PNL ar putea sa-l propuna pe Crin Antonescu premier - surse

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:59 Actualitate | Politic


Crin Antonescu
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Comitetului Executiv National  al PNL al putea sa-l propuna pe Crin Antonescu pentru postul de premier, ca o conditie pentru intrarea liberalilor la guvernare, au declarat pentru HotNews.ro surse liberale.

In momentul de fata, in PNL se pare ca exista doua tabere: una care sustine intrarea la guvernare alaturi de PDL si alta care sustine varianta unei majoritati PSD-PNL cu Crin Antonescu premier.

Declaratiile cele mai limpezi privind formarea unui guvern de drepata i-au apartinut fostului premier Calin Popescu-Tariceanu care afirma luni ca electoratul liberal nu poate asista de pe margine cum partidele populiste si socialiste adopta decizii.

Crin Antonescu afirmase anterior, intrebat daca ar putea accepta o guvernare cu PDL daca liberalilor li s-ar oferi postul de premier, ca "postul de premier nu se ofera de catre cineva, postul de premier se castiga si inseamna o majoritate parlamentara. Postul de premier nu e ceva ce aduce de acasa presedintele tarii", potrivit Mediafax.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7675 vizualizari

  • +34 (36 voturi)    
    crin premier (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:01)

    bogdan [anonim]

    asta e gluma sau cum? n-a trecut inca efectul sampaniei?
    • +12 (14 voturi)    
      si eu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:22)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      ma propun pe mine premier...
      • +9 (11 voturi)    
        ce porcarie (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:32)

        zeus [anonim] i-a raspuns lui atreus

        ne trebuie niste tehnocrati, niste economisti care sa ne scoata din criza, si punem profesorul de istorie??!?!
        • 0 (0 voturi)    
          Crin are experienta de 20 de ani in politica (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:34)

          Andrei Ionescu [anonim] i-a raspuns lui zeus

          Crin are experienta de 20 de ani in politica. Ar fi bun si ca presedinte si ca premier.

          Ce bine ca Diaspora nu poate influenta desemnarea premierului!
          • 0 (0 voturi)    
            Uf... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:16)

            Keanutza [anonim] i-a raspuns lui Andrei Ionescu

            Ce exeprienta are? Ca a chiulit o gramada...
    • +13 (15 voturi)    
      premier? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:27)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Crin poate veni cu o echipa puternica,la Interne-Organ-brancardier si sofer,la sanatate ,Nicolai femeia barbat,supranumita si tur de fier pilotzi de tabla,pe post de turnator in pahare si declamare de urari de sanatate,la externe,oricine din staf fiindca nu stiu pe ce lume traiesc.Pe de alta parte in PNL exista si oameni cu adevarat pregatiti si buni pentru a trece la guvernare trebuie doar sa dea lao parte pe cei care au fost propulsati la alegeri de pe locurile 2,3 si chiar 4
    • +1 (1 vot)    
      propunere (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:08)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      am eu una mai buna ! sa fie propusa marmota premier din partea pnl...
    • 0 (0 voturi)    
      ma intreb (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:49)

      Mihai D. [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Daca Antonescu e propus premier, ce garantie o sa aiba Basescu ca Antonescu n-o sa faca guvern cu PSD? Ca tot se inteleg atat de bine.
      • 0 (0 voturi)    
        pai ar fi acelasi lucru (Joi, 10 decembrie 2009, 16:54)

        n_asul [utilizator] i-a raspuns lui Mihai D.

        care l-a mai facut si el, deci nu cred ca-i deranjat ... parerea mea
  • +19 (21 voturi)    
    Niciodata, niciodata... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:02)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Stiti cantecul ala interpretat de Gabriel Dorobantu' parca...?
    • -2 (10 voturi)    
      Tocmai asta-i si schema (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:13)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      daca vor sa-l tina in sah pe Basescu. Sa propuna o persoana premier capabila sa convinga celelalte forte politice mai putin PDL sa-l sustina. Totusi cred ca ar putea fi gasita alta persoana mai buna pentru acest rol.
      • +20 (20 voturi)    
        deocamdata tin in sah nu pe Baselu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:15)

        Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ci pe 22 de milioane....aia e durerea !!!
        • +7 (9 voturi)    
          Nici chiar asa (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:23)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

          numai vreo 11.5 milioane de asistati si bugetari. E drept daca nu cedeaza nici un politician coarda se rupe la bugetari.
    • +8 (10 voturi)    
      Crin catre Geoana (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:14)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      Niciodata, niciodata
      N-as putea inlocui dragostea ta
      Niciodata, niciodata
      Nimeni mangaierea ta, nu-mi poate da
      Niciodata, niciodata
      Liniste in viata mea nu as gasi
      Iubire, fara tine sunt
      Ca frunza ratacita-n vant, de dorul tau

      Refren:

      Numai cu tine inalt visele
      Si pentru tine traiesc clipele
      Imi este bine cand sunt cu tine
      Puterea mea este dragostea ta.
      Te-am asteptat am stiut c-ai sa vii,
      Te-am cautat ceas de ceas, zi de zi
      Tu dai iubirii puteri de stele,
      Sa lumineze mereu viata mea.

