Daca Geoana castiga este posibila blocarea definitiva a negocierilor cu FMI - presa rusa

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2009, 15:28 Actualitate | Politic


Daca social-democratul Mircea Geoana va obtine victoria la alegerile prezidentiale, nu este exclus ca negocierile cu FMI sa fie blocate definitiv, scrie publicatia rusa Vedomosti, preluata de NewsIn.

Actualul presedinte al Romaniei, Traian Basescu, a obtinut majoritatea voturilor la alegerile prezidentiale de duminica, insuficiente insa pentru a-i asigura o victorie din primul tur de scrutin, scrie Vedomosti.

"In cazul in care Mircea Geoana va obtine o victorie nu este exclus ca negocierile cu FMI sa fie blocate definitiv, intrucat candidatul de stanga la prezidentiale si-a exprimat, in repetate randuri, nemultumirea fata de angajamentele dure cerute de FMI in schimbul acordarii imprumutului", comenteaza publicatia rusa.

Principala sarcina a noului presedinte - oricine ar fi acesta - va fi numirea premierului, scrie publicatia, reamintind ca la mijlocul lunii octombrie legislativul roman a demis guvernul Emil Boc, fara a se reusi formarea unui nou Cabinet de la acel moment.

In acest context, instabilitatea politica din Romania a dus la "inghetarea" negocierilor cu FMI.

"Daca noul presedinte nu va reusi sa obtina sustinerea Parlamentului in ceea ce priveste numirea premierului, el are dreptul sa dizolve legislativul si sa convoace alegeri anticipate. Ceea ce va insemna ca tara nu va avea un guvern viabil pana in martie sau aprilie", adauga Vedomosti.

Si Gazeta.ru a consemnat ca presedintele Traian Basescu, care reprezinta fortele de centru-dreapta, a obtinut majoritatea voturilor la scrutinul de duminica, reusind sa-l intreaca cu putin pe principalul sau contracandidat. Actualul presedinte a obtinut, potrivit datelor BEC, aproximativ 33% de voturi, iar Geoana a obtinut circa 30% din voturi. Pe locul trei, cu 20% din voturi, se afla conservatorul Crin Antonescu, popular printre tineretul din capitala si in randul intelectualilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8798 vizualizari

  • +23 (29 voturi)    
    :) (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:31)

    wolvie [utilizator]

    daca si rusii vad asta... :)
    • -23 (35 voturi)    
      Dovada (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:57)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui wolvie

      Din contra: asta e dovada ca Basescu e omul Moscovei. Pe filiera Stolo-Alro-Udrea. Sa nu uitam ca Base era prietenul lui Voronin.
      Miroase clar a sustinere KGB pentru Basescu. Dar asa, pe fata? Sau a fost un semnal pentru marinar ca i se asigura azil politic?


      Oricum, saptamanile astea un lucru a fost clar.

      Basescu este omul mafiei rusesti si a traficantilor islaminsti de armament. Basescu e omul KGB.
      • +18 (20 voturi)    
        hai mah ca e prea mult (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:17)

        ronewsaddict [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

        Daca si Basescu e omu rusilor te rog explica cum a luat el voturile moldovenilor in proportie de 90%?
        Iti zic eu cum: a fost primul care a sprijinit Moldova libera , democratica , intrarea ei in UE si moldovenii au vazut asta si l-au votat si o sa-l voteze iar. Pana la el toti s-au facut ca ploua si Moldova nu exista.
        Eu am citit azi o gramada de comentarii anti Udrea, realist vorbind eu nu stiu ceva facut de ea nasol; stiu doar ca a fost linshata mediatic din prima zi si s-a incercat non stop insinuarea unei relatii de alta natura decat profesionala intre ea si Basescu si acum a intrat deja in memoria individului de rand.
        Lumea nu gandeste , nu se uita la fapte .Eu aleg cu sufletul , pot sa-mi permit sa-mi placa sau nu fata cuiva? Sau aleg obiectiv pe baza de fapte, ce a facut ala , ce a incercat sa faca , l-au prins furand s-au l-au dat afara ca vroia reforma? Asa cred eu ca e normal sa votezi.
        • -11 (15 voturi)    
          What? (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:39)

