Culisele duelului de la Cluj: Basescu-Antonescu s-a jucat cu casa inchisa, Remus Cernea a fost incuiat afara

de Codrin Taut     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 20:59 Actualitate | Politic


Organizatorii dezbaterii publice dintre Traian Basescu si Crin Antonescu s-au izbit pe parcursul diminetii de simbata de mai multe probleme organizatorice. Acestia au avut dificutati in identificarea spatiului unde urma sa se desfasoare intalnirea, Universitatea Babes-Bolyai si Teatrul National fiind printre incintele posibile.  

Organizatorii intalnirii de la Cluj au incercat din rasputeri sa aseze dezbaterea sub patronajul lumii academice. Si asta cu toate ca un comunicat al Universitatii Babes-Bolyai arata ca rectoratul nu agreaza dezbaterea.

Pentru a nu stirbi insa prestigiul dialogului Antonescu-Basescu, Catalin Baba, decanul Facultatii de Stiinte Politice si Administrative, (apropiat al lui Emil Boc si in conflict cu rectorul UBB, Andrei Marga)  a contribuit cu un banner cu insemnele institutiei pe care o conduce. Intr-un final a fost ales hotelul Opera Plaza, al carui patron este omul de afaceri Octavian Buzoianu.

A doua dificultate cu care s-au confruntat organizatorii a fost accea a gasirii persoanei potrivite pentru a juca rolul de moderator. Rand pe rand au fost vehiculate numele lui Robert Turcescu, a  lui Luca Niculescu sau ale jurnalistilor clujeni Raul Chis de la Realitatea TV Cluj, Florin Danciu de la Foaia Transilvana, Titus Craciun de la Ziua de Cluj.

In final moderator a fost desemnat fostul redactor-sef al ziarului Cotidianul, Mihnea Maruta, pe care oamenii pesedintelui l-au anuntat cu aproximativ o ora inainte de derularea evenimentului.

La dezbatere a incercat sa participe si Remus Cernea, candidatul verzilor. Cernea a incercat sa-si revendice dreptul de a participa la dezbatere, insa solicitarile sale au fost acoperite de ropotele de aplauze prilejuite de intrarea lui Crin Antonescu in sala.

Candidatul verzilor a renuntat sa-si mai clameze drepturile, asa ca a parasit sala, nemaiputand sa se intoarca deoarece acesta a fost inchisa cu cheia. Persoane din stafful presedintelui au declarat ca aceasta a fost o masura de securitate.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10230 vizualizari

  • -4 (6 voturi)    
    Firesc ... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:05)

    Weather [utilizator]

    Pai ce sa caute copii de mingi inauntru?
  • -1 (5 voturi)    
    cenzurasimanipulare (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:09)

    schimbare!! [anonim]

    “Candidatul Partidului Verde, Remus Cernea, a declarat pentru REALITATEA.NET, că va participa la întâlnirea de la Cluj-Napoca. Cernea a mai spus că a discutat cu şeful de campanie al lui Traian Băsescu, Sever Voinescu, şi a primit confirmarea întâlnirii de astăzi, la ora 15.00.” Votati naiba corect ! Pentru schimbare www.remuscernea.ro
  • 0 (0 voturi)    
    Alte culise (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:18)

    mihai p [anonim]

    alte culise: cum a vrut Vantu sa blocheze dezbaterea de la Cluj:

    http://gotiu.viataclujeanului.ro/2186/cum-a-ajuns-un-somer-sa-modereze-prima-infruntare-publica-basescu-antonescu-culise/
  • +5 (7 voturi)    
    egalitatea nu e pt catei (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:21)

    zenboy [utilizator]

    de unde se vede ca egalitatea de sanse e o vorba goala. mai nimeni nu crede in ea, dovada si ce putin interes suscita o discriminare flagranta impotriva unui candidat, jurnalistii dezbatand de zor rautatile si glumitele candidatilor, foarte importante pt starea natiunii..

