Radu Campeanu (PNL): Daca lucrurile nu vor merge cum trebuie, vom rupe acordul cu PSD

de RFI     RFI Romania
Joi, 26 noiembrie 2009, 12:04 Actualitate | Politic


Radu Campeanu
Foto: AGERPRES
Daca lucrurile nu vor merge cum trebuie, vom rupe acordul cu PSD, a declarat presedintele fondator al Partidului National Liberal, Radu Campeanu, intr-un interviu pentru RFI Romania. El se arata insa increzator in sansele de reusita ale colaborarii dintre liberali si social-democrati.

"L-am cunoscut pe domnul Geoana, am lucrat cu el la Comisia de Politica Externa aproape cinci ani de zile, la Senat. E un om foarte civilizat, un om priceput in materie de politica externa, indiscutabil. Acuma, incredere… trebuie sa am incredere deocamdata intr-un om care isi ia un angajament si in niste oameni care-si iau niste angajamente. Trebuie sa ai incredere in ei. Daca cumva, fereasca Dumnezeu, ma indoiesc, lucrurile nu vor merge cum trebuie, atunci evident vom rupe aceasta intelegere si vom vedea ce facem", a spus Radu Campeanu.

"Socotesc ca aceste doua partide, chiar daca au ideologii diferite au un scop national unitar, acela de a face din Romania o tara democratica, reala si civilizata. Pentru acest lucru va trebui sa votam contra-candidatul domnului Basescu. Traian Basescu trebuie sa nu mai fie presedintele Romaniei inca cinci ani de zile", a afirmat presedintele fondator al PNL.

Politicianul liberal, care a fost rivalul lui Ion Iliescu la alegerile de dupa decembrie 1989, a declarat ca ramane adversarul fostului presedinte: "Am fost si raman adversarul ideologic al domnului Iliescu. Avem pareri diferite si conceptii diferite din punct de vedere politic, dar vreau sa spun un lucru: cu domnul Iliescu pana la urma te poti intelege pe chestiunea respectului drepturilor omului si a demnitatii umane. Asta este un lucru esential. Prin urmare, gasesc ca este foarte normal sa putem sta de vorba impreuna pentru binele general al acestei tari, pe care-l doreste si el si eu si toti amicii nostri politici".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4340 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    Un om cu opinie personala (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:09)

    Dan.m [anonim]

    In sfarsit cineva din PNL cu o ratiune sanatoasa.
    Sper sa treaca prin raul PSD ca sa-si dea seama tot parditul PNL de greseala comisa.
    • +1 (5 voturi)    
      VA FI PREA TARZIU (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:00)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      ceea ce se urmareste, desfiintarea PNL, se produce prin aceasta alianta. La urmatoarele alegeri vor fi numai 2 partide puternice: PSD si PDL si va fi o alternata la putere, dar in fond ambele FSN !!!
    • 0 (0 voturi)    
      Alianta buna (Vineri, 27 noiembrie 2009, 7:26)

      victor [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Este o declaratie fireasca. Ma indoiesc insa, asa cum o face chiar si Campeanu, ca se va ajunge la ruperea acordului cu PSD. Principalul motiv de campanie al lui Antonescu a fost lupta impotriva actualului presedinte, iar aceasta coalitie serveste foarte bine acestui scop si, de ce nu, si noua, ca doar se revine la o politica mai putin marcata de scandaluri.
  • +22 (28 voturi)    
    PNL PIERDE in orice situatie (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:13)

    cris [anonim]

    Ura pe care o poarta PATRICIU pentru BASESCU il determina sa faca afaceri proaste.
    Se stie ca PATERICIU sponsorizeaza ambele SRL-uri :PSD si PNL(pardon partide politice), la PSD avand o influenta de cca 30%, iar la PNL cca 80%.
    La alegerile din 6 decembie in mod sigur Patriciu va pierde PNL-ul pentru in conditiile “simpatiei” pe care i-o poarta lui Basescu s-a grabit sa-si uneasca cele doua SRL-uri fara a tine cond de actiuni.
    Daca iese GEOANA presedinte JOHANIS va fi un premier marioneta pentru ca strategia de guvernare si ministri vor fi impusi de Partriciu impreuna cu ceilati mogului: HREBENCIUC, VOICULESCU, ILIESCU, VANTU. Johanis va avea o singura obtiune ca angajatul de la privat aceea de a-si depune demisia. Dupa aceia PNL-ul va avea un cuvat foarte slab pentru ca se va teme de anticipate avand in vedere ca si-a tradat electoratul. Va vota de vatada cu PSD, partid care va jefui tara cum a facut-o 14 ani.
    Daca iese BASESCU presedinte PNL-ul va fi nevoit sa tradeze PSD-ul si face guvern cu PD-L. Guvern in care va avea foarte putin de spus. Motivul pierderea sustinerii electroratului datorita tradarii acestuia de catre ANTONESCU.
    Concluzie: PNL si PATRICIU vor pierde sigur in orice situatie. Daca PNL nu se implica in acest razboi al predentiei in orice variant avea de castigat pentru ca era curtat atat de PSD cat si PDL si ar fi putut sa-si impuna premierul JOHANIS si programul liberal de guvernare. De asemnea putea sa se retraga oricand de la guvernare pastand electoratul si chiar ar fi putut sa santajeze aliatul cu aceasta masura.
    • +10 (10 voturi)    
      PNL srl (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:07)

