Adrian Nastase: Basescu minte. M-a invitat la el acasa pentru a se justifica

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:27 Actualitate | Politic


Adrian Nastase
Foto: Agerpres
Traian Basescu "m-a invitat la el ACASA (as fi putut sa merg acolo fara sa fi fost invitat de el?)  pentru a se justifica si pentru a-mi spune ca el nu da dispozitii procurorilor", a scris Adrian Nastase pe blogul sau personal. Politicianul social-democrat afirma ca Basescu "a facut unele afirmatii mincinoase la Realitatea FM", atunci cand a spus ca Nastase a mers la el acasa "deoarece vroia sa gasim o solutie ca sa inchidem dosarul".

"In timpul cunoscutei sedinte a PSD de la Hotelul Confort, Traian Basescu m-a sunat pe mobil  sa-mi spuna ca nu el este in spatele actiunii impotriva mea", scrie Adrian Nastase, mentionand ca "eu il acuzasem public ca, prin intermediul lui Daniel Morar si prin declaratiile sale publice, a determinat masurile de politie politica impotriva mea (autosesizarea DNA din 4 noiembrie 2005, etc)".

Nastase afirma ca Basescu "m-a invitat la el ACASA (as fi putut sa merg acolo fara sa fi fost invitat de el?)  pentru a se justifica si pentru a-mi spune ca el nu da dispozitii procurorilor. La randul meu, i-am spus ca nu-l cred si ne-am despartit, eu pastrandu-mi si acum parerea ca instructiunile respective le-a transmis prin intermediari".

Adrian Nastase afirma ca Basescu e "disperat" si ca "fuge de orice discutie in legatura cu mandatul lui de presedinte", precizand ca "nu voi cadea in capcana pe care vrea sa o intinda".

"Un ultim comentariu: urata iesirea din scena a acestui fost presedinte", isi incheie materialul Adrian Nastase.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















6268 vizualizari

  • +38 (52 voturi)    
    Inca unu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:29)

    Dan.m [utilizator]

    Inca unu care neaga. Dar sa stiti domnilor acuzati ca.. nu se asteapta nimeni sa recunoasteti :)) Penibililor care esteti.
    • +29 (39 voturi)    
      Cred ca a fost asa (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:34)

      Misu2k9 [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Nastase: Base, vreau sa vorbesc ceva cu tine.
      Base: Vino ma la mine ca nu sint la Cotroceni
      Nastase: Bine

      dupa 3 ani:
      Nastase: El m-a invitaaaaat
      • +13 (19 voturi)    
        Iesirea din scena (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:24)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Misu2k9

        Mie mi se pare ca Iliescu tocmai a iesit din istorie si chiar in cel mai urit mod cu putinta...
        • +11 (15 voturi)    
          Chiar crezi ca a iesit? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:41)

          unu' pe aici [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Asta a picat tot timpul in picioare. Credeam ca a iesit de tot in 96, apoi in 2000, 2004 si ... in 2009 e tot aici cu basca pe cap.
      • +8 (12 voturi)    
        remember "scandalul biletelul"? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:01)

        leon [anonim] i-a raspuns lui Misu2k9

        "Draga Traiane,
        Iti trimit alaturat un document redactat de Petromidia in legatura cu cercetarile care au loc.
        Daca ai ocazia sa vorbesti la Parchet despre subiect?"
        Tari
    • +28 (34 voturi)    
      Nastase (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:46)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      cu ce gand i-ai raspuns invitatiei lui Traian Basescu? Ca doar nu te-ai dus acasa la el sa-l determini ca justitia sa functioneze corect in cazul dosarului deschis pe numele tau?

      Eu il sustin pe Basescu in acest demers cu dezvaluiri; sa-i arate cu degetul pe toti Catavecii sa-i stie lumea.
    • +31 (37 voturi)    
      retragerea imunitatii (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:49)

      Andrei Cosmovici [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      O lamurire, va rog: de ce a existat atata opozitie in retragerea imunitatii Dlui Adrian Nastase? Din cate stiu, astazi inca este acoperit de aceasta prerogativa.

      Cand a fost acuzat, stiu ca Dl. Traian Basescu a demisionat de buna voie de la minister, si s-a prezentat in fata instantelor judecatoresti. Un exercitiu mult prea dificil pentru caracterul Dlui Nastase?
    • +11 (15 voturi)    
      altul care are de pierdut (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:17)

      grig [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      daca nu iese psd!! cum altfel sa isi faca dosarele pierdute?! psd are mainile murdare cu sangele celor morti la revolutie! pentru acest motiv ei nu mai au ce cauta la guvernare!
    • +7 (13 voturi)    
      Vai! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:24)

      Anca [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      De ce dati aici replica acestei fiinte? E strigator la cer! Sa ne scuteasca....
      Am vazut aseara emisiunea cu Dan Tapalaga(m-am uitat DOAR ptr. ca era invitat el) si am ramas stupefiata de obraznicia, nesimtirea si cretinitatea lui Ponta. Iar acea televiziune, unde standardele jurnalistice sunt mult mai mult decat discutabile si-a pierdut cel putin cativa telespectatori: familia mea. Sa nu-l incerce grija pe Ponta, hotnews e un site de unde se informeaza oamenii de calitate, iar Realitatea a devenit televiziunea unde poate fi vazut el si colegii lui(mai ales Salvatorul) de toti absolventii de scoala profesionala care ii voteaza.
      Nu vreau sa aduc in discutie culmea nesimtirii Realitatii TV, emisiunea aceea cu Ursu si cu biata femeie, nu stiu cum o cheama. Fiinta aceea e jenanta. Cred ca o scoleste bine Vantu dupa ce in prealabil inteleg ca o facea Voiculescu. Esti mare jurnalista! Iar felul penibil in care arati nu e decat de natura sa atraga cat mai multi telespectatori. Continuati, nu va lasati pana nu ajungeti sa va pierdeti toti telespectatorii.
      • +7 (9 voturi)    
        din interior (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:49)

        Andrei Cosmovici [utilizator] i-a raspuns lui Anca

        "(...) Realitatii TV, emisiunea aceea cu Ursu si cu biata femeie, nu stiu cum o cheama. Fiinta aceea e jenanta."

