Crin Antonescu: Voi negocia cu Oprescu iesirea sa din cursa si sprijinirea mea, catre finalul campaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 1 noiembrie 2009, 10:45 Actualitate | Politic


Antonescu si Oprescu, aliati?
Foto: AGERPRES
Crin Antonescu a anuntat ca intentioneaza sa negocieze cu independentul Sorin Oprescu retragerea acestuia din cursa pentru alegerile prezidentiale si sprijinirea, de catre primarul Capitalei, a liderului liberal, daca lucrurile decurg "intr-o anumita maniera catre finalul campaniei".

Crin Antonescu a facut aceasta dezvaluire sambata seara, la Antena 3, potrivit Mediafax.
  • "Nu am o strategie, dar am aceasta intenţie, aceasta dorinţa. O strategie nu. Daca lucurile decurg intr-o anumita maniera catre finalul acestei campanii de primul tur eu unul ma gandesc la aceasta ipoteza. Pe scurt, mie imi pare, asa cum am si spus-o, ca ce inseamna in acest moment armata de stat e asezata in spatele lui Traian Basescu, ce inseamna elementele cele mai avansate ale armatei propagandistice private sunt in spatele lui Mircea Geoana", a afirmat liderul liberal.
  • "In momentul in care spun ca am o semnea intenţie sau o asemnea dorinţa, doresc sa precizez de la bun inceput ca din punctul meu de vedere si chiar al sondajelor adevarate, Sorin Oprescu este asemeni si mie si lui Mircea Geoana, si Traian Basescu, un candidat care conteaza, care are inca sansa sa de a intra in turul doi si chiar de a deveni presedinte al Romaniei. In sensul acesta departe de mine gandul de a-l ofensa cumva pe Sorin Oprescu", a adaugat Crin Antonescu.
Liderul liberal mai spune ca sondajele din ultima vreme sunt "aberante", pentru ca ii "fura ca in codru" pe el si pe Sorin Oprescu.

Sorin Oprescu, candidat independent la prezidentiale, declarase, sambata, ca i s-a sugerat sa iasa din cursa prezidentiala.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














3618 vizualizari

  • +14 (38 voturi)    
    Pai (Duminică, 1 noiembrie 2009, 10:55)

    Cristi [anonim]

    mai Chucky chiparosule, nu e de mirare. Voi doi sunteti facuti din acelasi aluat. Doi gargaragii. Repetentul si primarul voiajor, doi mari mincinosi ai politicii romanesti. Oparescu ti-e intr-adevar dator. Anul trecut l-ai sprijinit isteric pe Oparescu, stiind prea bine ca e omul lui Iliescu. Se leaga repetentule! Totul se leaga, iar oamenii nu sunt naivi atat pe cat ii crezi. Sa-ti fie rusine nefacator de nimic!
    • +8 (32 voturi)    
      ne distram cu PNL (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:42)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      PNL are o echipa deosebita cu frumoasa Crina, haiducul Tariceanu (care ia de la stat si da la oamenii saraci din partid), regele Patriciu si bufonii Orban si Olteanu, care au fost pusi la misto in functii inalte, asa ca sa-l distreze pe rege :))
    • -3 (15 voturi)    
      despre repetenti (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:52)

      Sorin repetentul [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      si eu sunt tot un repetent la facultate in sensul ca am terminat politehnica in 7 ani in loc de 5. Dupa cum vorbesti nu cred ca ai o facultate serioasa terminata si nu intelegi ce inseamna. Cred ca e evident ca Basescu nu are mai multa scoala decat Crin, uita-te ce note avea el dupa propriile marturisiri. Anii de scoala mai sunt cum mai sunt dar e diferenta si la cei 7 ani de acasa intre cei doi.
      P.S : Oprescu si mie mi se pare un mare gargaragiu, faptul ca Antonescu e prieten cu el mi se pare un minus pentru acesta.
      • +1 (9 voturi)    
        Bravo frate!! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 17:08)

