Adrian Nastase: Parlamentul va trebui sa aiba un cuvant de spus in cazul Rosia Montana

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 3 ianuarie 2010, 16:04 Actualitate | Politic


Aprobarea proiectului Rosia Montana in cadrul Consiliului Suprem de Aparare a Tarii ar reprezenta "un abuz", considera Adrian Nastase, vicepresedinte al Camerei Deputatilor, care subliniaza, pe blogul personal, ca Parlamentul va trebui sa aiba un cuvant de spus in cazul acestui proiect.

"Evident ca in cazul proiectului Rosia Montana lucrurile sunt accelerate intr-un mod nepermis de catre actualul Guvern. Cat despre aprobarea acestuia in CSAT, as putea spune ca ne aflam in fata unui abuz. Parlamentul va trebui sa aiba aici un cuvant de spus", noteaza Adrian Nastase.

 Traian Basescu: O decizie privind proiectului Rosia Montana se va lua in CSAT, in functie de rezultatul expertizei

Presedintele Traian Basescu a declarat marti seara ca asteapta rezultatul expertizei in cazul proiectului minier de la Rosia Montana, iar o decizie se va lua in CSAT, in functie de rezultatul acesteia. "Astept rezultatele expertizei (in cazul Rosia Montana - n.r.) si, in orice caz, nu eu voi fi cel care ia decizia, subiectul va fi in CSAT, cu expertiza pe masa", a afirmat presedintele, la OTV.


Citeste mai multe despre   
















2086 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    Are perfecta dreptate. (Duminică, 3 ianuarie 2010, 16:34)

    Glower [utilizator]

    Trebuie sa incercam sa facem abstractie de cel ce declara asta, Nastase 4 case...si sa analizam mesajul doar.
    Acest proiect este unul de interes national...iar alesii poporului sunt parlamentarii, fie ca ne plac sau nu.
    Este de bun simt ca aceasta decizie sa fie luata de Parlament si nu de altcineva.
    In nici un caz aceasta decizie nu trebuie luata de Basescu in cadrul CSAT, deoarece este un conflict grav de interese avand in vedere ca Gabriel Resources a fost sponsorul principal al campaniei Presedintelui.
    Chiar daca PDL-ul alaturi de restul au majoritate in Parlament, asta nu garanteaza trecerea acestui proiect, deoarece nimeni intreg la minte si fara un interes direct nu si-ar da votul PENTRU asa ceva.
    Din aceasta cauza Basescu, Videanu si PDL-ul incearca sa aprobe proiectul abuziv...deoarece o decizie luata de popor prin reprezentantii sai nu le-ar fi favorabila.
    De asta e bine sa avem Opozitie...pt a nu-i lasa pe acesti hoti sa faca chiar ce vor ei. Acest proiect in forma asta este cea mai mare hotie din istoria acestui popor. Tezaurul e un nimic pe langa asta...
    • -3 (9 voturi)    
      Nu prea ai cum sa faci abstractie de Nastase (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:59)

      Maur [anonim] i-a raspuns lui Glower

      Nu face el declaratii la oha. Si nici de soarta Rosiei Montana nu mai poate el.
      Cat despre a se discuta asta in Parlament, poate ca are dreptate. Sunt aproape convinsa ca ar trece de vot. Si asa ar trebui sa se intample.
    • +1 (3 voturi)    
      Rosia Montana (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:57)

      Dezamagit [anonim] i-a raspuns lui Glower

      Daca se va "aproba" acest proiect in CSAT voi fi foarte dezamagit de Basescu & Compani. Asta va dovedi clar ca nu e atat de 'independent' pe cat se afiseaza si ca interesele lui Videanu primeaza interesului national. Nu cred ca a "scormoni" muntii nostri si a lasa haos si moloz in urma este solutia iesirii din criza. Indiferent de cat de frumos ambalata va fi aceea expertiza, experienta din alte tari pt proiecte similare arata clar ca in urma acestor extractii au ramas numai zone calamitate, oameni pe drumuri, natura distrusa si un mare "GOL".
    • +1 (3 voturi)    
      Referendum! (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:27)

      ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Glower

      Pe tema asta, atat de importanta si de spinoasa, cred ca ar trebui, dupa o informare corecta a populatiei, in care fiecare parte sa fie lasata (si ajutata!) sa-si prezinte punctul de vedere, organizat un referendum national (din alea de care-i plac, in alte ocazii, atat de mult domnului presedinte). Domnul Presedinte promitea ca in mandatul sau nu se vor mai face privatizari/concesionari frauduloase. Se spune despre contractul privind redeventa pentru exploatarea acestui aur c-ar fi secret. Continuam cu jaful, de data asta cu ai nostri? Chiar nu exista politicieni responsabili in tara asta? Intrebarea, din pacate, este retorica!
      • 0 (0 voturi)    
        Ai vrea sa voteze prostii (Luni, 4 ianuarie 2010, 22:27)

        Proletar [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

        Noi doi avem pareri diferite referitor la Rosia Montana. Dar aici cred ca vei fi de acord cu mine: nu ai pe cine informa. Se va pune problema care campanie de manipulare va fi mai buna. Asa ca io consider ca e mai bine sa se incerce manipularea specialistilor pentru a lua o decizie nu a plebei.
  • +9 (11 voturi)    
    cuvint (Duminică, 3 ianuarie 2010, 16:40)

    doru [anonim]

    Parlamentul "a mai avut un "cuvint de spus"si in privatizarea Petrom ,am vazut ce a iesit,sub buna veghere a PSD ului.......inca odata "tepuiti".
    Cum comentati d le Nastase?
  • +6 (10 voturi)    
    are dreptate (Duminică, 3 ianuarie 2010, 17:03)

    TAIFUN [utilizator]

    bombonel aici . nu cu parlamentul ci cu faptul ca se agita . o forma de relief ne lipsea : desertul . ca aurul vine si se duce . desertul ramine . traiasca capitalismul tip american
    • -2 (8 voturi)    
      Ai vrea tu capitalism american (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:08)

      Normal [anonim] i-a raspuns lui TAIFUN

      Poate ne-am urni 2 metri mai incolo decat eram acu 20 de ani. Sau esti unul din aia care regreta comunismul?
  • +8 (8 voturi)    
    INCOTRO??? (Duminică, 3 ianuarie 2010, 17:18)

    teo [anonim]

    De ce firmele romanesti nu sunt in stare sa initieze si sa puna in practica exploatarea si valorificarea minereurilor aurifere din Rosia Montana!??
    ...suntem tara care trebuie sa vanda totul pe nimic?...
    • +1 (1 vot)    
      Din cauza sangelui (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:04)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui teo

      Firme romanesti sunt, insa romanii prefera sa-i imbogateasca pe straini decat pe unii de acelasi sange cu ei. Le e frica ca le fura scaunul si pe buna dreptate.

      Nu s-o gasi un roman mai inteligent sa-si deghizeze firma sub pavilion strain?
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e mare diferenta (Luni, 4 ianuarie 2010, 22:31)

        Demo [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Nu ma incalzeste cu nimic daca se imbogatesc trei canadiei sau trei romani. Oricum vor avea conturile in Elvetia.
    • 0 (2 voturi)    
      rosia montana (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:50)

      ingrijoratul [anonim] i-a raspuns lui teo

      pentru ca nu are bani.
      Amatorismul Statului ca proprietar de afaceri este clamat de liberali, vreti ca din start sa fie o afacere de stat - daca ar avea banii- ca sa mai adaugam la datoria publkica rezultatele unui esec.
      Asa e peste tot in lume statul concesioneaza si ia redevente, fara sa faca nimic. intreprinzatorul investeste, plateste redeventele, si se alege cu un profit cel putin mai mare decat dobanda bancara.
      Asa este de la Adam Smith.
      DAca am vandut PETROM , cu petrol cu tot, de ce sa nu vindem o afacrere incipienta, care aduce la buget bani, fara sa facem nimic.
      Povestea cu aurul pe care ni-l iau nehalitii de capitalisti este pentru copii, si este primitiva.
      De ce nu sunt consultati si specialistii, evaluatorii de proiecte miniere profesionisti? daca nu aveti incredere in cei romani, apelati la sud africani ..
      • +2 (2 voturi)    
        oha bani (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:48)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui ingrijoratul

        Nici firma aia care vrea sa exploateze NU ARE NICI UN BAN!

