Scurta istorie a relatiilor Antonescu-Geoana. Presedintele PNL intentioneaza sa-l sustina in turul doi pe demagogul si iepurasul Mircea Geoana

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2009, 16:04 Actualitate | Politic


Antonescu ii intinde din nou mana lui Geoana
Foto: HotNews.ro
Dupa Coalitia PSD-PNL din Parlament pentru inlaturarea Guvernului Boc si respingerea guvernului Croitoru, Crin Antonescu s-a detasat de aliatul sau Mircea Geoana. In a doua parte a campaniei electorale, presedintele PNL l-a criticat pe Geoana in permanenta. "Domnul Geoana n-a avut nici curajul sa-si depuna propria candidatura", "te intreb, Geoana, daca rusii iti finanteaza campania", "il rog pe domnul Hrebenciuc sa ii dea voie lui Geoana sa vina la dezbatere", "iepurasul Geoana a fost luat de urechi de gospodarul Hrebenciuc", "grupurile de interese din spatele lui Geoana", "sunteti un demagog, domnule Geoana" - sunt doar cateva din cuvintele de lauda pe care Antonescu le-a avut la adresa liderului PSD, cu care intentioneaza sa faca alianta politica pentru turul II.

Dupa ce liberalii au votat impreuna cu social-democratii motiunea de cenzura din 13 octombrie, PNL s-a coalizat cu PSD, UDMR si minoritatile si i-au cerut presedintelui Traian Basescu sa-l propuna ca premier pe primarul Sibiului, Klaus Johannis. In Parlament, "noua Coalitie" a facut front comun, liberalii au mers mana in mana cu PSD, UDMR si minoritatile si au respins Guvernul Croitoru.

In primele doua saptamani ale campaniei electorale, cei doi presedinti de partid si totodata contracandidati, Crin Antonescu si Mircea Geoana, au evitat sa se atace public si si-au centrat acuzatile asupra lui Traian Basescu. Ulterior, insa, Antonescu si-a schimbat strategia in campania electorala si a declansat atacurile impotriva presedintelui PSD.

Primul atac dur a fost legat de informatia dezvlauita de HotNews - vizita neoficiala efectuata de Mircea Geoana la Moscova.

30 octombrie, Deva: Antonescu il acuza pe Mircea Geoana ca incearca sa castige alegerile cu sondaje mincinoase si il catalogheaza un candidat fara curaj
 
"Solutiile nu se mai afla la Traian Basescu si Mircea Geoana, pentru ca ei au condus aceasta tara. Au guvernat. Au distrus tot ce se putea distruge intr-un an in Romania. Traian Basescu si Mircea Geoana se prefac a se desparti azi, fugind care incotro, ca niste talhari care au jefuit o casa.(...) Pe Geoana nu are rost sa il luam in consideratie, pentru ca nu a avut curaj sa isi depuna candidatura singur, ci de mana cu Ion Iliescu.

Nu il intrebam cine e jucator mare, cine e jucator mic, cine s-a dus cu bunicul sa se inscrie, cine s-a dus singur, in ce clasa e domnul Geoana, ca stiu in ce clasa e si in ce unitate este: in aceeasi unitate cu domnul Basescu, cu care primeste ordin deodata".

13 noiembrie, Botosani: Presedintele PNL da frau liber atacurilor la adresa lui Geoana pe tema vizitei acestuia la Moscova.

"Te intreb, Mircea Geoana, ce-ai facut la Moscova? Te intreb, Traian Basescu, daca teroristul Omar Hayssam si prietenii sai iti finanteaza campania electorala. Te intreb, Mircea Geoana, daca oligarhii rusi iti finanteaza campania electorala. Vreau raspuns, il astept la televiziunile domnilor Vantu si Voiculescu. (...) Rusine domnule Geoana. Dumneata i-ai invins pana acum pe romani nu cu mine, ci impreuna cu Traian Basescu, cu Viorel Hrebenciuc. Domnule Basescu mare aici si domnului Geoana mare dincolo, le spun adio."

15 noiembrie, Piatra Neamt: Liberalul il ironizeaza pe Mircea Geoana ca a refuzat sa participe la dezbaterea de la Cluj.

"Rog pe domnul Viorel Hrebenciuc, cu tot respectul, sa-i dea voie dlui Mircea Geoana sa vina si domnia sa la o confruntare. Nu poti sa fii presedinte al Romaniei fara sa doresti sa te confrunti decat cu Traian Basescu, iar, cand Traian Basescu te invita, sa fugi la Macin. Sa-i dea drumul o ora lui Mircea Geoana singur. Il aducem acasa, garantam," a comentat Antonescu, citat de Agerpres.

"Am vazut acum cateva zile ca viteazul nostru domn Mircea Geoana se plimba liber prin curte, ii dadusera drumul la joaca Hrebenciuc si Vanghelie si, umbland prin curte voios, a sarit pe gard si l-a luat gura pe dinainte. A inceput sa strige la Traian Basescu, a inceput sa latre la cainele cel mare si a spus ca vrea o confruntare in orice oras universitar al tarii, de exemplu la Cluj.

Spre ghinionul lui, cainele cel mare trecea pe ulita si l-a auzit si a latrat scurt: La Cluj, vino maine! A iesit gospodarul Viorel Hrebenciuc si a luat iepurasul de urechi si i-a zis: Treci in casa ca te mananca! si a plecat la Macin si i-a transmis lui Basescu ca a glumit, ca nu acum, ca alta data.", a declarat Antonescu, la Piatra Neamt.

16 noiembrie: Antonescu decalara ca nu a avut  nicioadata o alianta cu Mircea Geoana.

"Faptul ca eu, in acelasi timp, ma confrunt in acesta campanie electorala cu Mircea Geoana, cu PSD, sper ca nu este greu de inteles. Nu am niciun fel de obligatie sa trec sub tacere minciunile pe care dl Mircea Geoana ni le-a spus si le-a spus tuturor romanilor, n-am niciun fel de obligatie sa trec sub tacere numele, oamenii, grupurile care se afla in spatele lui Mircea Geoana si care ar conduce Romania, de fapt, daca Mircea Geoana ar ajunge presedinte, pentru ca nu am avut niciodata si nu am cu Mircea Geoana si cu PSD vreo alianta".

20 noiembrie, dezbaterea IPP: Primul atac al serii, Antonescu impotriva lui Geoana

Crin Antonescu: Dincolo de reprosuri, vreau sa va spun ca pentru mine sunteti un demagog.

Mircea Geoana: Domnule Antonescu, v-am menajat in campanie, dar acum sariti calu'!

Crin Antonescu catre Geoana: Care este salariul lui Ionut Costea, directorul de la Eximbank si cumnatul dumneavoastra?

Geoana catre Antonescu: Ce motive v-au determinat sa intrati intr-o alianta parlamentara conjuncturala cu PSD si UDMR?

Antonescu: E nevoie cateodata de compromisuri.

Crin Antonescu: Salariul cumnatului domnului Costea este de 900.000.000 de lei vechi pe luna. Nu aceasta e problema, ca are salariul atat de mare fata de un pensionar.

