Crin Antonescu: Mircea Geoana trebuie sa ne spuna daca a solicitat sprijin din partea Moscovei, in campania electorala

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 12 noiembrie 2009, 17:38 Actualitate | Politic


"Se afirma in presa ca, cu prilejul acestei vizite la Moscova, domnul Geoana ar fi solicitat sprijin financiar si politic din partea Federatiei Ruse sau a unor cercuri din Federatia Rusa, in campania electorala, iar Mircea Geoana trebuie sa ne spuna adevarul", a afirmat, joi, liderul PNL, Crin Antonescu. Cu doua zile in urma, HotNews.ro dezvaluia in exclusivitate, citand surse politice, ca Mircea Geoana a efectuat, pe 27 aprilie 2009, o vizita privata la Moscova, unde s-a intalnit in secret cu unul dintre consilierii presedintelui Medvedev.

Potrivit acestora, intalnirea ar fi fost aranjata de Boris Golovin, om de afaceri cu interese in domeniul energetic din Romania, despre care presa a scris ca ar fi ex-ofiter GRU. Contactat de HotNews.ro, Golovin a negat orice legatura cu liderul PSD. Initial, Viorel Hrebenciuc si Cozmin Gusa au declarat ca nu stiu nimic despre vizita privata facuta de Geoana la Moscova. Dupa catava ore, Cristian Diaconescu, fost ministru de Externe, a confirmat ca Mircea Geoana a efectuat pe 27 aprilie o vizita privata la Moscova, dar spunea ca nu stie cu cine s-a intalnit liderul PSD, ce a discutat si cat a durat vizita.

Cele mai importante declaratii ale lui Crin Antonescu:

  • Se afirma in presa ca, cu prilejul acestei intalniri, domnul Geoana ar fi solicitat sprijin financiar si politic din partea Federatiei Ruse sau a unor cercuri din Federatia Rusa.
  • Se afirma, de asemenea, in presa ca discutiile s-ar fi putut purta si in legatura cu optiuni strategice ale Romaniei legate de politica de securitate energetica.
  • Nu stim in acest moment care este adevarul, dar cred ca avem dreptul sa il aflam, si avand in vedere ca initial, aceasta vizita a fost negata si de domnul Hrebenciuc, si de domnul Cozmin Gusa, ca ea ulterior a fost confirmata de catre fostul ministru de Externe, domnul Cristian Diaconescu, care a dat si anumite amanunte privind faptul ca domnul Geoana a efectuat aceasta vizita, totusi, in calitatea sa de vicepresedinte al CSAT si de presedinte al Senatului, cu o mapa de lucru pe care Ministerul de Externe, conform obligatiilor sale, a pregatit-o, cer explicatii domnului Mircea Geoana.
  • Intai si intai sa ne spuna in ce a constat aceasta intalnire, care este adevarul in legatura cu posibila sa solicitare de sprijin din partea Moscovei, in campania electorala, daca este adevarat acest lucru sau nu. Avem nevoie de un raspuns oficial.
  • Domnul Geoana trebuie sa ne spuna de ce era nevoie de o intalnire neoficiala pe care presedintele Senatului sa o aiba si de ce asupra ei s-a pastrat atata vreme tacerea, mai precis pana cand presa a dat de urma acestei intamplari.
  • Am criticat atitudinea presedintelui Traian Basescu, nepotrivita in raport cu Federatia Rusa si cu relatiile normale care ar trebui sa existe intre Romania si Federatia Rusa. As fi salutat o vizita oficiala a domnului Geoana, in calitate de presedinte al Senatului, la lumina zilei, cu o agenda clara si cu comunicarea catre opinia publica cu privire la continutul acestor vizite.
  • Ceea ce doresc eu sa aflu si are dreptul si opinia publica sa afle de la domnul Geoana este ceea ce v-am spus: scopul, continutul si rezultatul acestei vizite, in ce masura optiuni privitoare la interese strategice ale Romaniei au fost angajate de un om care candideaza la presedintia Romaniei, iar in scrisoarea pe care i-o adresez presedintelui Traian Basescu, ii solicit acestuia, in calitatea sa de presedinte al CSAT, sa ne aduca la cunostinta daca era informat in legatura cu aceasta vizita si daca domnul Geoana, vicepresedinte CSAT la acea data, a avut sau nu un mandat din partea acestui Consiliu si daca domnul Traian Basescu stia aceste lucruri, de ce nu le-a adus la cunostinta opiniei publice.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2832 vizualizari