      cris [anonim] i-a raspuns lui cris

      Am privit aseara la realitatea tv: Invitat Crin ANTONESCU.
      Trei interventi telefonice regizate ale celor ce contestau faptul ca PNL a sarit in bratele PSD.
      Concluzia celor 3 dupa explicatia indelung pregatita de psihologi si citita de ANTONESCU “de pe promter” a fost ca desi au votat PNL la toate alegerile de pana acum nu maim erg la vot.
      Mesajul Realitatea.tv: Ne intereseaza ca electoratul ce contesta decizia PNL sa nu mearga la vot ca sa nu aleaga PDL.
      Concluzia mea: PNL si-a sacrificat electoratul pentru soarta PSD. Asta explica faptul ca cele doua partide au acelasi actionariat ce le propune romanilor doctrine filosofice in spatele carora se gasesc interse de grup (oligarhie).
      Pacat ca PNL a fost desfintat de comunisti, iar numele i-a fost confiscate de un SRL ce nu are de-a face cu doctrina Bratienilor.
  • +20 (20 voturi)    
    Unde a gresit Base? (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:14)

    Motanul [anonim]

    Base a fost putin naiv crezand ca justitia din Romania are si forta sa-i condamne sau sa se atinga de cei pe care un popor intreg ii stie ca au devalizat banci, ca au luat contracte cu statul fara sa faca si lucrarile, ca au luat pe nimic prin privatizari resurse si industrii intregi. Cum si-a putut imagina Base ca doar prin aratarea cu degetul catre acesti oligarhi vor ajunge sa fie si condamnati cand pot cumpara orice judecator de la Inalta curte si orice procuror? Acum, iata tocmai ei ii rand in nas ca nu le-a putut face nimic desi toata tara ii stie ca hoti. Proiectul, justitia este un proiect esuat caci Base s-a bazat pe un sistem pe care Iliescu si Nastase il privatizasera demult. Base ar fi trebuit si trebuie sa-i ajute pe acesti oligarhi care dau interviuri dupa iahturi din Monaco, sa intre in pietele europene sau cele americane. Evident ca lupul nu-si schimba parul si ar fi actinonat la limita legii si mai ales in afara. Ceea ce nu "poate" face justitia romana ar fi facut cea germana, elvetica, franceza sau engleza. Ori fugind de Base, oligarhii s-au orientat catre Orient unde s-au imbogatit pentru ca acolo nu exista lege: exista doar glontul in cap. Hayssam si alte retele arabe sunt folosite de firmele oligahilor sa faca bani multi chiar si acum in criza. Aici mi se pare greseala fundamentala a lui Base: faptul ca izolandu-i nu i-a incurajat sa intre pe piata europeana unde exista legi de care nici un cancelar sau presedinte nu scapa de justitie! Riscul cel mare este ca daca Base pierde, oligarhii neintegrati in Europa vor actiona pentru retragerea tarii din UE. In al doilea mandat, Base TREBUIE sa aplice tuturor firmelor conditii coercitive de taxare pentru firmele care fac afaceri in afara spatiului UE obligandu-le astfel sa-si deschida oficii legale in spatiul UE unde cad sub jurisdictia tarii respective (dupa modelul HP Romania care nu este HP firma mama). Ba mai mult: guvernul sa cumpere servicii numai de la filialele lor din UE sau SUA.
    • +2 (2 voturi)    
      dom'le ai pus deshtul pe rana... (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:10)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui Motanul

      parol.
      dinu paturiciu, adieala, felix si multzi altzi imbogatzitzi ai tranzittziei nu valoreaza mai mult decat casele si yachturile lor.
      pe piatza occidentala, bine reglementata, astia nu's in stare sa tzina un birt sau un kioshk de tutun;
      lipitori la banul public, "bine gestionat" de'ai lui ilici.
      caci, daca mogulii e puterea, ilici e mana lor lunga. si pe cine ilici miruieste, omul mogulilor este.
      adica crin joana, klaus antonescu si mircica iohanescu.


      jos securishtii !
      jos iliescu !
  • +18 (24 voturi)    
    asa este in politica... (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:18)

    Observator OSCE [anonim]

    Papagali sunteti mai dragi PENLISTI....Voi chiar credeti ca Vanghelie da doi bani pe acordul cu PSD-ul?? O sa spuna ca nu l-a citit pentru ca nu stie sa citeasca :))))))

    Ce o sa ma distrez dupa ce o sa fie numit prim-ministru Hrebenciuc :))))

    Chiar imi place jocul politic de la RO, nu este ca la americani sau englezi unde totul are reguli si este plictisitor ......

    Pacat ca politicul isi mai baga coada si in viata noastra de zi cu zi....:(((((
  • +27 (29 voturi)    
    rusine (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:18)

    nico [anonim]

    Rusine d-le Campeanu sa declari ca pana la urma Iliescu este amic politic. Poate se explica acum de ce Coposu era scos din tanc iar dumneata stateai bine mersi acasa prin '90. Am auzit ca victime sa-i ierte pe tortionari, dar sa si colaborazi cu prietenii ideologici ai tortionarilor este ceva unic. Ar fi bine sa se publice prin strainatate parerile d-voastra de acuma. Rusine inca o data.
    • +9 (9 voturi)    
      Cine submineaza PNL (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:09)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui nico

