VIDEO Lucian Croitoru: Vreau sa-i spun fetei mele, care ma urmareste la TV, ca nu sunt nesimtit politic, asa cum am fost acuzat

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 4 noiembrie 2009, 13:44 Actualitate | Politic


Lucian Croitoru, care si-a prezentat miercuri in Parlament echipa si programul de guvernare, pentru a fi supuse votului de investire, a tinut sa-i transmita un mesaj fiicei sale. "Ma gandesc ca si fiica mea urmareste la televizor aceasta sedinta a Parlamentului si s-ar putea intreba in ce sens este tatal sau nesimtit politic, asa cum am fost acuzat. Nu am nesimtire politica, nu acesta este motivul pentru care am venit in fata Parlamentului", a spus Croitoru.

"Am fost intrebat ce caut aici", a spus Croitoru, reactionand la o declaratie a presedintelui PNL, Crin Antonescu. "Am venit sa-mi fac datoria. Nu cred ca cineva din Parlament trebuie sa ma intrebe ce caut aici. Urmez procedurile constitutionale si am venit sa imi fac datoria. Presedintele tarii mi-a incredintat acest mandat si inteleg sa-l duc la capat".

"Ma gandesc ca si fiica mea urmareste la televizor aceasta sedinta a Parlamentului si s-ar putea intreba in ce sens este tatal sau nesimtit politic, asa cum am fost acuzat aici. Nu am nesimtire politica, nu acesta este motivul pentru care am venit in fata Parlamentului, am venit pentru ca am simtirea financiara pe care am incercat sa v-o descriu in detaliu", a afirmat Croitoru.

De asemenea, Lucian Croitoru a tinut sa raspunda in versuri unor acuzatii aduse de parlamentarii liberali Crin Antonescu si Varujan Vosganian, recitand din Lucian Blaga.

Croitoru i-a raspuns intai lui Antonescu, care-l intrebase "ca cauta in Parlament": "Pelerini prin Indii sunt/ Ei trec rauri, codri, munte/ si se fac ei insisi punte/ cand o tin spre locul sfant/ La Banares, la Madura/ isi intind in praf faptura/ Gandul lor e dovedit/ Omul nu-i decat masura/ unui drum de implinit".

Premierul desemnat i-a raspuns in versuri si lui Varujan Vosganian, un mesaj in versuri referitor la politica fiscala gresita si la apropierea crizei economice, asupra carora spune ca il avertizase in calitate de consilier BNR, scrie NewsIn: "Din prag un gind se uita lung/ Sa-l las in casa? Sa-l alung?/ Cuvant incearc-a se rosti: Veni-va zi! Veni-va zi!".

Vosganian a replicat: "Mihai Eminescu: Era pe cand nu s-a zarit, Acum il vezi si nu e!".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4337 vizualizari

  • +26 (68 voturi)    
    Nesimtit e parlamentul!!! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 13:48)

    andreea [anonim]

    Parca sunt niste copii tampiti, care se joaca pe maidan... Din pacate cu soarta noastra...
    • +12 (52 voturi)    
      nu am urmarit (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:14)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui andreea

      decat prestatia penibila a d-lui Vosganian,o prestatie care precis a starnit admiratia si indvidia colegului s au de partid-diaconu-in rolul lui Branzovenescu,daca romanii s au putut 'mandrii' cu personajul creeat de marele Caragiale, astazi etnia armeana a 'castigat' pt cultura lor un 'branzovenescu' autentic-nu cred ca este un punct de mandrie pt ei- si se pare ca sunt foarte aproape de a si adjudeca si un 'farfuridi' in persoana lui pambuccian
    • +18 (56 voturi)    
      daca as putea as cere EU scuze (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:18)

      nadia [anonim] i-a raspuns lui andreea

      Mi s-a stans inima de atata mitocanie. Daca as putea i-as cere eu scuze dl. Croitoru pentru votul care l-am dat parlamentarilor. Nu se poate ca discursurile in cel mai inalt forul al tarii sa fie la nivel de birt. Ce daca refuzau cu decenta, BUN SIMT, demnitate si onorabilitate un cabinet? Ce-i costa? IMI ESTE FOARE RUSINE !!!!!!
    • +3 (41 voturi)    
      de fapt (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:29)

      max [anonim] i-a raspuns lui andreea

      sunt niste comunisti caroara nu le place ca lumea sa se trezeasca.
      Acestia nu au ajuns acolo prin merite, ci prin furt, violenta, distrugand pe oricine i-ar deranja.
  • -9 (37 voturi)    
    Ohh.. (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 13:59)

    Alex [anonim]

    This is so touching...in the wrong places :)))
  • +14 (60 voturi)    
    Nu prea a nimerit-o Crin cu intrebarea (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:04)

    ion [anonim]