          Mitica Valahul [utilizator] i-a raspuns lui ronewsaddict

          A luat voturile a 90% dintre 9000 de moldoveni. Adica a 0.25% dintre locuitorii republicii Moldova, in conditiile in care se stie ca peste 30% sunt "cetateni romani". Pe ceilalti ii doare-n basca de Basescu.

          Basescu a fost omul care l-a sprijinit pe Voronin - el l-a ajutat sa devina presedintele Moldovei, aruncand acea tara 25 ani in urma!

          Udrea e o sfanta! O mica mucenica, ai dreptate. Inocenta lui taticu. Nu e nicio relatie intre ea si presedinte, ea e o adevarata casta. Se si vede din vorbe, fapte si comportament. Si o eminenta doctor docent, savanta de renume international (deja vu?)

          Chiar, ce a facut ala? Dar nu baga lista aia de realizari a altora, pe care si-a insusit-o cu nerusinare....si nici basme...ci fapte concrete. Eu iti pot spune ca a reusit sa o faca pe fi-sa milionara din vanzari anterioare, pe mezina europarlamentara dupa o vasta experienta politica si profesionala, pe frac-su mare traficant, aaa...scuze, mare om de afaceri cu armament si terenuri "agricole', a reusit o casa in Mihaileanu, si lista e lunga....
          • +3 (3 voturi)    
            Esti Mitica de Bucuresti, nu Mitica Valahul (Marţi, 24 noiembrie 2009, 0:47)

            Nikky75 [anonim] i-a raspuns lui Mitica Valahul

            Poti adauga celor 9000 de moldoveni de peste Prut care l-au ales pe Basescu inca cel putin 25% din cei 30% cu cetatenie romana. Probabil nu ti-a trecut prin capsorul ala mic ca majoritatea moldovenilor cu cetatenie romana traiesc in Romania sau au emigrat in UE. Eu una l-am ales pe Basescu, nu pentru ca mi-ar fi tare drag si ca ar fi cel mai potrivit, dar dintre toti candidatii - a fost singurul care a avut ceva de spus in privinta Moldovei. Din pacate inca nu avem un candidat ca Putin, sa-i mai matraseasca pe coruptii de aici.
        • +8 (8 voturi)    
          EU NU VOTEZ PE OCHI FRUMOSI (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:43)

          ronewsaddict [utilizator] i-a raspuns lui ronewsaddict

          De ce am votat Basescu si continui sa votez asa:
          - in mandatul lui am intrat in UE(mi-a expirat pasaportul si n-am timp sa-l reinnoiesc da ma plimb prin UE cu buletinul si e ceva grozav in conditiile in care parintii mei n-au vazut mai departe de granita ca nu aveau voie)
          - pt ca romania a castigat la HAGA in mandatul lui si pentru ca nu PDL si el au vandut continutul a 9000km ci Tariceanu
          -pt ca este pro reforma si promoveaaza oameni tineri cu realizari profesionale impresionante(Croitoru|)
          -pt ca a condamnat comunismul si a deschis dosarele securitatii
          -pentru ca mi-a dat posibiilitatea prin referendum sa amendez un parlament care nu ma reprezinta si nu m-a reprezentat
          -pt ca este pro romanii din-afara granitelor in mod realist si lista continua.
          Da l-a sprijinit pe Voronin pt ca la randul lui Voronin s-a angajat la a fi pro UE si apoi s-a vazut cu sacii in caruta si a inceput sa dea cu noroi ca orice comunist sadea.
          Eu ca si alegator in Romania anului 2009 sunt foarte limitat in alegere. Nu pot alege pasional pe ochi frumosi si zvonuri, eu aleg cu un ochi spre viitor. Eu nu vad in marea de politicieni romani, indivizi care sa ma reprezinte cu adevarat ci doar partial si gandesc asa. Daca il sustin pe Basescu care mi-a dovedit faptic ca este pro reforma, pro asumarea greselilor trecutului, pro democratie, creez posibilitatea aparitiei pe scena politica a unor candidati mai buni calitativ vorbind care n-o sa-si vanda alegatorii si ideologia de partid pe un loc in parlament (vezi Antonescu) care o sa aiba realizari profesionale cu care sa sutina niste viitoare reforme(Croitoru, Aurescu , etc) si care o sa tina cont de opinia si doleantele mele. Pentru asta votez. Omul Basescu exista pt mine decat prin prisma a ce a reaizat in diferitele functii pe ce le-a detinut.
          O zi buna!
          • +3 (3 voturi)    
            Felicitari pentru argumentatie si coerenta ! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 10:14)

            Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui ronewsaddict

            Si inca un motiv: a deranjat pe prea multi devoaland dedesupturile afacerilor (care mai de care mai dubioase) pe care oamenii "de succes" le fac in Romania.
      • +20 (22 voturi)    
        :)) am ras.... (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:18)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Da, ai dreptate, Basescu a fost in vizita de taina la Moskva la invitatia unui fost KGB-ist.. Tu ai fi in stare sa zici ca Iliescu e un erou al revolutiei din '89.. Mie imi miroase ca esti un biet purtator de basca proletara
    • +1 (1 vot)    
      Nu este suficient (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:49)

      Dan Tulceanu [anonim] i-a raspuns lui wolvie

      Mai trebuie sa vada si romanii asta , mai ales romanii de peste 60 de ani ( aici o sa fie cam greu) si in general cei de la tara ( la fel de greu) . Acum sa speram ca le va veni romanilor mintea cea de pe urma si nu-l vor alege pe Geoana, pentru ca ar fi pacat, MARE PACAT !!!!!!!
  • +10 (12 voturi)    
    ar trebui sa fie invers (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:32)

    ionut [anonim]

    voi luat articole din presa straina despre Romania?

    conservatorul Antonescu??

    ce super corespondenti au aia la noi??
  • +7 (15 voturi)    
    il critica si fratii lui (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:33)

    popcorn monta [utilizator]

    tovarasi de la moscova.sa stiti ca daca nu ne da fmi transa ne dau rusii gaz (sa ne asfixiem).
  • +16 (28 voturi)    
    Daca iese Geoana! (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:34)

    Vizitiul [utilizator]

    V-ati dus pe apa sambetei iar noi din diaspora nu putem intelege cum puteti da votul dvs. catre comunisti, este de neinteles, de neconceput!

    Pentru ce ati trait momentele din 1989? Pentru ce a fost strigat "Jos comunismul" si "Libertate"? Cum puteti vota suporterii sintagmei "Noi muncim, nu gandim?".


    BAI NENE!! Trezirea! Ganditi-va la ce spune imnul Romaniei. Da, acela cu "Desteapta-te Romane"
    • -10 (24 voturi)    
      Lasa-ne (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:54)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      De parca voi astia din diaspora ati fi mai destepti.. sunteti in majoritate muritori de foame acolo unde sunteti.. nu ati plecat din tara findca erati prea destepti..

      Fiecare voteaza ce vrea, eu am votat Antonescu ca sa nu votez Geoana, acum voi vota Geoana ca sa nu votez Basescu.. SIMPLU..

      Niciodata nu o sa existe un candidat perfect.. eu prefer in acest caz sa votez ce mi se pare mai bun pentru mine si tara mea..

      Voi cei din strainatate votati dupa ureche ca acolo nu ajunge tot gunoiul generat de Traian Basescu zilnic.. NOI NE_AM SATURAT !
      • -9 (11 voturi)    
        Nu toate diaspora (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:16)

        G [anonim] i-a raspuns lui Maxmind

        Aici ai mare dreptate.