      Cred ca ni s-a indus ideea a acest Campeanu ar fi un opozant al comunistilor, un liberal autentic.Uitati cum a parasit el Romania. A cerut plecarea definitiva si stabilirea in Franta. Vi se pare ca asa se petreceau lucrurile in timpul lui Ceausescu? A fost trimis cu misiune la Paris. Pe vremea ambasadorului Flitan , din ambasada de la Paris a fost aruncat pe geam un tip. S-a incercat musamalizarea scandalului. Preotul bisericii ortodoxe de la Paris era si el un securist. Soramea spunea ca in acei ani, au fost trimisi multi securisti, sub pretextul exilului. Asa au plecat fiicele lui Vidrascu, una dintre ele sotia, pe hartie , a lui ion Negoitescu-poetul. Romanii se fereu de ttoate aceste personaje, inclusiv de Campeanu. Dupa revolutie, campeanu a revenit pt a resuscita PNL ca o aripa a FSN. Stiti ce discutii erau intre dl Coposu si acest Campeanu. De la bun inceput in PNL au fost introdusi securisti autentici ca:Patriciu, Tariceanu, Catarama, Ghise, Orban, Crin (care are si nume de cod),Olteanu si colaboratori - turnatori ca Balaceanu Stolnici, Lazarescu(tatal lui Taariceanu),Paleologu, Campeanu,Quintus, Sandulescu. Cel care a incercat primul sa desfiinteze paartidul, dupa alegerile din 90 (se simulase democratia si nu mai era nevoie de el) a fost Campeanu apoi Patriciu cu PNL-AT si Catarama cu PNL"93.Din cauza lui Campeanu si a aripilor, PNL n-a ntrat in Parlament in '92. A fost reinviat prin intrarea in coalitie, unde trebuia s-o submineze din interior. Toti securistii liberali de azi urla ca bezmeticii ca Basescu vrea sa-i distruga.Fals, sunt vorbe pt liberalii de rand care nu-i cunosc in adevarata lor infatisare.
    • +2 (2 voturi)    
      Intrebari (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:53)

      pietre roman [anonim] i-a raspuns lui nico

      Daca smintitul Vadim doar a declarat ca ar face executii pe stadioane, sceleratul Iliescu este singurul politician de pana acum care a omorat oameni in strada cu ajutorul minerilor, care au gasit "droguri si masini de scris" la sediul PNL. Domnul Campeanu se poate intelege cu el pe chestiunea respectului drepturilor omului si a demnitatii umane. Acum cateva zile Mircea Dinescu il compatimea pe Iliescu ca a fost marginalizat ca director la Editura Tehnica de catre Ceausescu si nu mai era prim secretar si ministru, in timp ce basescu il saluta de pe vaporul Biruinta.
      Nu stiu exact cat si ce rau le-au facut comunistii lui Campeanu sau lui Dinescu, nu stiu cat e de rau sa fii director la Editura Tehnica.
      Ma intreb ce justifica atitudinea celor doi acum. Romanul e iertator, masochist sau fricos?
  • -21 (23 voturi)    
    smecherie (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:19)

    silviu [anonim]

    ce hoti sunteti voi cei de la hotnews....ati scris mai sus contra-candidatul in loc de contracandidatul, in acest fel incercati si voi sa sugerati altceva celor care va citesc in loc de ceea ce ar trebui sa se inteleaga.Campeanu a spus contracandidatul domnului Basesc. Unde sesizati voi liniuta intre contra si candidatul!
    Va citesc de vreo 3 ani.frate in ultimul an ati luato razna.il reflectati pe basescu doar in chip de om onest desi vedeti unde suntem cu el in ce ahaos aadus tara si relatiile intre oameni, intre categorii socio-profesionale!
    Nu aveti pic de decenta si echidistanta!
    • +11 (13 voturi)    
      nu e nici o smecherie (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:48)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui silviu

      Iar il bagi pe Basescu inainte? Voi chiar nu suportati realitatea?
    • +2 (2 voturi)    
      Numele de cod al Crinului (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:43)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui silviu

      Daca nu era Basescu, Tariceanu ii dadea lui Patriciu Oltchim-ul, un complex energetic si tot ce mai vroia el. Daca nu crezi, citeste pe blogul lui Dan Badea stenograma unei discutii dintre Patriciu si Voiculescu. Stenograma a fost confirmata de cei doi. Cat despre scandal, eel a fost intretinut artificial de Irealitatea si de Antene. Acesta era planul. Trebuie indepartat Basescu pt a putea fura in voie. De ce are Crin nume de cod?
      OBS. Toti securistii au nume de plante: Crin, Grau, Secara,Florin,
      • -1 (1 vot)    
        Conspiratie (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:59)

        silviu [anonim] i-a raspuns lui Demetra

        Se vede frate ca toti cei care sunteti sustinatori de-ai marinarului suferiti de mania conspiratiilor.
        Ba oameni buni voi chiar nu v-ati saturat de tatuci?
        De unde pana unde trebuie sa existe vezi Doamne mereu unul care vegheaza asupra binelui nostru.UN TATUC!Asa era si Ceausescu. Veghea la linistea noastra.
        la fel si asta!El cu camarila lui fac ce vor si voi mai vreti tatuci! daca nu sunteti instare sa aveti constiinta voastra de ce mai stati pe aici?de ce nu placati in CHILE la Chavez!
      • 0 (0 voturi)    
        In asteptarea rezultatelor din turul II (Vineri, 27 noiembrie 2009, 7:33)