  • +19 (19 voturi)    
    retorica (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:42)

    doxygen [utilizator]

    ii fraier sa raspunda ca da?!?
    • +25 (25 voturi)    
      si ce ? (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:48)

      darthmaul [anonim] i-a raspuns lui doxygen

      Si daca Geoana cosmonautul zice "da", ce se intampla ?
      Se prefac si astia ca-si dau coate in campanie.
    • +14 (30 voturi)    
      Crin (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:12)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui doxygen

      Vroiam sa te votez dar esti mai prost pe zi ce trece.
      • +20 (24 voturi)    
        gogoshi (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:17)

        noodles [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        partea cea mai buna e ca si-o trag singuri la geoale...marinaru deschide tv-ul seara si mai pune un procent...
        • +7 (13 voturi)    
          e propaganda (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:09)

          Ghita [anonim] i-a raspuns lui noodles

          ca si in 2004 au acelasi sponsor: patriciu
      • +6 (10 voturi)    
        eu nu vroiam sa il votez (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:19)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        dar vreau sa ii transmit un sincer: Buna dimineata!(daca nu stia cumva deja)... ce sah mai joaca patriciu cu romgaz-ul / rusia si investitiile ce le face in fostul spatiu sovietic?
    • +10 (12 voturi)    
      Da (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:12)

      yes [anonim] i-a raspuns lui doxygen

      Da
    • +10 (14 voturi)    
      Antonescu i-a ridicat mingea la fileu lui Basescu (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:42)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui doxygen

      Da. Cu toate ca nu si-ar fi dorit deloc sa se intample acest lucru, banuiesc, cu aceasta cerere de "lamuriri" Antonescu nu a facut altceva decat sa amplifice banuielile asupra lui Geoana, intr-un moment de campanie electorala. Numai ca punctele in plus vor merge la Basescu. El nu a facut decat sa astepte ;). Exista si o vorba in popor despre o astfel de conjunctura: cand doi se cearta, al treilea castiga.
      • +5 (5 voturi)    
        ai dreptate! (Joi, 12 noiembrie 2009, 21:41)

        abc [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Saptamana trecuta Base spunea ca daca o sa castige, se gandeste la o guvernare in tandem cu PNL dar OBLIGATORIU cu primministru pd-list. Deci chestia cu Moscova este un bun alibi pt PNL ca sa ma inmoaie atacurile si sa se inteleaga ca da...sunt de acord. Votez Base desi stiu ca fiecare partid are uscaturi dar mai stiu ca dupa revolutie suntem de-abia la a doua apa in care spalam realitatea romaneasca, apa care este gri adevarat dar prima, pana in 2004, a fost neagra de tot. Cu timpul se va limpezi...sper
  • +25 (33 voturi)    
    haida de (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:43)

    MirceaA [utilizator]

    ce intrebare retorica. Sa ne spuna si Dl. Antonescu daca este sponsorizat de Dinu Patriciu si care este tinta secreta a acestei sponsorizari.
  • +18 (28 voturi)    
    antirusia (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:45)

    dani [anonim]

    Se pare ca stirea a facut ceva valva la PNL .
    Au decis sa dea sah la Mircea Geoana.
    Base oare a reusit sa sparga coalitia PNL PSD?
    Sa nu ne lasam pacaliti Dinu Patriciu e rusofon convins ei vad doar un castig electoral de aici.
  • +21 (29 voturi)    
    A cerut (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:47)

    bogdan [anonim]

    Ca banii Moscovei, veniti prin Patriciu ,sa nu mai mearga la Crin - ca tot nu are sanse - si sa vina la el caci "Prostanacul" crede ca are sanse. Dupa ce castiga ii da inapoi prin contractele de gaz.
  • +21 (23 voturi)    
    alata pisica moarta ingropa pe shest (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:55)

    ronewsaddict [utilizator]

    Va trebui sa raspunda domnu Geoana si sa explice de ce daca era vizita neoficiala avea nevoie de dosare mape informatii or whatver.
    E prea confuza povestea asta si cand te duci sa te pleci la rusi in conditiile in care o tara intreaga are alergie la cuvantul"rusi" si tot ce reprezinta ei cam pierzi frumusel puncte in campanie Mai adaugam si "nemernicii dracului" si sondajul INSOMAR de acu o saptamana e nul si neavenit.
  • +14 (20 voturi)    
    raspunsul este simplu (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:55)

