Liberalul Relu Fenechiu le va cere lui Boc si Basescu sa prezinte PNL o oferta de guvernare

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 19:35 Actualitate | Politic


Relu Fenechiu
Foto: Agerpres
Vicepresedintele PNL Relu Fenechiu a declarat, sambata, ca le va cere luni premierului Emil Boc si presedintelui Traian Basescu, printr-o scrisoare deschisa, sa prezinte o oferta concreta PNL in vederea intrarii la guvernare, cerand ca liberalii sa se ocupe de finante, investitii si infrastructura, transmite Mediafax. "O sa le trimit, luni, presedintelui PDL, Emil Boc si presedintelui Romaniei, Traian Basescu, o scrisoare deschisa, prin care le voi cere sa faca publica oferta pentru intrarea PNL la guvernare", a sustinut Relu Fenechiu.

Liderul PNL a explicat ca demersul sau are la baza declaratiile liderilor PDL care, "in fata camerelor de luat vederi spun ca ei i-au invitat pe liberali sa intre la guvernare, iar liberalii nu vor sa vina".

"Trimit aceasta scrisoare lui Boc si lui Basescu pentru ca acestia sunt factorii implicati in formarea Guvernului in acest moment. Fac acest lucru pentru a pune capat discutiilor de la televiziuni ale PDL-istilor de genul: «De ce nu veniti (liberalii - n.r.) la guvernare!»", a spus Fenechiu.

In plus, Relu Fenechiu a explicat ca o oferta de luat in discutie pentru liberali ar fi oferirea gestionarii de catre PNL a politicilor liberale ce tin de finante, investitii si infrastructura, lasand sa se inteleaga ca PNL vizeaza ministerele de Finante, Dezvoltare si Infrastructura.

"Daca cei de la PD ar fi de acord ca noi, liberalii, sa gestionam politicile legate de finante, de investitii si de infrastructura, care sunt importante pentru noi, atunci ne asezam la masa si discutam. Liderii PDL spun mereu ca ne-au invitat la guvernare, dar ca noi am refuzat sa intram. Insa nu ne-au facut niciodata vreo oferta pentru a intra la guvernare", a mai spus Fenechiu.

Intrebat daca va discuta despre aceasta solicitare si despre scrisoarea deschisa, luni, in sedinta BPC, liderul PNL a mentionat ca va face acest demers "in nume personal".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6241 vizualizari

  • -38 (64 voturi)    
    nici un pas inapoi (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:37)

    King Crimson [utilizator]

    fara PDL! mai bine stam 3 ani in opozitie, dar nu ne manjim cu urmasii comunistilor!
    • +9 (19 voturi)    
      PSD nu este urmasul comunistilor? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:53)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Cred ca esti cam .... daca crezi ca PSD nu este cel mai mare urmas 99.99% al comunistilor !!
      • +8 (8 voturi)    
        asta nu stie ca exista deja un guvern? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 1:26)

        popescu [anonim] i-a raspuns lui gabi

        domnu' fenechiu trebuia sa se grabeasca, e penibil. Avem deja un guvern validat de parlament..
        • -2 (2 voturi)    
          CORECT (Duminică, 10 ianuarie 2010, 6:05)

          janpadurar [anonim] i-a raspuns lui popescu

          Are memorie scurta acest baron de BAHLUI.Si inca ceva....Cum adica in nume personal.???!!!Vreau si eu ministru de externe [in nume personal].De ce s-a ascuns Antonescu.?Oare de ce ?
        • -1 (1 vot)    
          stie (Duminică, 10 ianuarie 2010, 8:14)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui popescu

          stie relucu ca este guvern,este saracutu orbit de datoriile din campanie,ce trebuiesc onorate..........
        • -1 (1 vot)    
          tardi venientibus,ossa! (Duminică, 10 ianuarie 2010, 9:21)

          tina [anonim] i-a raspuns lui popescu

          ceea ce am vrut sa spun in subiect e ca, asta ar inseamna ;celor care vin tarziu(la ospat), le mai raman oasele! ha,ha,ha!
          dar unde au fost liberalii cand au fost chemati la guvernare,dupa alegeri? ...probabil ca nu se puteau desparti de tatucul lor adoptiv,Iliescovici?
          iar Crin Catavencu,nu se putea desparti de fratele lui de cruce,Mircea Goana...
      • +1 (9 voturi)    
        Liberali echilibrati nu exista? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 2:18)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui gabi

        PDL e urmasul securistilor. Comunistii sunt la PSD....acelasi PSD langa care s-a dus tot bucuros Antonescu.
        PNL-ul trebuie sa iasa in fata si sa faca treaba. Treaba si multa treaba (si buna daca se poate). Doar in felul asta poate avea pretentii la un electorat mai numeros.
        A...si nu cu oameni de genul Antonescu, Orban si Fenechiu in fata.
        Greu ! Daca nu imposibil.
        • +1 (1 vot)    
          Tinta PNL poate fi si BOC (Duminică, 10 ianuarie 2010, 11:12)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

          mai ales daca pierde presedentia PDL. Cum il controleaza Basescu pe Boc asa poate pierde foarte usor controlul asupra lui.
      • +6 (6 voturi)    
        . (Duminică, 10 ianuarie 2010, 3:59)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui gabi

        pt King Crimson:
        http://stirea.files.wordpress.com/2008/12/anicolaeceausescuiliesczvacanta-pentrecuta-in-moldova-1976.jpg
        ai vazut poza? Acum raspunde: cine e intre preaiubitii conducatori? Nomal ca penele nu mai face vreun pas inapoi. Mai inapoi(at) de cat e acum nici nu se mai poate. Te-ai cam repezit sa zici ca mai bine sa ramaneti in opozitie 3 ani. Releu...pardon, relu s-a prins ca penele nu mai prinde parlamentul peste 3 ani, daramite guvernarea. De fapt ai dreptate, 3 ani de opozitie in parlament si apoi partid de buzunar in afara parlamentului. Gura pacatosului adevar graieste!
      • +1 (1 vot)    
        Cod portocaliu (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:27)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui gabi

