Gabriel Sandu, propus la Ministerul Comunicatiilor, a fost validat: Privatizarea Postei este exclusa in mandatul meu

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Marţi, 22 decembrie 2009, 14:55 Actualitate | Politic


Gabriel Sandu, propus la conducerea Ministerului Comunicatiilor, a primit, marti, aviz pozitiv din partea comisiei de specialitate din Parlament, cu 17 voturi pentru, unul impotriva si o absenta.

Gabriel Sandu, actualul ministru al Comunicatiilor si posibil viitorul, a declarat in cadrul audierilor ca pe perioada mandatului sau este exclusa privatizarea Postei Romane si se va merge pe modernizarea institutiei.

"In perioada cand voi fi ministru este exclusa privatizarea Postei Romane. Eu caut sa extind activitatea postei in special pe partea de servicii financiare deja am demarat un program cu tot ce inseamna partea de dezvoltare a acestei activitati. Vis a vis de cei 35 000 de angajati, indiferent ca vom face centrele de sortare sau o vom moderniza, Posta va deveni o componenta marcanta a pietii romanesti iar angajatii vor fi cel mult repartizati pe alte functii. Reorganizarea Postei trebuie facuta obligatoriu si pentru asta am inceput si curieratul rapid si mesageria si vom moderniza si fabrica de timbre astfel incat modernizarea sa fie eficienta. In ceea ce priveste politizarea Postei cred ca ceea ce s-a facut pana acum este suficient in asa fel incat de aici inainte incepe partea cu profesionalizarea Postei", a afirmat Gabriel Sandu.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















1143 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Veste proasta (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:43)

    eugen [anonim]

    Din pacate noul ministru a inceput cu stangul. Posta va ramane ineficienta si nemodernizata daca gestionarul va continua sa fie statul.

    Toate tarile din lume (UK, Japonia, etc) care nu au privatizat serviciile postale se confrunta cu probleme din cauza ineficientei sistemului.
    In tarile care au privatizat si modernizat (Germania, Olanda, etc) posta este mult mai eficienta si profitabila.

    Eugeniu
    • 0 (0 voturi)    
      lasă propaganda (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:12)

      Viorelu [utilizator] i-a raspuns lui eugen

      Auzi, lasă propaganda. Privatizarea are sens doar dacă e făcută avantajos în favoarea statului, iar eu nu am încredere în stat, da' apoi într-o firmă particulară să-mi mânuie corespondența.
  • 0 (0 voturi)    
    f bine (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:49)

    unu [anonim]

    poate o dat lu' vantu, ca recompensa pentru servirea pe tava a prostului care avea nevoie de relaxare inainte de turu' 2 :)
    • 0 (0 voturi)    
      deja e a lui vantu (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:56)

      babulea [anonim] i-a raspuns lui unu

      pai deja este a lui Vantu, nu l-a pus pe noual director general care e omul lui vantu??
  • 0 (0 voturi)    
    aici este o problema (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:11)

    florin [anonim]

    Multe tari au servicii postale privatizate, dar si in Romania sunt destule.
    Totusi Posta de stat nu poate si cred ca nici nu trebuie sa isi propuna sa concureze cu serviciile postale private decat pe anumite segmente.
    Ducand eficienta la maxim, ar insemna sa tai dreptul la servicii postale la o buna parte din tara. Nu cred ca bunica de la tara isi poate permite sa plateasca taxa de trimitere scrisori/pachele la DHL/TNT/UPS .
    Exista anumite servicii la care trebuie sa poata accede toata populatia tarii, nu doar privilegiatii (in acelasi fel trebuie sa ramana clinici de stat - cat se poate de eficiente - pentru ca matusa de la Dalga nu-si permite sa plateasca abonament la Medicover/Medsana/etc, )
  • -1 (1 vot)    
    Catastrofa de ministru (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:30)

    Marian Veselovschi [anonim]

    Acest ministru este o catastrofa, o calamitate. Un agramat saltelagiu care nu are habar de domeniul pe care, chipurile, il pastoreste. MCSI este o gluma de minister, iar acest Gabriel Sandu este un bandit de ultima speta. Tragic e ca si oamenii cu care se inconjoara in mizeria de minister sunt la fel de incompetenti si rau intentionati ca el, dar mult mai fricosi. Intr-o tara normala, astfel de jeguri nu ar fi avut ce cauta in guvern. Cu domnu Sandu nu putem depasi nici macar o simpla criza de isterie a amantei sale (consiliera, pardon), darmite criza in care se afla RO. Succesuri !
    • +1 (1 vot)    
      Argumente? (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:28)

