VIDEO Emil Boc: PNL, PSD si UDMR n-au inteles nimic din lectia invatata de la romani la referendumul din 2007

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:00 Actualitate | Politic


"PNL, PSD si UDMR n-au inteles nimic din lectia invatata de la romani la referendumul din 2007", a declarat presedintele PD-L, Emil Boc. "Romanii n-au nevoie sa invete de la Crin Antonescu, Mircea Geoana sau Marko Bela cum sa voteze", a continuat liderul democrat. Declaratia sa a fost facuta la finalul unei zile in care liderii PNL si UDMR au anuntat ca-l vor sprijini pe Mircea Geoana in turul doi al alegerilor prezidentiale.

Iata cele mai importante declaratii facute de catre presedintele PD-L:
  • prima concluzie a zilei de astazi este aceea ca PNL, PSD si UDMR nu au inteles nimic din lectia pe care au primit-o de la romani la referendumul pentru suspendarea presedintelui din 2007 si reproduc exact acelasi comportament
  • astazi, PNL, PSD si UDMR au infiintat agentia de tranzactionare a voturilor romanilor pentru turul II in dispretul romanilor si in dispretul democratiei
  • cred ca la 20 de ani dupa caderea comunismului, romanii nu au nevoie de sfaturile lui Mircea Geoana, ale lui Marko Bela, Crin Antonescu sau Emil Boc pentru a sti cum sa voteze
  • am crezut si credem in capacitatea romanilor de a decide singuri, in cabina de vot, cum este mai bine pentru Romania si de a decide ce presedinte sa aiba
  • prin ceea ce au facut astazi, acesti lideri politici au demonstrat ca pe ei mai mult ii intereseaza propriile scaune, propriile interese decat sa respecte vointa romanilor
  • si Crin Antonescu, si Mircea Geoana, si Marko Bela sunt interesati de propria lor cariera politica si de propriile lor interese
  • Romania bunului-simt le-ar fi cerut acestor lideri sa elimine pensiile parlamentarilor, asa cum au promis; sa reduca numarul de parlamentari, asa cum romanii au votat
  • PD-L nu este izolat pe scena politica, asa cum aceste partide incearca sa spuna; poate noi suntem izolati de interesele politicienilor pentru pastrarea privilegilor
  • PD-L n-a fost si nu va fi niciodata izolat de interesele romanilor
  • asa cum a facut si la referendum, PD-L il va sustine pe actualul presedinte pentru obtinerea unui nou mandat
  • din nefericire, propriile interese de partid si personale ale candidatiilor sunt mai presus decat interesele romanilor
  • noi dorim o guvernare de centru-dreapta, insa optiunea altor lideri politici e legata de propriul scaun
  • astazi am asistat la formarea unei coalitii care vizeaza majorarea taxelor si impozitelor in Romania
  • PSD doreste eliminarea cotei unice de impozitare si majorarea impozitului la 20%
  • de astazi, PNL devine remorca PSD pentru distrugerea cotei unice si majorarea impozitelor si taxelor in Romania
  • in Parlament avem in vedere colaborarea pentru impunerea vointei romanilor








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1788 vizualizari

  • -14 (24 voturi)    
    PSD-ul a schimbat tactica (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:07)

    Constantin [anonim]

    a inceput sa construiasca incetand cu criticile.

    PDL-ul nu are de gand sa termine cu criticile si sa inceapa si el sa construiasca ceva?
    • +7 (13 voturi)    
      ma ce profund esti, nea Costica ! ma ce profund (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:28)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      ..ai schimbat tu tactica PSD sau ai simtit in analize ca s-a schimbat ?! e chestie de perceptii extra-senzoriale sau e un vis neimpartasit ?
      ma ce mai profund esti ...
      • -2 (4 voturi)    
        Incearca sa treci peste critici (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:40)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        si sa propui solutii.Pe mine ma intereseaza mai mult ce va face PDL-ul dupa ce va elimina privilegiile din sistemul bugetar, va reforma clasa politica, si va inchide robinetul la care se adapa mogulii din bugetul tarii.
  • -2 (16 voturi)    
    DA! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:07)

    x [anonim]

