Klaus Johannis, pentru Die Welt: Dupa alegeri, vad in Romania un guvern politic, condus de un premier politic

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 26 noiembrie 2009, 16:10 Actualitate | Politic


Klaus Iohannis
Foto: Agerpres
Pentru prima data, o majoritate parlamentara din Romania a desemnat un reprezentant al comunitatii germane pentru functia de prim-ministru - primarul Sibiului, Klaus Johannis, scrie cotidianul german Die Welt, care a stat de vorba cu edilul dorit premier de noua majoritate. Acesta spune, insa, ca vede mai degraba un Guvern politic dupa alegeri, condus de un premier politic.

"Traian Basescu nu m-a vrut pentru ca isi dorea un prim-ministru prin care sa controleze lucrurile in favoarea sa", afirma primarul Sibiului, in interviul acordat Die Welt.

"Cand am fost propus de partide in octombrie, era o situatie de urgenta. Atunci a fost propus un Guvern de tehnocrati, pe care sa il conduc. Acum, dupa alegeri, vad mai degraba un Guvern politic, iar un premier politic ar fi o solutie normala. Si acela nu sunt eu."


N.Red. Interviul din Die Welt a fost publicat pe 21 noiembrie, inainte de turul unu al alegerilor prezidentiale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8147 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    oops ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:16)

    zizi_m [utilizator]

    S-a saturat neamtu' de statutul de poster boy?
  • +16 (24 voturi)    
    Mie chestia asta mi se pare o declaratie soc! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:16)

    slider [anonim]

    "Acum, dupa alegeri, vad mai degraba un Guvern politic, iar un premier politic ar fi o solutie normala. Si acela nu sunt eu"


    Mie chestia asta mi se pare o declaratie soc!
    • +8 (14 voturi)    
      e de bun simt (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:35)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui slider

      declaratia, incep sa-si dea "aliatii" arama pe fata ... dar ... pe bannere vor mai fi cei trei: geoana, antonescu si johhanis?
    • +3 (5 voturi)    
      de ce credeti ca (Joi, 26 noiembrie 2009, 18:13)

      s_emil [anonim] i-a raspuns lui slider

      de ce credeti ca johanis a fost trimis intrun turneu prelungit prin lume,sa nu se poata vorbi cu el
    • -4 (6 voturi)    
      si ce daca? (Joi, 26 noiembrie 2009, 18:14)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui slider

      cui ii pasa de ce ti se pare tie?
  • +10 (16 voturi)    
    De ce continuam cu saradele? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:16)

    CreB0 [anonim]

    Si atunci de ce nu spui public ca nu mai vrei sa fii premier daca ti se pare o solutie normala? De ce continui cu sarada asta?
  • +15 (15 voturi)    
    hop (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:17)

    eu [anonim]

    aoleu. pai si ce face alianta PSD-PNL?? ramane fara obiect??
    • +8 (8 voturi)    
      oricum era un mic detaliu (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:04)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui eu

      johanis nu era obiectul ci doar ambalajul cadoului otravit. a disparut din peisaj? cine sa remarce? monstruoasa coalitie ii da inainte.
  • +10 (10 voturi)    
    Hai ca a inceput manipularea! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:17)

    Sorincosmin [utilizator]

    Omu asta nici macar nu fuse in tara cand se certau Ciolhaii pe el si acu da cu glasu ca papagalul. Te-a invatat bine deja Iliescu domnule.. A facut deja lectia de papitoiala politica.
  • +17 (17 voturi)    
    daca nu vrei sa fii perceput drept o marioneta (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:18)

    _darkstar_ [utilizator]

    renunta de buna voie si retrage-te. "alianta" te foloseste drept momeala pentru alegatori; dupa 6 decembrie, daca castiga ei, nu o sa le mai fii bun de nimic...
  • +19 (19 voturi)    
    adevarul adevarat - dar spus numai pe jumatate (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:18)

    merge si-asa [anonim]