        Am reflectat si eu la acest subiect. Cred ca decizia interioara de a merge pe un drum gresit, impotriva constiintei, se repercuteaza atat asupra sufletului, cat si asupra fizicului, nu neaparat in sensul mecanic/fizic de urâţire. Probabil acest aspect l-ati sesizat.
      • -3 (3 voturi)    
        esti liber... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:17)

        altul [anonim] i-a raspuns lui Anca

        Draga telespectatorule,
        nu te obliga nimeni sa te uiti la realitatea si sa-ti abuzezi creierii. Poti sa te uiti la posturi de calitate (proBasescu-ca aici e problema ta vad) precum : Etno, B1, Otv ( programul serii : basescu daca iese presedinte o va salva pe elodia). Nu te impacienta mai sunt posturi bune unde poti sa-l vezi pe Base : cartoon network, Taraf (ar fi o buna alegere) , Mtv.
        sunt atat de multe programe unde il poti vedea pe idolul tau ...nu trebuie sa te fortezi cu antenele sau realitate...esti liber sa alegi
        • +2 (2 voturi)    
          Replica (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:57)

          Anca [anonim] i-a raspuns lui altul

          Daca ai fi citit mesajul ai fi remarcat 2 lucruri: nu sunt un telespectator (inteleg ca pot fi numita generic asa, insa, prefer maxima acuratete, sunt totusi o telespectatoare), si m-am explicat, am spus de ce aseara am urmarit acest post.
          Desigur, sunt liber(a), si, surprinzator, dar am si aceasta libertate de a ma revolta impotriva unor jurnalisti de cea mai joasa speta instrumentati de Vantu. Si, spre deosebire de tine, nu am idoli, sunt complet detasata.Sa nu ai nicio grija, nu urmaresc posturile TV enumerate de tine ci cu totul altele, asta atunci cand am timp: euronews(ai auzit de asa ceva?) si incerc sa ma informez din presa straina si de pe hotnews.
        • +2 (2 voturi)    
          alt tembel... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:39)

          vvvali [utilizator] i-a raspuns lui altul

          Esti un 'altu' cu IQ-ul unui soim al patriei.

          La ce televiziune cu acoperire nationala ar putea Base sa vorbeasca cand la:
          - Protv se danseaza
          - TVR nu-i intereseaza
          - Realitatea bate vantu rosiatic
          - Antene pupa poala lu' iliescu
          ...QED...
          • -1 (1 vot)    
            ghici? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 23:13)

            dinup [anonim] i-a raspuns lui vvvali

            asa e in democratie. mai vrei?
      • +3 (3 voturi)    
        excelent dan tapalaga! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:15)

        vvvali [utilizator] i-a raspuns lui Anca

        Am fost foarte incantat de prestatia lui Dan T la emisiunea de care pomeneai Anca. Eu daca eram in locul lui Dan il pocneam pe Ponta, cu-n dos de plama, de-i sareau mucii pe pereti! Are nervii tari Dan:)!!!

        Mojicia si perfidia tricourilor rosii au atins paroxismul, de aceea propun urmatoarea solutie:

        - NU mai cumparati produse si NU mai alegeti servicii ale firmelor care isi fac reclama pe REALITATEA si ANTENE. Un singur om e suficient sa se uite si sa ne spuna care sunt firmele ce-si fac reclama! Numai asa le putem strica tv-urile!
        • +3 (3 voturi)    
          din nefericire, nu e atat de simplu.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:33)

          dustproof [utilizator] i-a raspuns lui vvvali

          chiar daca toti oamenii decenti si normali la cap ai tarii asteia ar urma sfatul tau, vantu nu face afacere cu irealitatea TV, o foloseste nu pentru profit, ci in scopuri politice. Si are sa o pastreze chiar si daca pesedistii vor ramane singurii si ultimii lui telespectatori, o va tine pe pierdere, macar lor sa le pastreze creierul spalat..
          • +3 (3 voturi)    
            n-are atatia bani... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:53)

            vvvali [utilizator] i-a raspuns lui dustproof

            partial ai dreptate dar nu are atatia bani s-o sustina doar atunci cand avem alegeri parlamentare/prezidentiale.

            acum au audienta iar de la anu' o sa le cam bata vantu prin platouri...iar daca le scade cota de piata si o sa vezi moderatori care se muta la alte televiziuni inseamna ca ceva se impute. la urma urmei sunt si ei oameni si au credite pe la banci!

            vezi cazul gsp-tv...is cu un picior in groapa
    • +5 (7 voturi)    
      MARIA BASESCU (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:05)

      Cetatean [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Hotnews, cu respect, cred ca ati putea trata acest subiect.

      http://badeadan.blogspot.com/2009/12/maria-basescu-nicio-mama-nu-va-va-ierta.html

      E un eveniment exceptional.
    • +2 (2 voturi)    
      Bombonel (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:34)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Bombonel va ramane Bombonel restul vietii .E terminat .Nu mai face 2 bani.Nu mai poate revenii.Dupa Matusa Tamara si containere din China si dupa vizita in casa de prost gust tiganesc nu mai are nici o sansa ca om politic.ar trebuii sa se apuce de crescut gaini de oua .
    • 0 (0 voturi)    
      Tiganii romi voteaza cu PSD (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:35)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      De ce oare ?
      • 0 (0 voturi)    
        exceptie bercea mondialu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:11)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui radu

        :)
  • -16 (34 voturi)    
    si dna Macovei (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:30)