      Niciodata, niciodata
      N-as putea sa inteleg plecarea ta
      Niciodata, niciodata
      N-as lasa pe-altcineva sa mi te ia
      Niciodata, niciodata
      Nu-mi da gandul pustiit si-nsigurat
      Iubire, fara tine sunt
      Ca frunza ratacita-n vant, de dorul tau

      Refren:

      Numai cu tine inalt visele
      Si pentru tine traiesc clipele
      Imi este bine cand sunt cu tine
      Puterea mea este dragostea ta.
      Te-am asteptat am stiut c-ai sa vii
      Te-am cautat ceas de ceas, zi de zi
      Tu dai iubirii puteri de stele,
      Sa lumineze mereu vïata mea.
      • +8 (8 voturi)    
        Bravos! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:29)

        doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

        Multumesc pentru ajutor!
  • +21 (23 voturi)    
    PENAL! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:02)

    Vizitiul [utilizator]

    Ce facem cu astia domne?
    • +3 (3 voturi)    
      Unde se rupe coarda? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:17)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      La Basescu, la vre-unul din partidele de opozitie, sau la bugetari. Cine face pronosticuri?
  • +20 (20 voturi)    
    s-a schimbat constitutia? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:03)

    Luke [anonim]

    si zice ca jolly-joker-ul din alegeri, pardon, pacaliciul, propune premier?
  • +19 (19 voturi)    
    cum sa il propuna premier pe crinut??? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:03)

    marlene [anonim]

    chiar nu mai e pic de respect pt. nimeni???
  • +15 (17 voturi)    
    woow! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:04)

    airamerica [utilizator]

    Si fraier ar fi Base sa nu-l accepte!
    Vrem circ, de paine facem noi rost cumva!
  • +19 (19 voturi)    
    Rusinos (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:05)

    ilicevici [anonim]

    Crin Antonescu - out si sa se inscrie in PSD. La fel si Orban. Cei doi comunisti au "reusit" performanta de a decredibiliza PNL. Rusine! Dar se pare ca Boc l-a invitat pe Antonsecu (sic!) la negocieri, asa ca iar il vom avea pe Dinu Paturiciu premier...
    • 0 (8 voturi)    
      voarbeste (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:09)

      grig [anonim] i-a raspuns lui ilicevici

      acasa la bucatarie, nu in timpul serviciului
      • +4 (4 voturi)    
        lui grig (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:35)

        ilicevici [anonim] i-a raspuns lui grig

        Sa inteleg ca dumneata de la bucatarie "voarbesti"?
  • +10 (10 voturi)    
    what a fucking joke (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:06)

    Geo [anonim]

    Ok, PNL o sa devina istorie. E clar. Fragmentarea ii paste.
  • +9 (9 voturi)    
    nu poate fi adevarat, (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:07)

    daria [anonim]

    prea mult tupeu, dati-mi doua palme sa ma trezesc! iar daca este asa, ramane decat sa-i desfiintam la viitoarele alegeri parlamentare, acum trebuie sa iesim din iarna; din fericire? din nefericire?...
  • +10 (10 voturi)    
    Nu cred!!!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:07)

    poftim? [anonim]

    Crin premier? Sper ca visez doar. Imposibil.

    Nu avem nevoie de premieri CORUPT!!!!!
  • +2 (10 voturi)    
    premier (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:07)

    alex [anonim]

    Ce e porcaria asta? Crin nu e bun de premier. Sa il lase pe Tariceanu sau pe Johannis.
  • +9 (9 voturi)    
    nu socialisti (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:09)

    kk [utilizator]

    nu vrem premier socialist
  • +9 (9 voturi)    
    premier (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:09)

    eu [anonim]

    PDL sa accepte cu conditia ca dl Crin sa poarte geaca portocalie
    Nu e greu de realizat, doar o vopseste pe aia rosie de-a avut-o duminica seara
    • +2 (2 voturi)    
      Buna asta ..... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:58)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui eu

      :))
  • +8 (10 voturi)    
    Doamne fereste (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:09)

    Adrianos [anonim]

