UPDATE Mircea Geoana: Lumea a vazut ca exista o frica de confruntare cu mine

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:30 Actualitate | Politic


Candidatul PSD la alegerile prezidentiale, Mircea Geoana, a declarat, miercuri seara, ca "lumea a vazut ca exista o frica de confruntare cu mine", adaugand ca este "dispus la orice confruntare, in orice format". Declaratia sa a fost facuta la putina vreme dupa ce dezbaterea candidatilor, ce trebuia sa se desfasoare la TVR, a fost anulata. "Azi a fost un exemplu de balcanism total", a spus candidatul PSD, care s-a deplasat pana la sediul Televiziunii Publice.

Iata cateva dintre cele mai importante declaratii ale lui Mircea Geoana:
  • asa cum am spus, sunt dispus la orice confruntare impotriva contracandidatilor mei
  • faptul ca dezbaterea nu a avut loc arata ca celorlalti candidati le e frica de mine
  • nu-i nimic, mergem mai departe
  • sper sa existe o dezbatere serioasa cu ceilalti candidati
  • nu mi-as permite niciodata sa refuz niste candidati seriosi
  • cred ca ar fi bine ca cei care fac acest joc sa inceteze
  • lumea a vazut ca exista o frica de confruntare cu mine
  • principalii doi candidati sunt eu si cu Traian Basescu
  • azi a fost un exemplu de balcanism total
  • sunt deschis oricarei confruntari, in orice format


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5324 vizualizari

  • +79 (81 voturi)    
    Bleah (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:40)

    Sammy [utilizator]

    Ce teatru joaca Geoana+televizunile !!!!!! Mi-e greata, astia chiar cred ca noi suntem prosti facuti gramada!?
    • +68 (68 voturi)    
      Batalia pe voturile prostilor (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:47)

      Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      Nu ne cred prosti. Dar ei stiu ca exista un procent semnificativ de prosti printre alegatori si acum, in ceasul al 12-lea, lor li se adreseaza, asumandu-si riscul de a-i irita pe ceilalti.
      • +41 (43 voturi)    
        Neah (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:16)

        Revus [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

        Joaca atat de prost Geoana si e atat de neconvingator, ca nici pe prosti nu-i mai prosteste. Pana si lui cred ca i-a fost jena cu el.
        • +22 (24 voturi)    
          totusi... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:32)

          Alecu [anonim] i-a raspuns lui Revus

          ...vad ca mai sint 10%-30% care ar vota cu joana cel cumplit, cel putin asa apar unele sondaje.
          • +17 (17 voturi)    
            Geoana - chintesenta arivismului (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:37)

            Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Alecu

            Toti candidatii sunt detestabili asta e clar.

            Dar Geoana este chintesenta arivismului politic, a politicianului de gargara, a incompetentului infumurat. Sa vomiti nu alta cand apare.

            Si nici nu are macar harisma, umor sau o scanteie in ochi. Este de neinteles cum exista 1-2 milioane de oameni care il vor vota. Oamenii au nevoie de lucruri palpabile. Inteleg de ce un om voteaza pe Vadim, pe Becali, pe Basescu etc... dar pe Geoana!?!?! Este o figura publica fara identitate, un zero barat repetivit, incapabil sa emita vreo idee.
            • +2 (2 voturi)    
              Jos palaria! (Joi, 19 noiembrie 2009, 12:28)

              Lucian [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

              Excelent pamflet, Alecule, parca mi-ai citit gandurile!
            • +3 (3 voturi)    
              ai dreptate... (Joi, 19 noiembrie 2009, 14:29)

              if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

              Din pacate am vazut la Antena 3 pe individul acela cu ochelari... Gadea, "moderand-ul" pe Geoana. Cred ca singurul lucru pe care l-ar mai fi putut face in emisiune ar fi fost sa spuna "d-le Geoana, va rog sa-mi permiteti, in incheiere, sa va pup in fund".

              Din fericire a existat si un moment amuzant, cand, dupa o declaratie a lui geoana (ceva de genul "am vazut sute de mii de oameni si m-au intrebat ce se intampla cu pensia lor, cu locul lor de munca..."), cineva din platou i-a replicat: "Ei credeau ca dumneavoastra stiti..." :)
      • +20 (20 voturi)    
        asa e (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:46)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

        Intr-adevar nu ne cred pe toti prosti insa nici celor fraieri nu li se adreseaza acea fiind deja convinsi.

        Lucrurile la care asistam se rezuma intr-un singur cuvant: disperare.

        Niciodata fostii comunisti/criminali/hoti nu au iesit atat de vehement si scarbos de aprins la suprafata, jucand orice carte, oricat de urata ar fi. Ca si animalul muribund ce-si simte moartea aproape. Incearca absolut orice, orice marlanie, orice declaratie, la orice nivel.

        Nivelul acestui circ este un indicator bun pt a ne da seama cat de aproape suntem de a scapa de ei. Cu cat mai mult circ si cu cat mai joasa speta, cu atat cresc sansele ca mesajul sa devina mai clar si pt acei prosti si ca lumea sa se trezeasca din amorteala si sa inceapa sa-i uite si sa-si doreasca altceva ... acolo trebuie de fapt sa ajunga, ingropati in amintiri, iar noi sa ne dorim altceva, altfel nu se vor naste decat dihanii oribile.
      • +16 (16 voturi)    
        Bine ai zis (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:06)

        Made in Romania [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

        "Prosti, prosti, dar multi" - cam asta e filozofia lor. Bine ai zis!
      • +8 (8 voturi)    
        Uite pentru ce vroia Geoana confruntare in 7 .... (Joi, 19 noiembrie 2009, 9:16)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

        Uite pentru ce vroia Geoana sa bage pe Becali si Vadim la aceasta dezbatere:

        Gigi Becali: Noi trebuie sa alegem cel mai barbat puternic. (...) Ion Iliescu a fost singurul presedinte adevarat al Romaniei. (Nasul, B1 TV)

        Gigi Becali: "Domnule Radu Moraru...vezi ba, inainte iti vorbeam numai la per-tu, acum iti vorbesc la persoana a doua" (Nasul, B1 TV)

        Corneliu Vadim Tudor: "Cum sa vina Basescu sa stea langa mine cand el e ca un spermatozoid, ca Cocosatul de la Notre Dame?" (OTV)

        Mai e ceva de spus? Este deprimant sa vezi cum Mircea GOANA ne scuipa pe toti in ochi.

        Atata respect din partea PSD cred ca nici Realitatea TV n-a primit.

        Dupa ce esti dovedit de mincinos notoriu pentru 2 vizite secrete in Rusia, sa vii sa declari:

        Mircea Geoana: ... Stiti ca eu sunt un om de cuvant care crede in institutiile democratice de tip occidental si ca am intrat tarziu in politica animat de dorinta de a face bine. Fie ca dupa 6 decembrie sa nu mai fie Traian Basescu presedinte."

        ........ din nou, mai e ceva de spus?

        Rusia este Occidentul PSD-ului ......

        Deprimant.
    • +55 (55 voturi)    
      Sigur ca da (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:48)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Sammy

      Orice confruntare orice format ...atat timp cat este stabilit de mine .
    • +58 (58 voturi)    
      Asteptam declaratia.. (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:53)

      lnorogul [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      Demagogie, ipocrizie si aroganta mai mari n-am vazut nici in vremurile bune ale tov. Iliescu... Era mai abil batranu' vulpoi!
      Dle Geoana, cred ca tocmai m-ati convins sa particip la vot.. felicitari! Caci imi promisesem sa nu mai votez niciodata "contra"!
    • -28 (40 voturi)    
      Unanimitate!!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:17)

      Sevraj [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      Niciodata nu am vazut numai plusuri la comentarii pe Hotnews! Cel putin pana acum 20.18cand scriu aceste randuri! Incredibil!
      Postacilor............. Adunarea, ca nu mai luati niciun ban!
      • +16 (16 voturi)    
        Nu e mai mare surd decat cel ce nu vrea sa auda (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:54)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Sevraj

        MPedeseristilor nici acum nu v-ati dat seama cine e Mirciulica al vostru, cel indragostit pana peste limite de magazia de grade, care pentru un grad in plus trece de la pdsr la taranisti (vezi scrisoara pentru Milioca) apoi iar la pdsr, arvuneste tara mafiotilor rusi, face tot felul de promosiuni populiste si demgogice propagand ura de clasa, mobilizeaza sindicateele obediente pentru a crea haos in Bucurestti si dupa ce o provoaca fuge sub diferite pretexte stravezii de o confruntare directa in care Antonescu, Basescu si Oprescu (in ordine alfabetica) l-ar fi dacut surcele. Si mai exista indivizi irationali care din ura indusa artificial de media mogululior l-ar vota. Fiti rationali, nu va convine Basesecu e dreptul vostru dar mai sunt destui candidati valabili pe care sa-i votati. Invingem impreuna partidul lui Geoana, Vanghelie, Hrebenciuc, Oprisan, mazare si Radoi.
      • -5 (11 voturi)    
        uite si minusuri (Joi, 19 noiembrie 2009, 7:18)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Sevraj

