VIDEO Traian Basescu: Daca obiectivul a fost sa nu avem ministru de Interne in perioada alegerilor, acesta a fost din pacate atins

de R.M. , V.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:43 Actualitate | Politic


Traian Basescu
Foto: basescu-live.ro
"Instanta a decis sa suspende decretul de numire a lui Vasile Blaga ca interimar la Interne si in functia de vicepremier. Din punctul meu de vedere este o abordare cel putin interesanta a instantei. Decretul indeplineste conditiile constitutionale. Daca obiectivul a fost sa nu avem ministru de Interne in perioada alegerilor, acesta a fost din pacate atins", a declarat vineri, intr-o declaratie de presa, presedintele Traian Basescu. "Oameni buni, nu mai avem articole in Constitutie pentru ce se intampla in Romania", a accentuat seful statului.



Cele mai importante declaratii ale lui Traian Basescu:
  • Instanta a decis astazi sa suspende decretul de numire ca interimar la Interne si viceprim-ministru a dlui Vasile Blaga
  • Este o suspendare care survine dupa expirarea celor 45 de zile de interimat
  • Din punctul meu de vedere, este o abordare cel putin interesanta a instantei
  • Acelasi decret a fost atacat la Curtea Constitutionala care a dat dreptate Presedintiei, nu a considerat ca exista vreun conflict, iar decretul indeplineste conditiile constitutionale
  • Daca obiectivul a fost sa nu avem ministru de Interne in perioada alegerilor acesta a fost, din pacate, atins
  • Declaratii cu privire la incidente de campanie, la sediul de campanie
  • Oameni buni, nu mai avem articole in Constitutie pentru ce se intampla in Romania, avem un Parlament care refuza sa dea un vot pozitiv sau negativ unui guvern care si-a depus programul, s-au epuizat toate variantele din Constitutie
  • Va trebui sa ma sfatuiesc cu Curtea Constitutionala sa vedem ce putem gasi
  • Acest blocaj al institutiilor nu a fost prevazut
  • Fac un apel public la Parlament sa realizeze in ce dificultate majora sunt puse institutiile in Romania
  • Au expirat cele 45 de zile de interimat, au expirat si zilele in care putea sa functioneze guvernul dupa votul din Parlament, nu mai avem articole in Constitutie
  • Fac un apel la Parlament sa se adune macar o zi si sa spuna "da" sau "nu" acestui guvern, sa vedem ce alte solutii putem gasi
Despre desemnarea lui Dacian Ciolos in functia de comisar european pentru Agricultura: Un portofoliu extrem de important, un succes diplomatic pentru noi
  • Vestea buna e ca presedintele CE, dl. Barroso, a anuntat azi propunerea ca Dacian Ciolos sa indeplineasca functia de comisar pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala
  • E un lucru extrem de important pentru Romania, avand in vedere ca politica agricola comuna e unul dintre pilonii UE
  • Portofoliul e extrem de important si prin prisma bugetului alocat, dar mai ales prin prisma numarului mare de oameni implicati in activitatile legate de agricultura si industria alimentara
  • Unul din semnalele pe care Romania le primeste azi este si un semnal de incredere, de care Romania avea nevoie pentru a-si confirma locul in interiorul UE
  • Desemnarea poate fi si un alt semnal, care vizeaza nevoia adaptarii politicii comune la noile realitati dupa extinderea UE
  • E clar ca politica agricola comuna trebuie revazuta si adaptata acestor noi realitati
  • Cei 12 noi membri reprezinta o motivatie de revizuire a politicii agricole comune
  • Pentru noi a fost foarte important ca succes diplomatic obtinerea acestui portofoliu si demonstreaza capacitatea noastra de a atinge obiective importante in interiorul UE
  • Dl. Ciolos nu e un comisar al Romaniei, e comisar al UE si nimeni nu e indreptatit sa gandeasca o favorizare a Romaniei de catre comisarul pentru Agricultura
  • Acesta e statutul pe care il au comisarii iar Romania trebuie sa respecte acest statut al comisarilor
  • Dl. Ciolos a intrunit sustinerea tuturor formatiunilor politice importante, nu a fost sustinut doar de presedintie si guvern
  • Cred ca am obtinut un succes diplomatic important pentru noi
  • Procesul de desemnare e destul de lung, audierile incep in ianuarie
Declaratiile lui Dacian Ciolos:
  • Multumesc tuturor celor care au crezut si sustinut aceasta candidatura
  • Personal, eu insumi ma simt un rezultat al sansei pe care a avut-o Romania de a adera la UE
  • Ma bucur ca mi se ofera sansa sa imi aduc contributia profesionala la aceasta constructie europeana la care Romania a aderat
Presedintele Comisiei Europene, Manuel Barroso, a anuntat vineri lista comisarilor europeni. Politicianul roman Dacian Ciolos a fost desemnat comisar pentru Agricultura si Dezvoltare rurala.



Declaratia lui Traian Basescu nu a fost transmisa nici de TVR 1 si nici de TVR 2. Pe timpul declaratiilor, TVR 1 difuza emisiunea "Echipa Verde".

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile sefului statului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19048 vizualizari

  • -76 (108 voturi)    
    Iar... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:50)

    Gigi [anonim]

    ...moguli, iar televizuni, iar sistemul ticalosit, iar referendumul...ma treziti si pe mine cand are ceva interesant de spus....

    Sau te pomenesti ca vrea sa se laude cu scurmatura din Nordul Bucurestiului (marele pasaj)...?
    • +53 (73 voturi)    
      somn usor (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:16)

      bilutz [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      da' cand te trezesti sa nu te miri ca ai salar mic, taxe mari etc.....
      • +46 (60 voturi)    
        Nu-i chiar asa (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:00)

        monkey_business [anonim] i-a raspuns lui bilutz

        Asta-i unul din aia care nu au salar deloc, si spera sa le prelungeasca si mareasca PSD, somaj, indemnizatii de pierzator de vreme pe dupa bloc.
        • -16 (28 voturi)    
          Poate... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:20)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui monkey_business

          ...ca sunt vreun mogul pentru care lucreaza astia care au "salar" ca tine. Astept si eu sa mai pice un Transgaz, o Posta ceva (si nu ma refer la Nuti Udrea cand zic de posta...sa nu sariti repede). Daca la licitatiile de la Ministerul Turismului / Mediului nu au loc decat portocalii...desigur, cand iese iar Base ma fac PDL'ist ...sa manance si gura mea o ceafa de porc si un cartof prajit...
          • +3 (9 voturi)    
            Base conduce in sondaje (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:11)

            Andrei [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            http://www.basarabeni.ro/stiri/alegeri-2009/primul-sondaj-basescu-501-geoana-499-867/
            • -8 (12 voturi)    
              Da... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:21)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Andrei

              ...deci ma duc in Modrogan sa-mi iau si eu carnetul. Pe mine m-o astepta Ridzi si cu Boc pe scari? De Elena Udrea nu am eu noroc...:)
              • +5 (9 voturi)    
                Raspuns (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:34)

                Ivan [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                Nu,alearga ca te asteapta rusii la palatul lui oita sa-ti inmaneze o cravata rosie de pionier!
        • -3 (5 voturi)    
          Voturi pozitive (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:34)

          Metallaru [anonim] i-a raspuns lui monkey_business

          Eu unul stau si ma intreb de unde provin voturile pozitive pe care le-ai luat?
          Citez postarea ta:
          "Asta-i unul din aia care nu au salar deloc, si spera sa le prelungeasca si mareasca PSD, somaj, indemnizatii de pierzator de vreme pe dupa bloc."