    Tataie [anonim]

    Exact aceeasi tehnica o aplica dna Macovei. La Realitatea l-a acuzat pe Verestoy ca a sunat-o sa-i inchida dosarul. Verestoy a negat totul spunand ca a fost invers, dna Macovei l-a sunat si ca el are martori ai convorbirii.
    • +20 (26 voturi)    
      Verestoy (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:50)

      raul [anonim] i-a raspuns lui Tataie

      Interesant ... cum de la Bruxelles toata lumea o vede pe dna Macovei drept cel mai bun ministru al justitiei de dupa revolutie, si "imaculatul si nepatatul" verestoy +PSD+restul tot cotcodacesc pe fundal.
    • +14 (18 voturi)    
      iar te lasi pacalit? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:55)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Tataie

      Martorii nu au nicio valoare, pot depune marturie mincinoasa.
      Daca exista intregistrare pe acea convorbire, ce mai zici?

      Convorbirea a fost ceva de genul: "Alo, dna Macovei, imi inchizi dosarul te rog frumos, si voi fi atent si eu cu dta, daca nu, te vom da jos?"

      Macovei nu avea motive sa il sune pe Verestoy!!!! Ce sa ii zica? "Alo, Verestoy? Auzi mai... am sunat sa iti spun ca iti voi inchide dosarul!"
      Nu ti se pare penibil?
  • +19 (25 voturi)    
    stai asa... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:32)

    carmabox [utilizator]

    Si ca ce chestie trebuie presedintele tarii se se justifice in fata ta? Adica cine esti tu, in afara de un nenorocit cu un caz penal pe rol? Ce l-ai intrebat tu ca el sa-ti spuna ca nu se baga? Incepe si tu cu inceputul, nu cu concluzia...esti penibil, nu faci decat sa confirmi ce a spus Basescu.
  • -19 (27 voturi)    
    Base e disperat.... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:33)

    Tia.Dalma [utilizator]

    rau de tot
    • +1 (1 vot)    
      in tema (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:33)

      porky [anonim] i-a raspuns lui Tia.Dalma

      da ai pus sampania la racit -te bucuri din plin de victoria candidatului tau preferat
      -sa o bei linistit si sa fii fericit atit tu cit si familia ta
      - un lucru nu uita aceasta campania electorala e exact oglinda viitorului : filme in care un Basescu bate un copil ,un primar care declara ca Basescu e comunist ,citeste :"e", televiziuni care declara ca huligani din partidul portocaliu isi fac de cap si de ce sa i permita unui presedinte scandalagiu sa isi faca reclama la ei .nu? e televiziunea lor -au facut-o ei din bani cinstitzi .asa ca multa fericire fii cu ochi deschisi si in continuare ,sa prosperezi tu familia ta si poporul tau tzi le doresc sincer pentru ca sunt convins ca tu asa le vrei.
  • +17 (23 voturi)    
    Adecar grait-ai.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:34)

    EuM [utilizator]

    "a-mi spune ca el nu da dispozitii procurorilor"... atat este cazul sa retinem din ce declara tovarasul Nastase-4 case... in rest, umpluturi.

    M
  • -10 (18 voturi)    
    Norma ca minte (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:34)

    mircea Tonicu [anonim]

    Asta site cel mai bine sa faca.
    doar ca acum i-a ajuns funia la gat.
    • +7 (13 voturi)    
      asa e necuisorule (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:06)

      timur [utilizator] i-a raspuns lui mircea Tonicu

      lui i-a ajuns funia la gat si tie ti s-a terminat sticla... hac.
      hai noroc si mai ia o suta de vodca din partea lui Ilici.
      vezi ca duminica se voteaza pe baza de carnet, ROSU, de partid. proletari din toate tarile uniti-va!
  • -2 (28 voturi)    
    ne mai mira ceva? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:35)

    sony [anonim]

    Da nu era de ateptat? Ca Basescu sa minta? Fratilor, sunteti tot mai penibili. Pana una alta Basescu a iesit si si-a recunoscut public greselile. Voi chiar nu puteti sa incetati sa va afundati in mocirla asta incercand sa va scoate din orice prin minciuna? Si prin atacuri nefondate?
    • +10 (16 voturi)    
      da... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:46)

      eu [anonim] i-a raspuns lui sony

      ... era de asteptat ca bombo sa se disculpe. Problema e cine-l crede pe cel mai mare corupt din toate timpurile? Eu nu!
    • +5 (9 voturi)    
      vezi (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:57)

      timur [utilizator] i-a raspuns lui sony

      ca nu suntem fratii tai. mergi la Jilava daca iti cauti colegii de doctrina.
  • +32 (42 voturi)    
    Ai cazut de mult, stai linistit... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:35)

    Sarsaila [anonim]

    Basescu va bate cu armele voastre pe care le-ati construit crezind ca veti fi eterni la putere... hehehehe
  • +15 (21 voturi)    
    Nastase = esalonul 2-3 PCR. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:38)

    Vantu [anonim]

    Pe cand fuzionati d-lor PSDisiti si PNLisit ?
    Nastase = esalonul 2-3 PCR.
  • +20 (26 voturi)    
    matusa tamara !!! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:39)

    bilutz [utilizator]

    cati are matusa tamara d-le nastase ? cum se mai simte ? cine este mostenitorul averii? dvs cumva ? ce coincidenta ....
  • +15 (21 voturi)    
    muahahaha (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:39)

    io [anonim]

    adica Base l-a chemat pe Aditza la el acasa pentru a-i sopti la ureche ceea ce a sustinut PUBLIC pe TOATA DURATA MANDATULUI: ca procurorii sint independenti si ca nu accepta sa se faca presiuni politice asupra acestora ...
    yeah, sure!
    si vrei sa te credem, Bai Ou ?
    cit tupeu mai 4xCase sa ne minti asa in fata!
    da' lasa ca avem si noi ochi sa vedem si minte sa gindim singuri!
  • +2 (10 voturi)    
    Votam dupa ce stabiliti cine minte de fapt (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:39)

    Dacu [utilizator]

    Fiecare zice ca altul minte.
    Televiziunile zic ca ieri la Timisoara au fost 300 psd-idsti, si 100 cetateni, iar altii zic ca a fost invers: vreo 400 psd-isti si 3000 cetateni.