    Croitoru a raspuns destul de tern si cenusiu. Partea proasta pentru Antonescu e ca raspunsul lui Croitoru pare pana la urma unul de bun simt, asta dupa interogarea lui Antonescu ("Ce cautati in parlament?"). Daca mai pune si faptul ca Antonescu a fost numarul unu la absente in parlament in 2008, intrebarea pare cu atat mai prost aleasa...
    • +7 (43 voturi)    
      Salata de crin (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:44)

      Liposca [anonim] i-a raspuns lui ion

      a vrut lipoveanu sa fie spiritual .dar a devenit ridicol.el care este campionul absentelor in parlament pune aceasta intrebare .este ridicol.
  • +14 (54 voturi)    
    Nesimtiti sunt ei, Domnule Croitoru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:07)

    Robert Sebastian [anonim]

    Felicitarile mele si tot respectul domnule Prim Ministru Croitoru,

    Chiar daca nu veti trece astazi , pastrati-va optimismul si nu va pierdeti calmul si buna judecata. Spuneti-i fiicei Dvs asa;Tatal tau este un Erou.El incearca sa salveze tara. A adunat atata inteligenta in guvernul acesta cat nici nu pot ei sa isi imagineze: Jos palaria pentru Funeriu, Aurescu, Blaga, Paleologu.Cat despre fauna din Parlament , atat ii duce mintea! Nu te pune cu prostul pentru ca te va cobora la nivelul lui si te va coplesi cu experienta lui ...
    Si mai spuneti fiicei Dumneavoastra sa fie mandra de tatal ei!
    Probabil azi nu veti trece, o sa il desemneze dl Basescu ,probabil, pe dl Blaga...care nu va trece nici el....Ramane guvernul Boc pana la alegeri, cand , odata reinvestit Presedinte, dl Basescu va numeste iar pe Dvs. pariu ca veti trece , cu aceiasi echipa , in 10 decembrie?
    Ideea nu e a mea, dl Florin Calinescu a prezentat-o la Nasu aseara!
    • +2 (12 voturi)    
      nesimtirea vs prostie (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:03)

      vigni [anonim] i-a raspuns lui Robert Sebastian

      daca nu e nesimtire politica e prostie politica. E simplu, la vedere, fara patima sau subiectivism. Si veti vedea cum se va plati in timp. la un moment dat - mai ales cand valul societatii merge intr-un sens cu o majoritate decisiva- cum poti sa te opui curentului. Prea multi ofticati incearca sa emita teorii si sa-si arate idei contrare cursului firesc al vietii. Valul (adica votul) ii va matura. Nu a inteles nimeni din acesti dornici de presidentie sau de prim ministri asta dupa ce au vazut ca oamenii mai si dispar de pe scena, de pe ecrane, sau chiar de pe pamant din diverse motive?
    • 0 (0 voturi)    
      RESPECT DL.CROITORU ! (Joi, 5 noiembrie 2009, 9:34)

      magy-sb [utilizator] i-a raspuns lui Robert Sebastian

      dl.robert un mesaj excelent care m-a facut sa plang.Mare dreptate aveti.Mi-a fost rusine ieri la discursuri si vreau sa-i cer scuze dl.CROITORU pentru nesimtirea din parlament.A fost prea mult si discursurile lui crin,geoana si vosganian au fost jenante cel putin.Ce au spus altii nu s-a vazut la realitatea. Uite de ce trebuie doar 300 de parlamentari
  • +14 (54 voturi)    
    Un om onorabil (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:07)

    vladtepes [anonim]

    Sper sa faca cariera politica .Este un om pe care l-as dori multiplicat la 300 si sa se regaseasca si in parlament . sa se termine cu varujani,tariceani,nastasiani,nicolaesti,vasilesti si alti mitici ,gioleni,lipoveni,armeni si alte zburatoare din fauna parlamentului romaniei care suge sangele acestui popor .
  • +13 (57 voturi)    
    Daca ajunge antonescu presedinte.... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:08)

    BBB [anonim]

    .... e vai de noi!!!
  • +12 (52 voturi)    
    bravo Croitoru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:09)

    Tomis [utilizator]

    Jos palaria dom'le. Nu trebuie sa te justifici, esti un profesionist adevarat. Lasa ca stim noi cine sunt adevaratii nesimtiti.

