Iasi - afisele electorale pentru referendum, in care apare Traian Basescu, vor fi indepartate din locurile publice

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 2 noiembrie 2009, 17:01 Actualitate | Politic


Afisul pentru referendum
Foto: www.basescu.ro
Biroul Electoral Judetean Iasi a decis, luni, indepartarea din locuri publice a afiselor de campanie pentru referendum, in care apare presedintele Traian Basescu, anunta NewsIn. Hotararea a fost luata in urma unei plangeri depuse de PNL Iasi, care a acuzat ca se incalca legea 370/2004, privind alegerea presedintelui Romaniei.

Liberalii au aratat ca Legea 370 prevede ca locurile speciale de afisaj sunt destinate campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale, iar pe aceste panouri nu pot fi amplasate materiale de alta natura, precum cele destinate campaniei pentru referendum.
  • "S-a admis plangerea asa cum a fost ea formulata. S-a dispus ca primarii din judet sa îndeparteze afisele mentionate de pe panourile electorale speciale. Termenul de contestatie este de 48 de ore. Institutia Prefectului va sesiza primarii in legatura cu aceasta decizie", a declarat, pentru NewsIn, purtatorul de cuvant al Biroului Electoral Judetean Iasi, Marian Grigoras.
Democrat-liberalii ieseni au anuntat deja ca vor contesta la Biroul Electoral Central decizia BEJ Iasi.

La randul sau, seful de campanie al liberalilor ieseni, Valerian Sălăvăstru, a sfatuit toate filialele din tara sa depuna plangeri asemanatoare la birourile electorale.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4495 vizualizari

  • -17 (47 voturi)    
    Asistam la nasterea unei noi ideologii (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:06)

    De Gaulle [anonim]

    Neo gaulismul romanesc . Basescu este generalul De Gaulle . Este cea mai buna ideologie pentru Romania acum .
    Asta este explicatia ca intreg spectru politic psd/pcr/pnl lupta impotriva lui Basescu .
    • +15 (43 voturi)    
      O fi el general, da` nu De Gaulle (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:45)

      Radu 2 [anonim] i-a raspuns lui De Gaulle

      Iar daca la sloganul asta ("de ce le e frica, nu scapa") se reduce tot programul electoral al presedintelui, mie mi se pare extrem de subtire.
      Oricum, functia bate gradul...
      • -12 (44 voturi)    
        Radu 2 (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:05)

        De Gaulle [anonim] i-a raspuns lui Radu 2

        Cat de prost informat esti tu ca faci comentarii prostesti ? da o cautare pe net si vezi ce a facut generalul de Gaulle pentru patria sa . Acelasi lucru il face basescu.
        Faptul ca vanghelie ,Iliescu,Voiculescu,Nastase,Fenechiu,tariceanu,vosganian si ai lor ,
        lista grea cu oameni care au privatizat la greu toata tara pe 2 lei . lupta impotriva lui Basescu este deajuns .Inseamna ca ii deranjeaza de la furaciuni
        • +11 (47 voturi)    
          e o nesimtire (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:18)

          vesica piscis [utilizator] i-a raspuns lui De Gaulle

          sa-l compari pe de gaulle cu basescu e o nesimtire.ce-a facut mai basescu asta al lui pentru Romania?( vanzari anterioare? flota?afaceri cu arme?casa din mihaileanu?succesuri? pasarica?gaozar?)Sa-ti fie rusine ca ai putut gandi asa ceva
          • -13 (27 voturi)    
            Gandesti (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:55)

            dr.love [anonim] i-a raspuns lui vesica piscis

            cu vezica ? atata stii ataita faci .daca esti si peste atunci veti de fetele tale .phiu .
          • -12 (20 voturi)    
            arme (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:07)

            nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui vesica piscis

            Ce arme? spune, te rog, tipul armelor tranzactionate sau a caror tranzactie a facilitat-o Basescu.
          • +1 (5 voturi)    
            Normal, cei fricosi sunt oamenii cinstiti (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:22)

            Marin cu alta palarie [anonim] i-a raspuns lui vesica piscis

            Sloganul asta cu" De ce le este frica..." nu este aceeasi treaba cu instigarea la lupta de clasa din era comunista? Doar politicienii si altii de prin dosarele tribunalelor nu le este frica de nimic! Cei cinstiti sunt fricosi sa faca rele. Nu prea inteleg unde bate sloganul asta intradevar...Cioara vopsita si busuiocul dres
        • -1 (23 voturi)    
          corect (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:19)

          m-vic [anonim] i-a raspuns lui De Gaulle

          stim ca si de gaulle avea tendinte dictatoriale. deci ai dreptate.
        • +2 (24 voturi)    
          Daca tot te informezi pe Google... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:30)

          Radu 2 [anonim] i-a raspuns lui De Gaulle

          ...(sau Goagala, ma ?), incearca sa gasesti echivalentele din echipa "De Gaulle" pt. EBA, Ridzi, Udrea.
          Pe urma, poate mai stam de vorba. :-)
        • +4 (18 voturi)    
          dublu standard (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:56)

          un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui De Gaulle

          Si Basescu a contribuit la privatizarea tarii pe bani putini (afacerea "Flota"), si Berceanu a facut destule magarii (de exemplu Petromidia a fost vanduta lui Patriciu cat timp Berceanu era Ministrul Industriilor), iar Stolojan a fost implicat in afacerea Megapower.

          Basescu aplica un dublu standard: este impotriva celor care au facut magarii doar daca acestia nu sunt in tabara lui.