    "Traian Basescu nu m-a vrut pentru ca isi dorea un prim-ministru prin care sa controleze lucrurile in favoarea sa" - in favoarea sa ori a tarii - asta depinde de cine ne prezinta problema. iar domnul Iohannis nu spune si reversul: ca el a fost propus pentru ca pnl-psd doreau sa controleze ei lucrurile - si anume in favoarea lor ca persoane particulare.
    pana una alta, e o prima dovada de onestitate din partea sa si trebuie incurajata :D si apreciez faptul ca vrea sa se retraga din tot circul - nu de alta, dar o palma peste nesimtirea "coalitiei monstruoase" antonescu-geoana este oricand binevenita.
  • +15 (15 voturi)    
    johannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:19)

    bogdan [anonim]

    te-ai intors de la shopping? hai mai repejor ca hrebe si orban ti-au facut deja guvernul
    • +13 (13 voturi)    
      he he (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:38)

      Raluca V [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      L-ai omis pe patriciu, elementul sine qua non! In rest, ai dreptate. Pare-se insa ca s-a prins Johannis ca nu e treaba curata, si a afirmat in presa germana ca vede dupa alegeri un Guvern poltic cu Premier politic. Si astia au semnat si un acord, doar ca neamtu' nu ar mai vrea!!! No, cum mai vii acum la popor sa intinzi mana la un vot?
  • +14 (14 voturi)    
    ce a spus Johannis?? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:20)

    brile [anonim]

    vrem sa il vedem cum vine la tv si ne explica programul pe care vrea sa il puna in pratica! e ciudat cum tocmai acum s-a gasit sa fie plecat din tara, iar mesajele sa fie trimise prin comunicate de presa scrise de altii!

    A spus un lucru extrem de interesant si ar fi o lovitura de gratie pentru alianta nou creata! ca nu se vede premier!!!
  • +13 (13 voturi)    
    Geoana il sustine pe Iohannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:21)

    denvarel [utilizator]

    Iar Iohannis spune ca va fi un guvern politic si ca el nu va face parte din el.
    Deci pe cine sustine Geoana ca Prim Ministru?
  • +13 (13 voturi)    
    fantastic !!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:21)

    cristi [anonim]

    Herr Iohannis ori este o mamaliga...ori ati tradus voi gresit din declaratia lui. Pai daca este adevarat ce afirma...atunci Crin primeste doua palme de la ''premierul'' din Sibiu !!! A dat Crin cu o palma peste fata electorilor sai si acum ia doua palme de la Johannis.


    voi vreti respect ???
  • +12 (12 voturi)    
    HOPAAAAAAAA (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:22)

    mitica [anonim]

    ''pa alegeri, vad mai degraba un Guvern politic, iar un premier politic ar fi o solutie normala. Si acela nu sunt eu." ...si astia de aici, pesede si penele fac coalitii bazandu-se pe Johanis, fara sa discute cu el in prealabil sau macar sa fie omu de fata.....pei nu are Base dreptate cand zice ca saracu e doarr un pretext? JEGOSI.
    Cum sa spui PROIECTUL JOHANISS, cand omu da delcaratii in Germania ca el nu ar fi potrivit!
    Sunt curios cat mai pot sa minta oameniia staia....deja e pe fata....pana unde pot sa ajunga?....
  • +10 (12 voturi)    
    Pa, Crinutz!!!!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:22)

    ileana [anonim]

    Oare ce argumente mai ai pentru alinata cu PSD?!
  • +2 (6 voturi)    
    cam veche (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:22)

    dumil [utilizator]

    e de o saptamana stirea asta, si evident inainte de primul tur. Cred ca lucrurile s-au schimbat simtitor de atunci, cea ce face stirea asta "out of date".
    • +8 (10 voturi)    
      Ai dreptate!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:38)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui dumil

      http://www.welt.de/die-welt/politik/article5282385/Als-ich-nominiert-wurde-hatten-wir-eine-Notsituation.html
      Articolul are 5 zile vechime. Deci Iohannis nu se retrage dar stia ca va fi un guvern politic de acum 5 zile. Pana la urma consilierul prezidential avea dreptate. Iohannis este doar de poza, dupa alegeri va fi un guvern PSD-PNL cu prim ministru probabil de la PSD dar in nici un caz Iohannis
  • +9 (9 voturi)    
    da inapoi baiatu! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:24)

    bogdan [anonim]

    da inapoi, e constient ca nu o sa-l nominalizeze nimeni pe el si macar se face mai putin de rusine! era clar ca asa va fi, probabil doar ca nu era clar cat de repede se va intampla....
  • -2 (8 voturi)    
    Interviul e de pe 21 noiembrie... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:24)

    misu [anonim]

