Sondaj Insomar: Mircea Geoana - 32%, Traian Basescu - 30%. Sondaj CCSB: Traian Basescu - 34% , Mircea Geoana - 28%

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 2 noiembrie 2009, 20:43 Actualitate | Politic


 documente
(02 Nov 2009) PDF, 149KB
Mircea Geoana il depaseste cu doua procente pe Traian Basescu, arata un sondaj Insomar realizat la comanda Realitatea Tv. Potrivit sondajului, Mircea Geoana ar obtine 32% la alegeri, devansandu-l pe seful statului, care ar aduna 30 de procente. Pe locul al treilea s-ar situa candidatul PNL, Crin Antonescu, cu 19%. Un alt sondaj, realizat de CCSB, il contrazice insa pe cel al Insomar: Traian Basescu l-ar surclasa clar pe al doilea clasat, Mircea Geoana, in primul tur de scrutin, cu 34%, fata de 28% - candidatul PSD. Nu la fel ar sta lucrurile in turul al doilea, unde CCSB il da invingator pe oricare dintre contracandidatii sefului statului, care ar intra cu acesta in "finala".

O alta surpriza - Corneliu Vadim Tudor (PRM) ar obtine 7 procente, peste independentul Sorin Oprescu, creditat cu 6% din optiunile de vot. Pe locul al 6-lea s-ar situa Kelemen Hunor, candidatul UDMR, cu 3%, care il depaseste pe Gigi Becali (2%).

Sondajul Insomar a fost realizat in perioada 29 octombrie - 1 noiembrie, la comanda Realitatea Tv, si are o marja de eroare de plus/minus 3%.

Un alt sondaj, realizat de CCSB, il contrazice insa pe cel al Insomar: Traian Basescu l-ar surclasa clar pe al doilea clasat, Mircea Geoana, in primul tur de scrutin, cu 34%, fata de 28% - candidatul PSD.

Sondajul CCSB arata ca urmatorii clasati in primul tur ar fi Crin Antonescu (19%), Sorin Oprescu (12%), Corneliu Vadim Tudor (4%), Kelemen Hunor (2%) si Gigi Becali (1%).

Pentru turul al doilea insa, sondajul CCSB il da invingator pe oricare dintre contracandidatii lui Traian Basescu, in "finala" cu acesta: daca in turul al doilea ar intra actualul sef al statului si Mircea Geoana, candidatul PSD ar obtine 55%, iar Traian Basescu - 45%.

Daca batalia in turul doi s-ar da intre Traian Basescu si Crin Antonescu, actualul presedinte ar pierde cu 47 de procente fata de 53 - Crin Antonescu.

CCSB sustine ca si Sorin Oprescu ar castiga batalia cu presedintele, daca ar intra alaturi de acesta in turul 2: 52 de procente primarul Capitalei, fata de 48% - seful statului.

Sondajul CCSB a fost realizat in perioada 29-30 octombrie, pe un esantion de 1.216 persoane, si are o marja de eroare de plus/minus 2,9%.

Camelia Voiculescu, fiica lui Dan Voiculescu, face parte din actionariatul CCSB, cu 67% din actiuni, in timp ce grupul Realitatea Media este actionar principal la Insomar.


  • Basescu: Insomarul e specializat in fraudarea exit-poll-urilor
"Mizează tot pe sondajul INSOMAR care, aduceţi-vă aminte la ultimele alegeri: a ieşit INSOMAR-ul, a dat un scor cu vreo şase procente mai mare pentru PSD, pentru a se putea face acea alianţă discutată între PSD şi PNL. Deci, vă pot spune şi filmul. Se pregăteşte cam aşa – şi vă dau scris că TVR-ul, va avea şi el contract cu INSOMAR-ul, care este specializat în fraudarea exit-poll-urilor (ne-a arătat la ultimele alegeri), şi va mai fi o clasă de sondaje, două sunt, vor ieşi cu exit-poll-ul, dar de data aceasta şi pe TVR, nu numai pe Antene şi pe Realitate. Vor ieşi pe TVR pentru a arăta un scor cu vreo şase - şapte procente în favoarea unui alt candidat. Au făcut lucrul acesta la legislative, se pregătesc să îl facă şi acum. Numai că este o copilărie. Nu aşa devii credibil", a afirmat luni Traian Basescu, la o intalnire cu reprezentantii televiziunilor locale.

Reactia Insomar: "Insomar a luat act cu surprindere de declaraţia Preşedintelui Traian Băsescu referitoare la o prezumptivă intenţie de manipulare a rezultatului la cercetarea de tip Exit Poll cu ocazia scrutinului pentru alegeri prezidenţiale. Afirmaţia gravă, potrivit căreia acest institut s-a remarcat prin astfel de activităţi, denotă cel puţin necunoaşterea rostului democratic al sondajelor electorale, daca nu rea intenţie şi tentativă de intimidare din partea Domniei Sale."

  • Sondaje contradictorii in octombrie

Un alt sondaj Insomar realizat la comanda Realitatea Tv la mijlocul lunii trecute il credita ca invingator in alegeri, in turul al doilea, pe Mircea Geoana, cu 50,6%, fata de Traian Basescu - 49,4%.

In schimb, un sondaj CSOP realizat in aceeasi perioada il dadea invingator in turul al doilea pe Traian Basescu (55%) fata de Mircea Geoana (45%).


Citeste mai multe despre   









Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










18902 vizualizari

  • -9 (45 voturi)    
    Sondaj (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:53)

    TonyPopa [utilizator]

    Si diferenta creste de la o zi la alta.Ha,ha,ha......
    • +5 (31 voturi)    
      Da, ultima data Antonescu era la peste 20% (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:13)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui TonyPopa

      pentru ca a dat cu bolovanul Johannis in balta si a facut valuri.