          De ce crezi ca a trecut Gabriel Oprea de partea lui Basescu?
          In campania electorala din 2004, Traian Basescu spunea: „Din mafia personală a lui Adrian Năstase fac parte Eugen Bejinariu, Ionel Blănculescu şi Gabriel Oprea, oameni care sînt conduşi din umbră de cuplul Petrache-Bittner“. (sursa: http://www.catavencu.ro/ministrul_de_interne_ar_putea_fi_suspendat_de_basescu_pentru_dosar_penal-5323.html)
          Acum, Gabriel Oprea il sustine pe Basescu si ca rezultat presedintele il inainteaza in grad ...
          Gata, daca e de partea lui Base, nu mai e mafiot.
        • -1 (9 voturi)    
          basescu de gaulle capitanix (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:51)

          Radu 1 [anonim] i-a raspuns lui De Gaulle

          Radu 2 se refera la functia de colonel sau general de securitate a lui basescu. Intrebarea este cat de multe lucruri stii tu, pe langa atacul oricarei persoane care nu gandeste ca tine. Nu exista comparatie intre cei 2 oameni de stat. Intrebare : daca basescu l-ar fi avut pe "Radu"-celebra arma radioactiva a lui ceausescu l-ar deranja s-o foloseasca impotriva opozantilor ?
    • -14 (36 voturi)    
      promovarea referendumului, buna sau rea pt Romania (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:21)

      ion [anonim] i-a raspuns lui De Gaulle

      Daca privesti din alt punct de vedere, Basescu prefera sa plateasca din banii lui de campanie promovarea reverendumului pentru a asigura prezenta la vot de minim 50% necesari pentru validarea referendumului. E un alt punct de vedere.... fara promovarea referendumului, prezenta la vot va fi clar sub 50% si nu mai vedem nici o reforma a parlamentului.
      • +6 (18 voturi)    
        din banii lui (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:10)

        ion [anonim] i-a raspuns lui ion

        eh, sunt convins ca poate demonstra cu fisa fiscala ca a platit impozit pe fiecare leut din banii lui cu care face campanie pentru referendumul futil de altfel (doar daca imi amintesc salariile profesorilor cu care a momit electoratul sa voteze pedeleul, lege care din varii motive n-a mai putut fi aplicata)
        • -2 (6 voturi)    
          ai luat din context ca la iRealitatea (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:07)

          ion [anonim] i-a raspuns lui ion

          1. Am zis "banii lui de campanie" nu doar "banii lui" (cum ai extras tu ca sa para senzational), care inseamna banii sponsorilor nu ai lui din buzunar
          2. Daca nu ai inteles de ce nu s-a mai aplicat legea cu 50% pt profesori, dupa atatea explicatii, inseamna ca esti greu de cap si probabil iti formezi parerile la antene si irealitatea
          3. Promovarea referendumului e necesara ca sa se faca cei 50%. Fara ei, referendumul e nul.
    • -20 (38 voturi)    
      Filosofia revolutiei franceze (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:54)

      costi [anonim] i-a raspuns lui De Gaulle

      Omul se naste liber dar peste tot este in lanturi.Oamenii trebuiesc fortati sa fie liberi -JJ Rousseau.
      Astfel romanii trebuie sa invete ca revolutia din 1989 nu a fost o revolutie .ca atunci o clica securista a confiscat revolutia si a subjugat economic si politic tara . ca acum dupa 20 de ani trebuie sa se elibereze din lanturile economice la care au fost adusi de clica securista si sa se emancipeze liberi .Basescu este singurul care corespunde .
    • +23 (35 voturi)    
      Basescu=De Gaulle!? Mwahahahahah! (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:44)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui De Gaulle

      Pic pe spate de ras,frate! Dar,dincolo de ridicolul absolut penibil al comparatiei,exista totusi o oarecare paralela istorica,sa recunoastem: daca,pe de-o parte,De Gaulle a agreat la autosabordarea flotei militare franceze (la Toulon,in 1940),Basescu Piratul,in schimb,a autosabordat singur flota comerciala a Romaniei,sau mai bine-zis a autoescamotat-o de n-a mai vazut-o nici dreaqu’,acu’ uite-o,maine nu-e!!! Disparuta cu desavarsire,mai ceva ca-n Triunghiul Bermudelor! :))))
      • +3 (9 voturi)    
        Basengol poate (Marţi, 3 noiembrie 2009, 0:25)

        Mogul [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        hehehe, haios comentariul de dinainte!
        AM O INTREBARE PENTRU PDLEI
        BASE ZICE CA SE INTOARCE PE VAS DACA NU IESE PRESEDINTE! CARE VAS????, CA LE-A VINDUT PE TOATE!
      • -3 (5 voturi)    
        Unde i flota ? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:49)

        costi [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        Intreaba-l pe nentu nicu vacaroiu.el stie mai bine .ca el a semnat .
        • +2 (6 voturi)    
          Intreaba-l tu! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:40)

          Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui costi

          Eu nu am tangentza cu PSD-ul. Viermele tau de basescu nu ar fi ajuns cine a ajuns (recte,seful Mafiei din Romania) daca nu ar fi profitat la maximum de pe urma coruptiei sistemice din timpul regimului Iliescu.
  • -12 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:08)

    [anonim]

    • +13 (25 voturi)    
      te referi la basecu ,nu? (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:49)

      roiban [anonim] i-a raspuns lui

      de ce ii este frica nu scapa, desigur.spectacolul abia incepe.si pt ca s-a vorbit de rev franceza - ce se mai rostogoleau capetele la ghilotinare si totdeauna se gaseau spalatorese si cartofarese sa aplaude.ceva gen nutica si anastasia plus ebutza.
  • +12 (46 voturi)    
    Bun simt (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:12)

    Gigi [anonim]

    Sper sa se intample acest lucru in toata tara. La fel ar trebui interzise la difuzare si clipurile electorale pe tema referendumului in care apare Basescu. Daca vrea sa demonstreze ca e in interesul tarii si nu al sau personal sa faca afise de informare fara moaca lui pe ele. In general cele doua aspecte (alegerea presedintelui si referendumul) ar trebui separate cat se poate de mult (ramane data comuna a votului). Si ar trebui lansata o dezbatere serioasa, cu parcipanti pro si contra pe tema reducerii numarului de parlamentari si a parlamentului monocameral. Trebuie confiscat subiectul referendumului pe tema data de la "candidatul" Traian Basescu. Iar noi ca alegatori (de presedinte) ar trebui sa ne focusam pe plusurile / minusurile sale ca si presedinte (si pe ale celorlalti candidati ca si potentiali presedinti) si nu pe aceste fumigene / petarde gen referendum initiat in ultima 100m a mandatului.
    • +9 (23 voturi)    
      Ai dreptate dar.. (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:11)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Ai dreptate , dar pentru asta trebuie sa ai bun simt, si sa nu incerci sa trisezi.
      Ne cred idioti? Toate afisele sunt in culorile PDL-ului si ale lui Basescu.
      Referendumul este initiat de institutia prezidentiala, in folosul poporului, si nu in folosul unui candidat la presedentie. Asa ar trebui sa fie intr-o tara civilizata cu presedinte responsabil si impartial.
      Nu e cazul Romaniei, din pacate....
  • +10 (48 voturi)    
    campania electorala si referendumul (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:12)

    FFF T [utilizator]

    Campania electora pentru alegerea presedintelui, referendumul e cu totul alta.
    Corect si normal ar fi fost sa nu fie amestecate deloc, sa fie organizate in zile diferite.