        Dupa voturile de aici, este clar ca in politica romaneasca domina acum codul portocaliu. Dar politica se aseamana cu vremea ,adica este schimbatoare. Astept cu nerabdare momentul cand vom ajunge la normalitatea culorii verzi si nu vom mai fi nevoiti sa alegem raul cel mai mic dintre cele trei coduri de atentionare: galben, portocaliu si rosu.
    • +15 (23 voturi)    
      manjire (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:54)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      v-ati manjit deja pana-n gat cu psd-ul.ati putea eventual sa va curatati mizeria printr-o alianta cu alte partide de dreapta.asa sunteti in cacao alaturi de vanghelie,ilici ,mazare,bombo si alti democrati dragi inimii voastre.
      • 0 (2 voturi)    
        Chiar si azi in sectorul 1! (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:31)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        Alianta cu Vanghelie&PSD&PNL functioneaza.
    • +12 (20 voturi)    
      foaaarte bine! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:57)

      max [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Ai auzit de PNT-CD? A fost la guvernare iar dupa ce au pierdut alegerile au ales un presedinte timpit si complexat care practic i-a desfiintat.
      Probabil ai sa-ti amintesti de povestea asta peste citiva ani. Te las pe tine sa ghicesti de ce.
    • +9 (13 voturi)    
      Amuzant (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:02)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      E amuzant comentariul tau, mai ales dupa tangoul cu PSD.
    • +16 (18 voturi)    
      Drept (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:03)

      Citizen Kane [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      Cata dreptate ai !!!! Mai bine cu Iliescu si Vanghelie, care nici macar nu sunt comunistii !!! A.... si cu Geoana cel scolit in America cu mentalitate de invingator
    • +15 (19 voturi)    
      hai mai, chiar asa? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:08)

      foamedebani [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      vi s-a facut foame mai baieti, e nasol in opozitie, cu bischonul de antonescu?

      urmasii comunistilor zici? si care nu sunt urmasii comunistilor in politica noastra?
      cu geoana si iliescu era mai bine, nu-i asa? ei nu sunt urmasii comunistilor...

      foame de bani, baieti, foame de bani
    • +7 (9 voturi)    
      Nu e chiar asa! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:11)

      Andreescu Ioan Aurelian [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Confunzi PD-L cu PSD "amice"(stii tu,acel amic din Caragiale!).Bine ca mai sunt în PNL si oameni care gândesc cu capul lor si în mod pragmatic,si nu se lasa condusi doar de ura oarba si irationala împotriva lui Basescu.Înca trei ani de opozitie ar însemna la urma urmei ca PNL sa aiba parte de soarta PNTCD,adica disparitie ca partid!Sa vedem numai cât de serioasa va fi oferta lui Fenechiu de a intra la guvernare alaturi de PD-L; sa nu fie cumva doar o perdea de fum pentru a arata electoratului ca "uite dom'le PNL ar vrea,dar dictatorul asta crud nu ne lasa!"O sa vedem!PNL ar trebui sa înteleaga ca acum e momentul de a termina pentru totdeauna cu adevaratii urmasi ai comunistilor---nu ca în PNL si PD-L nu ar exista asemenea fosile care sunt interesate doar de ciolan,dar în PSD s-au îngramadit cei mai multi si cei mai abjecti!Precum tot asa,cele mai multe dosare de coruptie se strâng la pesedei!
      • +1 (1 vot)    
        Si poate modificarea legii electorale (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:32)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Andreescu Ioan Aurelian

        in acesti 3 ani. Prin urmare ADIO parlament.
    • +10 (10 voturi)    
      nu va manjiti (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:24)

      alin19 [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      hai sa fim seriosi, toti care ii vezi acum ca apar la tv sunt pana la gat manjiti de tot ce vrei tu apoi periati de praf si pusi in scaun. Cate declaratii a facut antonescu in campania asta va manjit si pe fata, la fel tot cu ce vrei tu, si acum se sterge la bot
    • +10 (12 voturi)    
      zi-se Antonescu...din tribuna a II-a (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:30)

      ady [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      mascarada ieftina din partea PNL. Au avut tot timpul din lume sa intre la guvernare dar ei cu motzu pe sus, nu alta...
      • 0 (0 voturi)    
        Crin catre Boc (Duminică, 10 ianuarie 2010, 9:29)

        ella [anonim] i-a raspuns lui ady

        ritornero in genochio da te....( ma voi reintoarce in genunchi la tine)...o frumoasa si veche cantare italiana...
      • +1 (1 vot)    
        Zise, (Duminică, 10 ianuarie 2010, 12:41)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui ady

        tata,nu zi-se.Uite,asta e diferenta dintre liberali si pedelei.Cartea,tata!Succesuri!
    • +10 (10 voturi)    
      comunistii sunt aialalti (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:30)

      tsunami [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      pesedeuu.
      poate c-ar trebui sa-ti schimbi partidul
    • +11 (11 voturi)    
      pnl-psd (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:37)

      mongo [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      o sa stati 30 de ani in opozitie cu mizerabilii care va conduc acum
    • +11 (11 voturi)    
      chiar? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:40)

      cipri_ [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Cam scurta memorie ai :-))
      Nu cumva de scurt timp Antonescu si cu Geoana se imbratisau, se tineau de mana si se pupau pe la meeting-uri?? Erau ca doi frati de sange :-))))

      Chiar ma intreb oare de ce nu fuzioneaza Pnl cu Psd, ca sa se poata vedea antonescu cu geoana mai des pe la partid.
    • +9 (15 voturi)    
      Pai cum vine asta? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:56)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Daca PDL sunt urmasii comunistilor, atunci PSD ce e? Urmasii liberalilor? Si daca nu guvernati nici cu PSD nici cu PDL atunci inseamna ca veti fi vesnic in opozitie.... Sau imi scapa mie ceva din argumentatia ta...
    • +11 (11 voturi)    
      mult si bine (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:57)

      Victor Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      stati 20.. din partea mea.. cu tot cu PSD.. aliatii vostrii care nu sunt urmasii.. nimanui.. ci direct ei.. :-)))
    • +8 (10 voturi)    
      Caut (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:07)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      Caut o postare de asta si cand au facut alianta electorala cu PSD-ul ... caci prin 90 ei erau comunistii impotriva carora scandau liberalii. Asa e cu schimbarile astea... in 90-2006 comunisti acum adevarati dizidenti... Sper ca liberalii de rand - nu fanaticii si opt\ortunistii - sa manifeste o altfel de atitudine, mai potrivita cu doctrina de dreapta pe care o reprezinta
    • +9 (9 voturi)    
      vai vai (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:09)

      scooby_doo [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      si PNL e la fel de manjit, poate s-a manjit in 4 ani chiar mai rau decat urmasii comunistilor
    • +11 (11 voturi)    
      unde sint Bratienii (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:12)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Ba,mai King -Kong tu esti comunist cu staif ,pai daca si astia sint comunisti atunci PSD-ul cei ? Sa nu ne jucam cu cuvintele,te intreb doar,acum nu mai vreti prim ministru ?opozitia de 3 ani dle.va v-a aduce o substantiala diminuare a voturilor,posibil sa nu sariti de 10 procente ,daca ati fi acceptat la timp oferta lui boc altfel vorbeati peste 3 ani dar nu,la-ti ascultat orbeste pe Antonescu care are doar un nume celebru si pe care nu-l onoreaza,el fiind un om slab asa zis bun orator dar aparentele insala observati discursurile lui un amestec de vocabular intelectual si de smecheras de cartier,cum de v-o putut prosti in halul asta
    • +11 (15 voturi)    
      dar in campania electorala.... (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:37)

