STS raspunde acuzatiilor formulate la Antena 3: Partidele politice nu au acces la sistemul informatic construit de S.T.S. pentru procesele electorale

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2009, 21:33 Actualitate | Politic


Partidele politice nu au acces la sistemul informatic construit de S.T.S. pentru procesele electorale, arata Serviciul de Telecomunicatii Speciale ( S.T.S ) intr-un comunicat remis HotNews.ro.

"In legatura cu cele afirmate de unii participanti la emisiunea “La ordinea zilei” difuzata de postul de televiziune “Antena 3”, marti 8 decembrie 2009, cu incepere de la ora 16, Serviciul de Telecomunicatii Speciale ( S.T.S )  face urmatoarele precizari :

Cele afirmate sunt neadevarate, nefondate si sunt de natura a constitui un atac grav la adresa institutiei.

Infrastructura de comunicatii si informatica construita de S.T.S. pentru procesele electorale a fost pusa numai la dispozitia autoritatilor abilitate de lege in organizarea si desfasurarea proceselor electorale din 2007, inclusiv pentru cel din 6 decembrie 2009.

La acest sistem nu au avut acces partidele politice.

Din infrastructura administrata de S.T.S. nu s-au initiat niciun fel de mesaje cu continutul invocat in emisiune.

Terminalele pe care le-au utilizat presedintii sectiilor de votare sunt terminale din retelele comerciale ale operatorilor mobili. Lista acestor terminale a fost accesibila tuturor persoanelor care au facut parte din Birourile electorale, inclusiv persoanelor din partidele politice care au facut parte din comisiile electorale.

Fiind terminale comerciale, asemenea mesaje puteau fi primite si de la alte surse (terminale mobile sau servere de SMS), inclusiv in scop provocator sau in cel al constituirii unor asazise probe care, ulterior, sa fie  invocate in diverse actiuni de reclamare a alegerilor.

De altfel, din verificarile noastre, astfel de mesaje au fost trimise de pe telefoane cu cartele preplatite.

Respingem orice acuzatie venita de la orice persoana fizica sau organizatie la adresa Serviciului de Telecomunicatii Speciale si a comportamentului angajatilor sai.

Facem apel catre presa, persoane fizice sau juridice si catre toate partidele si formatiunile politice sa se abtina de la lansarea de astfel de acuzatii la adresa institutiei, in caz contrar rezervandu-ne dreptul de a actiona in justitie", se arata in comunicatul STS.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5461 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    tareeee (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:37)

    lorye29ml [anonim]

    site-ul crizeleluarvinte.wordpress.com are panarameeeeeeeee chilipir cu papornita, poze, povestioare, inregistrari apolitice sauuuuuuu crizeleluarvinte.wordpress.com/2009/09/22/meserii-anti-crizaproxenetii-desculti-fac-ravagii-in-mica-viena/
  • +25 (31 voturi)    
    Libertatea presei (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:41)

    RTT [anonim]

    ..exista pana cand ameninti ordinea de stat. Pentru ca asta vad ca face Antena 3. Nu le inchide nimeni gura infractorilor alora?
    • -4 (4 voturi)    
      CE?? (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:29)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui RTT

      Adica daca institutiile statului nu sunt folosite in interesul cetateanului de rand nu poate sa intervina nimeni ca "strica ordinea de stat"?? De stat pe banii din impozitele noastre sau cum?!
  • +6 (8 voturi)    
    asa asa (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:42)

    cristi_an [utilizator]

    direct in fatza masinariei de spalat creiere : antena3
    ar trebui sa le ridice licenta de emisie!! atenteaza la siguranta nationala si practica/incurajeaza frauda!
    asteptam actiuni pe masura!
  • -24 (32 voturi)    
    ma, da-o-n ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:44)

    raining men [anonim]

    pai de unde stia basescu de la ora 19.00, asa cum el insusi a declarat, ca deja castigase?
    noapte buna, romania
    • +17 (23 voturi)    
      :))))) (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:51)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui raining men

      esti p-afara.. acuzatie tipic psd : SF :))
      • +3 (3 voturi)    
        Corectitudine ! (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:21)

        :))))) [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

        ba esti p-afara ....e vorba de o acuzatie SiFi !!!
        De ce nu-l citezi corect pe domnul presedinte Basescu ?
        Esti platit de Antene ? de moguli ? nu cumva esti ciutacu ?
        mars in vizuina ta comunistule
      • -4 (4 voturi)    
        Deci... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:22)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

