Traian Basescu: Clasa politica face rau Romaniei

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:19 Actualitate | Politic


Clasa politica "face rau Romaniei", fiind "cea mai mare piedica in calea modernizarii", declara presedintele Traian Basescu intr-un interviu acordat cotidianului german Frankfurter Allgemeine Zeitung, relateaza Deutsche Welle.

"Clasa politica din Romania reprezinta cea mai mare piedica in calea modernizarii Romaniei. Din cauza refuzului Parlamentului de a se adapta realitatii romanesti organizez referendumul", spune presedintele Romaniei in interviul mentionat.

"Nu doresc sa obtin un al doilea mandat de presedinte intr-o tara care respinge modernizarea. Daca nu as avea nici un tel, nici nu ar trebui sa ma prezint la alegeri. Pentru ce? Pentru masina de serviciu sau pentru onoruri? Nu, chiar nu", mai spune Traian Basescu.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4084 vizualizari

  • -10 (34 voturi)    
    capul ei cine este (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:24)

    Adrian [anonim]

    Pai atunci ar trebui sa te autosuspenzi si sa pleci pe mare.
    • +5 (11 voturi)    
      cine are ? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:18)

      vladtepes [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      televiziuni,mari suprafete de teren,uzine si combinate,imobiliare,privatizari dubioase,ani buni de guvernare la guvern unde e banu nu la presedentie unde nu e banul ? Cine ??? voiculescu,tariceanu,nastase si ai lor ?? Corect!! Deci nu Base . Ca daca avea Base televeiziune sau dadea mana cu hotii era o liniste deplina in tara asta . nici nu mai auzeai cand itzi furau si zaharul din ceai
      • +1 (7 voturi)    
        Ar trebui completat si cu (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:24)

        cvm [utilizator] i-a raspuns lui vladtepes

        Regii asfaltului, tusierii de d.n.-uri, (J).A.F.O., Rozal, expertii in mobilier si cate si mai mai cate care tot in afaceri cu statu' se facura oameni.
      • 0 (0 voturi)    
        Cine n-are? (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 19:38)

        Dracula [anonim] i-a raspuns lui vladtepes

        Cine are creier spalat? Oamenii lu' Băse! Cine are vapoare? Alţii, pentru că pe-ale României le-a furat Băse şi le-a vândut! :-)))
        • 0 (0 voturi)    
          Daca tacea-i filozof.......... (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 21:29)

          tepes [anonim] i-a raspuns lui Dracula

          Prostul daca nu-i fudul parca nu-i prost destul,eticheta meritata celor care vorbesc sa se afle-n treaba,in rest sa auzim numai de bine
    • 0 (12 voturi)    
      Domnule Basescu... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:39)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Si dvs. faceti parte din clasa politica pe care o huliti atat. Asa ca nu va mai eschivati atat. Micsorarea nr-ului de parlamentari nu garanteaza sub nici o forma adaptarea acestuia la nevoile societatii deoarece tot dintre ei vom alege in 2012.
    • -5 (5 voturi)    
      Ba mai bine (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:15)

      gica [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      sa emigreze...
  • -7 (31 voturi)    
    eu zic sa desfiintam clasa politica (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:26)

    bobic [anonim]

    Sa conduca mult iubitul nostru Conducator singur. Sa ne calauzeasca spre cele mai inalte idealuri.
    Stima noastra si mandria, Ba-ses-cu Romania!
    • -4 (6 voturi)    
      da , cu parere de rau, romania trebuie (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:46)

      circa [anonim] i-a raspuns lui bobic

      sa se rupa in 3. si apoi mai vedem, mai sarbatorim o unire....daca mai dorim asta...
  • +5 (29 voturi)    
    Asta este foarte evident (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:28)

    vladtepes [anonim]

    Ce a facut Tariceanu in 4 ani ? jaf la drumu mare .Acuma pune guvernarea lui in carca lui Basescu . Rusine a lasat tara in plina crifa fara nici un ban .Cum spunea Guzganian : Ne obliga legea bugetului sa ii cheltuim pe toti ....
    • -3 (9 voturi)    
      Cine l-a pus premier? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:42)

      titus [anonim] i-a raspuns lui vladtepes

      Acum 5 ani, cand PSD+PC avea majoritatea in Parlament, Baselu nu mai era asa de principial, cu constitutia in mana, si batea cu pumnu'n masa sa fie pus Tariceanu premier.
      Deci mai usor cu pianu pe scari.
    • 0 (0 voturi)    
      Şi asta e evident (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 19:43)

      Dracula [anonim] i-a raspuns lui vladtepes

      Ce-a făcut Tăriceanu? Păi, a făcut "vânzări anterioare"! A făcut "succesuri" la Luxten. A făcut asfalt cu Căşunenii, a făcut parcări cu Udrea, a făcut energie electircă ieftină cu băieţii deştepţi, a făcut armament cu fratele Mircea, a făcut răpirea ziariştilor cu Omar Hayssam şi după aia l-a eliberat, a făcut cam de toate! :-)))
  • +10 (28 voturi)    
    Nu zice rau (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:28)