    PS. l-am vazut de cateva ori pe rc, pare un om proaspat, din afara sistemului, cu ceva actiuni civice la activ; totusi cred ca are sanse mai mari sa fie luat in serios daca se tunde, iar cand merge la teveu sa isi puna costum; stiu ca teoretic e mai important ce ai in cap dar practica ne omoara; in plus, mai e si chestie de protocol, care trebuie respectat - nu te duci la opera in slapi.
  • 0 (4 voturi)    
    aparitii jalnice ale presedintelui in exercitiu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:37)

    analistul de serviciu [anonim]

    Cam toate aparitiile publice ale presedintelui Romaniei sunt jalnice si uneori jenante.
    In frica domniei sale ca nu va mai fi ales stie sa joace urat si nu se opreste sa atace orice si orcand.
    Domnia sa uita ca situatia disperata in care se afla Romania este si opera domnei sale, deoarece timp de 5 ani a tot vorbit si nu a facut decat .. NIMIC.
    Se repeta scenariul de la primaria capitalei.
    Astazi mergand cu trenul intre Bucuresti Nord si Bucuresti Obor, conductorul trenului fiind jenat de viteza de melc cu care mergea trenul, spunea ca dezastrul cailor ferate a inceput cu domnul Traian Basescu si a continuat cu domnul Radu Berceanu, care au cheltuit banii cailor ferate pe alte proiecte, de mult ori personale!?
  • 0 (2 voturi)    
    aceasta dezbatere nu a fost facuta la (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:44)

    Ovidiu [anonim]

    intiativa vreounei televiziuni....ci la initiativa lui Base si a lui Geoana...Nimeni nu il opreste pe Cernea sa solicite confruntare cu Geoana sau cu Base separat...

    din pacate romanii prefera candidatii scoliti in PCR
  • +14 (28 voturi)    
    de curiozitate (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:47)

    srt [utilizator]

    Oare Cernea o fi anuntat oficial organizatorii ca doreste sa participe sau a postat doar pe blogul sau (de unde a preluat HotNews informatia)?

    Ma indoiesc ca daca anunta nu primea un raspuns oficial.

    Totusi a fost ditamai evenimentul (organizat pe alti bani decat ai sai) si nu prea mergea sa se prezinte ad-hoc cu mainile-n buzunare.
    • +6 (10 voturi)    
      P.S. (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:12)

      srt [utilizator] i-a raspuns lui srt

      In ultimul articol aparut pe remuscernea.ro se stipuleaza ca domnul Cernea aparea pe listele oficiale cu invitati. Rog HotNews sa investigheze informatia.
    • +10 (24 voturi)    
      parerea mea (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:16)

      romanul [anonim] i-a raspuns lui srt

      Sunt pro Basescu dar in primul tur o sa-l votez pe Remus Cernea, chiar daca nu castiga cine stie ce procente, important este sa se vada ca sunt votati si altfel de oameni decat Vanghelie si Mazare. Mai exista si alte probleme pe lumea asta decat sa vorbim 90% de pensii si salarii, de 20 de ani doar de asta vorbim, si daca am vorbi 24 H pe zi, tot nu ar putea fi marite mai mult, muncitorul roman are o productivitate mica, nu avem industrii de inalta tehnologie, iar bugetarii nu sunt functionari peste americani sau elvetieni, impozitul vine de la cateva firme mici si necajite, bugetul este cheltuit 100% plus deficitul. Deci problema aici trebuie pusa cum sa facem sa crestem constant an de an, in nici un caz la anul nu va fi ca in grecia, tara relativ saraca intre cele bogate, dar pana la nivelul ei ne mai trebuiesc 10 ani de facut treburile bine, nu creti salarii mari inainte ca sa marim productia, este ca si cand am punem caruta inaintea cailor. Romanii inca nu se rup cu munca, cu seriozitatea, tara arata in unele locuri mizerabil, cum sa aduci turisti, romanii inca nu sunt prea calificati, vezi populatia de la tara, ce facem cu alcoolicii? cu tiganii, prostituatele, cersetorii, bugetari fara numar, posturi obtinute pe relatii etc.
    • 0 (2 voturi)    
      ditamai evenimentul :)) (Duminică, 15 noiembrie 2009, 1:25)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui srt

      A fost o improvizatie... moderator gasit cu o ora inainte? Asta e ditamai evenimentul???
    • 0 (0 voturi)    
      Reactia lui Remus (Duminică, 15 noiembrie 2009, 19:15)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui srt