    Deci e care pe care.
    Eu zic sa nu votam in asemenea ape tulburi.
    Sa se stabileasca cine minte si cat. Cum e cu filmulteul cu Base si copilul, cati au fost la miting, etc.

    Si abia dupa ce se stabileste cine minte sa mergem voiosi la vot.

    Dupa vot toate minciunile pot sa fie dovedite ca minciuni, dar degeaba. Pe asta mizeaza toti care zic celalat minte.
    Toti spun minciuni care trebuie sa tina doar pana pe 6 dec. Dupa aia, daca le-a iesit, nu mai conteaza nimic, chef si voie buna.
  • +9 (15 voturi)    
    cum vor comenta agentiile de stiri (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:39)

    val [anonim]

    in cazul in care va cistiga geoana ,,a cistigat prostanacul " bravo romanilor sinteti ce meritati
  • +10 (16 voturi)    
    Fireste ca Basescu minte, noi avem Monopolul Adeva (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:40)

    Matusa Tamarra [anonim]

    Basescu minte fireste, noi avem monopolul adevarului, la Antena si IRealitate. Ca daca Base iese presedinte...a rezervat un loc caldutz la Rahova...si vai de funduletzul ...nostru!Fireste!
  • +13 (19 voturi)    
    CONCLUZIE (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:40)

    Inteleptul [anonim]

    Deci prefer ca Basescu sa minta cu privire la cum a ajuns la el acasa, Nastase. Mi se pare irelevant.

    Relevant e ca si Nastase recunoaste ca Basescu nu a facut jocuri cu procurorii. Asta e esential.

    Bravo Basescu!
  • -5 (15 voturi)    
    Linistiti-va (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:40)

    alunelu [anonim]

    Oameni buni nu mai dati pret pe ce spune unul despre celalat, despre cine a sunat pe cine etc.
    Ganditi-va doar la ce anume s-a intamplat, este Nastase in puscarie? Este Verestoy in puscarie?
    S-a rezolvat ceva?
    Pentru noi, oamenii de rand chiar ar trebui sa conteze aceste dezvaluri/dezmintiri?
  • +13 (19 voturi)    
    nu vad logica (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:42)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    de ce te-ar fi chemat basescu la el? ca sa se scuze? pai cine esti tu ma sa te cheme presedintele la el acasa pt a-ti cere scuze? nu vrei ma sa vezi ca nu mai reprezinti nici macar pielea de pe ouale alea numarate pana la doi?
  • +11 (17 voturi)    
    Nastashe, noi stim cine minte! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:42)

    a prins glas hotul [anonim]

    hai bombonel, ca mai ai putin si ajungi la parnaie.
    • 0 (0 voturi)    
      Sigur... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:04)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui a prins glas hotul

      la fel se zicea si in 2004 .

      de fapt nici macar unul nu a ajuns la parnaie , nici unul nu a luat vreuna din 'tepele' promise de basescu.

      de fapt tepele alea au ajuns direct catre populatie !!!
  • +8 (14 voturi)    
    si cand colo, tu erai nevinovat!!! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:45)

    geordan [anonim]

    nici noi nu credem asta...
  • +11 (17 voturi)    
    Nastase este penibil... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:46)

    adamsmith [utilizator]

    Pana una alta Nastase trebuia sa sa prezinte la proces dar a cerut termen pana spre sfarsitul lui decembrie, invocand ca nu are un avocat.
    Cam aceleasi motive le-a invocat si Vantu in perioada PSD... pana s-au prescris faptele.
    Sa inteleg ca spera sa iasa Geoana si sa se stearga totul cu burentele....in dulcele spirit PSD?
    • +3 (9 voturi)    
      saracul nu are bani de avocat (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:13)

      mircea09 [anonim] i-a raspuns lui adamsmith

      e clar ca asteapta sa iasa prostanacu presedinte si sa-l scape. apoi sa vezi ce apare nastase in public si o sa rada de toti cum vrea el ca nu mai are nimeni ce sa-i faca. sa vezi ce frumos o sa le stea la toti cand legea o sa fie aplicata doar la prostime. nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa ne rada in nas.
  • -10 (14 voturi)    
    Aiurea (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:46)

    Suca [anonim]

    Disperare mare pe Basescu. Timpul trece si minciunile electorale s-au inmultit.
  • +10 (14 voturi)    
    atentie la beculet! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:49)

    sadwank [anonim]

    Nastase, vezi ca ti s-a aprins un beculet de alarma pe bord, nu-l ignora.
    Ca altfel patesti ca Tariceanu, care a cazut de prost, penibil si mare mincinos la faza cu biletelul.
    Vezi ca nu stii cind Basescu arunca fumigene si cind vorbeste serios; daca are o inregistrare cu tine, ce faci?
  • +5 (9 voturi)    
    An penalul.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:49)

    samuri [anonim]

    Nastase de ce nu spui ca ai facut totul pentru a scapa de problemele tale cu legea?
    Ce conteaza cine pe cine a invitat? important este ca te-ai dus cu jalba in protap si base nu a vrut sa se amestece?
    Apropos, Nastase te pregatesti - se zice prin targ - sa preiei sefia PSD, daca geoana castiga alegerile...
    Deci chiar vom avea o perioada de liniste, in care dosarele vor muri si in care hotii sa poata fura in liniste...
  • +7 (11 voturi)    
    cel mai frumos cadou (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:50)

    caius ursu [anonim]

    fratres, cel mai frumos cadou pentru nastase et co este sa il reimpachetam pe basescu in voturi si sa il livram expres pe data de 6 decembrie, ce ziceti?
  • +9 (13 voturi)    
    Cand te-a invitat el vrea sa-ti vada putin oole (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:51)

    rov [utilizator]