        Si eu sunt in disapora, dar ma mai informez si nu traiesc din tuica din 2004 si evident ca am votat cu Antonescu.

        Dar mai sunt si multi ramasi in amortire, pe jumatate acriti.
      • -7 (9 voturi)    
        ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:30)

        ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Maxmind

        Felicitari Maxmind.

        Si eu am votat Crin Antonescu ca sa nu votez Geoana sau Basescu.

        Eu votez impotriva lui Basescu pentru ca este clar o marioneta a FMI-ului care nu vrea altceva decat sa asasineze economic Romania. Pentru ca apoi, cand nu vom avea de dat inapoi, sa ne impuna orice vor ei.

        Avem nevoie sa spunem NU FMI-ului, Bancii Mondiale. Avem nevoie sa ne ridicam noi singuri.

        Cum se poate ca hipermarketurile sa aiba doar 10% produse romanesti ? Pai daca e asa atunci sa dispara din Romania hipermarketurile si sa avem iarasi piete, aprozare, magazine in care sa se vanda 90 % produse romanesti iar 10 % (maxim) produse importate.
      • +6 (10 voturi)    
        :)) ai dreptate (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:40)

        grotaus [anonim] i-a raspuns lui Maxmind

        aia din strainatate sunt niste idioti, aia din strainatate nu se uita la realitatea si la antene si probabail traiesc mai prost ca noi astia din romania.

        cat de idiot poti fi Marxmind
        • -2 (6 voturi)    
          maxmind (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:14)

          andu [anonim] i-a raspuns lui grotaus

          frumos nume. dar dupa argumentatie cred ca esti mai degraba un "minimind".
          Stii proverbul: Prostul nu e prost dectul daca nu e si fudul ?
      • +2 (4 voturi)    
        Ajunge... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 8:41)

        nel [anonim] i-a raspuns lui Maxmind

        Ajunge numai gunoiul generat de Antene si Realitatea?

        Poate si noi ne-am saturat de acest gunoi... promovat de aceste 2 tembeliziuni.

        Pt ToBeOrNotToBe o intrebare:

        Daca Base e o marineta a FMI, te intreb cine l-a impins in bratele FMI?

        Ca sa nu-ti mai obosesti neuronul cautand raspunsuri iti spun eu: guvernarea PNL, cea care a ridicat Ro pe cele mai inalte culmi ale progresului si civilizatiei. Guvernarea care a dus Ro pe cele mai inalte trepte ale capitalismului... 8% crestere si 5,5% deficit...
        Asta da conasule guvernare, curat guvernare...

        Cat despre hipermaketurile pt care te inflamezi: te anunt ca suntem o tara libera si pot vinde orice marfa vor. Prostia este a noastra fiindca cumparam produsele alimentare din ele, in loc sa incercam o alternativa care ar fi piata...
        Dar de, e mai comod si mai cool...
    • +8 (10 voturi)    
      chiar asa (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:59)

      Tom Macaragiu [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      ma tot intreb si eu cine sunt aceia care il voteaza pe prostanac... in general populatia de la tara, pensionarii si oricare alt cetatean roman dornic de pomana.
      Toti aceia ce s-au obisnuit sa traiasca prost, dar din mila statului sunt votantii permanenti ai PSD-ului.
      Orice om cu mintea in cap, care face performanta in orice domeniu ar lucra vede destul de clar si limpede ca PSD nu este potrivit sa guverneze.
      Intr-o tara cu oameni normali partidul asta nu trebuia sa depaseasca 15% in optiunile electoratului.
      Problema este ca acest partid isi conserva electoratul tocmai tinandu-l in intuneric. Daca mergi in satele din Baragan, Campia Burnasului, Oltenia, Moldova... ai sa intelegi de ce oamenii aflati in mizerie, fara mijloace materiale, voteaza PSD-ul.
      Daca prostanacul castiga alegerile... mi-am stabilit ca optiune foarte clara emigrarea. Pentru ca clica asta de `social-democrati` vor duce Romania in mocirla si in bratele rusiei.
      Sper ca totusi concetatenii mei vor avea mintea limpede peste doua saptamani.
      • -5 (7 voturi)    
        nu e chiar asa (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:21)