    Antonescu e total nepregatit pentru functia de premier. A dovedit-o cu varf si indesat la dezbateri si dealtfel in toate aparitiile publice. Nu cunoaste realitatile tarii, nu-i plac cifrele, nu are nici o treaba cu economia si finantele. Nici macar pe tema educatiei nu a fost in stare sa lanseze ceva cat de cat solid. A impresionat doar printr-un discurs de bravada si prin darzenia cu care-si sustine punctele de vedere, chiar si in conditiile in care isi poate schimba punctele de vedere cu 180 de grade peste noapte. Nu avem nevoie de un premier imprevizibil de la care nu stii la ce sa te astepti, pus pe harta si fara vizune.
    Tariceanu ar fi o solutie mult mai buna.
    • +6 (6 voturi)    
      antoneescu NU (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:21)

      vlad, un liberal [anonim] i-a raspuns lui Adrianos

      sunt perfecr de acord cu aceasta opinie! antonescu este un om slab, se lasa condus de ranchiuna impotriva lui basescu in toate actiunile sale politice! si ura aceasta nu rezolva problemele statului roman si ale populatiei. daca exista un liberal care ar putea schimba ceva in bine la guvernare, acela ar trebui sa fie acceptat de pdl, nu de psd a caror caluaza tot ura fata de basescu este!
  • +8 (10 voturi)    
    a pierdut (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:10)

    hitroll [anonim]

    Mi se pare normal ca unul dintre pierzatorii alegerilor sa fie numit premier, nu? Adica acum nu mai conteaza ce vrea poporul nu?

    Ipocrizia nu cunoaste limite...
  • +10 (10 voturi)    
    uitati-va la poza! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:10)

    pepe [anonim]

    nu vi se pare un pic intr-o ureche ?
  • +10 (10 voturi)    
    hai ca e tare (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:11)

    danhati [utilizator]

    Si cand s-a trezit Crin plangea???
  • +10 (10 voturi)    
    si inca ceva... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:11)

    Luke [anonim]

    Nu vi se pare ca au renuntat prea usor la proiectul Johannis?
    Da, stiu ce a zis omul, ca no, a iesit Basescu si el nu se mai vede premier. Io n-am dedus mai multe din declaratia lui. Totusi puteau sa-i raspunda PSD, PNL, UDMR: stai putin omule ca vom lupta in continuare pentru tine. Voi ati auzit asa ceva, ca io nu?
    L-au uitat complet. Eu am o singura concluzie: proiectul Johannis a fost un mare fas electoral!
  • +11 (11 voturi)    
    PNL (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:12)

    PNL [anonim]

    Crin si Orban au reusit cred ca aduca acum PNL sub pragul electoral daca mai stau acolo. Crin, ti-a trecut vremea, tu nu ai auzit ca noi sintem 5.206.000 de oameni in tara asta care ii urim pe comunisti ? Tu crezi ca dupa ce te-ai dat cu PSD-ul crezi ca te mai poti reabilita ? Sau asta e tot o intrare pe usa din spate a PSD la guvernare ? Hai , poti sa pleci, gata, istoria te-a consemnat ca pe un indecis politic si un comunist infiltrat in PNL. Rusine sa iti fie.
    • -9 (9 voturi)    
      Ai probleme? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:26)

      Nil [anonim] i-a raspuns lui PNL

      Ai probleme baietica? Antonescu si Orban au adus PNL la cel mai mare scor din 90 incoace. Pe ce planeta traiesti? Base e disperat sa rupa PNL-ul pentru ca ii este frica de el.
      • +3 (3 voturi)    
        esti cam PSD-ist bag seama (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:39)

        Gi [anonim] i-a raspuns lui Nil

        Hahahaha, PNL curva cel mai mare scor ? Tu pe ce lume te crezi ? Unde ai mai auzit tu ca un partid de dreapta sa se dea cu comunistii .... Hello, Comunisti, intelegi cuvintul asta ? PSD = COMUNISTI. Cel mai clar exemplu de disperare il ai acum, uite ce fac ei acum ? De ce nu lasa sa se faca un guvern daca tot tin atit la tara asta ? E disperare colegu, mare disperare in rindul lor. Nu le pasa de noi, vor puterea si atit. Acum PNL, o curva politica trebuie sa aiba mare grija cum se repozitioneaza. Ciocul mic si joc de glezna ar fi cea mai buna atitudine ca daca baga Base anticipate nu il vad bine, o sa aiba aceiasi soarta cu PNT-CD , marele partid istoric care nu mai e in parlament din aceleasi motive, sau memoria e scurta la fel ca la geoana: " Nu imi mai aduc aminte de revolutie ...." vai vai .....
    • +6 (6 voturi)    
      5.000.000 de oameni (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:27)

      parerea mea [anonim] i-a raspuns lui PNL

      Nu cred ca sunt 5.000.000 cred ca sunt cel putin toti cei care au votat doar ca 1/2 au perceput lucrurile in alt fel si au crezut propaganda aaaantenelor si a altor mijloace media (controlate - da controlate- de comunisti). Dar nu cred ca sunt multi sustinatori ai comunismului in tara asta "de 2 lei".
  • +10 (12 voturi)    
    WHAAT? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:12)

    Mihai [anonim]

    Crin Antonescu are tot atata bun simt cat si Viorel Hrebenciuc si Marean Vanghele, care este.