          Votat de 47 de ori, rezultat +35 voturi
          Ce oare e asa de important in mesajul tau de ai fost votat de asa de multa lume?

          Sau e sarcina de partid sa se voteze in masa?
          Chiar asa de multi postaci se afla pe site-ul asta?
          Si chiar atat de slabi la minte, incat sa voteze orice bascalie de 2 bani, daca e pro-base?

          Credibilitate sub-zero, dragii mei.
          Incercati si cu putina inteligenta, nu doar cu numarul postacilor.
          • -3 (3 voturi)    
            Inteligenta? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 21:35)

            Garett [anonim] i-a raspuns lui Metallaru

            Inca nu ai inteles ca numarul de voturi pozitive al ununi comentariu este invers proportional cu coeficientul de inteligenta al "postacului". Cu cat e mai stupid comentariul, daca "zice de bine" de Basescu automat e "podidit" de plusuri, daca ai "indrazneala" de a critica "marele idol si carmaci" esti "acoperit" de minusuri. Ma intreb ce viata searbada au astfel de indivizi daca singura lor bucurie este sa stea si sa dea plusuri si minusuri sau sa se bucure ca primesc plusuri!
      • -25 (35 voturi)    
        Partea buna (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:09)

        Marcel [anonim] i-a raspuns lui bilutz

        Pana la urma exista si o parte buna la discursul acesta: este unul dintre ultimele pe care le va mai sustine in calitate de sef al statului.
    • +54 (60 voturi)    
      Trezirea au trecut 20 de ani ! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:23)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Nu avem cu cine vota pentru functia de presedinte asta e clar.
      Basescu nu e omul potrivit si nici de bodigard nu e bun, Crin e o mare dezamagire, iar pe Geoana nu l-as angaja nici sofer - mie frica groaznic de prosti.
      Dar acum recent Patriciu, ne-a dat un bun imbold. E clar, Romania trebuie sa iese din mainile lor.
      Nu suntem in halul asta de tampiti !
      • -24 (32 voturi)    
        ? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:49)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui rov

        Trebuie sa "iese"? Ma intreb daca tu esti de dreapta sau de stanga? :)

        PS Astept voturile negative...
        • +15 (17 voturi)    
          ok (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:25)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          Scuze pentru regionalism, dar
          ma bucur ca esti de acord cu restul !
      • -8 (16 voturi)    
        Ce ti-e si cu... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:22)

        eu [anonim] i-a raspuns lui rov

        manipularea asta... adica pe Geoana nu l-ai angaja ca sofer, ce sa mai vorbim sa-l votezi, dar Patriciu ti-a dat un bun imbold si o sa-l votezi... si mai vrei sa-i convingi si pe altii... lol
        • +10 (12 voturi)    
          Da, incerc sa echilibrez balanta. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:00)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Efortul concentrat si implicarea lui patriciu in povestea asta (indiferent de-i adevarata sau nu), ma duce cu gandul ca nu au altceva impotriva lui basescu. De ce sa vi cu o asemenea poveste cand poti avea o marturie si dovezi de la un procuror care te-ar fi arestat la ordinul lui basescu de exemplu ....daca exista. Pe patriciu il asimilam unui om foarte inteligent. Sper ca exceptia de aseara confirma regula, altfel ar insemna ca banii nu i-a facut neaparat cu inteligenta si viziune . Intelegi ?
        • +4 (6 voturi)    
          crin a spus (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:46)

          Un alegator [anonim] i-a raspuns lui eu

          Geoana este o paiata.
          A spus-o chiar crin.Eu mi-am insusit parerea lui crin si nu pot vota un om de paie. Si mai e si rosu. Tu l-ai vazut sau l-ai auzit vorbind? sau l-ai vazut pe paturica, vantu, ilici, gusa,
          • +1 (3 voturi)    
            Oare... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:12)

            rodestin [utilizator] i-a raspuns lui Un alegator

            ...ce o fi invatat Geoana cand a facut facultatea la rusi?!?...ca Iliescu a ramas cu ceva din invataturile rusilor...
      • -15 (19 voturi)    
        Postacule!!! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:24)

        Eusebius [anonim] i-a raspuns lui rov

        Eu nu ma ocup cu postarire pt. ca am timp f. putin si pt. a citi mesajele (cele mai multe cretinoide ale postacilor PDL), dar pe tine te-am mai citit în câteva locuri. Cât primeşti pentru asta? Poate ma reprofilez si eu...
        • +9 (13 voturi)    
          M-am repetat e drept... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:39)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Eusebius

          Am avut ca sursa de inspiratie realitatea tv , care a difuzat o zi intreaga un filmulet de cateva secunde. Sunt revoltat.
          Nu sunt membru de partid si nu postez anonim, cine se pricepe poate verifica.
          Asta e convingera mea, ar trebui sa postez oare impotriva ei ?
      • +3 (3 voturi)    
        Dintre doi ticalositi... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:09)

        rodestin [utilizator] i-a raspuns lui rov

        ...mai bine alegem pe cel mai putin ticalosit...
    • +14 (16 voturi)    
      teapa (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:14)

      vasile69 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      acum ascult discursul si nu e nimic din ce spui!
      asa ca sa nu treci degeaba pe la casierie!!!
      • +2 (4 voturi)    
        Cuvinte adecvate (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:53)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui vasile69

        Folosirea cuvintelor potrivite iti intaresc sau iti slabesc idea pe care ai scris-o. Un asemenea titlu nu este tocmai o buna caracterizare a discursului lui Basescu.

        Recunosc ca discursul lui s-a imbunatatit radical. Insa ar fi mai bine daca pozitia presedintelui s-ar detasa mai mult de pozitia omului politic Traian Basescu care este atacat miseleste din toate partile.
      • -1 (1 vot)    
        Habar nu ... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:04)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui vasile69

        ...am unde e casieria. Eu am card! :P
    • +18 (22 voturi)    
      dormi linistit (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:16)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      vantu lucreaza pentru tine
    • +8 (10 voturi)    
      Ca sa vezi (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:25)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Absolut nimic din ce ai mentionat...Maaai sa fie cred ca ai incurcat foile. Probabil ca esti foarte dezamagit si te simti cam prost..Supriza, e normal, chiar esti
      • -2 (2 voturi)    
        Foarte ... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:34)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        ...spirituale glumele tale. Esti sigur ca nu ai fost membru in grupul Vacanta Mare? Prin gimnaziu faceam si eu glume din astea cu "te simti cum esti". Unii insa se mai si maturizeaza...
    • +1 (3 voturi)    
      Trezeste-te (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:55)

      Un cetatean [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Esti un postac adormit?
      Noutatea este ca subiectul de fata este foarte grav. Nu avem guvern, nu avem ministri, tara se imparte ca o mosie proprie.
      Mafia vegheaza asupra Romaniei.
      • -1 (5 voturi)    
        Lasa ... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:09)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Un cetatean

        ...ca nu avem guvern de vreo 12 luni si nu am mai murit. Sau ti s-a parut ca asta a fost guvern? Vorba fetitei din reclama de la Adevarul "avem guvern, nu avem guvern". Nu pot sa uit ca in ziua in care guvernul a picat a crescut bursa...cumva mediul de afaceri saluta decizia.

