Ion Iliescu: Toata tara ar protesta, daca as fi inchis pentru Revolutie

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 18 decembrie 2009, 20:28 Actualitate | Politic


Ion Iliescu
Foto: AGERPRES
Romania Libera a publicat in exclusivitate un interviu acordat, la 20 de ani de la Revolutie, de Ion Iliescu unui jurnalist BBC. Incepand de sambata, televiziunea BBC World Service va difuza o serie de emisiuni dedicate Romaniei, dar si celui considerat de jurnalistii britanici cel mai proeminent personaj politic al tarii noastre din decembrie 1989 incoace - Ion Iliescu, in cadrul carora va fi difuzat si interviul cu fostul presedinte al Romaniei.
  • "A-l privi pe Iliescu ca fiind responsabil pentru cei care au murit in Revolutie?! Eu am fost o tinta a celor care trageau in zilele Revolutiei, si nu organizatorul… Daca cineva ar incerca sa ma inchida, ar provoca un protest general in intreaga tara", afirma fostul presedinte al Romaniei, in interviul acordat BBC.
  • Intrebat cum explica ascensiunea sa de dupa 1989, Ion Iliescu spune ca "Eram cunoscut ca fiind cel pe care Ceausescu l-a expulzat de la conducerea partidului inca din 1971 si exista o anumita simpatie pentru mine in diferite cercuri. Erau oameni care lucrasera cu mine in anii studentiei, apoi in miscarea de tineret, apoi in alte puncte ale administratiei tarii in care am lucrat, in diferite judete in care am lucrat. Eram cunoscut in tara, iar acesta este primul aspect. Un alt aspect era ca aveam unele conexiuni cu anumiti oameni, chiar cu doi generali. Unul dintre ei era un fost ministru al Apararii, iar celalalt era seful Marelui Stat Major. Au fost niste discutii, dar fostul ministru al Apararii de care vorbesc a murit in 1987, bolnav de cancer. Deci nimic concret nu s-a finalizat ca idee."
  • "Au fost niste intalniri la inceputul anilor ’80, trei-patru ne adunam cateodata ca sa discutam despre eventuale posibilitati de a-l rasturna pe Ceausescu. Dar am fost descoperiti de Securitate si unul cate unul am fost izolati. Unul a murit, altul a inceput sa fie supravegheat, eu m-am aflat tot timpul sub supravegherea Securitatii, un altul a fost luat din Bucuresti si trimis la Focsani si asa mai departe. Deci grupul ca atare a fost desfiintat. Dar au existat si alte tentative. Oameni obisnuiti care au initiat anumite actiuni, dar fara nici un rezultat. Singura cale care a fost posibila in Romania a fost aceasta revolta populara", mai spune fostul presedinte.
  • La intrebarea "Cine a tras la Revolutie?", raspunsul lui Ion Iliescu este: "Este o problema majora pentru noi toti. Cine a inceput? Parerea noastra este ca niste oameni loiali lui Ceausescu au vrut sa stopeze incercarea de alcatuire a unei noi structuri a puterii. Era un numar mic de profesionisti pentru ca au starnit aceasta reactie in lant, multi oameni au primit arme, nu era vorba numai de soldati, ci si de oameni obisnuiti. Cei care au intrat in Comitetul Central au primit arme si au inceput… De aici si suspiciunea generala "cine sunt teroristii?". Pentru ca se spunea ca niste teroristi actioneaza impotriva Revolutiei, iar suspiciunea era generala: militarii s-au impuscat intre ei, civilii la fel".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















8834 vizualizari

  • +82 (88 voturi)    
    DAA... si eu as protesta (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:33)

    Moldoveanu [anonim]

    as umbla cu o pancarda cu intrebarea: de ce asa tarziu?

    Tataie, cosul de gunoi al istoriei te mananca... si pentru fraudarea revolutiei si pentru mineriade.

    Apropo... vreau numele pietei universitatii inapoi... l-ai schimbat in Piata 21 decembrie 1989 pentru ca poporul sa uite de mineri.

    Asa se schimba istoria unui popor... redenumind locurile sacre...
    • -20 (46 voturi)    
      iliescu (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:29)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Moldoveanu

      a avut un rol determinant in caderea lui ceausescu, nu si a comunismului. Nu are de ce sa fie inchis pentru ca a fost unul din oamenii care au facut posibila revolutia. Ceea ce s-a intamplat insa dupa revolutie a fost din vina lui iliescu! Nu a stiut sau nu a vrut sa gestioneze situatia in folosul romaniei ci a facut-o in folosul unor grupuri de interese...
      • +41 (45 voturi)    
        nu e asa (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:40)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        el stia ca daca nu mor civili, nu e revolutie, ci lovitura de stat. Televiziunea era deja aparata de tancuri si TAB-uri si el chema civilii sa "apere" televiziunea. Ii chema sa moara, sa aiba dovezi ca a fost revolutie. De aia le-a dat si arme civililor.
      • +7 (13 voturi)    
        Nici vorba (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 4:04)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        Nici vorba, rol esential in detronarea lui Ceausescu l-a avut armata, Stanculescu in mod special si altii ca el; Iliescu a fost o simpla marioneta careia i s-a propus sa umple rolul "de lider", de ce el si nu un altul? pt ca existau sanse ca figura Iliescu sa aiba credibilitate in ochii publicului ca fiind cel care a avut divergente cu Ceausescu, corespundea ca imagine cu alte cuvinte, mai era preferat si de Moscova ...dar rol efectiv in rasturnarea lui Ceausescu, nici vorba; in schimb Iliescu a avut un rol determinant in venirea minerilor la Bucuresti ...
        • +4 (8 voturi)    
          Ilie Ceausescu si System Standby (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 8:10)

          Felix [anonim] i-a raspuns lui yyyyyy

          Pe 22 decembrie 1989, inainte ca Nicolae Ceausescu sa fuga din CC, ii cheama pe generalul sovietic ce reprezenta Organizatia Tratatului de la Varsovia la Bucuresti si pe atasatul militar sovietic, la sediul MApN si le comunica formarea unui nou guvern in frunte cu Ion Iliescu. O ora mai tarziu, ajuns la minister, Victor Stanculescu are o discutie cu Ilie Ceausescu, dupa care "decide" (sic!) ca Iliescu este cel caruia armata trebuia sa ii predea puterea. Dupa alte cateva ore, Nicu Ceausescu ajunge si el la Bucuresti, cu intentia facuta publica sa colaboreze cu Ion Iliescu pe care il caracterizeaza in termeni elogiosi.
          Dar daca Ion Iliescu era solutia politica din planul ZZ ("sfarsitul sfarsitului") mentionat de Ion Dinca? De ce nimeni nu a investigat ce era cu acest plan ZZ? BTW: scriu de la un notebook ce are pe tasta F1 si inscriptia Zz. Cand tastezi Fn F1 (Zz) efectul este, bineinteles, System Standby! :)
    • +18 (18 voturi)    
      mai bine golan decat comunist! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 1:05)

      valentin [anonim] i-a raspuns lui Moldoveanu

      da..si eu as protesta ca a durat 20ani pana te-au inchis!! mai bine golan decat comunist!
      • +17 (17 voturi)    
        20 ani din viata fiecaruia dintre noi (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 1:19)

        supa [anonim] i-a raspuns lui valentin

        realizati?
        impuscati, studenti batuti, mineri...crunta umiliera a poporului....wow...ceausescu a fost impuscat, voi de ce nu macar inchisi?
        ce tupeu are bolsevicul...wow...si era cit pe ce sa-i propulseze pe cei doi pacalici in fruntea tarii.....
        bine le face basescu nici cu cu..ul nu poti sa-i tratezi pe ilicica si emilica.
    • +12 (12 voturi)    
      DA, am iesti in strada! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 8:14)

      Ina88 [utilizator] i-a raspuns lui Moldoveanu

      Doaamne ce petrecere ar fi in toata tara. Da, as iesi in tara sa rad de fata unui comunist in parnaie !
      Asta chiar nu aude ce spune? el nu stie ca romanii nu il inghit? nu stiu cum poate un om sa manance atata.................
    • 0 (0 voturi)    
      de la Ion Iliescu citire.... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:02)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Moldoveanu

      "Cine ar putea sa ma judece pe mine in legatura cu Revolutia romana? Sa fim seriosi! Tot poporul a simtit ca am facut sacrificii de-a lungul intregii mele vieti si ca in zilele Revolutiei m-am implicat in tot acest proces de transformare a tarii. A exprima dubii cu privire la rolul meu in Revolutie este o chestiune pe care nimeni in Romania nu ar putea sa o ia in serios!"
    • +4 (4 voturi)    
      E SENIL BOSOROGUL (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:32)

      GIGI BERLOGEA [anonim] i-a raspuns lui Moldoveanu

      Eu am spus-o, as vrea sa-i vizitez mormantul cand vin in Romania. Preferabil ar fi sa ajunga sa joace table cu Chitac si Stanculescu la puscarie. Un hoit comunist care n-ea imputit tara cu duhoarea lui. Un odios personaj istoric ce ne-a dat inapoi cu zeci de ani. Un comunist reformist de care Romania poate ca avea nevoie in 1980 nu in 1990. Un pervers, ma bucur ca Dumnezeu nu i-a dat urmasi biologici, samaninta celor ca el trebuie sa se stinga. Un criminal mincinos si perfid, un DIABOLIC!!!!
    • +1 (1 vot)    
      tovarasu' Iliescu (Duminică, 20 decembrie 2009, 11:51)

      George [anonim] i-a raspuns lui Moldoveanu

      Un link catre un filmulet Iliescu si Ceausescu
      http://victor-roncea.blogspot.com/2009/12/tovarasul-ion-iliescu-dau-cuvantul.html

      cel mai tare mi se pare sistemul de vot :)) Unanim pentru :) domnu' tovarasu' Ilici vezi ca nu mai traiesti in comunism. Ai cosmaruri de ne'unanimitate ?
  • +63 (63 voturi)    
    Hai sa vedem cine protesteaza (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:33)

    ciprian [anonim]

    Hai sa incercam. Sa intri la inchisoare si pe urma vedem cine iese in strada. Sa aducem si minerii in discutie?