        Basescu foloseste institutiile statului in scopuri personale? Pai asta nu e deloc de bine...
    • +20 (24 voturi)    
      ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:51)

      x [anonim] i-a raspuns lui raining men

      de unde stia geoana la ora 9 ca deja castigase? noapte buna, romania
    • +13 (17 voturi)    
      orbeteee (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:53)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui raining men

      orbete, exista sondaje de opinie ne-masluite, tu ai probleme mari cu logica ,dar nu ma mira acest fapt, ai votat cum ti-a indicat gandirea ta de mare intelectual cu 2 clase ca trenul. Asadar, citeste o carte si revin-o. Sper ca o termiin inainte de 2012 ca vezi tu, exista un film pe care sigur il iei ca litera de lege. Iti propun sa urmaresti de 5 ori filmul si sa incepi sa vinzi din casa pentru ca dupa 2012 oricum nu mai ai ce face cu toate averiile.
      Pe locuri, fii gata, dai bice!!!
      • +3 (3 voturi)    
        sondajele de opinie (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:42)

        george [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

        sunt doar sondaje cu o marja de eroare uneori de 3%. Avand in vedere ca exit polurile nu tin cont de cele 130.000 de voturi din diaspora, care inseamna cam 1.3% din voturile total exprimate, considerand o marja de eroare de cel putin 1% atunci inseamna 2% erorare deci e normal ce s-a intamplat. Acum voi ce vreti sa alegem presedintele pe baza sondajelor de opinie efectuare de institute platite de Voiculescu sau pe baza votului clar exprimat.
        Eu poate ca am mintit la exit poll special ca sa ii determin pe cei din diaspora (unde s-a votat mult dupa ora 9pm) sa vina la vot sa voteze cu candidatul meu.
    • +17 (21 voturi)    
      Tot de-acolo de unde stia si geoana ca (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:55)

      releu [utilizator] i-a raspuns lui raining men

      a castigat. Si mai ales stia , cum a si declarat, ca Hrebenciuc a umblat cu umflarea sondajelor pt Geoana. Asta ca avea oamenii lui pe acolo...
      Asta face diferenta intre un prostanac si un om destept...
    • +3 (3 voturi)    
      offf, manipularea asta (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:50)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui raining men

      la ora 19 nu numarase nimeni nici un vot!!!!!
  • -9 (17 voturi)    
    Nu, dar presedintele ARE. (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:50)

    hackerul [anonim]

    Good Night, Romania!
  • -14 (20 voturi)    
    ce partide ? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:50)

    clujean [anonim]

    nu despre asta era vorba ci despre mesajele care au mers catre cei din sectiile de votare! mesaje pe care, daca partidele n-au acces la aparatura, ghici ciuperca cine le-o fi trimis? STS-ul? yes!
  • -18 (24 voturi)    
    opa, stai ca aflam incet incet ce-i cu STS-ul asta (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:54)

    STS [anonim]

    opa, stai ca aflam incet incet si ce-i cu STS-ul asta si cine-l controleaza.
    • +2 (2 voturi)    
      buna dimineata... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:09)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui STS

      ai aflat si tu un lucru nou! noi il stim de mult!
  • -23 (29 voturi)    
    Nu aveti credibilitate (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:54)

    reforma romana [utilizator]

    Basescu, fiind un securist de frunte, are acces la informatii suplimetare, impreuna cu PDL.
  • -19 (25 voturi)    
    da, dar presedintele are acces (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:54)

    Popescu Ion [anonim]

    da, dar presedintele are acces la software.
    • +4 (4 voturi)    
      ai dreptate... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:04)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui Popescu Ion

      Ai dreptate! a fost folosit un soft special(noi cei profani si imbecili ii spunem excel) facut si gestionat de serviciile secrete(noi profanii stim ca l-a facut microsoft!) si manipulat de PDL
  • -3 (3 voturi)    
    DECI ASA A FRAUDAT BASESCU! Cu STS-ul! (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:02)

    Eric Clapton [anonim]

    DECI ASA A FRAUDAT BASESCU! Cu STS-ul!
  • -3 (3 voturi)    
    Sa propunem anchetarea STS-ului (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:05)

    Lorin Stelea [anonim]

    Sa propunem anchetarea STS-ului
  • -4 (4 voturi)    
    Nu cred nica... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:08)

    Alex Pop [anonim]