    Nastasica a inviat. Fresh si prospat imbalsamat.
    PS
    Stai la cutie, s-ar putea ca geoana sa nu ia nici procentele din primul tur !!!
  • +7 (11 voturi)    
    deci draga coane nastase (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:51)

    gigi [anonim]

    ..oricate oua ai tu in lumea asta, da-mi voie sa nu te cred, da' deloc deloc
  • +9 (13 voturi)    
    da da da (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:51)

    marius [anonim]

    Mai Nastase, Presedintele Basescu putea sa iti spuna tot al telefon ca "Nu da dispozitie procurorilor". Era o informatie banala.
    In schimb, detaliile legate de procesul tau erau prea sensibile, si puteau fi ascultate la telefon.

    Ai mers acasa la Presedintele Romaniei sa ii ceri sa intervina in procesele tale, nu aveai motiv sa nu mergi...

    Ne crezi asa de prosti?
    Jos PSD!!!
  • +4 (8 voturi)    
    minciuna???? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:52)

    Florin [anonim]

    Daca ne gandim la "istoria" facuta de Nastase...... el nu a mintit niciodata. :) Nu se poate spune ca Basescu nu a mintit niciodata, dar parca prea de tot Nastase a comis-o cu matusa Tamara. Plecand de la acest aspect..... cred ca Nastase minte.
  • +4 (8 voturi)    
    la cat ai mintit pana acum (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:52)

    MirceaA [utilizator]

    ce mai conteaza o floricica? Puteai sa te duci la el acasa si daca sunai la usa, asa obraznic cum esti.
  • +9 (13 voturi)    
    normal (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:53)

    promoe [anonim]

    normal ca te-a invitat....doar nu era sa te lase la usa...si normal ca te-ai dus sa iti faca interventii doar nu ca sa ii vezi colectiile de arta
  • +7 (11 voturi)    
    Alt infumurat... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:53)

    Claude [anonim]

    ... care se crede in acest moment pe cai mari. Ce veti spune daca Basescu va cistiga alegerile? Veti sta doua zile la cutie apoi va veti plimba din nou fetele hulpave pe la televiziuni....
  • -6 (10 voturi)    
    incredibil... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:54)

    ciprian [anonim]

    fanatici mai sunteti.....dezgropati lucruri din trecut ....comunismul ,etc...dar nimeni nu spune de lucrurile bune care le-a facut marinarul .....poate pentru ca nu sunt? oricum sustinatorii fanatici sunteti penibili....
    • -2 (4 voturi)    
      Atentie, nu basescu ne-a unit (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:25)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui ciprian

      Voi asta nu intelegeti, basescu e departe de a fi mentorul meu sau preferatul meu.
      Basescu devine obligatoriu de votat vis a vis doar de geona & Co.
      Acum nu exista si varianta ''X" (egal).
      Rog si pedelei sa retina aspectul asta, sa nu se impauneze.
    • +3 (3 voturi)    
      iti zic eu.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:04)

      ady [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      n-a fost la Moscova pe ascuns..
  • +8 (12 voturi)    
    Sunt curios (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:54)

    Rasvan [anonim]

    Sunt curios in care dintre singurele doua variante alianta psd-pnl isi va rupe gitul : ori cistiga Basescu si-i rade pe micuti , ori cistiga Geoana si-i radem noi in doua trei luni cind nu vom mai avea de mincare . Oare ei sunt constienti ca nu exista decit astea doua posibilitati si oricum sunt pierduti ?
  • 0 (2 voturi)    
    cum sa fii obiectiv (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:04)

    anonim [anonim]

    Oricine citeste presa si se uita la televizor observa cu usurinta doua tabere si sustinatorii lor ferventi. Oare cine are dreptate ? Putem analiza cu adevarat obiectiv aceste evenimente ?
    Nu suntem cumva toti prada emotiilor care ne intuneca judecata ?

    Ca sa raspundem corect la aceste intrebari trebuie sa ne intrebam mai intai:
    ce anume vrem ?

    Numai judecand candidatii prin prisma unei platforme program care sa ne serveasca interesele noastre putem sa avem pretentia ca nu am fost toti manipulati!

    Ce anume au facut concret unii sau altii?

    Exista vreo televiziune, publicatie media care analizeaza obiectiv toate deciziile politice facute de ambele tabere, legile publicate si sa le raporteze la contextul politic si economic la care au fost adoptate ?

    Ce spun la televizor unii sau altii, poate fi intr-o oarecare masura scuzabil daca o fac pentru a castiga voturile unui electorat prost informat si care isi sacrifica interesele personale in favoarea unor populisme ieftine ? Pot fi castigate voturile acestei categorii a populatiei altfel decat prin populisme cand ei cauta doar o tabara si o victima impotriva careia sa-si indrepte furia ?
    Putem sa pretindem ca vedem substanta candidatilor dincolo de populisme si manipulare ieftina in cazul in care ea exista ?

    Si nu uitati ca sistemul economic nu se schimba de azi pe maine si in nici un caz din cauza
    ca votam un partid politic sau altul ? Caci un mogul destept ar avea de partea lui nu una ci ambele tabere! Doar toti stim ca oamenii inteligenti nu se lasa prada capriciilor
    sortii!