        Face subscriptie puiblica pe piete nereglementate pentru a face rost de bani.
  • +10 (12 voturi)    
    tot un drac! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 17:58)

    im [anonim]

    Da, avem un Parlament responsabil. La fel ca in cazul Petrom. Iar Nastase ar trebui sa taca. Ipocrizie si iresponsabilitate: Petrom s-a privatizat cind el era prim-ministru. S-a folosit Parlamentul pentru a disemna raspunderea.

    Indiferent unde se va discuta, in Parlament sau in CSAT, tot un drac. Clasa politica a tradat interesele nationale.
    • 0 (8 voturi)    
      nu sunt de acord (Luni, 4 ianuarie 2010, 1:58)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui im

      Nu sunt de acord cu acest mod de a trata prostiile pe care le fac cei de la conducerea tarii.
      Ar trebui sa gasim in fiecare caz politicienii vinovati si sa ii penalizam pe acestia in particular, in primul rand prin vot, dar si prin alte forme de protest. Asa trebuie sa functioneze democratia.

      Nu sa dam vina pe "clasa politica" in general si apoi sa votam pe un luptator anti-sistem ca Basescu. Pentru ca in cazul de fata Basescu este de partea celor ce vor sa faca rau tarii si acest lucru nu trebuie pierdut din vedere.
    • 0 (0 voturi)    
      rosia montana, avantaj economic (Marţi, 5 ianuarie 2010, 21:17)

      Alexei [anonim] i-a raspuns lui im

      Interesul national este INTERESUL ECONOMIC acum, in 2010. Este imperativ sa se calculeze EXACT avantajele si dezavantajele exploatarii de aur, sa se ia masurile de protectie ecologica si SA SE INCEAPA lucrul.
  • 0 (6 voturi)    
    ca si inainte (Duminică, 3 ianuarie 2010, 18:29)

    Petrovici [anonim]

    Trebuie avizul parlamentului PSD and PNL asa cum si inainte s-a obtinut pentru privatizarea si vinderea Petromidiei, ca zona de forare din Marea Naegra, ca multele privatizari care au umplut buzunarele de comisioane ale partidelor ce erau atunci la guvernare.
    Basescu n-a privatizat nimic, spun inamicii suparati ca li s-a taiat macaroana. Asta a adunat atata ura impotriva lui !? Asta si problema justitiei care nu mai face sluj in fata delapidatorilor !?
  • +3 (9 voturi)    
    Patrimoniu (Duminică, 3 ianuarie 2010, 18:44)

    Avram Iancu [anonim]

    Desigur că trebuie respins de Parlament şi nu aprobat de CSAT. Ce legătură are CSAT cu Roşia Montană ? Sau se doreşte înlocuirea Parlamentului cu CSAT ? Ar fi o contribuţie "originală" la dezvoltarea democraţiei.
  • +3 (9 voturi)    
    rosia montana (Duminică, 3 ianuarie 2010, 18:55)

    daniel [anonim]

    ROMANI TREZITIVA!!!!!! nu mai fiti o natie de slugarnici. Daca BASESCU tradeaza vointa majoritatii roanilor,va fi un tradator si va treb sa fie tratat si el si toti ceieielalti ca niste tradatori. Tezaurul din RUSIA o sa-l recuperam daca nu noi, generatiie viitoare dar tezaurul de la ROSIA MONTANA niciodata, si nu ma refer la aur ci la muntii si ceea ce o sa dispara odata cu ei
    • +2 (2 voturi)    
      Mai bine privim inainte (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:25)

      Laur [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Tezaurul ala e disparut de mult. Sa vedem cum se poate castiga mai bine de pe urma comorii ingropate in Apuseni.
  • +3 (11 voturi)    
    he, he, he!!!:) (Duminică, 3 ianuarie 2010, 19:00)

    iulius [anonim]