        Lidia [anonim] i-a raspuns lui Demetra

        Cred ca adevarul va incepe sa iasa la suprafata tocmai atunci cand Basescu nu va mai fi presedinte. Din fericire, Antonescu nu s-a dezis de la principiul campaniei electorale dinainte de turul I, si a facut o alianta impotriva lui Basescu.
  • +19 (21 voturi)    
    Asta parca-i copil (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:19)

    Tomis [utilizator]

    Ce treaba are Geoana cu toata povestea asta? Doar se stie ca Iliescu ar fi presedinte, prostanacul este doar paravanul. Domnule Campeanu, se pare ca ati uitat anumite aspecte ale colaborarii cu partenerii social-democrati, norocul dvs. ca sunt eu aici sa va aduc aminte.

    http://www.youtube.com/watch?v=Cbe3VSlAOTI

    Vizionare placuta.
  • +13 (15 voturi)    
    pai daca... (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:21)

    el pollo grande [anonim]

    ajungeti la partea cu: "lucrurile nu vor merge cum trebuie, atunci evident vom rupe aceasta intelegere si vom vedea ce facem" e cam nasol.

    ca ati ajutat aruncat tara in bezna pe de-o parte si ca sunteti complet mancati dpdv politic pe de alta parte.

    e ca si retragere lui antonescu din politica daca se cresc impozitele. vax = 0. daca pierd niste milioane la salariu ca urmare indirecta a traseismului lui politic, faptul ca iese din politica e la fel de inutil pentru mine ca si un calorifer fierbinte in miezul verii.

    niste diletanti...
  • +20 (22 voturi)    
    Ai fost degeaba in puscarie, tataie! (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:21)

    domino63 [anonim]

    Dupa ce ti/a cocosat carca, te duci cu basca in mana la ilici?!
    Sa/ti fie rusine!
    Saracul Coposu te/ar scuipa in ochi!
  • +25 (27 voturi)    
    Peste Tot (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:22)

    Gabi [anonim]

    Peste tot vad ca Traian Basescu nu trebuie sa mai fie presedinte inca 5 ani, dar nicaieri nu am vazut de ce ar trebui sa fie Mircea Geoana presedinte. Adica nicaieri nu scrie cu ce e mai bun Mircea Geoana ca presedinte decat Traian Basescu. Din ceea ce am citit reiese ca nu conteaza cat de bun sau de rau este viitorul presedinte atata timp cat nu este Traian Basescu.
  • +25 (27 voturi)    
    Coposu ce ar fi zis? (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:23)

    sandu [anonim]

    Coposu se rasuceste in mormint. Auzi la el: cu Iliescu te poti intelege pe respectul drepturilor omului. Asa e, cind au venit minerii s-au respectat drepturile omului. Si mai ales demnitatea umana. Cind au furat casele nationalizate s-au respectat demnitatea umana si drepturile omului.
    La virsta asta te faci de rusine, domnule! Este trist si incredibil ce ai ajuns. Ai uitat cine te-a umilit, cine te-a tratat ca pe un bandit, cine te-a numit legionar. V-ati pierdut mintile si orice bruma de bun simt!
  • +17 (17 voturi)    
    rupeti intelegerea... (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:23)

    florin [anonim]

    Ce naiv este dl Campeanu. pai tocmai asta este ceea ce vrea si PSD-ul. Vrea sprijin acum pt a iesi Geoana presedinte si apoi, cu cat se rupe acordul mai repede cu atat mai bine. Si daca pot fi invinovatiti PNL-isti pt asta va fi excelent.
    Alegerile nu se pot organiza din nou daca nu va mai place directia PSD-ului ,domnule Campeanu
  • +17 (17 voturi)    
    zau??? (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:24)

    geordan [anonim]

    mai bine ne spuneti ce-ati facut cu drogurile gasite de mineri la partid! cred ca este o situatie mai credibila din moment ce va pupati cu ei acum.
  • +15 (15 voturi)    
    Cand? (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:24)

    GRIGORE CORCIOVA [anonim]

    Cam in cat timp si-a dat seama Dl Campeanu,ca Tov Iliescu este garantul democratiei?Si cand isi va da seama primul,ca al doilea,nu va respecta "intelegerea"?
  • +18 (18 voturi)    
    completare (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:26)

    sandu [anonim]

    am uitat esentialul. Un fost membru al unui partid istoric, cu mii de membrii morti in puscarii, nu e in stare sa discute cu Basescu care a condamnat comunismul. In schimb il lauda pe politrucul Iliescu, coleg timp de zeci de ani cu securistii care i-au omorit si chinuit prietenii politici. Iti vine sa crezi ca a innebunit. Ratiu si Coposu, sinteti niste idealisti cretini fiindca ati facut ceva pentru natia asta de hahalere!
    • +12 (12 voturi)    
      si alta completare (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:58)

      mar [anonim] i-a raspuns lui sandu

      Ce nu a reusit securitatea si comunistii, sa distruga spiritul dreptei, sacrificiul miilor de oameni care au sfarsit in inchisorile comuniste si la canal,sau au fost haituiti pana la treia generatie, au reusit pseudo liberalii in doua zile.
  • +14 (14 voturi)    
    Auzi cine rupe acordul! (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:28)

    Gore [anonim]

    Daca rupi acordul asta, tataie, pun pariu ca îl propui presedinte pe regele Mihai. Halal sa-ti fie!
  • +10 (10 voturi)    
    Din mogulime! (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:29)

    Ear [anonim]