    Zicea astazi Crin ca nu stie ce cautati in parlament. Ar fi trebuit sa-i raspundeti ca ati fost pe acolo de mai multe ori decat el, desi Chiul a avut cateva mandate ca deputat.
  • +10 (48 voturi)    
    respect (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:09)

    sandu [anonim]

    Dle Croitoru

    Tot respectul pentru atitudinea dvs. Nu puneti la suflet aceste mizerii ale lichelelor! Niste ticalosi si niste jigodii, nu au nici o valoare insultele lor. Neoameni, jigodii.
    Dincolo de orice v-ati creat un renume de integritate si de profesionalism exceptionale. Lasati sa latre hahalerele, nu are nici o importanta. Felicitari dvs si oamenilor exceptionali pe care i-ati convins sa vina alaturi de dvs. Oamenii seriosi nu va vor uita!
  • +9 (47 voturi)    
    E clar. TREBUIE votat Băsescu (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:09)

    Alex2009 [utilizator]

    într-un parlament dominat de mafie, chiar şi o picătură de adevăr şi bun simţ îi scoate din minţi pe aceşti iresponsabili ! e clar ca lumina zile că trebuie să fie votat băsescu, da la referendum, apoi, anticipate, vot uninominal , şi la gunoi cu mafia ! un viitor bun pentru ro va fi doar dacă avem curajul şi
    • +16 (36 voturi)    
      cel mai numeros grup parlamentar este PDL (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:40)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Alex2009

      in acest caz, sunt de acord cu tot ce ai spus.
      • -2 (16 voturi)    
        Grav (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:48)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui elena

        daca nu sa mai paote face diferenta intre cel mai numros grup si grupul cu majoritate absoluta, care domina
        • -3 (15 voturi)    
          Nu Presedintele a adus acest argument, (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:01)

          elena [anonim] i-a raspuns lui bilbofil

          pt a nu-l propune pe dl Iohanis ca premier? mergem pe logica portocalie doar cand ne avantajeaza?
  • +9 (45 voturi)    
    bravo (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:12)

    cosmin [anonim]

    bravo Croitoru
  • +11 (51 voturi)    
    Rusineeeeeeeeeeeee (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:13)

    ufoman [utilizator]

    Atata nesimtire doar in Parlamentul Romaniei putem vedea . Crin Antonescu are pretentia sa devina si presedinte al acestei tari . Rusine multa tuturor politicienilor .
  • +7 (47 voturi)    
    E clar... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:18)

    Alex2009 [utilizator]

    într-un parlament dominat, deocamdata, de mafie, o picătură de adevăr şi bun simţ îi scot din minţi pe acesşi iresponsabili ! eclar ca lumina zilei că trebuie să fie votat băsescu şi da la referendum, apoi, anticipate, vot uninominal prin scrutin majoritar in doua tururi şi, în continuare, schimbarea constituţiei (parlament unicameral şi eliminarea privilegiilor). astea sunt soluţiile pentru o românie cu să începem chiar de acum punem mafia la colţ !
  • +3 (39 voturi)    
    Crin de mahala (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:30)

    Diana [anonim]

    Crin Antonescu este un om fara educatie, un mahalagiu ca sa nu spun mai mult.
  • -17 (29 voturi)    
    da' acasa ce mai vorbiti? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:34)

    o [anonim]

    daca domnul acesta vorbeste cu fiica sa la televizor, acasa or mai avea ce-si spune?
    • +11 (17 voturi)    
      PROSTANACULE (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:15)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui o

      A folosit o metafora,esti mult prea nesimtit ca sa intelegi oamenii valorosi!Sper din tot sufletul ca foarte curand ,oamenii lipsiti total de morala ca voi ,care nu stiu ce este patriotismul pentru ca ei cauta numai avantaje nemuncite vor deveni minoritari in aceasta tara!
  • +5 (39 voturi)    
    Dubla masura (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:34)

    czc_1968 [utilizator]

    Antonescu nu s-o fi gandit ca intrebarea pusa lui Croitoru ii poate fi si lui adresata, atata timp cat el a intrat in parlament de pe locul 2 din colegiul in care a candidat ? Daca pentru Antonescu raspunsul este "asa e legea", acelasi raspuns e valabil si pentru Croitoru.
    • -9 (19 voturi)    
      Antonescu, chiar intrat pe locul 2, (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:03)

      elena [anonim] i-a raspuns lui czc_1968

      a ajuns acolo datorita votului exprimat de alegatori. Croitoru a fost propus doar din voina presedintelui, nu prin votul cetatenilor. este diferenta intre a fi demnitar ales, si demnitar numit.
  • -3 (41 voturi)    
    sunteti doar naiv politic (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:38)

    elena [anonim]