    STS pe linga ca e un SRL care are finante proprii(fiind subordonat numai la Prezidente), cred ca partidul a bagat citeva lazi de cartabos pt. operatziune. Bese a crezut ca e bine pt ca noi sa traim si mai bine(sau marmota)!
  • +5 (5 voturi)    
    Dar in 2004 de unde a stiut.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:13)

    laurro [anonim]

    ...Basescu rezultatele , ca doar nu era presedinte ? Sa va spun eu "taratoare rosii", de unde ! Basescu are ceva ce prostanacul vostru n-o sa aibe toata viata lui ! Are logica ! Si un electorat stabil, nu ca PSD-ul care nu stie pe cati poate miza, deoarece turismul electoral, odata merge, odata nu !!
    Va asteapta puscaria cu portile deschise si nu mai stiti ce sa faceti de disperare !
    A venit timpul sa platiti jigodiilor ! Pt toate crimele si talhariile savarsite in tara asta 15 ani de zile ! Si o sa platiti cu varf si indesat !!!!!
  • -5 (5 voturi)    
    STS-ul este mai mult deci suspect. Noapte Buna! (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:16)

    Alain Delon [anonim]

    Buenas Nochas capshunari!
  • +4 (4 voturi)    
    Tembeliziuni (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:39)

    bb [anonim]

    Trebuie sa intelegeti un lucru, antena 3 si realitatea sunt posturi private de televiziune si au dreptul sa fie de partea cui vor ele. Singura problema ar fi de bun simt si echidistanta dar ei sunt imuni la asta. Incercati daca ii urmariti sa-i priviti cu detasare sau sa-i scoateti din memoria televizorului. La un moment dat, daca ii priviti, chiar par comici si stupizi. Datorita lor basescu a avut un vot in plus desi aveam de gand sa stau acasa. La mai mare.
  • -4 (4 voturi)    
    dap... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:40)

    Microbistu [anonim]

    E vopsita rau treaba.
    Cred ca nu e simplu sa speli una buc cioara portocalie sa arate ca o virgina.
    Apar fraude la greu. Hai RealMadrid!
  • +3 (3 voturi)    
    justitia functioneaza in Romania? (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:51)

    De ce STS (doar) isi rezerva dreptul? [anonim]

    De ce isi rezerva dreptul... si atat? Trebuie apelat la justitie, nu e de joaca, azi maine ne trezim cu altele si mai gogonate, prea isi permit tot sa lanseze petarde, ba ca expira mandatul presedintelui, ba ca STS-ul a dat mesaje, ba fraude... probe, sau pe cai si la plai!
  • +4 (4 voturi)    
    o propunere (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:27)

    carmabox [anonim]

    As propune domnului presedinte ca initiativa lui de modificare a constitutiei sa includa si repercusiunile corespunzatoare mizeriilor la care tot asistam. Si anume, fie ea media, persoana juridica, fizica, parlamentar, etc...in momentul in care lanseaza false acuzatii care nu pot fi sustinute, sau care incalca legile in vigoare, sa raspunda penal, fara nici un fel de discutie. Faptele de genul asta facute in momente critice pentru o natiune, sa fie clasificate ca deosebit de grave, si pedepsite ca atare.

    Nici tarile civilizate nu s-au civilizat de la sine, ci au avut legi serioase aplicate consecvent si fara nici un pic de exceptie, care i-au ajutat sa se civilizeze.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:05)

      STS-istul de servici [anonim] i-a raspuns lui carmabox

      "Faptele de genul asta facute in momente critice pentru o natiune, sa fie clasificate ca deosebit de grave, si pedepsite ca atare."
      Banui ca aici incluzi si faptul ca, desi sunt de mult timp abilitati sa dea bugetul, nu o fac.
  • -2 (4 voturi)    
    Al dracu servicii (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:35)

    marinelu turmentat [utilizator]

    Mai sa fie, parca le multumea Base ca nu s-au implicat in alegeri serviciile aste. Eu cred ca sunt diversiuni comuniste astea cum ca STS-ul si restul serviciilor s-ar fi implicat in vre-un fel in aceasta campanie. Si de asemenea sunt convins ca nici nu au carat voturi si votanti.
  • -3 (3 voturi)    
    Vreau un Hotnews obiectiv (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:37)

    horya [anonim]

    Reveniti la normal, prezentati actualitatea, stirile interesante.
    Gata s-au terminat alegerile. Nu-mi place cand intru pe site sa vad mesaje pro candidat. si recunosc o fac din ce in ce mai putin si atunci cand intru sunt scarbit.
    Dintr-un site de stiri proaspete si bine redactate , azi Hotnews publica numai articole ce il servesc pe Basescu..
    E pacat de site-ul acesta.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa vina NATO sa investigheze:)) (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:37)