      Edy [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      .....ce ati facut? nu v-ati manjit cu c....comunistii???
    • +7 (7 voturi)    
      Corect! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:38)

      JohnnyBGood [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Exact, mai bine stati definitiv in opozitie, impreuna cu PSD, iar peste 3 ani ii luati cu voi in opozitie si pe PDL, si pe UDMR.
      Si mai bine peste 3 ani apare o clasa politica noua, bazata pe concepte corecte.
    • +8 (8 voturi)    
      pai, da, sigur ... (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:38)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      de ce cu "urmasii comunistilor" cand se poate direct cu comunistii insisi. sau fara PDL. cu PSD. asta stim si vede toata lumea.
    • +9 (9 voturi)    
      manjiti? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:42)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      scuza-ma, esti un "frumos liberal", dar acum cateva saptamani nu erati manjiti de urmasii comunistilor din PSD? Cu care va prezentati priteneste in public, aproape cu dragoste?
      Daca consideri un pas inapoi o asumare a unei guvernari intr-o perioada dificila, poate si cu ceva specialisti imi pare rau de liberalismul tau...dar este doar o atitudine de strut nu "de mandru liberal"!
    • +5 (5 voturi)    
      ciolanul e prea ademenitor (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:44)

      insomar [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Nu crede ca pot sta deoparte. Ciolanul miroase prea ademenitor ca sa se poata tine de vreo doctrina.
    • +8 (8 voturi)    
      FOAMETE MARE (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:15)

      Leontin [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Marea problema este ca PNL-istilor le este tot mai foame.... si nu ma refer la alimente... cu conducere gen Fenechiu & gasca o sa accepte orice sa ajunga la " paine". Vai de capul lui liberalism. Il inmormanteaza baietii.
      • 0 (0 voturi)    
        Scopul PNL (Duminică, 10 ianuarie 2010, 9:28)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Leontin

        este sa ajunga la ciolan. Deocamdata face apel la tot felul de actiuni astfel incat sa micsoreze cat mai mult ciolanul PDL-ului, atat ca timp, prin prelungirea adoptarii legii bugetului, cat si ca marime, prin crestera datoriei si dobanzilor statului.
    • +8 (10 voturi)    
      va curg balele (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:32)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      sa ajungeti la guvern dar va dati demni, curat liberali sadea LOL
      bineinteles ca vreti la guvern doar cu conditii de neacceptat pentru ceilalti, asa da "oameni politici"
      • -12 (12 voturi)    
        Parteneri NU , "tzapi ispasitori" DA (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:50)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Daaaa , ce sa zic PDL-ul are nevoie de "parteneri de guvernare" (?!) , nu de "PAPAGALI" care sa stearga "rahatul" dupa Udrea , Berceanu , Videanu @ Co. , si SA AIBE PE CINE ARUNCA VINA PT. TOATE NEREALIZARILE ...!!! Formula asta "au patentat-o" PDL-istii CU TOTI PARTENERII LOR DE GUVERNARE !!!
    • +8 (8 voturi)    
      ca boul la taiere (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:42)

      King Kong [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      tot inainte cu ochelarii de cal pusi de alde Patriciu. Au mers cu comunistii (PSD) si ramin cu ei...
      • +1 (1 vot)    
        Corect (Duminică, 10 ianuarie 2010, 6:14)

        oanacraiu [anonim] i-a raspuns lui King Kong

        Si inca ceva.Fenechiu l-a intrebat pe Patriciu ?Ca altfel ,degeaba vorbim
    • +1 (1 vot)    
      vorbesc securistiii (Duminică, 10 ianuarie 2010, 8:11)

      Mihnea Toader [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      .. când vorbeşti despre partid de comunişti, vreau să-ţi prezint o listă cu SECURIŞTI DOVEDIŢI (NU INCHIPUIŢI) din PNL:
      1. C-tin Bălăceanu Stolnici
      2. Alexandru Paleologu
      3. Dan Amadeo Lazarescu(tatal vitreg al senatorului de Cioflinceni
      4. Mircea Ionescu Quintus(pres.onorific PNL)
      5. Ion Ghişe
      6. Mona Musca.
      Văd că suferiţi sau de fudulie, sau de prostie. Că staţi în opoziţie, e treaba voastră, eu v-am votat ca să intraţi la guvernare şi acuma dreapta putea guverna foarte lejer! Aşa că mai aşteptaţi votul meu la paştele cailor!
    • +2 (2 voturi)    
      Adica (Duminică, 10 ianuarie 2010, 9:00)

      S-v [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Dupa ce a fost, de, ca tot barbatul, la bordel, vine sa ceara scuze familiei (de dreapta), sa-i ierte aventura de-o noapte. Femeile-s miloase, poate-l iarta.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu intelegi ca cei ce decid (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:28)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      in PNL depind din punct de vedere financiar de a fi sau a nu fi la guvernare.
    • +1 (1 vot)    
      sirma (Duminică, 10 ianuarie 2010, 11:26)

      Relule [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Va ofera Elena un program daca voi inca nu aveti. Ludovic o sa-i poarte servieta, si o sa cheme liftul. Hai pa luserilor. Ramineti cu Crin dragostea mea, si nasul Dinu Paturica.
    • +1 (1 vot)    
      da, mireille mathieu (Duminică, 10 ianuarie 2010, 13:19)

      dan63 [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      asa este! sa traiti sa vi se scurga PeNeLe dupa ciolan!
    • 0 (0 voturi)    
      lol (Marţi, 12 ianuarie 2010, 16:57)

      Red.Scarlet [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      Nu cumva ai uitat sa iti iei pastilele astazi, draga? Sau esti Geoana cu ID de hotnews si faci posturi ca ti ciuda ca 'ai luat teapa' ?
  • +15 (17 voturi)    
    pnl (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:39)

    marchand [anonim]

    Domnule Fenechiu vedeti ca ati uitat sa cereti si functia de prim ministru !
    • +2 (2 voturi)    
      Si inca ceva (Duminică, 10 ianuarie 2010, 6:15)

      Radunaum [anonim] i-a raspuns lui marchand

      Sa ceara acceptul bossului Patriciu.ha,ha,ha
  • +11 (15 voturi)    
    Crinuletz (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:42)

    ecce [anonim]

