PDL s-a resemnat: Guvernul Croitoru pica miercuri in Parlament. UDMR a ramas pe pozitii  

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Luni, 2 noiembrie 2009, 20:34 Actualitate | Politic


Cu o zi inainte de votul in Parlament pentru Cabinetul Croitoru, senatorii si deputatii par convinsi ca premierul desemnat de Traian Basescu va pica miercuri la votul de investitura. Pana si parlamentarii PD-L spun ca "nu va fi nici o surpriza". Pe holuri nici macar nu se mai vorbeste, pare de la sine inteles ca soarta Cabinetului Croitoru este peceteluita. "Nu s-a mai negociat cu nimeni. UDMR nu vrea, nu au fost nici un fel de discutii subterane, poate sa mai discutam cu cativa parlamentari independenti ca sa nu fie diferenta prea mare de voturi, dar nu va fi nici o rasturnare de situatie", a declarat pentru HotNews.ro un democrat liberal.

Senatorii si deputatii care nu sunt plecati in teritoriu pentru campania electorala isi vad linistiti de tabieturi. La sedintele de plen se citeste ziarul, se verifica corespondenta pe mail sau se fac declaratii politice. Nimeni nu se agita, nu se negociaza voturi, nu se discuta pe la colturi...toata lumea este relaxata ca intr-o zi de munca de luni in Parlament.

"Nu va fi nici o surpriza. Croitoru pica cu toti ai lui, ce nu stii asta? E batut in cuie" ne-a declarat un deputat PSD.

"Nu s-a mai negociat cu nimeni. UDMR nu vrea, nu au fost nici un fel de discutii subterane, poate sa mai discutam cu cativa parlamentari independenti ca sa nu fie diferenta prea mare de voturi, dar nu va fi nici o rasturnare de situatie", ne-a explicat un democrat liberal.

La Camera, 14 deputati au informat luni, Biroul Permanent ca s-au constituit un grup parlamentar independent. Este vorba de deputatii care au fost exclusi din PSD si PNL in urma votului de la motiunea de cenzura. Cei 14 si-au ales si liderul de grup in persoana fostului social democrat Gabriel Oprea.

Si la Senat, alti cinci parlamentari au anunat ca vor sa-si creeaze un grup independent condus de liberalul Liviu Campanu. Cei 5 senatori au soarta celor 14 deputati: au fost exclusi din partide.

Voturile celor 19 parlamentari ar fi fost necesare daca PD-L ar fi avut de partea sa UDMR. Cu cei 19 parlamentari si cu voturile UDMR, democrat liberalii ar fi avut o majoritate pentru trecerea guvernului Croitoru.

Cum UDMR-ul a fost ferm pe pozitii, voturile celor 19 parlamentari nu au mai prezentat interes zilele acestea pentru PD-L. Conform surselor parlamentare pana in prezent nu s-a negociat cu parlamentarii independenti votul acestora pentru Cabinetul Croitoru. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5990 vizualizari

  • +16 (60 voturi)    
    Nu vor accepta niciodata... (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:46)

    Angela Similea [utilizator]

    Trebuie sa ne resemnam cu totii atata timp cat cei din PSD si PNL au un cuvant de spus! Niciodata nu vor accepta ceva ce le-ar putea taia lor din beneficii cum ar fi cabinetul Croitoru si referendumul...Amintiti-va de perioada lor la presedintie, cum a fost: nu stia nimeni nimic de ce se intampla in tara asta, furau in linistea pe care si-o doreste din nou Crin Antonescu si mai spuneau ca au o strategie democratica de conducere. Daca democratia e atunci cand presedintele face ce vrea in secret, iar poporul nu are nici-un fel de acces la informatii in legatura cu activitatea acestuia si a guvernarii, atunci dicatura cum e? La fel doar ca li se spuen si oamenilor in fata ca n-au niciun cuvant de spus? Oameni buni nu va lasati manipulati de "intentiile bune" ale lui Geoana si Crin!
    • -15 (41 voturi)    
      Foarte bine (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:06)

      Madalinux [utilizator] i-a raspuns lui Angela Similea

      Resemneaza-te si scuteste-ne de prostii portocalii.
      • +5 (19 voturi)    
        Dupa vorbe... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:14)

        Raluca [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

        Din eleganta exprimarii inteleg ca si tu participi la " Revolutia bunului simt"...
        • +10 (10 voturi)    
          Intre bine si rau (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:35)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Raluca

          Va rog, cititi constitutia. Veti intelege facil cat de interesant se tin in sah toate aceste "puteri" institutionale care constituie statul de drept si democratia. Niciuna dintre ele nu poate instaura dictatura decat in mintile anorexice. Nu-i mai scoateti din contextul istoric pe Nero, Caligula, Hitler, Mussolini, Stalin si Ceausescu. Ceea ce pot face rau aceste "puteri", fac din plin zi de zi, dar asta nu are legatura cu dictatura. Cum fac? In primul rand, prin impostura si incompetenta plus cardasie mafiota, intarzie progresul Romaniei. Daca va ganditi pe rand la toate puterile (legislativa, executiva, judecatoreasca) imi veti da dreptate. Evident ca in sistem exista si oameni de buna credinta care incearca sa impinga lucrurile inainte. Evident ca daca sunt depistati de ceilalti, de cei care tin lucrurile pe loc, vor fi executati. Asa a fost si asa va fi intotdeauna. Daca nu ar exista o lupta intre unii buni si unii rai, nu ar exista dileme. Votantul este singurul care poate rezolva problema. El trebuie sa-i identifice pe unii de ceilalti si sa decida. Si in final, evident ca vor fi votanti care ii vor alege pe cei rai in cunostinta de cauza. Tu ce fel de votant esti?
          • 0 (0 voturi)    
            Bine si rau niste iluzii (Marţi, 3 noiembrie 2009, 18:55)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui eu

            Mintea umana este impartita nu intre bine si rau ci intre placeri si neplaceri. Omul, ca individ, alege acele actiuni care-i produc placere. Dupa logica asta isi da si votul.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu-i bai (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:44)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui Angela Similea

      Eu nu ma resemnez: ar fi destul timp pentru a se propune al doilea prim-ministru pentru ca apoi sa fie trimis la plimbare "parlamentul" 254, 322.
  • +19 (69 voturi)    
    Mafia Grivco vroia sa il bobineze pe Basescu (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:47)

    Eneas [anonim]