        sakitumii [utilizator] i-a raspuns lui Tom Macaragiu

        Am terminat fac de stiinte politice, sunt la un master de stiinte politice (la stat) si votez PSD in permanenta! Am capul pe umeri, sunt relativ citita si dupa parerea mea PSD-ul e cel mai coerent partid.. (nu sunt dornica de pomeni si nu traiesc in mizerie) asa ca ...vezi si tu ce comentezi si nu generaliza..
        • +4 (4 voturi)    
          Sa te vedem... (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:14)

          Matache M. [anonim] i-a raspuns lui sakitumii

          ... atunci cand cota unica de impozitare se va transforma in cota progresiva. Din cate spui, esti o persoana cu ceva educatie si probabil ca lucrezi sau speri sa lucrezi pentru un salariu semnificativ mai mare decat salariul minim - deci faci parte dintre cei care vor avea de suportat greul unei astfel de masuri. Poate ne vei scrie si atunci...
  • -8 (20 voturi)    
    Geoana nu poate face asa ceva. (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:34)

    bgd [utilizator]

    Romania nu are bani pt pensii, salarii, etc. Daca geoana renunta la acordul cu FMI ne prabusim in totalitate. PSD-istii vor cere ciolanul....iar daca Geoana renunta la FMI nu va mai fi nici un ciolan.
    Deci...imposibil.
    Presa rusa dezinformeaza.
    • -8 (12 voturi)    
      eu as spune (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:08)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      ca hotnews dezinformeaza. dupa ce ne-au vorbit despre vizita lui geoana in rusia, dupa ce basescu ne-a spus despre "acordurile" cu rusii acum de fapt rusii ne arata noua cat de nasol este daca iese geoana.

      daca chiar e adevarat ce spune presa rusa, nu pot decat sa ma bucur ca legaturile lui geoana cu rusia nu sunt de natura celor prezentate pana acum
  • +11 (23 voturi)    
    Evident (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:35)

    Costin [anonim]

    Pana si rusii sunt mai democrati ca PSD-u.
    Evident.
    Pentru a cata oara sa spunem populatiei ca Geoana = Iliescu = Vanghele = Bombonel !?
    • -3 (5 voturi)    
      alegeri (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:25)

      aterizare fortata [anonim] i-a raspuns lui Costin

      unii isi dau cu parerea dar nici n-au habar despre ce vorbesc,si dau dovada ca au ramas in urma cu 5 ani!articolul este ridicol pentru orice om cu bun simt si care traieste in Romania
  • +9 (19 voturi)    
    Stiu ca multi imi veti da vot negativ (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:36)

    Vlad [anonim]

    ... dar Doamne ajuta!

    Oricum imprumutul a fost o GRAVA EROARE facuta in locul schimbarilor radicale (dati afara bugetari si restructurat intreg sistemul bugetar).

    Nu avem nevoie de banii FMI ci de reforma adevarata!
    • +6 (14 voturi)    
      Chiar si daca ar fi asa (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:52)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Nu se justifica votarea comunismului! Adica Geoana +PSD!
    • +9 (15 voturi)    
      pe care... (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:57)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      o sa o faca PSD?!?!?!

