VIDEO Ion Iliescu: Afirmatia lui Basescu despre Revolutie este iresponsabila si mincinoasa, o adevarata ticalosie

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:45 Actualitate | Politic


Ion Iliescu
Foto: Rompres
Fostul presedinte al Romaniei Ion Iliescu califica declaratia facuta luni de Traian Basescu, potrivit careia, "dupa fuga lui Ceausescu in 1989, cei care au preluat puterea au scos armata in strada si au omorat 1.600 de romani", drept iresponsabila si mincinoasa. "Mi-a fost dat sa aud multe grosolanii si chiar jigniri din partea domnului Traian Basescu. Dar ceea ce si-a permis sa declare pe aeroport, la plecarea sa spre Berlin, este o adevarata ticalosie", noteaza Ion Iliescu pe blogul sau.
  • "El – care este un profitor si al vechiului regim si al tranzitiei – isi permite sa-i jigneasca si sa profereze acuze grave la adresa celor ce si-au asumat si riscuri si raspunderi, in momentele fierbinti ale Revolutiei, la care el nu a participat. Ticalosia consta in acuza lansata la adresa “conducatorilor de dupa executarea lui Ceausescu, care ar fi scos armata in strada, pentru a ucide 1600 de romani”", continua Iliescu pe blog.
Fostul presedinte considera aceasta afirmatie "iresponsabila", "mincinoasa", "o jignire la adresa Revolutiei si a conducatorilor ei" si care, in opinia sa, vadeste "o evidenta rea-credinta, din partea unui om fara simtul masurii si al raspunderii, care ocupa, din pacate, functia cea mai inalta in stat, pe care o dezonoreaza".
  • "In loc sa manifeste respect si piosenie fata de cei ce si-au asumat, atunci, riscuri si raspunderi, nu usoare, el isi permite asemenea iesiri lipsite de un elementar bun simt. Este regretabil!", scrie Iliescu, exprimandu-si speranta ca "alegatorii romani sa-i dea lectia meritata la alegerile prezidentiale care urmeaza".
Presedintele Traian Basescu i-a acuzat luni pe "conducatorii" care au preluat puterea dupa fuga lui Ceausescu, in 1989, ca, "prin formule propagandistice", "au scos armata in strada si au omorat 1.600 de romani". "Dupa executarea lui Ceausescu, s-a gasit cu cale ca trebuie sa luptam impotriva teroristilor", a declarat seful statului, inaintea deplasarii in Germania, unde a participat la celebrarea celei de-a 20-a aniversari a caderii Zidului Berlinului.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2393 vizualizari

  • -19 (29 voturi)    
    Nu-l vad bine pe Basescu (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:50)

    Constantin [anonim]

    daca va pierde la prezidentiale.
    • +22 (26 voturi)    
      Basescu va ramane in istorie (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:32)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Nu mai conteaza daca castiga sau nu. Va ramane in istorie ca singurul presedinte care a luptat impotriva sistemului comunist. Chiar daca va fi Geoana presedinte nu mai poate manipula romanii ca acum 5 ani. Intre timp ni s-au mai deschis ochii...
      • +18 (22 voturi)    
        mda (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:39)

        diablo [anonim] i-a raspuns lui gigi

        asa crezi tu. In Romania inca se mai cumpara voturi cu 2 mici si o bere ...
      • +24 (26 voturi)    
        Impuscati si batuti, ne resemnam neputinciosi (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:41)

        ion [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Am fost impuscati la revolutie, am fost batuti de mineri si ne uitam neputinciosi cum criminalul si batausul poporului sta in continuare in varful Romaniei.
      • +6 (14 voturi)    
        Stau si ma gindesc... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:55)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui gigi

        ...daca nu cumva ar fi mai bine pentru poporu asta ca Basescu sa NU iasa presedinte...
        In urmatorii ani, aliantza asta "anti" va confirma ca tot ce spune Basescu e adevarat. Jaful si devalizarea care vor urma, luptele interne pentru putere vor fi teribile! Asemenea sistem nu moare usor.. Poate ca ar fi mai bine sa nu mai iasa si sa-i lase singuri.
        Daca va fi presedinte va fi foarte greu sa nu para o vendeta... In plus va trebui sa se teama cel mai tare de PDL-isti, care luati individual, se vor comporta in acelasi fel...
        Cum zicea cineva aici, "musuroiul a fost lovit!" Se salveaza cine poate!
        Din pacate, toate astea se vor sparge in capul nostru! Pentru ca sint produsul nostru! Poate intelegem si noi ceva...
      • -6 (10 voturi)    
        raspuns lui basescu (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:00)