    Hai, Bombo, lasa vrajeala, ca daca ai fi fost tu prim-ministru i-ai fi spoliat pe aia de bani. Asa, acum visezi la malai si nu-ti convine ca-l incaseaza altul. Macar de oftica sa faci si tu ceva constructiv pt. tara asta. Oricum, ramane cum am stabilit: la judecata si la volei cu tine! Iar pentru Basescu si PDL-istii fomisti, gasim noi leac pentru goana asta a lor dupa aur numita Rosia Montana. Noi i-am votat, noi ii dam jos. Si mult mai repede decat isi imagineaza. Suspendarea si destituirea din functie a piratului mincinos ramane oricand o solutie, in caz de derapaj major.
    • +4 (6 voturi)    
      pentru corectitudine (Luni, 4 ianuarie 2010, 2:12)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui iulius

      Gabriel Resources exista din 1995. Proiectul Rosia Montana in forma lui de azi nu stiu sigur de cand exista, dar sigur e din timpul guvernului Nastase, pentru ca primul FanFest a fost in vara lui 2004.

      Dupa cum se vede, proiectul nu a fost inceput in timpul guvernarii Nastase.
  • +8 (10 voturi)    
    nenea oua (Duminică, 3 ianuarie 2010, 19:03)

    newyorkezul [utilizator]

    dar cand ai vandut in mandatul tau atatea lucruri, de ce n-ai cerut ca parlamentul sa aiba un cuvint de spus?Se diminua comisionul?
  • +5 (7 voturi)    
    O tara normala (Duminică, 3 ianuarie 2010, 19:11)

    dx [utilizator]

    Asa se intampla intr-o tara normala. Parlamentul trebuie sa aiba un cuvant de spus.
    • -3 (5 voturi)    
      Sa spuna (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:27)

      Madalin [anonim] i-a raspuns lui dx

      Va vota pentru. Sper. Par destul de spalatei ultimii alesi ai neamului. Daca isi fac temele vor vota pentru.
  • +4 (10 voturi)    
    Fireste (Duminică, 3 ianuarie 2010, 19:24)

    Ady [anonim]

    parlamentul ar trebui sa aiba mai multe cuvinte de spus in cazul matusii tamara, zambaccian, ..
  • +7 (9 voturi)    
    Iti miroase? (Duminică, 3 ianuarie 2010, 19:26)

    Sandu [anonim]

    Nastase a simtit mirosul banilor? Ca asta cu binele tarii nu tine. Nu l-a interesat decat binele personal toata viata lui. De data asta nu mai primesti prajiturica...
  • +5 (7 voturi)    
    Ia uite cine vorbeste despre abuzuri! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 19:45)

    domino63 [anonim]

    Fireste!
    Cel care ne punea la numarat de oua se sin\mte acum ... abuzat! Hai sa fim seriosi. Si daca ar avea dreptate, ar trebui s aiba decenta de a/si tine gura inchisa! Sunt destui in pesedeul ala care ar putea vorbi! Singura lui preocupare ar fi sa taca!
    Dar asa este la noi, hotul striga hotii!
    Demagog, manipulator... comunist. Doar il are pe ilici drept prof, nu?!
  • -1 (5 voturi)    
    In Parlament sunt niste hoti (Duminică, 3 ianuarie 2010, 20:33)

    Paul [anonim]

    Ca sa-si dea aia cu parerea nu vor studia tehnologia de exploatare ci doar cat castiga ei. Asa ca mai bine sa nu se voteze.
  • +5 (7 voturi)    
    Absolut! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 20:37)

    CezarN [anonim]

    Exact ca si in cazul Petrom, unde Parlamentul a legalizat cel mai mare jaf de dupa 1990. Si in acest caz, unde jaful este vizibil de pe Luna, marele barbat Adrian Nastase se ascunde dupa fustele Parlamentului.
  • +5 (7 voturi)    
    grea e viata in opozitie... (Duminică, 3 ianuarie 2010, 20:44)

    tanase [anonim]

    parlamentul ar trebui sa se pronunte pentru ridicarea imunitatii domnului nastase. Il doare grija ca nu participa si el la furat cu ciracii sai? E grea viata in opozitie.
  • +4 (6 voturi)    
    o propunere excelenta (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:11)

    un roman [anonim]

