Lider PNL local: Parteneriat cu Traian Basescu in schimbul unui premier liberal

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2009, 18:23 Actualitate | Politic


Un lider liberal local propune constituirea unei aliante de Dreapta alaturi de Traian Basescu si sustinerea actualului sef de stat in turul doi al alegerilor, in schimbul numirii unui premier de la PNL.

Este vorba despre prima pozitie contrara ideii lansate de seful partidului, Crin Antonescu, care a afirmat, tot luni, ca nu il va sprijini pe Traian Basescu in turul doi al alegerilor prezidentiale.

Vreau "sa propun astfel lui Traian Basescu un parteneriat pentru turul II. Sa-i spun ca noua, celor din PNL, care-l privim mai tolerant (se stie ca majoritar in PNL e curentul anti-Basescu) ne e necesara o asigurare de la el. Ne e necesara numirea unui Premier dat de PNL, nominalizare pe care s-o faca in cateva zile", scrie seful de campanie al PNL in judetul Iasi, Valerian Salavastru, pe blogul lui.

"Iti spunem, Traiane, ca daca nu o vei face, PNL va fi langa PSD, Geoana va iesi Presedintele Romaniei, PDL va muri, toxicul PSD se va intari si va fi foarte greu pentru Dreapta romaneasca! Vei fi partas la slabirea Dreptei, asa cum ai slabit-o alinindu-te cu PSD in decembrie 2008!", argumenteaza el.

Analizand cauzele "semi-esecului" PNL la alegerile prezidentiale, Valerian Salavastru sustine ca "ce e bun e a lui Crin, ce e prost e a lui Romeo Stavarache – sef campanie si a lui Ludovic Orban – prim-vicepresedinte al partidului, precum si a sutelor de primari liberali din tara".

El sustine ca oamenii din conducerea partidului nu au reusit sa mobilizeze partidul, nu au reusit sa atraga fonduri si nu au fost coerenti.

"A doua cauza pentru neintrarea in turul II este prabusirea PNL din mediul rural. PNL Iasi a fost si la aceste alegeri cu mult peste media nationala, analiza filialei putand da un bun exemplu despre ce a functionat si ce a fost cangrenat in campanie. PNL s-a prabusit in mediul rural, scorul de peste 40% la alegerile locale din 2008 ajungand la un dezastruos 17-18 % la aceste alegeri" - si aici e vina primarilor liberali, adauga acesta.

"Eu sper sa dezbatem toate aceste lucruri intr-un cadru cat mai larg si cat mai democratic, in zilele urmatoare. Timpul deciziilor luate doar de un grup din varf a apus", noteaza Valerian Salavastru, care precizeaza, in final, ca nu scrie aceste randuri in calitate de "finul lui Fenechiu", ci de om care face politica de 16 ani.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4070 vizualizari

  • -18 (36 voturi)    
    da, marmota... (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:27)

    gigi [anonim]

    Il si vad pe Base spunand "da" pentru ca pe 8 dec. s-o numeasca pe Udrea spunand ca presedintele are dreptul constitutional de a deseman primul ministru.


    Un liberal care mai are incredere in "promisiunile" lui Base????
    • +10 (12 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:01)

      [anonim] i-a raspuns lui gigi

      • +1 (3 voturi)    
        Coalitia Grivco. (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:57)

        Demetra [utilizator] i-a raspuns lui

        Astazi, in timpul pranzului, Melescanu, Nastase si SRS s-au reunit la sediul unei fundatii a lui Patriciu si au stabilit pozitia PNL. De la bun inceput s-a stiut ca Floarea nu are sansa sa ajunga in turul2. El a fost doar un iepuras care trebuia sa arate liberalilor ca au un candidat care aduce voturi. Patriciu i-a spus dinainte ca va pierde si ca in finala trebuie sa fie Geoana cu sprijinul PNL. Coalitia Grivco isi desenase inca de acum o luna strategia, cand l-au propus pe Johannis. Tafna lui Crin este mimata. El cunostea planul si , acceptandu-l isi va desfiinta partidul.N-ati vazut cat de repede a acceptat Geoana pe Johannis?
        • +1 (1 vot)    
          super (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:41)