    ...deci inainte de alegeri si inainte de a fi nominalizat de catre Antonescu si Geoana.
    • +6 (6 voturi)    
      cum sa n-aiba relevanta? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:41)

      dor de duca [utilizator] i-a raspuns lui misu

      De cand ne tot ameninta Crinutza cu Iohannis?
      Iar pe 21 Crinutza inca spera sa intre in turul 2. iar daca intra in turul 2, se presupunea ca ar castiga el presedentia.
      E chiar si mai relevant! Cel mai relevant! Acum ai inteles?
    • +1 (1 vot)    
      Si (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:07)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui misu

      Si daca e de pe 21 ce? Crin ii da cu Johanis de luni de zile.
  • +2 (8 voturi)    
    Interesant (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:25)

    nero [anonim]

    Interesant, daca asta chiar este declaratia lui (sau a fost "tradusa" gresit)
  • +4 (8 voturi)    
    haha (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:26)

    was? [anonim]

    deci nu mai vrea sau isi da seama ca nu il numesc...foarte bine!
  • +5 (7 voturi)    
    asa imi placi sasule! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:26)

    mos ion roata [utilizator]

    daca acceptai propunerea lor erai ca magarul lui Pelger intre ei.(sibienii stiu ce spun)
  • +3 (3 voturi)    
    Klaus Johannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:26)

    tomtom [anonim]

    poate cineva sa i-mi dea un link unde pot citi articolul din Die Welt.

    Multumesc
    • +1 (3 voturi)    
      cu placere (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:47)

      Raluca V [utilizator] i-a raspuns lui tomtom

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6567227-klaus-johannis-pentru-die-welt-dupa-alegeri-vad-romania-guvern-politic-condus-premier-politic.htm
    • +3 (5 voturi)    
      www.welt.de (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:52)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui tomtom

      sau apasa si tu pe "Die Welt"ca esti trimis automat la link-ul dorit.Merita citit.Interviul nu incepe si nu se termina cu ce-i scris(transcris)aici.
      El este sincer fata de Th.Roser si spune ca Presedintele Basescu nu are nimic impotriva sa ca pers.Deci el contrazice tot tipau acei sustinatori ai sai.
      Citeste ca-i interesant de citit!
  • +5 (9 voturi)    
    pai (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:27)

    demaGOGU [anonim]

    daca nu esti tu acela... cum ramane cu propunerea coalitiei KAZ-GRIVCO-SOV?!?
  • +7 (7 voturi)    
    frumos... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:27)

    blackie [anonim]

    hmmm... si geoana & antonescu or sa-l puna p-asta cu forta pan' la urma?
    • +6 (6 voturi)    
      o dovada de decenta de la neamt (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:49)

      Raluca V [utilizator] i-a raspuns lui blackie

      Nu poate sa-l puna cu forta, dar sigur acum isi smulg parul din cap. Asa merita! Ce credeau ca fac chiar tot ce vor in tara asta! Abia astept sa iasa iar Base si sa-i puna la punct, nerusinatii bunului-simt!
  • +8 (10 voturi)    
    Klaus nu stii ce vorbesti ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:27)

    Raluca V [utilizator]

    Offf Klaus draga, poti fii atat de naiv??? Sau esti mai periculos decat Crin? Daca Base voia un Guvern pe care sa-l controleze in favoara sa, tu ce-ti imaginezi ca Patriciu , Voiculescu, Vanghele si Vantu se sustin ca le esti simpatic sau pt ca esti foarte competent? Nu amice, te sustin, ca sa poata face sarmalute din tine daca ai tupeu sa comentezi! Dar o sa intelegi pe pielea ta!
  • +6 (6 voturi)    
    om onest (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:27)

    cititor [anonim]

    Imi place omul asta. E onest.
    Nu a aparut in ziare sa dea declaratii si sa faca impresii.

