Liviu Negoita: "Si maine as face un Guvern cu PNL"

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 18:48 Actualitate | Politic


Premierul desemnat Liviu Negoita a declarat, sambata, ca ar face "si maine" un Guvern cu PNL, pentru ca se simte bine cu acest partid, aratand insa ca din partea liberalilor a primit cel mai dur raspuns la invitatia de a discuta pe marginea formarii unui Cabinet, relateaza NewsIn. "Am venit cu propunerea unui Guvern de uniune nationala, a doua propunere a fost ca as dori sa formez un Guvern majoritar, si maine as face un Guvern cu PNL. Refuzul cel mai dur l-am primit de la PNL", a spus Liviu Negoita la Realitatea TV, referindu-se la optiunile sale in formarea Cabinetului pe care luni intentioneaza sa-l trimita Parlamentului.

Premierul desemnat a precizat ca a trimis tuturor partidelor invitatii scrise pentru discutii pe marginea formarii unui Guvern de uniune nationala, dar a primit din partea PSD si PNL raspunsuri in care i se recomanda sa-si depuna mandatul.

"Dupa ce am vazut ca Guvernul de uniune nationala nu are nicio sansa, doresc sa fac un Guvern majoritar cu PNL. Ma simt bine cu ei, ne cunoastem, gandim la fel, drept care ma trezesc cu o caracterizare din partea domnului Crin Antonescu ca sunt om de paie, ca sunt politruc", a mai spus prim-ministrul desemnat.

Intrebat daca a discutat cu PNL o asemenea varianta, Negoita a spus ca le-a transmis acestora in scris o invitatie la discutii. "Daca nu au venit, cu cine sa discut?", a conchis Negoita, care si-a exprimat de asemenea hotararea ca luni dupa-amiaza sa inainteze Parlamentului o propunere de Cabinet.

Crin Antonescu: PNL nu crede ca are rost sa participe la discutii cu Negoita despre formarea Guvernului

Presedintele PNL Crin Antonescu a declarat sambata, la Oradea, ca PNL nu va participa la nicio discutie despre formarea unui Guvern cu Liviu Negoita, deoarece este vorba doar de "prefacatorie", el adaugand ca s-ar fi asteptat totusi la desemnarea altcuiva, de exemplu Mihai Tanasescu.

"In momentul in care presedintele Romaniei in mod vadit, explicit, asumat ignora vointa tuturor partidelor parlamentare in afara de al sau, ignora o hotarare a Parlamentului, ignora votul dat in Parlament prin care a cazut Guvernul Croitoru, ignora ce i-am spus la consultari, oare ce rost are sa discutam despre formarea unui Guvern cu domnul Negoita? (...) Tangourile, discutiile, prefacatoriile astea «hai sa ne facem sa ne consultam, hai sa ne facem ca discutam» sunt pierdere de timp, contribuie la parerea foarte proasta a electoratului despre clasa politica. In sensul acesta nu avem ce sa discutam cu domnul Negoita. Domnul Negoita, ca si domnul Croitoru, discuta in familie: cu domnul Basescu, cu domnul Boc, si, mai nou, cu domnul general Oprea", a spus Antonescu. El a raspuns clar ca nu participa la discutiile lui Liviu Negoita, adaugand ca el nu se razgandeste "din cinci in cinci minute".

Presedintele PNL a mai afirmat ca nu este "foarte surprins" de desemnarea lui Liviu Negoita, desi a reiterat ca ar fi asteptat, "in al doisprezecelea ceas", o solutie rationala. "Ma gandeam ca mai degraba presedintele va veni cu un alt tehnocrat, cu un nume eventual mai prestigios in zona asta, a raporturilor cu FMI, poate cu Mihai Tanasescu, cum se vehicula. Ei bine, nu. Traian Basescu nu mai are tara, nu-l mai intereseaza restul, traieste in gradina PD si se pare ca si-au facut o lume a lor in care se desemneaza unii pe altii (...) Va veni si data de 6 decembrie si vom merge mai departe", a adaugat Antonescu, adaugand insa ca tot acest comportament "costa bani". 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2031 vizualizari

  • -4 (8 voturi)    
    Daca voi nu ma vreti, eu va vreau .... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:23)

    Pisoiu [anonim]

    Ramai cu dorinta.
    Prea s-a manjit de rahat partidul tau.
    Nu mai are incredere nici dracu in ce declara pe scena politica.
  • -11 (27 voturi)    
    Well, bag de seama ca atat au refuzat PNL-istii... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:30)

    Andra [anonim]