    Eh, dar Traianica Basescu a decis de capul lui ca daca tot ocupa scaunul ala de la Cotroceni ia sa faca el un mic abuz si sa amestece lucrurile. Bah, sa isi si faca campanie electorala!
  • -3 (51 voturi)    
    aha (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:14)

    adrian [anonim]

    Se pare ca "De ce le e frica, nu scapa" de asta le-au dat jos...parerea mea :)
  • -5 (55 voturi)    
    Penibil (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:27)

    costin [anonim]

    Ce ma deranjeaza este ca mafia pnl-psd se remarca continuu prin DISTRUGERE.

    Orice fac ceilalti, ca guvern, legi, masuri, slogane, orice, MAFIA trebuie sa DISTRUGA. Vedeti de exemplu cum mafia PNL a contestat toate legile asumate de Boc la CC. Daca ar fi contestat una, ziceam, o fi fost o contestatie gandita. Dar ei contesta numai pentru ca trebuie ca orice inseamna progres sa fie impiedicat.

    In acest fel vor sa acopere faptul ca ei sunt incapabili de a face orice.

    Pentru ca mafia pnl-psd are o dubla actiune. 1. Nu propun nimic bun pentru tara (in afara de populisme pentru prostime). 2. Distrug orice ar propune altii pentru tara.
    • +15 (35 voturi)    
      :)) (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:01)

      crios [utilizator] i-a raspuns lui costin

      Da, e chiar penibil mesajul tau.
    • +10 (32 voturi)    
      ... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:21)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui costin

      eu ma duc si votez cu mafia. na!
      atat de mult nu-mi place basescu ca vreau sa piarda alegerile chiar daca are dreptate in ce spune. cu grivco, cu mogulii si alte vrajeli.
      • -15 (27 voturi)    
        atata poti tu (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:20)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui m-vic

        de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere - nici macar un vot! daca erai un fir mai istet, macar ti-l negociai - nu faceai ca fletzul jocurile unora ;)
    • +1 (7 voturi)    
      da (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:43)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui costin

      Cam ai dreptate. Stiu ce a facut mafia PSD la Rafo Onesti si orasului in general... am trait 20 de ani acolo.
      Tot ce se leaga de ''PSD'' trebuie indepartat cat mai urgent.
      PSD, la fiecare campanie ne arata in procente cate ''gloata'' e in tara asta (vezi chipu lu` Geoana in toata Rahova, pentru ca is mai multi saraci pe m2).
  • +4 (30 voturi)    
    afise si bun simt (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:27)

    Mihai-G [utilizator]

    Desi sunt de acord cu reducerea numarului parlamentarilor si voi vota favorabil la referendum nu imi place miscarea pres. Basescu de a-l pune in acelasi zi cu alegerile prezidentiale.

    Am sperat totusi ca va/vor avea bunul simt sa nu amestece cele doua chestiuni (oricum o vor face votantii). Cand colo tot orasul e plin cu afise 2 in 1 (Basescu+referendum).

    Tin sa ii amintesc dl Basescu si sustinatorilor lui ca unul din motivele pentru care au castigat data trecuta e pentru ca au avut ceva mai mult bun simt fata de celelalte partide. Se pare ca l-au pierdut pe drum.
    • -14 (24 voturi)    
      Vedeti....manipularea..... (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:45)

      mihai2k [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

      ....cum au reusit sa abata atentia de la tema exacta a referendumului - care nu este micsorarea numarului de parlamentari, asa cum apare scris pe afise, ci SCHIMBAREA PARLAMANTULUI DIN BICAMERAL IN UNICAMERAL, ceea ce este cu totul altceva. Sigur ca trecerea la unicameral atrage dupa sine micsorarea nr de parlamentari, dar tema de baza este trecerea la unicameral.

      De ce ? Pt ca e mai usor de manipulat decat unul bicameral. Si manipularea se poate face mai rapid - nu mai avem doua termene de asteptat , cate unul la fiecare camera, unul si gata !!!

      Ce simplu este sa-i pacalesti pe oameni ! Si daca iti mai pui si fata alaturio de cuvantul referendum, ca si cum ti-ar apartine, ca si cum ar fi referendumul lui, propriu si personal !!!

      Bleahhhh........
      • 0 (18 voturi)    
        fiecare cu ...manipularea lui (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:52)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui mihai2k

        parlamentul oligarhic cu 'realitati' si 'antene' servite de o armata de trepadusi,base cu referendum,acum dobitocii din 'grivcoalitie'votand impotriva referendului nu au facut decat s a valideze tema referendului in programul electoral al lui base iar prin hotararea BEJ Iasi nu fac decat s a valideze inca o data antireformismul pagubos cu care psd+pc-udmr-si din pacate si pnl care prin contestatile la CCR a devenit 'varful de lance' al opozitiei 'grivco'
        -acum base poate usor inlocui afisele referendului in care troneaza figura lui cu caricaturile celor 322, care s ia castigat pe drept acest 'merit' o data cu invalidarea referendului
        • +2 (16 voturi)    
          tu chiar crezi (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:39)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          ca avand acest referndum si alegeri anticipate se va schimba ceva? chiar poti sa fii atat de naiv incat sa crezi ca prin acest referendum vei scapa de "monstruoasa coalitie"?
          iti spun eu... nu vei scapa. iar la anul (Doamne fereste sa fie ales basescu), tocmai din cauza ca nu ai scapat, urmatorul referendum va fi in cateva puncte simple:
          - sunteti de acord sa fie basescu presedinte pe viata?
          - sunteti de acord ca nu mai avem nevoie de parlament?
          - sunteti de acord sa revenim in urma cu 20 de ani?