      Uite cat l-a tinut
      • +16 (34 voturi)    
        Insomar face sondaje in somn! (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:40)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Hadrian

        deci Geoana nu creste in 10 luni nici cu 1% si acum in 10 zile ajunge primul in turul 2!
        cred ca ati inteles ca Insomar are si procentele din turul 3 :Geoana 60% ,Antonescu 80% , CVTudor 89% -marja de eroare +- 150 %
        • +13 (25 voturi)    
          Cine mai cumpara studii de piata de la INSOMAR? (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:10)

          Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Daca sunt atat de credibili in sondaje de opinie, cine mai risca sa isi bazeze o afacere pe studiul lor ?
        • +3 (3 voturi)    
          Astia a lui Vantu' (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:52)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          vor sa credem in sondajele lor? Vor respect?
          Pai sa faca precum Creanga, sa vine pe sticla si sa recunoasca:
          -ca sunt lenesi si nu se scoala de dimineata
          - ca au furat pupaza din tei
          - ca au ascuns-o ca marsavi in pod sa le piarda lumea urma
          - ca s-au dus cu ea in targ si au fost fraieri, n-au reusit s-o vanda la valoarea ei.
          - ca ne manipuleaza mintile.
          Oricum stie o tara intreaga ce fac.
          Daca vor recunoaste asta voi avea si incredere in sondajele lor.
      • +16 (20 voturi)    
        punct (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:57)

        vala [utilizator] i-a raspuns lui Hadrian

        niste penibili ... astia cu sondajele
        le recomand sa-si sondeze ... colonul ...
    • +28 (50 voturi)    
      Felicitari pentru Crin Antonescu. (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:18)

      un platitor de taxe si impozite(fost liberal) [anonim] i-a raspuns lui TonyPopa

      Ati distrus dreapta si ati adus stanga socialista , reprezentata de Geoana si Iliescu, la putere. Sper ca dumneavoastra si ceilalti 80 de parlamentari PNL sunteti mandri de lovitura dura pe care o administrati clasei mijlocii ,celor care castiga peste 600 de euro pe luna.Cred ca guvernul Iliescu-Geoana o sa ne impoziteze de o sa ne sara ochii din cap.
      • -7 (39 voturi)    
        n-ai decat sa votezi Antonescu in loc de Basescu (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:32)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui un platitor de taxe si impozite(fost liberal)

        nu te mai plange - primul care a vrut sa scoata PNL-ul de pe scnea politica si sa-l ilocuiasca cu loserii astia de ne conduc acum a fost si este insusi Basescu

        a incercat cu diversiunea Stolojan-Stoica

        a incercat cerand PDL-ului sa iasa din DA, ca sa provoace caderea lui Tariceanu

        si va continua sa incerce pentru ca el se viseaza cavalerului Dreptei, adevaratul capitam, singurul care se poate lupta cu mogulii si tonomatele lor

        asta vrei - asta votezi

        nu te mai plange, tu ai stampila
      • -8 (22 voturi)    
        Basescu a distrus dreapta amice... (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:55)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui un platitor de taxe si impozite(fost liberal)

        ...nu Antonescu. Antonescu nici macar nu era liderul partidului cand l-a distrus Basescu. Tariceanu era. Nu uita cine a deschis gura prima data la tv. De obicei primul e cel care porneste...nu?
        Nu mai dezinforma te rog.
        • +2 (6 voturi)    
          corect (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:18)

          Fane [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Antonescu nici de-un autogol nu e in stare
    • +6 (10 voturi)    
      NU CRED.... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 8:46)

      CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui TonyPopa

      Ca exista vreun nebun care sa-si doreasca un presedinte (cu al sau guvern) care sa mareasca impozitul pe profit (mai ales in plina criza).
      Daca exista cumva, in special salariati care gandesc asa, atunci le spun: fratilor duceti-va de acum la targurile de job-uri!!!
      • +5 (15 voturi)    
        ai dreptate... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:26)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui CIOMBE

        Basescu a facut ca PNL astazi sa fie aripa de "dreapta" a PSD-ului!!!! d-lor, in loc de aberatii de genul asta, uitati-va mai atent unde actualii conducatorii ai PNL au adus partidul totul dintr-o maine "anti". Din pacate astazi PNL-ul nu mai e un partid de dreapta ci un partid de stanga ca incearca sa includa in program cateva masuri de dreapta. Rusine celor ce se considera azi liberali.
        • -1 (1 vot)    
          Dreapta-Stanga (Marţi, 3 noiembrie 2009, 15:56)

          George [anonim] i-a raspuns lui dodu

          Cu Nutzi la dreapta, Ridzi la stanga si Roberta la mijloc...!
  • -18 (54 voturi)    
    Basescu, hasta la vista, baby! (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:53)

    vio [anonim]

    Basescu e pe duca. In primii ani de mandat avea oarecare credibilitate, acum si babele de la tara si-au dat seama de ce-i poate capul.
    Cred ca s-a cam saturat lumea de vorbaraia lui.
    • +15 (29 voturi)    
      Basescu..... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:24)

      xian [utilizator] i-a raspuns lui vio

      A facut careva sondaje si la romanii din strainatate unde vor fi 297 sectii de votare si la care fara sicane ca in trecut toti vor vot in deplina cunosiinta de cauza si ai sa vezi si sa nu crezi ca T.B. va avea peste 50% chiar din primul tur si astfel 'hasta la vista y adios'
      • -1 (15 voturi)    
        diaspora (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:08)

        benelux [anonim] i-a raspuns lui xian

        E greu sa crezi ca diaspora voteaza cu Basescu din moment ce Remus Cernea a strans cam 10 000 de semnaturi de sustinere din diaspora si vestile despre candidatura lui s-au raspandit in ciuda cenzurii

        Vezi deciziile CNA ca probe pentru a demonstra cenzura:

        http://ur1.ca/exmj
        http://ur1.ca/exmk

        Azi, 2 nov, la 21:10-21:00 Remus Cernea va fi la o dezbatere la TVR 1 :

        http://remuscernea.ro/2009/10/dezbateri-cu-remus-cernea-la-antena-3-si-tvr
        • +7 (21 voturi)    
          ... (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:17)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui benelux

          Mai lasati-ma cu Cernea asta, parca traiti intr-o lume paralela! Tot respectul pentru el insa, lasand la o parte ca un barbat de 35 de ani care locuieste cu parintii vrea sa devina presedinte in anul 2009 (nu 1969), tu il vezi pe Cernea conducand tara lui Vanghelie, Hrebe si Cozmanca mai mult de 5 minute?!?
          • -3 (15 voturi)    
            dementul si cenzura (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:30)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui Aph