        John Doe [anonim] i-a raspuns lui Sorin repetentul

        Daca tu cu asta te lauzi ca ai facut politehnica in 7 ani esti tare si-l meriti pe crin.
      • 0 (2 voturi)    
        mda (Luni, 2 noiembrie 2009, 9:36)

        none [anonim] i-a raspuns lui Sorin repetentul

        la politehnica primii 4 ani sunt mai grei, pana treci in anul doi
    • -5 (7 voturi)    
      viceversa (Duminică, 1 noiembrie 2009, 15:09)

      tyty [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      o sa fie viceversa, Oprescu in turul doi cu actualul presedinte, iar Crin va negocia cedarea voturilor. Sunt curios chiar daca prezidentialii inscrisi in cursa isi vor concretiza in voturi, macar semnaturile de sustinere cu care s-au inscris :)).
    • 0 (10 voturi)    
      Salutare baieti! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 15:10)

      Green [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Ceata portocalie a lui Nea Piratu a iesit la plimbare--duminica!:-)))
  • +3 (37 voturi)    
    Nu puteti... (Duminică, 1 noiembrie 2009, 10:59)

    domino63 [anonim]

    negocia sa iesiti amandoi!
    Tinandu/va de mana pe fata, nu asa...
    • -3 (17 voturi)    
      Ceva malai de la Moshe Costash ? intro banca (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:51)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui domino63

      ..din Israel ,evident !fara miros de petrol ,cu miros de gashidrati
      doua fete lugubre de politicieni de duzina vor sa negocieze ;care are fatza mai de inmormantare plus o prostata ca bonus,se retrage -ca intristeaza electoratul,- in favoarea celuilalt ,mai sanatos cu capul, care daca isi lasa o "musca " sub nas ,poate face tandem cu Santa Klaus afaceristul imobiliar ,ca de la neamt la neamt ,la egalitate!
  • +9 (31 voturi)    
    jenant, crin ofilit (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:02)

    rushinosul [anonim]

    JENANT, crinul ofilit, sa apelezi la oprescu. Miine il vom auzi si pe geolgau apelind la sprijinul lui oprescu. De fapt oprescu este sluga cui? al lui iliescu si patriciu!! si daca cei doi papusari vor decide ca trebuie sprijinit geolgau, il pun pe tava pe oprescu. Daca cei doi hotaresc ca cantonescu este mai bun in fata lui basescu, atunci oprescu va renunta in favoarea cantonescului. Ce politica penibila, mediocra, nula!
  • +12 (30 voturi)    
    evident (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:03)

    pehash [utilizator]

    oprescu oricum pentru asta candida. face un pic de galagie si dup-aia il sustine pe ala care plateste mai bine. crinuletz cu gura mare are portofelul burdusit de unchiu' patriciu... motiv pentru care e foarte relaxat, o zice si el... 'nu am o strategie'. normal ca n-are strategie, stie si el ca n-are rost sa se complice, oricum o sa fie o marioneta toata viata cu papusarul de serviciu zis patriciu.
  • +7 (29 voturi)    
    disperarea lui antonescu e mare (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:10)

    gil [anonim]

    nu trebuie sa fii prea inteligent sa nu realizezi ca astea 2 au motive de disperare si se gindesc la un troc intre iei.
  • -2 (20 voturi)    
    aiurea-n tramvai (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:13)

    frc [anonim]

    mai bine s-ar retrage crin, ca e varza, si de geoana, ce sa mai zic: nimeni nu vede ca Basescu a scos PSD din guvern tocmai ca sa il aiba pe el in turul doi. Asta spune tot
    • +8 (24 voturi)    
      Si totusi... (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:37)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui frc

      Nu Basescu a scos PSD din guvern. A fost o demisie, care a depins exclusiv de PSD. Ca Geoana ar prefera poate in trena lui Basescu, care l-a tratat corect, decit a lui Iliescu, care l-a luat de prostanac, e o ipoteza care poate fi discutata cu alta ocazie.
  • -5 (17 voturi)    
    VNIMANIE!!!!! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:19)

    Make [anonim]

    Domnul Oprescu s-ar putea sa cada in nada Crinului cel Span,daca nu reciteste povestea lui Harap alb si cum s-a decurcat el cu Spanul.Prostul nu e prost destul,daca nu e si fudul.
    Succese!!!
  • -1 (31 voturi)    
    crin (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:20)

    duca [anonim]