    Pai ce oferta sa va faca daca voi vroiati direct prim-ministru pentru crinuletz. Bine ca nu ati cerut si Presedentia, ca sa ne faceti onoare de a intra la guvernare. Bai dar de proiectul Johanis ce se mai aude?L-ati impachetat fara nici o explicatie. sper ca a invatat si Johanis ceva din asta, pentru ca eu cred ca are viitor mai mare decat ceata lui Crin
  • +8 (10 voturi)    
    dar mireille mathieu (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:44)

    dan63 [anonim]

    ce parere are, hai?, dincolo la psd era mai ieftin!
    Pentru necunoscatori: crin antonescu=mireille mathieu
  • +6 (8 voturi)    
    ref.scrisoare deschisa catre Mos Craciun... (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:48)

    Comprehensivu [anonim]

    ...ar fi bine sa-i spuna cineva lui relutz fenechiu ca mosu a trecut si pe stil nou si p'ala vechi si doar generalu oprea mai face oaresice daruri daca stii ce si cum sa ceri !!!
  • +11 (13 voturi)    
    nu aveti parte de ciolan? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 20:56)

    hapciu [anonim]

    mai nene exista deja un guvern! s-a terminat campania, formarea guvernului....ati fost invitati la guvernare, dar neica crin si acolitii lui au zis din start nu mare. prin urmare...... hai la gara...cu alta ocazie, cand scapti de "desteptii antonescu, orban, norica"...si reveniti la adevarata ideologie liberala...poate veti mai castiga si voi ceva...pana atunci...bye bye!
  • +6 (8 voturi)    
    da da, nici un pas (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:01)

    Florin [anonim]

    :)) sa ne kkam pe noi, se vede ca da foame in Penalisti.
    Da acuma trebuie sa se multumeasca cu o bucatica mai mica de cas, acu trebuie inpartita cu udemeristi si ce-i fara partid.
    Asa e, cine vine la urma-l musca caini.
    Da ar fi mai bine sa mai stati voi 3 ani in opozitie, ca dupa aea coborati sub 2%.
    U partid Liberal (care se tine de dreapta) sa dea mana cu stanga,...
    Mai stati pe tusa, da iarna e lungaaaaaa
  • +2 (2 voturi)    
    oare (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:01)

    tata [anonim]

    Putini au fost cei care nu au fost comunisti.Daca nuintrai in partid erai marginalizatin viata sociala.Dupa revolutie toti comunistii au migrat masiv in toate partidele politice .asa ca nu exisista zona politica in care sa nu fie simtita prezenta lor.Din cele cateva milioane de comunisti ,nu toti au fost fanatici si multi au facut ceva pentru tara pentru ca sentimentul patriotic era activ .ai cand ne am vandut tara pe bani marunti(industrie,resurse,suprafete agricole) pe spagi marunte nu mai poate fi vorba de patriotism,ci de hotie.Pacat de generatile care au ridicat economia acestei tari gandindu se la un viitor mai bun pentru copiii lor.Tupeistii au ajuns sa ne conduca si in loc sa aiba grije de cei multi ,ii fura ,ii amagesc cu democratia asta a noastra originala care este un paravan pentru hoti.
  • +2 (2 voturi)    
    e foame de bani baietii (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:04)

    cip [anonim]

    ce sa faci si sacu are un fund
  • +7 (9 voturi)    
    ciolan (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:11)

    touretul [utilizator]

    un spagar vrea la guvernare.
  • +5 (7 voturi)    
    s-au vazut astia pe dinafara =)) (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:12)

    zaboo [utilizator]

    desi faceau fite de parca ar fi castigat alegerile =)) haha pai sa=i ceara lui johannis oferta aia!! mars, fenechiule! lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
  • +5 (5 voturi)    
    se cumintesc baietii (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:12)

    nicki uimitul [utilizator]

    Au inceput sa se mai „cuminteasca” liberalii. Parca nu mai sunt asa fiorosi. De la „nu guvernam cu comunistii din PDL” la „venim doar daca dam noi primul ministru”. Astazi „venim daca ne dati trei ministere”. Prost sa fie Boc sa nu-i lase pana vor zice: „dati-ne si noua UN portofoliu!”.
  • +5 (5 voturi)    
    interesele lor (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:13)

    polar [anonim]

    Daca cei de la PD ar fi de acord ca noi, liberalii, sa gestionam politicile legate de finante, de investitii si de infrastructura, care sunt importante pentru noi, atunci ne asezam la masa si discutam ....

    oare de ce sunt asa importante finantele, investitiile si infrastructura ... pentru ca acolo sunt interesele voastre si nu ale romanilor, pentru ca acolo sunt banii, mijloacele de santaj pentru cei din administratiile locale,...

    va intereseaza tot ce s-ar putea converti in bani. nu va intereseaza sanatatea, invatamantul. alea sunt ministere de rangul doi ...

    niste santajisti ordinari ... care cica lucreaza in numele poporului roman. imi pare rau ca nu au functionat tepele din piata Universitatii. macar niste tepe morale sa le putem infige in ()().
  • +6 (6 voturi)    
    ori / ori (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:16)

    Radu [anonim]

    Nu cred ce pe Fenechiu la apucat vorba asa din senin.
    Acum, dintr-o data vor la guvernare... Acum mai putin de o luna in urma nici nu vroiau sa auda asa ceva.
    S-au terminat banii in PNL! :)
  • +8 (8 voturi)    
    HEI! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:23)

    iou [anonim]

    Eu, infractorul de drept comun Relu Fenechiu, zis simplu Relu, va anunt pe aceasta cale ca sunt gata sa stau capra. Sper ca inca sa mai aiba cine sa ma cotoiasca. Va poop
  • +7 (7 voturi)    
    si cu crin cum ramane? :)) (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:24)

    anonim [anonim]

    Si in toata aceasta poveste presedintele PNL unde este? A adoptat strategia strutului? Sau pur si simplu nu mai are nici un cuvant de spus in strategia partidului?
    • +4 (4 voturi)    
      - (Duminică, 10 ianuarie 2010, 2:33)

      Lorance [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Mda, buna intrebare. Probabil dupa ce va fi schimbat din functia asta mult prea mare pentru el, se va duce de unde a venit.. deh
  • +5 (5 voturi)    
    PNL=De tot rasul, penibil (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:28)

    The Winner [anonim]

    ...Antonescu, dupa ce te-ai inconjurat de tzarani lingai, precum Almajanu de la Teleorman, acum statzi si in genunchi, doar, doar prindetzi si voi o "bucatzica"...PNL, este un partid ridicol si penibil...Va paste soarta PNT-cd
  • +4 (4 voturi)    
    Demers in nume personal, minciuni cu carul (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:29)

    Lucian [anonim]

    Bineinteles ca v-au invitat la guvernare si voi ati refuzat, punand conditia aberanta cu Antonescu prim-ministru. In locul lui Boc v-as pune si eu o conditie: Antonescu si Orban out, si dupa aia se poate vorbi de intrarea PNL la guvernare.
  • +5 (5 voturi)    
    Aiurea - fac pe cei dispusi sa colaboreze (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:31)

    Cristiaan [anonim]

    Ce or fi facut pana acum liberalii, cand PD-L i-a chemat la guvernare?