          si cum va fi initiat tot de basescu, toata lumea se va duce sa-l voteze, ca deh... toti il iubim pe conducatorul nostru
          • -2 (6 voturi)    
            sunt constient (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:10)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui justin

            ca un nou mandat-putin probabil-il va sili pa base la multe compromisuri pt a avea o sansa in lupta cu 'sistemul ticalosit',nu cred ca ...constinta civica a parlamentarului moftangiu nu are un pret negociabil,asta este ,vesnica alegere a 'raulul cel mic

            propunerile de referendum sunt evident ironice ,fiind intr o evidenta contradictie cu Constitutia,dar pt a fi in nota sarcastica propusa de d-v as putea oferi cateva motive coalitiei grivco de referendum
            -creerea memorialului victimelor dictaturii basesciene
            -desfiintarea DNA-lui ca instrument al dictaturii basesciene
            -'sanctificarea' lui vantu,patriciu si felix ca martiri ai privatzarii transparente in beneficiul off-shorurilor cipriote

            si cum va fi initiat de 'larga' majoritate si promovat la tv-le urmase demne a 'TVLR' va fi un succes ca deh...este initiat de cei care ne au adus 'bunastarea' salamului fara soia
            • +3 (7 voturi)    
              Te salut,amice! (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:26)

              Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

              Sunt realmente dezolat ca acum ne aflam pe pozitii adverse,vreau sa iti prezint totusi niste idei,poate doar-doar te voi convinge ca te inseli cu privire la basescul tau:

              Radacinile Crizei politice sunt adanci dar Domnul Crin Antonescu a sesizat corect esentza,intuitia dumnealui rafinata,de Istoric talentat,nu l-a inselat deloc: regimul basescu este intr-adevar consecinta ultima a regimului Iliescu. Mai grav e insa ca acest regim basescian a succedat regimului Iliescu in sens degenerativ,nu progresiv: de la un sistem cripto-comunist (asociativ in coruptie) si liberalizat la extrem s-a trecut la un sistem pur mafiot (exclusivist in coruptie) in care doar dorintele Nashului cel Mare conteaza si in care opozantii sunt persecutati politic si redusi la tacere. A triumfat,daca vreti,darwinismul social: individul manipulativ cel mai puternic,cel mai ticalos si mai adaptabil s-a impus ca lider si si-a impus propriul sistem iar rivalii au trebuit sa inghita in sec,ramanand pe dinafara. Invingatorul ia totul. In sine asta nu ar reprezenta nimic rau (eu unul cred partial in darwinismul social) daca Noul Lider ar avea si dibacia sa-si perpetueze sistemul,cooptandu-i pe opozanti. Aici e hiba si miezul chestiunii. Dar si interesul public totodata,care pretinde asigurarea stabilitatii. E adevarat ca basescu a incercat sa asigure stabilitatea atragandu-si dusmanii din PSD la guvernare (lucru pe care ignarii imaturi politic il critica fara noima) dar el n-a avut inteligentza si taria de caracter sa aplaneze diferendele cu acestia si coalitia,logic,s-a spart. Prin urmare,basescu nu e totusi asa de puternic precum isi inchipuie sustinatorii lui,nu in sens moral,oricum,adica al Intelepciunii calme care se cere unui Lider autentic,ci poate doar in sensul determinarii (al hotararii de a ramane la conducere in continuare),determinare care poate degenera usor in obsesie a Puterii Absolute. In aceasta privinta-si doar in aceasta privinta!-basescu seamana cu Ceausescu. Din pacate!
    • +3 (19 voturi)    
      aprob (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:11)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      la fel cred ca gandesc multi. era mult mai intelept din partea lui daca le tinea separate. asa pare un truc ieftin electoral. ma gandeam sa ma duc la referendum dar acum nicio sansa.
      • +4 (12 voturi)    
        nu te mai duci? (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:42)

        nica [anonim] i-a raspuns lui gigi

        asta chiar n-are logica.

        daca crezi ca e bine sa fie bicameral (oricum in 2013 toate tarile din UE o sa aiba bi), du-te si voteaza asa

        daca crezi ca tre' sa fie mai putini, voteza asa

        daca crezi ca trebuie sa fie uni, voteaza asa (oricum o sa se inverse in 2013 in toate tarile UE)

        daca crezi ca trebuie sa fie la fel de multi ca sa fie mai dificile magariile, voteaza ca atare


        nu are sens sa nu te duci la referendum pentru ca oricare din parerile tale sunt reprezentabile (chiar si nehotararea prin stampilare dubla)
        • -2 (2 voturi)    
          nu ma duc fiindca (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:21)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui nica

          1. nu vreau sa fac jocul lui basescu
          2. nu conteaza cum iese referendumul ca oricum nu se va schimba nimic probabil
          3. nu pot sa votez pentru parlament bicameral si un numar mai mic de parlamentari (din cate am inteles nu exista optiunea asta pe buletin)
  • +1 (39 voturi)    
    basescu... (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:28)

    geo12 [utilizator]

    eu nu inteleg ce cauta mutra lui basescu pe afisele despre referendum?? si ne mai minte in fata ca nu a vrut sa-si creeze nici un avantaj prin acest referendum!!! numai pupincuristii portocalii il cred...
    • +1 (29 voturi)    
      Oare de ce apare mutra lui Basescu? (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:44)

      cristiian [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      Oare pentru ca el a propus ideea referendumului? Si mai presus de orice, este si presedintele tarii a cerei cetatean esti!!!!

      Oare nu ai pic de respect pentru institutia presedentiei?