        Unanimitatea este caracteristica PDL-acilor. In orice partid au existat confruntari pentru functiile importante. In PNL a existat confruntarea Antonescu-Tariceanu, pana si in partidul comunist PSD a existat o competitie intre Geoana, Iliescu sau Nastase. Daca ar fi sa ne uitam la americani, competitia in interiorul oricarui partid este un lucru firesc (Obama-Hillary Clinton). Numai in PCR nu a fost posibila confruntarea. Dupa ce Parvulescu a ridicat glasul la congresul al XII-lea al PCR, i-au bagat pumnul in gura si l-au marginalizat (aplaudacii sa vada secvente pe youtube, face bine la cultura generala). Acelasi lucru s-a intamplat in PDL-juniori cand cineva a indraznit sa candideze impotriva penibilei EBA. Despre seniori numai de bine, acolo este consesn general. Traiasca partidul si conducatorul iubit.
      • 0 (0 voturi)    
        Normal ca unanimitate (Joi, 19 noiembrie 2009, 12:12)

        LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui Sevraj

        Pentru ca faza asta e prea de rasul curcilor ca sa poata fi contestata de aplaudacii geoana.
        Sa contrazici comportamentul tip latrat in gura mare dar fuga in graba mare daca unu raspunde ar fi o complacere in prostie pe care nici sustinatorii lui geoana nu si-o asuma - asta e daca au fost "daruiti" cu acest exemplar la alegerile de anu asta. E mai prost exemplarul decat sustinatorii. Din pacate.
    • +24 (24 voturi)    
      Crin, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:17)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Sammy

      Crin,
      de asta o sa ai parte daca o sa castigi tu .
      Uita-te cum e reflectata declaratia ta la moguli+sassu.
      Cum de esti asa orb?
    • -11 (13 voturi)    
      DA (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:19)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      Tinand cont de faptul ca esti sustinatorul marinarului raspunsul este DA!
    • +12 (12 voturi)    
      ,,, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:14)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      ooo da, geoana a inceput sa se cam invarta in jurul cozii... :)) e vai de el! cred ca s-a prins ca daca da ochii cu basescu a pus-o!
    • +9 (9 voturi)    
      adevar (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:17)

      mona [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      da asa este ai dreptate ! ne crede prosti gramad! asta este perceptia lor fata de poporul roman.Pentru cei de teapa lor romanul este cel putin naiv .
      Si sti ceva? are dreptate.Este doar greseala noastra ca doar noi i-am votat. De asta trebuie sa mrgem la vot.E un drept nu o obligatie
    • +7 (7 voturi)    
      ba tu crezi ce zici... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:12)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Sammy

      cui ii e frica de tine ma ba sobolane.le era frica de circul lui vadim si becali.tu esti o gasca proasta pentru ei.nu proasta prostanaca imi cer scuze.
  • +46 (46 voturi)    
    Ce cretin (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:41)

    florin [anonim]

    Dumnezeule, ce cretin e individul asta !
  • +43 (43 voturi)    
    =)))) (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:42)

    Tomis [utilizator]

    M-am stricat de ras cand am citit titlul.
    • +26 (26 voturi)    
      Comedie Ieftina (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:12)

      Sammy [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Imi aminteste de ala de la vacanta mare: 'Va sparg sa moara mama' , el fiind slab si vai de capul lui..
      • +2 (2 voturi)    
        Poate soacra.. (Joi, 19 noiembrie 2009, 8:50)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Sammy

        Cred ca voiai sa spui "Va sparg, sa moara soacra!"
  • +45 (45 voturi)    
    normal (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:42)

    srt [utilizator]

    Pai normal ca le e frica de o confruntare cu tine. Doar nu or sa caute prin toata Romania sa vada unde te-ai ascuns.
  • +31 (35 voturi)    
    are talent (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:42)

    cipri_ [utilizator]

    are talent geoana asta... ca actor :-)
    Ar trebui sa-i ofere un loc de munca teatrul national :-)
    • +16 (16 voturi)    
      da (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:32)

      srt [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      Ar putea sa-l puna sa joace rolul de presedinte.

      Intr-o comedie.
  • +37 (39 voturi)    
    Geoana esti un mare ipocrit! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:43)

    GM [anonim]

    Este incredibil cum crezi ca prostesti o tara intreaga prin bataia asta de joc pe care crezi ca o administrezi poporului roman. esti un mare las. stima lui Crin Antonescu si lui Traian Basescu cat si lui Vadim Tudor.
    @ Geoana: vei pierde accesul in turul 2.

    Rusine tie si staff-ului tau!
  • +33 (33 voturi)    
    de ce nu de la 17? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:43)

    Ion I [anonim]

    de ce nu s-a dus si la confruntarea "cu aia fara sanse" ?
    • +20 (20 voturi)    
      vrajeala de popa de tara (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:42)

      gentelman_jack [utilizator] i-a raspuns lui Ion I

      ''nu mi-as permite niciodata sa refuz niste candidati seriosi'' - basescu si crin nu sunt candidati seriosi in opinia lui...(vezi Cluj).ce sa mai vb-im de ceilalti..mare om mare caracter!!
  • +37 (37 voturi)    
    Lumea a vazut.............. (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:45)

    Emilia [anonim]

    Lumea a vazut ca Geona nu are curaj sa vina in fata romanilor fara Becali si Vadim.Impreuna Cu TVR a dorit sa transforme dezbaterea in circ ca paine inca avem .
    Rusine !
  • +44 (44 voturi)    
    Hai serios? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:45)

    Robert [anonim]

    Si formatul propus de PNL+PDL ce avea domnule Goana....scuzati........ Geoana!
    • +22 (22 voturi)    
      Buna, asta.. (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:06)

      lnorogul [anonim] i-a raspuns lui Robert

      Da-da, buna asta cu Goana..
  • +37 (37 voturi)    
    . (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:46)

    radukku [utilizator]

    mai, gioala, la o confruntare cu o casnica nu ai face fata, daramite cu oameni care au putin creier in cap - spre deosebire de tine.
  • +31 (33 voturi)    
    Ai zis-o Geoana!!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:46)

    slider [utilizator]

    bravo...exact asa e ....lor le e frica rau de tine!
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:30)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui slider

      da da da.. el stie clar de ce nu merge la confruntari! pentru ca stie ca celorlalti le este frica de el si nu vrea sa ii sperie :)) LOL
  • +33 (35 voturi)    
    du-te ba in .... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:46)

    rochiri [utilizator]

    Daca taceai ....
    Of of Geoana , nu merge treaba!
  • +40 (40 voturi)    
    tantalau (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:47)

    cristi [anonim]

    cine dracu il voteaza pe mapetzul asta de geoana?
    • +9 (11 voturi)    
      Din pacate (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:22)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      mai sunt destui care pun stampila pe PSD (indiferent de candidatul sustinut de acest partid)
  • +41 (41 voturi)    
    DEMNITATE (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:48)

    TUDOR30 [utilizator]

    I-ai de pe mina ca-i omor
    Bravo Gionele
    Cu siguranta ii bati pe toti in turul 3
  • +40 (40 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:48)

    Dondi [anonim]

    Citez: "nu mi-as permite niciodata sa refuz niste candidati seriosi"

    Atunci saptamina trecuta de ce ati refuzat sa participati la dezbaterea cu Basescu si Antonescu?