      Reforma?!?!?! PSD?!?!!?
      bai tu ai baut gaz de la rusi!!!
    • +8 (10 voturi)    
      Ai dreptate! (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:59)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Dar atunci de ce sub guvernarea liberala(2007-2008) numarul bugetarilor s-a dublat?
      • -5 (7 voturi)    
        a fost obligatorie (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:09)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Mihaela

        infiintarea a zeci de agentii la cererea UE ca urmare a integrarii...
      • -5 (5 voturi)    
        Unde s-a dublat ma? Cifre draga, cifre! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:21)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

        Cat era in 2007 si cat in 2008?
      • +3 (3 voturi)    
        pt Mihaela (Luni, 23 noiembrie 2009, 22:03)

        ela [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

        chiar nu stii de ce s-a dublat nr bugetarilor? e chiar simplu, doar sa vrei sa vezi motivul : cum a guvernat tariceanu oare?! cu psd evident
        care aveau si ei pile rude si cunostinte, nu???
    • +5 (9 voturi)    
      Comunism cu fata umana (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:05)

      Tovaras [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Si cine iti garanteaza o adevarata reforma?
      Cei care au guvernat 20 de ani si care te-au adus in situatia actuala?
    • +2 (4 voturi)    
      nici FMI nici reformele pe care le speri tu (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:18)

      Clau [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      "In cazul in care Mircea Geoana va obtine o victorie nu este exclus ca negocierile cu FMI sa fie blocate definitiv, intrucat candidatul de stanga la prezidentiale si-a exprimat, in repetate randuri, nemultumirea fata de angajamentele dure cerute de FMI in schimbul acordarii imprumutului"

      Ce zic ei e ca nici acordul cu FMI nici reformele pe care le speri tu.
  • +6 (16 voturi)    
    deci incepe sa se faca lumina ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:36)

    dromihete [anonim]

    incet, incet, aflam si de ce a fost Geoana in vizita la Rusi :)
    Uite unul din primele semne: lobby-ul rusesc pentru sustinerea lui
  • +8 (20 voturi)    
    conservatorul Crin (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:37)

    dor de duca [utilizator]

    Daca si rusii il numesc pe asa-zisul liberal 'conservator', ce mai putem spune noi?
    Bravo Patriciu, bravo Ilici, tot asa...
    iesim la vot pe 6 si va trimitem la Moscova. Drum bun!
    • +5 (7 voturi)    
      Nene Crinule : (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:47)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui dor de duca

      @ A-I pus-O. Patru inmormantari si nici o nunta. Accepta o logodna de 4 ani cu PN-L-ul ca poti fi si matale debarcat,vanat la jugulara" adeca" " Bampirizat" ca ai si Dta " Mitrea si Cocraii Dtale.DDD
  • +2 (12 voturi)    
    tz tz tz (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:40)

    andra [anonim]

    Dle.Geoana, in cazul asta ar trebui sa mai trageti rapid o vizita la Moscova, tot in secret, evident, poate poate ii convingeti de contrariu. Nu de alta, dar nu va pun intr-o lumina buna... si oricum nici nu excelati la capitolul asta
  • -2 (10 voturi)    
    de la rusi... (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:41)

    zxcvbnm [anonim]

    Mda, astea parca sunt stiri de la Radio Erevan.
  • +4 (10 voturi)    
    ma da de cand stie rusia asa de multe despre RO (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:42)

    slider [utilizator]

    de cand a fost Geoana pe la rusi se pare ca sunt foarte implicati in politica noastra interna si stiu o groaza de chestii :)
  • +2 (12 voturi)    
    MAMA RUSIE JUBILEAZA (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:43)

    realist [anonim]

    e dubioasa bucuria cu care presa rusa prevede o blocare a fondurilor FMI, in caz ca va castiga Geoana! sa spere oare Rusia la o noua influenta asupra sarmanei noastre tarisoare ?
    • +1 (1 vot)    
      Logic! (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:06)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui realist

      Doar asta vor toti romanii nu? sa se intoarca la comunism, ca tare mai era bine maica pe vremea aia...Prosti, prosti si iar prosti...si uite de-asta n-are ursul coada si romanii mor de foame. Tineti-o tot asa si poate in 2050 veti afla si voi ce inseamna libertatea!
  • -4 (6 voturi)    
    liberalul (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:44)

