VIDEO Klaus Johannis: Azi voi avea o discutie comuna cu Mircea Geoana si cu Crin Antonescu

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 30 noiembrie 2009, 9:22 Actualitate | Politic


Primarul Sibiului, Klaus Johannis, sustinut pentru functia de premier de catre PSD, PNL si UDMR, a anuntat luni dimineata, intr-o conferinta de presa, ca va pleca la Bucuresti unde va avea o discutie comuna cu Mircea Geoana si cu Crin Antonescu. Intalnirea este programata la Parlament in jurul orei 14:30-15:00.

Discutiile vor fi urmate de declaratii de presa.

Alte declaratii:
  • Am acceptat propunerea lui Mircea Geoana de a fi nominalizat premier
  • Sunt la curent cu evenimentele din tara. Am avut discutii aproape zilnice cu liderii care vor sa conduc un nou Guvern
  • Deocamdata o sa discut la telefon cu presedintele Basescu daca ne vom intalni sau nu. E posibil sa nu ne vedem
  • Acordul intre PSD si PNL ma avantajeaza. E foarte bine ca exista acest protocol. Am salutat aceste intelegeri si sunt de acord cu ce scrie in ele, dar este nevoie de noi protocoale care sa se refere la mine
  • Eu am o strategie de guvernare, trebuie armonizata cu ceea ce doresc partidele
  • Va fi un guvern politic, condus de un premier independent

In ultima saptamana, Klaus Johannis a fost plecat in Franta si era asteptata o intalnire cu liderii de la Bucuresti care il sustin.



Citeste mai multe despre   


















3442 vizualizari

  • +19 (31 voturi)    
    Ma intreb (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:26)

    Close [utilizator]

    daca Johannis are idee in ce se baga. Adica e visator incurabil sau planuieste sa isi faca intrarea in liga marilor sarlatani?
    • +16 (22 voturi)    
      suna bine independent (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:13)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Close

      Cum ar fi guvern chinezesc condus de un japonez...
      Actiunea se petrece in Mongolia.
      • -7 (9 voturi)    
        E timpul pentru un guvern "nemtesc" (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:16)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Care sa faca treaba....dupa guvernul "loboda" voda al lui boc....bine ca nu a mai ramas boc, ca ajungeau romanii sa fiarba papura pentru mancare.
        Cu un Geoana care va respecta constitutia, nu ca basescu si cu johaniis romania are, iarasi o sansa.
        • -2 (6 voturi)    
          geoana vs constitutie (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:41)

          george [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

          tu ca muritor de rand la ce te va ajuta geoana ca repecta contitutia?
          ai murit de foame ca baselu n a respectat o ?
        • 0 (0 voturi)    
          Ai vazut cum a votat Sibiul,Timisoara ? (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:26)

          Vax [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

          Omul asta nu a dovedit ca este providential.
          La finantarile pe care le-a primit si tu ai fi vopsit niste case si niste garduri.
          Un guvern interdependent in care sa rontaie sobolanii?
          Iar geoana, lasa-l mai bine acolo, sub fustele comandantilor lui; un om de paie.
    • +14 (16 voturi)    
      are idee (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:25)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui Close

      Sigur ca are idee. Doar ca acum si-au facut timp (probabil 5 minute) si pentru el. Sau mai bine zis azi e libera o sala de intalniri la Grivco ...
      • 0 (4 voturi)    
        Grivco ? (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:19)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui DanDa

        Care sala ? Aia in care Base intra fara jena in 2004 ? Acum pute ?
    • +2 (2 voturi)    
      pixu, pixu (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:41)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Close

      Eu ii sugerez domnului Johannis sa nu-si uite pixu si agenda. Nu de altceva, da nu ne-am dori sa fie dezorientat, sa inceapa sa aiba initiative si sa se abata de la drumul desenat.
    • 0 (0 voturi)    
      VECHI TRUC COMUNIST. (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:50)

      Tatamare [anonim] i-a raspuns lui Close

      Dupa ce au dat-o in bara cu ascunsa vizita a lui Geoni la Moskova, au trebuit sa caute o scamatorie, sa demonstereze de ochii lumi, ca ar fi echidistanti atit fata de Moskova cat si fata de Strasburg si Bruxelles. La fel au facut si atunci cand au infiintat FSN-ul: au bagat-o in comitet pe Doina Cornea si alti cativa anticomunisti celebrii, pe care insa foarte repede i-au tras pe dreapta, cand au inceput sa le incomodeze perfidele planuri. Dar trucul e si mai vechi: cand l-au obligat pe rege sa paraseasca tara, au pus in asa zisa Mare Adunare Notionala cateva figuri gen Parhon, Sadoveanu si altii, de zicea lumea: "ia te uita, ce persoane respectabile vor conduce de azi in colo tara!" Si cand colo, la putere au ajuns Gheorghiu-Dej, Ana Pauker, etc.
  • +20 (26 voturi)    
    termite (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:29)

    cristi [anonim]

    se aduna sa imparta ciolanul
  • -23 (29 voturi)    
    Va scoate sasu din rahat (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:30)

