VIDEO Liviu Negoita si-a prezentat Cabinetul: 14 ministri, programul lui Lucian Croitoru, Gabriel Oprea la Interne

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 9 noiembrie 2009, 17:00 Actualitate | Politic


Liviu Negoita
Foto: Agerpres
"Suntem intr-o criza complicata si in momentul in care Romania are nevoie urgenta de finantare, cred ca fortele politice din Parlament ar fi putut sa dea dovada de intelepciune si sa voteze un cabinet condus chiar de subsemnatul, pe care oricum l-ar fi putut controla cum ar fi dorit", a declarat premierul desemnat Liviu Negoita, in cadrul conferintei de presa in care a anuntat componenta Cabinetului sau.

Lista ministrilor propusi de Liviu Negoita:
  • Gabriel Oprea - Ministerul de Interne
  • Vasile Blaga - Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
  • Gheorghe Pogea - Ministerul Finantelor
  • Adriean Videanu - Ministerul Economiei si Comertului
  • Radu Berceanu - Ministerul Transporturilor
  • Daniel Funeriu - Ministerul Educatiei, Cercetarii si Sportului
  • Mihai Seitan - Ministerul Muncii
  • Bogdan Aurescu - Ministerul de Externe
  • Anton Cristian Irimie - Ministerul Sanatatii
  • Valeriu Tabara - Ministerul Agriculturii
  • Mihai Stanisoara - Ministerul Apararii
  • Catalin Predoiu - Ministerul Justitiei
  • Sulfina Barbu - Ministerul Mediului
  • Theodor Paleologu - Ministerul Culturii

Cele mai importante declaratii ale premierului desemnat Liviu Negoita:

  • Cu tot respectul pentru Mircea Geoana, dar cred ca am inteles un pic diferit lucrurile
  • Nu Liviu Negoita are nevoie de nu stiu ce sfaturi, Romania are nevoie de un Guvern
  • Eu i-am invitat sa vina sa discutam, nu au dorit, iar daca dl Geoana doreste sa dea un sfat cuiva, sa-l dea parlamentarilor PSD sa voteze acest guvern
  • Programul Croitoru este un program bun si mi l-am insusit
  • Cred ca parlamentarii la a doua solicitare vor fi mult mai responsabili si sper ca acest guvern sa treaca
  • Avem o declaratie a FMI - ca sa primim finantarea, avem nevoie de un guvern cu puteri depline, in momentul acela ne vom intoarce sa discutam
  • Atunci cand oamenii asteapta sa primim aceasta finantare parlamentarii ar trebui sa gandeasca in sensul acesta pentru ca nu cred ca isi pot permite un act de iresponsabilitate


Luni dimineata, Liviu Negoita a declarat ca isi mentine intentia de a se prezenta in Parlament cu lista unui Cabinet care va fi sustinut de PDL si de independenti. Dupa un weekend in care liderii PNL si PSD au refuzat sa dea curs invitatiei de a se prezenta la negocierile pe marginea sustinerii Cabinetului Negoita, premierul desemnat a discutat luni dimineata, la Palatul Victoria, cu presedintele UDMR Marko Bela. Consultari care s-au finalizat asa cum era de asteptat. UDMR si-a mentinut sustinerea pentru primarul Sibiului, Klaus Johannis, iar Liviu Negoita i-a multumit lui Marko Bela "pentru eleganta de a veni la negocieri".

"PSD si PNL nu au dorit sa participe la discutii, eu voi continua demersul de a merge cu un Cabinet in parlament. Aceste doua partide vor avea ocazia sa se pronunte, prin vot, daca tara are sau nu nevoie de un Guvern cat mai repede", a declarat premierul desemnat.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















6686 vizualizari

  • -18 (40 voturi)    
    la fel de timpiti (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:06)

    airamerica [utilizator]

    Mi-e si greu sa imi dau seama care tabara e mai tampita..... cred ca revin la optiunea initiala pentru 22 nov: ski
    • -5 (21 voturi)    
      Eu nu inteleg (Luni, 9 noiembrie 2009, 20:23)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      logica premierului desemnat in alegerea, in mare, a acelorasi oameni ca si in guvernul Croitoru. Un om normal si-ar face propria echipa de ministrii.

      In schimb devine foarte clar aceasta propunere de cabinet daca te gandesti la cine a facut desemnarea premierului.

      Apropo unde te duci la schi? ca vin si eu.
      • +1 (1 vot)    
        concluzia leader-ilor nostri (Marţi, 10 noiembrie 2009, 11:53)

        aurelia [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        vazand ca voi va PERMITETI sa mergeti la ski, guvernul/ leader-ii nostri vor concluziona: "ei, deci nu e atat de dura viata romanilor daca isi PERMIT sa mearga la ski. mai putem sa o facem putin pe nebunii, ca doar nu mai are un leu, romanul schimba niste valuta..."
  • -1 (41 voturi)    
    Gabriel Oprea la interne? (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:07)

    oxit [anonim]

    E o gluma, nu? Gabriel Oprea vrea sa conduca Ministerul de Interne si sa organizeze alegerile prezidentiale?
    Cu asa propunere sigur guvernul nu va trece de votul parlamentului.
    Individul Oprea este mult prea dubios.
    • +3 (17 voturi)    
      Sau poate stie multe...;) (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:08)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui oxit