    Declaratia lui este insa cu 2 taisuri..
    - vazuta din perspectiva ca iese basescu presedinte e ok. Insa se gandeste ca nu o sa iasa Geoana?
    - vazuta din perspectiva ca iese Geoana.. e grav avand in vedere ca Geoana i-a atras pe restul partidelor in sprijinirea pt alegeri doar pe motivul ca il va pune ca premier pe Johanis
  • +7 (7 voturi)    
    Ne-am dus pe apa sambetei (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:28)

    Costinel [utilizator]

    Si uite ca asa Romania v-a avea un premier care o sa controleze lucrurile in favoarea lui Vintu , Iliescu si Geoana. Antonescu nici nu mai intra in discutie ca e si el tot marioneta.
  • +7 (7 voturi)    
    Johannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:28)

    Anto [anonim]

    Johannis a inceput sa deschida ochii si sa isi dea seama ca PSD+PNL nu il vor pentru ceea ce ar putea oferi el Romaniei ci doar pentru imaginea sa. Guvernul de tehnocrati este defapt guvernul de membrii de partid considerat de alianta ca are atribute in domeniul postului ce va fi ocupat. Totul este de ochii lumii stiu ei mai bine ce au de facut!
  • +7 (7 voturi)    
    ARSH !?! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:28)

    gogu [anonim]

    pe bune ?!!
    • +3 (3 voturi)    
      Sau.. (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:53)

      Walter [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Mai corect:Arschloch!!
  • +9 (9 voturi)    
    bvo dl Johannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:29)

    mircea [anonim]

    vad ca ganditi si ramaneti cu picioarele pe pamant, ca doar puterea, interesele si beneficiile nu se impart asa cu una cu doua.
  • +1 (7 voturi)    
    a (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:29)

    a [anonim]

    Stimati jurnalisti, ati omis sa spuneti ca interviul a fost publicat pe 21 noiembrie, asa ca ... declaratia nu are relevanta acum, azi
    • +6 (6 voturi)    
      mai conteaza... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:39)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui a

      Mai conteaza cand a fost publicata, atata timp cat el nu se vede premier? Se pare ca insusi eroul principal nu crede in rolul lui. Noi cum sa mai credem?!
  • +9 (9 voturi)    
    victima? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:29)

    wii [anonim]

    Dle Johannis, Basescu nu v-a desconsiderat si nu a spus UN lucru negativ la adresa dvs niciodata. Ba mai mult, a zis ca sunt sanse sa va accepte ca prim ministru, dar nu prin prisma propunerii coalitiei de la Grivco. Asa ca incetati, va rugam, nu sunteti o victima. Nu in cazul asta cel putin... Ce va urma daca mergeti pe mana PSD...vom vedea
  • +11 (11 voturi)    
    sa radem cu stan si bran (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:29)

    obosita [utilizator]

    asta intra la categoria 'ce vraji a mai facut nevasta mea"? asta-i proiectul johannis de care s-a tot pomenit? il salvatore dela patria? daca el deja face asemenea declaratii inainte de a ajunge premier, astia, fii ploii care-l tot aduc in discutie si ni-l baga pe gat ce intentioneaza sa mai scoata pe piata? asta e vreo piesa de ionesco si noi nu stiam ca jucam in ea?
  • +7 (7 voturi)    
    hmm ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:31)

    Raluca V [utilizator]

    Ar fi o dovada de bun-simt si de coerenta din partea ta, sa renunti la acest show politic. Probabil ca incepi sa intelegi ca esti doar o "perdeluta" si daca ai deminitate nu accepti.
  • -1 (5 voturi)    
    Atenţie la calendar (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:38)

    egox [utilizator]

    Ştirea e spectaculosă dar greşită. Conform paginii originale e vorba de o declaraţie publicată în 21 noiembrie 4:00 a.m., adică înainte de turul 1. Dovedeşte - dacă e sinceră - că nu se aştepta să mai fie numit. Iar dacă e nesinceră, nimic.
    Spor la vot tuturor!
  • +8 (8 voturi)    
    hehe (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:38)

    iohanis [anonim]

    eu cred ca s-a retras demult, anuntul public va fi facut insa abia dupa 6 decembrie, pentru a fi folosit electoral intre timp...
  • +8 (8 voturi)    
    Interviu (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:39)

    Traduceti tot interviul... [anonim]

    Traduceti tot interviul.... va rog... ca asa o sa afle toata lumea ce miniciuni vand oamenilor Geoana si Crin. Marea intelegere precum Johannis o sa fie premiere e o minciuna.