          The Saker [utilizator] i-a raspuns lui Demetra

          nu stiu cine esti, dar mi se pare superba postarea, cu siguranta ai si ceva informatii dinauntru; chiar asa, prea prea rapid si fara nici o negociere a fost acceptata varianta Johannis de catre PSD...hmmmm..ff buna observatia; e cla ca totul a fsot pus la cale de mult; si celelalte idei spuse de tine par f verosimile, pt ca se potrivesc perfect cu ceea ce ni se desfasoara inantea ochilor; asa e, Crinel a fost impins in fata ca un iepuras la sacrificiu; jocurile au fost altele, si au fost facute de mult; oricum ,trist popor roman, si prea prost ca sa isi poata croi singur destinul, se pare ca asa a fsot si va fi intotdeauna, rechinii sa il prosteasca si sa il jupoaie,dar asa e in viata, daca nu deschizi ochii, deschizi punga.
        • 0 (0 voturi)    
          schimbati tatucul tovarasi! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:40)

          pedeleul [anonim] i-a raspuns lui Demetra

          Ce repede prind PDL-eii vorbele tatucului lor? Individul le-a spalat creerii! S-au nu prea ave ce spala!
          Voiculescu, Iliescu, Vanghelie, Grivco, Patriciu, Vantu..
          Cam sarac vocabular!!
          Presedinte de 7 clase + scoala din Coiciu(pardon Institutul de Marina), atitudine de om al cavernelor, comportament de boschetar, prezenta de satrar si gandire de Balaceanca.
          Probabil ca dupa 6 Decembrie schimband tatucul vor schimba si vocabularul!
      • 0 (0 voturi)    
        PDL+PSD (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:37)

        calin [anonim] i-a raspuns lui

        As mai adauga faptul ca Boc imediat dupa exit poll a spus ceva de genul "PNL-ul + PDL-ul" au exact 51%. Apoi a mai spus ceva de genul "azi a castigat dreapta". Ei din start au vrut alianta cu PNL dar daca Tericeanu a fost atat de absurd ca din pozitia lor cu 19% sa ceara postul de premier (mai ales dupa experienta acra a PDL-ului de acum 3 ani...), normal ca PDL a facut alianta cu PSD.
    • 0 (4 voturi)    
      Gigi - de la "Sinteza zilei" cumva ? (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:12)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ...
  • +7 (17 voturi)    
    Sef tu a batut deja palma cu geoana (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:27)

    insomar [anonim]

    Ei saracii ar mai vrea un codru de paine, da astia de la bucuresti tot coznac vor sa manance.

    Beyyyyyyyy, sef tu a batut deja palma cu geoana, nu mai vorbi tu prostii:))
  • +5 (21 voturi)    
    Da? (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:29)

    Vizitiul [utilizator]

    Un premier PNL, acum v-ati dat arama pe fata; premierul PNL ar urma sa faca jocurile PSD sau cum?

    Bai nene, gata, ati reintregit partidul comunist :)
    • -4 (12 voturi)    
      . (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:53)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Mai las-o balta cu partidul comunist, domnule sustinator FSN.
    • 0 (6 voturi)    
      ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:01)

      zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Incearca sa-ti imbogatesti cultura citind mai multe carti, nu pliante si fluturasi
    • 0 (0 voturi)    
      Oare (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:39)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Cine s-a aliat anul trecut cu PSD-ul?

      Acu' ca ai aflat raspunsul poti sa-ti cumperi funie si sapun, si spor la treaba.
  • +11 (15 voturi)    
    da este posibil (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:29)

    j [anonim]

    Daca sunteti alta aripa a PNL-lui,inseamna ca aveti alta propunere pt.premier.Este cumva Tariceanu?Sigur tolerantul de Basescu va fi de acord cu ac.propunere si va sari in sus de bucurie,
    • +1 (5 voturi)    
      :))) (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:40)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui j

      O sa-i dea lacrimile lui Basescu de bucurie! HA-HA-HA!!!!
    • 0 (6 voturi)    
      . (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:54)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui j

      Ar putea fi Iohannis.
      Dar dupa cum se stie, aceasta varianta nu exista atata timp cat Basescu nu accepta decat premier care sa asculte de el.
  • +3 (13 voturi)    
    OUI (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:30)

    kolo [anonim]