    Parca zicea ca-si da repede demisia daca nu castiga lupta pt. Cotroceni. Inca mai asteptam demisia sau macar o mea culpa.

    Acum se vrea prim-ministru? Nu l-as pune nici
    picat cu ceara. N-are decat sa se duca la psd, sa pupe acolo papucul tatucului.
  • +9 (9 voturi)    
    premierul si servieta (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:14)

    oilman [anonim]

    Asta nici macar in gluma nu e funny. Ce anume sa faca Crin ? Poate sa care mapa premierului ? nu se califica, asta nu vine in fiecare zi la lucru
    Cred ca o sa mai asteptam o generatie, poate sa se ramoleasca complet Basescu pina sa-l accepte pe Crin ca Premier. Romania a votat, in ciuda unor conditii adverse, pentru Basescu si nu pentru Coalitia Stinga-Dreapta gindita de Patriciu. O sa-l vedem pe Crin Premier, sigur. La carat mape pina se lamureste cum e cu etica de munca.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:14)

    Adrian [anonim]

    Nu are ce pretinde la functia de prim-ministru dupa circul din campanie. Moralmente nu poate cere asta. Sau inseamna ca totul e relativ si ca putem face orice oricând fara nici o jena si responsabilitate. L-am votat in primul tur, dar e lipsit de responsabilitate si e plin de patima.
  • +9 (9 voturi)    
    HU!!!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:15)

    /./ [utilizator]

    PDL-ul tb sa dea PM punct.Dc nu le convine la PNL exista varianta opozitie.PSD-ul o sa sprijine un guvern minoritar ca altfel ar fi vai mama lor.Populatia a decis cine numeste PM iar acesta este TB si nu coalitia formata din (PSD+PNL+UDMR+PRM+PNG+FDGR+minoritati+Johaniis+Ciuhandu+....).Eu unu nu vrea acest mascarici care in 20 de ani de cand e ba deputat ba senator ba ministru si-a demonstrat incompetenta.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu are CV ptr asa ceva (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:15)

    dlk [anonim]

    Inainte de a se autopropune premier, dl Antonescu trebuia sa fi demonstrat niscaiva calitati de bun organizator si manager.
    NIci in afacerile private, si nici in activitatea politica anterioara nu a demonstrat asa ceva, deci este total contraindicat pentru a fi primministru, cu atat mai mult cu cat criza economica este departe de a se fi terminat (cel putin ptr Romania).
    Nu cred ca Romania isi permite un asemenea experiment.
  • +7 (7 voturi)    
    imi vine sa vars (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:16)

    anonim [anonim]

    Imi vine sa vars. Daca se va intampla asa, imi dau seama ca PNL nu vrea sa depasim criza politico-economica cat mai repede. Pe langa lipsa experientei economice domnul Antonescu nu are nici calitatea de negociator/mediator necesara unei astfel de functii. De bine de rau Emil Boc a avut-o si mai mult a muncit pana "a cazut sub masa" (dupa cum spunea el), fara concedii si timp liber. Ca rezultatele nu au fost cele scontate, asta-i alta discutie.
  • +7 (7 voturi)    
    momente memorabile cu PNL/Crin (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:16)

    stanpatitu [anonim]

    sunteti sigur ca articolul asta nu e preluat de pe catavencu.ro sau mondenii.ro?
  • +10 (10 voturi)    
    NUMAI ATAT CERE CRINUT? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:16)

    mogulu [anonim]

    nu cumva vrea si pe geoana vicepremier ?
    (sa fie tacamu' complet)

    eventual pe vaghele la cultura pe hrebe la interne, etc...
  • +10 (10 voturi)    
    Crinuletul premier! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:16)

    onest [anonim]

    Nu pot sa spun decat atat: PENIBIL!
  • +5 (7 voturi)    
    Premier (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:17)

    mama lor [anonim]

    Sa il accepte cu o conditie: sa semneze o demisie in alb care sa se "activeze" in cazul in care PDL e exclus de la guvernare.
  • +8 (8 voturi)    
    Ceas cu cuc (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:19)

    A Dandanache [utilizator]