    Sau poate ei nu intra in categoria "candidati seriosi"

    Cine sint candidatii seriosi cu care sinteti disponibil sa va confruntati?
    • +23 (23 voturi)    
      stiu eu... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:14)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Dondi

      -cu Leana si Costel de la vacantza mare
      -cu Lolek si Bolek
      -cu papusile Mapetz
      -cu Power Puff girls
      -cu Sora 13
      -cu trupa de divertisment Becali&Vadim
      -etc....
  • +33 (33 voturi)    
    moare toti de frica ta ,cu totul sub 50 (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:48)

    Eneas [anonim]

    Te intrebam candidakule prostanak:

    1.ce ai facut la rusi si unde ti-au pus cipul?la alegere: dupa urechea stanga ,dreapta ,in nas ,variante
    2.cati bani ai matrsit la socrela ,din banii de campanie ?10 milioane, 20 de milioane ,5 milioane ,totusi un ban ai dosit
    3.cand pleci din casa de la RAPPS data moka ,si cand te muti ca un barbat adevarat intro casa de proprietar ?
    daca raspunzi corect, poti trece clasa
    • +19 (19 voturi)    
      da' cumnatul, cat ia salar cumnatul dom'le? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:17)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      nr 4. exista si bugetari fericiti? cat mai castiga comnatul?
  • +36 (36 voturi)    
    Geoana face... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:50)

    nel [anonim]

    Geoana face ca soarecul care s-a imbatat: unde e pisica sa o bat! :)) :))

    Daca e asa viteaz de ce nu s-a dus la Cluj?
  • +38 (38 voturi)    
    Cata ipocrizie si prostie!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:50)

    Angela Similea [utilizator]

    Doamne, cat de ipocrit trebuie sa fi sa faci o asemenea declaratie? Si cat de prost ii crede pe romani de indrazneste s-o faca? Pai intai refuza sa participe la o prima dezbatere, dupa care pune "n" si"n" conditii de desfasurare ca sa se ajunga la anularea acesteia si mai are curajul sa spuna:"lumea a vazut ca exista o frica de confruntare cu mine" si ca este ""dispus la orice confruntare, in orice format"? Acest om e mai prost decat am crezut...
  • +34 (34 voturi)    
    lol (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:51)

    Gogu [anonim]

    Adica: Ia-l de pe mine ca-l omor!
  • +35 (35 voturi)    
    LOL (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:52)

    erwin [anonim]

    "Ce faci iepurasule?""Curat pusca si vorbesc prostii..."
  • +35 (35 voturi)    
    Geoana, dupa fusta lui Vadim si Becali!!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:52)

    John [anonim]

    un Prostanac!

    am zis...
  • +32 (34 voturi)    
    papagal prostanac! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:52)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    asta chiar crede ca ne prosteste?
  • +30 (30 voturi)    
    Bineinteles, bineinteles... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:54)

    enter [utilizator]

    "faptul ca dezbaterea nu a avut loc arata ca celorlalti candidati le e frica de mine"
    Asta a fost inca una din seria "veniti acasa, va dau 25k euro!", la fel de bine intemeiata.
  • +40 (40 voturi)    
    e funny omul asta (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:54)

    camillus [utilizator]

    Sa recapitulam: A refuzat o dezbatere numai cu Antonescu si Basescu atat saptamana trecuta, cat si acum. In negocierile din ultimele zile, a insistat sa participe la dezbatere si Oprescu si Kelemen. (Probabil a mizat pe un refuz al lui Basescu.) Dupa ce intr-un tarziu reprezentantii lui Basescu si Antonescu au acceptat formatul in 5, dupa cum chiar Ponta recunostea aseara, vine surpriza de dimineata: TVR (controlata de PSD), Antena 3 si Realitatea (evident implicate in campanie de partea lui Geoana) propun dezbaterea de 7, Vadim si Becali included, in ciuda acordului foarte clar de cu cateva ore inainte pentru dezbaterea in 5. Consecinta naturala: patru dintre cei cinci care cazusera de acord refuza sa participe la mascarada.
    Ce concluzie trage Geoana din toata povestea asta: le e frica de mine! :))))
    Ok, sa zicem ca poate-i merge in turul 1 si reuseste sa-i ia fata lui Antonescu ascunzandu-se de dezbatere. Dar cum Dumnezeu vrea omul asta sa aiba o sansa in turul 2 daca ii este atat de frica si face atatea eforturi sa evite confruntarea directa?
    • +16 (16 voturi)    
      eu zic o vorba... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:21)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui camillus

      astialalti patru sa se hotarasca la o dezbatere pe teren neutru (nu la televiziuni) in formatie de patru si sa-l lase pe prostanac sa faca dezbateri cu Vadim si Becali....si pot sa pun pariu ca Goarna nu mai pupa turul doi....
  • +38 (38 voturi)    
    Pinocchio (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:56)

    Gitenstein [anonim]

    Mai Gioana de ce vrei tu cu tot dinadinsul sa-i dai dreptate lui Iliescu!Prostanacule
  • +31 (35 voturi)    
    asta nu scapa in veci de eticheta lui iliescu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:56)

    gigi [anonim]

    prostanacul trimis de ilici la moscova pe furis se face de cacao. desteptul ala de hrebenciuc chiar nu-si da seama ca il face de panarama cu mascarada asta?

    adica el evita confruntarea si are tupeul sa declare ca ceilalti fug de el?????? daca n-ar fi trist ca un asemenea om vrea sa fie presedinte si se gasesc atatia altii care sa-l susatina, ar fi de ras.

    nu stiu daca poporul asta a ajuns un popor de trogloditi, dar cei care au gestionat campaniile politice sunt de-a dreptul imbecili.
  • +39 (39 voturi)    
    Geoana! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:56)

    iulia [anonim]

    Cand nimic nu va mai putea sa-mi starneasca rasul, sunt sigura ca aceasta declaratie a lui Geoana va rezolva acest inconvenient. Motiv pentru care am salvat-o! (mai pastrez si altele).
  • +34 (34 voturi)    
    Sublim ! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:57)

    sln [utilizator]

    Atata prostie nu poate exista. Aceasta fiind ipoteza, pot trage doar concluzia ca este un joc atat de subtil si rafinat incit depaseste orice inteligenta. Infiorator :)
  • +34 (34 voturi)    
    Ha,ha! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:57)

    NEMERNIC(fost stefan) [anonim]

    Bancul zilei!
    Am ris tinindu-ma cu mina de burta!
    E ca aia cu ia-l de pe mine ca-l omor!
    Numai Geonel-moscovel e serios, restul sunt niste lasi si fricosi.
    Cine a lansat provocarile si apoi a facut in asa fel (prin slugi si interpusi, ca doar Sassu e omul de casa al PSD) ca dezbaterile sa se tina fara el....
    Becali si Vadim candidati seriosi.
    Da, pentru puscarie poate sau spitalul 9.
    Lui Becali nu-i ajung injuraturile de pe Ghencea...
    Vadim...masina de aruncat cu c...t creata in 90 de FSN (Petre Roman si Iliescu)...
    Bravo Geoana!
    Cred ca ti-ai asigurat iesirea pe usa din dos. Ar fi pentru prima oara in istoria post decembrista cind PCR=FSN=FDSN=PDSR=PSD nu ajunge in turul 2.
    Totul are un inceput!!!!!!!!!
  • +31 (33 voturi)    
    slugoi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:58)

    dacu [anonim]

    Ce ai cautat la Moscova, zdreanto??
  • +28 (28 voturi)    
    Socanta declaratie. (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:58)

    marinaru [utilizator]

    Dn. Gioana nu a spus absolut nimic de faptul ca dupa ce s-au inteles in scris pentru o dezbatere in 5 ulterior seful televiziunii publice impreuna cu dn. Hrebenciuc au decis o dezbatere in 7. Socanta aceasta declaratie, socante manipularile. Sunt mai mari si mai grave decat mi-am inchipuit.
  • +32 (32 voturi)    
    fugiti ca vine Geoanaaaaaa! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:58)

    alpha [anonim]

    e clar ...sunt totii morti de firca..fug de rup cand aud de Geoana....ce reactii mizerabile are PSD-ul...acesta masinarie de turnat minciuni....ei nu tin cont de un singur lucru..S-AU DUS ANII 90...suntem in 2009..nu mai tin manipularile bolsevice...istoria se schimba chiar daca nu le convine!
  • +29 (33 voturi)    
    gogosi hrebenciuc (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:59)

    psd [anonim]

    haha, e ca in bancul ala, ia=l de pe mine ca=l omor ! evident ca geoana e cel mai slab dintre candidati, e gaunos, nici o idee, doar bla bla...si e normal ca staful sau sa nu-l expuna, pt ca prin comparatie directa cu basescu si antonescu, intr-o confruntare...lipsa de idei, prostia si mediocritatea prostanacului ar fi evidente !
  • +29 (29 voturi)    
    Geonele, probleme ma? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:00)

    MickeyD [utilizator]

    Nu ti-a placut dezbatere cu tzutzerii Vadim si Becali pe teme economice? Plus 3 lingai moderatori de la 3 trusturi aservite? Daca esti dispus la "orice confruntare" de ce n-ai venit la Cluj? De ce n-ai respectat intelegerea in 5 de azi pe care tot tu ai propus-o? Nu te lasa Poanta/Gusa sa te joci cu Antonescu si Basescu? Recunoaste "barbateste", nu te da dupa fustele lui Hrebe.
    Mai ai o sansa vineri. De data asta nu mai poti pune conditii ca sa scapi. Be there or be square!
  • +34 (34 voturi)    
    caterinca (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:03)

    Belah2 [anonim]

    Nea mirciulica, stii bre ce-a vazut lumea?

    A vazut cum ti-a fost frica de aia doi si a vazut cum te-ai repezit la teveu sa zici ceva cand ai fost sigur ca nu-s aia prin apropiere.

    Lumea a vazut un pusti in curtea scolii, pusti care face pe grozavul cand e singur, un iepuras care curata pusca si vorbeste prostioare.

