UPDATE 13:40 Dupa o audiere maraton de trei ore jumatate cu peste 50 de intrebari, Daniel Funeriu a primit aviz negativ. Funeriu: Astazi nu am fost garantat Vanghelie

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Joi, 29 octombrie 2009, 10:32 Actualitate | Politic


Cea mai lunga audiere a fost joi a ministrului desemnat pentru portofoliul Educatiei, Daniel Funeriu. Parlamentarii au pus aproximativ 50 de intrebari iar sedinta s-a derulat pe parcursul a trei ore si jumatate. Inainte ca avizul pentru Funeriu sa fie supus la vot, parlamentarii l-au invitat pe acesta afara din sala, motivand ca votul este secret. Candidatul pentru portofoliul Educatiei a primit 15 voturi pentru(PD-L)21 de voturi impotriva(PSD, PNL si UDMR)  si 2 abtineri (minoritati). Funeriu a declarat in cadrul audierilor la comisiile de specialitate, ca are ca obiectiv aplicarea legii educatiei asumata atat de PSD cat si de PD-L, in perioada Guvernului Boc I si a subliniat ca principala sa tinta este depolitizarea invatamantului. Vedeti aici componenta comisiilor de invatamant din Camera Deputatilor si de la Senat.

Dupa votul negativ Funeriu a declarat ca a facut tot ce a putut si ca este multumit de prestatia sa dar ca votul a fost unul negativ pentru ca nu a fost garantat de Vanghelie.

"Am fost suficient de apreciat pentru a reprezenta Romania la diferite olimpiade internationale, pentru a lua un grant Nobel si alte burse internatioanale de cercetare, dar astazi nu am fost garantat Vanghelie. Cred ca acesta a fost motivul pentru care am fost respins. Am asteptat ca fiecare dintre membrii comisiilor sa-si rezolve conflictul de loialitate in favoarea scolii, nu a partidelor."

Funeriu, invitat sa astepte pe hol rezultatul votului
Senatorii si deputatii din comisiile de invatamant s-au certat pe procedura si pe modalitatea de vot, daca sa fie secret sau nu. Chiar inainte sa ia o decizie in acest sens, presedintele comisiei de la Camera, Cristian Dumitrescu (PSD) l-a invitat pe Funeriu sa iasa din sala desi in procedura parlamentara nu este specificata o astfel de masura. Totodata, cel putin in ultimii cinci ani de zile nici un candidat pentru un post in Guvern nu a fost invitat sa astepte afara rezultatul audierii sale.   

Prioritatile lui Funeriu: depolitizarea invatamantului si aplicarea Legii Educatiei
"Principala mea misiune este punerea in aplicare a legii educatiei. Unul dintre lucrurile pe care mi le propun este dinamizarea sistemului preuniversitar. Cel mai important pas al reformei a avut deja loc prin elaborarea Legii Educatiei Nationale. Voi lucra la buna organizare a evaluarilor nationale si la depolitizarea sistemului. Voi avea fata catre sistem, si nu catre partidele politice", a declarat Funeriu.

Ministrul desemnat pentru portofoliul Educatiei a vorbit in fata parlamentarilor despre sistemul de invatamant preuniversitar pe care vrea sa-l reformeze prin sustinerea consortiilor scolare,  stimularea profesorilor printr-un sistem de angajare descentralizat si salarii motivante.

In ceea ce priveste reforma sistemului universitar, Funeriu considera ca este nevoie de cresterea fondurilor pentru cercetare, de ierarhizarea universitatilor si stimularea managementului calitativ.

Andronescu: Sunteti prea dur, domnule Funeriu
La audieri a participat si fostul ministru al Educatiei, Ecaterina Andronescu care i-a atras atentia candidatului ca face o caracterizare prea dura a sistemului de invatamant. "Cred ca v-ati indepartat de rigorile si precizia meseriei de chimist pe care o aveti", a comentat Andronescu.

Funeriu a declarat in cadrul audierilor ca "sistemul educational din Romania este de slaba calitate si ca cea mai buna sursa de informare este motorul Google".


Avizul comisiilor de specialitate este unul consultativ urmand ca intregul Cabinet Croitoru sa fie validat de catre Parlament in sedinta comuna a Camerelor. Pentru a obtine increderea Parlamentului, Guvernul are nevoie de 236 de voturi, in conditiile in care este sustinut de un singur partid PD-L, care are doar 172 de parlamentari.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3352 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    Bineinteles ca votul va fi negativ (Joi, 29 octombrie 2009, 13:33)

    gabifm [utilizator]

    Atata timp cat la educatie a fost ADOMNITEI, nu-mi pot imagina ca liberaii isi pot schimba etalonul!!!
  • +17 (19 voturi)    
    Asumarea raspunderii (Joi, 29 octombrie 2009, 13:47)

    Paul [anonim]

    Ar trebui ca aceasta comisie sa prezinte cetatenilor / presei motivele pentru care dl. Funeriu a primit vot negativ. Ar fi bine pentru acea comisie "de specialitate" ca acele motive sa nu fie de natura politica!
    • +7 (9 voturi)    
      Votez curajul si profesionlismul (Joi, 29 octombrie 2009, 15:19)

      MAGDALENA DANIELA BOLOCAN [anonim] i-a raspuns lui Paul

      sunt profesor. am o soarta asemanatoare acesteia. stiu ca nu profesionalismul si seriozitatea se voteaza in tara asta.

      eu acord un vot pozitiv acestei candidaturi la postul de ministru al invatamantului!!

      cred ca o a doua revolutie ar trebui sa schimbe aceasta clasa politica cu orgolii de amatori.
    • +7 (9 voturi)    
      li se rupe, bre (Joi, 29 octombrie 2009, 15:36)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      ce motive sa mai prezinte - cand au zis ca trantesc guvernul Croitoru fara sa ii stie macar componenta? nu pricepi ca ei sunt ALESII si nu dau socoteala nimanui?? ei sunt aia 65% si gata! uite asta e motivul: ei sunt 65% si "asa vrea" muschii lor... adica interesul national... pardon!
    • +3 (5 voturi)    
      De ce nu ar fi facute... (Joi, 29 octombrie 2009, 17:07)