    Partea a doua a problemei e ca daca nu era el, era altcineva... pana la urma dintotdeauna exista manipulatori si manipulati.
    • +33 (33 voturi)    
      Suspect (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:07)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui ciprian

      Adica de ce ministrii lui de forta, Chitac si Stanculescu, chiar sunt la inchisoare, iar el se crede in continuare eliberatorul poporului?
    • +34 (34 voturi)    
      - 1 (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:11)

      boul si vitelul [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      Tovarasul Iliescu!

      Va raportez, ca in cazul in care ati fi inchis, eu nu asi protesta!
      Puteti sa scadeti o persoana din lista cea lunga ...
  • +46 (48 voturi)    
    Tara ar protesta daca ar mai iesi din inchisoare (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:33)

    bigbrother [utilizator]

    N-am cuvinte sa exprim sentimentul de bucurie ce m-ar cuprinde vazand ca dupa atatia ani s-ar face dreptate.

    Cum e vorba aia, am scapat de dracu si am dat de tac'su, am scapat de Ceausescu si am dat peste un securist perfect pregatit pentru supravietuirea in ceea ce se vrea a fi capitalism cu ideologie comunista.

    Sper ca pana la urma sa-si gaseasca sfarsitul acolo unde trebuie: in puscarie.
  • +34 (36 voturi)    
    esti sigur ? (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:36)

    jedi [anonim]

    eu nu as fi asa sigur in locul tau.
    tu stii cat radio am ascultat noi pentru masina asta?:-)
    {nota: exprimare metaforica referitoare la libertate}
    asa ca asculta zona libera si.....mai du-te pe la bellu.
  • +44 (44 voturi)    
    TOATA TARA (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:37)

    miha [anonim]

    nu va revoltati cititnd ce-a zis ilici. a lasat aceasta declaratie in coada de peste. de fapt, cand a zis toata tara, n-a precizat care tara. si, poate rusia sa fie aceasta tara. romanii nu mai pot fi pacaliti.
  • +33 (33 voturi)    
    eu nu as protesta (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:37)

    Eu [anonim]

    Eu unul nu as protesta daca s-ar dovedi ca merita inchis pentru Revolutie.
    Sunt cetatean roman si fac si eu parte din tara. Deci, nu toata tara ar protesta , daca Ion Iliescu ar fi inchis pentru Revolutie.
  • +36 (36 voturi)    
    Eu pentru Revolutie nu cred ca ar trebui... (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:38)

    bgd [anonim]

    Insa pt mineriade cu siguranta.
    Cat despre proteste....daca toata tara inseamna niste tarani platiti adusi cu autocarele, atunci da, aveti dreptate dle. Iliescu.
    Oricum nu va faceti griji....nu veti fi inchis niciodata, pt ca asa e in tara asta. Au fost altii prinsi pe bune, cu dovezi solide si au scapat... dvs ati fost si Presedinte, PSD-ul e in jurul dvs...sunteti batran...stati linistit.
    Va puteti petrece batranetile in liniste...
    Eu as aprecia mai mult daca n-ati mai aparea pe la tv si prin ziare....Justitia nu ma astept sa-si faca treaba.
  • +32 (32 voturi)    
    pariu? (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:38)

    io [anonim]

    nu vrea el sa intre oleaca la mititica sa isi verifice afirmatiile?
  • +29 (29 voturi)    
    ...nea nelu criminalu' (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:38)

    Matei Andone [utilizator]

    "Au fost niste intalniri la inceputul anilor ’80, trei-patru ne adunam cateodata ca sa discutam despre eventuale posibilitati de a-l rasturna pe Ceausescu"...deci incercase si de alte dati ..putina rabdare si zice tot
  • +32 (32 voturi)    
    Nu am sa protestez. (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:38)

    Dansu [utilizator]

    :-)
    Daca nu este arestat - asta da, ar fi un motiv de protest. Ce spuneti .. incercam?
  • +30 (30 voturi)    
    batrane.... (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:39)

    aciduzzu [anonim]

    .... deocamdata tara a protestat ca nu ai fost inchis pentru Revolutie.
    Sau matale privesti lucrurile rasturnat ca Alice?
  • +23 (23 voturi)    
    Da, da... (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:39)

    Sorin [anonim]

    Asa trebuia sa protesteze si la impuscarea Ceausestilor... conform lor.

    (disclaim: nu sunt de acord cu executia cel putin pripita din Craciunul lui 1989)
  • +27 (27 voturi)    
    tataie (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:40)

    George [anonim]

    tataie, te crezi prea important :) Deja esti istorie comunista...
  • +30 (30 voturi)    
    NU E ADEVARAT (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:41)

    TopCat [utilizator]

    pe cuvantul meu daca nu as felicita chiar ministrul justitiei.
    hai, fa-ne o bucurie si du-te unde ti-e locul! e pacat sa mori fara sa treci pe acolo....
  • +30 (30 voturi)    
    Neserios! Iliescu neserios! (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:41)

    Petre [anonim]

    Sa afirmi dupa douazeci de ani ca NU STII cine a tras in revolutie este jenant! De ce nu a stiut? Daca stie de ce nu spune?
  • +26 (26 voturi)    
    Tupeu... (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:43)

    elena [anonim]

    Esti chiar asa sigur?
  • +27 (27 voturi)    
    ma leshi ? (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:43)

    ciupe [anonim]

    caterinca mare are tatuca ..mai degraba zic ca s-ar decreta zi nationala si s-ar sarbatori cu fast ca 1 mai si alte zile la fel de frumoase
  • +25 (25 voturi)    
    Tupeu... (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:44)

    elena [anonim]

    Stanculescu te da de gol...
  • +25 (25 voturi)    
    provoaca-ne (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:45)

    miki [anonim]

    Abia nu trebuie sa mai facem recensamantul criminalilor revolutiei!
  • +21 (21 voturi)    
    minciuni la 20 ani de la Revolutie (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:45)

    liv [anonim]

    Nu comentam ca Ceausescu trebuia sa plece, dar asa cum "au plecat" si celilalti lideri comunisti ai Tratatului de la Varsovia, numai in Romania revolta s-a lasat cu sange- da, sange nevinovat, de ce, pentru ca acei "nebuni", acei inflacarati, au strigat ALEGERI LIBERE- daca ar fii fost asa, tovarsul Ion Iliescu, nu ajungea Presedintele Romaniei, ori asata s-a dorit- restul e istorie!
    Punct.
  • +27 (27 voturi)    
    Hai sa vedem! (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:45)

    ALT DAN [anonim]

    Mai intai ar trebui sa intri la Jilava pentru mortii de dupa fuga lui Ceuasescu si apoi mai vedem noi cine ar mai protesta.
  • +27 (27 voturi)    
    Surpriza Ilici! (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:46)

    dfq [anonim]

    Poate o sa ramana surprins si nu o sa iasa nimeni sa protesteze pentru tine .
  • +25 (27 voturi)    
    Aproape adevarat (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:47)

    Horia [anonim]

    Asa e tovarashe!!! Toata tara ar protesta!!! Pentru ca ai primi mai putini ani de puscarie decat ai merita!!!
  • +15 (17 voturi)    
    "protestul" tarii (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:48)

    barbie [anonim]

    Daca legea ar fi lege si normalul normal,tara ar protesta ca Iliescu nu plateste pentru manipularea si raul facut .Da Doamne Normalul Tarii Mele .
  • +16 (18 voturi)    
    are dreptate (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:52)

    vasilica [anonim]

    lumea ar iesi intr-adevar sa protesteze si eu m-as numara printre protestanti, dar nu impotriva arestarii ci in semn de protest pentru ca nu a fost arestat mai repede.
    cred ca ar fi intr-adevar sarbatoare.
    pe de alta parte, ma irita (inca o data) nesimtirea pe care o are de a vorbi in numele altora si nu doar in umele PSD-ului, ci a tarii.
    Va informez pe aceasta cale domnule, ca va inselati. eu cu siguranta nu as avea decat cuvinte de lauda la adresa celor care au avut curajul de a face dreptate (chiar si in ceasul al doisprezecelea) si v-ar pune acolo unde trebuia sa fiti de mult. si nu cred ca sunt singurul
  • +18 (20 voturi)    
    ilici minciunici (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:59)

    Alecu [anonim]