    Lumea a vazut ce ai matale in pantaloni: nimic!

    P.S.1 Dai semne de ramolisment nea mircea? cum adica nu ti-ai putea permite sa refuzi inste candidati seriosi? deja i-ai rafuzat nea mircea, intreaba-l pe Hrebe: la Cluj i-ai refuzat!

    P.S.2 Nu cred ca mai ajungi in turul II si matele esti singurul care a pierdut la faza asta. O sa te demita aia din partid si o sa treaca la Planul B.

    Regrete eterne nea mircea, cat a tinut a fost amuzant...
    • +13 (13 voturi)    
      Oare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:36)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui Belah2

      numai eu am impresia ca s-a cam trecut la planul B (adica sustinerea lui antonescu sa intre in turul 2 si de catre psd)?
      • +5 (7 voturi)    
        da mai... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Diana

        ...dar nu explica prin rautate ceea ce se poate explica prin prostie!

        Oamenii astia au avut tot timpul doua capete in mana, de aia am si zis ca-i singurul care pierde...

        Antonescu n-o sa-l bata pe Basescu, romanilor le plac barbatii, nu baietii.

        In turul II Basescu o sa ia mai mult ca Antonescu.
      • +2 (2 voturi)    
        corect (Joi, 19 noiembrie 2009, 9:10)

        ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Diana

        nu pot crede ca tot staff-ul de campanie al lui geoana sa fie complet idiot (hrebenciuc in nici un caz, e vulpe batrana) si sa-l lase pe micul prostanac sa zburde voios din prostie in prostie pana-n turul 2.
        este clar ca vor sa concentreze voturile pe un singur candidat si antonescu este mult mai credibil decat geoana si atunci sunt facute jocurile astfel incat singura speranta contra lui basescu sa fie el, crin antonescu.
        vom asista din nou la ceva mult prea bine cunoscut - nu votam "pentru" ci "contra".
        nu-s prosti deloc "mogulii" (eu am o alta expresie, le spun "plutocrati") au invatat lectia in 2004 si au inceput din timp sa lucreze ... ca sa creeze fobia "jos basescu"
        intrebarea mea este cum se poate injosi un om - geoana - atat de mult incat sa accepte sa fie perceput ca un tampit notoriu ... cu ce l-or santaja?
  • +14 (16 voturi)    
    gogosi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:05)

    adrian [anonim]

    mai credibil a fost vadim decat gionel ... dar ma rog ... domnul geoana era in spatiu ... astronaut cand a declarat asta
  • +22 (22 voturi)    
    eu cred ca nu mai esti "principal" candidat... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:05)

    dadan [utilizator]

    Prostanacul se imbata cu apa rece si se autosugestioneaza ca el este principalul contracandidat a lui Base - eu cred ca in ultima vreme a devenit obsedat ca nu intra in turul doi si tot repeta ca un papagal ca restul nu conteaza......ei uite tovarase Geoana, ca tu nu mai contezi pentru turul doi - du-te la confruntare cu Becali si Vadim pentru ca ei nu o sa te intrebe despre vizitele la Moscova si cumnatul de la Eximbank.....
    Geoana este constient ca orice ar raspunde la intrebarile de mai sus intr-o confruntare cu Basescu sau Crin ar pierde 5-7% .
  • +14 (14 voturi)    
    Dezbatere (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:11)

    Paul [anonim]

    Cat tupeu cras are prostanacul, asa ceva este de neimaginat.
    Sa-i fie rusine.
  • +18 (18 voturi)    
    A zis TATA ca Mircea Geoana nu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:11)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    A zis tata ca nenea Mircea Geoana nu se prezinta vineri la desbaterile in trei ca are gripa porcina.
  • +16 (16 voturi)    
    Prost'a'nak (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:12)

    unu [anonim]

    Ca sa parafrazam un slogan de pork al lu' base ...
    Dintre toti aceea carora le este firca de prostie, Geoana sigur nu a scapat
  • +17 (17 voturi)    
    FRICOSULE LASULE (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:12)

    vasile [anonim]

    bai baiatule da esti varza !!!!!!
  • +18 (18 voturi)    
    Confruntare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:14)

    Paul [anonim]

    Rusine voua PSD !
  • -16 (16 voturi)    
    eu votez pe .... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:18)

    un cetetean [anonim]

    radeti voi de geoana, dar in relatiile externe e mult mai bun ca basescu si antonescu la un loc; basescu se lauda ca in mandatul asta principalul lucru bun care l-a facut pentru tara asta este aderarea la uniunea europeana, dar e o gluma proasta a lui, pt. ca oricat ar fi psdul de corupt, el a contribuit cel mai mult la aceasta aderare si geoana e unul din principalii lideri politici care au contribuit la aceasta aderare. eu unul nu votez partidul pentru ca sunt dezgustat de toate; ii vad foarte buni si pe antonescu si pe geoana (impotriva niciunia nu exista acuzatii de coruptie si isi fac bine treaba), dar eu unul il votez pe mircea geoana pentru ca este cel mai bun in relatiile externe, deci un bun diplomat si consider ca isi va face bine treaba. btw... referendumul acesta a fost ales extrem de prost chiar in campanie electorala. oare de ce? si care ar fi motivele pentru care un cetatean ar vota asa ceva (se impiedica procesul legislativ? plateste statul prea multi bani pt salariile parlametarilor .... aiurea.... democratia e scumpa!) romania are si o sa aiba in continuare parlament bicameral.
    • +11 (11 voturi)    
      De unde ai scos aberatiile astea?!?! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:40)

      alin [anonim] i-a raspuns lui un cetetean

      Ce politica externa?! E vorba de omul Geoana, care e varza la capitolul barbatie, prestanta, bun simt! Pt Geoana licuriciul ala mare e Rusia! Cum sa spui ca te duci sa normalizezi relatiile inainte de alegeri? In calitate de ce? Ca PSD-ul a iesit de la guvernare....Si daca tot le-a "normalizat", de ce nu spune cum a facut-o? :)) Poate ii e rusine de felul in care s-a petrecut normalizarea asta....
      Romania nu are nevoie de PROSTANACI!!!! Crin sau Base is mai buni!!! Oricare dintre ei...
  • +12 (12 voturi)    
    :)))) (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:19)

    vasilica [anonim]

    Tipul asta glumeste sau e prost? Eu totusi cred ca glumeste sau cel putin face pe dobitocul... Cum pana poate sa faca asemene afirmatii? Eu as fi exagerat de surprins daca ar ajunge in turul 2.
  • +15 (15 voturi)    
    s-a terminat (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:19)

    Paul [anonim]

    din ceea ce am vazut in ultimele zile fiind dealtfel un fel de confruntare pe strategii,reactii etc.este clar ca geoana a pierdut! parerea mea este ca in turul doi va intra crin si nu geoana,iar cistigatorul final va fi traian basescu .cariera politica a lui geoana a luat sfirsit.o sa vedeti
    • 0 (0 voturi)    
      Tot intra in turul 2 (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:47)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      O sa vezi. Cata lume crezi ca citeste hotnews si cati crezi ca au atata cultura politica sa poata citi printre randuri ?
  • +9 (9 voturi)    
    iepurasul bocanila (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:20)

    mar [anonim]

    Omul asta vrea sa conducă o nație, vai steaua lui, aia de la Moscova. Pai ce va face când se va întâlni cu Putin, (conform anunțului grăit de el) se va ascunde sub masa. Cred ca prietenii de la Moscova au pregătit corespondenta de retragere a sprijinului. Mare adevăr a grait al batran!!!
    Săptămâna viitoare va apare volumul 2 din lucrarea lui Victoras in care se va descrie cu lux de amănunte presiunea parapsihologica exercitata de "agenturili PDL" deghizate în Mama Omida, astfel încât sa piardă alegerile din primul tur. Iar iRealitatea tv v-a prezenta în Prim Time știrea.
  • +10 (12 voturi)    
    :))))))))) (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:20)

    I [utilizator]

    zeci de comentarii, sute de voturi, doar un vot cu minus! uau!
  • +9 (9 voturi)    
    Nu e frica nimanui de tine (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:23)

    Madalina [anonim]

    Geoana cred ca sufera de mania persecutiei nu are nimeni nimic cu el. Este pe tipul specific al omului slab si las care gaseste scuze..oamneii puternici nu cauta scuze ci cauta solutii.
    • 0 (0 voturi)    
      Mi-aduc aminte (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:12)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui Madalina

      de bancul cu Ceausescu, cand PCR era scos in afara legii; Ceausescu era semi-ilegalist, el se ascundea, dar nu-l cauta nimeni. Asa si Geonel, nimeni nu i-o coace, e lucru manual, domle, nu-i tot la cap.
  • +11 (11 voturi)    
    Doamne, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:23)

    domino63 [anonim]