    In spatele usilor inchise, PSD a planuit doua variante: ori Patriciu convins de Nastase isi va da acordul si PNL-ul va fi absorbit precum partidul lui Cunescu ori se va crea un nou partid Partidul Social Liberal care sa cuprinda oameni din ambele partide cu Nastase sef. PSD-ul ce va mai ramane din el, urmeaza sa devina un partid de foarte stanga dar care va colabora cu noul PSL. PSL va fi in principal partidul oamenilor de afaceri din pnl si psd+pc. Ce va mai ramane din PNL urmeaza sa i se dea lui Becali pentru un partid de dreapta cu accente religioase si nationaliste. Atat la stanga cat si la dreapta PSL va fi sprijinit. Viitorul PSD urmeaza sa includa oameni precum: Andronescu care este vizata ca presedinte, Iliescu, Vanghelie, si tineri din linia II-III, majoritatea de la sate care vor fi formati ca viitori politicieni. Prin aceasta PDL-ul si Base vor fi complet izolati avand doar conjuctural parteneri UDMR-ul care nu a marsat la aceasta solutie. Ideea lui Patriciu, Vantu si Nastase este sa impinga PDL-ul catre o unuiune cu UDMR pentru Ardeal dar care in parlament va avea 7-8% pentru o opozitie de forma. S-au prevazut masuri ca atat PNL sa nu dispara ca sigla dar nici PSD, pentru a nu putea fi, proiecte continuate politice cu traditie. Toate desigur daca Base va fi invins acum, ca sa nu le strice toate planurile.
  • +13 (13 voturi)    
    Sper sa mai traiti si sa simtiti acel gust amar (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:30)

    Victor [anonim]

    D-nule Campeanu,ai imbatranit sau ne vinzi gogoase!
    "Daca lucrurile nu vor merge cum trebuie, vom rupe acordul cu PSD"????
    Cand?Cand PSD si-a atins punctul culminant?Dupa alegeri?
    La fel de creduli au fost si PD-L-istii care au semnat acea formula"Coalitie ptr.Ro."(parca asa o numisera).
    Si ce s-a ales din ea?Praful!
    Acorduri,acorduri sunt numai niste jucarii ptr.anumiti politicieni.
    PD-L este inca un partid puternic,va supravietui,dar PNL?
    PNL cu 18 % va ajunge sub nivelul de-a mai ajunge undeva.Cateva capete infometate de sus va baga in groapa si cred ca va fi o tragedie ptr.acest partid istoric.Va luptati cu omul Basescu,dar nu va ocupati de doctrinele voastre,nu de grijile oamenilori de zi cu zi!Egoism tembel.
    "Daca Guvernul Johannis va mari taxele..."Antonescu
    un alt tembel.Ce-a rezolvat?Poate a devenit din acel om sarac si cinstit,un milionar si poate sa traiasca pana la sfarsitul vietii in Monte Carlo pe Yahtul lui Patriciu.Ptr.ce acest circ de prost gust?Se va mari totul.Nu exact maine dar f.exact poimaine.
    Ne jucam de-a baba oarba!
  • +10 (10 voturi)    
    "respectul drepturilor omului si demnitatii..." (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:30)

    mos Ion Roata [anonim]

    E foarte curios D-le Campeanu, ca tocmai Dvs. afirmati asaceva (ce interese Va anima?). Cum puteti sustine ca puteti sa Va intelegeti cu tov.Iliescu "pe chestiunea drepturilor omului si a demniattii umane" ? Cum ramane cu genocidul de la revolutie ? Dar cu mineriadele ? Pacat de PNL care cu oameni ca Dvs., Antonescu si cativa altii se dicrediteaza pe zi ce trece. Oare veti avea acereasi soarta ca PNTCD intr-o Romanie "innoita", pe care trecutul o enerveaza ?
  • +11 (11 voturi)    
    Nimic nou (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:30)

    ariel [anonim]

    Pai da, faceti ce stiti mai bine : demolare.
    In 20 de ani PNL s-a rupt in 20 de aripi si a tradat toate intelegerile cu aliatii. Pun pariu ca scandalul psd-pnl va fi atat de mare, ca o sa regretam linistea din mandatul lui Basescu.
  • +10 (10 voturi)    
    politica (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:33)

    ionut [anonim]

    ce curva e politica asta, astia au un singur principiu: FARA PRINCIPII, daca a inceput sa bata vantul de la est .........
  • +14 (14 voturi)    
    PNL-ul e terminat (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:34)

    hernan [anonim]

    Daca pana si fondatorii lui au fost cumparati de moguli...nu mai am cuvinte.

    Cel mai rau imi pare de acei 20% dintre votantii de la turul 1 care au votat poate sincer cu valorile liberale, probabil cu gandul la liberalismul care predomina acum in Europa civilizata, dar din pacate gasca de mafioti din PSD (Partidul Stanga-Dreapta) condusa de moguli pur si simplu si-au batut joc de ei.