    Incat acum PDL si-a castigat gratis permisiunea sa faca guvern cu PSD dupa alegeri :))))

    Oricum,
    PNL e in orice situatie sluga PSD,
    Asa ca guvern cu PNL e ca si cum te-ai baga rob la DOI Stapani dintr-o data

    - E preferabil UNUL singur
    Pentru ca iese mai ieftin
    • -2 (4 voturi)    
      Cuuuum !? Guvern cu AI LUI PATRICIU ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 20:21)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Andra

      Si cine ar ocupa functii ministeriale
      de la PNL/
      Melescanu la Externe ? Pai nu e securist si comunist ?
      Vozganian la Finante ! Pai nu a lasat visteria goala (noroc cu geniul lui Pogea
      care a umplut-o la loc !!!).
      Cine ar fi , bre ministrii PNL
      Poate Norica la Justitie !? Nu cred - ca are probleme la mapa profesionala.
      Crin ? Isi vopseste parul !!
      (infinit mai masculin e obiceiul lui Basescu
      de a-si vopsi exclusiv parul ramas.
      Tariceanu ?! Pai n-a vandut el platoul national al Marii Negre pe 30 de arginti.
      Ca ailalti care erau in Guvernul Tariceanu
      au dosare aranjate la DNA ....aranjate stim de cine....
      CUM ADICA SA SE FACA
      UN GUVERN PDL - PNL ???
      • +1 (1 vot)    
        si lista continua (Duminică, 8 noiembrie 2009, 8:10)

        cuba [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        de ce nu avem ma oameni noi? cine ne conduce peste 10 ani? copilul elenei? ba astia ne termina din fasa. mai e cineva responsabil in tara asta? ops, au plecat cu totii. altii mor.....curind...
      • +1 (1 vot)    
        Excelent comentariu (Duminică, 8 noiembrie 2009, 10:49)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Inca un pas spre a intelegerea "realitatii" politice din tara noastra. Lupta pentru putere, guvernare dintre partide e doar de fatada...prin spate isi dau mana. Toti cu o singura exceptie...sa vedem cat il tine...Deocamdata eu insa sunt convins de intransigenta lui Antonescu care a spus ca nu are ce discuta (atentie!) cu PDL-ul lui Traian Basescu. Trecand peste partea in care Traian Basescu trebuia sa fie presedintele romanilor in aceste clipe si nu presedintele PDL-ului (cum vedem ca este de fapt), daca dupa alegeri va pleca pe mare cum a promis probabil ca se va putea discuta cu PDL-ul. Cred ca mesajul dat in legatura cu Blaga (votul din comisie si laudele ulterioare) demonstreaza ca PNL-ul vede oameni de valoare in PDL cu care se poate discuta serios si pe termen mai lung (decat 9 luni de exemplu).
      • +4 (4 voturi)    
        ai dreptate, n-au cine (Duminică, 8 noiembrie 2009, 11:48)

        desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

        ...se pare ca in PNL nu prea exista valori... cu exceptia lui Olteanu pus la BNR :))
    • -3 (5 voturi)    
      ha ha ha (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 20:32)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Andra

      si strugurii e acri, nu-i asa? Iar marmota invelea, deh ce sa mai povestim.
    • 0 (0 voturi)    
      Andra, (Duminică, 8 noiembrie 2009, 15:21)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Andra

      nu stiu de ce ti-ai luat asa de multe minusuri.
      Eu sunt de acord cu tine. cred ca sunt putini cei care vad mai departe de o mutare.
      sunt destui frecventabili de la PNL si PSD.
      din pacate Diaconescu nu mai face parte dintre ei (parerea mea :))
  • 0 (34 voturi)    
    NORMAL (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:32)

    Octavian Ion [utilizator]

    Primarul-CAZINO nu are ce sa face in Palatul Vitoria decat CATERINCA.
    Domnule Traian Basescu , CAND O SA VA TREZITI LA REALITATE?!!?!??!?!
    • +3 (5 voturi)    
      Tu (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:51)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Octavian Ion

      Probabil se va trezi dupa alegerile anticipate, cand PSD va avea 10%.
      • -1 (1 vot)    
        una peste alta vor avea ceva in comun (Duminică, 8 noiembrie 2009, 8:12)

        udrea [anonim] i-a raspuns lui Eu

        pe laura, andresan.....sa le-o tina....dar unde e ma caseta? ar fi prea frumos sa fie publica....cit depre voce, nu e a lui sau..a ei...
  • -3 (7 voturi)    
    Desigur (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:44)

    stefan [anonim]

    Vreti sa aruncati pisica in curtea PNL-ului- sau a oricui altcuiva !!
    Adica sa induceti ideea ca ei sunt de vina ca tara nu are guvern - inceputul l-a facut Basescu . El a zis primul ca ar face si ar drege cu PNL -ul.

