Elena Udrea a primit aviz favorabil in Parlament pentru functia de ministru al Dezvoltarii Regionale si Turismului. Audierea a fost marcata de un schimb de replici acide cu un deputat PSD

de L. Parvu, D.Galantonu     HotNews.ro
Marţi, 22 decembrie 2009, 14:37 Actualitate | Politic


Elena Udrea, propusa la conducerea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, a fost avizata favorabil de comisiile parlamentare de specialitate, cu 43 de voturi pentru, 4 impotriva si o abtinere(la vot parlamentarii PSD au parasit sala). Elena Udrea a fost audiata de Comisia pentru administratie publica, amenajarea teritoriului si echilibru ecologic, Comisia pentru industrii si servicii (Camera Deputatilor), Comisia pentru administratie publica, organizarea teritoriului si protectia mediului si Comisia economica, industrii si servicii (Senat).

Schimb de replici Elena Udrea - Aura Vasile

La audieri ministrul desemnat pentru portofoliul Dezvoltarii regionale nu a ratat ocazia de a-i ironiza pe parlamentari: "Am colaborat foarte bine cu autoritatile locale, as putea spune mai bine decat cu Parlamentul", a spus Udrea, referindu-se la comisia parlamentara care a anchetat in vara contractele de la ministerul Turismului.

Dincolo de prezentarea obiectivelor atinse in 2009 si propuse pentru 2010, Udrea a tinut sa precizeze, in finalul discursului ca Parchetul General a dispus in cazul cercetarii sale, neinceperea urmaririi penale. 

"As mai vrea sa spun ca am un raport al Parchetului General prin care toate acuzatiile comisiei din vara, condusa de domnul Orban se dovedesc a fi nefondate, un raport pe care pot sa-l pun la dispozitia presei si in care toate acuzatiile pe care continui sa le calific aberante, pe toate aceste acuzatii Parchetul General a dat solutia de neinceperea urmaririi penale pentru ca faptele nu exista la fiecare dintre ele".

Deputatul PSD, Aura Vasile, fost membru al comisiei care a anchetat-o pe Udrea in vara a cerut dreptul la replica, si, nu a ratat ocazia sa se contreze cu aceasta.
 
Aura Vasile: Socotim ca doamna Udrea este singura femeie din acest Guvern si incep prin a o felicita pentru ca ne reprezinta in acest Guvern. Totusi as vrea sa fac o separatie foarte clara intre functie si gen. V-ati prezentat programul de guvernare si, de asemenea, succesele pe care le-ati intregistrat ca si ministru al Turismului. In comparatie cu foarte multi colegi, am stiinta de cifrele ministerului dvs dar, n-am sa intru in detalii pentru ca am foarte multe indoieli pentru foarte multe puncte pe care dvs le-ati prezentat. Ati spus ca astazi ati primit NUP pe o plangere, pentru ce, la ce este acest NUP. Pentru ca din cate stiu la punctul II din acel referat facut de comisia de ancheta se gaseste inca la comisia juridica?

Elena Udrea: "Ma bucur sa constat inca o data cat de mult se poate vorbi despre turism si dezvoltare regionala si constat cat de mult am sarit in expunerea mea daca in permiteti doamna Aura Vasile sa raspund in final la intrebarea dvs ca sa vorbim despre turism dar, pot sa va raspund si inainte. V-as citii direct din ce a dispus Parchetul ca sa fie limpede pentru toata lumea"

Aura Vasile: Vreau sa spun, atat sa-mi spuneti la care dintre plangerile penale face Parchetul referire pentru ca cea a comisei nu a fost inca inaintata de Parlament?

Elena Udrea: "Materialele asa cum au fost trimise de la Camera catre Parchetul General s-a dispus neinceperea urmaririi penale fata de subsemnata pentru abuz in serviciu contra intereslor publice, pentru instigare la abuz in serviciu, pentru neglijenta in serviciu, pentru deturnare de fonduri, pentru conflicte de interese si refuz nejustificat pentru a prezenta Parlamnetului documente. De asemenea, s-a dispus neinceperea urmaririi penale pentru angajati ai ministerului Turismului. Documentul care a fost in atentia Parchetului General este cel care a fost trimis de la Camera Deputatilor"

Aura Vasile: "Atunci probabil ca va trebui sa ma adresez doamnei presedinte Roberta Anastase si s-o intreb ce materiale au fost trimise impotriva dvs pentru ca nu a existat asa ceva. Va multumesc, doamna ministru".

Deputatii si senatorii democrat liberali au inceput sa vocifereze in sala nemultumiti de schimbul de replici intre Aura Vasile si Elena Udrea.

Aura Vasile: "Dincolo de acest lucru, doamna presedinta de sedinta cred ca suntem totusi in sedinte reunite si cred ca fiecare dintre noi poate sa puna intrebari si daca colegii deputati din alte grupuri parlamentare sunt nemultumiti de intrebare ii rog sa-si pastreze calmul".

Un deputat PD-L:" Doamna presedinte daca imi dati voie, aici discutam programul de guvernare, alte probleme le discutam in alta parte".