    Dan Popescu [anonim]

    Ma bucur ca insfarsit se trezeste Romania la realitate! I-a sunat ceasul lui Baselu. In turul II Mircea Geoana presedinte si Santa Klaus premier, o combinatie de vis. Daca nu ma credeti dati o tura la Sibiu si vedeti ce a facut primarul Klaus Johannis ptr. Sibieni! GEOANA PRESEDINTE
    • +27 (31 voturi)    
      mda (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:54)

      haha [anonim] i-a raspuns lui Dan Popescu

      iar ai baut ?

      voi mergeti pe la manifestarile PSD, va da tuica si vin si apoi incepeti sa fabulati pe net.
    • +17 (17 voturi)    
      hmmm (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:59)

      mike [anonim] i-a raspuns lui Dan Popescu

      Ce-a facut cu 1900 de miliarde? Cati din bani au luat cale conturilor prietenilor din PSD si PNL? Dar cele 6 case, dar faptul ca in 6 luni poate fi suspendat de drept? Daca va fi arestat di sediul guvernului in dosarul retrocedarilor ilegale?
    • +12 (14 voturi)    
      mai nene (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:28)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Dan Popescu

      vezica sibienii au alta orientare,au votat Base si romanul nu-si schimba optiunea de la o zi la alta
    • +3 (3 voturi)    
      sibiu (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:56)

      pitt [anonim] i-a raspuns lui Dan Popescu

      da, da a facut fara PSD. aia au bagat numai bete in roate...
    • 0 (0 voturi)    
      Ai grija (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:29)

      Papagal [anonim] i-a raspuns lui Dan Popescu

      Vezi sa nu te ineci cu micu!
  • +16 (22 voturi)    
    Azi se impart ciolanele (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:31)

    Dan.m [anonim]

    Azi cel mai probabil se impart ciolanele intre ei. Negocieaza ultimele detalii pentru "furaciunea" tarii.
  • +21 (27 voturi)    
    Impartialii!!!! (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:32)

    Nicu [anonim]

    Aseara,la Realitatea,nu au dat conferinta lui Basescu,acum ne tin de 1/2 ora cu conferinta lui Johanes.Pentru el au spatiu si timp.
    E cusuta cu ata alba.
  • +19 (27 voturi)    
    6 decembrie, zi decisiva pentru Romania... (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:35)

    Batranul rege Lear [anonim]

    Pe 6 decembrie, romanii vor decide daca s-au "desteptat" si aleg reforma, europenizarea, modernizarea si civilizarea Romaniei, proces demarat de Traian Basescu si PDL, sau doresc sa se intoarca in trecutul comunist, bolsevic si kgb-ist. Iliescu si PSD au condus Romania timp de 16 ani din 20 (12 la guvernare si 4 prin dominarea guvernului Tariceanu). Ce a ramas in urma regimurilor PSD? O tara nereformata, inapoiata si saracita, o tara data pe degeaba mafiotilor straini, o tara a inechitatilor, a maselor manipulate, o tara in care institutiile nu functioneaza si in care KGB-ul domina constiinte, oameni politici, oameni de afaceri cu putere de decizie, o tara a coruptiei si manipularilor josnice, o caricatura de democratie mimata, o tara fara pespective pentru tineri si a dictaturii lui Iliescu si Nastase. Daca ne lasam iar pacaliti de Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Gusa, Crin Antonescu, Patriciu, Voiculescu, Rusanu, Norica Nicolai, Melescanu si toti acolitii lor din viata politica si mass media, care i-au scos la inaintare pe Geoana, Crin Antonescu si Johannis pentru a ne manipula in cel mai josnic mod, ne vom intoarce iremediabil in trecutul negru in care credeam ca nu ne vom mai reveni niciodata. 6 decembrie este o zi decisiva: vom merge catre viitor sau ne vom intoarce in intuneric? Romanii sa decida!
    • +15 (23 voturi)    
      6 decembrie (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:25)

      sergplam [utilizator] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

      Sunt roman din Basarabia si sunt MANDRU ca basarabenii l-au votat cu 90% pe Basescu. Ce josnic a fost viitorul ministru de justitie cand a prezentat acest moment ca frauda... Basarabenii nu o sa uite niciodata tradarea cauzei lor de Iliescu - a fost atat de deplorabil, a fost pur comunist. Doar Basescu a avut curajul sa o spuna Europei: Nu ma invatati ce sa fac cu fratii mei (citez din memorie). Oameni buni, haideti sa facem la fel ca basarabenii - sa-l votam 90% pe Basescu !!!
      • +7 (11 voturi)    
        Multumesc, frate basarabean! (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:41)

        Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui sergplam

        Ai foarte multa dreptate si tu stii mai bine decat noi ce inseamna comunismul, bolsevismul si kgb-ismul, pentru ca ti-au lasat urme adanci in suflet si pe piele. Toti romanii trebuie sa ne "desteptam", sa dam, pe 6 decembrie, lovitura decisiva marionetei comunistilor, bolsevicilor si kgb-istilor, Mircea Geoana. Acum ori niciodata! Dumnezeu sa ne ajute!
        • +1 (1 vot)    
          kgb (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:34)

          sergplam [utilizator] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

          Un singur lucru stiiu: nu va lasat in vrajile comunistilor si a kgb-uli, ati uitat cumva"???
  • +17 (21 voturi)    
    glumite de sezon (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:37)

    sile [anonim]

    Mda...un guvern politic condus de un independent...mai mult decat interesant !!
    • 0 (0 voturi)    
      "independent" (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:42)

      ela [anonim] i-a raspuns lui sile

      chiar credeti ca psd-pnl-udmr vor accepta vreo data prim ministru un independent? in prima faza il accepta dar apoi? Si un independent v a voi sa aiba in guvern tot de independenti ca altfel infuenta din partid ar vicia tot. Asa ca sa zicem ca v a ajunge marele "salvator" Iohanes sa faca guvern dar cat v a dura? sacalii politici il vor devora nu dupa multa vreme.Oare ce urmareste Iohanes daca accepta asa ceva?Il doare tare de tarisoara noastra?Este un "roman"bun? Greu de spus.
  • -15 (21 voturi)    
    Schimbarea (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:40)

    Marin [anonim]

    Alo hot news! Comentariile mele de ce nu apar? Ca VOTEZ CU GEOANA?
  • +14 (18 voturi)    
    desigur! (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:42)

    misescu [utilizator]

    Context: emisiunea de miercuri seara de pe irealitatea (cred ca era ora de foc) - cea in care au aparut si vantu si patriciu:

    Intrebare: dan nica, a fost intrebat de catre moderatori - cum de se intalneste coalitia sa discute despre componenta guvernului, in lipsa premierul propus? Propunerile privind componenta guvernului nu ar trebui sa apartina in primul rand premierului?

    Raspuns: acesta a spus ca dl . johannis este tinut la curent cu ceea ce se discuta in coalitie pe aceasta tema

    De unde concluzia_ este la curent cu evenimentele din tara ;-)
  • +19 (23 voturi)    
    CUM VA VOTA JOHANNIS... (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:44)

    nevaluc [utilizator]

    ... la turul 2 ? Adica vreo 75% din cetatenii mun. Sibiu (care l-au pus primar de doua ori) vor vota BASESCU iar el pe dos ? Poate chiar mai multi vor vota cu BASESCU daca in primul tur au facut asta peste 50%...Dar vanitatea de a fi premier o data in viata,chiar si de paie,e prea mare ca sa mai faca socoteli de moralitate...
    • 0 (0 voturi)    
      cred sincer (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:31)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui nevaluc

      ca tipul nu e nici naiv nici prost ... dar are o nevoie disperata de imunitate ... da' de ce oare?
  • -9 (19 voturi)    
    Off-topic (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:47)

    marius [anonim]

    Am primit o informatie "pe surse" cum ca o ministreasa a fost de-a dreptul furioasa cand a descoperit ca centrul placerii personale se numeste "punctul G" si a trimis o circulara in minister pentru redenumirea lui in "punctul B".

    Romania, land of jokes!
  • +20 (24 voturi)    
    Johaniis te hotarasti? (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:47)

    Raluca V [utilizator]

    Cum vine asta, mah? Saptamana trecura afirmai in presa internationala, cum ca tu vezi in Romania un Guvern politic cu Premier politic, si acum dupa telefoanele de zici ca le-ai primit, te-ai sucit, acum vezi Guvern politic cu Premier independent. Halal neamt mai esti si tu! Si cand ma gandesc ca te suspecatm de bun-simt ...
  • +18 (24 voturi)    
    A facut ochi, asa zisul neamt! (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:48)

    domino63 [anonim]

    Pana acum unde ai fost?!
    Ce esti mireasa?!
    Fugi nene, esti un fel de Puwak!
    Ce este atins de pesedism, este compromis total!
    Oala aia mare de rah... in care sunteti toti, pesedei, penelei, udemerei, peremei, colcaie de furt, manipulare...
    Neamt alaturi de criminalul ilici!
    Ca esti aproape de nastese inteleg; aveti cam aceleasi privinte in ceea ce priveste copii vanduti, cam acelasi numar de case...
    Dispari!
    Si tu, odata cu vantu, patriciu, felix...
  • +18 (22 voturi)    
    test de inteligenta (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:50)

    Monica Maria Matache [anonim]