    ..cu un guvern condus de servitorul Iohannis in al doilea mandat ! astfel Basescu o lua in mana ,ca in cazul cu Tariceanu _Sterling , cu Boc tarcat cu PSd , etc. daca vrem ca acest om sa isi duca la capat ideile de reformare a Romaniei -care are nevoie ca de mama de o noua organizare- trebuie sa fie presedinte cu un guvern numit de el !In rest mai aud scule liberale tip Razvan Dumitrescu sulfa de la Realitatea TV care se intreba cu aerul nevinovat de malec in campul muncii : ce are Basescu de nu admite un guvern Iohannis propus de PNL , pentru 20 de zile numai ? prima data afost fraierit basescu de tariceanu a doua oara va fi prost daca asculta de mafia Grivco ! ...
    • -13 (57 voturi)    
      nu va e totusi, teama? (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:13)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      eu nu mai cred demult in "ideile" unui singur om. Democratia inseamna mai multi (spre ex. doua Camere), cum va puteti incredinta viitorul in mana unui singur om? Parlamentul este si trebuie sa devina si in Romania, institutia de baza a democratiei. Bun sau rau!
      • +11 (29 voturi)    
        tarane ,sau taranistule ,ca nu bat pana acolo (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:55)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        e treaba ta ce crezi ,ca esti major si te vaccineaza Streinu si contra holerei,dar reformatorii in istorie au fost oameni de stat care au luptat impotriva sistemelor din care au provenit ! nu o lua pe aratura ,nu esti mai taran ca mine si intelegi ce spun..cleptocratia din Romania trebuie distrusa
      • +12 (28 voturi)    
        democrata parlamentara nu este un 'dat' (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:55)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        ea se castiga prin mult bun simt si buna-credinta,capitole la care parlamentarii romani se prezinta execrabil,cu 'reusite' de parlamentari cu o prezenta de 2% sau 8%,cu o legislatie idioata ,cu initiative legislative de 10% din lagile post-decembriste,cu apucaturi de nababi sauditi,Parlamentul nu poate castiga increderea si respectul romanilor
        -cred ca si Cartarescu si Liiceanu si alti intelectuali au dreptate ,base nu poate lupta cu sistemul ticalosit fara a face compromisuri ,chiar in eventualitatea -putin probabila-a unui al 2 mandat base nu poate miza pe constiinta civica a bizonului parlamentar,tot vesnica sinecura mioritica ghideaza constiinta parlamentarului dambovitean
      • +14 (36 voturi)    
        Nu am incredere in ideile unui singur om (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:57)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        Dar am incredere in ideile pe care le am eu. Din intamplare Basescu are acum aceleasi idei ca si mine.
        Deci il votez.
        Peste 5 ani poate unul din noi isi schimba optica daca nu amandoi. Si atunci voi vota cu cel care are ideile pe care le voi impartasi atunci. Este simplu.
        E mai bine asa decat sa votez sau sa comentez pentru un kg de faina pe care apoi, tot eu, il dau inapoi inzecit.
        • -6 (14 voturi)    
          "din intamplare"... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:02)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          "din intamplare", si hitler s-a folosit de exasperarea germanilor, ca si mussolini de cea a italienilor! "din intamplare" apar toate dictaturile, spun cei care nu vor sa-si asume vina pentru votul aberant pe care il dau paranoicilor. daca vrei sa opresti coruptia dintr-un sistem, n-o poti face incredintandu-ti soarta in mainile unui singur individ, oricat de "bine intentionat" il crezi! reformarea sistemelor nu se face prin masurile arbitrare ale unuia singur, ci prin legi care sa garanteze evolutia lor dezirabila. iar pentru asta ai nevoie de consolidarea puterii legislative, nu executive. ce-ai spune despre o lege care sa asimileze promisiunile electorale neindeplinite escrocheriei si sa ii puna pe cei alesi la plata unor despagubiri substantiale fata de alegatori, la sfarsitul mandatului? dar pentru asta este nevoie de coalizarea in jurul unui interes comun, nu in jurul unei persoane, de care nici ea insasi nu poate garanta!
          • +6 (8 voturi)    
            Iti sustin propunerea cu escrocheria (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:05)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

            Dar sa se aplice si pentru promisiunile electorale. Geoana ar fi dator pe vreo doua generatii.
          • +3 (5 voturi)    
            Dictaturile astea... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:53)

            Razvan [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

            nu apar din intamplare. Putem presupune ca avem 3 jucatori, din interactiunile (frictiunile) carora se poate naste o situatie sau alta. Plecam de la o situatie de "democratie":

            1. Potentialul dictator
            2. Aparatorii democratiei (parlamentul, aparatul de justitie, restul polilor de putere)
            3. Masa de manevra (pulimea, poporul, mamaliga, fritzii, etc)

            Cand 2) se indeparteaza de 3), il lasa balta, il priveste de sus cu aer de superioritate eterna, ii incurajeaza lipsa de educatie, il trateaza cu dispret, etc, etc, atunci 1) il seduce pe 3) sau 3) este sedus de 1), 2)-ul e lasat la o parte, rolul lui este uitat si adio democratie. Concluzia ar fi: nu dati vina doar pe 1) si 3)
            • +1 (1 vot)    
              atunci, dupa logica ta, 1+3=love! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 17:55)

              eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

              dupa logica mea, e 4. nota 4!
      • +11 (27 voturi)    
        POATE PESTE O SUTA DE ANI (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:01)

        bizonul [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        cind or disparea si progeniturile de-alde patriciu, tariceanu, voiculescu, vintu, mitrea, adrian nastase, copos, dip, bolteanu, orban, etc.etc.
        • -2 (12 voturi)    
          mai adauga: (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:04)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui bizonul

          cocos, videanu, berceanu, umbrarescu, mircea basescu... lista ramane deschisa!
          • +3 (5 voturi)    
            Mai trebuie adaugati (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:08)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

            Vanghelie, Geoana purtatorul lui de cuvant, Oprisan, Hrebenciuc, Mazare, Ponta,
      • +7 (27 voturi)    
        dar care parlament? (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:22)

        chris [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        E adevarat, Parlamentul teoretic este institutia de baza a democratiei, dar atata vreme cat in parlament stau prea multe lichele care de 20 de ani au facut o adevarata stiinta din a fura de la noi si din a ne manipula voi fi de acord cu tine atunci cand voi vedea ca macar jumate din ei sunt oameni care ne reprezinta.

        Ideea cu votul uninominal ar trebui sa rezolve aceasta problema, dar din pacate votul uninominal in forma existenta este o gluma proasta. Poate in 15-20 de ani se vor mai curata din gunoaiele de acolo si atunci o sa-ti dau 100% dreptate.