Presedintele comisiei de administratie publica, Sulfina Barbu a pus punct intepaturilor si a supus la vot nominalizarea Elenei Udrea pentru portofoliul Dezvoltarii Regionale. 


Citeste mai multe despre   
















8705 vizualizari

  • -16 (46 voturi)    
    Eu zic sa nu o mai audieze .... (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:13)

    Cioara vopsita [anonim]

    Este din oficiu.
    La cat de capabila este ,,,,,,cea mai cea dintre PEDELISTII cei mai cei ....
    Aaaa, poate o intrebare despre Norvegia, totusi, ar trebui pusa :)
    Vai de noi.
    • +11 (41 voturi)    
      va roade invidia (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:47)

      cucuvaia naturala [anonim] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      ca doamna udrea e si frumoasa si desteapta.
      si stie sa se si imbrace.

      asta e, trebuie sa va obijnuitzi cu ideia, fetelor

      la multzi ani !
      • +6 (24 voturi)    
        invidia (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:39)

        cotofana hoata [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia naturala

        Asa cum ziceti voi, invidioaselor, e mai desteapta (v-o jur!) si decat Blaga si decat videanu, si in plus, fata de guzganii rozalii enumerati mai sus, mai crede si in iubire
      • -4 (28 voturi)    
        Mai nou astea-s cerintele pt a fi ministru? (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:56)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui cucuvaia naturala

        Pai ce cauta atunci Funeriu ,de exemplu, in Guvern?
        Da Blaga?

        P.S. Invata sa scrii romaneste...
        • -2 (10 voturi)    
          ce nu e pe intzelesul matale, ce nu'i romaneste ?! (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:16)

          cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui bgd

          ar fi vremea pentru o reforma a gramaticii, pentru renuntzarea la diacritice.
          sa'i lasam si pe concetatzenii noshtrii din ioropa sa poata citi romaneshte.
          nu credetzi ca un calator strain, prin romania, ar intzelege mai bine ce'i cu politzia si ambulantza, decat politia si ambulanta ?!
          numai zic si io, nu dau cu parul...
          aaaaa ?!
          pai !
          • 0 (0 voturi)    
            E limpede Agramat ! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 12:09)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia

            Reforma limbii romane nu se face de agramati retardati cu probleme de comunicare elementara ! Nu mai murdari limba prin postari complet lipsite de cea mai elementara cunoastere a limbii romane.
            • 0 (0 voturi)    
              nici daca vorbesc mishto de joana ? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:19)

              cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui bogdan

              sau de crinul de lipova tulcii ?!
              iote unde e aparatorii limbii romane !
              sunt curios daca iei pozitzie si prin metrou, tramvaie si alte mijloace de transport in comun...
              principalul rol al limbii este asigurarea comunicarii.
              nu totzi suntem literatzi de talia unui dinescul...
        • +8 (8 voturi)    
          Antonescu? (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:25)

          olandezu [anonim] i-a raspuns lui bgd

          nu trebuia sa-l votam pentru ca este frumos? sau regula se aplica numai la barbati?
          :))
          • -2 (8 voturi)    
            Pana la urma... (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:26)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui olandezu

            Nu a reusit sa-mi explice pt ce sa-l votez. Insa e o mare diferenta intre presedinte si ministru.
            Daca pt un presedinte..faptul ca e frumos si ca stie sa se imbrace...i-ar aduce un oarecare plus...pt un ministru...sunt chestii irelevante.
            Iar alte calitati nu prea vad la aceasta doamna. Dar daca toti au votat-o...inseamna ca vad ei mai bine decat mine.
            Tot raul spre bine...
        • +10 (10 voturi)    
          nu-mi da calculul...PSD+PNL doar 4 voturi negative (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:33)

          ion [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Acum putina vreme PSD+PNL recomandau urmarirea penala pt Udrea. Acum vad ca si-au schimbat total parerea.
          Din scorul 43 - 4 rezulta ca PSD si PNL au votat masiv pentru Elena Udrea.
          • +6 (6 voturi)    
            crezi ca sau fraudat voturile? (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:26)

            fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui ion

            daca afla geoana gred ca cere renumararea!
      • -10 (10 voturi)    
        prefer (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:03)

        lupul mereu flamand [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia naturala

        prefer sa vad nurii d-nei Udrea, s-o vad cand iese din valurile marii, cand descaleca un bidiviu, cand danseaza pe la munte, decat sa vad falcile roze ale lui blaga, hrebenciuc si videanu
      • -4 (14 voturi)    
        sugestie (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:13)

        matei l. [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia naturala

        ia-o acasa daca este perfecta.
        Am vazut-o saptamana trecuta atat de strident imbracata inca am avut impresia ca scapase de la State Potcovaru' :))
      • +1 (1 vot)    
        un exemplu de sustinator al dnei Udrea (Miercuri, 23 decembrie 2009, 11:14)

        @va roade invidia [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia naturala