    Nu, dragutza, de vina este cel care nu vrea sa asculte vocea majoritatii. Dl presedinte l-a scos pe Negoita la inaintare - exact ca si pe dl Croitoru . Ca sa o taraganeze. Si sa incerce sa ii acuze pe cei care nu vor sa voteze guvern condus de Negoita.....

    Doar ca si-a cam dat foc la valiza. Tare mi se pare ca lumea s-a saturat pana in gat de mascarada asta.
  • -3 (7 voturi)    
    se simte bine?!.... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:46)

    Isteatza [anonim]

    Mi s-ar parea halucinant ce spune omul asta, daca n-as fi sigura ca glumeste in stilul binecunoscut si cinic al sefului sau preaiubit.

    Si mi-ar fi teama ca liberalii sa nu cada in aceasta capcana, daca n-as avea convingerea ca nu au uitat asa repede de toate umilintele si magariile pe care le-au suportat pe vremea guvernarii Tariceanu (un om curajos si cu coloana vertebrala). De fapt, nu numai atunci, pentru ca injuriile si infamiile curg din gurile oranj zilnic si vara preget la adresa PNL si desigur si PSD, desi cu cei din urma au facut cardasie pana de curand, cand le-a venit lor bine sa-i debarce, mascat, de la guvernare...

    Negoita are de obicei un discurs artagos, tipic gastii din care face parte, dar acum e numai lapte si miere... ti se face greata de ce poate sa debiteze ...
    • +2 (2 voturi)    
      'isteatza' foc/oasa (Duminică, 8 noiembrie 2009, 9:32)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Isteatza

      cat de isteatza trebuie s a fi pt a realiza ca declaratia nu este adresata pnl ,ci electoratului de dreapta ,fi isteatza si priveste si dincolo de cuvinte
      -tariceanu cu coloana si curaj ?cand ? atunci cand a refuzat alegerile anticipate pt a salva psd de la dezastru-sub 20% in sondaje in 2005-,acum psd ar fi fost un partid fara herbe,bombo si ilici,dar atunci cu cine ar mai fi negociat urmasii lui tatarascu la Vila Lac 1 Snagov
      -cardasia pnl-pcr/psd este validata de istorie,incepand de la guta trecand pe la guvernul safi si sfarsind cu 'majoritatea 'grivco
  • -2 (6 voturi)    
    Daca voi nu ma vreti ,eu va vreau! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:49)

    primar sectorial [anonim]

    Nu as fi crezut vreodata ca PDL se va umili in asa hal ! Nu pricepeti ca liberalii nu vor cu voi? Daca ar accepta in spatele lor n-ar mai fi Patriciu,caraghiosilor? In spatele lui Boc nu erau si Vanghelie,Hrebe,Iliescu ,Voiculescu?Ei sunt doar in spatele lui Iohanis,basescieni penibili? Cata umilinta!!! Vreti casatorie cu de-a sila! Mai rau decat atata umilinta swe poate?
  • +1 (5 voturi)    
    Cine sapa groapa altuia... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 19:56)

    George [anonim]

    Mie mi se pare ca PNL isi sapa singuri groapa in care o sa cada. Antonescu este atat de disperat sa devina presedinte incat isi submineaza prpriul partid. Cu cine o sa faca PNL guvern fupa aleger, cu PSD? O sa piarda si bruma de electorat pe care o mai are si o iau rapid pe urmele taranistilor, care au fost si ei aliati cu PSD intro vreme...
    • 0 (0 voturi)    
      Guvernare (Duminică, 8 noiembrie 2009, 18:36)

      df [anonim] i-a raspuns lui George

      Ce are domne PSD-ul?Consider ca cea mai buna guvernare va fi PNL-PSD deoarece nici PNL si nici PSD nu sunt la dreapta dreptii respectoiv stanga stangii. Va fi cea mai buna guvernare pentru ca se vor intalni masurile liberale cu cele sociale si lucrurile vor converge spre bine.
      PD-L este singul partid dezbinator,un partid de stanga si declarat de dreapta artificial,un partid subjugat lui Basescu,un partid de creiere spalate,ascultatii si p[arca ai in fata niste roboti,caini dresati,etc.Acest partid va trebui sa urmeze calea PNT dealtfel chiar sunt pe aceeasi baricada.Nu-mi doresc decat sa castige Antonescu sau Geoana si sa se termine circul si lucrurile sa se indrepte.
  • +2 (6 voturi)    
    Tanasescu? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 20:25)

    marius [anonim]

    deci Tanasescu e bun? deci tot cu PSD vrea PNL sa faca alianta? Hmmm. Nu cred ca mai votez cu Crin.
  • +2 (6 voturi)    
    Antonescu este fortat sa isi descopere ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 20:26)

    judex [anonim]