      Imi poti spune de ce ar trebuii interzisa imaginea presedintelui acestei tari de pe afisele referendumului propus de el?
      • 0 (14 voturi)    
        poti sa fii coltz chiar si de porc (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:00)

        roiban [anonim] i-a raspuns lui cristiian

        pt a credea ca daca o sleahta de creere spalate manipulate de secu ce voia un sec pres l-a votat pe ba-secu,acum e gata a devenit zeus pt toti.nu starea de mizerabilitate nu se spala cu imunitatea prezidentiala sau parlamentara. stii, a fi domn e o intamplare, a fi om e lucru mare.asa se zice pe la noi.
      • -1 (13 voturi)    
        c-asa vrea grivco 65% (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:19)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

        nu e clar? si chiar: e moral sa se voteze cu bilele la vedere numa' cand vrea stapanu' - in loc sa se elimine votul secret ca sa vada tot romanul ce voteaza alesul uninominal pe toata durata mandatului???
      • 0 (8 voturi)    
        pt coltz... (Luni, 2 noiembrie 2009, 21:50)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

        aoleu...nu ai scris El cu E mare?! ma scuzi ca nu-ti respect dictatorul....respect institutia presedentiei dar nu respect presedintele basescu! de cand exista el in institutia presedentiei nu mai exista si alte institutii in tara asta.... care e problema? si ce daca a propus el ideea referendumului? nu trebuie sa-si creeze un avantaj printr-o campanie dubla din asta, campanie pe bani publici! fata lui pe afisele despre referendum e ca placutele acelea puse de primarii din Bucuresti langa un gardut de sarma de 2 metri lungime: "lucrare executata de primaria sectorului 3, primar Liviu Negoita"...
    • -2 (20 voturi)    
      esti tu (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:30)

      suzana [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      pupincurist de psd oi fi tu... Base e un om de nota 10 si nici unul dintre contra candidatii lui nu ii ajunge nici pana la glezna... eventual ddoar daca se urca pe scara... sa va fie rusine ca il denigrati pe omul care vrea sa faca ceva pentru tara, care vrea sa impiedice furatul in tara asta...
      • +2 (18 voturi)    
        nota 10 pt ce sistem de notare? (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:05)

        rikard [anonim] i-a raspuns lui suzana

        desigur pt val max 1000000, notarea cu 10 pt base poate ca s-ar potrivi.cam asa este el 1/100 000 dintr0un om normal.restul este un amestec de avaritie, bravada, sex, mahmureala si interesele de gasca,citeste mafie.
        asa il vad eu din vestul europei.poate din ferenrari se vede mai bine.
        • -3 (11 voturi)    
          tot in vestul Europei (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:45)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui rikard

          ai intalnit tu si sistemul ala de notare??? =)) eu cred ca ai nimerit in acceleratorul de particule si iti falfaie dendritele
      • -2 (2 voturi)    
        E doar de 6- pt Suzana (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:08)

        Io [anonim] i-a raspuns lui suzana

        -I-a fost coleg sotului meu si nu a fost de 10, l-am votat ca fraierii si ne a dezamagit.Daca student facea bisnita CU BLUGI din Iugoslavia(si altele) a reusit sa termina si Flota, care era intradevar o valoare, facand o sa dispara ca la Alba Neagra.Asa ca pupati vi l unde vreti! in continuare Mare lucru n a facut pentru tara, si a vazut strict interesele ,are scuza ca i sunt limitate puterile dar, cand se abate de la CONSTITUTIE cum e draga SUZANA, servisti cu el masa, ii esti bucatareasa?
        .
        • 0 (0 voturi)    
          nu (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:50)

          suzana [utilizator] i-a raspuns lui Io

          nu ii sunt bucatareasa dar stiu sa vad mai departe de PSD. Zimi un alt presedinte din 89 si pana azi care a fost revoltat, ca aavem prea multi parlamentari, prea multi sugatori de sange, zimi un presedinte care a facut ceva pt pensionari, eu si cu familia mea, am trait din pensia subtire a lu tata, pana nu a venit base la putere, acum tata are o pensie pe care o merita pt cei 40 de ani lucrati sub pamant, base chiar a miscat ceva, si nu o sa faca chestia asta nici Geoana, nici Crin si nici Oprescu... asa ca aveti grija cum bagati iar tara in rahat, acum cand are o sansa sa se ridice...
  • +5 (35 voturi)    
    mie mi se pare cam ilegala (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:28)

    kalu [anonim]

    acesta masura. Plangerea pnl, ce sa-ti spun, pnl - marele partid care nu a facut nimic. Aici nu discutam despre o masura de asanare a unui buget parazitat de tot felul de bugetari inutili, este vorba despre o lege data de Basescu. Deci daca este data de Basescu, nu este buna. Sa ramana o gramada de inutili doar ca sa facem ceva impotriva deciziei lui Basescu. Ce penibili sunteti, istoria va va ajunge din urma si tot va trebui sa plecati de la caldurica. Cum zicea Copos: "mergeti in fabrica"
    • 0 (14 voturi)    
      Ma ingrijoreaza (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:57)

      vio [anonim] i-a raspuns lui kalu

      stupiditatea argumentului tau:"masura ti se pare ilegala pentru ca plangerea a fost facuta de PNL, partid care nu afacut nimic"!!!!!!!
      dar si a acelora care ti-au dat +!
      Oare au citit postul tau sau pur si simplu l-au interpretat pro-base si l-au plusat??!!
      • +2 (10 voturi)    
        sigur varianta 2 (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:45)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui vio

        tot ce e anti basescu, chiar si indirect primeste - tot ce e pro primeste +... probabil au baietii de la pdl target de campanie.
  • +6 (26 voturi)    
    sicane pesediste (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:30)

    claudiopolis [utilizator]

    se vede ca primarul a ramas cu mentalitatile comuniste
    • 0 (12 voturi)    
      E la tine (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:58)

      haysam [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      mentalitatea aia comunista, pentru ca tu interzici si injuri ceea ce nu intelegi. Ceea ce e mai mult decat mentalitate comunista, e lipsa de discernamant.
    • -1 (3 voturi)    
      N-are treaba Nichita cu decizia. (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:51)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

      Oricum....decizia e una absolut normala. Asocierea Presedintelui cu referendumul pe afise tocmai in campania electorala este una de prost gust...ca sa nu zic mai mult. Plus ca isi face campanie pe banul public...si nu din buzunarul partidului (care fie vorba intre noi...tot din banul public este alimentat). Salut decizia si o sustin. O sa-i dau o bere lu Fenechiu pt asta :))
  • +1 (31 voturi)    
    corect! (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:31)

    Popescu [anonim]

    Corect. O decizie corecta. Ar trebui sa faca sesizari in toata Romania!
    • +7 (21 voturi)    
      Tze frica rau de Base, nu? (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:01)

      Nonsalantu [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      Si iata cum au spus oficial ca poporul e atit de prost incit il va fi incapabil sa aleaga exact ce cred fara sa fie influentati de poza lu Base dictatoru! Si e si normal, pina la urma, oranj cu BEJ nu merge, e urit!