    Da, asa cu premier de la PNL se poate negocia
    • 0 (4 voturi)    
      Mihai Razvan Ungureanu (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:36)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui kolo

      Cred ca ar fi foarte bun. E si iesean.
    • 0 (4 voturi)    
      nu cred (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:45)

      supa [anonim] i-a raspuns lui kolo

      am mai avut un exemplu, mai repetem istoria?
    • +1 (3 voturi)    
      True (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:48)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui kolo

      Da, corect, e singura solutie, altfel PDL o sa inghita PNL-ul prin absorbtie, incet, incet ...
  • +3 (5 voturi)    
    bre acestia.... (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:30)

    carmabox [anonim]

    bag sama ca lectia nu prea va e invatata. Arata a deja-vu partea cu "daca nu ne pui pe-al nostru prim-ministru, ne luam jucariile si plecam". Tot a putere si a ciupeli va miroase, nesatuilor....
    • 0 (0 voturi)    
      Deci (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:42)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui carmabox

      Tu nu vrei sa fie Basescu presedint?

      Eu voi vota cu cel care ofera postul de premier PNL-ului asa macar stiu ca vom avea un guvern cu cap (PNL) si coada (PSD), ca ultimul an am avut unul cu doua cozi de topor (PDL) si (PSD) si am vazut ce bine am trait, sau mai bine zis n-am trait.
  • +2 (2 voturi)    
    Exact ce spuneam si eu pe aici.... (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:30)

    bgd [anonim]

    .
  • +4 (4 voturi)    
    Limpeziri (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:30)

    Oana [anonim]

    Se limpezesc lucrurile. PNL-ul se alieaza cu PD-L si Basescu Invinge DEFINITIV si am scapat de sarlatanii de PSD.

    O seara buna
    • 0 (0 voturi)    
      Ar fi bine (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:43)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Oana

      Sa fie chiar asa de simplu.
      Din pacate este evident ca sustinatorii PDL urasc dreapta romaneasca.
  • +3 (5 voturi)    
    propunere (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:30)

    andrei [anonim]

    Domnilor dupa cum s-a confirmat Crinul are peste 40 %
    --uitati ce va propunem: crin va sprijina daca alegeti premier un liberal
    --in felul asta castigati sigur iar noi PNL-ii va vom da afara de la guvernare..si cu sprijinul psd-ului vom fura pentru cei care lucram!
    --ok?
  • -6 (6 voturi)    
    bine ca l-ati gasit! (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:31)

    mircea zamfir [anonim]

    In sfarsit, dupa o zi intreaga de cautari, ati gasit un liberal care sa vrea cu base. super! succes in continuare. Daca mai gasiti inca unul, va dubleaza baietii de la cotroceni alocatia pt site si nu va inchideti.
  • +4 (4 voturi)    
    Politica (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:37)

    mihai [anonim]

    Dupa ce omuletul spune ca majoritatea din partid este anti-Basescu,mai si zic ca vor alianta daca va un PNL-ist premier,
    Nu stiu ce sa mai cred: nu ei tipau in disperare ca-l vor pe Johannis premier?!?!... din cate stiu nu este din PNL. Apoi, dupa ce ca nu au adunat decat jumatate din cat a adunat Basescu, au inceput sa-i dea practic un ultimatum, de parca ar fi castigat!!!
    Penibil!
    • 0 (0 voturi)    
      Ceea ce voi nu pricepeti nici in ruptul capului (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:45)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Este ca ne doare fix undeva de Basescu, care oricum va freca menta inca 5 ani la Cotroceni cum a facut de 20 de ani incoace (ca ministru, deputat, primar ar capitalei si presedinte), ideea este sa avem un guvern cu oameni capabili nu cu Boc, Pogea si altii de acest gen.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici ei nu stiu de unde sa ciupeasca (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:38)

    Liberalul [anonim]

    Si PNL-ul este in dilema, probabil si-au dat seama ce inseamna o alianta cu PSD, acum totul tine de orgoliu. Si chiar si o alianta politica declarata inainte de alegeri nu poate schimba foarte multe in randul alegerilor. Nu pot sa cred ca cineva voteaza in functie de cum este dictat.
  • +2 (4 voturi)    
    Logica lu' peste prajit (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:39)