    Dan.m [utilizator]

    Base mereu a luptat pentru o depolitizare , pentru o simplitate mai mare a clasei politice , de unde si referendum-ul pentru a scapa de atatea gauri negre in portofelul romanului de rand. Si prin gauri negre evident ma refer la parlamentari.
    • -1 (5 voturi)    
      portofele (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:07)

      magi [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      si da-i si lupta... dar ce-l mana pe el in lupta? caci in timp ce gaurile din portofelul tau cresteau, portofelele ebei, elenei udrea, videanu, berceanu, blaga et comp cresteau.
    • -3 (3 voturi)    
      nu zice rau (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:33)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      da, depolitizare pana ramane un singur om. Da'bun. Daca imi dai o bere iti spun si cine e omu" .
  • +9 (23 voturi)    
    are dreptate (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:30)

    cititor [anonim]

    Uitati-va la vadim, cernea, ninel potarca si kelemen..

    Cand cineva organizeaza o dezbatere. .orice.. pac sar si aia micii care nu au nici o sansa conform oricarui sondaj.. sa incurce lucrurile.

    In loc sa zica frumos: da domnule, lumea nu ne vrea, stam de o parte. Asta este. Am pierdut...
    Ei nu: spirit romanesc: daca ma duc in jos, sa trag cu mine cat mai multi!

    Rusine lor ca aspira la titlul de presedinte al romaniei!
    • 0 (4 voturi)    
      ai orbit ??? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:32)

      Guru [anonim] i-a raspuns lui cititor

      unde dreaqu vezi tu ,,spirit romanesc'' la Kelemen , Potarca.....?si mai ai si voturi....bleah.
    • +3 (7 voturi)    
      Au dreptul (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:34)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      Rusine tie ca contesti dreptul unor oameni de a participa, de a se implica.

      Pun pariu ca daca nu ar fi "astia, micii", te-ai da de ceasul mortii ca nu sunt lasati de "aia, marii".

      Rusine nu este sa incerci, ci sa latri de pe margine cu rost si fara rost.
  • +12 (22 voturi)    
    Are perfecta dreptate (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:31)

    Constantin [anonim]

    Clasa politica tine pe loc Romania.

    Problema clasei politice este ca nu functioneaza dupa regula economiei de piata. Sistemul politic nu promoveaza ce doreste piata.

    Trebuie schimbate regulile astfel incat sa fie promovati oamenii pe care ii doresc romanii. Cel mai puternic instrument este votul uninominal. Legea electorala trebuie schimbata si votul sa fie axat pe alegerea omului si nu pe alegerea partidului.
  • -3 (29 voturi)    
    DECRET (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:34)

    Traian Basescu [anonim]

    Articol Unic.

    1. Sunt Dumnezeu !
    • +1 (9 voturi)    
      preferinte.. (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:45)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui Traian Basescu

      Prefer un om care isi doreste sa schimbe unele lucruri si are determinarea de a le pune in practica.

      Mai bine asa decat ca pe vremea lui Ilici (si doamne feri cum ar fi daca ar veni Geoana).. liniste totala, totul merge bine.. iar pe dedesupt tara merge in jos.

      Da.. neputem multumi prin a baga capul in nisip si a zice ca e liniste si bine, insa chiar asta apreciez la Basescu: puterea de a tine piept unor fosti comunisti.

      P.S. Sunt destul de multi atei in Romania prin prisma carora exprimarea ta pare un pic limitata :)
    • 0 (0 voturi)    
      OUG (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 19:45)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui Traian Basescu

      Cu aplicare imediată! :-))
  • -3 (23 voturi)    
    paradox (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:36)

    Nelu [anonim]

    Paradoxal dl Basescu afirma ca dansul ar constitui o mare frana deoarece face parte si dansul din clasa politica care franeaza modernizarea Romaniei. Sau dl Basescu se considera deasupra clasei politice si in consecinta deasupra legilor Romaniei. Ceea ce a si demonstrat. Il putem aduce cu picioarle pe pamant pe 22 noiembrie si 6 decembrie.
    • -3 (9 voturi)    
      sfat pentru un om hazliu (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:53)

      Sfatuitorul [anonim] i-a raspuns lui Nelu

      Individul a luat-o razna! Cum adica, clasa politica in alte tari functioneaza si la noi nu! A, aceasta clasa politica, in totalitatea ei , nu'l preaslaveste, pai, daca ar fi asa, ne intoarcem in 1989! Omul are o problema: se crede mai mare decat este, are viziuni de Mesia si-l incurca acest popor pentru ca nu-l asculta.
      Parca mai stim unul ca asta, care acum 20 de ani gandea la fel! Cum acest popor nu poate fi schimbat, atunci avem un sfat:
      Sef'u' schimba dle poporul!
  • +2 (18 voturi)    
    Truisme (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:37)

    nano2k [utilizator]

    In Romania este un truism sa spui "clasa politica face rau Romaniei".