    La sediul PNL lipseste un ceas cu cuc. Daca ar avea unul ar ajuta la desteptare. Bai penelistilor, vedeti ca nu Geoana a iesit prezident si nu mai sintem nici duminica seara. Bine ca un specialist recunoscut ca si Croitoru era intrebat "Ce cauti in parlament"? si e bun repetentul Crin, infocat sustinator Pesedist.
  • +6 (8 voturi)    
    Ce sa-i faci? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:20)

    bigradu [anonim]

    Daca n-a putut ajunge presedinte, macar premieri sa ajunga. Ca are toate calificarile si calitatile necesare unui premier: un politician care nu are habar de nimic.
    Si uite asa nea' Crin il face pe Berceanu sa aiba dreptate: daca tot ai pierdut macar sa primesti mai mult decat ai fi castigat.
    Bravos Crin. Tine-o tot asa si la mai mare.
  • +8 (10 voturi)    
    Astia doi parca-s de la "2 unlimited"... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:22)

    Florin [anonim]

    Astia doi fiind Crin cu Ludovic.
    Bai, da' ne-ati ucis cu Floricel asta care n-a mai avut stare si spatiu destul in Tulcea sa!
    Gata, s-a terminat cu vorbele sforaitoare! Lasati-va un pic nasul in jos si trageti aer in piept pentru urmatoarea ocazie de batut din gura. Acum o fi venit si vremea muncii !
  • +7 (9 voturi)    
    CRIN premier???!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:24)

    willow [anonim]

    Mai bine ma duc in Congo!

    Ce naiba ma, degeaba ne-am strofocat atat ca sa iasa mana dreapta a lui Patriciu prim ministru? Daca va fi asa, lupta cu trecutul e doar pe jumatate castigata si in nici un caz nu va fi liniste.
  • +6 (8 voturi)    
    crin (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:25)

    elis [anonim]

    oare suntem blestemati? acest om babar nu are de economia tarii a dovedit de nenumarate ori acest lucru.Cine spune ca nu trebuie sa fie un profesionist in functia de premier este ca si acesti domni din pnl.Daca C.P.Tariceanu ar fi numit in aceasta fuctie e cu totul altceva macar are o experienta.
  • +7 (9 voturi)    
    aste e culmea prostiei!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:27)

    cris [anonim]

    deci....crin antonescu e PROFESOR DE ISTORIE!!! ce stie el de economie sau cum sa scoata tara asta din criza?!?!?! hai sa fim seriosi, avem nevoie de un om competent nu de un corupt pupincurist!!! pnl-ul se da si el dupa cum bate vantul....
  • +8 (10 voturi)    
    Cica Basescu incearca sa scindeze PNL (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:28)

    Mihai [anonim]

    Uite si tu ce propuneri sinucigase fac astia!!!! Si cica Basescu incearca sa scindeze PNL. Poate s-o fi inteles cu Crin sa-i dea o mana de ajutor?

    E cumplit cand iti ia Dumnezeu mintile!
  • +6 (8 voturi)    
    Ce e cu PNL? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:29)

    suki [anonim]

    Chiar ma intreb sincer: mai oameni buni, ce e cu voi? Cum mama cioarelor il tot impingeti in fata pe mascariciul asta? Chiar nu vede nimeni adevarul despre el? Nu se poate asta, doar daca ai orbul gainilor..., sa nu vezi ca individul asta nu e nimeni si nimic. N-a condus nici bicicleta, darmite o firma! Si acum, netam-nesam il punem premier! Voi nu vedeti ca omul nu se califica nici pt un job de entr level? Pur si simplu, daca nu se califica pe liste prin Parlament, probabil cartea lui de munca arata ca un caiet cu foi veline...
    Alta chestie: cum pana mea sa fie acest om sef peste liberali; el n-a fost toata viata decit ANGAJAT LA STAT; cum vreti voi sa va inteleaga zbaterile prin jungla administratiei locale si a finantelor?
    Mai oameni buni, hai sa ne trezim un pic la realitate, si sa ne uitam cu un ochi critic la cei pe care ii propunem in diverse functii. Ajunge cu sloganurile de campanie, care si asa au fost idioate. Daca nu ne racorim sa judecam la rece in timp util, o sa ne infundam in probleme. Trebuie pus omul potrivit, la locul potrivit, nu politruci aiurea in tramvai.
  • +7 (7 voturi)    
    Penibil (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:30)

    Ana [anonim]

    Imi face sila acest Crin Antonescu. Fara tinuta morala, cum a demonstrat in timpul alegerilor, sustinandu-l pe Geoana, acum intareste impresia ca e disperat pentru ciolan. De unde atata demnitate incat sa se retraga sau sa fie dat afara din PNL...Daca PNL=PSD, unde e doctrina liberarilor cu acest exponat ?
    • 0 (0 voturi)    
      taci capsunarule, ca ar fi bun! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:31)