    D-le Crin santeti un om de bun simt .Am sa va votez cu toate ca sant constienta ca nu prea aveti sanse.La romani le place alte caractere de oameni care-i sa-i conduca.
    • +9 (37 voturi)    
      bun simt? (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:37)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui duca

      Bun simt la crin? unde-l depistati ca eu nu vad nici urma de bun simt, ci doar chiulul din parlament timp de 20 de ani; a batut toate recordurile de absente nemotivate alaturi de musetescu, care a murit de curind. Da, aveti dreptate, mie nu imi place caracterul lui crin, un chiulangiu notoriu, un neserios, a fost printre putinii politicieni care a atins apogeul jignirilor la adresa lui basescu. Nu acum, ci inca din 2005 alaturi de fiul de securist orban. Si ce va face crin ca presedinte??? doar ce ii vor dicta un patriciu si un iliescu. Sa votati bine, stimata doamna!
      • +4 (6 voturi)    
        Karacter, nu gluma (Duminică, 1 noiembrie 2009, 15:15)

        tyty [anonim] i-a raspuns lui bizonul

        Conform brosurii de prezentare, Crin a terminat facultatea de 4 ani in 6, motivele repetarii a doi ani......... cautati brosura. Daca urmeaza paternul si la alegeri, ii trebuie trei tururi de vot, unul il repeta.
    • +6 (26 voturi)    
      Da poftiti, votati-l! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:53)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui duca

      Insa mai intai puneti-va la punct cu gramatica limbii romane. ("La romani le place alte caractere de oameni care sa-i conduca.") Poate doreati sa afirmati ca romanilor le plac, bla-bla-bla... Asa candidat, asa votanti.
      Pe de alta parte, de unde stiti dumneavoastra ce "le place la romani"? Ca sa va parafrazez imensa eroare gramaticala. Apropo, tot repetent(a) la scoala?
      • -1 (15 voturi)    
        unu (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:36)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        vai, tu, da' nu stiam ca baselu are votanti atat de destepti. eu credeam ca cei multi sunt oameni normali, ca sa le zic asa.
        • +2 (12 voturi)    
          votanti destepti? (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:32)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui unu

          esti destept daca ai habar de gramatica? tu esti nea' vanghelie?
        • -3 (7 voturi)    
          Ca sa vezi ! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 14:56)

          joe [anonim] i-a raspuns lui unu

          Asa credeai ? Ai citit in almanahe sau ai gasit ceva pe goagal de ai ajuns la convingerea asta?
    • -3 (9 voturi)    
      ''la romani (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:31)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui duca

      e place alte caractere de oameni care-i sa-i conduca. '' . Iubitorii de crin si morpescu sau vanghelie nu prea au treaba cu limba romana. Iubitori dar agramati. Viata-i grea, lumea-i rea, ce sa-i faci...
    • -1 (1 vot)    
      Bunicutzo, chiar nu ai bun simt deloc? (Luni, 2 noiembrie 2009, 1:38)

      Cric [anonim] i-a raspuns lui duca

      Te dai la mine asa, pe fatza? Nu tze rusine? Crezi ca sint vreun prostanac? Ma cunoaste si pe mine lumea!...

      Romani, sa nu credeti, e o greseala, ce vedeti nu e adevarat, e o confuzie, la romani le place alte caractere! Va jur!....
  • -1 (13 voturi)    
    Asta este ideea eternului complotist Iliescu! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:24)

    martin [anonim]

    Interesant program, de fapt singurul al Dublului Repetent si Betiv zis Crin Pasarica Vopsita. Deci conform planningului marelui Iliescu, se vor impreuna partizani de mult bun simt ai papionarilor leberali, avand gurile pline de bordeluri si codoase si prostovanii manipulati ai habarnabistului Oprescu, atent ajutat de agentul iliescian Cozmanca si de cativa cocosei din pietele agricole si impreuna vor cuceri totul dela Palatul Victoria la Palatul Cotroceni.
    Dupa victorie, ambii combatanti eroici, Crinul Vopsit si Oprescu Cocosel vor proclama pe Parintele Patriei Iliescu drept Papa al Revolutiei Bunului Simt si vor cladi Piramida de la Bucuresti.
    Si apoi se vor trezi toti din somn si visare !
  • +6 (20 voturi)    
    Draga Crin, prostia se plateste! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:24)

    Aeso [anonim]