    ...pozitia de infiltrat in PNL de grupul Ilici/Patriciu. Dupa scenariul scindarii PNL-AT coagulat in interiorul PNL-Campeanu de catre Patriciu si Tariceanu, acum Antonescu se lupta din rasputeri sa impiedice afirmarea unei orientari de dreapta a PNL, care ar impiedica proiectata fuziune cu PSD aripa-Ilici. Eu cred ca acesta este totodata sfarsitul lui Antonescu ca lider politic.
  • -1 (5 voturi)    
    Observatzie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 20:35)

    Observator [anonim]

    Cine se arde cu supa, sufla si-n iaurt. Nu pot sa cred ca liberalii vor mai accepta vreodata o aliantza cu PDL, oricum, nu pana acesta e condus de dl. Basescu.
  • +1 (5 voturi)    
    SUPERFICIALITATE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 20:38)

    Codrut [anonim]

    Nu este clar nici acum ca Patriciu, care a tot dat pe la DNA pe timpul dnei Macovei, nu va mai repeta n i c i o d a t a aceasta Alianta „DA” ? Si sa nu uitam ca PNL = Patriciu… din pacate..
    Acest multimilionar.., pe partea economica, se mariaza perfect cu Baronii de la PSD…Aceste 3 partide, PSD, PNL, PC, sunt U N A . Mult mai mult decat o Alianta de conjunctura.
    Din pacate romanii nu vad nici acum aceasta realitate.. Nu vedem padurea de copaci…
  • -3 (15 voturi)    
    Nu e obligat sa dizolve parlamentul (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 21:16)

    Cristina [anonim]

    Articolul 89 Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.

    Daca e cumsecade poate propune si un al treilea guvern, dupa turul 2, care sa fie sustinut de o majoritate (din care nu cred ca va face parte PNL)
    Oricum e cam riscant pentru anti-prezidentiali. Probabil Romania poate trai si fara FMI pana la anticipate. Vad ca bancile ofera euro la dobanzi foarte rezonabile.
    Base la serviciu pentru 1-2 mingi de set si game.
    • -1 (5 voturi)    
      Meci pierdut (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 22:53)

      ste [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Acelasi articol 89, dar nu alineatul (1) ci (3) -


      (3) Parlamentul nu poate fi dizolvat în ultimele 6 luni ale mandatului Preşedintelui României şi nici în timpul stării de mobilizare, de război, de asediu sau de urgenţă.

      Oricum, a pierdut si game-ul si setul.

      Ba chiar si MECIUL.
      • -1 (1 vot)    
        si cum la noi e (Duminică, 8 noiembrie 2009, 8:15)

        bicla [anonim] i-a raspuns lui ste

        si razboi si asediu in acelasi timp...deduceti singuri cine sufera....base nu crezi ca ajunge? ori ei or tu. dar hai o data ca ne lungim....si elenele sint nerabdatoare......sa faca o croaziera....sa invete romaneste....intre noi fie vorba aici ai lovit-o, macar daca faceai ce a facut copos cu alexandra.
  • -2 (2 voturi)    
    IAR "consultari" ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 21:36)

    Moromete [anonim]

    Din istoria ultimelor "consultari" dambovitene europenii au vazut doar un lucru : cum stim sa ne furam singuri caciula; In ultimul an, cel putin, am facut pasi mari spre o saracie cumplita, nu numai ca nu avem cu ce ne plati utilitatile si hrana, dar nu mai avem sanse sa ramanem in case din cauza ratelor la creditele ipotecare; In rest totul este un spectacol periculos ce are deja accente de dictatura Made in Cotroceni; Oamenii nu trebuie sa uite ca indiferent cine va ajunge presedinte, structura parlamentului ramane aceeiasi; Si mai mult daca in 89 am cotito spre democratie, atunci 65% este mai mare decat 33 %+ 2 % (mita parlamentara) si aceasta este dorinta electoratului; Liviu Negoita mai retine atentia cu "negocierile ptr tara" de la foamea si disperarea romanilor!!! Catastrofal....domnilor
  • -1 (5 voturi)    
    Cum? Cu oamenii lui Patriciu? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 21:52)

    haysam [anonim]

    Cu aia injurati cu sarg pana acum?
    Cu o parte din Grivco?
    Cu o parte din cei 322?