    Chiar isi imagineaza cineva ca acest guvern va trece? nu inteleg de ce oameni inteligenti, precum dl Bogdan Aurescu, au acceptat sa faca parte din sarada asta.
    • +12 (24 voturi)    
      Nu amice (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:49)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui elena

      sarada o fi pentru tine si nesimtitii aia din parlement. sarada este acest iohannis, aceasta maimuta plimbata de colo colo, ba de geoana, ba de antonescu, ba de unguri. parlamentul asta este o sarada de prost gust pentru cetatenii acestei tari. numai cine nu vrea sa vada sau e prea ignorant si fanatic gestul de azi al parlamentarilor (in marea lor majoritate de vfreo 60%) este altceva decat nesimtire si nepasare fata de problemele reale ale acestei tari. suntem in plina criza economica gagiule. esti constient? apropo de iohannis ala... cat dracu crezi tu ca putea rezista un astefl de incompetent in fruntea guvernului atat vreme cat geoana il dorea doar pana in decembrie? iata adevarata sarada ipochimenule!
      • -5 (9 voturi)    
        hai sa nu coboram nivelul limbajului, (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:21)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        chiar daca probabil tu te simti in largul tau asa. de acord? bun, nu vorbeam de competenta sau incompetenta lui Iohanis, nici nu-mi amintesc sa fi precizat eu ca il sustin. Doar pt ca eu nu il sustin pe dl Croitoru, tu ai presupus in mod automat ca eu as fi sustinator Iohanis.
        Discutia era strict asupra Guvernului Croitoru si asupra faptului ca orice om de bun simt intelegea ca acest Guv (pe jumatate format tot din fosti ministri PDL, nicidecum din tehnocrati), nu are nici o sansa. Asta era tot.
        • +7 (9 voturi)    
          ptr elena (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:55)

          votant [anonim] i-a raspuns lui elena

          N-ati inteles jocurile PSD-PNL. Putea sa aiba toti ministrii tehnocrati si nu trecea guvernul asta. Interesul lor este sa pastreze haosul actual, sa fie Basescu vinovat si de ploaia de e acum afara. In acelasi timp se vede cum le tataie pantalonii la gandul ca nu vor mai primi banii de la FMI, altfel nu desemnau guvernul demis tot de ei sa vina cu bugetul in parlament.
    • +9 (9 voturi)    
      Naivi sau onesti? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:57)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Daca oamenii din tara asta s-ar asocia doar pentru cistig imediat, atunci am fi pierduti.

      Nu stiu de ce a acceptat d-l Aurescu, mi-ar placea sa cred ca el - si d-l Croitoru si ceilalti oameni noi - au facut-o pentru ca au crezut ca pot da o noua directie dezbaterii politice, nu neaparat pentru gloria si oportunitatile de spaga ale unui efemer fotoliu ministerial.

      Ma intristeaza cind oamenii nu sint in stare sa intelega ca este nevoie sa investesti pentru a-ti indeplini nazuintele, ca tin doar cu invingatorii clipei, ca nu poti trai doar din expediente
    • +3 (3 voturi)    
      FERICITI CEI SARACI CU DUHUL? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:12)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui elena

      Oare sunteti fericiti,nu stiu ,dar asa se spune!
      • 0 (2 voturi)    
        astept sa ne spuneti dv (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:37)

        elena [anonim] i-a raspuns lui IOLANDA

        Eu nu sunt nici saraca cu duhul, nici fericita. Dar daca dv va asumati atata cunoastere, poate imi spuneti si mie.
        • -1 (1 vot)    
          CINE V-A SPUS? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:21)

          IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui elena

          ca nu sunteti saraca cu duhul?Nu sunt un geniu,genialitatea e rara,dar cand un om intreaba de ce a acceptat Domnul Aurescu sa participe la guvernare,atunci sunt sigura ca acel om este un mare minus !
          • 0 (0 voturi)    
            putina atentie n-ar strica (Joi, 5 noiembrie 2009, 8:24)

            elena [anonim] i-a raspuns lui IOLANDA

            intrebarea mea era de ce s-a lasat dl Aurescu implicat intr-un Guv care evident nu avea nici o sansa de a trece de Parlament. Nu am spus nici intr-un caz ca dl Aurescu nu ar trebui sa fie ministru. Din contra, cred ca ar face treaba buna la orice minister, si lucrul acesta l-am mai afirmat si in alte aocazii pe acest site. de ce oare va este atat de greu sa intelegeti sensul unei fraze, nu stiu. Iar in ceea ce priveste geniile si genialitatea, nu imi amintesc sa fi folosit eu aceste concepte, poate ati dorit sa-i raspundeti altcuiva. Poate ar fi frumos sa cititi cu mai multa atentie mesajele lasate de cititori, chiar si cele care contrazic punctul dv de vedere, si apoi sa jigniti.
  • -2 (36 voturi)    
    Varul Jan (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:40)

    Aron Deleanu [anonim]

    Nu este numai incompetent dar este si tembel,mai prostanac decit Jeoana.cit despre Crin,ce sa zic,se vede ca a ramas repetent pe la scoli!.
    • -5 (13 voturi)    
      Clarificare: (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:51)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Aron Deleanu

      A repetat anul ca s-o astepte pe sotia lui sa termine facultatea. Informeaza-te,apoi da-ti cu parerea.
      • +4 (4 voturi)    
        intrebare (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:58)

        votant [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        unde este logica cu repetatul?
        Ti se pare un asta un motiv? sa fim seriosi. sau era o gluma?
      • 0 (0 voturi)    
        gresit (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:40)

        Crin si Ofelia [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        asta este varianta oficiala .varianta reala este ca baiatu astepta un prieten .saraca femeie a rabdat cat a rabdat
    • -1 (11 voturi)    
      presupun ca dv, nefiind repetent, (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:05)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Aron Deleanu

      ati aflat ca se scrie cu a din a, si nu cu a din i la mijlocul cuvantului.
      • +4 (4 voturi)    
        Nedumerire (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:24)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui elena

        Unde este vreun "î" sau, ca sa va fac pe plac, vreun "â" in mesajul dlui Deleanu...