      Non Capsunar [anonim] i-a raspuns lui Ana

      taci capsunarule, ca ar fi bun!
  • +7 (7 voturi)    
    CRINUTA ROSIE PACALICI STALINIST (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:31)

    CRINUTA ROSIE [anonim]

    Crinuta a ramas repetent in facultate dar a curat cu succes muzeul ororilor comuniste din Tulcea. Vanghele e analfabet dar e manager de succes in regatul sector 5 Bucuresti: interlopii ce vand casele oamenilor cu acte false sunt legiune acolo. Zabrauti e cel mai sarac, mizer, noroios, bolnav cartier din Bucuresti sectorul lui Almanahe. Almanahe nu stie operatiile elementare de aritmetica, dar stie sa adune voturile tuturor saracilor, amaratilor, discriminatilor, cutitarilor, cersetorilor, batausilor, prostituatelor, criminalilor pe care ii tine intr-o stare de animalitate totala. Crinuta s-a facut frate de cruce cu el: cine se aseamana se aduna.
  • +6 (6 voturi)    
    :))) (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:36)

    dudu [anonim]

    deci nimic mai putin decat Antonescu! de mare efect!

    o adevarata non-propunere, o adevarata non-negociere! asa mai da!

    responsabilitate maxima, PNL! pe ei, pe mama lor! a romanilor!
    facem ce stim mai bine - ne batem joc. stam pe margine, strigam 'jos Basescu' si facem propuneri aiuritoare...
  • -1 (1 vot)    
    Guvern (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:37)

    danS [anonim]

    Ideea de baza este ca tara asta trebuie guvernata, iar PNL ar face bine sa se inteleaga cu PDL si sa formeze un guvern care sa stea in picioare. Din cate imi dau seama bataia este pe postul de prim ministru, ar putea sa stabileasca ca jumatate din perioada pana la urmatoarele alegeri parlamentare sa fie prim ministru de la PNL si apoi in cea de-a doua parte sa fie de la PDL, sau invers. Cel care va fi acum teoretic ar avea mai mult de pierdut dpdv electoral pentru ca va trebui sa ia masuri nepopulare.

    In concluzie: domnilor politicieni terminati cu povestile si treceti la munca, sau daca nu plecati cu totii undeva pe o insula, unde vreti voi, daca trebuie cumparam insula noi poporul, va platim salarii si diurne ca si cand ati fi prezenti aici, in plus va asiguram ca si bonus si maseoze personale, cate doua de caciula numai sa scapam de voi!!!!!!!!!!!
    Ce ziceti de oferta nu suna tentant?
  • +2 (2 voturi)    
    cum, inca n-a fugit antonovici din tara? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:37)

    crinimputit [anonim]

    daca n-a fugit inca, inseamna ca inca nu i-au intrat inca in cont alea 4 milioane de euroi in cont, plata pentru mizeria facuta in tara asta; sau poate paturiciu i-a tras clapa.
    oricum ar fi, e adinc in hazna.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce gluma proasta! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:42)

    TheEconomist [anonim]

    Se vede ca si tovarasul Crin, precum tovarasul sau Joiana, cauta tot felul de tertipuri pentru a-si spala rusinea infrangerii. Capul sus "dragi tovarasi si pretini"! Ati pierdut democratic! Resemnati-va! Lasati odata tara asta sa iasa din noroi.
    Aducetiva aminte de inteleptul Yasser Arafat si nu "lasati sa cada ramura de maslin".
  • +2 (2 voturi)    
    nu vrem premier pnl ist punct (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:44)

    mihai_w [utilizator]

    la consucere trebuie sa fie oameni alesi de popor, nu pnl istii care au luat 20 la suta, asta nu mai e democratie
    • 0 (0 voturi)    
      Căpşunarii,din fericire,nu au drept de desemnare (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:26)

      Popescu Vasile [anonim] i-a raspuns lui mihai_w

      Căpşunarii,din fericire,nu au drept de desemnare a premierului!
  • +2 (2 voturi)    
    ha ha (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:45)

    biju [anonim]

    Pai ce, mica papusa fragila ar fi in stare sa vorbeasca despre economie? Are papusica asta suficiente cunostinte sa vorbeasca in termeni adecvati?
    Mmmmvai cata incredere are crinutzu in el? Fugi omule cat mai poti ca te doboara astia mintenas si te faci de ras? Tu chiar crezi ca mai poti avea un cuvant? Ai avut si tu cele 5 minute de celebritatea ale tale care insa s-au terminat o dat cu caderea prostanului. Te-ai facut de ras destrul.
  • -3 (3 voturi)    
    Aproape cel mai potrivit! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:46)