      Ion Bulion [anonim] i-a raspuns lui Paul

      public aceste interviuri?
      Intrebare:
      Domnilor ziaristi, nu exista o lege, ceva care sa va dea dreptul sa faceti publice astfel de documente ?
      Nu se poate ca astia sa-si faca de cap si sa nu dea socoteala nimanui !!
      Poate ca au dreptate, poate ca nu - Sa ne lase sa judecam si noi.
  • +18 (20 voturi)    
    Sa fim seriosi... (Joi, 29 octombrie 2009, 13:52)

    Nameless [anonim]

    Ce inseamna mascarada asta cu trei ore si jumatate de audiersi 50 intrebari?!? Pe ministrii PSD, PNL,UDMR din Guvernele anterioare i-a intrebat cineva, ceva? Sunt de acord ca este o situatie cu care RSR nu s-a mai confruntat dar totul mi se pare exagerat si dus pana dincolo de limita bunului simt. Ce sa ne mai miram.... Traim in Romania si asta...nu stiu de ce....
  • +8 (12 voturi)    
    Eroare! (Joi, 29 octombrie 2009, 13:54)

    Cristin [anonim]

    Cand esti audiat de politicieni cum oare poti face urmatoarea afirmatie: "Voi lucra la buna organizare a evaluarilor nationale si la depolitizarea sistemului."
    Pacat, mi se parea chiar potrivit in urma interviului aparut zilele trecute pe HotNews.
    • +1 (7 voturi)    
      re:Eroare! (Joi, 29 octombrie 2009, 14:04)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui Cristin

      Simplu: o faci si gata. Asta este starea de normalitate. Ce lagatura exista intre oricare din urmatoarele categorii si politica:
      - inspector scolar
      - profesor
      - director de scoala?
      Comisia "de specialitate" trebuie sa dea "stampila" cu adevarat sau fals la o problema specifica/tehnica. Nu ar trebui ca acel raspuns sa fie conditionat de apartenenta la un partid sau altul. E treaba Parlamentului sa voteze functie de culoarea politica
    • +12 (14 voturi)    
      eroare (Joi, 29 octombrie 2009, 14:09)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Cristin

      in eroare esti tu. Neaparat trebiue ca sistemul de invatamant sa fie depolitizat. Ca nu vrei tu si adunatura care i-a dat aviz negativ unui om capabil nu demonstreaza decat ceea ce Boc sustine de atata timp: parlamentarii din coalitia rusinii nu vor reformarea statului si a institutiilor lui. Cum va mai dati voi in petec securisti de doi bani.
      • +2 (6 voturi)    
        Nu intelegi (Joi, 29 octombrie 2009, 15:25)

        Cristin [anonim] i-a raspuns lui ion

        Dar bineinteles ca jignesti mic papator de seminte in fata blocului.
        Daca ai citi ce am scris ai intelege urmatorul lucru: imi place de dl. Funeriu, singurul lui pacat a fost ca a aratat cu degetul lupii intr-un consiliu al... lupilor. Daca avea mai multa grija in declaratii poate il aprobau.

        La fel ca si tine: daca ai vorbi frumos si ai schimba putin placa chiar te-as putea considera om.
  • +13 (15 voturi)    
    Responsabilizare (Joi, 29 octombrie 2009, 13:58)

    Paul [anonim]

    Ar trebui ca aceasta comisie sa prezinte motivele pentru care a acordat vot negativ dl-ui Funeriu. Ar fi bine ca acele motive sa nu fie de natura politica.
  • +8 (10 voturi)    
    Disciplina, nu gluma! (Joi, 29 octombrie 2009, 13:59)

    Pepi [utilizator]

    Dupa ce Blaga a primit aviz negativ, se vede ca s-au trezit sefii de partide si au decretat ca nu contreaza cat de competent si bine pregatit este un ministru propus, trebuie dat aviz negativ. A facut exceptie Bogdan Aurescu, pentru ca daca i-ar fi dat si lui aviz negativ, chiar fi tras singuri un glont nu in picior, ci in cap.
    • +3 (3 voturi)    
      pozitiv (Joi, 29 octombrie 2009, 15:16)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

      Blaga a primit aviz pozitiv.
      • +2 (2 voturi)    
        Erata (Joi, 29 octombrie 2009, 15:36)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        Scuze, ai dreptate. Voiam sa spun aviz pozitiv pentru Blaga.
  • 0 (6 voturi)    
    Despre etaloanele aplicate. (Joi, 29 octombrie 2009, 14:00)

    comentator [anonim]

    Nici mai prost ca adomnitei, nici mai destept ca abramburica.Saracul daniel nu s-a incadrat in grila.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu vezi declaratia lui? (Joi, 29 octombrie 2009, 14:12)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui comentator

      Cica nu s-a incadrat in grila lui Vanghelie.
      La caracterul mizer al lui Vanghelie care o fi stampila "garantat Vanghelie"?