    Wären Sie denn auch nach den Wahlen bereit, den Job zu übernehmen? = Mai sunteti dispus ca dupa alegeri sa deveniti premier ?

    Raspuns: . Ich denke, die Chancen sind dafür eher gering. Das ist wohl nicht mehr aktuell. = Eu credc ca sansele sunt foarte mici, nu mai e de actualitate.

    Asa ca premier o sa fie cineva sin PSD .... Adrian Nastase ?

    Omul e corect in interviu , nu poate minti pe fata, cum fac unii de ani de zile. Dar ce ii intereseaza pe unii care mint de cand se stiu si care sunt niste marionete. Ei fac contracte (PSD+PNL)fara persoana in cauza, doar ca sa minta populatia. Dar nu cred ca le-a mers cu el.
    • +4 (4 voturi)    
      sas (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:47)

      adof [anonim] i-a raspuns lui Traduceti tot interviul...

      Pai ce-ai zice ca Marean sa fie prim ministru. Pa persoana fizica. Primul tigan prim ministru in loc de primul neamt prim ministru. Ja la caruta , lol
    • +1 (3 voturi)    
      Corect! (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:13)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Traduceti tot interviul...

      Sau:De ce vreti sa parasiti orasul natal ptr.barlogul leului din Bucuresti?
      Raspuns:M-am oferit numai ca o solutie interimara
      (red.dupa motiunea de cenzura)si am acceptat sa preiau numai ptr.cateva luni conducerea Guvernului.
      Atunci le-am spus f.clar,ca eu nu voi renunta la mandatul meu de Primar.
      Intrebare:Opozitia nu renunta la d-voastra.Sunteti pregatit si dupa alegeri sa preluati acest job?
      Johannis:Ptr.mine sigur cel mai comod ar fi sa raman aici.Aici stiu ce am!Restul se poate numi
      mai mult sau mai putin experienta riscanta.
      Intre timp ma intreb,daca dupa alegeri voi fi inca solicitat sa formez un Guvern.Ma gandesc ca sansele sunt minime.Nu mai este actual
      Restul regasiti si-n articol.Am tradus cuvant cu cuvant si nu cu vreo interpetare.Lb.romana nu mai este asa de fresh si de acea scuze!
  • +5 (5 voturi)    
    Articol Die Welt (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:40)

    Budd [utilizator]

    Este tradus corect,iata pasajul in cauza:

    Johannis: Ja, das erwarte ich - und ich finde das eigentlich auch korrekt. Als ich Mitte Oktober nominiert wurde, hatten wir eine Notsituation. Ich bin nach wie vor der Meinung, dass diese Krise für eine gewisse Übergangszeit durch eine von mir geführte Regierung von Technokraten gut hätte überwunden werden können. Das war damals mein Vorschlag. Nach der Wahl dürfte hingegen eine politische Regierung mit einem politischen Premier eine normale Lösung darstellen. Und das bin ich nun einmal nicht.

    Ultima propozitie : si nu sunt eu acela.
  • +2 (2 voturi)    
    Romania (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:41)

    lili [anonim]

    Johannis tu nu vezi nimic , sau nu vrei sa vezi? Unde erai in `89? ai impresia ca se poate sterge cu buretele? Te lasi manipulat??
  • +10 (10 voturi)    
    Declaratiile lui Johannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:42)

    gaspy [utilizator]

    Lui Johannis intotdeauna i-au placut declaratiile diplomatice, care pot fi intepretate.

    Legat de declaratia asta, presupunand ca este reala, poate ca vrea sa forteze mana aliantei PSD+PNL ca sa primeasca o pozitie inalta intr-unul din partide.

    Johannis stie (sau a trebui sa stie) ca fara el coalitia asta e o gluma si ca pe de alta parte el fara sprijin politic e doar o marioneta...
  • +8 (8 voturi)    
    Pai oare unde bate Base... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:53)

    Sarsaila [anonim]