        Atata vreme cat cei din Parlament NU MA REPREZINTA, si asta s-a vazut clar de mai multe ori, tind sa dau dreptate unui politist ca Base caruia ii dau voie si sa greseasca doar sa reformeze cat de cat clasa politica si structurile statului, pt ca daca astea se rezolva, fara atata coruptie si atatea lacuste lucrurile se normalizeaza apoi de la sine.
        • -3 (7 voturi)    
          SERVIM PATRIA ! BASESCU TE REPREZINTA ! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:01)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui chris

          Fii insa atent
          si foloseste acest tip de discurs
          doar pe Internet.
          *
          Nu miza pe liberatea de exprimare
          pentru a cere in locuri publice
          instituirea unu stat politienesc.
          Exista prevederi in Codul Penal care apără democratia.
          *
          Oricat de mult l-ai pretui pe Basescu,
          sau tocmai de aceea ,
          gandeste-te ca omul
          va avea cat de curand
          nevoie de adepti adevarati
          care sa poata protesta public
          pentru punerea lui in libertate.
          *
          Un pichet de 5-6 cetateni hotarati
          care sa faca greva foamei
          in Piata Universitatii
          (tu , Florin Calinescu, Liiceanu, Boureanu, Patapievici şi Elena Udrea)
          poate sa fie filmat
          si dat pe CNN sau macar pe You Tube.
          *
          O greva a foamei facuta in acelasi scop de
          o banda de puscariasi , ce impact poate avea ?!?
          • +4 (4 voturi)    
            Iti amintesti de perioada guvernarii lui Nastase? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:11)

            Un roman aanonim [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

            Probail ca te inspiri dein tratamentul care a fost aplicat atunci celor cu Armaghedonul. Probabil ca asta ne astepta in cazul unui regim Vanghelie-Geoana.
        • +9 (11 voturi)    
          ai fost la vot? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 8:33)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui chris

          Daca parlamentul nu te reprezinta inseamna ca nu ai fost la vot. De ce sa ne vaitam de parlament cand este fix creatia votului popular??? Amintiti-va cat a fost prezenta la vot si apoi discutam de cat ne reprezinta parlamentul...

          Daca jumate de tara nu voteaza iar restul voteaza pentru un litru de ulei si un kg de zahar de ce va mirati de parlament??? Asta este poporul care a votat. Prost e votantul, prost e si parlamentul. Nu are cum sa iasa un parlament curat dintrun popor needucat.

          Sunt de parere ca mai intai trebuie sa mai moara vreo 2 generatii pana sa ajungem la un popor mai educat, asta daca nu distrug astia si bruma de alfabetism care mai exista in mediul rural...
          • +5 (5 voturi)    
            Eu am votat de fiecare data (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:17)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Andrei

            Si cu ce m-am ales? Cu Vanghelie primar de sector, cu Oprescu primar general, cu un parlament in care predomina, scuzata sa-mi fie limba de lemn "reactionarii". Asa se intampla cand se voteaza, cum ai spus, pe un litru de ulei si pe un mobil si voturile sunt egale. Asta nu inseamna ca renunt la lupta. Voi vota in continuare si incerc sa mobilizez pe toti votantii responsabili, sa scapam de interlopi, escroci, tiriplici si cleptocomunisti ( am scris clepto intentionat, sper ca persoanele de aici stiu sensul prefixului) pentru care functia parlamentara e o umbrela de protectie contra justitiei.
            • -4 (4 voturi)    
              vai ce drept esti (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:05)

              un alt roman [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

              pai parca vb de interlopi si escroci,ia adu-ti matale aminte ce mai dadea mana presedintele Basescu cu Bercea mondialu ,ce ii mai punea lanturi de aur la gat saracii femei care cred ca se simtea umilita(cred eu),ideea este ca sunt din slatina si tiganul ala face legea prin mafia lui.
              Intrebarea mea este nu stie Blaga sau Basescu?
              Cred ca ei stiu bine asta dar si banii de campanie sunt buni.
              Asa ca dragi comentatori sportivi ganditi bine inainte ce scrieti
      • +13 (29 voturi)    
        da' ce, bre? (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:29)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        la tine unicameral inseamna un singur om? democratia sta in doua camere ale parlamentului? ce caraghios esti! si vezi ca democratia inseamna sa ma intrebe si pe mine prin referendum, intre altele - CARE e problema?? democratia inseamna ca parlamentul face ce vrea - ca si magistratii??? democratia inseamna ca o coalitie de mafioti poate rasuci mana la spate presedintelui - si sa ii anuleze dreptul de a desemna un PM prin tertipuri ordinare si manipulare grosolana???? daca asa crezi, nici nu ma mir ca pntcd e mort! l-au ingropat aia ca tine!!
      • -5 (7 voturi)    
        ne e teama (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:20)

        Ciprian [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        Ai dreptate. Ar trebui sa ne fie teama de cei care desfiinteaza sisteme...E un lucru bun sa schimbi ceva, dar ce pui in loc? Care e alternativa care ni se propune? Nu poti sa vii cu o varza la fel de mare precum cea anterioara...
    • -12 (24 voturi)    
      Mda ... (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:50)

      ov [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Pana una alta, Basescu, PDL si cativa sustinatori cam exaltati au venit recitand din constitutie ca Presedintele desemneaza Premierul! Asta dupa ce se intamplase o chestie relativ rara: o majoritate nou formata in Parlament a propus (unii arata cu degetul spunand "a indraznit"!) un posibil premier si o solutie pentru gestionarea crizei (cel putin pentru perioada asta cu alegeri, referendumuri si alte certuri).

      Drept care lucrurile au intrat "in firesc": Premierul desemnat face ce face si se face ca face un Guvern, Parlamentul adus la ordine citeste ziarul ca doar i s-a explicat ca nu trebuie sa aiba cuvant de spus decat la vot! Iar omul de rand trage precum boul la caruta sub amenintarea ca nu se mai platesc salariile, sau pensiile, ca vor fi dati afara din serviciu, ca da peste noi gripa porcina si ca Presedintele nu vrea sa importam vaccinuri de sezon (deficitul bugetar, bata-l vina!)!

      Tare as vrea sa stiu cand un politician ar putea fi tras la raspundere pentru starea omului de rand!
      • -7 (7 voturi)    
        Cu ocazia alegerilor (Marţi, 3 noiembrie 2009, 6:11)

        Nelu [anonim] i-a raspuns lui ov

        Politicienii platesc doar cu ocazia alegerilor! Asta daca nu o sa citeasca domnul Basescu ceva in Constitutie si ar putea interpreta altfel. Si slava Domnului are ceva imaginatie!! Deci s-ar putea sa ne potcovim cu vreo interpretare potrivit careia politicienii care gresesc ar trebui sa faca munca fortata in folosul societatii. Sunt doua variante: cei de la PDL in folosul societatii in Parlament, cei de la PSD in folosul societatii la mina de sare de la Sarata Monteoru. Si uite asa toata lumea e multumita!!!!!
      • +7 (11 voturi)    
        Mda mda ... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 6:31)

        olandezu [utilizator] i-a raspuns lui ov

        "Majoritatea" parlamentul dicteaza premierul, nu l-a propus. Mai mult., "majoritatea" e pana dupa alegeri, can, conform PSD de exemplu, guvernul Klaus ar fi trebuit sa pice.