            ...daca si un ratacit ca acest cerna a ajuns sa candideze ,inseamna ca la balaceanca toti internatii sunt deja presedinti -auzi 10.00 de voturi din diaspora adica 10.000 de mistocari
      • +1 (11 voturi)    
        ... (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:52)

        marinelu turmentat [utilizator] i-a raspuns lui xian

        Numai ca romanii din strainatate nu se prea inghesuie la vot asa ca...
    • +10 (16 voturi)    
      din ciclul "vrabia malai viseaza" (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:46)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui vio

      si ca sa cobori cu picioarele pe pamant: "Daca sondajele arata perspective bune militantii sunt mai activi si sponsorii mai generosi. Asta este adevarata miza a sondajelor mistificate".
  • +16 (32 voturi)    
    poate +/- 30% :)) (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:54)

    gigi [anonim]

    au scapat un 0 la eroare
  • +26 (44 voturi)    
    la comanda Realitatea Tv (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:55)

    martianu [utilizator]

    Aici s-a zis tot.
    • -6 (24 voturi)    
      Sondaje ne-comandate !! (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:18)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui martianu

      nu exista!!!!
      Aaaa, ca tie nu-ti place comnditareul, e altceva! Dar asta nu schimba sondajul in sine.
      Obisnuieste-te cu acest adevar "trist".
  • +24 (44 voturi)    
    sondaje (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:55)

    srt [utilizator]

    Ultimul sondaj comandat de mine spune ca Basescu castiga din primul tur.

    Si e cel putin la fel de realist ca cel de la iRealitatea.
    • 0 (0 voturi)    
      DAAA (Duminică, 22 noiembrie 2009, 1:47)

      Sunt Gica Contra :)) [anonim] i-a raspuns lui srt

      Am comandat si eu un sondaj.
      Sa vezi si sa nu crezi ce zice.
      Deci fiti atenti:
      Basescu: 52%
      Geoana: 29%
      Antonescu: 15%
      Altii: 4%

      :)) Asta e mai credibil decat I'M SHOMER :))
      Mai credibil ar fi sa zici ca castiga Hunor din primul tur decat ceea ce zice realitatea :)) . Dar na... :D
      Sa va duceti multa lume la vot sa se mire parlamentarii :)) , sa ardeti un 60 % macar :D
  • +5 (15 voturi)    
    Oana si Ursul (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:55)

    Relu [anonim]

    Oana , te rog frumos sa vii odata in rochie la emisiune .
  • +11 (23 voturi)    
    sondaj la comanda (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:56)

    ronewsaddict [utilizator]

    au facut sondajul incluzand si milioanele de romani din strainatate?
  • +18 (30 voturi)    
    Daaaa, siguurrr (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:56)

    Cristi [anonim]

    Asa e cum spuneti voi. Ce nu inteleg eu e de ce naiba nu faceti un sondaj in care Geoana castiga din primul tur cu tot cu cumnatul sau de la Eximbank? Ca pe Geoana la urcat in sondaje cumnatul lui Costea si maimutica Iohannis. Sa stim o treaba.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce treaba are ma unde lucreaza? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:07)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Daca omu are studii si a fost platit la o banca mult mai bine decat la banca de la stat. Esti invidios ca are experienta ? Ca-si merita banii ? Sa stim o streaba. Toti fura dar nu ca marinarul. Udrea cat a cheltuit ? Ce masina ara fiica aia mica care nu stie sa lege 2 vorbe? Ba... Cred sa sunteti toti de acord cu mine, oricine dar nu BaseXU...
  • +11 (17 voturi)    
    give me a break (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:56)

    atreus [anonim]

    silly poll
  • +16 (26 voturi)    
    Nu inteleg (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:57)

    ekek [utilizator]

    Nu inteleg de ce nu scrieti voi prostiile astea oamenilor care va cred. De 20 de ani incoa' toata lumea stie ca cine comanda sondajul, isi baga procente grase la afisare. Asa trebuie sa fie. Nici nu conteaza ce firma se ocupa, ca e esantionul varza, ca se termina in 2 zile etc. De cand facem noi sondaje, cine comanda iese in avantaj.

    Asa ca voi, ziar online serios, care are audienta culta, care se lauda cu cititori cu facultate, tot prosti ne credeti.

    Pai e frumos? Voi nu va plictisiti?
  • +16 (28 voturi)    
    haha (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:58)

    gogu [anonim]

    cel mai tare banc pe ziua de azi. Si apoi, marmota.... invelea ciocolata in staniol. Se simte disperarea cu fiecare zi care trece. Eu as zice sa tineti bine sondajele astea si sa le publicati dupa alegeri...
  • +13 (25 voturi)    
    Insomar (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:59)

    Geoana Presedinte [anonim]

    Mi-l si imaginez fericit ca iete am castigat :)))))
    El lozerul etern sa nu aiba si el nici o satisfactie
    Cred ca ii mai face Vantu cate un cadou ca a mancat tot si s-a culcat si dupa amiaza.
  • +1 (23 voturi)    
    sondaje, sondaje (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:59)

    taranistu [utilizator]

    nu prea mai cred in tot felul de sondaje, dar ce ziceti de un tur 2 Geoana - Antonescu? Ar fi prea mult! Chiar asa, de ce nu-l intreaba nimeni pe Basescu pe cine sustine in turul 2?
  • +15 (27 voturi)    
    Sau hai, lasati (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:00)

    Hadrian [anonim]

    A ajuns Realitatea sursa credibila de sondaje :)
  • +11 (25 voturi)    
    hai... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:00)

    johndoe [anonim]

    lasati-o dracu ca e prea evident...cum dracu sa aiba Geoana 32%?!?...chiar ne luat de prosti.

    Nu doar ca are 32% dar e atat infata lui Basescu (o utopie) cat si in fata lui Antonescu (o alta utopie) in conditiile in care, eu, unul, cred ca turul doi va fi intre Basescu si Antonesc.
  • +12 (24 voturi)    
    Sa incercam sa vedem lucrurile altfel... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:04)

    Adrian [anonim]

    .... Basescu 33%, Geoana 29% cu o marja de +/- 3%... :-). Al dracului domn' Mitica asta de la Insomar..... ;-).
  • +17 (29 voturi)    
    wow (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:04)

    berenger [utilizator]

    eram hotarat sa nu votez cu nimeni, toti fiind sau devenind nefrecventabili (ultimul, basescu, pe motiv de eba, alianta cu pesedeii si o incompetenta din ce in ce mai vizibila), dar bag sama ca vantu vrea sa-mi bage pe gat numaidecat marioneta lui marean si a lui viorel. or asta e prea mult... daca vor continua asa, politrucii pesedei chiar vor reusi sa ma convinga sa votez cu marinelul.
    • +3 (3 voturi)    
      pe mine m-au convins (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:34)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      sa votez cu baselu' si-i urasc sincer si din tot sufletul pentru asta!
      am si eu o intrebare: da' de ce l-au bagat pe prostanac in fata? de ce nu pe unul cum ar fi cristian diaconescu - si in cazul asta sondajul cred ca ar fi avut valori reale ...
  • +17 (29 voturi)    
    sa fim seriosi! (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:05)

    daniel [anonim]