    Sa speram ca Dl. Johannis este destept si nu se va lasa dus de nas. Nu stiu ce garantii ar putea obtine ca sa nu fie folosit si pe urma aruncat...dar sa vedem ce se intampla. Poate ca nu-i convine pozitia de mantuitor politic, riscul e sa fie rastignit pe urma , saracul.
  • +18 (24 voturi)    
    am pierdut ceva???? (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:51)

    capingura srl [anonim]

    A castigat deja alegerile Geoana? A fost deja Turul 2, si l-am pierdut eu? Iohannis este baiat cumsecade si ar trebuie sa astepte sa se consulte dupa Mos Niculae.
    • 0 (0 voturi)    
      Putina aritmetica? (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:42)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui capingura srl

      Aduna voturile celor din coalitia de la Grivco (asta de anul asta), si vei vedea ca Basescu are putine sanse. Plus mai aduga impactul negativ al filmuletului de saptamana trecuta... si vei intelege ca nici o parte din fostii lui votanti nu se vor duce la vot.
  • -7 (15 voturi)    
    pai sa alcatuiasca un plan serios anti-criza (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:52)

    guvern mai presus de presedinte [anonim]

    atat.
  • +16 (20 voturi)    
    Probabil. (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:54)

    Dan.m [utilizator]

    Astazi se imparte ciolanul. Cel mai probabil azi se finiseaza intre ei toate aspectele intelegerii dintre ei.
    Se calculeaza furtul poporului.
  • -13 (17 voturi)    
    In sfarsit o stire pozitiva pe hotniuz fara Base (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:54)

    mil [anonim]

    Ar trebui sa adugati in subsol
    -un link la zicerea lui Lazaroiu de saptamana trecuta cum ca nu va fi niciodata premier Iohannis,
    - unul spre cea cu Base in care declara ca Ioha nu stie nimic de accord.
    - unul spre articlolul din Die Welt dinainte de alegeri in

    Se poate sa ne lastai prada indoielii ca Geoana o s ane vanda rusi cu mana unui PM german foarte simpatizat de CDU.? Va rog eu, nu ne lasati, nu ne lasati sa fim bine informati. Doar cand o s aintre Ioha in sala va putea urla Hotniuz "este".
    Cu stima, un cititor dezamagit.
  • +15 (19 voturi)    
    Renunta la primaria Sibiului?!! (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:55)

    Alt DAN [anonim]

    Eu nu cred. Vor modifica legea astfel incat pina la primavara Klaus sa se intoarca la primarie. Si-a facut datoria (asta vom vedea duminica) si poate sa plece; mogulii il vor recompensa pentru serviciul adus.
  • +16 (20 voturi)    
    ... (Luni, 30 noiembrie 2009, 9:56)

    Paul [anonim]

    Dupa cum reiese din declaratii, a ACCEPTAT propunerea lui M. G., si E DE ACORD cu acordul PSD si PNL. Din pacate, doar atat va putea face si in ceea ce priveste guvernarea: VA ACCEPTA si VA FI DE ACORD cu ceea ce i se va spune sa faca. Si asta o spune un sibian.
  • +13 (17 voturi)    
    Guv de uniune nationala?? (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:00)

    ion [anonim]

    Face Iohannis asa ceva ?? Ce vrea dl Iohannis in definitiv si la urma urmei? Ce se ascunde sub interesul lui special pentru postul de prim-ministru?
  • +18 (22 voturi)    
    Mesaj catre Johannis (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:09)

    Diana [anonim]

    Draga Klaus, nu te grabi sa te intorci, guvernul ti l-am facut. Mai au putin de lucru Dinu si Felix la program, iar Vantu ne aduce vreo doua ordonante cu ce mai vrea si el sa privatizezi. Tu ocupate sa-ti comanzi costume si pantofi. Pa, ai tai
    Hrebe si Ludovic
    P.S. Da, ar mai fi un amanunt, romanii astia stupizi sa voteze cum trebuie
  • +14 (20 voturi)    
    RUSINE! (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:11)

    o mama [anonim]

    Poate dv. va e totuna ,dleJohanis,ca nu aveti datorii morale fata de copilul dv. ,dar mie imi e dureros sa accept ca Romania in care va trai copilul meu pierde -prin atitudinea dv.- sansa sa redevina demna.Eu n-o sa va iert,deloc lucru,dar nu va va ierta istoria,si asta e cea mai grea pedeapsa pt.cine si-a propus sa faca cariera politica.RUSINE!
  • +12 (16 voturi)    
    Cu ce se ocupa dl Johannis? (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:15)

    bilbofil [utilizator]

    Ce a facut dl Johannis in strainatate si a fost mai important decit negocierea coalitiei dintre PSD, PNL si partidul sau, FDGR?
  • +13 (19 voturi)    
    Iohannis discuta... (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:18)

    onest [anonim]

    dar dupa cum vorbeste se pare ca uita ca ar mai trebui indeplinita totusi o conditie: sa ajunga personajul numit de Iliescu PROSTANAC, presedinte. Inclin sa cred ca majoritatea votantilor din 6 decembrie, nu face parte din categoria prostanacilor. Asa ca d-le Iohannis: trezeste-te ca esti deja cam de mult timp in zona penibilului!
  • +14 (18 voturi)    
    PSD+PNL+UDMR+Klaus=Romania ajunsa in sapa de lemn (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:20)