    De partea cui sunteti ?
  • +4 (8 voturi)    
    Adriene , dar la privatizarea SNTR cat ti-ai tras (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:04)

    Lucian Bute [anonim]

    Bun , rau , asta este Basescu . Va fi sau nu va fi presedinte dupa Sf. Nicolae , vom vedea .
    Dar un lucru e clar , pe unde v-a prins in alegeri de presedinte sau primarie v-a tras-o .
    Oricum tie cred ca ti-a placut , metaforic vorbind .

    In 2004 o gramada de oameni din PSD stiau si vorbeau ca Bombonel e baiat subtire si e un mare amator de arta adevarata , iar baietii faceau cadouri potrivite la diverse ocazii : tablouri , icoane vechi , numismatica fina , terenuri ieftine , etc .
    Desi se vorbea ca adunase cam 1 mld $ in primavara - vara lui 2004 , cred ca era exagerata suma .

    Cand s-a privatizat Societatea Nationala Tutunul Romanesc , cineva ff important atunci in PSD si care inveselea mai toate adunarile Biroului Politic al PSD cu spiritul sau deosebit , a zis despre persoana care a cumparat "" ....i-a dat darul lui Bombonel ...'' .
  • +4 (8 voturi)    
    Altul care mananca ciuperci! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:06)

    domino63 [anonim]

    Prin insusi faptul ca neaga... recunoaste.
    Credeam ca este mai abil, se dovedeste ca este... labil!
    Tipic comunist!
  • +5 (9 voturi)    
    asaa-i nastase, (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:06)

    yellowdog [utilizator]

    in tara asta nu exista coruptie, toate sunt bune si frumoase, basescu tiranul pune procurorii pe tine imaculatul, cei imbogatiti in afaceri frauduloase cu statul fac zid in fata psd-ului, basescu bestia loveste copii in public, televiziunea cea independenta si nepartinitoare incepe sa ascunda si sa manipuleze ce se intampla pe strada acum, totul e mirific, dar nebunul asta de basescu nu stiu de ce face scandal... hai sictir
  • +4 (8 voturi)    
    poate.... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:12)

    egroeg [anonim]

    ne spui si cine a cerut sa intervina cu o dispozitie...ca ,altfel,invitat sau nu,nu aveai de ce sa mergi acolo.
  • -2 (6 voturi)    
    deontologul Basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:26)

    Tataie [anonim]

    Chiar daca Basescu are dreptate, noi toti stim ca acest mare deontolog, in functie de PRESEDINTE, a tainuit faptele pentru a le dezvalui fix in campanie. Normal, asa se poarta un presedinte transparent.
  • +1 (5 voturi)    
    Minti! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:28)

    Amadeus [anonim]

    Toata viata ai mintit mai Nastase, jeg comunist ce esti,cine sa te mai creada ?Poata doar numai matusa Tamara :))))
  • +1 (5 voturi)    
    Epigrama (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:30)

    Girigoras [anonim]

    NEHOTĂRÂRE
    Vreau să-ntreb acum poporul
    Fi’ndcă nu ştiu ce să fac:
    Cum se cheamă-alegătorul
    Care-alege-un… prostănac?
  • +1 (5 voturi)    
    mitomania (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:43)

    toma [anonim]

    Mitomania, (insemna afectiunea psihica din categoria maniilor prin care subiectul spune incontinuu miciuni), de care sufera don`nastase oua clocite, este evidenta. Din declaratie rezulta ca Basescu la invitat acasa pe posesorul celor doua alune sa-i propuna cum sa se inchida dosarele. Pe irealitatea vacuta vasilescu urla cat o tin bojogii ca bombonel are dreptate si pe protestatarii de la Timisoara ii reduce la 100. Deci, bombonel este curat cum laptele de magarita si vinovat este basescu fiindca l-a apucat, asa dintr-o data, dragoste de pederasti si l-a invitat pe bombonel sa-l ierte dar, el si-a pastrat verticalitatea de "BARBAT" si a dat cu refuz.
  • +1 (5 voturi)    
    Tu, Nastase Adrian! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:43)

    Gimmy [anonim]

    Tu ai dreptul sa vorbesti atunci cand vei renunta la imunitate, asa cum a facut-o Basescu!

    Pana atunci, silence!
  • +4 (4 voturi)    
    Iesirea din scena! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:44)

    victoras iacob [anonim]

    Urata iesirea din scena a acestui basmut! Hahahaha!!!
  • +2 (4 voturi)    
    o analiza serioasa a mandatului lui Basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:44)

    leon [anonim]

    Basescu fuge de o analiza serioasa a mandatului sau. Ne deapana povesti de adormit copii.
    Vorbe, vorbe, vorbe, parole, parole, parole...

    E nevoie de o analiza a faptelor pe fiecare an. Si slava Domnului sunt multe lucruri de analizat.

    2005:
    - rapirea jurnalistilor;
    - amenintarea cu alegeri anticipate (ian 2005);
    - isteria cu gripa aviara
    - demisia Elenei Udrea de la Cotroceni si scandalul cu telefonul dat de Tariceanu.

    2006:
    - conflictul cu liberalii pe tema retragerii trupelor din Irak.
    - fortarea unei fuzionari intre PD si PNL si crearea unui partid prezidential. Ruperea platformistilor pro-Basescu si aparitia Platformei PLD condusa de Stolojan.
    - petrecerile la Golden Blitz, cheful cu Becali
    - opunerea fata de numirea lui Vosganian in functia de comisar UE
    - demiterea lui Atanasiu din functia de ministru al Apararii
    -schimbarea sefilor serviciilor secrete, numirea lui Saftoiu la SIE si a lui George Maior la SRI.

    2007.
    - acutizarea conflictului cu Tariceanu. Scandalul "biletelul"
    - scandalul Cioroianu
    - ruperea Aliantei D.A.
    - referendumul pentru suspendarea presedintelui. Discursul presedintelui despre maleficii 322.
    - episodul "tiganca imputita"
    - suspendarea lui Chiuariu.
    - referendumul pentru introducerea votului uninominal.