    Offff, asta o sa intre in pamint cu minciunile lui cu tot, nu cred ca o sa mai aflam ceva de la el.
    Punctul 1. El nu a fost tinta celor care trageau la revolutie, daca era sa fie asa, atunci el ar fi fost impuscat. Culmea, el vorbea de la balcon cu reflectoarele pe el, si aia nici macar nu au reusit sa tinteasca cladirea. Muzeu national si cladirile din jur erau ciuruite, si de unde vorba el din CC, nimic. Daca cineva ar incerca sa il inchida intreaga tara ar iesi in strada de bucurie.
    Punctul 2. El a fost in cercurile rusesti, KGB-ul si Gorbaciov l-au racolat. Daca a facut universitatea la Moscova cu Gorbaciov, nu inteleg ce se mai ascunde dupa deget?
    Punctul 3. Daca securitatea ar fi aflat ca ar vrea sa dea lovitura de stat, ar fi fost nu inchis, ci probabil mort printr-un beci uitat.
    Punctul 4. Iar minciuni. El stie cine a tras si in cine si cum au reusit ca militarii sa se impuste intre ei. El e unul din putinii care stiu. Sediul MApN da tel. ca sa vina intariri, aia trimit un grup de la securitate, intre timp cine?!? schimba parola, ajutorul cind apare pe la miezul noptii la MApN spun parola veche, iar militarii de la MApN au inceput sa traga in ei. Cine o fi schimbat parola dle. Iliescu? Acei "angajati" ii puteai mirosi de la o posta, purtau banderole tricolore la brat (cum purtau civilii cu arme), am vazut un grup de vreo 5 persoane, toti aratau foarte suspect, barbati bine facuti, am simtit ca era ceva ciudat cu ei, dupa ce au dat coltul la bloc au inceput sa traga cu pistoalele, dupa ce am fugit m-am intors si sa vad unde au tras, de la mica distanta au tras cu pistoalele in bloc, asta numai ca sa faca panica si sa inceapa cei de MApN sa traga ca nebunii in tot ce misca. SIn fiecare seara treceau, unii se dadeau indragostiti, barbat cu femeie mergeau la brat cu o geanta mai mare. cum treceau coltul cum incepea sa se traga. Am vazut cum a fost prins un "terorist" in dugheana unde se vinde inghetata vara. Cine a dat ordin sa le dea drumul dle. Iliescu?
  • +26 (26 voturi)    
    Eu n-as protesta (Vineri, 18 decembrie 2009, 20:59)

    Radu [anonim]

    Am trait pe viu "revolutia".

    Era sa fiu impuscat, am avut noroc. Nu m-au nimerit gloantele celor care trageau perfect aiurea din cladirea (pe-atunci a) armatei de pe Calea Dumbravii, Sibiu.

    Am ajuns acasa (casa mea e vis-a-vis de sus numita cladire, acum a Finantelor), cu bine.

    L-am urmarit pe Ilici atunci la TVR, ca pe un salvator. Aveam sa aflu in ianuarie.1990 din surse sigure (apropiate presedintelui de atunci al MAN, sic !) ca lucrurile nu stau asa cum s-au prezentat la TVR (libera ???) si ca Ilici era numele "urmasului" lui ceasca... si ca totul era pregatit pentru 1990 (sfirsitul lui ianuarie, februarie).

    Asa ca lasa-ne tovarase Ilici cu prostiile, dupa 20 de ani. Cel mai bine ar fi fost sa nu mai apari niciodata in media, dupa 2004 ! Asa sa iti ajute Dumnezeu, cum ne minti tu pe noi de atita timp.

    Ramine ca cei ramasi in tara sa face lumina in toata afacerea asta. Eu am ales sa plec din RO, de mult, inca inainte de episodul alegerilor din 2000. Si sa fiu al naibii daca regret pasul facut atunci !
    Totusi, sint aproape de voi si va doresc tot binele din lume !

    Sarbatori fericite si un An Nou fericit tuturor romanilor, oriunde s-ar afta ei.

    Cu drag,
    Radu
    • +1 (1 vot)    
      am citit mesajul tau (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:38)

      sandra24 [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      De cate ori vine sfarsitul de an si vad la tv diverse filmari de atunci, pe cuvantul meu ca plang. Nu-mi vine sa cred ca..... lucrurile se misca asa de greu... si mai vad si tupeul fara margini al tovarasului Iliescu.
      Am citi comentariul tau si m-a impresionat.
      Sa ai parte de multa sanatate, multa bafta in viata si multe bucurii iar cand vei veni inapoi sa de D-zeu sa gasesti o Romanie schimbata.
      La multi ani! Sandra
  • +14 (14 voturi)    
    propun (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:00)

    vasilica [anonim]

    sa scriem o scrisoare pe care sa o trimitem BBC-ului. nu de alta, dar poate se gandesc deja cei din inaltele cercuri ale europei ca a venit vremea sa se faca dreptate si mi-e teama ca vazand ei ca iliescu e mai iubit inca decat era ceausescu sa nu cumva sa renunte la actiune de teama unei miscari de mase in Romania. ce ziceti? :)
  • +17 (17 voturi)    
    Iliescu si revolutia (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:07)

    anonim [anonim]

    un gand care ma framanta de 20 de ani.Ma intreb si eu ca prostul cum de nu l-a nimerit nici un glonte pe tovarasul Iliescu caci erau plin de teroristi care erau peste tot si"trageau din toate pozitiile si aveau si pusti cu luneta in dotare "??Domnul Iliescu ne zambea cu zambetu-i circular de la balcon si pe fatada cladirii nu exista nici o urma de glonte, caci spun unii ca au si filmat imediat cladirea cu balconul si nu este nici o urma de impuscatura.Din ce scenariu face parte acest domn ,fost tovaras de nadejde al PCR?Sa fiti linistit TOVARASE iLIESCU ca nu protesteaza nimeni pentru a va apara ,protesteaza pentru a va condamna ca s-au trezit romanii
    • +2 (2 voturi)    
      nu ti-e clar??? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 12:32)

      viorel1976 [anonim] i-a raspuns lui anonim

      erau oamenii lui si il aparau...tu ai trage in seful care te coordoneaza?
  • +14 (14 voturi)    
    hmmm (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:09)

    AdrianUrsu [utilizator]

    asta e singurul argument sa nu intri la racoare???? Suna a santaj!!!! Mai ai cativa mineri in maneca cu care ne ameninti????
  • +14 (14 voturi)    
    Te pregatesti, tovarase? (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:11)

    nano2k [utilizator]

    Deja incepi sa t pregatesti de ceea ce va sa vina?
    Super, asteptam sa aduca "bunicutza" in discutie acest subiect.

    Cu siguranta in tara asta nu va mai fi liniste pana ce toti cei care au vandut-o si inselat-o nu se vor racori.

    Daca iesea Geoana era liniste. E nu mai vreau sa fie liniste in tara asa pana ce nu aflam adevarul.
  • +16 (16 voturi)    
    Dragul meu Ilici ! (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:11)

    x [anonim]

    In ziua cand vei fi deferit justitiei,am sa "protestez" impreuna cu vechii camarazi de arme ,in jurul unei sticle de votca(cu toate ca este bautura preferata a iubitilor tai amici de la Rasarit!),vom rememora pe cei cazuti sub gloantele rusesti,atit militari cit si civili.Apropo,iti vind un pont ,tot ce s-a intimplat la Timisoara -BUcuresti ,a fost filmat atit de catre oamenii fostei securitati,oamenii Directiei de Informatii a Armatei,dar si de oamenii M.I.Toate aceste filme sunt arhivate in mai multe locatii ,ele relateaza adevarul gol golut despre tot ce s-a intimplat incepind cu data de 15.12.1989.Putine persoane au acces in aceste locatii ,sunt oameni de incredere ,iti poti imagina cita incredere ti-a acordat POPORUL ROMAN daca nici aici nu ai avut acces.Toate aceste filme demonstreaza clar cine si de unde s-a tras,toata otrava care o inoculezi tu ,este un fals.Nici Armata Romana ,nici Securitatea ,nici Militia nu au impuscat oameni nevinovati,cu buna stiinta,putem spune ca au fost victimele celor cu care ti-ai dat mina pentru a distruge ROMANIA.(KGB,GRU,AVO,etc).DAR ROMANIA NU MOARE CIND VOR TRADATORII!
    PS.Si sa vezi ce chef cu lautari fac linga mormantul tau!!!!!!
  • +16 (16 voturi)    
    ASTIA NU SUNT INTREGI LA MINTE (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:11)

    danuta [anonim]

    ce or fi patit Doamne de sunt dusi cu pluta.si el si Gionel si multi altii. parca traiesc in lumi paralele.se vad iubiti de popor mai mai.
    la sedintele de partid li se dau pastile, afrodisiace,marihuana ceva?
  • +15 (15 voturi)    
    eu as face si greva foamei pt nea nelu :))) (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:13)

    rosia portocalie [utilizator]

    exemplul concret al politicianului roman de dupa revolutie, tot vorbeste in numele poporului de care-si bate joc de atata vreme, nu stiu cat timp o sa mai acceptam sa ne faca unul ca asta efectiv tembeli
  • +14 (14 voturi)    
    Protest (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:13)

    lc [anonim]

    Eu sunt curios daca vreunul(DOAR UNUL) din cei care citesc acest comentariu ar protesta pentru inchiderea lui Iliescu si sa motiveze de ce ar face asta. Astept reply.
  • +15 (15 voturi)    
    fapta buna (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:15)

    luxdesign28 [utilizator]

    A facut si Iliescu o fapta buna in viata lui, a unit poporul impotriva lui.
  • +16 (16 voturi)    
    Criminalul asta (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:15)

    mihai_42 [utilizator]

    nu are pic de rusine, pic de respect pentru toti cei care au murit El a fost o tinta, ha ha ha,minciuna mai mare ca asta nu exista. Esti un criminal tovarase Ion Iliescu si daca ai fi inchis eu unul as iesi in strada si m-as bucura ca in sfarsit toti cei pe care i-ai ucis isi gasesc linistea. Daca justitia pamanteana nu te judeca, asta e, dar sa sti ca exista o justitie divina de care nu vei scapa in veci (chiar daca nu crezi in ea, proclamandu-te ateu). Si te-as ruga sa ai macar acum o minima decenta, sa lasi mortii sa se odihneasca in pace si sa taci.
  • +11 (11 voturi)    
    Tovarase Iliescu Vlagostovici Paragovici. (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:16)

    Bula [anonim]

    Roaga-te la Marx, la Engels, la Lenin si la Mao sa nu ajungi in atentia romanilor pe bune fiindca nici in gaura de sarpe nu o sa ai scapare. La Ceasca sa nu te rogi ca te-ar chema rapid la el. Ma stii pe unde l-ai ascuns ? Sau memoria iti joaca feste ?
    Da, da, da. Ar protesta romanii daca ai ajunge la mititica. Dar ar face-o de bucurie.
  • +12 (12 voturi)    
    3 paragrafe fara sare, ca de obicei (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:17)

    san [anonim]

    Din tot interviul, domnii jurnalisti au extras doar 4 paragrafe. Mi se par reprezentative, pentru ca sunt fade si ca de obicei, batrana cucuvea o da in diverse.