    Activistul Geoana nu are cum sa sara de 30% decat in irealitatea
  • +18 (30 voturi)    
    manipulati, manipulati , manipulati (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:06)

    gaby [anonim]

    Cat de disperati sunteti !
    Manipulati cu nesimtire .
    Asta inseamna post tv de stiri? Ce era Realitatea de acum 2-3 ani si ce este acum .
    Nu aveti nicio sansa. V-ati pierdut respectul multor zeci de mii de telespectatori.
    Uitati-va la Cotidianul , cat de jos a decazut.
    sau la Catavencu , ziarele voastre . Cati le mai citesc?
    Oare la ce va foloseste ?
    Castigati mai mult la salariu? Va santajeaza?
    • +1 (13 voturi)    
      ei vor respect, bre (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:12)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui gaby

      nu muncesc pe salariu! am aflat eu PE SURSE! =)) iar sondajul ala l-a comandat, de fapt, Base ca sa se sperie lumea si sa vina la vot! manipulare curata, frate! de azi tre' sa ii interzica astia de la BEC (hihi salutare, maestre, daca apari pe aici) orice afis electoral - ca incearca sa convinga lumea sa il voteze - ceea ce un sondaj comandat de grivco65% cica e anticonstitutional si de-a dreptul imoral!
  • +12 (22 voturi)    
    nu ma mira deloc sondajul lui sov, (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:07)

    gil [anonim]

    este facut in delta de pixul lui gioana si sov linga el,
  • +15 (25 voturi)    
    Pai nu e normal... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:09)

    adi [anonim]

    E normal sa fie asa, datorita faptului ca e comanda I Realitatea... Nu trebuie sa dezimformeze si ei un pic, doar doar nu o mai iesi Basescu!?

    Realitatea este alta... Si se va vedea la vot... Ce s-a intamplat cu Vantu? De ce nu face puscarie pentru ce a facut? Sta acum sa dea sondaje, sa manipuleze?

    Voiculescu si cu Vantu duc o lupta oarba anti-Basescu! Acum ceva vreme intrasem si eu in ideile lor... Presedinte betiv, fara scrupule, fata inapta, comportament indecet etc....

    Pana la urma, daca este cineva nevinovat sa arunce primul cu piatra.. Ce sa facem, sa ii multumim PSD ca nu ne lasa sa muncim si ca ne ia 20 la suta doar pentru ca am invatat mai mult si am lasat maidanul si caterinca de cariter pentru cateva carti?
    E vina noastra ca am renuntat la prieteni, la terase, la manele si baierame, doar pentru a avea o viata mai buna?
    Sunt eu vinovat ca muncesc cinstit pe un salariu peste medie? De ce trebuie sa avem grija de cei 'nevoiasi'? De puturosi? Pentru ca sunt prosti? Prosti, da multi?

    Macar de s-ar intoarce comunistii, sa le faca case amaratilor si sa ii puna la munca fortata.. Poate asa, prin munca scapam de Piticul Porno, de Sexy Braileanca si de ceilalti!
    • +2 (2 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:46)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui adi

      Pana si in Epistolele Apostolilior scrie "cine nu munceste nu mananca". Sa terminam odata cu politica asta de transformare a romanilor intr-un popr de asitai social, adica de pomanagii. Puturosii sa puna mana si sa munceasca! Pentru orice nivel de studii si chiar de inteligenta exista ceva de munca, numai sa vrei. Dar e mai usor sa stai la pomana electorala pe care o dau permanent unii ca Vanghelie, aflat in campanie permanenta. Nu asta inseamna social-democratie.
    • 0 (0 voturi)    
      Romanii nu vor munci (Marţi, 3 noiembrie 2009, 13:39)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui adi

      in tara lor atata timp cand faci bani mai usor furand. E firesc sa fie asa, natura alege calea cea mai usoara.

      Cand, in Romania, banul se va castiga mai usor din munca decat din furat, se va apuca si romanul de munca. Eu asta astept de la clasa politica. E simplu, nu?
  • +18 (28 voturi)    
    In vino veritas (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:11)

    Vasile Popescu [anonim]

    Au uitat sa precizeze ca sondajul a fost realizat la carciuma din Dabuleni in timpul unui miting electoral garantat Vanghelie.
  • +13 (21 voturi)    
    manipulare pe fata (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:12)

    AlinP [utilizator]

    Nu cred ca mai suntem atat de naivi incat sa credem aceste sondaje. Am zis o data ca o sa fac o statistica comparativa intre sondaje si realitate. Pana ca si sondajele de exit-poll-uri sunt manipulate... ce sa mai vorbim de aceste PREsondaje...

    Sper ca lumea sa nu se lase influentata de ele...
  • +11 (21 voturi)    
    si marmota (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:15)

    nick1 [utilizator]

    invelea ciocolata: un sondaj, o ciocolata, un sondaj, o ciocolata.
    cititi bancul zilei de ieri, e super tare!
  • +19 (27 voturi)    
    Sa presupunem (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:18)

    Nelu [anonim]

    Sa presupunem ca INSOMAR nu s-a prostituat si nu a ajuns un institut corupt si oportunist in sens negativ. Sa presupunem ca are dreptate.... Pai daca intr-o eventuala alegere a unui presedinte PSD = FSN = PCR eu recomand tuturor tinerilor cu varste cuprinse intre 18-40 sa isi ia traista in bat si sa paraseasca patria mama. Va garantez ca daca iese PSD-ul romania va ramane la fel si in urmatorii 20 de ani ceea ce inseamna ca o sa va pierdeti tineretea intr-o tara de rahat PSD-ist
  • -4 (16 voturi)    
    iar (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:19)