        De fapt "majoritate" lupta pe viata si pe moarte. Ea incearca sa impuna un premier nu pentru ca ar crede ca va conduce romania bine (ce program are "premierul " asta si "majoritatea" din spatele ei?) ci pentru a-i taia lui Basescu orice posibilitate de reforma in eventualitatea in care ar fi reales. De asta ii este frica "majoritatii" astea de moment, de reforma reala in RO.
      • +5 (5 voturi)    
        Pana una-alta (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:21)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui ov

        Criza a fost indusa de ambitia nemasurata a lui Mirciulica care pentru un mandat de presedinte e in stare sa arunce tara in haos. Daca desemna un alt ministru de interne putea pune mari probleme de imagine PDL-ului. Dar el a vrut sa treaca acolo unde era de fapt, in opozitie. E totusi de apreciat sinceritatea din acest punct de vedere.
    • +6 (10 voturi)    
      dl.eneas-aveti perfecta dreptate (Marţi, 3 noiembrie 2009, 8:38)

      magy-sb [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Este evident ca Iohannis habar nu are ce se intampla in bucuresti,si daca azi zice base DA,in 12 ore apare guvernul.Cine crede ca el singur face un guvern venit asa din sibiu in bucuresti.EXCLUS.Incep discutiile cu noul guvern cine,ce.cum,si hop in 3 saptamani-alegeri si de mos niculae ,sasu e acasa pt.ca evident nu-l tine nimeni in bucuresti.PNL poate sa vrea dar el nu e majoritar nicaeri asa ca nu poate impune nimic,pt.ca mircea nu face ce vrea el,si asa incep maciucile.Murea lumea daca guv.croitoru statea o luna la conducere ,Oricum noul presedinte face guvernul.Inseamna ca de fapt au alta miza.Si normal ca base sa nu pice in plasa.Incapatanarea cu un om care nu are treaba cu politica la nivel inalt e suspecta.La sibiu singura politica pentru care a fost ales a fost ca e sas.
      • -5 (5 voturi)    
        da bine... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:56)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui magy-sb

        si dupa masurile guvenrului nici guvernu nu "habar nu are de ce se intampla in bucuresti"

        iar incepem cu gandirea: "iohannis e sustinut de PSD, deci e rau"???
        • +1 (1 vot)    
          Sa zicem ca nu (Marţi, 3 noiembrie 2009, 14:54)

          bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Stolojan a fost si ramne un om corect si un manager competent care a performant in toate posturile pe care le-a acceptat si a stiut sa se retraga din cele unde nu ar fi raspuns asteptarilor.

          A fost omul lui Iliescu ca premier in 1991-1992 si a condus un guvern care nu a dat socoteala la Cotroceni si si-a vazut de treburile curente.

          Rezultatul? Confiscarea valutei (efctul mineriadei lui Iliescu), blocarea reformelor (liberalizarea deplina a preturilor, TVA), aminarea alegerilor cu costuri politicianiste enorme.

          Binele s-a terminat cu guvernarea Stolojan si ne-am trezit cu guvernul Vacaroiu, care a terminat flota comerciala, a mentinut blocajele economice si a permis iesirea la lumina a mafiei economice care si acum ne stoarce de resurse, a indatorat statul prost, ca era sa intram in incapacitate de plata in 1997, a impiedicat apropierea Romaniei de UE si NATO, etc.

          Un om care face bine un program prost nu obtine rezultate pozitive.

          Un proverb zice spune-mi cu cine te aduni ca sa imi spui cine esti. In spatele lui Johanis s-au strins marii profitori ai banului public.

          Croitoru, ca un contra-exemplu, a fost cel care a negociat creditele pentru programele de modernizare a capitalei pe care le-a propus Basescu si le-a inceput intr-un tirziu Videanu. Au avut bani Videanu si Basescu pentru campanii de pe urma proiectelor? Se pare ca da. Dar de la ei capitala a ramas cu o infrastructura innoita (cit s-a putut) nu cu placerea de admira public cirnatul primarului general, cel mai mare din lume.

          In concluzie, tin sa ii dau mult mai mult credit lui Basescu, car a mers pe mina lui Croitoru, decit lui Johanis care merge pe mina lui Voiculescu.
      • +1 (1 vot)    
        sas (Marţi, 3 noiembrie 2009, 15:33)

        Goering [anonim] i-a raspuns lui magy-sb

        Da, in sfarsit cineva care a inteles :) Avem atat de putina incredere in noi insine, incat ajungem sa votam un primar de orice nationalitate, exc. romana.Asa a fost cu Carol I, asa e si acum.
        Da, primarul SIbiului e primar doar pt. ca e sas.
        Se stie ca nu puteai ajunge inspector scolar general fara ceva ocheade spre aria politica.Johannis e un primar ca oricare altul, la fel si orasul SIbiu, banal ca orice oras romanesc.Peste tot se toarna asfalt, se pun borduri si dale si se inalta mall-uri.
        Faptul ca a intrat in hora cu alde prostanacu', cel dirijat de vanghelie care este, sau cu crin, cel-mai-mare-chiulau-din -parlament, spune tot.Un neamt adevarat nu ar fi facut asta.
    • -5 (5 voturi)    
      baaa (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      l-ai vazut pe iohannis cum vb.???
      e singurul politician din romania adevarat care l-am auzit vorbimd pana acum la TV!
      singurul care stie sa raspunda unor intrebari grele si care ar trebui sa-l incurce si care poate vorbi si fara sa injure partidele contracandidate.

      nevastamea era clar impotriva lui inainte sa-l auda vb. la o emisiune si dupa ce l-a auzit si-a schimbat total parerea.

      vorbeste (si dupa ce a facut la sibiu si face) mai multe decat basescu, geoana si antonescu la un loc!

      nu ma freca cu "servitorul"... putem totusi sa ne delimitam de "cine e sustinator PDS e rau"???
  • -13 (41 voturi)    
    unu (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:03)

    unu [anonim]

    voi credeti ca pdl vrea sa treaca guvernul croitoru? e doar tragere de timp.
    • -7 (25 voturi)    
      Adevarat (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:14)

      Green [utilizator] i-a raspuns lui unu

      asa este!E o miscare cinica a marinarului ce nu tine cont de nimic in satisfacerea ambitiei personale!
      • +4 (4 voturi)    
        Nu zau! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:23)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Green

        Pana una-alta ambitia lui Mirciulica e desfiintat guvernul Boc. Vezi ce am scris mai sus despre desemnarea ministrului de interne
    • -10 (26 voturi)    
      bineinteles ca nu vrea (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:16)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui unu