Crin Antonescu: Domnule Geoana, ne-ati mancat 20 de ani din viata si mai vreti inca 20. Cand ati venit la guvernare, ati spus ca alocati agriculturii 4%, ati alocat 1,7%.

Crin Antonescu: Ajutati-ma sa trec de Mircea Geoana in turul 2 pe 22 noiembrie. Nu ma trage nimeni de sfori, nu m-a ajutat nimeni sa ajung pina aici. M-am batut si sintem foarte aproape de victorie. Va rog, pe 22 nov, aratati-va. Cred ca sintem foarte multi. Doamne ajuta!






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7353 vizualizari

  • +29 (49 voturi)    
    Excelent articol! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:22)

    badgeo [anonim]

    Daca am ajuns atat de prosti si lasi si nemernici incat sa-l votam pe Geoana , continuatorul asasinului Ilici (cel in viata) dar si al celui sovietic, atunci asta e !
    Inseamna ca Dumnezeu ne pedepseste inca o data pentru faptul ca i-am omorat pe rand , pe : Barbu Catargiu, Nicolae Iorga, Ion Antonescu si Nicolae Ceausescu.
    Suntem un stat de criminali care ne vom merita soarta.
    Asta daca...
    Vom vedea pe 6 decembrie cat de adevarate sunt cuvintele lui Cicero : " Historia magistra vitae est " si ce am inteles noi ca popor din asta.
    • +10 (14 voturi)    
      si impartial:) (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:31)

      vio [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Bravo Hotnews. Impresionanta lista. Pacat ca putem sa facem asta pt orice politician.
    • -8 (16 voturi)    
      dar de ce l-am vota pe Basescu? (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:33)

      mario [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Istoria relatiilor lui Basescu cu toata clasa politica nu ar incapea intr-un singur articol! Si toate conflictele, scandalurile, aberatiile?
      Vreau o prezentare obiectiva a "succesurilor" din mandatul lui Basescu. Sa vedem, pe plan extern ceva?
      • +11 (11 voturi)    
        motive ca sa il votezi pe basescu, tu le-ai cerut (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:35)

        ciprian [anonim] i-a raspuns lui mario

        Condamnarea comunismului
        Legea salarizarii unitare
        Cota unica 16%
        Intrarea in UE (ok, ok - e efort colectiv)
        Legea educatiei nationale
        DNA mai curajos
        Vot uninominal
        Libertatea presei
        Insula serpilor castigata
        Cetatenie mai usor de primit de catre moldoveni
        Are 6 televiziuni potrivnice
        A desemnat sefi SRI si SIE pe maior si saftoiu de la PSD/PNL
        Are dusmani 3 din primii 4 miliardari din romania (cine s-ar mai lupta in tara asta cu Patriciu1.6mld, Voiculescu 1.6mld, Vantu 1.2 mld - in euro - total peste 5mld euro cu 3% din PIB - ma iau fiori cand ma gandesc)
        Are dusmani pe: Vanghelie, Iliescu, Hrebengiuc, Vadim, Norica, Bogdan Olteanu (viceguvernator Bnr fara sa aiba habar finante), Orban (a facut 33% din romani tigani sau analfabeti)
        Cand a fost acuzat in dosarul flota in 96 a renuntat la imunitate si in 97 a fost anchetat si achitat de parchet (cine a mai facut asta in romania? vadim a fost acoperit de nenumarate ori de psd sa nu raspunda penal)
        Organizarea celui mai mare summit NATO ever la Bucuresti
        Masuri impopulare (dat afara bugetari si concediu fara plata) in perioada alegerilor (din nou - nu a mai facut nimeni asta in romania - altul ar mai fi asteptat o luna, doua)
        E sincer, la ceilalti vad doar o fatada falsa - urmareste raspunsul cu reperul moral la geoana de exemplu
        Isi recunoaste greselile (de exemplu ca a fost membru de partid cat a fost plecat ani de zile pe mare) si isi mai cere si scuze uneori (si aici as vrea un contra exemplu)
        Nu ataca murdar, inutil si surd (vezi ca exemplu atacuri antena3 contra lui ca sa faci comparatie)
        • +5 (5 voturi)    
          corect (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:46)

          miron [anonim] i-a raspuns lui ciprian

          cu sau fara permisiunea ta am sa te plastografiez si pe ale site-uri . m-ai uns la suflet.
      • -3 (11 voturi)    
        hush (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:44)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui mario

        nu spune prostii. tu nu vezi ca nu se vorbeste despre base? cum iti permiti sa critici pe preamaritul nostru carmaci?

        hotnews a inceput deja campania de intoxicare. si pentru cei care nu sunt de acord as vrea sa stiu si eu cu ce ma ajuta acest articol, pe langa celelalte 10 de azi, in care ori geoana ori antonescu sunt improscati cu mizerie. cu ce informatii si analize de calitate veniti?

        sper ca ati primit destui bani de la pdl pentru sustinere... altfel nu stiu de ce ati vrea sa va aruncati site-ul la gunoi. eu unul va vizitez de foarte multa vreme dar sunt profund dezamagit de atitudinea total subiectiva pe care o afisati de ceva timp incoace.
        • +2 (6 voturi)    
          ai invatat si tu un cuvint ptr copilasi.. (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:49)

          bila [anonim] i-a raspuns lui justin

          atit te duce capul...
          shut up iti spunem noi. gindesti sau ai creier doar de marioneta?
      • +9 (9 voturi)    
        Ilici (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:35)

        Adrian US [anonim] i-a raspuns lui mario

        Mario,
        Cineva spunea intr-un comentariu ieri ca Ilici Iliescu nu are copii dar in schimb a omorat copii altora. Gandestete la asta. Numai pentru lucrul asta nu votez PSD niciodata.

        Si Basescu a fost comunist dar sa schimbat ceea ce ceilalti comunisti di nPSD nu pot face. El lupta pentur tara. Gandestete ca tocmai de aceea l-au dat afar pe Boc ca sa atins de pensiile nesimtite ale lor. Fiti constienti ca oricine vine la putere nu va fi lasat sa faca reforma daca nici pe Boc nu la lasat. In rest e doar gargara si ceata multa pentru electorat.

        Asa cum e Basescu dar in momentu lde fata e singurul care se poate lupta cu mafia. daca el nu va iesi in turul doi atunci Romania merge si cel putin 10 ani inapoi.

        Numai bine.
        Adrian US
        • +2 (2 voturi)    
          fost comunist (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:24)

          ania [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

          Nu ar trebui sa confundam membrii de partid (comunistii) cu activistii fostului pcr. Daca nu ati trait in acele vremuri, nu cred ca nu ati aflat de la parinti. Toata populatia tarii era inregimentata. Eu, in concediu de maternitate, nu stiu cum am ajuns mare in fus (frontul unitatii socialiste). In fiecare saptamana eram convocata nominal la sedinta, habar nu am ce se discuta si nici nu ma interesa. Ca sa scap m-am inscris la pcr, unde nu mai eram sefa. Nu te puteai opune fara repercursiuni.
    • +16 (22 voturi)    
      doamne'ajuta sa-i dam de pamant pe PSD-isti (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:35)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Sper ca lumea se va mobila la vot in turul 2 cu scopul de a-l opri pe Geoana.