        Oricum...mesajul este: votati Base si nu vom avea guvern in continuare. Poate asa reusim sa iesim si din criza economica...Eu ma gandesc serios sa votez cu Basescu din cauza asta. De fapt, fara Guvern, dl Presedinte ne ofera liberalismul absolut...nu e nimeni la butoanele puterii executive.
      • 0 (2 voturi)    
        Mai nou... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:18)

        rodestin [utilizator] i-a raspuns lui Un cetatean

        ...nu mai avem nici ministru interimar la interne...ha ha ha...se lucraza tare...
    • 0 (0 voturi)    
      ca sa vezi cit esti de bou: (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:34)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6573680-presedintele-comisiei-pentru-afaceri-europene-bundestagului-nominalizarea-lui-dacian-ciolos-agricultura-arata-greutatea-presedintelui-romaniei-bruxelles.htm
    • +2 (4 voturi)    
      CU AUTOSTRAZILE SUSPENDATE PSD (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:47)

      GIGI BERLOGEA [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Cu asta trebuia sa se laude!!! Ca de moguli si securisti n-am scapat decat cand am plecat din tara!!!!
      Bai al draq' postac PSD, put rublele cu care te platesc a petrol rusesc!!!!!
      Dormi in pace, Dumnezeu sa te odihneasca!!!
      Pe cand parastasul?????


      JOS COMUNISTII!!!!!!
      • -2 (2 voturi)    
        Imi pare rau... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:35)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui GIGI BERLOGEA

        ...da' nu m-ai nimerit...sunt platit in euro mai spre vest de rusia (mult spre vest) :)

        Diferenta dintre mine si tine e ca mie mi-ar placea sa ma intorc in tara (in viata asta). Cu d'alde Basesti din astia...mor cu speranta in brate.

        PS Vezi ca ala cu autostrada suspendata era Oprescu nu Geoana ;)
        • +1 (3 voturi)    
          Daca esti acolo... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:26)

          rodestin [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          ...ramaii acolo unde esti...de lasi ca tine nu avem nevoie....las' sa murim noi romanii cu speranta in brate decat cu rusii peste noi si din doi ticalositi tot este mai bine sa-l alegem pe cel mai putin ticalosit...ceva, ceva, tot va face pentru noi
  • -37 (51 voturi)    
    Iarasi? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:54)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Eu tot astept momentul sa-l mai vad lacrimand, ca asa face el inainte de alegeri.
    • +24 (26 voturi)    
      cere o copie a inregistrarii... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:11)

      faunbine [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      ...si pune pe play 'it again Sam', daca iti place ?! voteaza totusi Iliescu ca vei la fel de sado-maso...pardon Geoana, dar tot aia este...sau Vanghelie ?
  • +52 (74 voturi)    
    HAI la vot! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:54)

    CITITORUL [anonim]

    Iesim cat mai multi la vot pentru BASESCU si anulam putereamogulilor. Astia chiar ne cred prosti ...
    Scor fina 58% Base', 42% si ceva lacrimi - Prostanacul, dupa care soacra il va pune la colt pentru nereusita!!!
    HAI BASE'!!!
    • +3 (17 voturi)    
      niste fizica (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:19)

      no_name [anonim] i-a raspuns lui CITITORUL

      daca sunt 25 fotograme pe secunda avem o fotograma la 40ms (2 frameuri TDM pentru cunoscatori)
      Pe film, in fotograma impricinata mana ar parcurge vreo 30 cm si avem asa: d = v*t => v = d/t = 0.3/0.040 =>v = 7.5 m/s = 7.5 * 3600/1000 = 7.5 * 3.6 => V_mana = 27 km/h.
      habar n-am cat de plauzibil este dar este viteza pe care ar avea-o o bila in cadere libera dupa 3 metri de la lansare.

      d = (7.5*7.5)/(2*g) = 56.25 / 18.36 = ~3 m
      mie personal imi pare plauzibil !
      • +29 (35 voturi)    
        Fizica (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:48)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui no_name

        27km/h este viteza medie. Cum viteza initiala e 0, viteza maxima, la lovire, ar trebui sa fie de peste 50Km/h, mai mare decat cea cu care lovesc boxerii, Ca si comparatie, viteza maxima pe care o obtine un sprinter e putin peste 40km/h. In plus, un impact al pumnului la viteza respectiva l-ar fi facut K.O. pe copil, nu i-ar fi starnit rasete.
        • +4 (10 voturi)    
          tot fizica (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:15)

          no_name [anonim] i-a raspuns lui Pepi

          mana aia nu se se misca unifor accelerat.
          organismul uman, destul de lenes, este totusi capabil de acceleratii pana la 60g. si cu plus si cu minus.
          • +12 (14 voturi)    
            Acceleratie (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:22)

            Pepi [utilizator] i-a raspuns lui no_name

            Ai dreptate. Utilizand in calcul o miscare uniform accelerata obtii minimul vitezei maxime posibile. Deci un calcul mai mult decat simplist. In calculul acesta e luat in considerare si ca momentul 0 este chiar primul frame si cel al loviturii exact in frame-ul urmator. Dar amandoua pot fi de fapt intre frame-uri (si dpdv statistic asa ar trebui sa fie) si atunci timpul in care are loc miscarea e mai mic de 40 ms, poate chiar 20ms. Ori facand calculul cu 20 ms obtii o viteza maxima de minim 108km/h!!! Oare e Basescu personaj din Matrix?
      • +13 (17 voturi)    
        korekt (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:57)

        i.zamfi [anonim] i-a raspuns lui no_name

        korect calculul, e bine ca ati socotit si pentru FANII increduli. Ar mai trebui sa cunoastem si performanta camerei (frameuri/sec) si atunci evidenta e si mai clara. O camera de amatori micsoreaza nr. de f./sec, fata de o cam profi care poate filma si un glont penetrand un obiect.
        Oricum sunteti pe faza.
        cu stima,
        Dr.Zaius
        • +2 (6 voturi)    
          bati campii stimabile (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:25)

          pilots [anonim] i-a raspuns lui i.zamfi

          Daca nu stii ce vorbesti nu te mai baga ca musca-n lapte. Camerele despre care vorbesti tu nu sunt dinsponibile in televiziuni pentru ca 1, sunt prea scumpe, 2, televiziunile nu au ce face cu ele. Camera cu care s-a filmat e un DVCAM cel mult Beta iar ambele functioneaza la 25 fps. Asa ca te rog... stai in banca ta.
          • +3 (3 voturi)    
            Or fi batand campii... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:37)

            rodestin [utilizator] i-a raspuns lui pilots

            ...dar ceva nu este in regula...am vazut secventele date la TV de multe ori si viteza pumnului coroborata cu portiunea bratuluii de la umar pana la cot nu este ok...
      • +4 (10 voturi)    
        plauzibilitate (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:13)

        un student [anonim] i-a raspuns lui no_name

        Avand in vedere ca detinatorul recordului mondial la 100m abia atinge 10.43m/s (vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Men%27s_100_metres_world_record_progression ) viteza de 7.5m/s nu mi se pare asa plauzibila (sincer pt un tanar de 25 de ani cu o conditie fizica buna nu e floare la ureche sa mentii viteza aceasta nici pe bicicleta).
        Inca un aspect...daca tot vorbim de fizica...mana porneste din repaos si parcurge distanta estimata de dvs. de 0.3m in 0.04s...presupunand o acceleratie constanta => a=2*d/(t^2)= 375m/s^2 ~= 38.22 ori accelartia gravitationala a pamantului care deja mi se pare total neplauzibil. Chiar si in ipoteza in care acceleratia nu e constanta, pt a putea parcurge distanta data in timpul dat, pornind din repaos ar trebui sa aveti aceasta accelatie medie dupa scurgerea intervalului de timp. Ca urmare si daca o fractiune din timpul alocat miscarii acceleratia ar fi sub valoarea medie, ar fi necesar ca pe durata unei alte fractiuni din timp acceleratia sa fie peste medie.
      • +10 (10 voturi)    
        Hm... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:25)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui no_name