      Daca PDL voia ca acest guvern sa aiba cat de cat sanse nu infigea "artileria grea" Berceanu-Videanu-Pogea-Blaga-Sulfina si mergea pe ideea anuntata initial de guvern de tehnocrati. Cu o floare (Aurescu) nu se face primavara ....
      Cine sa fie atat de imbecil sa dea votul unor ministri care tocmai au fost demisi ? Unde mai pui ca PDl voia sa mearga tot cu Boc. (!!!)
      Cine n-a inteles ca acest guvern in frunte cu prim-ministrul desemnat Croitoru a fost pus doar la misto inseamna ca nu are simtul realitatii.
  • -14 (46 voturi)    
    si-atunci? (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:08)

    taranistu [utilizator]

    de ce se mai incapataneaza marinerul? La ora asta s-ar fi putut avea deja un Guvern! Mai rau, din perspectiva domnului presedinte, dar un Guvern. Gripa, FMI, Buget 2009, zapada etc. Toate astea palesc pe langa ambitia marinerului de a mai castiga un mandat? Si, sa zicem ca va castiga, la ce bun? Sa urmeze un alt PSD-PDL? Anticipate? Pai daca nu schimba ecuatia din Parlament, la ce bun? Prea multa ambitie!
    • +14 (30 voturi)    
      Ambitie , din partea cui? (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:31)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Eu cred ca mai mare ambitie este in ograda cealalta....de ce nu ar vota guvernul (la care au fost rugati sa participe de altfel) si toate lucrurile sa se repozitioneze cum trebuie dupa alegeri?
      Am avea si buget si FMI-ul ar pleca linistit acasa...
      Ce rost a avut schimbarea majoritatii inainte de alegeri si toata nebunia asta cu picarea guvernului ?
      Ce au fost toate astea daca nu ambitii politice ale lui Geoana+Crin de a-l pune pe Basescu in dificultate?
      Astia arunca tara in haos cu motiunea de cenzura si dupa aceea injura de pe margine...e putin copilareste...ca si cum ai sparge un geam si dai vina pe colegul de banca....dupa care mai mergi si pe la toate televiziunile si spui ce scandalagiu e colegul de banca , ala care sparge geamuri tot timpul...
    • +14 (18 voturi)    
      Un nou guvern PSD-PDL (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:06)

      Cristina [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Nu vezi ca Antonescu nu vrea nici sa citeasca acordul cu FMI ?
      Cred ca se munceste deja la asta. Nu stiu cat timp are domnul Tanasescu zilele astea sa discute detalii. Probabil le-a dat o lista de obiective economice ne-negociabile si le-a zis ca el nu se va ocupa si de mediere.
    • -17 (23 voturi)    
      cum de ce ? (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:18)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Pentru ca este un presedinte-jucator, chiar daca mai joaca la cacealma... A nu se uita "draga Stolo"....Unii chiar l-au crezut atunci, altii il cred si acum
      • +1 (1 vot)    
        L-am crezut atunci (Marţi, 3 noiembrie 2009, 14:42)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        L-am crezut atunci ca a analizat sansele lui Stolojan de a cistiga prezidentialele din 2004 si i-a dat cu minus. L-am crezut ca situatia nu i-a convenit pentru ca i s-ar fi potrivit mai bine ca premier.

        Dar asta i-a dat de inteles electoratul (prin mesajele sociologice) si asta a facut: a acceptat fuziunea PD-PNL, schimbarea de aliante politice europene pentru partidul lui, a impus un guvern DA care sa forteze alegeri anticipate si clarificarea clasei politice.

        Pina in prezent, nu a pierdut decit pe mina electoratului, Un parlament in blocaj votat in 2004, unul rupt in trei in 2008.

        Pina una alta el este singurul lider politic roman, cu exceptia lui Coposu, care a crezut in electoratul roman. Nu stiu daca ar avea motive rationale, dar poate mai crede si acum...
    • -11 (19 voturi)    
      Descrierea ta i-mi aminteste de Ceausescu (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:43)

      Miron Costin [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Macar ala se putea lauda ca a facut ceva ... si bune si rele
    • +16 (26 voturi)    
      coloana (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:16)

      Mos Andrei [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Are coloana vertebrala. Daca ar fi mers pe guv johannis ar fi fost degeaba toata lupta de pana acum. Ar fi cedat in fata coalitiei Anti.
      Cred ca isi da si el seama foarte bine ca a pierdut procente bune de electorat prin lovitura asta de imagine si ca a riscat mult, dar totusi nu a capitulat. Mie imi place asta si inseamna ca nu e un politician corupt doritor de ciolan ca majoritatea celorlalti.

      Si ca raspuns pentru cel de mai sus... da, cred ca PDL ar fi vrut sa treaca guv Croitoru. Ar fi dat bine in ochii electoratului cu siguranta.
  • +15 (21 voturi)    
    udmr-o surpriza urata (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:32)

    directia 5 [anonim]

    am sperat ca udmr va devenii o forta in politica damboviteana,din pacate conducerea udemerista a reusit 'performanta' unei balcanizari care ar starnii invidia pana si celor mai papugii politicieni romani
    -parca tot mai plauzibila devine ideea ca fara 'consensul' udemerist evenimentele din martie '90 de la Tg Mures instrumentate de intrigantul de ilici nu ar fi avut loc
    -este pacat ca populatia maghiara -o populatie harnica si de bun simt-cade prada unei retorici nationaliste ,care de fapt mascheaza interese ascunse, straine de interesele populatie de etnie maghiara,este evident ca pt. un frunda,verestoi,hunor, nu drepturile minoritatii ii framanta,altele sunt problemele care macina conducerea udemerista -distribuirea medicamentelor,a tichetelor,padurile ,astea sunt problemele cu care se 'lupta' staful udemerist, din pacate,si asta se vede din gradul de inapoiere a regiunii Har-Cov ,cu toate ca udmr a egalat si depasit la putere nr de mandate a lui iliescu
    -Moscova a dat inca o data sah Ro mutand pionul otravit udemerist,nu ar fi pt prima data
  • +12 (14 voturi)    
    fatalitate (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:35)

    Iulian [anonim]

    Ne meritam soarta... incep sa cred ca suntem fundamental tampiti. Atata timp cat OTV are market share-ul sau solid, suntem tampiti si ne meritam soarta.

    Da, delegatia FMI a felicitat BNR pentru indicatorii financiari. Da, dl. Croitoru este parte din grupul inteligent din BNR. Nu, dl. Croitoru, nu vrem sa faceti o echipa de oameni inteligenti care sa ia decizii care merg dincolo de un orizont de timp de cateva saptamani, lasati-ne sa ne scufundam ca o natie de tampiti ce suntem.