      Puteti sa gasiti detaliile legate de reactia lui Remus pe pagina lui de Facebook: http://fb.me/3u2ZTts
  • -2 (38 voturi)    
    asa da (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 21:48)

    IOnel [anonim]

    Faptul ca un candidat la presedentie este ignorat total dovedeste egalitatea de sanse si democratia solida din Romania. D-l Basescu nici macar nu s-a uitat la Remus Cernea.
    E prea mic pentru el, nu-l interesaza cineva care se ofera ca alternativa la circul parlamentar de stat
    • +10 (22 voturi)    
      De mult nu ma mai mira (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:23)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui IOnel

      Foarte urat din partea organizatorilor.

      Si da, domnul Cernea a anuntat oficial organizatorii dupa cum poti vedea tot intr-o stire mai veche.
    • +1 (23 voturi)    
      chiar asa da (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:37)

      dinu [anonim] i-a raspuns lui IOnel

      remus cernea asta are un staf de campanie? caci daca ar fi avut ar fi luat legatura cu ceilalti doi,asa doar a scris pe blog ca se urca in tren si merge si el la cluj! fleosc!
      • +3 (7 voturi)    
        Sa va spun o poveste (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:23)

        ALex [anonim] i-a raspuns lui dinu

        Daca unul dintre studentii mei ma suna pe interfon si imi spune ca e la usa si ca are de discutat ceva important, il primesc chiar daca nu si-a planificat venirea. Daca pot si am timp, il ajut. Daca as fi fost in locul oricaruia dintre candidati, si as fi aflat ca un contracandidat se afla in sala, l-as fi poftit la discutie, chiar si neanuntat. Astfel, nimeni nu ma va convinge ca intrebarile puse nu au fost ridicate de moderator "la fileu", restul jocului fiind de fatada.

        Adica sa o mai luam inca o data de la capat: Geoana spune ca daca Basescu are c***e, sa vina la o dezbatere publica. Basescu vine, dar Geoana initiatorul nu. Basescu spune ca nu e fair sa nu fie si alti candidati, dar il incuie pe Cernea afara. Moderatorul trebuie sa se pregateasca dar e anuntat cu o ora inainte. Dezbaterea este desfasurata in lumea academica dar la un hotel. Este o dezbatere privata care insa priveste interesul public national. Concluzia: de asta am plecat din Romania. Nu vedeti ca este TOTUL ILOGIC!!! Dumneavoasta intelegeti ceva din toata aceasta poveste ca eu nu inteleg NIMIC, dar absolut NIMIC.
      • +1 (5 voturi)    
        raspuns (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:02)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui dinu

        Remus Cernea are staff de campanie, asta stiu sigur. Dar persoanele din staff-ul lui de campanie sunt niste incompetenti. Oricum nu are sanse sa castige, nu stiu de ce se chinuieste atat. Sa fim sinceri... Un presedinte trebuie sa aiba prestanta, sa aiba o imagine, lucruri care pletosului asta ii lipsesc cu desavarsire.
        • 0 (2 voturi)    
          Romania in imagini (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:43)

          andretty [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

          nu conteaza cat de lung ai parul important e cat si cum gandesti...alegeti-l pe cel mai tare in clanta ca asta e definitia prestantei,nu? Aha sau e mai bine daca esti la costum? pana acuma Romania a votat doar imaginea, aici ai dreptate si probabil ca asta va face si de acum inainte...in consecinta Romania primeste acum ceea ce merita.
        • 0 (0 voturi)    
          Prestanta au avut toti pana acum (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:29)

          shogom [anonim] i-a raspuns lui Anonim

          ..in campania electorala dar pe parcursul mandatului si-au pierdut-o.
          Votarea lui Cernea inseamna de fapt iscalirea unei petitii impotriva clasei politice actuale.
          Prin afara, verzii, au electoratul lor sigur si format in timp(in unele tari ajunege pana pe la 10 %).In felul acesta reusesc sa joace un rol important in formarea unui guvern majoritar(cum face UDMR-ul la noi) si astfel sa-si impuna ideile privind protectia mediului.
          • 0 (0 voturi)    
            Cernea a incercat... vezi tu... (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:22)

            igorbt [anonim] i-a raspuns lui shogom

            "La dezbatere a incercat sa participe si Remus Cernea, candidatul verzilor. Cernea a incercat sa-si revendice dreptul de a participa la dezbatere, insa solicitarile sale au fost acoperite de ropotele de aplauze prilejuite de intrarea lui Crin Antonescu in sala"...