        gheghi [anonim] i-a raspuns lui gigi

        da, poate ai dreptate, dar tu base unde ai fost atunci ??? atunci cand noi romanii muream, radeam , plangeam .... si de ce nu ai declarat in acesti 5 ani de domnie despotica ai tai despre aceste lucruri, teorii ori adevaruri pe care le spui fara nonsalanta si fara dovezi...ai ramas cu obiceiul biletelului -tariceanu- adica pastrezi cate-o lovitura doar atunci cand simti ca esti in pericol..de ce nu ai deschis un proces public in tot acesti 5 ani de haos in tara cu privire la revolutie ???? ai avut toate parghiile si toata puterea, acces la toate dosarele normale si secrete si asa cum a disparut dosarul tau de securist-comandant de nava, tot asa puteai sa scoti la iveala adevarul despre revolutia-lovitura de stat...din pacate faci parte din acelasi sistem ticalos de spre care vorbesti , numai ca esti nitel mai educat, scolile securiste erau mai elevate decat cele comuniste..hai sa ne traiesti base, caci tot ca si ei esti
    • +5 (7 voturi)    
      Eu nu te vad bine pe tine (Marţi, 10 noiembrie 2009, 17:31)

      Delodelo [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Sau in traducere libera "Sa ma vezi din puscarie"
  • +34 (38 voturi)    
    hahaha (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:59)

    un bucurestean [anonim]

    hahaha!

    Ar trebui intr-adevar ca toata tara, in frunte cu bucurestiul, sa arate "PIOSENIE" celui care, pe langa cele mentionate de Base, a mai chemat si minerii si le-a multumit gratios pentru florile plantate in Bucuresti.
    Dar nu mai primeste odata omul asta ceea ce merita ????????????
    • -20 (30 voturi)    
      Adaugire (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:21)

      G [anonim] i-a raspuns lui un bucurestean

      A adus minerii cu sprijinul lui Base, ministrul transporturilor.

      Sa traiesti bine!
      • +13 (15 voturi)    
        gresit (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:58)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui G

        Nu base a adus minerii. Esti cumva din psd?
        • -6 (8 voturi)    
          gresit? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:12)

          doxygen [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

          ok, dar base de ce a subscris atunci? c'asa a zis sefu si el s-a executat neconditionat? de ce n-a comentat atunci daca avea cojones si era atat de cinstit si drept? si base a fost parte din clica cretina de dupa revolutie. continuati sa credeti in el?!? hm...
          • +2 (2 voturi)    
            esti pe ogor (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:16)

            MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui doxygen

            ministru era altul. Basescu era secretar de stat. Dar putea fi si portar, tu tot asa ziceai.
  • +27 (27 voturi)    
    E posibil (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:02)

    mos ion roata [utilizator]

    sa fie ticalosie,dar de ce nu lamuriti odata pentru totdeauna cine se face vinovat de moartea acelor oameni? Astfel nu se vor mai face speculatii pe tema dvs.Pana atunci exista suspiciunea ca sunteti principalul vinovat pentru moartea revolutionarilor.
    • -14 (22 voturi)    
      Vid de putere (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:14)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

      Adevarul este ca in haosul din '89 se puteau face foarte usor greseli. Conducatorii de atunci s-au precipitat si au facut mai mult rau decat bine. Eu nu cred ca intentia lor nu a fost sa omoare atatia oameni, au vrut ceva si propabil le-a iesit altceva.

      Tu te-ai fi bagat in locul lui Iliescu in revolutia din '89?
      • +15 (15 voturi)    
        :) (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:28)

        bullet dodger [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        vai, saracutii de 'conducatori', probabil s-au precipitat si au murit atatia oameni in lupta contra 'teroristilor'...
        esti patetic! tu ai fi vrut sa fii unul din oamenii morti in lupta pentru putere a securistilor si activistilor de partid??????? oamenii aceia pe care tu ii consideri morti din cauza ca anumiti 'conducatori' au vrut ceva, dar le-a iesit altceva, au murit degeaba si familiile lor tot nu au aflat vinovatii nici dupa 20 de ani! de fapt vinovatii se stiu, dar ei sunt sus la putere acum si nu pot fi atinsi...dar se intoarce roata!
      • +19 (19 voturi)    
        dezinformat.. (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:34)

        ady [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Iliescu e pionul Rusiei ..nu intelegi de ce am ramas izolati vreme de 15 ani?treaba cu minerii?..aceeasi oameni au ramas in conducere si continua sa conserve acelasi sistem..
      • +17 (17 voturi)    
        Intrebare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:42)

        Luk [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Ai dreptate cand spui ca in haosul din decembrie '89 se puteau face greseli cu usurinta.

        Au murit 1.600 de oameni din greseala, da?

        Acuma vine intrebarea:

        De la cati morti in sus iti asumi o greseala?
        • +3 (5 voturi)    
          Depinde de cat esti de curajos (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:26)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Luk

          sau de las, cum vrei s-o iei.

