VIDEO Basescu accepta invitatia lui Geoana la o dezbatere publica - sambata, la Cluj 

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 13 noiembrie 2009, 16:51 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu este dispus sa participe la o dezbatere alaturi de Mircea Geoana, sambata, la Cluj, intre orele 16.00 si 17.00, sugerand ca tema discutiilor sa fie "economie si educatie", a precizat purtatorul de cuvant al candidatului Basescu, Sever Voinescu, citat de NewsIn. De asemenea, seful staului este dispus sa participe in continuare la un sir de asemenea dezbateri, organizate in diferite centre universitare, programul de campanie electorala urmand a fi ajustat in consecinta, in masura in care este posibil.

"Din punctul de vedere al domnului Traian Basescu, domnul Mircea Geoana este liber sa invite la aceste dezbateri si alti candidati. Adaug ca domnul Traian Basescu este deschis sa abordeze cu domnul Geoana in dezbateri publice si alte teme decat cele enumerate de domnul Geoana, cum ar fi de plida calatoria domnului Mircea Geoana la Moscova, de asemenea s-ar putea organiza o dezbatere la Tulcea pe tema calatoriilor domnului Geoana in Delta", a spus Sever Voinescu.

Voinescu a subliniat ca seful statului este dispus sa amane sambata plecarea sa spre Brasov si Sibiu pentru a participa la o dezbatere alaturi de Mircea Geoana la Cluj, alegand, dintre temele propuse in mod public de candidatul PSD, tema "economie si educatie", dar fiind dispus sa abordeze orice alte subiecte.



Geoana l-a chemat pe Basescu la trei dezbateri publice: Daca va avea curaj, va accepta

Presedintele PSD, Mircea Geoana, a declarat, joi, la Sibiu, ca il provoaca pe Traian Basescu la dezbateri publice in trei centre universitare, la care sa aiba acces toate televiziunile. "Regret faptul ca presedintele Basescu refuza duelul direct. Relansez oferta pentru dezbateri publice in trei mari centre universitare din tara: prima poate fi la ASE, in Bucuresti, pe teme economice, una la Universitatea Babes Bolyai din Cluj, pe teme privind siguranta nationala, si una la Universitatea Alexandru Ioan Cuza, din Iasi, pe teme sociale”, a spus Geoana intr-o conferinta de presa la Sibiu.

Geoana spune ca a ales acest gen de dezbatere, pentru ca Traian Basescu sa nu poata spune ca nu vine la televiziunile „mogulilor”. "Nu vreau sa fie la televiziunea mogulului Dan Voiculescu, nici la cea a lui Sorin Ovidiu Vantu, nici a mogulului Paunescu si nici la TVR, unde poate spune ca PSD l-a sustinut pe Alexandru Sassu. In mediul academic, la masa cu specialisti, sa fie discutii la care sa aiba acces toate televiziunile. Vreau discutii in care Traian Basescu sa dea socoteala pentru cei cinci ani de mandat, sa raspunda pentru ceea ce a facut si pentru ce nu a facut”, a spus Geoana, care a adaugat ca „daca va avea curaj, Traian Basescu va accepta”. 








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2792 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    nu va fi in direct la nicio televiziune (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:03)

    eddyiek [anonim]

    la pariu ca aceste dezbateri nu vor fi transmise live? de ce oare...
    • +27 (33 voturi)    
      pai cum sa fie live (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:26)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui eddyiek

      pai cum sa fie transmise live doar nu vrei sa se faca geona de rusine in fata natiunii. or sa faca astia de realitatea si antene un colaj cu intrebari alese ale lui marean si ilici care sa poata sa il inchida pe Base. Nu vor reusii sa faca acest lucru ca base stie el ce stie .
      P.S. daca tot vine in fata natiuni sa ne explice si noua cum a votat de doua ori in BP ( biroul permanet ) si ce face el la rusi si dece nu a raspuns la tel cand Basescu la sunat de la CSAT.
      Sunt multe lucruri la care domnu geoana ar refuza sa raspunda .
      • +17 (23 voturi)    
        Geoana si cioara vopsita (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:49)