            Nu vreau sa votez Cernea care nici macar nu reuseste sa se impuna pentru a participa la dezbatere. LOL.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:07)

        hippiemuslim [utilizator] i-a raspuns lui dinu

        Domnul Remus Cernea si-a anuntat prezenta in acea emisiune.
      • +2 (4 voturi)    
        contact (Duminică, 15 noiembrie 2009, 12:20)

        ptc [utilizator] i-a raspuns lui dinu

        Staff-ul de campanie a luat legatura cu Sever Voinescu, şeful staff-ului de campanie al lui Traian Băsescu.

        Prezenţa lui Remus Cernea a fost confirmată de ambele părţi şi se pare că apărea pe lista oficială de invitaţi.

        Când a ajuns la întrevedere s-a întors treaba. Halal democraţie!
    • 0 (28 voturi)    
      asa cum spune cernea (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:47)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui IOnel

      precum si sustinatorii lui el vrea doar sa se faca ccunoscut, eventual sa mai primeasca vreo donatie.
      pana cand acel baiat nu va face si altceva decat mari vorbe pe blogul lui despre sine, pana cand nu va dovedi ca se poate intretine si din altceva decat din pensia parintilor, nu are ce sa caute pe langa candidatii la presedintie.
      • 0 (4 voturi)    
        nu va face si altceva decat mari vorbe (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:06)

        Dacian Moon [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Ooo ce interesant... "pana cand acel baiat nu va face si altceva decat mari vorbe". De 20 de ani astept sa vad de la politicienii din tara asta si altceva decat "mari vorbe". Poate tu le-ai vazut. eu nu le-am vazut. Si-au batut joc si isi bat joc in mod constant de oamenii din aceasta tara. Au avut pana acum o gramada de timp sa faca ceva si lucrurile bune nu se vad. Toate discursurile electorale de pana acum se bazau doar pe "aia n-au facut" desi au fost impreuna pana ieri. Scuza-ma, prefer sa aud pe cineva care vorbeste de demnitate, de respect, de paduri, de toleranta. Poate nu va reusi mare lucru dar macar cineva vorbeste si pentru cei care nu isi ineaca lipsa banilor si frustrarile in ura sau nepasare. Pentru tinerii care nu pleaca de aici pentru ca spera sa faca ceva pentru tara lor. Nu alearga toti dupa chilipiruri pe afara.
      • +2 (4 voturi)    
        blabla (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:08)

        Botz [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Si ce anume a facut Crin sau Basescu ATAT de important incat sa ne castige atentia? E usor sa fii auzit cand esti presedinte si esti sustinut de banii unora sa apari pe cutii de chibrituri sau alte afise. Ce-ai fi vrut sa faca Cernea incat sa-ti castige atentia? Cum vrei ca el sa se afirme daca nici macar nu primeste o sansa?
      • +1 (3 voturi)    
        Am impresia ca (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:09)

        hippiemuslim [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

        Tu nu ai ce cauta la sectia de votare. Habar nu ai ce inseamna democratie.
      • +2 (4 voturi)    
        pentru Ghitza.. de la portita... (Luni, 16 noiembrie 2009, 1:15)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        aloo.. domnu Ghita.. dumneavoastra pe cine sustineti?!
        Romania a aratat ca sustine tineretul?
        Ca are posibilitatea de a sustine crearea si ocuparea locurilor de munca de tineri pe capacitatile intelectuale ale fiecaruia?!
        Dumneavoastra ce munca aveti? asa de curiozitate...
        sunt multi tineri someri... asta a oferit ROMANIA populistilor!

        revin...
        Eu am intrat pe www.remuscernea.ro si dupa ce m-am documentat despre el pot sa spun ca e
        ALTCEVA! Sustin candidatura lui REMUS CERNEA! Este mult prea inteligent, incoruptibil si vertical!
        Nu prea am vazut asemenea politiciei si pentru asta ii acord votul meu!