    ...cind spune ca Johannis nu stie in ce s-a bagat, ca e un om admirabil, alea-alea?... Problema e ca s-ar putea ca Johannis sa refuze postul DUPA ce iese Geoana, ocazie cu care Antonescu va fi prim ministru, sau Nastase, sau oricare... cind deja va fi prea tirziu!
    Crin Antonescu e dupa parerea mea, un mare... "politician"! Pentru a-si invinge complexul numelui de Crin, e dispus la orice! Felul cum si-a tradat alegatorii este incredibil! Haosul asta ii apartine in mare masura!...
  • +8 (8 voturi)    
    nunu... (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:54)

    bibi [anonim]

    declaratia este facuta de iohanis inainte de primul tur. convingerea lui era la momentul acela, care nu e departe, ca nu el e omul politic bun de prim ministru.
    de ce s-a razgandit la urmatorul tir de contacte ale coalitiei impotriva unui singur om, caci altfel nu am cum sa numesc mascarada asta? a revenit asa brusc si subit afirmandu-si onoarea care i se face fara sa-si reafirme insa convingerea avuta cu doar cateva zile inainte.
    cine cu ce il are la mana de il joaca ca pe papusa flocosata din carpe putrede?
    oricum, iohanis va trebui sa-si rezolve mai intai problemele pe care le are in instantele judecatoresti, in diferite etape de judecata si apoi sa vina sa pozeze in curat uscat si pufos.
    • +2 (2 voturi)    
      Votati o lovitura de stat? (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:14)

      Rafaila [anonim] i-a raspuns lui bibi

      Si acela nu sint eu, zice Klaus al nostru. El NU doreste sa conduca Romania in calitate de prim ministru. Punct. Este ceea ce stie toata lumea. Este ceea ce-si doreste la disperare COALITIA PCR. Avem nevoie de Klausica doar pentru a da lovitura de stat in Romania cu ajutorul voturilor furate sau prostificate prin amplificatorul de minciuni mass-media. Intr-o tara in care oamenii si-au dorit atit de mult televiziune pe piine incit au acoperit cu aluminiu fiecare acoperis, avem televiziune pe piine cum nu se mai poate. Aluminiul e moale, nu vi se apleaca? Ati dorit sa vedeti, nu vedeti nimic, dar stati cu ochii in imagini. Vorba aceea... M-as iohanis si n-am cui, m-as iohanis murgului, dar mi-e murgul doice vele ca e pus numai pe rele. Sa nu veniti la mine sa cereti gazduire ca sun la 911. Si acum, la treaba. Fara efort traiesc numai ei.
  • 0 (0 voturi)    
    declaratie (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:57)

    larisa [anonim]

    ce conteaza daca declaratia e de pe 21 noiembrie? cand cineva spune ceva atunci iti sustii cauza pana la sfarsit... ba vreau, ba nu vreau!! cine vrea guvernul format din oameni nehotarati...asa o sa faca si cu cetatenii...ba va dau banii ba nu va dau banii!!! lasa-ne, lasa-ne!!!!
  • -1 (1 vot)    
    Prostanacilor (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:04)

    Voiculescu, Vantu & Patriciu [anonim]

    Nu vedetzi ca ceva nu se leaga: interviul e publicat pe 21 noiembrie dar Johannis vorbeste ca si cum ar fi undeva dupa alegeri. "Atunci a fost propus un Guvern de tehnocrati, pe care sa il conduc. Acum, dupa alegeri..."
  • +3 (3 voturi)    
    Articol DIE WELT (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:18)

    axel [anonim]

    http://www.welt.de/die-welt/politik/article5282385/Als-ich-nominiert-wurde-hatten-wir-eine-Notsituation.html

    Cine intelege germana va vedea ca la un moment dat dl Johannis spune ca a fost propus si s-a pus la dispozitie pt a fi numit premier doar pentru UN INTERIMAT...pe cand astia se bateau cu pumnu in piept ca va fi lasat si dupa alegeri daca iese Geoana.

    Lamentabil....de necrezut....pe fata ne mit astia....daca doamne feri iese Geoana exemplu Moldovei ne paste!
  • +1 (5 voturi)    
    Cu ce il au la mana (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:31)

    Andrei [anonim]

    Cu ce il au la mana ? Pai il au in primul rand la mana cu tranzactiile de copii. Cel putin in afacerea cu cei trei frati din Rasinari, adoptati la inceputul anilor "90 si disparuti fara urma in Canada, Klaus Johannis este bagat pana-n gat. In orice tara civilizata un om asupra caruia planeaza o suspiciune de o asemenea gravitate nu ar putea emite pretentii la o functie publica.
  • -4 (4 voturi)    
    Nu va bucurati degeaba ! (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:34)