    L-am vazut pe Crin Antonescu la Pitesti. Zimbea fortat, constient de prostia in care s-a bagat. L-au lucrat slugile PSD-ului din PNL. Cit de prost trebuie sa fii ca sa nu-ti dai seama ca, indata ce il legitinezi pe Geoana ca om al opozitiei, il duci pe acesta in turul 2? Pai atit de prost incit nimeni din "majoritatea transparenta", desi il cunosc pe Basesc de 20 de ani, nu s-a prins ca or sa fie chemati la consultatri chiar in ziua in care e adoptata motiunea de cenzura. Si au fost prinsi, a cita oara?, cu pantalonii in vine.
    Sper ca dl. Antonescu sa aiba parte de o umilinta egala cu cea primita de membrii liberali, abandonati de jigodiile de conduc PNL-ul, in fata hoardelor pdlisto-psdiste in decembrie 2008. Lui si celorlalti(Tari, Fene, David, ce sa mai zic de Olteanu) oricum le e extraordinar de bine in opozitie. Sunt parlamentari!
  • -2 (18 voturi)    
    Sa-i propui si Prostanacului (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:25)

    gogu [anonim]

    Si sa te lase singur cu Marinelul. Atunci ajungi sigur in finala. Altfel...
    • -3 (11 voturi)    
      Crin Antonescu e performant (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:41)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Daca s=ar retrage si Oprescu si Geoana s-ar putea sa izbincdeasca sa piarda si in fata lui remus Cernea sau Kelemen Hunor
  • +2 (12 voturi)    
    O apa si un pamant... (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:32)

    Vizitiul [utilizator]

    Toti sunt o apa si un pamant...asta e comunismul modern.
  • +3 (17 voturi)    
    bravo (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:38)

    gabriel [anonim]

    Caracterele mari se intalnesc.......in grupuri infractionale ! Amandoi sunt niste pitici obraznici, dar legea ii va lovi, nici nu-mi fac griji : Macovei ministru la justitie !
  • -1 (15 voturi)    
    altu care musca (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:39)

    vvvali [utilizator]

    deci il lasa balta pe santa klaus si ii propune la sorinel postu de PM...

    apoi musca din momeala prostanacu, ca doar are voturi mai multe si poate prinde el PM!

    si la sfarsit le-o trage la toti...cu dinu surpriza

    ce oameni...ce caractere...
  • +1 (15 voturi)    
    Contract de cesiune! Obiect : Cozmanca! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:46)

    iulia [anonim]

    De parca nu era clar de la inceput care-i rolul oprescului in aceasta campanie!
    N-am niciun dubiu ca Antonescu si-l doreste cesionat pe Cozmanca !
    Caci cu Iliescu e rezolvat deja : "se au reciproc la suflet".
    Asta da liberal, frate!
  • +4 (18 voturi)    
    filfizoni de bucuresti (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:55)

    GoPo [anonim]

    De ce trebuie sa negociezi, d-le filfizon? Parca te "dadeai tare in sondaje". Romanii nu te vor? Nu vor pnl-ul? Si voi acum aflati asta?
  • -3 (13 voturi)    
    V-as ruga... (Duminică, 1 noiembrie 2009, 11:59)

    atti [anonim]

    Daca poate cineva sa-mi explice cum se traduc voturile de la comentarii! Habar n-am cum sa le interpretez! Asta e.
    • +1 (7 voturi)    
      E SIMPLU (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:36)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui atti

      Ai primit doua voturi si ambele negative,deci ai minus 2 .daca ai fi primit patru voturi si avai -1,atunci unul era pozitiv si trei negative..Si eu sunt noua pe net ,ma intreb de ce te-au votat negativ,adica nu sunt de acord cu o simpla intrebare,asta ma face sa am dubii privind voturile ca unii zic ca sunt platite de partide .Eu as vrea sa stiu daca platesti atunci cand devii utilizator!Deci ai inteles:utilizatorii voteaza,daca sunt de acord cu ideea dau plus,daca sunt impotriva dau minus.
      • 0 (2 voturi)    
        Multumesc! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 14:21)

        atti [anonim] i-a raspuns lui IOLANDA

        Pot si eu sa-ti raspund: nu trebuie sa platesti nimic pentru a deveni utilizator.
        • +2 (2 voturi)    
          DE CE? (Duminică, 1 noiembrie 2009, 16:19)

          IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui atti

          Am primit minusuri cand a fost o simpla conversatie intre doi anonimi,un ajutor,nu pot sa pricep;ne considera fraieri ca nu stim si de aceea ne depuncteaza?Mare mirare,comentariul meu UNDE E BUNUL SIMT?a aparut gresit ,nu este raspuns pt.VASILE D ci pentru UNU
  • +4 (18 voturi)    
    O petarda, zero fara tv (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:03)

    Liviu Iordache [anonim]

    Nenorocirea acestei tari, in acest moment, este ca PNL si-a ales presedinte o petarda, care nu exista fara televiziuni! Din acest motiv, si-a vindut sufletul si se impreuneaza contra naturii cu oricine pentru a putea beneficia de expunere! Asta este una dintre cauzele pentru care o petarda fumigena, cam uda, oricum fisiita, precum acest Antonescu (in ce tara normala un om care a trecut prin scoala cu forcepsul, raminind de 2 ori repetent, deci cu program, ar fi bagat in seama macar?) face asemenea jocuri. Este ceea ce spunea Sebastian Lazaroiu, actualele alegeri vor fi o lupta democratie vs presa, pentru ca, din pacate, iata, presa inventeaza personaje total lipsite de calitati de lider, contribuind la confuzie, in loc de informare corecta! In cazul lui Antonescu, lucrurile sunt clare: nu a muncit in viata lui, adica nu a respectat deloc una dintre valorile fundamentale! Si totusi, cu dopajul cu steroizii injectati de presa rezista, concureaza...
    • +1 (3 voturi)    
      Democratie versus Presa (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:11)

      George [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      Cine reprezinta Presa este clar. Nu este clar cine reprezinta Democratia... Basescu ? Geoana ?
  • +6 (20 voturi)    
    Inca o dovada evidenta.... (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:10)

    judex [anonim]

    ca PNL este legat ombilical de ceea ce este mai rau in PSD, clanul Iliescu-Nastase-Hrebenciuc.
    • -1 (9 voturi)    
      PNL Campeanu - noua generatie (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:45)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui judex

      Pai nu era clar de cind PNL l-a repus pe Campeanu in functii? Campeanu care rupea opozitia in timp ce Patriciu incerca sa rupa FSN? Campeanu care l-a propus pe rege ca presedinte...

      Stoica si, mai nou, Stolojan, care au ridicat PNL la peste 10% au ramas in alianta DA, conform angajamentelor din 2004.
  • +7 (17 voturi)    
    daca e ordin de la stapan cu placere (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:10)

    Vasile D [anonim]

    Semnat Oprescu
    se vede treaba ca cele trei marionete Oprescu ,Crin si Geoana sunt manevrate de acelasi grup de interese ...
    • -3 (5 voturi)    
      UNDE E BUNUL SIMT? (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:40)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui Vasile D

      Asta e unul dintre cei mai nesimtiti oameni pe care i-am cunoscut,Basescu este impulsiv si iute la manie ,nu nesimtit.Inseamna ca nu esti roman daca nu cunosti termenii,cauta dex si urmareste cu atentie compotamentul crinului,floare cu miros mortal ,nu crezi?
  • -1 (15 voturi)    
    unu (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:17)

    unu [anonim]

    crine, e greu de invins mahalaua inarmat cu bun simt.
  • +4 (14 voturi)    
    un Crin Negru Infect (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:23)

    John [anonim]

    asta e PeNaListul!
  • +5 (15 voturi)    
    mai curand... (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:29)

    egroeg [anonim]

    cred ca o sa negociezi cu Oprescu cedarea voturilor tale in schimbul unui loc pe la un sanatoriu din Delta..plin de beneficii..aer curat,liniste,peste...
  • +7 (15 voturi)    
    ce tranzactii fac astia!!! (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:32)

    geordan [anonim]

    ALO!!! buna-dimineata! cum adica sa tranzactionati voturile??? de asta vreti la cotroceni, sa faceti TRANZACTII??! bravo nene! halal potential de presedinte! ii mai voteaza careva?
  • +6 (18 voturi)    
    coagularea in trepte a aliantei Anti (Duminică, 1 noiembrie 2009, 12:46)

    dadan [utilizator]