    Adica nu ne zice nimic, dar totusi strecoara niste afirmatii pe care sunt sigur ca le crede cu tarie. Nu mai stie ce e adevar si ce e minciuna!!

    Astfel, Ilici ni se confeseaza ca el de fapt era un dusman aprins al lui Ceausescu. Totusi nu reisese ca ar fi fost un dusman al comunismului: el de fapt dorea alcatuirea "unei noi structuri a puterii" (gura pacatosului adevar graieste!)
    De asemenea, nu ne zice ce crede el, ci care este "Parerea noastra". Ma lasi???

    Textul mi se pare incoerent din punct de vedere al logicii. Nu poate sustine un argument si o idee pana la capat.
    Concluzia mea: cucuveaua insangerata e pe duca, neuronii bolshevici sunt in scadere, il asteapta o senilitate iremediabila, absoluta, eterna!

    Pace pe pamant!
  • +11 (11 voturi)    
    Asa a fost (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:20)

    Florin_Oradea [anonim]

    In astfel de momente asa se intampla. Trist este ca revolutionarii au pensii si salarii mici, iar cei care au reprimat revolutia au pensii barosane, dar au devenit din comunisti mari intreprinzatori.
    Eu i-as cauta pe fostii militeni care au facut atata rau oamenilor. Dar ce as gasi? Niste batranei simpatici cu pensii bune ce isi plimba nepoteii.
  • +11 (11 voturi)    
    Sunt revoltata! (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:22)

    Anca [anonim]

    Si cum sa nu fiu? Pur si simplu "cine se scuza, se acuza". De ce nu stim adevarul? De ce trebuie sa asteptam sa moara acest dinozaur ca sa-l aflam? De ce nu fac ceva cei de la putere? De ce nu-l aresteaza pe Iliescu si pe altii, sa-i putem demonstra ca nu protesteaza nimeni, decat, cel mai probabil propria familie? De ce l-a omorat pe Ceausescu in ziua de Craciun si nu l-a inchis "pe viata"? Poate doar asa, tara asta avea un destin mai putin tragic si am fi aflat adevarul. Cand il aflam?
  • +11 (11 voturi)    
    Nene Ilici (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:22)

    caramba [anonim]

    D'a ce buna impresie ai despre tine.....Cum i-ai spus lui Goana? se cunoaste ca esti seful lui!
  • +12 (12 voturi)    
    daaaa (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:24)

    srpc [utilizator]

    ar fi mitinguri la coltul ulitei din Gogosarii Baraganului, poate si prin Vaslui, in vreun catun, mai stii?
  • +13 (13 voturi)    
    nu v-ati prins (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:29)

    luxdesign28 [utilizator]

    A vrut sa testeze si tovarasu' Ilici cati din generatia comunista mai sunt cu el. Tataie tin sa te anunt ca generatie dupa generatie, dinozaurii comunisti sunt pe cale de disparitie.
  • +12 (12 voturi)    
    Facem un test? (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:31)

    Illuminati [anonim]

    M-ai facut curios...si te si cred....dar vreau sa ma conving.
    Fa niste marturisiri complete sa vedem ce se intampla...
  • +9 (9 voturi)    
    Trebuie sa raspunzi! (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:31)

    Iliescu al doilea [anonim]

    Pentru consolidarea democratiei, trebuie sa raspunzi la orice varsta!
  • +13 (13 voturi)    
    Stii cat iti dau? (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:32)

    lulu_lulu [utilizator]

    3, maxim 4 ani sa iti inceapa procesul, adu-ti aminte nenorocitule cum l-ai pus pe Nicolae Militaru mare sef si cum a organizat macelul de la otopeni iar pe Stanculescu l-ai bagat la parnaie nevinovat ,care a avut puterea in mana si ti-a dat-o tie, stai linistit ca nu sunt fost revolutionar, aveam doar un singur an atunci, insa curge sange de-a lui Stefan Cel Mare prin mine.
    • +12 (12 voturi)    
      Cat ai...20? (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:42)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui lulu_lulu

      Bravo !
      Tot respectul...
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:57)

        lulu_lulu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        dap
  • +8 (8 voturi)    
    Interviu integral (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:38)

    Cosmin Olteanu [anonim]

    http://www.romanialibera.ro/interviu/a172884-iliescu-daca-as-fi-inchis-pentru-revolutie-ar-protesta-toata-tara.html
  • +9 (9 voturi)    
    Da, o sa sa fie chermeza cu mici si bere (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:40)

    Bogdan [anonim]

    Si o sa dureze zile, saptamani si luni in sir, ca in povesti si basme, dupa care o sa protesteze UE ca stricam media nivelului de colesterol in Europa :)

    Sanatate, merci de idee, si sper sa am ocazia sa prind sarbatoarea asta nationala!
  • +11 (11 voturi)    
    curaj (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:41)

    stefan [anonim]

    Tovarase iliescu ati facut mult rau prIn faptul ca nu s a clarificat problema teroristilor ,a mortilor din revolutie.Tot timpul ati promis ,dar nu ati avut curaj sa mergeti pana la capat ,niciodata,Acest mister care planeaza face ca poporul sa nu va creada ca vreti sa se stie adevarul.Aveti ceva de ascuns.Legatura dumneavoastra cu rusii,setea de putere, nici azi nu va abtineti sa va bagati in politica PSD-lui ,va face sa semanati cu Ceausescu.Sincer,nu cred ca ar protesta multi romani daca ati raspunde pentru faptele dumneavoastra.Imaginea de politician cinstit ,dar sarac este gresita.Ati favorizat infractorii ce au furat poporul.ati ajutat formarea capitalismului original de cumetree.a mogulilor,ati asistat la instrainarea bogatiilor naturale ale romaniei ati promovat profitorii revolutiei.aprivilegiilor parlamentului supradimensionat pentru o tara saraca ,ati promovat coruptia in justitie ca sa nu fiti judecat ,ati distrus mineritul din romanial tarandu l in mineriade si pe urma abandonandu l.ati acceptat finantarea de catre moguli a PSD ului Sunteti plin de pacate .DE CE NU VA POCAITI?
  • +12 (12 voturi)    
    Teroristii (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:42)

    Leon [anonim]

    Isi spune bine lectia. De pilda, despre teroristii care n-au existat. Prin februarie-martie 1990, daca nu ma insel, a fost un interviu la televizor cu procurorul general care vorbea despre teroristii care fusesera arestati si spunea ca incercau sa stabileasca responsabilitatea lor in crime suprapunind o harta a locurilor unde fuesera prinsi cu cea a locurilor unde fusesera impuscati oameni. Citeva luni autoritatile au vorbit de teroristi si de crimele lor, pentru ca dupa aceea sa ne ia de nebuni, zicind, ca acum Iliescu: Care teroristi?
  • +9 (9 voturi)    
    stop (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:43)

    vasiledtr [anonim]

    Este momentul sa incetam sa-i mai dam posibilitatea sa 'conteze'. Daca nu merge la puscarie, macar sa asezam unbra anonimatului pe el. Cand pomenim de el sa ne inchinam si sa spunem "DOAMNE FERESTE"!
  • +8 (8 voturi)    
    ILICI ILIESCU (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:47)

    defav [anonim]

    Sper ca Iliescu sa vada multe discutii de acest gen,sau ma rog , el chiar o crede ca lumea e de partea lui, asa ...in general...pt.mine e neverosimil cum inca mai sunt oameni -cunosc destui oameni cu care am discutat-care cred ca Iliescu e inocent , ca el le-a dat pensia ( pensionari, deh), ca nici usturoi n-a mincat,nici gura nu-i miroase, bla,bla,bla.
    Acest personaj, dupa mine , a distrus tara asta.Atit.
  • +9 (9 voturi)    
    Proteste??? ha ha ha (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:50)

    EugenC [anonim]

    Ar fi, in sfarsit, o finalitate logica a revolutiei.
    Esti batran si- poate- bolnav; dar, daca poti fi activ in politica, poti face si puscarie...
  • +8 (8 voturi)    
    iliescu-BOLSEVIK (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:51)

    darius [anonim]

    S-o crezi tu asta ! Nimeni nu ar misca un fir de par, ca nu meriti. Ai fost si ai ramas un conspirator dornic de putere si ambitii. Te bagi in seama prea mult. Ai facut numai rau ROMANIEI si poporului, asa ca du-te in negura istoriei. Un individ ce minte cu atata seninatate, un individ ce isi croieste drum calcand pe cadavre, un individ atat de meschin si las, nu merita sa primeasca decat dispret si degradare civica. Uita ca vei ramane ceva poziv in istorie. Dispari cat mai rapid, ca nu ai nici o importanta.
  • +11 (11 voturi)    
    eu unul.... (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:53)

    oh [utilizator]

    ...as da o petrecere monstru. Da' nu mai cred in Mosh Craciun.
  • +11 (11 voturi)    
    O parodie.... (Vineri, 18 decembrie 2009, 21:53)

    minus [utilizator]

    Fragmente dintr-un proces....
    Daca acela a fost o parodie de proces, de ce sa nu radem si astazi facand o parodie... poate se va repeta?