    King Crimson [utilizator]

    trebuie sa alegem intr doi comunisti ... mi-e sila
    • -1 (7 voturi)    
      A fost altfel vreodata? (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:53)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Da, in 1990, cind am avut de ales intre Iliescu, Ratiu si Cimpeanu. SI atunci Iliescu super-majoritar, aproape ca in visele Ceausescului.
      In rest Constantinescu-Iliescu(1992 si 1996), Iliescu-Vadim(2000 brrr!), Nastase-Basescu(2004).
      Si vom continua (2009) Basescu-Geoana(cel mai probabil, cu invingator Basescu, orice ar zice altii si sondajele-nu ca as fi de acord cu el sau l-as iubi in mod deosebit), iar in 2014 posibil ca Geoana sa devina Presedinte (Basescu nu mai poate si nu vad azi un alt candidat serios. In plus e normala o schimbare)
      Vedeti azi vreun politician cu sarm care sa vina si sa cistige? In 2004 Basescu a impresionat cu lacrimile si rocada cu Stolojan. Anul asta vine cu referendumul, dar sunt sigur ca mai are ceva pregatit.
      Si PSD si PNL au furat-o facind sa cada guvernul acum. Nu ca n-ar fi democratic, ci pentru ca are clar iz electoral si vor fi perceputi ca destabilizatori.
      Dar facuta mai inainte ii dadeau posibilitatea presedintelui sa dizolve parlamentul si sa provoace alegeri anticipate simultane cu prezidentialele.
      Cit despre INSOMAR si alte agentii de sondare sa ma scuteasca. SUnt niste manipulatori ordinari, cintind de fiecare dupa partitura celui ce a comandat sondajul. Iar ca sa nu cada in derizoriu manipuleaza cifrele in zona marjei de eroare. Plus ca sunt convins ca repondentii (mereu aceeasi, ca eu personal si nici rude si prieteni raspinditi prin tara n-am fost intrebati vreodata ceva) mai fac si biza de ei si raspund la misto.
  • -4 (16 voturi)    
    Sondajul nostru.... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:24)

    Monarhist & Taranist [anonim]

    80% din populatia Romaniei doreste reinstaurarea Monarhiei cu Regele Mihai I suveran si scoaterea manelelor in afara legii.....20% sunt indiferenti fata de aceasta problema...
    Sondaj realizat pe un esalon reprezentativ de populatie de la orase (60%) si sate (40%) (Nota - e adevarat ca IQ-ul celor chestionati depaseste cu mult media pe tara).....
    • -7 (7 voturi)    
      bravooo.... (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:36)

      Harry Potter [anonim] i-a raspuns lui Monarhist & Taranist

      din pacate romanii sunt prea "incuiati" ca sa gandesca asa cum arata sondajul .... pana la urma isi merita soarta.... sa aleaga intre cele 2 aripi PCR, pardon FSN, pardon PSD + PC si PDL, care la randul lor vor face alti pui..... samd
  • -9 (19 voturi)    
    Si 30% e mult pentru basescu (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:24)

    Vlad [anonim]

    Daca o tine tot asa, ma tem ca prietenul nostru nu va apuca nici turul 2.
  • +12 (22 voturi)    
    MINTI (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:27)

    mishu [anonim]

    Deci sa-l alegeti voi pe Geoana &Co (Iliescu,Nastase Vanghelie). mai nou si Antonescu ala care vb cam mult despre Croitorul dar JoHannis nu stiu sa fii facut ceva.Comparati CV-urile lor.
    Basescu e singurul care a avut tupeul sa-i faca hoti pe parlamentari si au vrut sa-l dea jos. Va doresc multa...... ""Odihna" la parlamentari in Parlament pe banii nostrii.
    • 0 (0 voturi)    
      daaa (Luni, 9 noiembrie 2009, 1:05)

      Darius [anonim] i-a raspuns lui mishu

      basescu a avut "tupeul" sa-i faca hoti numai pe parlamentarii PSD, PNL si UDMR. IN timp ce ai lui sunt Alba ca Zapada crcita cu Maica Teresa. Esti d eo inteligenta sclipitoare. Pui botul si la clanta de la usa. Sunt convns ca esti setat doar sa te dai jos din pat, s ate imbraci, sa bagi cartela la metrou de 2 ori pe zi , sa manaci si sa te ragai. A zis bine unul ca cei mai periculoi prosti sunt prostii cu scoala cu pretentii de apartinatori ai clasei de mijloc. O veste prosta pt tine si cei ca tine: sunteti doar niste furnici din musuroi cu 40 de credite in viata. Viata nu va mai apartine voua ci bancilor de la care ati luat bani doar ca sa va laudati ca traiti "peste medie"
  • +14 (22 voturi)    
    ong (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:36)

    ronewsaddict [utilizator]

    cum de nu se zburlesc reprezentantii "societatii civile" la o asa imoralitate? asta nu e prefrauda? bunul lor simt civic nu-i mai indeamna deloc sa ia atitudine la astfel de manipulari ordinare...
  • +6 (12 voturi)    
    dar e simplu (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:41)

    I [utilizator]

    32 geoana - 30 base
    -10 de la geaona ca e comandat de realitatea

    22 geoana - 40 base

    e la fix.
  • +7 (13 voturi)    
    Insomar, noapte buna! (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:50)

    ion [anonim]

    taticu, insomar mananca ...cu polonicu. Pur si simplu il umfla pe Geoana pana sa il sparga, stie dom' Vantu de ce e asa bun nisetru vara pe Delta..

    Pe piata mai exista un singur institut serios si culmea ironiei, e detinut de Camelia Voiculescu (fata motanului Felix, exact asa). Si acel institut e serios pentru ca directorii de acolo au capete patrate si nu pun botul.

    Pe exact aceiasi perioada acel institut (CCSB) Basescu are 34% in primul tur, iar Geoana are 28%.

    Aici e rezultatul:

    http://1.bp.blogspot.com/_KYotjuraIvM/Su7wXs3C2wI/AAAAAAAACNk/rKdw8SqwvRA/s1600-h/CCSB+-+2009+10+29+30+-+01+-+Turul+I.JPG
    • +4 (8 voturi)    
      subscriu (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:35)

      serban [anonim] i-a raspuns lui ion

      ii stiu si eu pe tipii din ograda cameliei. Super profesionisti. Ei sondajul il fac profi, ce se publica nu stiu cat tine de ei, dar daca vrei sa afli rezultate reale, du-te pe la un meci de rugby :).
  • -3 (9 voturi)    
    sondaje, sondaje (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:02)

    desondatu [anonim]

    Din moment ce diferenta dintre Geoana si Base e sub marja de eroare, e irelevant.


    In plus, probabil ca e masluit sondajul pentru ca Remus Cernea castiga din ce in ce mai multa popularitate si 200 000 (semnaturile de sustinere) reprezinta de fapt cam 1% din toata populatia, dar in populatia cu drept de vot procentul e mult mai mare.