    Ce vremuri am ajuns sa traim!
    Nici nu stiu ce sa mai spun!
    Sa/l injur pe geoala? N/are sens. Zambetul lui tamp te duce mai degraba cu mintea la un handicapat!
    Comportamentul, la un retardat.
    Moaca, la un copil razgaiat!
    Afisele, la uin oltean cu urechi de drac!
    Asta vrei stimati pesedisti?!
    Asta este tot cea aveti voi mai bun!
    Asta este crema voastra?!
    Luati/o la voi in pat, eu nu am nevoie de unul pentru care cuvantul este bataie de joc!
    Pastrati/l sanatosi! As vrea sa nu mai existati, nici voi si nici poporul pesede!
  • +6 (8 voturi)    
    Sammy are dreptate (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:25)

    Madalina [anonim]

    Geoana ne crede prosti rau daca crede ca vom inghitii toate minciunile lui..scuze a dl Iliescu..parol
  • +18 (18 voturi)    
    Cum se poate ajunge urgent in Congo? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:25)

    liviu [anonim]

    A trecut vremea glumitelor, acum plecarea in Congo a devenit o alegere inteleapta.
    Astfel de animalele salbatice poti scapa ,dar de prostia lui geoana, greu, foarte greu.
  • +14 (16 voturi)    
    Daca citesti la ANTENA 3 pe site (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:25)

    slider [utilizator]

    Daca citesti la ANTENA 3 pe site chiar ai impresia ca toti ceilalti au abandonat , tartorul fiind Basescu, si ca Geoana nu a avut cu cine sa se bata!


    http://www.antena3.ro/stiri/politica/confruntarea-electorala-de-la-1930-a-fost-suspendata_85348.html
  • +15 (15 voturi)    
    balcanism (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:26)

    srt [utilizator]

    "azi a fost un exemplu de balcanism total"

    Aici ii dau dreptate. Cum sa-i chemi la o dezbatere seriosa pe al'de Jiji si Nebunu? (oare cine o fi facut asta?)
  • +16 (16 voturi)    
    geana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:27)

    peleb [anonim]

    eu cred ca frica de confruntare le este psedistilor de prostiile care le debiteaza geoana
  • +20 (20 voturi)    
    AUUUUUU! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:30)

    LIMBA ROMÂNĂ [anonim]

    Înțeleg că ai ce ai cu Băsescu, dar cu mine ce ai prostănacule?!
  • +16 (16 voturi)    
    penibil (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:32)

    tg [anonim]

    Nu vreau sa ma gandesc ca un asfel de om cu toate cate se stiu poate sa conduca o tara,oricare ar fi ea !
  • +17 (17 voturi)    
    geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:32)

    meme [anonim]

    Bah Geoana, de ce le e frica oamenilor de o confruntare cu tine? Pai daca era confruntare cu tine sa fie numai cu tine nu cu alti 4 papagali. Daca aveai tupeu il invitai pe Basescu separat pe Antonescu separat si rezolvai problemele. Daca reuseai sa termin dezbaterile cu capul sus era ceva.
  • +15 (15 voturi)    
    Geoana bate campi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:32)

    radu st [anonim]

    Nimamui nu ii este frica de Geoana cu atat mai putin lui Traian Basescu, sa ne aducem aminte ca Basecu la zdrobit pe Geoana la alegerile din 2004, si la invins in turul 2 pe cel mai puternic om al PSD dupa revolutie.
  • +10 (10 voturi)    
    Hai ca m-ai facut praf! Sa mori tu PROSTANACULE??? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:34)

    Lorenzo Monkson [anonim]

    Mamaaaaaaa, ce tare esti! Ca tiganul care-si fura singur caciula! Uite unde era Mos Teaca, babaul candidatilor la Presedintie, du-te ba la buda...si ramai acolo....
    Mai barbatzoiule de unde vii ma asa infoiat, de la Dabuleni? Tu chiar ne crezi prosti? Daca esti asa de fioros de ce nu ti-ai luat si tu un colegiu intr-un oras tare? De frica fraiere, de frica. Va face praf Base!!!!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    prostanacu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:35)

    george [anonim]

    Prostanacule sa stii ca Basescu si Antonescu nu au fugit din cauza ta baaah, au fugit de circul pe care l-ai aranjat la dezbatere. Initial trebuia sa fie doar 2-3 candidati in dezbatere, dar ti-ai dat seama ca nu poti face fata unei asemenea presiuni si ai fugit la taticii tai Hrebenciuc si Iliescu sa iti dea idei ce sa faci ca sa scapi.
  • +6 (6 voturi)    
    Lasul, tov. Comisar sovietic, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:36)

    Dan B.Charles [anonim]

    gusa,consilierul sovietic personal a lui geoana, si gasca, voiculescu,iliescu,vanghelie,lasul nastase, vor sa vada tacurile rusesti intrand victorioase in bucuresti, dar dragi tovarasi nu cumparati flori,
    pana si rusia a abandonat blestemul comunist.medvedev si obama au batut palama si rusia paseste in randul lumii democratice si civilizate.comunismul este incetul cu incetul extirpat de pe suprafata pamantului.nord corea,cuba si cam atat, si in curand si in aceste doua popoare suferinde cancerul comunismului va fi extirpat.
  • +9 (9 voturi)    
    prostanaculeee (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:37)

    soso [anonim]

    Imi pare rau geoana dar eu nu vad unde e frica in toata treaba asta. Eu vad ca tot tie ti-e frica. Ti-a fost frica sa te prezinti la prima confruntare. Ti-a fost frica si acum de confruntarea cu Basescu asa ca i-ai invitat pe toti candidatii ca sa faci circ stiind ca asa Basescu ar renunta. Tie ti-e frica baaah prostanacule, tu nu ai ce cauta la Cotroceni, nici macar in alegeri nu ai ce cauta.
  • +8 (8 voturi)    
    geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:37)

    mihai [anonim]

    Cand s-a vazut Geoana amenintat de Anto si Base i-a invitat si pe ceilalti candidati care nu sunt importanti sa vada ce se intampla. Si s-a intamplat exact ceea ce a sperat. Basescu si Anto s-au retras, pentru ca acolo nu urma sa fie dezbatere ci un circ.
  • +8 (8 voturi)    
    :)))) (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:38)

    Costin [anonim]

    Nu-i asha ca va e frrricaaaa de mineeee ???
  • +9 (9 voturi)    
    prosto (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:39)

    simona [anonim]

    Lumea nu a vauzut nimic Prosto-Geoana. A vazut frica din oasele tale. Ar trebui sa fugi la Moscova iar sa ii intrebi ce trebuie sa faci ca sa scapi de toate dezbaterile pe care tocmai tu le propui. Daca nu ar fi in spatele tau Iliescu sau Hrebenciuc nu ai castiga nici macar alegerile pentru seful de bloc.
  • +14 (14 voturi)    
    Nesimtitul! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:41)

    laip13 [utilizator]

    M-a convins sa merg la vot, chiar daca pentru un "vot negativ". In plus, am sa explic si rudelor de la tara (mai in varsta) si influentati de primar de ce sa nu voteze cu acest individ. Peste cativa ani bunicii "se vor duce", insa imi doresc ca copii mei sa aibe alte sanse; vom scapa de comunism, insa trebuie sa treaca niste generatii. Dar asta numai daca oamenii iau atitudine. Schimbare se produce si de jos, nu doar de la top.
  • +12 (12 voturi)    
    Isi bate joc de noi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:41)

    florian [anonim]

    Este atat de mic Geoana asta. Este ca o ganganie comunista rosie....
  • +16 (16 voturi)    
    Tara te-a vrut prostanac, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:42)

    maolina [utilizator]

    Dar nu ca sa te puna presedinte.Ai Inteles gresit
  • +14 (14 voturi)    
    Asta chiar ne crede prosti? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:45)

    Adrian [anonim]

    In mod normal nu m-ar deranja vorbele unui prostanac dar sa iei in public si sa afiri asta e o sfidare la adresa romanilor.


    Daca trece in turul doi va fi victima sigura ... il zdrobeste orice contracandidat fie el Antonescu Basescu sau ... Oprescu
  • +11 (11 voturi)    
    pinochio (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:48)

    costin [anonim]

    Geoana, tu esti ca pinochio. Ai capu din lemn si e gol, te lasi manevrat de papusarul Iliescu si ti se mai si lungeste nasul putin cate putin in fiecare zi odata cu fiecare minciuna pe care o zici. Esti un nimic. Daca vroiai neaparat sa faci dezbaterea faceai separat cu fiecare candidat la presedintie.
  • -21 (21 voturi)    
    Corect ! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:55)

    Alex [anonim]

    Lui Traian Băsescu îi este frică de o dezbatere pe teme economice pentru că, timp de cinci ani, nu a făcut nimic pentru economiei şi nu are nicio soluţie de ieşire din criză. De aceea, actualul preşedinte caută pretexte să nu se prezinte în faţa opinie publice cu bilanţul economic al mandatului său.
    • +11 (11 voturi)    
      Clar (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:03)

      Made in Romania [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Clar, asta era.
    • +11 (11 voturi)    
      Vorbesti serios? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:11)

      iga [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Te suspectez a fi Vanghelie, dar dupa scriere nu pare. Trebuie sa ma mai gandesc! Hrebe, tu esti! Te-am prins.