        Doamnelor si domnilor, aveti aici de fata un exemplu de sustinator al dnei Udrea: incompetenta, incultura etc... "asta e, trebuie sa va obijnuitzi cu ideia, fetelor "

        Femeie, esti "un model de inteligenta" pt mine, jur! La fel cum "e" si dna Udrea! Vai vai vai!
    • +6 (8 voturi)    
      :) (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:37)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      lasa, ca si cioroioanu si geoana au facut niste gafe din astea geo-politice de-ti crapa obrazul, mai ales ca veneau de la persoane cu pretentii.
    • +2 (12 voturi)    
      Nu e relevanta! (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:41)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      intrebarea cu Norvegia.
      Asa, pentru diversitate, Obama a fost intrebat ce va face imediat ce va fi ales presedinte. Raspunsul a fost: voi telefona presedintelui Mexicului si Canadei.
      Canada e vecina cu USA si e principalul partener economic.
      Si Obama a fost ales presedinte USA.
      Norvegia nu e nici vecina cu noi si nici principalul partener economic.
      DIn ce am scris nu trebuie trasa concluzia ca sunt fan Udrea.
      Depinde ce parte de pahar privim. Daca e cea plina, parca Funeriu, Baconschi, Vladescu schimba ceva. Daca e cea goala - evident mai mare, avem Berceanu, Videanu-bordura, Oprea, Udrea.
      Ce e mai grav e ca unii acum ceva vreme nu au fost buni pentru guvernul Croitoru, iar azi sunt acceptati pe banda rulanta.
      Adica caderea guvernului Boc si numirile ulterioare au fost "glume" electorale ale intregului spectru politic.
      Exact cum spuneam atunci, daca Base cistiga imediat se vor alinia si vor vota totul pe banda rulanta.
      Urmeaza factura ce o vom plati tot noi, "pulimea" platitoare de impozite.
    • +1 (13 voturi)    
      Sa-ti amintesc de Crin? (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:26)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      Domnu' Crin, profesor de istorie, a afirmat la fel de public, ca “Churchill, preşedintele Marii Britanii ", asa ca, las-o mai usor cu asemenea prostioare ca Crin e de 10 ori mai neptegatit decat Udrea. In orice domeniu. Ca sa nu mai spun ca acelasi Crin a declarat ca "romanii au nevoie de SERVICIURI"

      Mai vrei?
      • -3 (7 voturi)    
        Pro sau contra (Marţi, 22 decembrie 2009, 21:17)

        jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Se spune ca"Femeile sunt ca domeniile de pe net.:cele misto sunt luate, iar pe cele nasoale nu le vrea nimeni!" si "Sa nu contrazici niciodata o femeie! Sa astepti putin, ca o face ea singura!"In concluzie "Barbatii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum sa se joace cu el".Orice asemanare cu Basescu si Udrea ramane la latitudinea electoratului.
      • -4 (8 voturi)    
        Da, spune-o pe aia cu "succesuri" (Marţi, 22 decembrie 2009, 21:40)

        Cioara vopsita [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

        E de vita regeasca :)
        Vacs
    • 0 (6 voturi)    
      cine sa o audieze (Marţi, 22 decembrie 2009, 20:00)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      aura vasile care e leit elena ceausescu?ma faceti sa rad asta e tot ce are psd?ce stii tu despre norvegia ma cioara vopsita?50 de euro pe ora salariul daca nu stii.
      • +1 (1 vot)    
        mda (Miercuri, 23 decembrie 2009, 9:25)

        cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        da zi'ne si despre pretzuri...
        si'n alaska se plateste bine..
        si apropo de confuzii si de scandinavia,am vazut una la o emisiune preluata dela discovery, daca nu ma insel, si redata pe n24, care zicea ca stramtoarea oresund desparte danemarca de elvetzia. textul era tradus

        la multzi ani !
    • 0 (2 voturi)    
      < (Marţi, 22 decembrie 2009, 20:07)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      De ziceati de una Olgutza Vasilescu, mai ca as fi auzit de dinsa, insa de asa combinatie de nume, 97,8% din romani nu au auzit. Scadeti si numarul rominilor din diaspora, fiindca acestia nici asa nu au de unde sa cunoasca toate hriburile bunicutzei.
    • +1 (3 voturi)    
      lol (Miercuri, 23 decembrie 2009, 2:34)

      Red.Scarlet [utilizator] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      Taci ma odata si nu te mai tot vaieta atata. Bucura-te ca nu ii tovarasu Geoana la conducere ca atunci sa vezi tu comunism si perdea de parlamentari negrii.