    Tind sa cred ca Vadim (alias 103,6% - vezi sondajul lui fals) a fost umflat in defavoarea lui Remus Cernea.

    Mai mult, imi vine greu sa cred ca maghiarii nu voteaza cu Kelemen in procentul traditional (5-6%), deci banuiesc cam de unde s-au mai luat procente, desi tare as vrea sa stiu cine a "beneficiat" de acele procente.

    http://remuscernea.ro
    • +3 (7 voturi)    
      super bine vazut (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:31)

      insomar [anonim] i-a raspuns lui desondatu

      Ungurii si-au dat seama ce prostie ar fi facut votand un maghiar si l-au votat pe Vadim:))))
  • +7 (9 voturi)    
    Sondajul asta (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:12)

    Cristi [anonim]

    o fi avand vreo legatura cu tocami de curand incheiatul Halloween? Geoana va putea fi presedinte doar la anul pe vremea asta, cand se va putea degiza de Halloween in presedinte. Sa fim seriosi. Sau poate ca exista o explicatie... Cele doua voturi in plus ale partidului pioneza PIN compus din dr. Jeckill si mr. Hyde, adica Sandru si Gusa.
  • +12 (14 voturi)    
    ne mai amintim? (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:16)

    basexu [anonim]

    hai sa fim seriosi. in decembrie 2004 Insomar si Metro Media Transilvania dadea 56% lu' Nastase si 44% lu' Basescu.
    Cica sondaj corect si profesionalist....
  • +13 (15 voturi)    
    Cum ramane aia cu... (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:18)

    domino63 [anonim]

    Noi vrem respect!?
    Daca este la comanda realitatea tv si tataulici, e de ajuns!
    Am inteles!
    Curva aia comunista care a lins mana lui nicusor pentru ca apoi sa palmuiasca un muribund... vrea respect pentru noi?
    A uitat cand ne spunea sa nu ascultam Iris pentru ca reprezinta un exponent al muzicii decadente a vestului?! A uitat cand facea clabuci la televizor?!
    Imi dau seama ce ziarist impartial este.
    Ziarist de rahat, realitate de rahat, sondaj... asortat!
  • +9 (11 voturi)    
    Pohta ce-o phtira Realitatea &co!! (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:25)

    Dr Marutza [anonim]

    Insomarul prezentat la Realitatea TV! Cine mai crede in obiectivitatea si corectitudinea lui? Surasa de manipulare a maselor, minciuna deliberata - asta e sondajul asta masluit!
  • +11 (13 voturi)    
    Insomar (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:45)

    Cristi [anonim]

    ARE MARI PROBLEME DE CREDIBILITATE. In acest sens va rog sa revedeti sondajele Insomar prezentate de acest institut de sondare - cu importanta precizare ca acesta apartine motanitei Camelia Felix Voiculescu (cercetata penal) - cu ocazia suspendarii lui Basescu si cel de anul trecut (cu ocazia alegerilor parlamentare, cand PSD era dat castigator cu procente bune in plus peste PDL). Apoi adaugam si la comanda caruia a fost realizat si totul devine limpede. Coalitia Grivco il umfla pe Geonel pana o sa explodeze si n-o sa mai ramana din el decat amintirea trista a unui prostanac care a preluat stafeta de comunist de nadejde de la Ion Iliescu. Degeaba.
  • -7 (13 voturi)    
    VOTATI BASESCU! (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:36)

    Basescu [anonim]

    Votati Basescu!
    Promisiuni:
    - cresterea T.V.A
    - cresterea Titeiului
    - cresterea Energiei electrice
    - cresterea bugetului cu 70.000.000.000 E (datori la FMI)
    - Scandal politic (sperie investitile)
    - Plan anticriza = 0
    - scaderea pensilor (zvon)
    - etc.
    Eu cred ca o sa se tina Basescu de promisiunile astea.
    "De ce le e frica nu scapa"
  • +6 (10 voturi)    
    Sondajul INSOMAR este important... (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:48)

    judex [anonim]

    Rezultatele acestui sondaj comandat TV-Vantu sunt destinate in proportie de 100% furnizarii unei explicatii logice pentru atacurile neincetate ale lui Geoana la Basescu, cand el ar trebui de fapt sa se lupte direct cu Geoana pentru intrarea in turul 2. Astfel, se da liber lui Antonescu, din pozitia de "pion de sacrificiu" (pentru ca este clar acum ca a fost abandonat ca varianta de presedinte de tandemul Ilici/Patriciu (urmeaza sa li se alature Tiriac, fara indoiala). Din aceasta pozitie, Geoana poate pastra (im)postura de seriozitate si vizionac, Basescu fiind atras in atacuri de diversiune de cea mai joasa speta de Antonescu si (probabil) Vadim (daca Basescu se va lasa atras in lupta imunda cu oua stricate ce va fi lansata cu siguranta de cei Crin/Vadim, urmeaza sa vedem...).. In concluzie, eu cred ca acest sondaj ne indica: a) sacrificarea lui Antonescu si b) amplificarea agresivitatii atacurilor lui Antonescu la adresa lui Basescu, pe care spera sa-l discrediteze prin nivelul de mahala al atacurilor
  • +10 (12 voturi)    
    anotnescu (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:59)

    plebeu [anonim]

    aveam un afis mic cu base, mi-lau rupt niste uni, astazi vis-a-zis au montat unul cu anonescu de 10 ori mai mare care se uita la mine-n ograda, nu stiu la ce se uita, probabil la cota unica de impozitare?
  • +6 (8 voturi)    
    hahaha (Marţi, 3 noiembrie 2009, 1:02)

    sam [anonim]

    ma distreaza sondajele astea. ma intreb folosesc la ceva, in afara de persoana carora le este destinata (geoana, in cazul de fata) si care se imbata cu apa rece.

    intr-o vreme imi placea realitatea. acum a decazut mult. deh, banii "n-are" miros.
  • -2 (4 voturi)    
    Cine sa mai creada cifrele astea? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 7:36)

    Tudor [anonim]

    La cate institute atatea rezultate. Cele mai active institute de sondare au fost cele de casa ale PSD si PDL, deci e firesc sa nu fie credibile, pentru ca incearca sa umfle fiecare cifrele candidatului sustinut. In realitate cred ca Geoana are destul de mici sanse chiar si pentru turul I, iar lupta in turul doi se va da cel mai probabil intre Antonescu si Basescu.
  • +2 (6 voturi)    
    Geoana nu apuca turul 2 (Marţi, 3 noiembrie 2009, 8:16)