        Oricum, mai intii, comentariile sint texte scrise rapid, care nu se mai pot corecta dupa afisare si ca atare scaparile sint scuzabile pentru oricine.

        Apoi, poate o persoana a facut scoala inainte ca non-lingvistii din Academia Romana, invingind la vot, democratic, opinia argumentata a colegilor lor lingvisti, sa fi votat ca in mijlocul cuvintului sa se scrie cu î din â si chiar, in cazul lui sint (provenit in romana din subjonctivul latin "sint"), cu "î" din "u".

        As spune ca grave sint erorile in idei, nu cele in ortografie.
        • -1 (1 vot)    
          la general sunt de acord cu dv, (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:40)

          elena [anonim] i-a raspuns lui bilbofil

          dar cand cineva este f sever si pretentios cu altii, ar trebui sa aplice aceeasi masura si pt sine, inclusiv la ortografie.
          • -1 (1 vot)    
            corect! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:38)

            ego sum [utilizator] i-a raspuns lui elena

            incepeti cu Dv. ... si straduiti-va sa nu mai folositi prescurtari daca tot sunteti atat de "entelectuala" si dati lectii ...
  • +2 (30 voturi)    
    Atrag foarte serios atentia ca... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:51)

    Batranul rege Lear [anonim]

    dictatura parlamentului inseamna sfarsitul democratiei in Romania.
    Parca traim intr-o tara a absurdului. Asistam in ultima vreme la derularea unor evenimente extrem de periculoase pentru fragila noastra democratie. Fortele raului din parlamentul Romaniei, cardasia anticonstitutionala si imorala, PSD/PC/PNL/UDMR (va mai aduceti aminte de cei 322?), ignora si isi bate joc de Constitutie, de separarea puterilor intr-un stat democrat si de drept si incearca sa impuna o noua dictatura – dictatura parlamentului. Folosind tactici de manipulare de tip comunist, cominternist, bolsevic si kgb-ist, aceste forte ale raului, intr-o sfidare fara precedent a intereselor reale si legitime ale romanilor, acuzand pe seful statului de porniri dictatoriale (incercari evident jalnice si ridicole), in realitate se straduiesc sa instituie o dictatura parsiva si periculoasa. Constatam, spre exemplificare, ca parlamentul, puterea legiuitoare, in loc sa produca si sa voteze legi, si-a subordonat puterea executiva si cea judecatoreasca. Ei se amesteca in activitatea executiva, desfiinteaza ilegal initiative, ancheteaza si dau sentinte, blocheaza orice actiune de reformare a tarii, de modernizare, europenizare si civilizare a romanilor. Intr-un cuvant, actioneaza impotriva Romaniei si intereselor legitime ale poporului roman. Adevaratul dictator a devenit coalitia fortelor raului din parlamentul Romaniei. Mai grav, se sprijina in actiunile lor antiromanesti si dictatoriale pe sindicalisti corupti si fara demnitate, pe ziaristi imorali, pe o mass media manipulatoare si distrugatoare a democratiei. Minciuna, dezinformarea si manipularea nu mai pot fi tolerate. Numai un parlament unicameral, cu un numar rezonabil de parlamentari cinstiti, capabili, demni si dedicati binelui tarii si romanilor, mai poate salva democratia si statul de drept. Avem nevoie de realegerea presedintelui Basescu si de alegeri anticipate, o actiune profund democratica si constitutionala; altfel Romania se va indeparta de
    • +2 (18 voturi)    
      "Dictatura" Parlamentului inseamna Democratie,buey (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:24)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

      Tu crezi ca poti rastalmaci adevaruri evidente in ochii poporului? Inceteaza cu propaganda asta antidemocratica desantzata!!!
      • -1 (15 voturi)    
        Adevarul evident in ochii poporului... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:53)

        Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        ...este Mafia care a ajuns în Parlamentul României şi vrea să dicteze Preşedintelui şi sa-şi subordoneze Guvernul, Justiţia şi mass media ! Ce argumente ai să fii de partea Mafiei ?
        • -1 (5 voturi)    
          Aloooo! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:44)

          Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Alex2009

          Prin definitie,mafiotii sunt un grup restrans de persoane violente care amenintza si patronizeaza majoritatea! Cauta in dictionar,daca vrei! Gashca voastra de basescieni sunteti minoritarii,nu fortele patriotice si democratice din Parlament,care reprezinta majoritatea populatiei! Ce faci tu e o clasica aplicare a proverbului :"Hotul striga:"Hotii!""
    • +2 (8 voturi)    
      Parlamentul (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:11)

      alegator [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

      Ai perfecta dreptate, Dictatura Parlamentului,ne face sa fim mai uniti in jurul presedintelui Basescu, sa fie ales din primul tur de scrutin sa dizolve Parlamentul sa dea drumul alegerilor anticipate si in Parlament sa dispara acesti disperati, care vor sa subordoneze pana si Presedintia cu penibilitatile pe care le sustin
    • +1 (1 vot)    
      Parlamentarul roman (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:48)

      gledsigelu [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

      Treaba cu parlamentul sta asa . Niste tipi baga bani din patriotism in campania electorala ,baga vrajala si se aleg . dau bani dau ulei si zahar dau ceva . electoratul roman puna botu. dupa ce se aleg trebuie sa scoata banu din campanie . sa mai soata banul si pentru perioada de dupa . si se pun pe treaba . sa ne intelegem nu economisesc la salariu ,merg cu tramvaiul si maninca pachetel. nu domnule . manglesc cat pot . apoi se declara democrati si dau cu gura ca sa nu se vada . mai manglesc iar dau cu gura . ultima furaciune este cum au trecut ei registrul comertului de la ministerul justitiei la camerele de comert oficine de mangla de partid . bineinteles in numele democratiei .ca parlamentul asta e democratie. si parlamentarii asa sant ei democrati da numai duminica .
  • +8 (24 voturi)    
    Dl. Prim ministru desemnat (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:53)

    UN CETATEAN [anonim]

    vreau doar sa reamintesc tuturor romanilor, dar in primul rand " fanilor " crin antonescu unul din sloganurile campaniei sale pentru alegerile prezidentiale: revolutia bunului simt ". cum intelege dansul respectiva revolutie si cum defineste bunul simt rezulta foarte clar din intrebarea adresata astazi in parlamentul romaniei domnului croitoru! halal candidat la presidentie! daca acum se comporta astfel, oare cum va fi dupa 6 decembrie 2009, daca, doamne fereste....
    • +2 (2 voturi)    
      SA NU UITAM! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:44)

      GAVRILACHE [anonim] i-a raspuns lui UN CETATEAN

      Ati remarcat foarte bine "calitatea" omului Antonescu! Problema este ca, in preajma osului, omul are tendinta, daca are aceleasi "calitati" cu ale dlui Antonescu, sa se transforme in...neom! Ce importanta mai are bunul simt atat de trambitat daca osul pare atat de aproape!?
  • +4 (18 voturi)    
    Vosganian mai taci gura! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:03)

    ufoman [utilizator]

    Vosganian decat sa reciti din Eminescu mai bine ne reciti cum ai luat un milion de euro sa taci cand biserica Armeneasca statea sa se prabuseasca . Recita-ne tot in romaneste sa intelegem si noi .
  • +4 (18 voturi)    
    Nesimtitu' (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:04)

    Gaby [anonim]

    Pai ce sa spuna nenea Antonescu daca asa ii dicteaza - mai nou - guru Geoana? Sa ii fie rusine ca atunci cand PDL-ul sa aliat cu PSD a sarit de fund in sus... acum ca PNL-ul este in cardasie politica cu "mai draga", e in interesul Romaniei. Vax albin!
  • +13 (17 voturi)    
    SCUZE DLE CROITORU! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:11)

    gabifm [utilizator]

    Fiind unul din milioanele de votanti IMI CER EU SCUZE in numele celor care vau jignit in parlament.Ei atat pot, astia sunt, NU se vor schimba niciodata.
    Inca o dat SCUZE!!
  • +10 (16 voturi)    
    antonescu <> bun simt (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:17)

    alex [anonim]

    Este incredibil cum antonescu cere "O Romanie a bunului simt"!!!!
    Este acest om plin de bun simt in legatura cu Croitoru?
    Ar trebui nesimtitul de antonescu sa treaca prin fata dlui Croitoru? NU! Coriutoru este un munte de expert in finante, are ceva in cap, ceva care ne-ar ajuta sa avem un trai mai bun... as dori sa avem 300 de Croitori in parlament, si niciun nesimtit de antonescu, si atunci am putea spera la un trai mai bun!

    RUSINE antonescu!!!! nu ai bun simt!
  • -9 (17 voturi)    
    manelism (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:24)

    mda [anonim]

    Mulţumesc la pretinii mei care mă iubeşte, la mama şi la copiii mei şi vreau să stie că îi iubesc...