        Oare nu ar fi interesant sa stim si acceleratia?
        Va zic eu ca sunt doar 15 frameuri pe secunda (filmul de pe youtube).
        Dupa noile calcule rezulta o viteza de 4.5 m/s adica 16 Km/h. O viteza si mai plauzibila nu-i asa?
        Dar acceleratia?
        Acceleratia este de 67.5 m/s*s (s*s=secunda la patrat). Ca si comparatie acceleratia gravitationala e de 9.8 m/s*s.
        Cam mare aceasta acceleratie a lui Basescu nu vi se pare?
  • -34 (54 voturi)    
    Hai ca va zic eu meniul, ca sa nu mai asteptati (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:58)

    titus [anonim]

    Moguli, diversiune, Voiculescu, fals, Patriciu, trucaj, Geoana, familist, Grivco, lovit, comunisti, Vantu, impartit, Iohannis, FMI, Hrebenciuc, guvernare, pericol, Antonescu, Nastase, autonomie, marioneta, Iliescu.

    Se adauga putin Vanghelie, se amesteca 5, 10 minute si se serveste in fiecare zi de catre primul ospatar al tarii. Cu lamaie, pentru ca este foarte gretos.
    • -29 (41 voturi)    
      superb! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:09)

      mondialu [anonim] i-a raspuns lui titus

      mai adauga niste "colti de rechin" si gata!
    • +19 (25 voturi)    
      clar (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:11)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui titus

      Pai si nu are dreptate? Daca intalnirile si diversiunea de saptamana asta nu dovedesc ca zice el e adevarat, apai tre sa fii orb. Cred ca aseara incepand cu ora 8 s-a dat de 1000 de ori filmuletul ala la RealitateaTV + Antenele. Au adus experti de la toate partidele sa analizeze atrocitatea loviturii si psihologi sa analizeze cum va ramane saracul baiat marcat pe viata de loviturile primite.
    • -9 (15 voturi)    
      excelent! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:24)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui titus

      felicitari bucatarului!
    • +1 (15 voturi)    
      Ai dreptate. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:26)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui titus

      Totusi lipseste cel putin un cuvant ..."prostanac".
  • -19 (27 voturi)    
    atentie (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:59)

    vanghellus [anonim]

    Nu stiu daca echipa de campanie l-a sfatuit, dar il gor pe base sa nu repete chestiile de afaceri ale mogulilor ca au fost dezmintite de sri
    • +35 (39 voturi)    
      cea mai buna minciuna ... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:05)

      florin [anonim] i-a raspuns lui vanghellus

      ...e cea in care strecori si un pic de adevar, nu?

      SRI nu a dezmintit afacerile mogulilor. SRI a spus doar ca respectivul document publicat in ziar este fals (s-au referit doar la acel document)
      • -2 (10 voturi)    
        raspuns (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:35)

        vangellus [anonim] i-a raspuns lui florin

        continutul documentului este atat de grav, si cu urmari atat de bune pentru base, incat ce ar mai conta o incalcare de lege in plus sau in minus prin demascarea unui eventual raport al sri? Marturisesc ca eu insumi, mi-as schimba optiunea de vot.
    • +13 (15 voturi)    
      asa,si? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:12)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui vanghellus

      Se astepta cineva ca SRI-ul sa recunoasca eventuala autenticitate a extraselor? "Da, asa este, aveti dreptate, alea sunt extrasele, si noi toti cei din SRI suntem niste papitoi platiti degeaba, ca informatiile se scurg in veselie prin presa si prin multe alte parti". Si cu SRI si fara, avem cu totii o minte cu care putem incepe sa gandim.
      • -3 (7 voturi)    
        si totusi (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:50)

        vanghellus [anonim] i-a raspuns lui carmabox

        Folosindu-ne mintea, cat de cat si cata avem, ne punem intrebarea - Accepta base si pdl-ul sa iasa sifonati (ca sa nu zic mincinosi) din aceasta afacere cu pierderi clare in imagine?
  • +19 (23 voturi)    
    curios (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:01)

    atreus [anonim]

    care televiziune il va transmite...
    • +12 (16 voturi)    
      asta-i bancul zilei (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:26)

      florin [anonim] i-a raspuns lui atreus

      iti dai seama ca antenele si iRealitatea vor fi primele pt a arunca cu noroi
  • -14 (24 voturi)    
    sunteti terminati (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:19)

    Sherchi [anonim]

    bha, voi nu aveti ce face decat sa va plangeti de moguli in sus, moguli in jos?
    voi nu vedeti ca ala nu e fals, ce fals sa fie cand ii clantane la saracul ala dintii in gura?!
    e adevarat ca treaba e facatura, dar e facatura din cauza ca a fost pastrata pana acum cand putea fi data atunci ,dar atunci nimeni nu avea interesul sa o scoata, au acum
    dar asta nu schimba cu nimic faptul ca totusi ar fi timpul ca basescu sa isi ia jucariile si sa se duuucaaaaaa, sa mai vina altul care poate nu e asa taran ca el
    si nu il mai pupati atata in base pe base, ca o sa ajungeti sa va para rau pentru cat de "bine" traiti, daca nu cumva deja va pare, de va degradati in halul asta sa il ridicati in slavi tocmai pe cel care v-a bagat in rahat
    eu va urez sa va vina si voua mintea la cap, si poate peste cateva zeci de ani va avea si romania conducatori mai buni (nu ca geoana o fi vreun sfanta, ca sa zic asa)
    • +10 (16 voturi)    
      daca eu iti dau tie un pumn in gura (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:55)

      Andrei.Ohha [utilizator] i-a raspuns lui Sherchi

      tu cum reactionezi? razi? sau iti acoperi fata cu mainile?
  • +1 (3 voturi)    
    pe ce post (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:19)

    bilutz [utilizator]

    v-a trasmite vreun post TV declaratia, unul care transmite si pe net?
  • -17 (23 voturi)    
    Asta e indragostit de propria voce. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:32)

    anonim [anonim]

    Va fi in calitate de presedinte, catindat sau bataus?
    Oricum nu are nimic interesant de spus, e ca o moara stricata, stricata,stricata
  • +24 (30 voturi)    
    mi-e scarba de realitatea TV (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:33)

    kalu [anonim]

    si de realitatea.net. De aceea le-am scos de pe lista mea. Sper sa faca tot mai multi oameni lucrul acesta sa le fie invatatura de minte dupa alegeri. In ochii mei angajatii acestui post sunt niste trepadusi si sunt compromisi pentru totdeauna !!!
    • +20 (24 voturi)    
      Urgent! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:42)