      Udrea e ok nu mai tot aburii lumea cu 'vai de noi' si alte prostii.
  • -2 (14 voturi)    
    va fi un montaj literar -muzical PSD+PNL sa (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:21)

    Eneas [anonim]

    promeasca vot negativ...gaska perdantilor din opozitie vor sa faka tot ce se poate ca d-na Udrea sa primeasca vot negativ -expresia a parlamentarilor masculini impotenti
  • -1 (17 voturi)    
    Pai Udrea le sta in gat cand se uita l smochinele (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:30)

    Costica [anonim]

    Tocmai ce au dat procurorii NUP la inventiile lui Orban & Co dupa circul electoral ce l-au facut in Parlament. Astia nu se gandesc ca vor trebui sa vina in colegii sa spuna ce au facut? Mama , ce circ atunci...
    • +4 (18 voturi)    
      Nea Costica, (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:02)

      gica [anonim] i-a raspuns lui Costica

      esti ori prost, ori masochist!
      • +1 (9 voturi)    
        Ghandi, daca stii cine e, a spus... (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:06)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui gica

        ..."laudele unora ca si injuriile altora nici nu ma ridica , nici nu ma coboara. Eu raman tot cel ce sunt!"
        Crezi ca daca ma injuri pe mine esti mai destept? Daca tu nu vezi manipularea si primeaza pentru tine ura pentru Udrea indiferent daca e sau nu e adevarat ce spun UNII (apropo , ia vezi votul de azi din comisii, raportul de voturi nu-ti spune nimic?), nu incerca sa crezi ca toti rtaspund la ceeasi stimuli pSD-isti ca tine. Sunt sigur ca sutn o goraza de PSD-isti care isi musca mainile ca au iesit de la guvernare dupa sfaturile ce tu le asculti si aia pe care nu ia-u vrut in guvern ,UDMR-isiti sunt acum in locul lor. nici macar nu pot pica guvernul ca sigur zboara parlamentul prin anticipate pe care nu le risca nimeni si indiferent ce spun balerinul de la PNL si frate-su Geonica, va trece guvernul prin parlament fluierand cu voturile oamenilor lor!
        Asa ca , daca sunteti frustrati, mergeti fratilor pe centura la femei sau luati o caseta video, nu postati idiotenii de dragul de a va baga in seama !
        • 0 (8 voturi)    
          Filozofule, (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:38)

          gica [anonim] i-a raspuns lui Costica

          l-ai citit pe Ghandi in hindusa, cred, ca nu prea le ai in lb. romana nici cu ortografia si nici cu dactilografia. In rest, ramai cu pedelistii tai.
        • -3 (5 voturi)    
          lamurire (Marţi, 22 decembrie 2009, 20:19)

          Murphy [anonim] i-a raspuns lui Costica

          nu sunt de acord ca banii mei sa fie "gestionati" de aceasta patachina! ti-e clar? si cum ati avut doar 70.000 voturi in plus (nici alea din tara) ar fi cazul s-o lasati moale de tot, altfel se lasa cu scandal, nerusinatilor!
      • -1 (1 vot)    
        asa este el ! (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:31)

        fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui gica

        Pacat ca nu are drept de vot !
  • +1 (19 voturi)    
    Daca tot n-a facut nimic bun... (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:14)

    Viorelu [utilizator]

    Daca tot n-a facut nimic bun, de ce n-ar fi bun un bis, nu?

    Cam asta e mentalitatea.
    • +7 (13 voturi)    
      mai stim unu (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:03)

      Luke [anonim] i-a raspuns lui Viorelu

      care a facut mai multe bune la un minister de genu asta...parca tineretului. ala a avut "bunul simt" sa nu faca un bis
  • +3 (15 voturi)    
    intrebare sugestie (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:36)

    coldplayer [anonim]

    intrebare 1)
    membrii exceptionalei comisii parlamentare, super documentati in a le dezvoltarii si turismului, ar trebui sa o intrebe pe distinsa U.E. care este modelul "de dezvoltare" turistica a unor tari din lumea a 3-a care ne-au lau fatza: tunisia, maroc, egipt.

    2) tehnicisme
    intrebare : cum au reusit sa atraga fonduri de dezvoltare regionala de la ue, regiuni sarace din franta si germania? care a fost strategia lor dincolo de prezentari powerpoint profesionale?
    dna udrea are in echipa sa de "genisti" care sa utilizeze intensiv excel, powerpoint, flash?
    te pomenesti ca ne trebuie mai intai zeci de milioane de euro- ca lui berceanu - pentru a realiza un dosar-proiect pentru a atrage fondurilii?

    3) quolibet
    daca nu reuseste cu pauarpointu' sa bage la inaintare carnatii de plescoi cu o delicioasa tuica !
    • +4 (10 voturi)    
      complet dezinteresat (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:48)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui coldplayer

      pentru ca compari mere cu pere, iata ce imi trece prin cap ca raspunsuri la intrebarile tale:

      1. cald mai tot timpul anului, acces la o mare mai calda ca a noastra, arabi cu bani de spalat in hoteluri, salarii de mizerie si mentalitate de popor sujugat de secole, exploatare de copii si in unele cazuri vestigii de mii de ani care atrag intrinsec curiosi.

      2. au propus cel mai probabil proiecte acolo unde exista infrastructura, deci sanse mai mari de acceptare a proiectelor. in plus, neamtul (francezul nu prea) cand i se inchide uzina la care a lucrat 20 de ani se gandeste cu ce sa traiasca si isi scrie singur proiectul de finantare (nu se aseaza pe prispa si casca larg gura sa ii pice unul deja scris de vreun minister)
      2. mai pe intelesul tau: neamtul si francezul sunt mai reactivi si ceva mai bine educati in ale afacerilor legale ca romanul!