    Pepi [utilizator]

    "Iti spunem, Traiane, ca daca nu o vei face, PNL va fi langa PSD, Geoana va iesi Presedintele Romaniei, PDL va muri, toxicul PSD se va intari si va fi foarte greu pentru Dreapta romaneasca! Vei fi partas la slabirea Dreptei, asa cum ai slabit-o aliindu-te cu PSD in decembrie 2008!"
    Cu alte cuvinte: Daca nu accepti santajul nostru, vei fi de vina pentru slabirea dreptei!" Frumos iti sade, om de "dreapta" ce esti!
  • +1 (3 voturi)    
    Cat de "modesti" sunt! (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:44)

    oana [anonim]

    Eu as cere in locul unui sprijin bazat pe castele de nisip si functia de presedinte al tarii nu numai cea de premier. Lasa-i d-le sa le dea PSD-ul functia de premier caci votantii pnl sunt liberi!!! La cat de liber poate fi Crin de Patriciu este normal sa se comporte precum in dicteaza mogulul. In maximum 2-3 zile pnl-istii de la varf vor intra in fibrilatie. Ei stiu ca au mintit electoratul si mai ales ca nu-l mai reprezinta demult!
  • +2 (4 voturi)    
    In sfarsit (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:45)

    Costinel [utilizator]

    Este clar ca voturile PNL se duc spre PD-L si inca multe...
    Basescu v-a invinge !!
  • +1 (3 voturi)    
    ha ha (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:46)

    Shme [anonim]

    aceasta declaratie PNL nu imi provoaca decat un deja vu al alegerilor trecute cand PNL se angaja sa intre in coalitie cu PD.atunci a mers smecheria...de data asta in nici un caz.cand te frigi o data apoi sufli si in iaurt.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce shmecherie a mers? (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:47)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Shme

      Ca s-a aliat PDL-ul cu PSD-ul?
      Mda buna shmecherie, sa spui asta si sutelor de mii de noi someri.
  • +4 (6 voturi)    
    PNL, stai asa. (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:50)

    Marcel Ionita [utilizator]

    PNL-ul si-a taiat craca de sub picioare. Crin a pus umarul la aceasta lucrare patriciana. Trebuie sa-i multumesc pe aceasta cale ca a aratat CE sau mai bine zis CINE este PNL-ul.

    Basescu o sa castige turul II contra comunistilor. Basescu o sa propuna premier si o sa faca guvern. Ia sa mai vedem daca va permiteti sa NU MAI votati guvernul.

    O sa se joace la cutite. Basescu baga "All in" cu quinta royala ... mare in mana. PSD-ul e la bluff.

    iRealitatea o sa intoarca armele. E momentul potrivit pentru asta ca sa nu intre in noul mandat al lui Basescu "certati", altfel Vantu s-ar putea sa-si inchida pravalia.
  • +2 (2 voturi)    
    Acceptabil (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:53)

    fulgerika [utilizator]

    Pacat ca nu gandeste asa si conducerea PNL.
    Mult mai bine ar fi sa caute cel mai competent premier din ambele partide, fara sa conteze daca este de la PDL sau PNL.
  • +2 (6 voturi)    
    PNL este mai nou al PSD-ului (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:54)

    Geoana [anonim]

    Asa mi se pare mie, nu? Poate ma insel, dar CrinA il sustine pe Vanghelie, pardon, pe Hrebe, adica pe Gioana vreau sa spun! Liberalilor, treziti-va, noul vostru sef este Hrebe, asa ca schimbati drek culoarea aia galbena scarboasa in supebul rosu sovietic!
  • +2 (4 voturi)    
    Fara compromisuri daunatoare. (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:56)

    Corect [anonim]

    Ar fi mai mult decat suficient daca cei din PNL ar primi cativa ministri in noul guvern. S-a vazut cat de bine si-au facut treaba cat era Tariceanu premier.