      Ia mergeti voi la cosul de gunoi al istoriei mai comunistilor. Ati adus tara asta in noroi slujindu-l pe Ilici.
    • +10 (10 voturi)    
      Asa e! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:13)

      vvvladut [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Basescu a provocat criza mondiala, greva de la metrou si nu in ultimul rand, gripa porcina (asta din urma in colaborare cu parapsihologii si extraterestrii din anturajul sau).
    • +8 (8 voturi)    
      Mai baiatule (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:00)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Asa, pentru tine, presedintele nu are nici o atributie constitutionala in domeniul economic. Daca propunea Basescu sa ceva ii sareati in cap ca incalca constitutia. Hai sa vorbim casa ne aflam in traba. Exista doar doi prezidentiabili pe picioarele lor. In ordine alfabetica Antonescu si Basescu. Poate intr-o oarecare masura si Oprescu. Mirciulica dovedeste din ce in ce mai mult ca e ceea ce i-a zis tautuca Iliescu.
  • +9 (9 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:56)

    gabela [anonim]

    cum iti explici domnule geoana ca toate comentariile facute pana aici sunt impotriva ta? mai speri sa iesi presedinte?mai visezi cum ti'ar sta linga premierul Hrebenciuc?nu esti decat un papusar prostanac manuit de Viarel hrebenciuc,mafiotul nr 1 din romania. o sa cazi puternic si n'ai sa te mai ridici in pururi,mai grav k Nastase.PAPAGALULE !
  • +10 (10 voturi)    
    :)))))) (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:58)

    ciudatu' [anonim]

    ce haios e prostanacu'!!!
  • +10 (12 voturi)    
    POATE IN CEASUL 13.... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:59)

    IOLANDA [anonim]

    va vine mintea la cap ,voua celor de la PDL si PNL si lasati cearta.Unde duce atata incapatanare,cu inconstienta ne lasati pe mana acestor vipere rosii .Oare de ce nu va intelegeti,noi am votat pentru o guvernare de dreapta.Rau ne-a batut Dumnezeu ca nu reusim sa avem o clasa politica interesata cu adevarat de Tara,noi suntem Tara si va cerem sa ganditi la binele nostru .
  • +14 (14 voturi)    
    Frica patologica de Geoana! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:07)

    Andrei [anonim]

    Cred ca instr-un final si-au dat cu totii seama ca Geoana este adevaratul fiu al lui Darth Vader facut cu Printesa Leia.

    Le e frica sa fie intr-o confruntare directa, poate le ia respiratia cine stie... :)


    P.S. Satira este cel mai bun refugiu cand seriozitatea nu da roade.
    • +6 (6 voturi)    
      Nah, nu cu Leia... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:34)

      plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Ci cu Jabba the Hutt! M-am uitat acuma atent pe A3 si cred ca am gasit cateva asemenari suspecte...
      • -1 (3 voturi)    
        Niste actori desarvasiti! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:40)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui plictisitu

        <b>Toti isi joaca rolul!Un rol asupra carora tot ei au convenit acum 20 de ani! Pacat credeam ca avem ceva mai bun de oferit decat acesti oameni de nimic, saracul Bratianu se rasuceste in mormant.Pace</b>
  • +11 (11 voturi)    
    lasule (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:07)

    johnny [anonim]

    Geoana iti zic eu ca nu ii e frica nimanui de tine intr-o confruntare directa. Dar daca tu apelezi la fostii comunisti si securisti, luptea nu mai e cinstita, esti un las si un prostanac
  • +13 (13 voturi)    
    Genial (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:10)

    Jimbo [utilizator]

    prostanacu' e genial!!! sunt chiar curios ce va zice dupa ce probabil nu v-a intra in turul doi, pentru ca la felul cum se comporta... si la tampeniile pe care le scoate din el...
    • +7 (9 voturi)    
      mai are timp? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:41)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui Jimbo

      Dupa ce pierde cred ca nu mai are timp sa zica nici "au!"; de cind asteapta Nastase sa i-o traga?
  • +7 (7 voturi)    
    Nu vine turul 2??!!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:25)

    alecu [anonim]

    Sa vedem atunci ce mai face Geoana! Acum s-a eschivat bagand in scena maimutele de Becali si Vadim sa latre la Base si Crin. In turul 2 o sa vedem cui ii e frica!
    Pacat ca nu o sa ajunga in turul 2 Base si Antonescu! Daca ajunge Geoana in turul 2....nici nu ai cu cine sa votezi. Normal ca votezi cu contracandidatul lui Geoana! Geoana ne face tara de rusine! E un mare prostanac impins de la spate de Ilici si KGB-ul!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Geoana nu va intra in turul doi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:29)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui alecu

      Mai crezi ca Geoana poate intra in turul doi dupa dovezile de frica patologica pe care le-a dat in ultimele zile? Crezi ca el nu stie ca sondajele in care el intra in turul doi erau falsificate? Deci vei avea cu cine vota in turul doi.
  • +5 (5 voturi)    
    candidati fara sansa (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:26)

    gabriel [anonim]

    din ce sa alegi?????o mina de pierzatori care sunt condusi din spate ca niste marionete de circ,care nu sunt capabili sa ia singuri o decizie,cu 2 exceptii,CVT siTB ,dar si dintre aceestia din urma se poate face o separare,un extremist si unul care a calcat pe orice cap pina a ajuns presedinte,cam unde credeti ca apasa balanta fara sa luam in calcul toate sondajele de opinie platite cu bani grei de psd,pur,vintu,patriciu sau alti oameni de afaceri.Vin cu un pariu aici desi in ultima vreme a uitat de tara si a inceput sa se incline in favoarea suporterilor cu bani ai pdl dar Basescu va cistiga lejer si numai din aceest punct de vedere
  • -11 (11 voturi)    
    Geoana presedinte (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:34)

    crisstina [anonim]

    Lui Traian Băsescu îi este frică de o dezbatere pe teme economice pentru că, timp de cinci ani, nu a făcut nimic pentru economiei şi nu are nicio soluţie de ieşire din criză. De aceea, actualul preşedinte caută pretexte să nu se prezinte în faţa opinie publice cu bilanţul economic al mandatului său. Băsescu lezează intereselele naţionale ale României şi acentuează izolarea externă pe care a provocat-o mandatul său.
    • +8 (8 voturi)    
      bai alex (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:09)

      hehe [anonim] i-a raspuns lui crisstina

      sau crissrina, sau cum te-o mai chema .
      Bai sunteti la fel de penibili ca cei pe care ii sustineti.
      Schimbati frate macar cateva vorbe in textul pe care il postati.
      Nici macar nu mai aveti timp sa tastati, copiati textul cu tot cu greseli.
      Uita-te la ce a postat mai sus numitul Alex, adica la ce ai postat si mai sus, si du-te 100 de ani.
      Sunteti de rasul curcilor, vai de capul vostru.
  • +6 (6 voturi)    
    Geoana este o marioneta (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:34)

    katrina [anonim]

    Geoana este inexistent si in propriul partid. Nu are abilitati de lider. Se observa clar cum vorbesc altii mai tari in gura , cum e Vanghelie, pentru el.
  • +8 (8 voturi)    
    Geona: Mi-e frica, mi-e frica sa fiu singurica (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:34)

    nana [anonim]

    Propunere de CD personalizat pentru Geona:
    1. Mi-e frica, mi-e frica sa dorm singurel
    2. I'm afraid of the dark, when I walk in a park
    3. Who's afraid of the big, bad wolf
    4. Don't be afraid, don't close your eyes
    5. Mama nu ma duc, ca ma bate lume rea...
    In rest, probabil ca mai bine ar fi acceptat Mihaela si socrela sa mearga la dezbatere. Lui nu-i place decat din off. Cat de prosti ne crede? Iar cu declaratia lui, sa inteleg ca-si face singur curaj?
  • -11 (13 voturi)    
    jos base (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:37)

    armido5 [anonim]

    Negativ Traian Băsescu: taxe şi şomaj
    Deşi 800 de români îşi pierd zilnic locul de muncă, Traian Băsescu vrea trimiterea în şomaj a 300.000 de oameni şi cere creşterea TVA.
    1. Traian Băsescu a declarat că doreşte majorarea TVA, ceea ce va duce la creşterea tuturor preţurilor cu cel puţin 5%. Cei mai afectaţi vor fi pensionarii, familiile cu venituri modeste şi oamenii din mediul rural. Traian Băsescu aruncă această criză în spatele celor săraci.
    2. Traian Băsescu a cerut disponibilizarea a 20% din angajaţii din sistemul public. O astfel de măsură nu numai că produce efecte sociale considerabile, dar este greşită din punct de vedere economic. Lui Traian Băsescu nu-i pasă de cei care au familii de întreţinut şi rate de plătit.
    3. 800.000 de oameni îşi pierd zilnic locurile de muncă. Creşterea şomajului a fost accelerată de criza politică declanşată şi întreţinută de Traian Băsescu. Traian Băsescu este aliatul şi nu inamicul şomajului.
    • +5 (5 voturi)    
      PROSTIMEA alege PROSTANAC (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:40)

      marin [anonim] i-a raspuns lui armido5

      Si pe prostimea ta conteaza geoana.
      Poti fi in doua situatii pentru al alege pe geoana si pe comunistii lui........
      Ori trebuie sa fii FOARTE redus .....ORI esti un tupeist.....ca leguma mazare din CONSTANTA.