    Tinerii Schimba Romania [utilizator]

    cauta sprijin in stanga si in dreapta si pentru a pune mana pe putere - ne vinde si la rusi
  • +9 (21 voturi)    
    de ce ar raspunde? (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:58)

    laura [anonim]

    Nici domnul Antonescu nu a spus pt ce s-a intalnit cu dl Klaus Johanis la Sibiu. . . Daca ar fi sa se repete destinul, dl Geoana ar putea sa-i raspunda ceva de genul "am discutat Politica".
  • +20 (24 voturi)    
    Propunere (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:00)

    aac [utilizator]

    Domnu Crin, să-i spună mai bine Tăriceanu că el ierea preten bun cu Kondyakov cîn se-ntîlneau ei la ceas de taină în privată înainte cu cîteva zile cînd inexplicabil, în pofida deciziei Curții Constituționale, șparlamientu o suspăndat pe Băsescu.
    Io zic că și matale știi prea bine că cum stă treaba numa faci pă niznaiu!

    Nu pagadi, zaiețule!
  • -10 (16 voturi)    
    Crin? (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:05)

    marius [anonim]

    ei uite ca Crin (scuze de cacof.) reactioneaza inaintea lui Base! O miscare electorala buna, ce poate sa ii asigure intrarea in turul 2. Base trebuie sa aiba si el un pct de vedere.
    • +10 (14 voturi)    
      pretene (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:25)

      noodles [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Crin reactioneaza si daca aude ca Base s-a sters la .... cu zewa in loc de productie locala...
      Asta are impresia ca Romania e loz in plic...
    • +14 (16 voturi)    
      a avut (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:27)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui marius

      cearta din mareata si rusofona coalitie e sprijin suficient pt campania lui Base.

      De o saptamana ma tot gandesc: Basescu de acum are numai de castigat daca tace din gura. Ma rog, sa vorbeasca vorbe. Campania i-o fac ceilalti. Dobitocii, de ce vorbesc mai mult, de aia se ingroapa mai rau.

      Tare curios sunt de rezultatul alegerilor de data asta. Cred ca or sa fie ceva surprize, dar vreau sa vad de ce fel.
      • +10 (12 voturi)    
        Corect! (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:59)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui ekek

        Crin vrea la guvernare, ce crezi.... ii mai face si lu' Base cite un "Bau!" asa, la misto... Si Base face "Au, mai speriat, nebunaticule!"...
        Mi-ar placea sa-i vad fatza lui Iliescu acum, si mai ales zimbetul ala larg inghetzat pa buvnitza....
    • +10 (12 voturi)    
      Base se distreaza... (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:48)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui marius

      PSD-ul cred ca inca nu realizeaza ca PNL-ul le trage tzeapa, dupa ce Crin s-a giugiulit cu Iliescu in prima faza...
      Daca nu vin cu nimic in urmatoarele zile... adieu Geoana! Base creca iese din primul tur!
      Ei se smiorcaie ca le rupe Base afisele si cheama ONG-urile sa-i interzica referendumul... frectii inutile: afisele nu mai au nici o influentza asupra electoratului, iar referendumul si-a facut deja efectul... Interzicerea lui ar fi si mai dezastruoasa!

      Atitudinea asta de "ne-a furat arbitrul" e vax albina! Ati luat bataie pe teren propriu!
      "Nemernicii dracului" v-au facut cu armele voastre, arogantilor!

      Base! Vez pe la granitza si pe la aeroport, ca simt ca astia isi fac valizele si fug cu banii...;)
    • +7 (9 voturi)    
      Crin! (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:50)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Nu-i o miscare electorala buna, uite de ce:
      daca tov Crin ajunge in turul II, o sa aiba nevoie de voturi de la tov Geoana...

      Ori poate-ti inchipui ca ajung in turul II Antonescu si Geoana?