        Pentru toti cei care au fost la guvernare cu obiectivele neindeplinite.. refuz campania lor si nu ii votez!

        Pentru o Romanie curata si verde!
        Din bun simt civic si cu toata responsabilitatea!
  • 0 (0 voturi)    
    Remus Cernea nu a putut intra... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:00)

    Ovidiu [anonim]

    Probabil ca trebuia sa participe toti candidatii, dar cu 10-15 candidati ar fi iesit o emisiune foarte interesanta, 5 min de persoana si atat...
  • +12 (22 voturi)    
    Remus a anuntat (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:07)

    Ion [anonim]

    I-a anuntat pe toti, s-a dus personal acolo... pur si simplu nu i-au permis sa participe!
    Daca ar fi vrut, la cit de imporvizata a fost intilnirea, ar mai fi putut sa aduca un microfon si pentru Cernea!
  • -15 (21 voturi)    
    Cernea Remus (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:16)

    Martens [anonim]

    Asta nu a fost arestat pt bani falsi?
    • 0 (4 voturi)    
      Bani falsi (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:46)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Martens

      Nu, nu Cernea este cel cu banii falsi.
      Falsificatorul este celalalt.
      Care celalalt? Alege tu, doar esti "alegator"!
    • -1 (5 voturi)    
      Nu (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:01)

      hippiemuslim [utilizator] i-a raspuns lui Martens

      Ala e un idiot care fura ca base, minte ca antonescu si e prost ca geoana. I se spune Nati Meir.
    • -8 (14 voturi)    
      Not yet (Duminică, 15 noiembrie 2009, 7:39)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui Martens

      Nu,inca nu l-au prins.
  • +15 (23 voturi)    
    Il cunosc pe Remus Cernea (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:36)

    Un nenica [anonim]

    Il stiu pe Cernea si e un om serios. Cei care-l cunosc nu pot sa puna altceva despre el. E educat si e tenace. O sa creasca si nu o sa i se mai inchida usa in nas. Bravo, Remus!
    • 0 (0 voturi)    
      alta-i problema (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:24)

      srt [utilizator] i-a raspuns lui Un nenica

      Pentru a deveni presedinte Remus Cernea trebuie sa se adreseze si celor care nu-l cunosc (cam o natie intreaga fara tine si inca cativa).

      Pentru noi, restul care e mesajul sau?
  • +12 (26 voturi)    
    Urît, foarte urît (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:37)

    Sylver Cheetah 53 [anonim]

    Fiind şi el un candidat cu acte în regulă, mi se pare un gest mizer. Chiar nu mai există decenţă în ţara asta.
  • -13 (27 voturi)    
    Da pana la urma cine e Cernea, asta? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:42)

    Cioara vopsita [anonim]

    Inca unul care se baga in seama?
    • +3 (5 voturi)    
      Inca unul care se baga in seama? (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:08)

      Dacian Moon [anonim] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      Daca "s-ar baga in seama" mai multi oameni capabili, tara asta ar arata altfel...
    • +1 (3 voturi)    
      ti-e lene? (Duminică, 15 noiembrie 2009, 10:54)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      daca ti-e lene sa dai un google search normal ca pui intrebari stupide.
    • 0 (4 voturi)    
      de ce nu intri putin pe site-ul lui (Duminică, 15 noiembrie 2009, 11:29)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      si te vei lamuri: remuscernea.ro
      de asemnea poti intra si pe www.secularhumanism.ro sa vezi actiunile asociatiei pe care o conduce.
  • +12 (20 voturi)    
    Democratie de fatada (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:47)

    Frobenius [anonim]

    Faptul ca la Cluj s-a mai aflat un candidat si ca acesta a fost impiedicat sa participe arata cit valoreaza "discutiile" de astazi. Indiferent cine este acest Cernea si care ii este cota, se pare ca prezenta sa acolo nu era "in program". "Programul" cui? Cine face acest "program"? Si, pina la urma, dupa "programul" cui urmeaza sa votam? Ma refer strict la "naivii" care se vor scula cu noaptea in cap ca sa nu lipseasca de la noua actiune de stampilare a "viitorului tarii".
    À bon entendeur, salut !‎
    • -2 (2 voturi)    
      Programul cui? (Duminică, 15 noiembrie 2009, 14:01)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Frobenius