      ORICUM matematica NU ai facut.......afirmind ca .......3 800 000 de persoane i si pierd zilnic locul de munca. NU este nevoie a stii matematica pentru a face un calcul simplu........Oricare copil de clasa 3-a si te v-a lamuri.
      DOAR oameni ca tine vor mai vota pe acest clan MAFIOT......numit..... iliescu.

      Acestia sunt produsul LUI iliescu .
      AJUNGE cit ne-ati subjugat....!!!!! DUPA 20 de ani este cazul sa NE LASATI in pace.....COMUNISTILOR din rindul 2.
      Dupa 20 de ani este cazul sa schimbam MACAZUL......MACAR ACUMA.....!!!!!!!!!!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      Treci pa la casierie, cu doo poze... (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:57)

      adormi7 [anonim] i-a raspuns lui armido5

      saz facem legitimatie!

      punctul 3 e tare rau: 800.000 de oameni isi pierd zilnic locurile de munca!
      ... in vro saptamina, s-a terminat! tot poporu muncitor va fi somer, nu?
      ...ocazie cu care punctul 2 nu mai are nici o relevantza....

      nu conteaza, ia-ti si tu un treling, ceva, ca se iese la zapada dupa program;)
  • +10 (10 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:41)

    Miky [anonim]

    Nu pot sa cred....individul asta e real? Are sorici nu gluma...te pomenesti ca hrebe a consultat-o pe mama omida care i-a zis ca iese nasol la drum de seara....
  • +7 (7 voturi)    
    Geoana, go home! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:41)

    Ioana [anonim]

    As zice, Geoana, du-te-acasa! Dar mai bine ti-ai lua o casa a ta, nu ai sta pe doi lei in vila de lux de la RAAPPS cu nesimtire de iepuras fricos si profitor, de copil al unui tata nomenklaturist si ginere de soacra securista si afacerista cu certificat de revolutionar. Ai fost un profitor toata viata, nu e cazul sa te mai imbogatesti si din functia de presedinte!
  • +6 (6 voturi)    
    Intrigat (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:58)

    Andrei [anonim]

    Si eu sint foarte intrigat si cu greva de la metrou si cu ce incearca sa ne minta dl. Geoana. Aceasi intrebare pe care am vazut-o aici: oare ne cred asa de prosti. Abia astept sa imi pun votul!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Geonel (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:06)

    JC [anonim]

    Acum vorbeste pe Antena 3. Iar dragi de anteniste modereaza comenturile contra Geonica sa nu care cumva sa-l atinca uc un fulgulet ca ii zboara motanelul.
  • +5 (5 voturi)    
    .... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:26)

    goagalitz [anonim]

    Zi zau,Mircea Duffy Duck, ca asta ai vrut sa spui. Tu, de fapt, ai spus "lumea a vazut ca exista o frica de confruntare LA mine", dar Vintu a fost de vina, a suierat si s-a scris "CU mine".
  • +6 (6 voturi)    
    Da, se tem toti ca nu-l pot prinde! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:29)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Diplomatul tot diplomat, se da greu prins - fuge, si-apoi de departe le striga: "fricosilor!" celorlalti candidati.

    Ca dumneata mai rar cineva, Geonacule, zau asa!
  • +6 (6 voturi)    
    unde se castiga alegerile? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:33)

    caravaggio [anonim]

    daca alegerile s-ar castiga la televizor atunci geoana ar deveni presedinte indiscutabil, campania impotriva lui basescu de pe antena3 si realitatea fiindu-i de ajuns.

    daca alegerile se castiga prin dovada activitatii in ultimii 4 ani atunci, prin comparatie cu geoana si antonescu, actualul presedinte ar castiga detasat inca un mandat, din primul tur, pentru ca nu pare nici nepriceput nici marginal.

    cred ca daca se va vota in logica in care a castigat basescu alegerile anterioare in fata lui nastase atunci presedinte ar trebui sa iasa acum antonescu, pe vot moral sau anti-basescu, anti-moguli etc.

    cred ca miercuri seara, dupa o dezbatere in direct ratata, toti cei trei candidati pastreaza fiecare sanse sa ajunga in turul 2.
  • +5 (5 voturi)    
    nu ma asteptam (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:37)

    cititor [anonim]

    ca Domnul Iliescu, tocmai dansul care a si facut studiile in Rusia, ma rog in Uniunea Sovietica, sa nu stie ca Dostoievski nu a scris "Prostanacul" ci titlul celebrului roman este cu totul altul.
  • +7 (7 voturi)    
    cata mizerie! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:49)

    robert [anonim]

    Situatia in care se afla Geoana este de un penibil extrem: PSD-ul arata cumplit cu Iliescu, Nastase, Vanghelie, Hrebenciuc, Ponta si alti smecherasi circari. M-am saturat de mizeria din acest partid, compus intr-o mare masura din infractori nedovediti si lichele oportuniste. Orice cetatean roman obisnuit, inteligent si de buna credinta, nu isi poate dori altceva decat ca acest partid sa dispara neintarziat de pe scena politica. Este scandalos, strigator la cer cum acesti smecheri, in continuare foarte bine grupati, se opun oricaror reforme democratice, incercand sa tina Romania pe loc. Se vede cu ochiul liber. Sunt prea nervos ca sa pot sa enumar mizeriile pe care le fac, in continuare, direct sau cu sprijinul altor grupari de influenta. S-a furat la nivelul a zeci de miliarde de euro in anii 90", avem o justitie paralizata, o coruptie generalizata, o administratie nereformata si constituita din functionari angajati pe relatii, perspective de trai sumbre, depresii, crize, oameni bolnavi. Sunt dezgustat de micimea politicienilor, in general, si in particular de cea a celor de la PSD, in preajma carora aerul devijne instantaneu unul irespirabil. In afara lui Cristian Diaconescu, acel partid este sortit pieirii in focurile Iadului comunist din care provine. In schimb, prin comparatie, cand te uiti la figurile reprezentative de la PDL sau PNL, constati imediat diferenta de calitate umana. Ma opresc aici, ca sunt prea nervos. Nenorocitii astia ne-au adus la un pas de intrarea in colaps economic, in incapacitate de plata, din cauza jocurilor lor politice duse cu o obstinatie si cu un tupeu criminale. Noroc ca FMI-ul, UE si alte organisme internationale si tari cu influenta nu au niciun interes sa ne vada, acum, ajunsi cersetori pe la portile Europei. Altminteri, meritam sa nu mai primim niciun ban si sa ajungem, din cauza prabusirii in neant, sa-i fugarim cu batele pe politicieni si sa le rupem picioarele pe unde i-am fi prins.
  • +6 (6 voturi)    
    LOL (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:56)

    amalia21 [anonim]

    Hai nu mai spune! :)) Cata prostia cat tine de mare ai putut sa afirmi. Toata lumea stie ca tu esti vinovat pt anularea confruntarii, pt ca ti-a fost teama de Basescu. Si nu invers! Nu mai juca teatru, nu-ti iese.
  • +8 (8 voturi)    
    Lumea a vazut... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:14)

    Ion Popescu [anonim]