    Totusi, e bine ca se spune. Dle Basescu, sa nu uitam ca si dvs faceti parte din clasa politica a Romaniei. Si dvs faceti mult rau acestei tari. Probabil e imposibil sa faci numai bine cand nu esti lasat, dar asta e o alta poveste.

    Cred ca va voi vota insa pentru ca personal consider ca faceti mai putin rau decat cei cu care va luptati. Poate cand se va mai curata un pic politica de la noi va fi mai usor sa faceti lucruri bune si mai greu sa faceti lucruri rele.

    PS: ganditi-va la Iliescu, sa nu ajungeti de ocara tarii cum a ajuns el. Puterea nu inseamna nimic fara control si intelepciune.
  • +3 (13 voturi)    
    politica e la fel ca si alcoolul (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:37)

    maryus315 [anonim]

    ne imbatam o data la 4-5 ani si ne tine mahmureala pana la urmatoarea vot(ca)are.
    Partea proasta e ca nici nu avem de gand sa ne trezim de cap, nici sa schimbam bautura.

    Unii au schimbat ..birtul cu un bar :) unde beau apa plata cu lamaie pana obtin resedinta dupa care bau ce apuca fara sa poata face diferenta intre bauturile locale.

    Altii s-au pus pe abstinenta si bau doar apa rece si fac rosu in gat de ciuda ca tara e plina de alcoolici. Si la propriu si la figurat.

    Morala:
    - in bere e putere
    - in vin pasiune
    - in coniac distinctie
    - in apa E microbii ! :)) care este.

    PS speranta moare ultima. da' cine stige becul ?
  • -2 (16 voturi)    
    Ha ha ha (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:37)

    Gigi [anonim]

    Vai da cum e el 100% dezinteresat de masina de serviciu si onoruri...mai ca mi-ar da lacrimile daca nu m-as gandi ca a pus-o pe fiica'sa in Parlamentul European....si la multe multe altele.

    Si nu clasa politica din Ro face rau tarii ...sau ma rog, nu atat de mult cat face rau cetateanul "mediu" din Ro (ala care da si ia spaga, ala care nu acorda prioritate pe sosele, ala care face trafic de influenta, ala care nu isi face munca bine zicand ca merge si asa, ala care sta cu mana intinsa asteptand de la stat ajutor chiar si atunci cand s-ar putea ajuta singur etc).
  • +3 (17 voturi)    
    Parlamentul a avut tot timpul... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:40)

    MickeyD [utilizator]

    sa propuna vot uninominal, numar redus de parlamentari sau modificarea Constitutiei. N-au miscat nimic din proprie initiativa, in schimb i-au pus piedica lui Basescu de fiecare data, stramband legea uninominalului si venind cu initiativa de reducere a numarului de parlamentari abia dupa anuntarea referendumului. a venit acum si timpul lor si sper ca Basescu sa initieze imediat dupa referendum procedurile de schimbare a Constitutiei.
    • +2 (6 voturi)    
      corect (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:54)

      saladin [anonim] i-a raspuns lui MickeyD

      Foarte corect. Ma raliez comentariului, votez Basescu in speranta ca va schimba lucrurile.
    • -2 (4 voturi)    
      Da pe presedinte cine l-a oprit? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:21)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui MickeyD

      Cine l-a oprit 5 ani sa faca referendum pentru reducere a numarului de parlamentari si a numarului de camere parlamentare????Era dreptul presedintelui!
      Mai lasa-ma cu atata demagogie.
      Aaaaa acu suntem in campanie electorala si picam in sondaje..... am inteles.
    • -1 (3 voturi)    
      Astea sunt probleme de forma (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:37)

      A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui MickeyD

      Niciuna din solutiile care le propui nu schimba cu absolut nimic clasa politica...Crezi ca daca avem numar redus de parlamentari si parlament unicameral o sa traim mai bine? O sa dispara jaful din banul public? Ne imbatam cu apa rece...Eu il gasesc pe Basescu la fel de vinovat de ce s-a intamplat in tara asta ca toti ceialti politicieni...Doar a facut parte din toate guvernele de pana acum: 2 ani ministru FSN, 4 ani ministru in guv CDR si 5 ani presedinte. Ce spui de cifrele astea? Nu ti se intoarce stomacul pe dos cand il auzi vorbind de coruptie?
  • -4 (18 voturi)    
    Ipocritule (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:41)

    Marius [anonim]