    Da, Boc are dreptate.
    Dar nici Base si nici PD-L-ul nu au invatat nimic din acelasi eveniment!
  • +1 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:09)

    [anonim]

    • 0 (6 voturi)    
      Lamureste-ma, te rog! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:50)

      cenzurat [anonim] i-a raspuns lui

      Tu le-ai explicat de multe ori ca, pentru a primi ce le ofereai, trebuie sa puna stampila pe trandafirul singur, iar ei, din exces de zel, puneau pe trei trandafiri?
      • +2 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:21)

        [anonim] i-a raspuns lui cenzurat

  • +4 (18 voturi)    
    mesaj de bun-simt (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:09)

    estre [anonim]

    In aceasta campanie se vechiculeaza un mesaj concis din partea PSD-ului, pe toate sursele media disponibile.

    "Basescu este raul cel mare, un scandalagiu"

    Practic, PSD ul a intors discursul lui Basescu impotriva lui:

    - Basescu se afla in fruntea unui sistem conrupt
    - Basescu nu a facut nimic
    - Basescu face doar scandal

    Practic, tot ce misca in Romania, negativ, se intampla din cauza lui Basescu.

    Acest discurs este ridicol. E ca si cum hotii striga hotii.

    Acum, parerea mea personala :

    - m-am saturat sa tot vad manipulare de joasa speta pe majoritatea televiziunilor din Romania.
    - m-am saturat sa vad intelectuali inrobiti, avand discursuri cu spume la gura anti Basescu
    - m-am saturat sa vad PSD si PNL incercand cu orice pret sa tranteasca PDL de la guvernare. Normal ca nu este liniste cand nu se doreste acest lucru.

    PSD ul a facut mereu scandal cand nu au avut puterea, si au avut mijloacele media sa o faca. Singura data cand au tacut , a fost cand au impartit tainul impreuna cu PNL ul timp de 1-2 ani, o situatie tolerata pana la alegerile parlamentale.

    Si in cele din urma, pot face o alegere logica si singur fara sa ma uit la Antene. Aceste televiziuni ar trebui interzise.

    Eu prefer sa votez un om care se reprezinta pe sine insusi si nu este paravanul lui Patriciu, asa cum este Antonescu. Nu il suport pe Geoana si limbajul sau de lemn, limbaj care este o jignire adusa auditoriului

    Este trist in Romania de azi, sa vad cum manipularea reuseste. Nu s-a imputat mai nimic obiectiv domnului Basescu , s-a practicat defaimarea. Si mai trist este ca oameni inteligenti s-au vandut si s-au pus in slujba acestui sistem de manipulare

    Din pacate, Basescu a facut cateva greseli mediatice
    - ordinul de partid pentru votarea Elenei Basescu
    - promovarea lui Videanu intr-un post public. Afacerile acestuia, printre care si renumitele borduri, au atarnat greu.
    - asocierea cu Udrea pentru o perioada indelungata
    - trebuia sa accepte nominalizarea lui Johanis
    • 0 (0 voturi)    
      OK (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 1:38)

      votant [anonim] i-a raspuns lui estre

      ce spui, cu o obiectie din partea mea: johanis nu trebuie acceptat= capcana! parerea mea.
  • -2 (22 voturi)    
    Domnule Boc unde era vointa romanilor? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:10)

    un roman [anonim]

    Domnule boc unde era vointa romanilor cand ati dat afara din bugetari? cand ati redus salariile? cand ati impus forfetarul? cand nu ati majorat salriile profesorilor? cand ati dat in somaj un sfert din Romania? cand ati dat cadou de Craciun zile fara plata? atunci romanii erau rusi? Taranii sunt vai de capul lor. Tot vorbiti ca psdul a facut si a dres.. ESTE O ALIANTA IMPOTRIVA distrugerii ROMANILOR...sa va intre bine in cap
    • +5 (17 voturi)    
      vointa era acolo (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:14)

      inca un roman [anonim] i-a raspuns lui un roman

      da, guvernul boc a respectat vointa mea:

      - bugetarii sunt prea multi/ incopetenti/ pilosi/ pretentiosi/ lenesi/ rai si as mai avea cateva(desigur, nu fiecare individ in parte, dar marea lor majoritate)
      - salariile alea catre bugetarii cat frunza si iarba sunt platite din salariile noastre si m-am simtit bine ca le-au scazut. nu le place, sa se duca la privat daca sunt asa de competenti. acolo vor castiga salarii bune pe munca cinstita;
      - am copil la scoala si stiu ca un salariu mai mare nu ar genera mai multa competenta din partea preeea multor profesori, ci doar mai multe cheltuieli; incompetenta nu se trateaza cu venituri mai mari
      - trebuia sa primesti prima de craciun si ai primit zile fara plata??? nasol de tine dar stii ceva? nu imi pasa.

      tembelii ca tine au dus tara asta de rapa si ma ia cu dementa cand ma gandesc ca o tara de cretini va vota cu o alianta de cretini
      • +7 (13 voturi)    
        am fost bugetar .. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:50)

        hash [utilizator] i-a raspuns lui inca un roman

        .. si mi-am dat seama ca multi dintre cei care lucreaza la stat au ramas paralizati ca mod de lucru in urma cu 10 ani. Nu ar rezista la privat.

        Statul , sau mai degraba mediul de la stat nu promoveaza performanta. Daca incerci mai mult decat seful tau esti privit cu suspiciune (ca vrei sa-i furi postul) si pus la punct.

        Nu va amagiti bugetarilor, vorbiti numai daca realizati diferenta! Experimentati ambele tabere si pe urma dati-va cu parerea. Activitatea sectorului de stat trebuie urgent eficientizata, o gramada de sefuleti care plimba dosare tb sa dispara.

        Mergeti la orice casa de sanatate, la orice administratie fiscala, sa vedeti munti de dosare, de hartii. Oamenii acestia nu au productivitate in munca lor. Lucreaza cu unelte antediluviene, _diskete_ ( :)) ), trebuie sa stai la _coada_ ca sa predai o _hartie_ si daca nu e bine trebuie sa tot vii de cateva ori pentru ca ei nu sunt in stare sa puna la punct o procedura neechivoca de lucru.

        Oamenii acestia nu realizeaza ca asta nu e un mod de lucru si ca asta se vede din avion (vezi cozile ...) si au pretentia la salarii mari! Mai draga! Din pacate din cinci unul ii duce pe ceilalti patru in spate (uitati-va intr-un birou cati lucreaza si cati isi rezolva problemele personale la telefonul institutiei).

        Masurile de ne-crestere a salariilor, de reducere a cheltuielilor bugetare da, sunt nepopulare, dar asta denota ca cei la guvernare au avut curaj, spre deosebire de altii, din alte timpuri (..), doar urmau alegerile. Aualeu ..
        • -1 (5 voturi)    
          da,ce faci draga la privat... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:27)

          eugen [anonim] i-a raspuns lui hash

          spargi pietre cu barosul?
          nu pot decit sa rid cind vad astfel de afirmatii de la un fost hirtogar bugetar ajuns hirtogar la privat!ce ti-a facut privatul? ti-a cerut sa inveti sa scrii corect romaneste ,de-i asa greu?
          • 0 (0 voturi)    
            La privat.... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 11:20)

            JC [utilizator] i-a raspuns lui eugen

            Nu spargi pietre cu barosul, dar ai libertatea de exprimare. Ti se da sansa de dezvolatre profesionala.

            La stat esti limitat. Intri si stai pe un post pana iesi la pensie, asta daca nu te duci plecaciuni la sefu si asa poate mai urci si tu o treapta.