      Til [anonim] i-a raspuns lui kalu

      in ochii mei, ceea ce practica angajatii de la realitatea si antene se numeste prostitutie intelectuala.
      presa nu mai e libera in românia, treziti-va, oameni buni!! in fine, o parte a ei, dar tot e grav!
      hai basescu!
      • +4 (6 voturi)    
        tare :) (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:43)

        bilutz [utilizator] i-a raspuns lui Til

        prostitutie intelectuala !!! imi place exprimarea
  • -9 (19 voturi)    
    Mogului versus Basescu (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:38)

    DONISROI [anonim]

    Nu vedeti mai zapacitilor ca mogulii fac tot ce este posibil ca Baselu sa castige? Crede-ti voi ca Patriciu nu se putea intalnii fara sa fie vazut? La fel si Vantu?,la fel si Voiculescu?Manipulare...cat cuprinde iar voi bosimani tampiti cadeti prada...
  • +7 (13 voturi)    
    Rechinii o sa manince cu paiul! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:38)

    Sarsaila [anonim]

    ca dinti...
    • +9 (11 voturi)    
      "Patriciu a tras un VINT!" (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:04)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

      am impresia ca pe la Realitatea trage curentul de vreo doua zile...

      expresia din titlu am adunat-o de pe-aici, mi se pare foarte reusita!

      haideti, mai mult umor!...
  • +17 (23 voturi)    
    mie sila (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:51)

    luci [anonim]

    de acesti moguli care prin orice mijloace vor sa puna mana pe putere...
    am ajuns de ii urasc, vai doamne!, dar ce mai conteaza, daca patriciu il uraste pe base numai pentru palma data unui copil, daca nu este un fals...
    noi, prostimea, ce ar trebui sa simtim fata de patriciu? dar fata de vantu? dar fata de iliescu? dar fata de hrebenciuc? dar fata de toata mafia romaneasca? cate crime au loc zilnic din cauza lor, datorita saraciei, datorita nerespectarii legilor, datorita batjocurei la care suntem supusi tot timpul? au uitat cum s-au imbogatit pe seama acestui popor, cum au falimentat totul in tara si privatizat pe 2 lei, ccum s-au imbogatit la bursa, gen tariceanu, um au inselat oamenii prin fonduri de investitii, oameni care si-au pierdut averea dupa o viata de munca, au vandut tot, casa, animale, au ramas pe drumuri...
    poate da dumnezeu si ii vor ajunge blestemele, ca in justitie nu mai credem, doar o revolutie....
    desteapta-te romane!
  • +18 (24 voturi)    
    basescu (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:53)

    adelaida stefanescu [anonim]

    Cat de disperat este Geoana daca vine cu un filmulet prost facut .? .. " garba strica treaba "
    DACA IERI NU L-AS FI VOTAT PE BASESCU - DA AZI SUNT HOTARATA SA SCAP DE CRIMINALUL ILIESCU SI PROSTANACII LUI
  • +17 (23 voturi)    
    am uitat un lucru... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:01)

    luci [anonim]

    pana mai ieri mafia ne spunea ca este vina lui basescu ca nu a nominalizat pe nu stiu cine la UE, ca nu o sa prindem nimic pe acolo, ca nu ne baga nimeni inseama (daca nu sunt ei la conducere), iata ca se poate si fara ei!
    si se poate mult mai multe fara ei, care una sustin si una fac: sunjt de acord cu restructurarea guvernului ca apoi sa conteste legea desfiintarii afentiilor, sunt de acord cu legea salarizarii, ca apoi sa o conteste, sunt de acord ca nu se poate cumula salariul si pensia la buget, ca apoi sa revina...
    mafia tot mafie ramane, pana nu i se scurteaza capul!(ca justitia este a lor, deocamdata)
  • +9 (17 voturi)    
    Mircea Geoană face parte dintr-o reţea de crimă or (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:04)

    Exploziv News [anonim]

    Actualul şef al PSD, Mircea Geoană, face parte dintr-o reţea constituită, încă de pe vremea când era ministru la Externe, pentru scoaterea unor mari sume de bani din ţară prin eludarea taxelor şi impozitelor. Banii pentru maşinile importate în România, indiferent că este vorba de Mercedes, Jeep sau Ford (adică exact autoturismele cumpărate de Ministerul de Externe în perioada când îl conducea Geoană) au ajuns în Cipru, ocolind impozitele şi taxele din ţara noastră. În urma încercării reprezentanţilor PSD de a muşamaliza această afacere, îi cerem public lui Geoană să prezinte – nu neapărat nouă, ci alegătorilor săi - copii după facturile pe baza cărora s-au plătit maşinile cumpărate de Ministerul de Externe în perioada 2000-2004 şi copii după declaraţiile vamale în baza cărora au intrat în ţară următoarele maşini: - 100 autospeciale Ford Tranzit...
    www.exploziv-news.ro
    • -7 (9 voturi)    
      Du-te si lasa-ne.. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:19)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui Exploziv News

      Ca asa pot sa spun si eu ca Basescu este capul teroristilor din romania.. si nu as fi prea departe de adevar.. (in cazul meu)
    • +4 (6 voturi)    
      Nu e gluma (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:45)

      Un cetatean [anonim] i-a raspuns lui Exploziv News

      Tir-uri cu masini s-au "pierdut" intre vama de frontiera si locul unde trebuiau vamuite.
      S-au incurcat in seriile masinilor.
  • +14 (16 voturi)    
    Gigi,baiete,repeta lectia de limba rusa.. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:15)

    CD [anonim]

    ...ca nu poti trece testul la Patriciu ,cand schimba slugile .Si mai e ceva :nu te face ofiter acoperit FSB ca n--ai destula scoala si n-ai reusit sa blochezi referndumul !Asa ca mai stai o data !
  • +9 (11 voturi)    
    Ce se intampla ? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:18)

    Costinel [utilizator]

    Au manevrat , au inselat si au castigat momentan. Pe 6 sper sa se mai limpezeasca lucrurile.
  • +9 (11 voturi)    
    Urmeaza Fraudarea 2 (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:19)

    Sarsaila [anonim]

    urmeaza scandalul farmacii-medicamente
    urmeaza si filmul cu prima lovitura, in plex, asupra copilului....
    urmeaza, urmeaza...