      Marean [anonim] i-a raspuns lui Marian Veselovschi

      Hartia suporta orice, nu? Mai ales ca nu exista consecinte pentru cine scrie ...
      • -1 (1 vot)    
        are dreptate (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:29)

        anonymus [anonim] i-a raspuns lui Marean

        Veselovski are dreptate. Cauta articolele postate despre licitatiile mcsi, sume mari pentru lucrari de soft, realizate la altii mult mai economic. Si altele pe care le stiu cei care lucreaza in domeniul pastorit de Gabita.
      • 0 (0 voturi)    
        argumente (Miercuri, 23 decembrie 2009, 10:35)

        Marian Veselovschi [anonim] i-a raspuns lui Marean

        Despre ce consecinte vorbesti maestre? Consecintele ar trebui sa le suporte domnul ministru pentru tot ce a facut si ce face in continuare. Interventia ta imi aduce aminte de o vorba de duh a domnului ministru (un intelectual rasat dealtfel...): " Baaa ! Daca nu faceti cum va zic eu, va bag la deranjamente !!!". Nu stiu cate suporta hartia si/ sau computerul, dar oamenii care au fost la un moment dat in preajma lui G Sandu au suportat multe. Si da, unii din ei au fost bagati la deranjamente. Sau poate ar trebui sa ne fie frica sa spunem ceea ce credem ? Daca vrei argumente, putem discuta in privat si iti dau argumente cate vrei...
    • -1 (1 vot)    
      de acord (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:48)

      babulea [anonim] i-a raspuns lui Marian Veselovschi

      sunt de acord cu afirmatiile tale despre ministrul Sandu. stiu de la niste amici din posta ca singurii care i-au tinut piept au fost, Vatavu, Cioria si Petrescu iar pentru lucrul asta au fost dati afara.
      cele mai mari afacerio in posta le face gabi sandu, stefan zis "pinalty" si asta nou care e omu lui vantu
    • -1 (1 vot)    
      mare mafiot (Miercuri, 23 decembrie 2009, 0:13)

      babulea [anonim] i-a raspuns lui Marian Veselovschi

      ai dreptate, e mafiot si jumatate.
      in privinta amantei nu stiu dar am niste amici in posta care mi-au spus ca singurii care i-au tinut piept acestui ministru au fost vatabu, cioria si petrescu dar au fost expulzati.... de vatabu stiu ca era cam taranus dar cioria si petrescu, cica super misto tipii, si tineri si isteti care erau pusi pe treaba.
      cat despre privatizare...daca tot la pus pe omul lui vantu nu e cazul de privatizare pentru ca e daja amanetata.
      oricum in posta cica are afaceri si gigi stefan zis pinalty, are un contract cu niste aparate de incasat utilitati sau ceva de genul asta
  • 0 (0 voturi)    
    In sfarsit se misca lucrurile (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:12)

    Valisa [anonim]

    Asa mai zic si eu fratilor. Statul trebuie sa detina cateva institutii importante care pe langa profitul obtinut sa ofere si siguranta in viitor. Statul, in primul rand trebuie sa aibe societati pe fiecare domeniu. Incercati sa refaceti tara asta fratilor. Creati locuri de munca. Creati societati de productie, pentru toate domeniile. Aceste societati trebuie sa functioneze dupa Legea societatilor comerciale si nu dupa vechile principii - noi cerem iar statul ne da.

    "NU CEDATI POSTA ROMANA !!! "
    • 0 (0 voturi)    
      Socialism cumva? (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:31)

      Marean [anonim] i-a raspuns lui Valisa

      De ce sa aiba statul societati in/pe fiecare domeniu? De ce sa nu existe companii private care sa fie profitabile in orice domeniu? ...


      Daca societati/companii care nu apartin statului exista si sunt convins sunt si profitabile, ce rost mai are ca statul sa-si creeze companii? Ar trebui, statul, sa aiba grija sa existe CONCURENTA, nu sa-si creeze companii ...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu dragul meu, nu este socialism (Luni, 28 decembrie 2009, 10:28)

        valisa [anonim] i-a raspuns lui Marean

        Socialism este cand toate societatile apartin statului.
        In democratie, societatile de stat nu sunt in concurenta cu societatile private. Ele sunt societati care asigura servicii sau produse SIGURE statului. Cum ar fi sa trimita, spre exemplu, Monitorul oficial sau o Judecatorie plicuri cu o posta de-a lui Vantu? Ti se pare ok?! Mie nu.
  • 0 (0 voturi)    
    cu rds-ul cum ramane? (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:07)

    miki [anonim]

    Cum de au renuntat ungurii la acest minister de unde teszari, prin profitul realizat la firma lui, alimenta conturile secuilor. Sa nu se mai vrea autonomie secuiasca. Sau basescienii au reusit ce nu au vrut antonescienii si ilescienii?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by