    Angela Similea [utilizator]

    Normal ca te avantajeaza acordul PSD si PNL...ei te platesc iar tu le pui pe tava tot ce-ti cer...Daca ar ajunge Johnnys premier, Dinu Patriciu isi va dubla averea si-si va tripla datoria fata de stat, care intr-un final va fi stearsa pe motiv ca...stai! nu va fi stearsa pe nici-un motiv, pur si simplu se va face uitat pentru ca nu exista nici-un pretext pentru asa ceva!
  • 0 (10 voturi)    
    o sansa (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:27)

    etre [anonim]

    Desi votez Basescu , as vrea sa-l vad pe Johannis premier, s-a calificat de ajuns pt a-i fi oferita o sansa.

    Ramane intrebarea , ce cuvant are un premier independent in fata unei majoritati politice , fie ea PSD-PNL sau PDL-PNL ?
    • +5 (11 voturi)    
      nici una... (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:41)

      neintelesul [anonim] i-a raspuns lui etre

      eu nu i-as da nici o sansa. dc? pentru ca nu are opinii! el spune doar de acord; si se tredeaza pe sine cand spune nu cred ca domnul basescu o va face (dc? stii u ceva ce stie si el, si nu stim noi toti?).
      mie imi plac oamenii in care circula sangele. nu zic ca nu e bun pt sibiu... da nu cred ca a venit cu banii de acasa, si nici de la investitori privati, ci de la guv tariceanu pe care acum il stimeaza prin pnl ca l-a ajutat sa fie cine este! dc omu si-a gasit locul la primarie sa stea unde face treaba ce se tot plimba gaia-matu pe la tv si lasa comunitatea sibiana pe maini necunoscute! parca nu ii face bene publicitatea!
    • -3 (7 voturi)    
      De principii .. (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:46)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui etre

      ...ai auzit? De ce trebuie sa judecam totul prin prisma modului de gandire si actiune PDL/Traian Basescu? Daca partea aceasta a clasei politice este incapabila sa isi tina cuvantul, sa fie coerenta si cauta in permanenta conflictul pentru a castiga voturi suplimentare de ce am crede ca toti sunt la fel?

      Sprea reamintirea tuturor celor care "striga" ingroziti "Vai PSD + PNL" ca vreo 9 luni a fost PSD + PDL (atunci nu era rau, nu-i asa?) si le reamintesc ca guvernul Tariceanu II a guvernat vreo 2 ani cu sprijinul (tacit) al PSD-ului. Daca au fost in stare sa ofere sprijin parlamentar fara sa primeasca posturi in guvern si in administratie (ci doar prin aplicarea unor puncte din programul lor) si fara sa aiba un protocol semnat eu zic ca PSD-ul se va tine de cuvant! Mai ganditi si singurei oameni buni si nu mai luati de buna tot ce zice dl Basescu si cu latraii de serviciu...
      • +5 (5 voturi)    
        mai Gigi..tu stii ce vorbesti??? (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:10)

        marlene [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        sa iti amintim ca in guvernul Tariceanu II a existat Adomnitei si Chiuariu..2 mari "somitati" ale "inteligentei" post comuniste???Mai mult, ca Tariceanu II, a cheltuit toti banii fara asi face absolut nici o problema de ce s-ar putea intampla dupa????Vb. ta la final..mai ganditi si singurei si nu mai uitati asa de repede. Sa nu utam ca in ultimii 20 de ani, guvernarea a fost psd (mai putin Costantinescu..dar si acolo am unele dubii).Insa ce sa ii afce cu oameni cu memorie scurta si minte putina.
        • -4 (4 voturi)    
          Din cate imi aduc... (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:32)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui marlene

          ...eu aminte dl. Basescu se lauda in discursul din Parlament (ala kilometric si fara rost) cu cresterea economica fara precedent din timpul guvernarii liberale - Tariceanu. Sau ne dezicem si de asta...o fi fost vreun trucaj ordinar si nu asta a zis de fapt ... :))

          Cat despre Chiuariu si Adomnitei sa nu uitam de Ridzi si de Udrea...sau uitam doar pentru ca "ai lor sunt rai si ai nostrii sunt buni"? (se aplica la ministri, membri de partid, simpatizanti, moguli, intelectuali etc.)
  • +7 (9 voturi)    
    o alta marioneta (Luni, 30 noiembrie 2009, 10:58)

    ileana [anonim]