    JUDECĂTORUL: Noi am inteles din această dezbatere pentru că dumneavoastră obisnuiti să nu aveti niciodată un dialog cu poporul si să poarte numai dânsul un monolog si după aceea să-l aplaude ca în ritualurile africane, să bată lumea din palme, asa, nici astăzi s-a comportat în continuare la fel, nu v-ati schimbat, nu ati tras nici un fel de invătăminte. Ca niste megalomani. Mai sunt de pus întrebări? Probe în apărare aveti? Nu.

    Inculpatul: Eu răspund la orice întrebare numai în fata Marii Adunări Nationale si a reprezentantilor clasei muncitoare.

    JUDECĂTORUL: Lasă placa asta veche. Am auzit-o si stim încăpătânarea de care ai dat dovadă până în prezent.

    INCULPATUL: O să te audă intelectualii din tara asta si toti colegii mei. O să te audă colegii mei! O să te audă!
  • +7 (7 voturi)    
    Dovezi (Vineri, 18 decembrie 2009, 23:50)

    Tiberiu [anonim]

    Daca se gasesc dovezi incriminatorii pe baza carora sa fie inchis de ce as protesta?
  • +11 (11 voturi)    
    Pentru copiii nascuti mai tirziu (Vineri, 18 decembrie 2009, 23:51)

    sadwank [anonim]

    Sa nu credeti o iota din balivernele insirate de acest criminal scolit la Moscova.
    - "Daca cineva ar incerca sa ma inchida...". Dar de ce neaparat sa te inchida? De ce sa n-o facem in mod democratic, cu judecata, cu proces, asa cum se face intr-o societate normala, nu cum ai procedat tu cu Ceausescu, i-ai omorit repede ca sa-ti stergi urmele.
    - "...ar protesta o tara intreaga". Ba ar protesta numai prietenii tai, jivinele pe care le-ai lasat sa fure si dintre care cea mai mare e Nastase.
    - daca erati descoperiti de Securitate, erati morti, ba, cirpa KGBista! Oamenii erau inchisi si batuti pentru ca spuneau bancuri cu Ceausescu iar voi, ca ati conspirat sa-l dati jos, ati fost mutati prin tara. Minti in continuare, animalule!
    - nu stii cine a tras la Revolutie? Poate nici la mineriada nu stii din ordinul cui au venit minerii la Bucuresti si politistii si-au incendiat singuri autobuzele ca sa poata da vina pe cei din Piata Universitatii. Si daca s-au impuscat intre ei, de ce nu stim cine a tras? Cum naiba se face ca dupa 20 de ani ii stim numai pe cei care au murit?
  • +9 (9 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 1:20)

    sile [anonim]

    Cu voia dvs,ultimul pe lista puscariabililor ..IOOON ILIEEESCU!

    Probabil ca pe asta se bazeaza. O sa-i vina randul prin 2020.
  • +5 (5 voturi)    
    jos comunistii (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 2:34)

    eugen [anonim]

    Eu zic sa iesim in strada de cite ori crapa cite un comunist .Sper ca iliescu sa aiba pe constiinta toate vietile irosite. Sper sa scapam cit mai repede de nomenclaturisti in frunte cu iliescu
  • +9 (9 voturi)    
    iliescu.. (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 5:06)

    vaiana [anonim]

    cred ca este cea mai buna gluma pe care am auzit-o!ori "stimabilul ...glumeaza...ori l-a lovit senilitatea ....dar daca el a uitat,noi romanii nu uitam! sangele de pe mainile lui nu se spala usor.
    • +6 (6 voturi)    
      tovarasu' (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 10:27)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui vaiana

      Ar trebui sa se pocaiasca, Dumnezeu il mai poate ierta, inca... Tovarasu' Iliescu aveti ata scurta, noi oamenii poate ca nu suntem capabili sa va iertam, desi incercam, dar Dumnezeu va va ierta in mod sigur daca va pocaiti. Si nu mai behaiti absurditati, ne zgariati timpanele. Macar de atata lucru sa fim scutiti.
  • +10 (10 voturi)    
    pachetul... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 5:14)

    sergiu [anonim]

    As veni cu pachet la tine nea Ilici.Neluleeee,ti-as pune printre merinde Formula Nemuririi,k sa te stiu acolo chiar si dupa ce mor eu...j.e.g.u.l.e.e.e.e
    • +7 (7 voturi)    
      ilici (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 8:54)

      toma [anonim] i-a raspuns lui sergiu

      cind iti vad rinjetul m-apuca scirba
      cind mi-aduc aminye de 'revolutie" si mineriade m-apuca groaza.
      daca te-as vedea ca-n ultima aparite a "tortionarilor" tai ceausesti M-AAS BUCURA ! ar fi cel mai frumos cadou de mos
      dispari mos cufurit!
  • +5 (5 voturi)    
    incearca numai (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 6:39)

    alecs [anonim]

    da
    ia incearca numai sa vezi cum esti privit ,judecat
    parinte sa fii, sa iti fi murit copilul in revolutie ,de mana unor nehaliti dupa avere si putere ca tine si cel de drept vinovat sa fie tras la raspundere atunci sa vb bolsevic puturos
    ca nici pamantul nu te mai suporta dar noi
    du-te si trage dupa tine toata duhoarea asta nesimtita de gaunosi
    si vino in fata noastra fara "catelusi" sa iti spunem noi ce credem cu adevarat despre tine si cei ca tine
  • +5 (5 voturi)    
    Pe banii prostilor ! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 7:08)

    utug [anonim]

    "Institutul Revolutiei Române din Decembrie 1989" = Instrument de falsificare a Istoriei Romaniei pe banii prostilor.

    "Institutul Revolutiei Române din Decembrie 1989" a fost înfiintat de Ion Iliescu prin Legea 556/2004. Tot Ion Iliescu a numit pe viata Colegiului National, format din 25 de persoane [Decretul 1151 din 14 decembrie 2004]. Finantarea ... din bugetul de stat al României ... O parte ... a veniturilor institutului o reprezinta veniturile proprii. În cadrul acestor venituri proprii s-au inclus, de pilda, subventii acordate de Secretariatul de Stat pentru Problemele Revolutionarilor [guvernul finanteaza pe revolutionari care ... finanteaza pe Iliescu ! HaHaHa ! ]
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Institutul_Revolu%C5%A3iei_Rom%C3%A2ne_din_Decembrie_1989
    http://www.irrd.ro/cn.html
  • +5 (5 voturi)    
    Da Doamne (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 8:16)

    Un Roman [anonim]

    Chiar crezi ce spui? Mai bolsevicule cine crezi ca are sa iasa in strada ptr tine? Ori esti idiot ori ....PROSTANAC.Ai uitat o regula: NIMENI NU PLEACA DE PE ACEST PAMANT PINA NU ISI IA PEDEAPSA .Da Doamne sa avem putere sa vedem pedepsiti toti sacali care au secatuit aceasta tara
  • +6 (6 voturi)    
    tinta (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 9:01)

    gallo [anonim]

    nu-l credeti pe comunist!!! a fost o singura data expus cu mazilu pe tanc, nepazit, cand i s-au umplut pantalonii de frica si a bagat comunismul in ilegalitate! cei care au trait clipele alea stiu ce zic...in rest cum a zis nica(ce-o mai fii cu el??): v-am luat din papuci cand v-am adus la tv!! asa facea ilici revolutia in halatel si papuci pazit de secu-kgb ca un ou de sticla.
  • +7 (7 voturi)    
    Hai zii zau?! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 9:08)

    valy_clau74 [anonim]

    Nea Nelule lasa-ne! Tu dute acolo si asteapta sa facem noi proteste. Poate va dura tot vreo 20 de ani pana vom reusi sa ne adunam. Cata nesimtire poate sa zaca in unii. Cum mai pot oare sa treaca prin viata asta fara sa aiba procese de ”inconstiinta”. Pacat de tinerii care au fost ucisi din cauza acestui criminal de razaboi. Poate ca nu a ucis la fel de multi oameni ca Hitler insa are acelasi caracter. Macar ala a avut curajul de a spune ca trebuiau ucisi, insa asta nu va recunoaste niciodata. A fost calit la scoala rusesca. Un criminal, asta este iliescu. Dar sa stii Nelule ca exista o istorie care te va judeca, poate prea tarziu, insa o va face. Baiatul meu va fi unul dintre cei care vor afla adevarul despre cum i-ai ucis pe ceausesti. Cine a tras in noi dupa 22? Mai asteptam inca, raspunsul.
  • +5 (5 voturi)    
    mori! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 9:28)

    shurt seeker [anonim]

    mori!
  • +7 (7 voturi)    
    TACI (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 9:28)

    liliana [anonim]