    Adrian [anonim]

    Sper ca nici BasescuL turul 3.
    • +4 (4 voturi)    
      Speranta iti va fi indeplinita (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:49)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Basescu va castiga turul 2
  • -5 (7 voturi)    
    Ce a facut BASE??CIRC si ILEGALITATI!! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 8:45)

    B&B [anonim]

    De ce este asa de bun BASE??Ca ofera celor multi circ??Da ,cei multi se excita mai bine ca la sex cand aud vorbele lui BASE!!
    Referendumul este ilegal!!Dar asta nu conteaza pt cei multi!!Doar circul si tradatorii conteaza pt ei!!
    Base nu poate initia referendum pt modificarea constitutiei!!Ati stiut asta?Sigur Nu ca doar faceti parte dinte cei multi!!
    Mai vedem noi cine castiga!!!Mai nou BASE se pricepe si la medicina!!Nu este nici o diferenta intre base si geoana!!!
    • +9 (9 voturi)    
      nu mai spune! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:06)

      obosita [anonim] i-a raspuns lui B&B

      poate mai citesti putin constitutia sa vezi cine poate convoca referendumuri! apoi sa vii sa ne spui de ilegalitati! va place sa cascati gura cand arunca unul cate o vorba, dar vi-e greu sa verificati ce spune! de, e greu sa gandesti singur, mai bine iei totul de-a gata!
    • +8 (8 voturi)    
      Ha ha haaaa (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:30)

      mumu [anonim] i-a raspuns lui B&B

      Base face circ? Circ fac trusturile media ale lui Voiculescu si Vantu care de 5 ani de zile n-au alt subiect decat demolarea lui Basescu. Daca ai un gram de minte in cap ar trebui sa te intrebi de ce.
      Atata timp cat Basescu face "circ" aratand cu degetul gainariile facute de oamenii politici si justitie el va fi mereu favoritul meu.
      • -1 (1 vot)    
        hai zau... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 14:49)

        iri [anonim] i-a raspuns lui mumu

        Pai daca tot iti place ce face base cu justitia intreaba-l si de flota. Intreaba-l de ce spune el ca nu avem nevoie de autostrazi. Intreaba-l de EB(uzi)A - fatuca lui , cum a reusit sa ajunga la Parlamentul european cu voturile date cu dedicatie de catre PDL in teritoriu , iar de ce apoi , ca o politiciana adevarata a trecut inapoi in tabara partidului lui taticu? Sau de ce este el contra a tot ce misca in tara asta si nu tine de PDL? Sau ce face justitia in legatura cu contractele primite de firmele familiei (fratiorul , de ex) cu statul? Sau de ce acum in campania electorala trebuiesc trimisi bani la centru de catre organele de control , care acum sunt conduse doar de membri PDL? Intreaba-l toate astea , poate primesti un raspuns. Eu nu tin cu nici un partid , au reusit sa ma dezamageasca toti , dar daca sunt pus sa aleg intre unii care au mai furat si si-au facut plinul si tot mai vor si unii care au o foame taaaare mare ca nu i-a lasat tatutu la guvernare singurei decat vreo 2-3 luni si care tare vor sa-i ajunga din urma pe ceilalti , cred ca stiu ce am sa aleg.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu vorbi de funie in casa spanzuratului (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:51)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui B&B

      Mai mult circ decat face Geoana si gasca lui cu toate prostiile pe care le debiteaza cu seninatate nu stiu cine poate face.
  • +5 (5 voturi)    
    geana (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:25)

    ion [anonim]

    Acest sondaj este "garantat vanghelie" .Il mint iar pe Geoana ca are sanse sa castige,iar in mintea lui de prostanac chiar il crede.Ei cu sondajele ,Traian cu bagajele.
  • +7 (7 voturi)    
    Sondaje false! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:31)

    Alin [anonim]

    Asa sondaje fac si eu la colt de strada! Va jucati cu procentele cum v-ati jucat cu tara asta 20 de ani! Adevaratul scor se va vedea doar in ziua alegerilor, nu mai incercati sa mintiti populatia!
  • +5 (5 voturi)    
    amintiri :-) (Marţi, 3 noiembrie 2009, 9:54)

    cipri_ [utilizator]

    Au facut un cadou frumos lui Geoana ( o fi ziua lui curand? ), cel putin asa v-a putea si el sa povesteasca mai tarziu nepotilor lui ca era o vreme cand el era primul in sondaje pentru functia de presedinte al romaniei , doar ca la alegeri s-a furat foarte mult si tot basescu a iesit, si ca de fapt el ar fi fost presedintele adevarat dorit de popor :-)
  • +2 (4 voturi)    
    Ca sa ne intelegem (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:25)

    Unu din multime [utilizator]

    Nu inteleg ce va mira faptul ca intr-o tara cu probleme sociale grave, un reprezentant al unui partid socialist este in top in sondaje. Nu uitati ca rata de penetrare media in zonele rurale este redusa, iar informatia razbate greu catre taranul de rand, care este cam principalul votant al tarii. Liberalismul meseriilor este relativ nou, si este normal, si aici ma repet, ca in tara asta in care pensionarii nu "se ajung" cu pensia, sa doreasca o politica sociala. O discutie aprinsa intre 80 de persoane este aproape irelevanta, iar despre doctrine si culori politice ... ma abtin. Hai ... la vot, asta este important cu adevarat.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce vreti bai nenorocitilor? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 10:54)

    Cristi [anonim]

    Vreti sa-l puneti pe Geoana presedinte cu orice pret? Puneti-l si lasati-ne dracu in pace!!! M-am saturat sa tot vad sondajele astea care manipuleaza atat de ordinar si care il dau pe Geoana castigator, de parca diafanul asta o sa aduca laptele si mierea pe strazile Romaniei. Individul asta nu va fi decat o copie fidela a lui Iliescu, o paiata a lui Vanghelie si Hrebenciuc. Multora care il vor alege pe acest impostor le va parea rau in scurt timp de ceea ce au facut. Dar o sa-l merite. Si ce liniste va fi pe la posturile tv care l-au balacarit neincetat pe Basescu... Cu ce subiecte tari se vor mai ocupa oare?
  • +4 (4 voturi)    
    basescu mai cistiga un mandat (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:25)

    lca [anonim]

    ca doar nu vom comemora 20 de ani de la revolutie cu iliescu, geoala, vanghele si hrebenciu-ciu in fruntea tarii . invinge basescu in turul 2
  • +3 (3 voturi)    
    Sondaje (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:50)

    razvan [anonim]