    Ai avut 5 ani sa schimbi clasa politica. Tu zici ca te lupti cu clasa politica din parlament ( inteleg cu Hrebenciuc bla ) dar in acelasi timp ni-i aduci pe Nutzi, Udrea, Videanu, Flutur. Daca aveai tu in partitul ala al tau numai oameni unul si unul intelegeam. Asa esti doar un demagog si ipocrit
    • -1 (5 voturi)    
      domnule, (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:36)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      un singur om, chiar cu puterile pe care i le da functia de presedinte al romaniei, nu poate schimba clasa politica, nu poate reforma nici economia nici societatea.
      este absurd, dupa parerea mea, sa spui "basescu ne-a adus aici" ... sau inlocuiti dv. basescu cu oricare nume de presedinte din ultimii ani, chiar iliescu.
      de unul singur nu poate face prea multe.
      asa cum iliescu ii are in spate pe unii, basescu ii are in spate pe altii ...
      doar ca basescu a spus "clasa politica" ne-a adus aici, ceea ce este mult mai aproape de adevar decat "basescu ne-a bagat in kko" ...
      intrebare: daca aceste declaratii ar fi fost facute de un anonim, nu-i asa ca ati fi fost de acord? cu siguranta, pentru ca afirmatiile respective denota bun simt ...
      si atunci de ce, daca sunt facute de o anumita persoana, ceea ce ati fi aprobat in mod normal, devin de neacceptat?
      • 0 (4 voturi)    
        Pt ca si Basescu face parte din clasa politica. (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:48)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui ego sum

        Si asta inseamna ipocrizie.
        • +1 (3 voturi)    
          va contrazic, (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:13)

          ego sum [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          inseamna o doza de sinceritate, sau niste consilieri care isi stiu meseria.
          nu exista om politic care sa nu poata fi atacat, asa cum nu exista nici un om pe care, daca il tot acuzi una si alta, fabricate sau nu, sa nu-l murdaresti ...
          cu totii suntem constienti ca avem politicieni corupti ...
          si basescu recunoaste implicit aceasta, asa cum si-a recunoscut greselile, asa cum le-a considerat el nu neaparat cum i le-ati vazut dv.
      • 0 (2 voturi)    
        Simplu (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:13)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui ego sum

        Daca un om de bun simt face asta e pt ca asa simte si crede. Cand vine unul care contribuie din plin la chestia asta si iti spune asta e normal ca e ipocrit. Corect nu poate schimba el cu puterile unui presedinte clasa politica de aia am si spus ca nu poate el sa il scoate pe Hrebe de acolo ( tot noi putem). DAR el putea sa ne scape de Udrea si de altii de la el din ograda. Cand tu nici macar asta nu a facut, nu e ipocrizie sa spui ca ai sa ne scapi de ceillalti?
  • +4 (18 voturi)    
    Să auziţi behăielile Mafiei, diseară ! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:48)

    Alex [anonim]

    Încă o picătură de adevăr le va ajunge în ADN !
  • +5 (17 voturi)    
    noroc... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:52)

    geo12 [utilizator]

    noroc de tine ca esti Independent :))
  • +6 (24 voturi)    
    Mai nunatat domnule Basescu! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:52)

    bilbofil [utilizator]

    Din clasa politica face parte si presedintele Basescu, fac parte si Stolojan, Monica Macovei, Liviu Negoita, Videanu, Berceanu, Udrea, etc.

    Planta nu creste mai repede cind o tragi de frunze. Daca nu nuantati, veti fi invins de succesul propriilor reforme, asa cum si Cuza a fost invins de monstruoasa coalitie.
  • -9 (27 voturi)    
    da da da... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:53)

    liviu_ [utilizator]

    si noi ar trebui sa te credem nu?
  • -7 (31 voturi)    
    Ce trist (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:57)

    daniel [anonim]

    mergi la doctor, domnule presedinte, ca te-ai stricat definitiv.
    • -1 (1 vot)    
      e trist si cind are dreptate? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:47)

      curca [anonim] i-a raspuns lui daniel

      ba, altul nu mai avem?
  • -1 (15 voturi)    
    DA! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:06)

    x [anonim]

    DA!
    Are dreptate.
    El sa aiba grija de el si de PD-L.
    Noi ne ocupam de restu'!
    Ce are si ce avem de facut, in opinia DREAPTA a lui?
    Sa de dea afara pe sine din politica, sa-i dea afara pe sefii pedelei, iar noi, concomitent, o sa-i dam afara din politica si pe pesedei, pe penelei, pe pecei, pe peremei, pe pecepartideomaifi.
  • -1 (17 voturi)    
    Vorbe de lauda (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:07)

    Dan.m [utilizator]