    Felix [anonim]

    Pai ce moguli sunt astia daca sunt facuti cu niste amarate de cartele preplatite?)) Degeaba au parabolicele alea pe Antene ca tot nu pot citi SMSurile picante dintre Base si Udrea.Moare motanul de ciuda,de... daca nu si-a cumparat si el si Vantu un STS d-asta sau vreun satelit al lor care sa transmita numai Antenele poate, poate, vor prostii romanii.
  • +5 (5 voturi)    
    vanghelie declara ca (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:42)

    dica [anonim]

    ei verifica CNP persoanelor sa vada de unde sint si de ce au votat in alta sectie. e asta posibil? nu e normal sa fie arestat ce e evidenta populatiei? si avea exemple din hunedoara.
    rugam politia sa verifice si sa aresteze. cum e posibil CNP meu sa fie verificat de vanghelie?
    ceilalti vor sa interzica votul....vintu spune ca sintem robi....basescule ce societate avem?
    daca nu sint inchisi de justitia noastra libera iti spun ca esti mai jalnic decit emil.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:12)

      STS+istul de servici [anonim] i-a raspuns lui dica

      Corect, este.
  • -4 (4 voturi)    
    Sts (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:47)

    Coco [anonim]

    Nu iese fum fara foc.....basarica e capabil de orice!
  • +2 (2 voturi)    
    Antena3 - tarfa televiziunilor (Miercuri, 9 decembrie 2009, 8:01)

    mos Ion Roata [anonim]

    Si dece se strofoaca antena3 ? Eu am primit in ziua alegerilor un SMS semnat ... Mircea Geoana cu continutul electoral de rigoare
    • -1 (1 vot)    
      Fals! B1 TV este tarfa televiziunilor (Miercuri, 9 decembrie 2009, 9:31)

      Si Unirea [anonim] i-a raspuns lui mos Ion Roata

      Fals! B1 TV este tarfa televiziunilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Astia is complet rupti de lumea de azi (Joi, 10 decembrie 2009, 17:30)

    eu [anonim]

    Nu discut daca psd sau pdl are dreptate sau cum ca pdl a folosit STs darrrrrr va rog sa cititi ce am de spus:
    Azi 11.DEC 2009 la antena3 declara PSD ca pe cand Videanu baga datele in calculator(computer) sau le primea prin calculator(computer) (desi nu a specificat cum prin mail sau telefon sau oricum), Hrebenciuc statea cu creionul si numara cu calculatorul de buzunar voturile. (si nu exagerez, daca cineva a mai prins acea afirmatie poate sa o afirme sau infirme, chiar a spus ca statea cu calculatorul de buzunar)
    Asta ar insemna ca Hrebenciuc nu are nici macar telefon mobil(PDA ar cam trebui toti sa aiba).
    Eu lucrez in domeniul informaticii si exista programe de tot felul, iar programul pe care il prezenta PDL-ul pe panou este mult mai simplu ca mii de asemenea programe, daca nu este chiar Excelul este ceva asemanator. Numai Excelul daca l-ar fi folosit hrebenciuc si sa: spuna da primeam prin telefon si apoi adaugam pe calculator(computer), l-as fi crezut dar sa spuna ca statea cu creionul si aduna pe calculatorul de buzunar e prea de tot, pai pana si cei de la tara au calculatoare laptopuri si internet, sa nu vorbim de alte lucruri care corespund tehnologiei in ziua de azi, si ei partid asa de mare nu au bani sau inteligenta sa cumpere un calculator? Ma intreb cum au scos la imprimanta numerele sau facea Hrebenciuc tabelul cu creionul si linearul? Ar fi trebuit sa il dea la TV sa vedem si noi astia cu calculatoare cum ca intradevar lucreaza politicienii nostrii si curg apele pe ei la socoteli si tras linii cu linearul.
    Asta ce fac ei cu STS-ul e treaba lor au dreptul sa acuze pe cine vor dar sa declare ca ei nu au nici macar calculator este o adevarata jignire cel putin la adresa oricui care are un calculator acasa. Eu ma simt total jignit sa spuna ca ei nu au calculatoare pai atuncea eu asa pardit nu mai sustin niciodata, adica sa ma aduca ei la asemenea gandire sa stau sa socotesc cu creionul cand pot pe calculator.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by