        cix [anonim] i-a raspuns lui ionel

        Ai dreptate Geoana nu vrea sa se faca de ras in fata natiunii, dar nu are ezitari sa se candideze in cazul in care va invinge sa faca natiune de ras in fata lumii...
        Va fi vai de amarul nostru de vom ave un presedinte ca Geoana, Vadim, Cozma, Gigi, Oprescu, Antonescu... Nici Basescu nu e grozav , dar macar a incercat sa rastoarne carul cu prostanaci etc
        • -3 (5 voturi)    
          Curiozitate (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:54)

          padre [anonim] i-a raspuns lui cix

          Nu cumva erai si tu in car in momentul acela nefast ?
      • -3 (5 voturi)    
        info (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:52)

        info [anonim] i-a raspuns lui ionel

        draga ... o fi geoana un ...cum vrei u sa ii zici, da imi explici cum de un asa mare PATRIOT un asa mare iubitor al acestei TARI a intrebat o profesoara "cat castigati pe ora??" da ce ma profii produc paine si taie porci ??? daca tot e tema de educatie...iar cu economia....ce sa mai discute ca si asa am iesit din criza, ca doar asa s-a laudat....a iesit din criza......nu mai zic a cui....hai o seara buna


        Votati poporu roman , astia nu ne reprezinta, NICI UNU
        • +1 (1 vot)    
          ... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:24)

          festinalente [utilizator] i-a raspuns lui info

          astia nu au nicio treaba cu cu ce e in tara asta. Ei stiu decat Basescu si atat. Mai mult nu ii duce capul.
        • +1 (1 vot)    
          explicatie ceruta (Vineri, 13 noiembrie 2009, 21:03)

          Makarenko [anonim] i-a raspuns lui info

          Intrebarea presedintelui a fost corecta.
          Cate ore pe saptamana lucreaza un cadru didactic? E o intrebare interesanta. Cate saptamani de vacanta (concediu) platite are un cadru didactic pe an? O alta intrebare interesanta.La asta nu mai adaugam orele de greva de asemeni platite care au devenit deja ceva obisnuit. Acum faceti socoteala si veti descoperi ca salariul orar a unui cadru didactic nu e chiar neglijabil. Cat e acum o norma in invatamantul liceal? E o alta intrebare. Veti spune ca vai, cat se mai pregatesc acasa cadrele didactice. Rezultatele sunt jenante. Sunt mult prea multi cei care nici macar nu mai deschid o carte ( mai primesc si un spor pentru carti dar cine sa le mai cumpere). Aceleasi sisteme de predare ca pe vremea lui Ceausescu in mult prea multe scoli. Nepasare, suficienta, neglijenta la tot pasul. Sa mai gasesti astazi profesori de istorie care le spun copiilor la clasa cat de bun a fost comunismul este de neimaginat; astfel de oameni n-au ce cauta in sistem si ei totusi exista. Cei din educatie trebuie sa-si justifice salariile prin performanta. Peste tot in lume se face asta. Stiti cum se lucreaza in mediul privat? Stiti ce inseamna sa lucrezi permanent sub spectrul conditionarii locului de munca (nu a salariului) de performanta? O natiune pentru a fi puternica are nevoie nu de slugi asistate de catre stat care sa aiba garantate firimiturile zilnice contra voturi ci de oameni responsabili si constiinciosi profesionisti adevarati care cer mult dar ofera pe masura. Oare de ce neamul asta al nostru accepta sa supravietuiasca prin slugarnicie si umilita si nu vrea sa traiasca cu adevarat prin munca si demnitate?
          • 0 (0 voturi)    
            info (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 12:25)

            info [anonim] i-a raspuns lui Makarenko

            SLUGI asistate? da u crezi ca profesorii sunt la fel ca cei de la sate care beau bani de pe ajutoare??? si lasama cu privatu, e cea mai mare vrj a lumii moderne, suntem sclavi la privati exploatati ca negii pe plantatii
    • +18 (20 voturi)    
      Daca nu vor fi live... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:38)

      ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui eddyiek

      ... inseamna ca democratia a murit in Romania
  • +17 (19 voturi)    
    Game on... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:16)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    Dar m-ar interesa cu toti, nu numai acestia doi. Sa fie si Traianel, cu Mirciulica, cu Crinutz si restul aspirantilor. Dar poate nu iese o discutie a la mahala cum tot vad pe la TV. Sa vedem ce le poate mintea. Eventual sa puna publicul intrebari. Un public obiectiv, evident.
    • +15 (15 voturi)    
      de unde public obiectiv? (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:38)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

      este si asa suficient de greu sa gasesti moderatori obiectivi.
  • +4 (4 voturi)    
    tin eu pariul (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:31)

    serban [anonim]

    spune cat pui in joc
  • +19 (21 voturi)    
    Cool de tot! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:34)

    EuM [utilizator]

    Chiar ma bucur.. Acum TVR-ul ar fi cam obligat sa transmita live... ma rog, daca sunt in stare sa fie in sfarsit televiziune nationala...
    In rest, ma teama ca cineva si-a dat singur foc la valiza.. f bine...
    Geoana, tata, arde rau!

    M
    • +8 (8 voturi)    
      nu ca ar cam fi (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:01)

      BadCo [utilizator] i-a raspuns lui EuM

      chiar sunt obligati, cum si noi suntem obligati sa platim abonamentul.
  • -7 (11 voturi)    
    nu mai are sens (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:44)

    oldman [anonim]

    la cat s-au balacarit unii pe altii chiar nu mai conteaza. vor continua oriunde se vor intalni. si fiecare din noi va considera ca cealalta parte manipuleaza discutia, etc. geoana va bate oricum apa in piua k baselu sa dea socoteala pentru ultimii cinci ani, baselu are sa-l intrebe de moscova si alte lucruri, oprescu orice ar spune si intreba nu-l ia nimeni inserios sa-i raspunda, crin se razboieste cu cine nu trbe, in loc sa atace la geoana iar aia doi circari ar duce discutia in derizoriu. un o echilibrat (makar mintal) ar fi kelemen hunor dar nu cred k s-ar baga la asa ceva
  • +16 (20 voturi)    
    dezbatere (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:46)

    io [anonim]

    am impresia ca Prostanacu' si-a taiat craca de sub picioare...bye-bye turu'2...e inconstient sau cineva l-a sfatuit f rau....se lasa cu sange :))))
    • +9 (9 voturi)    
      Nu (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:41)

      Sammy [utilizator] i-a raspuns lui io

      Nu, pt ca Base il vrea in turu2, o sa ii dea mai multe 'bucati' dar nici una mortala.. nu-l face K.O. ca nu-i convine si cred ca Geoana stie asta
  • +18 (22 voturi)    
    hahahah (Vineri, 13 noiembrie 2009, 17:57)

    MirceaA [utilizator]

    stati sa vedeti cate defectiuni tehnice vor avea Antenele si Realitatea, taman cand vorbeste Base.
    • +6 (6 voturi)    
      Just (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:23)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      No comment!
    • 0 (0 voturi)    
      =)) (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 9:45)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Chiar asa =))
  • +17 (17 voturi)    
    mirceo... gura bate ... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:13)

    liviu [anonim]

    Mie situatia mi se pare ca atunci cand vreun smekerash sta in fata unei porti pe care scrie caine rau strigand mascari la caine si provocandu-l de fiecare data cand trece pe langa el.
    Si intr-o zi cum striga el stiind ca poate e deschisa, brusc poarta se deschide si dulaul in prag se uita dulce la el si ii spune suav: Incepem?
    • +7 (9 voturi)    
      Eu chiar sunt curios... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:36)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      Pt ca din moment ce Geoana a aruncat manusa....are ceva siguranta. Oricum...cel mai mare minus al lui Geoana e fix partidul din care face parte...nu neaparat persoana lui.
      • +7 (7 voturi)    
        Raspuns ptr.bgd:are siguranta pe care ... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:29)