      3. asta e in sfarsit o idee buna! daca chiar te bate gandul, poti se deschizi o afacere de turism culinar, numa' ca sigur tre sa iti scrii singur proiectul de cerere de finantare!
      • -4 (4 voturi)    
        salmariid e mizerie??? (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:52)

        coldplayer [anonim] i-a raspuns lui anonim

        traiesc in franta.
        intr-un document al emisiunii "envoyé special" profesionist au aratat cine sunt cei care "pupa picioarele europenilor in cluburi din tunisia pe salarii "mizerabile": romani si molodveni, ucrainieni si de ai lor. pe 300- 400 de euro! au insistat si au luat interviu unui dj si unei chelneritze..erau din romania!!
        organizarea clubului de vacanta tunisian era de nota zece: niste meseriasi. nicio umilinta sau bla-bla.

        probabil pentru cei din bucuresti salariul este "de mizerie" ..dar restul tarii ?
        am fost intr-un orasel mai mic - la niste rude.
        romanii sunt extrem, extrem de saraci.
        pacat ca de la tv se vede romania celor in masini luxoase.

        altfel: ma intereseaza turismul montan si am "incercat" o investitie. mi s-a parut umilitor faptul ca cei de la "garda" sar ca lupii imediat pentru orice "miscare din afara cercului lor.
        probabil ca nu in toate zonele este asa. nu generalizez. sunt oameni corecti in romania cu care s epoate discuta fara ocolisuri. insa legile te arunca in off-side.
    • +2 (6 voturi)    
      iti raspund eu la 1 (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:52)

      Luke [anonim] i-a raspuns lui coldplayer

      pentru ca aia sunt atat de saraci incat pupa picioarele la orice european (si roman) de rand, nu neaparat cu bani. acolo jumate din tara lucreaza in turism (de la menajere la soferi de taxi, soferi de camile), cealalta jumate in agricultura.
      evident ca modelul lor nu-l poti aplica veci la noi ca avem alte pretentii ca natie
  • +4 (24 voturi)    
    A avut ministerul 1 an (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:40)

    Roberta [anonim]

    Elena Udrea a avut ministerul turismului un singur an, an in care a facut mai multe pentru imaginea tarii decat alti barbati politicieni in mandate intregi. Asa ca, in afara de un misoginism nativ nu inteleg care este problema cu mandatul doamnei Udrea
    • -3 (13 voturi)    
      Anastase, tu esti? (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:30)

      o simpatizanta [anonim] i-a raspuns lui Roberta

      Nu e nicio problema.
      E frumoasa , desteapta, dezinvolta, ultracompetenta.
      Basescu stie de ce!
      • -3 (3 voturi)    
        eu sunt (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:14)

        roberta [anonim] i-a raspuns lui o simpatizanta

        Si eu am fost frumoasa, in tinerete, doar ca m-am mai buhait
    • -4 (12 voturi)    
      ce a facut ? (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:45)

      Catalin75 [utilizator] i-a raspuns lui Roberta

      A facut festivaluri ? A cumparat perdele pentru minister ? A dat bani pe reclame fara sens ?
    • +4 (8 voturi)    
      Asa cum am mai scris azi, (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:54)

      Izolatu' [anonim] i-a raspuns lui Roberta

      problema nu e cu dna Udrea in mod special, ci este, asa cum spunea dl Valeriu Stoica la RFI: "Exista o anumita nemultumire in PD-L fata de modul in care au fost impartite ministerele".
      De cand a aparut pe scena politica o varianta anti-comunista, care fie ca s-a numit “Conventia democrata”, sau “Alianta DA” sau PD-L, intotdeauna am votat cu ei.
      Deci, si la ultimile alegeri l-am votat pe dl. Basescu.
      Ce ma nelinisteste insa, este aceasta goana nebuna pt ocuparea locurilor in guvern; cutare este pila lui cutare, sau: "Este firesc sa existe discutii intr-un asemenea moment important”.
      Ce este asa de important doamnelor si domnilor alesi ai poporului?
      De ce conteaza atat de mult care sunt ministerele cu multi bani?
      Pentru ce si cine sunt acei multi bani pt care va incrancenati in lupta?
      Chiar nu vedeti domnule Boc, domnule presedinte Basescu, cat de penibili sunt cei care va inconjoara?
      Nu le pasa de loc de cei de care au fost alesi, ci le pasa enorm de mult de propriile buzunare!
      Daca le-ar fi pasat de noi, noi alegatorii, atunci nu ar mai fi fost discutii, iar accesarea posturilor de ministrii din guvernul BOC IV ar fi fost posibila si de catre unii oameni onesti, profesionisti si pusi pe scoaterea noastra a tuturor (nu numai a lor) din criza financiara.
      Sunt convins, ca oricare partid ar fi facut guvernul, la fel ar fi procedat in alegerea ministrilor, dar eu, ca votant pro PD-L si pro dl Basescu, ma asteptam la mai multa responsabilitate.
      Daca si de data asta, asteptarile noastre (pentru o ROMANIE mai buna, un trai de viata decent, un mediu de afaceri mai stabil si mai sanatos) vor fi inselate, atunci va intreb domnilor alesi: la urmatoarele alegeri pe cine veti mai putea insela cu sloganuri de cinste, corectitudine si binele tuturor?
      Eu sper ca acest guvern sa fie pe masura asteptarilor noastre.
      Asa sa ne (va) ajute Dumnezeu!
    • -1 (15 voturi)    
      motiv. (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:54)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui Roberta