      Base o sa aiba un punct de vedere, dupa ce vorbeste nitel Geoana.
  • +18 (20 voturi)    
    Ceva nou? (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:07)

    Alex [anonim]

    Nu-i nimic nou, stiam bine ca mostenitorii lui Iliescu nu se vor duce sa ceara sprijin de la occidentali, ci de la fratii lor comunisti. Crin insa isi da cu stangu' in dreptu', ca doar toata lumea stie jocul dublu al baietilor...
    Cata greata...dupa ce rusii ne-au calarit 50 de ani acu' tot la ei merg baietii cu mana intinsa, cum dracu sa nu te ia sila de astia???
  • +21 (23 voturi)    
    ce taree (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:08)

    Kalasnikov [anonim]

    Da , va recunoaste ,in sfarsit va spune ca a preluat fraiele lasate de ILIESCU.
  • +18 (20 voturi)    
    Geoana (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:11)

    Marian [anonim]

    Informatia a aparut ieri parca.Cred ca ii ia ceva timp sa pregateasca raspunsul.
  • -15 (17 voturi)    
    Poate ca... (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:14)

    Catalin [anonim]

    Poate ca a solicitat un pret mai mic la gaze, la asta v-ati gandit ???
    • +9 (11 voturi)    
      hahahaha (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:11)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Nu prea am cuvinte la afirmatia ta :)))).
      Ai luat ideea asta de la antenele ruginite sau de la irealitatea?
      • +5 (5 voturi)    
        Sau poate s-a dus in control... (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:27)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui calin22

        Sa verifice cu apa si sapun daca nu rasufla instalatia ruseasca....
        Cind si-a dat seama ca a uitat sapunu acasa a incercat metoda cu bricheta! Si... BAM! I-a bubuit îmbot!
        ...acum e in Cosmos...
  • +11 (11 voturi)    
    cand doi se bat al treilea castiga (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:19)

    ronewsaddict [utilizator]

    daca antonescu se ia la paruiala cu geoana pe semantici de genul cine a discutat politica cu cine si unde si la cine ne plecam fiecare, base nu are decat de castigat.el nu poate capitaliza altfel decat ca se stie clar ca este anti influenta ruseasca asupra romaniei , mai departe nu prea are ce face, in secunda in care ar pune intrebarea de ce geoana a fost la rusi ar sari media pe el ca nu reprezinta romania cum trebuie si ca nu vrea sa avem tratate diplomatioce cu rusia, ca este dictator si antidemocrat. Ca prin urmare ar fi acuzat ca este impartial in meseria de presedinte chestie care i-ar dauna masiv in campanie.
    • +11 (11 voturi)    
      Antonescu, prea naiv pt presedentie (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:15)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui ronewsaddict

      Asa spun si eu. Se vede clar ca Antonescu este prea tanar si necopt pt ceea ce se intampla in politica din ro. Fie vorba intre noi, daca ar ajunge presedinte o sa avem un Constantinescu II, invins de securitate. Nu avem nevoie de asta. Pt el, nu ar fi o asa mare drama personala la o adica, dar pt popor da! Pe de alta parte vad ca incearca sa amestece CSAT-ul si prin el pe Base. Trebuia sa se gandeasca inainte sa spuna asta, pentru ca Geoana nu a facut o vizita oficiala, deci CSAT se poate debarasa f repede de aceste banuieli emise de Antonescu. Punctele vor merge deci la Base.
  • +15 (15 voturi)    
    io stiu....io stiu... (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:21)

    noodles [utilizator]

    s-a dus sa cumpere tehnica de lansare in spatiu...da vrea sa fie el primul roman pe luna, asa ca nu a zis la nimeni
    intrebarea e, daca punem toti picior la picior, si ii tragem una in doase...il lansam pe orbita, undeva deasupra Moscovei?
  • +14 (14 voturi)    
    Doi buni tovarasi (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:22)

    Nelamuritu [anonim]

    Daca tot sunt combinati de ce il intreaba la tv.?
    E suparat ca nu l-a luat si pe el?
    De fapt, amandoi au aceeasi orientare pro-moscovita.
    • +6 (8 voturi)    
      o fi si asta suparat ca nu IMPARTE, bre (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:47)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Nelamuritu

      ca... mananca singur - ca sa citez un mare "jurnalist"
  • +6 (6 voturi)    
    ! (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:37)

    chiuaua [utilizator]

    propun sa-l intrebe un tortionar. Apoi sa-i ia pe fiecare la rand. Astfel vom afla ce nu trebuie aflat si vom sti ce nu trebuia stiut.
  • +5 (7 voturi)    
    o intrebare (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:40)

    buha [utilizator]