      Daca mai sunt romani cu capul pe umeri.. ii rog sa nu puna tara asta din nou in bratele lui Iliescu
      • +3 (7 voturi)    
        inca o perioada triste ptr poporul roman (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:19)

        limba [anonim] i-a raspuns lui cititor

        asa se face ca daca pe ceasca l-au impuscat ei, pe astia ii impusca o tara intreaga. nu le pasa de tara ma
      • +1 (1 vot)    
        jos iliescu! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 8:23)

        anonimus [anonim] i-a raspuns lui cititor

        jos iliescu!
    • -7 (9 voturi)    
      Ce bine vorbiti latina!!!! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:37)

      George [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Impresionante eforturile Institutului Cultural Roman...
    • +1 (17 voturi)    
      Stati linistiti (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:40)

      Cumatru [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Nu stiu daca Basescu ar fi solutia pt Romania.
      Stiu insa ca poporul roman a ales mereu cea mai proasta varianta. Cind lucrurile merg prost in toate domeniile de ce credeti ca ar merge mai bine in politica romaneasca? Speranta noastra trebuia ingropata atunci cind au venit minerii.
      Bag mina in foc ca Geoana va cistiga. Si tot mandatul va da vina pe Basescu pentru starea mizerabila in care a ajuns Romania. Vom avea prim ministru pe Nastase, cu prim-viceprim ministru Marean vanghelie. Bineinteles dupa ce Johanis va fi debarcat. Un bun finantist este si Mazare, care poate lua friiele ministerului de profil.
      Am auzit ca Noua Zeelanda are un climat socio-economic favorabil imigrantilor.
      • -6 (10 voturi)    
        Stati linistiti si voi (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:25)

        Stinky [anonim] i-a raspuns lui Cumatru

        Bine ca e Udrea un ministru de exceptie, Berceanu si el de mare angajament si exemplele pot continua. Bai, astia au avut o sansa sa arate ce pot si au aratat. Sa-i mai lasam si pe altii. Numai Udrea sa faca 6 milioane de Euro la turism? Sa mai faca si altii.....
        Oricum am da-o tot pe acolo suntem si cu unii si cu altii. Numai ca Basescu ne-a aratat ce poate si se pare ca nu poate prea multe. Pe timp de criza economica, lui ii arde de referedum. De parca de referendum aveam noi nevoie. Ca alea o suta de salarii or sa se duca la saraci :) Or sa se duca tot la Udrea, Eba si alte maimute.
        Sa-i lasam si pe altii sa incerce!
        • +5 (5 voturi)    
          sansa cu cine? cu PSD? (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:52)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Stinky

          hai sa fim seriosi
      • -1 (1 vot)    
        sa traim mai bine.. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:18)

        cristina_d [utilizator] i-a raspuns lui Cumatru

        Basescu nu ataca inutil si nu a jucat murdar niciodata.Pentru a se schimba ceva in aceasta tara trebuie sa-l votam pe Basescu.Este singurul care mai poate face ceva pentru noi!
    • +9 (11 voturi)    
      de la dreapta la stanga (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:42)

      catindatu ofilit [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      pai cryn s-a luat de geoana cand credea ca are sanse sa iasa in primii doi.
      acu pupa Piata Independentei ca sa nu piarda Dinu tot. pai dupa atatia bani bagati in campanii si in mici sa iasa iar capcaunu' de base?
    • +1 (17 voturi)    
      Not (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:48)

      G [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Hotnews, iar sunteti echidistanti, NOT!
    • -14 (26 voturi)    
      Liberalii voteaza Geoana in turul II (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:49)

      otilia [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Mai bine votezi un demagog decat un dictator.
      alegerea e simpla: Geoana ajunge presedinte si basescu pensionar.
      Geaoan n-a incercat sa distruga PNL ca partid, Basescu a incercat continuu timp de 4 ani.
      Pensionarul basescu culege "fructele maniei".
      • +10 (16 voturi)    
        buna dimineata! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:58)

        geordan [anonim] i-a raspuns lui otilia

        ia s-auzim cum ai fost oprimat de regimul dictatorial basescu.
      • +9 (11 voturi)    
        Cu Geoana presedinte (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:01)

        JC [anonim] i-a raspuns lui otilia

        in doi ani vom vorbi rusa. asa ca hai sa votam geoana si sa ne intorcem inapoi cu 20 de ani!!!

        Brava liberaliiii!!!!!
      • +11 (13 voturi)    
        dictator ?!? (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:06)

        je [anonim] i-a raspuns lui otilia

        Defineste dictatura. Si apoi poate discutam mai pe larg.
        Banuiesc ca tu crezi si ca sfarsitul lumii vine in 2012, nu? :)
        • -3 (5 voturi)    
          reflecta asupra unu singur punct (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:50)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui je

          atacul asupra institutiei democratiei.

          Nu, basescu nu este un dictator. Nu inca. In schimb are toate semnalmentele unuia. Sincer nu vreau sa astept sa il vad deja instaurat dictator pentru a lua pozitie.

          Orice persoana care ataca institutia democratiei nu merita votul meu. Si sper ca imi dai voie sa-mi exercit dreptul, pentru a ma asigura ca voi avea acest drept si in viitor.
      • -4 (8 voturi)    
        Vrem altceva (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:14)

        Spintecatorul [anonim] i-a raspuns lui otilia

        Pensionar,pensionar!
        Dar ce te faci cu toti pupin....., care l-au ridicat in slavi, umplind toate paginile, pe toate siturile, facand clabuci de democratie, ce fac ei?.
        Apoi ce fac cele cateva zeci de mii de deconcentrati portocalii ce au impanzit toata tara, care nu mai au obiectul muncii: lipirea de afise, pentru ca de muncit nu prea stiau ce !
        E chiar atat de ceata incat sa nu vedem ca acest marinar de doi bani, ne-a bagat in cea mai mare mocirla in care se afla tara in ultimii 20 de ani?
        Occidentul se uita la noi c...,tara este intr-un scandal total, in ultimii 5 ani nefiind o luna fara scandal!
        Pachidermul a crezut ca poate sa ne prosteasca la nesfarsit: vrea consiliu nou, mai tragem un referendum, vrea parlament nou, mai tragem un referendum, vrea ministrii noi , mai tragem niste dosare! Astuia ii pute tot ce misca in tara asta, toti suntem prosti ,el e buricul pamantului. A venit vremea sa vrem si noi alt presedinte, ne-am saturat de semianalfabeti care le stiu pe toate!!!
      • +7 (7 voturi)    
        Uitam prea repede (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:10)

        Tovaras [anonim] i-a raspuns lui otilia

        Probabil l-ai si uitat pe nastase 4 case.
        Ai uitat ca nici presa nu mai rasufla in 2004.
        Ai uitat ca avutia nationala a ajuns in top 300.
        Ai uitat ca nu avem drumuri, sosele.
        Si pentru ca uitam prea repede, avem ce meritam.
        O sa afli peste inca 20 de ani ce vor mai fura astia acum.
        Si-ti vei plange de mila, tie si copiilor tai.
    • +13 (19 voturi)    
      un liberal mahnit (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:59)

      adamsmith [utilizator] i-a raspuns lui badgeo

      Sincer am ajuns sa-mi para rau ca l-am votat in primul tur pe Antonescu si am mai convins si alti 10-15 mebrii ai familiei.