      PSD-ul asta se apropie din ce in ce mai mult de comunisti. Se folosesc, ca si ei, de slabiciunile romanilor in interes propriu.
    • +10 (12 voturi)    
      re: Despre etaloanele aplicate (Joi, 29 octombrie 2009, 14:25)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui comentator

      Patul lui Procust :)

      Nu conteaza daca ai competente. Important e sa fii de-ai nostri... Si sa nu fii prea destept, ca ti se urca la cap :).
      • 0 (0 voturi)    
        Subscriu (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:08)

        Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Paul

        Vezi cum l-au maturat pe Daianu la europarlamentare si cum i-au pus o talpa la BNR
  • +14 (16 voturi)    
    E bun, e competent! Nu ne intereseaza! (Joi, 29 octombrie 2009, 14:03)

    Pepi [utilizator]

    "Timp de trei ore însă, pedelistul a fost complimentat întruna de membrii Comisiei, pentru CV-ul său impresionant, dar şi criticat pentru unele declaraţii din presă."
    Mai bine un Adomnitei!
  • +16 (18 voturi)    
    Nicio problema, Domnule Funeriu,... (Joi, 29 octombrie 2009, 14:03)

    Batarnul rege Lear [anonim]

    Toti profesionistii din Romania si strainatate stiu ca esti mai destept si mai capabil decat toate javrele care te-au audiat astazi la un loc. Niste nulitati!
  • +14 (16 voturi)    
    comisie (Joi, 29 octombrie 2009, 14:06)

    Martin [anonim]

    felicitari domnului Funeriu. Se pare ca este un om de valoare. Votul negativ al excrocilor din parlament trebuie sa-l incurajeze. aia nu vor reforma in sistemul de invatamant. Nu va descurajati domnule Funeriu. Sunt convinsa ca o sa aveti un cuvant greu de spus in Romania
    • +2 (6 voturi)    
      audieri (Joi, 29 octombrie 2009, 14:14)

      Avanghelitei [anonim] i-a raspuns lui Martin

      O sa se descurajeze.
      Si o sa plece.
      Definitiv!
  • +9 (11 voturi)    
    rusine (Joi, 29 octombrie 2009, 14:12)

    ion [anonim]

    Acesti comunisti deghizati in PSD-isti si PNL-isti nu le pasa ca nu avem guvern si ca lumea este la limita suportabilitatii.Oare nu-si dau seama ca romanii in perioada asta de criza au nevoie de putina stabilitate si mai ales responsabilitate?Sa le fie rusine pentru ceea ce ne fac.Totul se va intoarce impotriva lor,iar Traian cand va fi reales nu o sa-i ierte,in numele nostru.
  • +10 (12 voturi)    
    stati asa nitel... (Joi, 29 octombrie 2009, 14:17)

    Laurentiu [anonim]

    sa inteleg ca acum le-a venit ideea, dupa 20 de ani sa dea examen de admitere pentru postul de ministru?!

    Asa brusc, tam pam 3 ore juma de raspuns la intrebari!!! da' ce e tata, ancheta DNA?!

    bai nici chiar asa...ii pui omuluicateva intrebari si vezi ce stie (daca ai tu habar!!!)...nu te ascunzi dupa matura si cauti motive, ca ai tu comanda politica!!!
    • -4 (8 voturi)    
      asta s-a facut intotdeauna! (Joi, 29 octombrie 2009, 14:58)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu

      Ministrii au voti intotdeauna validati de Parlament - dupa audierea din Comisii...
      Unii au stat mai mult, altii mai putin... asta depinde de multe lucruri - dar intotdeauna au fost audiati.
      Mai citeste si tu cate cevaaa... nu numai "impresii"... >:
      • +5 (5 voturi)    
        citesc suficient... (Joi, 29 octombrie 2009, 15:19)

        Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        cat sa scriu corect gramatical, cu rare greseli, cum sunt cele din postul de deasupra (omuluicateva, si juma fara apostrof)...

        Poti sa-mi dai un exemplu de fost sau actual ministru care a mai fost audiat 3 ore si jumatate? Nu neg ca ai dreptate, dar pana nu imi aduci niste argumente, sunt doar impresiile mele impotriva impresiilor tale.

        Cu respect, ti-as multumi daca ramanem la o discutie civilizata fara atacuri la persoana.
      • +6 (6 voturi)    
        Bravo! (Joi, 29 octombrie 2009, 15:29)

        Diana [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Si asta-i singurul comentariu inteligent pe care il poti face, nu? Ma mir ca nu va e rusine. Ati cam mutit toti laudatorii pnl-isto psd-isti, probabil ca va e jena si voua de mizeria asta. Ce-i costa pe destteptii domni parlamentari (si majoritari) sa dea aviz favorabil acestui domn care-i eclipsa pe toti cu inteligenta si pregatirea lui? (Probabil tocmai asta i-a deranjat.) Ca si asa in parlamant picau tot guvernul dar macar nu se faceau de cacao!
        • +2 (2 voturi)    
          Bravo? (Joi, 29 octombrie 2009, 22:33)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Diana

          "Codruta N" nu poate face un comentariu inteligent. De ce te superi?
  • +10 (10 voturi)    
    Din pacate (Joi, 29 octombrie 2009, 14:17)

    Paul [anonim]

    Avem in Parlament niste incompetenti! Care nu prea gandesc decat sa urmeze linia de partid! nici urma de putina minte la contributie si asa ajungem noi o gropa de gunoi condusa de niste scursuri!
    Ajung sa cred ca e timpul pentru o noua revolutie, care trebuie gandita inteligent si sa nu mai fie furata de alde Ilici si trupa de Gunoaie
  • +10 (10 voturi)    
    bravo dle. Funeriu (Joi, 29 octombrie 2009, 14:20)

    MirceaA [utilizator]

    felicitari pentru raspunsuri... pacat ca cei din comisie nu inteleg nimic, ei fiind semi analfabeti.
  • +10 (10 voturi)    
    nu a fost repetent si cunoaste prea multe lb.str (Joi, 29 octombrie 2009, 14:29)

    repetenta [anonim]

    daca era putin repetent si nu stia nici o limba straina putea deveni candidatul unic al "coalitiei" pentru Cotroceni .Cu acest aviz parlamentarii "coalitiei" ne demonstreaza ca adevaratele valori nu vor fi promovate de PNLPSDUDMR . Ei au alta scara de "valori" Marean , Aura , Adomnitei ,Chiuariu , etc.Basescu trebuie doborat , atenteaza la scara noastra de "valori".
    • +5 (5 voturi)    
      subscriu (Joi, 29 octombrie 2009, 15:04)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui repetenta