    Oh, tu, Dan Diaconescu, cel care ai radiografiat natia romana in micimea ei, esti un mare Caragiale al prezentului... priveste-ne cum vom rata si transa urmatoare de la FMI, cum vom primi avertismente si infringement-uri suplimentare de la UE.

    "Amice, esti idiot" a zis marele vizionar al esentei noastre nationale, acuzat de anti-romanism datorita originii grecesti. De ce nu a ramas Isarescu premier? Pentru ca a inteles secretul... romanul isi duce crucea si prin asta isi contine esecul. Nu dorim sa avem succes, ne scuzam prin esecul istoric, ocupatia asupritoare, ne autosabotam prin fiecare gest pe care il facem...

    "Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie?"
    • -6 (8 voturi)    
      "GRUPUL INTELIGENT DIN BNR" si CROITORU (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:43)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      Ieri am avut niste treburi prin zona Lipscani
      si am trecut si pe langa sediul Bancii Nationale.
      *
      Pe treptele monumentale
      doua femei de serviciu dadeau cu mopul.
      Le-am intrebat:
      "Doamnelor , dumneavoastra ce credeti ? care ar fi cel mai competent Minstru de Finante al Romaniei.
      *
      Ele mi-au raspuns prompt:
      " Domnul Pogea !!!
      Pentru ca l-a adus domnul Videanu
      de la el de la firma ,
      iar domnul Basescu tine foarte mult la el."
      *
      Am continuat:
      "Dar despre domnul Croitoru ce ziceti ?"
      "Aaa dansul este un barbat asa cumsecade !!!
      Si patriot ! Are si scoala patriotica la bază !
      Find mai liber ieri ne-a dat o mana de ajutor,
      a golit cosurile din Sala de Consiliu
      şi a şters praful de pe masa
      din dreptul domnului acela grasuliu
      de la FMI,
      care la plecare a spus ca noi,
      cei de la BNR,
      facem o treaba excelenta !"
    • -5 (7 voturi)    
      Ai citit lista guvernului? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 8:32)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

      Oameni inteligenti? Reesapatii portocalii ai guvernului Boc?
      Alo, nu mai fi pateric, ca nu are rost, OTV e oglinda societatii romanesti, ca si Kiss TV si Radio Zoo - lucruri usoare care sa odihneasca creierul!
      Ratarea transei de la FMI este o binecuvantare, nu mai luam banii nu-i mai dam inapoi!!! Cat despre cei platiti din ei, sa fie sanatosi, ca nici acum nu isi iau toti salariile la timp.
  • -6 (16 voturi)    
    Stati linistiti... (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:38)

    Eu [anonim]

    ... ca imediat o sa faca talpalarga un editorial in care ne spune ca inca se joaca!
  • -8 (18 voturi)    
    Portocalii (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:39)

    CT [anonim]

    Zice Base ca 20 mld nu e mare branza de platit pentru o ditamai tara ca a noastra.

    Propun sa plateasca portocalii ratele, iar chiacarul de Ungureanu sa fie pus gaj =))
    • +6 (8 voturi)    
      pai cam asa (Marţi, 3 noiembrie 2009, 6:36)

      olandezu [utilizator] i-a raspuns lui CT

      daca ar functiona justitia ca lumea, cred ca de la coalitia grivco s-ar recupera mai mult de atat. Hotii astia au devalizat tara de mult mai mult de 20 de miliarde in 20 de ani. De asta ii este frica "majoritatii" de moment PSD-PDL-UDMR.
      • -4 (4 voturi)    
        Am fost prin tara (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:10)

        Rali [utilizator] i-a raspuns lui olandezu

        Si ce sa vezi, proportia afiselor este 70% portocalii si restul ceilalti.
        Din ce crezi ca au fost platite? Crezi ca din banii de la bunica facuti pe timpul lui Ceasca?
        Nu mai visati ca astia sunt curati si vor binele poporului, tot la fel de hoti sunt, dar sunt mai multi si mai low profile! Nu au ajuns inca sa aiba averea lui Vantu, Patriciu sau Voiculescu. Pana la scandalul cu Popoviciu auzisei de el??? Eu cunosc oameni de la PDL milionari in euro , de care scrie doar Academia Catavencu, ca au mai dat un tun.
    • +2 (2 voturi)    
      Invata sa scrii stimabile... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:43)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui CT

      Trebuia scris "portocaliii sa plateasca ratele", caci altfel am putea intelege ca portocalii, merii, perii, prunii, pot si ei plati rate: la programul lui Geoana, si la cit bine vrea el sa faca poporului, pensionarilor si "tutulor" salariatilor, chiar n-ar fi rau ca toti pomii din tara asta sa plateasca rate si taxe.
  • -5 (11 voturi)    
    ha ha ha (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:46)

    c [anonim]

    in sfarsit merge ceva si in parlamentul ala :)
  • +9 (13 voturi)    
    intrebare.. (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:56)

    Ion I [anonim]

    eu nu inteleg pana la urma cine este cel care propune primul minitru? Parlamentul sau Presedintele?

    daca Presedintele, atunci de ce prostii anunta cu 1 luna inante ca voteaza impotriva, nici macar ne avand echipa in fata sa vada impotriva cui voteaza. cum poate motivatia Parlamentului sa fie una gen "nu votam ce propune presedintele ci pe vrem noi"???????

    daca Parlamentul, atunci ce rost mai are tot teatrul asta de prost gust?

    chiar nu se pot lua masuri? in nici unul din cazuri?!?!?
  • +5 (13 voturi)    
    Tara lui Papura Voda... (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:59)

    S [anonim]

    ... cu scut si buzdugan.

    Am si eu o intrebare, de departe, Romania mai exista politic in lumea asta ?
  • +9 (17 voturi)    
    Doamne ! Ocroteste-i pe Romani ! (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:02)

    Badea Ioan [anonim]