    Leon [anonim]

    Mi se pare aproape cea mai buna solutie in momentul asta. Poate nu o avea Crin cine stie ce aptitudini economice sau de administrator, cum zicea cineva mai jos, dar se pare ca este printre putinii care ii pot tine piept lui Base, asta s-a vazut clar in campanie. Si pana la urma nu trebuie sa fie mare economist ptr ca ptr asta are economisti consilier si daca isi pune ministri buni s-a rez treaba...Singura problema ar fi ca nu vad PDL sa dea functia de premier altui partid...
    • 0 (0 voturi)    
      corect! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:30)

      Jean Luc Godard [anonim] i-a raspuns lui Leon

      corect!
      • 0 (0 voturi)    
        Corect pe dracu' (Joi, 10 decembrie 2009, 5:41)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui Jean Luc Godard

        Intre premier si presedinte trebuie sa existe o legatura stransa, sa lucreze impreuna si nu sa isi scoata ochii. Cum ai vedea Romania cu Geoana presedinte si Basescu premier (ca sa ii tina piept lui Geoana)?
        Premier PDL-ist. Altfel nu vom face altceva decat joc de glezne.
  • +2 (2 voturi)    
    DEMISIA (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:46)

    Gunoiul liberal [anonim]

    In istorie a existat un partid care se numea LIBERAL. Azi, (cu papagalii astia de la conducere, oameni fara caracter si fara coloana vertebrala) acest partid nu mai exista.
    Din mosi stramosi, romanii au avut o vorba: "nu linge unde ai scuipat"! Urata dar profunda.
    Tov. crin da-ti demisia pentru ca asa ne-ai promis. Cu tine liberalismul a ajuns un gunoi.
  • +2 (2 voturi)    
    schimbarea e necesara (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:52)

    Dr Marutza [anonim]

    CA s-a descalificat prin cele ce a facut si zis! Nici la conducerea PNL nu mai are ce cauta, caci si-a tradat propriul partid! Acest PNL a fost infestat de orbani, norici, olteni, fenechii, etc si antonescu peste ei.Exista precis oameni cu judecata si tinuta liberala autentica, de care sa nu-ti fie rusine! De ei e nevoie acum. Antonescu sa treaca la PSD, ca acolo ii e locul!
  • +2 (2 voturi)    
    o parere (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:59)

    fofo [anonim]

    ce mai vrei mai vierme liberal? ai tupeu cat un pluton de curve sa ceri postul de premier asa te- educat vataful tau tariceanu?
    voi chiar nu aveti chiar nici un fel de ratiune?
    Sau singura carte pe care o cititi voi este - Eu si neuronul meu - ar cam trebui sa va faceti un control la dovleac ca nu maim aveti nici macar ceva ratiune?
    sunteti oricum jeguri, scursori si imputiti de asa zisi democrati!
    Duceti-va la dracu si ne lipsiti de prezenta voastra otravita.
    • 0 (0 voturi)    
      Da, Crin ca premier ar cam merge (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:29)

      Walter Zenga [anonim] i-a raspuns lui fofo

      Da, Crin ca premier ar merge.
  • +1 (1 vot)    
    vise (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:59)

    alina [anonim]

    Crin Antonescu cred ca are o mare problema de orgoliu.Chiar nu se vede in oglinda ca nu e facut pt.un post asa de mare.
  • +1 (1 vot)    
    durere (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:00)

    liberal [anonim]

    putem sa ne imaginam cum o sa arate un guvern condus de crin antonescu dupa cum arata olteanu la bcr!
    in alta ordine de idei, o marturisire sincera: astept din ce in ce mai nerabdator, ziua in care sa pot vota linistit cu pnl, ...in ultimii 9 ani pur si simplu nu am putut! trebuie refacuta politica acestui partid, care are calitati dar nu reuseste sa si le manifeste; de 9 ani este mai mereu reactiv, conjuctural, iar in ultimii ani, chiar dubios.cred ca aceasta trebuie sa fie prioritatea noastra in urmatorii ani, constructia unei noi strategii liberale la nivel national. strategia celor ca dinu patriciu a esuat .
    • 0 (0 voturi)    
      mireasa (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:19)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui liberal

      sa stea cuminte in banca ei ca povestea cu sunt virgina, nu iau ... si nu ma ... in ... s-a demonstrat ca fiind falsa.
  • +2 (2 voturi)    
    alegeri anticipate (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:14)

    GoPo [anonim]

    Eu in lucul lui Base' as declansa alegeri anticipate.

    I-as lasa pe cei din PSD sa se consume cu contestatiile asa incat populatia sa ajunga sa-i urasca, as scoate la lumina cateva magarii facute in alegeri de aliati si as declansa anticipate.