    Dezgustător, să îţi foloseşti copilul în scop politic.

    Du-te frate şi vorbeşte cu copilul acasă, sau dacă crezi că viaţa ta politică îi afecteză dezvoltarea, retrage-te, dacă îţi iubeşti copilul mai multe decât cariera politică.
  • +8 (10 voturi)    
    sper (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:26)

    Aramis [utilizator]

    Sper ca cei care inca mai ezitau cum sa voteze la referendumul de pe 22 noiembrie sa se trezeasca si sa-si dea singuri seama ca a vota altfel decit DA e sinucidere la nivel de popor.
    • +1 (3 voturi)    
      Da si Nu (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:40)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Aramis

      Da pt 300...Nu pt unicameral ;)
  • +10 (12 voturi)    
    NESIMTIREA HAITEI! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:33)

    GAVRILACHE [anonim]

    Haita are, in principal, trei trasaturi distictive :
    a) in ea se aduna cine se aseamana;
    b) constiinta puterii inlocuieste ratiunea actiunii;
    c) nevoia unor indivizi de a se remarca ( orice haita are cel putin un lider!).
    O haita politica e formata din indivizi legati intre ei prin dorinta de a prelua/detine puterea. Actiunile haitei se indreapta, cu precadere, catre liderul celor care li se opun. Cu cat liderul "opozitiei" este mai puternic, cu atat actiunile haitei sunt mai "salbatice". Orice mijloc de lupta este permis, cu exceptia unuia care te descalifica : nesimtirea! Si atunci, se naste intrebarea, de ce atata nesimtire, chiar cu riscul pierderii respectului de sine ? Raspunsul l-am aflat azi : la oamenii mici, la parvenitii insetati de putere, la ambitiosii cu un intelect de almanahe, pentru a te face remarcat e musai sa fii nesimtit! Doar nesimtirea te "califica" din luptator pentru putere in cadrul haitei in lider al acesteia! Un Geoana cu bun simt, un Antonescu elegant in exprimari sunt potentiale victime ale setei de sange! In plus, stapanii de pe margine pot simplu de tot sa-si puna intrebarea : de ce sa sponsorizez bunul simt ? Cu ce ma aleg?
  • +11 (13 voturi)    
    cred ca parlamentarii s-au logat pe site (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:33)

    adamsmith [utilizator]

    Din cate vad pe land ca au votat impotriva guvernului parlamentarii PSD, PNL si UDMR au intrat si au inceput sa bage minusuri la mesajele care-l sustin pe Croitoru ...

    Chiar intr-o imagine se vedea pe un laptop pagina hotnews :))
    • +10 (10 voturi)    
      Mesaje anti-Croitoru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:45)

      Un cetatean [anonim] i-a raspuns lui adamsmith

      Ai perfecta dreptate! Sa ne felicitam ca din banii nostrii si-au luat laptopuri cu care pot acum sa ne atace parerile! Doar sunt garantii dreptului la libera exprimare a opiniilor,apara din rasputeri democratia, statul de drept si pe cetatenii acestuia!
  • +9 (9 voturi)    
    Un om de onoare! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:40)

    iulia [anonim]

    Cu siguranta nu sunteti "un nesimtit politic", d-le Croitoru. Sunteti un om demn, iar eu sunt bucuroasa ca am avut ocazia "sa va cunosc". Mi-e rusine ca n-am avut cunostinta pana acum de existenta si calitatile d-voastra. Va doresc succes, d-le Croitoru!
  • +10 (10 voturi)    
    NOTA LA "NESIMTIREA HAITEI!" (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:43)

    GAVRILACHE [anonim]

    Domnule Croitoru, va rog sa-i spuneti fetei ca in Romania exista extrem de multi oameni cu bun simt! In numele lor, si eu, un oarecare gavrilache, va rog sa primiti scuze!
    Si sa nu va faceti prea mult sange rau : de azi, pentru totdeauna, Romania nu va mai fi a celor lipsiti de bunul simt elementar!
  • +9 (9 voturi)    
    Adrian Croitoru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:03)

    DEudu [anonim]

    nu va este rusine crin antonescu si varujan vosganian sa va purtati mojiceste cu un om care are ceva in cap nu ca voi ? de cand parlamentul este proprietatea voastra? pai asa ne lamuriti pe cine sa votam si de cine sa ne ferim. pe voi pnl si psd sa va ocolim ca va lipsesc cei 7 ani de-acasa. ce cautati voi in cel mai inalt for al tarii daca nu stiti sa respectati ? asa trebuie si voi sa primimiti respectul prin lipsa votului pt. voi. afara din parlamant . nu meritati nici sa va dea oamenii buna ziua . rusine sa va fie. dl.croitoru a primit un job pt. care si-a facut datoria. voua nu va este rusine sa tratati un om care-si duce investitura la capat ,ca si cand v-a incalcat proprietatea ???? .
  • +8 (8 voturi)    
    Mi-e rusine (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:10)

    votant [anonim]