    In prima treapta Crina Ntonescu si Oparescu fac blat frateste si isi aduna pe hartie procente...apoi acelasi pesonaj Crina vazand ca are sanse mici sa mai ajunga presedinte face acelasi blat ce transcede doctrina liberala cu Goarna , adunand la fel procentele lui si ale lui oparescu cu ale lui Goarna (tot pe hartie).
    Intre timp Goarna mai aduna pe hartie voturile lui Gigi (made by Hrebe) si ale altor candidati blatisti care au aceiasi misiune de a diviza votul (care il aduna apoi Hrebe prin negocieri directe)...
    Si uite asa in turul doi o sa aiba Gorna pe hartie 70% din voturi pe cand in urne doar 35% ....care o sa fie reactia ? va spun eu - vazand ca intre ce i-a spus Hrebenciuc si realitatea urnelor este asa mare discrepantza o sa traga concluzia ca Basescu si Boc au fraudat alegerile ...logic nu?
    Doar ca s-au dus vremurile alea cand procentele s-au adunat pe hartie....procentele se aduna in urne , si bazate pe fapte nu pe vorbe...iar unii doar din aia traiesc de o viatza din vorbe...
    Sa votati bine!
  • +4 (14 voturi)    
    ai crezut ca esty un rechin si ai ajuns.. (Duminică, 1 noiembrie 2009, 13:48)

    lord [anonim]

    crinule ai ajuns un caras in balta stauta a lui iliescu asa ca nu te mira ca esti jos in sondaje.
  • +4 (6 voturi)    
    Simt ca or sa piarda (Duminică, 1 noiembrie 2009, 15:23)

    Angela Similea [utilizator]

    Nu mai stiu cum sa se alieze ca sa castige puterea...le e frica sa nu iasa Basescu din nou..oricate aliante ar face ei rezultatul va fi acelasi: Basescu presedinte si un Parlament unicameral! Vrem mai putini ministrii!
  • +3 (5 voturi)    
    negocieri (Duminică, 1 noiembrie 2009, 16:11)

    elis [anonim]

    Da! tu negociezi cu Oprescu si alegatorii il vor vota pe Basescu.
    • +2 (2 voturi)    
      IN 2004 (Duminică, 1 noiembrie 2009, 18:16)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui elis

      maghiarii nu au tinut cont de intelegerea bombonel-poetas si au votat cu cine trebuia!Asa se va intampla si acum nu ma indoiesc.Astia vorbesc asa aiurea,cred ca toti oamenii sunt de teapa lor.
  • +1 (1 vot)    
    Crin Abilul (Duminică, 1 noiembrie 2009, 19:58)

    timur [utilizator]

    cu strategiile lui de campanie, Crin nu ar reusi sa convinga nici macar un copil din ciclul primar sa ii dea cornul si laptele.
    liberalii au fost prea ocupati sa fure si nu s-au preocupat sa creasca un candidat mai de Doamne ajuta.
    • +1 (1 vot)    
      STRATEGIE (Luni, 2 noiembrie 2009, 8:22)

      ANTICRIN [anonim] i-a raspuns lui timur

      Pai tocmai asta a fost strategia PNL: PNL stia din start ca n-au sanse la presedintie,dar fiindca de regula candideaza " preshul ", de-aia l-au scos la inaintare pe papagalul asta,care nici acum nu-si da seama ca e pe post de maimutoi,ba chiar crede ca poate intra in turul 2.Cat priveste presedintia,el nu realizeaza ca asta e o suprema indatorire,ci o considera o suprema oportunitate pentru el si dirijorii lui.El nu stie ce-i in tara, in afara cladirii parlamentului si este iresponsabil sa serveasca in vre-un fel tara. El nu stie decat ca vrea sa fie el presedinte,nu Basescu,care "nimic nu zice si nu face bine",ci numai el .I-ar fi drag sa apara la TV alaturi de Geoana si Basescu, ca s-ar considera "egal",desi pe fond, se bucura ca nu se-ntampla asta fiindca ar iesi tavalit rau in public. De ce nu cere sa se confrunte la TV cu alti candidati de aceeasi ultima cotatie ca si el?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version