    2008
    - scandalul numirii Noricai Nicolai la Justitie (mapa profesionala)
    - summitul NATO
    - legea privind majorarea salariilor profesoriilor cu 50%.
    - alegerile parlamentare, numirea lui Stolojan in functia de premier.
    - protocolul de guvernare PDL-PSD, numirea lui Boc in functia de PM.

    Si 2009...
    • 0 (0 voturi)    
      si ... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:55)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui leon

      si ar mai trebuii sa puna ultrasii pdl-isti , o analiza serioasa cu ceea ce a facut psd-ul in mandatul precedent .
      (oricum pt 2009 ar trebuii invinuiti toti , sau ierati ) :D
  • 0 (4 voturi)    
    De fapt Nastase dorea sa fie anchetat (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:51)

    Bogdan [anonim]

    Dar Basescu se tot opunea asa ca recurs la ultima solutie, s-a dus la Basescu acasa sa-l roage sa intervina ca dosarul lui sa fie judecat cu " celeritate".
    Cat de prosti ne cred - sau suntem ? vedem pe 6 decembrie.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce puteai sa zici si tu? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:54)

    clarinita [utilizator]

    Vai basescu minte!!! Si dovada??? mincinosi sunteti voim de fapt, parafrazand" porci mincinosi" ca v-ati incalzit la acesasi san, serpilor!
    • 0 (0 voturi)    
      si invers (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:00)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui clarinita

      de ganditi toti ca niste copii talambi ?
      -unul orice spune e adevarat (fara nici o dovada)
      -celalat orice ar spune minte (tot fara nici o dovada)

      cand de fapt toti au mintit non-stop in ultimiii ani (dovedit) ?
  • +3 (5 voturi)    
    mincinosu' (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:04)

    mincinos [anonim]

    Cred ca e o minciuna sfruntata ceea ce spune a.nastase. Face parte din campania lansata de voiculescu & co.
  • +1 (1 vot)    
    Mda, dar noi votam pe Bsescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:20)

    Ana [anonim]

    asa ca...pa Domnule Nastase
  • 0 (0 voturi)    
    UN om (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:21)

    golan nesimtit [anonim]

    Atat de corect si curajos, care se chinuie de ani de zile sa apara in fata justitiei...merita incredere.
  • -2 (2 voturi)    
    Base!!! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:23)

    Tud [anonim]

    Nomenclaturistul de Basescu normal ca minte.A mintit si minte tot timpul.Este timpul sa dispari din scena politica pe care ai distruso.
  • 0 (0 voturi)    
    DNA, DNA, DNA -acolo sa dai declaratii! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:30)

    Raluca V [utilizator]

    Cu atatea tinichele de coada, mai ai tupeul mai Nastase sa pozezi in victima lui Basescu ? Esti atat de penibil si mai esti si reprezentantul PSD-ului. Mai bine vezi ce declari pe la DNA si lasa poporul roman sa-si duca traiul asta, mai greu sau mai usor, dar in libertate.
  • 0 (0 voturi)    
    bah (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:34)

    Raluca V [utilizator]

    Cine sa te creada pe tine Adriane? Poi noi nu stim cine esti ? Te-au dat afara din partid cand te-au descoperit la DNA si le stricai imaginea, iar acum te promoveaza ca fiind impecabil si victima a lui basescu. Romania nu are nevoie de cei ca tine!
  • 0 (0 voturi)    
    Nastase cel amarat ... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:36)

    Raluca V [utilizator]

    Inca o victima a lui Basescu!!! Nu cumva ai si tu un filmulet in care te plesneste ?!! Sincer, tu meriti sa te plesneasca Parchetul si sa nu mai vezi mult timp lumina soarelui in libertate. Coruptia in Romania are ca nickname numele tau!
    • 0 (0 voturi)    
      norocul nostru (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:08)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Raluca V

      ca de 5 ani nu mai suntem condusi de coruptii astia de la psd ,
      si sa fim recunoscatori ca in pdl nu exista nici macar un corupt sau traseist politic ... dar oricum se poate observa cum toti ex psd-isti care intra in pdl brusc se sfintesc si nu mai au pata coruptiei .
      • 0 (0 voturi)    
        adriene adriene.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:01)

        dustproof [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        nu e padure fara uscaturi, mai fartate, si as vrea sa ma pot lauda cu perfectiunea lu base, dar nu pot, ori cu inaltul nivel moral al membrilor PDL, dar nici cu asta nu ma pot lauda.. nu sunt naiv, si putini sunt.. dar ironia ta de 2 lei nu poate ascunde adevarul, ca statistic si procentual, partidele lui patriciu sunt cele mai corupte. unde ai fost astia 20 de ani, din 89 incoace? Pentru devalizarile babane, psd e vinovat. Pentru moment, pe niciunii nu-i vad intrand la racoare, dar trebuie sa facem diferenta intre un partid cu corupti, si un partid de corupti. Daca mai pui in balanta si culoarea rosie a unuia dintre ele, alegi intre doua rele.. dar nu ma mai obosesc cu tine, nu te conving argumentele. Diferenta dintre noi este ca eu am convingeri liberale dar imi doresc un partid social democrat onest, curatat de parpangheli si de guzgani si de criminali, o forta de stanga care sa fie de stanga, nu capusata de baroni si corupti, o forta la paritate cu forta sau fortele de dreapta si condusa de un lider credibil, adica de un barbat, daca pricepi aluzia... cuvinte cheie "condusa" si "barbat" Asta cred eu, iar tu crezi ca aceasta forta deja exista, si e gata pregatita sa i se dea tara pe mana. Eu nu cred asta. Vom vota duminica, eu cu Basescu, tu cu iliescu si patriciu si voiculescu si vantu, iar de luni, amandoi vom continua sa traim in aceeasi tara...
  • 0 (0 voturi)    
    Nastase=SATANA (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:51)

    ellis [anonim]