      ...si sa vedem cine are curaj sa il pice la comisiile de audiere... daca s-or mai face, ca cica Geoana e in concediu! Probabil ca saracu apucase de-si luase bilet la bai cu namol la Amara si acum nu mai poate sa dea inapoi ca pierde banii! Mai are putin si isi pune picioru in ghips!
    • +4 (16 voturi)    
      Da. Oprea! (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:25)

      george [anonim] i-a raspuns lui oxit

      Nu propunerea lui Oprea la Interne este o gluma ci Oprea insusi este o gluma. Il mai tineti minte in afisele de la alegerile parlamentare in care aparea in uniforma de ofiter? I-ati remarcat mimica? Omul are apucaturi de tablagiu apevist (A.P.V. - armata pe viata) iar de cand este mare om de stat (imi vine sa rad - Gabriel Oprea, barbatul de stat!) pare permanent coplesit de propria-i importanta! Fostul tovaras al lui Adrian Nastase, colegul lui Anghel Iordanescu (alt barbat de stat :-))), fostul mafiot (conform lui Basescu), fostul Ministru de Interne propulsat de PSD este actuala propunere pentru Ministerul de Interne. Opriti pamantul ! Vreau sa cobor!
      • +7 (7 voturi)    
        Nu va mai repeziti asa! (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:06)

        Calmantul [anonim] i-a raspuns lui george

        Uitati-va si amuzati-va! Nimic nu e ceea ce pare, nu o mai luati personal asa...
  • +19 (25 voturi)    
    UDMR-ul a venit sa vada daca e rost de un ciolan.. (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:11)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    Auzi, "eleganta". Ce ti-e si cu politica asta...Fiecare cu interesul lui nu al meu, al tau, al celuilalt.
  • +5 (15 voturi)    
    o prea buna alegere (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:13)

    nmh [anonim]

    o prea buna alegere
  • +9 (31 voturi)    
    are dreptate (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:13)

    cris [anonim]

    calcul simplu. acum este boc cu puteri restranse. ar fi negoita cu puteri relativ mai mari. in ceea ce priveste organizarea alegerilor nu vad diferente. in ceea ce priveste promovarea legilor importante pentru a primi banii de la fmi e o mare diferenta.
    in cazul in care alianta pnl-psd doreste cu adevarat sa devina o coalitie de guvernare, poate demite apoi guvernul negoita si ne intoarcem la momentul de acum. dar cu legile promovate.
    nu ii inteleg. ar fi avut enorm de castigat daca ar fi participat la discutii si ar fi trecut un guvern intr-un moment extrem de important. lumea ar fi spus ca au si interesul tarii in vedere.
    • +5 (23 voturi)    
      completare (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:37)

      cris [anonim] i-a raspuns lui cris

      Exista o diferenta.
      Pentru Basescu nu exista alternativa. A fost Tariceanu si a dat PDL afara de la guvernare Sa puna un primministru apropiat sau al altui partid reprezinta certitudinea ca PDL va fi afara de la guvernare pana in 2012.
      Pentru coalitia PSD-PNL exista totusi varianta sa dea guvernul jos oricand. Ca sa nu mai spun ca li s-a oferit guvern de uniune nationala si ministerul de interne!
      Interesul celor din urma este sa fie perceputi ca fiind in opozitie...nu interesul tarii!
  • +6 (24 voturi)    
    Ce 2 Oprea! (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:15)

    vio [anonim]

    Exista 2 Oprea. Unul bun, decorata de Base si pus min. de Interne.
    Altul rau, pesedist malefic, garantat Vanghelie si Iliescu, despre care iata ce spunea sefu:

    "Din mafia personala lui Adrian Nastase fac parte Eugen Bejinariu, Ionel Blanculescu si Gabriel Oprea, oameni care sunt condusi in umbra de cuplul Bittner-Petrache!”



    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1215204-cocosul-dintre-traian-basescu-adrian-nastase.htm

    Deci?
    • +7 (11 voturi)    
      E citat din Base, de ce dati -? (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:27)

      vio [anonim] i-a raspuns lui vio

      Rog pe cei care impart - sa justifice aceasta optiune.
      Sunt teribil de curios/!
      • +1 (11 voturi)    
        cum de ce ? (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:02)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui vio

        Cine nu-i cu noi este impotriva noastra !!! Ce crezi ca aia care dau minus citesc sa vada ale cui cuvinte sunt ?? Ceri prea mult.
        Normal ca Oprea era mafiot cand era in PSD, acum de cand a trecut la PDL ( oficial cica este independent !) parca s-a spalat cu Vanish si i-au disparut toate petele. Acum este printre cei care vrea binele tarii !!!!
        Este valabil si pt Iliescu si Hrebenciuc, care in decembrie cand faceau alianta de guvernare cu PDL erau buni sau daca nu macar se tacea. La fel si Patriciu care era bun cand finanta alianta DA, acum este dusmanul numarul 1 al tarii :)))
        Sila, sila si iar sila !
        • +2 (8 voturi)    
          gresesti!! (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:51)

          dan [anonim] i-a raspuns lui gigi

          Era mafiot cand avea 2 stele, acu cand are 4... nu e mafiot :))
      • +1 (7 voturi)    
        ie baietii pa net, la munca (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:50)

        dan [anonim] i-a raspuns lui vio

        Iei "-" pt ca lucreaza celula de internauti!!!
        Ai luat "-' la inceput, cand ai postat, reactia fiind a celulei de internauti manipulatori, cand au intrat oameni cu idei proprii... au inceput sa apara si "+" :)) nu e amuzant? Asa mi se intampla si mie.
    • +2 (2 voturi)    
      Si un Oprescu... (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:43)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Exista si un Oprescu :) Bai nene!
  • -1 (29 voturi)    
    duca-se ... (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:18)