            Avem o gramada de functionari publici, car plimba o foaie de colo colo o zi intreaga. De ce? Imi pare rau ca raman o gramada fara locuri de munca, dar nici nu poti sa ceri ca restul populatiei sa stagneze doar ptr ca unii au ramas cu mentalitatea de acum 20 de ani.
      • +3 (3 voturi)    
        Si vointa mea (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:29)

        ionut i [anonim] i-a raspuns lui inca un roman

        Guvernul a respectat si vointa mea.. mai putini bugetari

        imi pare rau pentru profesori, dar la noi, la privati, salariile au scazut... ca fapt divers....
        stiati ca salariul minim la stat creste, din 2010, dar nu si la privati?


        nu am salariul minim, sa ne intelegem
  • -2 (16 voturi)    
    din 2007... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:11)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    si pana acum au mai trecut 2 ani in care dnul basescu a dezamagit.asa ca sa nu mai spere ca lucrurile vor sta ca atunci.
  • +4 (12 voturi)    
    Evident ca nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:11)

    Dan.m [utilizator]

    Au inteles absolut nimic exact ca la ultimul referendum in care romanii si-au facut auzita vocea.
  • -1 (15 voturi)    
    lectii (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:18)

    j [anonim]

    Nu sunteti in masura de a da lectii!Cand clujenii v-au votat a doua oara ati declarat ca nu veti renunta niciodata la primarie,ati avut un moment de amnezie si va fost drag postul de premier.Vad ca incercati sa va schimbati opinia in privinta lui Johannis,este tarziu.Daca Basescu ar fi fost de acord cu acest premier acum era presedinte,ii radea pe Geoana si Antonescu,acestia tebuiau sa se acseze pe altceva pt.a castiga alegerile si nu stiu ce puteau sa-i mai impute.Dar aroganta ,intoleranta l-a adus aici pe mentorul dv.Schimbati-l este deja expirat!
    • +1 (1 vot)    
      johannis (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:29)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui j

      daca citeai presa din sibiu pe google ai fi aflat ca si asta e un hot , nevasta-sa face trafic cu copii iar el si-a insusut citeva case de patrimoniu. are nu stiu cite procese dar stau pe loc ca e imun acum, la fel ca si mazare din constanta? chiar nu pricepi ca pe tot ce pune mina psd e de cacat!!!!! mai bine ati pleca in china, vietnam, rusia ca pe acolo e comunismul in floare ca pina si cei din coreea sau desteptat, si ce bine o duc acum. noi romanii pe cind???? cind or muri toti comunistii aia de la 45-50 de ani in sus .
  • 0 (14 voturi)    
    Oare? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:24)

    vlad [anonim]

    Ma tem ca Base nu a invatat nimic si dupa ce a ramas presedinte pt ca romanii nu sunt in stare sa mearga la vot a continuat sa sfideze tot ce putea fi sfidat in sistemul nostru solar...
  • +14 (14 voturi)    
    Draga Boc, ai si tu o parte din vina (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:24)

    Ovidiu [anonim]

    daca va pica Base'.

    1. Cand ai vazut ca vine criza, puteai sa incepi cu reducerea bugetarilor, si apoi, daca aia nu era suficient sa iei imprumuturi.

    2. Ca prim-ministru, puteai merge la BNR si sa le spui... Domnilor.. am nevoie de 2 oameni competenti, unul la Ministerul Finantelor si unu' la Min Economiei. Sigur te ajuta Isarescu, nu sa il mentii pe Pogea (inginer) si Videanu(afacerist) la conducerea acestor Ministere.

    La celelalte Ministere puteati sustine oameni bine pregatiti, oameni noi, nu Udrea la turism desi nu avea nici o treaba cu turismul, Ritzi la nu stiu ce....desi avea afaceri dubioase..

    Pana o sa va intre in cap, voua, oamenilor politici ca, a avea o culoare politica si vechime in partid nu e totuna cu a fi competent intr-un domeniu, tara asta va merge un pas inainte, unul inapoi, dar, din pacate pentru noi, tangoul vietii, ne amuza numai in leagan.
  • -4 (14 voturi)    
    iar voi... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:27)

    gigi [anonim]