      Da, e mai convenabil sa ai o marioneta pe care s-o invarti dupa cum iti dicteaza interesul. Daca nu-i marioneta, e "prea dur" (vezi Andronescu).
  • +15 (15 voturi)    
    CV-ul Domnului Funeriu !!! Chapeau Bas !!! (Joi, 29 octombrie 2009, 14:32)

    Ovidiu [anonim]

    STUDII: 1995-1999 :

    Teza de Doctorat, Université Louis Pasteur, Strasbourg. Titlu: "Multiple-Subroutine Self-Assembly: a Concept for the Generation of Discrete, Nanoscale Architectures". Laboratorul Prof. J.-M. Lehn (Premiu Nobel in Chimie). Juriu: Prof. A. von Zelewsky (Fribourg, CH), Prof J.-M. Lehn (Strasbourg, F), Prof. J. Siegel (San-Diego, USA), Prof. M. W. Hosseini (Strasbourg, F). Clasificare: Très honorable avec félicitations écrites du jury (cel mai inalt rang, conferit primilor 5% dintre candidati la doctorat din toate domeniile).

    1994-1995 : Universitatea Louis Pasteur, Strasbourg : Masterat (DEA) in chimie organica si supramoleculara. Director: Prof. J.-M. Lehn. Subiect de cercetare: Cataliza Supramoleculara si Chime Combinatorie Dinamica.
    Clasificare: sef de promotie.

    1991-1994 : European Higher Institute of Chemistry, Strasbourg, France. Titlul obtinut: Inginer in Chimie, specializarea: Chimie Organica.

    DISTINCTII ACADEMICE

    Obtinerea unui grant de cercetare EU de 2 milioane de Euro (Marie Curie Excellence Grant), cel mai competitiv proiect EU, cea mai mare finantare acordata de EU pentru un proiect individual. Olimpiade Nationale de Chimie:

    Mai multe premii nationale intre 1984 si 1988.
    Balcaniada de Chimie 1988: Medalie de Argint. Olimpiada Internationala de Chimie: Selectionat in echipa Romaniei in 1988. Olimpiada de chimie a Frantei, 1989: Premiul II. Bursa ministerului francez al cercetarii: 1995-1998, decernata primilor 3 candidati dintr-o universitate la toate disciplinele. Ales de ziarul "Cotidianul" in "Generatia Asteptata" Premiul RJSST (Romanian Japanese Society for Science and Technology) pentru cea mai buna publicatie stiintifica in 2005.

    LIMBI STRaINE Perfect: Engleza si Franceza. Bine: germana. Mediu: japoneza
    • -8 (10 voturi)    
      pacat (Joi, 29 octombrie 2009, 14:47)

      Unul [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Si cum se face ca avand un asemenea CV desteptii aia de la pdl l-au pus pe locul 16 pe lista de la europarlamentare?
      Adica nu a fost destul de bun pentru un post de europarlamentar si este bun pentru unul de ministru? Voi nu vedeti ca cei de la pdl i-au dat in cap? Azi a fost un vot politic, este clar, dar Funeriu pleca cu acest handicap: neincrederea colegilor de partid. Este usor sa strigi acum ca-i extraordinat si sa-l votezi ca ministru cand acum cateva luni nu era bun nici sa fie in primii 10 de pe lista aceea.
      Da, este mare pacat ca azi nu a primit un aviz favorabil, dar trebuie sa vedem si a cui este vina principala.
      • +1 (1 vot)    
        Cetantene?! (Joi, 29 octombrie 2009, 22:36)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Unul

        Ai bubitza la cap? Omul a fost propus pentru a deveni Ministrul Educatiei. Despre ce neincredere vorbesti?
        Zau ca ai buba, cauta-te!
        • 0 (0 voturi)    
          Cetanteanul Luk (Sâmbătă, 31 octombrie 2009, 10:29)

          Unul [anonim] i-a raspuns lui Luk

          Neica,
          Omul a fost propus pentru un post de ministru fantoma! Daca vroiau sa-l propuna pentru un post unde avea sanse reale sa ajunga atunci o faceau de la europarlamentare. Ce-i asa de greu sa pricepi? sau esti cam sarac cu duhul?
    • +1 (1 vot)    
      invidia (Joi, 29 octombrie 2009, 17:00)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      i-a pus pe parlamentarii de la comisie sa nu-l voteze.Pai aia nici nu stiu cum se citeste CV d-lui Funeriu, dar sa mai si inteleaga despre ce e vorba.
  • +11 (11 voturi)    
    Merita citit (Joi, 29 octombrie 2009, 14:34)

    Paul [anonim]

    Aici ar fi o descriere informala a programului la care dl. Funeriu a lucrat. Probabil ca ar fi dorit o dezbatere in fata comisiei cu privire la chestiunile descrise succint aici:

    http://funeriu.blogspot.com/2009_10_01_archive.html

    Banuiesc ca s-au discutat alte lucruri azi la comisie...
  • +8 (8 voturi)    
    lista (Joi, 29 octombrie 2009, 14:35)

    disneyland [anonim]

    Doamna Parvu, am o rugaminte la dumneavoastra. Puteti pune pe sait lista cu membrii acestei comisii si eventual cu ce a votat fiecare? Va rog frumos, in Romania votul este uninominal si peste 3 ani acesti neica nimeni or sa imi ceara iar votul. Vreau sa stiu pe cine nu trebuie sa pun stampila la momentul ala.
    • +3 (3 voturi)    
      Subscriu (Joi, 29 octombrie 2009, 14:40)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui disneyland

      Se poate obtine aceasta lista? Macar un link undeva, ceva, pentru ca Vreau sa Stiu!
    • +3 (3 voturi)    
      Mai conteaza? (Joi, 29 octombrie 2009, 14:51)