    Oricum au da-o ????? !! Nas-Pat-Voi-ul !!!!!!! +Iliescienii a-u B---TO ! Sa dea -D-zeu ca 2010 sa ne treaca in mileniul trei ! Abia asteptam 22 NOIEMBRIE ! Daca iese D-nul BASESCU ??? [Si nu ma indoiesc !] Din primul tur ! Atunci a-s propune ziua de 22 NOIEMBRIE =ELIBERAREA REALA DE SECURISTI ! A-r merita aniversata !
    A-r merita sa fie studiata in carti !
    A-r merita sa le reamintim "Xenofobilor Unguri" cum s-au comportat in momente dificile pentru ROMANI !
  • -10 (18 voturi)    
    .... (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:10)

    mircea ionescu [anonim]

    pai era cam clar ca nu va trece de votul parlamentului...daca majoritatea parlamentara il doreste pe Johannis,baselu pe Johannis trebuia sa il propuna,dar se tot incapataneaza cu Croitoru asta.croitoru este bagat in fata deoarece este o simpla marioneta a baselului,acesta nu face altceva decat sa i faca jocurile.
    • +14 (20 voturi)    
      oare? (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:23)

      olandezu [anonim] i-a raspuns lui mircea ionescu

      "majoritatea" parlamentara il doreste pe Johannis pentru 2 luni (de-acum mai putin) pana dupa alegeri. PSD-ul a spus-o foarte clar. Tu, daca ai fi presedinte, ai accepta asa ceva? Tie ti se pare responsabil si firesc?
  • -11 (13 voturi)    
    pentru (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:28)

    anti [anonim]

    singura sansa a dl. base in turul 2 este sa accepte propunerea PNL pentru PRIM MINISTRU . altfel pa.
    Cu tradatori si mercenari nu poti face o armata invingatoare .
  • -12 (14 voturi)    
    alegei (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:28)

    gIGI [anonim]

    Daca vrem sa fim in rand cu lumea civilizata, ne trebuie Parlament bicameral, cu un numar reprezentativ pentru Romania de membri in fiecare Camera. Presedintele, conform Constitutiei, nu este jucator sau nejucator, el are 4 atributii mari si late, dar cat de importante daca le respecta! Poate cineva sa-mi arate, in orice punct al mapamondului, un "presedinte jucator" iar tara respectiva sa fie totusi democrata, in sensul unanim acceptat? Basescu are indubitabil calitati si defecte, este un om la uma urmei. Dar, are calitatile pe care el le cere altora? Le au ceilalti candidati? Asta ar trebui sa cantarim pentru a sti ce vrem la urma urmei cand vom fi in cabina de vot.
    • 0 (0 voturi)    
      SUA (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:46)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui gIGI

      si e chiar foarte jucator presedintele SUA. Sau poate aia nu sunt democrati ?
  • +14 (16 voturi)    
    nu are de ce sa inlocuiasca ministrii (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:54)

    Porumbelul pacii [anonim]

    premierul lucian croitoru nu are de ce sa inlocuiasca ministrii pe care chiar psd si pnl au recunoscut ca-i pica pe motive politice, nu din lipsa expertizei...
  • +7 (11 voturi)    
    Romanii cinstiti si harnici... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:36)

    judex [anonim]

    din aceasta tara nu au decat o singura sansa. Realegerea lui Basescu si alegeri anticipate pentru schimbarea majoritatii in parlament. Sunt solutii democratice si eficiente. Altfel, imaginati-va ce ar fi Romania cu Geoana presedinte si Nastase premier?! Antonescu si Johannis sunt doar dulci iluzii pentru PNL, pentru parlamentarii PNL care au intrat in parlament pe usa din dos.
    • -5 (5 voturi)    
      Sansa, care este (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:18)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui judex

      Chiar crezi ca ai tai sunt curati si cinstiti???
      Ca altfel nu imi explic de ce esti atat de pornit??
      Am mai scris aici: PNL=PSD=UDMR=PDL=oameni politici, deci implicit afiliati unor grupuri de interese de afaceri. Adica bani pentru ei si familiile lor. Crezi ca oricine care vine din acest sistem politic poate fi incoruptibil??? Eu cred ca doar cei care intra bogati in politica pot schimba ceva, ca Bloomberg la NY. Ei pot fi idealistii, nu fomistii ca cei de la noi!
      Totul e sa te minta frumos si sa-i crezi, eu nu-i mai cred, dar sper ca cei de la PNL sa se trezeasca sa lase naibii ciolanul dulce al PSD si sa aplice doctrina liberala. Si deasemenea sper ca PDL sa dispara fiind un partid-om, fara nicio doctrina in afara dorintei de parvenire si putere a sefului lor Basescu.
      • +5 (5 voturi)    
        Romanii vor decide... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:16)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Rali

        cine este mai curat si mai cinstit, nu Realiatea TV, Antenele si cardasia PSD/PNL/UDMR care, pur si simplu, incearca o noua tentativa de lovitura anticonstitutionala de stat, la fel ca si tentativa de suspendarea a presedintelui.
        Daca ai memoria scurta, am sa-ti reamintesc ca cei 322 au acuzat pe presedinte ca nu respecta constitutia si trebuie suspendat. Acum, cand presedintele respecta constitutia, vad ca il forteaza sa incalce constitutia. Ce naiba, chiar aveti impresia ca toti romanii sunt idioti si pot fi prostiti de o cardasie nesimtita si lipsita de respect fata de romani?
        • 0 (0 voturi)    
          Eu zic ceva (Marţi, 3 noiembrie 2009, 14:43)

          Rali [anonim] i-a raspuns lui judex

          Ca toti sunt hoti, si tu imi dai cu respectul constitutiei si cu cei 322, adica altceva.
          Recunoaste ca sunt mincinosi si hoti toti si ca nu vor sa faca nimic decat sa isi umfle conturile.
          PS La referendumul ala am votat ca sa ramana Basescu presedinte, mi s-a parut un abuz ceea ce i se facea.Acum insa vad ca Constitutia o interpreteaza fiecare cum vrea. Poate ar trebui un referendum pentru clarificarea articolului care nu este destul de explicit in partea a 2-a.
          PSS O sa votez pentru 2 camere ale parlamentului si reducerea nr de parlamentari.
    • +4 (4 voturi)    
      corect (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:40)

      saladin [anonim] i-a raspuns lui judex

      Ai foarte mare dreptate !. Cum ii convingem pe romani sa vina la vot, in numar cit mai mare, sa scapam odata tara de acest parlament intesat de swcuristi, fosti activisti de frunte, jeguri .....
      • +4 (4 voturi)    
        Iti raspund eu.... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:14)

        Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui saladin

        Simplu. Sa vina sa voteze si la referendum. Nu suntem chiori sa nu constatam toate piedicile care se pun acestui referendum. Oare de ce? Cine nu vrea un parlament mai mic, mai flexibil, mai eficient si mai ieftin pentru romani? Uite cine a intrat in parlament pe usa din dos, adica prin redistribuire, si vom intelege mai bine.
        PNL
        1. Crin Antonescu
        2. Alina Gorghiu
        3. Ioan Ghise
        4. Ludovic Orban
        5. Mihaita Calimente
        6. Bogdan Olteanu (trimis intre timp “in misiune” la BNR)
        7. Diana Tusa
        8. Calin Popescu Tariceanu
        9. Puiu Hasoti
        10. Teodor Atanasiu
        11. Cristian David
        12. Mircea Diaconu
        13. Dominic Gerea
        14. Cristian Topescu
        15. Gheorgehe Gabor
        16. Mihai Dontu
        PSD/PC
        17. Sergiu Andon
        18. Constantin Nita
        19. Georgian Pop
        20. Sergiu Nicolaescu
        21. Gabriel Tita
        UDMR
        22. Anna Farkas