    Mi-ar placea sa-l cred , mi-ar placea sa-l credem si trebuie sa-l credem ca personal sunt de parere ca este singurul presedinte care a pornit aceasta initiativa acum 5 ani de zile si aparent nu a renuntat la pozitie nici acum , cu toate betele in spite pe care le arunca psd-u si pnl-u. ( aviz baietilor veseli ai psd-ului si pnl-ului care comenteaza pe aici )
    • +1 (3 voturi)    
      cand se lauda un om? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:27)

      leeloo [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      a inceput acum 5 ani...inca 15-20 ani si tot nu va fi terminata
    • -1 (5 voturi)    
      Caracatita (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:28)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Este greu, extrem de greu sa te lupti ca presedinte cu caracatita de securisti-baroni care s-a format in ultimii douazeci de ani. Imi place de Basescu ca nu se lasa, nu face cum a facut Tzapu de i-a lasat sa fure si sa faca ce-au vrut ei pina la urma vaitindu-se ca a fost invins.
      Iar Ilici a zis, ma tineti presedinte iar eu va las sa furati si sa faceti ce vreti voi cu tara asta.
      Basescu nu se lasa moare cu ei de git.
      • 0 (2 voturi)    
        Cum? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:47)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Vasile

        Tu intelegi ceva din ce se intampla in tara asta?
        Eu cred ca nu intelegi nimic.
  • -1 (3 voturi)    
    pai, sa se retraga >: (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:10)

    Codruta N [utilizator]

    Nu cred ca i-a pus nimeni pistolu'n coaste, sa se tzina gaia-matzu de fonctzie - are optiunea de a nu mai candida :-p

    Astept traditionalele (deja) lacrimi de rigoare... >:)
  • 0 (4 voturi)    
    inclusiv tu (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:12)

    ready4war [utilizator]

    inclusiv tu.
  • +2 (2 voturi)    
    Apa e uda. (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:13)

    Dan [anonim]

    Iarba e verde.
  • -3 (3 voturi)    
    rufele se spala in familie (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:13)

    George [anonim]

    O asemenea afirmatie din gura unui presedinte la sfarsit de mandat este cel putin nepotrivita!

    Presedentia nu are a face cu masina de servici si onoruri ci cu sacrificiul pentru oameni necunoscuti.

    Gorbaciov a daramat din temelii un sistem puternic. Un singur om, bazandu-se pe charisma si influenta. La noi in politica se plange pe langa fiecare gard cand esti la vedere si se scuipa pe dupa fiecare boschet cand esti ascuns privirilor!

    Cred ca cel mai bun presedinte ar fi un om de rand.
  • -1 (5 voturi)    
    Sigur ca da! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:15)

    Gilraen [utilizator]

    Da, domnule presedinte, aveti dreptate! Nu mai avem nevoie de clasa politica! Dumneavoastra sunteti singurul care ne poate duce pe noi culmi de progres si civilizatie! (Suna cuiva cunoscut?!)
    Daca aveam nevoie de o dovada mai clara ca asta vrea dictatura....iat-o!
  • +3 (5 voturi)    
    Asa este! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:17)

    Angela Similea [utilizator]

    Asa este! DA Basescu, DA la referendum pentru o romanie moderna si o clasa politica mai curata!
  • -1 (7 voturi)    
    modernizare... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:25)

    catalin [anonim]

    as vrea sa stiu care este acest proiect de modernizare al domnului basescu... astept de 5 ani sa vad cum gandeste modernizarea aceasta... pana una alta vad ca stam destul de prost la capitolul comunicare... exista bunii (sau cei ce comenteaza pozitiv ceea ce declara domnia sa) si raii, vandutii, nemernicii... daca este asa.. eu sunt unul dintre nemernici.. Nava nu este un spatiu de democratie domnule presedinte dar nici romania nu este nava!!! Modernitate inseamna sa respectam parerea celuilalt chiar daca nu are aceleasi principii cu noi. este dreptul ce l-am castigat acum 20 de ani.. acum daca nu esti de acord cu domnia sa esti gaozar, esti pasarica.. lingau al grupului Grivco.. NU domnule T Basescu.. se intampla ca unii dintre noi sa va considere si pe dumneavoastra nociv acestei tari chiar daca se pastreaza si oponenti ai celor ce-i denumiti grupul Grivco... in 1999 Serbia era considerata rusinea Europei.. acum presedintele sarb este anchetat pt ca a deschis o sticla de sampanie pe stadion si asta pt a sarbatori calificarea Serbiei la CM de fotbal.. aia e modernizare caci inseamna respectul legii... va amintiti de un telefon ce l-ati confiscat?.. probabil ca nu.. asa ca domnule basescu.. modernizarea incepe uitandu-ne mai intai la propria persoana.. sa va modernizati bine Domnule Traian Basescu
  • -1 (1 vot)    
    traieste de-adevaratelea! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:32)

    traieste adevarat [anonim]

    Ca sa va dati seama ca mai este cineva care traieste cu adevarat uitati-va la clipul de aici: http://www.youtube.com/watch?v=PmnFNkIeEfk.
    E foarte interesant.
  • +2 (2 voturi)    
    uite cine voteaza (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:34)

    Costi [anonim]

    Mare gradina ta doamne si multi prosti in ea.
    Uite daia o ducem bine de 20de ani fiindca multi prostanaci sunt in ea.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 18:41)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui Costi

      o ducem asa cum vrem noi sa o ducem. daca ultimii 20 de ani nu iti convin, de ce nu te duci intr-o tara comunista? sau mai bine voteaza-l pe Geoana. tot aia e!
  • 0 (4 voturi)    
    modernizare (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:42)

    marco [anonim]