    Mi-e rusine pentru parlamentul Romaniei.
  • +8 (8 voturi)    
    cabinet croitoru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:22)

    m.enescu [anonim]

    Felicitari pentru decenta , sobrietatea si eleganta atitudinii Dlui. Croitoru. Cred ca fiecare dintre noi are posibilibitatea asumarii propriei conditii. Este doar necesar sa-ti raspunzi cu sinceritate care-ti este locul si rolul in scenariul scris de indiferent cine, dar care din varii motive te imolica la un anumit moment dat.
    Cert este faptul ca pentru multi dintre cei ce v-au evaluat atitudinea ati generat o noua dimensiune a implicarii : participativ - creativ - nonagresiv.
    Tot respectul.
  • +5 (7 voturi)    
    Scuze, domnule Croitoru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:43)

    Alex2009 [utilizator]

    Mii de scuze. O degradare mai mare a noţiunii de parlamentar n-am mai întâlnit decât la condamnarea crimelor comunismului, din decembrie 2006 ! Sunt sigur ca fiica dvs. e şi mai mândră de tatăl ei, de azi înainte.
  • +4 (6 voturi)    
    surprindere si nedumerire (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:49)

    sandu [anonim]

    Sunt un om care a trait epoca comunista in totalitate si spun sincer, ca discursul lui Geoana seamana exact cu cele ale Anei Pauker. Un discurs de o demagogie dusa la extrem, ce se pliaza perfect pe cliseul oportunistilor din epoca comunista. Minciuna, gestica teatrala, jignirea, au fost leit motivul discursului acestui fiu de aparatcic din epoca Ceausescu.
    Pe de alta parte mi-am pus intrebarea ce are aparte nemtul de la Sibiu penrtu ca sefii partidelor sa-l doreasca atat de mult? Johannis, dupa cate stiu, nu a rostit o iota despre ce are de gand sa faca inafara de afirmatia ca are niste partide in spate. Daca neamtul ar fi de buna credinta, ar putea pune capat acestei crize, retragandu-se si comunicand papusarilor ca abandoneaza. Cred ca astfel se va pune capat dictaturii sefilor de partid ce s-au substituit masei parlamentare. In final, nu pot sa inteleg cum de votul cu bile la vedere este secret,
    • +2 (2 voturi)    
      >>>>> (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 17:46)

      max [anonim] i-a raspuns lui sandu

      daca romanii crede ca pana acum au fost liberi se inseala amarnic.
      comunismul nu a murit, el este printre noi, si ne urmareste fiecare pas.
      nu trebuie asteptata judecata de apoi; toti acestia care au ajuns in parlament, votati pentru "o punga de faina si o sticla de rachiu", care au "pupat" mana sefilor de partide, trebuie scosi de la putere.
      tara nu e a comunistilor, nu e a psd-ului. europa rade de acesta tara; nu suntem nici speciali, nici cei mai de seama oameni, dar putem deveni - muncind si gandind. nu trebuie lasata prostimea sa decida pentru noi; nu trebuie lasata o mana de netrebnici sa isi bata joc de viitorul unei tari.
      • -1 (1 vot)    
        erata (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 19:36)

        max [anonim] i-a raspuns lui max

        "cred", nu "crede"; intial era altceva :)
        : Daca cineva crede...
  • +4 (4 voturi)    
    Antonescu si Geoana (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:07)

    eu [anonim]

    sunteti niste incapabili care ne distrugeti viitorul si incercati sa ne afundati mai adanc in porcaria in care se afla romania, chiar credeti ca mai exista vreun idiot in tara asta care sa nu inteleaga ca puneti interesele voastre politice impotriva intereselor Romaniei ?

    magarilor
  • 0 (0 voturi)    
    numai in filme (Joi, 5 noiembrie 2009, 23:38)

    mirela [anonim]

    Asa ceva numai in filme vezi,in filmele de groaza...Eu nici nu rspundeam la acea intrebare-era mai bine pentru domnul Croitoru.Javrele nu trebuie bagate in seama-"URsul trece ciinii latra"Pe astia nu trebuie sa-i bagi in seama ca ti se suie la cap-trebuie pusi la zid si improscati cu invective dure.La astia le trebuie un om gen Napoleon sau Hitler,un om de geniu sau un isteric care sa-i puna cu botu pe labe.Daca mister Crin Antonescu crede ca o cistigat electoratu cu intrebarile jignitoare se inseala-aici si-o dat in petec-mie una mi-o stirnit greata.Nu stiu de cit timp crede ca face el politica dar de cind il urmaresc eu mie una nu-mi miroasa a politician-ci a mahalagiu-parca am urmarit o cearta intre tate in piata


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by