    Cine sa mai inteleaga ceva din ce vrea PDL si Base?
  • +2 (2 voturi)    
    Pai nu se poate guvern cu 2 prim-ministrii (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 22:26)

    denvarel [utilizator]

    Sau ati uitat ca PNL-ul are o singura conditie ca sa intre la guvernare: Sa aiba prim ministrul.
    Ca dupa aia isi iau ei singuri tot guvernul intr-un an-doi.
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 8 noiembrie 2009, 1:00)

    Gigi Maybachistu' Oier [anonim]

    Liviu Negoiţă a declarat, sâmbătă, că ar băga "şi mâine" măgarul la Palatul Victoria, iar măgarul rage că nu va participa la nicio discuţie :)))
    • +2 (4 voturi)    
      Gigi cu Maybachu :))) (Duminică, 8 noiembrie 2009, 1:34)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Oier

      de fapt PNL e câinele gradinarului
      sta pe capita de fân
      el nu manânca
      da' nici pe magar nu-l lasa ...
      Pâna o sa ia o copita bunaaaaa
      si o sa se lepede de charismaticul crin
      n-am nimic cu el da' nici nu doresc
      nu-mi plac ochii lui :)
  • -1 (1 vot)    
    Mai oameni buni (Duminică, 8 noiembrie 2009, 9:31)

    George Busuioc [anonim]

    Oameni buni chiar nu vedeti ca Basescu se joaca cu clasa politica din Romania si ca de fapt isi doreste doar sa intre in alegeri cu guvernul Boc pentru a frauda alegerile .Caci in caz contrar isi va da foc la palarie.Este amestecat in tot felul de afaceri murdare chiar si primarul Negoita
    http://geocolgiu.blogspot.com/2008/07/rechinii-retrocedarilor.html
    De aceea striga bietul Antonescu ca vrea o Romanie a bunului simt.Crin presedinte
  • -2 (2 voturi)    
    oda (Duminică, 8 noiembrie 2009, 9:46)

    Oda [anonim]

    La multi ani draga Traian.
    Nu mai avem niciun ban
    Sa-ti facem si noi surpriza,
    Acum, in mijloc de criza.

    La mult ani draga carmaci.
    Ne-ai lasat pe toti saraci.
    N-avem ce sa-ti luam cadou,
    Fiindc-o ducem tot mai rau.
  • -3 (3 voturi)    
    --- (Duminică, 8 noiembrie 2009, 12:41)

    geani [anonim]

    Interesant cum ar gandi Liviu Negoita , dar cu siguranat sunt gandurile lui Base ptr a se apropia de PNL , pentru i s-a refuzat cand a cerut o alinta base - CRIN.votez CRIN
  • 0 (0 voturi)    
    cade base (Duminică, 8 noiembrie 2009, 17:30)

    paul [anonim]

    lui base ii este frica sa nu ia alegerile :)) " De ce ii este frica nu scapa !"
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea (Duminică, 8 noiembrie 2009, 19:04)

    bebelusa [anonim]

    peste o luna Basescu nu va mai avea nici o putere,....altcineva mai capabil ii va lua locul.
  • 0 (0 voturi)    
    base nu mai are sanse (Duminică, 8 noiembrie 2009, 19:07)

    lili [anonim]

    Basescu nu mai are sanse la alegeri..degeaba incerca sa isi baga favoritii la putere.
  • 0 (0 voturi)    
    alba neagra cu Negoita (Duminică, 8 noiembrie 2009, 19:52)

    Gabi A. [anonim]

    jocuri de cuvinte cu substrat si deschide la interpretari ample. sa nu uitam totusi ca Negoita vine tot din "partea" lui Basescu si tot nu este cel dorit de o majoritate parlamentara. indiferent de contextul pe care il aduce in scena politica, cea mai viabila propunere ramane Johannis pentru functia de premier. O solutie pertinenta venita de la initiativa lui Antonescu. Gabi A.
  • 0 (0 voturi)    
    crin (Duminică, 8 noiembrie 2009, 21:18)

    Tatu [anonim]

    Probabil Crin are motivele lui sa refuze ! cu toate astea sunt sigur ca o sa faca o treaba buna cand va ajunge presedinte


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by