          Oricum nu este o decizie usoara sa iti asumi moartea atator oameni, nici macar pentru constiinta ta, ce sa mai vorbim in public.
      • +1 (1 vot)    
        eheee (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:17)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        daca eram tinut in spate de KGB, da
    • -1 (3 voturi)    
      lamurire (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:17)

      doxygen [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      daca o sa mai ai zile, adica vreo 100 de ani, probabil o sa afli cine si ce a facut. pana atunci... ramai cu intrebarile retorice si cu supozitiile la fel ca noi, toti ceilalti. este un fapt consumat la un nivel mult prea inalt. simplul demers al unuia sau altuia de a se face lumina in acest caz este in van.
  • +28 (32 voturi)    
    baaaai ilici (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:04)

    nahir [utilizator]

    tu chiar crezi ca daca pozezi in senil, romanii au uitat?
    dupa 25.12.1989, dupa ce a fost executat ceausescu si cu leana, abia dupa acest eveniment au aparut "teroristii" si victimile.
    exceptie, adevarat, au fost cei omorati de secu la Timisoara in 16-19.12.1989, dar pana la cei 1600 de morti, a cui e raspunderea? cine conducea Romania? sa nu zici iar ca basescu e de vina!
    ai uitat ce ti-ai luat anul trecut in cimitirul revolutionarilor de langa cimitirul Belu?
    ai uitat ca nu aveai curajul sa te duci la Timisoara?
    te faci ca uiti cam multe.
    Basescu are dreptate si asta o stie toata populatia Romaniei.
    • -14 (20 voturi)    
      ? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:27)

      ? [anonim] i-a raspuns lui nahir

      as fi curios cati dintre voi aveau minim 18 ani atunci si cati dintre voi au fost pe baricadele revolutiei.
      altfel am senzatia ca sunteti bolnavi total.
      • +13 (15 voturi)    
        Eu ! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:53)

        neaosh [utilizator] i-a raspuns lui ?

        Eu aveam 18 si am fost pe baricadele revolutiei ( asa credeam atunci, ca m-am lamurit dupa cativa ani ce " revolutie " a fost ).
        Sincer, acum n-as mai iesi in strada pt. o noua " revolutie ". Mi-a ajuns una .......
        • +9 (9 voturi)    
          pt neaosh (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:15)

          paso [anonim] i-a raspuns lui neaosh

          sa nu iti para rau niciodata. niciodata nu trebuie sa zici asta. asa a fost atunci, am facut fiecare ce a trebuit.

          cum voi petrece eu cei 20 de ani... cu prietenii. vom bea un vin cald si vom povesti despre vremurile alea. mai o chitara, mai un banc cu ceausescu, oricum departe de politicienii care se vor intrece in tot felul de discursuri la care unii dintre ei vor varsa chiar si lacrimi.

          respect neaoshe. lasa ca beau o bere si pentru tine chiar daca esti cu 9 ani mai mare.
          romania/i romania si romanii sunt romani. pot sa zica toti ce or vrea ca pentru mine nu mai conteaza.

          paso
          • +7 (9 voturi)    
            @ paso (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:54)

            neaosh [utilizator] i-a raspuns lui paso

            Nu-mi pare rau ca am fost la " revolutie " !
            Imi pare rau ca am crezut in niste idealuri iar " unii " si-au bagat picioarele in ele.

            Oricum, iti multumesc pt. cuvintele frumoase !
            • +3 (3 voturi)    
              idealuri (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:26)

              doxygen [utilizator] i-a raspuns lui neaosh

              mda... iti pot da exemplu de cateva idealuri pe care, cu certitudine, le-ai atins: libertatea de exprimare, libertatea presei, mancare (ca de...), libertatea de a trai/muri unde vrei in lumea asta (in limitele in care iti este acordata de tarile gazda, ofcourse). din punctul asta de vedere, ti-ai atins scopul in revolutie. partea proasta este ca, odata cu instaurarea acestei pseudodemocratii, au venit alte multe si nebanuite rele. eh, aici mai avem de lucrat ... si inca mult. este o vorba care zice "la timpuri noi, oameni noi". asta ar fi optim. dar mai e unu zamfirescu duiliu care a scris ceva de genul "ciocoii vechi si noi". intelegi? optimism/pesimism... uitandu-ma in urma, ma intreb ce-ar fi fost daca ar fi fost ales ratiu presedinte in '92 parca?!? eh?
        • +3 (3 voturi)    
          Te rog! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:30)

          stefan [anonim] i-a raspuns lui neaosh

          ...in genunchi si cu lacrimi in ochi sa incepi sa scrii (pentru tine, pentru copii, pentru altii) ceea ce ai trait atunci, ceea ce ai vazut, auzit.
          Nu trebuie sa fii scriitor. Poate mai ai din ziarele si fotografiile de atunci. (Personal regret enorm ca am aruncat acea arhiva strinsa atunci, dar lipsa de spatiu....)
          Avem nevoie de aceste marturii in afara celor oficiale. Priveste in jur. Putine marturii ne-au ramas de la cei inchisi in inchisorile comuniste si cei de teapa lui Plesita neaga.
          Va fi la fel si cu Revolutia? Sper ca nu.
          Multumesc!
          • +2 (2 voturi)    
            ce folos? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:21)

            MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui stefan

            toata lumea stie ce a facut criminalul de Iliescu si uite-l bine merci cum scuipa si acum in jur.
      • +10 (10 voturi)    
        romania e romania (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:57)

        paso [anonim] i-a raspuns lui ?

        nu am avut 18 ani ci am avut 9 ani cand in comuna D de langa -Medias, Jud. Sibiu, am mers si noi copiii in fata primariei cu ceilalti muncitori trimisi din fabricile din Medias acasa. am carat cartile cu ceausescu si cu colectivizarea si steagurile comuniste si le-am dat foc in fata primariei.

        am vrut sa dau foc unui Tricolor, si unul din consateni m-a oprit: "Stai copile ca numai pe cele rosii le ardem. acesta este inca steagul Romaniei". si-a scos un briceag din geanta de fabrica si a taiat stema comunista si a aruncat-o in foc.

        asta a fost revolutia, a fost a noastra a tuturor. chiar daca am fost copil prost stiu tot ce s-a intamplat atunci, stiu foarte bine toti anii aceia 86,87,88. noi ce vina aveam.

        respect pentru oamenii de rand care au iesit in strada. respect pentru taicameu care a incercat sa vorbeasca cu noi si nu a putut caci telefonul era cazut si a venit din Alba Iulia pana la bunici cu trenul si cu o masina trecand prin garile pline de militari, politisiti si de securisti

        romania e a noastra si trebuie sa ne bucuram de ea asa cum este.
      • +6 (6 voturi)    
        ?? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:00)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui ?

        dar tu cati ani aveai?
      • +3 (3 voturi)    
        eu aveam 30 (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:20)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ?

        si stiu exact cum mergea treaba. Cand am vazut cine conduce, am plecat acasa. Eram sigur ca vor muri multi, ca sa para revolutie.
  • +18 (28 voturi)    
    f tare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:05)

    eugen [anonim]

    imi place Base la nebunie dupa afirmatia asta!!!!!!!!!!!!
    pt asta am sa merg la vot!!!!!
    • -16 (24 voturi)    
      Bine (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:22)

      G [anonim] i-a raspuns lui eugen

      Bine. Dar incearca sa mergi doar, lasa votatul pe seama unora care au reprize de gandire de mai mult de o secunda.

      Ia si cainele eventual cu tine.
      • +12 (12 voturi)    
        ?? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:18)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui G

        de ce sa insulti omul? voteaza tu cu iliescu / geoana si sa fii sanatos. Fiecare cu dreptul lui.
        Ataca argumentul nu individul.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu mai tine,fraiere... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 17:38)

        Lute [anonim] i-a raspuns lui G

        Ia-ti catrafusele si cara-te ca s-au intaratat astia de tot si te vor beli daca te vor prinde si e imposibil sa n-o faca ca te vor vinde ai tai ca pe o ceapa degerata. Tai-o cat mai poti ca e nasol de tot.
      • +2 (2 voturi)    
        deh (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:22)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui G

        la asa minte pe care o ai, asa exprimare.
  • +13 (23 voturi)    
    Pacat... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:05)

    Nameless [anonim]

    .....ca Basescu nu are sustinerea necesara sa faca fata musuroiului de termite pe care le-a starnit... Are mult prea multi dusmani ca sa le faca fata de unul singur. Caracatita PSD+PC si in ultima vreme PNL ,are puterea dupa pararea mea,
    sa-l inlature pe Base. Daca Geoana si clica vor castiga alegerile, va urma o perioada de liniste si calm... asa cum numai Ilievici si gasca stiu sa ofere poporului roman.... O perioada in care se va fura in liniste ( ce a mai ramas ) si in care caracatita PSD-ista va deveni si mai puternica. Pentru ca nu mai este nimeni sa le stea in cale.... Pacat....
    • +1 (5 voturi)    
      Problema nu este ca fura (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:21)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Nameless

      Problema este ca nu avem sosele, spitale, scoli cum vrem.
      Sa le cerem politicienilor ce avem nevoie si sa-i mai scutim cu furatul asta ca nu rezolvam nimic!

      Trebuie sa scoatem in fata politicienilor, in primul rand nevoile noastre.Daca le tot zici ca fura , nu vezi ca le dai apa la moara.
    • +7 (7 voturi)    
      nu e pacat. (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:36)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Nameless

      totul e sa te prezinti la vot..lehamitea dispare
      • +2 (2 voturi)    
        da? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:33)

        doxygen [utilizator] i-a raspuns lui ady

        doamne ajuta! :)
    • -2 (2 voturi)    
      pacat pentru ce? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:33)

      doxygen [utilizator] i-a raspuns lui Nameless

      dupa cum relatezi tu uite cum sta treaba: vine PSDul si fura in liniste si pleaca PDLul care fura cu scandal. ce zici de asta? sau esti si tu dintr'aia care cred in "sfintenia lui basescu" (lol ... cum suna alaturarea asta de cuvinte). dupa ce ne-am convins si de behaitorul asta, nu ne ramane decat sa incercam si cu altii ... ca la loto, tata, ca la loto ... asta-i neamu' lu' peshte fript.
  • +22 (24 voturi)    
    Si totusi... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:06)

    ddanescu [utilizator]