    Vezi atunci surpriza tataie, de unde or mai scoate PNL-ul 20%.

    Asta e singura solutie morala...restul reprezinta santaj produs de PNL. E singurul lucru la care se pricep cei din PNL.

    As dori ca EU ( noi) sa gotarasc cine e la putere si nu EI.
    • 0 (0 voturi)    
      bine, alegeri anticipate. dar fara diaspora (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:15)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui GoPo

      da, alegeri anticipate. dar fara diaspora!
      • 0 (0 voturi)    
        De ce, ti-e frica? (Joi, 10 decembrie 2009, 5:47)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Hai sa iti spun o chestie: cand am plecat din Romania am vrut sa renunt la cetatenia romana. M-am lovit de birocratie (o multime de acte, bani, spaga care trebuia data). Am renuntat. Daca ei nu ma lasa in pace, atunci cer si eu sa am dreptul sa votez. Si voi da in cap cu votul meu la tot ce se cheama PSD. Da, si daca va fi nevoie, ma urc in avion si votez in Romania, chiar daca ar fi sa fac 15,000 km. Ai inteles, sau vrei sa desenez?
  • +2 (2 voturi)    
    PNL fara C,Antonescu. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:47)

    mircea [anonim]

    Antonescu a promis ca demisioneaza daca pierde alegerile.Acum ameninta membrii de partid cu excluderea de parca PNL este proprietatea lui.Este timpul ca acest individ dobitoc,lipsit de scrupule si de gandire democrata sa fie scos din viata politica a Romaniei.Nu inteleg cum cei apropiati pot suporta un asemenea individ.Dupa comportament,Antonescu ar trebui trimis direct la balamuc.
  • +2 (2 voturi)    
    lol (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:47)

    dares [anonim]

    ce sut in fund o sa-si ia crin
    simt eu asa in aer :))))
    de ce oare ? vom vedea
    • +1 (1 vot)    
      are decretul semnat :-) (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:02)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui dares

      base l'a numit seful muzeului flotei, din tulcea.
      e'n specialitate si poate face si cercetari serioase despre ce s'a intamplat cu flota de pescuit oceanic. :-))
  • 0 (2 voturi)    
    Hai sa nu! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:46)

    xolv [anonim]

    PNL-ul sigur are un economist sau un jurist de 10 ori mai bun decat muzeograful asta repetent! Sau poate vrea sa-l egaleze pe Cioroianu !
  • -1 (1 vot)    
    Un om cu bun simt,desemnat premier de un badaran? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:21)

    Leon Isac [anonim]

    Un om cu bun simt, desemnat ca premier de un badaran ca Base?

    Hm.

    Ar fi bine,cred. Tariceanu o rezistat,nu?
    • 0 (0 voturi)    
      Tind sa cred ca... (Joi, 10 decembrie 2009, 5:50)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Leon Isac

      Tind sa cred ca ai vrut sa fii ironic cu "un om cu bun simt", ca altfel nu imi explic.
  • -1 (1 vot)    
    Ar fi singura solutie normala intr-o tara anormala (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:37)

    Popovici Alexandru [anonim]

    Ar fi singura solutie normala intr-o tara anormala!
  • +1 (1 vot)    
    tariceanu (Joi, 10 decembrie 2009, 0:51)

    ardealul [utilizator]

    pnl-ul n-are decat sa propune 2 premieri. din fericire, presedintele numeste. base, numeste-l pe tariceanu premier, doar ca sa se termine caricatura asta de "cariera" politica a lui antoneasca cea hotarata la piata pentru rosii....nu, portocale....rosii....si portocale (sau sa ramana cu grapefruit-urile stricate din plasa ?! ).
    • 0 (0 voturi)    
      DA pt TARICEANU (Joi, 10 decembrie 2009, 8:21)

      maria [anonim] i-a raspuns lui ardealul

      deacord cu tariceanu premier decat orban sau crin,cica sunt de"bun simt' si ei nu fac un pas in acest sens!! incita si destabilizeza tot ce intalnesc in cale.la psd cu ei acolo au o majoritate!!sper ca base sa nu cedeze!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce calificare are prostanacul II? (Joi, 10 decembrie 2009, 15:07)

    travis [anonim]

    Un prof de istorie ratat este bun de premier?A mai fost unul,cu ghiul.Ce calificare are un trintor cu diploma care-i da dreptul sa spere la aceasta functie? Ce a facut el ?Unde a lucrat? Are habar de cum merge o firma privata/sau de stat? Stie cum se lucreaza afara? Eu nu cred.Asa ca,du-te ba Crin premier in agricultura,la tine ,jud Tulcea,si taie frunze verzi la ciini maro,poate inveti ceva.Losere!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by