    Oarecare [anonim]

    hmmm....
    - videanu piaza rea, cel din cauza careia pdlu' a pierdut bucurestiul ramane
    - nastratin pogea, cretinu' care distruge financiar romania ramane
    - blaga ... cu el inca n-am nimic, da e la moda sa fie aratat cu degetu', ramana
    ... apai in cazu' asta duca-se dracu' de guvern, poate asa se vor invata minte si vor asculta de bobor
    • +4 (20 voturi)    
      mafiotul Oprea (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:32)

      buza [anonim] i-a raspuns lui Oarecare

      Ai uitat de Gabriel Oprea, mafiotul cu epoleti.
    • +4 (18 voturi)    
      nea Oarecare (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:46)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Oarecare

      poti sa ne luminezi si pe noi de ce e vinovat videanu? cu exemple si argumente, nu frustrari.
      la fel, poti sa ne spui unde a distrus Pogea economia ca azi INS a anuntat ca avem o prima luna, septembrie, in care productia industriala a crescut in Romania. Nu cred sa mai fie vreun stat in zona de est cu crestere industriala anul asta. deasemenea deficitul comercial a scazut cu 61% fata aceiasi perioada a anhului trecut. vorbim de cifre nu dam cu bata-n balta ca sa ne aflam in treaba.
      nu inteleg la ce te referi cand spui ca distruge financiar romania.
      sigur nu vroiai sa spui de slabiceanu care a pus sef la o banca cu capital romanesc un var de-al lui geaonica cu zeci de mii de euro pe luna sau de platforma de gaze din marea neagra vanduta pe ochi frumosi? sigur nu vorbesti de olteanu ajuns la BNR dar habar nu are politica monetara? sigur nu vorbesti de pnl care a dat anul trecut pe vremea asta 2 mild de euro primariilor psd si pnl pt alegeri?
      esti sigur ca stii despre ce vorbesti? esti sigur ca esti informat?
      • 0 (12 voturi)    
        Pentru Suca de la Bailesti (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:01)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui suca

        Eu zic sa ramii la stadiul care l-ai primit de la Nea Marin, altfel te faci de ris.
        Mai pune mina si citeste cite ceva despre cresterea industriala in Europa de Est, eventual intreaba-l pe Videanu cum de i-a trecut prin cap sa-si vinda borduri singur si pe Pogea intreaba-l ce rezultate palpabile a obtinut in 10 luni dupa cheltuirea unui purcoi de bani si o lista intreaga de stimulente fiscale pentru sectorul privat.
        Dupa asta, uita-te in oglinda si intelege ca mai bine te abtii.
        Ramii la numele tau si poarta-l cu demnitate.
      • -4 (10 voturi)    
        nea Suca (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:19)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui suca

        Daca si Videanu a fost bun ca primar inseamna ca Basescu, care nu a facut nimic in afara eutanasierii cainilor si a demolarii chioscurilor a fost gospodarul model, Videanu chiar ar fi trebuit sa candideze, asa ar fi vazut masura aprecierii pe care i-o poarta bucurestenii. Iti spun eu ce a facut Videanu. A reasfaltat bd Iuliu Maniu care fusese asfaltat cu doar 2 ani in urma, pentru ca un ultimul an de mandat acest bulevard si trotuarele sa fie spart pentru instalarea unor conducte si cabluri !!! Asta ca sa-ti dau doar un exemplu de irosirea a banilor publici in folosul intereselor una.. Dar mafia asfaltarilor este una buna, ca doar il serveste pe seful cel mare .
        Cat despre Pogea, inginerul finantist prefer sa ma abtin.Poate dai tu un exemplu de masura economica si fiscala buna luata de acest ministru. O masura de stimulare economica in vremuri de criza.
        Scaderea deficitului comercial este efectul crizei, a faptului ca multe firme importatoare s-au inchis (in parte si datorita impozitului cui ? al dlui Pogea...), cat si a faptului ca romanii cumpara mai putin...
        Cat despre Tariceanu spui aceeasi placa obosita si aceleasi frustrari ale unora .
        Pana una alta "slabiceanu" i-a rezistat lui Basescu si i-a dat o lectie pe care nu o sa o uite cat o trai si care inca il mai roade asa cum s-a vazut zilele trecute la un miting. Pana una alta Tariceanu a fost cel care a spus ca nu se pot majora salariile cu 50% in timp ce unii zbierau si il amenintau cu judecata, iar cand acestia din urma au ajuns la guvern bagau capul in pamant si cereau iertare romanilor ca nu-si pot tine promisiunile electorale.
        Ipocrizia conduce Romania !
      • -2 (2 voturi)    
        Videanu a distrus PDL/Basescu in Bucuresti (Marţi, 10 noiembrie 2009, 8:25)