    Este cea mai buna propunere pe care am auzit-o in legatura cu acest proiect pagubos pentru Romania din toate punctele de vedere si mai ales pe termen lung. PSD ca partid de opozitie ar trebui sa depuna o initiativa legislativa vis-a-vis de stoparea acestui proiect. Nu inteleg ce legatura are un proiect minier cu CSAT. Nu ne ataca nimeni din exterior, ne atacam noi singuri din interior. Mai bine ne-ar spune SRI cu ce se ocupa angajatii acestui proiect in Romania si cu ce politicieni stau de vorba intensiv.
    • -1 (5 voturi)    
      RM e rezerva strategica (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:52)

      Anton [anonim] i-a raspuns lui un roman

      De aia se discuta in CSAT. Ar cam fi momentul sa o folosim ca suntem vai mama noastra.
      • +1 (3 voturi)    
        rezerva strategica (Luni, 4 ianuarie 2010, 0:42)

        un roman [anonim] i-a raspuns lui Anton

        Rezerva strategica inseamna ca statul roman prin agentia rezervelor de stat achizitioneaza respectiva cantitate de aur si o transforma in rezerva strategica. Pentru cine nu cunoaste, aurul se tranzactioneaza la liber pe pietele internationale, se importa si se exporta fara restrictii. Pentru a-l extrage in functie de legislatia nationala se plateste o redeventa statului respectiv. Cea mai strategica rezerva ar fi pentru noi daca am lasa aurul sa se odihneasca acolo unde este. Atat timp cat se poate achizitiona liber nu ne trebuie un desert in Muntii Apuseni.
        • +2 (2 voturi)    
          Buna idee! Ma mir ca stii sa scrii si sa citesti (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:15)

          Anton [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Cu ce sa achizitionezi aur? Cu bani imprumutati de la FMI?
          • 0 (2 voturi)    
            Un roman (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:29)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Anton

            a prezentat o alternativa la aurul de la Rosia Montana si e idee cu bataie lunga. Se vede ca este obisnuit sa gandeasca in perspectiva

            El ne-a spus cum sa facem rost de aur, tu, ai face bine, sa vi cu o idee cum facem rost de bani, ca FMI nu ne lasa sa cumparam aur cu banii impumutati de la el. Am putea totusi sa imprumutam de la altii si sa luam aur de la FMI, ce zici iesim in castig?
            • 0 (0 voturi)    
              Din lac in put (Luni, 4 ianuarie 2010, 22:38)

              Anton [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Ma voi sunteti pe bune? Adik, existati? Cum sa iei bani din alta parte ca sa cumperi aur de la FMI? Se presupune ca FMI ne acorda un imprumut in conditii oarecum decente. Spaima noastra cea mai mare ar trebui sa fie sa nu ajungem sa ne imprumutam la bancile private din strainatate. Si sa mai cumperi si aur cu banii aia? Hai, nu zau!!
  • 0 (2 voturi)    
    hm (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:01)

    s3xs1 [anonim]

    Gresit! Parlamentul trebuie sa studieze si sa informeze transparent poporul si sa indeplineasca dorinta exprimata prin referendum, a acestuia!

    Nu inteleg de ce nu vor sa ne lase sa votam online ... in mod clar, daca nu se iau masuri de criptare si anonimitate, vor stii cum am votat, sau vor putea deturna legal ... poate se va intampla si in timpul vietii mele pe Pamant!
  • 0 (6 voturi)    
    LUPUL MORALIST (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:12)

    andra [anonim]

    adrian nastase a devenit lupul moralist. sa ne mai lase in pace. la rosia montana e o mare saracie, sa vina psd cu solutii si atunci ma vor convinge...
  • 0 (6 voturi)    
    De ce sa nu-i dea drumul? (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:47)

    Vladimir [anonim]