    Simbata seara, pe aceeasi realitatea tv, sebastian lazaroiu si alin teodorescu vorbeau foarte calmi si in deplin acord (unul e in stafful lui basescu, altul in cel al lui oprescu) despre cifrele din sondajele interne: base vreo 30%, geoana vreo 22-24%, antonescu vreo 14-15%, oprescu 10-12%.
  • -2 (2 voturi)    
    Alegeri (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:18)

    zdac [anonim]

    Eu in primul tur merg pe mana lui Vadim , mi se pare cel mai in masura sa scoata tara din situatia actuala , daca in turul doi merge Basescu si cu oricare altul , am sa votez cu Basescu , indiferent ce zice Vadim , in opinia mea el e raul mai mic pe care il poate avea Romania ... decat sa ma intorc cu 20 de ani in urma (cu psd , pnl sau comunistu de oprescu ... ), mai bine bat pasu pe loc cu Base , totusi as vrea sa iasa Vadim , sunt convins ca ar putea scoate tara din haos.E parerea mea si va rog sa mi-o respectati , asa cum v-o respect si eu , cel mai bine e sa mergem cu totii la vot , sa aratam ca ne pasa de tara noastra si ca nu au murit oameni in van ca sa mergem si sa avem dreptul sa votam liber.
    Doamne-ajuta!
  • +1 (1 vot)    
    iar sondaje false... (Marţi, 3 noiembrie 2009, 13:35)

    nesondatu [anonim]

    Macar Insomar are decenţa de a nu ajunge la 100 cu suma procentelor pentru a nu da prea mult de bănuit, dar CCSB face o prostie imensă pentru că suma procentelor este de 100.

    De ce? Pentru că mai există şi alţi candidaţi care sunt suficient de populari pentru a strânge mai mult decât 1% (chiar luaţi împreună).


    Mai mult, luând în considerare că Remus Cernea este cel mai popular pe internet, că a strâns pe bune cele 200 000 de semnături şi popolaţia cu drept de vot este probabil pe undeva pe la 16-18 milioane - deci cele 200 000 ar ajunge la minim 1%, e greu de crezut că aceste sondaje sunt reale fără Remus Cernea prezent în ele.


    http://remuscernea.ro
  • +1 (1 vot)    
    sondaje - derapaje (Marţi, 3 noiembrie 2009, 15:30)

    ce mai... [anonim]

    Cred ca era sufiecient sa spuneti fraza de mai jos, evident dupa titlul articolului:

    "
    Camelia Voiculescu, fiica lui Dan Voiculescu, face parte din actionariatul CCSB, cu 67% din actiuni, in timp ce grupul Realitatea Media este actionar principal la Insomar.
    "
  • 0 (0 voturi)    
    Crin 100% (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:57)

    Mihai Avramescu [anonim]

    Acest sondaj facut pe WC, este facut degeaba pentru ca nici unul dintre acesti doi candidati nu va iesii presedinte. Crin Antonescu va fii noul presedinte si va indrepta Romania pe calea normalitatii.
  • 0 (0 voturi)    
    Votam Preseidntele Basescu ! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 23:02)

    Dumi [anonim]

    Traian Basescu va castiga !!!
    Votam Presedintele Traian Basescu !
    E cel mai bun presedinte avut de noi !
    Un vot contra oligarhilor, parlamentului si patronilor !
  • 0 (0 voturi)    
    PRO BASESCU (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 12:05)

    fane babanu [anonim]

    de unde scoateti minciunile astea de sondaje ??? cine considerati voi ca le da crezare . la alegeri veti vedea adevartul sondaj basescu presedinte !!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    BASESCU PRESEDINTE (Marţi, 17 noiembrie 2009, 2:36)

    mihai rec [anonim]

    Stati linistiti, ca va cistiga triunfator? Chiar daca nu va cistiga,Romanii iL au la suflet din toate privintele. Un presedinte extrem de bun si foarte atent la toate detalile, si suferintele Romanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    vrajeala (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:27)

    criss [anonim]

    daca sondajele astea s-au facut intr-adevar mai ales in zona rurala le dau dreptate,pt ca batranii din satele si comunele din ROMANIA nu sunt bine informati si nu vad decat rosu in fata ochilor
    "jos comunismul" jos iliescu,la puscarie cu hotii comunisti
  • 0 (0 voturi)    
    . (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 11:19)

    florin [anonim]

    degeaba s-a chinuit basescu 5 ani,degeaba o sa mai fie inca 5 ani de acum incolo pt ca dupa aceea am inteles ca nu mai poate candida pt alt mandat si tot ce a incercat sa mai remedieze in tara asta aflata in moarte clinica de atata timp o sa se duca pe apa sambetei dak or sa ajunga iar comunistii lu iliescu la putere,asta e,eu votez cu basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    incorectitudine (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:30)

    anonim [anonim]

    sa difuzat pe posturile tv despre basescu ca loveste un copil,nu stiu ce sa zic se poate dar copii in general sint obraznici si e tot posibil ca cineva sa trucheze asta..bine d-lor dar de ce geoana cind a trecut cu campania printr-o piata le-a dat respectul ,NEMERNICII DRACULUI.chiar nu il vede si nu il aude nimeni? ia uitativa fratilor pe youtube si vedeti si asta si difuzati pe posturi.Basescu ne rugam pt tine ca tu ai dat dovada ca poti face si singur impreuna cu noi.Dumnezeu sa binecuvinteze Romania si lui Basescu putere si victorie
  • 0 (0 voturi)    
    sondaje (Marţi, 1 decembrie 2009, 8:54)

    dany [anonim]

    insomar o mare pacaleala
    la primul tur a dat grave erori cu "buna stiinta"
    ma uit la realitatea tv care prezinta o realitate deformata romanilor pe baza acelorasi murdare sondaje insomar .
    desi nu perfecte sondajele ccsb au fost mult mai aproape de adevar si nu sau inselat asupra castigatorului.
    sa speram ca prin prezenta la vot vom da peste nas celor care vor sa manipuleze adevarul ptr interesele stiute sau nu.mai rau e ca sunt "romani" care se preiau aceste minciuni pentru interese meschine


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version