        Rali [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Din experienta personala a reasfaltat Sos. Oltenitei, si acum e varza dupa ce m-a chinuit 2 ani.
        Eu din simpatizant si votant Basescu (nu insa cu PDL care nu are nicio doctrina) am ajuns sa-i doresc sa dispara cu tot cu partid din viata noastra!
        Si bomboana pe coliva, am votat cu golanul de Oprescu numai ca sa nu iasa Blaga de la PDL!
    • -5 (9 voturi)    
      duca-se si idiotu` de la justitie (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:16)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Oarecare

      cel mai prost ministru al justitiei... de ce mama dracului ii infipt acolo??? ce naiba, ca toata lumea din sistem stie cat de incapabil e. nu face decat sa-si bata joc de oamenii lui+de amaru` lui de justitiabil care urla in van ca nu i se face dreptate. pai nici nu are cum sa i se faca dreptate cat idiotu` asta lasa justitia sa moara si minte cu nerusinare. da doamne sa le vina mintea la cap si sa gaseasca un al doilea stoica. asa poate mai avem vreo sansa. cu totii...
  • +4 (24 voturi)    
    Oprea la Interne (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:20)

    Marius [anonim]

    Nu stiu cum, dar ce pretentii au astia de la PDL sa treaca guvernul, cand e facut la bataie de joc. Pe bune acuma? Cum poti sa ceri de la ceilalti sa fie responsabili pt tara cand tu propui un tradator de partid la interne :-)
    • +1 (13 voturi)    
      alegeri (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:09)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Vroiai sa-l puna pe nastase la interne?vad ca geoana a acceptat consultari azi nu sambata
    • +4 (8 voturi)    
      daca erau (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:33)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      qiuaroiu si adormitei si fonful nicolaescu in guvern, abia atunci era un guvern adevarat si responsabil, este?
      Mai cinta matale maneaua asta de kiseleff 10 la alta masa.
  • +13 (19 voturi)    
    In sfarsit (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:21)

    Dragos [anonim]

    In sfarsit un medic practicant la ministerul Sanatatii. Ce pacat ca o sa-l tranteasca astia iar.
  • +3 (29 voturi)    
    Fara cenzura (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:21)

    Gigel77 [utilizator]

    Numai independenti si tehnicieni, oameni simpli din popor, pentru popor. :) O asemenea nesimtire (sau poate disperare) la un partid, rar mi-a fost dat sa vad. Sa pici de 2 ori cu acesti oameni in Parlament si sa continui in prostie inseamna ca intentia ta este doar sa-ti bati joc de romani. La fel ca pe vremea guvernarii Nastase, va mai amintiti de baronii locali, uite-i colea.
    • 0 (0 voturi)    
      Uita-te la nesimtirea celor pe care ii sustii tu (Marţi, 10 noiembrie 2009, 9:15)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Gigel77

      Constitutia da dreptul Presedintelui sa numeasca premierul iar parlamentului sa il voteze sau nu. Nu parlamentul da premierul. Punct.
      Prin urmare, in acest echilibru, parlamentul poate decide acum ce vrea: alegeri anticipate sau banii de la FMI.
      In rest este poveste de adormit copiii cu Johannis.
  • +5 (19 voturi)    
    citat (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:30)

    instabil13 [utilizator]

    "Atunci cand oamenii asteapta sa primim aceasta finantare parlamentarii ar trebui sa gandeasca in sensul acesta pentru ca nu cred ca isi pot permite un act de iresponsabilitate"
    Fals!!! Sunt total iresponsabili si nu-si vad decat interesul. Vezi declaratia parlamentarului care a zis ca el nu-si permite alegeri anticipate ca are credit la banca facut pentru campania electorala de anul trecut.... :))) In conditiile astea nu se poate vorbii de responsabilitate. Ei au numai interese si atat. Ma intreb cum isi vor scoate banii pompati acum la Realitatea si la Antene?
    • +1 (7 voturi)    
      dar campania lui Basescu? (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:56)

      dan [anonim] i-a raspuns lui instabil13

      de ce nu te intrebi cat costa campania lui Basescu? si de unde are bani pt o campanie asa scumpa? Or fi din "vanzari anterioare". Ca familia Basescu se pricepe la "vanzari anterioare". Aia mica a vandut "pejeul" si si-a luat range rover, aia mare a vandut o o juma de casa si si-a luat alta de 800.000.
  • -1 (29 voturi)    
    Bataie de joc (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:30)

    StefanB52 [utilizator]

    Pogea la finante, Videanu la economie si Oprea la interne!!! Este clar cat de mult isi doreste PDL sa aiba un guvern performant, votabil.
  • -1 (35 voturi)    
    RUSINOS (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:31)

    Cristi [anonim]

    Traian Basescu si gasca lui de iresponsabili isi bat joc de o tara intreaga. Dupa ce au fost nevalidati acum o saptamana ei vin cu aproximativ aceleasi propuneri. Dl Basaescu ti-ai atins scopul de a-ti mentine gasca pentru alegeri la butoane, altfel nu se explica acest comportament. Oricum indiferent ce-ai face ai pierdut.
    • +3 (13 voturi)    
      Alegeri (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:19)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Iliescu nu avea butoane?el avea maneta.
      • -4 (8 voturi)    
        ba da (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:23)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Iliescu respecta vointa majoritatii. Daca lumea vota atunci majoritar PDSR,PUNR,PRM si ce mai vota asta este. Nu poti sa-l acuzi ca nu a pus prim ministru de la PD cand PD obtinea 7% din voturi.
        Si intre Iliescu si Nastase au fost divergente, dar rufele nu au fost spalate in public asa cum se intampla cum.
        Nu am crezut niciodata ca o sa-l regret pe Iliescu, dar pe zi ce trece incep sa o fac tot mai mult...
  • +5 (23 voturi)    
    NU NU si iar NU!!!!!!!! (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:33)

    ready4war [anonim]

    Oprea la interne si deja s-a dus dracu tot! Lupul nu poate fi pus paznic la oi! Oprea e omul interlopilor.