    Si-au batut joc de voi, dragi PNL-isti, acum le puteti raspunde prin votul din 06.12.
  • +12 (12 voturi)    
    Adio! (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:34)

    Darian [anonim]

    Pentru venerabilul politician a carui memorie trebuie din cand in cand reimprospatata:
    http://www.psd.ro/documente1.php?newf_id=19
    DECLARAŢIA COMITETULUI EXECUTIV AL PARTIDULUI SOCIAL DEMOCRAT (Mamaia, 27 iunie 2008)
    După patru ani de guvernare a dreptei, românii au, din în ce în mai greu, acces la ţara lor.
    Guvernarea „ieftină” a dreptei scumpeşte viaţa românilor de la o lună la alta si aduce România în pragul falimentului.
    Cu fiecare zi care trece, românii sunt obligaţi, de incompetenţa celor care guvernează, să plătească mai mult pentru a trăi mai prost.
    ...
    Esecul regimului de dreapta Băsescu –Tăriceanu este unul fără echivoc: românii nu trăiesc mai bine. Lupta impotriva corupţiei a esuat.
    ...
    PSD consideră că actuala putere este responsabilă integral de această stare de fapt. Cetăţenii ţării nu trebuie să deconteze incompetenţa guvernanţilor. Este nevoie urgentă de un pachet de măsuri si politici coerente impotriva scumpirilor si pentru cresterea puterii de cumpărare a populaţiei.
    ...
    PSD isi propune câstigarea alegerilor parlamentare si formarea unui guvern social-democrat. PSD nu va face nici o alianţă preelectorală cu partidele dreptei. PD-L si PNL rămân adversarii strategici ai PSD. Dreapta a esuat. România are nevoie de o guvernare social-democrată.
  • +12 (12 voturi)    
    scarbele (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:38)

    olandezu [anonim]

    "cu domnul Iliescu pana la urma te poti intelege pe chestiunea respectului drepturilor omului si a demnitatii umane"
    Coposu

    "Va multumesc pentru tot ceea ce ati facut in aceste zile, in general pentru toata atitudinea dumneavoastra de inalta constiinta civica. Deci, va multumesc inca o data tuturor pentru ceea ce ati demonstrat si in aceste zile: ca sunteti o forta puternica, cu o inalta disciplina civica, muncitoreasca, oameni de nadejde si la bine, dar mai ales la greu. (...) Eu vreau inca o data sa-mi exprim intreaga recunostinta, din partea populatiei Capitalei pentru prezenta dumneavoastra, utila si eficienta. ..."
    Ion Iliescu, 10 Iunie 2005
    • +8 (8 voturi)    
      buna alaturare (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:54)

      adi [anonim] i-a raspuns lui olandezu

      Foarte inspirata alaturarea, chiar daca ai gresit numele si data.

      Sa intelegem ca D-l Campeanu este de acord cu afirmatiile lui Iliescu din 1990?
      • +4 (4 voturi)    
        scuze (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:14)

        olandezu [anonim] i-a raspuns lui adi

        era vorba de Campeanu, evident, nu Coposu. Coposu imi era minte in minte cand am scris, ce-i drept. Ma intreb cum ar reactioana daca ar fi in viata si l-ar auzi pe Campeanu....

        cat despre date, probabil oi fi gresit. am cautat repede citatul si am pus data de acolo, daca am copiat data gresit, asta este. Citatul insa ma indoiesc ca e gresit ;)
  • +10 (10 voturi)    
    sper (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:40)

    fc [utilizator]

    ...ca acest acord sa duca in sfarsit la eliminarea de pe scena politica a acestui partid impostor PNL cu aripile lor tinere, campean,-necampeanu si altele.
    niste fripturisti si atat!
  • +10 (10 voturi)    
    Propunere de pace! (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:40)

    Miruna [anonim]

    Am inteles intr-un tarziu aseara dupa emisiunea mogulilor de la iRealitatea ca mogulii nu-l vor pe Basescu si nici nu-l vor lasa sa ajunga presedinte prin orice mijloace. Deci e groasa si ma simt neputincios cu votul meu luat de Vant(u) si aruncat la cos. De aceea ii sugerez d-lui Basescu sa-si schimbe repede numele caci mogulii fac alergie maxima: sa se cheme de exemplu Traian Iliescu!!! Un nume pe care am vazut ca mogulii il respecta si apreciaza. Blaga poate face asta in 5 minute si gata am termina cu scandalul! Toate TV-urile mogulilor ar trebui sa piarda minim 20 secunde/secventa ca sa precizeze ca nu-l injura pe Ion Iliescu cu basca ci pe Traian Iliescu cel fost Basescu. Va imaginati cate siroaie de laturi ar curge pe capul lui Iliescu si cate dezmintiri ar trebui sa dea bunicuta? Cred ca poate chiar Udrea sa faca o greseala "nevinovata" si sa-l boteze asa. La cata bataie de joc fac mogulii, indirect la adresa votantilor mai ca-mi vine sa accept si asa ceva: sa-l votez pe Iliescu!!! dar nu pe Ion ci pe Traian.
  • +6 (6 voturi)    
    si cu Geoana presedinte cum ramane? (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:45)

    buha [utilizator]

    Daca nu merge intelegerea cu PSD il dati jos si pe Geoana, sau ramane efect colateral?
  • +6 (6 voturi)    
    Pacat (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:48)

    Mihail [anonim]

    Acum inteleg, de ce dupa sosirea la Paris a domnului Goma, Radu Campeanu a fost suspectat ca informator al securitatii. La 87 ani dupa ce a petrecut multi ani in inchisorile comuniste, cred ca numai din frica il poate gira pe Geoana.
  • +8 (8 voturi)    
    Suprarealism grotesc (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:48)

    calulverde [utilizator]

    E fascinant spectacolul, infiorator e drept, dar fascinant!
    Domnule Campeanu, ma astept sa levitati in timp ce faceti aceste declaratii scrijelindu-va pe burta cu o lama ruginita schita unui pinguin barbos care citeste Libertatea. Durerea va face sa scanciti dar fredonati totusi plin de sange un cantec nemtesc. In jurul dumneavoastra danseaza step Ion Iliescu, zambind dement, ca de obicei. Cam asa ar fi trebui sa fie contextul in care ma asteptam sa faceti aceste declaratii. Realitatea e insa muuuult mai creativa!
  • +7 (7 voturi)    
    rusine (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:51)

    adi [anonim]

    Cum se poate asa ceva?
    In anii '90 se luptau fata in fata...acum isi dau mana...