      Ceam mai buna varianta este o alianta de dreapta…in care sa avem o guvernare de dreapta timp de 4 ani iar la alegerile de peste 5 ani sa fie un singur candidat la presedinte din partea dreptei, Antonescu, avand in vedere ca Basescu nu mai poate sa candideze.
      O eventuala alianta a PNL-ului cu PSD va ruina orice sansa a lui Antonescu de a castiga presedentia peste 5 ani...cum sa voteze dreapta pe cineva care a guvernat patru ani cu PSD?
      Intr-o alianta cu PSD-ul spirutul liberal din PNL o sa devina istorie iar electoratul de dreapta o sa se orienteze spre PDL.
      Cred ca aceasta alianta o sa fie egala cu disparitia PNL....clar ca PNL-ul a pierdut un sustinator al dosctrinei liberale.
      Daca se aliaza cu PSD este pentru ultima data cand am pus stampila pe insemnul PNL.
      • -6 (10 voturi)    
        bai adamsmith postac de meserie (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:16)

        bai adamsmith postac de meserie [anonim] i-a raspuns lui adamsmith

        Nu stiu pe ce blog-uri am mai intrat astazi exact da' e a treia sau a patra oara cand scrii acelasi text.

        Mai lasati-ne frate cu partidele voastre! Nu voi mai vota de azi inainte! Ca si asa tot aia cu 4 clase de la tara vor alege presedintele pentru 50 de lei.

        Ce rost are sa ma mai enervez pentru modul in care PSD si PDL au inteles sa-si fure caciula unii altora?

        Avam un fel de speranta in Crin ca o sa fie altfel, da' regret.
    • +7 (9 voturi)    
      bun (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:07)

      mda [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Asa...sa isi aduca aminte poporul ce il mai alinta Crin pe Geoana.
      Acum sunt prieteni de conjunctura - dar voturile liberalilor nu le vor avea....cel putin "in teritoriu".
    • -5 (7 voturi)    
      Rezultatele alegerilor prezidentiale 2009 (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:22)

      Oda [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Pentru badgeo
      Tu esti un papagal ; nu stii ce sens au cuvintele pe care le-ai scris si pe care le rostesti.Ce gandire este aceasta : " am ajuns un stat de prosti , lasi , nemernici si criminali ."
      Nu esti decat o secatura !
    • -3 (3 voturi)    
      Luati aminte! (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:42)

      Un tanar liberal! [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      sunteti niste nimicuri indobitocite de anti-democraticul basescu! v-o spune unul care nu a avut nesansa comunismului de care vorbiti voi, dar a avut cosmarul contemporaneitatii cu o nulitate de presedinte care promoveaza decat anti-democratie!
  • -10 (14 voturi)    
    O scurta privire asupra articolelor de azi (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:31)

    gigi [anonim]

    mi-a facut o impresia muuult mai clara despre "impartialitatea" Hotnews.

    Macar Radu Moraru a exprimat clar de partea cui este.

    Altii sunt mai fuduli si tin coada sus sperand ca toti is prosti si nimeni nu-si da seama.

    Nu mai dureaza mult!
  • -10 (14 voturi)    
    Sugestie (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:35)

    Alex [anonim]

    Sper ca acest mesaj nu va fi cenzurat...
    Indraznesc sa sugerez respectuos un proces de rebranding al acestui site, propunand, pentru inceput, un fundal portocaliu si fonturi de culoare albastra.
    Jenant partizanatul acestui coltisor de internet, chipurile formator de opinie...pe cand o istorie a evolutiei politice a domnului Traian Basescu, incepand cu prima guvernare Roman-Iliescu?
    • +6 (8 voturi)    
      Re: Sugestie (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:09)

      F. [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Ai vrut sa spui ca faptele/declaratiile jenante 'alor nostri' trebuie tinute sub pres ? Nu inteleg ce pretentii ai de la altii ( politicieni sau nu ) cind dubla masura in cazul tau reprezinta normalitatea ?
  • +15 (19 voturi)    
    Adio Geoana Adio (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:35)

    Dan.m [utilizator]

    "Presedintele PNL intentioneaza sa-l sustina in turul doi pe demagogul si iepurasul Mircea Geoana "

    Articolul vorbeste de la sine , comentariile ulterioare sunt de prisos. Vorbele lui Antonescu: Antonescu: E nevoie cateodata de compromisuri. sunt de cel mai prost gust posibil daca el face compromisuri cu populatia si cu romanii care l-au votat.
    Bine merita Geana si Antonescu sa iasa Basescu presedinte !!
    HAI BASE !
  • +14 (18 voturi)    
    exceleta trecere in revista! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:37)

    geordan [anonim]

    si se mai numesc liberali... n-o fi basescu de dreapta, dar actioneaza mai la dreapta lui antonescu. rusine!
  • +7 (11 voturi)    
    Patria in pericol (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:38)

    vladtepes [anonim]

    Comunistii+vanghelie(greu de precizat culorea politica)+PNL aripa Patricu+ maghiarii care vor sa desfaca romania s-au gasit unii pe altii sa lupte impotriva lui Basescu .Maghiarii inteleg dezbina romanii ca sa si faca treaba .vanghelie cu etnici lui la fel nu au tara .vand tot . dar ce sa caute acolo liberali aripa cinstita ?
    • +2 (2 voturi)    
      ne-o trag ungurii aia cum... (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:50)

      lipa [anonim] i-a raspuns lui vladtepes

      nu ne-au tras-o niciodata. pacat de cei ucisi de ei, nu sint mindrii deloc de noi.
  • -7 (11 voturi)    
    Intr-o tara ca asta ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:39)

    ion [anonim]

    in care orice om politic prea istet se deda furtului si minciunii, un prostanac are cel putin sansa de a fi ceea ce Basescu nu a fost si nu va fi niciodata: UN OM CINSTIT.
    • +2 (2 voturi)    
      cinstit... (Luni, 23 noiembrie 2009, 20:33)

      nel [anonim] i-a raspuns lui ion

      :)) :)) :))

      Ma faci sa rad, dar fie.
      Intreaba pe prostancul cel cinstit:

      - cat platea chirie in state, pentru ca nu i-a placut sa stea in locuinta de protocol!
      - cand a fost cinstit: atunci cand la felicitat pe Constantinescu sau cand s-a dus sa-l pupe pe tatucu' Ilici?

      si ar mai fi de povestit...
  • +16 (18 voturi)    
    Cu Geana&Antonescu ne intoarcem la ILICI (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:42)

    cix [anonim]

    Nu ar fi rau sa va mai informati si sa mai puneti bibilca la contributie inainte da a vota. Dar e adevarat ca in foarte multe cazuri nu se voteaza cu bibilica si nici in numele unor valori sau principii, ci a INTERESULUI PERSONAL, chair daca acesta dauneaza majoritatii. Chair trebuie sa ne spuna cine strini cine este Geoana? Acum avem accesul la informatii dar si la dezinformare in masa Nu e asa tov Voiculescu, Vantu ecc??? Le Monde
    http://www.lemonde.fr/europe/article/2009/11/21/le-president-basescu-brigue-un-second-mandat-pour-reformer-la-roumanie_1270167_3214.html#ens_id=1270251
    • -3 (3 voturi)    
      of of (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:17)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui cix

      ne spun strainii "Mirel Bran" cum sta treaba pe la noi, nu?