    Ma intrebam de unde au partidele atatia bani pentru campanie, dar acum imi dau seama de unde vin- de la interlopi, ei sponsorizeaza , ei beneficiaza.... deja cred ca voturile noastre nu vor mai conta!
    • +2 (12 voturi)    
      pai... (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ready4war

      lenin a spus, daca nu ma insel: "nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile"...
      • +1 (5 voturi)    
        Stalin (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:29)

        george [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Asa cred.
    • 0 (0 voturi)    
      Banii nu vin de la interlopi (Marţi, 10 noiembrie 2009, 9:09)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ready4war

      Banii si-i castiga cu propriile mijloace.
      Uite tot scandalul asta care a pornit de la Nica;
      se apucase sa opreasca toate tirurile de tigari care intrau ilegal prin vest. De alea din est nici n-a amintit. Asa ca iti dai seama care si cum se misca cu contrabanda de tigari in Romania.
  • +4 (18 voturi)    
    coalitia (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:47)

    betivul lu Orban [anonim]

    De ce nu s-a dus PSDul si PNL-ul sa formeze guvern de uniune nationala, si sa arate ca vrea binele tarii, normal ca fiecare se uita numai la intereseele lui, si nu a tarii
    • +3 (9 voturi)    
      SI DACA-I O CAPCANA?... (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:14)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui betivul lu Orban

      Io zic sa-ncercam , Maria Ta!....
    • -4 (8 voturi)    
      vorbesti dupa fituica,nu-i asa? (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:24)

      roiban [anonim] i-a raspuns lui betivul lu Orban

      guvernul propus este probabil cel mai slab din istoria romaniei si se bazeaza pe capacitatea sefului comunitatii de inf deci basescu,care are parghiile santajarii.dupa ce a numit reprezentanti personali la numaratoarea voturilor (pres de sectii de votare)suntem deja in fata unei pseudo lovituri de stat - rezultatul voturilor este dupa vointa muschilor lui basescu.potemkinizarea mitingurilor portocalii semimilitarizate (le lipseau kalesnikovurile) cu repetitii demne de vremea legionarilor si a lui ceausecu speranta in alegeri corecte a disparut.atitudinea pres si a locotenentului sau solomon,primarul craiovei fata de mircea dinescu a parafat dictatura preconizata."sa plece cinci ani pe malul drept" spunea solomon lui dinescu,deci cine nu este sluga lui basescu trebuie sa plece in pribegie cinci ani,un mandat basescu .sri,sie ,sist judiciar ,garzile financiare,de mediu,etc sunt centurionii noului nero.vorbeam ieri despre "POETUL, MAGARII SI OLTENII" o tragi-comedie in regia sefului statului.dar tragedia poporului roman este mult mai profunda.cei mai ramane omului simplu?"libertatea de a se prostitua si de a lua droguri =- usoare sau dure". ce mai inseamna viata in romania?ceva intre a fi si a nu mai fi om.
      Negoita ,cu sotia cu salariul cadou de la basescu cat treizeci de profesori,cu clientela lui care construieste cum vrea caci nimeni nu le sta in cale in tara asta, vine cu lista unui guvern penibil - un general de mucava sfidand cariera atator militari merituosi, un ministru de finante metalurg si secr pcr pe probl economice, deja spune cat de mult sfideaza basescu poporul roman.inca odata sfidarea aceasta inseamna deja ca dictatura s-a instalat.
      UN REQVIEM PENTRU ROMANIA ESTE CEL MAI POTRIVIT ACUM.
      caligula si-a facut calul senator,basescu vine cu echipa aceasta adunata din podisurile din centrul spaniei pe post de guvern.
    • -1 (5 voturi)    
      simplu (Luni, 9 noiembrie 2009, 21:26)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui betivul lu Orban

      Guvernele de uniune nationala se formeaza atunci cand te intelegi cu cei cu care formezi guvernul. Nu este si cazul PD cu care nu s-a inteles nimeni pana acum, nici CDR in 1996-200, nici PNL in 2004-2008, nici PSD in 2008-2009. Si culmea, mereu de vina au fost ceilalti, nu PD... :)))
      Acum de vina sunt mogulii, mafiotii, Iliescu,grivco si mai te miri cine.
      Si inca ceva, guvernele de uniune nationala se formeaza prin negocieri. Atunci cand nu vrei sa accepti punctul de vedere al celorlalti, care intamplator sau nu au mai multe procente ca tine, nu se poate forma un astfel de guvern.
      • +2 (2 voturi)    
        Esti PNL-ist! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 9:21)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        Numai PNL-isti zic si scriu PD. Va deranjeaza "L"-ul.
        Si culmea in comentariul tau iei apararea lui Iliescu / Grivco / moguli!
        Cata dreptate au comentatorii cand spun ca stati agatati de PSD ca matza de burlan asa cum at istat agatati de guvernare minoritari fiind.
  • +1 (13 voturi)    
    Daca Pogea este singurul finantist capabil.. (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:49)