    Scrisoarea aia deschisa poa' sa ramana inchisa. Va spun eu ce e in ea: mistouri nepotrivite in vremurilea astea mult prea nasoale pentru mistouri. I-auzi la Fenechiu: Fac acest lucru pentru a pune capat discutiilor de la televiziuni ale PDL-istilor de genul: «De ce nu veniti (liberalii - n.r.) la guvernare!».

    Deci nu face un gest pentru intrarea la guvernare, ci unul pentru a inchide gura la PD-L.

    Hai sictir.
  • +6 (6 voturi)    
    in sfarsit (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:32)

    tsunami [utilizator]

    acolo e locul peneleului, cu pedeleul la guvernare. intai scapati de idiotii de antonescu, patriciu si sleahta care va unit cu iliescu, apoi intrati la guvernare. nu lasati pdl-ul singur. distrugeti comunistii.
    tara trebuie sa se invarta in viitor intre pdl si pnl. psd-ul trebuie sa ajunga acolo unde-i este locul, in istorie, cat mai curand
  • +4 (4 voturi)    
    Cam tarziu! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:35)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    just a "fart in the wind" now
    Cand au avut ocazia, Crin&Co s-au folosit de CNEx pentru a determina tot PNLul sa zica la fel ca ei

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6704624-video-orban-optiunea-zdrobitor-majoritara-liberalilor-este-nu-face-niciun-compromis-traian-basescu.htm
  • +5 (5 voturi)    
    Bietul Relu.. (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:48)

    Dianora [utilizator]

    .. daca-l mai enerveaza pe Conu Dinu cred ca-l trimite direct la independenti. Si apropo, Dle Rege Purpuriu (recte King Crimson) - (asa-s zic liberalii de cand s-au aliat cu socialisii vad) nu-i vorba doar de 3 ani de asteptare ci de 3+4=7. Rabdare si tutun!
  • +3 (3 voturi)    
    voi ascultati de Tiriac...? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:48)

    bm [anonim]

    iar Crin ...? Se va retrage din viata politica ...?
  • +6 (6 voturi)    
    La placinte inainte ? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 21:56)

    Stefan A. [anonim]

    Pai nu mai inteleg nimic .
    La inceput , cu PSD pentru a darima guvernul si presedintele.
    La inceput de an, impotriva formarii unui guvern cu PDL.
    Acum, ca avem o imitatie de guvern cu majoranta firava ,o noua schimbare de strategie .(cred eu , de ochii lumii)
    In plus, nu vreti postul de prim ministru pt.PNL. Bine , e ceva pozitiv !
    Daca vreti posturile ministeriale DEJA OCUPATE, unde sint bani de cheltuit si putere cu carul, ma intreb :
    1- traiti pe o alta planeta ?
    2 - incep sa va lipseasca banii ?
    3- in realitate , aveti ceva idei valabile de reformare a tarii (nu tip taxe reduse, CAS redus, pensi mai mari, nu reduceri de personal, adica populism si demagogie)?
    4- in ultima istanta , PNL a ramas fara ciolan si este greu ?
  • +5 (5 voturi)    
    hmm (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:01)

    zzz [anonim]

    nu prea inteleg care-i faza cu formarea unui guvern acum, exista deja un guvern deja votat si pus in functie... ce-i cu declaratia asta ?
  • +6 (6 voturi)    
    E greu 4 ani in opozitie..nea Relu ... (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:01)

    Eheee [anonim]

    Sa vezi ce spume face la Brasov si Cancescu...vedeti ce greseala ati facut? Poate se razgandeste Basescu...dar daca va duceti cu coaforul dupa voi si cereti iar ca vreti prim ministru...mai bine stati acasa.
    Romania are nevoie de voi la conducere,..nu la coafor !
  • +8 (8 voturi)    
    cine sunteti voi liberalii (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:02)

    visio [anonim]

    aia care s-au aliat cu psd=partid social democrat? inteleg ca prezervativul e recomandat dar voi ati facut-o fara..apropo, cate procente aveti voi astfel incat sa beneficiati de o oferta? cred ca sunteti nesemnficativi, mai ales cu antonescu baiatul ala de nu si-a internat prima sotie la timp...a preferat sa faca politica decat sa aiba grija de propria familie..hai, mai lasa-ne cu poeziile astea de carciuma..ups, acolo le scrie cei doi lideri luminati ai pnl-ului: antonescu si orban...hai pa
  • +8 (8 voturi)    
    Basescu si Boc. (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:04)

    Guru [anonim]

    Sa le propuna:
    -prim ministru PNL
    - 50% ministri PNL
    ha,ha,ha.
    PNL = ZERO la Strategie.
    PNL a murit in dosul lui Antonescu{a se citi Patriciu}.
    Acu' isi dau seama liberalii de frunte ca au pierdut pe mana conducatorilor PNL aserviti lui Ilici.
    Si serios: parasiti barca {PNL}care se scufunda liberalilor.Solutie:grupul independentilor din Parlament.
  • +7 (9 voturi)    
    smecher de Iasi (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:05)

    Andrei T [anonim]

    Cine e Relu Fenechiu? Un smecher de Iasi care vrea sa vorbeasca "in nume propriu" despre intrarea PNL la guvernare, a intregului PNL. N-are mandat, n-are nimic, dar vrea sa discute. Nu cu oricine. Cu presedintele si cu premierul. Un smecher cu tupeu. Dupa ce l-a injurat pe Basescu pe unde a apucat, vrea sa scrie scisori si alea deschise, in care sa se ceara la guvernare. Smecherul se vede ministru dezvoltarii, proprietar peste fondurile UE. Iesenii si-ar face cruce. Singura problema e scrierea scrisorii deschise, O scrie sau n-o scrie?
  • +5 (5 voturi)    
    ce a ajuns PNL-ul Bratienilor... (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:18)

    helium [anonim]

    cand de partea PSD-ului, cand de partea PDL-ului...tabere si iar tabere, interes pentru ciolan si multe altele...

    Nu pot ramane in opozitie, cam mult timp fara vreo echipa de macelari nu?
    Alegerile astea s-au jucat de-a soarecele si pisica, cand cu aia, cand cu aia, care avea "svaiterul", dupaia aia fugeau...

    Daca stateau cuminti si isi jucau cartea lor, nefacand nicio alianta cu vreun partid si ramanand de sine statator peste 5 ani aveau alegerile castigate la sigur, pentru ca un Antonescu invins cu fortele proprii spulbera orice viitor candidat PDL-list sau PSD-ist...insa si-au dat arama pe fata...