    ...1600 de oameni au murit, Tovarasul Iliescu. Majoritatea dintre ei dupa ce ati emanat dumneavoastra la putere. Si n-am vazut pe nimeni condamnat pentru asta. De asta ati uitat? Noi nu!
  • -17 (23 voturi)    
    Incredibil acest "Presedinte" ! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:07)

    Catalin [anonim]

    Eu sper ca intr-o zi si afirmatiile mincinoase facute in cadru oficial sa fie pedepsite. Acest Basescu intrece orice masura. Un habarnist care incearca sa ne confiste Revolutia si sa o transforme in lovitura de stat, pentru un simplu avantaj electoral !

    Imi imaginez cu groaza ce s-ar fi intamplat daca un Basescu ar fi pus mana pe putere dupa Revolutie. Probabil am fi persistat in razboi civil inca multi ani de atunci inainte.
    • +10 (10 voturi)    
      Mai crezi in mos Craciun ?? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:43)

      neaosh [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Eu ( ca multi altii ) am crezut multi ani, ca in '89 a fost o revolutie. Din pacate se dovedeste pe zi ce trece ca a fost o lovitura ( militara ) de stat.
      Daca punea Basescu mana pe putere, poate ca S-AR fi intamplat sa fie razboi civil ( asa cum zici tu ), din pacate a pus Iliescu mana pe putere si S-AU INTAMPLAT acele crime.

      P.S. Este un " serial " la Nasu pe B1, foarte interesant, uita-te si ai sa intelegi multe.
    • +3 (3 voturi)    
      incredibil? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:44)

      obosita [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      sa "ne" confiste? de ce? este a noastra? nu cred! noi am fost doar pionii trimisi sa moara ca prostii la comenzile tuturor neavenitilor! nu am uitat fazele cu " sunt teroristi pe acoperisuri, trageti in ei!" si cum puteam muri fara sa stim de ce!
      afirmatii mincinoase in cadru oficial? ce minciuna este in a spune ca au murit oameni? atatia oameni? si nu mai pomeni de razboi civil! ai uitat iunie 90? eu nu!
    • +2 (2 voturi)    
      ai probleme (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:25)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Basescu depaseste masura pentru ca Iliescu a dat ordin sa fie omorati oameni ca sa-i iasa lui revolutia? Franta a spus a doua zi ca e lovitura de stat si a sarit Petre Roman sa-l apere pe sobolan.
  • +10 (10 voturi)    
    cimitirul eroilor de la bellu (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:07)

    viorel [anonim]

    cimitirul eroilor de la bellu sa se numeasca

    ION ILIESCU pentru vecie
    • +1 (1 vot)    
      esti nebun? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:27)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui viorel

      Ion Iliescu sa se numeasca groapa de gunoi de la Glina.
  • +10 (12 voturi)    
    Cel ce si-a "asumat si riscuri si raspunderi" (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:07)

    Aman [anonim]

    Dar cu ticalosia ta cum ramane?
  • +11 (13 voturi)    
    sictir Ilici! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:09)

    andrei [anonim]

    mars nea Ilici! O fi Basescu dictator dar mai are si momente cand spune adevarul, poate din greseala dar nu conteaza.
  • +16 (18 voturi)    
    Tu vorbesti, criminalule?! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:09)

    domino63 [anonim]

    Orice jignire a ta la adresa oricui, este lauda.
    Orice lauda a ta la adresa oricui, este jignire.
    Nenorocitule!
    Nu iti e de ajuns ca ai nenorocit mame, bunici, copii?
    Ai nenorocit un neam intreg si continui s/o faci!
    As vrea sa nu mai aud de tine si daca s/ar putea, as vrea ca nici macar istoria sa nu stie cine esti!
    Macar o zi as vrea ca istoria noastra sa arate cam cum era steagul de dupa plecarea lui ceausescu. Cu o gaura semnificativa.
  • +12 (14 voturi)    
    Basescu a spus ceea ce stiam cu totii (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:10)

    ion [anonim]

    Basescu nu a spus nimic nou. El doar a avut curajul sa spuna ceea ce toti stiu dar se feresc s-o spuna. Felicitari Base! Chiar daca nu mai iesi presedinte, ai ramas in istorie ca primul luptator anticomunist real.
    • -2 (2 voturi)    
      ioane, iti meriti apelativul... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:35)

      doxygen [utilizator] i-a raspuns lui ion

      sa-ti explic de ce?!?
      lasa...
  • +8 (10 voturi)    
    bolsevicu' (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:12)

    ady [anonim]

    te deranjeaza pt ca are dreptate ..n-ai fost invitat la Berlin pt ca revolutia ta a fost un puci de a prelua puterea premeditata cu ceva timp inainte mana'n mana cu imperiu' rus
  • +11 (13 voturi)    
    ILICI vs BASE (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:12)