    Basescu o sa iasa presedinte oricum, pentru ca este momentan singurul acolo sus in politica care VREA si POATE sa lupte impotriva mizeriei din guvern si din tara asta.
  • +2 (2 voturi)    
    Prima oara... (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:08)

    Leon [anonim]

    m-ai pacalit, rusine tie. A doua oara m-ai pacalit, rusine mie. Excelenta propunere pentru Basescu: un guvern Tariceanu II.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar Liviu Voinea de ce n-ar fi bun? (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:08)

    Liviu Voinea [anonim]

    Liviu Voinea ar fi un adevărat premier tehnocrat competent care ar putea ajuta la scoaterea României din criza economică.

    Dar dacă ne batem pe ciolan...
  • +1 (3 voturi)    
    Presedintele (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:18)

    andrei [anonim]

    are O SINGURA mare atributiune..numeste premierul (ca sa-l demita nu poate). Nici o negociere serioasa din partea pnl-lui nu poate incepe cu "vrem premierul". E ca si cum ai zice "tu castigi voturile, noi castigam functia". Va rog nu mai cascatzi ochii la astfel de declaratii ale pnl-lor...sunt doar praf in ochi. Basescu va refuza iar apoi va fi acuzat de lipsa de negociere...dar numai un tampit mai apleaca urechea la asa ceva
  • -1 (3 voturi)    
    Pe cufint de onoare (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:19)

    Leon [anonim]

    ... Iar liberalii se vor jura pe cufintul lor de onoare ca n-o sa-i mai dea afara de pdl-isti din guvern pentru a guverna cu ajutorul lui vanghelie.

    Oricum, venita din partea unui apropiat a lui Fenechiu, propunerea e cit se poate de serioasa.
  • +1 (3 voturi)    
    Idioti (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:32)

    Ovidiu [anonim]

    "Iti spunem, Traiane, ca daca nu o vei face, PNL va fi langa PSD, Geoana va iesi Presedintele Romaniei, PDL va muri, toxicul PSD se va intari si va fi foarte greu pentru Dreapta romaneasca! Vei fi partas la slabirea Dreptei, asa cum ai slabit-o aliindu-te cu PSD in decembrie 2008!"

    Bai astia sunt bolnavi, cum adica, daca nu ne dati, noi ne vom alia cu psd-ul, vom distruge tara si tot voi veti fi vinovati ca noi am distrus tara :OOO
    Se vede cat le pasa de soarta romanilor.
  • +1 (3 voturi)    
    Sunt un fraier care am votat Crin (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:35)

    Bizonu [anonim]

    Crinutule pe noi ne-ai intrebat ? Filialele? Vreun mic sfat, congres ceva? Pai de cesa nu votez PSD din prima...
    Speram ca tradarea in PNL sa nu fie atat de adanca. Daca idiotii de la PDL s-au aliat cu PSD sa treaca puntea asa trebuie sa facem si noi?
    De fapt sunt un idiot mi-am amintit parca un boc mic ce a vrut cu noi dar tariceanu a refuzat ferm...
    Sunt dezamagit ca de acest mare partid se alege praful...
    O sa merg in piata universitatii sa-mi dau foc la carnetul de partid impreuna cu alti 4 prieteni pe care i-am inscris in zilele urmatoare
  • +2 (4 voturi)    
    trebuie un PNL nou (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:35)

    nico [anonim]

    fratilor din PNL, faceti un partid nou si lasati cele cateva sute de persoane gen Crin, Norica, Orban, Tariceanu, Vosganelu si altii cu PNL lor de cateva sute. Veniti apoi fratilor sa facem reforme cu Base. Nu mai putem astepta inca 20 de ani.
  • 0 (4 voturi)    
    diversionist (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:43)