      Pentru ca nu vreau sa conduca o bucata din tara, o persona care reusea cu greu sa treaca clasa la Liceu.

      Pentru ca nu vreau manageri analfabeti.

      Pentru ca nu vreau manageri care au ca principala preocupare felul cum arata.

      Pentru ca nu vreau manageri cu activitati la limita legii (parca e legal , parca este ilegal...)

      etc
      • 0 (4 voturi)    
        Pariez (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:19)

        valexandru [anonim] i-a raspuns lui Adi

        ca ati votat Antonescu
    • -2 (4 voturi)    
      Mda (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:05)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui Roberta

      Faptul ca o femeie este ministru in Romania este extraordinar. Faptul ca aceasta femeie este Elena Udrea nu ma incanta. Nu a demonstrat nimic in acest interval pentru ca din ce moment Ministerul Turismului nu exista inainte, toate actiunile ei au devenit vizibile si au fost percepute ca "lucruri concrete". Nu am nimic cu doamna si sunt votant Basescu, dar, nu cred ca face parte din elita prin capacitatile intelectuale. Se imbraca provocator, desi uneori mie nu imi place mai ales ca este cam plinuta, dar se vede clar ca mizeaza pe asta. Tocmai am aflat ca aprimit aviz favorabil asa ca...sa speram ca se mobilizeaza.
    • -2 (4 voturi)    
      multe a facut...base stie... (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:03)

      xilviu [utilizator] i-a raspuns lui Roberta

      au asteptat sa-i dea NUP acum dupa alegeri. daca nu iesea baselu acum cred ca facea drum pe la dna. a fost cel mai competent ministru...a reusit sa cheltuie daca nu tot, mare parte din bugetul alocat..prietenii probabil au ajutat-o. sa nu o ridicam pe un piedestal fiindca e singura femeie din guvern, este problema pdl-ului ca nu au ridicat in fata femei competente(a se vedea si ridzi). dar sa o pui din nou ministru pe udrea care inate de a fi consiliera lui nu a fost nimic...dar asta a votat majoritatea, ne mai supunem inca 3 ani si iesim din nou la vot...poate in 2012 va castiga totusi dreapta suficiente procente ca sa-i scoata si pe comunistii astia convertiti de la guvernare
    • +1 (1 vot)    
      Chiar crezi ca se poate compara Udrea cu Agaton? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 0:39)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Roberta

      A facut Udrea ceva comparabil cu Dracula Parc, cu palmierii de pe litoral, cu reconcesionarea plajelor?
  • -2 (8 voturi)    
    etica (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:16)

    gigela [anonim]

    incredibil!

    o persoana peste care au planat atatea suspiciuni sa primeasca acum un portofoliu mai mare.
    n-am nimic cu tovarasa udrea, bravo ei ca arata bine, ca e fasneata, dar etica e etica pt toata lumea!
    a cumparat cu bani tacerea tuturor?
    pai ca c'est grave bibicule !

    voturile pe care le-a prmit basescu nu le-a primit sa sustina asemenea mizerii... atentie la efectul de bumerang !!
  • -3 (5 voturi)    
    udrea , obsedata sexual (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:22)

    soho [anonim]

    daca tot ai primit aviz favorabil io zic sa faci dracu' ceva in legatura cu matriarhatul...ala pe care il bagi in clipul tau publicitar...sa se aprobe casatoria unei femei ca 4 barbati o data
    si pune naibii cercetatorii la treaba sa-ti scoata din pamant din iarba verde ,copaci cu pesti prajiti in ei sa-i vedem plantati pe marginea drumurilor ca sa aiba ce manca si gura lu' toti prostii
  • -2 (4 voturi)    
    mda... (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:31)

    liviu [anonim]

    desi probabil planeta o sa-si revina din criza in 2010... romania isi va reveni in 2015 in cel mai bun caz....
    cu acest guvern si 2015 este un termen optimist...
  • +5 (5 voturi)    
    Arma secreta.. (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:49)

    Dianora [utilizator]

    Coana Aurica Vasile si cocul aferent reprezinta daca inteleg bine arma secreta (si garantata) de vajnicul primar Vanghelie, aripa dura si foate minoritara acum in PSD. Daca au trecut toti ministrii propusi cum au trecut e semn ca parlamentarii fie au intrat in atmosfera de pace a Craciunului fie se pregatesc de viitoare aliante si fidelitati. Si cred mai curand in a doua varianta...
  • +3 (5 voturi)    
    Rugaciune catre Doamne-Doamne (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:09)

    hotnewsfil [utilizator]