    PNL-ul e un partid subjugat, care nu-si poate juca singur cartea, care a pierdut si va pierde pe propriile greseli...
  • +5 (5 voturi)    
    asta vorbeste in numele PNL ? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:20)

    dadan [utilizator]

    Crinuletz s-a pronuntat raspicat ca PNL nu merge la guvernare si a cerut conducerii partidului sa se exprime - si s-a exprimat . Acum dupa o luna de opozitie vine asta cu jalba in bat sa "pupe papucul sultanului" cand nu mai are nimeni nevoie de el.
    Pai stimabile penelist " de bun simtz si consecvent" pai PDL-ul a avut nevoie un partener de guvernare atunci cand situatia era incerta , cand avea nevoie de voturi iar voi le-ati intors spatele....cum sa faceti voi parte din guvernul Boc pe care l-ati criticat atat? acum e bun? nu e cam acelasi premier pe care l-ati picat cu motiune voi cu manutza voastra avand PSD-ul in umbra? cam cat de penibili mai puteti fi?
    Nu credeam ca PNL poate fi chair atat de lipsit de viziune si experien politica....pariati tot timpul pe cartea necastigatoare dar plangeti ca vreti din castiguri....sunteti penibili...
  • +1 (1 vot)    
    baniiiiii (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:22)

    tito [anonim]

    Dar daca nu le ofera nimic dar PDL e deacord cu masurile si initiativele lor legate de Finante, Dezvoltare si Infrastructura dece nu merg la guvernare? E inspre binele tarii si a romanului
    Dar...in Romania totul depinde de interesul de Partid....
    si de banii alocati pe domeniile conduse...
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 10 ianuarie 2010, 6:28)

      raduilie [anonim] i-a raspuns lui tito

      Pai ,ministru de finante VLADESCU nu-i liberal ???!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Fenechiu (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:26)

    j [anonim]

    Fara coloana vertebrala,din cauza afacerilor face sluj in fata piticului atomic.
  • +4 (4 voturi)    
    woow! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:29)

    Nicky [anonim]

    Baiatulk asta nu stie ca oferta a expirat? O sa mai fie una, peste 3 ani!
  • +4 (4 voturi)    
    ce leguma de om ! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:32)

    turistul [anonim]

    acum la spartul targului, dupa ce guvernul s-a format, s-a trezit si asta sa ceara o "oferta de guvernare" ... ca si cum eu as vrea sa dau telefon intr-o zona fara semnal !

    basescu v-a zis-o clar inainte de turul 2 ca vrea guvern pdl + pnl, dar legumele de la pnl au refuzat ... asa au trebuit adusi ungurii la guvernare si uite ca vasluiul are prefect maghiar ! ca sa nu mai spun de ministerul culturii ...

    hai ca iar m-ati enervat, gasta de legume a lu' chucky !
  • +1 (1 vot)    
    apar imaculatii (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:38)

    dracula [anonim]

    tot comunisti sinteti,,ba chiar si securisti.
  • +5 (7 voturi)    
    Adica: "Ia, hai, rugati-ne!" (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:45)

    Liviu Iordache [anonim]

    E simpatic rau baiatul asta, cu fata lui de frizer de lux! Adica le trimite scrisoare sa-i puna sa se roage de ei, liberalii, adica de alde crin, care s-a ascuns, ca de obicei, nu l-a mai vazut nici dracu, alde varujan, care o tine intr-o macheala, ca sarbatoreste si pe rit nou, si pe al vechi, ca la ei, sau, ma rog, Chi..., cum il cheama domne, ala de la justitie. Mai asteapta, Fenechiule (ce nume de placintar are asta, de speriat!), ca s-ar putea sa nu mai fie nevoie de voi, o puneti de-u sotron cu vanghele, ca vad ca la bucuresti v-ati incuscrit...
  • +4 (6 voturi)    
    Foamea (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:49)

    Adrian [anonim]

    E mare foamea la Iasi nea Relu?
  • -2 (2 voturi)    
    noi suntem patrioti (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:01)

    ion [anonim]

    Domnilor noi cei din PNL si in aceiasi masura cei care au votat PNL-ul, stim sa pierdem.
    NU ne intereseaza ca stam in opozitie, NOI putem face multe impreuna cu PSD, si poate mai multe decit ca am fi la guvernare.

    NOI putem stringe rindurile, ne putem reorganiza si toti impreuna putem garanta iesirea Romaniei din aceasta criza nefasta.
    • +2 (4 voturi)    
      si noi (Duminică, 10 ianuarie 2010, 3:52)

      eugeni [anonim] i-a raspuns lui ion

      Si Noi cei din PNT-CD stim sa pierdem. Noi AM STRANS randurile, putin cam tare, dar va garantam iesirea din criza (asa stransi cum suntem). Veniti alaturi de noi, impreuna cu Milu si Crin spre noi culmi de infratire. Dar stati....
      Si noi din partidul liber cugetatorilor stim sa piredem
      Si noi din partidul Liberal Bratianu Cartof stim sa pierdem
      Si noi din partidul lu' contele Zambra stim sa pierdem
      Si noi din partidul socialist al muncii (credeti-ne noi stim sa strangem randurile) stim sa pierdem

      sic transit gloria mundi

      PS. Imi pare rau ca am pus PNT-cd-ul in aceasi lista dar.......pentru momement....
    • 0 (0 voturi)    
      CRIZA (Duminică, 10 ianuarie 2010, 6:36)

      stefanpintilie [anonim] i-a raspuns lui ion

      Vrei sa spui ca PNL ne-a bagat in criza cred.Dupa ce ati guvernat cu masuri populiste de stinga[sprijiniti de pesedist].Daca tot vreti infrastructura....Intrebati-l pe turbulentul Orban de cei 5[CINCI]Km de autostrada.?Halal liberali .Ati bagat si sistemul de pensii in colaps si ati marit bugetarii ca sa aveti votanti.Ciocul mic.Totul se plateste.
  • +4 (4 voturi)    
    bine ma (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:06)

    q [anonim]

    se vede cat de profitori si de morti dupa ciolan sunt si domnii liberali; au facut pe grozavii si doamne cat au fot ei de cinstiti; doar ca astia de la pdl au reusit sa-si faca planurile si fara ei, iar acum pnl ar cam vrea la guvernare; au crezut ca o fac cu geoana, acum e bun si base
  • +1 (1 vot)    
    TOATA STIMA ! (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:07)

    George [anonim]

    Mintea liberalilor cea de pe urma ! Bravo! Insa vo(gu)zgani(eni)i si crinosii talibani ii vor hotari executia cat de curand ! Nu-i nimic,la alegerile urmatoare domnul Fenechiu va lua peste 40% din voturile iesenilor! Talibanii liberali nu inteleg nimic de ce se mananca coliva la decesele: gardianul, rosca stanescu ori nistorescu !
  • +4 (6 voturi)    
    "Tovarasilor" de la PNL: (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:15)