    ANTI-FSN [anonim]

    PSD+PD-L au nenorocit tara cu guvernul lor si acum unu dintre candidatii lor va fi presedinte. Vai de noi ce vremuri ne asteapta. JOS FSN!!!!!
  • -2 (12 voturi)    
    Pasi mici dar siguri catre absolutism! (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:53)

    Tudorache Dragos [anonim]

    Victoria dl. Basescu in turul doi, ar aduce Romaniei efecte mult mai nocive decat asa-zisa "inghetare" a negocierilor cu FMI.
    Prin pozitia pe care o va ocupa si prin inconstienta sa specifica, va dizolva Parlamentul, care nu va accepta Prim-Ministrii propusi de dumnealui.
    Acest fapt, coroborat cu modificarea structurii legislativului - din bicameral, va devenii unicameral - ii va permite dl. Basescu sa isi intareasca pozitia si sa isi largeasca prerogativele.
    Dansul, dintr-o dorinta nejustificata de putere, va trimite Romania, din nou, pe drumul ABSOLUTISMULUI.
    Insa, nu va fi aceeasi situatie ca si in cazul Regelui Carol al II - lea. Acesta era un om instruit, capabil, scolit in cele mai inalte institutii si, poate cel mai important, acesta promova valori, nu non-valori.
    Tot ce imi ramane este sa sper ca romanii vor analiza cat mai rational optiunile prezente si vor alege corect pentru viitorul lor...sau ca Uniunea Europeana, ne va da o palma dupa cap si va zice: "Bai romanilor! Treziti-va la realitate!"
    • +4 (4 voturi)    
      ho-ho-ho ho cu tata ca te-ai aprins degeaba... (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:25)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Tudorache Dragos

      "va dizolva Parlamentul, care nu va accepta Prim-Ministrii propusi de dumnealui."

      BAAAA, tu chair crezi aberatia pe care ai scris-o?
      INDIFERENT cine va iesi presedinte, NU vor fi alegeri anticipate, iti garantez!
      Tu nu vezi ca nu conteaza?
      A fost PNL+PDL
      A fost PDL+PSD
      O sa fie si PNL+PSD.
      Care-i problema ?
      Sau tu crezi a exista DOCTRINA la politicienii romani?
    • +1 (1 vot)    
      Carol al 2-lea? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 8:44)

      nel [anonim] i-a raspuns lui Tudorache Dragos

      Sigur a promovat valori...
      Avea atatea valori, cum avea si Constantinescu cei 15.000 de specialisti.
      Inafara de o poola sculata mai tot timpul alt ceva nu avea Carol al 2-lea.
      De capabil ce a fost a cedat Basarabia...
  • +1 (11 voturi)    
    daca geoana castiga? (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:54)

    kalu [anonim]

    atunci blestemul iudei comuniste va triumfa !!! Iar noi vom plati de data asta mult mai greu, poate cu falimentul total, iremediabil si ireversibil. Stiu rusii ce stiu, doar prostanacul s-a dus sa se adape de la cismeaua ideologiei comuniste putrede. Ma voi duce la vot si in maini numai sa incerc sa impiedic asta.
  • +2 (10 voturi)    
    Si ce daca? (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:55)

    Gica [anonim]

    Vom lua bani cu dobanda de 12% de la Patriciu, de la Vantu de la Voiculescu. Vom anula acordul cu FMI care impovareaza poporul. Lasati pdl-istilor ca nu vom lasa tara sa moara. Important este sa-l dam jos pe Base si sa conducem Romania 20 de ani. Iar apoi le vor lasa pdl-eilor in brate o datorie de 300 miliarde euroi sa se sature.
  • -1 (11 voturi)    
    Presa din Rusia.. (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:56)

    Maxmind [utilizator]