      Programul lui Basescu bineinteles, noroc ca Antonescu l-a surclasat pe marinar.
  • +15 (29 voturi)    
    urat de tot! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 22:52)

    stef [anonim]

    Bile negre pentru Basescu si Antonescu. S-ar putea ca totusi sa merg la vot pentru Cernea.
    • -3 (15 voturi)    
      nu e chiar asa (Duminică, 15 noiembrie 2009, 8:33)

      nope [anonim] i-a raspuns lui stef

      d-l cernea nu s-a dus la cluj ca sa participe la dezbatere, ci ca sa arate ca i se va inchide usa in nas "abuziv". stiam inca de cand am citit stirea ieri ca nu va ajunge efectiv sa participe la dezbatere. pt. d-l cernea nu a fost decat o noua ocazie de a atrage atentia asupra sa. ceea ce tine, dupa parerea mea, de santaj psihologic ieftin.
      mi-ar placea si mie sa votez un candidat care asculta muzica buna, dar simplul fapt ca cineva asculta pink floyd sau ca a studiat filosofia nu poate fi o recomandare pentru nimeni. activitatile sale in domeniul societatii civile? - de aici deja prezentarea sa incepe sa scartaie: a preferat ca in locul unei lupte legitime pentru laicitate sa mute accentul pe valorizarea ateismului si ridiculizarea credintei.
      d-l cernea nu este un candidat la presedintie serios si nu este un personaj politic serios. chiar si in comparatie cu tarele celorlalti, nu are cum sa apara ca un salvator al decentei in politica.
      • -1 (5 voturi)    
        hmmm (Duminică, 15 noiembrie 2009, 20:07)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui nope

        vad ca ti se pare firesc sa nu fie lasat sa discute cu ceilalti doi! bravo,democratule, cu d'astia ca tine mi-e tot mai usor sa ma decid sa plec!
        • 0 (6 voturi)    
          un pic de discretie nu ar strica totusi... (Duminică, 15 noiembrie 2009, 23:44)

          nope [anonim] i-a raspuns lui clujean

          nu vad cu ce m-ar putea deranja sau interesa decizia dumneavoastra de a pleca din tara; presupun ca-i un lucru pozitiv :-/.
          cat despre absenta d-lui cernea de la dezbaterea de la cj, nu mi se pare nimic firesc sau nefiresc - pentru simplul fapt ca problema nu se pune asa. d-l cernea a dorit sa nu fie primit pentru a face gura pe chestia asta. drept pentru care s-a autoinvitat si a ocolit toate procedurile normale si plictisitoare. fiind un personaj inconsistent, nu vad cu ce m-ar fi interesat prezenta sau absenta sa de la o dezbatere electorala. de altfel, optiunile mele de vot nu se realizeaza in functie de dezbateri cu o saptamana inaintea alegerilor.
          in schimb dumneavoastra vad ca va planificati viata in functie de fleacuri precum comentarii anonime pe net - sa-mi fac si eu o imagine despre alegatorul roman pornind de la asta? :D
  • -7 (29 voturi)    
    remus (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:11)

    bibi [anonim]

    cernea a venit pentru confruntarea intre candidatii la presidentie???
    mie mi-a facut impresia ca a venit pe stadion... punga de seminte si petardele ii lipseaua, asta daca nu le avea in gluga...

    o fi el neconformist si asa-i ca haina nu face pe om...dar imi pare o lipsa de bun simt elementar sa te prezinti astfel la acest eveniment.
    • +2 (2 voturi)    
      Si nu conteaza cat de lung am parul, (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:26)

      ALex [anonim] i-a raspuns lui bibi

      Important e cat si cum gandesc,
      Lume lume, soro lume,...