    I-as face lui Geoana o invitatie la B1... sa vedem daca vine...
  • +3 (5 voturi)    
    ha ! ha ! JUSTITIE ? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:33)

    geo [anonim]

    pai astia dau sentinte normale? daca le-ai cere sa suspende parlamentul ar face si asta chiar daca nu au de unde-l lua,poate de pe sticla tv ! HA ! HA !
  • +6 (8 voturi)    
    HORA MOGULILOR (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:39)

    Naiv [anonim]

    Doi la stanga, unu pe loc si la dreapta mai deloc!
    Lui geoana cred ca-i vor trebui noi teritorii pentru a se achita de datorii pentru acest dans.
    De unde scoate bani pentru plata protectiei Nasilor ? Nu degeaba i-a depozitat pe cei de pe locurile din parlament la soacra-sa.
    Dar tineti-va bine ca nu-i ajung.
  • +8 (10 voturi)    
    justitia sunt minerii (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:40)

    nico [anonim]

    mai fratilor, astia ai lui Iliescu, Nastase, Patriciu, au dat drumul la gologani serios acum, de cumpara si curti de apel. ori ajumgem ca dupa '90 pe mana lui Geoana, ori murim cu ei de gat cu Base. e care pe care.
  • +8 (10 voturi)    
    nu-i bai (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:42)

    cristi [anonim]

    ultimele zvacniri ale mafiei comuniste.. pe 6 decembrie indemnt pe toti romanii sa iasa la vot...sa iesim inca de dimineata ca nu cumva sa se intample ce s-a intamplat pe 22 cand oamenii nu au mai apucat sa voteze!!! LA VOT PE 6DEC!!!
  • +7 (9 voturi)    
    Dar nu-i dictator? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:51)

    Eugen [anonim]

    Avem deci un Dictator numit Base (teza mogulilor, a florilor otravite numite Crin(i) si a unui ambasador filmat in State facand sex oral cu Ana Birchal). Deci suntem in urmatoarea situatie si sa lasam chestia cu filmul in care Base bate un copil, caci au demonstrat specialistii Comisiei Europene, ai RTL, ai CNN, si altii ca este un fals. Vor ajunge in curand toate analizele stiintifice care vor sustine verdihtul tehnic de fals: Curtea Constitutionala a decis ca decretul de inlocuire a lui Nica este perfect constitutional. O instanta inferioara, cu competente in litigii de munca si penale decide ca d-lui Dan Nica i s-a desfacut "contractul de munca" abuziv si cere repunerea sa in drepturi. Ca nivel este o instanta de tip Craiova sau Calarasi. Unde ajungem daca o instanta de fond decide componenta guvernului si mai rau, daca o instanta de fond nu l-ar putea numi pe Geoana, presedinte pe viata, pe Nastase premier pe viata si asa mai departe Mai avem nevoie de turul al II-lea sau se va decide de instante de apel? Mai fratilor: faceti ce vreti si cate filme trucate vreti cu Base, dar faceti-le in casa la voi. Totul se "vede" la Bruxelles cand iesiti cu asemenea aberatii in public. D-lor magistrati! Aici nu mai conteaza ca ati absolvit Spiru sau Brancoveanu! Aici faceti judecati pe domenii in care nu aveti competente! Mai dati un exemplu de tara in care o instanta de apel anuleaza un decret prezidential. Sau e Vanghelie cu pusa la spatele vostru? Macar spuneti!
  • -5 (11 voturi)    
    Nici Geoana dar NICI Basescu; (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:51)

    Sycka [utilizator]

    Din cate stiu eu suntem tara parlamentara sau cel mult semi presidentiala. Daca intradevar vrea sa numeasca un prim ministru ca sa se termine prostia asta de criza din parlament ar trebui sa puna prim-ministrul propus de majoritatea parlamentara, ca-i convine, ca nu-i convine, ei reprezinta peste 50% din voturile romanilor dar din cate observ cam ignora acest fapt.
    Astept minusurile voastre pentru ca din cate vad eu pe site-ul asta sunteti numai p........risti da basescieni, ca prea la toate comentariile pe care le pun oamenii contra lu base dati minusuri.

    Toate cele bune
    • +7 (11 voturi)    
      raspuns (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:05)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui Sycka

      nimeni nu ignora nimic aici
      daca tot am iesit din comunism hai sa vedem daca putem reforma si un parlament si sa punem un presedinte care nu le face pe plac lor.
      EI trebuie sa stie unde le este locul si cine e autoritatea in stat.
      NU parlamentul decide ce premier sa puna presedintele tarii.
      PUNCT.
      • -2 (2 voturi)    
        raspuns (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:37)

        Sycka [utilizator] i-a raspuns lui simplex

        ceea ce spui tu se poate intampla intr-o tara prezidentiala, ceea ce noi nu suntem, poate doar in capul unora ca si basescu si ceausescu.daca u esti adeptul unei tari prezidentiale... perfect... tocmai ai avut ocazia sa-ti spui punctul de vedere prin referendumul pe care tocmai l-ai votat. eu vorbesc de constitutia si legislatia de la noi din tara care inca mai este in vigoare. si conform lor din cate stiu eu suntem tara parlamentara sau cel mult semiprezidentiala. in nici un caz prezidentiala!!!!!!!!!!!! trebuie sa va intre bine in cap ca basescu ignora peste 50% din voturile date de aceasta tara. constientizati faptul ca peste 50% au votata cu psd; pnl; udmr. asta au vrut romanii prin votul lor; basescu nu este reprezentatul a peste 50% din alegatorii acestei tari si nu e drept sa-si impuna asa punctul de vedere pentru ca pare un dictator! ce e asa de greu de inteles??? prin atitudinea voastra si incurajand un asfel de comportament da-ti de inteles ca vreti sa va intoareceti la un alt ceausesc si ii dati de inteles omului ca vreti sa devina un alt ceausesc! maine poimaine o sa vina in centrul bucurestiului si o sa spuna: "pe aici vreau o strada" si a doua zi sa se apuca astia sa dea oamenii afara din casa si sa demoleze blocurile?
      • -2 (2 voturi)    
        parlamentul se decide astfel: (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:43)

        Sycka [utilizator] i-a raspuns lui simplex

        Presedintele desemneaza premierul in urmar consultarii parlamentarilor. Si conform consultarilor majoritatea parlamentara a spus ca-l vor pe X si minoritatea parlamentara (PDL) a spus ca-l vrea pe Y. Ti se pare corect ca presedintele sa il numeasca pe cel pe care l-a propus minoritatea parlamentara? Atata timp cat el vede ca prim-ministrul respectiv nu va avea sprijin in parlament, in capul ala mare a lui cum isi inchipuie ca va reusi sa faca treaba prim-ministrul ala?
        Gandeste si u????
  • -4 (6 voturi)    
    Ultima conferinta (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:54)

    gigi [anonim]

    Ultima conferinta a marinarului invins de sistem....
  • +4 (6 voturi)    
    Basescu rulz! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:57)

    nebunu [anonim]

    ... da, chiar rulz!
  • -6 (8 voturi)    
    Ultimele 10 zile ale regimului Băsescu (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:58)

    Florin [anonim]

    November 26, 2009

    În 2004, ca nişte inocenţi tâmpiţi am votat (mulţi dintre noi) pentru Traian Băsescu. Eram atunci motivaţi de frica (generalizată) de premierul Adrian Năstase, care condusese România cu o mână de fier. Au trecut doar 5 ani (unii mai iute şi-au dat seama de răutatea naturală a lui Băsescu) şi acum nu-l mai putem vedea pe Băsescu! E un sentiment pe care l-am mai simţit la finalul Epocii Ceauşescu. Ură, dezgust, teama că nu poate fi dat jos, câteodată resemnare, câteodată curaj ireal în a te ridica împotriva Dictaturii…
    Dar Băsescu poate fi dat jos şi pentru aceasta s-a semnat ieri acordul Coaliţiei Anti-Băsescu, între liberali şi social-democraţi. Istoria e ciudată, dar iată că astăzi PNL şi PSD se găsesc de aceeaşi parte a baricadei, luptând împotriva tendinţelor tiranice ale preşedintelui Băsescu.
    Prezenţa UDMR-ului în această coaliţie şi numirea peste ceva timp a lui Klaus Johannis ca premier sunt două garanţii că oamenii ăia (liberalii şi socialiştii) văd la fel, şi văd bine: Traian Băsescu e un pericol pentru România acum, la finalul anului 2009. Evident că Geoană nu e un îngeraş, evident că PSD este un partid de baroni roşii, dar în acest moment Geoană este răul incomparabil mai mic. Şi am ajuns astfel la politica răului cel mic, la fel cum s-a întâmplat şi în 2000 şi în 2004.
    Cu siguranţă că dacă acum vrem să scăpăm de Băsescu, peste 5 ani vom dori să scăpăm de Geoană. Până atunci avem un singur azimut: regimul Băsescu care trebuie să plece cu camarila sa de Udrele, Cocoşi, Căşuneni, Videni, Ridzi-Piţei etc. Nu ne mai putem permite un cincinal de sacrificiu alături de Băsescu. De aceea trebuie să-i dăm votul nostru de blam şi să-l trimitem alături de Iliescu, Ceauşescu etc. la coşul de gunoaie ale istoriei pecerist-feseniste. (Ghinion Iliescu)
    • +4 (6 voturi)    
      ilici (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:26)