    Care presa din Rusia? Au asa ceva?
    De ce am crede noi in rusi? Asta e o alta manipulare sau o simpla lipsa de informare din partea lor.
    Cui nu este clar, pe 6 decembrie Geoana o sa devina presedinte cu ajutorul PNL si UDMR iar prim ministru o sa fie Claus Johannis conform intelegerii dintre aceste partide.. Lasati fabulatia..
    • +1 (3 voturi)    
      Cu cine tin rusii cu adevarat? (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:18)

      G [anonim] i-a raspuns lui Maxmind

      Mi se pare mie sau presa rusa tine cu Base?
  • 0 (8 voturi)    
    Si totusi, (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:01)

    Mihaela [anonim]

    de ce s-a dus Geoana in secret la Moscova anul asta?
  • 0 (2 voturi)    
    Prietenia intre popoare (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:08)

    Tovaras [anonim]

    Stalin si poporul rus, bucurie ne-au adus!
  • +2 (6 voturi)    
    Geoana e papat (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:18)

    Dan.m [utilizator]

    Geoana cu psd-u lui se duce pe apa sambetei odata cu Romania si cu pasagerii ei adica noi daca iese presedinte.
    Sper ca alegatorii pnl-ului sa aleaga ce trebuie si sa reformam Romania democratica liberala.
  • +1 (1 vot)    
    Daca... (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:22)

    Angela Similea [anonim]

    Daca ar iesi Geoana presedinte am ajunge sclavi pentru rusi, ne-ar vinde la oferta...
  • +1 (1 vot)    
    Sa iesim din criza (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:13)

    erica [anonim]

    Cred ca dorinta cea mai puternica e sa iesim din criza si sa ne vedem mai departe de viata noastra. Dar, pentru asta avem nevoie de bani si daca se intampla asa cum spune presa ruseasca chiar ca am incurcat-o. Nu am de gand sa il aleg pe Geoana si apoi sa mor de foame.
  • +1 (1 vot)    
    ooo si rusii recunosc.. (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:32)

    Cranberries [anonim]

    prietenii rusi recunosc ca Geoana produce rau Romaniei!
  • +1 (1 vot)    
    ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:38)

    m.s. [anonim]

    nici eu nu am de gand sa il aleg pe geoana. o fi crezand ca daca se aliaza cu antonescu scapa de imaginea de comunist? :)) cred ca glumeste!
  • 0 (0 voturi)    
    /// (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:56)

    m.s. [anonim]

    toata lumea s-a prins ca geoana o sa faca rau, e un comunist!
  • +1 (1 vot)    
    revine comunismul cu Geoana (Luni, 23 noiembrie 2009, 20:11)

    Icar [anonim]

    Apar in fiecare zi dovezi ca Geoana a vandut tara comunistilor din Rusia.
  • +1 (1 vot)    
    Si vrea sa iasa din criza! (Luni, 23 noiembrie 2009, 23:38)

    conducatoarea [anonim]

    Controlat de altii,nu e de mirare cum vrea el sa iaisa din criza.Chiar e inconstient!
    http://catavencu.ro/n_spatele_perdelelor_lui_geoana_video-11333.html
  • +1 (1 vot)    
    basescu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 6:11)

    irina [anonim]

    s a prins lumea ca e geaona comunist, pacat ca nu va prindeti voi cat rau face basescu!
    va meritati soarta!
  • -1 (1 vot)    
    fmi (Marţi, 24 noiembrie 2009, 8:27)

    fmi [anonim]

    Baliverne ce treaba are una cu alta. Acordul este un lucru insusit si aprobat .VOM plati noi si copii nostri .GEOANA a fost totusi ambasador in America pus de Constantinescu nu de Iliescu.Basescu de 20 de ani a fost la guvernare cand cu dreapta cand cu stanga. Lasati intoxitarile.
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:36)

      [anonim] i-a raspuns lui fmi

  • -1 (1 vot)    
    canaliilor (Marţi, 24 noiembrie 2009, 9:44)

    touretul [utilizator]

    dezinformare. n-are nicio legatura FMI-ul cu Geoana.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by