    Nu ma surprinde obstinatia cu care acest om repeta cuvintele"modernizare"si "reforma".Cred ca ar trebui sa se reformeze domnia-sa ca mod de comportament civic,sa inteleaga ce inseamna democratie in adevaratul sens al cuvantului si apoi sa pretinda societatii in ansamblu sa devina cu adevarat europeana si moderna.Clasa politica nu exista in Romania,ar trebui sa avem elite,dar dupa ce comunismul a distrus libertatea de gandire si exprimare,cei care se pretind ca sunt asa zisa clasa politica sunt non-valori.
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:09)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui marco

      as vrea sa mai aduc in discutie un lucru care mi se pare voit de cei care au condus.. lipsa unei educatii a populatiei in spiritul valorilor democratice... cred ca aici e vorba de rezistenta la schimbare.. am fost crescuti in spiritul acestor nesfarsite galceve... si mereu am avut de ales raul cel mai mic.. e putred tot sistemul.. si asta pt ca e un sistem nascut din ce a fost pcr
  • +2 (6 voturi)    
    Nu numai ca face rau, dar si arunca vina asupra al (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:44)

    andrap [anonim]

    Face rau Romaniei pentru ca isi apara cu atata ardoare privilegiile politice si pensiile speciale, incat au decis sa lase Romania fara Guvern intr-o perioada de criza profunda. Si ne mai indeamna la bun simt sau incearca sa ne indoctrineze cu promisiunea ca vom invinge impreuna...
  • +4 (6 voturi)    
    Presedintele Basescu are dreptate, dar,... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:52)

    Batranul rege Lear [anonim]

    din pacate, nu avem o alta clasa politica si nu se poate forma o clasa politica ideala peste noapte. Marea nenorocire a acestui popor si probabil blestemul sau ar fi ca Geoana sa ajunga presedinte si sa readuca PSD la conducerea Romaniei, sa mai strice si putinul progres care s-a facut si sa ne impinga inapoi cu cel putin 50 de ani.
  • 0 (4 voturi)    
    reducerea Parlamentului (Vineri, 20 noiembrie 2009, 15:56)

    Mioara Sandu [anonim]

    Pe mine ma intereseaza risipirea banului public. Sunt prea multi oameni saraci in tara noastra si cuklmea, sunt saraci desi muncesc aprope desculti in agricultura si raman cu varza in batatura, in constructii pe 1000 lei. Cine pe planeta noastra isi permite sa inchirieze hotel de 5 stele pentru 365 zile? Madona, dar numai pentru 3 zile. Sper ca in anul 2010 sa inchirieze hotelul de 3 stele cel mult. Asta inseamna sa cheltuiescti cu inteligenta si bun simt banul public.
  • -1 (3 voturi)    
    Vai, vai vai. (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:00)

    anonim [anonim]

    Asta o spune seful clase politice care: a furat un telefon unei ziariste, a facut remarci rasiste, a injurat, are un frate care face afaceri cu armament, are o fiica ce poate justifica achizitia unui casoi intr-un cartier al unui mogul (asta e un mogul bun), a condus beat masina etc,etc
    In orice tara cu apa calda asta nu mai era bagat de nimeni i seama, dar in fundul Europei nu inseamna nimic.
    Bleah.
  • -1 (1 vot)    
    Trecut si Viitor - Vechi sau Nou (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:01)

    Costi [anonim]

    Trebuie schimbat Basescu? , Eu cred ca da, el ne-a dovedit ca ne duce pe un drum de intoarcere catre trecut . Ca sa reusim acest lucru, trebuie sa-l votam pe Antonescu, pentru ca Geoana nu e in stare sa-l bata pe Basescu. Geoana este un produs fara forma si continut, un afis fabricat in laboratoarele PSD care promite vrute si nevrute si in spatele caruia se ascund fosilele PCR devenite peste noapte mari capitalisti, fabricanti de dosare cu mentalitati bolsevice, ei vor de fapt perpetuarea stari actuale de lucruri..
  • -1 (1 vot)    
    truisme (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:07)

    Stefan [anonim]