    NICOLESCU IVAN [anonim]

    o fi si base un fel de ticalos, dar de ce se baga ilici, el care-i doctor docent in iresponsabilitate, minciuni si ticalosii sau o fi amnezic. noi insa cei multi n-am uitat nici de anumite evenimente de la revolutie/lovitura de stat din 1989, nici de tg. mures, nici de piata universitati, nici de "sula-n coaste", nici de "recursul in anulare" pt. imobilele nationalizate, nici de mineriade, nici de .....
  • +9 (11 voturi)    
    Iliescu si revolutia (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:18)

    mircea [anonim]

    Iliescu este un ingamfat.Cu toate ca nu a avut nici-un merit la revolutie,decat faptul ca din prostia lui au murit niste oameni nevinovati,are tupeul sa se creada o personalitate a Romaniei.Pacat ca unii lideri din partide care ar trebui sa-i dea o replica usturatoare,si ma refer la pnl si pnt-cd,ii pupa talpile.Din aceasta cauza si pierd in fata opiniei publice.In prostia lor cred ca poporul roman crede toate prostiile pe care le transmit prin masmedia aservita intereselor proprii.
  • +7 (9 voturi)    
    da,da... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:18)

    Bogdan [anonim]

    dar cand ai dat asigurari la televizor ca URSS-ul e dispus sa ne acorde ajutor militar si dupa 15 minute ai revenit si ai spus ca...s-a inteles gresit...vezi tu Ilici, a gresit si Basescu, acu' nu te supara pe el, orice om greseste si tu, agent KGB, l-ai omorat pe Ceausescu care, oricat de dobitoc era, era un bun roman, si uite ca n-ai patit nimic...alta mare greseala
  • +8 (8 voturi)    
    iliescu = puscarie (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:24)

    haiducu [anonim]

    de ce a trebuit sa asteptam atat ? iliescu sa plateasca pentru crimele si ororile savarsite atunci..... sa faca puscarie.....
    felicitari basescu!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    inca platim oalele sparte in democratia originala (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:48)

    SILVIU [anonim]

    Inca platim dupa un ilustru conducator , sarac si cinstit - salarii imense ale bugetarilor, magistratilor, politistilor si securistilor ...
    Inca traim dupa o Constitutie stramba , in care toata lumea o interpreteaza cum are chef.
    Inca avem o justitie chioara rau de tot , in care nimeni care fura suficient de mult nu mai este condamnat ci doar cei care fura putin si neprofesionist.
    Inca avem un stat cu institutii anchilozate, o economie de piata fara o concurenta corecta si reala in care nemunca este platita foarte scump.
  • +8 (8 voturi)    
    Iliescu...locul tau e in puscarie (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:55)

    angel [anonim]

    din pacate cred ca o sa mori inainte sa fii judecat. AR fi bine sa te inmorminteze chiar linga Ceausesti. Cu ei ai fost pe lumea asta, cu ei sa fii si pe cea de dincolo!
  • +6 (6 voturi)    
    draga belzebut (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:58)

    ilici [anonim]

    o sa ramai ca un ornitorinc in istorie, la fel ca toti colaborationistii de dupa '45.
    in timp, o sa fii respectat cam ca domnii fanarioti..

    ps: imi cer scuze de la ornitorinci pt jignitoarea comparatie
  • +9 (9 voturi)    
    iliescu, blogul si cititorii lui (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:01)

    cititor [anonim]

    Iliescu.. un fost comunist care nu este in stare sa vada mai departe de propriile-i idei. Poate fi comparat usor cu Ceausescu.

    Uitati-va la blogul lui si la commenturile care le are.
    Poate fi observat usor ca este obsedat de respect si de cuvinte de lauda din partea tuturor.
    Exclusiv toate comenturile sunt de lauda.. de cat de bun si de grozav este iliescu.

    Asa ca am facut un test simplu. Mi-am facut un cont si am adaugat un coment in care am zis ce am gandit. Un comment cu exprimare decenta, insa cu critica si exemple care sa arate adevarata fata a lui iliescu.

    Ghiciti.. a aparut? Evident ca nu
    Mi-am si amintit de Nicolae si Eelena Ceausescu: sa fie vazuti ca mai marii destepti si griozavi ai romaniei cand de fapt erau niste prosti incapabili.