    Radu Humor [anonim]

    Declaratia era facuta pe 21 inainte de alegeri, si Johannis spunea ca nu crede, ca si dupa alegeri, propunerea facuta in octombrie sa ramana valabila, deoarece s-ar putea ca partidele sa opteze pentru un premier politic.
    Ei, spre disperarea voastra ele au optat to pentru un independent politic.
    Asa ca asta poate tine la fraieri sau la unii ca voi, care se arunca in prima gaura, nestiind unde sa se mai ascunda de tavalugul care vine peste ei ;-)
    • 0 (4 voturi)    
      ramane in continuare (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:57)

      bibi [anonim] i-a raspuns lui Radu Humor

      fondul problemei... iohanis trebuie sa isi rezolve problemele din justitie inainte sa aiba pretentia gestionarii bugetului statului.
    • +2 (2 voturi)    
      in -plus (Joi, 26 noiembrie 2009, 18:01)

      bibi [anonim] i-a raspuns lui Radu Humor

      rationamentul tau nu sta in picioare...
      nicio secunda antonescu nu a abdicat de la a vantura papusa flocosata prin fata electoratului... metoda la care a achiesat si geoana ca sa nu rateze startul.

      deci, la ce bun sa interpretezi astfel mesajul musiu hunor...radu !?!
  • -1 (3 voturi)    
    parsivul neamt (Joi, 26 noiembrie 2009, 18:27)

    cezar [anonim]

    Ce parsiv frate.
  • +2 (2 voturi)    
    sasul le-a tras presul (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:13)

    andy [anonim]

    DIE WELT: Warum? Werden die Parteien, die Sie als Parteilosen nominiert haben, nach der Wahl dann doch lieber einen ihrer eigenen Leute zum Premier küren?
    Johannis: Ja, das erwarte ich - und ich finde das eigentlich auch korrekt. Als ich Mitte Oktober nominiert wurde, hatten wir eine Notsituation. Ich bin nach wie vor der Meinung, dass diese Krise für eine gewisse Übergangszeit durch eine von mir geführte Regierung von Technokraten gut hätte überwunden werden können. Das war damals mein Vorschlag. Nach der Wahl dürfte hingegen eine politische Regierung mit einem politischen Premier eine normale Lösung darstellen. Und das bin ich nun einmal nicht.
    cu asta le-a tras presul Johanis, adica PNL a negociat cu PSD avand ca revendicare Johanis prim ministru, dar Johanis iesise din joc inca din 21 noiembrie ..... wowww
    pai ce dracu au negociat astia?
    cred ca vor face atata presiune pe Johanis incat acesta v-a emigra ca si parintii sai
    meiin Got !
    o intrebare ramane pana la alegeri
    Wo ist Johanis?
    • 0 (0 voturi)    
      Buna intrebarea ta. (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:37)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui andy

      Doar ca e politica romaneasca si logica nu functioneaza aici.
  • 0 (2 voturi)    
    Die Welt (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:33)

    Diana [anonim]

    Nu vedeti fratilor ca interviul a fost publicat in 21.11. deci inainte de primul tur. Poate ca nu mai avea nici el nici o speranta. Eu cred in el in continuare. Nu mai puneti botul le toate minciunile. Jos Base!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    inca unul care una zice, una face! (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:55)

    Cranberries [anonim]

    pai daca nu vrea, atunci sa stea linistit si sa nu mai apara pe afise alaturi de Geoana si Antonescu! chiar ne-ar face un bine sa nu accepte functia de premier!
  • 0 (2 voturi)    
    neamt corect (Joi, 26 noiembrie 2009, 20:21)

    samuriy [anonim]

    Neamtul... tot neamt, pana la urma s-a prins ca alde Geoala, cric A si mogulii il foloseau doar e post de portavoce...
    Bravo johannis, jos palaria !
    Sa vedem pe cine mai propun baietii destepti... eu zic ca cel mai bun ar fi Ion Iliescu, sa nu mai spumege de pe margine... sa-i dam si lui ceva putere...
  • -2 (2 voturi)    
    cine in locul lui Johannis (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:04)

    etre [anonim]

    Acum se explica de ce Johannis a gasit ceva urgent de facut in Germania chiar cu ocazia alegerilor.