    Ce ar zice liberalii interbelici?
    Nu se poate asa ceva...
    Sunt dezamagit de ce se intampla...

    Nu trebuie sa vina la putere iar Iliescu, Nastase...vom da timpul inapoi cu 10 ani. E dureros, oamenii uita ce se intampla acum 10 - 15 ani.
  • +7 (7 voturi)    
    Campeanu si liberalii. (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:54)

    mircea [anonim]

    Campeanu a mai dus odata liberalii la pieire.Nu vad de ce acum ar fi altfel,pentru-ca sa vazut ca sarcina lui Campeanu este sa distruga PNL.Asa cum Geoana in anii 90 se plimba prin Piata Universitatii si transmitea informatii despre oamenii de influenta care trebuie anihilati(arestati,ucisi),Campeanu cauta sa impuna liberalilor sloganuri care sa-i faca pe romani sa se fereasca de liberali(vedeti tampenia "vanati lupii").
  • +7 (7 voturi)    
    Urata e batranetea (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:07)

    Dorian [anonim]

    Citat din Radu Campeanu: "Domnul Mircea Geoana ma surprinde pentru ca asemenea manevre cu motiuni de cenzura (impotriva guvernului Tariceanu) la ora actuala dovedesc o lipsa totala de simt politic si de responsabilitate adevarat romaneasca" A evoluat dl. Geoana in ultimul an sau dupa iesirea pe locul doi capatand simt politic si responsabilitate, sau dl Campeanu ...?
    • +1 (1 vot)    
      Din nefericire (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:06)

      Dezamagitul [anonim] i-a raspuns lui Dorian

      Din nefericire dl.Dorian aveti perfecta dreptate. Cat de hidoasa poate fi uneori batranetea!
      Se stie ca odata cu varsta te mai lasa si memoria. Este un lucru firesc. Dar in ac. caz este mai bine sa taci decat sa vorbesti prostii stiind ca nu mai ai timp sa le corectezi.
  • +7 (7 voturi)    
    Ce ar merge bine? (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:09)

    Anto [anonim]

    Nu cred ca o sa fie cazul sa o rupeti voi de ei, fiindca se vor ocupa PSDistii de voi! Credeti ca va iau pentru ideologiile vostra? Va iau pentru a-si atinge scopul!
  • +1 (1 vot)    
    tataie, (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:51)

    nahir [utilizator]

    rupe protocolul de pe acum. nu trebuie sa mai astepti sa constati ca psd-ul nu-si va respecta intelegerea. cu pdl si-a respectat pactul pentru natiune ?
    si, de altfel, mai bine l-ai lua de-o aripa pe ilici si v-ati plimba prin herastrau.
  • +1 (1 vot)    
    Si? (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:52)

    Cristi [anonim]

    Cam cum "trebuie" sa "mearga lucrurile" tovarase Campeanu? Ca la matale "lucrurile" au mers intotdeauna foarte bine cu comunistii lui Iliescu. Istoria o spune. Nu eu. Sa-ti fie rusine si tie si gastii aleia de "liberali" care-i fac sluj lui Patriciu. Sa va fie rusine nesimtitilor!!!
  • +1 (1 vot)    
    Doi prieteni batranei (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:57)

    Dezamagitul [anonim]

    bravo dle. campeanu. felicitari ca sunteti un om cu coloana verticala si spuneti adevarul. foarte frumos ca sunteti cinstit si nu va ascundeti in spatele unor cuvinte mestesugite ca alti pnl-isti patati. spuneti : "cu domnul iliescu pana la urma te poti intelege pe chestiunea respectului drepturilor omului si a demnitatii umane".
    va intreb: ati fost "golan" in piata? ati fost ciomagit de mineri?
    va doresc sanatate si viata lunga ptr. a va bucura cat mai mult de respect si demnitate.
    poate scrieti o carte impreuna cu dl. iliescu. ar fi interesanta.
  • 0 (2 voturi)    
    Liberalii de rand isi fac iluzii (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:04)

    Cristi [anonim]

    PNL, cel de dupa 1990, este un partid infiltrat de fosti securisti, turnatori si colaboratori ai securitatii! Recomand tuturor celor interesati sa studieze mai in amanunt biografiile tuturor celor aflati in conducerea PNL. Pentru a-si da seama cu adevarat cine sunt pesronajele care plimba in gura "liberalismul" romanesc si doctrina de "dreapta" pe care au consficat-o abuziv! Eu sunt un om de dreapta dar acest partid mizerabil numit PNL NU ma reprezinta!!! Sub nici o forma.
  • 0 (2 voturi)    
    Rusine (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:04)

    Gofy [anonim]

    Campeanu esti o rusine, un nenorocit, dai mina cu calaul ,,Iliescu'' era sa fiu linsat in1990 pe Magheru de mineri si tu esti cu criminali....
  • -1 (1 vot)    
    Intrebare: (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:29)

    Grinci [anonim]