        CD [anonim] i-a raspuns lui bgd

        i-o da intelegerea cu Moscova .Vreti sa varepet etapele Planului Moscovei pentru Romnaia .Deci:
        1)-inainte de suspendarea presedintelui in functie
        Tariceanu se intalneste in secret cu Kondyakov;
        2)-este ales Bogdan Olteanu la BNR tocmai pentru perioadaincare BNR pregateste strategia deaderarela economia UE ,adica convergenta la euro .Misiunea lui Olteanu este sa transpire informatii folositoare Moscovei -VIa Patriciu despre srategia de convergenta pentru ca sa fie contracarat cu succes .VIne Patriciu,la cateva zile si-l caracterizeaza pe Olteanu labil psihic,lipsit de loialitate si caracter .Vine si Crin si intareste ca au vrut sa scape de Olteanu .Diversiune tip GRU la care se preteazaCrin ceea ce face dovada ca stie de Planurile Moscovei pentru Romania si decizia ca Geoana sa iasa presedinte ,iar Crin s a primeasca niste procente .Deaceea Crin l-a propus pe Johannis ;
        3)- Rolul lui Johannis este de a garanta UDMR
        (ca apartenent la o minoritate ) indeplinirea promisiunii lui Putin cu privire la autonomia teritoariala a Ardealului .Citez din Putin declaratie data in 2008 :''se poate repeta ,oriunde si oricand ,in tarile dine st scenariuldin Iugoslavia '';
        4)-majoritatea aritmetica de 65 % este legata
        executarea intocmai a Planului Moscovei pentru Romania in schimbul satisfacerii unor interese de grup, in dauna interesului national al Romaniei : PSD-presedintia,PNL-cresterea procentului ,UDMR -autonomia teritoariala a Transilvaniei cu ajutorul Rusiei ;
        5)-cel care pune in concret Planul Moscovei new-bolsevism-ul este Dinu Patriciu scop in care a investit banii Rusiei in 92 % din Banca Populara a Georgiei si in mass -media in Ucraina :ziarul Blick ,fratele geaman a lui Click ;
        6)-dovada ca aplicarea planului a inceput cu atacul la BNR prin Olteanu este afirmatia de astazi a lui Geona prin care cere BNR sa crediteze din rezerve ;
        7)-raspunsul plin de cel mai inalt patriotism al BNR ,ca nu va lucra decat in interesul national al Romaniei .
        • +2 (2 voturi)    
          Pai a fost evident... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:00)

          Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui CD

          ... de la inceput ca Base se bazeaza pe BNR, respectiv pe Isarescu.
          Plus ca FEMEIU a zis de cite ori a avut ocazia ca BNR a jucat foarte bine in aceasta perioada de criza...
      • 0 (2 voturi)    
        As putea spune asta (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:33)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui bgd

        si despre Base, no?
        • +2 (2 voturi)    
          Normal... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:46)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

          Din moment ce se duce...inseamna ca nu ii este frica...si nici nu prea are de ce...avand in vedere ca Geoana e si mai rau decat Basescu. El o sa iasa castigator din treaba asta...oricate manuse ar arunca Geoana.
      • +4 (6 voturi)    
        Yo-Yo (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:37)

        XtrO [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Da, o fi aruncat el manusa, dar Bunicutza a uitat sa ii spuna ca i le-a legat de maneca cu gumilastic, sa nu le piarda cumva, fiind... asa cum l-a caracterizat bolshevika bunicutza. Deci, va dati seama, dragii mosului, ce palitura napraznica lua peste bot cu propria manusa, aruncata ostentativ, precum un gest comic-butaforic al Cavalerului Tristei Figuri. Politice, desigur.
  • +10 (10 voturi)    
    Bravo d-lui Basescu (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:52)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Il va face praf deoarece dl Geoana nu are experienta.
    Iar dl. Basescu este veteran in confruntari cu PSD :)
  • -6 (6 voturi)    
    De ce doar cu geoana ? (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:57)

    nicu_dicu [utilizator]