    PERVERS [anonim]

    oare crin i-mi poarta capul sau vreunul din liberali ,l-am votat pe crin pentru-ca era tinar politician,cu perspectiva in urmatorii 5 ani,m-am inselat ,face parte din alta liga si el,a ajuns el sau altii din pnl sa-mi dea indicatii pe cine sa votez in turul 2,merg alaturi de vanghelie,nastase,iliecu,hrebenciuc,mazare,oprisan,prostanacul de geoana.d-l antonescu se bucura si citiva din din partidul tau care sint murdari, vor psd unii ca..fenechiu,rusanu,patriciu,orban,te-am votat dar te rog nu vorbi in numele meu,in numele celor multi care te-au crezut,ma uit la impostorul asta de gusa cit de mult se bucura ca ti-ai vindut partidul comunistilor,dute tu si linge ,noi raminem fideli dreptei,nu stiu daca peste 5 ani voi mai auzi de tine,vei ajunge o masa amorfa in ghearele pesedeilor,vei fi un nimeni,vei fi nu ofilit ci putred
    • +1 (3 voturi)    
      mda (Luni, 23 noiembrie 2009, 20:18)

      toro [utilizator] i-a raspuns lui PERVERS

      crin chiar nu respecta pe nimeni. Nici macar pe cei care il sustin. Hilar.
  • 0 (2 voturi)    
    trebuie reforma in PNL (Luni, 23 noiembrie 2009, 20:36)

    rocitizen [utilizator]

    PNL trebuie sa se reformeze. Cu oameni ca Tariceanu, Crin, Norica, Orban vrea sa castige ceva in Romania? Sa nu faca nici o alianta Basescu cu ei. Sa mearga cu PSD'ul si pe urma sa se desfinteze. Daca asta e decizia conducatorilor lor asta sa fie. Da pana cand sa santajeze cand pe unu cand pe altu, c-o ajuns mai tarfe ca UDMR'ul.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:47)

    m.s. [anonim]

    atat ne mai lipsea, sa faca astia alianta... vai de noi unde o sa ajungem!
  • 0 (0 voturi)    
    las-o jos (Luni, 23 noiembrie 2009, 22:53)

    moldoveanu [anonim]

    Mai Salavastrule, ce politica faci tu de 16 ani. Vrei sa zici ca politica liberala? Hai las-o balta!! Daca nu ne-am cunoaste.... Cand ti-o trage nas'tu una la ceafa!.. Macar nu ti-e rusine, ati facut Iasul de ras cu ministrii vostri cretini (Adormitei si Chiuariu) ca-ti ajuns rasul Romaniei . Ce-l tot impingeti in fata pe motociclist si-ncercati sa-l bagati tarii pe gat folosindu-l pe Base, voi nu vedeti ca infractoru' Patriciu sta cu milioanele furate la spatele vostru? Lipsa de atitudine si demnitate se cheama la voi "disciplina de partid" si de fapt nu sunteti decat lacheii lui Patriciu. Furati si aici in Iasi si va tineti numai de porcarii si o faceti pe oamenii politici preocupati de treburile tarii. Numai spaga si comisionu' va preocupa slugi hoate ce sunteti.
  • 0 (0 voturi)    
    Tradatorii..de neam si de tara (Marţi, 24 noiembrie 2009, 15:15)

    CD [anonim]

    ...Abia acum se vede ca au aruncat tara in instabilitatea,tot negociind ca tarfele,numai in interes de partid si acuzand ca au fost distrusi de Presedintele Basescu !
    Abia acum se vede ca PDL a fost in imposibilitate de a face guvern cu PNL in 2008 si ca a fost obligat de imprejurari sa faca intelegere cu PSD ,pe care insa i-a tinut in frau pana s-a pornit scenariu cu fraudarea legerilor prin pionul NIca care a refuzat informatizarea alegerilor astfel incats ectiile speciale sa fie tinute sub control ! si s-a vazut ca ins ectiile speciale au votat prea multi cares igur se regasesc si pe lsitele de la ei de acasa !ASa a fost Planul Moscovei prt.Romania:cu iesirea PSD de la guvernare ,arubncarea tarii in instabilitate economica si politica ,blocarea oricarui guvern si alianta PSD+PC+PNL+UDMT cu premier Johannis ,garant al Autonomiei Transilvaniei,promisa UDMT ,de Putin !
    In PLanul Moscovei pentru Romania Crin este executant si a marsat prt.procente nicidecum ptr. turul II ,pozand in consecvent !Sigur,consecvent in
    executarea Planului Moscovei prt.Romania de ratare a integrarii economice si iesire din NATO !
    Visul lui Putin ! Halal , baieti,numai buni ptr.MITITICA pe 25 de ani !!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by