    Pentru ca Geoana e o persoana cu acces la un nivel foarte inalt la informatiile strategice de aparare nationale si ale aliatilor NATO, sa ne spuna SRI/ SIE cum a fost protejat informativ Geoana in vizita in Rusia sau daca macar a fost protejat.
  • +10 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:40)

    [anonim]

  • +10 (10 voturi)    
    Raspuns pentru Marius :aprinde lumina !.. (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:44)

    CD [anonim]

    ...si-ai sa intelegei ca tot pe ruta Moscova a fost votat de PSD+PC si PNL,videguvernator la BNR,Bogdan Olteanu :ca sa dea pe goarna ,Via Patriciu-Moscova ,informatiii despre strategia BNR de trecere la euro pana in 2014 ,astfel ca Moscova,bine informata si la timp sa contracareze integrarea economica a Romaniei in UE !VIzita secreta a lui Geonala Moscova are exact aceeasi conotatie ca si intalnirea secreta Tariceanu -Kondyakov,inainte cu cateva zile de suspendarea Presedintelui Basescu si desi liantul coalitiei 65% este realizarea intereselor Moscovei in Romaniai ,Crin se preface nestiutor si ii cere public socoteala lui Geona ,pentru a mai ridica procentul PNL ! Pentru ca in realitate stie foarte bine ca Moscova a decis fara sa ne intrebe,ca Geoana sa iasa presedinte , iar jocul de glezne al lui Crin este pentru ridicarea procentelor si nu altceva ! Cei mai interesant este ins ainteresul UDMR care are pormisiunede la Moscova ca va obtine autonomie teritoariala si il citez pe Putin in 2008 :''scenariul din Iugoslavia poate functiona rapid si prin alte locuri ",afirmatie care spune foarte multe si despre caracterul patriotului Johannis ! Acesta a stiut si
    stie foarte bine care sunt dedesubturile nominalizarii sale ca PM ,de coalitia 65% ,coalitia pentru Moscova !Ca actele politice , de la afirmatiile fostului Ministru NIca,privind fraudare alegerilor la motiunea de cenzurasi din 13.10.2009 si hotararile Parlamentului Romaniei de a nu vota Guvernul Croitorusunt acte de tradare nationala o va stabili intai justitia si ulterior istoria !
    • +10 (10 voturi)    
      Poate intelegem odata (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:21)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui CD

      ca avem o tzara pe care se bat marile puteri, iar noi stam si ne uitam la ei intzepeniti!
  • +9 (9 voturi)    
    Frate, frate dar painea e pe bani (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:19)

    Angela Similea [utilizator]

    Se apropie ziua alegerilor au inceput sa se mai atace si intre ei cei din coalitia Grivco, nu sa-l atace doar pe Basescu. Se pare ca Antonescu a tras primul glont, pana maine seara trage si Geoana.
    • +5 (5 voturi)    
      e de cauciuc (Joi, 12 noiembrie 2009, 20:52)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Angela Similea

      si fumul e din regie... nu iti face iluzii!
  • +10 (10 voturi)    
    NEA` ILICI RELOADED ... (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:20)

    Never mind [anonim]

    ... de Moscova-i arde astuia, dupa 20 de ani de la Revolutie ? ... macar daca mergea in chip oficial, nu asa, pe ascuns ... felicitari d-lui Cristian Diaconescu pentru sinceritatea si curajul de care-a dat dovada punand adevarul mai presus de interesele de partid ... fara indoiala ca pentru aceasta "scurgere de informatii" il asteapta zile negre din partea lichelelor din conducerea psd ...