      Canta Dumnezeu sa-l odihneasca Florian Pittis.
    • +1 (5 voturi)    
      Haina si... omul (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:52)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui bibi

      Ai dreptate, nu haina il face pe om. Ci... punga de seminte si petardele. Mai ales "petardele"!
      Minte-ma, fura-ma, batjocoreste-ma, dar pune o haina si-o cravata. Si tu esti un... "alegator".
    • 0 (4 voturi)    
      Probabil tu stii mai bine (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:05)

      hippiemuslim [utilizator] i-a raspuns lui bibi

      Cum e sa mergi pe stadion cu punga de seminte. Pseudo-bunul simt il predica mincinosul crestinopat de antonescu, domnul Remus Cernea are planuri mai mari cu Romania, nu ore de educatie civica pentru romanii ca tine :)
    • 0 (4 voturi)    
      fiindca incepand cu iliescu (Duminică, 15 noiembrie 2009, 11:31)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui bibi

      si terminand cu basescu, toti s-au imbracat bine si tie ti-a placut si i-ai votat si uite unde am ajuns.

      fiindca haina il face pe om, nu? cand va treziti odata.
  • +1 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:51)

    [anonim]

  • 0 (4 voturi)    
    Dezbatere publica cu usile inchise cu cheia??? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:58)

    alegatorul [anonim]

    Oare chiar asa de multe probleme ar fi putut sa puna un om simplu, venit din randurile societatii civile unor "politicieni versati", ca domnii Antonescu si Basescu? Putea sa vina si Potirca, sau Becali, gestul celor doi "bajetzi deshteptzi" care au inchis sala cu cheia este incalificabil, oricare ar fi parerile publicului despre gestul unui candidat la presedintie! Rusine Antonescu, rusine Basescu...BRAVO REMUS CERNEA!!!!
  • +1 (5 voturi)    
    Manifest pentru libera exprimare! (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:41)

    alegatorul [anonim]

    Daca cineva mai crede in dreptul de libera exprimare, sa vina duminica, 15 noiembrie, in Parcul Carol, la Arenele Romane pentru a sarbatori 5 ani de la salvarea acestuia printr-o campanie organizata de Remus Cernea, dar si pentru a manifesta impotriva ingradirii dreptului la libera exprimare, chiar si din partea unui candidat la presedintia Romaniei!
  • -2 (4 voturi)    
    recunostiinta (Duminică, 15 noiembrie 2009, 0:44)

    ciob [utilizator]

    am remarcat cum un cetatean onest, simplu si meritoriu al acestei tari este ignorat total de presedintele (sper vremelnic) al ei spuen multe!!!! basescu nu are chef de anonimi, el se lupta numai cu cei cu are ceva de castigat, nu cu cei pe car enu il stiu birtashii si tunzatorii de oi ce au nevoie de tatuc. ce il costa sa intinda o mana??? din cate stiu remus a contribuit decisiv la oprirea distrugerii parcului carol!!!
  • -2 (12 voturi)    
    RC (Duminică, 15 noiembrie 2009, 8:17)

    roberto [anonim]

    Cernea este un altfel de Nati Meir. Nu inteleg de ce nu vrea sa schimbe mai intai un oras (ca primar) si sare direct la gatul Romaniei. Ar trebui sa stie ca un presedinte nu se ocupa cu impaduriri.

    ps: am unn frizer bun.
  • -3 (13 voturi)    
    Impostorii se grabesc (Duminică, 15 noiembrie 2009, 10:55)

    tina [anonim]

    Mai intii inveti bine carte
    Apoi conduci o firma mica
    Apoi devii primarul unui oras mare
    Apoi poti candida la a conduce 5 ani Romania.

    Altfel esti un impostor. Va mai aduceti aminte de Bratianu Cartof, Mudava si altii ?
    • +2 (6 voturi)    
      ok, dar... (Duminică, 15 noiembrie 2009, 16:49)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui tina

      primarii si presedintii pe care i-ai votat tu pana acum respecta traseul asta? spune pe cine ai votat??
    • -1 (5 voturi)    
      bravo, praleo! (Duminică, 15 noiembrie 2009, 20:09)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui tina

      ai zis-o de m-ai facut zacusca! deci pana ce n-ai invatat gustul banului nemuncit, al spagii (date si primite),al licitatiilor trucate si al nesimtirii de partid nu esti bun de presedinte? coool!
  • 0 (0 voturi)    
    de ce? (Duminică, 15 noiembrie 2009, 12:01)

    Dacian Moon [anonim]

    Puteti sa-mi explicati de ce comentariile mele trimise aseara nu au aparut pe pagina? (de vreme ce au aparut comentarii de azi-dimineata, ma indoiesc ca nu s-a ajuns la ele)...
  • -2 (2 voturi)    
    RUUSIIIINEEE (Duminică, 15 noiembrie 2009, 16:01)

    floarea [anonim]