    Hotul asta de Nastase ar trebui sa fie in puscarie ca a furat cu nesimptire de nedescris.Asta ii doresc sa aiba cea mai mare problema si cancerul sa-l omoare.Eu nu stiu cum are nesimptirea sa mai apara la TV .Mori satana ...Romanilor deschideti ochii mari si treziti-va !
  • 0 (0 voturi)    
    in fata legii toti suntem egali (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:06)

    GeorgeT [anonim]

    In fata legii toti suntem egali dar numai ca unii sunt mai egali decit altii.
    Incearca sa treci injuri un militian, s-ar putea sa petreci craciunul la racoare.
    Unde este lege nu este tocmeala !
  • 0 (0 voturi)    
    Ei lasa mai bombonele (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:08)

    Cristi [anonim]

    Ca stim noi prea bine cine minte de ani buni de zile.
  • 0 (0 voturi)    
    Ne lasi? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:29)

    calin [anonim]

    Ne lasi domnul Nastase? Cum adica te-a sunat Basescu, din compasiunea pe care o avea pentru tine, sa-ti marturiseasca faptul ca nu el se afla in spatele acuzatiilor(pe buna dreptate) facute la adresa domniei tale?
  • 0 (0 voturi)    
    hai sictir (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:40)

    ana [anonim]

    hai sictir bombonel, cine te mai crede pe tine si pe matusa tamara...hi,hi,hi
  • 0 (0 voturi)    
    ca dara nu se astepta sa'l cheme (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:52)

    cucuvaia [anonim]

    pentru lucruri ascunse.
    ca de exemplu sa'i numere ooooole.
    capitanului.

    a batut la usha comandantului, cu emotzia 'n bermude si sperantza cat roata carului.

    se pare ca socoteala d'acasa nu s'a potrivit cea basescului.

    altfel, lui bombo, tot ce'si doreste !
  • 0 (0 voturi)    
    Ma mira faptul ca mizeria asta de om ... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:25)

    alin [anonim]

    .. inca mai apare in public.
    Ma mir cum nu ii este rusine. Dupa toate scandalurile pe numele lui, acest om corupt are inca sustinere.
    Clientela politica este ca o ciuma care inghite in totalitate acest sistem bugetar. Totul devine politic, pana si un job de maturator de strada, femeie de serviciu sau ce vreti voi, este data pe baza sustinerii politice- vot.

    Nu va mai multumiti cu putin! Ganditi pe termen lung. Acesti hoti trebuie ingropati.

    Comunismu nu dispare din Rromanica 50 de ani de acum inainte.
  • 0 (0 voturi)    
    MINCINOS NASTASE (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:48)

    ROBERT [anonim]

    Ati mintit toata viata domnule NASTASE si continuati sa o faceti ,numai ca lumea a deschis ochii si vrem sa traim liberi,sa dispara hotii si tradatorii ca VOI.
  • 0 (0 voturi)    
    subject (Miercuri, 2 decembrie 2009, 18:19)

    velescu [anonim]

    pai normal domnule nastase.cand era sa minta? cu cateva luni in urma cand aceasta afirmatie nu ar fi fcaut niciun val politic?. pai asa il stim noi pe domnul basescu. cu toate ca in ultimul timp pare complet schimbat (probabil din pricina mizei electorale) , nemaiavand aceeasi promptitudine in reactii
  • 0 (0 voturi)    
    opinie (Miercuri, 2 decembrie 2009, 19:09)

    iancu [anonim]

    basescu a dovedit ca nu merita functia de presedinte ,nu este demn de aceasta functie ..........in 5 ani nu a facut nimic ,a provocat doar scandaluri si dezbinare,TRAITI BINE?
    mancarea sa scumpit ,somajul a crescut..................avem nevoie de un presedinte care sa ne uneasca si care sa inceapa cu adevarat lupta impotriva crizei.................................JOS BASESCU......................MIRCEA GEOANA PRESEDINTE
  • 0 (0 voturi)    
    minte (Miercuri, 2 decembrie 2009, 19:26)

    soimulMaltez [utilizator]

    sunt de acord cu dl nastase cand afirma ca dl basescu minte. eu mi am dat seama demult ca presedintele nostru minte si ne a mintit atata timp. adevarul este ascuns departe si vinovati sunt cei din spatele dl traian basescu
  • 0 (0 voturi)    
    Ia te uita deja incepe bombonel sa faca gat (Miercuri, 2 decembrie 2009, 22:47)

    loredana [anonim]

    Mititelul a venit si el cu cate o minciuna chipurile sa-l ajute pe geoana sa castige poate invie matusa tamara, javra oridina pana acuma stat la dsei sa nu-l ia basescu la intrebari si acum hop si bombonel.
  • 0 (0 voturi)    
    - (Joi, 3 decembrie 2009, 9:22)

    gogu [anonim]

    imi pare tare rau dar pe nastase il cred in stare de orice....
  • 0 (0 voturi)    
    Il mai crede cineva pe Adrian Nastase? (Joi, 3 decembrie 2009, 21:15)

    gurean [anonim]

    Nastase e un om corupt pana in
    maduva oaselor, care a fost in stare sa faca orice compromis pentru a-si
    salva pielea. Care ajunsese o rusine pentru intreaga lume! Toata lumea
    cunostea cat costa obtinerea unui contract de privatizare, cate spagi
    trebuia sa dai pentru a obtine o autorizatie. Tara ajunsese domeniul lui
    si al familiei sale. Judecatorii erau corupti, procuratura era corupta.
    Nu scapa nimic. Lacomia lui Nastase a insemnat sfarsitul lui politic.
    Si, de fapt, acolo si trebuie sa ramana! Geoana este singura lui
    speranta ca mai poate reveni la putere vreodata.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version