    Justin Puscasu [anonim]

    daca chiar nu s-a gasit altul pentru ministerul finantelor, atunci asta e guvernul pe care il meritam.
    Ma voi tavali de ras daca Parlamentul, de teama anticipatelor, va vota acest guvern.
    • +2 (2 voturi)    
      BUGETUL? (Luni, 9 noiembrie 2009, 23:39)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Bugetul ala pe care il vrea Parlamentul de la guvernul demis nu e cumva facut de Pogea?
      Adica ii ceri lui Pogea bugetul si pe urma il dai afara ca nu e bun de ministru? Si te duci la FEMEI si spui ca gata, l-ai facut tu! Saz dea banii! Cam cum vine asta?
      Si dupa ce ai dat hotarirea de Parlament prin care obligi guvernul demis saz dea bugetul, nu cumva recunosti ca a fost ilegala cind vii si spui ca vei modifica legea organizarii Guverului tocmai pentru asta? Si toate astea bazat pe muschii majoritatii anti-basescu... daca dispare Base oare nu urmeaza cele mai mari devalizari din Istoria Romaniei, facute de alianta-anti, care a inteles ca oricum nu mai au mult timp la dispozitie? Va dati seama ce jaf disperat va urma? Crede cineva ca se vor domoli dupa ce dispare Basescu? Ei abia acum au realizat ca vine criza! Salveaza fiecare ce poate adica fura tot ce se mai poate! O sa ajunga sa se fure unii pe altii, punem pariu? Ce va face domnu Ghise de exemplu daca ramine la putere? O sa-si plateasca ratele linistit pina returneaza creditul de 30.000 de euro? HE HE HE.... As putea sa bag mina in foc ca deja sint niste certuri ingrozitoare prin partidele anti. Mai ales la liberali care sint intr-o capcana teribila zilele astea... Acolo se va rupe prima data!
  • +3 (9 voturi)    
    alegeri (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:16)

    anonim [anonim]

    Ce s-a intamplat cu psd si pnl azi? si-au cam schimbat parerile unii de cand cu noua propunere de guvern.O sa cada iar guvernul?precis se vor mai gandi.
  • 0 (6 voturi)    
    Ce vreti (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:17)

    iubesc_romania [anonim]

    Daca nu sunteti multumiti cu noul guvern, ce doriti ?ce vreti
  • +1 (13 voturi)    
    Sa vina Orban! (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:18)

    Sarsaila [anonim]

    Sa ne cinte ceva la acordioniliescu...

    o manea d-aia cu tigani, betivi si prostituate...
  • +2 (10 voturi)    
    guvern (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:28)

    j [anonim]

    "Cand am ceva la mansarda,o rautate intrinseca,cand mi-am aranjat pupezele: una in parlamentul european si cealalta cu o locuinta de sute de mii de euro,cand din punct de vedere material nu ma doare capul:fratiorul meu lucreaza pt.mine-pot sa-mi bat joc cum vreau de aceasta tara si acest fraier de popor."
    Spunea o fata bisericeasca dupa alegerile de acum 5 ani ca ne va conduce anticristul,nu am crezut si am ras cu fericirea ca am scapat de Nastase si ca a iesit cel votat.Am crezut in ac.om si in vorbele lui fatarnice,L-am votat si la referendumul cu suspendarea-mare greseala.Si acum vad ca pune la interne in bataie de joc pe generalul de tinichea ,cel cu patru stele luate fara nici un merit militar.Rusine pt.Basescu si sleahta sa din PDL!
    • 0 (4 voturi)    
      Idem (Luni, 9 noiembrie 2009, 21:39)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui j

      L-am sustinut cat am putut dar amu' il dau jos. Sa vina si altii sa ne arate ce pot, poate unii mai tineri care n-au avut relatii cu securitatea si eselonul II al PCR.
    • 0 (0 voturi)    
      Din pacate pentru el (Marţi, 10 noiembrie 2009, 8:29)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui j

      Si eu in 2 ani mi-am schimbat radical parerea despre el. Ai mare dreptate!
  • +4 (8 voturi)    
    Nici PDL nu vrea sa treaca guvernul (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:36)

    george [anonim]

    Numirea lui Oprea la interne nu recompenseaza niste merite (ale omului de stat Oprea) si nici macar nu rasplateste niste voturi (gasca lui Oprea ar fi votat oricum guvernul ca sa plateasca polite fostilor tovarasi, ca sa zica saru-mana pentru avansare, ca sa nu li se scoata dosarele privind tranzactiile cu terenuri in Ilfov, etc). Oprea e pus acolo in asa fel incat PSD sa nu poata vota acest guvern. Contraziceti-ma daca gresesc! Cum ar putea vota un ministru de interne pe care ei l-au dat jos pentru ca i-a tradat?
    Si atunci, daca Basescu vrea ca acest guvern sa nu treaca, care este urmatoarea miscare la care se gandeste?
    • +1 (5 voturi)    
      PFU!.. Ca la papadie... (Luni, 9 noiembrie 2009, 18:59)

      Rautaciosu [anonim] i-a raspuns lui george

      De ce crezi ca astia se dau ocupati si amina cu orice pret votul pina dupa primul tur? Atunci se clarifica in mare situatia... deocamdata e prea riscant!