        Mai mult, majoritatea celor de mai sus sunt si cei mai "vocali" la posturile TV aservite unde sunt abonati, Realitatea lui Vantu FNi si Antenele lui Felix.
  • -6 (12 voturi)    
    basescu (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:45)

    rotonib [anonim]

    dragii mei sustinatori portocalii , am fost si eu odata sustinator PDL pana cand a inceput acest personaj Basescu sa arate iresponsabilitatea sa

    cum puteti sa fiti atat de manipulati la creier sa nu intelegeti ca nimeni azi nu mai poate face coalitie cu PDL din cauza lui basescu . Toti care au facut coalitie cu basescu au fost maturati de acesta. Singura dorinta a lui basescu cand face o coalitie este sa distruga partidul respectiv cu care a facut coaltie si daca se poate sa-l scoata din viata politica . Partidul PNTCD a fost prima victima urmata de Partidul Conservator si a incercat si PNL. Nu am putut sa cred ca va incerca si la PSD dar iresponsabilitatea lui nu are margini . De aceea nimmeni nu mai vrea coalitie cu PDL din cauza lui Basescu . daca nu ar fi Basescu partidul PDL nu ar fi un partid rau cum prim ministru Boc far basescu ar fi fost foarte bun .

    Doamne scapa-ne de tiran
    • +8 (8 voturi)    
      Stimabile, evident... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:23)

      judex [anonim] i-a raspuns lui rotonib

      esti o victima "inocenta" a Antenelor lui Felix (turnatorul la securitate) si Realitatea TV - FNI (care a furat banii romanilor). PNTCD a cazut datorita incapacitatii sale de a promova oameni capabili si a-si tine promisiunile, iar PNL si PSD au tradat Romania. Restul, este propaganda cardasiei PSD/PNL/UDMR si a manipulatorilor din mass media...si a masochistilor care mai pot crede in "binele" PSD sau PNL.
  • -3 (5 voturi)    
    nu era mai simplu... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:12)

    liviu_ [utilizator]

    sa incerce partidele sa ajunga la un compromis???
    nu PDL (baslu) sa zica croitor si punct si PSD/PNL etc sa zica iohannis si punct... sa incerce sa negogieze ca este in joc binele tarii.
    toate partidele sunt la fel de vinovate pentru ca pun interesul propriu (alegerile care vin) in fata intereseului national
    • +1 (1 vot)    
      era (Marţi, 3 noiembrie 2009, 15:35)

      diana [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ... mult mai simplu sa propuna psd un alt min. de interne. Da' atunci cum crezi ca s-ar fi desfasurat campania electorala? Ce subiecte ar fi avut stimabilii domni psd si pnl?
  • -5 (5 voturi)    
    Se vor resemna si la prezidentiale (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:05)

    PARS-OR [anonim]

    PD-L se va resmna si la prezidentiale.
    Cei care vor fi anchetati ( Udrea, Riti, Berceanu, Boc,Eba, etc) nu stiu insa cum se vor putea resemna, dupa ce nu va mai fi marinarul care sa le tina spatele.
  • -5 (5 voturi)    
    si dl. Basescu...nu se resemneaza si dansul? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:07)

    Nicu [anonim]

    Este evident ca dl. Basescu ar trebui sa se resemneze si dansul si sa se retraga la pensioara frumoasa dar...nu si nu...de ce oare?
    De ce este dl. Basescu atat de disperat sa ramana in functzie, de ce se agatza cu disperare fiind hotarat chiar sa fraudeze numai sa nu piarda !!! Pentru tzarisoara oare?? Miram-as !!
    Dansul este inebunit in fatza pericolului de a intra in ancheta penala pe cel putzin 16 dosare ..iar in plus s-ar deschide si dos. Flota!
    CRED CA NU DOARME NOAPTEA ..SARACU'
    • +2 (2 voturi)    
      eroare (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:43)

      saladin [anonim] i-a raspuns lui Nicu

      Esti platit sau doar nu intelegi ce se intimpla in tara asta ?. In ambele cazuri ia o pauza de refacere psihica, la munte, in pesteri, undeva....
    • +4 (4 voturi)    
      Basescu trebuie sa se resemneze... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:18)

      Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui Nicu

      cand vor decide asta romanii, nu cardasia jafului si tradarii, PSD/PNL/UDMR si acolitii acestora. In privinta Flotei, Basescu a renuntat la imunitate si a mers in instanta. Vreti sa-l judecati iar? Mai bine vedeti-va de Nastase, Tariceanu, Hrebenciuc si Patriciu, jefuitorii romanilor si tradatorii Romaniei.
  • +1 (3 voturi)    
    De ce credeti (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:42)

    Gigell [anonim]

    ca parlamentul este un garant al democratiei ? Chiar in halul asta v-au spalat pe creier antenele si realitatea ? Chiar nu se vede ca parlamentul nu este decat garantul nesimtit al unei cleptocratii ?
  • 0 (0 voturi)    
    pdl-ul (Marţi, 3 noiembrie 2009, 13:40)

    d_ecebal1254758727935 [utilizator]

    Acum coalitia diabolica,poate sa sarbatoreasca...poporul le-a dat liber la jaful tarii...mai sunt paduri de taiat,la care udmr-ul e specialist,mine de sare,mine de aur...mai au ce vinde...!!!...asa am votat ,asa vom trai...ce frumos este sa te conduca vanghelie si cu hrebenciuc...nu va faceti probleme,cei care ati dorit binele acestei tari,vine si vremea cand unii va vor ruga sa veniti la putere...un pic de rabdare...domnul presedinte sa-l puna pe nastase prim ministru si gata...se termina cu circul politic...asa au vrut majoritatea romanilor,asa sa faceti...!!!...tara este in criza,si ei citesc ziarul in parlament...da lasa-ti odata sa decida majoritatea parlamentara....!!!
  • 0 (0 voturi)    
    anti -base (Marţi, 3 noiembrie 2009, 21:20)

    geani [anonim]

    •Geoana si Basescu vor sa duca aceasta cursa in doi si se ajuta prin toate mijloacele, pentru ca unul vrea sa ramana presedinte de tara, ca sa ascunda magariile pe care le-a facut, iar celalalt este multumit sa ramana presedinte de partid. Nu trebuie lasati sa isi bata joc de romani cu aceasta intelegere. Un vot pentru Geoana inseamna Basescu presedinte. Pana la urma http://www.inpolitics.ro/articole/49320/Sondaj-Gallup-PDL-s-a-prabusit-la-27.html


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by