    ...cum evita Geoana confruntarile cu cei mai puternici contracandidati ai sai apeland la tot felul de mijloace marsave prin subordonati sai (Sassu)si cu ajuorul superiorilor Voiculescu si Vantu....asta a vazut toata lumea. Daca era asa viteaz mergea la confruntarea de la Cluj sau accepta conditiile stabilite in seara asta. Daca are sanse sa intre in turul doi avand in vedere puterea baronilor locali din teritoriu, sansele sa devina presedinte sunt nule, cu oricine ajunge in turul doi, Basescu (aproape sigur) sau Antonescu sa nu uite ca electoratul de dreapta nu va vota niciodata cu emanatiile lui Iliescu, Hrebengiuc sau Vanghelie, asa ca....Basescu presedinte !
  • +8 (10 voturi)    
    aaaa (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:16)

    becaliada [anonim]

    fara PSD ...
    nu mai au ce cauta...
    hai BASE ... pe cai
  • +9 (9 voturi)    
    oh (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:28)

    forta5 [anonim]

    oh da, toti erau cu frica in ei.. Domnule Geoana, sa fim seriosi.. singurul candidat caruia ii e frica de dumneavoastra, sunteti chiar dumneavoastra.. Ati refuzat sa mergeti la Cluj dupa ce veniseti cu idea, acum ati facut tot ce era posibil sa nu se tina.. Doamne fereste sa ajungeti la guvernare pt ca probabil va urma o perioada de lasitate pt toata tara..
  • +7 (7 voturi)    
    si mie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:53)

    cucuvaia [anonim]

    mi'ar fi frica de m'asi intalni noaptea cu el pe strada !
    mai ales daca e insotzit de vanghele si mazarica...

    jos iliescu !
  • +8 (8 voturi)    
    Coliva (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:08)

    Alex [anonim]

    Classicul "Sa mori tu ? (Gioana) sau capra vecinului ?" Dca crapi de oftica pana la alegeri fac o coliva de 10Kg. Ne scutesti de un ofticar fraier, ieftin, care la fel ca un tzanc de gradinitza ishi ia giucariile si pleaca. Mincinosu roade osu !
    SP: jos comunismul si tot ce aminteste de el, de ex stagurile roshii.
  • +6 (8 voturi)    
    CIOLAN si NESIMTIRE (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:20)

    CONSTANTEAN [anonim]

    NU facem aici comentarii de dragul de-a pierde timpul.
    Eu eram foarte hotarit sa NU merg la vot.
    DAR citind mai multe comentarii REALISTE.......si nu pe cele partinitoare....m-am DECIS sa merg la vot, eu si TOATA familia.
    IL vom vota pe BASESCU....nu ca as fi total multumit de el, DAR admir CURAJUL si lupta lui cu CLANUL LUI iliescu.

    Acest ELIBERATOR....iliescu.... al poporului roman.
    MA intreb unde ar fi trebuit sa fim daca acesti LUPI care in urma cu 20 de ani s-au imbracat in piei de oi.ASA se face ca am ajuns sa fim asa cum suntem.

    NESIMTIREA este MARE NU pot traii fara sa conduca.
    Oricine poate sa-si dea seama ca l-au omorit pe ceausescu NU pentru ca sa traim noi mai bine, ci ca sa traiasca EI .....CUM A TRAIT..... ceausescu.

    DE 20 de ani ciini latra caravana..PDSR...trece.
    Oameni buni ....TRZITI-VA..!!!!! macar......ACUMA.
  • +7 (7 voturi)    
    problema lui geoana (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:57)

    cipri_ [utilizator]

    problema lui geoana e ca minte prea pe fata, e prea vizibil.
    Cel putin daca s-ar ascunde undeva la el acasa, fiindca asa is face rau cu propria mana. Poate ar fi bine ca hrebe sa-i interzica sa mai vorbeasca in public, daca mai vor sa intre in turul doi :-)
  • +7 (7 voturi)    
    Lumea a vazut... (Joi, 19 noiembrie 2009, 1:09)

    Sarsaila [anonim]

    ca ai lipsit la Cluj, baby!

    Azi lumea n-a mai vazut pentru ca nu s-a mai uitat! You're already missing! Sa ne scrii din opozitie, sa-ti mai trimitem cite un pachet cu ce mai arunca golanii astia de la putere... Sa nu te lacomesti, sa imparti si cu Iliescu, ca stii ca e sarac si cinstit!...
  • +7 (7 voturi)    
    Sper... (Joi, 19 noiembrie 2009, 2:19)

    busymind [anonim]

    ..ca multitudinea de plus-uri se va regasi in alegerile ce urmeaza, asta denota participatie. De felul meu sunt de centru dar sunt in totala contradictie cu "Recycle Bin" numit PSD (Cred ca au nevoie de "Physiological Support Division" pentru a evita "Prevention of Serious Deterioration". Disparitia lor ar genera" Program for Sustainable Development" :)). Astia nu sunt sociali democrati sunt niste hiene comuniste. Comunisti inca sunt mai peste tot din pacate. Inca au o arma formidabila in mana pe care se bazeaza de multi ani incoace si anume prostia care domneste in paturile sociale care nu au acces la informatie LIBERA. De mult urmaresc teatrul din "public" si am mari rezerve ca vreo minune se va mai intampla in al 12 lea ceas. Suntem (-ti) inca un popor adormit ca si printesa din padurea intereselor. Treziti-va din betia ignorantei si merge-ti la vot. Aminiti-va de ultima votare - in procente de participare - si deduceti voi ce a iesit de pe urma.
    Sper sa gresesc. Bafta
  • +7 (7 voturi)    
    Ipocrizia la ea acasa! (Joi, 19 noiembrie 2009, 5:54)

    Vizitiul [utilizator]

    Se pare ca Geoana chiar nu-si mai da seama cat de ipocrit este; cum sa faci tu o asemenea afirmatie cand tu refuzi a te prezinti la aceste intalniri!?

    Daca Geoana intra in turul 2, arata ca ceva este foarte in neregula cu Romania; omul asta e comunist pe fata. Afirmatiile si replicile lui Geoana sunt ca extrase din perioada comunista :( Nu-mi vine sa cred ce citesc!
  • -1 (1 vot)    
    este Geoana ruda cu ex membru CC PCR (Joi, 19 noiembrie 2009, 10:12)

    george [anonim]

    parca sa zic ca era un Geoana in CC PCR ,
    daca imi amintesc bine .
    Are vre-o legatura cu Geaona cel de azi ?
  • 0 (0 voturi)    
    Doar autoamgirea le-a mai ramas (Joi, 19 noiembrie 2009, 12:54)

    Padureanu [anonim]

    Una din doua: ori acest om este incapabil sa perceapa realitatea, ori constient fiind ca i-i este ostila, refuza sa o perceapa si in acest caz mai sunt doua variante: ori se autoamageste singur, confirmandu-si calificativul de prostanak, acordat chiar de propriul presedinte de onoare, ori este constrans de sefii lui sa joace astfel. Dar dece sa-l constranga acele diabolice "eminente cenusii" sa joace un astfel de rol? 1.Pentruca, spre rusinea lor, n-au gasit intre ei un pion mai bun. 2.Pentruca ei stiind foarte bine ca nu sunt agreati de electorat, incearca sa falsifice aceasta realitatea jucand teatrul agreatilor. La referendum nu au facut la fel? N-au incercat sa rastoarne rezultatul alegerilor, facand pe campionii democratiei? Sistemul anterior a disparut din lipsa de feedback, nu pentru ca nu percepeau realitatea, ci pentru ca erau hotarati sa o ignore. PSD-ul face la fel. Nu-i nimic de mirare: aceiasi scoala a pierzaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    sa razi sau sa plangi? (Joi, 19 noiembrie 2009, 14:22)

    egroeg [anonim]

    umbla o vorba prin popor...cica Geoana,pardon ,capra,dupa ce ca e raioasa mai tine si coada sus....
    evita intalnirea si apoi se bate cu pumnul in piept ca le e frica celorlalti sa se infrunte cu el.
    Daca stau sa ma gandesc ..parca niciodata PSD nu a avut o imagine atat de deplorabila ca cea prezenta,la care s-a lucrat cu atat succes in ultimii ani,iar Geoana este chintesenta acestei imagini.
    Tot mai mult cred ca in cadrul PSD exista un curent care sa ajute la compromiterea partidului in general si a lui Geoana in special.Nu mai avem asa de mult de asteptat...
    • 0 (0 voturi)    
      sa razi.. (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:12)

      ady [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      am crezut si eu la inceput ca se doreste distrugerea psd-ului din interior..dar m-am inselat ..concluzia la care am ajuns este ca tiganeala i-a adus in aceasta situatie..
  • 0 (0 voturi)    
    ras (Joi, 19 noiembrie 2009, 19:51)

    EUGEN [anonim]

    Lauda de sine nu miroase a bine domnule Geoana...Cred ca a'ti facut o manevra sa iesiti cocos...Nici o problema ,sunt convins ca o sa aveti parte de o confruntare
  • 0 (0 voturi)    
    cui? (Joi, 19 noiembrie 2009, 22:07)

    eugen [anonim]

    cui i-ar putea fi frica de tine? cui i-ar putea fi frica de o marioneta? in cel mai rau caz ne-ar fi frica de papusar de cel ce te manevreaza in nici un caz de tine "desteptacule" CRIN Antonescu !!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    da (Vineri, 20 noiembrie 2009, 11:11)

    deni [anonim]

    lumea a avzut ca geoana e un fraier si un incompetent la fel ca si basescu....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by