    Mi se pare mie, sau acest domn seamana cu Grinci si vrea sa ne fure Craciunul? >:->
  • +1 (1 vot)    
    si noi? (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:42)

    Luke [anonim]

    dupa ce veti nenoroci o tara intreaga pentru cel putin 5 ani puteti rupe voi ce vreti si cand vreti. oricum nici dracu nu va mai voteaza dupa aia.
  • 0 (2 voturi)    
    Da,d-le Campeanu! (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:43)

    Pantera Roz [utilizator]

    Aveti perfecta dreptate!DACA nu va merge bine-vom rupe intelegerea.Dar DACA va merge,vom merge si noi inainte.Depinde de PSD.Asa cum in 2007 a depins de PD sa mergem cu ei,iar ei ne-au rupt partidul si au vrut sa ne desfiinteze practic.Corect,trebuie sa fim atenti pana la D-zeu si mai sus.Dar acum trebuie sa scapam de Basescu.Multa sanatate,d-le Campeanu!
    • 0 (2 voturi)    
      PNL e de kakat! Miroase a turnatori si securisti. (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:41)

      Detectivul Clouseau [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Amaratule, nu pot decat sa-ti adresez urmatoarele:
      Mars inapoi la stapanul tau Patriciu. Ca sa-ti dea biscuitele promis! Il meriti. Ma intreb insa daca nu ti s-a aplecat pana acum la cati biscuiti ai halit. Spune-i lui Patriciu sa-ti mai schimbe dracu' meniul. Ca te vad cam stors de puteri. Numai cu biscuiti nu se poate trai. Ce naiba!
  • -1 (3 voturi)    
    Pt. portocalii: (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:47)

    Pantera Roz [utilizator]

    Injurati liberalii mereu,ne faceti comunisti,etc,dar VA DORITI ALIANTA cu NOI !!!Voi ganditi normal,cu creierii vostri sau cu creierul obosit al lui Basescu?!Adica cu voi suntem ca florile,dar cu PSD suntem comunisti???Voi cititi ce scrieti pe aici?!Penibil...
  • -1 (1 vot)    
    Ce gluma buna.Sa rad? (Joi, 26 noiembrie 2009, 14:58)

    UNGURU [anonim]

    Astia experimenteaza pe spatele nostru. Na hat bravo.
  • 0 (2 voturi)    
    PNL fantoma in prezent (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:13)

    anonim [anonim]

    PNL nu exista ca partid, cam demult. El exista doar ca loc de intrunire a politicienilor, este partidul cu cei mai multi politicieni instabili, care nu au principii politice au doar principii de beneficiari, adica, acu e bine cu asta , pai cu asta, maine conduce ala, pai cu ala, migratia persoanelor, mai ceva ca migratia pasarilor calatoare. Asa ca PNL nu mai are principii, are doar statut de adunare de carduri, sa vedem pe unde se mai pot culege roade.......si cum e toamna, dl Crin Antonescu sugereaza ca cei care au plecat, pot reveni in 6 zile?¿?¿?¿!!!!! se culeg roadele ca sa umpleti hambarele. Migratori din toate partidele, revenit::::::::::::::rusine fata de cei care s-au sacrificat pt acest partid si au fost mandrii de principiile lui
  • 0 (2 voturi)    
    un escroc (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:38)

    toma [anonim]

    A venit saracul de la Paris sa salveze Romania. Uita sa spuna ca s-a aliat cu PSD-ul si a distrus partidul pe care l-a refacut Stolojan si Stoica. Pe el l-a interesat recuperarea conacului. Escroc a fost , escroc ramane. Revine pentru a doua oara sa refaca alianta cu PSD. Oare de ce?
  • -1 (1 vot)    
    Mai traieste Campeanu?? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:07)

    Liviu [anonim]

    Cred ca ar fi cazul sa se duca... unde stie! Dupa ce a vrut ca Regele sa fie Presedinte, acum sustine o alianta cu PSD. Unde s-a mai vazut (intr-un stat civilizat) sa se alieze un partid de stanga cu unul de dreapta? Dar ce conteaza doctrinele in fata banilor??!!
  • 0 (0 voturi)    
    Singurul PNList cu minte (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:11)

    Servus [anonim]

    Acesta trebuie sa fie singurul PNList cu un minim de inteligenta. Cu toate acestea, nu pot sa nu ma intreb cum de poate sa creada ca lucrurile ar putea merge cat e cat bine... a mai fost PSD-ul la guvernare si ne-a furat pe toti.
  • 0 (0 voturi)    
    Vous avez oublies (Vineri, 27 noiembrie 2009, 12:43)

    miki [anonim]

    Cum o sa mearga bine cind tasu lu Geoala tia dat la rarunchi, cu patu pustii?Ar putea?Cind Geoala,pui de catea securista,el insasi agent acoperit,ajunge ambasador in SUA.Pai ei au impresia ca noi suntem fraieri.Noi nu stim in ani 90-95 ,cum, cine si cind ajungea in MAE?La recrutat pe el,inginer nevoias la Electroaparatj,sa conduca ambasada in SUA pe motivul ca fiisa sugea degetul lui Clinton.S-o creada el ca suntem dobitoci.De ce credeti ca da raspunsuri contradictorii si evazive,despre vizita la rasarit?Baietii de la 'ochiul si urechea" nu aveau raspunsulsi nici nu i l-au putut comunica.Sa creada ei ca nu stim cine este Geoala.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by