    Evident ca vrem niste politicieni mai buni, mai putin corupti, mai adaptati si aplecati catre nevoile noastre.
    Evident ca vrem un parlament uni sau bi cameral mai mic si ceva mai flexibil cu niste reprezentanti mai activi si mai putin somnorosi.
    Evident ca vrem reforma (in politica si nu numai).
    Intrebarea este, si vad ca la asta cei care tot dau minusuri mai sus nu prea raspund, de ce acum, de ce in acelasi timp cu alegerile prezidentiale, de ce nu s-a facut referendum inainte de alegerile parlamentare (cum ar fi fost logic si ar fi putut fi cumva si aplicat eventualul vot pentru din acel moment)? Ce l-a impiedicat pe d-l presedinte sa faca asta in astia 5 ani de mandat (este un prerogativ exclusiv al presedintelui)? Din pacate, si ptr fani (cei cu plusurile de mai sus) dar si ptr ceilalti (cei cu minusuri), raspunsul este unul singur, acum se face exclusiv ptr obtinerea unui nou mandat (simpla demagogie) si eventual ptr a avea o noua coada de topor de folosit impotriva parlamentului cand va fi numit un nou guvern (in eventualitatea ca nu iese cum vrea presedintele)
    Trist!
  • +1 (1 vot)    
    clasa politica din Romania (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:10)

    dex [anonim]

    definitie: toti excrocii care stiu sa faca afaceri doar cu statul, adica sa fure. Unii din acestia sunt in parlament iar alti sunt numiti directori pe la diferite banci sau firme de la stat. Toti au un singur scop: sa fure bani de la stat sau de la UE.

    Becali: "sa vina PSD sa mai putem face afaceri". Traducerea in romana:sa vina PSD sa mai furam ceva...un teren intravilan o companie de stat.
  • -1 (1 vot)    
    schimbarea clasei police (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:13)

    KingSnake [utilizator]

    Daca este un punct atat de important in agenda presedintelui si al PD-L, de ce nu a initiat PD-L un proiect de modificare a Constitutiei in acest sens ?
    De ce nu se merge pe care legala si corecta de amendare a Constitutiei ?
    Ce rost are acest referendum care nu are absolut nici un efect in plan juridic, ci doar unul sociologic, asemenea unui sondaj ? Merita el multele milioane cheltuite pentru 0 efecte ?

    Cum se conduce o tara fara clasa politica ? De catre un singur om ?

    Udrea, Ridzi, Elena Basescu, Solomon, Berceanu sunt si ei din clasa politica ? Dar traseistii Oprea si Ontanu ? Ei fac cinste politicii din Romania ?

    Cata ipocrizie ...
  • -1 (1 vot)    
    corect.... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:18)

    airamerica [utilizator]

    Are dreptate....dar ce e de facut? Nu am nici in el incredere, la fel cum nu am in nici un reprezentant al clasei politici....
    A'dracu situatie!
  • +2 (2 voturi)    
    clasa politica (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:03)

    mar [anonim]

    Astazi am vazut un benner electoral care m-a ingrozit, si nu la figurat. Fiecare din noi avem o optiune poltica care trebuie respectata, nu comentata sau influentata prin manipularea.
    Sa revin la acel benner, in el se afla Voiculescu, Iliescu, Gioana, iar pe un alt colt Vantu.
    In aceasta poza sunt doua persoane care nu au ce sa caute acolo. Motivatie:
    1. Vantu proprietar de presa scrisa si vorbita, implicat scandaluri financiare. Personaj care intr-o tara normala statea in spatele gratiilor pentru minim 20 de ani, ce cauta pe acel benner? Face onoare clasei politice, este reprezentativ pentru PSD?
    2. Voiculesc proprietar de presa scrisa si vorbita, dovedit ca secursit cu acte. Este el reprezentativ pentru clasa politica de stanga?
    3. Sa zicem ca Gioana si Iliescu reprezinta electoratul de stanga, si trebuiau sa apara in acea poza. Fac parte dintr-un partid si sunt leaders.
    Domnilor avem o mare problema, cand un personaj care vrea sa conduca o tara timp de cinci ani se vrea sa mobilizeze electoratul cu un astfel de mesaj vizual.
    Ce pot sa inteleg eu care sun un om informat, cand il vad pe Vantu si Voiculescu, ca vrea sa ma mobilizeze sa-l votez pe Gioana? Oribil mesaj la 20 de ani de la Revolutie.
    Cred ca aici apare meritul lui Basescu, ca aceste personaje au trecut din stadiu de vorbe la colt, in mesaje vizuale. Ca au scos capul si striga dupa mai multa putere economica, si au ajuns la stadiul in care inflenteaza polticul si il determina.
    Cati oameni au fost pagubiti de FNI, care este prejudiciul adus Roamniei, cati dintre noi platim si am platit ca cei doi sa apara in poze ca doua virgine si sa se considere reprezentativi [pentru Romania?
    Sunt convisa ca o sa sariti cu minusurile, dar nu-mi pasa. Nu sunt platita pentru cea ce am scris.
    • 0 (0 voturi)    
      iluzie optica... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:39)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui mar

      ai postat un mesaj de 2 km degeaba... nu ai observat pe acel benner (fluturas) ca era facut de un contracandidat a lui Geoana, mesajul fiind ironic...pe fluturasi cel putin era un text explicit pe verso despre comunism, hotie etc...
      • 0 (0 voturi)    
        sper sa fie asa (Vineri, 20 noiembrie 2009, 18:08)