    "Mai, ANIMALULE", mai bine T A C I !!! Cum crezi ca se simt parintii,urmasii, rudele celor asasinati in 1989, cum crezi ca gandesc cei care astazi au taria sa priveasca (si sa inteleaga) imaginile cu evenimentele din`89, cum crezi ca te mai putem suporta noi, astia multi, prosti si golani, care am asistat la monstruoasa manipulare pusa in scena, noi astia toti care am supravietuit si carora le-ai furat 20 ani din viata, cu ranjetul tau “eliberator”, cu grohaiala guturala de dinaintea discursului-mascand cuvintele pe care ni le-ai spune: "prostilor, EU sunt Tatucul"??? Sper sa mai apuc 20 si sa te vad pus public, in timpul vietii tale, nu doar la stalpul infamiei, ci dupa GRATII. Papusar demolator, intra in pamant de rusine si TACI. Si ia-ti si toata gasca de nomenclaturisti, pseudoafaceristi. Sunteti in continuare o pata neagra, de sange inchegat, pe inima tari si in istoria ultimilor 200 de ani. Sper acest lucru pentru ca observ cu groaza cum "vlastarii" noi ai partidului tind sa-ti copieze mimica si gesturile, manipulatorii,comuniste. Ma inspaimanta clonele pe care le lasi. Tu esti bolnav de "puterea pura" iar clonele de sindromul "capusa". Deci, T A C I. Poate doar Dumnezeu te va ierta pentru vietile curmate ori furate. De Craciun as vrea sa taci, dar mai ales dupa gratii!
    • 0 (0 voturi)    
      nota maxima pt text (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:42)

      sandra24 [utilizator] i-a raspuns lui liliana

      Bravo! Nota 10
  • +5 (5 voturi)    
    S-ar bucura toti, sa stie ca esti la mititica si s (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 10:17)

    Lasa c-asa protesteaza toti ca esti si azi in libe [anonim]

    Stai linistit tov ilici, ca nu ar protesta nici dreaq. Asa, protesteaza o tara intreaga tocmai fiindca mai esti si azi in libertate, in batjocura tuturor celor ucisi la revolutia, urmata de lovitura matale de stat...
  • +7 (7 voturi)    
    Iliescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 10:55)

    Hedesiu [anonim]

    I don't think my friend!!!!! In my opinion 80% of the people will appreciate that!
    I hope you will understand in one day that the people don't like you old daddy
  • +7 (7 voturi)    
    SAU...? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 11:15)

    Mircea [anonim]

    Sau s-ar putea lasa cu focuri de artificii?
  • +4 (4 voturi)    
    toata (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 11:26)

    lumy [anonim]

    tara ar iesi de bucurie nu sa-l apere. cred ca ar trebui testata actiunea asta populara pro-iliescu sa inteleaga si el ca nu mai are controlul pe care crede.
  • +3 (3 voturi)    
    iliescu-stanculescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 11:29)

    marius [anonim]

    .... care tara ar protesta ? ... daca ar fi un gentleman, ar prelua resedinta d-lui gen.Stanculescu ....
  • +4 (4 voturi)    
    minerrul nr. 1 (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 11:37)

    cucuvaia [anonim]

    macar pentru mineriada, pentru florile plantate, trebuia sa fi avut o rezerva langa luceafarul huilei, pe timp nelimitat....
    si m'asi fi minunat sa fi primit vizite la vorbitor cu hreb, bombo sau joana.
    jos iliescu !
  • +4 (4 voturi)    
    Revolutionarul Iliescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 11:44)

    Nelu [anonim]

    Eu unul nici nu m-as deranja sa ies in apararea tov. Iliescu. Cred ca locul lui este alaturi de Stanculescu si Chitac sau poate mai rau. pentru ceea ce a facut. Sa-i fie rusine. Dar ca sa fim corecti si noi suntem vinovati pentru ca l-am votat de atatea ori si il mai suportam in continuare.
    Pacat ca nu suntem nemti.
  • +4 (4 voturi)    
    DEMONSTRATIE! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 11:46)

    EUROPA LIBERA [anonim]

    Toti cei care intelegem si condamnam faptele petrecute in decembrie 1989 si dupa aceia ar trebui sa-i facem o demonstratie d-lui Iliescu de cit de mult il mai iubeste poporul ,iesind masiv in strada si manifestind pasnic in fata actualei conduceri grabirea actiunii judecatoresti .Unde sunt acuma revolutionarii din 89 ?Ce este in capul bucurestenilor de nu reactioneaza?Noi provincia suportam neputinciosi lipsa de initiativa a celor care au avut cele mai multe pierderi!Acum cind este posibil si fara riscuri nimeni nu mai este capabil sa -si manifeste nemutumirea !Ne meritam soarta!
  • +5 (5 voturi)    
    Ce vorbesti acolo ? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 12:02)

    cornel [anonim]

    Ce vorbeste acest KGB-ist ?
  • +4 (4 voturi)    
    Asta ii banc? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 12:40)

    Marius [anonim]

    fiindca ii chiar un banc bun...
    • +2 (2 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:00)

      christdecay [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      nici macar un banc bun! cat tupeu, criminalul dracului!
  • +3 (3 voturi)    
    le-am scris la BBC (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 12:55)

    Andrei [anonim]

    Le-am zis celor de la BBC sa nu-l lase pe Iliescu sa minta in fata lumii. Si le-am aratat linkul asta:

    http://www.youtube.com/watch?v=Y_7y_Q0OUao#t=1m26s
  • -4 (4 voturi)    
    Ion Iliescu dupa 20 de ani (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 13:06)

    Alex [anonim]

    La Revolutie majoritatea romanilor au stat acasa pina la caderea dictatorului. La primele alegeri de dupa Revolutie dl Iliescu a fost votat de 97 % din electorat . Cei care il injura acum pe net aveau poate la Revolutie 5-10 ani. Domnul Iliescu va ramine totusi in istorie ca un personaj pozitiv . Dupa 20 de ani istoria se vede altfel . Cred ca nimeni nu e nici alb nici negru ; totul e gri in istorie. Cei tineri incercati sa faceti o tara mai buna .
    • +2 (2 voturi)    
      Dupa (alti) 20 de ani (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 17:53)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Cred ca cei care scriu pe acest site sunt, dimpotriva, cei care aveau peste 20 de ani in '89. Asta este si motivul pentru care stiu atatea amanunte si nu uita.
      Si, pana cand nu se clarifica ce s-a intamplat atunci, nu o sa avem liniste. Deloc....Asta este motivul pentru care am plecat din tara si nu o vrem prada totala anturajului acestui dement, lipsit de scrupule si bolnav de putere.
      Pana atunci, Doamne ajuta-ne, si scapa-ne de ciuma rosie.
      Sarbatori Fericite romanilor, oriunde s-ar afla ei.
      La Multi Ani!
    • +2 (2 voturi)    
      personaj pozitiv .... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:12)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      ... uite ca a aparut si un nesabuit , care-l ia 'putin in brate ' , se pare pe un tov. al sau !!
      Nene alex ,cred ca esti cam nechibzuit ,sa nu zic altfel !
    • +1 (1 vot)    
      Il injur ! dar: (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:34)

      celular [anonim] i-a raspuns lui Alex

      1. Am peste 40 de ani
      2. Nu am stat in casa (nu ca ar fi fost ceva rau - tu unde erai?)
      3.Oricine ar fi strans 97% dupa ce Ceausescu a cazut!
      4. Care "domn"? Ex - presedinte Ok, dar "domn" nu a fost , si nici nu este.
      5. Mai exista absolute, nu e totul gri cum sustii. Unul din ele este "punctul 8 de la TM".Ce n-ai inteles din el?
      6. Tinerii nu pot face o tara mai buna tocmai pt ca nu sunt lasati de alde Iliescu, Voiculescu (si da - poate nici chiar de Basescu). Batranii de azi de peste 60 ani au distrus-o si acum vor alta? Pleaca la Vanghelion sa-ti iei pomana!
  • +3 (3 voturi)    
    DISPARI... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 13:24)

    welles [anonim]

    "mai draga"
  • +3 (3 voturi)    
    !!!??? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 13:33)

    GOGU [anonim]

    ce tupeu....
  • +4 (4 voturi)    
    asta da sarbatoare (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 13:45)

    comunistu [anonim]

    nea nelule daca ar reusi draga noastra justitie sa te bage la zdup ,ziua respectiva ar fi denumita ziua bucuriei in rominia.af fi cea mai frumoasa zi din viata postdecembrista a rominiei
  • +2 (2 voturi)    
    tinta 2 (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 14:54)

    gallo [anonim]

    eu zic ca niste "secu de bine" sa-l sfatuiasca pe cucuveaua comunista sa tina un discurs in piata revolutiei si mai vedem noi...poate ne da 100ron!!

    multe dintre sedintele tinute de ilici au fost in cladirea fostului cc; nu este un glont pe fatada, din contra s-a tras in biblioteca(!!) si in palat(!!) chiar au fost distruse cateva picturi de patrimoniu;

    apoi au venit minerii si nu era niciun politist sau soldat prin buc. am fost lasati de hiena asta cominista sa ne bata animalele alea! le-a multumit la expozitie si ranjea tot, ca o bestie!