    Don Ciccio [utilizator]

    - La cat mai multi ani in opozitie constructiva, stimabililor!
  • +5 (5 voturi)    
    Dl. Relu nu este naiv (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:19)

    hotnewsfil [utilizator]

    Relu Fenechiu stie bine ca o asemenea problema nu se rezolva prin posta.
    Daca PNL are intentia sa participe la guvernare, trebue ca presedintele PNL sa ii ceara o intalnire presedintelui PD-L.
  • +2 (4 voturi)    
    Acum? (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 23:30)

    cobra [anonim]

    Eu nu ştiu de ce nu şi-au arătat disponibilitatea când au fost consultările. Mi se pare că este ipocrizie din partea lor. În fine, poate mi se pare mie...
  • -5 (5 voturi)    
    la guvernare (Duminică, 10 ianuarie 2010, 0:03)

    marius [anonim]

    ce-au sarit pdl-eii... chiar nu v-ati prins ce a vrut Fenechiu sa spuna? acum inteleg de ce acastigat t.b. alegerile...
  • +2 (4 voturi)    
    Gata ,va e foame ?? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 0:20)

    relu [anonim]

    inceputul sfirsitului..din pacate
    Geoana - Prostanac,dar Crin - Prostovan si fudul
  • -6 (8 voturi)    
    nu putem accepta o cardasie cu tradatorii portocal (Duminică, 10 ianuarie 2010, 0:36)

    Liberal [anonim]

    punct
    • +3 (5 voturi)    
      Tradatorii fiind liberalii banuiesc... (Duminică, 10 ianuarie 2010, 2:08)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui Liberal

      Sau nu stii la ce ma refer?
  • +7 (9 voturi)    
    ete brâu! (Duminică, 10 ianuarie 2010, 0:44)

    paulgrojdi [utilizator]

    Miroase cumva a Patriciadă? Vă părăseşte cumva mentorul şi sponsorul iar viitoarele alegeri se anunţă sumbre? Aţi simţit că e lată şi că pănă la urmă mai bine te faci frate cu... să treci puntea?Oricum prin reducerea parlamentarilor si cu criteriul real de votare , nu cel inventat de voi peneleii nu veţi avea mai mult de 5,6 aleşi! Întrebaţi-o pe Anca Constantinescu ce trebuie să faceţi!..Cam asta e . S-a umplut bărcuţa şi nu mai sunt locuri nici măcar în picioare!
  • +5 (7 voturi)    
    remember (Duminică, 10 ianuarie 2010, 3:22)

    stefan [anonim]

    mai tineti minte cand a spus Basescu ca veti veni la portile Cotroceniului pe care le veti zgaraia cu unghiile pentru a fi primiti?Quvod erat demonstrantum!...
  • +3 (5 voturi)    
    Liberalul Fenechiu le va cere lui Boc si Basescu (Duminică, 10 ianuarie 2010, 3:47)

    PSD Erie [utilizator]

    Liberalul Relu Fenechiu le va cere lui Boc si Basescu sa prezinte PNL o oferta de guvernare.
    Se va cinta "Eu te-am iubit Paraschivo! Ramane de vazut cine !

    http://www.versuri.ro/versuri/jliil_mihai+margineanu+ce+mult+te+am+iubit+paraschivo.html
    • 0 (0 voturi)    
      ce oferta, dom'le ? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:02)

      nedumerici [anonim] i-a raspuns lui PSD Erie

      astia au facut guvernul, progarmul a fost aprobat.
      iar o luam dela cap cu formarea guvernului ?
      pai le'a facut boc o invitatzie la guvernare, in care puteau sa vina cu propuneri de program si ministrii.
      in numele cui vorbeste aces domn, fistichiu, in nume personal ? caci secretzarul stroie si vecele stafarache se dezic, in numele partidului :-)
  • +1 (1 vot)    
    Nas-Pat-Voi -ul ! (Duminică, 10 ianuarie 2010, 7:05)

    Badea Ioan [anonim]

    S-ar putea ca in scurt timp sa vedem PNL-ul in "dezintegrare " ! Mai mult ca sigur Patriciu revine la "muma" PSD impreuna cu toti "lingaii" [ca atasamente ! ] Poate doar asa v-a mai rezista PSD-ul ! Din "resursele" lui Nastase-Patriciu-Voiculescu-Iliescu-Hrebenciuc-Vanghelie -etc.
    Se pare ca o-r sa apara si ceva "note de plata" !
    Mai trebuie "lucrat" putin la CSM ,CC,Parlament si dupa aia mai discutam !
  • +1 (1 vot)    
    Fenechiu (Duminică, 10 ianuarie 2010, 8:18)

    Octavian [anonim]

    Fenechiu ştie că alegerile s-au terminat, coaliţia care guvernează s-a format, miniştrii au fost validaţi. Mai vorbeşte şi în nume propriu şi fără mandat de negociere! Deci ce doreşte Fenechiu? Dacă mai există nişte proşti care să-l creadă, vrea să îi convingă cât s-au zbătut ei să intre la guvernare.De ce n-a făcut-o în timpul negocierilor?! Nene Fenechiu, eu m-am străduit să conving mulţi colegi să vă voteze. M-aţi dezamăgit, e puţin spus! Dacă se termină partidele de pe Terra şi nu mai votez PNL!
  • 0 (0 voturi)    
    dati-i (Duminică, 10 ianuarie 2010, 9:14)

    Stapanu [utilizator]

    milogului niste scopolamina si intrebati-l ce stie despre doctrina liberala!

    Apoi dupa ce se trezeste, faceti-i cunoscut ca l-ati nominalizat ca primul inscris la Premiul Anual pentru Nesimtire.
  • +1 (1 vot)    
    Neseriozitate (Duminică, 10 ianuarie 2010, 9:17)

    Mircea [anonim]

    Scrisoarea asta a lui Fenechiu (inchisa / deschisa / verbala / scrisa ) este o gluma de prost gust, de genul " vorbeste si Ion ca si el e om " ! Trebuia sa rezolve nea Releu chestiunea asta in propriul partid, la momentul potrivit. Asa, vine la spartul targului, ca si el vrea ! Domnu' Relu, mi se pare mie sau Crin si cu gasca lui te-au cam luat de fraier si te pune doar sa cotizezi din greu, asa-i ?
    Apoi, Relu draga, adrisantul tau este gresit. Nu lui Boc trebuie sa scrii, ci lui Marko Bela ! Sa se scoale de pe scaun, sa plece si sa veniti Inaltimile Voastre!
    Igaz, te ?
  • 0 (0 voturi)    
    haideti la treaba lasati vorbaria. (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:05)

    iacob serbanescu [anonim]