      Nu am nimic cu autorul dar nu am vazut UN SINGUR articol al dansului in care sa vorbeasca despre ceva bun in Romania. E un fel de paparazzi Click al Le Monde pe subiectul Romania.

      Daca chiar doresti sa citesti presa internationala, citeste si tu ceva mai respectabil:
      http://www.ft.com/cms/s/0/608861d4-d7a1-11de-b578-00144feabdc0.html?nclick_check=1

      Ai sa ramai "mut" de uimire :)
      • 0 (0 voturi)    
        Articol la comanda pdsr=esti chiar naiv (Marţi, 24 noiembrie 2009, 9:44)

        cix [anonim] i-a raspuns lui justin

        Nu este argumentat cu nimic. O fi si articolul din Le Monde nu zic ba, dar cel putin revela niste relaitati din viata lui Geoana e fiul unui cadru Militar PCR ce a jucat un rol important la "Revolutie?!" in Bucuresti sub comanada directa a lui Ilici.... Mi se intoarce stomacu la tot ce e legat de Iliescu, FSN, PDSR ecc.= a organizat macelul din 22 decembrie, mineriade, ne-a tiunt in afara europei pana in 2007 e ciuma Romaniei.Sunt deja 20 de ani de cand nu mai scapam, mai are putin si va face 25 daca mai prind un mandat cu Prostavanul =25 Ceasca Comunistii tot comunsiti raman indiferent ce palarie isi pun. I ti spun din experienta, am avut de a face cu firme de stat romanesti si de fiecare data in cand am ajuns la consiliul de administratie m-am lovit de aceeasi bosorogi, difidenti comunisti, pardon membri pdsr...nu zic mai mult
        • 0 (0 voturi)    
          nea cix (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:09)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui cix

          Articolul pe care ti l-am aratat eu era unul total impartial, spre deosebire de cel mentionat de tine.

          Orice membru al armatei era obligatoriu si membru de partid. La fel cum mai erau cateva milioane de romani. Nu l-am cunoscut pe tatal lui Geoana sa iti pot spune cum era sau care a fost implicarea lui la Revolutie. Sunt sigur ca nici autorul articolului nu poate sa demonstreze ceea ce a spus.

          Daca tot pui problema comunismului, domnul Basescu nu este tot unul de-al lor? Nu este oare tot un activist de partid si cel mai probabil turnator? Care este diferenta dintre el si Geoana?

          Da, stiu ce este in administratie. Ce poti sa le ceri oamenilor care au trait 40-50 de ani in comunism. Ti-e usor sa-i acuzi pentru ca ai primit alta educatie, ai avut acces la alte informatii decat ei. Probabil peste 30-50 de ani va fi si la noi bine... pana atunci nu ai ce face. Oamenii acestia nu se vor schimba indiferent cine este presedinte.
  • +6 (8 voturi)    
    guvern de craciun... cu cine? (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:42)

    anonim [anonim]

    .... se intreaba cineva de ce o tinea geoana cu "guvern pana la craciun"??
    ... se intreba cineva de ce acum si crin zice la fel?

    eu zic ca pregatesc terenul pentru anticipate. care oricum vor fi inevitabile, dat fiind ca il vor sustine in continuare pe iohanis (zis si "daca voi nu ma vreti, eu va vreau"!) si vor respinge orice alt guvern.

    in felul asta insinueaza in mod subtil ca basescu nu va putea sa instaleze un guvern pana pe 25 decembrie, si ca, daca vrem guvern rapid, tre sa votam cu geoana, iar asta miroase a santaj!!!!!!!!

    cine vrea sa ma contrazica, sa o faca cu argumente!(editat de HotNews.ro)
    • -4 (4 voturi)    
      argumente (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:07)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      ce fel de argumente ai dat tu, atunci cand nea base, a santajat pe toata lumea cu o criza politica generata de ai lui prin demiterea lui nica?

      ce fel de argumente ai dat tu, atunci cand, orgoliul personal nu l-a lasat pe basescu sa accepte un premier fie el si partial independent pentru interesul national?

      nea base a anuntat clar ca doreste dizolvarea parlamentului pe 7 dec. apoi, a dat inapoi si a zis ca nu e bine sa avem anticipate.

      anticipate sau ne-anticipate, lucrurile vor sta sensibil la fel ca in momentul de fata. aceleasi procentaje, aceleasi aliante, aceiasi sustinere. si atunci... cine santajeaza pe cine aici?
      • +3 (3 voturi)    
        argumente (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:59)

        tot anonimul [anonim] i-a raspuns lui justin

        1. primul argument este ca propunerea premierului ii apartine constitutional presedintelui

        1.1 daca dumneata consideri ca presedintele romaniei, votat prin sufragiu universal, (si as indrazni sa spun) tocmai pentru ca poate sa propuna premier (ca oricum alte mari atributii nu are)
        1.2 atunci te rog sa ii propui prostanacului sa mearga sa se castreze. ca, conform dumitale, oricum nu mai poate face mare lucru cu ele... 1.2.1 o data pentru ca oricum daca stia sa le foloseasca, nu mai statea in umbra bunicutei si nu mai mergea pe ascuns la moscova
        1.2.2 si pentru ca, si daca ajunge presedinte, conform punctului 1.1 nu mai are nevoie de ele - parlamentul va lua toate deciziile pentru el!

        2. daca tineau la principii... puteau sa voteze un alt premier independent,
        2.1 dar cum dupa cum bine spunea ministrul propus al educatiei (ala olimpicu'): "daca nu esti girat de vanghelie nu ai ce cauta in guvern"
        2.2 si in plus, cum principiile sunt la mare pret in politica de azi din romania, miros ceva putred

        3. in virtutea punctului 2.2, imi permit sa spun ca ai dumitale trag cu dintii de iohanis pentru ca este cel mai prbabil usor influentabil

        4. d'al naibi, ca sa ii stric biznisul nenorocitului de Ghise si pe al altora ca el!

        5. pentru ca mi-e teama ca iohanis va incerca sa dea mai multe drepturi minoritatilor, iar eu personal consider ca etnia aia cea mai numeroasa si galagioasa are deja suficiente drepturi (de... eu nu candidez la posturi publice... deci imi permit sa fiu putin xenofob... mai ales ca traiesc intr-o tara mult mai xenofoba ca romania)

        in speranta ca am fost suficient de clar...
        imi cer scuze anticipat pentru cei care nu aveau nevoie de limbajul mai special, era pentru electoratul PSD!

        PS. criza a pornit de la Nica, folosit ca pretext ca sa nu fie la guvernare in timpul alegerilor.
        PS1. "fie el si partial independent"... vrei sa spui "partial dependent", si asta e deja suficient
        PS2. pentru restul ai raspunsul mai sus!
        • 0 (0 voturi)    
          mda (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:57)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui tot anonimul

          Desi postacii de partid tot au sarit cu voturile, nu ma pot abtine sa nu iti raspund.