    Cand are de intampinat adversitatea unei femei de genul doamnei Aura Vasile, probabil ca doamna Elena Udrea il roaga pe Dumnezeu :"Fereste-ma, Doamne, de femei, ca de bartati ma feresc singura".
  • +1 (5 voturi)    
    Alo, campania s-a incheiat ... (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:12)

    Costica [anonim]

    ..., mergeti pe la casele voastre si nu mai scrieti prostii sa le vada seful vostru. Vedeti ca si asa nu mai au bani de deszapezit , de unde si pentru voi?
    Misogini si nerealizati ca altfel nu va justificati...!
  • +2 (4 voturi)    
    din comentariile voastre (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:17)

    eu [anonim]

    Auziti stiti ce ?! nu va mai legati de Doamna UDREA. este o mare femeie amazona mama afacerista ministresa sotie fotomodel intelectual si altele pe care nu le visati voi ... O sa faca treaba si a facut mai mult ca oricare alt barbat(nu inteleg legatura). : ))))) Mor de ras. PDL a ajuns sus de tot. Chiar la putere. Dar eu mai am un singur dor .. pe UDREA PRIM Ministru
  • +3 (5 voturi)    
    Daca reusiti sa recunoasteti,... (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:23)

    Costica [anonim]

    ...vazand "apriga condamnare proletara" la adresa ministresei, dati voi exemple de alti ministri ai turismului si marile lor realizari...in mandate de 4 ani, nu unul.
    Asa ca ...va integ frustrarea, sa le iasa jocul permanent celorlalti te duce la depresie , asa cum par a avea destui pe aici...!
    Fugiti la Vanghel-ie ca are el ceva strans pentru voi pe langa cocul dnei Aura Vasile Tartanu !
    • -1 (5 voturi)    
      udrea si turismul - baba si mitraliera (Marţi, 22 decembrie 2009, 20:02)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Costica

      daaa nu mai putem multi de frustrare aici... acu daca stau si ma gandesc chiar nu stiu alt ministru al turismului... insa daca mai stau bine si ma mai gandesc o data zic: care turism ??!! drept urmare o stim pe doamna udrea nu pt ce a facut ci pt aspect. acu ce e drept as lua o si eu acasa pe doamna udrea. dar nu pentru ministru
      • +1 (1 vot)    
        Dan Matei Agaton? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 0:42)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Dracula Parc nu va spune nimic?
  • +4 (6 voturi)    
    Cum trebuie sa se poarte o femeie (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:52)

    counsellor [utilizator]

    tanara, desteapta si "bine" pt ca, ajunsa intr-o functie importanta, sa nu se spuna ca a ajuns acolo
    promovata pe considerente sexuale?
    Cei care o contestati, spuneti-mi in doua-trei cuvinte in ce situaiie nu ati contesta-o.
    Va spun eu: si daca ar fi daramat muntii ati fi gasit ceva de spus, de genul: i-au facut altii munca, a primit mai multe fonduri, etc, Cand esti impotriva cuiva, tot ce face... devine un motiv pentru a-l condamna!

    Oare numai femeile gen Zoe Petre sunt in afara oricarei indoieli?
    • +1 (5 voturi)    
      simplu (Miercuri, 23 decembrie 2009, 0:04)

      gigela [anonim] i-a raspuns lui counsellor

      iti raspunde la intrebare tot o femeie (ca sa fie clar).

      1. Astept de la o femeie intr-un asemenea post sa fie mai presus de orice suspiciune.
      Faptul ca acum doar cateva luni Elena Udrea a fost chestionata asupre modului de acordare a unor contracte platite din bani publici si dupa doar 2 saptamani de la alegeri acesta investigatie dispare ca prin minune mie imi ridica semne serioase de intrebare.
      (pt a clarifica si mai mult - lucrez intr-o institutie publica internationala in afara tarii si pt doar 600 de euro a trebuit sa dau cu subsemnata si explicatii pana la controlul financiar!!)

      2. Astept de la ministrii sa aiba o anumita conduita. Replici la o televiziune de genul "se da in barci cu Mazare..;" mie nu imi plac si nu le aprob! Daca vrea respect, trebuie sa aiba o conduita decenta.

      3. As vrea sa inteleg mai bine ce fel de avocat este Elena Udrea. Eu am gasit un CV pe internet in care era specificata o facultate particulara, fara licenta la stat sau examen in barou. Poate nu este adevarat, dar pana nu vad un alt CV al doamnei, eu nu o consider cu studii superioare echivalente cu cele internationale.

      4. Imi doresc sa vad oameni de valoare care ies in fata. Vreau sa vad o femeie presedinte care este aleasa datorita unor calitati evidente, conduite ireprosabile si unor calitati diplomatice desavarsite, o femeie cu viziune. Cu sigurta, aceasta doamna este departe de acest desiderat.