    nati inteles nimic din ceea ce inseamna consecventa . Azi spui ca nu poti face niciun fel de alianta cu un partid, maine faci guvern cu el. Azi spui ca cea mai mare greseala este ca ai numit pe cineva prim ministru, maine spui ca regreti ca nu ai avut o relatie mai buna cu prim-ministrul respectiv. Azi te faci ca nu-ti amintesti cum se numeste presedintele PNL("tipul acela care se vopseste...aaaa...cu nume de floare...aaa, da, crin"....sau "nu stiti cine este Crin ? tipul acela care ne ocupa locurile la coafor" ), maine declari ca romanii au votat dreapta si ca vrei guvern de dreapta.
    Aaaa. parca asa s-a declarat si in decembrie 2008 si -a facut guven cu Iliescu, Hrebenciuc, "Vanghele". Dar atunci era pentru "interesul national".
    Sunt niste limite si unde ai scuipat nu prea maim poti sa lingi. Poate acum veti intelege ca politica este arta negocierii. Insa cu voi nu a putut negocia nimeni din 1996 incoace, toti au trebuit sa cedeze santajului....
    • +1 (9 voturi)    
      cine e boc? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:37)

      George [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Se semneaza o alianta,majoritara in parlament , nu ar trebui ca insusi traian basescu sa ia act si sa desemneze pe Iohanis inca de maine ca premier? Constatind ca exista o majoritate legala in parlament basescu ar trebui sa desemneze candidatu oferit de majoritatea parlamentara adica pe Iohanis. Acest lucru ar duce la formarea guvernului inainte de alegerea presedintelui, nu-i asa?
    • +2 (8 voturi)    
      Hehehehehe! bai gigi iar ai mancat branza telemea? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:47)

      Sorincosmin [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Domne atunci au fost deschisi la toti, dar daca PNL-ul e curvustina si a preferat sa stea in banca lui ca asa e, Dreapta cu stanga si mana in pantaloni.
      Si daca stam s-o lom asa cine mama naibi a fost mereu impotriva si a inceput raca?!?! nu Tariceanu?! hotu ala cu taxa lui cu tot ca acu sta si rade la banii din dividentele Citroen...
      Si acu cine rade nu comunistii astia care au rasturnat guvernu pentru postu de presedinte?! Eu ma asteptam la asta de cand s-a dat mana in 2008...Dar fac pariu ca tot atunci PSd-ul si Pnl-ul au pus la cale rasturnarea.. ca sa prinda ciolanu acu..
    • +3 (5 voturi)    
      Crin (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:49)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Lasa ca si Crin l-a pocit pe Geoana din greu cat timp a avut impresia ca poate sa ajunga in finala .
      • -2 (4 voturi)    
        pai da (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:09)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui gamma

        A vazut si el ca doar asa se castiga voturi in Romania, daca ai gura mare si lovesti in ceilalti, altfel n-ai nicio sansa. Dovada ca a castigat ceva... A incercat cu Geoana, dar a dat si in Basescu care a sarit de fund in sus si a venit cu ditamai dosarul sa-si dovedeasca nevinovatia.
        Mai retine cineva un personaj penibil care ameninta anul trecut cu justitia pentru ca nu se mareau salariile profesorilor cu 50% ? Iar cand a ajuns PM nu stia pe unde sa scoata camasa ? Demagogie !!!!
        Acum ce ar vrea PDL, dupa ce au tras in liberali cat au putut sa vina liberalii si sa le spuna uita totul si ca accepta sa faca un guvern impreuna si ca il sustin pe TB? Pai nu s-ar discredita in fata propriului electorat care ii voteaza tocmai pentru ca s-au opus PDL si lui TB ?
        Numai la PDL se poarta pupatul de mana si apoi injunghitul pe la spate. A se vedea celebra propozitie "Petre esti cel mai bun!" ....in timp ce se pregatea sa-i ia locul... :)))))
    • +1 (1 vot)    
      eu nu il iert! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:47)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      pe Basescu nu il iert (politic vorbind, nu crestineste), pentru ce marsavii a facut in timpul guvernarilor taraniste! E un comunist de prima clasa! Si securist! Ca si Geoana de altfel...
      PS: Consider rusinoasa decizia conducerii centrale a PNL, nu neaparat ca decizie finala, UNANIMITATEA ei ma sperie! Astept, sper sa nu astept in zadar, ca macar PNTCD sa declare ca nu sustine oficial nici un candidat in turul II. Eu, pe 6 decembrie o sa ma uit la TV. E ca pe vremuri cand ma uitam la Champions League, nu era nici o echipa romaneasca, nu eram suporterul nimanui...
  • +3 (7 voturi)    
    Inapoi la catedra!!! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:28)