    Nu pot decat sa speculez ca nu a vrut sa fie implicat , sa nu fie nevoit sa minta si a spalat putina. Dupa alegeri nu i se poate imputa nimic , pt ca el nu a declarat nimic in sensul asta in tara.
    Antonescu este absolvit ca a intors'o din condei, Geoana isi are premierul lui propiu, asa cum de fapt se si pare ca intentiona dupa declaratiile sale rezervate din timpul campaniei.

    Ok, cine o sa fie ? alt GUVERN ADRIAN NASTASE ?
  • +1 (3 voturi)    
    un neamt bun pet romania (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:05)

    vlad [anonim]

    johannis e cea mai buna saolutie si faptul ca doua partide vreu sa il sustina e dovada de resposabilitate pe care basecu nu a putut-o arata
  • -1 (3 voturi)    
    Paticiu, la puscarie unde iti este locul!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:39)

    jitarul [anonim]

    Paticiu, la puscarie unde iti este locul!!! alaturi de toti vanzatori Romaniei. Nu s-a mai vandut nimic pe "un euro" de cand este Basescu la putere. Mai avem cateva tremocentrale, mine, nuclear electrica de dat pe gratis pt romani si pe un kil' de carnati si o sticla de palinca... lui Hrebe, Nastase si altii ce de-abia asteapta sa umfle comisionul.
  • 0 (0 voturi)    
    link me (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:27)

    cosminrs [utilizator]

    Vreau si eu sa vad articolul ala. Sau....? Ca eu nu il gasesc.
    • 0 (0 voturi)    
      Hotnews te trimite la acel articol (Vineri, 27 noiembrie 2009, 1:59)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      Apasa si tu pe Die Welt din articol si ajungi imediat la articol."Klaus Johannis, scrie cotidianul german Die Welt, care a stat .."Deci la inceputul articolului din Hotnews esti trimis la articolul original.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce n-a aparut stirea asta mai devreme? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 7:55)

    bogdan [anonim]

    In votul de pe 22 noembrie, varianta ca dl Johannis sa fie premier a contat in votul pt un presedinte. Intrebarea e de ce nu a publicat nimeni decat acum acest articol?
  • 0 (0 voturi)    
    pacat ca s-a bagat!!! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:57)

    mimi [anonim]

    Cam ardelean Johannis, s-a prins mai greu de ce i se intampla... De ce nu iese cu aceleasi declaratii in presa romana? Sa spuna clar: eram o solutie interimara, nu cred ca sunt potrivit sau pur si simplu...nu mai vreau. Plecarea lui din tara a demonstrat ca nu vrea sa aiba de a face cu negocierile de "culise" ale lui patriciu,sov si altii. Iar scenariul ca va veni geoana dupa alegeri si va zice anticipate sau luati-l pe nastase premier pare sa fie tot mai real...Eventual o sa zica Patriciu despre Nastase ca despre Geoana ca e de fapt un "liberal deghizat" ha, ha...
  • 0 (0 voturi)    
    Marionete (Vineri, 27 noiembrie 2009, 11:39)

    Aurelian [anonim]

    Basescu vrea numai marionete in jurul sau.Neamtu are personalitate.Si mai mult inteligenta.
    Oameni de care Basescu nu vrea sa se inconjoare.
    Si Ceausecu proceda la fel.
  • 0 (0 voturi)    
    presupusul premier (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:07)

    mares [anonim]

    Hai ca-i buna. Asta arata cat de naiv este primarul Sibiului. cred ca primul element care i-a dat de gandit este ca populatia Sibiului a votat in primul tur destul de mult cu Basescu. Oare Romania are nevoie de un premier naiv si dornic de orice tesatura in spatele sau pentru a ajunge in aceasta functie? Cam tarziu te-ai trezit dle primar. Problema este ce o sa faca dl Crin.
  • 0 (0 voturi)    
    ptr die welt (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:56)

    bibi,vivi,coco,presupusul,etc [anonim]

    cate detalii si nuante aveti cand comentati, ca si simpli romani votanti,dupa ce am citit tot, imi vine in gand admiratoarea duduitei Udrea! va urasc sincer! semnez, un roman
    sper sa nu mi o iau in bot!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by