      Auziti, vedeti ca o pune pa Udrea prim-sinistra, iar aia e si mai rea! Io zic sa fugiti din tzara acuma cit mai e timp! Va fi nasol rau, va zic...
      • 0 (14 voturi)    
        ... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:28)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui Nonsalantu

        io zic sa-i dam afara din tara pe pro-basesti si pe pedelisti. ca noi ceilalti suntem mai multi. cum vi se pare?
        chiar si-n 2004 turul 2 majoritatea alegatorilor au fost anti-basescu. de exemplu eu l-am votat pe basescu chiar daca imi era antipatic, pentru ca voiam sa scap de nastase. acum vreau sa scap de asta. merita si nastase inca o tura la putere. dupa aia base iara, daca nu-i la puscarie.
  • +5 (21 voturi)    
    disperare mare (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:36)

    vasile [anonim]

    Mizerabilii,de ce le e frica nu scapa!
  • +5 (17 voturi)    
    De ce le e frica? Fricosi si numerosi? (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:38)

    Tata Omidu [anonim]

    Nu stim daca Mona Pivnicieru a avut un cuvant de spus. Era la fel de nimerit, dar mai greu de admis o contestatie:

    "De ce le e frica, nu scapa.
    Hai la vot !"
  • 0 (28 voturi)    
    Sa le scoata de peste tot!!! (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:41)

    m [anonim]

    Asta e campanie electorala pe bani publici! Fatza lui nu are ce cauta pe afisele acelea! Sa le scoata de peste tot!!!
  • 0 (26 voturi)    
    Ar trebui scoase din toata tara (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:42)

    radu [anonim]

    Este absolut normal sa fie declarata ilegala aceasta campanie disimulata a lui BAsescu! Daca vrea referendum foarte bine, e dreptul lui, dar de ce se foloseste de asta pentru a cersi voturi? Parca spunea ca referendumul nu are nici o legatura cu alegerile prezidentiale si e doar o coincidenta de data! Daca nu le scot ei, poate le scoatem noi de prin orase!
  • -1 (15 voturi)    
    ba mie mi se pare de bun simt (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:48)

    Maria [anonim]

    Adica nu ne ajunge ca "alesii poporului" si-au votat pensii si salarii si tot felul de sporuri? de unde bani pentru alegeri si referendum separate? nu tot de la buget? macar se face o singura cheltuiala din buzunarul nostru.
    • +2 (12 voturi)    
      dar de ce nu au pus poza mea acolo? (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:11)

      turmentatul [anonim] i-a raspuns lui Maria

      ca platesc impozit si mai sunt si interesat de petecul asta de pamant numit ROMANIA dupa mine,dupa altii basescimea.
    • -3 (3 voturi)    
      Referendum (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:19)

      Io [anonim] i-a raspuns lui Maria

      De ce dna MARIA,credeti ca pentru afisul REFERENDUMULUI trebuie sa i vedem si dlui Base chelia ?
      Nu se putea si altfel.Un desen cu o masa un ghiveci cu flori caci oricum ce e acum in Guvern,in PARLAMENT SI IN romania nu e altceva decat ,EXACT MANCAREA CARE NU MI PLACE G H I V E C I ! Ma intelegeti ?Chiar de ar fi fost legal nu era moral sa si lege POZA de un lucru asa de important.Mai bine s ar ocupa ca pe timpul lui Ceasca de ALFABETIZAREA romanilor ca de , suntem si noi in EUROPA, nu ne trebuie neaparat desene RUPESTRE ca sa intelegem cum e cu vorul !Asta e, avem un gust amar caci l am votat sa faca ceva, si....a facut altceva.
  • +4 (12 voturi)    
    promovarea referendumului buna sau rea pt Romania? (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:53)

    ion [anonim]

    Daca privesti din alt punct de vedere, Basescu prefera sa plateasca din banii lui de campanie promovarea reverendumului pentru a asigura prezenta la vot de minim 50% necesari pentru validarea referendumului. E un alt punct de vedere.... fara promovarea referendumului, prezenta la vot va fi clar sub 50% si nu mai vedem nici o reforma a parlamentului.
  • -2 (8 voturi)    
    campanie referendum (Luni, 2 noiembrie 2009, 17:56)

    mi [anonim]

    nu cumva campania de referendum este finantata din bani publici? pentru ca atunci inseamna ca d-l presedinte foloseste banii publici pentru a-si creste imaginea, amplasand respectivele afise in locuri destinate afiselor electorale.

    Daca nu este o campanie facuta intentionat, de ce apare poza d-lui presedinte pe afisele de referendum? Ca ar fi avut aceeasi idee si daca nu aparea poza lui si adresa lui de site. Asa ca hai sa acceptam ca aceasta "miscare" de a face referendumul in aceeasi zi cu alegerile, de a afisa poza lui pe banner-ele de referendum si de a afisa banner-ele in locuri alocate afiselor electorale este de fapt o "miscare" facuta in scop electoral, nu pentru marele bine al tarii.
    • 0 (4 voturi)    
      Finantare ! (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:26)

      io [anonim] i-a raspuns lui mi

      Adica ce, in 5 ani nu a reusit sa stranga bani pentru finantarea REFERENDUMULUI, e cu cantec d.Mi.Chiar ca v ati prins.Cand s o ancheteze mai bine pe dna UDREA, gasira o cheita, sa l remanieze pe X.stiind ca ceilalti se vor incapatana si astfel pleaca singuri de la guvernare sa zica toate lumea ia uite d/le si astia ce facura.Restul nu mai conteaza.Romanasul are mintea mai scurta.Preocupat in mare parte de grija zilei de maine...Asta e !
      Daca e finantata de dansul MORAL NU TREBUIA sa propuna abia acum referendumul.Daca e finantata de stat e ilegal si oricum ar fi tot noi suntem PACALITI si nu de unul ci de T O T I !
  • -3 (5 voturi)    
    E ok (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:01)

    muciflenduri constantin [anonim]