    Cristian Miu [utilizator]

    Inapoi la catedra!!!
  • 0 (6 voturi)    
    asa sa fie? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:28)

    daniel [anonim]

    Cum se face ca la prezidentiale, base a avut sub scorul pdl-ului de la parlamentare?
    • +4 (8 voturi)    
      Top 3 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:51)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      Folosesti bani de la trei din primii 4 bogatasi ai tarii , doua televiziuni , cateva zeci de ziare , cateva sute de postaci si se rezolva !
    • +5 (5 voturi)    
      Cine a organizat alegerile? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:54)

      heirupo [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Si inca in conditiile in care PDl a organizat totul ba s-a si suprapus "intamplator" cu posibilitatea de a mai tai din burjuii din Parlament.
    • +3 (5 voturi)    
      Pentru ca (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:05)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Pentru ca si-a trimis o parte din electori sa voteze cu Geoana, ca daca iesea Crin nu ii mai ieseau socotelile ;)
  • -2 (8 voturi)    
    invatati, invatati! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:31)

    cand_eu [anonim]

    ..luati o lectie de discurs POLITIC civilizat si de bun-simt!..cum suna pe langa "fustele dnei Udrea"?"sa scapam tara de raul cel mare!"?..astea recent culese..
  • +2 (2 voturi)    
    De data asta.... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:32)

    edmond [anonim]

    De data asta nu mai exista supravietuitori, emile
  • +2 (6 voturi)    
    Din gresala in gresala... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:32)

    Pantera Roz [anonim]

    Multumim nea Emile ca nea-ai deschis capul.Eu in nemernicia mea credeam ca avem voie sa alegem pe cine ne duce mintea noastra cea proasta.Am inteles,il votam pe marele Cirmaci.Ptiu,dracie,ce era sa facem...Noroc ca avem in fruntea noastra un fiu al tarii...aoleao! De unde stiu eu cuvintele astea...
  • +1 (7 voturi)    
    Devine jenant (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:33)

    gheo [anonim]

    cum Boc da lectii tuturora.

    Inteleg ca un partid se inseala, ca unul, doua, gresesc. Dar cand 3 mari partide merg "cea" iar al patrulea, PDL, merge "hais", te intrebi cine merge gresit.

    Cum era vorba aia? Cand 3 iti spun ca esti beat, te culci.
    Acum boc intoarce proverbul: unul spune la trei ca sunt beti.
    • +2 (6 voturi)    
      Referendum (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:46)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui gheo

      Si la referendum cum a fost ? Daca tot v-au spus cateva milioane ca sunteti beti , voi cei 322 ce ati facut ?
      Chiar sunt curios cat de stanga poate fi electoratul de dreapta si ce o sa faca guvernul minune daca nu vor respecta acordul cu FNI . Parca se auzea ceva de la PNL cu indatorarea tarii pe sute de ani si cum ne pazesc ei de raul asta .
    • +3 (5 voturi)    
      o scurta analiza (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:48)

      flux [anonim] i-a raspuns lui gheo

      oare asa sa fie, cum zic cei 3 sau sa fie vorba de alte interese la mijloc? toti s-au aliat in ideea de a forma o majoritate pentru acapararea puterii si impartirea beneficiilor! dar in momentul cand basescu va iesi din nou presedinte vom avea parte de un guvern stabil! mai departe vom vedea ce se va intampla!
      • -1 (5 voturi)    
        Base si al sau guvern stabil (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:05)

        gheo [anonim] i-a raspuns lui flux

        Ce guvern stabil va impune Base? Unde ai fost in ultimele 2 luni?
        Guvernul stabil Boc 2? Guvernul Croitoru? Guvernul Negoita?
        Cine ii sprijina? Ca PDL are 30% si se lauda ca nu colaboreaza cu nimeni!
    • +1 (5 voturi)    
      gheo (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:13)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui gheo

      Dear Gheo,
      Cand PNL si PSD zbiara disperati importriva referndumului si 80 % din populatie voteaza pentru ceea ce PDL a propus... cine ii beat ? Toate afirmatiile lui Boc sunt legate de popor si vointa lui.
      DE CE PSD nu era de acord cu ceea ce TOATA TZARA este ???