      lucilva [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      saruta mana lui ilici
  • +9 (13 voturi)    
    nu mai suport (Vineri, 27 noiembrie 2009, 15:59)

    dand [anonim]

    Nu mai suport toata manipularea grosolana pe toate caile posibile: tv, radio, ziare, bloguri. Chiar CNA nu poate intreprinde nimic in tot circul asta mediatic? Disperarea e foarte mare de fac valuri atat de mari. Stau si ma intreb cum poti sa fii atat de nesimtit si asmutit asupra lui Basescu (ma refer la moderatorii emisiunilor de tv, relaitatea, antene) incat sa nu ai cea mai mica urma de respect fata de, totusi, inca presedintele in exercitiu. Si spera asa zisa coalitie, care nu cred ca mai fuge dupa ciolan, si actiunea este sa nu mai fie la putere Basescu, cel de care se tem atat de tare. cred ca teama e mai puternica decat lacomia. si sa nu uitam, la frica omul actioneaza irational- exact clipul cu basescu lovind cica copilul- murdar. asa crede "coalitia" ca va atrage electoratul de partea sa? Unde va este bunul simt oameni buni? Aveti de toate, bani si putere. Mai linistiti-va si puneti mana la treaba ca de asa politicieni suntem satui. si apropo: cine joaca murdar pierde intotdeauna. Hai Basescu.
  • -5 (7 voturi)    
    barca (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:02)

    base [anonim]

    din pacate barca lui base a luat apa...
  • -6 (8 voturi)    
    ciudat (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:05)

    apel_la_ratiune [anonim]

    observ (iarasi - prima data a fost cand cu greva la metrou) ca toti cei care au ceva cu pdl-ul sau basescu primesc voturi negative, dar nu asa de bun simt, doua-trei, ci cu zecile...

    ...pot sa jur ca e plin de pdl-isti postatori pe aici... au inceput sa devina chiar mai antipatici decat psd-ul in fanatismul lor (desi oricum psd, pdl, tot aia, se trag din aceeasi "muma")...

    acum 5 ani am votat cu basescu... ma saturasem de ignoranta lui nastase si baronii psd-lui... am sperat ca va schimba in bine... cand cu demiterea presedintelui, am votat contra, inca aveam incredere in el... dar s-a dus pe apa sambetei, isi bate joc fara pic de bun simt, minte cu zambetul pe buze si are aere de imparat... am ajuns in situatia sa votez cu geoana doar sa nu iasa basescu... in ce hal s-a putut ajunge...

    cine l-a demis pe cel ce ocupa functia de minstru de interne de la bun inceput? (astfel aruncand in aer criza politica in care ne aflam oricum permanent) mi-e scarba sincera de toti politicienii... dar mai ales de aceia care critica clasa politica intruna, desi ei sunt conducatorii acesteia.
    • +5 (7 voturi)    
      rasp (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:26)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui apel_la_ratiune

      a avut PSD optinea si dreptul chiar sa puna alt minstru.
      in schimb au iesti de la guvernare.
      Cine e mai crizat de aici ?
      Ca nu le-a convenit ..... normal, dar stiau foarte bine ce fac, cand EI au luat decizia de a iesi de la guvernare.
      • -2 (4 voturi)    
        si?... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:46)

        apel_la_ratiune [anonim] i-a raspuns lui simplex

        Evident ca au iesit de la guvernare ca sa poata face una-alta, a fost insa greseala lui Basescu ca le-a dat ocazia sa faca asta (de fapt Basescu a calculat gresit miscarea aceasta ).

        Plus ca ce logica a normalului e aceea in care demiti un ministru al unui partid si pe urma vezi Doamne le permiti tot lor sa-si numeasca alt ministru in schimb?? E normal si logic sau e bataie de joc pe fata? Si nu ma refer la bataie de joc fata de PSD (e de ajuns sa imi aduc aminte de mineriade), ci fata de tara, din partea tuturor politicienilor care se joaca de parca tara ar fi ograda lor personala.

        Din punctul meu de vedere, Basescu nu s-a gandit ca faza cu demiterea poate iesi prost pt el, si cred ca acest episod a dus mult la caderea imaginii lui la alegeri, in special tergiversarea cu prim-ministrul si scarba in care a numit pe oricine, numai pe Johannis nu.
  • -6 (6 voturi)    
    Domnul Presedinte (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:15)

    Ionel Timbreanu [anonim]

    Cel mai mare rau care i se face domnului Presedinte este partinirea practicata de cateva siteuri intre care Hotnews are locul fruntas. Ca orice om presedintele a gresit si cel mai bine ar fi sa-si ceara scuze.
  • +7 (9 voturi)    
    Fara ministru de interne (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:23)

    Anto [anonim]

    S-ar putea sa intampinam ceva mai multe fraude in turul II neavand un ministru de interne, "baietii" si-ar putea face de cap.
  • +5 (7 voturi)    
    Stati calmi! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 16:46)

    JB [anonim]

    Imi imaginez ca este infiorator sa vezi cum se trage peste tot in tine (metrou, ziare, tv-uri, radio) cu stiri false si CNA-ul doarme (de fapt a dat verde). Noi cei de afara si vad ca suntem multi, va tinem pumnii sa rezistati nervos pana si dupa 6 decembrie. Ei asta si urmaresc sa va aduca la paroxism! Este o metoda media utilizata de Hitler inaintea pierderii razboiului si de Sadam cu cateva ore inainte de ocuparea Bagdadului. Un intreg sistem care stie ca va pierde, incearca sa-i "aspire" pe toti dupa el prin aceasta metoda media (cu limitarile de rigoare ale audientelor). Vor ajunge insa de saptama viitoare si in Metrou si in RATB si in megafoane pe strazi. Orice ar face, Basescu iese presedinte. Niste alegeri furate asa cum "legal" le pregatesc mogulii + PSD nu pot fi recunoscute in UE care va avea raportori. UE va cere in eventualitatea unui furt (care este gata regizat de Realitatea si Antene) sa ceara noului presedinte Geoana si noului guvern Johannis, reafacerea alegerilor asa cum au facut in Ucraina. Este doar o chestiune de rezistenta nervoasa pana in 6 si posibil dupa. Geoana va avea satifactia maxima de a fi presedinte doar maxim o luna. Pentru cateva poze si petreceri. E ultimul cantec de lebada al comunistilor! Apoi intram in normalitate ca Polonia si restul esticilor.
    • -2 (2 voturi)    
      hmmm (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:08)

      apel_la_ratiune [anonim] i-a raspuns lui JB

      Nu stiu cum sa-ti spun, dar:
      1. Geoana a fost foarte aproape si Crin a avut si el vreo 20 procente, e destul de clar ca cei care nu au votat cu Basescu au fost cu mult mai multi decat cei care au votat cu el. O astfel de diferenta nu cred ca se scoate prin furt.