    De ce nu a fost invitat sa fie prezent si Oprescu sau Antonescu ?? Oare pentru ca pe Geoana il considera cel mai usor de contracarat in al 2-lea tur ?
  • +9 (9 voturi)    
    Daca se va intampla sa nu fie in direct, (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:58)

    Florin [anonim]

    ..fac apel la reporterii HotNews sa se deplaseze maine la Cluj, sa ne tina la curent cu acele "LIVE Text" despre ce se discuta. Sper sa obtina autorizatia de a asista...
  • -8 (8 voturi)    
    A ajuns rau situ asta (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:09)

    Daniel [anonim]

    La orice stire politica vin cei platiti de staffu PDL sa disemineze ideea ca basescu e mare tare si iubit de popor.

    Ceea ce defapt e invers...
    • +2 (2 voturi)    
      E alta Liga aici, tati! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:36)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Mori da ciuda ca tie nu-ti da nimeni!
    • +2 (4 voturi)    
      Peste tot sunt tonomate... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:53)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Portocalii, rosii si galbene. Daca faci abstractie de ei si de sistemul asta idiot de votare a comentariilor...e ok site-ul. Cu mici tente portocalii...ca doar toti trebuie pana la urma sa se incline intr-o parte....dar acceptabil per ansamblu. Macar nu e ca la tv...unde ni se arata direct culoarea pe care ar trebui sa o votam...in special rosu.
  • +9 (9 voturi)    
    prostanacul (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:14)

    spectator [anonim]

    are s-o. ia pe coaja de la prima confruntare.Mi-e teama ca pe tru celelalte doua propuse de el,nu va fi disponibil:se va imbolnavi sau va pleca la Moscova.
  • +10 (10 voturi)    
    Masochism sau delir ? (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:14)

    XtrO [utilizator]

    Pe tot parcursul mandatului de Presedinte al lui Traian Basescu, toti adversarii psd-pc-pnl-pnt-udemereu-moguli-antene-realitati-etc. urlau acuzator, in gura mare, ca acesta se simte in largul sau doar in situatii de criza si, deci, creeza stari conflictuale, care duc la confruntari din care adversarul nu prea are cum sa iasa victorios. Oare cat de masochist sau cat de rupt de realitate poti sa fii, mai draga Gioana, sa il provoci pe T. Basescu chiar tu, la acest veritabil duel electoral, pe viata si pe moarte (politica, evident) ? Sa asteptam deci, o sambata plina de nazbatii 'telectual-sforaitoare la Cluj...
  • +9 (9 voturi)    
    jos cu geoana (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:16)

    iuliana [anonim]

    Nici nu trebuia sa folosesti cuvantul "CURAJ", tu care nu raspunzi la telefon. normal ca nu vrei sa te faci de ras tocmai de aceea ai avut si tu putin,putin tupeu sa te intalnesti cu dl. presedinte.
    • +2 (2 voturi)    
      Ba tocmai asta e! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:42)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      Basescu tocmai aici are punctul sensibil, orice poti spune despre el, dar nu ca e fricos!
      Orice punct forte poate deveni punctul cel mai slab...
      Cine se enerveaza, pierde... e capcana!
  • +5 (5 voturi)    
    spectaculos... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:29)

    chianti1 [anonim]

    va fi intr-adevar spectaculos, desi daca ar fi dupa mine, as fi aranjat aceasta intalnire(daca ar fi singura), cat mai aproape de ultima zi in care se poate face campanie pentru primul tur. Cu siguranta Base ar fi peste ei, iar celorlalti nu le va mai ramane mult timp pt spalat creierul prostimii. S-a demonstrat ca au mijloace si determinare teribila pt acest lucru, iar cei slabi cad usor prada acestor ordinarii.
  • -5 (5 voturi)    
    si-o fura rau marinaru' (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:56)

    comentator [anonim]

    ora 16 nu prea-l avantajeaza pe Profesor, fiindca deja va fi baut cateva jack-uri la pranz (ca tot omu') si hac, iar o ia pe aratura...
  • +5 (5 voturi)    
    Atitudinea lui Base (Vineri, 13 noiembrie 2009, 19:56)