    La asta s-aupriceput cel mai bine pesedeii. La pus bete in roate. Afacerile mari din Romania s-u facut pe vremea lor. Rosia Montana e diferita si avem nevoie de ea. Asa ca jos labele unsuroase domnule Nastase!!
  • -1 (5 voturi)    
    anti-Nastase, pro-Rosia (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:59)

    Aristotel [anonim]

    Din treaba asta eu inteleg una si buna: Nastase are ceva interese pe-acolo. La cate a facut el "pentru" tara asta, eu as zice DA la orice alt proiect. Deci mai bine sa vina canadienii decat sa ne trezim ca ajunge Rosia Montana in mainile lui nastase.
  • +2 (4 voturi)    
    Dacă vorbim de bani (Luni, 4 ianuarie 2010, 1:11)

    Sakura [utilizator]

    România de la aderarea la UE a pierdut deja fonduri nerambursabile pentru dezvoltare în valoare de 1,5x atât cât ar "câştiga" în 14 ani de la Roşia Montană. Aprox. 6 miliarde de euro pierduţi până în prezent şi nimic nu arată că absorţia banilor va fi mai bună în viitor. Pe lângă aceştia cele 200 de milioane/an de la Roşia sunt un mare zero.
    Pe de altă parte dacă vă uitaţi pe hartă, cele mai sărace naţiuni din lume sunt cele binecuvântate cu bogate resurse naturale, pe care le exploatează intens. Vezi Africa (diamante ş.a.) şi Ţările Arabe (petrol şi gaze). Iar cele mai bogate naţiuni nu au deloc resurse naturale de care să-şi bată joc, prin urmare trebuie să pună capul la contribuţie şi osul la muncă, nu la jefuit natura. Vezi Japonia, Taiwan, Coreea de Sud ş.a.
    Deci, dragi români, lăsaţi smiorcăiala şi treceţi la muncă cinstită şi veţi putea câştiga lejer într-un an de mai multe ori decât în cei 14 de la Roşia. Nicăieri în lume bogăţia nu creste în copaci, nu se extrage cu sonde sau mine. Ea se produce exclusiv muncind eficient.
    • +1 (1 vot)    
      Te imbogatesti mai eficient (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:08)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Sakura

      nu prin munca eficienta, ci prin gandire eficienta astfel incat sa-i pui pe latii la munca in folosul lor si al tau. Asta e valabil si pentru indivizi si pentru natii. Natiile cele mai bogate nu sunt cele care muncesc eficient, adica nemtii si japonezii. E adevarat ca ei o duc bine, insa alte natii o duc si mai bine decat ei si muncesc mult mai putin ca ei.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu-i adevarat (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:21)

      Monsenior [anonim] i-a raspuns lui Sakura

      Vezi statele arabe care exploateaza la greu petrolul care il au. Cred ca bat orice record in materie de bogatie. Nu trebuie sa privesti spre Rosia Montana cu ochelari de cal. Daca e sa urmeresti argumentul tau cu fondurile structurale te contrazici. Daca nu reusim sa absorbim fonduri asta inseamna ca nu trebuie sa castigam bani nici din altceva?
  • 0 (2 voturi)    
    tradarea interesului national (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:24)

    monica L [anonim]

    Societatea civila ar trebui sa someze autoritatea electorala permanenta sa ceara lista sponsorilor campaniei electorale a lui Basescu. Daca se adevereste implicarea cu bani in campanie a companiei Rosia Montana Gold Corporation (sustinuta pe fata de fostul ministru Sulfina Barbu cind era in mandat), atunci tradarea interesului national de catre actualul presedinte si camarila pedele este dovedita.
    • 0 (2 voturi)    
      dar (Luni, 4 ianuarie 2010, 17:08)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui monica L

      camarila pdsrpcpnlprm precis nu doarme noaptea de grija interesului national. Stau de veghe pe rind costache kaghebiciu, vintu fni si ''profesorul'' de furat voiciorescu felix. Cite opt ore pe rind fiecare.
  • 0 (2 voturi)    
    Parlamentu`... (Luni, 4 ianuarie 2010, 14:35)

    Ronin [utilizator]