    Oare el chiar crede ca va avea un cuvant de spus in fata partidelor politice?! si mai ales cand este vorba de PSD?! Va fi acolo doar pentru imagine iar Guvernul va fi condus din umbra ... nu va suna cunoscut?! tocmai am avut o declaratie de forta din partea lui Patriciu.
  • +8 (8 voturi)    
    Un esec anuntat (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:05)

    Flavia [anonim]

    Daca PSD PNL a mizat pe un neamt, incercand sa puna toti nemtii intr-un sac, evident ca s-au inselat. Exista nemti si nemti asa cum exista peste tot. A incerca sa induci electoratului care nu l-ar vota pe Geoana ca este anti-german este o tampenie. Lucrurile germane vor ramane toate aproape de foarte buna calitate, asa cum, la nivel de individ, nemtii pot da si honekeri si STASI. Asocierea lui Johannis in tabara Romaniei comuniste ma face sa cred ca este un neamt rosu care a fost putin la instruire la Moscova in ultimile saptamani. Cel mai corect ar fi ca PSD-ul sa-l aleaga presedinte pe el iar pe Crin vice-presedinte. Abia pe urma, s-ar putea discuta cu Johannis caci atunci i s-ar putea testa rezistenta la socurile electrice ale lui Vanghele, Hrebe si Iliescu.
  • +4 (10 voturi)    
    Ciolhannis - premierul fantoma (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:07)

    Cristi [anonim]

    Deja chestia asta cu Ciolhannis a devenit enervanta. Placa asta suna fals si cred ca si lumea s-a cam saturat de povestea asta cu "independentul" premier minune. Alea 6 case cum ti le-ai cumparat tovarase Ciolhannis din banii de bugetar? Dar cu copiii aia pe care i-ai vandut cum e? Crezi ca daca ajungi premier iti cumperi imunitatea in fata legii? Te inseli amarnic sasule de Dambovita.
    • 0 (0 voturi)    
      Buna asta (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:08)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Si daca castiga baietii alegerile or sa-l numeasca premierul Chiolhanis pentru ca or sa o tina numai in petreceri!
  • -3 (7 voturi)    
    Dragi postaci inversi ! (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:15)

    impartialul [anonim]

    Klaus Johannis si Ghe Ciuhandu sunt 2 primari care au reusit fara sa aiba sprijinul niciunei guvernari.Dimpotriva.In conditii ostile ei s-au descurcat excelent pentru comunitatiel lor.Modelul lor ar trebui luat si de alti edili locali.Deci,commmenturile vostre acide si pline de rautate nu stirbesc cu nimic reputatiile lor pe plan intern,cat si pe plan international.Voi,sa aveti spor la ....
    • +6 (6 voturi)    
      Te inseli amarnic (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:32)

      Sibianul [anonim] i-a raspuns lui impartialul

      Johannis a avut sprijinul PSD in primul mandat fiindca a stiut sa manevreze destul de abil intre toate luntrile locale. Apoi a avut sprijinul intens al PNL si este amestcat in niste invarteli destul de dubioase cu firme ale unor apropiati ai PNL din timpul capitalei culturale, firme de publicitate care au bagat in buzunarele lor si ale partidului sute de mii de euro pe nimic. Asa ca nu mai abera pe aici ca habar n-ai ce smecher invartit e sasul nostru.
  • +5 (5 voturi)    
    coalitia rusinii (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:22)

    miruna [anonim]

    Nu ajuta impingerea lui Johanis in fata pentru aducerea de voturi,cine vede realitatea nu voteaza coalitia rusinii,indiferent de cate televiziuni lucreaza pentru ei.Romani,nu va lasati pacaliti de vulpile mogulisto comunistoide{asta asa ca sa folosesc un termen care ii place acelui mogul}
  • -4 (4 voturi)    
    fara scapare (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:37)

    radu [anonim]

    PD-Listilor nu va mai inghesuiti sa inventati si sa scrieti comentarii denigratoare, vorba lui Basescu "de ce va e frica nu scapati"
  • +5 (5 voturi)    
    neamtu' si corectitudinea (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:43)

    angela [anonim]

    Acum vreo 5 ani, trebuia sa facem pentru cursul de Etica in Administratia Publica anumite dosare. Stiu ca la "acte de coruptie", am adunat informatii despre primarul Sibiului.
    Deci nu stiu ce e cu prejudecata asta: daca e neamt, e corect! Daca sunt pocait, nu is sfant!!
  • +5 (5 voturi)    
    CUGETARI ALE DOAMNEI RODICA PIELEANU (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:49)

    rodica [anonim]