      Mi se pare strigator la cer cat de PENIBILI IS PSD-ul !!
  • +2 (8 voturi)    
    daca aveti dubii... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:36)

    popcorn monta [utilizator]

    intrati pe youtube si tastati mineriada si aflati un mare adevar.mai mult nici nu conteaza.dar cine nu stie isi face o idee reala despre cine sunt psd-eii.multi din cei care nu cunosc istoria recenta a romeniei vor ramane surprinsi.veti vedea cine e iliescu.sa merg mai deprate tastati FNI si veti vedea cine a inselat 4.000.000 de romani care dormeau linistiti.revolutia din 89 si veti afla un responsabil de asasinate politice s-au nu.dar asa cel putin veti pute alege si in cunostinta de cauza.internet nu inseamna doar noi 2 si alte site-uri de agata gagici inseamna si informatie.cel mai mult imi doresc sa caute psd-ei mici si sa-si dea cu parerea despre ce vor vedea acolo.IMPREUNA INVINGEM
    • -3 (7 voturi)    
      dubii (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:10)

      Turul [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Daca n-as sti ca unul dintre candidati, pe vremea aceea ministru al transporturilor, a pus trenurile la dispozitia minerilor sa vina in Bucuresti te-as crede.
      Si fiindca il cunosc si pe Ilici & Co. voi sta acasa pe 6 decembrie.
  • +6 (10 voturi)    
    le mai dam o lectie (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:58)

    rocitizen [utilizator]

    nu-i nimic le mai dam o lectie pe 6 decembrie! Numa sa organizati mai bine alegerile din turul 2 sa poata vota toata lumea care vine la vot...mai ales cei din strainatate...presimt ca va fi multa lume :D

    PS. Ar fi bine sa iesim la vot cat mai de dimineata astia care deja avem optiunea clara, nu de alta dar prevad ca pe sfarsitul zilei iar vor fi cozi cu aia care se trezesc in ultima clipa!
  • +2 (6 voturi)    
    nu zau? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:24)

    cartea junglei [anonim]

    dar cu forfetarul lui Pogea cum ramane ba BOC!? Stii cum e. Vrem piata libera, dar nu pentru catei!
    • -1 (3 voturi)    
      boc asta (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:37)

      airamerica [anonim] i-a raspuns lui cartea junglei

      Boc asta daca nu tace si nu se da la fund, cel puti pana dupa turul 2, mare rau ii face lui Base! E valabil si pentru Pogea, Videanu si toata gasca care e acolo!
    • +2 (4 voturi)    
      sa-ti spun eu .. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:00)

      hash [utilizator] i-a raspuns lui cartea junglei

      .. cum e cu forfetarul. am avut firma si , din cauza taxei pogea am inchis, ca nu-mi mai trebuia inca o taxa de platit. ce l-am mai injurat! intre timp m-am angajat , si la rece m-am gandit de ce au facut manevra.

      pai toti astia cu pensiunile, de exemplu ce-am vazut eu la o firma de langa mine, voi stiati ca nu plateau nici un fel de impozite? era pe pierdere. la o cifra de afaceri mai mare decat a mea. toate restaurantele, barurile, balariile astea isi rad de astia care muncesc cinstit sa nu se stie cu datorii la stat.
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 2:31)

        goe [anonim] i-a raspuns lui hash

        In ultimii 5 ani am fost cazat la vreo 20 de pensiuni din toata tara. Nici macar de la una n-am primit factura! De baruri si restaurante sa nu mai vorbesc.
  • 0 (0 voturi)    
    udmr mult si bine (Marţi, 24 noiembrie 2009, 23:25)