          1. Da, presedintele are voie sa propuna pe cine vrea "muschiu" lui. Draga anonime, vorbim aici de INTERES NATIONAL, nu de interesul lui base. Si nu, poate nu era neaparat cel mai bun premier. Dar era unul sustinut, care putea sa adopte niste masuri. Ma doare-n basca de puterea presedintelui. Parlamentul, expresia dorintei poporului, este suveran.
          2. acel independent propus a venit, nu cu o echipa de tehnocrati, ci cu membri ai partidelor politice. Oricum, ne jucam de v-ati-ascunsa?
          3. Nu stiu, nu ma intereseaza aspectul. Ma interesa binele tarii nu cine trage de cine.
          4. ??
          5. Pe pamant este loc pentru toata lumea. Nu trebuie sa raspunzi cu atacuri idiotilor care "cer drepturi". Minoritatile romane sunt multumite cu ceea ce au si convietuiesc in buna colaborare cu romanii. Nu e nevoie sa fii xenofob doar pentru ca la tine acolo (probabil Franta) oamenii te privesc ca pe un intrus.
          • 0 (0 voturi)    
            raspuns (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 10:20)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui justin

            da... ai ghicit, traiesc in Franta, dar nu eu sunt tinta principala a xenofobiei.

            mi-ar fi placut sa continui discutia cu argumente, dar realizez ca inclini catre republica parlamentara, iar eu nu. poate as fi fost de acord daca uninominalul ar fi fost pur, si nu trucat, dar realitatea ramane aceea ca presedintele este singurul ales direct de populatie (cu rare exceptii din parlament), deci inclin sa cred ca e "mai suveran" si mai reprezentativ ca parlamentul!

            sunt de acord ca iohanis ar fi fost solutia cea mai stabila politic, dar dupa parerea mea alegerea asta ar avea prea multe bube (chiar in afara elementului grivco). In plus, mie imi place sa gandesc pe termen lung... si viitorul in varianta asta imi da fiori!

            din pacate, de aici discutia noastra nu mai poate avea un punct de convergenta (dat fiind ca suntem pe pozitii diametral opuse), deci nu ii mai vad utilitatea.

            Succes in continuare, dar incearca sa vezi viata politica dincolo de alegerea intre "liniste" si "scandal"! e doar un "zgomot" asurzitor de fundal, destinat ascunderii adevaratelor probleme!
  • -5 (13 voturi)    
    Fun ! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:43)

    VelmaKelly [utilizator]

    Chiar de castiga matrozu' chiomp alegerile, tot degeaba, nu are acces la butoane.
    "Sa-mi bat joc de Romanica 2", Starring: Ba-Secu Traian.
  • +12 (22 voturi)    
    Da e clar... (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:43)

    Marian [anonim]

    Nu exista PNL-este vorba de o anexa sub alt nume a PSD-ului,acum totul este pe fata.
  • +14 (14 voturi)    
    Sa mai adaugam (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:45)

    scharke [utilizator]

    Crin Antonescu, martie 2009:

    "Pai, daca eu ratez aceasta misiune, de a reprezenta valorile PNL in competitia prezidentiala, la ce imi mai trebuie putere dupa aia? Ca sa fac ce? Sa pun deputati data viitoare când vor fi alegeri sau eventual sa mai numesc niste ministri când mai venim la guvernare? Nu vreau sa fiu un presedinte al partidului ca sa pun ministri si sa impart deputati si eventual ca sa arbitrez conflicte din filiale!"
  • +16 (20 voturi)    
    M-am prins (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:48)

    Aph [anonim]

    De fapt toata prefacatoria din-aintea turului I cand ii dadea suturi lui Geoana a fost pentru ca Antonescu sa mai poata ciupi voturi de la indecisi, poate sa atraga voturi de pe la altii inclusiv Geoana.

    PNL avea de dat un test pe care, din punctul meu de vedere, l-a picat astazi. Adevaratul test il va da Romania in turul II votand cu Basescu sau cu restul.
  • +13 (15 voturi)    
    AVEM NISTE PARTIDE SUSPECT DE STRANII (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:50)

    Gabriel [anonim]

    Avem niste partide si niste lideri ciudati, suspect de ciudati. Niste partide care-si tradeaza crezul politic, ideologia. Niste lideri pentru care crezul ideologic nu este decat o tinuta vestimentara adecvata imprejurarilor. Niste lideri capabili sa practice ideologia adversa, sa pactizeze cu adversarul ideologic, nascand incoerente strutzo-camile, numai pentru a atinge nemarturisite scopuri ascunse, personale, de ex. acela de a-si elimina un rival personal. Si in acest scop i-si folosesc plenar tot partidul, de ca si cum acesta ar fi un instrument proprietate privata. Si mai tragic este ca functioneaza: l-am votat pe Crin pentru un crez liberal. Bunicul meu tot liberal era si pentru asta a fost ucis de comunisti. Acum trebuie sa vad cum Crin vrea sa pactizeze cu criptocomunistii. L-am votat pentru liberalism, nu pentru aceasta alianta antibasescu lipsita de orice culoare politica, daca nu cumva chiar rosie. Trec la PDL, in fond tot liberali, dar mai democrati, mai putin tentati de pactul cu diavolul!
  • +13 (17 voturi)    
    Liberalii lui Patriciu (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:54)

    Demetra [utilizator]

    Crin vorbeste aiurea. El este gura prin care vorbeste nasul Patriciu. 5 ani n+a putut sa faca nicio afacere. Asa ca a flamanyit destul Intentionat l+a sprijinit mult mai mult pe Geoana ale carui defecte le stie f bine: dorinta de grandoare, inconsistenta, slabiciunea, frica de a iesi de dub papucul Mihaelei Geoana si a soacra-sii. Aceste doua femei au candidat la alegeri, nu Prostanacul. Ambitiile Mihaelei sunt bolnave. Ea vrea sa fie prima-doamna. Patriciu il prefera pe Geoana si pt ca este fiu de general securist, are aceeasi dependenta fata de Moscova . Geoana ii va da pe tava tot ceea ce va dori: petrol, bazine petrolifere, CEC, Posta. Daca asta vor dori simplii liberali, sunt liberi sa ii dea lui Patriciu toata tara. Adormitul admirator al lui Tudor Chirila nu va avea niciun cuvant de spus.
  • +13 (17 voturi)    
    imi este scarba (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:55)

    danuta [anonim]