    Chiar asa, va mai aduceti aminte?
    Nu au trecut multi ani de atunci, a fost istorie traita de noi toti, impreuna. Ati strigat "jos comunismul !" in decembrie '89. Ati iesit in strada avand convingerea ca voi aveti puterea de a-l alunga o data pentru totdeauna. Nu ati fost voi? Poate parintii vostri. Parintii vostri isi mai aduc aminte? Intrebati-i.
    Ati urmarit ce s-a intamplat in toti anii acestia in viata publica si in politica romaneasca. Ati uitat mineriadele de la inceputul anilor '90? Nu stiti? Parintii vostri stiu. Intrebati-i. Au murit oameni nevinovati si au fost schingiuti cu salbaticie de ciomegele minerilor veniti sa "faca ordine". Bucuresti, Targu Mures... Presedintele de atunci, Ion Iliescu (presedintele FSN, PDSR si actualul presedinte din umbra al PSD), le-a multumit minerilor pentru mareata fapta de restabilire a ordinii. Poate nu ati inteles, poate nu ati stiut: au murit oameni, au fost grav raniti cei care isi exprimau un punct de vedere diferit de al partidului. Orasele au fost aruncate in haos. Iar Presedintele Romaniei le-a multumit minerilor pentru ajutor si pentru restabilirea ordinii!
    Puteti uita ca membrul marcant al actualului PSD, Ion Iliescu, a strans mana celor care au omorit tineri cu varsta apropiata de a unora dintre voi - sau a unora dintre copiii vostri?
    Celor care nu au uitat aceste lucruri si se duc la vot pe 6 decembrie - pentru a nu le permite comunistilor sa revina la putere - le multumesc in numele tuturor celor care gandesc la fel ca ei.
    Pe voi, cei care sunteti scarbiti de miezeriile care se intampla in tara noastra si care considerati ca va pierdeti timpul acordand un vot de a carui forta nu mai sunteti convinsi, va rog sa va ganditi si sa va aduceti aminte.
    Amintiti-va de referendumul din 2007. 75% dintre voi au declarat atunci nelegitimitatea parlamentului. Intr-o tara democratica acest referendum ar fi declansat alegeri anticipate. In tara noastra aceiasi parlamentari PSD si PNL au continuat sa conduca Romania, fara
  • +5 (5 voturi)    
    Johanis este pe post de iepure? (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:55)

    samurae [anonim]

    Dupa un las ca geoana (care refuza intevederi si dezbateri cu base), avem si premier care e pe post de iepure... sa vedem cine-l impushca...
    Johanis nu este altceva decta imagine pentru geoana, el nu e constient ca va fi sacrificat "elegant" dupa cateva luni?
  • 0 (2 voturi)    
    Pentru Sibianul: (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:16)

    impartialul [anonim]

    Am 2 observatii la ce ai postat: 1. esti sibian in masura in care te identifici cu nevoile si aspiratiile comunitatii locale; 2. esti si tu de acord ca are ceva experienta in colaborarea cu psd si pnl
  • +2 (2 voturi)    
    ups! (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:29)

    ego sum [utilizator]

    mai baieti, da' de ce va grabiti asa? ...zau c-as fi tare curios sa stiu ...
  • +1 (1 vot)    
    Muzicantii din Bremen (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:48)

    Hansel si Gretel [anonim]

    1. Daca Geoana va fi totusi ales , ambii vor dansa conform partiturii Muzicantilor din Bremen , diferenta fiind de timp , Geoana 5 ani , iar Johannes nici 5 luni .
    2. Am impresia insa ca Hansel si Gretel sunt deja rataciti si n-o sa-i mai caute nimeni dupa Sf Nicolae .
  • 0 (0 voturi)    
    Johannis este pervers! (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:03)

    Victor [anonim]

    Cine citeste cu atentie si printre randuri:Johannis este pregatit sa sprijine aceasta coalitie ca sa scape tara de "comunistul Basescu",dar nu este pregatit sa ramane 3 ani in barlogul lupului.
    Este imoral si este jalnic.Eu ca cetatean al acestei tari (un roman germanizat si nu un neamt romanizat)mi-e jena sa ma asez pe aceasi treapta cu Johannis.Nu ptr.ca sustine pe cine sustine,ci ptr.ce se petrece in spatele paravanului si asta cu stiinta dansului.
    Ma intreb de ce nu este barbat corect si explica publicului pasul urmator?De ce nu are un pic din sinceritatea pe care a avut-o in fata jurnalistului neamt?
    Ptr.ca fata de nemti ai este rusine sa minta?Romanii sunt prosti,amnezici si analfabeti,cu ei Johannis se joaca cum vrea(sau cum vor altii)
  • 0 (0 voturi)    
    ........... (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:04)

    cristina_d [utilizator]

    Atata timp cat geoana minte cu nonsalata poporul nu are nici o sansa sa fi presedintele acestei tari!nu ne ramane decat sa-i uram mult succes domnului basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Johannis marioneta (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:57)

    cristina_d [utilizator]

    johannis oricum nu va face nimic...va fi doar o marioneta!Nu cred ca tara are nevoie de oameni ca astia..deci nu ne ramane decat sa-i dorim lui basescu sa fie presedintele tuturor romanilor!
  • 0 (0 voturi)    
    RUGAMINTE CATRE VIITORUL PREMIER... (Luni, 30 noiembrie 2009, 15:02)

    escu [anonim]

    dl candidat este rugat sa se pronunte asupra celor 80% bugetari ce vor fi concediati dupa spusele lui patriciu
  • 0 (0 voturi)    
    Ce premier! (Luni, 30 noiembrie 2009, 15:04)