    De aceea imi permit sa zic ca locul domnului Iliescu este alaturi de domnii Ceausescu.
  • +6 (6 voturi)    
    Mai ai glas, nemernicule, distrugator al Romaniei? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:05)

    Batranul rege Lear [anonim]

    Iliescu este blestemul Romaniei, un criminal si un tradator care a subminat democratia in Romania, a blocat calea Romaniei catre Europa si modernizare, a tinut tara in inapoiere pentru a manipula mai bine pe romani. A dat spuma industriei Romaniei pe degeaba mafiei KGB-iste si are mainile patate cu sange de roman. Traian Basescu a condamnat comunismul, a trimis dosarele de securitate la CNSAS, a stopat jaful national, a readus demnitatea la romani si a declansat reformele, blocate, intre timp, de cardasia nemernica PSD/PC/PNL/UDMR. Astea sunt fapte, nu vorbe si minciuni nerusinate. Mai indraznesti sa ataci pe singurul presedinte roman care a avut curajul sa condamne tagma ta de comunisti si bolsevici tradatori?
  • -8 (8 voturi)    
    fraieri si bale (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:08)

    cp [anonim]

    toti cred ca iliescu ar putea lamuri multe aspecte ale revolutiei..eu cred ca pur si simplu o parte a armatei a fost cu ceausescu,o parte cu revolutionarii si oparte habar nu avea ce se-ntimla...sa fim seriosi cu chestiile cu comploturi ,lovituri,etc. etc(romanii sint mult prea ,hoti,incapabili si lasi pt a gindi asa ceva..dovadaaa?:guvernarile de dupa....)...iar base este la fel de hidos ca si ilescu cind agita sabia aia a dreptatii numai cind ii convine lui si fraierii fac bale privindu-l....mi-e o nesfirsita greata ca m-am nascut in kk asta de tara
    • +3 (3 voturi)    
      Stie bolsevicu adevarul dar tace (Marţi, 10 noiembrie 2009, 18:56)

      mpjc [anonim] i-a raspuns lui cp

      "Iliescu este blestemul Romaniei, un criminal si un tradator care a subminat democratia in Romania, a blocat calea Romaniei catre Europa si modernizare, a tinut tara in inapoiere pentru a manipula mai bine pe romani. A dat spuma industriei Romaniei pe degeaba mafiei KGB-iste si are mainile patate cu sange de roman. Traian Basescu a condamnat comunismul, a trimis dosarele de securitate la CNSAS, a stopat jaful national, a readus demnitatea la romani si a declansat reformele, blocate, intre timp, de cardasia nemernica PSD/PC/PNL/UDMR. Astea sunt fapte, nu vorbe si minciuni nerusinate. Mai ai si indrazneala sa ataci pe singurul presedinte roman care a avut curajul sa condamne adunatura ta de comunisti si bolsevici tradatori de neam si tara?"
  • +6 (6 voturi)    
    Iliescu Say (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:11)

    ionelus [anonim]

    Cea mai buna dovada ca la "revolutie" s-a intamplat ceva "necurat" sau tovarasesc sau cum vreti sa-i spuneti este celebrul balcon din care a vorbit tov. Ilici si compania: in timp ce toata cladirea era ciuruita de urme de gloante, balconul era neatins. sa fi existat oare teroristi prosti, sa nu treaca nici unuia prin cap sa traga in cei care vorbeau din balcon?
    Asa ca tov. Ilici, faptul ca va simtiti ofensat pt. ceeace a declarat Basescu e de-a dreptul penibil, as spune ca e cinism din partea dvs. Nu ca ne-am fi asteptat la altceva...
  • +6 (6 voturi)    
    Iliescu batrana jigodie incepe sa scape controlul. (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:16)

    Daniel [anonim]

    Din fericire incet (mult mai incet decat as fi crezut) incepe sa piarda putere, imbatraneste, numarul pionilor fideli scade. Este vizibil.

    Cei care au mancat rahat impreuna cu el acum 20 de ani se senilizeaza, devin mai slabi, indiferenti. Probabil au chiar remuscari?
    Iar ceilalti vor incepe incet incet sa se distanteze de el.

    Concluzie:
    dati in Ilici fara mila. Nu conteaza daca vine de la un fost colaborator al sau (Basescu).
    Fiecare lovitura in Iliescu este un pas catre normalitate.

    No mercy. Fara mila pentru canalia batrana!
  • +8 (8 voturi)    
    Diferenta intre Basescu si Iliescu... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:17)

    Fanaticul [anonim]

    ...este de curaj!
    Iliescu nu a facut decit sa perpetueze dezastrul, fara sa incerce macar o clipa sa il opreasca. Sarac si cinstit dar si fricos!
    Basescu e nebun tocmai pentru ca s-a pus contra unui sistem care creste de cind au venit comunistii la putere! Si care nu mai e de mult un sistem politic ci o mafie pura... Faptul ca acum a devenit amenintzarea de viata si de moarte a lor spune tot! Nebun ca si-a inchipuit ca poate dar extrem de inteligent ca sa inteleaga cum functioneaza si ce are de facut!
    Basescu e modelul de barbat adevarat, plecat la lupta, sa cucereasca! Singurul din istoria acestui popor poate!
    Iliescu e modelul mucles, ciocu mic, toate lumea sa traiasca, numa noi sa nu murim! Zimbetul pina la urechi si in spate doamna cu coasa!