    si acum sar in timp si va intreb...cum sa-l votez eu pe geoana?!? o facatura comunista, o holograma a acestui stalinist.
  • +2 (2 voturi)    
    HUOOOOOOOOOOOOO (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:38)

    razvan [anonim]

    jigodie boljevica
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu si democratia (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:00)

    Leon [anonim]

    Ce conceptii democratice are cel care a fost presedintele Romaniei timp de 10 ani si 3 mandate! Daca justitia apreciaza ca Iliescu e vinovat, o mai pune tovarasia sa de o mineriada. Pai sa te mai superi atunci pe un biet van ghelie care scotea lumea in strada in apararea colegului de clan?
  • +2 (2 voturi)    
    ce tupeu!! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:16)

    niki [anonim]

    cand ajung sus(indiferent pe ce treapta) primul lucru pe care-l pierd oamenii politici este unul simt! Domnul Iliescu este PROFESOR in tupeu si mare nesimtire. Ma intreb ce as face eu daca Doamne fereste da Doamne s-ar facereptae mortilor revolutiei si ar fi obligat Iliescu sa dea socoteala?! Cu siguranta nu m-as revolta; imi ajunge cat m-am revoltat pana acum cand nu am vazut acesta reparatie
  • +2 (2 voturi)    
    As iesi pentru a savura bucuria dreptatii! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:57)

    Yoyo [anonim]

    Nu imi vine sa cred!!! Atata aroganta, minciuna, nesimtire... cuvintele sunt prea sarace pentru a putea descrie si caracteriza acest specimen! RUSINE!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    cucuveaua canta (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 17:47)

    Florel [anonim]

    comunist cu fata de bou (el zice umana) pr. de neonoare al psd vorbeste la fel ca si coruptii oameni de afaceri cocoii rosi (fostii securisti-tortionari si nomeclaturisti), au omorat si tortionat oameni au furat aceasta tara cat au vrut iar acum cand vine potera doreste ca cei tortionati si furati de ei sa protesteze si sa nu dea socoteala.
    Asteptam cu nerabdare arestarea iar el,ei, sa astepte protestele noastre de Bucurie.
    Doamne ajuta.
  • +2 (2 voturi)    
    Kamarad Iliescu.. (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:17)

    Costello [anonim]

    ... Abia cum realizez pe deplin prin ce pericol am trecut si de ce am ramas in urma cu cel putin 10 ani. As pune pariu ca nu v-ar plange aproape numeni... Chiar sunteti dus de tot si e adevarat ca sunteti bolnav de putere. Smecherii v-au lasat sa intelegeti ca sunteti GURU tocmai pentru a-si face averi fabuloase.
  • +2 (2 voturi)    
    rusine !! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:19)

    martirii revolutiei [anonim]

    tradator, misel, nesimtit, animal politic, ucigas de copii si batrani,hot de sperante, tupeist, distrugator al sanselor de reafirmare ale acestui popor imediat dupa 1990, criminal, uzurpator, instigator al romanilor contra romanilor, mincinos, patronul distrugerii economiei nationale,.........si pentru ca trebuiau toate aceste blesteme sa poarte un nume, s-au intrupat in persoana acestui tortionar ce ne-a distrus 20 de ani din viata...
    cel putin 5 milioane de romani si copii lor plus celelalte 3 milioane din diaspora nu te vor regreta de loc mai draga tovarase...
    ar trebui deschis un referendum pentru a vedea cati romani il vor condamnat pe iliescu si ai lui pentru ce au facut incepand cu 1989.....!!
    justitia ar trebui sa-i inchida gura acestui blestem mai mare chiar decat ceausescu.......
    chiar nu ti-e rusine fata de fratii tai comunisti, mai draga ca de acest popor ai doivedit de nenumarate ori ca te-a durut in .....
    taci dracului din gura macar acum cand Timisoara, Bucurestiul, Brasovul, Aradul, Braila, Constanta .. isi comemoreaza copii ucisi miseleste din ordinul tau.....!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu Anticrist! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:30)

    freedomfighter [utilizator]

    ... Timisoara online ...
    O foame mai mare de putere nu am mai vazut decat la Ceausescu, si sete mai mare de sange numai la Dracula!
    Tovarase Iliescu mai ai somn noaptea? Cum poti dormi cand stii cati oameni au murit la comanda ta?
    Sangele sa cada asupra capului tau! Si durerea celor dragi in urma pierderii lor sa o simti si pe lumea celanta.
    ... apropo nu mai trimite trepadusii tai aici in Timisoara ca nu ai nici o sansa. Am fost in Piata Operei cand a venit Geoana: Nu e loc de "sovietici" aici...
  • +2 (2 voturi)    
    Bolsevicule (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:38)

    valisa [anonim]

    Ai tupeu nu gluma sa mai apari in fata natiunii. Nu esti altceva decat un hot ordinar al revolutiei. Ai si uitat ca ne-ai furat revolutia?
    Trebuia sa fi demult inchis.
    Si ca raspuns la afirmatia ta:

    Da, o sa ies in strada si o sa scandez pentru inchiderea ta.

    Orice ai spune pramatie ce esti, revolutia a fost revolutie si a pornit spontan. Asa ca te rog sa inchizi pliscul.
  • +1 (1 vot)    
    sa vedem (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:40)

    claudia [anonim]

    iliescule,ia pune-ti tu pistolu la tampla si impusca-te si lasa-ne naibii in pace cu palavrele tale,du-te pe lumea ailalta,unde oi vrea,sa vedem,te plange careva?
    otrava naibii....
  • +2 (2 voturi)    
    D-le Ion intrebati-o pe Nina... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:46)

    pixel [anonim]

    daca a sunat-o Gorbaciov. Dvs trebuie sa fiti nu inchis ci mort inca dinainte de revolutie. Sincer nu va doresc binele. Insa nu pot sa fiu macabru sa va doresc moartea. Va doresc ani multi la inchisoare. Dvs si o sleahta de romani oportunisti si lacomi (si nu ma refer numai la Patriciu, Voiculescu s.a.m.d.) v-ati batut joc de tot ce insemnat Romania lasand-o sa rugineasca si sa intre in putrefactie. Daca v-ar fi pasat 1 sec de tara asta alta Romaniei am fi avut acum. Dvs si multi dintre cei care s-au ocupat si se ocupa inca de destinele Romaniei ar trebui sa fiti acuzati de tradare nationala... Sarbatori fericite!
  • +2 (2 voturi)    
    POFTIM??! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 18:58)

    christdecay [anonim]

    cat tupeu infect sa vorbesti tu in numele poporului, criminal mizerabil ce esti! Probabil ca ar protesta, dar asta pentru ca doar te inchide si nu te executa cum ar trebui dupa ce au murit atatia oameni! EXTRAODINAR!
  • +2 (2 voturi)    
    puscarie (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:20)

    mihaela [anonim]

    puscaria sa te manance, si sa astepti sa vin eu sa protestez. eventual dau o petrecere. comunistule. va urasc pe toti. sa va dea dumnezeu dupa sufletul vostru, pe lumea asta, pe cealalta, pe care o fi. sa te reincarnezi intr-o balega. ca asta esti. HUOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    dezansamblarea (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:27)

    29 [anonim]

    Foarte bine au spus toti aici, sunt de acord. Specimenul asta nu mai lasa cu dintii de os nici acum, si de cate ori il reseteaza astia din Rusia ca sa arate iarasi ca nou (ati vazut ca dupa ce arata rau cand inca mai era presedinte, acum parca e iara cum arata in 89?) il fac si mai neobrazat si mai fara de masura. Auzi ce s-a gasit sa zica! Si Petre Roman explica la tv deunazi cum romanii sunt niste prosti fricosi care aveau nevoie sa le faca cineva "revolutie", ca singuri nu aveau curaj. Huo mai.
  • +1 (1 vot)    
    sa vedem,sa vedem,ce-o sa iasa.... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:37)

    gianina [anonim]

    ca n-ar fi rau,iliescule,sa-ti pui pistolu la tampla si sa te-mpusti,comunistu naibii. sa vedem atunci daca protesteaza cineva.nici ma-ta din groapa n-o sa te planga,hahalera ce esti
  • +1 (1 vot)    
    Eu nu as protesta!! Dar...(alte optiuni): (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:27)

    celula [anonim]

    1. M-as imbata de fericire. Si as face cinste la toti colegii mei

    2. As face orice sa pot intra la aceeasi puscarie cu el. Sa fim colegi de celula... macar o noapte...si eu deasupra...

    3. As vorbi cu alti puscariasi de prin preajma lui ...sa-i arunce niste flori (de mina)

    4. As fi primul la poarta cand s-ar elibera. Tot cu flori.

    5. As vizita-o pe Nina. Cu flori.

    Stiu ca suna a ...SF, sau a filme US....Dar afirmatia lui nu este la fel??
  • +2 (2 voturi)    
    d-l ex General Stanculescu spune altceva (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:33)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    d-l ex General Stanculescu spune altceva in cartea lansata zilele acestea
    Toata tara ar protesta, daca Ion Iliescu ar fi inchis pentru Revolutie ?!
    Poate ar fi util sa dea cateva raspunsuri legate de cateva NECLARITATI ....
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:54)