    Sarsaila [anonim]

    Trebuie sa fie, la fel ca si pina acum: IGNORE TOTAL! Asta ii scoate din minti pe toti ceilalti candidati. Il poate face pe Geoana sa plinga in direct isterizat daca isi pastreaza singele rece si ii spune de doua trei ori ca el se bate cu Iliescu de fapt... Un fel de nu ma bat cu copii mici, cheama-l pa tactu!

    Hai Geony sa te vad daca biui balauu!
  • +4 (4 voturi)    
    Curaj de prostanac. (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:09)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    S-a hotarat el,intrun apus de soare,sa-i faca invitatie presedintelui Basescu,la o suieta,pe teme bine alese deoarece el se pricepe la toate cele.Ideia a venit , cand se-ntorcea de la rusi,pregatit si de nea Nelu ce cunoaste ideologia marxist-leninista.
    Ce sanse are prostanacu' in fata lui Basescu ,cand el ii plin de gafe si de suturi in fund date de cei cel imping la inaintare (Iliescu ,Voiculescu,Vantu,Hrebe)
    fiecare dintre acestia avand roluri bine stabilite si anume;Iliescu cu propaganda,Hrebenciuc cu sforariile
    iar Voiculescu si Vantu cu finantarea campaniei si comenzi de sondaje false,ca bine-nteles in caz de castig ,isi trag ei partea ,ca doar n-o fi degeaba.
  • +3 (3 voturi)    
    Prostie omeneasca..... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:18)

    CONSTANTEAN [anonim]

    Vorba aia .....PROSTUL daca nu-i fudul... parca nu e prost destul.

    Gioana are cale lunga pina sa ajunga sa conduca un PETROLIER, inainte trebuie sa ia lectii de la Mafiotul mazare cum se conduce barca.

    Asa ca pina a fi capabil sa conduca un PETROLIER, are cale lunga.

    Sa conduca tara aici se pricepe, o fi fost el PROSTANAC , dar acuma stie si el cum sa traga sforile. Spun asta caci pe zi ce trece se aseamana tot mai mult cu iliescu.

    Numele acestor oameni NU se poate scrie cu litera mare. NU fiindca au grsit, ci pur si simplu si-au batut
    JOC de acest popor.
    AU facut-o inainte de 1989 si au continuat schimbindu-si BLANA dupa asa numita REVOLUTIE.

    Sunt sigur ca in aceasta tara avem si oameni cinstiti
    TINERI si varstnici.
    Pentru a schimba aceste LACUSTE ....NESIMTITE....voi merge la vot ....

    De neparticiparea noastra profita acesti nesimtiti imbatindu-ne cu apa re ce.

    Cind se v-a sti cine si dece a omorit dupa 22 DECEMBRIE?
  • +4 (4 voturi)    
    cred ca.... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:20)

    egroeg [anonim]

    a fost luat pe nepregatite Geoana,nu se astepta la o intalnire atat de rapida si....s-ar putea sa ceara o amanare de o zi sa aiba timp sa traga o fuga la Moscova pentru consultari.Oricum,dupa intalnire ,numait rosu o sa vada in fata ochilor,orbit de furie...chiar daca va fi totul portocaliu in jur.
  • +4 (4 voturi)    
    Atat a tinut curajul lu' Don Quijote de Dabuleni (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:32)

    XtrO [utilizator]