    Voi vota si pentru basescu si pentru referendum, dar si mie mi s-au parut de prost gust afisele si e ok sa fie scoase.
    In primul rand nu ar fi trebuit tiparite, e o manevra pur psd-ista.
  • +2 (14 voturi)    
    Stupid! (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:06)

    Delyka [anonim]

    Pai din moment ce Traian Basescu este presedintele Romaniei,nu este normal ca afisele lui sa fie expuse,avand in vedere faptul ca el a intentat acest referendum ca o solutie la dezvoltarea tarii!
    • -5 (5 voturi)    
      Phai dhoa!... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:23)

      Idiotu [anonim] i-a raspuns lui Delyka

      Logic, gainilor fara cap!

      Sau mai bine sa-l punem pa...... ia sa vedem.... Nadia Comaneci!
    • -1 (5 voturi)    
      da, (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:29)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui Delyka

      bine spus ,,a intentat'' :)
  • 0 (24 voturi)    
    presedintele dezastru (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:17)

    cetatean roman [anonim]

    de 5 ani sub presedintele-dezastru: datori vanduti(imprumut 20 mld euro numai in anul acesta), -8 -> -10 crestere,economie interna la pamant,somaj,obezitate birocratica,salarii,deconturi si pensii de lux,investitii fictive direct in buzunarele clientelei si partidului oranj,economie autohtona ioc,samd. ce mai, la ce ne mai trebuie presedinte si premier,daca ei declara ca nu lupta cu criza,cum au luptat cei din polonia,slovenia,sa, tari similare, cu cresteri pozitive in criza? dezastru,numele tau este basescu-boc! mai ai curajul sa te compari cu altii? ar trebui sa nu mai astepti alegerile,sa-ti dai demisia,deoarece toate desemnarile,numirile,actiunile guvernului si a altor institutii au fost facute la comanda ta! si, a iesit ,dezastru!
    • 0 (20 voturi)    
      Re: presedintele dezastru (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:37)

      F. [anonim] i-a raspuns lui cetatean roman

      Hmm .. cetatene .. Presupun ca logica si matematica nu iti sint prieteni buni. Sau poate o fi doar lipsa de onestitate ? Nu ca Basescu e inger, departe de mine asta, dar cite alte tari din cele enumerate de tine au intrat in criza cu deficit de 5% in an cu crestere economica de 8% ( nu asta a fost situatia la sfirsitul celor 4 ani ai lui tariceanu, sau ar trebui sa spun cei 2 1/2 ai pnl/psd ) ? Te rog, putina decenta. Intelege lumea ca tu ai misiune clara de la partid, dar nu insulta oamenii toti cititorii considerindu-i idioti.
    • -3 (19 voturi)    
      PNL PSD dezastru (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:57)

      alt cetatean roman [anonim] i-a raspuns lui cetatean roman

      din 5 ani de presedentie trei s-au remarcat prin boicotul PNL in cirdasie cu PSD. La sfirsitul lui 2008 datoria publica a Romaniei era mai mare ca cea de acum, totul pe pomeni electorale PNL sustinute de PSD. Obezitatea "birocratica" li se datoreaza tot PNL - au infiintat zeci de mii de posuri bine platite. Economia autohtona ioc li se datoreaza PSD-istilor care in mai bine de 10 ani au jefuit si distrus economia tarii. Candidatii rosii- galbeni? PSD geoana sabotat de Iliescu si 'sustinut' de Vanghele, PNL Antonescu care se milogeste de Oprescu sa iasa din cursa si sa ii dea voturile. jalnici!
    • -3 (3 voturi)    
      ps (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:23)

      muntean [anonim] i-a raspuns lui cetatean roman

      rezultatele conteaza,nu intentiile!
      vezi,polonia,cehia,slovenia,sa tari similare.
      in acesti 5 ani partidul jucatorului dezastru a guvernat 2 1/2 ani+ceilalti care au fost desemnati tot de dansul cu pixul de jucator.au mai guv si in 1996-2000.cu ce ne-am ales din "profesionalismul" amator al lor: cu rezultatele dezastruase de azi.
      fara sa fie pregatiti s-au aruncat sa invete guvernare in perioada de criza si avand target alegerile presidentiale au agitat numai masele de profesiuni,fara sa faca reforme economice concrete(vezi si ministerele,inutile economic,de propaganda oranj: sportului,turismului).le dadea voie si constitutia art.53.
      prin demagogie si diversiune, au agitat si agita niste teme secundare celor economice,care ardeau: invatamantul si unicameralismul.astea sunt teme principale? sa fim seriosi!au facut asa ,sa zica ca fac ceva,sa-si traga "focul" electoral pe spuza lor, sa scape de raspundere acreditand ideea ca ei nu-i pot face nimic crizei.ei s-au ocupat,n-au reusit si deci n-au nicio vina!halal!
  • +4 (14 voturi)    
    justitia ieseana.... (Luni, 2 noiembrie 2009, 18:56)

    miki [anonim]

    Sa traiti bine Mona langa Fenechiu....la Pivniceru Relu!!!
  • +6 (10 voturi)    
    dar cu referendumurile... (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:20)

    nahir [utilizator]

    ... cerute de autoritatile liberale, cum trebuie procedat? la fel, n'asa, ca altfel s-ar presupune ca se fac in favoarea crinutului, nu?sau pt. celelalte referendumuri, nu se fac deloc, da' deloc afise, n'asa?
  • +2 (10 voturi)    
    se putea mai bine. (Luni, 2 noiembrie 2009, 19:28)

    fly. [utilizator]

    Desi nu sunt pro PSD / PNL, cred ca prezentarea referendumului in reclamele stradale e gresita din doua motive:
    1) imaginea lui Basescu pe afise, in culori PDL - PDL isi face reclama pe bani publici si creaza o confuzie care face mai mult rau decat ideii referendumului.