    ... votati cu oricine, numai cu bolsevicul ala de Geoana nu ...
  • +11 (11 voturi)    
    drumul lung (Joi, 12 noiembrie 2009, 20:00)

    sadwank [anonim]

    Domnu' Cantonescu, ce atita tevatura si teatru ieftin jucat in fata alegatorilor, cum ca va pasa si ca nu va doare in dos?
    Nu mai bine aflati lucrurile astea pe drumul cel scurt, il sunati pe Patriciu, colegul de partid?
  • +6 (6 voturi)    
    Crin ai grija! (Joi, 12 noiembrie 2009, 21:06)

    florin [anonim]

    Crin are o himera... Presedintia. Pentru ea minte si se face ca uita sa raspunda la o intrebare simpla: Ce simbolizeaza sigla PNL ? Inca naiv, mai cred ca ar simboliza un vector dezvoltare, emancipare, reducere a rolului statului in economie. Constat, cu surprindere, ca numitul «Lipovean», fost muzerograf, uita ce este butaforia si la ce foloseste (Radu Campeanu, care ar merita impaiat).
    Profesor de istorie, fara sa fi aprofundat partea interbelica este prea-prins in cea recenta, uita ca «stimabilii» linberali de dupa 90 s-au dovedit, in majoritate, colaborationisti si s-au retras majoritatea in eternitate. In fond: in PNL tradarea NU PUTE; acest simt lipseste liderilor demult… din perioada interbelica; repubicanism, pro si anti-monarhism, socialism sau comunsm nu au afectat radical pozitia si doctrina actualului PNL! Intrebati-l pe Crin de unde se trage actualul PNL - din ce aripa si de sub a cui closcsca! A fost clocit. Sigur ca nu stie. Cocosul a fost in curtea profesorului Magureanu. Crin impieteaza Bratenii pe care-i invoca ! in PNL s-au gasit permanent fractiuni care sa se manance si apoi sa se impace, doar sa fie la guvernare …. Fireste ca ajunsi la putere luptau, primordial, conta colegilor din «partidul mama » …. din purul nostru «ba pe`a matii !». Niciodata nu conta ce si pe cine ataca sau darama !
    Va mai spune ceva PNL-AT? aveu sigla un cal alb! erau, prin 90-92, tot impricinatiii: Mototicnenu, Paturiciu si .. parca Hosu - in prima Constituanta, «cu dinti" impotriva Seniorului Coposu si a lordului Ratiu; linga R. Campeanu si la compromisuri cu Bunicuta - KGB - Ilici. Fondatorii ai «Aripa Tanara" pe calul alb, erau demni urmasi ai lui Guta Tatarascu: pornind de la Georgescu, Catarama, Lazarescu, Danielescu, Dan Constantinescu, R. Campenau!!! si trecand prin Stoica, Remes, Musca, Atanasiu, Stroe ajungem la Antonescu - actualul, nu defunctul si, …. cu voia dumeavoastra, ultimul pe lista ….Dinu Patriciu!
    Sa revenim: Muzeograful isi da seama ca "
  • +5 (5 voturi)    
    Geoana si PSd-istii (Joi, 12 noiembrie 2009, 21:22)

    katrina [anonim]

    Mircea Geoană încearcă să acopere lipsa de rezultate a PSD din domeniul agriculturii.
    Ministerul Agriculturii a fost condus până acum o lună în urma de un ministru PSD. Ale cărui rezultate sunt mai mult decât jalnice.
    Orice ar face Geoana nu va putea sa ajunga presedintele Romaniei. Indiferent de banii de care dispune, indiferent de la cine vin acei bani.
    Banii lor nu sunt bani pt Romania, si asta e clar.
  • +5 (5 voturi)    
    Jocuri (Joi, 12 noiembrie 2009, 21:23)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    S-a dus la Moscova din dorinta de a face jocurile la aceste alegeri,dar dupa parerea mea aceste alegeri vor trebui sa fie niste alegeri corecte,,,ne-am saturat de hotie,ne-am saturat de minciuni,ne-am saturat de furtisag la alegeri !! sa iasa cel care este dorit de alegatori!!!!!
  • -5 (5 voturi)    
    acelasi eu (Joi, 12 noiembrie 2009, 21:44)

    theflorin [anonim]

    Domnul Geoana nu a fost in rusia sa ceara sprijin si chiar de ar face-o nu il inteleg pe domnul crin Antonescu el dc nu face acelasi lucru ? nu are regaturi internationale VOtati Mircea Geoana Votati Schimbarea
    • +4 (4 voturi)    
      asa e (Vineri, 13 noiembrie 2009, 8:53)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui theflorin

      votati schimbarea, votati trecerea la rusi.
  • -6 (6 voturi)    
    Foarte clar!! (Joi, 12 noiembrie 2009, 22:56)

    luca_2009 [anonim]