      Dubito [utilizator] i-a raspuns lui disneyland

      Cei de la PSD+PNL+UDMR au votat asa cum au hotarat sefii lor. In locul lui Funeriu putea fi si Einstein, ca ei tot asa votau ...
      • +3 (3 voturi)    
        conteaza (Joi, 29 octombrie 2009, 15:06)

        disneyland [anonim] i-a raspuns lui Dubito

        Ei trebuie sa raspunda in fata celor care ii voteaza in primul rand, si apoi in fata sefilor. Puteau sa aiba bun simt si sa se abtina daca era un conflict de interese intre dorinta lor si programul partidului din care fac parte. Si nu le cer sa voteze guvernul in Parlament, acolo functioneaza alte strategii, dar sa ii dai vot negativ acestui om denota o nesimtire crasa, iar eu nu vreau sa votez astfel de oameni de acum incolo.
  • -8 (8 voturi)    
    Maestrul Priceputu (Joi, 29 octombrie 2009, 14:51)

    Sfertodoct [anonim]

    Nu ca as avea ceva de comentat la CV-ul, competentele si olimpiadele d-lui Funeriu. Dar daca, prin reducere la absurd, ar ajunge ministru al invatamantului cu ce l-ar ajuta Minunata Poveste a Marelui Grant la chestiile banale gen renovarea scolilor care stau sa se darame peste copii sau la transportul elevilor sau la usurarea ghiozdanului de 10kg al clasei a VIII-a sau la etc. Banuiesc ca problemele astea vor ramane pe termen lung, pentru ca d-l Funeriu viseaza deja sa bage multi bani in Magurele. Laser, frate!!!
    • +3 (3 voturi)    
      asa,asa (Joi, 29 octombrie 2009, 15:22)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Sfertodoct

      ai dreptate ! la educatie avem nevoie de vanghelie,ca el a zugravit cand era mic apartamentul vecinilor cu tatal lui pe 2 kile de cartofi si o tuica.se pricepe tata !
    • +2 (2 voturi)    
      Bizon (Joi, 29 octombrie 2009, 22:38)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Sfertodoct

      Ca sfertodoct e prea mult pentru tine.
      Ai auzit de Adomnitei? Cu niste stelute pe un steag? :))
      Mai duceti-va si la naiba, bine?
  • -1 (3 voturi)    
    de asta chiar imi pare rau... (Joi, 29 octombrie 2009, 14:54)

    Codruta N [utilizator]

    Adica... ma rog... din ce am vazut in presa (inclusiv aici).
    Voia sa separe religia de scoala - asta ar fi fost FOARTE fain! Chiar si numai atat - si tot ar fi insemnat un inceput de "reforma"...
    • +3 (3 voturi)    
      las-ca-ti trece! (Joi, 29 octombrie 2009, 22:41)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Daca introducea bunul simt in programa cred ca nu mai terminai a 8-a. :))
      Nu te da lupul moralist cu noi, ca prea ai scris multe lucuri fara bun simt, bine?
      Nu-ti pare rau de nimic, nu te mai preface compatimitoare.
      Nu dau doi bani pe parerile tale....
  • +1 (1 vot)    
    Consider ca Daniel Funeriu a trecut examenul (Joi, 29 octombrie 2009, 14:56)

    Gabriel Preda [anonim]

    Dupa 3 ore si jumatate si 50 de intrebari, cred ca Daniel Funeriu a trecut examenul.
    Afirmatia dnei. Andronescu nu merita alt comentariu decat asta:
    http://scholar.google.com/scholar?as_q=Andronescu+E&num=10&btnG=Search+Scholar&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_occt=any&as_sauthors=&as_publication=&as_ylo=&as_yhi=&as_allsubj=some&as_subj=chm&as_subj=eng&hl=en

    Comparati cu asta, ca sa vedeti cine isi permite (Andronscu) sa aprecieze activitatea de chimist a lui Funeriu:
    http://scholar.google.com/scholar?hl=en&q=Funeriu+D&btnG=Search&as_ylo=&as_vis=0
  • +4 (4 voturi)    
    Lista cu voturile (Joi, 29 octombrie 2009, 14:59)

    Gabriel Preda [anonim]

    Publicati, daca aveti acces la aceasta informatie, lista cu cei care au votat si cum au votat, ca sa stim si noi cum stam.
  • +7 (7 voturi)    
    la ataaaaaac! (Joi, 29 octombrie 2009, 15:01)

    revoltat [anonim]

    Mai fratior,

    Nu iesim si noi putin in strada?

    Sa vedem daca stiu de frica macar, ca de bun simt clar n-au auzit!
    • +2 (2 voturi)    
      uite ce-a afirmat Johannis: (Joi, 29 octombrie 2009, 17:45)

      unul [anonim] i-a raspuns lui revoltat

      Klaus Johannis: "Guvernul Croitoru...N-are nicio sansa sa treaca, e o pierdere de vreme"

      Va mai mira ca, nu trec oameni de valoare ca D-nul Funeriu de aceasta comisie?

      Toate jocurile sunt facute de politicienii celor 65% PSD+PNL+PC (tradatorii interesului national)

      PS - N-ai cu cine sa mai iesi in strada, cei care ar fi iesit in strada, au plecat de mult prin alte tari, pentru a-si trai viata cu speranta intr-un viitor mai bun. Ei au renuntat sa mai lupte cu nonvalorile comuniste.
  • +3 (3 voturi)    
    Andronescu face ce zice Vanghelie (Joi, 29 octombrie 2009, 15:06)

    Gabriel Preda [anonim]

    Andronescu, care are articole in reviste de chimie de mana a doua, si cel mai citat (din 2002), are 4 citari, considera ca Funeriu, care are articole numai in reviste de varf (inclusiv Nature biotechnology) si cu zeci de citari, "s-a departat de rigoarea unui chimist". Mda, e ca si cum Bula se da cu sania pe partie, se pune capra si darama pe Alberto Tomba si pe urma se uita asa de sus la el si ii arunca "ba Tomba, nu prea le ai cu schiurile, vad".
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine parlamentarilor ! (Joi, 29 octombrie 2009, 15:09)

    martin [anonim]