        mar [anonim] i-a raspuns lui geo12

        Numai ca nu era un flurasi ci un benner mare cat o strada, la Socului, si rosu ca un steag al PCR-ului.
      • 0 (0 voturi)    
        pai ... (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 19:51)

        nety [anonim] i-a raspuns lui geo12

        ... nu bine am zis mai inainte? Un neispravit, ajutat de alti neispraviti, fac ceea ce e mai josnic posibil: il asociaza fortat pe prostanac cu niste persoane dubioase. De parca cocos, urdareanu, popoviciu, cinstitul yasim, patronul cfr-ului ar fi mai buni decat vantu, voiculescu. Poate sunt mai buni ca sunt "ai nostrii".
  • +2 (4 voturi)    
    Base (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:04)

    dudu [anonim]

    Daca asta castiga alegerile si cred ca va castiga ne intoarce in timp cu 20 de ani, De fapt, asa popor, asa presedinte...
  • 0 (0 voturi)    
    Băsescu e în clasa politică... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:36)

    Mircea [anonim]

    Băsescu e în clasa politică de ceva ani buni. Măcar îşi recunoaşte vina.
  • -1 (1 vot)    
    funny (Vineri, 20 noiembrie 2009, 18:44)

    dan [anonim]

    cum v-ati trezit voi catelusii de paza ai psd-ului sa latrati pe aici. intamplator.
    cand mai ramaneti in criza de inspiratie la pseudoargumente fugiti repede pe antena si realitatea sa va luminati la fantana cu intelepciune, este?

    noroc cu domnu badea ca a ajuns asa un vajnic formator de opinie. daca mirciulica striga dictatura incepeti si voi sa urlati la nesfarsit, nu trebuie sa mai treaca informatia si prin filtrul creierasului vostru obosit.
    de ce sa gandesti cand ai concluziile gata spalate si stralucitoare puse pe masa, numai bune de ingurgitat.
    si dupa aia veniti sa le regurgitati pe aici, eventual convinsi ca sunteti de buna credinta. sunteti niste straluciti, toti.
    si in stralucirea voastra orbitoare nu mai e loc de de nuante, nu?
    ma rog. ne vedem la vot. salut.
  • 0 (0 voturi)    
    Pot sa spun si eu ceva? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 19:04)

    Razvan [anonim]

    Deci, am "rasfoit" cateva comentarii si cred ca stafurile de e-campanie au ramas singurii comentatori.
    In consecinta, dupa o campanie "de zile mari" atat as mai putea sa spun: mi-e greata!!!!
    Altfel, succesuri tuturor!
  • 0 (0 voturi)    
    Dar tu,Base (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 13:00)

    Pantera Roz [utilizator]

    de unde vii?!Nu tot din clasa politica?!Sau vii din spuma marii,Afroditule?!
  • 0 (0 voturi)    
    Ietete! (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 15:15)

    db [anonim]

    ce nevinovat! parca a aparut acum o ora dintr-un experiment facut in eprubeta si e socat de ce a gasit in Romania! deci nu Base a spart in momente cheie alte partide si alte aliante, dupa cum era mai oportun? Atunci cine a facut asta? A, stiu, unul care semana cu el si avea o suvita trasa peste chelie! Si despre ce modernizare vorbeste? despre o modernizare a imaginii de suprafata, ca in cazul lui? Eu cred insa ca Base fara suvita peste chelie nu e prea diferit de cel de dinainte, nu credeti la fel? Fiindca stilul asta, din gura: "mogulii nostri nu sunt moguli da' oricum ei sunt inocenti, numai mogulii lor sunt ticalosi, nu ar trebui sa mai dea rezultate.
  • 0 (0 voturi)    
    xyz (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 17:41)

    AlexYs [anonim]

    Pe cine vreti sa votati stimabile electorat ? Pe un Prostanac si pe un Marinar? De ce sa nu faceti alegerea corecta si sa votati singura persoana ce va poate schimba viata in bine ? De ce sa nu il votati pe Crin Antonescu ?
  • 0 (0 voturi)    
    Oare ... (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 19:46)

    nety [anonim]

    ... neispravitul asta nu face parte din clasa politica? Il stiu in aceiasi postura din 1990.
  • 0 (0 voturi)    
    votezi...cri/---dece/? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 11:11)

    veta [anonim]

    dece sa votam crin ce calitati mari are ? logoreee? asta nu ajunge . ce a facut in guvernarea lui tariceanu ? ce a facut in cazul orban?ce face in parlament in afara de ase certa ,a tipa si a se clatina -stinga -dreapta cu psd pc vine este calitativ in pnl? nicolae? sa fim seriosi, sint politieni buni dar se acelor multi le recomand sa -si foloseasca judecata lor sa nu asculte de acesti dornici de a cistiga din nou puterea scund nu vor sa intre in gloata asta de afaceristi.votati daca exista intelepciunea -corectitudinea ---omenia --Rominia mai are asa ceva


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by