      Vedem la vot cum o sa le vina toate-n bot!
    • +4 (6 voturi)    
      bravo (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:35)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui george

      In sfarsit mai sunt si oameni care rationeaza, restul sunt cu placa pusa (Grivco, mafia, interesul national, preverile constitionale, etc). Normal ca PSD nu are cum sa voteze un guvern cu un tradator in el, asa cum PNL nu poate vota un guvern din care face parte Predoiu care a tradat PNL-ul.
      Sunt si eu curios care va fi urmatoarea miscare pentru ca este clar ca Basescu joaca la cacialma. Oricum convocarea alegerilor nu ii avantajeaza pe cei de la PDL, asa cumpentru ca vor avea acelasi scor si tot nu vor reusi sa faca guvern dupa alegeri.
  • 0 (10 voturi)    
    Gluma! (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:08)

    alexu [anonim]

    Asta-i o gluma marca Traian Basescu! Daca voia sa se lupte cu criza numea guvernul Johannis, propus de PNL!
    • -2 (8 voturi)    
      alegeri (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:23)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui alexu

      Johannis nu v-a ajunge nici odata premier indiferent de rezultate probabil ca nici primar acum lumea ii cunoaste si partile negative a crezut in "bunul-simt" al lui antonescu alegatorii s-au mai fentat cu un profesor in 96
      • 0 (6 voturi)    
        Never say never (Luni, 9 noiembrie 2009, 21:42)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Sa nu crezi ca va domni marinarul pe veci in Romania si poate cand scapam de acest jeg numit PDL (partidul securitatii) vom putea in sfarsit sa avem un viitor.
        • +2 (2 voturi)    
          Exista o urgenta mai mare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 8:10)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Sa acapam de partuidul cleptocomunist pdsr, numit prin furtul de sigla psd interlopizat total prin "el lider maximo' Vanghelie. Apoi ne vom socoti si cu toti ceilalti.
  • 0 (10 voturi)    
    Bataie de joc (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:10)

    D. [utilizator]

    Un guvern facut de Base dupa cateva baterii de Feteasca (sau nu). Cum poti sa ai pretentia sa treaca un guvern cu Oprea la Interne si Pogea la Finante? Bataie de joc, la adresa intregului popor! Criza se adanceste dar pe el nu il intereseaza decat puterea (si o vrea pe toata).
  • +3 (7 voturi)    
    Noaptea Generalilor (Luni, 9 noiembrie 2009, 19:19)

    morocanel [anonim]

    Nici Maresalul Antonescu nu a avut atatea stele pe epoleti. In Armata Americana daca vezi un colonel, mare minune! La noi sunt generali cu duiumul. Te impiedici de colonei si generali! Ce merite deosebite au? Au fost in razboi cumva? Mai usor cu avansarile acestea pentru campanii si alegeri! Ganditi-va la adevaratii EROI, veteranii de razboi. SLAVA LOR! SI ONOR!
    • -1 (5 voturi)    
      hmm (Luni, 9 noiembrie 2009, 20:31)

      chuck [anonim] i-a raspuns lui morocanel

      criminalul Antonescu vrei sa spui? ai trait in vremurile alea ca sa stii cum e? hai sa punem mana pe carti de istorie atunci. aaa, nu iti place sa citesti? atunci de ce scrii?
      • 0 (4 voturi)    
        dar tu? (Luni, 9 noiembrie 2009, 21:43)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui chuck

        Ai trait in vremurile alea? Ma indoiesc.
      • 0 (2 voturi)    
        chuky (Marţi, 10 noiembrie 2009, 6:55)

        morocanel [anonim] i-a raspuns lui chuck

        Probabil ca istoria il va aseza pe Maresal acolo unde ii este locul! Cat despre citit, hai sa fim seriosi, nu stiu ce ai citit tu, ...dar comunistii l-au facut criminal si l-au impuscat, tâcă....
        nu am trait adevarat vremurile acelea, dar nici nu am avut in familie activisti p.c.r!
  • -3 (7 voturi)    
    ce aveti cu dl oprea? (Luni, 9 noiembrie 2009, 20:27)

    fan oprea [anonim]

    ca militar, ma simt profund revoltat de comentariile la adresa d-lui oprea. consider ca e un ofiter minunat care a ajuns general de intendenta cu vro 3 stele pentru abnegatia, daruirea si devotamentul cu care numara izmenele si azp-urile(cine a facut armata stie ce sunt alea) soldatilor. va dati seama?? cu mai multi de oprea in fruntea armatei romane am fi fost in stare sa respingem o eventuala armata de ocupatie albaneza, luxemburgheza sau poate chiar malteza. nu-i de colo. la mai multe stele dl oprea. consider ca este pacat ca numai poporul roman sa se bucure de expertiza dvs. nu ati putea sa plecati sa puneti lucrurile la punct si in Somalia? va rugam mult.
  • -1 (5 voturi)    
    n-am inteles (Luni, 9 noiembrie 2009, 22:25)

    razvan [anonim]

    Negoita isi bate joc de noi?
    Care e diferenta majora intre guvernul acesta si cel al lui Croitoru? Ba chiar si al lui Boc II?
    Astia fac propuneri de guvern (cu aceleasi personaje jalnic-corupte si fripturiste) numai in ideea ca si guvernul ast sa cada? Vor neaparat sa isi bata joc de Romania... si de noi?
    • -1 (3 voturi)    
      Diferena? (Luni, 9 noiembrie 2009, 22:55)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Diferenta e usoara: dl Videanu are elevul sau favorit tot la economie, el tot este acolo, iar fanul sau este acum candidat de prim ministru. Deci guvernul Videanu vrea sa infloreasca.
  • -2 (4 voturi)    
    Politicienii romani nu vor sa fie votati! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 0:27)