    Alegeti voi!
  • +8 (8 voturi)    
    ? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:42)

    laur [anonim]

    mai lasa.ne ma tataita,ce dracu stim cu totii ce ticalos ai fost ............dar ce ticaloasa e viata asta ,unii ca asta traiesc bine merci si se duc oamenii adevarati,care ne.au bucurat viata sa te odihnesti in pace ,,lascarica,,
  • +2 (2 voturi)    
    ordine (Marţi, 10 noiembrie 2009, 17:39)

    amu [anonim]

    dupaq revolutie trebuia facuta ordine,judecati cei vinovati si spus poporului adevarul. nu s a facut nimic .teroristilor li s a dat drumul si s a furat in draci.s a devalizat economia ,sistemul de pensii.a aparut categoria de =peresoana cu statut special=in care au intrat politia .judecatorii.serviciile de securitatea. armata ,diplomatii,bratele lungi ale partidului comunist ,cei care au ajuns la putere.cine s a mai va respecte ?
  • +3 (3 voturi)    
    E adevarul (Marţi, 10 noiembrie 2009, 18:17)

    V [anonim]

    E Adevarul, harca batrana, Iliescule. Ticalosie nu e sa spui adevarul, ticalosie e ceea ce ai facut tu si ciracii tai. Ticalosie e sa impusti oameni nevinovati ca sa ajungi sa conduci 5 mandate. Nici daca ai fi jupuit de viu nu ti-ai ispasi vina, ticalos batran. Mai bine taci si lasa istoria sa te uite.
  • +3 (3 voturi)    
    . (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:06)

    Porumbelul pacii [anonim]

    ar fi mai bine pentru tara daca in loc sa aranjeze coalitii politice la grivco, ar aduce in sfarsit lumina in evenimentele din '89...
  • +3 (3 voturi)    
    ilici (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:07)

    zdrang [anonim]

    Mai exista caseta cu comanda lui ilici:lasati sa se mai traga putin?Sau a disparut ca multe alte docomente.Iliescu e adevaratul criminal al revolutiei romane.De ce s-a mai tras dupa 22 decembrie cind Ceausescu si-a luat zborul?Armata era cu noi.Cine sunt teroristii?Si unde sunt?Cine a adus minerii?De ce nu se face lumina nici acum dupa 20 de ani?Cu zimbetul imbecil pe buze nea ilici a nenorocit milioane de oameni.Basescu ar trebui sa aduca claritate in acest proces.Daca e sincer si cinstit.
    • +3 (3 voturi)    
      balcon (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:25)

      bucurestean [anonim] i-a raspuns lui zdrang

      sau vreun link u-tube cu discursul din balcon? "nu mai trageti, vorbeste tov iliescu " ???????
      Cred ca ilici simte ca ii suna ceasul, chiar si dupa 20 de ani. Mai bine mai tarziu, decat niciodata!
  • -4 (4 voturi)    
    rasp. mpjc (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:42)

    cp [anonim]

    s-a dat stingerea dmult...vezi de te culca pe imnuri portocalii...poate ii duci si pe iliescu si pe a tau ''sufletel''base...mare-i gradina lu' D-zeu!!! stupid poeple -ce mai dreptate avea fosila de brucan
  • -1 (1 vot)    
    DOI DE-UN LEU (Marţi, 10 noiembrie 2009, 22:22)

    HESS [anonim]

    Si mai tovarase basescu buzduganul cu trei peceti.,pai daca e asa cum ai zis iar tu dand impresia ca esti virgin ,de ce nu tragi sforiile sa se faca lumina si dreptate.Caci pt eba ta s-au tras sforiile la greu sa ajunga europarlamentara.
    Sa faci referendumuri sti.Sti ce nenica.,tu si ilici santeti buni la mititica.Gherla la subsol sa treaca somesul sub celulele voastre.Unul mai breaz ca altul.
  • 0 (0 voturi)    
    anti Base (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 10:34)

    elena [anonim]

    Romanii nu il mai vor pe Basescu....romanii vor o schimbare....
  • 0 (0 voturi)    
    Onoarea unui fost presedinte ! (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 10:50)

    martin [anonim]

    Fostul stimabil Iliescu, are probabil dreptate ca acuzele care i se aduc periodic asupra Revolutiei nu sunt complet adevarate.
    Problema este ca Iliescu cunoaste sigur foarte multe lucruri si de spus ,nu a spus niciodata nimic precis.
    Asa ca ideea ca ascunde multe si neconvenabile lui, este perfect rationala !
  • 0 (0 voturi)    
    crima fara discutie (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 11:22)

    george [anonim]

    Tov. iliescu mai spera ca se va prescrie dosarul revolutiei, dar istoria arata ca in toate cazurile de crima soarta a facut dreptate...mainile patate de sange ale tov iliescu nu se pot spala cum doreste domnia sa.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by