    2) afisele "neutre" - acele pe albastru cu "spune si tu da"... Adica de ce sa spun "da"? Daca eu vreau sa spun "nu"? Mi se parea mai 'corect' un mesaj de genul: Hai la referendum si spune-ti parerea!
    • +2 (10 voturi)    
      pai sa faca si coalitia niste afise (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:23)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui fly.

      pe care sa scrie mare ca au dat aviz negativ referendumului, bre! e asa greu???
      • +4 (8 voturi)    
        Crezi ca au ei curajul asta? (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:05)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Cum sa faca ei afise impotriva dorintei a aproximativ 75% din romani?
        Cum ar fi un afis cu Geoana spunand NU hotarat referendumului? O palma din asta i-ar trezi si pe chiorii care il voteaza si nu vad cine e in spatele lui.
        Ha, Ha, din capcana asta nu pot iesi.
  • +4 (16 voturi)    
    Solutia la toate... (Luni, 2 noiembrie 2009, 20:06)

    Tematorul [anonim]

    Nu v-ati gandit ca cel mai bine ar fi sa-i trageti in tepe pe toti cei care nu sunt membri PDL sau simpatizanti? Asa v-ati asigura perpetuarea speciei si nu ar mai fi in tara asta decat urmasi ai lui Traian... Basescu.
    Mai aveti ceva timp pana la alegeri. Poate fi o optiune de luat in seama!
  • +9 (19 voturi)    
    Inlaturare! (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:41)

    Mihai Avramescu [anonim]

    Pai daca este atat de urat, trebuie inlaturat din toata tara pentru, ca sperie copii. Trebuie sa avem in fruntea tarii un presedinte cu bun-simt care este capabil, acela este Crin Antonescu.
  • +7 (21 voturi)    
    .... (Luni, 2 noiembrie 2009, 22:53)

    alex niculcea [anonim]

    Traian Băsescu se ascunde după o temă presupus populară, cea a referendumului, „preşedintele nemaiavând curaj să apară singur pentru a face bilanțul celor 5 ani ai mandatului său”.Ideea referendumului în ziua alegerilor prezidenţiale este semnul că preşedintele Traian Băsescu nu mai are curaj să se prezinte în faţa electoratului, cu realizările şi nerealizările sale.
    • -2 (12 voturi)    
      memoria. (Marţi, 3 noiembrie 2009, 0:33)

      cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui alex niculcea

      amintesteti ca basescu cand are ocazia zice ce realizari si nerealizari are. Problema e ca nu prea are ocazia sa zic la televiziunile lui... vantu/voiculescu.

      In al doilea rand presedintele nu face parte din executiv, deci e greu sa ai realizari directe daca nu faci parte din executiv. Si cu atat mai putin cand tot executivul (cu tariceanu in frunte) si aproape tot parlamentul impotriva ta.

      Tu nu te intrebi, a fost Basescu lasat sa faca ceva? Nu vezi ca la orice pas, imediat sar toti si urla ca nu e consitutional... ca n-are voie sa faca. Ba chiar mai mult, au vrut sa-i interzica chiar sa si vorbeasca. Asa-l vor ei pe basescu.
      Nu vezi ca legi importante.. facute de boc, is blocate de catre.... alianta asta psd-pnl-udmr?

      Sincer, inafara de pdl, toti au lucrat impotriva lui, parlament, guvern si mass media, si totusi i-a ranit, ca altfel nu ar urla ca din gura de sarpe, si nu s-ar fi putat cei mai mari dusmani intre ei doar ca sa-l dea jos pe basescu.
      N-a invins vechiul sistem, dar l-a ranit. A fost inteligent si totusi a reusit sa schimbe din vechia garda si sa aduca oameni noi care nu-s mai atat de legati din iliescu/nastase.

      Daca v-a reusi sa aibe un premier care sa nu blocheze tot pentru iterese altora de grup, atunci cred ca se vor face progrese importante in romania in urmatorii ani daca iese din nou basescu presedinte. Normal ca daca ar accepta acum basescu un premier de la pnl, normal ca e iar riscul sa fie anihilat pentru urmatorii ani, ca sa fiim iar condusi de un partid foarte mic.
      Chiar m-am bucurat cand am scapat de tariceanu, pacat ca cumva tot a facut sa intre in parlament.
  • +7 (19 voturi)    
    r (Luni, 2 noiembrie 2009, 23:44)

    denny [anonim]

    oricum "base" se foloseste de referendum ptr a se scoate el din situatia fara scapare in care a intrat...si stie f bine ca nu prea mai are sanse....mai ales Crin Antonescu care prezinta ceva ce Romania nu a mai avut
  • -8 (16 voturi)    
    Hai la vot (Marţi, 3 noiembrie 2009, 0:20)

    aac [utilizator]

    sa le dam cu stampila-n bot!

    Parlament unicameral. Huo PNL-PSD!
  • +2 (4 voturi)    
    loc public (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:00)

    elis [anonim]

    De ce ii deranjeaza atat de mult campania pt.referendum? Pentru ca se v a limita accesul in parlament a multor indivizi care nu au ce cauta acolo si se limiteaza cheltuielile dela bugetul statului.Practic nu cred ca trebuie facuta reclama pt.referendum deoarece cei mai multi romani vor asta demult.Decizia de a pune stampila pe buletinul de vot al unuia dintre candidati este la indemana noastra.Daca pun stampila pe buletinul cu referendumul nu sunt obligata sa il votez pe Basescu.
  • +1 (7 voturi)    
    parerea mea (Marţi, 3 noiembrie 2009, 12:54)

    elena [anonim]

    sunt de acord sa fie indepartate afisele cu traian Basescu....fac tara de ras.
  • 0 (2 voturi)    
    Adioo Base!! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 16:58)

    Eugen [anonim]

    Nu mai are ce cauta Base pe acele afise.....pe ce ne-a adus tara in halul care e mai ne face s tara de ras!!!
  • 0 (0 voturi)    
    anti-base (Marţi, 3 noiembrie 2009, 21:14)

    gelyx [anonim]

    base nu are voie sa faca asa ceva precum referendumul deoarece noi , pe viitor vom avea nevoie de bicameral nu unicameral .El face mutarea asta ca multa lume sa intre in plasa . RUSINE


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by