    Alui [anonim]

    Concluzia logica dupa declaratiile lui Antonescu, Geoana si alcatuirea noului guvern.
    Acum iar nu-l votez pe Base.
  • 0 (2 voturi)    
    Criza politica (Marţi, 10 noiembrie 2009, 0:51)

    Cetateanu. [utilizator]

    Anormalitatea din viata politica romaneasca trece orice obstacol pana cand sa mai indure un popor o asa nesimtitre din partea tuturor ticalosilor care zic ca tara e in criza dar ei baga bani intr-o campanie electorala de invidiat chiar si pentru americani .Nesimtirea unui presedinte care in loc sa se ocupe de tara se ocupa de campanie in care mai cere inca un mandat ca nu a terminat sa distruga tot ce a inceput? Asta e Romania .
  • 0 (0 voturi)    
    presedinte si prim ministru.. (Marţi, 10 noiembrie 2009, 5:49)

    quebec [anonim]

    cred ca becali ar fi cel mai bun pt cele doua functii...ar reprezenta cel mai bine acel popor ....de ....romani...revolutionari...
  • +1 (1 vot)    
    Solutia ar fi fost simpla (Marţi, 10 noiembrie 2009, 8:18)

    Un roman anonim [anonim]

    Mirciulica nu trebuia sa reactioneze ca un copil care se supara, isi ia jucariile si plaeaca ci sa numeasca un nou ministru de interne. Guvernul, bun-rau, asa cum era, se mentinea si puteau exercita un control asupra alegerilor. Se putea vota si bugetul, sitautia era stabila cat de cat, FMI acorda transa de imprumut. Dar Mirciulica pentru ambitia lui irationala de a junge din ce in ce mai sus sacrifica orice pentru ambitia personala. De ce nuparticipa la consultari sa obtina mandate in guvern si sa-si impuna obiectivele politice? E mai usor sa stai pe argine si sa faci vocalize promitand maiurea marea cu sarea. Nu ca ar fi PDL si Basescu ingerasii imaculati dar decat echipa Mirciulica cum l-a numit tatuca Iliescu-Vanghelie interlopul orice varianta rationala e mai buna. Invingem impreuna. Eliminam prostia si interlopii reprezentati de partidul lui Vanghelie din politica romaneasca.
  • 0 (4 voturi)    
    jos negoita si gasca lui! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 8:19)

    radu [anonim]

    un prim ministru care-l numeste ministru de finante pe pogea nu are ce cauta intr-u guvern..este o rusine!
    este incredibil! eu nu inteleg de ce basescu nu intelege ca trebuie sa renunte la a mai impune guverne..
    pdl daca nu este in stare sa faca o majoritate sa se dea la o parte si sa lase pe altii care pot...este inadmisbil sa obstructionezi in democratie o majoritate care doreste sa formeze un guvern..
    jos basescu! jos guvernul minoritar!
  • 0 (2 voturi)    
    E ceva dubios cu articolul asta (Marţi, 10 noiembrie 2009, 8:34)

    Rali [utilizator]

    Nu au aparut votacii si oamenii care sustin PDL!
    Le-o fi rusine sau nu au primit consemn de la partid ca sa combata?
    Sau pur si simplu le e frica sa se faca de ras????
    De mult nu am mai vazut asa ceva!
  • +1 (1 vot)    
    sprint (Marţi, 10 noiembrie 2009, 9:46)

    gigi becali [anonim]

    Suntem martorii probei de sprint in formarea de guverne. Arbitrul de pistol este Traian iar startul este obligatoriu sa se fure. Outsiderul Croitoru a iesit castigator, dar profesionistul Negoita a iesit si mai castigator.
    In spatele lui sunt cativa antrenori internationali: Videanu, Blaga, Udrea si multi preparatori fizici si psihici.
    Daca echipa pierde sa vedeti ce valuri de kake vor curge intre ei!

    Bafta!
  • 0 (2 voturi)    
    Clasa! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 11:19)

    Delyka [anonim]

    Domnul Negoita este civilizat si propune un guvern de bun simt,primordiale fiind interesele nationala si iesirea din criza,chiar daca pentru inceput presupune un imprumut de la FMI,insa opozitia nu face decat sa-s mentina pozitia de atacare,si nu cedeaza chiar daca interesele lor periccliteaza interesele noastre!
  • 0 (0 voturi)    
    Eu unul inca ma abtin (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:18)

    SKB [anonim]

    Cred ca guvernul asta e facut special pentru a fi respins.
    Corectati-ma daca gresesc, nu prea ma intereseaza politica: Oprea e cel care a fost exclus din PSD pentru ca a numit de capul lui seful la 2 si-un sfert, institutie care mai apoi a "sifonat" , foarte probabil cu acordului sefului agreat de PSD, chestii secrete mai multor PSD-isti, dar mai ales unui individ minoritar pe nume Vanghelie, lucru care a dus la demiterea ministrului de interne Nica, ceea ce a dus la iesirea PSD-ului de la guvernare, adica la criza politica de acum?
  • 0 (0 voturi)    
    cititi asta articol de pagina I (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:31)

    tulipa [utilizator]

    http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009111036663/Actualitate/Rosca-Stanescu-si-Bogdan-Chirieac-santaj-la-seful-ANI.html

    postati articolul printre primele, sa vada toata lumea cum merg lucurile, de fapt!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version