    A trecut campania,acum haideti la treaba stimati politicieni,lasati vorbaria ca ea nu aduce decat saracie si cred ca afost destula.
    Este momentul sa ne unim inteligentele chiar doctrinele si sa facem din tara noastra ceeace merita sa priveasca de dincolo cei care au cazut in razboaie,rascoale revolutii si lovituri de stat,adica o romanie mare,puternica bogata si civilizata.
    Eram elev cand tara noastra stralucea printre monarhiile europenne ,iar politicienii de valoare au contribuit la valoarea ei.
    Haideti la treaba ca suntem un popor talentat si daca ne punem ceva in gand;REUSIM.
  • +1 (3 voturi)    
    Eu am inteles, ceea ce nu era prea greu (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:27)

    gabifm [utilizator]

    declaratiile fiind explicite, faptul ca PNL-ul ar fi intrat la guvernare DOAR cu premier pnl-ist. Acest lucru il afirma clar Antonescu: el premier!!
    Ceea ce afirma acum Fenechiu este o fumigena (cam ca Hayssam pentru irealitatea!).
  • +1 (3 voturi)    
    Cam tarziu... (Duminică, 10 ianuarie 2010, 10:40)

    ioan [anonim]

    ..au aflat din spusele lui Iohannis la emisiunea de saptamana aceasta, de intentia guvernului Geoana-Iohannis-Antonescu. Incredibil, Iohannis a spus ca guvernul lui, cu primul si ultimul cuvant pentru el, era sa modifice TVA si sa impoziteze diferentiat, adica intentiile lui Geoana!. Deci gaselnita lui Crin era de fapt ce pierduse Iohannis candva!. Bravo lberali fruntasi, va dati seama ca v-ati pocit intentiile de a guverna cu PSD si cautati salvare. Matura va asteapta la congres. Catarama stie el ce spune.
  • +1 (3 voturi)    
    diversiune (Duminică, 10 ianuarie 2010, 11:06)

    Petrovici [anonim]

    E o diversiune inutila aceasta interventie. Fenechiu era beat tare sau in ce context a eliberat aceasta elucubratiune !? Cum poate el sa faca niste conexiuni cu PDL inainte de pozitia lui Chuky Antonescu sau a Puiului de securist Magyaros Orban. Ne aflam in treaba degeaba. Doar n-o sa schimbe acum niste ministri aprobati in Parlament fiindca s-au trezit niste ametiti !?
  • -1 (1 vot)    
    Stimabili (Duminică, 10 ianuarie 2010, 12:50)

    Pantera Roz [utilizator]

    pedelei,Fenechiu vrea sa faca un demers corect de fapt,in sensul demolarii fumigenelor lansate de voi,cu guvern PDL-PNL de dreapta,bla-bla-bla.E clar ca voi nu vreti PNL la guvernare,ci numai sa-i luati votantii!Si sa va legitimati ca partid de dreapta,cand voi sunteti de fapt doar o adunatura de slugi si de sugaci ai bugetului.Dar voi,minti odihnite,ati inteles ca PNL cerseste sa fie la guvernare.Cat de penibili puteti fi...De fapt,ce poti sa ceri de la unii care voteaza Basescu...
  • 0 (2 voturi)    
    Interesanta declaratie, dar! (Duminică, 10 ianuarie 2010, 12:58)

    duduS [utilizator]

    Pentru a fi luat in seama, desi detine o functie importanta in partid, trebuie intai sa inlature de la conducere greii partidului, Antonescu, Orban, etc., care in mod cert s-au manjit cu sprijinul neconditionat acordat PSD si conditiile aberante puse ulterior.
    Nimeni nu poate sa-l bage in seama serios, atata timp cat nu reprezinta conducerea PNL.
    De fractiuni din PNL nu are nimeni nevoie, acum ca guvernul a fost votat cu sprijinul UDMR si independenti.
  • 0 (2 voturi)    
    E necesar un nou partid : PSDNL.Ce ziceti ? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 13:10)

    cornel [anonim]

    In tara noastra ar trebui o reasezare a partidelor. De ex: Prietenia aratata din 2006 incoace intre PNL(aripa Patriciu) si PSD(aripa Iliescu) trebuie sa constituie un alt partid de stanga,eventual PSDNL.Care sa cuprinda comunisti ca : Iliescu,Patriciu,Hrebenciuc,Nastase,Crin A.,Orb(g)an, Vanghele,,fosta consiliera a lui Basescu(cu sotul),etc,erc.
    Alt partid :Liberalii din actualul PNL(daca sunt), cu adevaratii liberali din PDL, cu liberalii(care sunt) din UDMR, cu o denumire gen-PLiberalDemocrat Popular.
    Celelalte aripi ramase de la toate partidele sa constituie Partidul Balama cu deschidere spre unul din celelate partide mari.Asa cum e PNL-ul actual, dar care acum e doar balama de stanga.
    E doar o idee.Merita aprofundata ideea.
    • 0 (2 voturi)    
      in uk (Duminică, 10 ianuarie 2010, 13:33)

      organizatorul [anonim] i-a raspuns lui cornel

      liberalii au prasit liberalizmul clasic, s'au unit cu psd si au format un partid nou, pentru o lume noua :-))
      este vorba de partidul democrat liberal a carui idiologie este liberalizmul social.

      orice asemanare este exclusa ! :-)))
  • +1 (1 vot)    
    unde-s liberalii? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 14:23)

    mircea [anonim]

    Cu actuala conducere in frunte cu Antonescu,liberalii nu mai exista ca partid politic.O noua conducere poate va relansa PNL.Asa,in situatia actuala PNL este sortit pierii.Liberalii au pretentii,nu propuneri de guvernare,de scoatere a Romaniei din criza.Oricum,daca vin cu ideile de guvernare din perioada 2007-2008,mai bine stau in opozitie,sau si mai bine se desfiinteaza.
  • 0 (0 voturi)    
    Antonescu = Perimat (Duminică, 10 ianuarie 2010, 21:08)

    Stefan RADOVEANU [anonim]

    Acest pricopsit moldovean ajuns si deputat confunda marfa cu ambalajul.

    Traian BASESCU nu are nimic a comenta la aceasta scrisoare, discutia trebuie comportata intre partide si nu la un semnal a unui vice si acela de la IASI.

    Am mai vazut ce a facut si primarul de IASI l-a sfatuit pe geoana sa mearga la Moscowa.

    Soarta liberalilor este decis cu antonescu, fuzionarea cu o parte din ofcina psd si creearea unui pol social liberal, cealanta parte probabil scindata in comunisti sub denumirea socialisti.

    Groparul antonescu si-a scris sfârsitul politic.

    Nici nu mai merita discutat, PDL trebuie sa se ocupe de guvernare, REFORMA si MODERNIZAREA propusa.

    Cordialement


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by