    ...ar trebui sa vada de interesele noastre, daca lasam dupa,ei ne vand la bucata. E simpla rezolvarea: Rosia Montana sa fie trecuta la patrimoniu, sa se investeasca in refacerea sitului, in niscaiva reclama, in infrastructura si apoi sa se exploateze la maxim....dpdv turistic. Pun pariu ca scoatem mai multi bani decat din exploatarea zacamintelor de aur si argint. Problema e ca treaba asta dureaza putin iar astia` vor banii acuma ca mandatu-i scurt......
  • 0 (2 voturi)    
    De data asta Nastase are dreptate! (Luni, 4 ianuarie 2010, 17:35)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Nu mi-e simpatic, ba chiar dimpotriva, dar cand are dreptate trebuie sa recunoastem!

    Am impresia ca pe marinel il mananca...
  • 0 (2 voturi)    
    Proiectul Rosia Montana-un sir lung de ilegalitati (Luni, 4 ianuarie 2010, 19:12)

    George Stoian [anonim]

    Domnul Presedinte si membrii CSAT stiu foarte bine ca acest proiect reprezinta un sir neintrerupt de ilegalitati de la momentul concesionarii perimetrelor aurifere din Apuseni pana in prezent. A fost depus un material consistent la DNA, insa pana acum nimeni nu a vrut sa tina cont de ilegalitatile dovedite in acel material.
    O Problema foarte serioasa care trebuie rezolvata o reprezinta secretizarea contractului de concesionare semnat intre anumiti indivizi care pretind ca reprezinta Statul Roman (adica pe noi toti) si indivizii de la firma Gabriel Resources. Dl Presedinte si stimati membrii ai CSAT,desecretizati acel contract impreuna cu toate anexele lui si abia dupa aceea veniti in fata noastra si vorbiti-ne despre proiectul de distrugere a Muntilor Apuseni si de jefuire a Romaniei.
    In plus,CSAT-ul nu are nici un fel de atributii legale in a hotari derularea unui asemenea proiect. Hotararea apartine romanilor si va trebui pronuntata in cadrul unui Referendum. In caz contrar,daca veti trada acest popor intr-o asemenea masura incat sa fiti de acord cu distrugerea Ireversibila a unei parti din Romania si cu jefuirea tarii de resursele ei de metale pretioase si metale rare in schimbul unei redevente de 2%, v-ati dat singuri "foc la valiza". Stiti foarte bine cu totii ca urmeaza cel putin 2 ani extrem de duri din punct de vedere economic in care se vor acumula mari tensiuni! Tradati-ne si va trebui sa faceti fata furiei dezlantuite a tuturor romanilor batjocoriti de catre dvs in fiecare zi. Va rog, nu provocati miscari de strada pe care riscati sa le scapati de sub control. Nu va bateti joc de noi intr-o asemenea masura deoarece ne veti obliga sa ne aparam. Si nu ar fi bine,pentru nici unul dintre noi, sa se ajunga acolo.
    Va rugam sa opriti acest proiect criminal care va aduce,pe termen lung, doar saracie si costuri imense legate de conservarea mediului distrus. V-am ales pentru a dezvolta aceasta tara, nu pentru a o distruge. Respectati decizia poporului roman!
    • 0 (0 voturi)    
      proiect posibil (Marţi, 5 ianuarie 2010, 21:05)

      Adriana Nastase [anonim] i-a raspuns lui George Stoian

      de ce sa nu profitam de bogatiile pe care le avem in vremurile astea tulburi? acum aurul e la mare pret si ar trebui sa ne scoata din criza. nastase e pe urma unor interese, desigur. ca doar nu se gandeste la interesul national. niciun parlamentar platit din bani publici nu se gandeste, ca altfel ar fi inceput lucrul la exploatarea aurului deja.
    • 0 (0 voturi)    
      Rosia Montana (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 17:53)

      Brediceanu Dan [anonim] i-a raspuns lui George Stoian

      Frumoasa noastra tara este vanduta pe bani ...pe 30 de arginti ...cu care Iuda si-a vandut INVATATORUL ...
      Vor veni si altii dupa noi si ne vor judeca ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version