    Gata, s-a terminat filmul inainte sa inceapa. Konec filma, pre limba draga lu' Gioana, ca in filmele sovietice de odinioara. Meciul s-a anulat. Mare curaj, coane... dai din gura ca vrei batalie barbateasca cu T. Basescu iar cand acesta accepta, matale fugutza la schimbat pampershii... ar fi comic daca n-ar fi trist. Totusi , acest vesel Don Quijote de la Dabuleni e un candidat la cea mai inalta dregatorie in Stat.
  • -4 (4 voturi)    
    jos basescu (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:53)

    sigismund [anonim]

    degeaba viseaza portocalii ca basel va mai castiga inca un mandat ,il va bate geoana si la dezbatere si la alegeri ,trebuie sa scapam de aceasta specie de mafioti din pd-l
    • 0 (0 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 12:36)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui sigismund

      Asa sa-l ajute Al de Sus: sa-l bata in alegeri ca la dezbatere :))
      Prin neprezentare :))
  • -4 (4 voturi)    
    Basescu, serios? nu prea cred. (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:53)

    Zuzu [anonim]

    nu m-ar mira sa nu se duca la cat de neam prost e basescu. el se duce doar la be 1 (scuzati de expresie) unde stie ca acolo nimeni nu se ia de el. RUSINE portocaliule. am ajuns cu totii bataia ta de joc.
  • +3 (3 voturi)    
    vai steau lui Geonel (Vineri, 13 noiembrie 2009, 21:04)

    mar [anonim]

    Aia de la Kremlin.
    Am în imagine apariţia acestui personaj în cizme de cauciuc când a candidat la locale, doamne penibil a mai fost. Va fi vai făcut Ko!
  • -3 (3 voturi)    
    Basescu la dezbatere? (Vineri, 13 noiembrie 2009, 21:04)

    xxxxx [anonim]

    Basescu nu stie sa vorbeasca dar sa participe la o dezbatere. Cred ca se pregateste zii si noapte.
  • -3 (3 voturi)    
    Basescu razgandescu (Vineri, 13 noiembrie 2009, 21:22)

    Travor [anonim]

    Se pare k nea Traian loveste ink o data...o stire de ultima ora anunta k golum a s-a razgandit si nu va veni la dezbatere
    • +4 (4 voturi)    
      Intoxicarea roshie (Vineri, 13 noiembrie 2009, 22:04)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Travor

      Bai travoare, ia de citeste acilea: "După ce au lansat invitaţia, social-democraţii spun că dezbaterea nu poate avea loc mâine la Cluj cum vrea Traian Băsescu, deorece Mircea Geoană se află la Brăila." Stire de pe canalul tau favorit, Realitatea. Deci: care din cei doi e guzganul speriat ? Mai rarutzi, to'arashi cu intoxicarea!
  • -3 (3 voturi)    
    Votati Mircea Geoana!!! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 22:14)

    mihaela_pr [anonim]

    De parca base ar fi in stare sa participe la o dezbatere...
  • -3 (3 voturi)    
    cu pasi mici (Vineri, 13 noiembrie 2009, 22:29)

    velescu [anonim]

    a venit timpul sa demonstreze domnul geoana ca poate face fata unei dezbatere... daca domnul geoana va accpta si va iesi cu bine din aceast dezbater atunci are drumul netezit spre prezidentiale
  • 0 (0 voturi)    
    nici o sana! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 14:49)

    dragu denissa [anonim]

    daca basescu nu s-a implicat in nici un domeniu ce tine de educatie si economie timp de 4 ani de zile acum nu mai are nici o sansa sa faca poporul roman sa aibe incredere in el in timp ce el se distra cu udrea si pe unde si ce mai facea el!
  • 0 (0 voturi)    
    ---- (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 23:12)

    gelyx [anonim]

    traim intr-o tara democratica..deci toata lumea peste 18 ani ar trebui sa mearga la vot...asa ca trebuie sa ne gandim bine ceea ce ne dorim ptr tara noastra..eu unauvotez Crin.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by