      2. Ultimul cantec de lebada al comunistilor? De unde pana unde? Basescu nu e si el tot comunist (a recunoscut-o singur la alegerile trecute), nu a facut si el parte din pcr?... atat lipsa de obiectivitate nu am mai vazut... cu exceptia lui Constantinescu, toti presedintii de dupa '90 au fost parte a comunismului, Iliescu la greu, Basescu mai putin - apropos, ce zicea Basescu acum ceva timp (ani) referitor la respectul pe care ar trebui sa-l avem fata de Iliescu?... toti politicienii sunt la fel...
  • +2 (4 voturi)    
    sa-i mogulim (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:05)

    mo ghiul ion [anonim]

    cetatean cu drept de vot mogulezz candidat virtual .
    un robot ar fi mai convenabil de mogulit.
    intrebare:
    bombo e mogo?

    post scriptum:
    nu pot vota acel mogul lee lash care nu a plantat un pom, nu a ajutat o batrina sa treaca strada, nu a construit un spital pentru saraci, un internat pentru copiii abandonati.

    basescu si mogulii lui "light" nu imi pot oferi mari garantii, dar sunt mai generosi.
    lasa loc si un ciolos si unui predoiu, promoveaza si oameni de caracter, mai baga un tinar voinicesc pe liste ...si chiar a condamnat comunismul.
  • -5 (7 voturi)    
    La răscruce de Vânturi, Voiculeşti, Patricieni (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:25)

    Florin [anonim]

    Cum-necum a reuşit să deturneze atenţia de la „succesurile” cincinalului Băsescu. Preşedintele în funcţie şi în acelaşi timp candidat PD-L la preşedinţie, Traian Băsescu a reuşit să-i fraierească pe toţi adversarii, contracandidaţii şi rivalii săi politici. Băsescu a impus muzica pe care s-a dansat în această campanie a lui noiembrie 2009, iar rivalii săi au dansat. Din păcate, rivalii săi au pus botul, cum se zice popular, şi au discutat temele impuse de Traian Băsescu.
    După referendum, după reducerea numărului de parlamentari, iată că Băsescu şi-a mai găsit o temă, pe care televiziunile mogulilor au preluat-o ca fraierele: este vorba de tema mogulilor care s-au coalizat împotriva lui Băsescu; celebra coaliţie de la Grivco care şi-a propus să-l alunge pe dictatorul luminat Traian Băsescu.
    Tot de curând, văzându-se izolat pe scena politică, Băsescu a mai lansat o temă pentru rumegarea televiziunilor de ştiri: el, preşedintele-jucător nu are nevoie de parteneri, pentru că el (vezi Doamne) are un singur partener, poporul. Ei, aş! Da’ ce? Poporul merge toată seara la Golden Blitz să tragă pe gât nişte whiskey? Poporul se dedă apoi la mândreţele şi farmecele Elenei Udrea? Poporul se suie în jeepan apoi şi pleacă ignorând poliţiştii? Ei bine, ăsta nu e poporul. Ăsta e Traian Băsescu, şeful românilor care trăieşte mai bine! Care are copii parlamentari europeni, copii cu casă de 1 milion de euro. Care are frate ce face trafic cu armele şi muniţia prin portul Constanţa! Ăsta este Traian, drag popor! El, clanul lui, oligarhii, mogulii lui, pedelimea şi familia lui trăiesc mai bine.
    Prin urmare, oricine va pune la cale mazilirea tiranului nu va face decât o simplă justiţie istorică. Oricine, chiar dacă e coaliţia de la Grivco sau de la Fundaţia Patriciu.
    Nu contează cum se cheamă cel care salvează România de Traian Băsescu! Important e să nu mai „trăim bine” cu el! Doar să ne lase în pace!
    (Grivei & Co)
    • +2 (4 voturi)    
      Arde-i (Vineri, 27 noiembrie 2009, 19:55)

      samuraa [anonim] i-a raspuns lui Florin

      corect, Base... a absurd unde a ajuns tarishoara asta... sa ne imaginam pt. putin timp cum ar fi daca ar fi condusa de Geoala si Cric...
      liniste, stiti ca hotii atunci fura cel mai bine?
      de ce i-a deranjat treaba cu MAI?
      pai, vor sa fure si ei la turul 2... nu e clar?
      Arde-i BASE !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Obiective de campanie (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:25)

    yyyyyy [utilizator]

    Felicitari PSD reusesti de minune sa tii departe electoratul roman de dezbaterile semnificative si edificatoare pt. luarea unei decizii pt un candidat la presedentie sau altul ... electoratul roman arata ca un cor care intoneaza pe voci, in canoane, unii povestea copilului palmuit, altii povestea vaccinului mortal, altii povestea navei construite de Basescu pt uz personal - l-ati ales pe Mircea Geoana deja nu-i asa ? are merite incontestabile, a jucat in Antigona pe vremea sederii la Washington, are o biblioteca extraordinara, fiica lui i-a molfait degetul Presedintelui Clinton (vedeti ce conectii fantastice are !), citeste discursurile de campanie (sa nu se abata cumva de la cele indicate de Iliescu si Nastase), il va pune prim ministru pe K. Johannis si nemtii vor investi in Romania, este solidar cu Crin Antonescu care vorbeste electoratului in locul lui la meetinguri si cite si mai cite atribute similare ...; problemele reale le-ai ingropat adinc sa nu se mai auda de ele decit eventual dupa 6 decembrie ...ce viziune pt. Romania, ce criza economica, ce securitate, ce politica externa, ce raporturi cu UE si succese diplomatice, ce rezultate la referendum, esti ocupat sa lansezi si sa intretii povestile copilul, vaccinul, vasul, etc etc etc, sa semeni haos si mai mare in guvernarea interimara prin revocarea unor hotariri si in consecinta la MAI prin crearea vidului de conducere, felicitari PSD pentru pastrarea intacta ba mai mult dezvoltarea capacitatii de compromitere, confuzionare si falsificare demne de urmasul PCR ce esti ...
  • +1 (1 vot)    
    Degeaba apelati la ratiune, d-le Basescu (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:46)

    misha [anonim]

    Degeaba vorbiti despre Constitutie. Ce-i aia? O caritica, un fleac. Baietii astia sunt extrem de ocupati sa-si apere fundu' colectiv zilele astea.
    Ca cetatean, eu sunt obligata sa respect toate legile. Ei? Ce apara exact oamenii astia? Pentru ce "lupta" ? Pe cine reprezinta?
  • 0 (0 voturi)    
    No CommEnt (Miercuri, 2 decembrie 2009, 23:27)

    TeamSave [anonim]

    Majoritatea anti-democratică nu vrea un climat de ordine şi legalitate. Au lăsat România fără Ministru de Interne pe perioada alegerilor prezidenţiale.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by