    Intr-adevar a fost un vot politic si este foarte clar de ce parlamentul trebuie reformat radical. Desigur parlamentul ca majoritate este profund anti-Basescu si deci guvernul propus de cel desemnat de el, nu poate trece. Dar in comisii se presupune ca membrii pot aprecia oameni de valoarea acestui Funeriu. Faptul ca poate apare o estfel de respingere partizana, ne arata ca parlamentarismul romanesc este viciat iremediabil.
    Cred ca numai schimbarea fundamentala a criteriilor si modului de alegere in parlament, pot impiedica intrarea in onorabila adunare a unor analfabeti din clasa Vanghelie !
  • +5 (5 voturi)    
    Androneasca (Joi, 29 octombrie 2009, 15:13)

    Pepi [utilizator]

    "Cred ca v-ati indepartat de rigorile si precizia meseriei de chimist pe care o aveti", a comentat Andronescu."
    Funeriu conduce in continuare un grup de cercetare la München care produce lucrari de importanta in jurnale prestigioase, spre deosebire de Andronescu. Politehnica pe ce loc este in clasamentul mondial al universitatilor? Nu Funeriu a pierdut contactul cu chimia, Andronescu a pierdut contactul cu valorile educatiei.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu era conform standardelor.. (Joi, 29 octombrie 2009, 15:20)

    silicon [anonim]

    Pai PNL-ul are ca standard pe Agafitei, iar PSD-ul pe Abramburica. Astia sunt ultimii 2 ministrii ai educatiei, aprobati de comisiile parlamentare fara greturi. Funeriu era departe de "standardele" astea. Sa stea la el acolo in Germania si sa isi vada de cercetarea lui..
  • +3 (3 voturi)    
    Ce sunteti gata sa faceti ca sa-l sustineti? (Joi, 29 octombrie 2009, 15:28)

    Ioana [anonim]

    Am o intrebare simpla: Ce facem ca sa sustinem acest ministru desemnat? In afara de "pacat" si injurii, exista alte propuneri. Caci pe cei din Parlament care au dat aviz negativ, tot noi i-am votat. Deci, prin reprezentare, noi i-am dat avizul negativ dlui Funeriu. Cand spun "noi" e vorba inclusiv de cei care regreta aceasta mascarada parlamentara.
    • +2 (2 voturi)    
      Simplu (Joi, 29 octombrie 2009, 15:39)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      Noi avem un instrument: votul. Daca majoritatea dintre noi voteaza "vrem reforma parlamentului", atunci ea va avea loc. Daca majoritatea nu doreste aceasta reforma, nici o problema. Continuam sa ne lamentam (unii dintre noi)... In general cred ca trebuie sa fim mai "artagosi". Sa luam exemplu banatenilor care au protestam cand a fost "furat" palmaresul lui Poli Timisoara (plus alte exemple). Sau al americanilor, la care exista (dupa atatea decenii de democratie) acest "spirit de cetate". La ei n-ar fi fost posibil sa fie condusi de cei de care suntem noi condusi.
      • +1 (1 vot)    
        pe cine votam? (Joi, 29 octombrie 2009, 16:25)

        Ioana [anonim] i-a raspuns lui Paul

        Sunt de acord cu dvs, dar pe cine votam? Chiar si dupa 20 de ani suntem la fel de "turmentati" ca si la primele alegeri. Noi, cei putini, ne regasim pe Internet unde ne exprimam frustrarile si gata, iar ei, cei multi, se duc la vot si pun stampila in dreptul celui care a dat ultimul de baut. Ar trebui sa regasim ceva din noi in cei pe care-i votam. Ma intrebam, daca dl. Funeriu si-ar face partid, cati l-ar sustine? Cati l-ar vota?
    • +1 (3 voturi)    
      Ce putem face (Joi, 29 octombrie 2009, 15:47)

      Gabriel Preda [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      1. Sa intram multi pe blogul lui Funeriu si sa scriem in favoarea lui, sa aratam ca il sustinem;
      2. Ad Astra, care e cea mai importanta organizatie a cercetatorilor romani din diaspora, si-a declarat deja sustinerea pentru Funeriu; sa sprijinim si comunicatul lor.
      3. Cei care sunt pe Facebook, faceti un grup de sprijin pentru Funeriu
      4. Scrieti la ziare, ca sa se vada care e opinia noastra.
      • +1 (1 vot)    
        Ce putem face (Joi, 29 octombrie 2009, 16:01)

        Ioana [anonim] i-a raspuns lui Gabriel Preda

        Multumesc pentru raspuns. E doar un inceput de lista care as vrea sa fie continuat. Actiunile pe care le mentionati sunt posibile...dar din pacate nu ating decat un numar redus persoane. Parca-l vad pe unul ca Geoana razand prosteste si spunand "Aici e vorba de politica la nivel inalt". Ma intreb daca nu suntem capabili sa facem mai mult. Pentru ca acum chiar s-a atins o limita pe care nu trebuie s-o mai acceptam.
        • 0 (0 voturi)    
          Scrieti, scrieti, scrieti (Joi, 29 octombrie 2009, 17:28)

          Gabriel Preda [anonim] i-a raspuns lui Ioana

          Cat mai mult, cat mai clar, scrieti ce va nemultumeste la decizia de azi a comisiei parlamentare.
          • +1 (1 vot)    
            o lista cu cei nemultumiti (Joi, 29 octombrie 2009, 17:44)

            IIooaannaa [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel Preda

            Daca am initia o lista cu cei nemultumiti de avizul de azi. Ceva de genul: "Nu sunt de acord cu avizul Parlamentului cu privire la ministrul desemnat al educatiei", urmat de nume, prenume, adresa.
  • +2 (2 voturi)    
    De pe blogul d-lui Funeriu (Joi, 29 octombrie 2009, 15:33)

    Pepi [utilizator]