    Carmen [anonim]

    L-am auzit acum cateva minute pe dl Johannis care spunea ca nu va cere garantii cu privire la durata mandatului. Cum ? Acceptati sa fiti dat afara ,sa spunem, dupa mai putin de 3 ani? Inseamna ca nu sunteti un bun negociator si nici om politic. Va vindeti prea usor si nici nu va ganditi la interesul aceste tari. Noi vrem liniste. Sa am surpriza ca dupa 3 luni sa va dea jos, ramanem iar fara guvern si tot circul se repeta? Atunci mai bine spun nu aliantei PSD + PNL si dvs ca premier/
  • 0 (0 voturi)    
    Johannis un om de caracter (Luni, 30 noiembrie 2009, 15:18)

    Robert suceava [anonim]

    Mizez pe Johannis ca fiind singurul om care mai poate modifica ceva in Romania asta..mi-am pus speranta in domnul Antonescu,dar se pare ca mita electorala a decis rezultatul voturilor..Prin Johannis am speranta ca revolutia bunului simt initiata de Antonescu sa ajunga la bun sfarsit..
  • 0 (0 voturi)    
    alegerea finala (Luni, 30 noiembrie 2009, 15:56)

    nico [anonim]

    Pe 6 e alegerea finala. De o parte sunt cei care ne-au facut viata cosmar atatia ani, conducerea PSD (morti, mineri, capitalismul de i-l avem acum, Bancorex, Petrom, Sidex, CFR, ...), la care s-au aliat la profit conducerea PNL (Sterling), UDMR (padurile din CV si HA), plus o serie de micuti, fripturisti (Pambuccian, Cernea, tatari, unii din rromi, ..), de alta i-l avem pe Base (figuri gen Maradona, cu harpon pt rechini) cu PDL (borduri) si de alta noi alegatorii. Ce alegem ? E greu. Vrem linistea in care primii sa fure si ce mai e ca pana in 2004, sa ne calce cu jipanele si bogatia lor, sa ne faca viata calvar, ok, stim pe cine. Vrem iad intre primii doi, cu ceva avantaje pentru noi, pt ca si unul si altul tb sa pluseze ca sa se tina in sah (deh, in democratie reformele clasei conducatoare nu se fac usor, nu se renunta de buna-voie usor la privilegii si belfereala), alegem al doilea. Alegerea e cadoul de Sf. Nicolae pentru unii (primii) sau altii (ultimii). Eu unul prefer scandal intre primii doi, dar sa se mai faca progrese si ceva mai repede (pt ca din pacate fara sa fie cineva sa le bage aia in coaste la parlamentari, de care depind toate legile, deci viata nostra sociala si economica, nu se poate).
  • 0 (0 voturi)    
    Guvernul se face la Palatul Parlamentului (Luni, 30 noiembrie 2009, 16:23)

    katrina [anonim]

    Iata ca guvernul nu se face la Grivco, ci la Palatul Parlamentului. Basescu poate de acum sa isi inghita vorbele.
  • 0 (0 voturi)    
    Dupa 6 dec vom avea stabilitate politica ! (Luni, 30 noiembrie 2009, 17:04)

    Ella [anonim]

    Mircea Geoana+Crin Antonescu + Klaus Johannis = stabilitate politica dupa 6 decembrie !
  • 0 (0 voturi)    
    politica nemteasca (Luni, 30 noiembrie 2009, 18:34)

    gabriel cristea [anonim]

    salut initiativa PSD si PNL de a lasa micile divergente la o parte si de a il nominaliza pe dl Johannis pentru aceasta functie. acest om a facut deja dovada faptului ca poate fi un excelent conducator, iar cu un presedinte exemplar ca mircea geoana, care il va lasa sa si faca treaba in liniste..romania se va intoarce pe drumul bun, de pe care inconstientul de basescu a a scos-o cu buna stiinta.
  • 0 (0 voturi)    
    Triunghiul Bermudelor (Luni, 30 noiembrie 2009, 19:44)

    razvan [anonim]

    Vorba aia veche ... Unde-s trei puterea creste. Ce rost are sa trecem prin aceeiasi 5 ani...Romania are nevoie de o schimbare...Basescu din nou presedintele tarii nu mi se pare o schimbare...
  • 0 (0 voturi)    
    sa aiba curaj (Luni, 30 noiembrie 2009, 23:51)

    Porumbelul pacii [anonim]

    psd şi pnl, trebuie să aibă tăria de a îşi asuma responsabilitatea votului pentru cabinetul negoiţă şi a consecinţelor pentru românia, care se desprind din acest vot...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version