    sansan [anonim]

    draga udemerai, io s ungur, da poti sa sustii pe cine doreste inima ta, ca io n o sa ascult de tine, ala i biztosh!
    • 0 (0 voturi)    
      platit (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 0:10)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui sansan

      din cate postari platite am vazut pe acest site (de bine de rau, cei cativa comentatori constanti ai acestui site ne cunoastem intre noi), (si ne dam seama destul de repede care e "postac" si care gandeste in mod autonom), asta-i celmai hazliu! Auzi draga, daca vrei sa postezi pe un site unguresc fa-o, dar noi, cu toata bunavointa, nu intelegem, iti ratezi"target"-ul, mai bine postai si tu ceva de genul "Iliescu-Grivco-Rosiaticii-curvele liberale" etc. Dar cu mesajul asta in romaneana chiar nu cred ca o sa atragi decat antipatii. Hai, da-te-ncolo de simpatic!
  • 0 (0 voturi)    
    Sfarsitul unui cuib de viespi. PD minus L (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 0:08)

    Robert D. [anonim]

    Mi-e rusine de demagogul asta Boc care in afara sa dea din gura aiurea si sa minta cu nerusinare nu mai stie altceva, a ba da, legi neconstitutionale.

    Din pacate pentru PDL tin sa ii anunt ca traim INCA in democratie iarasi alternata la guvernare inclusiv presedentie e ceva firesc, daca nu poti decat sa dai din gura mai bine lasa pe altcineva.

    Dupa cum spunea spaima flotei romanesti "Avem prea multa democatie... Va voi conduce inca 10-15 ani... dupaia o sa traiti bine!" a spus clar ce vrea... DICTATURA.

    Daca Basesescu e cel mai inteligent politician care poate scoate tara din criza atunci cred ca trebuie sa propuna inca un referendum pentru schimbarea denumirii tarii in CONGO.
    • 0 (0 voturi)    
      Dictatura (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 1:35)

      Jukits [anonim] i-a raspuns lui Robert D.

      Pai din pacate Romania poate iesi din rahat momentan si in scurt timp, in momentul de fata, doar prin dictatura... dar clar ca nu a lu' Basescu... ar trebui un om care chiar sa vrea ca tara sa o duca mai bine, si sa i-a decizile corecte si sa le si impuna ... si cum la noi nu se poate cu frumosu', va trebui sa le impuna prin dictatura
      Insa sunt sceptic, ca se va gasi un om, sa nu zic politician, in Romania care ar fi in stare sa faca asta...
  • 0 (0 voturi)    
    da' bunu' simt... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 0:37)

    o [anonim]

    da' bunu' simt nu-l doare de loc pe boc daca repeta ca un papagal cuvintele sefului? nu se simte jenat catusi de putin? e o vorba, ca o minciuna poti sa o spui si de o mie de ori, ca tot n-o sa se transforme intr-un adevar. stai sa vezi, ca maine apare si adriean, primu' economist al tarii (si sanatos pe deasura) si ne spune exact aceleasi lucruri, cu aceleasi cuvinte. si noi, prostii, o sa credem ca daca toti spun acelasi lucru e si adevarat...
  • 0 (0 voturi)    
    Oare? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 11:35)

    i croitoru [anonim]

    Her prof. univ. Boc infiereaza pe Antonescu, Geoana si M.Bela ca "sunt interesati de propria lor cariera politica si de proipriile lor interese" Vai, ce adanc spus! Dar el, ceilalti din tabara lui de ale cui interese si cariera sunt interesati? - Dar de sfaturile lor: Boc, Basescu, Udrea, Videanu, Blaga etc au nevoie cetatenii pentru a sti cu cine sa voteze? Ce vorbarie ieftina, ce minte putina la un pretins indrumator si formator de cariere care este acest prof.univ. ! Cititi si cruciti-va: "noi dorim o guvernare de centru-dreapta, insa optiunea altor lideri politici e legata de propriul scaun" Bravos!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by