    Vorba la romani:o mana spala pe alta si amandoua
    CURU....
    D-le Crin, ai auzit de verticalitate,onestitate,fair-play si alte calitati pe care trebuie sa le ai ca sa fii un exemplu (in viata politica mai ales)?
    D-le Crin ne-ati dezamagit si mai ales dezgustat.Sa te aliezi cu unul ptr care numai ambitia si orgoliul conteaza -sorry sunteti un demagog.
    Imi pare rau ca ai fost votat de atatia tineri.
    RUSINE
    • +3 (5 voturi)    
      asta nu e nimic (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:24)

      bila [anonim] i-a raspuns lui danuta

      sa zicem ca basescu o sa mature cu geoana, toata lumea stie. faptul ca s-au polarizat, inseamna destituirea parlamentului. acceasi ciini vor fi inca 20 ani, vor reveni. nu vedeti la ilici ca nu se retrage la tara/groapa? asadar voi tinerii, care aveti acum 20 ani, la 40 veti fi prea minjiti, pre batrini sau plecati prin alte tari ca sa mai contruiti ceva sanatos aici. e vina noastra, nici nu putem sa va cerem iertare ptr ca nu meritam. ...ptr ca noi nu putem face ce ei au facut lui ceasca si neamului.
  • +8 (12 voturi)    
    doi (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:55)

    unu [anonim]

    o sa fac pe mine de ras cand o sa le vad fata la astia dupa ce basescu o sa ajunga iar presedinte. Imi cumpar pampers diniante :D
  • +9 (13 voturi)    
    nice hotnews (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:56)

    vvvali [utilizator]

    bun rezumat, pacat ca inversunatii n-or sa inteleaga nimic! absolut nimic...
  • +7 (11 voturi)    
    dincolo de altele (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:56)

    berenger [utilizator]

    geoana vrea sa revina la impozitarea progresiva. aviz amatorilor
    • -4 (8 voturi)    
      a avut grija pdl-ul sa ne lase faliti (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:59)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui berenger

      psd-ul nu mai are ce impozita deocamdata

      poate doar pe baronii portocalii

      economia reala si clasa de mijloc s-au subtiat dramatic si nicio ideologie nu-i mai poate face sa voteze cu banditii oranj
      • +5 (5 voturi)    
        nene, (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:26)

        berenger [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        e plin internetul de scriitori de lozinci ca tine. una dintre trasaturile liberalismului e calculul rational, ura gaunoasa e in alta parte. sa fie clar, sunt doar doua variante: ori te dezici de liberalism si votezi un promotor al unor principii anti si non liberale (am inca exemple garla), ori ramai liberal si atunci nu votezi un asemenea om. tertium non datur, sau mai pe romaneste, sa impaci si varza si capra nu se poate
  • +7 (9 voturi)    
    asta da coalitie (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:57)

    superior [utilizator]

    daca isi va "satisface" dorinta de putere acest crin prin incalcarea tuturor principiilor unui partid liberal atunci este o mare tragedie pentru partid...asa alianta nu poate sa fie sustinuta de electorat, electorat care vrea masuri liberare nu coalitie din umbra cu accente si puteri sociale.
    Mi-e teama ca crinuletul duce partidul spre aceasi soarta cu PNTCD-ul, soarta stabilita de niste aliante care in final duc spre nemultumirea principiilor electoratului.
    • +4 (4 voturi)    
      cine are coloana vertebrala/ (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:28)

      lipa [anonim] i-a raspuns lui superior

      cine ii mai sfatuieste daca nu exista seniori?
      astora le pasa de tara cum imi pasa mie de cum isi impart ei banii tarii, ai tai, ai mei, ai copiilor nostri...
      e mai rau decit acum 20 ani.
  • +3 (5 voturi)    
    Si eu ce fac? (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:57)

    Crosby [anonim]

    Pe cine votez? Sunt liberal convins si asa cum suna numele partidului din care fac parte denota faptul ca sunt liber, fac ce-mi dicteaza constiinta, nu ce- mi spun unii si alti fie ei si sefi de partide. In momentele astea imi spune sa ma duk sa- mi dac somnul de frumusete. Poate visez raspunsul la intrebarea care ma nelinisteste.
  • +5 (7 voturi)    
    PNL (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:58)

    bilbofil [utilizator]

    In acest moment PNL este la fel de partid istoric ca si Partidul Conservator (infiintat in 1880 si condus in prezent de d-l Voiculescu) si va ajunge tot acolo in optiunile electoratului.

    PNL este prea filfizon pentru electoratul PNL si prea colaborationist pentru electoratul PDL asa va fi din nou strivit intre cele doua tabere mari, ca in 1992.

    Din pacate pentru el, PNL nu are trusturi media ca PC si nici ROMPETROL nu este al presedintelui partidului, asa ca greu de crezut ca candidatii sai vor gasi adapost electoral pe listele PSD.
  • +11 (13 voturi)    
    PNL, apendicul PSD! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:58)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Antonescu dovedeste din nou ca nu este altceva decat lacheul aruncat in lupta de Patriciu pentru a-i bloca dosarele ajunse in justitie si ajunse la a 24-a amanare!PNL incearca din nou sa salveze PSD de la o prabusire sigura, asa cum a facut si in 2005 cand Tariceanu a refuzat sa demisioneze pentru a se organiza alegeri anticipate. Antonescu are senzatia ca tinerii au iesit pentru el la vot.Total gresit! In toate orasele mari Crin Antonescu a fost infrant pe toata linia de Traian Basescu la scor. Un exemplu elocvent, care ar trebui sa-i dea de gandit lui Antonescu si ciracilor lui Patriciu, este ca in Sibiu, orasul lui Johannis, Traian Basescu practic la spulberat pe Crin Antonescu cu 44% la 22%!!! Cam asta gandeste electoratul liberal si Antonescu bate campii cu Mircea Geoana, practic devenind brusc un personaj obscur din politica romaneasca, asa cum si merita! Sa faci o asemenea declaratie imediat dupa vot e o greseala fatala pentru un politician.PNL ramane ca si pana acum un apendice la PSD, nimic mai mult. Practic, cine a votat Crin Antonescu a votat de fapt cu Mircea Geoana!
  • +2 (2 voturi)    
    eh! (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:06)

    Morticia [anonim]

    Stiti voi cum e vorba aia?
    Dusmanii de azi, prietenii de maine....si vice versa :))
    • 0 (0 voturi)    
      .... (Luni, 23 noiembrie 2009, 20:34)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui Morticia

      da da.. prieteni de fatada. cred ca se vor musca si astia de mama mama! base are votul meu!
  • +6 (6 voturi)    
    Crin Antonescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:10)

    Marian [anonim]

    Ce caractere: intai scuipa si pe urma ling. Ce sa inteleaga saracii cei care au votat pentru el. Duceti-va cu totii .......
  • +7 (7 voturi)    
    ce mai tura vura (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:11)

    bibi [anonim]

    am vazut cum sta treaba... ce facem...ne lamentam? cat? cat tre sa mai treaca sa mai hotarasca pentru noi unu, doi, o gasca de putregaiuri ale istoriei?
    cat ?
    va e sila? iesiti la vot si lasati gargara.
    nu va convine cum va vinde crinu ca pe niste idioti ? perfect...aveti ocazia sa sanctionati peste doua saptamani.
    va simtiti inselati? nu va mai miorlaiti ca niste bocitoare platite... este la indemana voastra.
    • +2 (2 voturi)    
      la lupta! (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:17)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui bibi

      Perfect adevarat!La lupta cu totii,adica la vot!V REM O ALTA TARA
  • -4 (4 voturi)    
    mda.. (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:13)

    Stefan [anonim]

    Nu stiu ce se intampla, dar de ceva timp de cate ori intru pe hotnews,ro sunt lovit frontal de un aer pro-basescu. Nu am nimic cu el, candidatul pe care l-am ales eu in primul tur nu a trecut si in al doilea, mi-e indiferent si Base si geoana si tot FSN-ul de acuma , dar un articol politic impartial-critic se poate ?
  • +7 (7 voturi)    
    Fratie (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:18)

    cosmin m [anonim]