    Foarte urat, dar foarte urat. Chiar daca Cernea asta chiar nu are nici o sansa la Cotroceni, ar fi fost omeneste sa-l lase si pe el sa participe la dezbatere. Dar daca ma gandesc mai bine, bine ca n-a participat. Ii gasea si lui Basescu vreo rana din trecut pe care s-o dezgroape. Trebuie sa te feresti de Base ca de lepra. A ajuns mai ceva decat o lepra. A ajuns NEOM. !!!
  • +1 (3 voturi)    
    doi mojici (Duminică, 15 noiembrie 2009, 18:40)

    ygj [anonim]

    daca oscilam intre base si antonescu ..m-ati ajutat sa ma hotar':Cernea
  • -3 (3 voturi)    
    Votez Crin (Duminică, 15 noiembrie 2009, 21:13)

    Razvan [anonim]

    Mi-a placut in mod deosebit seriozitatea lui Crin! L-a cam jucat pe degete pe Basescu si a obtinut o victorie mare. Sunt convins ca aceasta dezbatere a lamurit un mare numar de romani nehotarati. Pe mine - cel putin - m-a facut sa inteleg ca am cu cine sa votez. Voi miza pe Crin de aceasta data. Nu stiam pe mana cui sa merg. Basescu sau Crin? Aleg Crin pentru ca e altfel. Felicitari, domnule Antonescu - IREPROSABIL!!
    • 0 (2 voturi)    
      . (Luni, 16 noiembrie 2009, 1:02)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      mizez in continuare pe basescu. crin antonescu se foloseste de o intamplare din trecut pentru a atrage mila oamenilor.. vai ce drama traieste el! pana acum de ce nu s-a zis nimic?!
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Luni, 16 noiembrie 2009, 7:31)

    Angel [anonim]

    Dezbaterea dintre Basescu si Antonescu a fost doar un schimb de replici,nicidecum sa intrebari legate de ce sa facut in 5 ani de zile.Ar fi trebuit invitati toti candidatii la aca dezbatere.
  • -2 (2 voturi)    
    zi trista pt democratia romaneasca (Luni, 16 noiembrie 2009, 7:31)

    sorin [anonim]

    acest gest inseamna un singur lucru: le e teama de cernea.
  • -1 (3 voturi)    
    trist si penibil (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:21)

    mada [anonim]

    rusine!!! sa iesim la vot si sa votam cernea .. sa le dam o palma acestor nesimtiti de politicieni care ignora si bunul simt si democratia ....

    Remus chiar are sanse.. cele 30 de procente de alegatori care voteaza de obicei se vor imparti intre multi candidati .... daca cei care absentam de obicei la vot ( eu sunt un astfel de caz), vom merge si vota cu Remus, are mari sanse sa ajunga in turul 2 ... si in turul 2 televiziunile vor fi obligate sa il ia in seama si va avea sansa sa poarte un dialog cu celalalt oponent.
  • 0 (0 voturi)    
    Jenant. (Luni, 16 noiembrie 2009, 17:30)

    www.PortalElectric.Ro [anonim]

    As fi vrut sa zic ca democratia romaneasca e in pericol, dar nu cred ca putem inca vorbi de o democratie reala in Romania.
    Vad ca in continuare ne impartim in cetateni de mana intai si cetateni de mana a doua, in candidati de mana intai si candidati de mana a doua. Legea asta electorala au facut-o la misto, asa cum ne place sa facem totul la misto ? O data ce un candidat a ajuns in cursa electorala conform legilor date de ei, TREBUIE sa avem deplina egalitate democratica in cursa electorala. Dreptul meu de a fi reprezentat de un candidat in confruntarea cu ceilalti a fost terfelit. Nu Remus Cernea a fost jignit, ci eu si multi altii au fost jigniti.
    E posibil sa nu fi ajuns cei 20 de ani pentru a schimba acea generatie care inca are in ADN canduita comunista. Nu stiu insa daca timpul mai are rabdare cu noi. Deja ati vazut si voi ca am ajuns la fundul sacului.
    Incotro Romania ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by