      5. Ministerul pe care l-a luat este un robinet la aproape 9 miniarde de euro !!! Eu nu am incredere ca Elena Udrea este cinstita si ca aceasta doamna nu va deturna fondurile in buzunarul propriu.

      Sper ca ai primit elemente suficiente.
  • +6 (10 voturi)    
    un om din turism (Marţi, 22 decembrie 2009, 20:17)

    elena [anonim]

    sunt femeie, am agentia mea de tursim si va spun doar ca sunt mandra ca la turism avem o femeie. iar pt necunoscatori, hai sa va spun cum s-a simtit prezenta ei la conducerea ministerului: a invitat atat agentiile, turoperatorii mari cat si reprezentantii anat pentru a discuta proiectele de lege (Care uremaza sa ajunga pe la parlament), deci o intereseaza binele oaemnilor din turismul romanesc. apoi, a pus in executare tichetele. acestea au fost gura de oxigen pt prima parte a lui 2009 pt o buna parte din furnizorii de cazari. apoi incearca sa construiasca o noua traditie, pastele la mare, contracarand ofertele bulgaresti!!!!! apoi, cu tam tam, cu ne tamtam a promovat imaginea romaniei afara. ete pe cnn, ete pe eurosport. nu sunt in masura sa spun daca a facut cele mai bune alegeri, dar a facut CEVA. ceilalti numai ne-au tocat banii din buget si nu au facut nimic. tocmai pt ca e o prezenta palcuta, o femeie eleganta, determinata, care obtine ce isi propune, merita sa fie ministrul turismului.
    • +3 (3 voturi)    
      Un om din popor (Marţi, 22 decembrie 2009, 22:35)

      Bolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui elena

      felicitari, doamna, trebuia sa spuna cineva si lucrurile astea.
    • -2 (4 voturi)    
      perfect (Miercuri, 23 decembrie 2009, 1:44)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui elena

      ramai cu ea pe cap daca crezi ca e asa nemaipomenita !

      daca astea sunt valorile la care aderi, atunci o merti tata!

      cauta-i CV-ul sa vezi la cine aderi ;-)
  • +1 (5 voturi)    
    M-am saturat de ura asta (Marţi, 22 decembrie 2009, 20:50)

    titel [anonim]

    Impotriva unui om. Sunteti misogini cei ce o contestati. Linsaj gratuit. M-am saturat. Lasati-o sa lucreze si mergeti si voi sa lucrati. Hai, gata.
  • -1 (7 voturi)    
    felicitari (Marţi, 22 decembrie 2009, 22:30)

    saladin [anonim]

    In primul rind felicitari Domna Udrea si la treaba. Cit despre baba aia urita cu coc si maniere de mahala, pe numele ei Aura Vasile, nu merita sa va uitati la vorbele ei. Frustrarea si ura din privirile ei ii arata caracterul si nivelul intelectual de cea mai joasa speta.
  • +6 (6 voturi)    
    Pentru informarea dumneavoastra (Marţi, 22 decembrie 2009, 22:40)

    Un roman anonim [anonim]

    Aura Vasile e deputata dintr-un colegiu din Rahova (zona de la Piata Rahova mai precis) garantata Marean Vanghelie. Nu i se poate cere mai mult decat a dovedit din nou. Desi nu sunt fan Nutzi Udrea, trebuie sa recunosc ca ii este superioara de la mare distanta.
  • +4 (4 voturi)    
    Comentarii de intretinuti (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:46)

    fan geoana [utilizator]

    Stau citesc si nu pot sa cred ca s-au mutat fanii dela antene la hotnews.
    Mai fratilor,rolul uni ministru in e.u. este de a crea politici de dezvoltare si nu de a crea proiecte pentru unii care se cred patroni pentru ca au o pila pe indeva in sistem. Ca tot romanul (prin educatie de altfel) fiecare asteapta un ministru care sa vina sa le spuna ce sa faca. Uitati!Asta era pe vremea comunistilor! Acum cei capabili vor face bani iar ceilalti vor barfi sau se vor da "la fund".
    Incercati sa "navigati" pe net si vedeti daca mai exsista undeva in lume o tara care sa va indeplineasca doleantele. Toti asteptati sa va bata cineva la usa si sa va aduca banii sau daca nu macar sa va spuna de unde sa ii luati. Pacat de tara !
  • +3 (3 voturi)    
    Galagie degeaba (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:51)

    Danny [anonim]

    Unde este PSD-ul si toti ceilalti care urlau prin toata masmedia , ca nu sunt de acord cu componenta noului guvern ?!!! Dupa voturi reiese cu totul altceva .
  • -2 (4 voturi)    
    udrea (Miercuri, 23 decembrie 2009, 2:16)

    popescu ion [anonim]

    cred ca reclamele cu pesti,zebre s. a. platite cu mil de eur si care nu prea apar nici pe cnn nici pe eurosport sau altele spun tot.ne-am face de ras.dar banii s-au dus:}}e tare in gura si probabil buna la pat.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version