    Este foarte clar ca relatiile domnului Geoana sunt unele bune cu rusia asa ca nu vad unde e problema ca a fost Geoana la Moscova.Am tot strigat ca Basescu a stricat relatiile cu rusia.acum cand le repara cineva iarasi strigam.Haideti sa vedem ce va declara domnul Geoana si atunci putem sa comentam mai multe pana atunci eu zic ca nu mai vorbim si sa nu mai fabulam,pt ca nu stim ce a fost in Rusia!
    • +7 (7 voturi)    
      Ba nu e clar deloc ... (Vineri, 13 noiembrie 2009, 0:09)

      Never mind [anonim] i-a raspuns lui luca_2009

      ... cand vrea sa imbunatateasca relatiile Romaniei cu o tara straina, presedintele senatului , care este si a doua persoana in stat , nu se duce in aceea tara de capul sau, in mare secret si pe usa din dos, asa cum a procedat tov. Geoana in cazul de fata ... politica externa a unei tari nu se face de unul singur, dupa cum te taie capul, umbland teleleu din proprie initiativa prin ograda altora...

      ... asa ca mai las-o cu explicatii de genul asta ... mai credibil ar fi sa spui ca Geoana s-a dus la shopping prin Moscova sau ca a plecat sa intermedieze vanzarea vreunui tablou din colectia tzarilor pt. sufrageria lui Bombonel :) ... electoratul oligofren , care saliveaza la emisiunile OTV si l-ar vota si pe Hitler pt. o sticla de ulei sau o punga de faina nu intra pe hotnews ...
  • -4 (4 voturi)    
    //// (Joi, 12 noiembrie 2009, 23:46)

    Razvan [anonim]

    Cred ca domnul Antonescu are dreptate. Geoana trebuie sa dea explicatii tuturor romanilor care au avut incredere ca este un candidat corect! Personal, n-am avut niciodata incredere in Mircea Geoana! Am stiut tot timpul ca este un om fara valoare. Am stiut ca nu poate sa reprezinte o sansa pentru romani! In josnicia lui, Geoana crede ca daca preia cateva idei de la Barack Obama va fi comparat de electoratul roman cu presedintele american. In realitate, romanii si-au dat seama cat valoreaza candidatul PSD. Eu d-asta zic sa votam Crin Antonescu! Este singurul care a venit cu solutii concrete pentru iesirea din criza!
    • +2 (2 voturi)    
      Ce soluţii ? (Vineri, 13 noiembrie 2009, 11:23)

      Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

      Că a răsturnat înţelesul tnoţiunii de "bun simţ" ,intrând în "coaliţia" Grivco, coaliţia nesimţirii, minciunii, comploturilor mediatice şi a trădării ?
  • -4 (6 voturi)    
    Geoana si Basescu - un presedinte mincinos (Joi, 12 noiembrie 2009, 23:56)

    Geoana este Basescu [anonim]

    Geoana si Basescu formeaza un cuplu de domeniul trecutului. Cei doi s-au aliat intr-un front comun. Sa-l elimine pe Crin din primul tur. Geoana nu este un om in care sa-ti pui increderea. Cu siguranta a fost la Moscova pentru a trage niste sfori. Iata ca dupa ce l-a folosit pe Johannis drept agent electoral, Geoana nu poate garanta ca il va pune premier in caz ca va iesi presedinte.Norocul nostru este ca n-are nici o sansa si ca romanii s-au prins ca este un farsor!
    Iata de ce:
    http://nufigeoana.ro/wp-content/uploads/2009/10/traian-basescu-mircea-geoana-presedinte.png
    Din aceasta cauza, echipa Crin - Johannis nu poate fi refuzata! Ei sunt solutia optima!! Sa-i sustinem!
  • +6 (6 voturi)    
    Crin naivul cu campanie finantata din mila oamenil (Vineri, 13 noiembrie 2009, 0:42)

    cumatra [anonim]