    Opposite [anonim]

    numai "minerii" ar protesta
  • +2 (2 voturi)    
    pai, n'avea dreptate valentin ceausescu? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 21:56)

    cucuvaia [anonim]

    asta si gasca lui sunt de'o nesimtzire fara limite.
    intre ceusesti si ei, nicio deosebire. aceiasi marie, cu alta palarie.
    diversiunea e specialitatea lor. dela teatrul natzional din bucuresti, dela canal si stuf, dela gherla si aiud, dela brasov, din valea jiului, dela timisoara pana'n piatza palatului si'a universitatzii, astia au lasat in urma zeci de mii de mortzi.
    in massa, sau cate unul. la natzionalizare sau la colectivizare, la greve sau la demonstratzii si culminand cu plantatul florilor....

    daca ar fi fost o revolutzie, trebuia ca totzi astia sa fi umplut puscariile, la doftana, la gerla, la aiud si la canalul bucuresti/ dunare, atatt de mult dorit...

    joa ilisexu !
    inca mai mint poporul, cu televizorul !
  • 0 (0 voturi)    
    toata tara ar protesta (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:28)

    sandra24 [utilizator]

    Ar fi bine sa incercati tovarase Iliescu. Ia mergeti putin pe la Jilava si puneti-ne la incercare. In locul dvs. TOVARASE as sta ascuns ca sarpele in aceste zile..... NU aveti prea mult tupeu? Nu mai suportam sa auzim cum pronuntati cuvintele: REVOLUTIE, TIMISOARA si nici BUCURESTImai ales in zilele astea, si nici sa vedem mutra pe la tv. Promovati in continuare in PSD-eul asta numai PROSTANACI... ca l-ati cam mangaiat, abia acum cu ocazia alegerilor am vazut cat de incult si prostovan e dl. ,,diplomat,, si ,, politician,, Geoana... sunt copii de 20 ani mai scoliti ca PROSTANACUL.
  • 0 (0 voturi)    
    istoria (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:35)

    orange [anonim]

    m-am saturat de site-ul asta portocaliu, vorbesc acum numai aia carora le ingheta chilotii la revolutie, s-au trezit de abia dupa cativa ani ca vor ei la putere dupa ce au pus altii tot la punct. Iliescu a fost primul presedinte democrat, fie ca va convine sau nu, si cel mai bun argument este schimbarea puterii intre stanga si dreapta in acesti 20 de ani
    • 0 (0 voturi)    
      sunteti pe cale de disparitie gunoaielor (Duminică, 3 ianuarie 2010, 14:19)

      GSPI [anonim] i-a raspuns lui orange

      Comunismul, ca si fascismul a fost o dogma bazata pe teroarea puterii, iar cei ce au promovat-o si/ sau i s-au supus sunt oameni slabi, incapabili sa poarte o lupta corecta cu sine (caci toti ne luptam cu sine pe lumea aceasta). Daca iliescu este vinovat (si este o vede chiar si un copil), isi va primi pedeaspa cu virf si indesat nu avea dubii. Nu poti cladi o Romanie moderna pe putregaiul construit si intretinut de aceste minus variante. Iar copiii nostri au astfel o sansa sa traiasca o viata normala, ceea ce noi nu am avut din multe puncte de vedere. Viata noastra ar fi fost cu totul alta daca marea parte din oamenii acestei tari nu ar fi acceptat plaga rosie cu resemnare...este momentul unei schimbari profunde.
  • 0 (0 voturi)    
    toata tara ar iesi in strada (Duminică, 20 decembrie 2009, 0:01)

    spy [anonim]

    ca sa sarbatoreasca :DD
  • 0 (0 voturi)    
    ar protesta pe naiba (Duminică, 20 decembrie 2009, 0:39)

    mda [anonim]

    probabil 70% din romani s-ar bucura daca iliescu ar fi in sfarsit tras la raspundere. problema e insa ca nici un roman nu protesteaza ca iliescu nu e judecat. suntem o natie foarte pasiva.
  • 0 (0 voturi)    
    nu-l vom apara (Duminică, 20 decembrie 2009, 1:56)

    mili [anonim]

    sigur nu-l vom apara .si D-zeu il v-a judeca pentru singele varsat de tinerii de la revolutie,de mineriade,de moartea Ceausestilor,de tot raul care l-a facut poporului roman.distrugind intreaga economie nationala.Omul cind e sarac poate fi cumparat cu o sticla de ulei-acestea sunt votantii PSD.
  • 0 (0 voturi)    
    ce glume are moşu-n program. (Duminică, 20 decembrie 2009, 3:19)

    Vladimir [anonim]

    Jos iliescu! N-a adus nici un politician bun pentru ţară, doar s-a plimbat cu avionul şi ne-a lăsat o mână de corupţi la conducere.

    Jos comuniştii şi corupţia!
  • 0 (0 voturi)    
    ILIESCULE ESTI UN BOU MA. (Duminică, 20 decembrie 2009, 5:32)

    danny [anonim]

    Tu si cu mata a-ti fi suparati daca ai fi tu in puscarie.
    si mata ar iesii singura in strada .
    javra nenorocita si comunista ce esti.
    Mai ti minte boule cind ai fost la montreal si te-au scuipat romanii si au aruncat cu oua si hartie higienica in tine veceu public ce esti.
    marsi in pizda mati de comunist imputit .
    tu ai fi meritat sa fi la zid cu ceausescu si leana.
  • 0 (0 voturi)    
    Ilici, hai sa facem o proba! (Duminică, 20 decembrie 2009, 6:36)

    Dumitriu [anonim]

    Daca Ili(ci)escu, tine la un pariu, propun sa fii arestat si sa vedem cati romani vor iesi in strada. Poate cei imbogatiti de tine si guvernele tale de mafioti, emanatule....
  • 0 (0 voturi)    
    UNDE ESTE ADEVARUL? (Duminică, 20 decembrie 2009, 10:50)

    ANTI COMUNISTUL [anonim]

    TARA PROTESTEAZA CA NU ESTI LA RACOARE SI PENTRU CA AI DISTRUS ROMANIA DUPA 1989. ACUM INTREBARI: 1) CE REPREZINTA PLANURILE "SOARELE" SI "LUNA" 2) CAND A FOST DE FAPT CONSTITUIT FRONTUL SALVARII NATIONALE? 3) CE AU CAUTAT ATATI TURISTI SOVIETICI IN TARA NOASTRA INAINTE DE EVENIMENTELE DIN DECEMBRIE 1989? ASTEPTAM RASPUNSURI !!! INTREBARI SUNT MULT MAI MULTE !
  • 0 (0 voturi)    
    VAI DE CAPUL TAU! (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:00)

    AGATON [anonim]

    Daca ar putea poporul roman sa puna mana pe tine te-ar rupe in bucati, asta ti-ar face dupa raul imens pe care i l-ai facut. Inca 200 de ani ne va trebui sa curatam tara de securisto-comunistii tai care au pus mana pe Romania. Iliescu de Craciun, este purkul otravit!
  • 0 (0 voturi)    
    Da,ar protesta ca nu s-a intamplat pana acum! (Duminică, 20 decembrie 2009, 21:21)

    -MIELE- [utilizator]

    Omul asta pe ce planeta traieste, pe cea construita de el?
    toata tara vrea sa-l vada dupa gratii, parintii si rudele celor pe care i-a omorat isi plang si azi mortii iar el vine cu astfel de vorbe.
    Nelule sa te gaseasca sfarsitul la parnaie!
    Oricum n-o mai duci mult, dar pentru tot neamul asta ar fi macar o mica bucurie sa ajungi acolo unde ajunc criminalii.
  • 0 (0 voturi)    
    Vrea sa zica celebra, nu protesta (Luni, 21 decembrie 2009, 10:02)

    Alui [anonim]

    Greseala de exprimare.
  • 0 (0 voturi)    
    Facem party, bairam, petrecere (Luni, 21 decembrie 2009, 10:45)

    Tot eu [anonim]

    de o se auda pana in Australia daca te aresteaza.

    Iar daca mori cred ca o sa cadam in extaz de fericire Criminalule.

    Tu te bazezi pe romanii de tip:

    "M-am culcat sub Ceausescu
    M-am trezit sub Iliescu"

    Panarama comunista ce esti !!
  • 0 (0 voturi)    
    Revolutia (Luni, 21 decembrie 2009, 12:10)

    Andrei [anonim]

    Da' de ce oare am protesta? Doar NU TU ai facut revolutia, TINERII au facut-o. Afirmatii ca astea mai mult te apropie de parnaie.
  • 0 (0 voturi)    
    Citeva ginduri doar (Duminică, 3 ianuarie 2010, 14:32)

    GSPI [anonim]

    Citind aceste rinduri scrise de oameni, atit de spontan si de sincer, instinctiv, as putea spune, am realizat cit de aproape este funia de par pentru iliescu dar si pentru multi alti lingai de ai lui care raminind fara protectie vor muri economic si social destramind odata cu ei orinduirea originala promovata in ultimii 20 de ani de catre nistre fiinte retrograde si interesate doar de propriile lor privilegii si bunastare. Nu au invatat aceste bestii ca sufletul omului nu poate fi ucis cu o bita, un pistol sau cu o justitie corupta. Au intristat sufletele a milioane de oameni si au indus suferinte profunde in alte milioane, au pierdul legatura cu realitatea in care traiesc si se cred deasupra lui Dumnezeu..trist dar acesti oameni sunt intr-o mare masura productia propriei noastre nepasari si incapacitati de a ii marginaliza in mod natural. Intr-o societate civilizata, educata, acesti oameni nu ar rezista nici 5 minute cu limbajul lor de lemn si educatia lor kominternista.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by