit e si cat "bun simt" are. Dar eu personal as fi votat pe cel tanar, fiindca nu cred ca are atata "doctrinca de partid" in sange.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:32)

    Aph [anonim]

    Bun simt?!? Veti da dovada de bun simt cand veti castiga si altfel decat prin atacuri la adresa contracandidatilor. Atunci cand veti incerca sa aratati ca voi sunteti mai buni, prin realizari, planuri, reforme, etc. Nu stand toata ziua si spurcandu-va adversarii...

    Ce bine ca nu a ajuns beizadeaua in parlament, acolo unde numai cururi de calitate isi gasesc locul!
  • -3 (5 voturi)    
    Tupeu tata (Luni, 18 ianuarie 2010, 0:44)

    mil [anonim]

    ..cand pierzi 3-7 si esti sigur ca in 2012 il mananci cu fulgi cu tot.

    ...cand esti fiu de mogul de bine si reformezi statu'.

    Si mai zicem de Geoana ca nu stie sa piarda si ca nu si-a dat demisia cand a pierduy la 6 decimale de procent?

    In mod normal, baiatu tre sa multumeasca partidului si sa se retarga in ultima banca de langa usa. Dar nu, el e sigur ca in 2012 o sa il renominalizeze PD-L.

    Tatito...acolo unde nu e moral, acolo inseamna ca e coruptie...si o societate fara printzipuri, vasazica ca nu le are. Vezi, tanar, tanar, dar tupeul e copt. Promite printisoru...gata...ca la Udrea, trebuie sa ii dai in dinti cand sunt mici, altfel se incompetentesc la locul de munca si nu il mai dai jos din copac.
  • -5 (5 voturi)    
    Vedeti? (Luni, 18 ianuarie 2010, 2:54)

    Foul [anonim]

    In colegiul 1... unde stau cei mai educati si realizati cetateni ai Romaniei... si daca cei care stau in targovieste, berceni, pantelimon, militari, etc... or sa spuna ceva atunci sa se uite mai bine la cuvantul "realizatii", acolo s-a dovedit unde inteligenta, educatia, si competenta se duc... adica se duc spre PNL, unde sunt oamenii in marea lor majoritate cei mai onesti, competenti si cei mai profesionistii...

    P.S. abia astept postarile voastre postacilior!!! Am sa rad de nu mai pot :) aratati-mi tot ce puteti, dar va rog ceva, scriteti la sfarsitul postului cat primiti de la
    PD-Loseri, pentru fiecare post :)
    • +1 (1 vot)    
      Super (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:13)

      xolv [anonim] i-a raspuns lui Foul

      Cei mai "realizati" oameni ai Romaniei ne imping cu 62 de ani in urma spre mama Rusie.... Exact ce fac incultii Olteniei si Moldovei ... Felicitari pentru apartenenta la aceasta "elita"!!!
    • +1 (1 vot)    
      Sefu... (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:33)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Foul

      Au trecut ceva ani de la parbusirea URSS...
      Aceea a fost clipa neagra a vietii voastre.
      Sunteti peste tot: in PSD, PNL, PDL,.... dar timpul nu se mai intoarce.

      Advaratii "loseri" sunt in sectorul 1- parca am pierdut eu ceva ca Honorius sta pe bara in loc sa chiuleasca din Parlament?
    • 0 (0 voturi)    
      Am si eu o intrebare pseudo-liberalule (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:04)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Foul

      Ce deosebire este intre votacii tai din sectorul 1 si votacii din sectorul 5? Nu vezi ce prezenta la vot ati avut? Si ce compozitie din punct de vedere a varstei? Daca sectorul 1 e format majoritar din pensionari nomenclaturisti sau pomanagii e de rau! Si sa stii ca daca tu esti un postac platit nu trebuie sa generalizezi la toata lumea. Cat despre liberali, mai sper ca membrii onesti, competenti si profesionisti vor elimina actuala conducere care ii conduce la dezastru si vor deveni ceea ce trebuie sa fie un adevarat partid liberal si nu o remorca a cleptocomunistior fedesanari. Si prin asta nu inteleg in mod obligatoriu o alinata cu PDL, ci o pozitie proprie demna si consecventa.
  • +2 (4 voturi)    
    deh (Luni, 18 ianuarie 2010, 8:29)

    MirceaA [utilizator]

    Prigoana nu avea ce cauta acolo, de la bun inceput. E xa si cand ar fi candidat Ion Ion Tiriac... nicio sansa. Si inca ceva... sectorul 1 este ROSU aprins. Ar trebui sa in Piata Dorobanti sa fie ridicata statuia lui Lenin, sa reprezinte sectorul.
  • +1 (1 vot)    
    A trecut cineva pe langa sectii le de vot? (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:17)

    tizul [anonim]

    Ati vazut cine mergea la vot?
    Cativa cu fata de naivi, majoritar batrani si majoritar bruneti fomisti! Tineri deloc!
  • +1 (1 vot)    
    E haios! (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:19)

    Dianora [utilizator]

    PDL defileaza cu un imberb tanar capitalist iar liberalii lupta pentru un batran activist comunist. Traiasca bunul simt al celor care au stat acasa!
  • 0 (0 voturi)    
    Tataie ai jucat singur! (Luni, 18 ianuarie 2010, 17:04)

    Nicu [anonim]

    PDL-ul l-a cam lasat sa candideze de unul singur. Prigoana Jr. a fost pus doar ca moft, batranul comunist-liberal candidand aproape singur. nici nu este de mirare ca PSD-ul l-a sustinut, atata timp ca Stroe este un comunist sadea. Daca bunul simt inseamna sa ai o casa, sa obtii alta de la primarie ca ajutor (parlamentar fiind) apoi sa o vinzi la de 5 ori pretul, sa divortezi de sotie pentru o amanta cu 35 de ani mai tanara (care l-a si lasat), atunci Bunul Simt Liberal este o Smecherie Liberala ambalata pentru prostiicare mai cred in ei.
  • 0 (0 voturi)    
    rugaminte (Luni, 8 februarie 2010, 18:50)

    contescu david [anonim]

    da un inceput promitator : recomandare catre un ministru a unui om care nu are cele mai bune referinte sa fie foarte bagat in seama de ministerul sanatatii in concursuri,etc.etc.e cam multa munca si bataie de cap.mai bine va ocupati cu problemele mari ale sectorului 1.mult succes.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by