    Deci Crin este un nufar, o domnisoara naiva care n-a stiut cu cine s-a aliat si acum s-a trezit ca a fost tradat?
    Eu nu-l cred fraier, ci este un circ pentru fraieri.
    Oare chiar ne cred tampiti? Dl Patriciu a si recunoscut ca a finantat PSD in campanii electorale si acum cand isi doreste atat de mult sa-l dea jos pe Base, nu mai finanteaza? Iar Crin care nici la parlamentare nu castiga este salvarea Romaniei?. Doamne poate n-a avut dreptate Brucan, sa-i fie tarana uasoara!
  • -3 (3 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 13 noiembrie 2009, 8:21)

    elena [anonim]

    a solicitat sprijin pentru ca romanii nu il sustin...e la fel ca si Base....Crin Antonescu este cel care se bazeaza pe romani si mizeaza pe o campanie corecta!
  • +4 (4 voturi)    
    Raspuns ptr.theflorin si Razvan (Vineri, 13 noiembrie 2009, 8:37)

    CD [anonim]

    Alo !Aprindeti lumina ,bobocilor ca e multa intunericime in capul vostru !
    Crin ,dragutul nu stie ca face jocurile Moscovei si l-a pus pe Bogdan Olteanu la BNR ,ca viceguvernator ,ca sa dea pe goarna VIa Patriciu-Moscova , stretegia BNR si a Romaniei de trecere la euro ,pana in 2014,adevarata integrare fiind cea economica pe care Moscova s-o poata contracara astfel incat Romania sa fie ocupata ''economic de Rusia''asa cum a pus bazele Guvernul Nastase ! Daca aveti indoieli faceti o adunare generala la PNL si intrebati cum de Patriciu investeste in economiile instabile din Georgia (a cumparat 92 % din Banca Populara ) si din Ucraina (a cumparat cotidianul Blick )frartele mai mic al lui Click din Romania.De fapt, Patriciu investeste banii Rusiei ,dupa planurile lui Putin, de subjugarea a fostelor tari comuniste,economic si mediatic(pentru ca mediatic se poate controla alegerea leaderilor politici agreati de Moscova) ,forma noua de bolsevism .
    Patriotilor care votati pe Crin din PNL astept sa ma
    contraziceti cu a rgumente nu cu injuraturi cum faceti de obicei ca sa ascundeti prin agresivitate lipsa argumentelor !?
    Stiti ca ceea ce face Crin realizeaza continutul infractiunii de tradare din codul penal art.155 si se pedepseste cu 25 de ani de inchisoare ?
    Stiti ca in acest aranjament Moscova a promis UDMR autonomia teritoariala sic itez din Putin ,declaratia din 2008 :''povestea din Iugoslavia se poate repeta oricand si in alte tari ''.
    Iata ce-i leaga pe majoritatea de 65 % realizata dupa planul Moscovei :
    -presedintiapentru Geoana si Crin stie darseface ca -l ataca si someaza sa spuna de vizita secreta la Moscova ;
    -procentele ridicate pentru PNL;
    -autonomia teritoriala pentru UDMR si alte drepturi obscure pentru celelalte minoritati
    iaraluna de pe tortul majoritatii de 65 % este papusa gonflabila Johannis ,cu fata de neamt,pentru a lua ochii poporului , dar cu suflet de tradator de tara !? Apucati-va de invatat rusa,copilasi !
  • -2 (2 voturi)    
    crin (Vineri, 13 noiembrie 2009, 9:36)

    geani [anonim]

    TOTI sunt patati , ce mai e curat este Crin , asa am parerea si nu cred ca ma insel!
  • 0 (0 voturi)    
    ipocritii de liberali ! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 12:13)

    Mihai [anonim]

    Crin Antonescu trebuie sa spuna cati bani ia de la patriciu pentru campania la prezidentiale ?!, sa ne spuna cum a ajuns Ludovic Orban viceguvernator la bnr ?! , cum sta treaba cu sloganul " Romania , bunului simt " cand cel mai trivial limbaj in campanie il folosesc colegii lui de partid , etc etc etc
  • 0 (0 voturi)    
    geoana??neaaah! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:35)

    bbd [anonim]

    mie fata lu` geoana nu`mi inspira nimic altceva dekt falsitate...
    sh mi`am dat seama d asta knd l`am vazut in campanie...
    seamana putin cu pinochio,asa!!
  • 0 (0 voturi)    
    crin (Vineri, 13 noiembrie 2009, 20:51)

    grasu [anonim]

    Cainii latra ursul merge, cum se zice. Geoana nu va raspunde prea curand la atacuri nu pentru ca nu ar fi un scandalagiu (nemernicii dracului) ci pentru ca nu are o explicatie legala prinvind vizita lui la Moscova.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by