    "Această postare nu este despre omul Klaus Johannis. Este despre ceea ce el reprezintă în conştientul colectiv. Am un respect deosebit pentru oameni precum Klaus Johannis. Tocmai de aceea cred că este o insultă, la adresa tuturor celor care respectă ceea ce acest om deosebit întruchipează, să i se propună un "mandat de doua luni după care, in cazul in care va câştiga Antonescu sau Geoană se va evalua eficienta guvernului şi vom decide cum mergem mai departe" (exact asa s-a exprimat Klaus Johannis la Realitatea TV). L-am văzut pe Dl Johannis azi la RealitateaTV. El, in studio la Sibiu, ei, corifeii politici, in Bucureşti. Cei de la Bucureşti se băteau pe reputaţia lui Johannis fără ca măcar să-l bage în seamă vreo 10 minute, iar el, politicos, a spus că trebuie să se retragă pentru că are de mers mai departe. În ochii mei această secvenţă arată exact ceea ce înseamnă Klaus Johannis (repet, simbolul, nu omul) pentru cei ce îl propun. Un turn cu care dau un şah. Aceeaşi secvenţă imi creşte foarte mult respectul pentru Dl. Johannis."
    • 0 (0 voturi)    
      cred ca gresiti (Joi, 29 octombrie 2009, 15:44)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui Pepi

      Cum puteti respecta un om care accepta sa fie târât intr-o asemenea mascarada? Sunt câteva proverbe românesti care vorbesc despre situatii din acestea. Va spun doua acum: "Spune-mi cu cine te iei, ca sa-ti spun cine esti" si "Daca te amesteci in tarâte, te manâca porcii." Eu cred ca Klaus Johannis si Lucian Croitoru ar trebui sa se intalneasca si sa se puna de acord ei intre ei. Impreuna pot face ceva, daca vor in aceste momente. Cred ca ar fi o miscare inteligenta care ar arata respectul fata de tara.
      • +1 (1 vot)    
        Citatul e de pe blogul d-lui Funeriu (Joi, 29 octombrie 2009, 16:27)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui Ioana

        Mai sunt si alte proverbe romanesti: "Capul ce se pleaca sabia nu-l taie", "Sa moara capra vecinului", etc.
        Eu il apreciez pe Funeriu pentru cariera pe care o are si daca te uiti cu cine "s-a luat" in cursul ei, vei vedea o salba de valori. Il apreciez si pentru ca incearca sa schimbe ceva ce e putred, chiar daca stie ca se va incerca compromiterea sa.
        Despre d-l Johannis, il apreciez si pe el pentru ce a facut din Sibiu, dar sunt de parere ca a gresit oferindu-si reputatia unor oameni care ajung sa se certe pe ea. Dar oricine face greseli, e omeneste. Important e cum iesim din ele.
        • +1 (1 vot)    
          Suntem de acord (Joi, 29 octombrie 2009, 16:48)

          Ioana [anonim] i-a raspuns lui Pepi

          Suntem de acord, la greseala d-lui Johannis ma refeream. Si sunt de acord si cu cele doua proverbe care, din pacate, ne caracterizeaza foarte bine. In 20 de ani de democratie cam asta am invatat cel mai bine, sa plecam capul si sa pândim capra vecinului.
    • +3 (3 voturi)    
      Klaus Iohannis (Joi, 29 octombrie 2009, 16:34)

      Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Pepi

      este un om de slab caracter si Funeriu nu il cunoaste. Vorbeste din povesti.
      Nu a avut nici un merit legat de decizia de a face Sibiul capitala culturala, iar dupa ce s-a trezit cu acest noroc datorat unor situatii mai speciale in care era Luxembourgul, omul a exploatat la maximum acest lucru.
      Cine merge in Sibiu va vedea ca nu este chiar asa de deosebit dupa ce STATUL roman a investit in Sibiu sute de milioane de euro.
      ORice oras care primea sute de milioane de euro pentru piete, renovari etc arata cel putin la fel de bine, pentru ca orice oras frumos pictat si innoit arata bine.
  • +1 (1 vot)    
    ms (Joi, 29 octombrie 2009, 15:35)

    disneyland [anonim]

    Sar'mana pentru liste. Am notat.
  • -5 (5 voturi)    
    O mica greseala "tactica"... (Joi, 29 octombrie 2009, 15:36)

    Gigi [anonim]

    Cea mai buna solutie pentru nou creata majoritate parlamentara era sa dea aviz pozitiv tuturor tehnocratilor din noul guvern si negativ politicienilor care au mai fost in pozitiile astea (Blaga, Berceanu, Videanu. Stanisoara, Sulfina etc.)...asta la o "prima strigare".

    Apoi apare "tehnocratul" Funeriu si da cu bata in balta ("azi nu am fost grantat Vanghelie"). Pai daca asta e afirmatie de profesionist, m-am lamurit...Cu atitudine de genul asta mai iesim noi din mocirla (mocirla domnului Liiceanu care mai nou se uita pe Antene/Realitatea) cand mi-oi vedea eu ceafa. Oamenii astia din noul guvern (si Croitoru mai ales) nu inteleg ca nu au o majoritate parlamentara sa-i sustina sau trebuie sa le facem o schema pe hartie? Sau fac pe naivii si au crezut in "promisiunile" domnului Prezident si ale PDL-ului?
  • +2 (2 voturi)    
    De ce nu se intorc specialistii? (Joi, 29 octombrie 2009, 15:44)

    nadia [anonim]

    Ceea ce s-a intamplat cu Funeriu este exemplul clar ca PSD-istii una declara si alta fac. S-a instaurat in tara o ura viscerala de romanii care au performat intr-un sistem de valori. Unde este "glasul duios" cu care Andronescu ii invita in tara pe fostii olimpici si fostii castigatori de granturi de cercetare? Este o lectie pentru toti aceia carora le-ar trece prin cap sa se intoarca. Comunismul declara pe fata valorile "oameni vanduti capitalismului". PSD-eii si PNL-istii de azi iti dau "calificative" de incapabil!!?? A te intoarce in tara inseamna a te supune umilintei unuia ca Vanghelie (care nici nu stie ca prost), a unuia ca Chiuariu, Adomnitei, etc.