    Demagogul si iepurasul Mircea Geoana se aliaza cu naivul si imaturul Antonescu.Asa s-au gratulat cei doi in saptamana premergatoare alegerilor.Acum totul e lasat in urma.In interes national totul e dat uitarii.JAVRELOR ce sunteti!V-ati mai aliat o data in 2007 la un referendum si poporul v-a dat raspunsul.75% a fost de partea lui Basescu.Asa va fi si pe 6 decembrie.
  • +9 (9 voturi)    
    Asta da: coloana vertebrala! (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:18)

    Obs. [anonim]

    Acum o sapatamana declara ca o alianta cu PSD, recte Geoana, este ca desavarsire exclusa, astazi aflam ca numai cu acestia este posibila!
  • 0 (2 voturi)    
    heh (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:39)

    cetatean [anonim]

    editorul scrie:"16 noiembrie: Antonescu decalara ca nu a avut si n-o sa aiba nicioadata o alianta cu Mircea Geoana"
    iar Antonescu a zis:
    "daca Mircea Geoana ar ajunge presedinte, pentru ca nu am avut niciodata si nu am cu Mircea Geoana si cu PSD vreo alianta"

    Sublima diferenta este sugerarea cum ca Crin Antonescu ar minti! FALS! Antonescu spune ca nu a avut si nu are alianta cu M. Geoana! Nu spune ca nu VA FACE vreo alianta in viitor. Antonescu nu vorbeste in acel moment de viitor, dar autorul articolului asa sugereaza.
    Chiar Antonescu spune ca mai e nevoie si de comprimisuri cateodata: si asa este in politica!
    Avand 20% doar, Antonescu nu are altceva de facut pentru al dobori pe TB si al pune pe Johanis premier, decat sa-l sprijine pe Geoana.
    Asta e: te faci frate cu dracul pana treci apa! Il inteleg pe Antonescu si il sprijin in continuare.
  • +2 (2 voturi)    
    alegeri (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:41)

    elis [anonim]

    Oare a aflat Antonescu ce a facut Geoana la Moscova?Dupa cum actioneaza s ar parea ca ii convine si actioneaza in favoarea lui Geoana.Oare in psd nu mai sunt oameni capabili pt.a fi primministru?Dar in pnl? Incurcate sunt caile Domnului si sa ne ferim de cei care nu stiu face cruce corect.
  • -3 (3 voturi)    
    Dezinformare Hotnews (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:54)

    Silver [anonim]

    Domnilor de la Hotnews, iata faptele!

    Titlu de paragraf dat de Hotnews: "16 noiembrie: Antonescu decalara ca nu a avut si n-o sa aiba nicioadata o alianta cu Mircea Geoana"

    Citat exact din text: "[...] nu am avut niciodata si nu am cu Mircea Geoana si cu PSD vreo alianta."

    Deci Antonescu spune ca nu a avut si nu are, nu ca nu va avea vreo alianta cu PSD!

    Domnilor de la Hotnews, daca asta nu se numeste dezinformare, atunci inseamna ca eu nu stiu limba romana.

    Cineva joaca urat in aceasta campanie electorala.
  • +4 (4 voturi)    
    Infiintez partid national liberal (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:57)

    Noul Bratianu [anonim]

    Am fost un prost ieri - asta pentru ca am convingeri liberale profunde si am votat un "liberal"...azi am realizat ca e mai comunist si mai invechit decat ilici, si mai nou partidul il sustine.
    Ca atare, am decis - incepand de azi 23.11.2009, pentru mine pnl (intentionat scris cu "minuscule") nu mai exista..infiintez un Nou Partid National Liberal care chiar sa urmeze aceste principii si sa insufle membrilor sai ideea de coloana vertebrala. Cineva interesat sa se alature?!?
    • +1 (1 vot)    
      De asta s-a infiintat PDL prin fuziune cu liberali (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:34)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui Noul Bratianu

      Nu-i nevoie sa infiintezi un nou partid Liberal.
      PD-L-ul are in componenta sa Liberalismul, prin membrii sai (Stolojan si Stoica -fosti presedinti PNL), care au fost exclusi si tradati de clica (Tariceanu, Antonesc & comp) care conduce si controleaza acum PNL-ul.

      Asta a fost si esenta fuziunii si crearii Partidului Democrat Liberal. Multi se regasesc in politica promovata de PDL ca adevarati continuatori ai liberalismului în România.
  • +1 (1 vot)    
    eliminati ptr o clipa partidele .. (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:58)

    tupa [anonim]

    programele, felul cum arata cum se imbraca...cine va reprezinta cel mai mult?
  • +2 (2 voturi)    
    rectificare (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:48)

    Redactie [anonim]

    Nota Redactiei: A fost o eroare in text si nu o incercare de dezinformare sau manipulare.S-a rectificat. Multumim pentru atentionare.
  • 0 (0 voturi)    
    Inca nu v-ati prins (Marţi, 24 noiembrie 2009, 7:48)

    Vasile D [anonim]

    Crin e doar interfata cu Alegatorul in spate la butoane se afla conu Dinu
  • +1 (1 vot)    
    Ai votat PNL, ai ales PSD (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:11)

    Raluca V [anonim]

    Si iata cum si Crin se alatura grupurilor de interese din spatelelui iepurasului demagog "moscovit", grupuri p ecare le condamna in campania electorala. De fapt, ce negociaza PNL cu PSD? Votul romanului din 6 decembrie? Bine zice Base, voturile se obtin, nu se negociaza! Votul nu este o marfa, nu se vinde!
  • 0 (0 voturi)    
    Teatru (Marţi, 24 noiembrie 2009, 15:18)

    Miky [anonim]

    Pana mai ieri Crin statea de vorba cu un demagog, dar se pare ca peste noapte se inteleg de minune, de ce??...pentru ca nu il vor pe Basescu , ei sunt interesati de scaunul prezidential nimic mai mult....Hai sa fim mai destepti decat ei si sa mergem la vot...
  • 0 (0 voturi)    
    Antonescu il aduce pe Ceausescu prin Geoana (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:35)

    mau [anonim]

    S-a dovedit ca pentru coalitia de la Grivco vointa poporului nu conteaza. Bratienii se rasucesc in mormant cand vad ca liberalul lor, Crin Antonescu i-a vandut la comunisti. Sustinerea de catre PNL a lui Geoana inseamna ca revolutia din 89 a avut loc degeaba. Dupa 20 de ani revine Ceausescu prin Geoana, Iliescu, Nastase si Antonescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Crin a batut palma cu comunistii (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:38)

    mau [anonim]

    Crin, cum ii vei indemna pe liberalii tai sa voteze pe fiul unui colonel de securitate? Adica pe Geoana!
    Bratienii se rasucesc in mormant cand vad ca ai batut palma cu comunistii lui Iliescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Crin demagog perfect (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:40)

    mau [anonim]

    Crin Antonescu e un demagog perfect. Pacat ca au crezut romanii in el. Pai cand a fost sincer, cand i-a spus lui Geoana ca ne-a mancat 20 de ani din viata, sau acuma, cand ii da pe tava urmatorii nostri 20 de ani?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by