    Transpare din ce in ce mai clar un fapt: ca PSD-ul si PNL-ul obliga indirect (adica prin mijloace politice) pe tineri valorosi sa paraseasca tara si sa lucreze pentru alte state. In schim ei deschid larg usa unor semi-analfabeti pe care sa-i aiba ca masa de manevra. Intr-o tara in care rectorul celei mai mari universitati din tara, accede in parlament doar pentru ca este garantata Vanghelie este un lucru grav. Grav este si pentru Nastase, Geoana, Diaconescu si alti lideri care fac ciocul mic la jocurile de glezna ale lui Vanghelie. Nu Base a sters pe jos cu Nastase ci chiar analfabetul Vanghelie, cel langa care sta aproape.

    Stimat popor PSD-ist! Va sugerez sa-l desemnati, tot politic, pe Vanghelie in comitetul Nobel pentru stiinta. Prin aceasta calitatea poporului PSD-ist ar iesi si la export!!
    • +2 (2 voturi)    
      LOL - Cea mai buna caracterizare... (Joi, 29 octombrie 2009, 16:18)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui nadia

      din ultimii ani a nivelului de prostie atins de cineva din parlamentul Romaniei...

      "A te intoarce in tara inseamna a te supune umilintei unuia ca Vanghelie (care nici nu stie ca e prost), a unuia ca Chiuariu, Adomnitei, etc."

      As introduce si pe Androneasca in lista..

      Propun sa facem un motto din asta pentru campania antiprostie: "Atat de prost ca nici nu stie ca e prost".

      Bravo Nadia!! 100% sustinere din partea mea...

      Ar mai fi si componenta "rau intentionat", dar si asta deriva din prostie pentru ca daca nu militezi pentru solutii corecte pentru toti, in viitor sigur "iti vei pierde caciula" sau copii vor avea de suferit. Deci tot la prostie se rezuma pana la urma si reaua intentie.
  • +1 (1 vot)    
    Vot secret (Joi, 29 octombrie 2009, 16:05)

    Cristi [anonim]

    Cica l-au dat afara ca votul e secret. Dar, ca la toate voturile secrete, se stie cum a votat fiecare. Eu as baga in Constitutie ca toate votarile sa fie secrete, dar secrete cum is cele la care participam noi. Nu ca ii ameninta Antonescu pe penelisti ca ii exclude din partid daca nu voteaza cum vrea el. Noi i-am trimis acolo sa ne reprezinte pe noi, nu pe el. Valabil pentru toti. Sa fie naibii votul secret (pe bune) si sa stea si sa se framante dupa aia care o fi votat impotriva 'directiei impuse de partid' si de ce.
  • +1 (1 vot)    
    nesimtire (Joi, 29 octombrie 2009, 16:06)

    Garantat GOAGAL [anonim]

    Cu asa comisie pentru educatie.... Secretar al acestei comisii este spagara directoare a liceului teoretic Stefan Odobleja, Doina Burcau, pana anul trecut ocupand postul de director fiind doar suplinitoare. In acest moment, Doinita Goagalita este si director de liceu si parlamentar, deci cu mai multe salarii. Vine la Odobleja cu Dacia Logan cu nr. de circulatie B1////. Profesoara de chimie, si-a permis sa voteze impotriva unui doctor in chimie, al carui coordonator de doctorat a fost un laureat de Premiu Nobel, care pe ea, nu ar fi primit-o nici sa-l spele pe picioare! Tovarasica de la Odobleja a incalcat mereu legile educatiei, cu program de la 7.30 pentru elevii de clasa I, cu ora de 40 minute... Poate ne va explica aceasta nesimtita cat castiga la Odobleja, cat castiga la Camera Deputatilor si cum isi respecta programul de lucru de la ambele institutii.
  • +2 (2 voturi)    
    Daniel Funeriu (Joi, 29 octombrie 2009, 16:10)

    Doina [anonim]

    Cum mai putem sa credem ca liberalii vor fi in stare sa faca ceva pentru invatamint. Oricita de mica incredere mai aveam in ei, acum s-a dus... cum au putut sa-i dea aviv nefavorabil lui Funeriu. Ati vazut domnilor pe cine ati avut in fata? Nu va crapa obrazul de rusine? Ce a cautat Ecaterina Andronescu acolo?... Vai de capul nostru... sunt universitar si cred ca aici in Romania nu mai avem nici o sansa...
  • +2 (2 voturi)    
    respect pt Domnul Funeriu (Joi, 29 octombrie 2009, 18:14)

    sandu [anonim]

    Nu ai pierdut nimic, dimpotriva. De astazi, e o chestiune de onoare sa fii respins de parlamentul jigodiilor. E chiar obligatoriu. E o purificare, altfel inseamna ca esti ca ei, cu ei.
    Tot respectul fiindca te lupti si te implici inca in aceasta mocirla scirboasa numita politica romaniei (cu r mic).
  • 0 (0 voturi)    
    Un sfat de la un roman intors in patrie (Vineri, 30 octombrie 2009, 15:38)

    JOhn [anonim]

    Daniele,
    un sfat prietenesc de la unul care s-a intors din USA ca sa traiasca in RO:
    Lasind la o parte culoarea ta politica, daca vrei sa razbesti in educatie si in politica in RO trebuie sa intelegi cum gandesc jogodiile din minister si sa-i contracarezi 24 din 24! sugestie: sa-i faci de kkt in continuu, pentru ca in fata argumentului competitivitatii nu au replica! EU insumi ma lupt cu jigodiile din cercetare si nu-i usor, crede-ma. Nemernicia lor e mai mare decit groapa de gunoi de la Glina, imaginatia nu e suficienta pentru a cuprinde mocirla pe care o genereaza si o manipuleaza. In afara ei sunt morti, pentru ca sunt 90 % niste superincompetenti! Arde-i, loveste-i pe nemernici


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by